הכנסות קשת מ"האח הגדול": כ-76 מיליון שקל

>> הכנסות הזכיינית קשת מפרסום וחסויות בתוכנית "האח הגדול" הן כ-76 מיליון שקל לעונה כולה, מהם כ-7 מיליון שקל מפרסום בתוכנית הגמר לבדה - כך עולה מחישוב TheMarker ובדיקה מול רוכשי מדיה.

פרסומת הגמר (ברייק הזהב), שבה שובץ תשדיר של בזק, עלה לחברה 250 אלף שקל, והיא נרכשה בנפרד מחבילת חסות כוללת של בזק - שרכשה בעבורה חברת מדיה.קום בעלות של 2 מיליון שקל.

"האח הגדול" היא התוכנית המכניסה ביותר של קשת מעולם. גם תוכניות בולטות ויקרות לפרסום אחרות לא הניבו לה הכנסות כאלה.

חברות הסלולר הכניסו כ-350 אלף שקל מ-2 מיליון הודעות ה-SMS בגמר. קדחת ה-SMS שעוררה התוכנית הביאה לשליחת יותר מ-2 מיליון SMS במחיר של שקל להודעה. חברות הסלולר נוטלות 50% מההכנסות, 10% למפעילת השירות ו-40% מההכנסות מ-SMS מועברים לקשת - שהכניסה כ-600 אלף שקל מהם, לאחר ניכוי התשלום לחברה ההולנדית בעלת הזיכיון של התוכנית.


הירשמו עכשיו כדי לקבל עדכון יומי מאתר הארץ
נא להזין כתובת מייל חוקית
ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות