המילה || פרקטיקה של שטינקר

אלדד יניב החליף את תחפושת העו"ד בתחפושת של מהפכן

“הראשונה שסיפרה את זה היתה בחורה בשם אודליה, עוזרת צעירה שלו. היא סיפרה את זה לכל כך הרבה אנשים וסיפרה וסיפרה וסיפרה. ואז התברר שגם חבר ילדות שלו מכיר את זה, גם גבי פיקר מכיר את זה, גם הוא מספר את זה”. ‏(אלדד יניב, מתוך הסרטון “דולר סמיך מדם” של מפלגת “ארץ חדשה”‏)

הסרטון הראשון של “ארץ חדשה” עשה הרבה רעש, כי אולי ראש ממשלה הוציא דולרים מהגרביים בדירת מסתור בירושלים ונתן לעוזר שלו. אולי, לא בטוח. אלדד יניב לא ראה את כל “השוט”, אלא רק את “הזנב של השוט”. “זנב של שוט” זה קצה של תמונה. כלומר, רגע מסוים שאינך יכול לפענח בעזרתו את הסיטואציה כולה, אלא אם כן יש לך ידע מוקדם. אם יש לך ידע מוקדם, אתה משלים פערים. אם למשל בחורה בשם אודליה סיפרה פעם שביבי נוהג להחביא דולרים בגרביים, ועכשיו אתה בדירה שלו, בפגישה פרטית, והוא מבצע איזושהי תנועה מוזרה, אתה מיד נזכר במה שאודליה אמרה ורץ לספר לחבר’ה שביבי מוציא דולרים מהגרביים.

אלדד יניב
אלדד יניב. צילום: ינאי יחיאל

אבל מה אשמה אודליה? מה היא עשתה ליניב שהוא פתאום מלשין עליה? האם היא נבחרת ציבור? האם העובדה שפעם כעסה על נתניהו, נותנת לגיטימציה להשתמש בה כדי לקדם אג’נדה? ומה אשם גבי פיקר, חברו של בנימין נתניהו? האם פגע ביניב? למה הוא צריך לשמוע את השם שלו כמי שמספר רכילות על חבר טוב שלו?

יניב צריך את אודליה ואת גבי פיקר כדי להישמע אמין. הוא לא מסוגל לספר את הסיפור בעצמו משום שהוא לא מאמין שאנשים יאמינו לו. הוא מייבא דמויות חיצוניות שיעזרו לו לבנות אמינות. הבעיה היא שהוא מייבא דמויות חיצוניות בניגוד לרצונן. הוא משתמש באנשים אחרים כדי לממש מטרות אישיות. הוא משכנע את עצמו שמדובר במעשה לגיטימי, כי המדינה חשובה מאדם פרטי כזה או אחר. פטריוטיות היא גם מפלטו של השטינקר.

צפו בסרטון "השיטה - פרק 1: דולר סמיך מדם"

 

לפני כמה חודשים, בראיון למוסף זה, הודה יניב שפעם באמת היה כזה: מנצל אחרים כדי להתקדם בחיים. זה היה חלק מ”השיטה הישנה” שאותה הוא רוצה להחליף ב”שיטה חדשה”. גבי פיקר ואודליה הם עדות לכך שאין הבדל בין “השיטה הישנה” ל”שיטה החדשה”, ואם יש - הוא מסתכם בהבדל שבין החליפה של אז לכובע של היום.

הכובע של יניב הוא הדימוי שבו בחר כדי לסמל את עצמו מחדש. פעם היה שליחם של טייקונים ‏(חליפה‏), כעת הוא שליח העם ‏(כובע‏). אלא שהבחירה בדימוי חדש הוא מעשה של שכפול. אם יניב היה מסוגל לצאת לרגע ממעגל הדימויים שבו הוא שבוי, הוא היה מבין ש”פוליטיקה חדשה” לא אמורה לכלול בתוכה דימויים - לא כובע מאו טסה טונג ולא סולמית מגניבה לפני השם “ארץ חדשה” ‏(# - דימוי של “אני מחובר לכל הקטע הזה של הרשת”‏).

למעשה, “פוליטיקה חדשה” מוגדרת על ידי כך שהיא מתעקשת לא לעסוק בהשתקפויות ובטקסים ובעריכת וידיאו מתוחכמת. פוליטיקה חדשה אמורה לעסוק במציאות עצמה, ובאנשים עצמם, ובבעיות עצמן. אם יניב באמת היה מסוגל להפסיק לשחק דמות, הוא היה מבין שלהקרין תמונה של הרצל על הקיר כשברקע מוזיקה דרמטית; להישאל שאלות “מקריות” על ידי שחקן עם שפם טרנדי ‏(גיא לואל‏); להיזכר באופן “ספונטני” בהפגנת מילואימניקים דווקא בכיכר המדינה - כל אלו מהלכים שמדגישים את הבימוי והסינתטיות והמניפולציה כמסר העיקרי. זו לא ארץ חדשה, זו ארץ ישנה. ומתחת לכובע של יניב מסתתרת ההנחה ההיא המוכרת, שהאזרחים אינם ראויים לאמת פשוטה.

צפו בסרטון "השיטה - פרק 2: חבילה הגיעה."

 

** לכתבות נוספות במדור:

המילה || איך נמשיך בלי כחלון?

המילה || היצירה המונומנטלית שנקראת “האיום האיראני”

המילה || טוב למות בעד אס.אם.אס

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 כל הכבוד לך עידן, אחת הכתבות היותר חשובות שלך.  (לת) מ
  • 07:53
  • 26.10.12

02 התחכום (עלק..) של יניב כל כך לא משכנע . הוא מזכיר לי את הזאב המתחפש לסבתא של כיפה אדומה . מהפכן ? עורך דין ? ארץ חדשה ? זאב!!!  (לת) נועםש
  • 08:14
  • 26.10.12

03 נוכל היה ונוכל נשאר..  (לת) תמיד יהיו הפראירים שילכו אחרי אנשים שכמותו
  • 08:28
  • 26.10.12

04 מהפכן? נו באמת, מקסימום דוגמהפכן. לא הייתי קונה ממנו כוס מים.  (לת) אמסטל
  • 08:38
  • 26.10.12

05 לא בא לי טוב בעין אלדד יניב הזה - עושה רושם של נוכל עם הפרעת אישיות  (לת) גבי
  • 08:40
  • 26.10.12

06 אלון עידן - פרקטיקה של קשקשן  (לת) analize this
  • 08:51
  • 26.10.12

07 כתבה מעולה!  (לת) אבי
  • 09:13
  • 26.10.12

08 תענוג!! כל כך מדוייק  (לת) אבי
  • 09:13
  • 26.10.12

09 אבל עדיין צריך שטינקר כדי לעשות עבודה עיתונאית טובה כי אתם לא מדברים...  (לת) אחד מהשיטה
  • 09:18
  • 26.10.12

10 ימנים מרגיזים. למה אתם בכלל כותבים עליו? כדי שייקח 1000 קולות מהשמאל? ש אול ששון
  • 09:35
  • 26.10.12

הדיווח על השקת המפלגה בבר תל אביבי הספיק כדי להבין עם מי יש לנו עסק. לא צריך לדווח עליו. הוא לא ישיג יותר קולות מ10 מפלגות חדשות שיתמודדו בבחירות הקרובות ולא יעברו את אחוז החסימה.

11 ילד כאפות שנשוי לאישה לא יפה והוא עצמו נראה כמו פרומו להרשל׳ה,גילה את רונן
  • 09:39
  • 26.10.12

הנוסחה שתגאל אותו מחזותו וחיו הבינונים...ככה הוא יכול להסתובב עם קולים כמו רני בלייר להרגיש חשוב ולהסתובב בפוזה של הייפסטר סטלן בזמן שקולה הוא לא שותה..נקמת החננה המעוות..

12 זה שלא שהאזרחים לא ראוייה לאמת פשוטה ארז
  • 09:42
  • 26.10.12

אמרת פשוטה פשוט לא מעניינת אף אחד.
כאשר הוא כתב מסמך מפורט ומנומק (השמאל הלאומי) זה לא הזיז לאף אחד, למי יש כוח לקרוא את זה?
האם העיתונאים קראו את המסמך והריצו אותו הלוך ושוב כמו עם סיפור הגרביים?

לא. אז להגיד לאלדד לא להשתמש בכלים היחידים שעובדים זה להגיד שאי אפשר לשנות בכלל את המצב.

13 קקר...  (לת) יואב
  • 09:45
  • 26.10.12

14 טוב מאד שיש שטינקר! יוד
  • 09:45
  • 26.10.12

מה עדיף, שכל העיתונאים שיודעים ימשיכו לשתוק ולגונן? האם צריך להזכיר שוב את משה קצב שהעיתונאים ידעו על מעלליו אבל שתקו?

15 עד שהוא לא עושה סרטון על שלי יחימוביץ הוא לא גבר. רונית
  • 09:55
  • 26.10.12

מישהו צריך לשבור את קוד השתיקה סביב הגברת.

16 כל הכבוד. חותם על כל מילה  (לת) בנימין נתניהו
  • 09:56
  • 26.10.12

17 חשיפות מעניינות אבל ללא ספק שטינקר, ושטינקר לא ייבחר.  (לת) ירושלמי
  • 09:58
  • 26.10.12

18 מילה בסלע.  (לת) חנן
  • 10:04
  • 26.10.12

19 שאלה: האם כל החארות נהיו עורכי דין, או שכל עורכי הדין נהיו חארות?  (לת) פרדוקס
  • 10:05
  • 26.10.12

20 אדם שהיה מנכלולי השיטה הישנה מדהים כמה שהוא תמים
  • 10:10
  • 26.10.12

הוא באמת חושב ש"הגילויים" שלו יזעזעו מישהו?
כולם כבר התרגלו כל כך לסירחון בפוליטיקה שגם אם הוא יגלה לנו שביבי שחט את העוזרת שלו וביתר את גופתה, ספק אם מישהו יזדעזע.

21 מניפולטור ציני א׳
  • 10:13
  • 26.10.12

לאלדד יניב היו הזדמנויות רבות לשנות ולתרום לעם. הוא הגיע לתפקידים בכירים בממשלה שאנשים חולמים להגיע כי לשנות ולהשפיע. שהוא היה שם הוא היה שותף לשחיתות ולסיאוב. קל מאוד עכשיו להתחפש לצ׳ה גאוורה אחרי שעשית מיליונים על חשבון הציבור ובסיוע אלו שהוא יוצא נגדם עכשיו. קל להפיק סרטים יקרים ולממן קמפיינים אחרי שיש לך דירת גג במרכז ת״א. החוכמה היא לשנות כשניתנה לך ההזמנות ולאלדד יניב הייתה ההזדמנות. זו לא חוכמה עכשיו בדיעבד להיתחרט. אם אתה באמת רוצה לחזור בתשובה אז תתרחק ותתבודד. יניב תמיד רצה להיות במרכז העניינים כשהוא קלט שהטרנד הוא מחאה חברתית (טרנד קצר) אמר לעצמו זו הדרך לחזור לשלוט. טעות. זה לא יקרה. אלדד יניב היה פוליטרוק ציני ונשאר כזה. איך אפשר להאמין שזה לא עוד תרגיל מבית מדרשו של ארכי-ציניקנים?

22 מאמר מצוין. יניב נראה כנצלן מניפולטיבי ולמעשה מעורר רחמים ביומרנות שלו.  (לת) סתם אחד
  • 10:17
  • 26.10.12

23 אם לא יקבל כיסוי 'עיתונאי', יעלם בתהום הנשייה מהר יותר לחרוץ וליישם
  • 10:25
  • 26.10.12

חבל שאנשים המחשיבים עצמם עיתונאים דוחפים לעינינו את התולע הזה.
אם לא יקבל כיסוי 'עיתונאי', יעלם בתהום הנשייה מהר יותר

24 נכון, יניב הוא שמוק ומניפולטור. ועדיין, אני מאמין לכל מה שהוא מספר על ביבי!!  (לת) אחד העם
  • 10:25
  • 26.10.12

25 הבנאדם מספר שביבי מוציא דולרים מהגרביים ומה שיש לכתב לכתוב זה על הסולמית לפני השם? לא ברור לי למה הטור הזה מפורסם  (לת) נעם
  • 10:33
  • 26.10.12

26 הפעם פגעת בול אלון. אלדד יניב הוא אפס. גיליתי את זה עוד כשהוא שמאלן צעיר עם תובנות בעובי של סוליית סניקרס בתוכנית של דן מרגלית.  (לת) אם רק הוא לא רואה שהוא עושה מעצמו צחוק... דיינו
  • 10:59
  • 26.10.12

27 מה שעיתון הארץ עשה לענת קם בעת שחשף אותה כמקור גרוע לאין שיעור ממה שאלדד יניב עשה לאלמונית בשם אודליה  (לת) הפוסל במומו פוסל
  • 11:03
  • 26.10.12

28 ארץ חדשה . רק תראו לי את הדרך ואני איתכם  (לת) מישהו
  • 11:06
  • 26.10.12

29 ביבי לא יכל לשלוח "סנגור" יותר מתוחכם מהטוקבק הזה, האיש מספר מה ראה ומה שמע באומץ, עכשיו צריך רק לשלם כמה מליונים לעדי מדינה (אבל לא מסוג הש.דים של לדור) ובא לציון גואל ?  (לת) Yigal Cohen
  • 11:06
  • 26.10.12

30 ואכן, למרות כל הנסיונות, לא יניבו דדיו של מי ששם עצמו כאל, כלום.  (לת) תודה על מאמר חשוב
  • 11:22
  • 26.10.12

31 אין לי בעיה אלון
  • 11:35
  • 26.10.12

כלים ישנים למען שיטה חדשה,
הדור שלנו אטום ואם קצת דרמה יכולה לפתוח לו צוהר לאמת אז למה לא?

32 נכון ומדוייק  (לת) יוסי
  • 12:05
  • 26.10.12

33 וזו פרקטיקה עם רמת מוסר של טינאייג'ר חסר אופי מעדיף שטינקרים על פני חלאות
  • 12:19
  • 26.10.12

יש אנשים שהבשלות המנטלאית שלהם לא התפתחה הרבה מעבר לכיתה ז'. אז החטא הכי גדול היה להיות "שטינקר" או "מלשן" וזה היה הרבה יותר גרוע מסתם להתעלל בילד או ילדה תמימה ולהרוס להם את החיים. אם ראית פשע שעשה מישהו מה"קבוצה שלך" כביכול היית צריך להמשיך ולשתוק ולתת לפשע להמשיך להתקיים. למי היה אומץ לעשות משהו אחר?

כל אדם מבוגר שבינה בראשו וגם יש לו קצת אופי מבין שמדובר בקשקוש עלוב והרסני של אנשים חסרי אומץ. הבעיה היא שיש מעט מאוד אנשים מבוגרים כאלה בקרבנו. בשביל רוב האנשים שחיים במדינה היום, הרבה יותר גרוע להיות האיש שמדווח על העלמת מס של אדם שעשית אתו עסק מאשר לבצע את העלמת המס הזו. אם תרמה את הביטוח זה לא כל כך נורא, אבל אם תסגיר מישהו שעשה את זה - אתה פשוט "שטינקר" בזוי.

לא צריך יותר מדי הגיון בשביל להבין את ההרסנות של הפרקטיקה הטינאייג'רית הזו. גם אני שונא את חברות הביטוח וממש לא אוהב את הממשלה, אבל מי שגונב מהביטוח גונב מהכיס שלי. חברת הביטוח לא תפסיד. היא פשוט תעלה את הפרמיה. כנ"ל לגבי המיסים: אם לא היו העלמות מס היסטריות, והכנסות המדינה היו גדולות יותר לא היה צריך להעלות את המס שכולנו משלמים.

מה שאלדד יניב עושה הוא באותה הקטגוריה. אני שמח מאוד שהוא "משתנקר". הוא לוקח על עצמו סיכון לא קטן ושובר את השיטה ואת ההגיון הטיאייג'רי המאפיוזי ששולט באנשים שרוקחים לנו את הגועל נפש של ההון-שלטון שבתוכו אנחנו שרויים. אף אחד מהאנשים האלה לא תמימים. הם שותפים לעסק הזה ואת הרחמים כדאי לשמור לאלה שנדפקים מהתוצאות שלו.

34 גם הבחור המוזר עם הכובע הזוי כמו העיתון הזה  (לת) גדי
  • 12:25
  • 26.10.12

35 וואו.. איזה סרטון אומלל. ראש האופוזיציה תמך במחאה מוצדקת נגד רהמ הכושל. איזה שוס!  (לת) שלפוחית השתן של אלדד יניב
  • 12:26
  • 26.10.12

36 אם מישהו מדבר כמו חלאה, נראה כמו חלאה ועושה מעשים של חלאה אלף
  • 12:32
  • 26.10.12

זה אומר שהוא חלאה.

37 או! מישהו ניסח את מה שחשבתי בזמן שצפיתי בסרטונים המטופשים האלה. ממש תיקים באפלה סטייל ישראל.  (לת) נהיליסט
  • 12:46
  • 26.10.12

38 תודה שאתה יודע לשים במילים כ"כ ברורות את מה שחלק מהאנשים (אולי) מרגיש  (לת) שאול
  • 12:53
  • 26.10.12

39 אכזבת אללד - היית צריך להמשיך עם השמאל הלאומי או להשאר גוף חוץ פרלמנטרי  (לת) אליהו
  • 13:00
  • 26.10.12

40 חבל שרני בלייר מהמר על הסוס המגהק הזה דווקא. שיקולי רייטינג? לפחות מספק לנו אחלה בידור עם סרטוני האנדרגראונד הרכילותיים האלה  (לת) סוסו הטרויאני
  • 13:15
  • 26.10.12

41 איך בכמה מילים הצליח אלון עידן גם לבטא את תחושות הציבור וגם לקלף בקלילות את המסכה מדמותו המקוממת והפאתטית של יניב. כל הכבוד!  (לת) קוקו
  • 13:18
  • 26.10.12

42 לא יודע.....הוא לא בא לי טוב בעין אודי
  • 13:24
  • 26.10.12

וחוץ מזה למלשינים זה לא בדיוק הקאפ אוף טי שלי

43 ראיתי את הסירטונים, למה הוא לא התקלח והתגלח? לדעתי הוא על סף אישפוז. לגילי מוסינזון יש סחרחורת כי המצלמה לא הפסיקה להסתובב.  (לת) טוטו
  • 13:25
  • 26.10.12

44 ראיתי אותו מסתובב באזור גן העיר בלילה לבד..האיש נראה רע מוזנח ,איפה ההורים של אלדד?  (לת) רונן
  • 13:44
  • 26.10.12

45 ניתוח מדוייק. קורא נאמן
  • 13:44
  • 26.10.12

עד עכשיו לא יכולתי לשים את האצבע על הסיבה שהסרטים האלה מטרידים כל כך. תודה.

46 למה אתה בוכה שעבדו עליך בעודף במכולת כשהשיטה גונבת ממך הרבה יותר? סתםשאלה
  • 13:48
  • 26.10.12

למה הכתבה היא על איך ולא על התוכן?
כן, יותר קשה לנגוס במשהו ענק ומסריח, שמעלים לאזרחים את משאבי המדינה ומחלק אותם לכמה מגה טייקונים.
יותר קל לבודד ולהקניט את ה"אידיוט" ההוא שצועק שהמלך הוא ערום

47 אכן פרסונה מביכה  (לת) אורן
  • 14:00
  • 26.10.12

48 כתבה מוזרה - נשמע שאלדד הוא הפושע היחידי ואין שום הון-שלטון במדינה...  (לת) אני
  • 14:01
  • 26.10.12

49 כשראיתי את שני הסרטונים הראשונים הרגשתי משהו. משהו לא בסדר. לא בתוכן, שם ציפיתי שהכל יהיה לא בסדר, אלא בהגשה. אייל
  • 14:01
  • 26.10.12

לא יכולתי לשים את האצבע בדיוק על מה לא בסדר. ניסחת את זה היטב בשבילי. תודה.

50 שפם טרנדי? נראה שגם הכתב לא ממש מחובר למציאות אני
  • 14:26
  • 26.10.12

מה טרנדי בשפם?

51 נוכל סידרתי שימכור את אמא שלו תמורת שקל!  (לת) עם ישראל
  • 14:26
  • 26.10.12

52 תאכלס, מדוייק. ואם אני מכיר את אהוד ברק (ואני לא) הוא הולך לגרום לאלדד לאכול את התבשיל שהוא מבשל בועז
  • 14:38
  • 26.10.12

זה יבוא אוטוטו. יש איזה בועז הרפז שמרחרח בשטח ואוסף את כל החומר.
ואז יום אחד, במקרה, מישהו ימצא מעטפה חומה ועבה מישהו "שכח" על איזה גרם מדרגות. והמעטפה תמכר לאיזה עיתונאי רכילות שיעשה כתבת תחקיר על אלדד.
והוא יעלם לפני שתוכלו להגיד איווט ליברמן.

53 לכל הימניים והמגנים של אלדד יניב ירחמיאל שלו
  • 14:41
  • 26.10.12

קצת עצוב לראות את תגובתכם ולדעת שאתם חלק מעם ישראל אבל כנראה לא מהחלק החושב.אם מה שהוא מספר נכון זה חמור מאוד ומצריך גם אותכם למחשבות,במידה ולא חייבים להגיש נגדו תלונה , כנראה שהתלונה לא תגיע היות וזה נכון ולכן גם הכותב וגם אתם כנראה שותפים בקנוניה המסריחה הזו.

54 כתבה מדוייקת ומענגת, אבל תמידקוראאלוןעידן#
  • 14:56
  • 26.10.12

אלון, לאחרונה אתה קצת נטפל לחלשים - אלדד יניב, איציק זוהר, נבחרת ישראל - מה עם איזה גליץ' חזיתי על מפלגת "פוטין חי" (כלומר, הליכוד)?

55 כן, אלדד יניב כנראה אוהב צומי ואוהב תקשורת. הוא לא המקרה הכי גרוע של זה במרחב הציבורי הישראלי, ובכל מקרה בסופו של דבר זה גם לא כזה "חטא" נוראי. להתמקד בו וב"עברו", לטעמי זה נמוך וקנטרני. מה שכן, לדעתי הוא רץ מהר מדי לכנסת, ובכך משחק לידי החושדים בו שהמהפך שעבר אינו מהפך אלא אופורטוניזם. אם היה מחכה קדנציה אחת, ובזמן הזה בונה את עצמו מחדש ונותן לציבור להשתכנע שהוא באמת "חזר בתשובה", אז בבחירות הבאות הוא היה יכול באמת להיות גורם משמעותי במרחב הציבורי הישראלי, ואלי באמת להוביל משהו. אולי אני תמים, אבל אני מאמין לסיפור שלו, והאינסטינקט שלי הוא של "מודה ועוזב ירוחם". מטריד איך כולם כאן חווים את עצמם כבוחני כליות ולב, ותוצאת המבחן הזה היא תמיד - אבל _תמיד_ - זיהוי כוונות רעות וזדוניות אצל מושא המבחן.  (לת) צרצר שבוז
  • 15:09
  • 26.10.12

56 אדון כתב אל תהיה צבוע, גם הציניות שלך עמוסה דימויים עידו
  • 15:41
  • 26.10.12

יש דברים שראוי שיאמרו בלי קשר לאופן שבו הם נאמרים

57 עידן לקח על עצמו לאחרונה את תפקיד דיוויד צ׳פמן המזהה את הזיופים שבעולם. יום אחד הוא מטיף ליזהר אשדות שהוא קיטשי ולא הדבר האמיתי והיום הוא מטיף ליניב. באותו עניין. אולי הילד עידן צריך להתבגר קצת? אצל צ׳פמן זה לא נגמר טוב.  (לת) קובי
  • 16:03
  • 26.10.12

58 למה בגרביים? זו הדרך הכי גרועה להחזיק כסף עלייך Palmoni
  • 16:03
  • 26.10.12

למה בגרביים? זו הדרך הכי גרועה להחזיק כסף עלייך. מי שלבוש בחליפה יכול בקלות להחזיק בכיסים עשרות אלפי דולר. מי שלא, להשתמש בחגורת מכנסיים כפולה עם ריץ'-רץ' המאכסנת בקלות עשרת אלפים. או שני הדברים יחד. ויש שיטות נוספות. שטרות מנפחים את הגרביים, נראים לעיין כאשר האיש הולך או יושב, עלולים להתפזר כי הגרביים, ביחוד אם הן נפוחות, נוטות להשתפל מטה. ואם הכסף מחליף ידיים בביית או בחדר מלון, יש כספת, אין צורך להחזיק עלייך למעלה מכמה מאות דולר; וזה אפשר בכיס מכנסיים פשוט. הסיבה היחידה לדבר על גרביים היא כדי לגרום לאיש, ביבי במקרה זה, להיראות נלעג. הדיבור על גרביים מספיק כדי להציג את היניב הזה כליצן שקרן.

59 כתבה מצויינת!  (לת) אורי כדורי
  • 16:12
  • 26.10.12

60 אם אתה קורא למי שפותח חלון אל השיטה שטינקר יש לך בעייה עיתונאית קשה יוני
  • 16:16
  • 26.10.12

וכנראה אתה כמו כל העיתונאים שהוא מדבר עליהם.

61 אלדד יניב צריך טבילה דחוף האלכימאי
  • 16:28
  • 26.10.12

בחומצת מלח

62 אלדד יניב, מייצג אותנטיות, רגישות חברתית ואמינות, בדיוק כפי שביבי מייצג אותן. יניב הוא בסה"כ אופורטוניסט בתחפושת. ודי פתטי.  (לת) שלומי
  • 16:46
  • 26.10.12

63 עידן צודק בכתבה אבל האמת של אלדד יניב חשובה גם אם היא עטופה בשכבות של שמאלץ ובימוי מרגיז. נדב
  • 17:02
  • 26.10.12

הדברים שהוא אומר הם העיקר. אני מאמין לו שזה אשכרה היה ככה ועד ושהו מוכן לקחת את נתניהו לבית המשפט (סביר שנתניהו לא ירצה) . אף אחד לא יבחר בו עם סגנון דמגוגיה כזה אבל הוא עושה דבר חשוב במסע לנקיון כפיים.

64 לא הבנתי על מה אתה מתרעם. העובדה היא שאתה כותב על אלדד וכנראה שזאת השיטה לקבל חשיפה. כל הכבוד לו ולמה שהוא מייצג. אתה, אלון, הוא הילד כאפות בסיפור הזה.  (לת) איציק זוהר
  • 17:19
  • 26.10.12

65 אד הומינם פרקטיקה של שלושת הקופים
  • 17:37
  • 26.10.12

הדימויים לא נשאו חן בעייניך? מה לגבי התוכן?

66 שפם טרנדי יותם
  • 17:37
  • 26.10.12

אם טרנדי זה מכוער אז כן , השפם של לואל מה זה טרנדי...וגילי מוסינזון על הפנים , בלייר פישל קשות אם זה אמור היה להיראות אותנטי.....

67 כל כך הרבה תגובות מטעם שזה מבחיל!!! הלו שם, אתה שקופים! תתעוררו!!  (לת) שרלוק הולמס
  • 18:04
  • 26.10.12

68 עידן - או אולי אלון, אני בטוח שתקבל "לייק" גדול ממודרניסט (הביבי-טוק) הטקטיקות הבזויות של יניב- או אולי אלדד, לא מטהרות את הריח בגרביים!
  • 18:14
  • 26.10.12

הטקטיקות הבזויות של יניב- או אולי אלדד, לא מטהרות את הריח בגרביים!

69 טוקבקיסטים בתשלום או סתם טמבלים שלמה רבי
  • 18:37
  • 26.10.12

נראה לי שרוב הטוקבקיסטים כאן הם בתשלום או שגרוע מכך הם טמבלים אמיתיים,היות והם תוקפים לגופו של איש ולא לגופם של דברים.המסקנה או שזה בתשלום כדי לנסות ולהסתיר או שגרוע מזה הם טמבלים אמיתיים גם בחיים וכך אנו נראים. אני מקווה שרובם לא ממזרח למדינת ישראל ולא צאצאים של עולים אחרי קום המדינה שחייבים להוכיח נאמנות כי הם בעצם לא בנו כלום

70 האמת,גם לי היה קשה לחטוף לפרצוף את מה שתמיד דימיינתי והאמנתי שקיים במציאות. דמתי
  • 19:01
  • 26.10.12

קשה להאמין שזה אמיתי.
אני רוצה להאמין שתמימותי אינה באמת.
שהמנהיגים הם מה שאנחנו מתבקשי ןמחןנכים להאמין שהם אנשי אמת,הגונים,שטובת העם והמדינה לנגד עיניהם.
לכן לא הופתעתי מאוסף התגובות הדוחות את השליח ומסרבות להאמין לתוכן שליחותו.
המכפישות את השטינקר ודוחות את הדברים הנוראים שהוא מספר.
באשר לאמינות דבריו יש מבחן אחד-הגשת תביעת דיבה.
כעורך דין לא סביר שהוא יספר בדותות.
הסיפור הוא בעצם עלינו-מטומטמים שאינם רוצים לראות את המלך העירום.
אני כנראה אצביע עבורו.

71 אדיוטי יהובל
  • 19:02
  • 26.10.12

מאמר מצוין וחכם שמסביר באופן חד כתער מדוע כשאומרים לאידיוט שהוא מטומטם הוא לא מבין ששדרגו אותו (מדוע? כי הוא אידיוט.)

72 פשוט מזה: יניב אופורטוניסט דרג ז', שיודע שבלי כל מיני סיפורים מהתחת לא יוכל להתקדם כהוא זה. ככה אני חושב. ככה גם יחשבו הבוחרים בקלפי. לא מאמינים? חכו ותראו. תרמתם לו שקל? בזבוז מוחלט. מודרניסט .
  • 19:36
  • 26.10.12

פשוט מזה: יניב אופורטוניסט דרג ז', שיודע שבלי כל מיני סיפורים מהתחת לא יוכל להתקדם כהוא זה. ככה אני חושב. ככה גם יחשבו הבוחרים בקלפי. לא מאמינים? חכו ותראו. תרמתם לו שקל? בזבוז מוחלט.

73 האומנם יש חיה כזו ??? אני בשוק , אולי ספין ???.!!!!!,  (לת) מושי
  • 19:52
  • 26.10.12

74 אכן ניתוח נכון מאוד.  (לת) גידי
  • 20:55
  • 26.10.12

75 מי זה הכותב המוכשר הזה? אני רואה אותו כאן לראשונה! אפשר לומר שאני מתחיל לחבב את "הארץ" כשהוא חוזר לעיתונאות מקצועים ולא עיתונאות פוליטית-סקטוריאלית. אני חושש לדמוקרטיה מאנשים כמו אלדד יניב ואני מקווה שהוא לא ירוץ לכנסת! ככה לא גדלנו בקיבוץ!!!!! עמיש אשר על השחם
  • 22:10
  • 26.10.12

וזה לא שאני בעד או נגד נתניהו, אלא אני נגד השקר והמרמה בכיסוי משיחי שיקרי !!!!!!!!!!!!!!

76 מי זה הכותב המוכשר הזה? אני רואה אותו כאן לראשונה! אפשר לומר שאני מתחיל לחבב את "הארץ" כשהוא חוזר לעיתונאות מקצועים ולא עיתונאות פוליטית-סקטוריאלית. אני חושש לדמוקרטיה מאנשים כמו אלדד יניב ואני מקווה שהוא לא ירוץ לכנסת! ככה לא גדלנו בקיבוץ!!!!!  (לת) עמיש אשר על השחם
  • 22:12
  • 26.10.12

77 חד כתער אלון  (לת) עידן
  • 22:19
  • 26.10.12

78 יניב מחליא אבל הסרטונים שלו חשובים ומרתקים עזרא מועלם
  • 23:33
  • 26.10.12

לכל מתלהמי מלחמת לבנון השניה - זה שהביא לצפון את השקט המוחלט מאז שהסתיימה. זה שהכניסה את נאסראללה לבונקר למשך שנים. איך אתם חשים אחרי הצפיה בסרטון השני של יניב. הסרטון שבוא מסופר כיצד ביבי באמצעות כסף שהשד יודע מהיכן הגיע, יצר מציאות מדומה של מילואימניקים מזועזעים והתקוממות אזרחית נגד ראש הממשלה לשעבר אולמרט. חברי ועדת וינוגרד שחיברו דוח הזוי מטופש ולא מובן האם אתם מבינים את הקשר בין האוירה שביבי יצר כאן באמצעות כסף שאולי בא משולחנות הקזינו באמריקה לקישקוש שפרסמתם? ביבי שלא עשה כלום חוץ מלהזרים כסף לחרדים למתנחלים ולמערכת הביטחון מתפאר בשקט הבטחוני ששורר כאן כבר שנים. הוא לא יצר את השקט. הוא נהנה ממנו. בדיוק כפי שהוא לא יצר את היציבות הכלכלית. היה מי שהוריש לו כרית ביטחון כלכלית מופלאה. קראו כאן את מירב ארלוזורוב. וכרגיל - מזוז ולדור הצמד האלים שניצל את האוירה הציבורית נגד אולמרט כדי לתפור לו שלל תיקים ולהיפטר מדניאל פרידמן - נחכה בשקט עד לזיכוי המלא של אולמרט גם בעליון וגם בהולילנד. לא נשכח אותכם ביום הזיכוי. אני מבטיח

79 זה מופץ באדיבות כותבת בלוג הרכילות התקשורתית הנודעת יאיר
  • 00:19
  • 27.10.12

מה הפלא?

80 ניתוח מדוייק, מסכים שהוא כאילו השתנה אבל בעצם זו אותה חבילה - רק תקראו מה הוא אמר על עצמו ותבינו  (לת) אופיר
  • 00:30
  • 27.10.12

81 אליון עידן - תודה לך. .
  • 00:32
  • 27.10.12

מחזיר את חווית הקריאה לעיתון .

82 לשיטת הכתב כל חושף שחיתויות הוא שטינקר עמית
  • 00:35
  • 27.10.12

אלדד חזק ואמץ אתה עושה עבודה אדירה אל תיתן לאף אחד להרפות את ידיך במיוחד לא לעיתונאים כלומניקים

83 אני בעד זה שיהיה עימות טלוויזיוני של יניב אלדד מול נתניהו  (לת) תסתכל לי בלובן של העיניים
  • 02:32
  • 27.10.12

84 ומה עושה אלון עידן? עורך עמוד הדעות של העיתון האחרון בישראל? כותב ניתוחים פסיכולוגיסטיים שטחיים של מטופל חרוץ על שחקני כדורגל? אין לי מושג מי זה אלדד יניב, אבל הוא לפחות מגלה לי דברים שלא ידעתי. אם הם לא נכונים הרי שביבי וחבורתו מוזמנים לתבוע דיבה תחת החוק החדש. אם לא הרי שכנראה יש אש איפה שיניב העלה עשן ואלון עידן העלה בעיקר את מפלס שביעות הרצון של עצמו.  (לת) דניד ין
  • 02:59
  • 27.10.12

85 תגיד, נראה לך הגיוני שיניב טוען שראש הממשלה שלך מסתובב עם מט"ח בגרביים וראש ההסתדרות מהמר ואתה, עאלק עיתונאי, עוסק בכל דבר חוץ מזה? אודליה? בשטינקר או לא שטינקר? גרשום מתהפך ולא בפעם הראשונה איתך.  (לת) עידן חדש
  • 03:05
  • 27.10.12

86 אולי עידן צודק - הסגנון לא משהו, אבל מן הראוי להתייחס גם למה שיניב מספר לנו. ומה שהוא מספר לנו מדאיג ומעציב מאוד.  (לת) איך אפשר להתעלם?
  • 03:33
  • 27.10.12

87 השורה התחתונה: נתניהו קומבינטור שלא בוחל באמצעים מאוסים.  (לת) וזה מה שחשוב כאן
  • 03:41
  • 27.10.12

88 נסחף ברטוריקה של עצמו סקורסזה , מאחוריך
  • 05:45
  • 27.10.12

צודק הכתב, צריך להציג את העובדות כפשוטם ולא בשוטים סטייל סקורסזה
אם אכן הדברים התרחשו, לא צריך מוזיקת רקע

89 תגובות בתשלום של ביבי משה תרנגולי
  • 07:12
  • 27.10.12

יותר מחצי מהטוקבקים כאן זה תגובות בתשלום מטעם ביבי. אלדד תן לו בראש, בסוף אולי אצביע לך.... אל תפחד, אני רוצה 4 שנים של טירוף כזה.

90 תגובות בתשלום של ביבי משה תרנגולי
  • 07:12
  • 27.10.12

יותר מחצי מהטוקבקים כאן זה תגובות בתשלום מטעם ביבי. אלדד תן לו בראש, בסוף אולי אצביע לך.... אל תפחד, אני רוצה 4 שנים של טירוף כזה.

91 אם זה אמיתי אז כל הכבוד לו. אני אצביע להם  (לת) רן
  • 07:16
  • 27.10.12

92 אלדד השתגע כמו אורי מסר רן
  • 07:25
  • 27.10.12

אלדד זה הפדיחה של אהוד ברק שהביא אחד כזה להיות במקומות שאסור לו להיות

93 הוא יכול להחזיר את הכובע הזה לשרנסקי אלדד אחר
  • 07:42
  • 27.10.12

שרנסקי אמין וחכם ממנו.
הכובע הזה עדיין גדול למידותיו של מר יניב.

94 יש להפיץ את הסירטונים האלו בכל דרך אפשרית כולל שלטי חוצות חוה
  • 08:54
  • 27.10.12

כל אלו שיוצאים נגד אולמרט (ואני לא מצדדת בהתנהגותו) יבינו שזו השיטה ומרבית הפוליטיקאים מתנהגים כמוהו וההבדל הוא שהם עדיין לא הועמדו למשפט.
מדוע המבקר לא מפרסם את הדו"ח בעניין ביבי טורס?

95 תודה לך אלון עידן. כתוב ברור ולעניין.. נהנתי להבין מי זה ה"טיפוס" הנאלח - אלדד יניב. עוד ילד מתוסכל ומתוסבך . מעפכן.  (לת) חכי
  • 08:57
  • 27.10.12

96 אכן ,יניב טעה מאד, כאשר עשה אאוטינג לאודליה, רק כדי לבסס את טענתו..  (לת) צליל
  • 09:21
  • 27.10.12

97 הבמה שנותנים לו בבלוג הרכילות של וולוט אנדרגראונד לא ברורה עוז
  • 09:41
  • 27.10.12

בלוגרים מפיצים את הסרטונים המטופשים האלה בלי מחשבה. המאמר הזה מראה את יתרונה של העיתונות המודפסת.

98 "היהפוך כושי עורו"- (ללא כוונת גזענות) נ.מ
  • 10:03
  • 27.10.12

אולי שינית סרט אך עדיין אתה באותו תפקיד! כפי הנראה שאתה מעוניין לעזוב את הדמות אך היא לא עוזבת אותך!

99 תיקון טעות- פוליטיקה שעוסקת במהות ולא בדימויים היא פוליטיקה ישנה  (לת) ישי
  • 10:30
  • 27.10.12

100 התקשורת בכלימתה - יש לכם פה הזדמנות לחקור שחיתות של ראש ממשלה ואתם תוקפים את המספר - העיתונאי ודאי קיבל העלאה במשכורת מבעל הבית שקיבל חופן דולרים מתוך הגרב של ביבי...  (לת) יוסי גלברט
  • 10:43
  • 27.10.12

101 המילה שטינקר מזכירה לי קצת מה שאמרו על שוברים שתיקה. האם ערך הנאמנות עולה על כל האחרים? מה בדיוק עובר עליך עידן?  (לת) יואב
  • 13:10
  • 27.10.12

102 בדיוק הדעות שלי עליו... יופי של ניתוח!  (לת) נדב
  • 13:54
  • 27.10.12

103 האם ענת קם היא שטינקרית או מקור? יעל
  • 14:56
  • 27.10.12

האם ענת קם היא שטינקרית או מקור?

104 מהפכן עלק. סתם מכוער הזוי  (לת) מיכאל
  • 18:28
  • 27.10.12

105 עלוב עלוב עלוב. גם הסרטונים וגם אלדד.  (לת) ליכודניק
  • 20:15
  • 27.10.12

106 מזכיר את תיק דבקה, ואת מכחישי השואה. האלדד הידד מכור לשנאה ומייצר סיפור הזוי בדרמה שמתאימה לסרט ערבי. עלוב ביותר.  (לת) כל כך דבילי
  • 20:24
  • 27.10.12

107 אני אומרת את זה חודשים ארוכים! אלדד יניב מסוכן, שקרן, מניפולטיבי ואכפת לו רק מעצמו כל מלה בסלע!
  • 22:03
  • 27.10.12

והכובע הזה א-לה מאו צה טונג או נתן שרנסקי שהחליף את החליפה זאת ההוכחה הניצחת מכל שהאיש כולו דראמה ולא כלום

108 I hope Eldad will read this  (לת) Dror
  • 22:05
  • 27.10.12

109 עניין אחד הוא אם נצביע ליניב בבחירות אבל הנושא הוא לא זה אלא מה שיניב מלמד אותנו על ההתנהלות השלטונית.  (לת) שוש
  • 00:40
  • 28.10.12

110 לצערי עידן העיתונאי עוסק בצורה בלבוש בסגנון באיך ולא בתוכן אלדד יניב לא חשוב בסיפור
  • 02:54
  • 28.10.12

דרוש לחקור את תוכן האינפורמציה שנגלית לנו בסרטונים הללו

111 אלדד יניב, עשה טובה ותרד מרעיון המפלגה שלך שמאלני
  • 07:49
  • 28.10.12

זו מפלגה מיותרת שסתם תיקח קולות מהשמאל בלי לעבור את אחוז החסימה. חבל על הזמן שלך, רד מהרעיון הזה ולך תצביע מרץ בקלפי.

112 הבן אדם חושף שנתניהו משתמש בטריקים מלוכלכים, ועידן נטפל לשטויות, והמדינה לא מתרגשת. כבר התרגלנו לשחיתות? ויתרנו על מנהיגים ישרי דרך? עם נתניהו וליברמן המצב עוד יחמיר.  (לת) תקשיבו טוב למה שאלדד אומר
  • 22:42
  • 28.10.12

113 אבל צריך לשים לב למה שיניב אומר: נתניהו משתמש חופשי בטריקים מלוכלכים כדי לקדם את דעותיו. זה מה שאנחנו רוצים? ויתרנו על מנהיגים הגונים? השלמנו שהשחיתות היא חלק בלתי נפרד מחיינו?  (לת) שימו לב מה אומר כאן יניב
  • 22:49
  • 28.10.12

114 איזה שטויות הרי זה מבוים בכוונה עידן לא מבין בעת החדישה חושב על 'אותנטיות ' ודיבור ישיר  (לת) יצא טמבל עידן
  • 12:20
  • 22.11.12

115 אתה לא משכנע - ברור שאלו מניפולציות, אבל .. גיל
  • 06:31
  • 11.12.12

זה הכרחי במשחק הדמוקרטי. הצורה משרתת את התוכן, והתוכן שאלדד יניב מציג מטריד מאוד.

פעילות
המלצות
פרסומת