טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ראיה חותכת

אשה מבוגרת בתנוחת עצירה

צליל גרוס של זרעים נשפכים נשמע כשמתבוננים בעבודותיה החדשות של הילה בן ארי

תגובות
עבודת אמנות של הילה בן ארי בה רקדנית עומדת על רגל אחת בשדה

1 רק כשנכנסתי אל הגלריה, בשביל העמל, שלא מצאתיו מיד, ופגשתי את הילה בן ארי והבטתי בעיניה, שעיניינו אותי בשל צבען, הבנתי שהעבודה שלה — הפיסול, המיצבים, עבודות הווידיאו המתארות תנועה בעצירה, באחיזת הגוף — השפיעו על אמניות אחרות. למשל על עבודת הגמר של ענבר שריון מבצלאל, שהציגה דימוי של מתעמלת אחת באוויר. הדמיון היה ברור, אבל ההשפעה רק עכשיו התבהרה לי. בן ארי מציגה תערוכה חדשה, "פונמה", וקטלוג רטרוספקטיבי שעל כריכתו תצלום הרקדנית מ"שחרית", ברגל מיושרת לצד האוזן ולצדה טורייה. "פונמה" היא...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות