עבירה גסה

מתוך מה שנראה כמאמץ טהור לחסל את הזנות, מתגלים כל הכיעור וגסות הרוח העומדים בבסיס יוזמתם ההומנית של מציעי החוק

הזנות כיום היא בהחלט לא מה שהיתה פעם וצריך שמישהו יעשה משהו בנדון. זכויות היוצרים על המשפט הזה אינן שייכות לחברת הכנסת אורית זוארץ מקדימה, שפרצה מאלמוניותה הציבורית כשהיא מנופפת ביוזמתה הברוכה לחוקק חוק שיעניש בחומרה לקוחות המשתמשים בשירותי זנות. לא ולא. את המשפט "הזנות היא לא מה שהיתה פעם וצריך לעשות משהו בנדון" שמעתי מפי זונה ברלינאית ותיקה, שנהגה לעמוד יום יום, בגשם ובשלג ובחום הקיץ, בפינת הרחובות קורפירסטנדאם ואוהלנד, ואני הייתי מברך אותה לשלום בעברי. היא הביטה בבוז במכונית פאר שנעצרה לפניה, ובה גבר ששאל אותה למחיר במבטא רוסי כבד. "עם רוסים לא הולכת", פסקה, "גסי-רוח. לא נותנים טיפ".

היא, שמעולם לא למדה לימודי מגדר באוניברסיטה, קלעה למטרה יותר מאלף מומחים: בעיית הבעיות של המאה ה-21, ולא רק בתחום שירותי המין, היא גסות הרוח. ומכל גסויות הרוח, הקטלנית ביותר היא זו המיוסדת על העיקרון הקפיטליסטי שמגיע לי, הלקוח, לקבל את מקסימום השירות בעד כספי. ומצדו מיוסד העיקרון הזה על תשתית עמוקה יותר, המביט על ה"פראייר", כלומר, על מי שנותן שיסדרו אותו, כעל תת-אדם כמעט.

כלומר, בחברה גסת הרוח, שהאידיאולוגיה הבסיסית שלה היא "אני לא פראייר, ועלי לא יעבדו", אין מקום לתופעות של פראייריות בוטה כמו שהיא אכן, לצערנו הרב, הזנות. שכן מדובר כאן במוצר יקר (גוף האשה), שזה שנים, בצדק רב מבחינתן, מכלות נשים בעלות מודעות את גרונן כדי להסביר עד כמה הוא יקר, ועד כמה זכויות השימוש בו אינן מותרות אלא לבעליו של הגוף, כלומר, לאשה עצמה. והנה, במין סרבנות לא מוסברת לאידיאולוגיה השלטת, מתקיימות בשולי החברה נשים המורידות לקרשים את מחיר המוצר, שנקבע שהוא גבוה. ועל כך אסור לעבור בשתיקה.

איור: ערן וולקובסקי
איור: ערן וולקובסקי.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב כתבות סוף השבוע ישירות אליכם

הפרדוקס הגדול כאן הוא, שעל כל גבעה גבוהה ותחת כל עץ רענן, מנסים להטיף לנו אלה שאכפת להם מזכויות נשים, שיש לאשה זכות בחירה מלאה מה לעשות בעצמה ובגופה: חוץ מאשר במקרים שהאפיפיוריות שחילקו זכות זו מחליטות שהן לוקחות את הזכות הזאת בחזרה. אחד המקרים האלה הוא הזונות, שכביכול "אינן יודעות מה הן עושות", וצריך לעזור להן, למסכנות המפגרות למחצה הללו, להבין שאסור להן להיות פראייריות. להווי ידוע ש"הם אינם יודעים מה הם עושים" היתה מאז ומעולם הסיסמה שבה השתמשו הדתות כדי להפיץ את עצמן בכוח הזרוע בקרב התועים.

והנה מתוך מה שנראה כמאמץ שכל כולו בעל כוונות טהורות - לחסל את תופעה הזנות המכוערת - מתגלים כל הכיעור וכל גסות הרוח העומדים בבסיס יוזמתם ההומנית של מציעי החוק להענשת לקוחות של זונות: זו אותה גסות רוח שאיפיינה מאז ומעולם אלה היודעים טוב יותר מאתנו מה טוב בשבילנו. זה אותו כיעור האופייני לאלה הסבורים שאפשר למשטר את יצר לב האדם בחוקים אלה ואחרים, ולהקריב למען אידיאולוגיה זו או אחרת (ובמקרה שלפנינו: זכות האשה על גופה), את אלף הניואנסים האנושיים היוצרים את האינטראקציה האנושית שהיא אותם יחסי לקוח-זונה.

האינטראקציה הזאת היא דבר מגונה. כך הוחלט במועצת החכמות. גם ברור למה, כאמור: על פי הערכים שקבעה גסות הרוח של זמננו, פשע נגד האנושות הוא לתת שיתקיים בכלל מצב שבו יעז מישהו להעלות בדעתו את הרעיון הבא: "הכל נכון, נשים זכאיות ליחס אנושי ולשוויון מלא, אבל מה לעשות שהדבר היחיד שמסעיר אותי מינית הוא לעשות את זה בחצר אחורית מלוכלכת עם אשה ששכבה עם אלף חמש מאות גברים לפני".

ובכן, בעלי הפנטסיות הסוטות הללו יישלחו לכלא לשנה, שבה יהיה להם זמן למכביר להרהר בחטאם. אפשרות שנייה היא שהמדינה תייסד סדנאות הסברה, שם ינסו להוציא מראשם של הסוטים המכוערים הנ"ל את סטייתם. יסבירו להם שמוטב להם לקחת להם אשה הגונה מקרב אוכלוסיית הנשים השוות והבלתי פראייריות, שיספקו את צורכיהם המיניים על פי הסכם מכר מוסדר הנקרא זוגיות או נישואים.

אט אט גם יבינו הזונות, שיישארו מובטלות, שכדאי להן לעשות הסבה מקצועית ולהיכנס לשוק העבודה, לא עוד כשפחות מין. הן תצטרפנה בכך אל הקהילה רחבת הידיים של בני אנוש שבתוך תוכם הם זונות פשוטות, כלומר מוכרים את נשמתם באופן הגס ביותר למען קריירה, כסף, תהילה, ועוד ועוד, אבל כלפי חוץ הם נראים בריות מהוגנות, ומכנים את עצמם עיתונאים, פרופסורים למגדר, חברי כנסת והשד יודע מה עוד. על הקליינטים שלהם, משום מה, אין בחוק שום עונש. *

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 טעות בחשיבתך איתמר
  • 08:13
  • 17.02.12

השוואת זונה בגרמניה לזונה בארץ היא טעות מצערת. תעשיית הסחר בנשים הגיעה למימדים מפלצתיים ואכזריים שרוב התושבים לא מסוגלים אפילו לדמיין. הנשים הכלואות בתוך הסרסרות הזאת (ואינני מתכוון כמובן לכל הנשים, אך לחלק מאוד מכובד) שבויות ואין להם יכולת להימלט ממלתעותיהם האכזריות של הסרסורים, המחזיקים בדרכוניהם, היכולים לאונסן ולהשפילן בכל עת. לזונות אלה אין שליטה על גופן ועל חייהן והן הזקוקות להגנתנו. ועל כן החוק מבורך.

02 הבעיה היא אלימות ולא זנות. בחברה לא אלימה לזונות היה מעמד מיוחד. דן
  • 08:19
  • 17.02.12

אישה (או גבר) המענגת מינית תמורת שכר הגון. אין כלום פסול בזה. פעם צפיתי בתוכנית על נשים אמריקאיות קשישות ובודדות שטסות לקריביים ומשלמות לצעירים חסונים בעבור בילוי משותף שכולל גם יחסי מין. זה בהחלט מעמיד את הזנות באור שונה.

03 איזה פוסט דמגוגי באמא שלי קול צופר במדבר התודעה
  • 08:50
  • 17.02.12

זה לא האקט עצמו, זה כל מה שסובב את הזונה: האלימות, הדורסנות, הפוסטראומה, באופן שאינו תואם בכלל עבודה במקצועות אחרים. להיות זונה זה לסכן את עצמך במידה בלתי נסבלת. תקרא בבלוג שנקרא ראומה ותבין הכל, ואז תיפול על ברכיך בבקשת סליחה
http://reuma0.wordpress.com/

04 קשקוש. אין כאן טענה אחת לרפואה.  (לת) ישראל שלשום
  • 08:56
  • 17.02.12

05 בני, מקווה שאין לך בנות, ואם כן, שאף אחת מהן לא תיקלע חלילה לעבוד במעגל הנורא של "תעשיית המין".  (לת) יניב
  • 08:59
  • 17.02.12

06 אין כמו ציפר שמאלני עוכר ישראל שותה אספרסו ומחבק עצים, איך הוא צודק.....  (לת) מומחה לציפרים
  • 09:10
  • 17.02.12

07 את המאמר הזה צריך עתון הארץ, בשם זכויות האזרח, לשים ככותרת ראשית את המאמר הזה -
  • 09:13
  • 17.02.12

כל הכבוד לציפר על העוז שכיום אינו פוליטיקלי-קורקט בשם הזכויות הבסיסיות בחברה הכאילו חופשית.
זכויות אשר נרמסות פעם אחר פעם, על ידי קיצונים לכאורה וגם על ידי מי שטוען שהוא /היא פועלים בשמן.
איש לא יאמר לאיש מה לעשות עם גופו,
ככל שמדובר באנשים בוגרים, והדברים נעשים בהסכמה.
לא מוצא חן בעיני מישהו, נראה לא יפה בעיני מישהו -שיפגין, שישכנע.
אבל לכפות בחוק? - נראה שהחוק הזה הוא בלתי חוקתי בעליל.
נראה למי יהיה אומץ לתקוף אותו בבג"ץ.

08 הזונה הממוצעת החלה למכור את גופה כשהיתה בת 13 זכות הבחירה
  • 09:15
  • 17.02.12

שליש מהעוסקים בזנות הם קטינים, ורובן המוחלט של הזונות עברו התעללות מינית בילדותן.
האם יש לך ספק שרוב הזונות היו מעדיפות לבחור להן מקצוע אחר, חיים אחרים, לו היה ביכולתן לעשות זאת?

"הבחירה החופשית" היא לוקש שהגבר הממוצע מספר לעצמו כדי לא לנפץ את האשליה שהליכה לזונה היא ניצול, היא פשע. וטוב שיש נבחרים בבית המחוקקים שמקרבים אותנו לעולם המערבי שמכיר בכך.

09 כקורא נלהב שלך.. אכזבתני הפעם. אינך מכיר את השטח יקירי. יאיר
  • 09:15
  • 17.02.12

צא לשטח, רד ודבר עם זונות, תגלה שרובן נאנסות, מנוצלות, ברמות אלימות שלא יביישו שום בריון. מילא היית מבקש לדאוג לזונות ולמסד את הזנות ולנקות את השטח מהמנצלים הסרסןרים... אך לא, אתה חסיד נחמד.

10 מעולה (תקווה שלא יעצרו אותי על זה). זכות האישה על גופה תקף גם למקרים בהם היא חפצה להשכירו ל"קליינט".  (לת) כבשה פועה
  • 09:16
  • 17.02.12

11 הלקוח של הזונות כעבריין אורית
  • 09:17
  • 17.02.12

בני, לא בכל נושא החוכמה ה איפכא מסתבראית שלך אינטליגנטית דייה. יכול להיות שבא לך לשגל אשה שעשתה זאת עם 1500 איש. אבל יש מקום ללמוד קצת את הנושא, ולהבין משהו על אותן נשים שמשתגלות עם 1500 מאיש בתשלום לפני שאתה מתייחס לנושא.

12 גסות הרוח בעידן הפוס מודרני - הכל מהכל, והכל.  (לת) דום חואן
  • 09:19
  • 17.02.12

13 כמעט שכנעת אותי, עד שראיתי תחת "כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך",  (לת) ששליש מהעוסקים בזנות בארץ הם קטינים.
  • 09:21
  • 17.02.12

14 אחחח בני שלי ילד מוצלח! שאפו לך אדון ציפר - תמיד הצלחת להביא את הזוית ההזויה אך הפעם, עשית זאת בקלאסה נדירה לטעמי - נהניתי לקרוא. אני נאלץ להסכים עם שתי הפסקאות האחרונות, למרות שהשוביזם שלך מתפרץ מתוכם...  (לת) לאניסטר
  • 09:22
  • 17.02.12

15 מנחם בן ובני ציפר ערן ת"א
  • 09:38
  • 17.02.12

מנחם בן במאמר שפירסם שילשום ובני ציפר כעת הם הכותבים האמיצים היחידים שיצאו נגד חוק הזנות הצבוע והמתחסד של ח"כ זוארץ. כל הכבוד!

16 צודק לגמרי פנינה
  • 09:45
  • 17.02.12

חלק גדול מה שעומד מאחורי הזעקה הפסאובדו פמיניסטית הזו, היא פטרונות שמלווה בהרבה מאד פחד. פחד ממין שנמכר לכל דורש ולא מחייב את הגבר לשלם עליו בנישואין. רווקות, גרושות, מאהבות וזונות הן הסיוט הכגי גדול של כל אישה שדוגרת בלב הקונצנזוס על בית בעל וילדים. לכן חשוב להן כל כך למגר את הזנות, ולהעניש את בעליהן הסוררים על ההפקרות המינית.

17 לייק לייק לייק. צודק בכל מילה אירית
  • 09:45
  • 17.02.12

הדברא היחיד שחסר במאמר הוא ההתיחסות של החברה לניצול הזונות, שיהיה קיים כל עוד לא יתקפו אותו ישירות, ותקיפה של שלקוחות היא לא הדרך.

אגב זונות לא מתות, הן רק מתחלפות. תימצא קומבינה.

18 פשוט צודק  (לת) הגיון
  • 09:49
  • 17.02.12

19 ידעתי שתכתוב על זה, טור בן זונה  (לת) ישי
  • 10:11
  • 17.02.12

20 ועוד מצשהו- איך ניתן שלא לראות את הצביעות בצירוף המקרים שבין החוק לבין זה שאסותא מקבלת תרומת זרע רק מחיילי צה"ל, שכידוע המוסר הוא נר בין רגליהם  (לת) ישי
  • 10:12
  • 17.02.12

21 כל כך צודק  (לת) מוקי
  • 10:33
  • 17.02.12

22 לפחות 80% מהעוסקות ועוסקים בזנות עבור התעללות מינית בילדותם.  (לת) ולזה יקרא בחירה????
  • 10:35
  • 17.02.12

23 לתגובה 13 את יכולה להירגע המספר מופרך לחלוטין, מנופח לתורך גיוס כספים  (לת) תבדקי בעצמך
  • 10:41
  • 17.02.12

24 ענק!!פשוט ענק!! הבולשביזם הפופוליסטי לא יעבור..למה רק הזנות?מי לא מוכר את גופו לפרנסה?מה יש במין שמעורר את את היצרים האפלים של האמזונות המתוסכלות של הכנסת? ברור! אף אחד לא היה שם גרוש לנצל אותן מינית..מי שמנצל זרים, עובדים ,חיות ,למאסר..נצל, נצל, חופשי חופשי.מינית? אסור!!  (לת) פלוטו
  • 10:43
  • 17.02.12

25 כל הכבוד שאין לך פחד מהן, ציפר! גם לי ה"אפיפיוריות" עושות פריחה התהילה לאמיצים
  • 10:44
  • 17.02.12

להתגרות בגברות האלה זה יותר מסוכן היום מאשר להתגרות במוסלמים עם קריקטורה של מוחמד. הן עד יוציאו עליך פטווה. כל הכבוד כבר אמרתי?

26 כולם מסכימים שהבעיה העיקרית בזנות היא האלימות,הכפיה וסחר הנשים. אבל המדינה הפחדנית שלנו, במקום להילחם בסרסורים האלימים ובארגוני הפשע, מעדיפה לצאת נגד צרכני הזנות. בדיוק כמו שמעדיפים לרדוף אחרי סוגרי מרפסות במקום אחרי בוני ישובים שלמים לא חוקיים. וכמו שהמשטרה רודפת נהגים נורמטיבים שחרגו במהירות במקום להתאמץ ולתפוס את עברייני הכביש המשתוללים. אמבידקסטרוס
  • 10:47
  • 17.02.12

המדינה פושטת את הרגל. אין אומץ להתמודד ואין כח לבצע את המטלות השלטוניות.
וכמו בכל מדינה שמתנערת מאחריות לאזרח, מצליחים לשכנע את האזרחים שענישה מחמירה היא פתרון לכל בעיה, וזאת במקום לקחת אחריות על האכיפה.

27 בחיים לא התביישתי בעצמי יותר,מאשר בזמן הסלידה העצמית העמוקה לאחר הפרידה מאותה זונה,שלקחה את כספי וכבודי ביחד. gus navu
  • 10:52
  • 17.02.12

פתאום הבנתי שניסיתי לאהוב בתנאים בלתי אפשריים ..

28 אתה גורם לי לבחילה סטודנטית
  • 11:05
  • 17.02.12

מיזוגן עלוב

29 הגיון צרוף ונכון שאינו צרכן זנות
  • 11:12
  • 17.02.12

ההטפה המתנשאת של החסודים והחסודות הטוענים שלא קיימות נשים העוסקות במקצוע מרצונן החפשי אז דעו שרבות וטובות עוסקות או עסקו בזנות מרצון. אני אומר זאת מתוך ידיעה והיכרות חברית רבת שנים עם מספר נשים שבעברן התנסו לתקופות שונות בזנות, ואינן מתחרטות לרגע.נהפוך הוא- הגיעו די רחוק , גם בזכות העיסוק. שבת שלום

30 כמאוהב באיסטנבול יצא שבאתי ברחוב הזונות שם ולמרבה הפלא הן היו אסירות אשר בדרך זו הצליחו לקיים את משפחתן החופשית - אז זה הומני אול לא ?- אולי יש לכך תשובה אבל בשום מקרה היא לא טובה  (לת) פלץ
  • 11:17
  • 17.02.12

31 גסות רוח הייתה נחלתם של גסי הרוח גם לפני מאה ואלף שנה. גם הטמטום, מן הסתם. והנה הטמטום מחלחל גם למאה ה-21 - עדיין לא הופנמו הנתונים המצביעים על הרקע לעיסוק בזנות והוא' ברוב המקרים, חוסר ברירה. נערות ונערים מוכרים את גופם, כי אבא'לה לימד אותם שאם ישכבו אתו ייתן להם כמה שקלים. זאת לא המצאה, מר ציפר, כדאי לך לצאת לשטח ולהתחיל לראיין אם אינך מאמין לנתוני משרד הרווחה והבריאות והמשטרה ועוד. סרסורים שמזריקים לנערה בת 12 הרואין. ילדים רכים וילדות שנחטפים. זאת המציאות. העבדות חיה וקיימת בכל העולם, לינקולן לא מיגר אותה ב-1865, ויש לך רק מזל שנולדת איפה שנולדת, ולא מכרו אותך בגיל 4 לסוחר מין כמו בדרום מזרח אסיה.  (לת) האיור הוא אישה באדום? מבחיל.
  • 11:18
  • 17.02.12

32 מותר לאדם להיות אדיוט טיפש ואפילו זונה, אבל הניצול של התופעה הוא בלתי נסבל ובלתי מוסרי. ולכן עדיף שיהיה גם בלתי חוקי  (לת) פלץ
  • 11:20
  • 17.02.12

33 כל הכבוד לך על הקול האמיץ נגד מקהלת המתחסדים. זה חוק טוטליטרי ופאשיסטי ש.דובי
  • 11:41
  • 17.02.12

שאין לו מקום באף מדינה שמחשיבה עצמה דמוקרטית.

34 החצר האחורית,,, דני
  • 11:52
  • 17.02.12

למזלנו הסטיה של אותו איש היא זונה בחצר האחורית ולא ילדה בת 12 בכפיה.כי לפי הלוגיקה שלך בני ציפר,בשם הסטיה צריך למסד יחסים. או בהשוואה אם קניבליזם מקובל בתרבות מסוימת,מי אנחנו שנשלול? אולי זה אותו הגיון שהביא בהולנד להקמת מפלגה שרוצה להתיר סקס עם ילדים בהסכמה.
אני בהחלט נגד החוק ומסכים שאין הבדל גדול בין שכיר שמוכר את נפשו לחברה בה הוא מועסק לזונה שמוכרת את גופה.
ההגיון צריך להיות לדעתי באיזון של חוק מול חופש הפרט,כלומר כמה אנחנו מוכנים לתת מהחופש שלנו כדי לתת לחוק להגן עלינו, חוק פטריארכלי,
היום החוק הזה אוסר למכור את גופנו ומחר יאסור עלינו לטפס על הרים או לצנוח ממטוס,

35 כדאי שבני ציפר ילמד כמה נתונים על תופעת הזנות בישראל הגר
  • 12:00
  • 17.02.12

לפני שהוא כותב על בחירה חופשית ושליטה של נשים על גופן.
האם יתיר לאדם לשעבד את עצמו?

36 תיאורטית כיבכול אתה צודק אבל רוב הזונות עברן התעללות/אלימות/מכורות לסמים, אז בחירה חופשית אין להן  (לת) והבעיה העיקרית היא הסחר בנשים
  • 12:08
  • 17.02.12

37 כל הכבוד לציפר ויני ג'ונס
  • 12:15
  • 17.02.12

צריך להילחם סחר בנשים ובאלימות, אבל הזנות היא מקצוע יותר עתיק מחברי כנסת ואפילו שופטים בעליון. אם אשה החליטה, או נאלצה בשל נסיבות חייה, לעסוק בזנות, מוטב להקל עליה את החיים. אם אדם החליט שהוא רוצה לשלם כסף עבור שירותי מין - האם הוא באמת זכאי לחצי שנת מאסר? ומה השלב הבא? לאסור אורגיות ומסיבות חילופי זוגות? הרי גם שם מעורבות נשים שמקבלות תשלום עבור שירותי המין שלהן. המדינה נכנסת לאזרחיה לכיס, אבל למה לכל הרוחות היא צריכה לרדת גם יותר נמוך?

38 בחירה היא מושג מאוד מורכב. גוף האשה אינו חפץ! לא זול ולא יקר
  • 12:23
  • 17.02.12

האם מי שעברה או עבר התעללות מינית בחירתה חופשית לדעתך?
האם נער/ה בן/ת 13 (לרוב ממשפחה פגועה) שנכנס/ת לזנות זו בחירתה חופשית?
זנות היא ניצול של אנשים מוחלשים (לא חלשים), ועל החברה לגנות זאת. בדיוק כפי שלא נסבול פדופיליה, על אף שזו הפנטזיה של מספר רב של אנשים.

39 יופי של מאמר, שיש בו הכל, פטרונות החברה כלפי הזונות, הצביעות, ההיפראקטיביות של כוהנות המיגדר, היחס החולני של החברה ה"בריאה" גם באלף השלישי לסקס כל עיסוק מלוכלך ומבזה  (לת) קורא נלהב
  • 12:24
  • 17.02.12

40 בחירה? יעל
  • 12:27
  • 17.02.12

"זכות הבחירה"? על מי אתה מדבר, על נערות ונערים בני 12-14 שמתגלגלים לזנות --> סמים וחוזר חלילה? על נשים שננטשו על ידי אבות הילדים שלהן ולא מצליחות לכלכל את ילדיהן בשום דרך אחרת? מכמה עובדות מין שנמצאות בעסק כבר מספיק זמן שמעת שהן בחרו בעבודה הזו כי פשוט, זה מה שהן רצו לעשות? ולא, זה לא כמו כל עבודה אחרת - ההתעללות שעוברות הנשים האלו מאוד רחוקה מהלחץ הזה או האחר שאתה או אני עוברים בחיינו התעסוקתיים. יכול להיות שיש בודדות שהחליטו להיות "נשות ליווי" או מה שזה לא יהיה, מר ציפר, מספרן בטל בשישים ביחס לאוכלוסיית עובדו ועובדי המין.
אני אמביוולנטית לגבי החוק כי יש איתו בעיות, שבראשן הדאגה לנשים - שיקום ועזרה במציאת תעסוקה חליפית - כי אם זה לא ייעשה מכל הלב (והתקציב), אין סיכוי לאכוף את החוק וזה רק יוריד את כל התעשייה האיומה הזו למחתרת. אבל לפחות זה בדיון, ולפחות מישהו מנסה להתמודד עם המצב המחפיר, מכל כיוון שהוא, של עובדות ועובדי תעשיית המין.

41 ציפר אתה צודק, רבל חבל מאוד שמערכת עיתון הארץ תומכת בחוק המטופש הזה!! וחוץ מזה המילה "זונה" בעלת הקונוטוציה השלילית לא מוצאת חן בעיני- מדובר למעשה ב"ספקית שירותי מין" מצטרף לביקורת
  • 13:14
  • 17.02.12

ואת הטפת המוסר שישמרו הפולטיקאים לעצמם - רובם הגדול דואג רק לכיס הפרטי - האם זאת לא ה"זנותיות" האמיתית?!

42 סדר: אם היא קוראת וכותבת צרפתית ובקיאה בהיינה, ושייקספיר - מותרת. אם היא עבדה בכוכב נולד והתגלתה בבית האח הגדול אסורה. ואביי אומר מאי נפקא מינא? ואתה אמור לו נפקאניא לעילא ולעילא! בבא בתרא.  (לת) כסיף
  • 13:18
  • 17.02.12

43 בני ציפר, אני המומה ממך טליה לביא
  • 13:27
  • 17.02.12

הצלחת להפתיע אותי בכתיבה שטחית, חד מימדית, הבוררת אספקט אחד של הנושא ומתעלמת מקונטקסט רחב יותר.
מעבר ליחסי פרוצה לקוח בשעת המו"מ או האקט עצמו, קיימים עוד המון גורמים בעלי השפעה מהותית על הדינמיקה ביחסים אלה.
לך, הסכת ולמד, תעשה שיעורי בית ואז בטח תחזור עם דעה אחרת.

44 התפלספות מיותרת על חוק מטופש פופוליסטי ובלתי ניתן לאכיפה, כמיטב המסורת של הפמיניסטיות בשקל  (לת) חליפה
  • 13:27
  • 17.02.12

45 ותאר לך שהדבר היחיד שמסעיר אותך הוא לעשות את זה בחצר אחורית מלוכלכת עם אישה בניגוד לרצונה. לבטל מיד את האיסור לאנוס! טל
  • 13:38
  • 17.02.12

לגבי הטיעון השני שלך - זכות האישה על גופה - גם לו היו הנשים בזנות, כולן או מקצתן, בוחרות ומתעקשות להשאר שם אין זאת אומרת שהאיסור על כך בחוק (תוך פגיעה בחופש הבחירה שלהן, הלכאורי או האמיתי) אינו מוצדק.

הסיבה היא הפגיעה שיש לקיומו של המוסד הזה בכלל הנשים, כחלק מתרבות של אונס.

ראה כדוגמה את חוק איסור הסחר באיברים, לפיו לאדם אסור למכור איבר מגופו גם אם ירצה בכך מאוד. מה שמותר לו לעשות הוא לתרום אותו, וכך גם לאישה יהיה מותר מטעמים אלטרואיסטיים להמשיך לשכב עם אלף חמש מאות גברים לפניך, היא הרי נהנית מזה, לא? ;)

46 אני לא בטוחה שהבנתי את הטיעון  (לת) ליה
  • 13:38
  • 17.02.12

47 ציפר במישור מקביל למציאות אחת אחת
  • 13:40
  • 17.02.12

אף מילה אחת על סחר בנשים, על אונס, על כך שרוב הנשים מגיעות ל״בחירה מרצונן החופשי״ בזנות בגיל 12-14, ושרובן עברו התעללות מינית בילדותן. לא ולא. כרגיל, ציפר חומל רק על גברים שאוי ואבוי לא יזכו לממש את הפנטזיה המינית שלהם.
כמו כן אורית זוארץ מקדמת את החוק אבל לא היא יזמה אותו. זה רק פרט קטן שמצביע על מעדת בקיאותך בכלל החומר שבו עסקת בטורך זה. אתה כל כך בור בנושא הזה שאתה כותב עליו, ומקוממת מכל היא יהירותך. מעז לכתוב בעניין בלי לבדוק עובדות קודם.

48 צודק, הפוליטיקאיות רוכבות על הזונות, שיתנו להן להתפרנס בשקט, ויטפלו בסרסורים  (לת) רקפת
  • 13:43
  • 17.02.12

49 זנות פיני
  • 14:11
  • 17.02.12

נכון! כאשר בורגנים נבובים יצטדקו על אופן השימוש הנכון בגוף , נשים אחרות ימותו מרעב , שכן לא יוכלו לעשות את הפעילות היחידה המאפשרת קיום סביר והוא למכור את גופן. ההנחה הבבורגנית שבכל נקודת זמן אדם יכול לבנות את חייו, כאילו הוא נושא הון תרבותי וכלכלי בלתי מוגבל, היא יהירות שאין לה קצה. כמה זונות יוכלו לאחר החקיקה ההזויה הזאת למקם את חייהן במקצוע אקדמי נחשק? ולכל הנשים הצדקניות, בחנו עמוק את לבכן, ראו כמה מכן בחרתם את אהוב ליבכם בשל גודל כיסו ולא טיב אישיותו. ומנגד מזל שהחוק ההזוי יוצא רק כעת ורק בגבולות ארצנו, שכן אם הרצל היה נתפס, אולי החזון שלנו לא היה נרקם. הכניסו את הזנות בגבולות החוק, תנו מקום לשוליים.

50 ציפר, אני תוהה אם אתה עד כדי כך מנותק מהמציאות, או סתם עיוור מבחירה נעמה
  • 14:12
  • 17.02.12

מה זה הדימוי המוזר, הכמעט נאיבי שיש לך על זונות?
נראה שאין לך חצי מושג על מה מתרחש בעולם הזה, ומה מביא ילדים וילדות, נערים ונערות להיכנס לתוכו, ולהיתקע בתוכו.
הטור הזה גובל בחוסר אחריות והטעיית הציבור. להכין 'שיעורי בית' על נושא שאתה כותב עליו זה לא בושה, קצת סטנדרטים מקצועיים הן לא מילים גסות.

51 שמח שמתחילים להשמע הקולות השפויים נגד החוק האידיוטי הזה שלמה
  • 14:13
  • 17.02.12

ואכן מפתיע שכל אלו המטיפות ל"זכות האשה על גופה" פתאום יודעות מה יותר טוב לנשים אחרות מאחר ואותן נשים סוטות מהאידיאל הפמיניסטי שלהן.
הצביעות זועקת לשמים.
זנות (מרצון) היא עיסוק ככל עיסוק אחר.
אני בעד ענישה על שידול לזנות ובטח על סרסרות, אני בעד זכותה של אשה להיות זונה ושל גבר להיות לקוח שלה.

52 זנות פיני
  • 14:17
  • 17.02.12

נכון! חברה אמציה ובריאה מאמצת את השוליים לתוכה. אנשים צריכים לשרוד! הנחת החוק המגוחחת, היא שציבור הזונות נושא הון כלכלי ותרבותי שכזה , שלאחר סגירת שערי המקצוע,ההסבה המקצועית תהיה מיידית, מזונה אל מורה חיילת!. הזויים התעוררו

53 שאפו ציפר הצלחת להרגיז אתהצדיקים והצדיקיות תמשיך ככה שיגלגלו עינים וידברו על הבת שלך עד מחר  (לת) גרופי של ציפר
  • 14:24
  • 17.02.12

54 אף אישה לא היתה בוחרת בזנות מרצונה לולא נסיבות חייה ציפר הפעם לכלכת
  • 14:31
  • 17.02.12

העסק הזה מתקיים רק כי הפטריארכליות עדיין שולטת. זה עצוב ועלוב שהכלי היחיד שיש לאישה בייאושה הוא גופה. כל אישה שנחדרת תמורת כסף חווה טראומה נפשית. החילול היומיומי הזה משרת רק את הלקוח, שמחפיץ את האישה בא על סיפוקו וממשיך הלאה. רוב העוסקות בזנות הן קורבנות התעללות מינית בילדות (ראו את הספר המאלף של ענת גור "מופקרות"). נשם עוסקות בזנות חוות אלימות פיסית ומינית מצד הלקוחות שחושבים שתמורת אותו סכום כסף מותר להם לעשות הכל. בחסות העסק הזה נעשים מעשים נוראיים שמשפיעים על היחסים בין נשים וגברים בחברה כולה.

  •   הפוך פיני
    • 17:01
    • 17.02.12

    מתוך כבוד לביוגרפיה שנושא כל אדם, צריך לכבד את מקצוע הזנות!
    נכון! יש תלות בין ביוגרפיה ל סיפור חיים, מקצוע , הכנסה, אנו ממרום בטחוננו - הורים מכבדים ואוהבים, השכלה זאת או אחרת מתענגים על גוף וגבולות המוסר. גם לקורבנות מותר לשרוד! לכן להפוך את הזנות לחוקית, שגם הביוגרפיה כמו שרטט, שהיא חלק ממציאות חיינו ,תתעדן בצורה הטובה ביותר שבאפשר, זאת רק על ידי חוק שיעניק לגטימציה לעיסוק זה, ובמקביל יגונן על נשים אלו כמיטב יכולתו

  •   אף גבר לא היה בוחר להיות פועל זבל מרצונו לולא נסיבות חייו... אז מה ההבדל?  (לת) ציפר צודק
    • 19:05
    • 17.02.12

  •   לא צרכן זנות קבוע אני
    • 14:06
    • 18.02.12

    אבל פה ושם יצא לי להיות.
    לא החפצתי אף אחת. לא הפעלתי אלימות על אף אחת. ומתוך נקודת הנחה שהבחורה היא ישראלית שפויה וחופשית שנמצאת שם מבחירה וכי היא מרוויחה יפה. אחרת הייתי מוותר ומחפש מקום אחר.
    פשוט נכנסתי. התעניינתי לפרטים. שילמתי. התייחסתי בנימוס וכבוד מירבי לרצונות ולגבולות שלה. בסוף האקט כשהתלבשנו ניהלנו שיחת חולין קצרה. ובסוף אמרתי תודה ולילה טוב. בדיוק כפי שהייתי נוהג מול הטלרית בבנק או הנציגה של החברה הסולילרית שמנה אני מקבל שירות.
    זאת המציאות. לפחות ב 90% מהמקרים. מי שטוענת אחרת היא שקרנית נקודה.

55 זנות זה עניין של תפיסת עולם זווית חדה
  • 15:11
  • 17.02.12

מדוע כל כך הרבה מנסים לחפש את ההיגיון על מנת לקבע מציאות שבה גברים מנצלים גופות של נשים למילוי "צרכיהם"?.
היכן בדיוק כתוב שמישהו אמור או חייב לעשות זאת? זה שזה קיים, עדיין לא אומר שזה צודק. זה רק ממשיך את המצב שבו נשים תלויות כלכלית במילוי צרכיהם של גברים. פעם זה היה בכל הדברים, כשהן היו רכוש מוחלט של הגבר, היום, הן כבר קיבלו זכויות והכרה בכך שהן שוות בתור בנות אדם, ומאד קשה לגברים עם שינוי שכזה. זה ברור. ולאן קל ביותר ללכת בטיעון המושלם? הן מקבלות כסף על כך.

הן גם קיבלו כסף, או תחליפי כסף, כשהיו רכוש הגבר (אב, בעל, אח, בן).

החשיבה שכסף שווה ערך לאישה, או, בימינו, למיניות שלה, היא זו שעומדת מאחורי כל נושא הזנות על כל ענפיו: פורנו, ריקודי עירום, "אירוח", ושאר ירקות.

כל עוד מתקיימת "תעשייה" שמתקראת - "תעשיית המין", שבה המין מתגלגל בתמורה עסקית של כסף, עדיין שוויון זכויותיהן של הנשים מבחינת מיניותן רחוק שנות אור מזו של הגברים.

ולגבי הנשים שעוסקות בכך מרצונן החופשי - זו תוצאה ישירה של החשיבה הזאת שהמיניות שלהן איננה משהו בפני עצמו, אלא כפי שהרגילו אותן לחשוב - שוות ערך לתמורה כלכלית.

56 החוק הזה רק ירע עם כולנו במיוחד עם הזונות -עדיף בהרבה למסד את הזנות-כנסו וקראו גג
  • 15:24
  • 17.02.12

ההסטוריה מוכיחה כשלמשהו יש ביקוש ואוסרים אותו -מתפתח שוק שחור.
הזנות לא תעלם עם החוק הזה והיא רק תעבור למחתרת, לא רק שימשיכו להתעלל בנשים, כאלה שהיו אצל זונות ונפגעו מהם או מהסרסורים שלהם -יפחדו להתלונן
הפשע רק יחגוג יותר ויהיה יותר קשה.
לעומת זאת אם נמסד את הזנות ונעביר את הזונות לפיקוח, הזונות לא יפחדו להתלונן כי הן לא עושות שום דבר לא חוקי ויפסיקו להתנהג אליהן לא יפה או לנצל אותן כי יהיו להן זכויות.
דבר שני הן יעברו פיקוח -כמות המחלות המופצות בעזרתן תקטן משמעותו, ואפשר יהיה גם לפקח עליהן שהן לא משתמשות בסמים.
וברגע שהחוק מגן עליהן -הן לא יצטרכו סרסורים -במקרים קיצוניים יוכלו לשכוח מאבטח וזה אפילו יוכר להן במס.
אז דיי עם הצדקנות צריך לעשות מה שנכון והגיוני ולא משהו שרק יפגע בכולנו.
וכן זה פוגע בכל אחד מאיתנו שאנשים הולכים לזונות ונדבקים במחלות ומעבירים אותם באוכלוסיה.

57 משהו על חוויה שעברתי בהיותי צעיר מאוד. J-CAT
  • 15:33
  • 17.02.12

בגיל 18 לקחו אותי, אמרו לי איזה בגדים אני אמור ללבוש (בגדים פשוטים כשאני עושה עבודה מלוכלכת ובגדים יפים כשרצו להציג אותי לראווה), אמרו לי מה לעשות, מה לאכול, מתי ללכת לישון ומתי לקום, איך לדבר לאלו שמעלי, ומה לעשות בכל רגע של היום שלי. כל פעם שלא עשיתי מה שרצו ממני בדיוק כמו שרצו ממני, הכריחו להעניש את עצמי בעונש גופני. השפלות רבות לאורך שגרת היום היו עניין יומיומי לחלוטין, ותנאי המגורים שלי היו ברמה נמוכה בהרבה ממה שאדם בחברה המערבית היה מוכן לקבל, וזה בהנחה שנתנו לי לישון בתוך מבנה כלשהו (חוויה נדירה למדי). המאמצים הגופניים שהיו כרוכים בכל זה השאירו אותי עם שרירים דואבים כל יום, והסחוס בברך ימין שלי נשחק ואני סובל מכאבים עד עצם היום הזה. אחרי ארבעה חודשים של היחס הזה, היו לי עוד שנתיים ושמונה חודשים שבהם אולצתי לראות ולעשות דברים שהשאירו בי טראומה לכל החיים. אבל כמובן קיבלתי על זה כסף (אחת לחודש קיבלתי בערך מה שזונת רחוב מקבלת על 2-3 לקוחות).

האם יוכל הקורא לנחש מי היה הגוף שהכריח אותי לעבור את החוויה האיומה הזו? מדוע אין ארגוני ולוחמי זכויות האדם נלחמים עבורי ועבור כל שאר בני ה18 שנאלצים לעבור את אותה חוויה? מה עם זכויותינו? (ובל נשכח שמדובר בחוויה שאינה בחירה כלל, והתנגדות לה יכולה להיות כרוכה בעונש מאסר וסטיגמה חברתית).

למה זכותי על גופי פחותה מזכותן של נשים על גופן? (זכות ששמורה להן כל עוד הן בוחרות להשתמש בה בהתאם לרצונותיהן של כוהנות המגדר כמובן).

58 אהבתי  (לת) צ
  • 15:38
  • 17.02.12

59 אין מצב שהיא נהנית לקבל 20 קלינטים ביום. בטח לא כמו שהיא תיהנה לאחר כניסת החוק מלשטוף עשרים משרדי עורכי דין ב-3.00 לפנות בוקר. 1,000 שקל ללילה בזנות זה לא כסף. אבל 200 שקל בספונג'ה זה כסף טוב. אתם יודעים כמה דברים אפשר לקנות ב-200 ש"ח? דן לב פועם dlpoem@gmail.com
  • 15:40
  • 17.02.12

כעת אני הולך להציע הצעה מהפכנית.
חיסול תופעת הסרסורים. המדינה תהיה הסרסור. כן, כן. יקחו בניין, ישכנו בחדריו השונים זונות. יוסף הפקיד יישב בכניסה, יגבה תשלום, יוציא קבלה ויתן מספר. אם נרצה שוויון אזי המחיר יהיה אחיד לצעירה ולזקנה, ליפה ולכעורה. אי אפשר לקבל בחורה מסויימת. קח את מי שהתפנתה. הלוח האלקטרוני ידווח "לקוח 236 לחדר 304". מרוצה מהבחורה ? לא מרוצה? תוכל לכל היותר למלא טופס משוב ביציאה מהבניין ולהפקידו אצל יוסף.
בסוף החודש יאספו את ההכנסות, ישלמו ליוסף, לרופאת הנשים, לפסיכולוגית ולעו"סית, והיתרה לבנות ולשותף שלהן. כן, יהיה שותף. שותף בכיר אפילו. קוראים לו מס הכנסה.
בלי אלימות, בלי סכנה, בלי מחלות.
תיאסר הזנות במקומות אחרים. אולי זה מזכיר לכם שיש במשטרה יחידה שרודפת אחרי מקומות בהם עוסקים בהימורים. מדי לילה המשטרה פושטת על קבוצות המשחקות פוקר או רולטה ומגלגלות רבבות דולרים. ליחידה המשטרתית הזו קוראים "יחידת המוסר של משטרת ישראל". המדינה חושבת שזה לא מוסרי להמר. יש לזה יוצא מן הכלל אחד. ההימורים של המדינה. אתם יודעים איך קוראים לפקיד יוסף של מפעל ההימורים של המדינה? קוראים לה אראלה מתוכנית המנויים של מפעל הפיס.

60 בזנות מנוצלים קטינים, גברים, טרנסיות ונשים. זה לא עניין של לימודי מגדר ופמיניזם אלא הומניות לשמה  (לת) יש הרבה גברים בזנות למה להתייחס רק לנשים?
  • 15:40
  • 17.02.12

61 לא במקרה: פראייר בגרמנית = לקוח של זונה! אבנריוס מחולון
  • 16:17
  • 17.02.12

המילה הגרמנית ללקוח של זונה היא פראייר.
כלומר, לא הזונה היא הפראיירית, אלא הלקוח.
מובן מאיליו!

אני לא פראייר - משמע - אני לא משלם עבור מה שניתן לקבל בחינם.
האם מכאן התגלגל המונח פראייר לעברית?

62 בני שלום, לדעתי ציטטו פעם מכתבה שלך על "לוליטה" באתר הפדופיליה הישראלי וכעת מאיה
  • 16:19
  • 17.02.12

בכסות הומנית, שוב, אתה יוצא נגד חוק כל כך חשוב. קשה לזהות איפה העיוות החשיבתי או המוסרי. אבל חבל לי שכתבותיך מקבלות במה כל כך נרחבת. מועצת החכמות, כפי שאתה קורא לנשים שנאבקות נגד זכות ובעד זכויות האדם של כל האנשים והנשים בזנות, היא חבורה של נשים שרואות את המציאות כפי שהיא ולא מכבסות אותה או מצדיקות אלימות. שווה להצטרף לזה במקום להילחם בזה.

63 יותר מדי שנים של כסתוח על לאור עלו לך לראש, הא? אוי ציפר ציפר
  • 16:20
  • 17.02.12

דיסוננס קוגניטיבי עמוק אצל רטוריקן זה משהו שיכול להיות בעייתי עבור מי שלא טורח לבדוק את הדברים עד הסוף.
אבל חביבי, אם אתה כל כך בטוח שאתה צודק, כל כך עומד מאחורי כל פעם שכתבת פה "כביכול" - תבדוק. צא לשטח ותבדוק. תדבר עם זונות. תוכיח לנו שכולנו איבדנו את זה לגמרי,
שלא 90% מהן קורבנות להתעללות מינית,
שהכישרון החשוב ביותר לעבודה ההו כה מכובדת שלהן הוא לא דיסוציאציה, יכולת שמקושרת באופן מאד חזק ל, נחש מה, אונס,
שהן לא נאנסות כמות בלתי נדלית של פעמים במהלך עבודתן (הרי מדובר בהסכמה רק עד שניתנה ההסכמה, כי כמובן, הלקוח עליו דיברת),
שכמות הכסף שהן מרוויחות יוצאת על מנגנוני פיצוי עצמי כי היום הכי טוב שלהן בעבודה הוא בערך היום הכי גרוע שלך בחיים בחזקת 17,
והלוואי שזה היה הכל.
ואתה יודע מה. בלי קשר למה שמתכננים (ומתכננים) לעשות בנוגע לשיקום זונות ברגע שהחוק יעבור (במהרה בימינו). למגבלות הברורות של המדינה הזאת מבחינה כספית, שלא לדבר על הומנית.
אם היה עכשיו מקצוע רווח במדינה - להיות רוצח שכיר. אם היו מחוקקים חוק נגדו, המון אנשים היו נשארים ללא פרנסה. כאלה שאין להם תואר במשפטים, אתה יודע.
זה היה מצדיק בעיניך לא לחוקק חוק למידור העיסוק במקצוע הזה?

הבוטום ליין שלי הוא בכלל לא לגבי כל הדברים האלה. הוא לגבי ההסכמה שלי. כאישה. שעברה אונס, אבל גם עוד הרבה סיטואציות לא נעימות יותר "עדינות", מול גברים, שראו אותה כמשהו שהם צריכים לכבוש. ושראו את זה כבסדר. שלא לגמרי ראו איפה הגבולות שלה עוברים. גברים כאלה שרק נתפסים כמטרידים, שאני הקורבן האוטומטי שלהם, שהניואנסים העדינים של הקשר לא לגמרי הובנו (גם על ידי) כי בעצם הכל היה בהסכמה, ובכלל רציתי את זה, ועוד רבות וטובות.
חביבי, לא כנראה שמעולם לא חווית אונס, ומעבר לכל, מעולם לא היית אישה, במאה ה-21 או בכלל. צר לי שזה טיעון שקשה להתווכח איתו, אבל אני לא אומרת שמגיע לך לסבול כי לא היית אישה. אני פשוט אומרת שלא תתיימר להבין, שלא תתיימר להשוות בין כל עבודה לא מהנה באשר היא לבין היחדרות חוזרת ונשנית אל תוכך עבור כסף ע"י אנשים שאין לך שום קשר אליהם. זה לא משהו שבתפיסה שאני מצליחה לגבב שיש לך ממה שהצלחתי לקרוא בלי להפסיק באמצע בהלם, אתה יכול להתחיל אפילו להבין.
ברור לי איך הגעת לחשוב באופן הזה. אם לא מנטיה אישית שלך, אז מהיכרות קרובה עם אדם שמספר את הסיפור בצורה כזו - כמו שאני ככל הנראה סולחת לחברה טובה שלי ומבינה אותה על שספרה סוד של חברה אחרת, או ריכלה, ומסבירה לעצמי למה זה תקין, בעצם, כי אחרת לא הייתי יכולה להמשיך לאהוב אותה ולחיות עם עצמי בשלום תוך כדי כך.
אבל אם אתה רטוריקן כזה טוב, זה בוודאי אומר שצריכה להיות לך איזו שהיא יכולת רפלקסיבית. מלשון שיקוף. אז צא מעצמך לשניה, לפני שאתה נובח עליי היפותטית אל מול עצמך, ותחשוב אם אתה לא זה שעושה עוול ענק לאוכלוסיה שלמה (רב אוכלוסיית העולם, למעשה) במילים שלו.
פתאום אני תוהה אם יש לך בנות. אם היית רוצה שהן יוכלו לבחור לעסוק במקצוע הזה. או אם במידה וחלילה היו נאנסות, היית אומר שהן קורבן אוטומטי ובודק אם האנס המסכן בכלל אשם או שסתם הפלילו אותו.

  •   הכלכלה של ארצות הברית הייתה מבוססת פעם על עבדות. ונחשו מה? צודק מאוד,
    • 20:09
    • 17.02.12

    הם הצליחו לשנות את המציאות המעוותת הזאת. תארו לעצמכם מדינת ישראל מעסיקה עבדים סוחרת בהם, כל משפחה ממוצעת מעמד בינוני ומטה היו יכולים להחזיק בביתם מספר של עבדים שהיו עושים את כל עבודות הבית,
    הבעיה היא שאין מוטיבציה לשלם שכר כה גבוה לעבודות לגיטימיות כמו הוראה או נקיון. ומה שמשמדהים עוד יותר כשצריך למצוא כסף להוציא על תאוות שונות כמו מין או הימורים גם סגריות נכללות, אין בעיה, הכסף זמין למין ונזיל. יש בנמצא. אגואיסטיות היא סטיה של הנפש האנושית, זו בעיה נפשית, מדוע המוטיבציה מתעוררת מהנאה שגורמת לסבל? כמו עכברים מסוממים במעבדה, אנשים מכורים לתענוגות שמרעילים גם את הנפש וגם את הגוף וכמובן את העולם. ואין איזון. מדוע בעל ואישה מאבדים את היכולת להעריף אהבה וחיבה? זו בעיה נפשית של מודעות. אנחנו לא יכולים להשאיר ולהזניח את היכולות הטבעיות שלנו להרגיש חמלה ואהבה.

64 כבר אמרתי לך סטודנטית
  • 16:35
  • 17.02.12

אתה וחברייך טוענים שהחוק פוגע ב"זונות חפשיות" - כאלו שבוחרות בזה. בשביל זה שווה לאפשר לעשרות אלפי זונות לסבול חיים של דיכוי, אלימות, כפייה ודחק נפשי? יופי שהכרת כמה זונות שנהנות מהעניין. לך לארגונים שמסייעים לקרבנות הזנות ותראה כמה הרס זה זורע. כמה קטינים בתעשייה. כמה נערים ונערות שחשים שזה המוצא היחיד ואח"כ מתרגלים, לא מאמינים שיוכלו להסתדר אחרת, ולא כי זה כזה מקצוע נהדר... לך קצת לשטח, אבל לשטח האמיתי, הכואס, הקשה, ואז תחזור ותגיד שבשביל המיעוט המעוניין מותר להקריב את הרוב הדומם.

65 הצביעו בעד חוק לב פועם בעד הזנות ונגד הסרסרות דן לב פועם
  • 16:40
  • 17.02.12

קבלו הצעה מהפכנית.
חיסול תופעת הסרסורים. המדינה תהיה הסרסור. כן, כן. יקחו בניין, ישכנו בחדריו השונים זונות. יוסף הפקיד יישב בכניסה, יגבה תשלום, יוציא קבלה ויתן מספר. אם נרצה שוויון אזי המחיר יהיה אחיד לצעירה ולזקנה, ליפה ולכעורה. אי אפשר לקבל בחורה מסויימת. קח את מי שהתפנתה. הלוח האלקטרוני ידווח "לקוח 236 לחדר 304". מרוצה מהבחורה ? לא מרוצה? תוכל לכל היותר למלא טופס משוב ביציאה מהבניין ולהפקידו אצל יוסף.
בסוף החודש יאספו את ההכנסות, ישלמו ליוסף, לרופאת הנשים, לפסיכולוגית ולעו"סית, והיתרה לבנות ולשותף שלהן. כן, יהיה שותף. שותף בכיר אפילו. קוראים לו מס הכנסה.
בלי אלימות, בלי סכנה, בלי מחלות.
תיאסר הזנות במקומות אחרים. אולי זה מזכיר לכם שיש במשטרה יחידה שרודפת אחרי מקומות בהם עוסקים בהימורים. מדי לילה המשטרה פושטת על קבוצות המשחקות פוקר או רולטה ומגלגלות רבבות דולרים. ליחידה המשטרתית הזו קוראים "יחידת המוסר של משטרת ישראל". המדינה חושבת שזה לא מוסרי להמר. יש לזה יוצא מן הכלל אחד. ההימורים של המדינה. אתם יודעים איך קוראים לפקיד יוסף של מפעל ההימורים של המדינה? קוראים לה אראלה מתוכנית המנויים של מפעל הפיס.

66 מטרת החוק הליברלי להוריד את שכר העבודה של מהגרות פ.א.פ
  • 17:01
  • 17.02.12

ככל שיהיו יותר מהגרות בלתי חוקיות שחייבות לעבוד בשטיפת מדרגות במקום בזנות יהיה יותר זמן פנוי לנשות מעמד הביניים לכתוב מאמרים במקום לעבוד

67 חוק פטרוני? ואולי בעצם- הגבר, הוא צרכן הזנות, הינו זה שכופה את רצונו... סטפאני
  • 17:29
  • 17.02.12

חבל שהמאמר כתוב בציניות כזו, המתארת את הצעת החוק כהצעה פטרונית, שמחליטה עבור האישה מה טוב לה.
ייתכן היה הדבר, לו היינו בחיים בעולם אוטופי, בו השוויון הבין-מגדרי קיים, בו נשים לא צריכות להשתמש בגופן, לקבל מכות, להיות מושפלות, להיאנס (כן, גם נשים בזנות נאנסות) ועוד שאר דברים שקצרה היריעה מלפרט.

אתה, כותב המאמר, או אתה- הלקוח הבא, יוצאים מנקודת הנחה כי זנות היא בחירה מתוך ספקטרום רחב של בחירות; שאין הבדל בין אותה נערה ברחוב שמסכימה לשכב עם מישהו בתמורה לאתנן כלשהו, לבין חברתה שמסרבת בתוקף.
אנחנו לא חיים בעולם אוטופי. המרבית המוחלטת של צרכני הזנות הם גברים. עובדה. מרבית ה"עוסקים" בזנות, הם נשים, נערים ונערות; מאחורי מרבית הנשים בזנות, עומד סרסור. עובדה.
הבחירה לרוב (לא כל הזמן. אבל לא מאשרים הצעות חוק על בסיס היוצא מן הכלל...) היא בחירה מתוך אפשרויות סגורות. וזה עוד לפני שאני נכנסת לסוגייה העוסקת בסיבות לכניסה לזנות, אשר מוכיחים כל פעם מחדש, ששאלת ה"בחירה" עולה יותר במקרים אלו, מאשר בכל תחום אחר.

אז אתה בוחר לצרוך זנות? אשרייך. אולי איזו הכשרה קצרה של מספר ימים, תגרום לך לראות את האישה שצרכת, כבת אדם, לעיתים חזקה ולעיתים קורבן, אבל בטח לא- עוד חפץ אליו ניתן לחדור ולכבוש תמורת 50 שקלים.

68 זנות היא בעיה של התודעה, מסורת של חשיבה, תמר
  • 17:54
  • 17.02.12

מדוע זנות היא בעיה של תודעה ולא דבר אנושי טבעי? מדוע קבלה של מסחר במין הוא מסורת של חשיבה, עיוורון מנטלי? מה הוא עוורון של התודעה בעצם? עוורון מנטלי הוא בעיקרון קבלה של מציאות קיימת, בגלל שהיא נפוצה, עיקרון הפופולאריות שלה הופך אותה ללגיטימית. כך הזנות בגלל שהיא נפוצה ועתיקת יומין היא לגיטימית.
הזנות גורמת לסבל בל יתואר לבני אדם. אין זנות נקייה. אין זנות ממוסדת רומנטית, כל אדם שעוסק בזנות עושה זאת מחוסר ברירה,
כמו ששחיתות היא תופעה לגיטימית בהרבה מדינות בעולם, כמו שדקטטורות ושלילה של זכויות אדם אלמנטריות נפותות עדיין בעולם,
עוורון תודעתי הוא גם אמונת שוא, תפיסת עולם הבנויה מהנחות בסיס שגויות שעל פיהם נבנית תאוריה הנתמכת לכאורה על הבחנות חיצוניות והסטוריות, תורת הגזע למשל התבססה כביכול על עקרונות מדעיים, מדידות מדויקות של פנים ומבנה גולגולת אבל זו הייתה למעשה "מסורת" של חשיבה, או אמונת שווא, שקיימת הררכיה בין גזעית,
כיום רב האונושות איננה מאמינה בהררכיה גזעית, הדרך המדעית שתמכה בתאוריה הזו נחשבת לטעות ושטות גדולה, וכו' אבל היא הייתה מאוד מקובלת, הרעיון שהררכיה בין גזעית היא עוורון מנטלי, לא היה מתקבל על הדעת.
התוכנה הנפלאה של האנושות היא ההכרה, היכולת לתקון עוולות הסטוריות, צעד צעד, מדור לדור, היא נבנית ונרקמת, התבונה ההכרה בכל אדם ואדם כבעל זכות לחיות כמוך.
לגיטימציה של זנות היא אמונת שוא
ולכל אלו שחושבים שיש לגיטמיות לאדם לבחור בזנות, שישאל את עצמו בכנות רבה, האם הוא עצמו היה מקבל את האפשרות שילדיו או אהוביו היו בוחרים בזנות כדרך חיים, האם הוא או היא היו תומכים בכך?

69 בד"כ אני לא מסכים איתך הפעם פגעת בול המצונזר תמיד
  • 17:57
  • 17.02.12

ועדין לא כתבנו משפט על איך מפרידים את הפשע מהזנות (באמצעות מיסוד ובקרה)

כמו שנמאר במציצים " הפוך גוטה הפוך"..

70 נשים שונאות זונות אס
  • 18:07
  • 17.02.12

ההתנפלות על הזונות, היא מהסיבה, שנשים שמוכרות מין בעד כסף, הורסות את אחוות נשים
אשה המקיימת יחסים עם גבר
קושרת אותו אליה.מי ששובר את אחוות הנשים הבלתי כתובה, הן הזונות. שם גבר משיג את סיפוקו המיידי תמורת תשלום. זו הסיבה שנשים כל כך מתעבות את העוסקות במקצוע הקדום ביותר .

71 השורה התחתונה היא שלפחות 90% מהזונות חוות גהינום. אם החוק יקטין את שכיחות הגהינום, אז הוא חוק טוב.  (לת) יוסי
  • 18:32
  • 17.02.12

72 יש אנשים חסרי אינטליגנציה רגשית . מה שווה תרבות ללא לב?  (לת) אלודי
  • 18:40
  • 17.02.12

73 מי מנצל את מי?בואו נסתכל בכנות על הבעיה.מי מנצל את מי.זה לא מקרה שזונות מתנגדות נחרצות לחוק הזה.זונות יודעות שהן מנצלות את המצוקה את עיוותי הנפש של הגבר להזקקותו לפעמים החולנית ללכת לזונה כי זה עושה לו לך תדע למה, "את זה".הנשים העובדות בזנות יודעות היטב לנצל את אומללותו של הגבר כאשר לפעמים הסטיות המיניות שלו מביאות אותו לשלם סכומי עתק על פנטזיות חולניות שהן פרי באושים של חינוכו של חוסר חינוכו של טראומותיו של מטען נורא שהו סוחב בנפשו אז מי באמת מנצל את מי?  (לת) פלוטו
  • 18:43
  • 17.02.12

74 פלספן יהיר  (לת) יעל
  • 19:50
  • 17.02.12

75 לא מוכרת,משכירה ניקול
  • 20:46
  • 17.02.12

יכולה להעיד על עצמי שאני חייה חיים טובים ומלאים,בוחרת את לקוחותיי בקפידה ואף שומרת על קשר ארוך טווח עם חלק מהם.
מצליחה לחסוך ולא להרגיש שאני בקושי מסיימת את החודש,לא מרגישה שאני צריכה להתנצל על זה ולא חושבת שמישהי כמו חברת הכנסת הנכבדה צריכה להכנס לי לתחתונים.
אשמח אפילו להצעת חוק מיסוד הזנות,שיפעל לטובתנו ולטובת הכלל וכמובן קופת המדינה.
אל תלחמו בדברים שהם טבעיים ומעבר ל"הגדרות חברתיות"

76 ציפר התעלית על עצמך, מאמר מבריק!!!  (לת) אני
  • 21:04
  • 17.02.12

77 מר ציפר, רוב הקוראים האנינים תומך בעמדתך. מה זה אומר על מקוריות המחשבה שלך? שוב אתה מתבטא בנושא שאינו בתחום מומחיותך.
  • 21:14
  • 17.02.12


78 חידה לקוראים J-CAT
  • 21:15
  • 17.02.12

בגיל 18 לקחו אותי, אמרו לי איזה בגדים אני אמור ללבוש (בגדים פשוטים כשאני עושה עבודה מלוכלכת ובגדים יפים כשרצו להציג אותי לראווה), אמרו לי מה לעשות, מה לאכול, מתי ללכת לישון ומתי לקום, איך לדבר לאלו שמעלי, ומה לעשות בכל רגע של היום שלי. כל פעם שלא עשיתי מה שרצו ממני בדיוק כמו שרצו ממני, הכריחו אותי להעניש את עצמי בעונש גופני. השפלות רבות לאורך שגרת היום היו עניין ברור מאליו לחלוטין, ותנאי המגורים שלי היו ברמה נמוכה בהרבה ממה שאדם בחברה המערבית היה מוכן לקבל, וזה בהנחה שנתנו לי לישון בתוך מבנה כלשהו (חוויה נדירה למדי). המאמצים הגופניים שהיו כרוכים בכל זה השאירו אותי עם שרירים דואבים כל יום במשך תקופה זו, והסחוס בברך ימין שלי נשחק ואני סובל מכאבים עד עצם היום הזה. אחרי ארבעה חודשים של היחס הזה, היו לי עוד שנתיים ושמונה חודשים שבהם אולצתי לראות ולעשות דברים שהשאירו בי טראומה לכל החיים. אבל כמובן קיבלתי על זה כסף (אחת לחודש קיבלתי בערך מה שזונת רחוב מקבלת על 2-3 לקוחות).

האם יוכל הקורא לנחש מי היה הארגון שהכריח אותי לעבור את החוויה האיומה הזו? מדוע אין ארגוני ולוחמי זכויות האדם נלחמים עבורי ועבור כל שאר בני ה18 שנאלצים לעבור את אותה חוויה? מה עם זכויותינו? (ובל נשכח שמדובר בחוויה שאינה בחירה כלל, והתנגדות לה יכולה להיות כרוכה בעונש מאסר וסטיגמה חברתית). בקיצור, טלו קורה.

למה זכותי על גופי פחותה מזכותן של נשים על גופן? (זכות ששמורה להן כל עוד הן בוחרות להשתמש בה בהתאם לרצונותיהן של כוהנות המגדר כמובן)

79 ציפר מתעלם מכך שעד עכשיו אפשר היה לעצור רק את הזונות והסרסורים, אך לא את ה"קליינטים" ר.
  • 22:39
  • 17.02.12

כלומר, המשוואה שהוא מתייחס אליה אינה נכונה. אף אחד לא הציע לעשות לגליזציה לזנות בישראל. הזנות היתה ונשארה בלתי חוקית, אלא שעד כה ניתן היה לעצור רק את הסרסורים ואת הזונות (לרוב קורבנות של נסיבות בעצמן) בגין עבירה זו. ה"קליינטים", שיצרו את הביקוש וגרמו לתעשייה הזו להמשיך להתקיים - הם נשארו "תמימים", "בורים" - ולא עצורים. לדעתי, אין בכך צדק. החוק החדש בסך הכל מעביר חלק מהאחריות על העבירה (שאיש לא עירער על עצם היותה עבירה), לצד הצרכני. הרי בעבירות סמים ניתן לעצור גם על סחר וגם על אחזקה, לא? אז עכשיו גם בעבירות זנות.
הדיון על עצם חוסר החוקיות של זנות אולי צריך להתקיים, אבל בואו נחכה כמה שנים עד שהמשטרה תצליח להתמודד עם הסחר המאסיבי בנשים בשביל זה, טוב? כשלזונה הממוצעת תהיה בעלות על הדרכון שלה וכשהיא לא תהיה קורבן להתעללות מינית או אלימות - נדבר.

80 מכתב לשלי יחימוביץ אנונימי אנונימי
  • 22:47
  • 17.02.12






לכבוד שלי יחימוביץ

ראיתי שאת תומכת בחוק הזנות וברצוני להתייחס…. מסתבר שכבר התיחסו להצעת חוק זו על גלי האתר, וגם עלו כמה גברים, אולם הם העלו את התנגדותם מנקודת מבטה של נותנת שרותי המין. חשבתי לעצמי שאת זה תעשנה אותן נשים טוב יותר והייתי מצפה מהגברים שיביאו את נקודת מבטם. בעיניי זה מגוחך שגברים ידברו רק מנקודת מבטן של נותנות שרותי המין, והייתי מוסיף, שבשל כך הם נשמעים  באוזני אפילו בלתי אמינים. יחד עם זאת קל להבין מדוע אין הם מגלים את ליבם, שכן הם כלואים במלכודת שמהותה היא מלכודת  בגדי המלך החדשים.  החלטתי להעלות דברים אחרים ומנקודת מבט אחרת ואני מקווה שתקראי  בתשומת לב.  אעשה זאת באופן אנונימי, לא בפני שאני מתבייש במעשיי, שאינם מוסריים או לא חוקיים לכאורה, אלה בגלל שאני מאמין שאלה ענייניים אינטימיים, ויפה להם הפרטיות.

אתחיל מנקודה רחוקה לכאורה. איננו מאשימים אישה  שמקיימת  מין מזדמן, או מין לא משמעותי, משום שכולנו יודעים שאהבה וזוגיות הולכים יחד עם מין אבל ההיפך אינו נכון. מין לא הולך בהכרח עם אהבה וזוגיות. בדרך כלל נראה במין מזדמן  צורך בל יגונה.  רוב הנשים יודעות שהן יכולות להשיג מין מזדמן בקלות וללא תשלום משום שרבים הגברים הזמינים לצורך זה, ורוב הגברים ישתפו פעולה בחינם. אבל ביחס לגברים המצב שונה. גבר שמחפש מין חסר משמעות יתקשה בדרך כלל לקבל זאת ללא תמורה כלשהי.

מעניין שגם מי שמגנים  אישה  שתעשה זאת למען טובות הנאה, למשל, כדי לסלול את דרכה בחיים דרך חדרי מיטות,  לא יעלו בדעתם להעניש אותה על כך. כלומר אם אישה סוללת את דרכה דרך חדרי המיטות של כל הקצונה הבכירה במשטרה היא בסדר. זה בסדר לקבל טובות הנאה תמורת מין זה בסדר, ולפחות חוקי  אבל לתת זה לא בסדר ולא חוקי.

האם פועל ביניין שמעמיס בלוקים שעות רבות לא היה מעדיף ללטף אישה ולהביאה לסיפוק תמורת 200 שקלים לחצי שעה.  הוא היה מסכים ואף שמח לעשות זאת אך רוב הנשים יכולות לקבל זאת בחינם. וביחס לאותן נשים שלא יכולות לקבל זאת בחינם והיו רוצות, האם היינו רוצים להקשות אליהן עוד בכך שהיינו הופכים אותן גם לעברייניות.

האם אפשר לקנות מישהו בסכום של 200 שקלים. נראה לי שדווקא תשלומים גבוהים הם מתכון לשעבוד אנשים (ביקור הגברת של דירנמט), סכומים גדולים כמו עשרות אלפי דולרים עבור תשעה חודשים של הריון  לא שלה זה יותר דומה לשעבוד תמורת כסף. למרות זאת איננו הופכים לעבריינים את אותם זוגות שמעסיקים פונדקאית. גם לא את אותם אנשים שמעסיקים עובדים זרים בתנאים קשים. אף אדם לא ראה את עצמו כשהייה קטן כמנקה את התחת של זקן עבור שכר זעום, למרות זאת אינך אומרת להוציא את אותם צרכנים של אותם שרותים קשים אל מחוץ לחוק. דווקא מסגיסטית שנותנת גם שרותי מין אינה חשה מושפלת ומנוצלת כשהיא עושה זאת תמורת שכר גבוה יחסית. ההיפך, היא מרוויחה די טוב וגם לא משלמת מיסים בדרך כלל.

לא נראה לי שמטרת החוק היא להגן על נשים משום שיש כבר די חוקים נגד סרסרות, נגד עבדות, נגד אונס, נגד הטרדה, נגד כפית מין על מי שאינו כשיר שכלית או מכל סיבה אחרת. אין צורך בחוק שכל מטרתו בעצם לפגוע בגברים. מסתבר שיש כמיליון משתמשים בשרותי מין בחודש, אם נוריד את הזקנים והילדים, אנחנו מדברים על שליש מהגברים במדינה… כל חודש. המטרה היא, כך נראה לי, כמו סוונרולה בשעתו להפוך את רובנו לעבריינים. נגרום לכך שאנו נתבייש בצרכים שלנו. אנו נסתיר אותם. אנשים שיש להם רגשי אשם, נוחים לשליטה ולהשפלה.

רוב הנשים שאני מכיר שנותנות שרותי מין עושות זאת בהסכמה ובתנאים טובים. ובאשר לאלה שמנוצלות, ויש כאלה, טוב תעשה חברות הכנסת והרשויות אם ימצאו   דרכים לעזור להן לצאת ממעגל חייהן הקשה על ידי השקעת כספים ומאמצים – דווקא מתוך הכספים הרבים שמתגלגלים בתעשיית המין לטובת אותן נשים, לא על ידי כך שהן תהפוכנה את הרצון הנורמלי של גברים במין מזדמן לפשע, ובוודאי לא על ידי הצעות מתנשאות של חינוך מחדש כמו שמקובל בסין הקומוניסטית.

אי אפשר לעצור את הצורך במין מזדמן. הוא תמיד יצוץ בתחפושות שונות. טיפול מיני, סירוגייט, טנטרה, טיפול גוף נפש, אירוח, מסג ועוד ועוד ועוד. אבל אפשר לגרום לרובינו הגברים רגשי אשם, לגרום לכך שאנו נהייה בעיני עצמינו קטנים ועלובים. 

לסיכום אני לא מתבייש בכך שאני רוצה לעיתים למצוא לעצמי מין לא משמעותי. ואני אפילו יודע שבכוונה אני רוצה שיהייה לא משמעותי… כדי שלא יפגע בדברים המשמעותיים בעיניי.

אני לא רוצה לילל בזכות המסכנים, הרווקים, האימפוטנטים, הנכים, הם אינם הרוב כנראה למרות שגם אותם אני בודאי לא מגנה.
אני גם מניח שלא תרצו לעשות outing לחייל שיריון שבא לחופשה ואין לו חברה.  אבל בודאי, אני מניח, שאתן רוצות לרדוף את עורך הדין שנמצא מקבל שרותי מין אצל מסגיסטית, או את חבר הכנסת שיתפס ובהחלט יהיה מאוד שמח לחשוף אותו קבל עם ועולם וגם לפני אישתו וילדיו.

אני חושב שגם נשים וגם גברים רשאים לרצות ולקיים באופן דיסקרטי על פי רצונם מין מזדמן ובלתי משמעותי כשזה נעשה בהסכמה. זה נכון שנשים זקוקות לכך פחות, וזה נכון שלרוב הנשים שעושות זאת הדבר מתאפשר חינם, אבל אין לא הופך אותן לצדיקות גדולות יותר מאותם גברים שמוכנים לשלם לאישה שעושה זאת בהסכמה.

מדובר בגברים שברובם הגדול, אינם מתכוונים לפגוע להשפיל או לשעבד נשים. הם נמשכים בעוצמה רבה לצורך הזה במין מזדמן, והם מוצאים נשים רבות אשר מסכימות ואף רוצות, כשהתנאים טובים, להעניק להם נחמה תמורת תשלום לא קטן כלל. אם התשלום נמוך מדי אזי יש להעלותו אבל לדעתי, במקרה זה התנאים אינם תנאי ניצול.

זה לא הוגן ולא חכם להפוך אותנו לעבריינים. אל נא תהפכי את רובנו לשפלים ומושפלים בעיניי עצמנו ולעבריינים בעיניי החוק.

81 מכתב חלק ראשון אנונימי. 1000
  • 23:10
  • 17.02.12

לכבוד שלי יחימוביץ

ראיתי שאת תומכת בחוק הזנות וברצוני להתייחס…. מסתבר שכבר התיחסו להצעת חוק זו על גלי האתר, וגם עלו כמה גברים, אולם הם העלו את התנגדותם מנקודת מבטה של נותנת שרותי המין. חשבתי לעצמי שאת זה תעשנה אותן נשים טוב יותר והייתי מצפה מהגברים שיביאו את נקודת מבטם. בעיניי זה מגוחך שגברים ידברו רק מנקודת מבטן של נותנות שרותי המין, והייתי מוסיף, שבשל כך הם נשמעים  באוזני אפילו בלתי אמינים. יחד עם זאת קל להבין מדוע אין הם מגלים את ליבם, שכן הם כלואים במלכודת שמהותה היא מלכודת  בגדי המלך החדשים.  החלטתי להעלות דברים אחרים ומנקודת מבט אחרת ואני מקווה שתקראי  בתשומת לב.  אעשה זאת באופן אנונימי, לא בפני שאני מתבייש במעשיי, שאינם מוסריים או לא חוקיים לכאורה, אלה בגלל שאני מאמין שאלה ענייניים אינטימיים, ויפה להם הפרטיות.

אתחיל מנקודה רחוקה לכאורה. איננו מאשימים אישה  שמקיימת  מין מזדמן, או מין לא משמעותי, משום שכולנו יודעים שאהבה וזוגיות הולכים יחד עם מין אבל ההיפך אינו נכון. מין לא הולך בהכרח עם אהבה וזוגיות. בדרך כלל נראה במין מזדמן  צורך בל יגונה.  רוב הנשים יודעות שהן יכולות להשיג מין מזדמן בקלות וללא תשלום משום שרבים הגברים הזמינים לצורך זה, ורוב הגברים ישתפו פעולה בחינם. אבל ביחס לגברים המצב שונה. גבר שמחפש מין חסר משמעות יתקשה בדרך כלל לקבל זאת ללא תמורה כלשהי.

מעניין שגם מי שמגנים  אישה  שתעשה זאת למען טובות הנאה, למשל, כדי לסלול את דרכה בחיים דרך חדרי מיטות,  לא יעלו בדעתם להעניש אותה על כך. כלומר אם אישה סוללת את דרכה דרך חדרי המיטות של כל הקצונה הבכירה במשטרה היא בסדר. זה בסדר לקבל טובות הנאה תמורת מין זה בסדר, ולפחות חוקי  אבל לתת זה לא בסדר ולא חוקי.

האם פועל ביניין שמעמיס בלוקים שעות רבות לא היה מעדיף ללטף אישה ולהביאה לסיפוק תמורת 200 שקלים לחצי שעה.  הוא היה מסכים ואף שמח לעשות זאת אך רוב הנשים יכולות לקבל זאת בחינם. וביחס לאותן נשים שלא יכולות לקבל זאת בחינם והיו רוצות, האם היינו רוצים להקשות אליהן עוד בכך שהיינו הופכים אותן גם לעברייניות.

האם אפשר לקנות מישהו בסכום של 200 שקלים. נראה לי שדווקא תשלומים גבוהים הם מתכון לשעבוד אנשים (ביקור הגברת של דירנמט), סכומים גדולים כמו עשרות אלפי דולרים עבור תשעה חודשים של הריון  לא שלה זה יותר דומה לשעבוד תמורת כסף. למרות זאת איננו הופכים לעבריינים את אותם זוגות שמעסיקים פונדקאית. גם לא את אותם אנשים שמעסיקים עובדים זרים בתנאים קשים. אף אדם לא ראה את עצמו כשהייה קטן כמנקה את התחת של זקן עבור שכר זעום, למרות זאת אינך אומרת להוציא את אותם צרכנים של אותם שרותים קשים אל מחוץ לחוק. דווקא מסגיסטית שנותנת גם שרותי מין אינה חשה מושפלת ומנוצלת כשהיא עושה זאת תמורת שכר גבוה יחסית. ההיפך, היא מרוויחה די טוב וגם לא משלמת מיסים בדרך כלל.

לא נראה לי שמטרת החוק היא להגן על נשים משום שיש כבר די חוקים נגד סרסרות, נגד עבדות, נגד אונס, נגד הטרדה, נגד כפית מין על מי שאינו כשיר שכלית או מכל סיבה אחרת. אין צורך בחוק שכל מטרתו בעצם לפגוע בגברים. מסתבר שיש כמיליון משתמשים בשרותי מין בחודש, אם נוריד את הזקנים והילדים, אנחנו מדברים על שליש מהגברים במדינה… כל חודש. המטרה היא, כך נראה לי, כמו סוונרולה בשעתו להפוך את רובנו לעבריינים. נגרום לכך שאנו נתבייש בצרכים שלנו. אנו נסתיר אותם. אנשים שיש להם רגשי אשם, נוחים לשליטה ולהשפלה.

רוב הנשים שאני מכיר שנותנות שרותי מין עושות זאת בהסכמה ובתנאים טובים. ובאשר לאלה שמנוצלות, ויש כאלה, טוב תעשה חברות הכנסת והרשויות אם ימצאו   דרכים לעזור להן לצאת ממעגל חייהן הקשה על ידי השקעת כספים ומאמצים – דווקא מתוך הכספים הרבים שמתגלגלים בתעשיית המין לטובת אותן נשים, לא על ידי כך שהן תהפוכנה את הרצון הנורמלי של גברים במין מזדמן לפשע, ובוודאי לא על ידי הצעות מתנשאות של חינוך מחדש כמו שמקובל בסין הקומוניסטית.

82 חוק טוב - יגרום לירידת מחירים קמצן בנשמתו
  • 23:36
  • 17.02.12

לדעתי ברגע שהחוק יעבור יהיו פחדנים שלא ילכו יותר לזונות. מספיקה ירידה בביקוש של כ 20% להוריד את המחיר ב % 30 - 40%.
ככה כולנו נרוויח. החוששים יחזרו לנשיהם האהובות, הבליינים ימשיכו לחגוג במחירים מוזלים, הח"כים ירגישו טוב עם עצמם.
והזונות? נו מילא הן רק זונות

83 מעולה! כל הכבוד אייל
  • 07:43
  • 18.02.12

"ט אט גם יבינו הזונות, שיישארו מובטלות, שכדאי להן לעשות הסבה מקצועית ולהיכנס לשוק העבודה, לא עוד כשפחות מין. הן תצטרפנה בכך אל הקהילה רחבת הידיים של בני אנוש שבתוך תוכם הם זונות פשוטות, כלומר מוכרים את נשמתם באופן הגס ביותר למען קריירה, כסף, תהילה, ועוד ועוד, אבל כלפי חוץ הם נראים בריות מהוגנות, ומכנים את עצמם עיתונאים, פרופסורים למגדר, חברי כנסת והשד יודע מה עוד. על הקליינטים שלהם, משום מה, אין בחוק שום עונש"

84 גסות רוח וחולי ליה
  • 11:23
  • 18.02.12

אני המומה מכך שבעיתון הזה , פרסמו כתבה שכזאת! וכן ,בני -חשפת את כל הכיעור גסות הרוח והחולי החברתי- ולמרות הקפיטליזם- לא הכל מוצע למכירה!! כמה חצוף מצידי לא להסכים לכך שבעלי הממון יוכלו לקנות ולרכוש גופות נשים- (מעניין שילדים לא הזכרת- יש כאלה שנהנים מכך יותר- מה עם הזכות שלהם להנות?) עד כמה שידוע לי ונראה לי די הגיוני הזכות לכבוד ולחירות קודמת לסיפוקים המיניים שלך ושל יצורים שכמותך ! .

  •   נסי אינטרפרטציה אחרת ל-ליה
    • 00:08
    • 19.02.12

    במקוםאחרת מקום לחשוב שהיא מוכרת את גופה תחשבי שהיא מוכרת את זמנה. לא הרבה זמן בכסף מלא. אחת אחרת לפעמים מוכרת את כל זמנה ולא יכולה לכלכל את ילדיה. מי יותר מושפלת מי שיכולה לעשות עם כספה משהו לטובת עצמה ומשפחתה או מי שכאילו מכובדת יותר. שלי יחימוביץ אומרת שאף אחת לא חשבה בגיל שנתיים להיות זונה, ואני דווקא כמעט בטוח שלכל אישה הייתה לא פעם הפנטזיה שבאים אליה הרבה גברים והיא קובעת מחירים, והם משלמים הרבה. כסף זה בעצם לא צחוק, כסף שווה במידה רבה לחופש.... חישבי על זה קצת. אני יודע שלא תקבלי זאת אבל שחקי קצת עם המחשבה הזאת... תודה :-)

85 עבירה גסה פרופ' ארנון אדלשטיין
  • 12:17
  • 18.02.12

שלום רב. הנני קרימינולוג וסוציולוג במקצועי וקראתי בעיון ובעניין את הכתבה של בני ציפר. ברצוני לציין שבעוד שאני מסכים מאד לטענתו בדבר הפטרנליזם ש"יפי נפש" מפעילים ביחס לזונות, הרי שבחלקה השני של הכתבה, אם הבנתי נכון, גם הכותב נופל לאותה קטגוריה שנגדה הוא יוצא.
מדוע הכותב מתייחס לאותם "סוטים" כמכוערים כמי שמעדיפים מסיבות שונות ומשונות להיות לקוחות של זונות?
להזכירכם שהזנות לא נוסדה בעולם הקפיטליסטי, היא היתה קיימת משום שהיא פונקציונלית לחברה. מדוע מי שאינו צופה בסרטים אירוטיים הוא לא סוטה מכוער? מדוע מי שפונה למועדוני סאדו מאזו הוא לא סוטה מכוער?
נפש האדם מורכבת מדי מלפענחה במסגרת זו, סוטים היו ויהיו.
בואו נתחיל מכך שנשיט עונשים ראויים על הורה המתעלל מינית בבתו!!!
בואו באמת נלחם בסחר בנשים ולא נצהיר הצהרות על מלחמה שכלל איננה קיימת. בואו נדאג לזכויות ראויות למי שהחליטה לעסוק בזנות מסיבה זו אחרת
ואז , בידיים נקיות יותר, נוכל לחשוב הלאה.
הנסיון העולמי לא הוכיח ירידה בזנות בגלל חוקים דרקוניים כאלו או אחרים, אלא הבעיה היא חמורה יותר, בגלל החוק, הזירה של הזנות תעשה במקומות בהם הפיקוח ייחלש, הזונות יהיו בסכנות רבות יותר ואנו נלך לישון מרוצים מכך שיש חוק בנושא.

86 90% מהזונות עברו התעללות מינית בילדותן, וסובלות מהפרעות פוסט טראומטיות, על איזו זכות אתה מדבר בכלל? רד על ארבע ותתחיל לעבוד, ואז נראה
  • 15:34
  • 18.02.12

אתה יודע - זה לא כזה כיף שמישהו דוחף לי את הז*ן שלו עמוק לגרון תמורת תשלום. רבות מהן משתמשות בסמים בשל החוויה הקשה, והן חשופות לאלימות. הן עוסקות בזנות מגיל 14 (זכות בחירה אה?). אני מציעה לך לרדת על ארבע ולהתחיל למצוץ 10-12 פעמים ביום כשהלסת שלך מתפרקת מרוב כאב ומכות, וכשפי הטבעת שלך בוער מכאב. אז אסכים לשמוע על "זכות הבחירה".

87 תִּקְוַת חוּט הַשָּׁנִי  (לת) כסיף
  • 17:32
  • 18.02.12

88 מה בדיוק עשתה שם חווה עם הנחש? כסיף
  • 17:32
  • 18.02.12

תִּקְוַת חוּט הַשָּׁנִי

קְרוֹבִים הַדְּבָרִים וּבְרוּרִים כְּאוֹת
אַךְ עֵינֵנוּ טָחוּ , עִוְּרוֹת מִלִּרְאוֹת -
לְכֻלָּנוּ יֵשׁ רַק אַרְבַּע אִמּוֹת
אַךְ שֶׁבַח לָאֵל, לֹא חֲסֵרוֹת כָּאן זוֹנוֹת.

זוֹנוֹת בְּתַחֲנַת שִׁדּוּר וְעִתּוֹן,
זוֹנוֹת עִם מְנָיוֹת, זוֹנוֹת עִם הוֹן,
זוֹנוֹת לְמַכְבִּיר בְּמִסְדְּרוֹנוֹת הַשִּׁלְטוֹן
זוֹנוֹת גַּם שָׁם, בְּבֵית הַדִּין הָעֶלְיוֹן...

אִם רַק תְּגָרְדוּ מְגִלּוֹת יוֹחֲסִין
תִּמְצְאוּ בְּפִרְסוּם זוֹנוֹת בְּכָל סְפִּין,
לֹא נוֹרָא אִם אַתָּה זוֹנָה כְּקָצִין
מִמֵּילָא כָּל זוֹנָה גּוֹמֶרֶת בְּסִין...

כִּי זוֹנָה הַיּוֹם הִיא סֶלֶבּ יְדוּעָה
הִצְהִירָה "דָּתִית", לֹא שֵּׁרְתָה בַּצָּבָא,
אַחַר כָּךְ מְרוּחָה עַל לוּחַ שָׁנָה
בִּקִינִי חוֹשֵׂף עֶרְוָה וּפִטְמָה.

כִּי צָרִיךְ כָּל אֶחָד לְהָבִין הֶחָזוֹן
בְּלִי זוֹנָה כָּרָאוּי לֹא הָיְתָה כָּאן צִיּוֹן
בְּלִי מְרַגְּלִים שֶׁהֶעְדִּיפוּ בּוֹרְדֶל עַל פֶּנְסְיוֹן
וְזוֹנָה שֶׁתָּלְתָה בַּחַלּוֹן הַטַּמְפּוֹן.


89 ציפ ציפ - תראה כמה תגובות לתרגומיך וכמה למאמר על הזנות ותבין במה האנשים החושבים מתעינינים....  (לת) המרקיז לואי דה-לה-אומלט שמפיניון
  • 17:34
  • 18.02.12

90 חוק חסר הצדקה מוסרית ובלתי אכיף  (לת) ינאי
  • 21:02
  • 18.02.12

91 זנות איננו מרצון חופשי! אשה.
  • 23:27
  • 18.02.12

הוא בתנאי סחר, עבדות, אלימות. אוי למי שטוען אחרת! ויש חוק נגד סרסורים, פשוט למדינתנו היקרה, שומרת החוק, קשה לאכוף אותו ולהתנגד לאשמים באמת. אנו רגילים להלחם בטרור, אך לא משכילים להלחם בסוחרים בנשים, בסמים (סחר קשור באותם אנשים ומדינות אגב, כמו גם עם נשק). אז בני ציפר, ואחרים גם: תנקו את הנחותיכם המוקדמת והסטיגמטיות על מהו כבוד, שוויון, מגדר, זנות, יחסים, סקס- ורק תעשו טובה קטנה, לאותן נשים חסרות ישע שרצו לעבוד (כמו הפיליפינית ששומרת על הזקנים במדינה שלנו), אבל חטפו אותה, אנסו אותה, התעללו בה והכריחו אותה לעסוק בזנות. עכשיו- שיהיו לכם חלומות טובים.

92 בהיר, אמיץ, נכון ללא סייגים אהוד
  • 00:19
  • 19.02.12

כל הכבוד על טור נכון ויפה הכתוב יוצא מהכלל. מה שטוב בכתיבתך ציפר הוא שאתה לא בכיס של אף אחד ואתה כותב מה שנראה לך נכון, שמאל או ימין, בלי קשר למידת התקינות הפוליטית. אין הרבה כאלה היום. כולם תוכים.

93 זאת אפליה על בסיס כלכלי- למה לזונות "יקרות" וללקוחות שלהן מותר הכול?! ענת
  • 01:01
  • 19.02.12

הרי לא תשימו את בר רפאלי וכול המניאקים העשירים ש"יצאו" איתה בכלא! גם לא אל האלה ש"עזרו" לפנינה רוזנבלום להתקדם, וגם לא את הנשוי שמממן את מירי בוהדנה. ומה ההבדל בעצם? המחיר? זה מה שמבדיל עקרונית בין "נערת זוהר"/"פילגש" ל"זונה"? בעיני עדיפה הזונה, כי היא לפחות לא צבועה. אי אפשר למגר את הזנות, כי זנות זה אופי. והחברה שלנו כבר מזמן סוגדת לאנשים עם אופי כזה. תראו את אלה שיושבים בכנסת! לא זונות?

94 הבעיה הגדולה, חברה, היא שהמודל השוודי מצליח במידה מסוימת  (לת) שימולב
  • 01:23
  • 19.02.12

95 כל הכבוד ציפר :) דורון
  • 15:14
  • 20.02.12

קולע ישר למטרה.

96 אני באמת מקווה שתאלץ לעמוד במקומן של אלו שאת כבודן אתה מפקיר  (לת) מכירה את הסיפור
  • 18:54
  • 24.02.12

97 That's a well-thought-out asnwer to a challenging question Jasmine
  • 11:02
  • 23.03.12

That's a well-thought-out asnwer to a challenging question