אני בשיחה || אמנון אברמוביץ' מסביר למה ישראל תקרוס

אמנון אברמוביץ’, 62, עיתונאי ופרשן מדיני. נשוי ואב לשניים. מתגורר ברמת השרון. זוכרים לו: חשיפת אבישי רביב, “אולפן שישי”. מתי: שני, 09:30. איפה: בבית קפה ברמת השרון

מעניין אותי אם אתה מרגיש שלדעותיך, כפי שאתה מביע אותן בטלוויזיה, יש אפקט?

במידה מסוימת. אני מסתכל על מונחים, על ביטויים שהצלחתי להשחיל, כמו למשל אתרוּג, אבל ברמה העמוקה יותר אני לא יודע לומר. לגבי הפידבק שאני מקבל - לא מזמן פגשו אותי שני עבריינים ואמרו לי, “אברמוביץ’, אם היית בעולם התחתון, היית מספר 1. העיתונאים, הם כולם מדברים, מדברים, מדברים. אתה בא, כדור בין העיניים, זז הצדה”. לאחר זמן מה אני פוגש בחור ליד המערכת, הוא צועק לי, “מעריצים אותך אצלנו”. הייתי בטוח כשהוא אמר “אצלנו”, שזה בטח בקיבוץ של השומר הצעיר. אני אומר לו, “איפה?” הוא אומר לי, “אצלנו בכלא. כשאתה מדבר, אנחנו אומרים הנה הסכין גילוח. אתה שוחט אותם כמו עם סכין גילוח”.

ומדוע, אתה חושב, הם מתחברים אליך?

אם אני מנסה לנתח מה יסוד ההערכה של החבר’ה האלה אלי, אני חושב שהוא נובע מהעובדה שהם רואים מישהו מצולק, שעמד במבחנים, והם מעריכים את האומץ ואת יכולת העמידה. וגם מהתמצוּת והישירוּת והחדוּת שבהן אני מתבטא בטלוויזיה.

הם יכולים להעריך את זה, כי זה בקודים שלהם.

בדיוק.

אתה יכול להיות מרושע מאוד לפעמים.

כן, יכול להיות.

יש תחושה שאתה קצת נהנה מזה.

יכול להיות. אני חושב שבעיתונות טובה צריך להיות גם גרעין לא גדול מדי של רשעות.



תסביר.

עיתונאי, בניגוד לפוליטיקאי, לא צריך להתחבב על אף אחד. הוא יכול לומר את מה שהוא חושב.

אני לא יודעת אם נכון לשייך את זה לעיסוק. זה עניין של אופי.

יכול להיות.

יש אנשים שלא אוהבים לרצות. נראה לי שאתה כזה.

נכון. אני לא מנסה לרצות אף אחד ואף עניין.

גם בחייך האישיים אתה מקפיד לא לרצות?

כן, אני לא פליזר. אני לא מאלה שמנסים לרצות ולהתחבב. אני לא יודע מה זה ריצוי, אני לא יודע מה זה חנופה.

לא אכפת לך שלא יאהבו אותך.

רק מעט אנשים שחשובים לי.

וההמון?

לא. בשום אופן. רק אנשים שחשובים לי חשוב לי מה הם חושבים עלי. והם לא רבים מדי.

אז מצד אחד אתה לא טיפוס מרצה, ומצד שני אתה צריך לשמור על רשת סבוכה מאוד של קשרים. איך זה מסתדר?

אני תמיד אומר שלעיתונאי אין מקורות, יש לו מכרים. אתה אמור להכיר אנשים רלוונטיים בתחומי עיסוקך. אם התחום שלי הוא מדיני־פוליטי־משפטי־ביטחוני, אז אני אמור להכיר אנשים במערכות הללו.

אתה עושה למקורבים שלך הנחות?

כשעבדתי ב”מעריב” הייתי מגיע לכנסת פעם בשבוע. היה שם איזה כתב שתמיד אמר לי “תראה מה זה, אתה כל שבוע חותך אותם, שוחט אותם, ותראה איך הם מתחנפים אליך”. תראי, פוליטיקאים הם זן שמריח חולשה ויודע לזהות כוח. אם אני יושב בכלי תקשורת מרכזי, אז הם צריכים אותי, אני לא צריך אותם. אני תמיד אומר לעיתונאים שנפגעים מזה או אחר, תזכור, אנחנו נמצאים עם העט ועם המקלדת, המיקרופון, ולא הם. בסופו של יום הם צריכים אותנו יותר מאשר אנחנו אותם. ואנחנו נשארים, הם מתחלפים.

מה לגבי יהודה וינשטיין?

יהודה וינשטיין הוא ידיד קרוב שלי עשרות שנים. אני מאוד מחבב אותו, מכבד אותו, ועם זאת כתבתי ב”ידיעות” שבתיק ליברמן, אילו אני איש משרד המשפטים, אני הולך עם משה לדור ולא עם יהודה וינשטיין. אני לא יודע אם הוא אהב את זה או לא. אני מניח שהוא לא אהב את זה.

אבל בכל זאת, לבך איתו. אין חשש שהחברות תשפיע על שיקוליך?

מבחינתי חברות לא מונעת לומר את דעתי, במנותק מהחברות.

לא זו השאלה. השאלה היא מה קורה כשאתה נדרש לבחור בין היושרה העיתונאית לבין החברות.

אין סתירה. וזאת משום שאני קפדן בבחירת חברי.



בוא נדבר על תוצאות הבחירות.

ההצבעה בעיקרה אינה פוליטית. יש כאן אי אמון גדול במפלגות, במערכת הפוליטית, בכללי המשחק הישנים. אני חושב גם שהודות לעבודה של חלק מהתקשורת, ואני ביניהם, קולפה קליפתו החיצונית של בנט ומאסה גדולה של בוחרים עברה ממנו ליאיר לפיד.

הופתעת מתוצאות הבחירות?

כן. בהחלט. יש דבר שאף עיתונאי ואף פרשן לא הצליח להסביר. מה נמצא בתוך הבאזז. והיה באזז יאיר לפיד בימים האחרונים, ואת מהות הבאזז הזה איש לא הצליח להבין. גם אני, כמו כולם, שמעתי את הזמזום אבל לא הצלחתי להבין אותו.

יאיר לפיד היה הפתק הלבן בבחירות האלה.

הוא היה הצבעת אי אמון במפלגות הקיימות ובמבנה הקיים. לכן מוטלת עליו אחריות גדולה מכפי שהוא משער. אני לא יודע מה יבוא אחריו, או אם הוא יאכזב, אולי כיכר א־תחריר מחכה בפתח.

מה אתה צופה לו?

יש לנו כאן מבחן אופי של יאיר. עד כמה הוא יהיה קשוח ומחויב לסיבת הכניסה שלו לפוליטיקה. אני לא ממש בטוח שהוא מבין מה התיישב על גבו. הוא קיבל כאן הזדמנות גדולה לפעול - לשיטתו, לא לשיטתי. הוא ראה אצלו בבית איך מפלגה ממריאה ולאחר הבחירות מתרסקת. אחד השירים הפופולריים בגנקי הוא “ההרים גבוהים יותר בדרך חזרה, המדרון תלול יותר בדרך חזרה”. אני מקווה שאת ההמנון הזה הוא יזכור טוב.

ואם הוא היה שואל בעצתך?

אני לא יועץ. אבל דבר ראשון לומר לנתניהו “נכבדי, באנו לפוליטיקה לשנות ולא להשתנות, לא יהיו יותר מ–20 שרים ולא יותר מארבעה סגנים. ולא יהיה אף שר בלי תיק ואף שר עם תיק מומצא”. הוא לשיטתו צריך קודם כל ממשלה קטנה וחסכונית, כי זה ניכר לעין. את זה מבין כל אדם ברחוב. השוויון בנטל הוא מושג ערטילאי ועתידי. ממשלה קטנה וקומפקטית, של אנשים שבאו לתת ולא לקחת, זה תנאי הכרחי. אם פה הוא מוותר, השאר כבר לא חשוב.

מה הטעות הכי גדולה שהוא עלול לעשות?

אם הוא יישאב פנימה לכללי המשחק הקיימים. אם הוא יתווכח כמה תיקים תנועתו מקבלת ואיזה תיק הוא מקבל, אם הוא יסכים לשבת בממשלה שאין שום הלימה בינה לבין ניהול מדינה, כמו הממשלות האחרונות. הוא צריך לעמוד על הדברים שלשמם הוא נבחר. יאיר מחזיק את היד על צווארו של ביבי. השאלה היא אם ישכיל להשאיר אותה שם וללחוץ.

וכשהוא נשאל אם יתמודד על ראשות הממשלה בבחירות הבאות, ואם הוא סבור שיזכה, והוא עונה “אני מניח שכן”, מה אתה חושב?

אני חושב שהתשובה לשאלה כזו היתה צריכה להיות “לכּל זמן, עת לכל חפץ”.

מה הכישלון הכי גדול שלך?

כשלעצמי לא מעניין אותי עוד סיפור, פחות סיפור. הבאתי הרבה סיפורים שהסעירו את דמיונה של העיתונות הזרה, אבל נכשלתי. נכשלתי בדבר המרכזי, שהוא לשכנע במה שחשוב לי. וזה משולש הברמודה הישראלי: הכיבוש, תקצוב החרדים על מנת שיתמכו בכיבוש ותקציב הביטחון.

מהבחינה הזאת אני חושבת שתוצאות הבחירות משקפות סוג של הכרה בנושאים הללו. גם אם באופן עקיף ומעומעם.

אני מרגיש שאני שייך לקבוצה קטנה שיש לה נציגות גם בעיתון “הארץ” - עיתונאים מבוגרים שמפזמים את פזמון היגון של ארץ ישראל האבודה. עכשיו, גם אם מפזמים את זה בכישרון, זה עדיין פזמון היגון של המדינה שהיתה צריכה להיות. ולכן זו שמחת עניים. גם תוצאות הבחירות הן שמחת עניים. החברה היא בסך הכל חברה כיבושית, דתית יותר, קנאית יותר ומתוקנת פחות.

יחסית לתרחישי הקיצון שהתגלגלו כאן, זה עדיין הרע במיעוטו.

אני התגייסתי לקילופו של בנט משום שאם הוא היה מקבל 19 מנדטים ולא יאיר לפיד הפרשנויות היו מרחיקות לכת. היו אומרים הציבור אמר את דברו. לכן עדיף שלפיד הוא המנצח ולא בנט. ואני שוב אומר, אם הבחירות היו מתקיימות שבועיים קודם, יכול להיות שבנט היה המנצח. את יודעת, עוד לפני הבחירות הוא אמר לי “אתה הורג אותי”.

הוא מתקשר אליך?

אנחנו מדברים. שלשום הוא אמר לי “אתה אישית לקחת לי שלושה מנדטים והעברת ללפיד”. שאלתי אותו אם הוא כועס עלי, והוא אמר “להפך, אני אסיר תודה. יש לי רשימה יותר קטנה ויותר נורמלית”.

נורמליות זה עניין יחסי.

לי אין ספק שבנט יחליף לא את זבולון אורלב, אלא את ביבי. הוא מבין שלראשות הממשלה מגיעים לא מהקצה, אלא מהמרכז. הוא הרבה יותר שאפתן והרבה פחות אידיאולוגי ממה שחושבים.

איך אתה מתחזק את רשת המקורות שלך?

דרך מפגשים וטלפונים, מבחינה טכנית אין בעיה. אני אגיד לך דבר אחד, מאחר שהרמה הכללית של המנהיגות - מדינית, פוליטית, צבאית, משפטית - היא בירידה דרמטית, זה פחות מעניין ומעשיר.



מאשר בעבר.

מאשר בעבר. בוודאי. אין צל של ספק שהפוליטיקה הישראלית בשנות ה–70 וה–80 היתה מאוישת על ידי אנשים ברמה גבוהה בהרבה מזו שמאיישים אותה היום. יש ויכוח תמידי אם הפוליטיקאים הישראלים מושחתים. אני מאלה שחושבים שהפוליטיקאים הישראלים, ברובם הגדול, אינם מושחתים. הבעיה היא הרמה הנמוכה. והרמה הנמוכה היא שחיתות בפני עצמה.

ואיך ההרגשה להיות בקשר - אולי אפילו הדוק - עם מישהו שאתה לא מכבד, רק בשם האינטרס?

עיתונות זה מקצוע דו צדדי. אתה נותן ומקבל. כמו שאני מניח שרבים מאלה שבקשר איתי לא אוהבים אותי, אז אני לא מעריך או לא מכבד אותם. אני אגיד לך מה חשוב לי בעבודה שלי.

מה?

העובדה שאני יכול, בערוץ נפוץ, בפריים טיים, לדבר על הכיבוש ועל מחיר הכיבוש. אני אסיר תודה על כך. כשבמבצע עמוד ענן אני יכול לומר כבר ביום השלישי שנגמרו היעדים המקוריים וכל השאר זה יעדים מלאכותיים, ולחזור להשתמש במונח דשדוש, וגם לרמוז, ככה, בפרצה של הצנזורה, על כך שעומדים להסתיים המיירטים של כיפת ברזל, אני שמח. יצא לי להתווכח עם עמיתַי בשידור חי על סוגיית התקיפה באיראן. הם כולם תמכו תמיכה נלהבת ואני ניסיתי והתנגדתי התנגדות מנומקת, ככל שאפשר לנמק בשתי דקות בטלוויזיה. ואז עמיתי, רוני דניאל, אמר לי, “תפסיק להפחיד, ישראל היא מעצמה”. אחרי השידור אמרתי לו “תראה, אם ישראל מעצמה, אתה צודק. מעצמה יכולה להרשות לעצמה לתקוף באיראן. אבל מה נעשה אם ישראל אינה מעצמה?”

אם נגלה לפתע שהיא לא.

נושא התקיפה באיראן הוא נושא רציני, אבל הוא יורד אל תפיסת עולם בסיסית מאוד, האם ישראל מעצמה, כפי שאומר עמיתי רוני דניאל, או אם ישראל אינה מעצמה, כפי שאני סבור.

אתה מחשיב את עצמך לציניקן?

לא. בכלל לא.

אתה לא אדם ציני.

לא. אני לגמרי לא ציני. תראי, אני מגדיר את עצמי כפטריוט ישראלי, אבל את יודעת מה, פטריוט ישראלי במובן הישן של ארץ ישראל הישנה. אני פטריוט של מדינת ישראל, לא של כיבושיה.

מה זה אומר? שכשאתה שומע את "מגש הכסף" ברדיו אתה דומע?

זה עובד במובנים רבים מאוד.

ספר לי.

אני פטריוט ישראלי אמיתי. זה לא משנה, זה מאמונתי העמוקה בצורך בקיומה של מדינת ישראל כמדינת לאום של העם היהודי, וזה עובר דרך אירועים ומקומות, דרך מפלס הכנרת וההקפדה על רכישת מוצרים מתוצרת כחול־לבן ועד יום הזיכרון.

שם אתה לא ציני.

נכון. לכן נקודת המוצא שלי היא לא צינית. אני סרקסטי, אירוני, עוקצני, אבל בשום אופן לא ציני. ונאמר, ההתרחשויות, ההתפתחויות, המגמות בחברה הישראלית, מטרידות אותי באמת ומציקות לי באמת.

יש פעמים שאתה לא מסוגל לבחון משהו דרך הפרספקטיבה האירונית?

קראתי פעם ראיון עם אדם שהאריך ימים. שאלו אותו, מה סוד אריכות ימיך? הוא אמר, נורא פשוט, מעולם לא הזדהיתי עם שום דבר ביותר מ–90%.

וכך אתה מרגיש?

כן.

אבל הרגע העדת על עצמך שאתה פטריוט ישראלי בכל רמ”ח איבריך.

כשאתה צעיר אתה משוכנע שאתה חכם ואחרים טיפשים. ככל שאתה מתבגר, אתה חושב שאתה פחות חכם ואחרים פחות טיפשים. אין שום נושא ושום סוגיה שאני משוכנע ב–100% שאני צודק והאחר טועה. אני משוכנע ב–90% שאני צודק וב–10% שהאחר טועה.

מה אתה חושב שחושבים עליך?

זה לא מעניין אותי.

אני יודעת. ובכל זאת. מה אתה חושב?

את אמרת שאולי אנשים חושבים שאני אדם רע.

מה?! לא אמרתי את זה. אבל הם בטח חושבים שאתה מתנשא.

מתנשא. כן. אני יודע. זה לא נכון, אגב.

למה אתה חושב שאתה נתפס כך?

רהיטות בדרך כלל יוצרת תחושה של התנשאות. עילגות יוצרת תחושה של עממיות וקירבה.

אתה חושב שאתה אדם בלתי אמצעי?

לגמרי.

אני יכולה להעיד מההתנסות שלי. יש דיסוננס. מצד אחד עשית לי חיים קשים. מצד שני דאגת מאוד כשגילית שאני מגיעה באוטובוס בגשם.

כן. זה נכון מאוד. תשאלי פה בשכונת מורשה, זו שכונת מצוקה. אני פעיל שם מאוד. אני אומר לך שוב. זה כוחה של הרהיטות.

התקשרת אלי והקראת לי תשובה שלמה שלך, באורך פסקה, מילה במילה. שאלתי אותך אם הקלטת גם אתה את השיחה, ואמרת שלא. שאתה זוכר.

יש לי תכונה אחת יוצאת דופן. זיכרון. אני מסוגל לשחזר, מילה במילה, שיחה שהתקיימה לפני שני עשורים, בפסיקים ונקודות. אני זוכר בעל פה עשרות ומאות מספרי טלפון, הזיכרון הוא כמעט הנכס היחיד שיש לי. את שיחותינו אני יכול להכתיב לך מילה במילה, אות באות.



אתה פעיל ברשתות החברתיות? שואב משם מידע?

לא.

למה?

כי אני אדם של פעם, ויש לי את הטלפון הזה, תראי.

כן, טלפון מתקופת הברונזה.

בדיוק. ולכן אני שייך לעידן של פעם.

מה משמח אותך?

אני לא יודע להגדיר.

באמת?

לא יודע להגדיר לך. לא מה משמח ולא מה מעציב.

אוי ואבוי.

לא יודע להגיד לך.

זה מטריד מאוד.

יכול להיות. תראי, אני לא בנוי לראיונות האלה של “ישנת בלילה? מה הפריע לך?” וכו’. אני לא יודע להשיב לשאלות כאלה. תפסיקי, אל תלכי על זה בראיון, זה מתאים לגיא פינס, לרפי רשף, זה לא בשבילך.

לא מסכימה. רגשות זה לא דבר מוקצה.

תלוי עם מי. לא איתי.

מדוע אתה לא מדבר על הפציעה שלך אף פעם?

משום שאני לא חושב שזה דבר רלוונטי.

זה ודאי רלוונטי להשקפת עולמך.

השקפת עולמי מגובשת מאז שהייתי בן 16. בגיל 16, בוויכוח בשיעור חברה, בעד או נגד החזרת השטחים, הייתי בעד החזרת השטחים. אותם נימוקים שהיו לי ב–67’ יש לי ב–2013.

אז אשאל אחרת. כשאתה רואה חיילים יוצאים לקרב איך זה גורם לך להרגיש?

יש לי תפיסה ברורה מאוד לגבי מלחמה. אני חושב שמלחמה היא אמצעי שיש לנקוט רק כאשר כלו כל הקצים. אני נגד מלחמות יש ברירה, אני נגד מלחמות מנע, יש לי תפיסה ברורה לגבי שימוש בכוח. אהוד אולמרט נחשב לראש ממשלה טוב. אני חושב שהוא היה מנהל טוב וראש ממשלה לא רע. עם זאת, אני חושב שהקדנציה שלו היתה קדנציה אלימה. כאשר בקדנציה אחת יש עופרת יצוקה ולבנון 2 פלוס איזה כור סורי כפי שנטען, זו מבחינתי קדנציה אלימה.

ואתה סולד מאלימות.

אני חושב שמלחמה זה אמצעי אחרון.

מה אתה חושב על כך שהמדינה שוברת ימינה חזק מאוד?

יש פה תהליך משולב ומתגבר של דתיות־לאומנות. למעשה זה היה צפוי, מאחר שמ–67’ עד 77’, בעשור הזה שהיה למפלגת העבודה להיפטר מהשטחים היא לא עשתה זאת, נוצרה עריסה, שבה גדלו לאומנות ודתיות.

מדוע אנחנו הולכים ומקצינים?

משום שכלאנו את עצמנו לשליטה על עם אחר, נכנסנו לתוך תוכו, התיישבנו מעליו, מתחתיו ומצדדיו, ויצרנו לינקג’ עם הפלסטינים. בתוך התסבוכת הזאת התוצאה הטבעית היא הקצנה לאומנית בשני הצדדים, וכל עוד לא יהיה חיתוך של הקשר הגורדי הזה בינינו לבין השטחים המגמה הזאת תלך ותגבר. במקביל הפוליטיקה מתגמלת ומתמרצת את הכוחות התומכים במגמה הזאת, את החרדים. ואם לא יהיה פה איזשהו סוג של הסדר, ואני מאלה שסבורים שההסכם הרע ביותר הוא טוב יותר מהיעדר הסכם - אז המגמות הללו רק יתחזקו.

עד לאן? מה נקודת הקצה?

נקודת הקצה זה שהציבור, נאמר הציבור הדמוקרטי במדינת ישראל, יתכווץ עד להיותו מיעוט.

זה לא כבר קרה קצת?

התהליך מתקיים, אבל הוא ילך ויגבר ויימשך. תהיה פה מדינה לאומנית־דתית, בחלקים גדולים גם לא דמוקרטית, והציבור הדמוקרטי יהיה פה מיעוט. אומרים שיש בארץ שליש עובדים, שליש משלמי מסים ושליש משרתים, הבעיה היא שזה אותו שליש. אז השליש הזה יהיה רבע.

ואז גם כלכלית כל הסיפור הזה יקרוס.

לא רק כלכלית. אז המדינה הזאת תקרוס.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 לא קונה את הסיפור שלו מיכאל
  • 08:24
  • 08.02.13

אבל שנינו לא נהיה כאן כדי להווכח שהוא טעה

02 אמנון אברמוביץ׳ - רמרם65
  • 08:42
  • 08.02.13

איש חכם ואמיץ, לא רק בשדה-הקרב.

03 שני עבריינים אמרו לאברמוביץ’, אם היית בעולם התחתון, היית מספר 1. פגשו
  • 09:09
  • 08.02.13

טיפשים. הוא כותב בעיתון

04 הערה אחת לעניין האזרח ק'
  • 10:17
  • 08.02.13

היכן נעלם או מסתתר הציבור השוחר הדימוקרטיה המבדיל בין מדינת ישראל לארץ-ישראל (ועדיין כוחו רב במתניו גם אם הוא שליש) ? מדוע נאלם דום ? הייתכן כי מרבית הציבור נוהה לדרך שגוייה כי ה'שליש' הזה נצמד רק לחשבונו בבנק ואינו מתווה בקול גדול דרך הנושאת חזון נאצל ועתיד ראוי לציבור ולמדינה? בטנדו הזה לא נשאלה שאלה זו ואל-נכון לא ניתנה לה תשובה. חבל.
ישראל בת 64 ויותר ולאן פניה?

05 הוא לא עיתונאי אלא זבל צבוע בשירות השמאל הקיצוני. השתיק שחיתות של שרון רק בגלל שביצע התנתקות אני
  • 11:38
  • 08.02.13

אברמוביץ- אתה בושה למקצוע עיתונאי. אתה לא עיתונאי ולא פרשן אלא שמאלן קיצוני ,חסר יושרה שקיבל במה לומר את המשנה והדעות שלו.

06 קינה נטולת סלסולים.  (לת) הייינו. טעינו בגדול. לא נהיה.
  • 13:21
  • 08.02.13

07 אין צל של ספק שהפוליטיקה הישראלית בשנות ה–70 וה–80 היתה מאוישת על ידי אנשים ברמה גבוהה בהרבה מזו שמאיישים אותה היום nachum
  • 15:42
  • 08.02.13

names please--who were this good men?

08 עיתונאי מעולה. אפשר לסמוך עליו שלא יהיה עיתונאי חצר.  (לת) מגיב
  • 16:04
  • 08.02.13

09 אברמוביץ אמין עלי בכל נושא. הוא לא מסוגל להיות עיתונאי חצר לאף פיגורה, וזו דוגמא.  (לת) גד
  • 16:05
  • 08.02.13

10 אז מה למדנו ? שאברמוביץ' חושב כמוני - ביבי ושרה פוחדים מהיורש בנט  (לת) ג'וני - וינה
  • 21:18
  • 08.02.13

11 הרבה יותר זוכרים לו את האתרוג - לא עיתונאי  (לת) צחי
  • 21:54
  • 08.02.13

12 שמאלן שמתדלק כמו חברו טיבי את מנועי הימין...  (לת) הפוך על ךופה
  • 22:54
  • 08.02.13

13 אתה פח שרון
  • 05:30
  • 09.02.13

אהה, וגם מתנשא

14 לא מתלהב אבל מלש
  • 09:56
  • 09.02.13

לא מתלהב מנטיותיו לשמאל כמו רבים מהכתבים אבל כתבותיו
מרשימות בשל אמת אמינות וידע גבוהים.

15 מודאג וגם נהנה מלשמוע את ההחדרות של אמנון אברמוביץ'  (לת) כדאי להקשיב לו
  • 10:29
  • 09.02.13

16 לצערי, אמנון אברמוביץ כנראה צודק. מסה קריטית של טפילים תפורר את המדינה היהודית.  (לת) המתבונן
  • 11:17
  • 09.02.13

17 העיתונאי השפוי היחידי בארץ  (לת) אדם
  • 11:20
  • 09.02.13

18 עיתונאי מן הזן הישן, ממשיכו של אורי אבנרי. חתול שמיל
  • 11:28
  • 09.02.13

עליו להקים מערכת עיתון עצמאית נוקבת וחוקרת בדיוק כמו הוא עצמו.

19 אדם שאינו מבין חברה אנושית מהי ולא חדל מלשגות ולשקר עמרם
  • 11:29
  • 09.02.13

אמנון אברמוביץ' אמנם מתבטא בשפה רהוטה ויודע לצטט מקורות רבים, אבל מי שמתעלם לחלוטין מתהליכים כלכליים-חברתיים ואינו מייחס להם כל חשיבות אינו מבין חברה אנושית לעומקה ונותן עם פרשנות רדודה מאוד. כשאמר ערב הבחירות שאין משמעות לעמדות כלכליות ושהסוגיה היחידה על פיה צריך להצביע היא עמדה מדינית - קרי עמדה ביחס לכיבוש עשה שירות נהדר לנתניהו. כך קרה שאברמוביץ' נאלם דום בעת המחאה החברתית של קיץ 2011 ועזר להטות את הדיון בחזרה לסוגיות ביטחוניות בלבד. בל נשכח שברבות השנים אברמוביץ' ניפק אינספור ידיעות, אבחנות ופרשנויות שגויות בתכלית. האחרונה שבהן הייתה הקביעה הנחרצת שבאיחוד הרשימות של נתניהו וליברמן הוסכם על רוטציה בראשות הממשלה (3 שנים נתניהו ושנה ליברמן|), מה שהתגלה כבדייה גמורה.

20 אם ובלי אברמוביצים - אנחנו נחזיק נעלה ונפתח!  (לת) בנציון ציוני
  • 11:31
  • 09.02.13

21 ההתבהמות והרשעות מתחילה באמצעי תקשורת כמוהו. רשעות? הוא מודה בזה רונן
  • 11:32
  • 09.02.13

תמיד הימין אמר שהתקשורת שמאלנית.
טוב שהמרצע יוצא מהשק. שבוע שעבר היה זה הבחור הוורקוהוליק מצביע מרץ שיודע לצחוק בארץ נהדרת רק על הימין עכשיו זה האדון הה שעבריינים יודעים להעריך את גסותו.
הרסתם את המדינה ואתם בוכים שאיבדתם אותה.

22 רדוד ותמים! הרוב מזמן הבין שכיבוש זו שטות ! האמת צפה על פני השטח. ורהיטות אינה תחליף לאמת!  (לת) רוני
  • 11:41
  • 09.02.13

23 טענה אחת גדולה יש לי נגדו - הוא במשך 20 שנה תוקף רק צד אחד של המפה הפוליטית. בשל כך הוא איבד את אמינותו אצלי ואצל הרבה אחרים.  (לת) ערן
  • 11:56
  • 09.02.13

24 אם אתה צודק ב- 90% אזי האחר טועה ב- 90% סתם, כבוד למגזר
  • 12:16
  • 09.02.13

אם אתה צודק ב- 90% אזי *א ת ה טועה ב- 10%

זה ראיון של פעם בעשור ואולי יותר, החכמתי, מודה רבות

25 הוא מסימני הסיאוב, גאה בדיעה של פושעים ועבריינים ששחתו נשים וגברים, הם מחזיקים ממנו מספר 1, גבר גבר, נו מה צריך להוסיף. הוא מעיד על עצמו.  (לת) שמאל אותנטי
  • 12:19
  • 09.02.13

26 כל מילה בסלע!!  (לת) דניאל דורון
  • 12:19
  • 09.02.13

27 למר אברמוביץ, עותנאי מעולה, ישר, אמיץ, תודה. הלוואי וירבו כמוך. וכל מלעיזיך, לא אנשי תרבות והגינות.  (לת) מגיבה
  • 12:38
  • 09.02.13

28 לא נמאס לכם משמאל וימין? תתיחסו לנושא נדון. די כבר.  (לת) תרבות הדיון.
  • 12:39
  • 09.02.13

29 ל12 מלש כל כך הרבה הכללות, לא מבקשים שתתלהבו מנטיות, כל ענין לגופו.  (לת) תרבות הדיון.
  • 12:41
  • 09.02.13

30 הארץ צריך לפסול תגובות המכנה עיתונאי שמאל או ימין.  (לת) חושב
  • 12:42
  • 09.02.13

31 אמנון לא יהיה בשרות של אף פוליטיקאי. בזה גדולתו. ובימינו שכל פוליטיקאי עומדים לרשותו יחצנים עיתונאים זו גדולה מיוחדת.  (לת) מגיבה
  • 12:43
  • 09.02.13

32 יש קורטוב של מגלומניה באמונה של אברמוביץ׳, שבכוחו להשפיע על תוצאות הבחירות מ
  • 12:46
  • 09.02.13

אין בארץ עיתונאי שמסוגל בהבל פה להזיז שלושה מנדטים ממפלגה למפלגה.

33 מר אברמוביץ' ,טוב, אמנון, כשאתה נכנס בדובר צה"ל דניאל רוני, זה רגע נשגב של עיתונות אמיתית  (לת) אלגרו
  • 12:59
  • 09.02.13

34 מתברר שהתואר "פטריוט ישראלי אמיתי" איננו נחלתו הבלעדית של רוני דניאל בפאנל המהולל של "אולפן שישי".  (לת) יוסי
  • 13:05
  • 09.02.13

35 אין לי משהו חכם להגיד עליו מקובל
  • 13:24
  • 09.02.13

כשאמנון מפרש את המציאות , הוא נשמע יודע
כשהוא שותק, אז אחלה

36 אמנון אברמוביץ טועה בדברו על הסדר יהודה
  • 13:47
  • 09.02.13

אני ממעריכיו הגדולים אבל הוא טועה באמרו שעדיף אפילו הסדר גרוע , כי איננו יכולים לקבל את "זכות השיבה". הוא צודק באבחנתו שהמצב הקיים גרוע , והמוצא היא נסיגה חד צדדית מהאיזורים המאוכלסים שלהם.

37 אז כך: כל מילה זהב טהור. ול... שטוענים שדמוקרטיה היא שלטון הרוב ולכן חובה לכבד כל רוב, הינה תשובה אפשרית שאפשר להסיק מדברי אמנון א':: כשהרוב הוא אנטי דמוקרטי, אז זה הסוף של הדמוקרטיה, והסוף של המדינה כדמוקרטיה. אז זה איראן, למשל. לכן האליטות הישנות חייבות להילחם בכלים חכמים נגד הכלים הדמוקרטיים הידועים עד כה, והדרך הנקייה ביותר היא להתנפל על החינוך בכל רמותיו ובמקביל למנוע כספים מהצד העוין...  (לת) זר דפנה\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
  • 13:52
  • 09.02.13

38 " בטן רשעים תחסר " (מוקדש בהערצה,לשרידי כלבי השמירה של רפובליקת החומוס שלנו, כגון אמנון היקר שעומדים בגבורה מול כלבי התקיפה של הטייקונים(זאב,זאב)דמתחזין לכלבי שמירה של הדמוקרטיה). Yigal Cohen
  • 14:02
  • 09.02.13

אבכי עליה בכי, לא שושנת השרון מקסימום "שושנת יריחו, יכפיכו שאררה-רחמנא ליצלן.
אבכי עליכום בכי, במקום לעבוד כל כך קשה על הפוטושפ,לשושנת יריחו דמתקראת שושנת השרון הקיסרית מקיסריה.
קסחו לה את תקציב האוכל השנתי, משני מליון דולר לחצי מליון או אפילו רק רבע מליון דולר ו(סליחה אחותי אלנה)כוס אוכתי אם היא לא תהיה אנורקסית.

דכתיב: "כי אכלה את יעקב ותכלהו".

אם לא נעצור את ביבי היא תאכל את כולנו בסוף.

אל תשלו את עצמכם היא לעולם לא תשבע.

דכתיב : "ובטן רשעים תחסר".

39 אברמובים לא נשאל על הפשלות שהאחרונה הייתה הבאת מסמך הרפז כפי שהוא הציג אותה באופן בחלטורה מבלי לבדוק כראוי מה יש בידיו. אם יש עיתונאי שהוא עבד נרצע למעסיקיו ורטהיים ומוזס זה, זה אברמוביץ, מתלהם מלא שנאה ויוצר דרמות מכל הבל שיכול לשרת את אדוניו  (לת) ראיון עלוב ומגמתי.
  • 14:03
  • 09.02.13

40 יש גבול להתחסדות של אברמוביץ' הקוראת בין השורות
  • 14:41
  • 09.02.13

בריאיון טוען אברמוביץ' לא צריך להתחבב ע"י הפוליטיקאים ואיננו צריך לשרת אותם. ברם, המציאות של אברמוביץ' לצערי מוכיחה את ההפך: בפרשת הרפז התברר שאברמוביץ' (לצידו של רוני דניאל) תפקדו כלבלרים של גבי אשכנזי "הצדיק" ו"נבחרו" ליחצן את המסמך הזוייף שנועד לסכל את מינויו של רמטכ"ל בישראל - יואב גלנט. גם לאחר שנחשפה האמת והתברר שהמסמך מזוייף לא שמענו את אברמוביץ' משתמש ברוע הלבשל העיתונאי שבו כדי להעמיד את אשכנזי ול"ו צדיקיו במקום הראוי להם. כל התנהלותו בפרשה הוכיחה שהמושג שטבע איתרוג יכול להיות מודגם ביחסו הסלחני מחד כלפי אשכנזי - בניגוד לאהוד ברק אותו הוא נהנה - ממש נהנה לתקוף ולהשמיץ. אז שאברמוביץ' לא יספר לנו על התנהלות ראוייה של עיתונאי כאשר הוא עצמו חשוד כמי שאיננו עומד בקריטריונים .

41 הכישלון הדול ביותר של הציבור ,שטיפוסים נאלחים נמצאים מאחורי המיקרופון ואין כל אפשרות להעיף אותם  (לת) התקשורת הישראלית
  • 15:06
  • 09.02.13

42 מי ששילם מחיר יכול לומר ולחשוב מה שהוא רוצה..... רן
  • 15:21
  • 09.02.13

גם אם זה הפוך לדעתי וכאן ההבדל בינו לאוכלי חינם ומשתמטים פטפטנים.

43 אברמוביץ הוא כמעט "כלב השמירה" היחיד של הדמוקרטיה עדי
  • 15:25
  • 09.02.13

כמעט ואין עיתונאי כמוהו שעדין אומר ומתריס כלפי הפוליטיקאים ועל יד כך ממלא את התפקיד המקורי של עיתונאי. לא כל עיתונאי שמחזיק בכרטיס עיתונאי, ממלא את התפקיד הקדוש של שומר הדמוקרטיה ויש לנו הרבה דוגמאות כאלו כאשר השיא זה לפיד שמעולם לא התריס, מעולם לא כתב תחקיר ופתאום יש "סיכוי" שיהיה אולי ראש ממשלה. (טוב, זה בכל מקרה יותר טוב ממשלת הביבים)

44 לאברמוביץ יש תמיד מידע אמין וזה גדולתו עיתונאי אמין  (לת) המציאותי
  • 15:27
  • 09.02.13

45 הגיגן אידיוט  (לת) אלי
  • 15:31
  • 09.02.13

46 אמנון אדם נחמד,שרמתו השכלית מוגבלת וכן מקורותיו משתמשים בו והוא נהנה !  (לת) עובדה.
  • 15:53
  • 09.02.13

47 אני מסכים עם אברמוביץ. השתלטות החרדים על התקציב ומוסדות המדינה היא הסכנה העיקרית לישראל  (לת) קאטו
  • 16:22
  • 09.02.13

48 אברמוביץ=מזל שאתה לא חזאי כי בפוליטיקה תחזיותיך תמיד מתבדות  (לת) גםגקך
  • 16:28
  • 09.02.13

49 אברמוביץ מתגלה כאן כאדם חסר רגשות וחוסר איכפתניק לחברה.... שלא יבוא להטיף מוסר לאף אחד ובטח שלא ישקר וימליך מלכים בגלל האג'נדה שלו. ראינו אותו בפרשת גלנט. במקום אחר עיתונאי כזה היה מסיים את הקריירה בדממה, אבל לא אמנון אברמוביץ בעל האינטליגנציה הרגשית הנמוכה כל כך.  (לת) עמית
  • 16:30
  • 09.02.13

50 מורשה "שכונת מצוקה"? כבר מזמן זו שכונת וילות. הוא מביט על ישראל בעיניים של אשכנזי משנות החמישים.  (לת) אברמוביץ: עוד אחד שגנבו לו את המדינה
  • 16:32
  • 09.02.13

51 עיתונאי אמיץ ההוא
  • 16:34
  • 09.02.13

מעדיף עיתונאי כזה - ימני או שמאלני - מאשר מקריאי חדשות עם מבט מזוגג. עיתונאות בלי דעה - זו לא עיתונאות.

52 לא מתנשא, יהיר.  (לת) אבשלום קור
  • 17:02
  • 09.02.13

53 כמה חבל... אחד
  • 17:16
  • 09.02.13

...חבל שהעם - במיוחד אוהבי "אחי" למיניהם - לא מבין שה-"אחי" האמיתיים במדינה אלו אמנון אברמוביץ' שנפצע קשה בקרב טנקים במלחמת יום הכיפורים, אורי אבנרי שהיה לוחם באצ"ל ובפלמ"ח, יריב אופנהיימר ששירת בנח"ל בשטחים, יוסי שריד שנלחם במלחמות ישראל ואפילו התנדב ללוות שיירות במלחמת לבנון הראשונה, יצחק רבין שקצרה היריעה מלספר על תרומותיו, שמעון פרס שבנה את המדינה בעשר אצבעותיו ועוד ועוד "סמולנים עוכרי ישראל".

עם ישראל - אלו הם בניך, אחיך...גיבוריך.

  •   אפשר לחשוב שרק הם נלחמו נו באמת
    • 21:35
    • 09.02.13

    ואגב - שמעון פרס לא שרת בצבא.
    באיזה מלחמות שריד נלחם ?
    בלבנון הוא עשה פעם מילואים - למען יחסי הציבור
    כל עיתונאי ידע בדיוק ובכל רגע היכן הוא נמצא.
    כל זה לא משנה לרגע האם הוא צודק או לא
    אבל נא לא לבלבל את המוח

54 אמנון אברמוביץ מלך  (לת) מצב האומה
  • 17:19
  • 09.02.13

55 צודק השסעים הפנמיים בחברה הישראלית יהודית יביאו קריסה לטוטאלית  (לת) משה א
  • 17:35
  • 09.02.13

56 מי שלא בשליש מגנה אותו שומה
  • 17:52
  • 09.02.13

אני בשליש

57 צודק ב100 אחוז אם כי קצת מגאלומן, אבל אתה יודע בדיוק כמוני שקו האקוליברום נחצה מנחם
  • 18:02
  • 09.02.13

ערב האינתיפדה הראשונה ואת נקודת האל חזר עברנו בנובמבר 95, מאז המדינה רק מחשבת את קיצה לאחור, 20 שנה ולא תהיה פה ישראל זה בטוח, ואם תהיה אז ממש לא במונחים של היום. ממדינות ערב כבר למדו שאפילו לא צריך לילחם איתנו אלא רק להניח לנו לקבור את עצמינו אט אט

58 אמנון אברמוביץ למה ישראל תקרוס משה כהן
  • 18:33
  • 09.02.13

אני נפעם מהתשובות של אמנון קצרות ומלאות משמעות אין מילים מיותרות . הכל קולע למטרה . תמיד קראתי את כתבותיו והגיגיו בשקיקה רבה . . אמנון הוא נכס לערוץ 2 תוציאו אותו משם . אין כבר עניין בהמשך . עצוב לי שאני לא יכול לשמוע אותו באולפן כמו פעם . לצערי התחרשתי ואין שום פתרון . עם ניסוי של כל מכשירי השמיעה . ערץ 2 לא מתאמץ ללוות את השידור עם כתוביות במיוחד במהדורה של יום שישי שבת . ואני נאלץ לעבור לערוץ שיש בו כתוביות . אנצל הזדמנות זו . אולי אמנון יוכל לסייע לי ולעוד אלפי חירשים ששום מכשיר שמיעה אינו עוזר וכאן חשיבותם של הכתוביות במשדרים . אני מודה מראש על כל אשר יעשה בנידון

59 ראיון טוב מאוד. בהחלט זורק אור על המרואיין. שמצדו מתגלה כמאוד נחרץ ומלא מעצמו ובעל אג'נדה סדורה ובלתי משתנה מגיל 16. כמעט הייתי אפילו אומרת - אסתר
  • 18:36
  • 09.02.13

שבראיון הזה אברמוביץ' מנסה לקדם עצמו לקִדמת הבמה - אולי אפילו כדי לקבל איזה ג'וב נחשק בממשל החדש. אחרי הכל, צריכים שם אנשים רהוטים, פטריוטים, מבוגרים אחראיים, ושפויים, ומקושרים, וחכמים, שיצילו את המדינה הזו מחורבנה הממשמש. אפשר לזהות אפילו שמץ של קנאה בבנט ובלפיד שהבליחו - זה משומקום וזה מהאולפן עצמו - והמציאו את עצמם מחדש. אילו אני איילת שני, הייתי שואלת את אברמוביץ' אם הוא רואה עצמו כבעל תפקיד בפוליטיקה או בממשל. ולתשובה שלו הייתי מתייחסת בערבון מוגבל - כפי שיש להתייחס לתשובתו של כל פוליטיקאי באשר הוא.
אגב, בהקשר הרגשי - אברמוביץ' הצליח לסובב את שאלות המראיינת בחזרה ל"אני חושב ש-". מעניין כמה טונות של בטון דרושות כדי להכניס את הרגשות לבונקר בלתי חדיר, וכמה אנרגיה אישית נדרשת לתחזק את הבונקר הזה.
בכל אופן, תודה לאיילת שני ולאמנון אברמוביץ' על ראיון מצוין בהחלט.

60 נכון מאוד אמנון. יעל הצפונית
  • 18:39
  • 09.02.13

ואם בבחירות האלה קרה משהו טוב, זאת ההזדמנות אולי, אולי, לחולל שינוי בנוסחת העיוועים הנוראה הזאת (כיבוש, חרדים ותקציב בטחון). יאיר לפיד, מבלי שהתכוון, נכנס לנישה התקוותית הזאת, בשילוב עם ביבי ואופצית הקדנציה האחרונה והמעשה ההיסטורי. אולי, אולי....

61 אגב, אותו סוג של ויכוח ציבורי קרה בארצות הברית כאשר היא היתה בתהליך של כיבוש אדמות אינדיאניות כדי ליצור אימפריה עם רצף גיאוגרפי ערפאת הקומנצ'י
  • 18:40
  • 09.02.13


62 מקומך לא בתיקשורת בן שלמה
  • 18:42
  • 09.02.13

אתה תבוסתני. התיקשורת צריכה להרים מורל ולא להורידו. תגיד תודה למדינה שאתה לא מעריך כי רק כאן יכול אדם כמוך לקבל עבודה

63 אגב, אותו סוג של ויכוח ציבורי קרה בארצות הברית כאשר היא היתה בתהליך של כיבוש אדמות אינדיאניות כדי ליצור אימפריה עם רצף גיאוגרפי.  (לת) ערפאת הקומנצ'י
  • 18:42
  • 09.02.13

64 נקיסיסט פטטי - האיש משוכנע שהוא גאון ....פשוט מגוחך מנוי
  • 18:47
  • 09.02.13

עשה קריירה מקשריו באירגונים השונים והיה "רכלן צמרת" בתקופת קו-300 כאשר ידע תמיד לרמוז על א. ב. ג......נו באמת ? על זה עושים קריירה ?

65 תועמלן, לא עיתונאי  (לת) תמיר
  • 18:51
  • 09.02.13

66 אדם יקר- צנוע ומרשים בכנותו.  (לת) לו ירבו כמוך
  • 19:00
  • 09.02.13

67 כל מילה בסלע. אכן סכין גילוח!  (לת) אברמוביץ' אליל
  • 19:01
  • 09.02.13

68 אברמוביץ יורם כהן
  • 19:04
  • 09.02.13

המשך כך!
יישרהכוח על אומץ רהיטות ואמינות(גם אם עיתים כרוכה בטעויות עדיין חתירה לאמינות מאפיינת אותך).

69 תככן עלוב  (לת) נתי
  • 19:42
  • 09.02.13

70 הטעות של אברמוביץ היא שהוא מנתח את המציאות ליניארית!!! אתאיסט אופטימי
  • 19:53
  • 09.02.13

תמיד מנבאים את העתיד על סמך ניתוח העבר ומחשבה לינארית. החרדים עושים הרבה ילדים אז בסוף הם יהיו רוב. אבל המציאות בנויה מתרחישים קיצוניים שאיש לא חזה. מישהו צפה את היטלר? את בן לאדן? אני למשל חוזה קריסה של המגזר החרדי כתוצאה מגל חזרה בשאלה המוני כתוצאה מחדירת ההשכלה והמדע למגזר. הגטו החרדי סגור כי הוא מפוחד ולכן אנשיו לא "מחוסנים" מפני השפעת ההשכלה כמו הדתיים לייט נאמר. ברגע שהמגזר החרדי ייחשף לידע חיצוני (וזה בלתי נמנע) הוא יקרוס כמו צפון קוריאה. החרדים לשעבר יהיו האתאיסטים החדשים והקיצוניים ביותר.

71 יש לי בעיה אחת איתו אריאל זריבי
  • 19:54
  • 09.02.13

בתחילת הקמפיין הוא פרסם ידיעה "ממקור מוסמך" על כך שביבי וליברמן סיכמו ביניהם רוטציה בשלטון. לידיעה זו לא היה כנראה שלא היה שום בסיס והיא הוכחשה על ידיהם ואין לי ספק שהיא יכלה לחבל, או אכן חיבלה במאמצים של הליכוד-ביתנו. עכשיו, באמת שאני לא מעריץ של שני החבר'ה האלו אבל אתם לא חושבים שמה שנעשה פה היה שימוש אנטי-דמוקרטי בכלי דמוקרטי? ואם כן, מי יודע כמה פעמים עשה זאת אברמוביץ' בעבר וכמה עוד יחזור על כך? אין לי בעיה שידבר בפריים טיים על האג'נדה שלו, אבל שימוש בכלי זה להפצת ידיעות שקריות לצורך עיצוב דעת קהל היא פשוט... שטיפת מח.

72 הבחור הזה עדיין גאה "כעיתונאי" באיתרוג של ראש הממשלה מכהן(שרון המושחת) בושה וחרפה .איפה היושר העיתונאי ? אלי
  • 19:58
  • 09.02.13

כיוון שהאג'נדה של המאתרג הנ"ל תאמו בזמנו למדיניות של שרון המושחת (פנוי הרצועה)הוא הציע לשמור על שרון כאתרוג למרות כל השחיתות שלו ושל בניו

73 הטענה על מימון החרדים כדי לתחזק את "הכיבוש" אמיר קיטרון
  • 20:38
  • 09.02.13

קלה להפרכה: רבין ואולמרט היו נדיבים מאד לש"ס כדי לתחזק את מהלכיהם המדיניים, גם שרון עם אגודת ישראל בתקופת ההתנתקות

74 ל"עיתונאי"מסוגו של אמנון יש כינוי מוצלח "אלכימאי" שמנסה ליצור יש מאין תרחישים מפוקפקים ומפחידים.  (לת) אלי
  • 20:41
  • 09.02.13

75 "אני התגייסתי לקילופו של בנט משום שאם הוא היה מקבל 19 מנדטים ולא יאיר לפיד הפרשנויות היו מרחיקות לכת" פראבדה שלום
  • 21:15
  • 09.02.13

זה, בכל הכבוד, לא עיתונות אלא תעמולה מפלגתית.
מותר לאמנון אברמויבץ' לעבוד עבור איזו מפלגה שירצה, רק שלא יכנה עצמו עיתונאי ושלא יככרו סביבו כאילו הוא מאור הדור.
הוא בסך הכל פוליטרוק קטן, שמבטא את כל מה שמאוס בתקשורת הישראלית.

76 הראיון החנפני הזה רק מלמד אותי עג כמה החלטתי להוציא את הטלויזה מהבית היתה נכונה. שאני אשלם כדי לשמוע תעמולה בכסות של עיתונות? תודה, אבל לא תודה  (לת) סתם אזרח
  • 21:21
  • 09.02.13

77 אברמוביץ עתונאי ישר ולא עתונאי חצר -  (לת) AAA
  • 21:24
  • 09.02.13

78 מרימים לו להנחתה - שום ביקורת ולו הקטנה ביותר כתבה מעליבה
  • 21:36
  • 09.02.13

מסמך הרפז ?
שרון האתרוג ?

79 אדם שכיעורו הפנימי גובר על כיעורו החיצוני מישהו
  • 22:12
  • 09.02.13

לממשלות הימין לדורותיהם, היו לא מעט הצלחות,ולגם לצערינו הרב - לא מעט כשלונות.
הכישלון הגדול ביותר הוא המשך השלטון הטוטאליטרי של אנשי הסמול בכל ערוצי התקשורת,ובמיוחד בערוץ 2 ובגל"צ. אין לי ספק,שיבוא יום וגם בתחום הזה תתרחש מהפיכה. שבוע טוב

80 אברמוביץ' הצדקן איתרג את אשכנזי... האמת חייבת להחשף
  • 22:25
  • 09.02.13

נדמה לי שהיה זה מר אברמוביץ' הצדקן שהביא לפרסומו של מסמך הרפז המזוייף כאילו זה מסמך אמיתי... גם אחרי שהתברר שהמסמך חשוד כמזוייף לא זכור לי שמאר אברמוביץ' נחלץ להגן על גלנט מפני ה"כנופיה" שניהלה קמפיין אלים וכוחני נגד גלנט כדי לסכל את מינויו לרמטכ"ל. כמו-כן לא היה קשה להבחין שאברמוביץ' איננו מאוהדי שר הבטחון ברק וגם בנקודה זאת נוצרה נקודת השקה מעניינת עם הציר אשכנזי-וינר ובניהו. במילותיו של אברמוביץ' - הוא (מר אברמוביץ') איתרג את אשכנזי (החשוד בפלילים!) ובמובן זה גם שירת אותו.

81 תועמלן עלוב בתחפושת עיתונאי-פרשן. לפחות טוב שמפנים שרוב הציבור לא קונה את הקשקושים שלו.  (לת) מתן
  • 22:40
  • 09.02.13

82 טוב שהוא מודה שהציבור הפסיק להתרגש ממנו.  (לת) ערן
  • 22:43
  • 09.02.13

83 בגלל האברמבוצי'ז ישראל בדרך לאבדון כתוצאה מהרס עצמי.  (לת) רס"ן במיל'
  • 22:50
  • 09.02.13

84 מהפעמים הבודדות שיש להצטער שעשו עליו עבודה ערבית ולא סיימו את המלאכה  (לת) נגעל מהאיש
  • 23:12
  • 09.02.13

85 תקראו את תגובה 51. ניתוח מבריק!!!!!!!  (לת) 51
  • 23:41
  • 09.02.13

86 תקראו את תגובה 51. רעיון מבריק!!!!  (לת) נדב
  • 23:43
  • 09.02.13

87 האם זה רעיון טוב לרמוז ב"פרצה של הצנזורה" ובאמצע מערכה שהמיירטים עומדים להסתיים, והאיזה השפעה יש לדעתו לידיעה כזו על החלטות מנהיגי חמאס והמוטיבציה שלהם  (לת) הפקרות ויהירות
  • 23:54
  • 09.02.13

88 אמנון אברמוביץ' - כנסו !!! יהודה
  • 00:23
  • 10.02.13

מתי תעורו מהתרדמת?! הסכנה הקיומית האמיתית, זו לא הפצצה
האירנית ההזוייה ולא בני דודינו, אלא ארגוני המאפייה של חונטות
פושעי הצווארון ה"לבן" על כל זרועותיהם המוגנים ע"י בריוני
המשטרע הפרקליטות ובתי המשפט = פושעי צמרת מושחתים.

89 נו שוין... הכל היה טוב ויפה עד שאברמוביץ' הנפיק את הפנינה הבאה: "הפוליטיקאים הישראלים לא מושחתים"... ואז התברר שלמרות הרהיטות שהוא מיחס לעצמו -הוא למעשה פוסל במומו. ההכרזה הזאת הורידה את רמת הדיון אל מתחת לאפס. טוב. צריך "לתחזק" מקורות ומכרים. לפוליטיקאים הרי לא אכפת אם יאשים אותם באופורטוניזם ובהעדר ערכים אבל בשחיתות....? הרי השופטים סגרו להם את כ-ל התיקים שלהם מחוסר ענין לציבור... מה לא ככה?  (לת) ערן ארגוב
  • 00:32
  • 10.02.13

90 מספר שרים דניאל
  • 01:04
  • 10.02.13

אני חושב שכאשר אברמוביץ אומר כי מספר מצמצום של שרים זח הדבר החשוב ביותר שלפיד חייב לבצע זו אמירה פופוליסטית והצהרה לקוראיו של אברמוביץ וזה מנותק בהמציאות לחלוטין. במציאות אין למספר השרים שום משמעות בהשוואה ליעדים אחרים. שוויון בנטל יהיה שינוי מהותי מכל ההבטים, ואילו מספר של 18 שרים לעומת 30 לא משנה שום דבר מבחינת האזרחים

91 מספר שרים דניאל הורןביץ
  • 01:08
  • 10.02.13

אני חושב שכאשר אברמוביץ אומר כי מספר מצמצום של שרים זח הדבר החשוב ביותר שלפיד חייב לבצע זו אמירה פופוליסטית והצהרה לקוראיו של אברמוביץ וזה מנותק בהמציאות לחלוטין. במציאות אין למספר השרים שום משמעות בהשוואה ליעדים אחרים. שוויון בנטל יהיה שינוי מהותי מכל ההבטים, ואילו מספר של 18 שרים לעומת 30 לא משנה שום דבר מבחינת האזרחים

92 שימו לב כמה רשעות, טמטום ובורות מאפיינים את מתנגדי אברמוביץ' - הכנסו יודע דבר
  • 01:16
  • 10.02.13

מיהו אברמוביץ'? גיבור מלחמה, פצוע קשה-זה לא מונע מימניים כבדי מחשבה לתקוף אותו כאחרון האוייבים.
מה הוא בקש להגיד? שכפטריוט כואב לו שהמדינה נחרבת.
איך היא נחרבת? שילוב של בורות, דתיות ולאומניות מה שמבטיח מיעוט בלבד של שפויים, ועבדים חרוצים והיתר כלומר אלה שמוגדרים "שמאל מתנשא" כלומר מדענים, טייסים, ואנשים ברמה גבוהה פשוט יעזבו. מה יגידו אז צרי המוח של הימין? מי יילחם להם? מי יקדם את המדינה? ישיבות? רבנים? מוטרפי השטחים? אלוהים? גם בשואה חשבו "בשם שמיים" וגמרו לא טוב, ממש לא טוב.

93 מבחיל. עיתונאי המתגאה ב"כבוד" שרוחשים לו פושעים. גבר גבר יענו...פתטי.  (לת) ותיקה
  • 01:35
  • 10.02.13

94 אורך הכתבה ביבי
  • 02:33
  • 10.02.13

ברור לחלוטין שניכנסים לתקופת משבר כלכלי, כפי הנראה משלמים לפי שורה או
מילה , אחרת לא מבנת הסיבה לאורך מיבש שכזה....

95 אמנון אברמוביץ יש לו היסטוריה של הזיות  (לת) גבי
  • 02:56
  • 10.02.13

96 מתי בדיוק בפעם האחרונה הוא דיבר על הכיבוש בערוץ 2 בפריים טיים? עוד אחד שמתהדר בנוצות לא לו  (לת) דליה
  • 04:28
  • 10.02.13

97 איך להיות עיתונאי מוטה , מרושע , שכמעט אף אחד מנבואותיו המושמעות בצורה נוקבת לא התקיימה , עיתונאי ? אולי לא.  (לת) שש בערב
  • 04:47
  • 10.02.13

98 כמה נביאי זעם ניבאו שהעם היהודי ייעלם- ועובדה- הוא לא נעלם. אז נזכור למי ניתנה הנבואה אחרי חורבן בית שני....  (לת) רעמסס
  • 05:40
  • 10.02.13

99 זה לא רק הכיבוש. זו גם הכלכלה. המעמד היצרני השפוי (צאצאי דור המייסדים), נחלב מלמטה ומלמעלה.  (לת) AA
  • 06:53
  • 10.02.13

100 אברמוביץ הוא פסימיסט לתיאבון אופטימיסט
  • 07:21
  • 10.02.13

מדוע יש לי תחשה שאם המדינה תקרוס אתה תשמח?

101 אברמוביץ האיברהימוביץ של התקשורת... איזי קם איזי גו
  • 07:27
  • 10.02.13

אברמוביץ כתב שנון ,חד כתער,מנתח נכון את המציאות,רהוט דיבור,מעצב דעת קהל,גורם חושב בפוליטקה הישראלית

102 מדהים איך אתם מסננים מתגובות מהימין. פשוט לא להאמין !!!!!!  (לת) מדהים
  • 07:52
  • 10.02.13

103 אמנון העיתונאי הכי מבריק במדינה.מבריק.  (לת) יעל
  • 08:00
  • 10.02.13

104 סה''כ מסכן בזוי ששבוי בשנאה שלו לעם ישראל  (לת) בקרוב ייתפגר
  • 08:42
  • 10.02.13

105 לשמחתי הוא לא קובע... עם ישראל גדל מתחזק ועולה בכל פרמטר... הכלכלה פורחת לא כמו אצל החברים שלו באירופה וארה"ב... פשוט כואב כי הוא לא משפיע.. לברבר גם הכלב שלי נובח.... מדינת היהודים פורחת וכל מפיחי המורא יחנקו..  (לת) אהרן
  • 08:52
  • 10.02.13

106 "הפרגון ההדדי" tchdsur
  • 08:55
  • 10.02.13

על זה אמרו חז"ל - "זונות מפרכסות זו את זו"
מה למשל לגבי היושר העיתונאי שבאתרוגו של שרון?
מה למשל לגבי האמירה על מסמך הרפז שמקורותיו של מר אברמוביץ, שמעולם לא הטעו אותו מאמתים את אמיתותו? (המסמך כידוע מזוייף). ויש עוד הרבה דוגמאות. מדובר באדם שלעומתו אפילו נחום ברנע יכול להיחשב כעיתונאי.

107 רמת הנהגה בשפל-מבוססת על "עתונאים ומגישי טלויזיה" אהרון
  • 08:57
  • 10.02.13

אסון לאומי!!

108 הוא מקצוען, יודע לדבר ומבין את הדברים טוב מאוד מומו
  • 09:02
  • 10.02.13

הוא מקצוען, יודע לדבר ומבין את הדברים טוב מאוד

109 מה שבטוח....אמנון טוב לימין! המשך כך! ראו תגובה 12....  (לת) אייל
  • 09:39
  • 10.02.13

110 כל מילה בסלע!!!!!  (לת) כתבה מצוינת. תודה
  • 09:45
  • 10.02.13

111 חותמת על כל מילה.  (לת) איפה חותמים?
  • 09:47
  • 10.02.13

112 נראה שנפלה לו הוו אולי הוא היה ציוני עכשיו הוא רק ציני. אל-מוני
  • 09:49
  • 10.02.13

פטריוט הוא כבר בטח לא. הזחיחות וההנאה שהוא משדר כאשר יש לו חדשות "טובות" לא מסתדרות עם מה שנאמר בכתבה.
ואם זו ציוניות אז כנראה שבאמת מערכת החינוך נכשלה...

113 נתניהו מוליך לחורבן בית שלישי !!!  (לת) אזרח שפוי
  • 09:54
  • 10.02.13

114 avramovitch julian stein
  • 09:57
  • 10.02.13

i immigrated to Israel in 1963- and wrote to the editor of the Jerusalem post that a country(Israel) that does not respect the rights of its minority citizens is a country of apartheid- and is destined to dissapear from the history books,
since then- we have subjugated the and created a subjugated nation- called Palestinians- we birthed them- and they will eradicate us as a Democratic homeland for the Jewish people.
everything Avram says in regards the future- is true and sadly so.
it could and should have been different- but the Jewish people was and is a fantasy- .disparate and dispersed without a moral backbone-only a philosophical one.
the reason that those who recognize and respect avramovitch are criminals is, to quote another Jew, bob Dylan- to live outside the law you must be honest- and he is.
a lone voice in the desert which is fast losing its potentially normative future citizens.
yours respectfully, julian stein, koh samui, Thailand

115 ההיתנחלויות הן הבעיה המרכזית של ישראל, פרופ.לייבוביץ ז"ל. צדק !!!!  (לת) אזרח שפוי
  • 09:57
  • 10.02.13

116 איש ממש לא מעניין,נישא על כפי עתונות שמאלנית בלבד. לא אמיתי.  (לת) סבאלו
  • 10:01
  • 10.02.13

117 בושה לעיתונות, שפל מבחינה מוסרית,מוכן להכל כדי לקדם את האג'נדה הקיצונית שלו!אין לו יושרה,אין לא אתיקה, כל האמצעים כשרים כדי להפיל את הציבור שהוא שונא ! בעיניו האויב זה לא המחבלים, אלא הימניים, הדתיים, החרדים, המתנחלים ! חי
  • 10:05
  • 10.02.13

הבן אדם מוכן לשקר, להסתיר עובדות, לאתרג...כל האמצעים כשרים. יש לו מטרה בחיים, להפיל ציבור שלם בישראל - אשר זכה כבר תקופה מסוימת להיות הרוב. הוא נלחם מלחמת חורמה נגד הימניים, הדתיים, החרדים, והמתנחלים ! זה לא עיתונאי ! יש בו שנאה עמוקה נגד היהדות, הלאומיות, בן אדם לא מוכן לקבל ולכבד את דעותיהם של רוב הציבור. זכותו לחלוק על הדעות, אבל יש לחלוק ביושרה, בכיבוד הצד השני כמו שעושים המון עיתונאים שמאלניים, ויש להיות בריון...הוא בריון ולכן לא זכאי לתואר "עיתונאי" !

118 אדם מדוכדך ומדכא.אף פעם לא מחייך א א
  • 10:12
  • 10.02.13

תמיד עצוב ומתוח ונרגן. חבל לי עליו.הבעיה- חושב עצמו לחכם גדול מידי,ולא.

119 אין שליטה על עם אחר ידידי אם לא תשב ביוש יוש תשב בתל אביב  (לת) דורי
  • 10:26
  • 10.02.13

120 מרתק. מאוד עצוב  (לת) מארק
  • 10:26
  • 10.02.13

121 אי השביעות מהמפלגות אינה חדשה יאיר
  • 10:31
  • 10.02.13

החל מרפי, דש, שנוי, קדימה ואחרים
לכל המפלגות הללו יש מכנה משותף- דמות כלשהי שאמורה להביא גאולה מן השיטה. מין משיחון.
לפעמים המשיחון הוא הנקיון- כידין ולפעמים הוא האבא- שרון.
השאלה היא מדוע כשלו כל המשיחונים ? במונחים הנוכחיים- מדוע מופז וציפי לא צלחו?
היחידים שקראו את המפה מראש הם ביבי וליברמן שהצליחו להתעשת ולהקים גוש שרק אליו פונים.


122 כל כך צודק - תגזרו ותשמרו גבריאל
  • 10:41
  • 10.02.13

נראה שישנם הרבה אנשים שלא אוהבים לשמוע את זה
ההיסטוריה חוזרת - ככה זה עובד

123 השוויון בנטל הוא מושג ערטילאי ועתידי? גיא
  • 10:52
  • 10.02.13

אם לא נשיג את זה בקרוב פנינו לאבדון.

הגיע הזמן להפריד את מוסדות הדת מהמדינה.

עלינו לפעול למען:
- הפסקת התמיכה והתקצוב של מוסדות הדין והחינוך המגזריים.
- שוויון זכויות וחובות לכלל האזרחים.
- ביטול הקצבאות.
- יצירת מערכת חינוך שוויונית אחת.
- החזרת לימודי האבולוציה לתוכנית הלימודים.

124 איש עלוב ורקוב ניר
  • 10:55
  • 10.02.13

בגלל אנשים כמוהו- בן ארי נראה לי שפוי פתאום

125 ישראל כבר קרסה ומי שלא מבין זאת עכשיו חי באשליות.ככה זה במשטרים המנהיגים כיבוש על עם אחר.  (לת) באפלה
  • 11:12
  • 10.02.13

126 ישראל היא מעצמה צבאית אבל ללא השליטה על יו"ש היא לא יותר מעלה נידף. אבי געזונט
  • 11:12
  • 10.02.13

צהל הוא צבא מאומן ומצויד היטב ויחד עם כוחות המילואים הוא אחד הצבאות הגדולים בעולם. אבל יש שתי בעיות:
צבא חזק ככל שיהיה זקוק למרחב קרקעי כנקודת משען ארכימדית להפעלת הכוח.
דרושים כ-24 עד 48 שעות לגיוס והיערכות כוחות המילואים
ללא מרחבי יו"ש בכלל ובקעת הירדן אין לכל כוחות המילואים היכן להיפרש.
כשהיינו בגבולות 67 צה"ל פיתח את הדוקטרינה של העברת הלחימה לשטח האויב. זו אכן דוקטרינה טובה אבל הבעיה איתה שגם האויב יכול לאמץ את אותה דוקטרינה ולהעביר את זירת הלחימה לשטחנו.
אם מתקפת פתע כמו זו שפרצה ביום כיפור היתה פורצת כשאנחנו יושבים בגבולות שלפני 67 , היינו מקבלים את אושוויץ בשידור חוזר.

127 הוא בסה"כ דובר של אדוניו: שלום עם סוריה תוך ימים, כמו שאר ה"סקופיפ" קיבל בלי לעבוד מאחוריהם של אדוניו  (לת) הוא לא עיתונאי בכלל אלא תועמלן
  • 11:13
  • 10.02.13

128 מקור אמין ופורה מזה שני עשורים משה
  • 11:20
  • 10.02.13

אופס. בועז הרפז.

129 נביא זעם שרק מטיף. בסה"כ עיתונאי שטעה המון המון פעמים.  (לת) איתי
  • 11:22
  • 10.02.13

130 עיתונאי אינטלגנט ברמה הגבוהה ביותר -אבל המגלומניה אוי המגלומניה. אשר
  • 11:23
  • 10.02.13

חבל שאין לנו עוד עיתונאים ברמתו - אך כאשר הוא יוריד את האף ב-10% ס"מ אצלי הוא יקבל 100.

131 נמאס לשמוע אותו חן
  • 11:30
  • 10.02.13

אפשר כבר להחליף אותו במדיה. הוא חוזר על עצמו וכמו שאמר לא משפיע ולא שמים עליו. איזו יומרנות שהוא השפיע על הבחירה בלפיד לעומת בנט. מי בכלל מתיחס לרוע שבו.

132 נביא הזעם יוסף פרץ
  • 11:40
  • 10.02.13

שמעתי רבות את אברומוביץ ולא פעם חשבתי הנה או טו טו המדינה מתפרקת ולא התפרקה . דיבר לא פעם על החינוך הנורא והאיום ושוב הוא מתבדה . . נדמה לי השיטה הזו לתקוף כל גבר ש2הוא זז ידועה לכל מי שאינו רוצה לומר אמת אלא להתפרסם , ואולי פשוט איננו מומחה גדול כפי שהוא רוצה להיראות .

133 המדינה לא תקרוס. היא תמצא פראיירים חדשים  (לת) לא לדאוג
  • 11:42
  • 10.02.13

134 אברמוביץ ראובן
  • 11:47
  • 10.02.13

ככל שהתגובות השליליות לכתבה זו מתרבות סימן הוא שאברמוביץ צודק.

135 אדם מושחת ורשע ששותף לעלילת הדם על ברק וגלנט ושאיתרג אותם כלומר חיפה על פשעיהם של שרון ואולמרט המושחתים הגדולים בגלל שגירשו את מתישבי גוש קטיף וןצפון השומרון. זאב
  • 11:52
  • 10.02.13

אדם מושחת ורשע ששותף לעלילת הדם על ברק וגלנט ושאיתרג אותם כלומר חיפה על פשעיהם של שרון ואולמרט המושחתים הגדולים בגלל שגירשו את מתישבי גוש קטיף וןצפון השומרון.

136 אברמוביץ מוכיח כמה התקשורת הישראלית שורצת פוליטרוקים, פעילים פוליטיים במסווה. בושה שנותנים לו הילת גיבור, במקום האמת: אחד מראשי הקברנים של העיתונות בישראל. בגלל שכמותו, לציבור אין שום אימון בתקשורת. עמית
  • 11:54
  • 10.02.13

די לקרוא את הדברים האחרים שזוכרים לו, כאן
http://www.latma.co.il/article.aspx?artiId=6424
כדי להבין כמה האיש הזה, ועדת מעריציו, הם סכנה מוחשית לדמוקרטיה.הוא אחת הסיבות לקיומו של הביביתון.

137 "לאטמה" חושפים את האמת מאחורי הכתבה הזו היום עמית
  • 11:59
  • 10.02.13

מה הפלא שהם הודרו מערוץ 1? השמאל לא מסוגל לשאת שיסתרו את דבריו. השמאל הם החרדים האלטרנטיביים לאלה היהודים פה..
http://www.latma.co.il/article.aspx?artiId=6424

138 העיתונאי מספר 1 של ישראל המעלעל הכפייתי
  • 12:01
  • 10.02.13

אמיץ, סרקסטי, רהוט - והעיקר לא כתבלב של הון-שלטון כמו 90% מעמיתיו.

139 מגלומן שמתגאה שעבריינים מעריצים אותו ,לאן הגענו?? מונטי פייטון
  • 12:05
  • 10.02.13

לא רק זה הוא גם מתגאה בזה שהמציא את המושג ,"אתרוג" (להזכירכם מדובר בהגנה על פולטיקאי או איש ציבור מצד התקשורת-מושג מושחת לכשעצמו) ,עוד מתגאה אברמוביץ' שהייתה לו יד בהשפעה על הבוחר נגד בנט ,זו כבר לא בושה לעיתונאי להודות שהוא פוליטי במלוא מובן המילה??
ואציין עוד דבר : אברמוביץ' לא חשף את אבישי רביב אלא חבר הכנסת בני אלון ,אז קצת לדייק בעניין הזה בבקשה ,בכל שאר המחדלים אברמוביץ' הודה כבר על דעת עצמו..

140 פניי צלקת אחד
  • 12:08
  • 10.02.13

גם בשרות הצבאי היה שקרן גדול ,לכן לא מאמין למילה שיוצאת מפיו.

141 אולמרט היה ראש ממשלה גרוע, שלפן, הביא עלינו 2 מלחמות מיותרות עמיקם הר ציון
  • 12:15
  • 10.02.13

רואים שאברמוביץ בברנג'ה של אולמרט, הביקורת עליו שולית, כל השמאלנים דעתם לא מחזיקה מים. הערבים אוהבים אנשים שמתרפסים ללא חוט שדרה. במקום לגונן על מדיניות הממשלה הם תוקפים ותוקפים, למעשה עושים את פעולת האויב.

142 מה לעזאזל עושה אותו חכם ונביא ? לא הייתה לא תחזית אחת שהתגשמה , הסקופ האחרון היה שמפניה שלמה
  • 12:17
  • 10.02.13

מה שכן , יש בו רוע . נו , טיפש ורע .

143 מצא את מי לצטט - עבריינים מהעולם התחתון  (לת) מעיד על פרצופו האמיתי
  • 12:19
  • 10.02.13

144 אתה איש כלבבי מר אברמוביץ, למרות שאיני צופה בך. לא צופה בטלוויזיה ולא מקשיב לרדיו זבל  (לת) שומר חוק
  • 12:25
  • 10.02.13

145 שיסביר גם למה פירסם את מסמך אשכנזי/הרפז בלי לבדוק אם זה זיוף. לא קונה
  • 12:31
  • 10.02.13

מאז פרשת המסמך, כאשר אני רואה את אברמוביץ בטלויזיה אני מעביר תחנה.

ולגבי החרדים: לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין את זה. זה ברור מזמן לכל מי שפוקח את עיניו.

146 צריך לשנות את הכותרת ל:"אמנון אברמוביץ מסביר למה הוא מקווה שישראל תקרוס"  (לת) אורי
  • 12:38
  • 10.02.13

147 אדם חכם, אבל יהיר ומלא בעצמו, כאילו 9 קבין חוכמה נפלו אצלו; קצת צניעות (ודרך ארץ) לא תזיק לו  (לת) אבי
  • 12:46
  • 10.02.13

148 אברמוביץ שייך לשמאל הממורמר שאיבד את השליטה בתקשורת ואת ההשפעה שהיתה לו בעידן שליטת השמאל בתקשורת .היום יש ישראל היום והציבור מקבל דיעות ודיווחים מאוזנים ולא תעמולת שמאל קיצוני שמגדפת כל מי שלא שייך לשבט הלבן של אברמוביץ  (לת) אייל
  • 12:47
  • 10.02.13

149 העמדות הבסיסיות של אברמוביץ מוטות על פי צרכי השמאל אליוי
  • 12:53
  • 10.02.13

כל איש שמאל חייב להתישר על פי רבני השמאל אחרת הם מנודים ותוית איש השמאל מוסרת מהם
האם איש כאברמוביץ עשה פעם ביקורת כנגד איש שמאל ?
אין שום סיכוי !!
העמדות שלו הן פראפרזה של ססמאות אויליות ואינפנטיליות של השמאל המעדיף מוסר אוניברסלי (שאינו קיים במציאות) על פני הציונות !
לצאת למלחמה עד שכלו כל הקיצים ?
זו הגדרה שניתנת לאלף פירושים ..אם אברמוביץ מחכה לקול פעמונים מהשמיים אז שימשיך לחכות !
הערה שלו על זה שנגמרו טילי כיפת ברזל מתעלמת מהעובדה שהצבא היה מוכן להכנס קרקעית !
גם הדיון אם ישראל מעצמה כאשר דנים בתקיפה באירן זו הטעיה לוגית משום שהוא מסיח את הדעת על ידי דיון ב-2 נושאים שאינם קשורים
(ישראל אינה מעצמה אבל גם לא אירן )
ולסיכום המקצוע של עיתונאי הוא מקצוע בעיתי (הוא רואה את אפסות השלטון אבל גם חשוף לעוצמה אשר מנפחת לו את האגו כאשר העוצמה בסופו של דבר אינה של השלטון אלא של העם..)

150 מומלץ לקרוא את 56 - כנסו !!! ישר ולעניין
  • 13:00
  • 10.02.13

תגובה 56 נותנת הצצה וחשיפה של פרצופו האמיתי של אברמוביץ'

151 שורה תחתונה - התקשורת התערבה בתהליך הדמוקרטי !!!  (לת) דדי
  • 13:14
  • 10.02.13

152 אמנון אברוביץ : הסיבה למה לא ניתן להאמין לעיתונאים  (לת) סטי ריקון
  • 13:52
  • 10.02.13

153 אני כבר שנה עוקב אחרי פרשנויות מפוצצות של מר אברומוביץ . עד כה בכולן הוא טעה - בדיעבד !!! GUY
  • 13:58
  • 10.02.13

למשל ע"פ אברומביץ היינו אמורים לתקוף פעמיים באירן דבר שלא קרה (פעם אחת בסוף הקיץ ב 2011 ופעם אחת בחורף 2012 ..)

פשוט בזיון שיש פרשנים כאלה שאולי מדברים יפה ומשתמשים בדימויים אבל הפרשנות שלהם שווה לת.....

154 חוץ מהברנזה שמשבחת את חבריה  (לת) הוא לא מענין איש
  • 15:06
  • 10.02.13

155 רהיטות יכולה להיחשב התנשאות אבל אברמוביץ הפך את זה לנאורות יואב
  • 16:05
  • 10.02.13

אנחנו, השמאל, יודע הכול ואתם הימנים הלאומנים/דתיים, בורים, אז המשך להיות מי שאתה, זה מעניין לשמוע איך אתה מתבכיין על מה שהיה פעם...כאילו הכול היה טוב והכול שחור משחור היום.

156 אברמוביץ הוא חלק חשוב מאד בעיניי בערוץ החדשות יעקב
  • 16:24
  • 10.02.13

ומעריך את תבונתו ודיבורו הישיר ,הלוואי והיה לי חבר כזה אמין

157 זה אמנם לא עיתונאי בשקל אלא עיתונאי בשני שקל. פשוט רדוד ומובן מאליו.  (לת) אין ספק
  • 16:35
  • 10.02.13

158 אברמוביץ הוא דוגמא לכך שאפשר להתנסח ברהיטות, גם כשאתה פולט הבלים ברהיטות ועל כן כל זמן שאני שומע את הבליו ואת תיאורי האפוקליפסות שלו למיניהן אני רגוע, ודבק יותר ויותר באמונתי, לא נתוחים אנליטיים ולא נעליים, סתם קשקשן מצוי  (לת) אבי
  • 16:50
  • 10.02.13

159 אברמוביץ' אתה לא הבנת את הבאזז כי 1) אתה רחוק מהטבע 2) עוד לא הפנמת שההומו-ספיינס הוא בעל חי; מפותח, אבל בעל חי זכי חלטורה
  • 17:27
  • 10.02.13

הבאזז הוא אותו הבזז שעובר בקרב עדרי התאו, הבבונים, הזברות, האריות והתומפסונים כאשר הם מריחים אש ששורפת את היער; לפעמים הרוחות נאמנות והם מצליחים לברוח ולקבל ארכה עד הדיזסטר הבא ולפעמים הרוחות משטות בהם והם רצים ישר אל תוך האש והעשן. בכל מקרה הם נכנסים לתנועה ומתחילים לרוץ.

160 חכמה קטנה מאוד ראובני
  • 20:09
  • 10.02.13

להיות שנון פרובוקטיבי ובעיקר חסר אמונה.
איך זה שאנשים כמו אמנון איבדו את האמונה בחזון הציוני או היהודי או באיזשהו חזון ופשוט יושבים ומייללים על הכוחות העולים בחברה הישראלית.
זה מה שאני לא מבין, הם כנראה הפסיקו לשכנע את החברה באמת שלהם והפסיקו להאמין גם בעצמם.

161 שום דבר לא יקרוס מלבד החברה החרדית, שעשרות אלפים מצעיריה יישפכו בקרוב אל מעגל העבודה, יתחתנו מאוחר יותר, יעשו קצת פחות ילדים ויצרו מעמד ביניים רחב יותר שהוא יותר דתי אבל גם ציוני ועובד. ארץ ישראל שלך אכן אובדת כי מעולם לא היה לה קיום מעבר לדור אחד שנלחם וציפה לקבל מעמד אצולה רשמי וזכות אבות לדוות הבאים ולהמשיך להביא לכאן מהגרים שיישארו מתחתיו בפירמידה רחוק בפריפריה בניהול מספר עריצים אשכנזים חילוניים וחברי מפלגה והסתדרות. בקיצור אמנון תשתה מיים ותשב קצת בצל, והכי חשוב תירגע!!!  (לת) אסף
  • 20:32
  • 10.02.13

162 איש נאלח, עבר זמנך מזמן, חבוב  (לת) מוטי
  • 21:04
  • 10.02.13

163 מסכים עם כל מילה של אמנון אברמוביץ' חוץ מדבר אחד: לדעתי הקריסה היא עובדה וודאית  (לת) הפנמתם?
  • 21:57
  • 10.02.13

164 בניין בורא עולם
  • 22:02
  • 10.02.13

אברמוביץ היקר , בקרוב נבנה את בית המקדש , אנחנו מחפשים את הפרה האדומה, אולי אתה יודע איפה היא ? אז נקריב המון קרבנות , נעשה לנו סנהדרין
ונוכל לדון בדיני נפשות של כולכם ,,,ומשיח צדקנו ימשול לעולם ועד ,,,,,,

165 משמח אותי שהוא נמצא במקום משפיע  (לת) מרמריקו
  • 22:19
  • 10.02.13

166 לא חכם ולא נעליים, אברמוביץ אחד מהעשבים השוטים של עם ישראל, אם בכלל, לך לכל הרוחות לא  (לת) אריק
  • 23:40
  • 10.02.13

167 למה הוא לא כותב מאמר איך ישראל תשרוד?מה היא צריכה לעשות כדי להישרד סיון
  • 23:41
  • 10.02.13

האיש תמיד ציני ומרושע אומר דברים הפוגעים באנשים - הוא לא מתווכח על הנושאים לעיתים כדי להצליח בטיעונים שלו במקום להעלות טיעונים שכנגד הטיעונים איתם הוא לא משכים הוא מעדי לפגוע האנשים שאמרו את הדברים שהוא איתם באופן עיקבי לא מסכים . לצערי הרב יש לי תחושה שהוא מנצל את פציעתו כדי להרשות לעצמו לומר דברים שעוברים כל גבול - כאשר פציעתו קצת משמשת לו מן שיריון מגן - אדם שניפצע כמוהו הרי לא כל כך בקלות יחזירו לו התקפות ללא רחמים כפי שהוא תוקף .בדרך כלל הביקורת והפרשנות שלו רואה שחורות פסימית הרסנית ואין בו טיפה של תיקווה או עצה או אמיר החיובית מעוררת תיקווה - אפילו אין לו דרכים והצעות תחליפיות שיכולות לבוא במקום אלו שהוא מבקר אותן . חוכמה קטנה לשבת בבית ולומר שהכל גרוע מבלי להיות בתפקיד ביצועי ומבלי להציע אלטרנטיבה . הוא חי בבועית משל עצמו מציאות מדומה . אם בסוף נתמוטט זה יהיה רע גם לו אפילו הוא יברח לפני כן לשווייץ .

168 בקיצור ישראל היא צלבנות וסופה יהיה כמו המקור (כשעצם הכחשת ההסטוריה מראה כמה עמוק הטמטום והעיוורון)  (לת) א.ב.
  • 00:13
  • 11.02.13

169 מדובר בשקרן פתולוגי וטועה סדרתי שבסך הכל עובר על חוקי הרשות השניה בנצלו את הבמה להשמיע את הדעות הפוליטיות שלו. כשאני שומע את התחזיות האפוקליפטיות שלו, אני רגוע. האיש לא פוגע כבר עשרות שנים.  (לת) רני
  • 09:54
  • 11.02.13

170 אמנון אברמוביץ המכה בשער
  • 10:43
  • 11.02.13

הבחור מצולק קשות גם מבפנים
האני מאמין שלו הוא לדעתו הדבר הנכון והיחיד
שיתעורר אבל מהר

171 פלצן קטן ולא חשוב,אברמוביץ יקרוס הרבה לפני  (לת) ישראלי לא פחות ממך
  • 12:22
  • 12.02.13

172 אדם ועיתונאי מוכשר.  (לת) מוטי
  • 21:51
  • 12.02.13

פעילות
המלצות