בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פרסומאי ישראלי וצעירה מאלזית ייצגו את יוטיוב בפסטיבל קאן לפרסום לצעירים

הזוכים הישראלים בתחרות יוטיוב הם גיא דיין ודורי בן ישראל, בעלי משרד פרסום הגרילה המזבלה, ורועי כהן מ-Y&R אינטראקטיב

תגובות

>> הצלחה ישראלית ראשונה במוקדמות תחרות הפרסום פסטיבל קאן: אנשי הפרסום גיא דיין ודורי בן ישראל, בעלי משרד פרסום הגרילה המזבלה, ורועי כהן מ-Y&R אינטראקטיב זכו בתחרות הפרסום לצעירים שניהלה יוטיוב.

כ-700 צוותים מהעולם הגישו לתחרות סרטון פרסומת בעבור הארגון הבינלאומי Oxfam, העוסק בבעיות התחממות כדור הארץ. המגבלה היחידה על המתמודדים היא מגבלת הגיל: בתחרות יכולים להתמודד רק פרסומאים מתחת לגיל 28.

שני הזוכים, שירכיבו את הצוות שייצג את יוטיוב בתחרות הפרסום לצעירים בפסטיבל קאן הם דיין הישראלי ואדליין צ'ו ממאלזיה. את הזוכים בחרו הגולשים (שקלול מספר הצפיות בכל סרטון) יחד עם 35 שופטים מבכירי תעשיית הפרסום העולמית. בפסטיבל עצמו יתבקשו הצוותים מרחבי העולם, כמו גם צוות יוטיוב, לייצר סרטון פרסומת באמצעות מצלמה סלולרית בתוך 48 שעות, לפני בריף מקצועי שיינתן במקום.

משרד הפרסום המזבלה התחיל לפני שלוש שנים כבלוג אודות תעשיית הפרסום, ששני כותביו הם דיין ובן ישראל. לאחר שנהפך לבלוג פופולרי, פתחו השניים משרד הפרסום תחת אותו השם. באחרונה ניהלו כמה מהלכי פרסום גרילה, הבולט בהם הוא לבושם של כריסטינה אגילרה, במסגרתו תלו קולבים ברחובות הערים הגדולות ועליהן תלויה דוגמית של הבושם.

קישור לסרטון הזוכה: www.youtube.com/watch?v=hYLv5zPd_YQ



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו