כל אחד והאשה-שטן שלו

השיוך הפוליטי שלכם תלוי באיזו אשה אתם בוחרים לשנוא - גב' נתניהו או גב' זועביכ

האווירה מתחממת. הקהל עומד על הרגליים וצועק. איזו אקסטזה באוויר! והנה הן עולות לזירה: בפינה הימנית, בקארה בהיר ונעל בית ביד, שרה “שרה’לה” נתניהו, ובפינה השמאלית, בקארה שחור וחליפת הצלה, חנין “רוחי לעזה” זועבי. הקהל משתולל, העניינים עומדים לצאת משליטה. מזמן לא היה פה דו קרב צמוד כל כך על התואר הנכסף “האשה השנואה בישראל”. מי תזכה בפרס הגדול? ומי משתיהן תקבע את הרכב הקואליציה הבאה?

זירת דעת הקהל הישראלית מתחלקת לשני מחנות ברורים: אלה ששונאים יותר את שרה נתניהו, ואלה שמעדיפים לשטום את חנין זועבי. שתיהן כבר הפכו למיתוסים. לכאורה, אין הרבה דברים משותפים לשתי הנשים הללו, אבל השנאה העזה של הציבור הישראלי כלפיהן הופכת אותן אחיות לצרה. לזועבי אף אחד לא התייחס עד שעלתה על המרמרה, ומאז הפכה למופת וסמל לכל מה שגרוע בערביי ישראל ובשמאל. מה בדיוק עשתה בכנסת לפני אותה טראומה בלב ים? לא ברור. העיתונות לא עסקה בה, ובהתאם גם דעת הקהל, כשם שהיא נוטה לשכוח את כל שאר חברי הכנסת הערבים - הזועביז, בשבילכם - עד שמישהו מקלל אותם או שופך עליהם כוס מים. להקשיב למה שיש לה להגיד זו כמובן לא אופציה בכלל.

נתניהו וזועבי. לא נשים, מיתוסים
נתניהו וזועבי. לא נשים, מיתוסים. צילום: מרק ישראל סלם ומוטי מילרוד

שרה נתניהו זוכה כבר שתי קדנציות, וככל הנראה גם בשלישית, ליחס פסיבי־אגרסיבי שכמותו לא נודע. אף אחד לא יודע מה עושה גב’ נתניהו אבל כולם מתענגים על סיפורי זריקות נעליים. לא נאמר עליה שום דבר ממשי, אבל את כל הטעויות של בעלה מייחסים להשפעה הגרועה שלה עליו מבית ולהחלטות שהיא כביכול מכריחה אותו לקבל. כאשר רוצים לנגח את ראש הממשלה, כמה קל ונוח להשתמש בשרה. שרה לא רוצה את נפתלי בנט בקואליציה, אומרים ה”מקורבים”. בנט עצמו הקפיד לעטות פני נזיר בודהיסטי בכל פעם שנשאל על יחסיו עם שרה, אבל נפשות טובות, מטעמו, יש להניח, פיזרו את השמועות על הסכסוכים ביניהם בתקופת כהונתו כראש הלשכה של בעלה.

ואילו לפיד הכריז בעצמו שלא יקבל את השמאלנים, כלומר הזועביז. אין זה מקרי שכל אחד מהצדדים מוצא לו בובת וודו בדמות אשה שאפשר לחבוט בה בכל הזדמנות. נוח להתפתות לזלזול ולהתנשאות כלפי אשה הבולטת בחריגותה בתוך ים של גברים מבלי לשמוע אותה מדברת פעם אחת. בלי כל קשר למידת האהדה למעשיה של זועבי או לשמועות על מעשיה של נתניהו, ברור שקצת מוגזם להניח שהן האשמות בכל הרעות החולות של השמאל, או של הימין, במדינת ישראל.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 לשני ליטמן השפוי
  • 08:11
  • 01.02.13

כנראה שהשמאל עיוור בכל זאת מי אמר ששונאים את גברת נתניהו
את גברת זועבי חןץ מכמה שמאלנים קיצונים [שגם אותם שונאים [ כולם שונאים
את גברת נתניהו חוץ מעיתונאים לא אף אחד לא שונא היא לא מזיקה

02 זועבי זה לא שמאל אלי
  • 08:18
  • 01.02.13

לאומן ערבי שווה ערך ללאומן יהודי כל מי ששם את הלאומיות כערך עליון בתפיסת עולמו שלו הוא ימיני.

03 ומה קורה עם מי ש... חתול בר מתורבת (מאד)
  • 08:37
  • 01.02.13

לא סובל את שתיהן?.....
לא את החזרזירה המפוטמת והמתערבת בעניינים לא לה
ולא את השניה שמנצלת את הדמוקרטיה שמזינה אותה?...
אה?.....
מה עושים אז?....
נא לא לצנזר אותי!
חתול בר מתורבת מאד שנמצא אי שם באמצע בין שני הקצוות

04 אכן הבעיה זה ביבי ולא שרה, אבל שרה היא הסימפטום והגיע הזמן לבדוק את ההסכם בין שרה לביבי שבגינו הסכימה שרה לא להתגרש מביבי לאחר שבגד בה עם אשה אחרת כפי שהודה בטלויזיה במסגרת פרשת 'הקלטת הלוהטת". אולי בהסכם הזה טמון סוד כוחה המסוכן של שרה על ביבי המלך העירום..!!!  (לת) שומר חוק
  • 08:44
  • 01.02.13

05 השוואה מבישה ומקוממת יניב כפיר
  • 08:52
  • 01.02.13

הניסיון להשוות בין אשת ראש ממשלת ישראל , אפילו אם יש שמועות אלו ואחרות על אישיותה, לבין חברת הכנסת המייצגת את עמדתם של הגרועים באויבינו שכל מעשיה רק לחתור תחת אושיות המדינה, היא מבישה ומקוממת.

06 קשקוש מוחלט.  (לת) גיא
  • 09:08
  • 01.02.13

07 השוואה מופרכת. מאמר שטחי אבו ערב
  • 09:10
  • 01.02.13

השנאה לזועבי מבטאת לאומנות מזוקקת שהתקשורת והימין ( וחלקים מהשמאל) טיפחו על מנת להגדיר גבולות ( של תודעה, ושל הגדרה וכו'). על כן היא פוליטית במהותה. השנאה לשרה נתניהו ( אם היא קיימת בכלל) שייכת למיתולוגיה פסכילוגית פולחנית.

08 מדוייק מטריד שירי
  • 09:36
  • 01.02.13

והייתי מוסיפה שקצתי מלקרוא את דרוגי החביבות לנשים בעמדות השפעה הביקורת על ראש מפלגת העבודה שלי כוללת לא פעם את האמירה "היא לא נחמדה " ויש המגדילים " היא מגעילה אותי" מענין שאף פוליטקאי לא מתואר כך למרות שאין לי ספק שברק לא נחמד וליברמן בפוטיניותו ממש דוחה.

09 שכחת עוד כמה נשים. וחוץ מזה, נקודת המוצא שלך מוטעית לגמרי. אף אחד לא שונא. יודעים את האמת. היא פשוטה.  (לת) הפעם מאמר ככה...
  • 09:41
  • 01.02.13

10 זועבי מזוהה עם השמאלנים? מי נתן לך מקלדת? למה קראתי את הקשקוש הנוראי הזה על הבוקר? אכן בי האשמה. האם כל אדם שיודע קרוא וכתוב יכול לכתוב דברי הבל ורעות רוח בעיתון הזה?  (לת) אחת מהשמאל
  • 09:47
  • 01.02.13

11 חייב לבחור?  (לת) שונא את שניים
  • 09:53
  • 01.02.13

12 שרה נתנהיהו היא אשתו של... ואין לה שום נגיעה בפוליטיקה הישראלית מעבר להיותה צמודה לאוזנו של...
  • 09:55
  • 01.02.13

הערבים מתעקשים על כך שהם לא יקבלו בשום פנים ואופן את עובדת הקמתה של המדינה היהודית, ולכן הם יושבים ומתכננים איך הם ישנו את המציאות הזו למציאות אחרת, איך הם יהפכו את הגלגל. לצורך זה קיימים מובילי דרך ערבים שיספרו לנו על הנכבה, ועל הנאכסה, ועל הכפרים ששבויים בתוך עצמם, ועל הערבי המפחד מהיהודי, ועל, ועל ועל.
הבעייה היחידה שיש לך סייד היא העובדה שאינך גאה במדינה שאזרחה אותך, שאיפשרה לך להתערבב בתוכה כפי שאתה עושה בלי שום בעייה, שאתה טוען כנגדה בריש גלי ומעל כל פיסת נייר שאתה מוצא, בלי שום נזקים בריאותיים או נפשיים שנגרמים לך או לילדיך או לאשתך או לכל משפחתך המורחבת.
אבל כל זה לא נחשב מבחינתך, כי אתה רוצה שישראל תהפוך למדינה ערבית, ועד שלא תצליח לבצע את המהפיכה הזאת בישראל אתה תתקומם באופן הבכייני המתמיד שבו אתה נוקט כבר זמן רב מידי לטעמי.
מילא היית כותב מאמר שבו אתה רוצה מדינה ערבית במקום המדינה היהודית, היינו מבינים לליבך ומייעצים לך לבחור לעצמך מדינה ערבית מבין שלל מדינותיה המרהיבות ולא חסרות כאלה כמו אבו דאבי, כווית, ערב הסעודית. למרות שכולם מדינות רודניות  אתה יודע להשתחל חזק לכל מקום שתגיע אליו ובא לסייד גואל.
הבעייה היא שאתה יודע בדיוק כמונו היהודים, שאין לך ארץ אחרת. אתה רוצה להמשיך לגור כאן, כי כאן נולדת וכאן נולדו ילדייך, והוריך ומורשת שלמה של זכרונות והיכרות עמוקה עם הארץ, שותלים אותך עמוק באדמה הזאת.
אם כך אתה מרגיש סייד נחש מה אנחנו מרגישים. בדיוק כמוך לא? בשביל לקיים את החלום מלא הזכרונות מארץ הקודש קיבלנו את גבולות החלוקה. יכולנו היום לשבת כל עם על אדמת המנטליות המתאימה לו לא? 
אבל אתם העדפתם נכבה, העדפתם נכסה, העדפתם לנסות להשמיד עם שלם מאשר להתחלק איתו בשטח, כדי שלכל אחד יהיה מקום משלו להשפריץ בו את המנטליות שלו ללא הפרעה לבן המנטליות ההפוכה. מה דעתך סייד, אולי זו המנטליות הערבית האמיתית?

  •   כל כך הרבה כתיבה וכל כך מעט קריאה - לא חבל על המקלדת?  (לת) לו היית קורא, ודאי היית שם לב שלא סייד כתב את המאמר וזה לא הנושא הנכון...
    • 12:19
    • 01.02.13

  •   צודק, אני מייד מתקנת תודה על ההארה
    • 15:27
    • 01.02.13

    האנלוגיה בין זועבי ובין גברת נתניהו מגחיכה מצב אמיתי שבו יש לזועבי נגיעה עמוקה ביותר בפוליטיקה הישראלית, והופכת אותו לתואם הצמידות של מישהו על אוזנו של מישהו.
    חנין זועבי חברה בבית המחוקקים הישראלי של המדינה היהודית, היא מניעה את המגזר הערבי למטרות שלשמן היא הגיעה לפרלמנט שלנו. יש לה מהליכים גם בין אוייבנו כשהיא שיתפה פעולה עם הנסיון לפריצת סגר חוקי  על ישראל שאת האינטרסים שלה היא אמורה לחזק.
    במקום לחזק בחרה זועבי להחליש, כמתנה שהיא מעניקה לאוכלוסיה הערבית על חשבון האוכלוסיה היהודית. לזועבי יש מטרות משלה שאותם היא מקדמת תוך ניצול הדמוקרטיה שהעמדנו לרשותה, ככל יכולתה. זועבי אינה בוחלת בשימוש שהיא עושה בה, כל עוד היא קוצרת לדעתה תשואות מהמגזר שרק אותו היא מעוניינת לקדם.
    הדמוקרטיה בישראל שאינה מפעילה את מנגנוני ההתגוננות שלה כנגד הפיכתה של ישראל למדינת כל אזרחיה שבעקבותיה חוק השבות חייב להיפתח. כשהוא יפתח, המדינה תוצף בזרם עצום ובלתי פוסק של פליטים שישאטו פנימה כדי להפוך את ישראל לערבית, לא דמוקרטית, בדיוק כמו שהערבים אוהבים.
    לעומתה הגברת נתניהו היא רק אשתו של פרלמנטר בישראל, מותר לה לספר לו את רחשי ליבה, מותר לה לצעוק עליו, להסתכסך איתו, לאיים עליו שאם לא יצא למלחמה עכשיו ומייד היא תתגרש ממנו וכו׳.
    אם יבהל נתניהו ויבחר לצאת למלחמה מהסיבות הלא נכונות, נעלה עליו, נבין שהסיבות למלחמה לא מחזיקות מים. כי רק זאת חשוב לנו להבין כדי לא לבחור בו שוב, ולא אם הסיבה האמיתית הייתה שרה או שהוא עצמו יוצא למלחמה בלי להבין מה הוא עושה.
    אני מתנגדת לאנלוגיות שעושות השוואה בין תפוח לתרנגולת. מכיוון שכולם קונים את ההשוואה בעיניים עצומות, אני מייעצת להיזהר ב-מה משווה למה, כדי לעלות על הסיבה האמיתית להשוואה. יש סיכוי יותר מסביר שהיא מנסה באמצעותה לכפות דעה כשההנמקה לדעה היא ההשוואה עצמה 
     

  •   צודק, ואני מייד מתקנת תודה על הסבת תשומת הלב
    • 07:26
    • 02.02.13

    האנלוגיה בין זועבי ובין גברת נתניהו מגחיכה מצב אמיתי שבו יש לזועבי נגיעה עמוקה ביותר בפוליטיקה הישראלית, והופכת אותו לתואם הצמידות של מישהו על אוזנו של מישהו.
    חנין זועבי חברה בבית המחוקקים הישראלי של המדינה היהודית, היא מניעה את המגזר הערבי למטרות שלשמן היא הגיעה לפרלמנט שלנו. יש לה מהליכים גם בין אוייבנו כשהיא שיתפה פעולה עם הנסיון לפריצת סגר חוקי  על ישראל שאת האינטרסים שלה היא אמורה לחזק.
    במקום לחזק בחרה זועבי להחליש, כמתנה שהיא מעניקה לאוכלוסיה הערבית על חשבון האוכלוסיה היהודית. לזועבי יש מטרות משלה שאותם היא מקדמת תוך ניצול הדמוקרטיה שהעמדנו לרשותה, ככל יכולתה. זועבי אינה בוחלת בשימוש שהיא עושה בה, כל עוד היא קוצרת לדעתה תשואות מהמגזר שרק אותו היא מעוניינת לקדם.
    הדמוקרטיה בישראל שאינה מפעילה את מנגנוני ההתגוננות שלה כנגד הפיכתה של ישראל למדינת כל אזרחיה שבעקבותיה חוק השבות חייב להיפתח. כשהוא יפתח, המדינה תוצף בזרם עצום ובלתי פוסק של פליטים שישאטו פנימה כדי להפוך את ישראל לערבית, לא דמוקרטית, בדיוק כמו שהערבים אוהבים.
    לעומתה הגברת נתניהו היא רק אשתו של פרלמנטר בישראל, מותר לה לספר לו את רחשי ליבה, מותר לה לצעוק עליו, להסתכסך איתו, לאיים עליו שאם לא יצא למלחמה עכשיו ומייד היא תתגרש ממנו וכו׳.
    אם יבהל נתניהו ויבחר לצאת למלחמה מהסיבות הלא נכונות, נעלה עליו, נבין שהסיבות למלחמה לא מחזיקות מים. כי רק זאת חשוב לנו להבין כדי לא לבחור בו שוב, ולא אם הסיבה האמיתית הייתה שרה או שהוא עצמו יוצא למלחמה בלי להבין מה הוא עושה.
    אני מתנגדת לאנלוגיות שעושות השוואה בין תפוח לתרנגולת. מכיוון שכולם קונים את ההשוואה בעיניים עצומות, אני מייעצת להיזהר ב-מה משווה למה, כדי לעלות על הסיבה האמיתית להשוואה. יש סיכוי יותר מסביר שהיא מנסה באמצעותה לכפות דעה כשההנמקה לדעה היא ההשוואה עצמה 
     

13 את שרה שונאים בגלל אישיותה והתנהגותה. את חנין זועבי בגלל דעותיה ופעילותה. אין מקום להשוואה. עצם העמדת שתי הדמויות זו לצד זו מעידה על כותבת הטור עדות מאוד לא מחמיאה.  (לת) tg
  • 09:55
  • 01.02.13

14 אם חוזרים על שקר המון פעמים זה עדיין לא הופך אותו לנכון. אופיר
  • 10:16
  • 01.02.13

זועביז = תומכי טרור אנטי ציונים.
זו הייתה כוונתו של לפיד, ככה היא הובנה בכל ישראל. הארץ יכולים לפרסם עוד 800 מאמרים דעה כאלה ועדיין זה לא ישנה את העובדה הזאת.

15 לכל הסתומים/העיוורים/קשי ההבנה - הקלות שבה חנין זועבי מייצגת (בשביל ימין-מרכז) את השמאל וששרה נתניהו מייצגת (בשביל שמאל-מרכז) את הימין היא נוחה אולי, אבל מופרכת ושטוחה בעליל. שיח רדוד ודוחה  (לת) השוואה מעולה
  • 10:19
  • 01.02.13

16 הצעה לקשוע איש
  • 10:21
  • 01.02.13

נדמה כי בכישרונך, הפנית מבטך לפינה קטנה לעומת הבעיה הגדולה. נסה לכתוב מה הייתה הרגשתם של הישראלים היהודים ועוד יותר האמריקאים היהודים אם מועמד אמריקאי היה אומר "לא עם הפולרד'ז". אני מעריצך ולדעתי אין מתאים ממך לכתוב על כך

17 מי את ולמה נותנים לך לבזבז לי את הזמן?  (לת) מיליו
  • 10:24
  • 01.02.13

18 חנין חננה חמודה ליד השרה  (לת) למישהו יש ספק?
  • 10:44
  • 01.02.13

19 צריך להעיף את שתיהן מהפוליטיקה.... אבל זועבי לפחות הנבחרה. מה נתן לשרה'לה את הזכות למשוך בחוטים ולהשפיע? ותודה לביבי על עליה במחירי הדלק.  (לת) אלי
  • 10:58
  • 01.02.13

20 רחוק מלהיות מדויק אלון
  • 11:44
  • 01.02.13

במקרה של שרה נתניהו רק התקשורת מתעסקת עם השטוייות האלה אני לא שמעתי אף אחד בסביבתי שבא בטענות אליה לעומת זאת על ביבי כולם מתלוננים.
במקרה של זועבי,היא בחרה להיות המתבלטת לא בחרו בה.כאשר עזמי בשארה התבטא כנגד ישראל הוא היה על המוקד אולם כרגע זועבי היא זו שיותר ממתבטאת אלא גם פועלת נגד ישראל.אם היא היתה מביעה את דעותיה בכנסת בלי לעלות על ספינות אויב לא היו הופכים אותה לרעה כל כך.
יש המון שוביניזם בארץ אבל זה לא הסיפור כאן.

21 הנזק שגומרת זועבי למדינה הוא פסיק לעומת ההרס שגורמת שרה לדורות..!!!  (לת) פסיכולוג
  • 11:51
  • 01.02.13

22 לא ברור מדוע ההשוואה.אבל ללא ספק זועבי מאוזנת נפשית לעומת שרה.זועבי ניחנה בקשיחות יציבה מאד.בעוד שרה מתפוררת ומתפרצת ולא שולטת בעצביה הרופפים.  (לת) הסודות גלויים
  • 13:01
  • 01.02.13

23 מה שמדאיג בסיפור הזה הוא השפעתה של דמות נוירוטית על ראש ממשלה שנתון תחת משטר טירור כפי שאמר נפתלי בנט שפתח קצת את תיבת הפנדורה.אבל הכל ידוע ולא חדש.אין אדם ויהיה יציב ככל שיהיה המסוגל לאורך זמן לחיות עם בת זוג כזו בלי שאישיותה תערער את שלוות נפשו.ואם זה מישהו שאמור להחליט החלטות גורליות אנחנו בבעיה קשה ומסוכנת.למעשה צריך היה לאסור על אשתו המעורערת להתקרב למקום עבודתו.תחת זאת מניחים לה להכתיב את המהלכים בכל הזירה .מינויים החלטות שיכתוב נאומים ועד בכלל.פשוט טירוף מערכות מוחלט.כאילו חולה רוח מנהל את חיינו מאחורי הקלעים.  (לת) שוטה וקטן
  • 13:07
  • 01.02.13

24 על הקשר בן זועבי לשרה עמי
  • 13:33
  • 01.02.13

הניסיון להכליל את האמירה הגסה והעלובה של לפיד לשמאל ולערבים בכלל אינה במקומה ,אני באופן אישי תופס את האמירה כמכוונת לדמות עצמה שאין ספק שאינה נעימה לאוזניים היהודיות בארץ והיא גסת רוח ובוטה לא פחות מלפיד.לגבי שרה זה יותר בעניין האכזבה ,בארץ שאין בה נסיכים ונסיכות ,למה ומה עשינו רע שקיבלנו אותה ? אי אפשר לייבא לכן איזו קייטי מחמד או לפחות את הנסיכה פורג'י ?

25 די ללבות שנאה ומספיק כבר עם מאמרים חסרי ערך לילך
  • 14:34
  • 01.02.13

אין לכם מספיק על מה לכתוב? נגמרו הכלים ליצירת פרשנות אינטליגנטית?
פשוט ביזיון מה שקורה בהארץ...

26 אבנר או יאיר עוד יכתבו ספר - "החיים עם אמאל'ה, גברת שרה נתניהו".  (לת) יעל
  • 15:07
  • 01.02.13

27 מה שבטוח זה ש"הזועביז" זה שם נפלא ללקהת רוק. לו רק הייתי מנגן גיטרה...  (לת) ישי
  • 15:20
  • 01.02.13

28 תרשו לי להיות שטחי לרגע. הביטו בתצלומים המצורפים לכתבה, בארשת ה"קלפטע" של זו שבדיוקן מימין (...) ובתווי-פניה האינטליגנטיים, המביעים תבונה ורגישות, של זו שמשמאל. נסו להתנתק מכל שאתם "יודעים", מכל מה שהתקבע במוחותיכם. ממי מהשתיים הייתם קונים מכונית משומשת? למי מהן הייתם פונים ברחוב כדי לשאול "מה השעה"?..  (לת) הפנים אומרות הכול
  • 15:27
  • 01.02.13

29 הדרך הקפיטליסטית הסופר שמרנית והניבזית של הישראלי המצוי לתקוף את חנין זועבי היא עצם היותה רווקה המתגוררת בבית הוריה. זהו ה-"טיעון" שבעיני הישראלי הממוצע, הופך את השקפותיה הפוליטיות של הגב' זועבי ללא לגיטימיות.  (לת) ComunistaSimpatico
  • 15:29
  • 01.02.13

30 כתבה מעולה!! כל הכבוד לכתבת  (לת) רונית
  • 15:33
  • 01.02.13

31 מותר לי לסלוד משתיהן?  (לת) זומבה
  • 15:42
  • 01.02.13

32 שתי שנם דומות להפליא: שונאות את בנט. שרה מסיבות אישיות וחנין-אידיאולוגיות. וזה ההבדל - אצל שרה אין אידיאולוגיה. יש אישי.  (לת) ציניקן
  • 16:19
  • 01.02.13

33 חברת כנסת נבחרת זה אותו הדבר כמו אשתו של? מי כאן פמיניסט?  (לת) משה
  • 16:31
  • 01.02.13

34 Shani , It's you and Haaretz who are the pigs Abu Daud
  • 17:06
  • 01.02.13

F**k you and Zuabi The Arab terorist

35 מי בתסווי סורמייתהה, סתם ולא פירש.  (לת) Yigal Cohen
  • 17:17
  • 01.02.13

36 לא לזו ולא להיא Abed Azab
  • 17:30
  • 01.02.13

אין לי כל עניין בשתי הנשים כבני אדם פרטיים. אבל כנשות ציבור יש וגם יש. לגבי הגב' נתניהו, כאשת ראש הממשלה, היא מוזכרת בחדשות מדי פעם. אם זה נכון או לא שיש לה השפעה על תפקודו והחלטותיו של בעלה, זה לא מעניין אותי: הוא נבחר לראשות הממשלה ולא היא, ולכן בסופו של עניין האחריות היא שלו. אם היא מוזכרת בקשר לפרשות אחרות כמו פרשת עוזרת הבית שלה, אז דינה כדין כל אזרח. ובקשר לח"כ זועבי, שוב, אין לי עניין בחייה הפרטיים. יש לי עניין גדול מאוד באמונותיה ומעשיה כאשת ציבור. אינני שותף לדרכה האידאולוגית ואני סולד מחלק ממעשיה (המרמרה). אבל אני מזדהה עימה הזדהות מלאה כשגזענים כמו לפידיז תוקפים אותה. למרות חילוקי הדעות עימה, אני מקווה שהיא תמשיך לכהן במשרות ציבוריות.

37 בראיון לטלויזיה שבה הופיע חנין זועבי הצטיירה דמות סימפטית, חריפת לשון, התומכת בערכים בסיסיים שכל אחד מאתנו תומך. אחד מהעם
  • 18:54
  • 01.02.13

היא לא מעוררת שנאה, להפך, היא מעוררת כבוד בדרך שבה היא מציגה את הדברים ובדרך שהיא מנהלת שיחה עם המראיין. היא כנה, אמיתית, חברותית ואמיצה. חבל שבין הישראלים, המבינים את האסון הגדול שקרוי התנחלויות וכבוש, אין מישהו דומה לה שירים את הדגל נגד מדיניות הממשלות וימשוך אחריו את עם ישראל לנפץ את האשליה וישכנע שהמשך ההתנחלויות הוא בעוכרנו. על גברת נתניהו, חבל לבזבז מלים. התערבותה החשאית בעשייה הפוליטית היא סימפטום של מדינת העולם השלישי. מילא מעוררת שנאה, אבל היא מסוכנת!

38 גסות רוח שי
  • 18:56
  • 01.02.13

איזו גסות רוח לקרוא למגזר שלם "זועביס". זאת התקווה והעתיד של המרכז החילוני.

39 נא להפסיק לקשקש. השמאל אכן שונא אישית את שרה נתניהו - ועלובי השמאל מדברים עליה ממש כפי שהימין דיבר על רבין ב95 - אבל אנחנו לא שונאים את חנין זועבי אישית. פשוט מאוד, מאז שעזמי בשארה ברח למפעיליו בחיזבאללה מאימת הדין לאחר שטיווח טילים על אזרחים בעת מלחמה, זועבי נותרה חברת הכנסת הערביה הקיצונית, הלאומנית והפשיסטית ביותר. יותר מבראכה, יותר מזחלאקה. אנחנו לא שונאים אותה. אנחנו מכבדים אותה, מקשיבים לה היטב. מאמינים לה. חלומה הוא אסוננו, ואין דבר שישמח אותה יותר מלראות בחורבננו. היא סבורה באמת ובתמים ששלטון חמאס לגיטימי, שאין עם יהודי בכלל, שבטח ובטח אין לנו זכות להגדרה עצמית, שאנחנו ישות קולוניאלית שיושבת על אדמות עמה, שיש לעקרנו. במילים אחרות, נציגה נאמנה של אוייבינו הגרועים ביותר. פלא שאנחנו מתנגדים לה, ולנוכחותה בכנסת? פלא שהיינו שמחים מאוד לראות את בל"ד, הגרועה במפלגות הערביות, לא מצליחה לעבור את אחוז החסימה? מה לזה ולשנאה הלא רציונלית, המיסטית, כלפי שרה נתניהו? כי שתיהן נשים? שוביניסטית. מודרניסט
  • 20:15
  • 01.02.13

נא להפסיק לקשקש. השמאל אכן שונא אישית את שרה נתניהו - ועלובי השמאל מדברים עליה ממש כפי שהימין דיבר על רבין ב95 - אבל אנחנו לא שונאים את חנין זועבי אישית. פשוט מאוד, מאז שעזמי בשארה ברח למפעיליו בחיזבאללה מאימת הדין לאחר שטיווח טילים על אזרחים בעת מלחמה, זועבי נותרה חברת הכנסת הערביה הקיצונית, הלאומנית והפשיסטית ביותר. יותר מבראכה, יותר מזחלאקה. אנחנו לא שונאים אותה. אנחנו מכבדים אותה, מקשיבים לה היטב. מאמינים לה. חלומה הוא אסוננו, ואין דבר שישמח אותה יותר מלראות בחורבננו. היא סבורה באמת ובתמים ששלטון חמאס לגיטימי, שאין עם יהודי בכלל, שבטח ובטח אין לנו זכות להגדרה עצמית, שאנחנו ישות קולוניאלית שיושבת על אדמות עמה, שיש לעקרנו. במילים אחרות, נציגה נאמנה של אוייבינו הגרועים ביותר. פלא שאנחנו מתנגדים לה, ולנוכחותה בכנסת? פלא שהיינו שמחים מאוד לראות את בל"ד, הגרועה במפלגות הערביות, לא מצליחה לעבור את אחוז החסימה? מה לזה ולשנאה הלא רציונלית, המיסטית, כלפי שרה נתניהו? כי שתיהן נשים? שוביניסטית.

40 נא להפסיק לקשקש. השמאל אכן שונא אישית את שרה נתניהו - ועלובי השמאל מדברים עליה ממש כפי שהימין דיבר על רבין ב95 - אבל אנחנו לא שונאים את חנין זועבי אישית. פשוט מאוד, מאז שעזמי בשארה ברח למפעיליו בחיזבאללה מאימת הדין לאחר שטיווח טילים על אזרחים בעת מלחמה, זועבי נותרה חברת הכנסת הערביה הקיצונית, הלאומנית והפשיסטית ביותר. יותר מבראכה, יותר מזחלאקה. אנחנו לא שונאים אותה. אנחנו מכבדים אותה, מקשיבים לה היטב. מאמינים לה. חלומה הוא אסוננו, ואין דבר שישמח אותה יותר מלראות בחורבננו. היא סבורה באמת ובתמים ששלטון חמאס לגיטימי, שאין עם יהודי בכלל, שבטח ובטח אין לנו זכות להגדרה עצמית, שאנחנו ישות קולוניאלית שיושבת על אדמות עמה, שיש לעקרנו. במילים אחרות, נציגה נאמנה של אוייבינו הגרועים ביותר. פלא שאנחנו מתנגדים לה, ולנוכחותה בכנסת? פלא שהיינו שמחים מאוד לראות את בל"ד, הגרועה במפלגות הערביות, לא מצליחה לעבור את אחוז החסימה? מה לזה ולשנאה הלא רציונלית, המיסטית, כלפי שרה נתניהו? כי שתיהן נשים? שוביניסטית. מודרניסט .
  • 20:15
  • 01.02.13

נא להפסיק לקשקש. השמאל אכן שונא אישית את שרה נתניהו - ועלובי השמאל מדברים עליה ממש כפי שהימין דיבר על רבין ב95 - אבל אנחנו לא שונאים את חנין זועבי אישית. פשוט מאוד, מאז שעזמי בשארה ברח למפעיליו בחיזבאללה מאימת הדין לאחר שטיווח טילים על אזרחים בעת מלחמה, זועבי נותרה חברת הכנסת הערביה הקיצונית, הלאומנית והפשיסטית ביותר. יותר מבראכה, יותר מזחלאקה. אנחנו לא שונאים אותה. אנחנו מכבדים אותה, מקשיבים לה היטב. מאמינים לה. חלומה הוא אסוננו, ואין דבר שישמח אותה יותר מלראות בחורבננו. היא סבורה באמת ובתמים ששלטון חמאס לגיטימי, שאין עם יהודי בכלל, שבטח ובטח אין לנו זכות להגדרה עצמית, שאנחנו ישות קולוניאלית שיושבת על אדמות עמה, שיש לעקרנו. במילים אחרות, נציגה נאמנה של אוייבינו הגרועים ביותר. פלא שאנחנו מתנגדים לה, ולנוכחותה בכנסת? פלא שהיינו שמחים מאוד לראות את בל"ד, הגרועה במפלגות הערביות, לא מצליחה לעבור את אחוז החסימה? מה לזה ולשנאה הלא רציונלית, המיסטית, כלפי שרה נתניהו? כי שתיהן נשים? שוביניסטית.

41 ואם אני שונא את שתיהן לאן אני שייך? אבל הכי אני שונא את מירב מיכאלי אז כנראה שבאמת אין לי "מחנה".  (לת) כמה שטויות בכתבה אחת
  • 20:24
  • 01.02.13

42 השוואה מקוממת חוטם
  • 20:41
  • 01.02.13

טרוריסטית לעומת אישה שנויה במחלוקת? איזו חוצפה לשים את שתיהם באותו מישור?

  •   שנויה במחלוקת ??? אמיר
    • 07:08
    • 10.02.13

    באיזו מחלוקת שרה נתניהו שנויה?

    קרא את כתבתו של גידי וייץ בסוף השבוע על היועץ המשפטי, על התנהגותה של שרה נתניהו מול משרדו של היועץ המשפטי והעובדים שם, ותחליט אחר כך אם היא "שנויה במחלוקת".

    מגלומניה ונרקיסיזם יחד, בכמויות מסחריות, בסמוך כל כך לצמתי ההחלטה של מדינת ישראל.

    זה מבהיל.

43 די קשה להתייחס לכתבה הזאת ברצינות ליזה
  • 21:17
  • 01.02.13

כשרואים אילו תמונות של נתניהו וזועבי העורכים בחרו לשים. תמונה מקומטת ומרושעת של נתניהו ותמונה מהורהרת ואינטיליגנטית של זועבי. פרובוקציה תקשורתית זולה.

44 בזבוז של מילים, פיקסלים ואני מקווה שלא נייר נטול עץ. או בוי
  • 22:20
  • 01.02.13

מי נתן לדבר הזה אישור פרסום? רעיון כל כך מוצלח וביצוע כל כך גרוע כבר לא ראיתי הרבה זמן.

חבל, חבל. ודווקא התאמצו למצוא תמונות לא מחמיאות במיוחד של שתי הגראציות.

45 למען היושר חייבים להודות ששרה נתניהו מסוכנת לישראל הרבה יותר מחנין זועבי אשה מסוכנת
  • 22:39
  • 01.02.13

וזאת בשל השפעתה העצומה על בן זוגה שכנראה יהיה גם ראש הממשלה הבא. היא המביאה ומוציאה בלשכתו, הממנה והמפטרת. היא הקובעת מי ומי ישב אתו בקואליציה ובעיקר מי לא. מצבי הרוח והקפריזות שלה מקרינים על החלטות ראש הממשלה. כשהיא כועסת סדר היום של לשכת ראש הממשלה מתהפך על ראשו ובמקום לעסוק בבעיות הדחופות שברומו של עולם עוסקים בשיכוך זעמה של "הגברת הראשונה". היו לנו כבר קסנטיפות לפניה, נשים שבהחלט לא הסתפקו בתפקיד העזר כנגדו של ראש הממשלה, אך מעורבות הרסנית ודומיננטיות כשל שרה נתניהו טרם חוינו.

46 זועבי עמדה וצילמה כאשר הכו את חיילינו באכזריות ההומניטרים האחרונים כתבה רעה ומגמתית
  • 23:01
  • 01.02.13

בושי לך הכותבת
את שנאת שרה המצאתם אתם הסמאלנים הפנאתים כדי לנגח את בעלה שעל אפכם וחתכם נבחר שוב
הזועבי שלכם היא עוכרת ישראל ואני מקווה ששלי יחימוביץ לא עוכרת ישראל וגם לא ציפי אז מספיק לזרוע שנאת חינם

47 או שלא הבנת את לפיד, או שאת בוחרת לעזור לו לטשטש את הדברים הגזעניים שאמר. מה שהוא אמר זה בלי חרדים ובלי ערבים.
  • 23:21
  • 01.02.13

חנין זועבי הרי לא נפסלה על סמך דעותיה השמאלניות אלא על סמך שיוכה הלאומי הערבי. אם הוא היה פוסל אנשי שמאל היה יכול להגיד בלי מרץ או דב חנין - ועובדה שהוא בחר כך. התפלקה לו האמת בטעות. המשמעות האמיתית היא - בלי חרדים ובלי ערבים.
שני ליטמן מתפקדת פה כקונסילר של הטעות של יאיר לפיד. לא פוליטיקלי קורקט מה שהוא אמר- וקשה להחזיר את המילה שיצאה מהפה. בשביל זה יש עיתונאית עמיתה שבאה לטשטש את הפגם.

48 וואו, כתבה כל כך מקורית לא קראתי מזמן. אבי
  • 06:04
  • 02.02.13

שאפו.

49 צפון אורי
  • 06:51
  • 02.02.13

אנחנו מתביישים בשרה נתניהו ומתבזים מנוכחותה בחיינו. כפי שאזרחי איראן חשים שמישהו יותר מוצלח מאחמדינג'אד ראוי לייצגם.

50 השוואה נכונה יותר תהיה מירי רגב וחנין זועבי מקובלת
  • 21:02
  • 03.02.13

כי שרה היא באמת קטגוריה אחרת

51 דמוניזציה של אנשים - פיתרון של ימי הביניים!!! דוד וינדהולץ
  • 05:13
  • 08.02.13

החברה הישראלית , על שבטיה, כולל המערכת החינוך, התקשורת והפוליטית, אימצו מזמן תהליך של דמוניזציה של ה"אויב" כדי להצדיק את הייחודיות והצידוק של השבט הפרטי של כל אחד ואחד. הימין עשתה דמוניזציה של רבין ושל השבט החושב "שמאל", השמאל עשתה דמוניזציה של המתנחלים ושל שבט הימין, הרב עובדיה יוסף, במקום אהבת חינם, לימד את שבטו "שנאת חינם" ואפילו הבית היהודי הוא השטן של היהדות. כך כלפי "זועביס", "כובשים ורוצחים", "הומויים", וכו'.
החברה הישראלית על כל שבטיה במקום להתקדם הולכת לימי חושך, של ימי ביניים. השאלה שנשארת פתוחה היא מי המכשפות שיעלו באש?

52 השבוע ברדיו, זהבה גלאון גינתה בחריפות את ההתקפות על שרה נתניהו. מי שמתקיף הוא שובניסט ולא שמאל! שאול שמאלני פמניסט.
  • 18:15
  • 09.02.13

גלאון אמרה שאף אחד לא היה מתקיף את החליפה או העניבה של בן זוג של חברת כנסת. הודתה שגם היא מתייעצת עם בן זוגה (לא אמרה חלילה "בעלי" למרות שאני בטוח שהיא נשואה כדת) וגם בן זוגה מתייעץ איתה. והכי חשוב: הכותבת טוענת ש"קל לתקוף את ביבי דרך אשתו". איזה שטויות. אי אפשר לתקוף את ביבי ישירות? וזה מה שאמרה גלאון לתקוף את ביבי בלי אשתו. הרי כל כך קל לתקוף את ביבי על ההחלטות שלו ועל הזיגזגים שלו. וממש לא מעניים אותי איזה החלטה התקבלה בזכות שרה או למרות התנגדותה. אם ביבי מחליט טוב כמו למשל במיסוי הגז - אז אני קורא "היידה ביבי היידה שרה". ואם הוא מחליט להעביר עכשיו את רוב תמלוגי הגז העתידיים לחרדים ולהתנחלויות אז "בוז לביבי והוז לשרה".
והכי קל זה לתקוף את הזיגזג שלו. למשל בנושא מע"מ ירקות. לא חשוב מה הדעה שלך - תמיד אפשר לתקוף אותו על הזיג או על הזג. ובקרוב שוב מע"מ על ירקות ושום נסיגה.

53 ההתקפות על שרה משרתות ומחזקות את הימין. שאול שמאלני פמניסט.
  • 18:18
  • 09.02.13

אנשים קוראים ביקורת של רוזנבלום למשל על שרה ומבינים שיש כאן שנאה אישית. לא עניין פוליטי. כי לא תוקפים לגוו של עניין אלא לגובה של אשתו. ואז אם רוזנבלום מפרסם סאטירה עוקצנית נכונה על נתניהו - הימנים לא יקראו אותה. כי הם מבינים שהוא תוקף את ביבי על סתם.
כנראה שגם ההתקפות על זועבי מחזקות אותה ואת מפלגתה בציבור הערבי. הוא מבין ש"הזועבי'ז" זה בסך הכל בשביל לא לומר "ערבים".

54 השנאה של השמאל לשרה נובעת מקנאה וזעם על שלטון הימין ואילון השנאה לזועביז למיניהם נובעת משנאתם לישראל ורצונם בהכחדתה הבנת גברת כתבת?  (לת) אלי
  • 20:52
  • 09.02.13

55 ואם אני שונא את שתיהן אחד העמה
  • 09:33
  • 10.02.13

איפה זה שם אותי?

פעילות
המלצות