עידן חדש - מפלגת העבודה שוב במשחק

מפלגת העבודה לא יכלה לייחל לעצמה בחירה טובה יותר. פרץ עשוי לבשר את תום עידן ההסתגרות והנידוי שהיו מנת חלקה מאז מהפך 1977 ולסחוף אחריו קהלים שהיו סגורים ונעולים בפני מפלגת העבודה במשך שנים

בחירתו של עמיר פרץ מטלטלת את המערכת הפוליטית ועשויה לסמן את תחילתו של עידן חדש בחיים הפוליטיים של ישראל. המרוויחה העיקרית היא מפלגת העבודה ולו משום שיש לפרץ את היכולת לסחוף אחריו קהלים שהיו סגורים ונעולים בפני מפלגת העבודה במשך שנים.

הפרופיל האישי של פרץ דומה וכמעט זהה לפרופיל של מיליוני ישראלים שעלו או נולדו בישראל אחרי הקמתה. בן לעולים ממרוקו, שגדל וצמח בעיירת פיתוח דרומית ורכש את מעמדו בעמל רב כדי לפלס את דרכו לפסגת הפוליטיקה. האירוניה היא שבשנות ה-50' וה-60' היו אלה העולים החדשים שהצביעו לתנועת העבודה וחיזקו את מעמדה מול הימין שבראשו עמד מנחם בגין. המהפך של 1977 ניתק את האוכלוסיות החלשות ממפלגת העבודה, ומאז היא נגררה אחרי אחרי הליכוד.

פרץ עשוי לסמל לאוכלוסיות, שחיות בשולי החיים, שמפלגת העבודה יכולה להפוך לביתם הפוליטי. בבחינת אם הוא הגיע, גם הם יכולים להגיע. העובדה שטיפס להיות מנהיג מפלגת העבודה, שנחשבה למעוז אשכנזי-שמרני, היא בשורה טובה למפלגה בקרב אלה שחיים בשולי החיים. ייתכן שבבחירות הקרובות, רבים מהם ינטשו את הליכוד ואת ש"ס ויחברו לפרץ.

תעזור לפרץ תפיסתו הכלכלית שמדברת על צמצום הפערים בין מי שיש להם ומי שאין להם. בעשור האחרון נהפכה ישראל למדינה המקוטבת ביותר בעולם המערבי ושיעור הקשישים העניים הוא הגבוה ביותר. פרץ הכריז שבכוונתו להעלות את שכר המינימום ולהבטיח שהמדינה תתייצב מאחורי החלשים. במובן הזה, הוא מבשר את שובה של מדיניות הרווחה שצומצמה מאוד במהלך שלטון הליכוד בשנים האחרונות.

בנוסף, בחירתו של פרץ עשויה לחולל שינוי בסדר העדיפויות של המדינה. עידן הגנרלים בליכוד ובעבודה הכתיב מדיניות שהכפיפה את כל סדרי החיים לאינטרס הצבאי-ביטחוני. זו הסיבה שיוצאי צה"ל השתלטו על המערכת הפוליטית ושינו את אופיה מקצה לקצה. פרץ מאיים על ההגמוניה הצבאית, שדני יתום נתן לה ביטוי גס באותה ישיבה סיעה מפורסמת, שבה לעג לפרץ על חוסר צבאיותו.

מפלגת העבודה לא יכלה לייחל לעצמה בחירה טובה יותר. פרץ עשוי לבשר את תום עידן ההסתגרות והנידוי שהיו מנת חלקה מאז מהפך 1977. מפלגת העבודה שוב במשחק.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 פרס לא התקשר... איזה זבל של בן אדם  (לת) רבי ישראל סובר
  • 10:06
  • 10.11.05
02 מילים כדורבנות דודו
  • 10:14
  • 10.11.05

ולו רק שהגילדה של דני יתום תעמוד קצת בפינה

03 מעולם לא הצבעתי עבודה מרץ ושמאלה.
  • 10:14
  • 10.11.05

מזל טוב לעבודה לפרץ בעיקר לנו. נראה אם יצליח לפזר את חונטת הגנרלים וליצור סדר יום אזרחי. אם כן יש לו את הקול שלי.

04 רגע, האם פרץ חדש בפוליטיקה ? האם האיש הצליח לגרד יותר משני מנדטים למפלגתו בבחירות האחרונות (ועוד עם אנשי ימין וש"ס ברשימה) ? על מה בן סימון מקשקש ? אלו "חיים חדשים" ? זוהי מכת מוות למפלגה ולא לחינם טומי לפיד חוגג היום.  (לת) דן
  • 10:16
  • 10.11.05
05 מפלגת האבודה לא במשחק! לכל היותר הפוליטי בזירה הלאומית. לא רבים בישראל חושבים שפרץ מתאים מנטלית להיות ראש ממשלה. יונית
  • 10:18
  • 10.11.05

הציבור הישראלי בכללותו הוא נבון מבחינה פוליטית. מעבר לדעות הציבור מחפש דמות ממלכתית שניתן להזדהות עימה ושתייצג את המדינה באור הנכון והרצוי. עמיר פרץ אינו מתאים להיות ראש ממשלה בגלל הסיבות האלה. לכל היותר הוא יהיה ראש-אופוזיציה יעיל, אך לא יותר מכך. פרץ שמייצג ברוב המיקרים את הוועדים הגדולים והחזקים אינו מתאים לנהל את המדינה.

06 עכשיו אחרי ששימון ניצח בעוד סקר - שילך כבר, ורק אז העבודה תשוב  (לת) מוטי
  • 10:21
  • 10.11.05
07 דניאל בן סימון, תרגע שלי
  • 10:21
  • 10.11.05

אני מאחלת הצלחה לעמיר פרץ מקרב לב, אבל ההתלהבות של בן סימון שמונעת ממניעים אתניים גזעניים היא מעוותת ומסוכנת.

08 כל הכבוד פרץ  (לת) גבי
  • 10:25
  • 10.11.05
09 הימין בלחץ דוד
  • 10:35
  • 10.11.05

המהלך להפלת שרון הולך לחזור כבומרנג. פתאום לשמאל יש אופציית חזרה לשלטון. האם שוב יחזור על עצמו המהלך שהימין מפיל את עצמו ונותן לשמאל את השלטון?

10 בחירה טובה ומאמר בעל אמירות נכונות דמוקריטוס
  • 10:36
  • 10.11.05

מזה 3 חודשים אני מגיב בקביעות לכתבות שונות בנושא ותמיד טענתי וטוען גם היום שיש לשנות את סדר העדיפויות של המדינה לכוון של מתן מענה לצרכים של החברה האזרחית. כן טענתי שאלופים (במיל.) אינם יכולים להבין ולחוש מה המשמעות של להיות אזרח ולא איש צבא, מקצועי. גם אתמול טענתי שכם אם פרץ איננו ברל כצנלסון עשיין לא פוסל אותו ואני -אילוהייתי מתפקד למפלגת העבודה - הייתי בוחר בפרץ.

11 בן-סימון צודק. יש פה מהפך דרמטי, ויש גם סיכוי להפלת הליכוד המושחת! מפוכח
  • 10:39
  • 10.11.05

פרץ יכול להביא מאוכזבי ליכוד. יש לו הפוטנציאל לזה. נותר רק לראות אם הוא יצליח בזאת בבחירות הקרובות. קדימה לנצחון!

12 אני ליכודניק אבחר באמיר פרץ.  (לת) אני ליכודניק
  • 10:41
  • 10.11.05
13 פרץ חיסל ההסתדרות ועכשיו את העבודה. יופי!  (לת) נא
  • 10:42
  • 10.11.05
14 בן סימון מתלהב (לשווא ...) כאב חתן ביום חופתו גוני
  • 10:45
  • 10.11.05

בן סימון - ניפגש בבחירות הקרובות כשמפלגת העבודה עם פרץ בראשה תצליח בעמל רב לקבל 5 מנדטים. כמו שכתב כאן אחד המגיבים, לא לחינם שינוי חוגגים ביום זה. ואני לא מחובבי מפלגת שינוי בלשון המעטה. שינוי תחליף את מפלגת העבודה כמפלגה השנייה בגודלה וכמיין סטרים של הפוליטיקה הישראלית. בן סימון ? מתגנב לראשי חשד קל שהכותב מתבלבל בין הזדהות עדתית ופוליטית (דעותיו הקיצוניות של בן סימון מוכרות) עם פרץ ובין המציאות הכואבת שעוד מחכה לפרץ (ולבן סימון).

15 אוי דמגוגיה את אהובתו יוס
  • 10:46
  • 10.11.05

של בן שמעון

16 אנחנו שמחים מאוד וחוגגים היום את המשך החיים הטובים על חשבון העובדים  (לת) וועד חברת החשמל
  • 10:49
  • 10.11.05
17 זהירות סנוביזם יורם עומר
  • 10:51
  • 10.11.05

אין כמו דניאל בן סימון לתאר במילים פשוטות ונוגעות את מהפך המהפכים. כל בר דעת יבין שהניצחון ה"מרוקאי" טוב ל"עבודה", מה זה טוב? הכי טוב. לא היה יכול להיות טוב יותר. אחרי המפולות של מצנע, ברק ופרס, שהצליחו פעם אחר פעם ובכישרון נשגב, לפורר את הפירמידות שבנה יצחק רבין,מה שיכל להציל את מפלגת העבודה ואולי את המדינה כולה, זה עמיר פרץ. כן, אולי זה מפתיע,מעט הזוי, אבל זה,זה. העם זקוק למשהו אחר,צעיר, רענן,בטח לא גנרל , העם צריך אחד שידבר עם ח' וע', בלי בושה, העם זקוק לעמיר פרץ, מפלגת העבודה זקוקה לעמיר פרץ, האשכנזים זקוקים לעמיר פרץ כי רק הוא יכול להחזיר אותם לשלטון. ה"עבודה" טובה לעם כי נמאס מהבלבול המושחת. אולי עמיר פרץ הוא שבזכותו יחזור החיוך שנמחה מעל פנינו זה עשור שנים. זה יכול לקרות, זה חייב לקרות ובתנאי, שכל "נסיכי העבודה", אשכנזיי האליטה, לא יבוזו למנצח הגדול ויעצימו את הסנוביזם המושרש בתוכם.

18 יוצר מובהקות לעבודה ירושלמי
  • 10:54
  • 10.11.05

עמיר פרץ מעמיד סדר יום אזרחי שלא מוכתב בידי אנשי הצבא. זה החידוש המרענן. האם זה טוב, האם הוא נכון והאם הוא בחיר - ימים יגידו. יש היום שתי גישות, נתניהו, ימין מדיני, כלכלי וחברתי ופרץ שמאל מדיני, חברתי וכלכלי. אם פרץ מייצג את הועדים, ביבי מייצג את אנשי ההון בבחירות הבאות תהיה אופציה לכאן או לכאן. ישחקו הנערים ויכריע הציבור את מפלגת העבודה הנהיגו בעבר אנשי ההסתדרות. אולי יש מקום לחזור למתכונת זו

19 ישראל, כנראה, מתחילה לחזור לעצמה גולן
  • 10:55
  • 10.11.05

קמנו כמדינה לא כדי לכבוש שטחים ולא כדי לחזור ולהאמין במשיחים. קודם כל היתה פה כוונה לעשות כאן אי של צדק חברתי עבור העם היהודי. שמעון פרס, איש העולם הגדול, שכבר מזמן אינו ממש ישראלי (פעמיים בשבוע בחו"ל) אינו מסוגל להבין מה קרה פה לאזרח הפשוט. מקסימום הוא יכול לייעץ לנו באיזו חברת תעופה האוכל במחלקה הראשונה מעודן יותר. מפלגת העבודה על כל גנרליה איבדה אף היא קשר עם העם. היה צריך לבוא מישהו מהפריפריה כדי להזכיר לכולנו בשביל מה הקמנו פה מדינה. כל הכבוד לעמיר פרץ וכל הכבוד לחברי העבודה שידעו לעשות חושבים בדקה התשעים ולתת סיכוי נוסף לכולנו.

20 יונית - עד לא מזמן אכן חשבתי כמוך תומר
  • 11:00
  • 10.11.05

אלא שאדם כמו פרץ יכול להיות השינוי גם בתחום הזה, התחום של הייצוג, ולכן כל הנושא של דמות ממלכתית "ייתפר" על גופו במשך הזמן, והסיכוי של פרץ להיבחר יעלה עד מועד הבחירות הבאות. אל תשכחי שישראל מאז 2001 מיוצגת על ידי שני קשישים שדוחפים ורומסים בכוח את כל מי שמאיים עליהם. גם את אלה המדינה והעם לא חייבים להשאיר בשלטון, ואגב: יפה שעה אחת קודם.

21 הם עוד ירעדו גלעד נתן
  • 11:01
  • 10.11.05

מזל טוב למפלגת העבודה, אני סוף סוף גאה להיות חבר. טומי לפיד עוד ירעד כשהוא יגלה שאת רטוריקת השנאה הריקה מתוכן שלו המעמדות הבינוניים שהתרוששו בתקופת כהונתו בממשלת הימין המסועבת לא יצביעו לו, גם הליכוד המפלגה שידעה לקחת את קולות המזרחים והעניים ולשחק על השד העדתי בלי לקדם מתוכה ראש ממשלה לא אשכנזי ואליטיסטי אחד רועדת. השחר שברק הבטיח ב-99 הפציע היום, נקווה רק שפרץ לא ישתנה לרעה עם המגע שלו בכסא.

22 בן סימון-ליבי ליבי עליר!לכתוב דברים בשבחו אני
  • 11:03
  • 10.11.05

של עמיר פרץ בעיתון שהוא מקדש האליטות של האוליגרכיה ולצפות לתגובות תומכות.

23 תגובה ל 7 סכנה אמרת? מי מרגיש מאוים? אריה
  • 11:04
  • 10.11.05

סכנה אמרת?לא הגזמת? בעצם ,אולי זה כן מאיים על אותם גזענים {ואת כנראה בתוכם} המבקשים להנציח את העדתיות ואת הפער הכלכלי חברתי על רק עדתי .תחזקנה ידייך דניאל בן שימול ,ואת גברת שלי תעשי שוב חושבים ,אם כמובן זורם בעורקייך דם יהודי

24 רק מהפך כלכלי יתן סיכוי להשרדות המדינה יעל
  • 11:06
  • 10.11.05

במדינה כל כך קטנה שהפכה להיות חלק מהגלובליזציה, ללא כל אמפטיה וסדר יום לאזרחיה; חינוך ירוד,רפואה קלוקלת כשרק הכסף מדבר והוא נמצא אצל אחוז קטן כל כך, ללא כל הפעלת דמיון ויצירתיות בתחום הכלכלי; לא רחק היום וגם אצלינו העניים היו עולים על הבריקדות ושורפים מכוניות וחנויות. אולי פרץ ידבק בהבטחותיו, יישב באופוזיציה ויידאג לאזרחים. אלא שמיניסיונינו- הרבה מילים לפני, ברגע שמגיעים לשלטון ריח הכסא מטשטש את ההבטחות. אני מאחלת לפרץ שאכן יקיים.

25 הומו פוליטיקוס פרה היסטורי משה
  • 11:09
  • 10.11.05

שמעון פרס וחביריו ובכלל השמאל האידיאולוגי תקועים בכיכר עם השירים שעברו מן העולם ועם המנגינות הישנות. שימשיכו לנגן בכיכר. אבל פרץ, פרץ הוא העבר הארכאי הקדם היסטורי הקומיניזם המאוס על כולנו והעבר שחשבנו שאבד מן העולם. אין בשורות למדינה בזה שנחזור להיות מדינת סעד ענייה. אני מנחש שפרץ יתחיל את המאבק החברתי שלו בדאגה לעובדים המסכנים של הבנקים השונים בארץ. הם באמת המסכנים של היום שלוקחים מהן את פרנסתם וקצת הכסף שהם מרוויחים הבנקים המסכנים.

26 את האמת המרה יראה פרץ בבחירות לכנסת אבי
  • 11:15
  • 10.11.05

אכן פרס הכניס גול עצמי כאשר הסכים לקבל את פרץ כסוס טרוריאני למפלגתו. כעת יצאו ממחבואם כל ראשי הוועדים שקבלו פקודה מפרץ להתפקד כחברי מרכז העבודה (אם כי אינני בטוח שכולם סוציאליסטים בנשמתם). פרץ הנו דמגוג לא פחות מביבי, אמנם הרבה יותר אנושי ופחות מתוחכם, אך שניהם כוחניים ויעשו הכל בכדי להגיע לשלטו, כל אחד ודגלו הפוליטי. עם כל הרע שבו, פרס עדיין היה ונשאר ממלכתי, מה שחסר לרוב הדור הבא ולכן נשארנו עם שני הדינוזאורים פרס ושרון. לא אתפלא באם תקום עכשיו מפלגת מרכז חדשה ואמיתית (לא אנטי דתית ולא עדתית) שתרכז אנשים שכל מעיינם טובת העם והארץ ולא סקטור כזה או אחר. הגיע הזמן לעשות שינוי אמיתי הן במישור החברתי והן במישור המדיני מבלי להכנס לריצות עמוק ימינה או שמאלה.

27 אין ספק אורן גדות
  • 11:18
  • 10.11.05

אין ספק שבחירתו של פרץ יכולה להוביל למהפך ענקי במדינת ישראל. אפשר יהיה להתמקד בצמצטם הפערים, בפיתוחמקומות עבודה חדשים ובחינוך כי החינוך בישראל ורמת הנוער היא קטסטרופה. אני מקווה שבחירתו של פרץ מבשרת לנו משהו חדש וטוב יותר מן העבר.

28 מנטליות אזרחית
  • 11:18
  • 10.11.05

לגב' יונית הנכבדה, איזו מנטליות צריכה להיות לראש ממשלה? מנטליות של דודר אידיש, של מפסידן בלתי נלאה, של חתרן בלתי נלאה, של "צפוני", של בהיר עור? הגזענות האשכנזית של כמה חברי כנסת "נכבדים" הורידה בזמנו את פואד מראשות מפלגת העבודה, איפה הם היום? מגרדים שוליים פוליטיים בגופים פוליטיים שאיש אינו שומע עליהם.כמה עצוב היחס שלכם לבוגרי עיירות הפיתוח הדבר מתבטא בחוסר היכולת של מיסטר פרס להתעלות על עצמו ולברך את ראש מפלגת העבודה הנבחר על הצלחתו בבחירות לראשות המפלגה. זה, למעשה יחסו הבסיסי של פרס לעדות המזרח יחס של זלזול והתנשאות.כולי תקוה שכל בוחרי מפלגת העבודה שבחרו בעבר בליכוד בגלל התנשאותו של פרס עליהם, יחזרו ובבחירות לכנסת, יחזרו ויצביעו למפלגת העבודה ואז יבין מר פרס ויבינו עדת תומכיו איזה לוזר הוא ואיזה נזק נגרם למפלגת העבודה כל השנים האלה שפרס התעקש להחזיק בקרנות המזבח.

29 בן סימון צודק בתנאי אזרח במיל
  • 11:20
  • 10.11.05

שפרץ ישכיל לחבור ולתפקד עם ההנהגה המסורתית של מפלגת העבודה ולא יהפוך אותה לחצר ביזנטית של אנשי שלומו מההסתדרות והוועדים המושחתים.

30 יפה כתבת מאיה גינת
  • 11:22
  • 10.11.05

מסכימה מאד עם דבריך. וגם עם אלה שאמרת הבוקר בגל"ץ על "נפילת הבסטיליה". אכן זהו באמת שינוי מהותי וטוב שקרה וייעשה טוב לכל הפוליטיקה הישראלית, כך לפחות נראה לי.

31 נכון ולא נכון ישי
  • 11:23
  • 10.11.05

נכון. עמיר פרץ הוא סמל של דור שלם. לא נכון. לא בהכרח הוא יסחוף מספיק מצביעי מפלגות אחרות. נכון. יש לו סדר יום חברתי. לא נכון להניח שזה מספיק כדי לזכות בבחירות (גם זוכרים לו שגיאות מהעבר). נכון שמחלוקת מרכזית בישראל היא בתחום החברתי כלכלי, וזה נושא מספיק חם כיום. לא נכון לחשוב שהנושא הבטחוני מדיני בו אין לו יתרון או בשלות, לא יהיה המכריע בשיקולי ההצבעה נכון שבבחירתו יש כיוון חדש ומרענן למפלגה הותיקה (מדי) לא נכון לחשוב שכל מצביעי העבודה ההסטוריים יתמכו בו. אז - כמו שאומר שימון היקר: יש פנים לכאן ולכאן.

32 מסכים,אבל.... ספא מנסור
  • 11:24
  • 10.11.05

מדובר בשינוי מרענן שאף עשוי לחולל רעידת אדמה בכל המערכת הפוליטית בארץ. עכשיו הכל תלוי במנהיג החדש-האם יוכל לאחד השורות,להוכיח מנהיגות ולפרוץ קדימה או שמא יתבצר בקלישאות ויתנהג כראש מפלגה קטנה ואז יפורר את מפלגת העבודה ויהפוך אותה לתזכורת מאלפת בלבד לתנועה שהקימה את המדינה. קו ברור בתחום המדיני והחברתי,צירוף אישים טובים מההנהגה הקודמת בצירוף אישים חדשים ורעננים הינו מתכון בטוח להצלחה. בעידן הפערים החברתיים העצומים בארץ,הבחרו של עמיר פרץ הינו מבורך כי הוא יבשר הקמת מפלגה סוציאל דמוקרטית-נישה שאינה קיימת כעת בארץ.

33 ליונית ו-23 גיורא
  • 11:33
  • 10.11.05

יונית צודקת בדבריה. ראש ממשלה צריך להיות איש העולם הגדול, לא מנהיג פועלים. גם לך ולנסה לא הצליח כל כך בפולין.

34 תקוות חדשות י.מ.
  • 11:37
  • 10.11.05

מדינת ישראל הגיעה לפי פחת. היחיד שעמד ונלחם כנגד הסחף בחמש השנים האחרונות, היה פרץ. פרץ, שנלחם לשכר ברשויות המקומיות, לפנסיה, להשוואת תנאים לעובדי חברות כוח האדם, שנלחם לאפשר התארגנות עובדים, שנלחם למען חרדים, בדואים, עולים חדשים, קיבוצים שעומדים בפתח הפרטות, נהגי מוניות ובעלי עסקים קטנים קשי יום. פרץ, שבהסתדרות חסרת הממון מצליח לממן מאבקים עתירי עלויות כמאבק על מטרודן, מתנ"ס אשדוד, מועצות דתיות. התקווה שלי היא שהבחירה במפלגת העבודה מאמש משקפת תובנה שאלו הדברים הנכונים עליהם יש להילחם, אלו הנושאים שמחייבים את כולנו לחשיבה ולעשיה. זו תקווה חדשה לאחר שנים של אכילת עפר ויאוש! ולפרץ - תחזקנה ידיך, הדרך עוד ארוכה.

35 ניצחון ללפיד, ביבי וברק שמעון דיסקין
  • 11:40
  • 10.11.05

שינוי יכולה לנשום לרווחה: בא ליצן המחקה את סטלין בשפמו ואת היטלר בנאומיו הדמגוגיים, ולא הותיר לאדם חילוני סביר כל ברירה אמיתית בהצבעתו. גם ביבי ירויח: הרי הוא היחיד ש"עמד" כנגד מזימות של פרץ להרוס את המשק. ברק יכול עכשיו לשבת לשקט ולחכות לקריאה הנואשת להציל את מפלגת העבודה לקראת בחירות 2010. אשר לשרון, ניתנה לו הזדמנות פז לקחת את הנתחים של המרכז שאינם שבעי רצון משינוי. המפסידים: ש"ס, וכל התמימים שעוד האמינו במפלגת העבודה. אשר למפלגת העבודה עצמה, קשה לומר שהיא הפסידה, בסך הכל מדובר בהמתת חסד.

36 בעל השפם והצ'פחות. מדין
  • 11:42
  • 10.11.05

אדם המסתיר את פניו בשפם כה עבות, כניראה יש לו מה להסתיר. אולם מה לפרס כי ילין. הרי הוא אוכל את התבשיל שהקדיח לעצמו. הוא, שנלחם נגד רוב חברי מפלגתו כדי להכניס את עמיר למפלגת העבודה, לא לקח בחשבון כלל, שלמר עמיר פרץ אין סנטימנטים וזכרונו כה קצר, עד שכעבור שנה בלבד הוא ידיח אותו עצמו. לא יפה מר עמיר פרץ , אתה ירקת לצלחת ממנה אכלת. ותזכור מר עמיר, דיפלומטים זרים ומכובדים, לא קונים בצ'פחות. עליהם זה לא עובד.

37 ועכשיו אחרי המהפכים של הפוליטיקאים ,הגיע הזמן שאנו הטוקבקיסטים נתחיל את המהפך של עם ישראל,בואו ונכתוב ביחד ,את המצע של המהפך של עם ישראל. יגאל כהן
  • 11:54
  • 10.11.05

זה לא יהיה קשה. פרץ,חתך שמאלה וזה טוב לעם ישראל ולמדינת ישראל. ומדוע. אם נדחף את אריק להשאיר לביבי את מרכז הליכוד ואת הפייגלינים החזנים והגורלבסקים. התוצאה תהיה יצירת גוש הימין בראשות רקדן הדמדם(או בראשות עוזי לנדאו). הם יבלעו את הימין הקיצוני. עמיר פרץ יקח את השמאל של אורי אבנרי ולובה אליאב וחבריהם. ואנחנו נתיישב על האוכף באמצע ונחשוב. עם מכם אנחנו רוצים להרכיב קואליציה. אני לא רוצה לקבוע מסמרות לפני התחלת הדיון, אבל אני חושב שלעשות קואליציה עם הביבבונים , זה לחזור למעברה. לכן הקואליציה תהיה: הראשות לנו(הרוב הדומם,המרכז,הימין והשמאל ה"מתון" ואין אני מחלק "שפיות" וקובע מי שפוי יותר). אנחנו מחזיקים בקלף המנצח,אריק שרון. "ויותר משרוצה העגל לינוק רוצה הפרה להיניק". ובואו נקרא לאריק לפרוש. השמאל הקיצוני ילך שמאלה(קצת,חברה לא להגזים,אל תשכחו שאחר כך נצטרך להיות שותפים קואליציוניים, אז לא להתלהם יותר מדי). הימין הסהרורי משיחי שמאיים על הבית הלאומי שלנו, ירוכז (כמו בכפר מיימון)ואנחנו נחזיק את ההגה. אם לא. לא יהיה כאן שלום. אם נחכה רק שעה שעתיים ,אראה לכם איך אריה אלדד ויוסי שריד דוהרים שוב "אן גאז'ה". והנקניקיה ההונגרית והעז העיוורת של ש"ס, גם הם דוהרים "אן גאז'ה". ומסיתים ומסיטים אותנו,שוב, לאג'נדות המעפנות, של גיזענות לאומית וגיזענות דתית. יש להזיז הצידה את המלחמה הגיזענית בין לפיד הגיזענות וחברו הקצת אנטישמי ואת העז העיוורת שובילה את ש"ס,שמזינים זה את זה. ויש להזיז את מועצת רש"ע והביבבונים ואת השמאל הקיצוני, שמזינים זה את זה. אז יהיהו לנו כתפיים מספיק רחבות,כדי להביא שלום. להקים גינה יפה צריך גנן טוב. להרוס גינה יפה,מספיק חמור,בעצם עדיף חמור, זוכרים איך האיכר היכה את החמור שנכנס לגינה מכות נאמנות? מדוע? כי אין "מלאך חבלה" כמו חמור בגינה. כדי לעשות שלום,צריך הרבה,הרבה כח בכל המובנים של המילה. כדי לעשות מלחמה, מספיק להזיע קצת וללחוץ על ההדק מפניקה ולהבעיר מלחמה. אל תתנו להם להסיח את דעתנו מהעיקר. וכן,פרץ צודק,אבל גם אולמרט צודק לא פחות. יש לשנות את התקציב כך שהוא יסעד את הנחשלים. שהרי ביבי "זינב בנו את הנחשלים ואנו עייפים ויגעים". אלא שההתלהמות הסוציליסטית של פרץ ,עלולה לפגוע בכלכלה שלנו מהיום למחר. הכלכלה לא אוהבת מתלהמים ,רק הקלפי אוהב אותם. מתלהמים משפיעים על האספסוף בחיוב ועל עולם הכלכלה בשלילה. לכן אני מעדיף את התיקונים של אולמרט על פני התיקונים המתלהמים של פרץ. בראחה,בעדינות,יש למשק שם טוב(מבחינה כלכלית גרידא) חייבים לשמור עליו. ולתקן,את נזקי הצונמי הביבי. אתם תופתעו עד כמה יהיה לציניקן ולי ,קל , לחצות את כל הקווים ולהפגש באמצע. אולי אחר כך נסתכסך ונהפוך שוב למפלגות יריבות. אבל עכשיו חובתי ,"להפגש ליד התמונות" כולם. ברחובות היו ברחוב הרצל פינת טלר(הלב של המע"ר), לוח מודעות ממוסגר, של בתי הקולנוע ושם היינו מביטים בתמונות ובוחרים לנו סרט קולנוע. ושם היית קובע פגישה עם נערה שהכרת,על יד התמונות(מה שבטוח בטוח,שלא תתבלבל,הכי פשוט). הייתי בלוס אנג'לס כמה פעמים ולא יכולתי לסבול אותה. עיר בגודל מדינה שאין לה "תמונות" ואין לה מרכז. בסוף אמרתי,מה זתומרת,המרכז הוא ב"דאון טאון". חשבתי שה"תמונות" שם. הלכתי,ראיתי איזור תעשייה חשוך. רק עסקים יש שם והם סגורים בלילה,חושך. אז זה ה"תמונות" של העיר בגודל מדינה? אם אני רוצה לקבוע פגישה עם איזו נערה באל איי. ליד איזה תמונות ניפגש? איפה המרכז כאן? איפה כל החברה?

38 הו הא מה קרה, מגיבי הארץ בתדהמה! מישור החופי
  • 12:09
  • 10.11.05

כמה כיף היה להיות שמאלני בעל מודעות ודעות מתקדמות בניגוד להמונים הנבערים, הנחשלים, הפרימיטיביים והמוסתים הסתה לאומנית פרועה אשר מצביעים הצבעה עדתית עיוורת עבור מפלגות פשיסטיות שבועטות להם בתחת ודואגות לשכבות העשירות... כן כן... ברוך שעשתני (האבולוציה, כמובן) אדם מתקדם עם מחשבה עצמאית. אך אבוי, מה קרה? מי נבחר לראש מפלגת העבודה, ועוד על אג'נדה מדינית וחברתית שמאלית מובהקת? מזרחי פרימיטיבי מעיירת פיתוח עם שפם ענק???!! מה זה? איך זה ייתכן? מעכשיו הוא המנהיג שלנו?! היה לא יהיה! עם כל הכבוד לדעות ה"שמאליות" של האדון המשופם, המתיימר לתמוך בשלום ובסוציאליזם, הוא לא מתאים... הוא לא מסוגל באמת להבין בדברים כאלה... הוא יודע להגיד את הדברים הנכונים כאילו, אבל מה לו ולנושאים האלה? הוא מנהיג וועדי עובדים... הוא יודע לשלהב את ההמונים... הוא עסקן שהתקדם תוך ניצול הזדהות הפועלים עם מוצאו העדתי... לא, אנחנו לא יכולים להצביע לדמות קיקיונית כזאת... הגיע הזמן להעביר את תמיכתנו למפלגה עם מודעות אמיתית, עם דעות מתקדמות באמת... למשל, מר"צ... יוסי ביילין - זו אישיות! זה אדם רציני! או, למשל, שינוי... כן, בסך הכל מדובר במפלגה אמנם לא סוציאליסטית, אבל בהחלט מפלגה התומכת בשלום... ובינינו, הרי אי אפשר כל הזמן ללכת לפי סיסמאות סוציאליסטיות קיצוניות שאבד עליהן הכלח... כן, טומי לפיד הוא בהחלט איש ראוי... או, אפילו, הליכוד... כן, כן, הליכוד כבר לא מה שהיה פעם... הוא זז שמאלה, בראשו עומדים אנשים מתונים ופרגמטיים כמו אהוד אולמרט וציפי ליבני, אנשים רציניים, אנשים משכילים, לא בעלי באסטות... (אלה יעברו למפלגת העבודה בעקבות פרץ). הרי בינינו, מעכשיו, כל המזרחים הפרימיטיביים, שרגילים להצביע הצבעה עדתית עיוורת, יסתנוורו מעמיר פרץ וילכו כאיש אחד אחריו, למפלגת העבודה. לכן לא נותר לנו, השמאליים האמיתיים, אלא לחפש אלטרנטיבה...

39 בגלל עמיר פרץ אצביע לעבודה. גלעד מן
  • 12:17
  • 10.11.05

וגם אם הייתי רוצה להמשיך להצביע למרצ אני לא בטוח שהם בחיים עדיין ואני לא מהעדות האלה שמביאות מתים לקלפי.

40 בן סימון -או שאתה מיתמם,או שאתה משקר או שאתה טיפש-המשך קהלת
  • 12:18
  • 10.11.05

ראשית ברכה למפלגת העבודה על סילוקו של רודף הכבוד והשררה,שמעון פרס. ולעניין בחירת עמיר פרץ,לתקופת ביניים אולי זה טוב,אבל לא נעים להגיד,נכון שעמיר פרץ ימשוך את הבוחרים המרוקאים מהליכוד ומש"ס,אבל מצד שני הוא ירחיק את כל היתר. ההוכחה ,בקרב מתפקדי מפלגת העבודה(שגוייסו על ידו בשיטות של המאפיה)אמנם השיג רוב,אבל בקרב ב ו ח ר י מפלגת העבודה השיג בסקרים אחוזים בודדים. בן סימון אתה חייב להודות שעמיר פרץ דרדר את ההסתדרות,למעמד של מאפיה,הזניח את העובדים החלשים ,ותמך בעיקר בועדים החזקים ונתמך על ידם. ובאשר לעתיד אם לא יהיו מהפכים בהרכב המפלגות,עמיר פרץ יוריד את מפלגת העבודה ל 10 מנדטים בבחירות הבאות,יסולק אחריהן (כמו מצנע וברק)ואז יבחר מישהו מהגוורדיה הצעירה ורק אז יהיה סיכוי למפלגת העבודה להוות אלטרנטיבה אמיתית לליכוד.

41 עמיר ראש הממשלה הבא סגור!  (לת) רועי
  • 12:18
  • 10.11.05
42 34.גדול מהחיים!  (לת) צדיק וטוב לו
  • 12:18
  • 10.11.05
43 גואל ישראל שלמה מזור
  • 12:31
  • 10.11.05

בחירתו של עמיר פרץ מסמלת מפנה חברתי היסטורי במדינת ישראל וכנראה שתוביל למהפך בבחירות הבאות לכנסת ונזכה לראות ראש ממשלה מעדות המזרח על זה צריך לברך. ברוך אתה אדוני אלוהינו מלך העולם שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה.אמן

44 ל- 38 שמעון דיסקין
  • 12:32
  • 10.11.05

אין כל קשר בין היותו פרץ ממוצא מזרחי להיותו ליצן ודמגוג. אילו היה מדובר במאיר שטרית, למשל, סביר להניח שהתגובות היו יותר חיוביות.

45 כמה שאתה תמים בן סימון מרוקאי
  • 12:35
  • 10.11.05

רוסים פולנים עירקים תימנים יבחרו במרוקאי?איפוא אתה חי ? פרץ נבחר ע"י מרוקאים,שגייס אותם בהסתדרות והם יהיו היחידים שיבחרו במפלגת העבודה בראשותו. לפני שפרץ יהיה ראש ממשלה,השפם שלו יצמח מכף היד שלו.

46 ליונית שחושבת שפרץ לא מתאים מנטלית: כנראה שאת חושבת כך, כיוון שיש לך דעות קדומות, אבל יותר ממחצית התפקדים דווקא חושבים את ההיפך.  (לת) michele
  • 12:39
  • 10.11.05
47 LE JOUR DE GLOIRE OH GLORY GLORY WHEN JOHNY COMING HOME שלמה
  • 12:47
  • 10.11.05

אני לא מבין את כל החוכמולוגים.אזה מין שטות זו "בחירת עמיר פרץ תרחיק את האשכנזים,? מהיכן הודאות בקביעה זו?חשבון טריטמתי פשוט 1+1=2 ולא משהוא אחר.הרי התנועה תהיה יותר מאוזנת רחבה קולטת ומאירה פנים לכל שכבות עם ישראל.ממה מפחדים?הוא לא הולך להקים מדינה קומינסטית?מורדי ומסרבי התוצאה תיתעטשו ואמצו אותה כברכה לתנועת העבודה.די לגילדות ולסקטורליות.פרץ אוהב את כוווווווווווווווווולם עם חיבוק ונשיקה רוסית

48 תגובה ל 43 - על מזרחיים, מקופחים וכו' אבי
  • 12:58
  • 10.11.05

אוי לנו אם הבסיס לקביעת ראש ממשלה ראוי (או כל בעל משרה ממלכתית חשובה), הנו מוצאו העדתי או החברתי. נבחרים צריכים להיות ראויים למשרתם בתוקף הבנתם את החומר, נסיונם ותרומתם לכלל הציבור. ראש ממשלה זקוק לנסיון פוליטי (פנים וחוץ) לראייה לעומק ולרוחב. רצוי גם שיהיה הגון, דבר הקשה בפני עצמו בשנים האחרונות ועוד יותר טוב אם יהיה מקובל על רוב הבריות. כל השאר לא רלבנטי וייטב אם יפסיקו להשתמש בעדתיות כהצלחה או אי הצלחה של אדם זה או אחר.

49 פרץ -הבחירה הנכונה נח
  • 12:59
  • 10.11.05

פרץ הצליח להחיות את הגויה הכמעט מתה שנקראת מפלגת העבודה. עכשיו הצבור יוכל לבחור בין מפלגות שיש להן זהות ברורה: מפלגה סוציאליסטית בנוסח הישן שתייצג את העניים והדפוקים מול מפלגה קפיטלסטית שמרנית שמייצגת את ההון . מבחינה מדינית אין הבדל גדול שכן שתי המפלגות בעד נסיגה כוללת לקוי 67 כך שבאמת הנושא יחזור להיות הכלכלה והחברה.

50 מישור החוף - אתה גזען קלמן
  • 13:01
  • 10.11.05

אתה לא שמאל אמיתי. אתה גזען אמיתי.

51 לאמיר פרץ : כולי וקולי שלך. ליכודניק לשעבר  (לת) עמרם
  • 13:06
  • 10.11.05
52 פרס ושרון = מפלגה חדשה ומובילה אורנית לוהבת
  • 13:07
  • 10.11.05

האומנם?

53 מורותי ורבותי: קיראו את תגובה 5 ותבינו שהימין כבר הרטיב את חצאיתו ציניקן
  • 13:08
  • 10.11.05

ולכל העובדים, השכירים, ובעיקר לכל נפגעי הטרור העדתי שקרואים שורות אלה: היום קיבלנו הוכחה איזה שידוך טרגי, איזו חתונת דמים היו הנישואים הכמעט קתוליים של רבים מאזרחי המדינה הזאת עם הליכוד. הטרגדיה הייתה עצם ההתמסרות למי ששונא אותך בנפש. הליכוד היה ונשאר מפלגת העשירים. נכון היו בו יוצאי עדות המזרח שעלו לגדולה - אכל בדרכם לצמרת הם נגפו תמיד בתקרת הזכוכית הבלתי נראית של הפסגה. הליכוד התמחה במזרחי-מחמד ששכפלו את עצמם : דויד לוי, סילבן ("סטיב") שלום-מוזס ועוד ליצנים ששמשו קישוט "אתני" על האח של המאפיה הליטאית-פולנית בגין-שמיר(יז'רניצקי)-נתניהו(מיליקובסקי)-שרון(שיינרמן) (הם והוריהם מאותה הסביבה, מגבול ליטא ביילרוס: האבות לבית בגין ושיינרמן(שרון) היו אפילו שכנים באותה עיר עצמה בריסק דליטא (ברסט ליטובסק ברוסית, בץז'שץ' נאד בוגם בפולנית). תרומתו המשמעותית של הליכוד לציבור יוצאי ארצות המזרח ובניהם היתה דרדורם לזרועותיה של ש"ס ולשאול-תחתיות של האורתדוכסיה החרדית. את כל זה הליכוד עשה עם הרטייה שחורה ששם לשכבות החלשות והמנוצלות על עיניהן שלא איפשרה לרוב במדינה הזאת להבים איך גונבים ממנו את עתידם של ילדיו דרך שוד כספי מסיו ופיזורם לכל רוח בהתנחלויות הקיקיוניות. בגלל "איכות החיים" של ה"נוער האיכותי" של השטחים נגזר על רוב ילדינו להיות חוטבי עצים ושואבי מיים - כחלק מהגשמת המשיחיות של רבני השטחים מוכי העיוועים ששלחו את ילדינו לההרג למענם וגנבו את פרי עמלנו - בהפרידם בין דם לדם ובין דמים לדמים. קיבלנו הזדמנות בלתי חושרת להחזיר לילדים שלנו את העתיד ולפדות אותו מן המשכנתא המשיחית שרובצת עליו. קיבלנו גם הזדמנות לפדות את עצמנו צעולם של השד העדתי והאשמדאי השבתאי-אורתודוכסי שאינם אלא כלי משחק בידי הפוליטיקאים. בניגוד לתחזיותיהם של כל מיני תועמלנים ומפחידנים- מפסידנים , עמיר פרץ ידע לעמוד בפרץ.תנוח דעתכם: שום מהפכה סוציליסטית משמעותית לא ממש צפויה כאן - אבל אתם כל כך חוששים שמתח רווחי הניצול שלכם ירד בשניים-שלושה אחוזים בודדים שדרושים כדי שלקשישה או לנכה תהיה אפשרות לקבל את תרופותיהם החיוניות - שמיד אתם פוצחים בסימפונית הפאניקה הבלתי נגמרת שלכם. העבודה חוזרת למשחק בגדול -ואם יעלה בידי עמיר פרץ להפטר סופית מן החתרן הבלתי נלאה שמעון הרס- שאימלל את חיי קודמו - הוא עוד יוביל את המדינה הזאת לקראת חזרה לשפיות ולקראת לידה מחדש. זו עכשיו אחריותם של שרון ולפיד להוכיח שהם אכן מנהיגים שקולים ואחראים ולא רק פוליטיקאים אינטרסנטים אנוכיים. הם יבחנו בנכונותם לשתף עם עמיר פרץ פעולה ולהקים חזית חילונית דמוקרטית משותפת נגד מחנה השבתאות הימנית-אורתודוכסית. אין זמן לבזבז כי בחברון ובשאר התנחבלויות בגדה כהנא יוגנד ועוזריהם כבר אוגרים נשק לקראת הניסיון למרד מזוין וכפי שכבר אמרתי כאן בעבר, הם אפילו לא יהיו הגונים מספיק כדי לוותר על אזרחותם הישראלית לפני שהם פותחים באש חייה על חיילי צה"ל. דרושה חזית הצלה לאומית ועמיר פרץ, קברנו האמיץ של השד העדתי, ראוי בהחלט לעמוד בראשה.

54 למרוקאי מ45. אני מרוקאי ליכודניק ואני אצביע לאמיר פרץ  (לת) דוד
  • 13:08
  • 10.11.05
55 ברכות אחת מיני רבים.
  • 13:09
  • 10.11.05

ברכות למר שמעון פרס על גודלך הזעיר מכל הזעירים. אכן קשה כשאול קנאה. קשה לך מאד לברך את עמיר פרץ. אפשר "להבין" אותך.איך העז תושב פריפריה מתוך הכרה. להשאר בפריפריה, לקום למולך ולנצח אותך. אכן זו גלולה מרה מאין כמוה, לכן אינך יכול לברך את עמיר פרץ כי קנאתך מציגה אותך בכל זעירותך.דמות איש העולם שאתה ואחרים מציגים אותך הוכחה כפארסה עלובה מאין כמוה.

56 ל-34 יורמיו
  • 13:10
  • 10.11.05

אבוי לך ולנו. ממה הפחד? מ"הסכין המרוקאית" ?, אפשר לחשוב שעד עכשיו נהנית אתה וחבר מרעך מרפובליקת הבננות האשכנזית, גדולי הדור והאומה, נסיכי הפוליטיקה. ממש שאפו.מאז רצח רביו, הוכיחו כל המנהיגים שאין בהם, ולו קצה יכולת להנהיג. זה ברח, השני נבח, השלישי גמגם, האחר נחשד וכולם כאחד דאגו קודם לעצמם, כיסאם ומשפחתם. חשוב לזכור, לא צריך להיות פרופוסור לפיזיקה גרעינית כדי לרצות ולהאמין במלחמה על השיוויון והצדק. אז עמיר פרץ לא מומחה לאסטרופיזיקה אבל הוא זה שאולי בזכותו משהו טוב יקרה במדינה המ.... הזו.

57 לשמעון דיסקין 35 שושנה
  • 13:21
  • 10.11.05

עם כל הכבוד שאני רוחשת לדיעותיך, אני חושבת שאתה במובן מסוים טועה. שינוי לא יכולה לנשום לרווחה. שינוי קיבלה הזדמנות ליצג ציבור חילוני ונכשלה בגדול!. בנושא של כפיה דתית היא לא שינתה מאומה!. אז על מה כל המהומה? ביבי הוא משרתם הכנוע של העשירונים העליונים. השיטה בה נקט בכדי להבריא את המשק הותירה חצי מיליון ילדים רעבים ללחם. אז מי המרוויח מגאוניותו הכלכלית? הוא גאון בהריסה! אבל מה הוא בנה על ההריסות? באשר לברק: אנשים רבים נקעה נפשם מכל הגנרלים בדימוס. גנרלים שבעים ומפוטמים שרואים עצמם Übermenschen הם היו בצבא, אז הם מסוגלים לנהל מדינה!. אותו הדבר אמור גם לגבי הגמד המחונן ברק. אל דאגה מר דיסקין! אף אחד לא יקרא לגמד החכם (בלילה) והמושחת חזרה לשילטון!. כוונתו של הרצל באלטנוילנד מעולם לא היתה, שמדינת היהודים תהיה בשליטה של חונטה צבאית בעלת מנטליות של רפובליקת בננות!. מה לעשות ישראל נמצאת במצב כל כך גרוע, שרבים מבוחריה ינהרו אחר האדם המשופם שדומה לסטאלין ובעל רטוריקה מבריקה. הם יתנו לו הזדמנות...למה? מפני שאין להם מה להפסיד! אתה עוד תתפלא איך מפלגת העבודה הדינוזאורית בראשותו תצליח, כמו עוף הפניקס, להתחדש. ההבדל בין פרץ ושרון הוא בכך שפרץ הצעיר עוד יכול להוכיח את עצמו ולהפתיע. אף אחד לא יכול להיות גרוע יותר מאנשי ממשלת הבבונים של שרון.

58 ל 5 : את צודקת, מי שמרויח פחות מ 100000 ש"ח בחודש באמת חושב שפרץ לא מתאים אורן
  • 13:22
  • 10.11.05

אבל כמה כאלה יש ? כמה עשירים שנהנים ממדיניות הליכוד מה"צמיחה" ומ"הבורסה" מול כמה עניים ? למזלם של השכבות החלשות ישראל היא מדינה דמוקרטית, והרוב הזה ידאג להעניש את אילו שהתעמרו בו. יום הדין של ממשלת ישראל הגיע, ועליה לעמוד למשפט, משפט שיתנהל לפי כל כללי הדמוקרטיה. יש כאלה שבפחדם הרב לדחות את הקץ, כבר מרעילים את מוחם של האחרים בדברי בלע והפחדה. מנהיגות, היא גם היכולת לקחת אחריות על מעשיך. את זה שכחו לא מעט אנשים.

59 גם אהוד ברק הבטיח שחר חדש.... מתנחל מהערבה
  • 13:29
  • 10.11.05

וקיבלנו אפלה חושך ישן....

60 אוי זה סופה הרשמי של העבודה כמפלגת הרוב העובד השפוי והרציונלי לשים איש כזה בראשה נו באמת... עומר
  • 13:31
  • 10.11.05

אם עמיר פרץ יעלה לראשות הממשלה נחזור לתקופות האפורות של קיצבאות מנופחות אוכלי חינם מובטלים כרוניים שחיים על חשבון המדינה ועובדים בשחור נחזור למדינה שבה ועדי עובדים מושחתים ומסואבים יכולים לקבוע את סדר היום המדיני ושבה כל בעל ממון לא ישים אפילו שקל אחד בקיצור נחזור לשנים האפלות ביותר שלנו האיש מאמין בדעות הללו רבותי וכלכלית יהווה אסון לאומי.... אם אריק יתמודד מולו בראשות הליכוד זה יהיה נהדר כי הליכוד יתן לעבודה בראש בהפרש של 45 מנדטים לעומת לא יותר מ20 אבל אם אריק יעזוב את הליכוד אז הולכת להיות מערכת בחירות מעניינת בה יהיו 5 מפלגות עם פוטנציאל בוחרים של 20 מנדטים: ליכוד, עבודה, שינוי, המפלגה שאריק יקים, ודתיים/ימין קיצוני. ובחזרה לפרץ - אוי ואבוי ואבוי ואבוי אם הבנאדם הזה יצטרך לנהל את המדינה הזו.....לצערה של העבודה אפילו אם פרס היה מתמודד מול בבון מאפריקה הבבון היה מנצח פשוט מדהים כמה האיש הזה לא מסוגל לנצח.......

61 פרץ לא ישנה את המפלגה ואת הרכבה,רק את הראש והראש לבד זה לא מספיק ויביא רק למפח נפש. ומצד שני הכלה של שני המנדטים לא יכולה לחסל את המנהיגים של החתן עם 19 מנדטים,רק משום שפרץ דפק קופה, על הגב של ביבי. יגאל כהן
  • 13:39
  • 10.11.05

מי עשה את פרץ גדול? ביבי הקטן. היו ימים שביבי היה מקפל את פרץ. בשנה האחרונה ביבי הובס פעם אחר פעם לפרץ. זוכרים בנמלים כמה פעמים ביבי נכנע והשביתה נמשכה ונענע והיא נמשכה. שם נפל הביבי שלכם ושם על הריקבון של ביבי ליבלב אמיר פרץ. שיהיה לך בהצלחה, עמיר פרץ, בעבודה. ותיזהר לא ללכלך על הליכוד יותר מדי כדי שנוכל להקים קואליציה רצינית שיהיה לה הכח לעשות שלום. כל קואליציה שתישאלץ להישען על ההזמבישים, תזבש לנו את השלום ואת החיים. שני הכוחות ההסטוריים האלה חייבים לשבת ביחד. מה שפעם קראנו :"ממשלת אחדות לאומית". כפי שצריך אחדות לצאת למלחמה ,קל וחומר בן בנו של בן בנו של קל וחומר שצריכים אחדות של כל הכחות ואפילו להכפיף את כל האג'נדות למעשה השלום. "עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל המזרח התיכון". הכו בקיצונים והושיעו את ישראל. בקלפי,רק בקלפי,לא לשלוח ידיים. כל המרים יד על חברו, נקרא רשע.

62 עד שהאתר התאים עצמו לאקטואליה, שלחתי מכתב לעמיר פרץ . להיכנס לקרא. (סוף עידן האש"חים ) אלי בובליל ר"ג
  • 13:40
  • 10.11.05

יום של תקווה יותר משמחה שמציפה אותי עם בוקר בחירתך, גוברת בי תחושת האחריות הנפלה עליך עם בחירתך, כרעם ביום סגריר. מתוך כנותי בהצלחתך אני מביא בפניך מספר עיצות שאם תרצה , יהיו מונחים לפניך בקרן שולחן , ותשמש בהן לפי ראות עינך: 1. דווקא משום שהבחירה שלך מטעמי "חברה כלכלה אתנית", יש לציבור הזה שעליו בקמפיין, תפיסת עולם ביטחונית דתית מסורתית: מקומות קדושים, חוסר אמון מושרש בפלשתינאים, אהדה למפעל ההתנחלות. ברור לך שהנאיביות השמאלנית אשכנזית לא תעבור מסך אצלם: "קורבנות שלום", ירי קאסמים מובן, התאפקות מטורפת. לעומת זאת הקהל הזה, כן יקבל בהבנה הסכמי שלום, שטומן בחובו פינוי התנחלויות. לכן אני מציע לך לא להתנהג כאריה מורעב שאוכל שתי התנחלויות לארוחת בוקר כדי להשביע את רעבונן של האליטות האקדמיות שתמכו בך, ואולי גם את רעבונך. בשום אופן אל תסמן את פינוי ומפעל ההתנחלויות כסמרטוט אדום, כעצם בגרון החברה. אם הם יסמנו אותך כיריב נקודתי, הם יכולים לגרום תעמולתית לא להיבחר. אני מציע לך להגיע אתם להבנות, לסטטוס קוו, לפני הבחירות ואולי סודי: פינוי יזום על ידם של מספר מאחזים, תמורת הבטחה מצידך שלא יהיה יותר פינוי ללא הסכם. ושכל פינוי מאסיבי יהיה כפוף למשאל עם. ( רמת הגולן ) האג'נדה הביטחונית היא העקב אכילס שלך , כי עד עכשיו נמנעת בצדק להציבה בקדמת מאבקך. אבל ראש ממשלה ניבחר במיוחד בישראל, בעיקר על האג'נדה הביטחונית. אל תחצין ותקצין את נטיותיך המדיניים. השמאל האקדמאי יבין אותך על כך. אל תתחבר לביילין (הוא מעורר כעסים). להערכתי, גם אם אתה ידוע כשמאלן, הציבור יבין שנטל ההוכחה רובץ כיום על הפלשתינאים ( פירוק תשתיות הטרור, והימנעות מפיגועים) כך שאין לך שום סיבה למהר ולהתקפל בפניהם. ברור לך שהציבור שיתמוך בך, לא יסבול פיגועים ומו"מ ביחד כמו שניסה לנתב רבין בזמנו. אתה צריך להתמרכז פוליטית לפחות עד שיהיה 2 תפור הסכם שלום. לעניין הזה, יש לי רעיון, תזמין את פרס וכך תשביע את רעבונו, מעמדו האישי והפוליטי: תמנה את פרס לשר על "הממונה להשגת הסכם שלום". תן לו חופש פעולה להיפגש עם מי שהוא רוצה , אבל בתנאי אחד: אין שום ויתור לפני הסכם. תביאו הסכם תפור וסופי, סוף הסכסוך. להמשיך את מה שברק לא סיים. עי"כ תנער את האליטה השמאלנית האקדמאית שתמכה בך: לכו לפרס, תביאו הסכם. תהיה חופשי לטפל בענייני כלכלה וחברה ללא שום לחץ. כך גם תנטרל את המתנחלים. וכך גם תוכל לשכנע את ציבור בוחריך הימניים קצת: כי גם אלו וגם אני בתוכם,יגלו הבנה מרובה להסכמים סופיים שמבטיחים את סוף הסכסוך ושלום שוויתורים קשים בחובן. מה עוד שההסכם יובא למשאל עם. 2. הבעיה הגדולה עם ההפרטה המטורפת של ביבי (שהייתי הגדול במעריציו) שהיא לא יצרה שום תחרות, היא יצרה אוליגרכיה שכל מטרתה להגדיל את רווחיה , בעיקר על חשבון המעמד הבינוני. כי זה המעמד שעולה הרבה כסף לאוליגרך שיש לו נטייה טבעית להחליפו בעובד חדש צעיר שייעלה לו פחות מחצי. אני חושב שחסר למשק, תחרות אמיתית: יותר בנקים, יותר חברות סלולריות, יותר חברות תקשורת קווית, יותר תחנות רדיו, מי אמר שכל חברה צריכה להרוויח מילארדים כל שנה. אפשר לעבור לרדיו דגטיטלי, וכך יפתחו עוד מאות תחנות רדיו, שיספקו פרנסה. יותר חברות סלולריות . ריבוי חברות אלו יפגע באוליגרכים , יגביר את הביקוש לעובדים מקצועים וותיקים ( מעמד בינוני) וכך יהיה לנו משק חופשי, שווה לכל נפש. בעיקר בעיקר זה יביא תקווה כמעט לכל אחד: אפשרות אמיתית, כמעט לכל יזם קטן להתחרות עם הגדולים. התרכזתי בשתי בעיות עיקריות בהיבט העקרוני והמעט מעשי. כי אני חושב שהם עיקר הבעיות שרובצות לפתחו של כל מועמד לראשות ממשלה וקל וחומר לפתחך. אם תיטיב, להיות קשוב קצת לדבריי, מועמדותך לראשות ממשלה לא תהיה אפיזודה. כי כשלון שלך , יהיה כשלון שימיט על החברה המזרחית עוד מאה שנה במדבר נושאי הכלים של האליטות האשכנזיות. הצלחתך , תוריד משהו מתחושת התסכול שעוטפת אותנו. אני מכל הלב מאחל לך הצלחה, גם שאני כלל לא בטוח שאוכל להצביע בשבילך, בעיקר בשל האג'נדה המדינית ביטחונית שלך. לפחות עד עתה.

63 עידן חדש , המלחמה הבולשיווית החלה  (לת) ירון
  • 13:51
  • 10.11.05
64 שהחיינו וקיימנו...  (לת) כנפו
  • 13:52
  • 10.11.05
65 כמה מפתי ומעודד למצוא את עיתון הארץ תומך בהנהגת עמיר פרץ,..  (לת) כנפו
  • 13:54
  • 10.11.05
66 עבודה=8 מנדטים  (לת) מיכאל
  • 13:58
  • 10.11.05
67 אני חבר ב"יחד"  (לת) יובל
  • 13:58
  • 10.11.05
68 מפלגת העבודה חזרה לשורשיה הפסולים מנחם
  • 14:13
  • 10.11.05

אמיר פרץ מייצג את כל הרע במפלגת העבודה. הוא מייצג את הוועדים הגדולים שחיים טוב על חשבון כולנו, הוא מייצג את ה"עמך" שמשמעו דמגוגיה ולחם לעניים והכי גרוע שהוא יעשה קואליציה עם הדתיים למינהם שהם אבות השחיתות והטרוף במדינה. אולי אמיר פרץ יעלה מעט את מספר המנדטים של המערך ובכך יגרום נזק יותר מתועלת אך בסופו של יום כל האנשים השפויים ינטשו את המערך וחעברו, בניגוד לאמונתם, לשינוי מכיוון שרק שינוי שפויים מבחינה מדינית, כלכלית ובעיקר אנטי דתית והתנחלויות.

69 בעוד שנתיים פרץ יהיה פאסה. יעשו לו כמו שעשו לפואד.ידיחו אותו מרשות העבודה.חוץ מזה פרץ מסמל את האיגודים הגדולים המושחתים  (לת) אין מנהיג אמיתי בישראל
  • 14:23
  • 10.11.05
70 טוב יעשו האליטות האקדמאיות שתמכו בעמיר, ולא ידחקו בו לשמאלניות של "בריחה וקרבנות שלום": קהל היעד שאליו כיוונתם לא טיפש, ולא ימכור את האג'נדה הבטחונית תמורת "מנה חמה": ויתורים רק תמורת הסכמים.  (לת) אלי בובליל ר"ג
  • 14:30
  • 10.11.05
71 למערכת הארץ: למה החבאתם את המאמר המצויין של יוסי ביילין?  (לת) למערכת הארץ למה החבאתם את המאמר המצויין של יוסי ביילין?
  • 14:37
  • 10.11.05
72 הזדמנות גדולה לעבודה!!!  (לת) שי אופיר
  • 14:45
  • 10.11.05
73 אין חדש בפוליטיקה הישראלית עד שתמוגר השחיתות  (לת) ירמיהו מן הענתות
  • 15:02
  • 10.11.05
74 פרץ - פרס: אסון רודף כשלון  (לת) מ
  • 15:08
  • 10.11.05
75 מפלגת העבודה יכולה היתה לצאת מחוזקת מהבחירות, אם רק היתה מאחדת את שורותיה ומפרגנת ליו"ר הנבחר אורי
  • 15:11
  • 10.11.05

אבל מפלגת העבודה היתה ונותרה מפלגה מרירה ומתנשאת, ואותי, כמי שתמיד הצביעה עבורה, היא כבר איבדה מזמן. אין לי שום דבר בעד עמיר פרץ - אדם שהתכונה המאפיינת אותו ביותר היא כוחניות (אם היה מפסיד אולי היה משבית את המשק?), או בעד שמעון פרס - שמזמן, אבל ממש מזמן, היה צריך לפרוש מהחיים הפוליטיים, לפנות את הבמה לצעירים, ואם הוא עדיין כל-כך נלהב לקדם את ענייני המזרח התיכון הבוערים בעצמותיו - ניתן לעשות זאת גם מאחורי הקלעים. נבחר יו"ר חדש, למפלגה מפורקת ומפוררת, שאף אחד לא ממש מאמין שהיא מסוגלת כיום לחזור לשלטון, מדוע לא לאחד את השורות מאחורי הנבחר, לפרגן לו על הניצחון, ולצאת ביחד לדרך חדשה? הרי גם מקטרגיו הגדולים ביותר של עמיר פרץ לא יכחישו את יכולתו להגיע לקהלים רחבים הרבה יותר מקרב מצביעי העבודה המסורתיים, עד כדי "חדירה" למעוזות מובהקים של מצביעי ש"ס וליכוד. אף אחד לא יכול להתכחש לפוטנציאל, מדוע לא לנצל אותו? אני שומע "מנהיגים" מדברים על התרסקות המפלגה ועל כך שתהפוך ל"נישה", ושערותיי סומרות. על איזו מפלגה הם מדברים בדיוק? על המפלגה החבוטה והמגוחכת שכולם לועגים לה בשנים האחרונות ולא רואים בה אלטרנטיבה לכלום? "נישה"?? איזו נישה? האם מפלגת העבודה כיום איננה נישה של הליכוד? האם יש לה משמעות כלשהי מלבד העובדה שכמה מחבריה נהנים מג'ובים מכובדים בחסות ממשלת שרון?? מדוע להסתגר בחדרי חדרים ולטכס עצה כיצד לסכל את תוצאות הבחירה באמצעות הליכים משפטיים (כמו שחקני כדורגל שמתווכחים עם השופט לאחר ששרק לפנדל, ויכוח עקר ומיותר), כאסופה של קשישים טרחניים ונרגנים שחשים כי "שדדו להם את המפלגה"? ושיאו של הבזיון - שמעון פרס "בכבודו" ובעצמו, לא מסוגל אפילו להתקשר ליריבו ולברכו על הניצחון. אני ממש מתקשה להאמין כמה הערכתי פעם את האיש הזה. אם מפלגת העבודה לא תהפוך את עורה ותתייצב כאיש אחד מאחורי עמיר פרץ, אין לה סיכוי לגרוף יותר מעשרה מנדטים בבחירות הבאות, וגם זה נראה לי נאיבי וקלוש.

76 בן גוריון היה מזכיר ההסתדרות בטרם הקים לנו מדינה לדיסקינים, לגזענים, ולפחדנים
  • 15:14
  • 10.11.05

נכון, הסיכויים שמנהיג פועלים ממוצא צפון אפריקאי, שגדל בעיירת פיתוח בדרום, שאפילו אינו יכול להתהדר בתואר אלוף במיל, יבחר לראשות הממשלה במדינה נגועת גזענות ומיליטנטיות כשלנו, כשמולו ניצב מועמד ימני נאו ליברלי, בן של פרופסור מרחביה ובוגר MIT הדובר אמריקאית שוטפת בחליפת מעצבים, שבכיסה מוחבא סיגר דולק, וכולו תוצר של משרדי פרסום, נראים היום אפסיים. בברזיל זה דווקא קרה, אך איפה אנחנו ואיפה ברזיל.

77 אם פרץ יסייע למעמד הביניים הוא יבחר נעם
  • 15:23
  • 10.11.05

מעמד הביניים הפך להיות שכבת העוני החדשה בעקבות חוקי השנים האחרונות. זאת כי כספי הביטוח הלאומי שאנו משלמים כל חודש הפכו למס לכל דבר, כמו גם כספי ביטוח הבריאות. לעומת זאת הביטוח הלאומי אינו מקנה דבר לשכבות הביניים ולמעשה מהווה נטל מיסי נוסף ותו לא. החוקים שחוקקו ושינוי יעודי הכספים הפך את מעמד הביניים לחסרי זכויות, חסרי הגנה סוציאלית, והעביר את כל הכח לידי המעסיקים. כך תנאי העבודה נעשים גרועים יותר, האיום מפיטורין מפחיד יותר ומעמד העובד מתדרדר והולך. ההטבות למאיון העליון העשיר בארץ תוך רמיסת זכויות העובדים הוביל ליצירת שכבת עוני חדשה. שכבה המצליחה להתקיים אך מעמדה, ביטחונה הכלכלי וייציבותה מתדרדרים משנה לשנה. זה ההזדמנות של עמיר פרץ לפעול למען מעמד הביניים ולכוון את הממשלה לכיוון מי שעובד כאן ומחזיק את המדינה ולא לקבוצת אליטות מקורבי שלטון

78 בחרתי מרץ. בבחירות הבאות אצביע עבודה. יש תקוה!  (לת) מצביעת מרץ
  • 15:24
  • 10.11.05
79 שינוי תקבל יותר מהעבודה - יש להם תדמית שקולה יותר.  (לת) ש ה
  • 15:36
  • 10.11.05
80 הצבעתי שינוי הפעם עבודה  (לת) צוחק לכל
  • 15:54
  • 10.11.05
81 אצביע עבורה  (לת) ליכודניקית
  • 15:55
  • 10.11.05
82 נצחון הוועדים הגדולים הצודק
  • 16:03
  • 10.11.05

אבל זה יעזור להם. ישראל תפנה בסופו לש דבר נגד שחיתות שרון מצד אחד וההיסתדרות מצד שני, ותעלה על דרך הרפורמות.

83 דני, עשה טובה, תפסיק עמיר פרץ
  • 16:05
  • 10.11.05

אני מבקש להודות לך דני בן סימון על המאמר. אנחנו הרי מכירים שנים רבות, ואני יודע שתמכת ותמיד תתמוך במרוקאים ובכל מה שריח מזרחי נודף ממנו. כזה אתה, כך נולדת, וכל הכבוד לך שאתה לא מתעלם משורשך. אלא שבמקרה זה, למרות שהודיתי לך על המאמר, כי הוא באמת מצויין, אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה לא לחזור על מאמר כזה בשנית בעתיד. ביום חמישי לפנות בוקר, בנאום הנצחון שנשאתי בבית מפלגת העבודה, קברתי סופית את השד העדתי. ואני בשום אופן לא מוכן שאתה תוציא אותו מקברו, למרות אחוות המזרחיים שיש בינינו. אני מבין שאתה תומך בי וכותב בזכותי בגלל היותי מזרחי, אבל אני מוותר על כך. כמזרחי אל מזרחי אני פונה אליך - חדל. אל תעשה לי את זה. למרות שהמזרחיות אצלך היא בדם, ואתה לא מסוגל לתמוך באשכנזי. אני למשל, כן יכול. חוץ מזה, נכון שאני יונה בדעותי המדיניות, אבל לא עד כדי כך כמוך. אתה הרי "שלום עכשיו". תמשיך דני לכתוב כמה שאתה רוצה, אבל אותי תעזוב. בברכה עמיר פרץ

84 והנה כל המגיבים בשכר של פרץ מתחילים להפציץ בתגובות  (לת) נמאסתם
  • 16:23
  • 10.11.05
85 82: דבריך נכוחים, אבל אתה לא עמיר פרץ...  (לת) למה לך להתחזות? דבר בשם עצמך!
  • 16:26
  • 10.11.05
86 שמתי לב שזה ארני
  • 16:29
  • 10.11.05

יום קשה לנהנתני בלייזר ולאחינו הקנאים

87 טועה בן-סימון בפסקה האחרונה, העבודה כבר הייתה חזרה בתמונה, עם איזה נפל אחד בשםאהוד ברק שכנראה דפק שם את המסמר האחרון  (לת) מוטי
  • 16:41
  • 10.11.05
88 לציניקן- אכן היום לא איכזבתני בנאום חוצב להבות. להפתעתך עם חלק מדבריך אני מסכים, יש לפרץ סיכוי לבנות מפלגה סוציאל- דמוקרטית אמיתית, ולהיפטר אחת ולתמיד מחונטת הגנרלים המסובבת אותנו בכחש. .המשך.. המטיף
  • 16:44
  • 10.11.05

אלא מאי- אתה מתלהב מניתוק הדת מהמדינה, או יותר נכון מניתוק הדתיים מהמדינה, אבל להוותך ולאכזבת רבים מחבריך מה לעשות ופרץ ורבים מבוחריו הם אנשים שהמסורת היהודית חשובה להם, ולא ירוצו כל כך מהר כביילין ושותפיו חסרי השורשים להתנתק מיהדותם, אז כדאי שתצנן קצת את התלהבותך, כי מפלגת העבודה הבאה עלינו לטובה הולכת להיות שונה לחלוטין ממה שאתה חושב שהיא הולכת להיות.

89 שוב "אש"ח"ים? אתה מוכיח שוב ושוב שעם גזענים ושונאי השונים מהם - לא ניתן להתווכח. בהם (כמוך) צריך ללחום עד הסוף. אתה מזכיר לי כתובת נאצה (שצלמתי) על דלת סניף ארגון ניצולי השואה: "מוות לאשכנאצים"!!!!!!  (לת) לבובליל - שונא האירופאים/האשכנזים,החילונים, ה"שמאל" והערבים
  • 17:13
  • 10.11.05
90 היום, אולי, זו תחיית המתים של מפלגת העבודה הצועד בנעליו
  • 17:21
  • 10.11.05

יום שיזכרו אותו, יום שיחלקו את ההסטוריה ללפניו ואחריו, צדק לפיד: יום בסדר גודל של המהפך הבגיני ב1977. אודה על האמת: הרבה שנים בזתי למפלגת העבודה, ביחוד בשנים האחרונות. אף פעם לא הצבעתי אליה. אבל אולי נולדה היום מפלגת שמאל אמיתית, שלא היתה מעולם, בישראל, ושמה מפלגת העבודה. ימים יגידו, ניתן לפרץ צ'אנס גדול. בכל מקרה, מה שהיה לא יהיה. והערה למערכת הארץ: יכול להיות שההודעות האמיתיות שלי קצת יותר משעממות מאלה של 'הצועד בנעליו' השני, שמעתיק ממני את ההודעות, מסרס אותן או שותל אותן במקומות לא רלוונטיים וגם כותב דברים שהם כביכול דעותי. בכל זאת, הייתי מבקש שתעשו איזה סלקציה בבוקר, כשמופיעות דעותיו של 'הצועד' החקיין שאין לו כנראה הרבה חיים חוץ מלחקות אותי, אם זה מה שהוא עושה ממתי שהוא מתעורר, לפני 7 בבוקר. ובנצחון פרץ ננוחם.

91 מה שבטוח שנקבל מחדש כלכלה נכשלת ועידוד וועדים.חזקים. מה שמ"י צריכה זה :1. יציאה מהשטחים ומהר2. כלכלה מודרנית של הייטק ותיירות3 בניית מדינת סעד במתקונת של סקנדינוויה(לא סוציאליזם ולא קפיטליזם נוסח ארה"ב). האם פרץ יבצע את 1+2 כדי שיוכל לבצע 3? מסופקני  (לת) ראובן - פרץ? סדר יום אחר? - אולי... האם טוב?- אולי...
  • 17:23
  • 10.11.05
92 יש כאן מגיב שכבר שלח לפחות 15 תגובות כ"הליכודניק", ש"הצביע מרץ", פעם הוא גבר, פעם אשה, והכל כמובן שם מי ששלח אותו - הוועדים השמנים והמושחתים של פרץ  (לת) כל כך שקוף שזה מבחיל
  • 17:24
  • 10.11.05
93 עתיד מ"י אסור שיהיה תלוי לא בגנראלים+משיחיים+ בעיית השטחים ולא - באוכלוסיה נכשלת תרבותית וכלכלית+ "צא בחוץ" וכו'. האם פרץ הוא הפתרון? - עדיף "שינוי"  (לת) לעניין העתיד
  • 17:26
  • 10.11.05
94 גם מצנע היה "מהפך" וההבטחה הגדולה שתעלה את העבודה על דרך המלך  (לת) סתם זכרון קטן
  • 17:27
  • 10.11.05
95 איזו טרגדיה לתנועת העבודה קול ברמה פרץ מזמר לה את תפילת ההשכבה מבן גוריון עד למיתה מה שמצטייר כחזרה לנעורים זו לא יותר מפרסה עלובה ואיזו בושה מאפיונר היא המליכה בראשה איש ישר
  • 17:35
  • 10.11.05

עורו הוועדים הסתערו על אל על על חברת החשמל בזזו מכל הבא ליד הנה הוא בא אל קפונה הבןז.. עכשיו זה רשמי אפילו יש לו משורר ליצן חצר נלעג ומה שהכי צורם בתודעה מאחור הוא נתמך בידי חכמי השמאל שמבקשים שוב שהמרוקאי סכין יעשה להם את העבודה..

96 בטחון הוא דבר מורכב מדי על מנת להשאירו בידיהם של "מומחי הבטחון" משה לופיאנסקי
  • 17:51
  • 10.11.05

(ואריאציה על אמירתו של ביסמרק "מלחמה היא ענין מסובך מדי על מנת להשאירה בידי הגנרלים")

97 פרץ עוד יגלה ש"הלבנים" ממש לא קומוניסטים כמוהו, ו"השחורים" ממש לא אולטרה-שמאלנים קיצוניים כמוהו.  (לת) בואו נחכה לבחירות. הימין היום חוגג
  • 17:56
  • 10.11.05
98 84: זה ועד חברת החשמל, ולואי רוט מבנק לאומי משלמים להם. פרץ עכשיו "מתנקה". הועדים עושים לו את "העבודה"  (לת) חי חי חי "מהפיכת הפרולטריון"
  • 18:01
  • 10.11.05
99 אני נשאר עם טומי! שי
  • 18:07
  • 10.11.05

רק במפלגה של טומי אנימוצא מקום! בלי מרוקאים ובלי חרדים!

100 זה לא נצחון שלנו שמשון
  • 18:09
  • 10.11.05

זהו נצחון מזרחי לפרזיטים,לבכיינים לשקרנים!אורזים חפצים ועוברים במהירות לשינוי!!

101 המרוויחים הגדולים היום: שינוי וליברמן!  (לת) חכו ותראו
  • 18:10
  • 10.11.05
102 פרץ בני
  • 18:19
  • 10.11.05

האם יש פריצת דרך עם פרץ? ימים יגידו. בהחלט שווה לנסות ולבנות מפלגה עם עוד אנשים מוכשרים ורגישים לבעיות חברתיות מאשר אנשי צבא שמעולם לא יצאו ולא יצאו ממסגרת צבאית לטוב ולרע. צריך חשיבה להציב בראש סולם העדיפויות את נושא הכלכלה העוני והפערים החברתיים. אין מדינה שתחזיק מעמד לאורך זמן רק על כוח צבאי אם הכלכלה מעורערת.

103 טלפון מפרס נתנאלה
  • 18:42
  • 10.11.05

נו באמת, מר רבי ישראל סובר, איזה חוסר הבנה ואמפטיה. אתה באמת לא יכול להבין? אתה באמת חושב שהוא זבל של בן אדם? מה השטויות האלה והסגנון הוולגרי והבוטה האלו?

104 בואו נקווה שפרץ מבשר את קץ שלטון האחוסלים  (לת) אשכנזי טהור (א"ט)
  • 19:13
  • 10.11.05
105 תומך בפרץ אבל יוסי
  • 19:43
  • 10.11.05

עם כל מה שעמיר פרץ אומר אני מסכים בלב שלם ואולם אני בכל-זאת חושש מחוסר הנסיון בענייני בטחון ומהקואליציה העתידית עם ש"ס את שיפור החברה ודאי ראוי לבצע לפי מתווה פרץ אך סדר היום הבטחוני אינו גחמה אלא אילוץ בו אנו נתונים

106 Yigal Cohen, if you start your own party, I'm in  (לת) Dan
  • 20:29
  • 10.11.05
107 צועק ולא אומר כלום.זהו פרץ. אין מלים.
  • 20:45
  • 10.11.05

שפמו כשל סטאלין. צעקותיו כצעקות----- ידיו המתלהמות כידי מוסוליני.. אותו אתם מציעים לנו כראש ממשלה בישראל.???? הרי בכל מדינה שיבקר ,יפרצו בצחוק.. השתגעתם!!!! מפלגת האבודה....התאדו!!ונגמור ענין.!!!

108 To # 38 Atheist
  • 21:38
  • 10.11.05

You consider yourself as left. So do I but contrary to your conservative view and often-racist statements I am embarrassed to have someone like you on the left side of the political map. Can you please explain what the political agenda of Amir Peretz has to do with his look and style of speech? What is the connection between someone?s look and his qualities like thoughts, ideas, morals and values? I come from an eastern Europe family and I was born in kibbutz, lived in Tel-Aviv and have always voted to left wing political parties and I think the vote for Amir Peretz is good for Israel and that Amir Peretz express a real hope for a basic and deep change in the ways Israel choose to exist in the future.

109 הבדיחה היא שעכשיו אולמרט אומר שניצחון פרץ זה נצחון "המחאה החברתית..." - צודק, המחאה של הוועדים הגדולים שרוצים לשדוד עוד  (לת) מוטי
  • 21:57
  • 10.11.05
110 כתבה שטחית ומלאת הכללות וסטריוטיפים אורון
  • 22:17
  • 10.11.05

בן-סימון כותב כאן כתבה מלאת הכללות, סטריוטיפים ושאר שטויות, שנדושות כל הזמן בתקשורת בציבור,רק כדי למלא מהר את העתון שלמחרת הבחירות. מאימתי "השתלטות הגנרלים" היא שהשליטה תפיסה בטחונית מסוימת -הרי "גנרלים" יש מן השמאל הקיצוני ועד לימין הקיצוני.ובן-גוריון וגולדה וגלילי לא היו בעלי תפיסות בטחוניסטיות ע"ח רווחה?כמ"כ פרץ לא מיצג רק את "חסרי הכל מהפריפריה", אלא גם ובעיקר את ה"מזרחיים"לשעבר שכן עלו בסולם החברתי-כלכלי והשתלבו והגיעו לשויון עם כל "השאר".

111 עמיר פרץ - מהפך אמיתי הקטן באדם
  • 22:19
  • 10.11.05

אני שלא חלמתי להצביע לעולם למפלגת העבודה אצביע בעדה אם עמיר פרץ יעמוד בראשה בבחירות.

112 ל 108 מישור החופי
  • 22:52
  • 10.11.05

התגובה נכתבה בציניות. זו פארודיה על אשכנזי שמאלני גזען שלא מסוגל להצביע עבור פרץ, ממניעים גזעניים.

113 זה בכלל עיתון הארץ שהחליט לפרוץ לקהלים חדשים  (לת) עובד
  • 23:54
  • 10.11.05
114 כפי שמישהו רשם פה כבר, פרץ אינו מתאים לכהן כראש ממשלה או בכלל בתפקיד בעל סמכויות מדיניות או כלכליות. הרי אדם אשר עיקר חזונו מצומצם להשגת פופולריות זולה ע"י פיזור הכרזות  (לת) cbh
  • 23:56
  • 10.11.05
115 הבשורה היא המסר אופטימיסט זהיר
  • 23:56
  • 10.11.05

אמיר ישר כח, אתה נותן צבע לפוליטיקה. ניתן לראות את המסר שלך ולא בזכוכית מגדלת, אתה נוטע תקוות בלב מי שחש שערכי תנועת העבודה כתובים רק בספרים. האנרגיה והנחישות מורגשות אצלך. אני מאחל לך ולנו שתדע לנווט את המסר החברתי כלכלי ומדיני שלך את הנחישות והאנרגיה בים הכרישים האורב לך מימין ומשמאל. הפוליטיקה הופכת בזכותך מחד גונית וחד מימדית לרבגונית מעניינת ונוטעת תקווה

116 פרץ בראש מנגנון מסואב משומן ודורסני של ההסתדרות הוא לא המנצח הרומנטי כפי שהשמאל רוצה שנאמין , אבל מה, הם יעשו הכול כולל השתקת והעלמת העבודה, שמדובר באדם העומד בראש מנגנון מסואב וכוחני שחיי על חשובן העובדים. יהודי חרד
  • 00:20
  • 11.11.05

הניסיון לצייר את פרץ בצבעים רומנטיים כמועמד המזרחי שהגיע מהפריפריה וכבש את המפלגה הוא לא יותר מהטעיה. כמו שהשמאל השתיק כל ביקורת על שרון על מנת לאפשר לו את ההתנתקות, כעת פשוט מעלימים ושוכחים את מהלך המפקד למפלגה, את העובדה שמדובר באיש שכבר התמודד לכנסת ונכשל, באדם שמגיע ממנגנון מסואב ומרקיב, מנגנון ענק של עסקנים שחיים על חשובן העובדים (ופרץ בראשם) מנגנון שכולוגוייס לעבודה בשביל פרץ. פרץ הוא לא האנדרדוג, הוא לא האביר נקי הכפיים, הוא מזמן לא מייצג הפועלים והעובדים, ספק אם הוא מייצג את המזרחיים. פרץ הוא בלון נפוח שמפלגת העבודה ביאושה מנסה לנפח.

117 מי שלח את יונית הגזענית?! סקרן
  • 00:34
  • 11.11.05

היצור המתכנה יונית הגיב על כל הכתבות הקשורות בבחירתו של עמיר פרץ במסירות וגזענות אין קץ, מי נמצא מאחוריה? ממש יגאל כהן חדש...ברוכה הבאה למחלקה הסגורה. מה עשה לך עמיר, יונית?

118 הגנרלים הביתה - להחזיר את המדינה לעם דורבן
  • 00:42
  • 11.11.05

נימאס באמת מהגנרלים שהשתלטו על כל חלקה טובה במדינה. במדינה מתוקנת גנרלים מקומם בצבא ולא בפוליטיקה. רק ברפובליקות בננות ובדיקטטורות נמצאים בשלטון גנרלים. חוץ מלהביא עלינו הרוגים, פצועים, מלחמות ועוני לא יצא לנו כלום מהם. כאחד שעזב את העבודה, אני מתכוון לחזור אליה עכשיו שוב. עמיר פרץ הוא הרובין הוד הישראלי. ואיך אמר אחד מאנשי האתמול. ה ם מ פ ח ד י ם.

119 The Muflata Party Clear View
  • 02:56
  • 11.11.05

Yes they are back in the game but not as the Labor Prty but as the Muflata Party Achlama Mehira

120 פרס ונושא כליו רפי אלול arv אריאל
  • 00:57
  • 12.11.05

פרס נכשל לא רק משום שמולו התיצב איש נקי כפיים. הוא כשל גם בגלל שאיבד את היכולת להבחין ולסנן מקרב החבורה שמקיפה אותו את אלה שעם השנים הפכו למושחתים. כאשר אני רואה בצמוד לפרס את ח"כ לשעבר רפי אלול אני לא מבינה מה לפרס ולאדם זה שחבר לאנשים מפוקפקים, שאולי משתמשים בו ובקשריו עם פרס ואחרים כדי לקדם את השתלטויותיהם בכל דרך אפשרית על מקורות הון שונים. כמו שנאמר:"אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה"

121 פרץ לקקן לערבים כמו פחימה וענונו  (לת) יואל
  • 07:33
  • 12.11.05
122 לא ציפינו מבן סימון לשום דבר אחר ערן
  • 09:57
  • 12.11.05

בן סימון הוא כידוע לכול מרוקאי. באופן מפתיע גם עמיר פרץ מרוקאי. בן סימון הוא שמאל עד שמאל קיצוני. באופן מפתיע אותו כנ"ל גם עמיר פרץ. הבנתם עד כמה העיתונאי אוביקטיבי ? אמנם נכון שבן סימון משוכנע שהוא צרפתי עד רמח איבריו, אבל במקרה זה בן סימון מתעלה וסולח לפרץ על חוסר הייחוס שלו......

123 כקורא ותיק של "הארץ" ,אני יכול להעיד שדניאל בן סימון לא מחבב אשכנזים-הוא מעדיף מזרחי איש ליכוד על אשכנזי בשמאל על אף דעותיו השמאליות כביכול!  (לת) אשכנזי
  • 10:00
  • 12.11.05
124 פרץ הוא אדיוט,מישהו יכול לדמיין את ה"שכונתי"הזה מכהן כראש ממשלה?!  (לת) בעז
  • 10:23
  • 12.11.05
125 ליונית וליתר בעלי הדעות הקדומות המשפריצים את אוולתם וזדונם חוזר ל"עבודה החדשה"
  • 15:55
  • 12.11.05

לאחר שנבחר וייחשף לציבור, לא תהייה לכם ברירה אלא להקשיב לאיש, ולא לתדמית שמכרו וימכרו לכם יריביו. וכשתקשיבו, תשמעו את עושר שפתו, עומק מחשבותיו, יכולת המנהיגות המולדת בה ניחן והכריזמה הנשפכת ממנו כממעיין מתפרץ, גם אם לא תסכימו עם כל רעיונתיו. "ההוויה יוצרת תודעה, התודעה יוצרת מחשבה והמחשבה תביא לפעולה, הרבה פתקי אמת בבחירות", אמר אמיר פרץ לאחר היבחרו בראיון טלוויזיוני ספונטני, ועם יד על הלב יונית, לא נראה לך שאיש כזה יכול וראי להנהיג את המדינה, ואפילו להיפגש עם עם בוש בבית הלבן? אם תחליטו לשמור על זכותם שלא לצביע בעדו, לפחות אל תשתמשו בגזענות מבחילה!

פעילות
המלצות
הפופולריות בכללי
פרסומת