המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

ראיה חותכת || האורח הרצוי ביותר

אלן אאורבך, אליוט פורטר בניו יורק, 1957 תערוכה במוזיאון ישראל “בעיניים זרות: הגירה, צילום והמאה העשרים”, אוצר: ניסן פרז, פתיחה 28 במאי

הצילום הזה הוא תחנה במסע: מסעה של מי שצילמה אותו ושל הגבר המחייך המצולם כאן, שיעלה תכף לדירתה לבקר אותה. צילום יפהפה, ששורה עליו קולנועיוּת, שכמעט אפשר לשמוע מוזיקת ג’אז בוקעת ממנו, כאילו מלווה את ההתבוננות בו, בגשם, במים ששוטפים את הרחוב, אל תוך המכונית הלבנה מאחור ואל החפצים שנוסעיה השאירו בה. זהו צילום שעוסק לכאורה ברחוב העירוני, בתבניות המעגליות הגליליות של הפחים הרקועים ובקווים האופקיים של חניית המכוניות ‏(של מי המכונית השחורה? שלו? זו חניה כפולה, או שהיא חולפת‏) ובעצם מספר על חברות וקשר, על מסעות משותפים. הצילום הזה הוא נקודה במסע בעקבות האשה המצלמת, אלן אאורבך ‏(1906–2004‏),...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה
:



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 את כותבת לירי כ"כ.  (לת) תמר
  • 13:15
  • 18.05.13