סינרון חתמה על חוזה אסטרטגי עם פרוקטר אנד גמבל - כללי - הארץ
המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

סינרון חתמה על חוזה אסטרטגי עם פרוקטר אנד גמבל

פרוקטר תשתתף בשיווק מכשיר ביתי לחידוש העור. מניית סינרון הגיבה בזינוק של 10% בנאסד"ק

  • עומרי כהן
  • פורסם לראשונה: 27.02.2007
  • 23:00
  • עודכן ב: 28.02.2007
  • 02:27

כבר בעבר הצהירה יצרנית המכשור הרפואי לטיפולים אסתטיים בלייזר, סינרון, על כוונתה לפנות לתחום של ייצור מכשירים לשימוש ביתי. ואולם הודעת החברה אתמול על שיתוף פעולה בלעדי עם ענקית מוצרי הצריכה האמריקאית פרוקטר אנד גמבל (P&G) בייצור ושיווק מכשיר כזה לחידוש העור, הפכה את התחום לפוטנציאל צמיחה משמעותי עבור החברה. בתגובה זינקה מניית סינרון בכ-10%, בעוד בורסות וול סטריט סובלות מירידות חדות.

סינרון ו-P&G הודיעו כי חתמו על הסכם לשיתוף פעולה בלעדי בפיתוח והפצה של מכשירים לשימוש אישי בבית, המיועדים לשיפור מצב העור באמצעות טיפול בגבולות דקים, קמטים, כתמי גיל ושמש, וכן בצלוליט. סינרון תוביל את המחקר, הפיתוח והייצור של המוצרים, בעוד P&G תתמקד בפיתוח השוק, וכן בשיווק המוצרים והפצתם לחנויות.

מכשירי האסתטיקה לשימוש ביתי ישווקו תחת קו המותגים לטיפול בעור של P&G ויישאו במקביל גם את שם הטכנולוגיה הייחודית של סינרון - elos. שתי החברות מתכננות שיתוף פעולה נוסף שעשוי להוביל להשקת מוצרים נוספים בעתיד.

סינרון נוסדה בקיץ 2000 בידי ד"ר שמעון אקהויז שגם המציא את הטכנולוגיה הייחודית שלה, המשלבת לייזר עם פולסים חשמליים ומאפשרת ייצור זול יותר של מכשירים לטיפולים אסתטיים. למרות הייצור הזול יותר, נחשבים המכשירים לאיכותיים ביותר ומיועדים לפלח העליון של שוק האסתטיקה.

אקהויז ציין כי החברה שמחה מאוד לעבוד עם P&G. "אנו מאמינים שהשותפות, הנשענת על טכנולוגיית elos שבבעלותנו, מציבה אותנו בעמדה הטובה ביותר להובלת המסחור ההמוני של המכשיר לשימוש ביתי מבוסס אנרגיה ויוצרת ערך משמעותי עבור הלקוחות ובעלי המניות".

בשיחת טלפון מיוטה שבארה"ב אמר אקהויז ל-TheMarker כי זהו הסכם משמעותי מבחינה אסטרטגית לחברה בגלל אופיו הייחודי. "החלק הכי חשוב בו הוא הבלעדיות ההדדית, מה שאומר כי P&G, אחת החברות המובילות בעולם בתחום מוצרי הטיפוח, החליטו ללכת על התחום הזה רק איתנו. עבורנו, המשמעות הגדולה היא שאנו יכולים להרחיב את המכשירים שלנו מהשוק של רופאי העור לשוק נוסף עם פוטנציאל גדול. שוק המוצרים הקוסמטיים היקרים מגלגל כ-50 מיליארד דולר בשנה, ולשוק כזה השותף האסטרטגי הוא המפתח. בחנו כמה שותפים פוטנציאלים, ואני שמח לעשות עסקים עם P&G".

האם התחלתם כבר בפיתוח המוצר?

"אנחנו מאוד מתקדמים בפיתוח המוצר. המכשיר עבר כבר שני סטים של ניסויים קליניים, והתוצאות היו מאוד יפות. אנשים גם ניסו אותו בבית והיו מאוד מרוצים".

מתי יגיע המוצר לשוק?

"אנו מעריכים שזה ייקח בין שנה לשנתיים".

האם יש לתחום זה פוטנציאל ליהפך לביזנס המוביל שלכם?

"כן".

המתחרות שלכם בשוק המכשירים למרפאות גם פונות לתחום זה?

"אחת המתחרות שלנו, פאלמר, מפתחת מכשירים ביתיים להורדת שיער ויש לה הסכם שיווק עם ג'ילט שנרכשה בידי P&G". בגלל זה המכשיר שלנו להורדת שיער לא נכלל בהסכם".



שמעון אקהויז




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
פרוייקטים מיוחדים