מחאת האוהלים: התיקון של אריה דרעי

שוכני האוהלים, שגירשו פוליטיקאים מכהנים, הזמינו לביקור דווקא את אריה דרעי. ייתכן שהמאהלים יהיו הדלק שיניע את תנועתו החדשה של מנהיג ש"ס לשעבר, או לפחות יביא לפילוג במפלגה החרדית

בינואר השנה, כשיצחק הרצוג נאלץ להתפטר מהממשלה, נתניהו הכריז בחגיגיות שהוא יהיה שר הרווחה, כמו שהכריז בזמנו שהוא יהיה שר-על לענייני האוצר. פחות מ-24 שעות לאחר ההכרזה של נתניהו, הודיע אריה דרעי ברדיו קול-חי, שהוא חוזר לפוליטיקה ושוקל להקים תנועה חברתית חדשה. בתגובה שלף נתניהו את משה כחלון. "לא רציתי שהתיק הזה יהיה פנוי ולו יום אחד", אמר למחרת והסביר שאין ראוי מכחלון להיות שר הרווחה.

דרעי חייך בסיפוק מתחת לזקנו ששב והתקצר, וביוני הודיע רשמית שהוא מקים תנועה חברתית לא סקטוריאלית בשם "תיקון". השבוע, כשפנו אליו כמה מפעילי המחאה והזמינו אותו לבוא להיפגש במאהלים, אמר שלא ראוי לו להסתובב בימי "בין המצרים", ושאולי אחרי תשעה באב. בסביבתו הקרובה, העשויה ברובה מהגרעין הקשה שהקיף אותו בתחילת דרכו, טוענים ש"השטח מת לפגוש את אריה", ושהוא, מצדו, רווה נחת מהמחאה, סקרן מאוד להכיר את פעיליה ושמח שהאש פרצה דווקא במעמד השבע-לכאורה. הם מוצאים חן בעיניו.

החלום שלו, אומרים חבריו, הוא להקים מפלגה חברתית לא רק במובן הכלכלי אלא גם במובן התרבותי. כזאת שתייצג את הרוב הישראלי הנעלם - דומם, שפוי, חילוני ודתי ומסורתי, שמוצא מכנים משותפים למרות חילוקי הדעות בנושאים המדיניים. אריה, הם אומרים, עבר סיבוב גדול, ובסופו של דבר, לאחר שהתבגר והשתנה, חזר אל עמדת המוצא.

הזקן יישאר

כדרכו של דרעי מאז ומעולם, אפילו נקודת המוצא הזאת שהוא חזר אליה מתפצלת מיד לשני ראשים: מה שהוא חולם ומה שהוא חושב שאפשר. מה שהוא חולם ניבט אליו מהמראה, ובבואה זו שונה שינוי עמוק מן הדימוי הציבורי שלו, בעיקר בשנים האחרונות.

לא במקרה הוא אמר בראיון ל"הארץ", כשניסה להתמודד על ראשות העיר ירושלים ב-2008, "אני מנהיג אזרחי". כך הוא רואה את עצמו. ישראלי מאוד, מכיר את הארץ הזאת ואת אוכלוסיותיה השונות ויודע לדבר עם כל אחת מהן בלשונה. פרגמטי. מתון. ועכשיו, אומרים חבריו, גם בוגר ולמוד ניסיון, ומשוחרר מהזעם והמרירות שהציפו אותו לאחר שחבריו בש"ס דחקו, למעשה, את רגליו מהתנועה.

מה שהוא חולם, הוא בעצם שבירה של הסדר הפוליטי הישן ויצירת תנועה חוצת מגזרים וקבוצות. עד כמה שהדבר נראה מוזר, דווקא את החילונים לא יהיה קשה לו לסחוף. מסקרים שנעשו בחודשים האחרונים עונים לא מעטים על השאלה אם יצביעו לתנועה חברתית בשלילה או בהיסוס, אבל לתנועה חברתית שבראשה יעמוד אריה דרעי הם משיבים בחיוב ומעניקים לו שישה עד שמונה מנדטים. הבעיה שלו תהיה דווקא הציבור החרדי.

כדי למשוך חרדים לתנועה חברתית אוניברסלית, לא מגזרית, יצטרך דרעי לשבור למעשה את דפוסי התרבות הפוליטית בציבור הזה. לנתק אותו מהסמכות הרבנית, להציע לו לצאת מן המסגרות הפוליטיות הישנות ולשכנע אותו שהוא יכול לעשות בריתות עם יהודים חילונים ועם ערבים.

האם האוהלים יתדלקו את הקאמבק של דרעי? חוו דעתכם/ן בפייסבוק

אריה לא יושב בחווה עם הכבשים, אומרים חבריו. בתוך עמו הוא יושב. יהיו עליו כעסים. וגם אם לבו יוצא, אולי, אל הימים שבהם העז להצטייר כשר פנים ליברלי שביטל את הצנזורה על סרטים ומחזות, זכה לשבחים מטדי קולק ומאנשי המקצוע במשרדו והיה איש סודו ושותפו הקואליציוני הנלהב של יצחק רבין, הוא יודע שכדי להצליח בפוליטיקה היום הוא חייב לזכור מי הוא ומה הוא. בקיצור, הם אומרים, אריה לא יגלח בשבילכם את הזקן ולא יוריד את הכיפה השחורה.

על כן, תנועת ה"תיקון" שהוא מקים עכשיו היא אולי התגשמות של חלום, אבל חלום מרוסן. מציאותי. עד כדי כך מציאותי, שאם לא יעלה יפה, מחכה לו בפינה תוכנית חלופית קטנה, לעמוד בראש ש"ס או פלג ממנה. אולי זו תוכנית גדולה, תלוי מי מסתכל. ומי שמסתכל, רואה קודם כל את שותפו המיתולוגי של דרעי להקמת ש"ס, הרב עובדיה יוסף.

ידידו הטוב

פרשנים פוליטיים נוטים להעריך שכל עוד הרב יוסף חי, על פיו יישק דבר בש"ס, וכי אחרי מותו, תפרוץ מלחמת עולם על המנהיגות. זוהי טעות. הרב יוסף זקן, ועל אף הדימוי שמנסים להדביק לו אלי ישי ואחרים - הוא אינו מעורה עוד בחיי היום-יום בכלל ובפוליטיקה בפרט. ואם יחליט דרעי, בסופו של דבר, שנוח לו יותר לפצל את ש"ס ולעמוד בראש הפלג הגדול שלה, מועצת חכמי התורה תחליט כנראה לאפשר לו זאת.

ישי ואריאל אטיאס יישארו אז עם הישיבות, ואילו הוא ינסה להחזיר ליושנה את עטרת הציבור המסורתי הרחב, שזלג לליכוד ולקדימה. ואם במקרה הרב יילך לעולמו לפני הבחירות, שום מלחמת ירושה לא תתרחש, אומרים מקורביו של דרעי. כולם בתהלוכה יבואו אליו.

נתניהו לא פוחד מהמנדטים שדרעי עשוי לקחת ממנו. הוא דואג, בצדק, שמא דרעי יצליח להקים בריתות פוליטיות שירסקו את הגוש הבטוח כל כך שהוא ביסס לעצמו. הקרוב אליו ביותר כבר יותר מ-15 שנה הוא אביגדור ליברמן. דרעי משוכנע שהוא מסוגל לגשר על הפער האידיאולוגי בינו לבין מנהיגה של "ישראל ביתנו". אין ספק שהידידות האישית מרככת את דימויו של ליברמן בעיני דרעי, והוא בטוח שהפוליטיקאי הקשוח, אימת הציבור, הרבה יותר פרגמטי ומפוכח ממה שהוא נראה.

שטף החוקים הגזעניים הוא בעיניו סוכריות שליברמן, שידיו קשורות בגלל מאמציו להדוף את החקירות נגדו ולהשיג עסקת טיעון, מחלק לציבור הרוסי כפיצוי. אחדים ממקורביו רואים בהשתלחות בערבים טקטיקה לניקוז ההתמרמרות של ציבור גדול שנפגע מהמדיניות הכלכלית, אבל דרעי לא מוכן שיסיחו את דעתו מטוויית הברית העתידית.

מטרתו פשוטה: כיוון שבינתיים אין בחירות באופק ואין סיכוי לשנות את מאזן הכוחות, וכיוון שהמחאה שהתעוררה מסמנת שינוי שמתהווה בחברה ומעניק מומנטום ליצירת התנועה החברתית שלו - מה שמעניין אותו עכשיו הוא היום שאחרי הבחירות הבאות, שבו הוא יציע לנתניהו להקים ממשלת אחדות לאומית, עם קדימה, אולי עם העבודה - כמעט כולם יהיו שם, וכשכולם יהיו שם, אפשר יהיה להעביר לנתניהו אימון מתקדם בכלכלה וחברה.

ואחר כך? או: אחר כך השמים הם הגבול. ש"ס המחודשת, או "תיקון", או מה שלא יהיה שמה, תחזיר את ש"ס לנקודת הזמן האבודה ההיא, שבה נדמה היה, ולו לרגע, שהיא מסוגלת לייצג לא רק את עצמה ואת בני הישיבות שלה, ומי יודע מי יהיו עד אז השותפים החדשים האפשריים על המפה.

ודרעי? הוא ישוב, חולמים אנשיו, לנקודת הזינוק האבודה ההיא, לרגע ההוא בסוף שנות ה-80 - לפני שהורשע, ישב בכלא והוגלה מהחיים הפוליטיים - הנקודה שבה הוא היה המועמד הכי פופולרי לראשות הממשלה. ואם זה לא תיקון, אז מה כן. *



אריה דרעי. רוצה להקים תנועה פוליטית שתחצה מגזרים וקבוצות

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אלי ישי תתחיל לארוז, אתה יוצא לחופשה ארוכה...  (לת) דניאל
  • 08:39
  • 05.08.11
02 ברית עם ליברמן תהפוך אותו למנהיג פשיסטי  (לת) ש"ס לפחות מסורתית
  • 09:19
  • 05.08.11
03 דרעי אם תסתלק מהמיסטיקה תקבל גם 60 מנדטים חרדי לא כפוף להנהגות
  • 10:42
  • 05.08.11

אני מעריץ גדול מאוד של דרעי מבוגר בגילי אבל צעיר ברוחי חייבים אחת ולתמיד להעיף את שתי המיסטיקות גם את שלטון בג"ץ וגם את שלטון ה"גדוילים" נמאס משתיהם שאנשים היושבים במגדלי שן ומנותקים מהעם מכתיבים להם נורמות ופרשניות לחוקי התורה ו/או לחוקי המדינה אני חושב שהציבור מספיק בוגר ועירני להחליט לבד מה טוב בשבילו ללא שופטים ו/או גדוילים אריה הכדור בידך

04 כן לביא
  • 11:46
  • 05.08.11

הוא מגעיל

05 שחכתם שדרעי הואשם במרמה גניבה  (לת) אסיר
  • 23:25
  • 05.08.11
06 ישי- הקייטנה נגמרה...  (לת) צריך לומר לישי
  • 23:36
  • 05.08.11
07 תמימות ללא גבול פאול
  • 23:40
  • 05.08.11

לא לשכוח שדרעי ייצג רק מגזר מסוים. הפעילים החברתיים נמנעים מלגעת בנושא הסקטוריאלי כמו יתר הפוליטיקאים כולל ביבי. בגלל העיוותים בתחום הסקטוריאלי המיסים הישירים של העובדים ממנות את השכבות הלא עובדות מבחירה או אמונה. הכתובת של ההתפתחות הדמוגרפית הצפויה כתובה על הקיר! מערכות החינוך המגזריות מונעות השתלבות של ילדיהם ביצירת הכנסה ראויה בעתיד (מלבד כלי קודש למיניהם), אינן מחנכות לעבודה ואינן מקנות ערכים של שרות לחברה ו/או לביטחון, לעומת זאת יש להם עדיפות בזכאות לדיור מוזל. תמימות היא להאמין שעכשיו דרעי ייצג את הצרכים האמיתיים של כל העם.

08 לא לפוליטיקאים ובטח לא לפוליטיקאים שסרחו והורשעו  (לת) דניני
  • 23:43
  • 05.08.11
09 ש"ס/דרעי מחד וליברמן מאידך? התשובה השפויה - כרטיס לקנדה/אוסטרליה  (לת) ראובןג
  • 23:45
  • 05.08.11
10 אם דרעי יביע את דעתו על ההפגנות הממשלה נופלת והולכים לבחירות אזרח
  • 23:47
  • 05.08.11

אם אריה דרעי יביע דעתו על ההפגנות ש"ס לא תוכל לשבת על הגדר כפי שהיא עושה כעת והיא תצא בהכרזה שבסופה אלוטימטום לנתניהו בו הוא לא יעמוד, ש"ס תאלץ לעזוב את הממשלה על מנת להוכיח שהיא חברתית יותר מדרעי והממשלה תיפול.

11 Who the HELL wants to talk with Dari the CROOK??JUST ASKING  (לת) someone
  • 23:48
  • 05.08.11
12 למפגינים: ראו הוזהרתם! נערו חצנכם מן הגנב הזה. אוי למי שמתפתה לו! ערן ארגוב
  • 23:49
  • 05.08.11

דרעי אינו אלא גנב פשוט שהורשע בפלילים.האם אילו יהיו פניה של המחאה החברתית בישראל? מי שיקבל אותו בצל קורתו ישאר בלי קורה.דרעי הוא עקרב מצוי. כך טבעו של עקרב: עוקץ גם אם הדבר מביא לאובדנו. גם דרעי, כמו כל רצידיביסט, מחפש לעצמו אובייקט להחרבה כדי שתהייה לו חברה כשיתחיל פעם נוספת להחריב את עצמו.

13 דרעי שהסית את כל העולם נגד מערכת אכיפת החוק עבריין מורשע בושה זו רמת ההנהגה?
  • 23:52
  • 05.08.11

השמאל יאמץ כל עבריין ופושע אם רק ישיר לפי המגינה שלהם, והעם התמים/טיפש מאמין להם?

14 היום התראיין ס.שר האוצר מש"ס בנושא המתמחים: כמה מתמחים באו מש"ס ?  (לת) אלף
  • 23:58
  • 05.08.11
15 כן, לא די לנו בחשודים בגניבה אנחנו חייבים גנב מורשע!  (לת) צעד קדימה 2 אחורה
  • 23:59
  • 05.08.11
16 דרעי הוכרז כפושע על תיפקודו כאיש ציבור: אותו אתם מזמינים ?  (לת) בית
  • 00:00
  • 06.08.11
17 המשותף לאוהלים ולאברכים: שניהם חושבים שמגיע להם בלי להזיע  (לת) קורא
  • 00:01
  • 06.08.11
18 הדורשים דיור - כאילו מקדמים עניני ש"ס: מה ש"ס עשתה בשבילכם ?  (לת) גימל
  • 00:03
  • 06.08.11
19 יש מספיק בני אדם הגונים במדינה  (לת) בן אדם
  • 00:06
  • 06.08.11
20 התנועה הירוקה אוהד
  • 00:07
  • 06.08.11

פתרון לשחיתות. סדר יום חברתי.

21 איזו חרפה, איזו עליבות למפגינים העלובים שהזמינו עבריין מורשע ואיש אא
  • 00:15
  • 06.08.11

מושחת להתארח אצלם במאהל. זו הרגע שבו עלובי הנפש האלה איבדו את הלגיטימיות ואת התמיכה הציבורית. איזו חרפה, להזמין עבריין מושחת ומנוול שעשק וגנב ושדד וחמס ורמס והתנהג כמו בהמה גסה להיות שותף למאבק צודק ומוסרי. איזו חרפה ואיזו עליבות. תמשיכו כך ובסוף תישארו עם שניים ורבע אוהלים ועם אריה דרעי המושחת מחוזק פוליטית ורומס עוד יותר את מעמד הביניים. עלובי נפש.

22 מה לנו ולעבריין לוקח השוחד הזה שמיייצג כל מה שדפוק בפוליטיקה  (לת) אלי
  • 00:17
  • 06.08.11
23 נו באמת א
  • 00:17
  • 06.08.11

לדרעי אין סיכוי לגרד שני מנדטים ביום טוב, בלי המחנה שלו הוא לא שווה כלום, ואין חילוני שפוי אחד שיצביע דווקא לו.

24 גנב נשאר גנב. אסור למחאה להתחבר אלו. צדק
  • 00:19
  • 06.08.11

גם אם חברו יגידו שהוא שילם את חובו לחברה המניעים שלו נשארו כפי שהיו:לצבור כוח ולנצל אותו למען עצמו.

25 הנוער של היום אינו יודע מדוע אריה דרעי נשפט בבית משפט להתרחק מאלי ישי
  • 00:23
  • 06.08.11

לעצמו הוא לא לקח פרוטה שחוקה , הכל בגלל שעזר לחלשים ואולי היו אצלו שגיאות , אני מאמין שעם כל הסבל שנעשה לו ע"י אלי יש שסיבך אותו , במזימות שלו אריה דרעי לא מצטער אלא מזנק קדימה , ויודע כעת כיצד לעזור לעם הפטוש מבלי להסתבך ,

26 בושה לאוהלים. האיש אופורטוניסט, חלקלק ערמומי שימכור נשמתו לשטן. אל תאמינו למילה שלו
  • 00:25
  • 06.08.11

כל מה שהאיש החלקלק הזה אומר נועד לעשותו "מקובל" בעיני התקשורת, להיות סוג של "דתי" חביב על חילונים. אין לו שום עמדה פוליטית הנובעת מאמת פנימית, אלא הוא חושב מה לומר כדי להתחבב על החילונים והשמאלנים. וחוץ מזה מדובר בעבריין מורשע, שאם לא היה נתפס, היה גונב עד היום. בושה ליושבי האוהלים לחבק את הצלופח הזה.

27 חלומות באספמיה של מושחת חרדי michael
  • 00:25
  • 06.08.11

אסור לבטוח באף חרדי. אם יהיה להם כוח נהפוך לאיראן ואל תתבלבלו ממתק השפתיים. הוא חרדי שמשוכנע עד היום שכל מה שקרה לו אירע בגלל ה"קפידה" שקפד בו הרב המנוח ש"ך על שלא נענה לו. הוא שפוט של הרבנים ויעשה מה שהם אומרים. לא מה שהציבור רוצה.

28 זה לא הבחור שישב בכלא? רשע פשע
  • 00:29
  • 06.08.11

איך זה שלציבור הישראלי יש זיכרון של דג.? הבחור פושע ולא הביע חרטה אפילו פעם אחת על מעשיו.

29 רק במדינה מקולקלת...!! עבריין שישב בכלא !!! נביא הזעם......
  • 00:31
  • 06.08.11

הפך אגדה בעיני עובדי אלילים ובבות . ומקבע כמו ש'ס את ההפליה העדתית.. מה ש'ס עשתה בתולדותיה להקטנת המצוקה והעוני של בוחריה? מה???

30 זה אסון עם דרעי חוזר לפוליטיקה בישראל pinchi1
  • 00:35
  • 06.08.11

אסור להרשות לפושע מורשע לחזור לכל תפקיד ציבורי. האם זה לא ברור כשמש?

31 מדובר באדם שפשע וישב בכלא. כיצד בכלל אפשרי שחזר לחיים הפוליטיים  (לת) אזרחית נדהמת
  • 00:37
  • 06.08.11
32 באיזו מהירות שוכחים שהוא גנב! ממש ישראל נתן
  • 00:38
  • 06.08.11

סוציאליסטית!

33 נפלתם על הראש ?או אני הוזה ???ממציא ש'ס ??  (לת) נביא הזעם...
  • 00:39
  • 06.08.11
34 האם הצדק החברתי זקוק למנהיג מושחת עם תעודות ? דודי
  • 00:42
  • 06.08.11

האם ערכים ומוסר זקוקים לגנב מושחת מוצהר ומאושר כדין לעמוד בראשם ?....

35 להזהר מהנחש דרעי מושחת עושה רק למען עצמו וחברה מרעיו  (לת) יעקב
  • 00:47
  • 06.08.11
36 אריה דרעי הוא יוצרם של רבבות פרזיטים שחיים על גב שכבות הביניים ניר
  • 00:51
  • 06.08.11

אלה שמזמינים את אריה דרעי, שהשחית רבבות צעירים לבטלה ופרזיטיות, לא יזכו בתמיכתנו. אני ושותפיי לדירת הסטודנטים מבטלים את השתתפותנו בהפגנה במוצ"ש.

37 אין תיקון ללא סיום הכיבוש  (לת) האם דרעי יודע ש
  • 00:54
  • 06.08.11
38 דרעי חשבתי שאתה חכם,,איך נפלת בתמימותך ברשת השמאל הבולשביקי  (לת) דרעי אתה פראייר
  • 01:00
  • 06.08.11
39 דרעי הוא מנהיג אידאלי - יחיד במינו - לתנועת מחאה חברתית מודרניסט
  • 01:03
  • 06.08.11

אם המוחים יעיפו את חבורת ההזויים שאיכשהו המליכו עצמם עליהם ויחליפו אותם במנהיג משיעור קומתו של אריה דרעי - בהחלט יש מצב שהקשקוש הזה יהפוך תחילה לתנועה עממית אמיתית, ואז למפלגה משמעותית.

40 שיסתלק מהזירה איש כבוד
  • 01:03
  • 06.08.11

מה פשר כל ההשתפכות על ועם אריה דרעי?הוא עבריין ,גנב ומעל בחוק ובציבור.הוא "שילם את חובו לציבור" היא אמרה בלתי רלוונטית ומטילה קלון על מי שטוען אותה. הוא... מכיוון שפשע ואמנם הוא ריצה את עונשו אבל אסור שיחזור לשירות הציבור.האם הירשנזון לאחר ריצוי עונשו יוכל להיות שר אוצר בשנית?האם וענונו יוכל לחזור לעבוד בכור? אימרה נדושה : במדינות המתוקנות... פוליטיקאי שרק נחשד בעברה מסתלק מהזירה קובר עצמו מבושה, ולא חולם לחזור לזירה הציבורית.

41 תמיכת האספסוף -תגובה למעריץ יהושפט
  • 01:11
  • 06.08.11

אין ספק כי אתה מעריץ את דרעי,אתה קהל היעד שלו,שונאי בג"צ, שונאי חוק המעניש עברינים,ובעלי שנאה לחצי העם.

42 evry splitting of the political right in israel is wellcome eli
  • 01:13
  • 06.08.11

GO DERI!

43 כל הכבוד .. שחר ירדן
  • 01:25
  • 06.08.11

לאריה דרעי ולנו כאלה שמבינים שכדאי לחבק אותו...ובא לישראל מושיע...

44 חלקת הלשון למען החזרה בתשובה יונית
  • 01:26
  • 06.08.11

החילונים שיצביעו עבורו בתוך זמן קצר ישלחו ילדיהם לבתי ספר חרדיים. כי גם דרעי מתנהל רק על פי מצוות הרב.

45 איש מורשע גרופי של מקובלים מה לו ולדמוקרטיה ומרחב אזרחי  (לת) מודאג
  • 01:27
  • 06.08.11
46 אני מצביע תיקון... חיליק
  • 01:28
  • 06.08.11

למרות ולאור ההיסטוריה אני תומך ומאמין במשנתו החברתית של אריה דרעי... אני מצביע תיקון... ולידיעת הקוראים... אני חילוני גמור...פשוט אין קשר לדעתי ואשמח להגיב על כך...

47 מאמר מטופש בעמק
  • 01:44
  • 06.08.11

אברימה גולן לא רואה את קצה חוטמה, קצה נפשינו בפוליטיקאים קומבינטורים ונוכלים לשעבר, תיקון שיעשה במדבר ארבעים שנה. סתם נוכל נכלולי חמקמק תאב כוח שבשנות היותו שר שמעל בכספים וקבל שלמונים השתן עלה לו לראש, המציאות הפוליטית לאור המחאה (היתי אומר מהפכת הקטיפה הקלסית) תקיא אותו מקרבה מהר מכפי שמישהוא מעלה בדעתו,

48 רק לא אטיאס וישי האנטיציונים  (לת) ג
  • 01:47
  • 06.08.11
49 כדי להתחיל לתקן את העיוותים רון
  • 01:57
  • 06.08.11

דבר ראשון חייבים להקטין באופן דרסטי את הכח של ש"ס, כל האמצעים כשרים!

50 להביא את האבא של המושחתים למאבק צדק חברתי זה פשוט גאונות חלמאי
  • 02:20
  • 06.08.11

סטלנים לפזר את המאהל....כבר עדיף את אלי ישי השלומיאל עם האסון שגרם בכרמל

51 עוד עיתונאית שמתלהבת מתופעת האייטיז הזו  (לת) דיני
  • 02:30
  • 06.08.11
52 קראתי באופטימיות עד החיבור ל"ליברמן" אלינור
  • 02:36
  • 06.08.11

בניגוד למה שהתקשורת חושבת בבחירות הבאות לא הבטחון יהיה הנושא אלא המדיניות חברתית כלכלית.. וגם מי שלא הצביע בבחירות עד כה יצביע הפעם. אבל קשה להאמין שדרעי יתנתק מש"ס ויסתכל על החילוניים..

53 הו, הא, מי זה בא? ראש הממשלה הבא!  (לת) סמולני
  • 02:59
  • 06.08.11
54 כתם מר
  • 03:07
  • 06.08.11

יש ניסיון להכשיל את המחאה. לא דומה שהפרופיל האידאולוגי של הנהגת המחאה מתאים לקבלת של אנשים כמו דרעי המחאה מפריעה לאלה שאדישים לרגשות העם, כלומר, לאנשים המעטים שמרוויחים על זיעת האזרחים.

55 דרעי תעזור לעם להוציא את החרדים לעבודה  (לת) נדב
  • 03:11
  • 06.08.11
56 דרעי? דרעי?! התחרפנתם! דרעי?
  • 03:17
  • 06.08.11

זה הבנאדם שאתם לא מגרשים ממחאת האוהלים? המפיונר דרעי? העבריין הזה? באמת התחרפנתם? מדובר בפוליטיקאי-עבריין מהסוג המגעיל ביותר. הבנאדם עשה קריירה מהגישה האופורטוניסטית. אנשים כמוהו זה בדיוק ההיפך המוחלט ממה שהעם רוצה או חושב עליו כשהוא יוצא למחות בכיכרות על המצב החברתי ועל מצב הפוליטיקה הישראלית. קישטה דרעי. צא לי מהאוהל. האמת? קישטה דרעי, צא לי מהפוליטיקה. עם ישראל רוצה ומנסה לעשות פה פוליטיקה קצת יותר נקיה, קצת יותר אנושית וקצת יותר לטובת העם ולא לטובת פוליטיקאים חלקלקים שעושים לעצמם ולביתם.

57 היום מרעידים את המדינה די עד כאן
  • 03:24
  • 06.08.11

http://www.facebook.com/event.php?eid=114181405347019

58 השבח לאל, נמצא המחליף הראוי.  (לת) שחר הנביא
  • 03:34
  • 06.08.11
59 דברי רוע! סטודנט להנדסת חשמל
  • 03:52
  • 06.08.11

איך אפשר לשים פושע מורשע, אחרי קמפיין כל כך לא אתי בעמדה פוליטית? אתם לא זוכרים איך הוא שיקר בטלויזיה? שלקחו אותנו ליעני בית שלו, עם היעני מיטות קומתיים של מיליון הילדים שלו? הייתי שמח לראות מי באמת הזמין את מושחט מס 1 בפוליטיקה הישראלית למאהל מחאה, שמוחה על נזקים שש"ס יצרה על כל תקציביה ופרזיטיה, על חשבון מעמד הביניים? לא לשכוח מי אחראי והיה אחראי ועמד על זה שיהיה אחראי על תיקי הפנים בכל הקואליציות (חוץ מאחת) חוצפן!

60 NOT THAT ONE AGAIN ..PLEASE!! boaz
  • 04:08
  • 06.08.11

not that one all over again.

61 יאללה לך הביתה דרעי!  (לת) אינה
  • 04:25
  • 06.08.11
62 זה הגדול מכולם יוסוף מהעיריה
  • 04:26
  • 06.08.11

הוא זכאי ויקח אותכם לאבדון. הוא המציא את השקר האמיתי ורצך את אימו המאמצת. קראו את שפתיי

63 דרעי לוליאן מצוין, רוצה להמציא את הגלגל בן עמי הקטן
  • 04:40
  • 06.08.11

רק על החילוניים אפשר לעבוד, לספר להם שתיתכן מפלגה של חילונים ודתיים בראשות תלמידו של הרב עובדיה יוסף, האמנם?? אין דבר כזה מנהיג דתי ליברלי! ליברל יכול להנהיג חילונים לא דתיים. הדתיים אינם ליברלים.

64 יישר כוח לכתבת על הניתוח הממצה  (לת) שחל
  • 04:50
  • 06.08.11
65 טורקיה זה כאן אורון
  • 05:23
  • 06.08.11

בגלל זה אנחנו שונאים אותם כל כך- הפוסל במומו פוסל.

66 נקווה שאין כאן "whishfull thinking" של הכותבת. גל
  • 05:53
  • 06.08.11

ש"ס, בסופו של דבר, בשעות מבחן, (אוסלו, ההתנתקות), לא נתנה את הגבוי למהלכי השלום (אוסלו, ההתנתקות). וזה היה עוד בתקופת הרב עובדיה שנחשב "מתון". דרעי לא יכול להתעלם מהקהל שלו, שהוא פחות מתון ממנו.

67 הכל טוב ויפה חוץ מליברמן. עליו להיות מוקצה מחיים ציבוריים  (לת) לא לתת יד לפשיזם
  • 06:23
  • 06.08.11
68 שתי הצעות פשוטות וקליטות: ראובן גרפיט
  • 06:29
  • 06.08.11

1.המחאה הטובה ביותר,ל3 חודשים לא לצרוך מעבר למינימום להמנע מהמינוס, הבנקים, המשק הממשלה יפגעו קשה. 2. להפסיק את האפלית החילונים בדיור, במשכנתאות, בחינוך החינם שיש להם ולנו אין ,בקצבאות,בפטורים לעמותות הפרטיות.בעבודה: עבורם כל מקומות העבודה פתוחים ההיפך לא כי יש אפליה מובנית: לחילונים אסור לגור בישובים ושכונות שלהם שאנו מימנו, לא נתקבל לעבוד בערים ובישובים שלהם, לא בעסקים שלהם,לא במערכות החינוך . סיסמתם פשוטה: שלכם שלנו שלנו שלנו כי אתם החמור שעלינו לרכב בעזרת השם וציפי לבני המונעת קואליציה חילונית.

69 פתאום דרעי המוקצה יהפוך למושיע קדוש. כן!  (לת) שמאל צבוע?? בצבע חזק
  • 06:32
  • 06.08.11
70 ובכל זאת ,כיצד מתגברים על העובדה שהאיש, מוכשר ככל שיהיה,הורשע בקב חיפאי ביישן
  • 06:38
  • 06.08.11

בקבלת שוחד.והגרוע מכל הוא אינו מודה מסביר כי טעה וכולי.מודה ועוזב ,ירוחם. כיצד יוכל להיות ראש תנועה פוליטית מרכזית?.

71 דרעי עבריין מורשע המתעלק על גב המפגינים הנאיביים  (לת) אבירמה
  • 06:40
  • 06.08.11
72 השמאלנות מטהרת כל עוון רואה צאן
  • 06:42
  • 06.08.11

אם היה דרעי יהאסיר המשוחרר מני הייתם מתייחסים אליו כמו אל מצורע.

73 אריה ד בני
  • 07:00
  • 06.08.11

הכל הולך רק לא ביבי -פיפי

74 לא יעזור כלום האיש מלך אמיתי והעם משתוקק אליו בני יעקבי
  • 07:06
  • 06.08.11

האיש שמערכת המשפט ביחד עם האולגרכיות הישנות מנעה את הגישה שלו לפוליטקה ניחן באותה מתת שמים שנקראת כריזמה ומנהיגות שמהם נוצרים מלכים. הוא הוכיח בזמן הקצר שהיה בעמדות כוח שהוא יותר מראוי אם זה באותה סצינה היסטרית שבה הוא עצר את התקיפה בעירק ב91 וצריך להעריך כמה כוח נפשי ועצמה צריך בחור ישיבה צעיר "מרוקנר" לעמוד ממול כל הצמרת הבטחונית של עם ישראל ולהגיד המלך הוא עירום. (ואגב יש לזכור שהיה אז בגיל מאד קרוב לגיל של הילדות שמנהיגות את המאבק היום) ואם זה בתקופה הנפלאה שלו במשרד הפנים שבה הוא פשוט התנהג כמו שר הפנים של כל מדינת ישראל ערבים כיהודים ללא גזענות. האיש יגרוף אחריו רבבות בהינף זרת.

75 בפסק הדין כתבו השופטים עובדיה
  • 07:11
  • 06.08.11

קשה היא תמונת השוחד, שנתגלתה בראיות ותוארה בהכרעת הדין. אין מדובר בכשלון בודד של צעיר שעתה זה נחשף למנעמי השלטון, אלא במי שהתמיד באורח חיים המיוסד על אדני שוחד. לקיחת השוחד השתרעה על פני כל חמש השנים שבהן מילא נאשם 1 תפקידים ממלכתיים. היא פסקה אך בפתיחת חקירת המשטרה. נאשם 1 החל לקבל שוחד בעת היותו עוזר שר הפנים, המשיך בכך בהיותו מנהל כללי של משרד הפנים או מועמד לתפקיד זה, וגם אחרי כן - בתקופת היותו שר הפנים...חמש שנות השוחד עומדות בסימן חפץ נאשם 1 להתעשרות אישית מהירה בדרך של עשיית הון מהכהונות הממלכתיות.

76 מתכוונים בזה לעודד או לדחות תמיכה? אידיוטים  (לת) ב"מ -בוגר מעשיהו.
  • 07:12
  • 06.08.11
77 תביאו גם את רוטחו של כהנא, בשביל "המסירות".....  (לת) קביים שבורים
  • 07:13
  • 06.08.11
78 ישראל לא טובה במחזור...חוץ מפוליטיקאים!!!!  (לת) זה לא נחשב ירוק:)
  • 07:22
  • 06.08.11
79 מה ההתלהבות מדרעי?הוא יוציא את החרדים לשרת ולעבוד? סקפטי
  • 07:26
  • 06.08.11

שום דבר בעברו אינו מעורר התלהבות, הקים את אל המעיין תנועה שמעודדת בורות והשתמטות, היתרון היחיד שהוא עשוי להזיז את הבוחרים השבויים של הלכוד,

80 פרצופה האמיתי של המחאה,בהנהגת הגנב מבגדד..  (לת) א.ב. יהושוע פרוע.,
  • 07:26
  • 06.08.11
81 האם הפרגולה בהיתר ומשולם עליה ארנונה והאם תסיים את הכיבוש המביש  (לת) פלץ
  • 07:26
  • 06.08.11
82 זהו איש עם קלון, שאסור שיימחה אמיר
  • 07:27
  • 06.08.11

יהיה עצוב מאוד אם מי שיגרוף רווח פוליטי ממחאת האוהלים יהיה אריה דרעי. המאבק הנוכחי מאופיין בסולידריות של קבוצות שונות בעם, שהעוני וקריסת השירותים החברתיים אינו מבדיל ביניהם, ובסלידה עזה מפוליטיקאים שעסוקים בכיבודים שהשלטון מרעיף עליהם הרבה יותר מאשר במחוייבות שלהם לתפקיד שאליו נבחרו או מונו. דרעי הוא בדיוק ההיפך מכך: פוליטיקאי סקטוריאלי, שמעל בכספי הציבור שהופקדו בידיו. הקלון שבית המשפט חרט בו לא אמור להתבטל לעולם.

83 Darei you got "OT KAIN" KALON Zeev Di
  • 07:30
  • 06.08.11

Darei you got "OT KAIN" KALON, so please don't come back

84 דרעי בחיים לא ילך עם הטיפוסים האלה מהמחאה.  (לת) הוא בעל כבוד
  • 07:36
  • 06.08.11
85 אם תקראו את פסק הדין במשפטו תבינו איזה שקרן וגנב הוא. משה
  • 07:37
  • 06.08.11

ואין דבר כזה - "שילם את חובו לציבור" הוא גנב כספים לכיסו האישי, אולי עכשיו רוצה לתפוס טרמפ על כיסם של המפגינים, להתרחק ממנו כמו מאש.

86 צריך להפריד לגמרי את הדת מהמדינה אסור להכניס דת לכנסת
  • 07:39
  • 06.08.11

גם אם ייכנס דרעי למשבצת החברתית, מגמתן של מפלגות דתיות בסופו של דבר, היא להשליט את הדת על המדינה. אסור לפספס את כוונתן, במשבצת של כאילו חברתית לכולם, יצברו המפלגות האלה כח אלקטוראלי מספיק כדי שכל המדינה תהפוך לדתית. הלכה הדמוקרטיה והלכה דרך החיים הישראלית. צריך להזהר מהמפלגות שבאות להפוך את המדינה למשהו אחר. יש לנו שני סקטורים במדינה שאין להן מקום בכנסת: הדתית והערבית. שתיהן נמצאות שם רק למטרת הפיכת המדינה למתאימה להן. האחת לדתית והאחרת לערבית

87 טעות חמורה - החרידים הם הבעיה - לא הפתרון  (לת) יוסי בכינור
  • 07:49
  • 06.08.11
88 רק בעיה קטנה ירושלמי
  • 07:49
  • 06.08.11

האיש הוא עבריין מורשע שמייצג את כל מה שרע כאן. עם החליפות המפוארות והג'אקוזי דרעי שייך לאותה הקבוצה של אולמרט וביבי. הוא לא הפיתרון - הוא הבעיה.

89 האם אריה דרעי בעד חוקה המבוססת על הפרדת הדת מהמדינה?  (לת) דן
  • 07:50
  • 06.08.11
90 חילונית אדוקה, שמאלנית - אצביע דרעי אלא אם.... ירושלמית
  • 07:55
  • 06.08.11

אשקול להצביע לתנועה חברתית בראשות דרעי, אך ב-ש-ו-ם פ-נ-י-ם ואופן לא אם יכרות ברית עם ליברמן הפשיסט המסוכן.

91 וזאת המהפכה? לא למנהיג הזה יחלתי  (לת) מן הפח לפחת
  • 07:56
  • 06.08.11
92 דרעי , אני איתך  (לת) חילוני
  • 07:57
  • 06.08.11
93 שיזמינו לשבת את מי שירצו כל עוד יקראו לשינוי שיטה שינוי אמיתי
  • 07:59
  • 06.08.11

כי ככה זה עדיין נראה כמו צעקות של ילדים שרוצים שאבא ביבי יבוא ויסדר. קראו להתפקדות המונית למפלגה שתתחייב לשינוי שיטת הממשל הלא מתפקדת הזאת ואז יהיה פה דיור ציבורי,רפואה ציבורית מתקדמת,תחבורה ציבורית יעילה שתפריח פריפריה,צוצרי צזון זולים כי הרגולציה תעבוד והריכוזיות תשבר ובכלל תהייה לנו מדינה מתפקדת שמקבלים בה החלטות אחראיות ולא כיבוי שרפות. "שינוי שיטת ממשל עכשיו", בפייסבוק.תנו למחאה כיוון!

94 אריה דרעי הוא גנב שהורשע וישב בכלא יהושע קוצינסקי
  • 08:11
  • 06.08.11

אבל , לשמאל לא איכפת העיקר זה אותו הדרעי שהעביר בכנסת יחד עם רבין את אוסלו אה , כן , בתוספת שוחד לשני חברי כנסת אשר אחד מהם יושב בכלא על הברחת סמים והשני חי בבושה ולא מעז להראות פרצופו זה רבותי השמאל הישראלי שהיה-היום הוא מחוק

95 haredim are the maim problem of israel  (לת) i
  • 08:11
  • 06.08.11
96 זה עוד חסר.. עידית
  • 08:24
  • 06.08.11

שהמחאה הזו לנקיון וטוהר מידות תחזיר למציאות מנהיג שישב בכלא על לקיחת שוחד.. זה כל מה שמסוגלים לייצר פה? צדק חברתי כולל גם נקיון כפיים מנהיג שכשל גם אם ישד לו יתרונות.. אסור שינהיג ויוביל!

97 אריה אני אוהב אותך ואצביע בשבילך  (לת) ערבי מקלנסוואה
  • 08:27
  • 06.08.11
98 אם המחאה חפצת חים- להקיא מתוכה עבריינים שלקחו שוחד!! גדול
  • 08:28
  • 06.08.11

הרי כל המטרה היא לנקות את האורוות, לא להשאיר את הגללים בתוכן..

99 דרעי מעולם לא היה חברתי..... נחמן
  • 08:32
  • 06.08.11

הוא רק דאג לחבורתו.

100 מה שהיה היה ולא יהיה..  (לת) 12.12.12
  • 08:33
  • 06.08.11
101 הנכים; שכחו אותנו בבית תום לנג
  • 08:41
  • 06.08.11

איך, לעזאזל, קורה שדוקא קולם של הנכים לא נשמע? ומי ירים את הכפפה?

102 תחשוב שיש גימלאים שאין להם קיום כלכלי!  (לת) גימלאי
  • 08:44
  • 06.08.11
103 אני רק קורא את זה ומבין אני
  • 08:46
  • 06.08.11

כמה אני מתעב את הפוליטיקה הישראלית. גועל נפש. קומבינה על קומבינה וגם הכתבת עצמה מצויה בתוך הקומבינה.

104 בואו לא נשכח שהאיש לקח שוחד יואל
  • 08:47
  • 06.08.11

עם כל הכבוד למודעות החברתית - מדובר בפושע מורשע ואדם שמניעיו חשודים. יש מפלגה חברתית אחת ושמה מרץ, והיא יזמה את חוק הדיור הציבורי (רן כהן) וחוקים חשובים נוספים

105 תזמינו עוד גנבים הירשזון, בניזרי ובדרך אולמרט, וליברמן  (לת) קצב רוצה גם לבוא
  • 08:51
  • 06.08.11
106 אני קצת מבולבל, אנא עיזרו לי... חיים
  • 08:52
  • 06.08.11

כאשר הוא היה פוליטיקאי בש"ס (לפני שגנב ונכנס לכלא), על כל שאלה מה דעתו ולמה עשה כך וכך, תשובתו היתה "אני עושה מה שהמר"ן אומר לי בלי לשאול שאלות". ובכך סתם כל ויכוח. עכשיו פתאום אפשר לעשות דברים בלי "המר"ן" ?! כי אתה רוצה לחזור לפוליטיקה ? (שמעתי שמועות כי בעסקים האזרחיים לא כל כך הצלחת...). נו, עכשיו הוא יהיה יותר זהיר ויגנוב בזהירות...

107 איזה בדיחה א.פ
  • 08:55
  • 06.08.11

ש?ס שכבר אין ספור שנים שותפה לכל ממשלה ובדרך כלל מחזיקה את תיק הפנים אולי אחראית יותר מכל מפלגה אחרת למצב. אריה דרעי, ממציא המפלגה הסקטוריאלית שדואגת רק לאנשיה ולא לטובת כלל עם ישראל אחראי יותר מכל לכשל של אותה מפלגה - ועכשיו הוא מבקש לקצור את פירות הנזק שנטע לפני עשרים שנה.

108 איכס, אם יש מישהו שאחראי לתחילת הנפילה במדינה הזו-זה אריה דרעי. נפלתם על הראש?
  • 08:57
  • 06.08.11

המגמה צריכה להיות הפוכה. הלאה הסקטוריאליזם.

109 פתאום דרעי הפך להיות חברתי שמיר
  • 08:59
  • 06.08.11

דרעי רד מהפוליטיקה אתה לא ראוי, לקחת שוחד ודאגת לאינטרסים הפרטיים שלך היית מוקף בטייקונים(אפל למשל שקבל 3.5 שנות מאסר) אתם חגגת בנושאי שמור לי ואשמור לך קשה להאמין שהשתנית. אל תתפוס טרמפ על מצוקות אתה פשוט לא הכתובת המתאימה היית מושחת ותשאר.

110 איך אפשר לראות בגנב ונוכל מורשע, איש "חברתי" איתי
  • 09:00
  • 06.08.11

מה עובר עליכם הארץ?

111 בושה גדולה נופלת על עם ישראל שלומי
  • 09:03
  • 06.08.11

אים אריה דרעי הגנב והמושחת. יחזור לפוליטיקה ויכהן כשר ואולי גם כשר הפנים שאחרי על המשטרה אני מלא חרדה אסור שזה ייקרה. אין מקום לעבריין בלייצג ציבור יהיה מה שיהיה זה קו אדום ואסון לדמוקרטיה .

112 תגיד מי החבר שלך ואגיד מי אתה. אלי
  • 09:11
  • 06.08.11

אם הם זקוקים לעזרת העברין לשעבר + תומך פשע אוסלו,מצב האנרכיסטים משדרות רוטשילד לא טוב. ואם דרעי חושב שיחזור לפוליטיקה על כתפיהם של האנרכיסטים, גם מצבו לא זהיר.

113 העיתונות מצאה גיבור תורן חדש ? י.
  • 09:21
  • 06.08.11

עיתונאים מתפרנסים מהכתרת גיבורים והדחת גיבורים ישנים. הנייר סובל הכל... עכשיו דרעי הוא הגיבור התורן. נו, מה עוד חדש ? הרב אריה הוא פוליטיקאי ממולח ואשף תרגילים וקנוניות. אין ספק שיש לו את הכישורים למהפכים פוליטיים. מהפכה עבור המצביעים הוא לא יביא. כבר שכחתם איזה טריפה ונבלה הוא הביא בכשרונו ? קוראים לה 'ש"ס', ובראשה איש קשה, צר אופקים ושונא אדם בשם עובדיה.

114 לא מחנך לעבודה ולא מקנה ערכים של שרות לחברה ו/או לביטחון, כי לא התאבדות לבחור בדרעי
  • 09:24
  • 06.08.11

למד זאת בעצמו . לא ולא

115 גנב מאיר
  • 09:24
  • 06.08.11

לכל המפגינים: תתנערו מהגנב הזה, זה שהוא ישב קצת בבית סוהר, לא מטהר את השרץ הזה. עזבו אותו!!!

116 אל תחפש משיח .אתם מיצגים את באת המשיח. אבנר
  • 09:26
  • 06.08.11

אריה דרעי אדם מאוד חכם ובעל חכמת חיים.אינני יודע אם הוא האדם הנכון למנהיג של המחאה הזו.אריה דרעי יש המון חברים בניהם יש הרבה תיקונים השארים. בשביל להיות מנהיג הוא צריך לבין שכן בדובר מהפח של 180 מעלות בתפיסת העולם שלו לגבעי שלטון כלכלה ואזרח.במדינת ישראל.שתיתן אור לגואים,מבכינת מדינה ואזרת לגבי זכויות וחובות שמדינה מעניקה לתושביה ויש ערבות הדדית ורשת ביטחון לכול אזרח במדינה ללא התניות.

117 למה פייסבוק? פני ספר
  • 09:27
  • 06.08.11

האם הארץ מתדלק את פייסבוק?

118 לא ניתן שהמהפכה הזאת תמליך עלינו את חומייני י-מי
  • 09:48
  • 06.08.11

דרעי הוא חרדי לפני כל דבר אחר. הוא לא המושיע, הוא חלק מהבעיה

119 "הקרוב אליו ביותר כבר יותר מ-15 שנה הוא אביגדור ליברמן" זלמן בוזגלו
  • 09:53
  • 06.08.11

"הקרוב אליו ביותר......!!!!!!!!!!!!!!!" ברית של פושעים ונוכלים מושחתים. והאנשים המסכנים המוחים נגד נישולם מהמדינה והעברת כספי פרי עבודתם מזמינים את הארכי אולטרה נוכל למאהל שלהם.

120 צודק ראובן-מגיב 9.עם ערב רב אספסופי כמו דר(ק)עי והנאצי זורי
  • 09:57
  • 06.08.11

המולדבי אין מה לחפש כאן. עדיף לחיות בין גויים אפילו אנטישמים מאשר עם גויים מחופשים ליהודים.

121 תגובות 26, 27 - מסכמות בדיוק את דעתי.  (לת) רונית
  • 10:12
  • 06.08.11
122 מגעיל לראות את התגובות האיש משכמו ומעלה  (לת) שי
  • 10:12
  • 06.08.11
123 יישר כוחך, איש גדול  (לת) מ
  • 10:20
  • 06.08.11
124 מה היה אומר טומי לפיד על המחזה האבסורד של יאיר וידיעות ???  (לת) הלפיד הבוער
  • 10:34
  • 06.08.11
125 התיקון של אריה דרעי שלום(לא שותק)
  • 10:51
  • 06.08.11

כנראה שאריה דרעי שכח את הנזק שגרם לילדיו קודם ולאחר מכן לאשתו.שכח את הדמעות שירדו מעיניהם.ואת השנים שהוא ישב בבית הסוהר והם התקיימו ללא אב תומך.עדיף שילמד וינתח דף גמרא יום ביומו ואת עשרת הדיברות ישים מתחת לכריתו.ושלא יכניס את כיסיו החולים לתוך חיינו שנית זו הייתה פסיקת המשפט אם הוא שלח אותו לכלא.בתקופת כליאתו בכלא ברמלה לא הססתי לנקות את אדמת ההול סביב האוהלים שקמו שם אולם לאחר פסיקת בית המשפט קבלתי את הדין והיום אני מציע לו להתרחק מתפקיד ציבורי.

126 44 צודקת, בכל זאת דרעי
  • 10:54
  • 06.08.11

אבל לדעתי,אם כבר מפלגה דתית עדתית שמתיימרת להיות חברתית, עדיף דרעי ע"פ החשוכים בחליפות ורסאצ'ה.לפני כמה שנים עשו לדרעי לינץ' על כך שהתקין בביתו-נעבעך- ג'קוזי קטן שדורון רוזנבלום היטיב לכנותו "גיגית מוגזת", ואילו אצל האלי ישי'ים קיימת הפקרות מוחלטת בנושא ניצול כספים ציבוריים לצרכים פרטיים.

127 מדובר בגנב מורשע להזכירכם  (לת) איכס
  • 10:56
  • 06.08.11
128 אבירמה את טועה - אף אחד לא רוצה לראות את הגנב הזה בפוליטיקה שוב  (לת) רקאני
  • 11:00
  • 06.08.11
129 בזיון שנותנים לגנב הזה שוב במה בדיחה
  • 11:10
  • 06.08.11

כנראה חלקים בשמאל הבולשביקי-מקיאבליסטי חושבים שהוא יוכל לגנוב עבורם קולות מהימין. בגלל הגישה המלוכלכת הזאת, המדינה נראית כמו שהיא נראית.בן אדם שהיה שר ולקח שוחד, לא צריך לחזור לעולם לחיים הפוליטיים.

130 אריה דרעי, ביצועי, חשוב לו מדינת ישראל ולא רק אופירה
  • 11:49
  • 06.08.11

החרדים. מאמינה שהוא יהיה טוב גם לחילוניים, בלי משוא פנים. כמו שצריך להיות כל שר במדינה, אבל בינתיים יש לנו זבלכשרים רק משה כחלון שווה משהו.

131 אל תאמינו לדרעי..הוא לא רואה אף אחד ממטר ו.. אחת שיודעת
  • 12:43
  • 06.08.11

ברחוב הפלמח בירושליים שכן במשך שנים המרכז לנפגעי אלכוהול והימורים עד שבא דרעי וחשק ב"נכס הנדל"ני" ובזכות קשריו הצליח לפנות אותם משם! עוד פוליטיקאי שעושה לביתו !!! ראו הוזהרתם.

132 נאחזים בקש קוראת קבועה
  • 14:00
  • 06.08.11

מרוב יאוש נאחזים במישהו עם עבר מפוקפק. אל נשלה את עצמנו.

133 למפגינים: ארגובי הבולשביק 12 נורא שונא את דרעי... נכון מצחיק? מודרניסט
  • 14:03
  • 06.08.11

בטרם נעריך את דיעותיו של ערני ארגובי, מצחצח האסלות מאוקספורד, הבה נציין עובדה פשוטה: מדובר בקומוניסט. אחד שהצדיק כאן בפה מלא את רציחות ההמונים של סטאלין - והסביר לנו שדוקא לאחר נפילת ברית המועצות הוכח שמרקס צדק, ושהקפיטליסטים נלחמים אחד בשני על שווקים כמו שאמר לנין, ובכלל - מחנה השלום כוחו אדיר, והדגל האדום (מדם חפים מפשע, כמובן) מתנוסס ברמה - ואוונטי פופולו, ובקולימה גידלו ירקות ויז'וב היה אחלה גבר. לו יכול, היה כותב ערני גם מלשינויות לנ.ק.ו.ד., כפי שאנשים דומים לו מאוד (במראה ובריח) עשו בשעתו במוסקבה וחרקוב. בולשביק. אז עכשיו, מפגינים יקרים - אתם הולכים להקשיב לקומוניסט? נו, באמת. ערני מרקסיסט. אמיתי, נו. בחיי. אני לא סתם אומר. הוא חושב שמרקס צדק. והוא שונא את דרעי. נורא נורא שונא את דרעי, כמו שרק אדם שחייו מסכת של כשלון יכול לתעב את בעלי הערך. האמת, אפשר להשתמש בעצותיו כבמסננת: גם בקרב מנהיגי המחאה, לגודל הצער, שורצים פה ושם בולשביקים שאינם טובים מניאו-נאצים. הצטרפותו של דרעי למחאה (אם יואיל להצטרף) תהיה הזדמנות מצויינת לבעטם אל תעלת השתן שברפת - מקום נהדר לקומוניסטים לצוף בו...

134 אריה דרעי אדם מושחת. אסור שיחזור לנהל את המדינה אור לנו
  • 15:21
  • 06.08.11

נכון. אריה דרעי ריצה את עונשו אך לא הפך לאדם אחר. האדיקות המוגזמת שלו לאחר שחרורו אינה מוליכה אותי שולל. בנסיונו להתחמק מהאשמה, שהיטיב את מצבו החומרי מנטילת שוחד מישיבות אותן מימן כמנכ"ל משרד הפנים, הפליל ללא בושה זוג ניצולי שואה ש"אימצו" את אשתו וסייעו לו כלכלית ככל יכולתם. הם לא היו מסוגלים להדוף את האשמה שגזלו רכוש של נספים בשואה ומהגזל מימנו את הזוג הצעיר. שניהם כבר היו בעולם האמת. האם המאמצת אסתר ורדרבר מצאה את מותה בתזמון שלא יאמן, בבוקר בו עמדה להעיד נגד דרעי, בתאונה מוזרה שביצע פועל מוסך מקורב לדרעי בניו יורק. האם היתה זו תאונה? קראתי את עדותו של דרעי במשטרה אשר פורסמה בשעתו במוסף "הארץ" והשתכנעתי שמדובר באדם בעל סולם ערכים פסול מוסרית, ששיקר להורים המאמצים וגנב את דעתם בידיעה שלא יוכלו בשל מצבם הבריאותי להגיע לישראל ולאמת את חשדותיהם כלפיו. דרעי אינו העסקן הפוליטי היחיד שאינו יודע מהו טוהר מידות. אך בניגוד לאחרים הוא כבר אינו רשאי ליהנות מהספק.

135 כתבה מפרגנת לעברין מורשע ; לא יפה, "הארץ" - דוקא אתם ?  (לת) מישהו
  • 15:32
  • 06.08.11
136 עכשיו בתשעת הימים - ודווקא דרעי דווקא
  • 16:21
  • 06.08.11

כי לפני שמדינה הציונית מסיימת ימיה במצדה בהתאבדות המונית, הגיעה העת לתיקון!!!! ואין ראוי מזמן בין המצרים לעשות תיקון וללמוד מהשיעןר ההסטורי.

137 דרעי הוא היחיד שיכול ליצור תנועה אזרחית סוציאלדמוקרטית רחבה סוציולוג
  • 16:50
  • 06.08.11

שתתחרה בליכוד ותמחק את קדימה (שאיבדה לחלוטין את הצדקת קיומה). האשכנזים החילונים יפי הנפש לא יצביעו לו אלא לעבודה ולמרצ אבל אם דרעי יקבל 30 מנדטים (ורק דרעי יכול לעשות את זה) הוא יוכל ליצור איתם קואליציה שתנהיג כאן מדינת רווחה.

138 אם דרעי ירוץ בראש תנועת מרכז-ימין סוציאל-דמוקרטית יש לו סיכוי טוב  (לת) לנצח בבחירות!
  • 16:53
  • 06.08.11
139 לא יאומן חבר'ה איבדתם את הצפון מיכל
  • 17:02
  • 06.08.11

במאבק על צדק חברתי אתם מזמינים פוליטיקאי נוכל שישב בכלא?! מה קרה לכם? תתרחקו מפוליטיקאים פושעים אם רצונכם להצליח במאבק.

140 פיתאום יש הכשר לאדון דרעי ופרגון לעמדותיו מה קרה?! קי/דון
  • 17:27
  • 06.08.11

שוב תלוי מתי נוח לעיתון זה לפרגן לעבריין גלנט לא זכה לזה. אם דרעי ירוץ להיות ראש ממשלה תחושה שמערכת עיתון זה תכתוב מאמר תומך ונלהב .

141 רק לא את לוקח השוחד והעבריין הזה  (לת) אנה
  • 17:57
  • 06.08.11
142 הוא, כמו אחרים בש"ס, הורשע בגניבה מ א י ת נ ו. לא לשכוח!  (לת) יוד
  • 19:56
  • 06.08.11
143 לבהמודרניסט 133: בחיאתאכ, רק תוציא לרגע את הראש מן האבוס ערן ארגוב
  • 20:36
  • 06.08.11

נסה להפסיק לרגע לבלוס ובמקום זה נסה לספור בטוקבק כמה מגיבים מסכימים לדעתך הנלעגת שהמחאה נגד השחיתות השלטונית (וגם נגד הפרזיטיות החרדית והמתנחבלית) תסכים לקבל , שלא לדבר על להעמיד בראשה, גנב מורשע שגם היה בשעתו סימלה המובהק של השחיתות השלטונית המופקרת ביותר בתולדות המדינה. רק בהמה מעלת גירה יכולה להעלות בדעתה שזה יקרה. באותה הזדמנות, בהמודרניסט חמוד, כדאי לך לנסות ולהזכר מה סופה של בהמה בדרך כלל (למעט בהמה לא כשרה מסוגך שרגילה לאכול ולהפריש את גלליה באותו אבוס עצמו).

144 שוב התבלבלת, ארגו-יז'וב 143. הטוקבקים אינם סובייט. יש קלפיות (: מודרניסט
  • 23:22
  • 06.08.11

אולי תעיף מבט במראה (המטונפת, חוזר ומציין ג'ון מהעיריה) של השירותים אותם אתה עלק מנקה באוקספורד. מה אתה רואה, ארגובי? נכון. אתה רואה בולשביק. אחד שטוען בפה מלא שמרקס ולנין צדקו, לא פחות ולא יותר. בערך כמו לומר שאלפרד רוזנברג צדק (: כמה ישראלים - או מערביים בכלל - תומכים בדיעותיך, פאבליק מורוזוב? אולי חצי אחוז, במקרה הטוב... לא מדגדג את אחוז החסימה, ולא משנה איזה סובייט תדמיין שהקמת בתגובות "הארץ". וכמה יתמכו במחאה עממית בהנהגת דרעי? נגיד, עשרה מנדטים בטח. אולי עשרים אפילו. נכון שדמוקרטיה זה נורא כואב לקומוניסט, ששוב ושוב מבין שאם אין צ'קה וגולאג העם משתין היישר בזקנו המטונף של סבא מרקס הרוצח, והיה עוקר את עיניו המפוחלצות של לנין, הפושע הגרוע בתולדות האנושות, בכפית תה? אבל כשאתה מתפתל מתסכול אין אונים, כולנו צוחקים. כן. כמו בבית ספר. כמו אלה שמחייכות חיוך קטן וצונן בסוף הדייט בטרם תטרוקנה את הדלת בפרצופך התמה. כמו השכנים באוקספורד שאמנם מציעים לך תה, אבל זורקים את הכוס ממנה שתית לזבל כשאתה יוצא - ושוטפים ידיים בהמון סבון...

145 דרעי לישיבה. ע  (לת) דני
  • 23:52
  • 06.08.11
146 זה מה שחסר לנו הנוכל הזה?  (לת) אלי וישי
  • 00:37
  • 07.08.11
147 לחבר את דרעי לסיפור הזה? גמרתם את הקרדיט של העם  (לת) אבי
  • 00:52
  • 07.08.11
148 לא ראיתי חרד אחד בכל העצרת!  (לת) מה דבר שמיטה ל...
  • 02:38
  • 07.08.11
149 חילונים וכיפה סרוגה לא לטעות דרעי טוב רק לחרדים  (לת) טלי ירושלים
  • 07:56
  • 07.08.11
150 דרעי יחריב את המדינה ד
  • 09:05
  • 07.08.11

אסור למחאה להפוך למסלול הקידום של העבריין המורשע. כל כולו אהבת כח- מזה הוא מונע ואך ורק מזה, ולשם כך יגיד ויתנהג בדיוק כפי שהעם ירצה. כל זאת תוך ערמומיות של אדם היודע נפש המון.

151 דרעי. אין תאריך תפוגה לקלון !!!!! קסנדרה
  • 09:10
  • 07.08.11

אם דרעי יכנס לכנסת. הוא יהיה האיש הראשון עם קלון , עם הרשעה ועם כלא. ולתפארת מדינת ישראל.

152 איה מנהיג? אירית
  • 09:59
  • 07.08.11

מנהיג שיפריד הדת מהמדינה והון משילטון.

153 נוכל נשאר נוכל גם אחרי מאסר אלי
  • 11:47
  • 07.08.11

זה בנשמתו ואין לתת בו אפילו שבר של אמון

154 דרעי תחזור כבר מחכים לך בכיליון עיניים  (לת) רמי
  • 18:39
  • 09.08.11
155 משוגעים תירדו מהעץ של דרעי אביגיל
  • 21:35
  • 10.08.11

אני מבינה שיש קבוצה שהחליטה שדרעי יציל אותכם כפי שהציל את משפחתו ובני ביתו מקשיי פרנסה ע"י זה שלקח מעשר מהכספים של החלשים,אתם חיים באשליה דרעי רוצה לחזור לפוליטיקה בכל מחיר ואתם אוהל הקפיצה לפוליטיקה, גם התקשורת מסייעת לדרעי כמו רינה מצליח,אמנון דנקרנר ידידו בנפש,ועוד עיתונאים שלא מתבישים לתמוך בו,יש הרבה רוצחים וגנבים ששילמו את חובם לחברה ישבו בכלא ושוחררו, מה דעתם שגם להם מותר לחזור לעוד סיבוב,כפי שנאמר פעם גנב תמיד גנב, ולכן כבדהו וחשדהו ואות קין לא ניתן למחוק במחי יד

156 דרוש מנהיג איציק ספוקויני
  • 04:49
  • 16.09.11

דרעי ,היגיע הזמן שתחליט להנהיג את העם ,העם החכם הזה הולך ללא דרך וכיוון כך את השרביט וכולם ניצעד יחד לצדק חברתי ומדיני ,זה הזמן וזה המקום .חזק ואמץ.

157 הצעה מקצועית לבנית 400 אלף יח"ד להשכרה. מוטקה יוחנן- קבלן
  • 15:47
  • 09.10.11

כאיש מקצוע הריני לפרט לך תוכנית מקצועית לבנית 400 אלף יח"ד להשכרה. המנהל בעל הקרקעות ובעל היכולת, ימסור לקבלני משנה בנית מגדלים ,10 15 קומות במחיר של 4000 ש"ח למ"ר. בכל קומה 4 דירות של 120 מ"ר עלות הדירה לממשלה 600 אלף ש"ח. בניה +פיתוח.הדירה תשכר תמורת 3.500 ש"ח לחודש ל 20 שנה. אח"כ יוכל הדייר לרכוש הנכס ב300 אלף ש"ח במזומן.הממשלה תיקח את הכסף מקרנות ההשתלמות כמלווה מרצון שיוחזר לאחר 7 שנים. הקרנות הנ"ל מקבלות כל שנה פטור ממס בסך 40 מיליארד ש"ח. 6 שנים ויש לך 240 מיליארד. אתה צריך 60 מיליארד עבור בנית 100 אלף דירות. הדייר משלם למעשה 840 אלף ש"ח שכירות ב--20 שנה + 300אלף מזומן= 1.140 מיליון.אותה השיטה לבנות 20% מהדירות בגודל 75 מ"ר לקשישעם ואמהות חד הוריות בשכר חודשי של 1.600ש"ח.

פעילות
המלצות
הפופולריות בכללי
פרסומת