בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

סייד קשוע | יוליה חביבתי

מילא בנות ישראל, שעל פי מפגינינו ונושאי טוהר גזענו הסתדרו בזרועות חסונות של ערבים. מה שמדאיג אותי הוא בנות ערב, בנות פלסטינה המסכנות שעל פי התיאוריה שלפנינו לא נותרה להן ברירה אלא להסתפק בשאריות שזנחו בנות ישראל

תגובות

זאת כבר הפכה להיות מנטרה: הגברים הערבים מאיימים על בנות ישראל. או יותר מדויק, הגברים הערבים מאיימים על בני ישראל בכך שהם לוקחים להם את בנות ישראל.

שמעתי את זה בחדשות מפי יהודים מעכו, צפת, יפו, ירושלים וכרמיאל. בירושלים יש כבר כנופיות מאורגנות של צעירים יהודים שמתנכלים במכות רצח לצעירים ערבים שמסתובבים עם בחורות יהודיות, ובהפגנה נגד הערבים בבת ים השבוע הסיסמה המרכזית של המפגינים היתה "לשמור על הרחם היהודי". עושה רושם שיותר מהורדת ערך הנדל"ן, הבדלים תרבותיים לכאורה ושימור אופי יהודי, מה שמפחיד את היהודים בהתקרבות הערבים הוא בנות ישראל ושמירה על טוהר הגזע.

ואני חייב לומר שאני מאוד מאוכזב מבני ישראל. ממתי אתם מרגישים כה מאוימים מערבים נטולי כלי זין, ומה בדיוק קרה לביטחונכם העצמי? האם בנות ישראל יודעות עליכם סודות אפלים שלא מותירים להן ברירה אלא לרוץ ולהתנחם בזרועותיו של האציל הערבי? תהיו גברים ותשיבו מלחמה, הרי כמותם אכלתם בלי מלח לאורך השנים, אז למה אתם משתפנים עכשיו? מה זה ההתבכיינות הזאת בהפגנות, חקיקת חוקים, איסורים ומכתבי רבנים? מתי הפכתם ליללנים? "זה לא פייר", אתם מתבכיינים, "אסור להם להיות פה, זה לא הוגן" - מה זה צריך להיות? אתה מעוניין בבת ישראל, קום ותילחם עליה, תקריב את עצמך, תתאמץ, תשתדל, ואם בסוף המאבק היא תעדיף ערבי על פניך, אז תזמין אותו לדו-קרב. במקרה כזה רק מיתה תוכל למחות את הבושה.

"אל תיתנו להם להתקרב לפה, הם לוקחים לנו את הבנות". תתביישו לכם, אני אומר. לאן בדיוק נעלם היהודי החדש, זקוף הקומה שצועד בבטחה? אם יהיה צורך תחזרו ללבוש כאפייה, תדהרו על סוסים ותשירו סובב לו סובב לו, רק קחו בחשבון שהערבי החדש שותה בימים אלה מקיאטו וויתר על הטורקי עם ההל.

ומה באמת עובר על בנות ישראל, שעל פי עדויות המפגינים והצעירים הישראלים ניתן להסיק שאינן יכולות יותר להתפשר ולעולם יעדיפו את הבחורים הערבים? האם מדובר בהשפעה שייקספירית מאוחרת, וכולן כמו יוליה תרות אחר אהבה אסורה, או שמא הן גילו שהערבים הם צ'ארמרים שאי אפשר לעמוד בקסמם? ומתי הפכנו להיות נסיכי החלומות? או שמא אתם מציירים את אותו ערבי כזאב בעל לשון חלקה ומפתה שלא מותיר לאותה כיפה אדומה וכשרה ברירה אלא ליפול למלכודת שרק הוא היטיב לטמון לה?

ובכלל, הייתי בטוח עד עכשיו שאת תפקיד שמירת כבודן של הנשים ואזיקתן בכבלים גבריים ייעדתם לנו, הערבים. איך קרה שאתם הנאורים אינכם סומכים יותר על יכולת ההבחנה של בנותיכם בין טוב לרע, ואיך זה קרה שאתם מתייחסים אליהן כאל פתיות, קלות דעת שקל לו לבחור הערבי לשטות בהן ולהוליכן שולל?

אין מה לעשות, כך זה היה מאז ומעולם. בעיני רוב גזען, המיעוט הנחות יישא לעולם פאלוס מופז. הוא פרימיטיבי, חייתי, קרוב יותר לטבע וכך בהכרח יותר מיני. ונשים כנראה בעיניכם יכולות להיות יפות אך ימשיכו להיות פרימיטיביות, מובלות על ידי יצר בלבד, ויתפתו לקול המלטף של החיה לטעום את טעם הפרי האסור.

מילא בנות ישראל, שעל פי מפגינינו ונושאי טוהר גזענו הסתדרו בזרועות חסונות של ערבים. מה שמדאיג אותי הוא בנות ערב, בנות פלסטינה המסכנות שעל פי התיאוריה שלפנינו לא נותרה להן ברירה אלא להסתפק בשאריות שזנחו בנות ישראל. הרי בסופו של דבר לא תהיה ברירה. אמנם זה עלול להיות קשה בשנים הראשונות, בכל זאת מגבלות פטריארכליות, מבנה שבטי, אך לאט-לאט מחסומים אלה יתנפצו משני הצדדים. בני ישראל שננטשו ובנות ערב הענוגות יצטרכו לשתף פעולה למען המשך הקיום האנושי.

לבי לבי עליהן, אלה שיצטרכו בבוא העת להתפשר על כל מיני לוחמי סיירת למיניהם, טייסי קרב נטושים, אנשי היי-טק מסודרים, שלא לדבר על סמנכ"לי שיווק, מנהלי פיתוח ואנשי מודיעין שיתחילו לחזר אחרי בנות פלסטין. זה יתחיל מסיבובי דאווין בשכונות הערביות, אחר כך הם יישבו בבתי הקולנוע בטירה, טייבה וקלנסוואה, לאט-לאט יעשו מינויים לבתי האופרה ולסינמטקים ויתעקשו לערוך את קניותיהם אך ורק בקניונים הערביים. לא יחלוף הרבה זמן והם גם ירצו לשכור דירות, ואחדים אף ירצו לקנות בלב הכפרים הערביים. ואנחנו נרצה לשמר את אופיים של היישובים הערביים. לא ניתן לפגוע בצפיפות, לא נרצה לשפר את מערכת החינוך ונראה בכל ניסיון לבניית אזור תעשייה או בית חולים פגיעה במרקם העדין שעליו עבדנו במשך שנים. ביישובים ערביים רבים ייכתבו אמנות שעל היהודי המבקש לעבור לגור בהם לעמוד בתנאים, דרישה מרכזית תהיה שעל אותו מועמד יהודי להיות ערבי.

אחר כך יקומו להם מהצד שלנו מתלהמים שיטענו כי הגברים היהודים מאיימים על הרחם הערבי, ומטמאים את קדושתן של נשינו הבתולות. נוציא את מכתב השייחים, נפגין נגד צעירים יהודים שלא עוזבים את בנותינו במנוחה, ואיזה עיתונאי יהודי ששולט בערבית יכתוב על כך ביקורת צינית באחד העיתונים הערביים היותר ליברליים. וייכתבו נגדו טוקבקים רבים, יאשימו אותו בהתחסדות וחוסר הגינות משום שהוא לא מוכן להודות בעובדות פשוטות ואמיתות בסיסיות, לפיהן אין לערבב גזעים, אין לערבב לאומים ואין להתעסק עם חוקים שמיימיים.



איור: עמוס בידרמן



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו