מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

עמנואל רוזן יוצא לחופשה: "הכל הכפשות אנונימיות"

לאחר פרסום תחקיר "הארץ" על התנהגות לא הולמת כלפי נשים שעבדו עמו, הוחלט הערב כי העיתונאי הבכיר ייצא לחופשה עד לבירור העדויות. רוזן בתגובה ראשונה: "ממתין לבדיקה מהירה"

חברת חדשות ערוץ 10 הודיעה כי "העיתונאי עמנואל רוזן ייצא לחופשה עד לבירור העדויות שהתפרסמו בעניינו היום. את החלטתו מסר רוזן למנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, בתום שיחה בין השניים. חדשות 10 תפעל בעניין זה על פי הוראות הדין ככתבן וכלשונן". בנוסף, השעה עצמו המגיש גם מהגשת התוכנית "תיק תקשורת" ומרדיו ללא הפסקה.

ההודעה נמסרה בעקבות פניות אל קברניטי החברה לבדוק את העדויות שהופיעו בתחקיר "הארץ", בו מתארות נשים שעבדו עם העיתונאי הבכיר התנהגות בלתי הולמת ומטרידה. בתחקיר נחשפו עדויותיהן של נשים שעבדו עם רוזן במשך השנים, המתארות מסכת חיזורים אובססיבית ומטרידה.

בעקבות ההודעה, פרסם רוזן לראשונה את תגובתו לטענות: "במשך עשר שנים מתנהל נגדי מאחורי הקלעים ובאינטרנט מסע הכפשות אנונימי, המציג דמות דמיונית שאינה קיימת במציאות: 'עמנואל רוזן המטריד'. בשנים האלה לא היתה כמעט אישה אחת, שעבדה במחיצתי, או שהתראיינה אצלי, שלא תושאלה על ידי מארגני הקמפיין המתוכנן האם פגעתי בה או הטרדתי אותה. עכשיו, כאשר אגודת העיתונאיות החליטה להוציא את מחול השדים הזה מחושך לאור, אני מברך אותה על כך וממתין בקוצר רוח לבדיקה מהירה ויעילה של הדברים כולם. הגיע הזמן להעמיד במבחן המציאות את חרושת השמועות וההשמצות שלא נבדקה איתי ולא נשאלתי עליה. דברי מעולם לא נשמעו. היום אחר הצהריים הודעתי למנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10, גולן יוכפז, על החלטתי לצאת לחופשה מהעבודה בערוץ עד אשר יסתיים תהליך הבדיקה היסודי – ותוסר העננה. אני מקווה שהבדיקה תהיה מהירה לפחות כמו המהירות והקלילות שבה התנפח הסיפור חסר השחר הזה לממדים מפלצתיים".

רוזן
רוזן. צילום: דניאל צ'צ'יק

לידי "הארץ" הגיעו עדויותיהן של יותר מעשר נשים המתארות דפוס פעולה דומה, לצד עדויות אנשי תקשורת בכירים שאישרו כי הכירו את דפוס ההתנהגות מזה שנים רבות. בין הנשים שעדותן הובאה בכתבה היתה א', שעבדה עם רוזן לפני כעשור, כשהיתה חיילת. "התחלתי כעבור זמן קצר לקבל ממנו מסה של הודעות, עשרות ביום ובלילה... ערב אחד נעתרתי לחיזוריו העקשניים והזמנתי אותו אליי. הוא חתר כל הזמן למגע ושוב ושוב אמרתי לו שאני לא רוצה. באיזשהו שלב פשוט הפסקתי להגיד לא. אמרתי לעצמי תשכבי בשקט וזה ייגמר. גם תוך כדי שקיימנו יחסי מין המשכתי להגיד לא, אני לא רוצה, והוא המשיך".

ב', אשת תקשורת אחרת, סיפרה: "הייתי בת 21, היתה לי עבודה ראשונה אחרי הצבא באחד מכלי התקשורת. נכנסתי למערכת חדשה, לא הייתי יותר מידי בקיאה ביחסי זוגיות-מיניות-עבודה. פגשתי שם את עמנואל רוזן והחל חיזור שמעולם לא ראיתי. חיזור אגרסיבי ואובססיבי ברמה יומיומית שהולכת ומתגברת... זה נגמר אחרי שפעם אחת הוא הסיע אותי לאיזה חניון, עם יין, וניסה לנשק אותי וגם חשף את איבר המין שלו וביקש שאלטף אותו. הרגשתי שזה פשוט לא מתאים והתעקשתי שייקח אותי הביתה. הוא ניסה להתעקש שנישאר, אבל בסוף אחרי שהתעקשתי שוב שיפסיק הוא הפסיק. הוא החזיר אותי הביתה ופשוט הרגשתי ריקה ומחוללת".

לאחר פרסום תחקיר "הארץ", פנו אל חדשות 10 "תא העיתונאיות", שחברות בו פעלו בשבוע האחרון לחשיפת הפרשה, וכן "איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית" בדרישה לקיים "הליך משמעותי יסודי לבדיקת הטענות על התנהגות לא הולמת כלפי נשים שעבדו לצידו ותחתיו".

לדברי מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, אורית סוליציאנו: "לנוכח ריבוי השמועות והיקפן, אסור היה למעסיקיו של רוזן להמתין, אלא לנקוט גישה פרו-אקטיבית לברור יזום של השמועות. בכך היתה ההנהלה מעבירה מסר של גיבוי לעובדות גם כאשר התלונה מופנית כלפי עובד בכיר ככל שיהיה, גם כאשר לא מדובר בהכרח ביחסי כפיפות". בהודעות "תא העיתונאיות" נכתב כי התא "מבקש להדגיש כי מעבר למקרה הספציפי מדובר בקושי יסודי ועמוק עמו מתמודדות נשים בכלל ובתקשורת בפרט".

עשו לנו לייק וקבלו את כל הכתבות, המאמרים והפרשנויות ישירות אליכם



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 לא מאמין למילה! החיילת מסרבת אך לבסוף נעתרת לחיזוריו, מכניסה אותו לביתה ואף מקיימת יחסי מין וכל העת היא לא שוכחת להגיד ״לא״. מצוץ מהאצבע!  (לת) יקי
  • 21:32
  • 26.04.13

  •   מצוץ כן, מהאצבע לא  (לת) פרשננו
    • 23:43
    • 26.04.13

  •   אתה צודק!  (לת) לא רחוק היום שניפרד
    • 01:54
    • 27.04.13

  •   באמת נשמע הזוי  (לת) יעל
    • 09:00
    • 27.04.13

  •   המוזר הוא שדווקא הנשים המגיבות כאן יוצאות להגנתו. מה שברור הוא שעמנואל רוזן לא כפה עצמו פיסית על אף אחת. הן מדברות על טלפונים ואס אם אס. להוציא אחת שנכנסה איתו למיטה שלא בכפייה. השאלה היא היכן עובר הגבול בין חיזור אובססיבי לבין הטרדה. ואם במקרים בהן בקשו הנשים לחדול מההתקשרות אכן זה נפסק. ואם לא - מה שלא עולה מעדותיהן - מדוע לא התלוננו בזמן אמת לפני הממונים עליו או למשטרה. נשים היום צריכות להרגיש נוח כי יש אפס סובלנות להטרדות מיניות מאידך זה לא אומר שניטלת מהן אחריות כשחבר/ממונה לעבודה מתקשר ומבקש קירבה. אפשר לחתוך אחרי השיחה הראשונה !  (לת) אחת העם.
    • 09:29
    • 27.04.13

  •   הצעת חוק: מי שמעוניין לצאת במסע צלב אנונימי ללא תלונה חייב לחשוף את שמו המלא  (לת) רועי
    • 09:56
    • 27.04.13

  •   חיזור אובססיבי=הטרדה מינית זיסי
    • 11:42
    • 27.04.13

    למעשה חלק מהעדויות מתארות אונס ולא הטרדה מינית. לגבי הטרדה אין בכלל ספק שהתאור הוא של הטרדה.
    למה נשים לא מתלוננות? אם מנהלים מספרים שקיבלו פורוורד למיילים שלו מהמוטרדות ולא עשו כלום, מה את חושבת שאפשר לעשות יותר? המנהלים הוכיחו שלא יעשו כלום נגדו, לכן ברור שכתבת או תחקירנית זוטרה לא תקבל טיפול אמיתי מהמערכת העיתונאית. אז היא תתלונן במשטרה ואולי הבוסים יחליטו לא להגן עליו אבל את חושבת שיעסיקו אותה שוב? נראה לך? העיתונאים יעדיפו לשלוף ציפורניים ולהכריח כזו בחורה להיות מרואיינת א'. אף אחד לא רוצה את מרואיינת א' במשרד אצלו, רוצים שתכתוב ספר ותספק להם פרנסה

  •   לפני כמה זמן הוא יצר איתי קשר דרך הפייסבוק סתם אנונימית
    • 12:00
    • 27.04.13

    אני בחורה משכילה, עצמאית, יפה, מולחת ואשת העולם הגדול אבל זה מאד החמיא לי שהוא, העיתונאי החשוב, בחר דווקא ליצור איתי קשר. נפגשתי איתו והאמת הוא היה מאד נחמד, מחמיא, מצחיק.
    אבל מהר מאד ה"חיזורים" קיבלו אופי מיני מאד בוטה ובקשות בלתי פוסקות לשלישיות ושאר הצעות מגונות.
    וכאן חתכתי.
    אז זה לא שהוא אנס אותי, הכל נעשה בהסכמה, אבל המחשבה שממש במקביל אלי, באותו זמן בדיוק, היו עוד אי אילו נשים עם אותו סיפור כמו שלי מעלה בי גועל עמוק.
    מיותר לציין שלאחר שסירבתי כל הצעותיו המגונות הוא נעלם.
    הכל נכון. הבן אדם פשוט חולה, לא שולט יותר במעשיו.
    היה ברור לי שמשהו יקרה, שמשהי תעשה מעשה, חבל שזה קרה אחרי כל כך הרבה זמן.
    ומה שהכי נורא זה שכולם ידעו על ההתנהגות "הבעייתית" שלו ושתקו.
    מעבר לזה שהוא סיים את הקריירה שלו, אנשי התקשורת חייבים לעשות חשבון נפש ולוודא שדבר כזה לא יקרה שוב.

  •   את/ה הראשון/נה שמזדהה כאשה, לכאורה. ואם באמת נשים יוצאות להגנתו - איפה הן ואיפה שמן, מה הפחד שלך להזדהות? ולך "אחת העם" כנראה לא היו הטרדות כאלה, כי היית יודע/ת שלא קל ולעתים לא ניתן לחתוך אחרי שיחה אחת: זה נוסח של גבר, למה לא תזדהה כמה שאתה?
    • 12:35
    • 27.04.13

    לפני עשר או עשרים שנה לא היתה 'אפס סובלנות' ובוודאי שצעירה בת 19 או 21 לא יכלה לדעת שהטרדות בסדר גודל כזה, גם ללא מעשים מיניים, הן עבירה על החוק. מתפקידו של כל מקום עבודה למנות אשה בכירה שתסביר זאת ותהיה כתובת לפניות של מוטרדות/מוטרדים.

  •   נשים שיוצאות להגנת מטרידנים סדרתיים האחיות מגדלנה
    • 17:05
    • 27.04.13

    זה מזכיר לי את החברה והנזירות באירלנד שהתעללו בנערות ונשים צעירות, שעברו התעללות מינית וגילויי עריות ונכלאו במוסדות סגורים לכל חייהן, והפכו שפוטות של הנזירות שהאשימו את הנערות הפגועות בהתנהגות מופקרת. מאז ומעולם היו נשים מכשפות שנעמדו ללא בושה לצד הגברים והפטריארכייה השלטת, ומילאו את הוראותיהם. אין חדש תחת...!

  •   נשים שיוצאות להגנת מטרידנים האחיות מגדלנה
    • 17:07
    • 27.04.13

    זה מזכיר לי את החברה והנזירות באירלנד שהתעללו בנערות ונשים צעירות, שעברו התעללות מינית וגילויי עריות ונכלאו במוסדות סגורים לכל חייהן, והפכו שפוטות של הנזירות שהאשימו את הנערות הפגועות בהתנהגות מופקרת. מאז ומעולם היו נשים מכשפות שנעמדו ללא בושה לצד הגברים והפטריארכייה השלטת, ומילאו את הוראותיהם. אין חדש תחת...!

  •   חבר'ה, אתמול כתבתי את תגובתי ל12:35 שהאשים אותי לא בהתחזות לגבר אלא שאני גבר! התגובה שלי מאוד חשובה לכלל הנשים. מאחר ואתם מכירים אותי כאחת הטוקבקיות הפעילות שלכם, אני מבקשת שתפרסמו את תגובתי. חשוב שידע כל זכר הנושא מטען חורג של דעות קדומות שהנשים הן לא עדר רחלות והן יכולות לחשוב מחוץ לקופסה מבלי שתהיינה נחשדות בגבריות. אני אישה מלידה ואוהבת להיות אישה אבל חושבת שיש לי אחריות על חיי ואם מישהו לא נעים לי ומטריד אותי אני אומרת לו את זה בלי להרגיש רע. .  (לת) אחת העם.
    • 07:06
    • 28.04.13

  •   יכול להיות שהוא מניאק וחתיכת נבלה, אבל מטרידן הוא לא. לא ממעריציו
    • 07:40
    • 28.04.13

    זכותו לנהל רומנים מחוץ לנישואים. זכותו ליזום קשר עם כמה בחורות שהוא רוצה. זכותו לצאת עם נשים צעירות ממנו בעשרות שנים כל עוד הן מעל 18 (מה קרה בחורה בת 21 לא בוגרת מספיק כדי להחליט אם היא רוצה סקס או לא?) . לא היה פה בדיוק יחסי מרות. הוא עיתנואי בכיר אבל לא הבוס שלהם. וזכותו גם להתעלם מהן אחרי הסקס. לא נכתב בשום מקום שהוא התנכל לבחורה אחרי הפסקת הקשר ביניהן. הדבר היחיד שלא בסדר הן הודעות הטקסט בשעות הלילה המאוחרות. וכאן נשאלת השאלה מה הן כתבו לו.

  •   יש כאן ניסיון להרשעה בלא משפט או באמצעות משפט שדה מקוצר כאשר מילת המפתח היא דפוס רוצה לומר נטלו את הדפוס של קצב והנחיתו אותו על רוזן משעה שחוזרים על הדפוס אלף פעם האדם פשוט אבוד  (לת) צוץ המצוץ
    • 11:21
    • 28.04.13

02 מיהו זה שקובע עוג
  • 21:33
  • 26.04.13

מיהו עיתונאי זוטר, מיהו טרום עיתונאי, מיהו עיתונאי בכיר, מיהו עיתונאי בניסיון

03 מקווה שלא יחזור מהחופשה, מטריד (מילה קלה מידי לתאר אותו) סידרתי וחולה מין  (לת) כוסית אנונימית
  • 21:55
  • 26.04.13

  •   מבחילה אנונימית  (לת) ק.
    • 12:06
    • 27.04.13

  •   רוזן צריך להתעשת, לברר את שמות המתלוננות ולהתנצל אישית בפני כל אחת, להתחייב שהוא מתחיל מיד בטיפול פסיכולוגי רציני, ואז אולי לא יחזרו הפרשות המבחילות שהכרנו בעבר.  (לת) המלצה לרוזן
    • 13:47
    • 27.04.13

04 "הכל הכפשות אנונימיות" יאללה... אברהם
  • 21:58
  • 26.04.13

כך אמר קצב, כך אמור כל אותם שרוזן המתנשא לעג להם. מה היה קורא אם "הכפשות אנונימיות" היו על פוליטקאי מדרגה ז' מה היה רוזן עושה לו בציניות המתנשאת לו? לא אסתיר אני קצת שמח לאיד ומקוה שהוא כבר לא יהיה ליד בן כספית...

05 מנחה תיק תקשורת על אתיקה וכולם שתקו? משהוא רקוב בממלכה ה7  (לת) אסף
  • 22:02
  • 26.04.13

06 נו מה יהיה עם כל הבלאגן צפוני
  • 22:04
  • 26.04.13

אני לא מבין כל גבר שרואים מצליח מגישים נגדו תלונה על הטרדה מינית או דבר מה , מה יהיה המשטרה עוד מאמינה לנשים אם היה הפוך מה היה קורה היו עוצרים גם את הנשים על כך מקווה שכל התלונות הנ"ל יהיו תלונות שב ומקווה שיחזור במהרה למסכנו

  •   תלונות "שב" לאן? שב לעבודה? שב להטריד?  (לת) כ"כ הרבה אפשרויות
    • 09:45
    • 27.04.13

  •   לצפוני - עוד לא עצרו אותו, רק מבררים. המשטרה עדיין לא מעורבת, אבל מקום העבודה טוב עשה שהתייחס ברצינות לכמות כזו של תלונות שעיקרן לפחות: אוירה מטרידה במקום העבודה,  (לת) זו אחריות של הערוץ לבדוק ולחקור, אבל טוב שהוא עצמו עזב עד לבירור העניין
    • 12:40
    • 27.04.13

07 איש התקשורת טטט
  • 22:08
  • 26.04.13

גם קצב הגיב כך....

08 איזה שטויות. באמת? אז הוא התחיל עם מישהי לפני 29 שנה. מה קרה?  (לת) די לטרור הפמיניסטי
  • 22:09
  • 26.04.13

09 נשים תהיו חזקות ותלכו עם האמת שלכם עד הסוף .אין לכם במה להתבייש .  (לת) אין עשן בלי אש ,לא מאמין למילה שיוצאת מרוזן .
  • 22:10
  • 26.04.13

10 זה לא יאמן איך רק בגלל עדות אחת של כמה עשרות נשים בנאדם עובר דבר כזה  (לת) טל
  • 22:22
  • 26.04.13

  •   רק? רק עדות אחת? או כמה עשרות? יעל
    • 23:41
    • 26.04.13

    "עדות אחת של כמה עשרות נשים?" כלומר כמה עשרות עדויות!

  •   כל מחול השדים הזה בגלל עיוות משפטי הנקרא ״עדות כבושה״. לבוא לאחר 10 שנים ולהעיר כלבים מרבצם זה לא פיתרון. צריך להסדיר בחוק אפשרות שמשפטניות חברות באיגודי נשים תהיינה מוסמכות לקבל עדות קרוב ככל האפשר לקרות המקרה, לרשום את העדות ובמידת האפשר לעמוד בחקירת שתי וערב ע״י סנגורו של החשוד . נדמה לי שלא שכחנו דבר וגם לא למדנו דבר ממקרה של א׳ ההיא מתיק קצב.  (לת) איכא דאמרי
    • 23:43
    • 26.04.13

  •   לא יודעת אם שמת לב, אבל עדות אחת של כמה עשרות נשים = עשרות עדויות  (לת) שי
    • 00:48
    • 27.04.13

  •   מכירה מקרוב סיפור זהה מלפני 12 שנים. הכל אמת!  (לת) מ.
    • 01:22
    • 27.04.13

  •   מה אתה גנוב ? Robb
    • 01:48
    • 27.04.13

    אם היא לא נאמרה בציניות, התגובה הזו מגוכחת. כמה עדויות יספיקו לך ? 1000 ? 10,000 ? אגב, גם גברים העידו.

  •   כולן שקרניות רק הוא צודק  (לת) על ראש החרמן בוער הכובעון
    • 01:53
    • 27.04.13

  •   אם ניסית להצחיק - הצלחת. אזוב שבקיר
    • 02:05
    • 27.04.13

    אבל למה לא נראה לי שזו היתה הכוונה?

  •   מלחשים שגם בעיתון הארץ יש כותב די בכיר, מוכר ושמאלן קיצוני אדוק, שהועלו כלפיו טענות לא נעימות ע"י נשים צעירות. אותו איש ממשיך לכתוב כאן וטוריו חסומים לתגובות.  (לת) יאללה, צנזרו! חחחחחח
    • 07:24
    • 27.04.13

11 תגובתו של בן כספית? אבי
  • 22:22
  • 26.04.13

כולנו יודעים מה הוא חושב על נתן אשל..
שלא יעשה איפה ואיפה

12 כל אמת היא הכפשה? האלכימאי
  • 22:22
  • 26.04.13

רק כשזה אמור לגביך מר רוזן?

13 שקרניות! למה לא התלוננו דאז! למה לא שמרו את ההודעות סו
  • 22:32
  • 26.04.13

די זו מגיפה חברתית שחצתה גבול הטעם הטוב

  •   אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. מי שמך לשפוט את הבושה, את העלבון, את ההשפלה, את הבדידות, את תחושת האשמה, את הבלבול או את חוסר האונים שחשות הנפגעות, ואשר מונע מהן להגיש תלונה  (לת) רוני
    • 02:11
    • 27.04.13

14 אין עשן בלי אש למה דווקא לרוזן כנראה זה נכון  (לת) ישראלי
  • 22:33
  • 26.04.13

15 נסיון למנות אישה כמגישת אולפן שישי במקום הגבר שנבחר (עמנואל רוזן)  (לת) בקרוב כל המהלך ייחשף
  • 22:39
  • 26.04.13

16 בנינו חברה כוחנית שובניסטית בהשראת צבא ההגנה, ועמנואל לכאורה כמובן סיוט
  • 22:44
  • 26.04.13

הוא ועוד רבים אשר מסתובבים בינינו הם פירות הביאושים.

17 עמנואל רוזן מתנהג לא נאה גם כלפי אלה שאינם יליד הארץ
  • 22:51
  • 26.04.13

מוכנים להכיר בגאוניותו.... ולא רק נשים

18 זה תמיד ככה. סתם מכפישים את שמם. סתם חותרים נגדם. הכול השמצות זולות. קנוניה פוליטית נגדם. רק למה לעזאזל כל כך הרבה נשים, שאינן מכירות זו את זו, מתלוננות, ולמה לאורך שנים? אירית
  • 22:56
  • 26.04.13

משהו סדרתי, אפעס, אולי כזה?
אה כן, נשים מעזיות להתלונן הים משום שפרשת קצב העמידה גבול של לפני ואחרי. לפני כן נשים פחדו להתלונן, פחדו שלא יאמינו להן, פחדו שיאשימו אותן, ואחרי פרשת קצב הדברים השתנו.

19 מה? גם אתה רוזנטל?  (לת) מ.קצב
  • 22:59
  • 26.04.13

20 הלוואי ונשים יתלוננו נגד רופאי נשים תוקפים ומחללים  (לת) yael
  • 23:09
  • 26.04.13

  •   גם את??? אנדריאה
    • 23:34
    • 26.04.13

    גם אני נפגעתי ע"י הרופא שלי, לפני שנתיים. אבל הבנתי שאף אחד לא יאמין לי כי הוא רופא נערץ ונראה מצויין ואחוז התלונות כלפי גניקולוגים - כך נאמר לי ע"י מומחית - מסתיים באפס הרשעות. מילה שלי נגד מילה שלו. כשהתעמתתי איתו כל מילה הייתה מדודה, כאילו הוא התכונן לכך זמן רב. לכל מה שאמרתי הייתה תשובה מוכנה ומהוקצעת. העניין הוא שאי אפשר בשום אופן להסביר את מה שהוא עשה בתואנה של טיפול רפואי, אבל כאמור, מי יאמין לי? בקושי אני האמנתי לעצמי ומזל שתיעדתי כמו משוגעת הכול, לפרטי פרטים. לא שזה יעזור לי במשהו אבל לפחות על השפיות שלי שמרתי...גם בקושי, אין יום שהטיפוס הזה לא חולף במוחי, אין יום...

21 מה, מי הוא חושב שהוא? אלן דלון? (מה פתאום, הוא יותר חכם מדלון)  (לת) אורה שמש
  • 23:14
  • 26.04.13

  •   הוא לא יפה כדלון. אילו היה אפילו חצי יפה כמו דלון אף אחת לא היתה מתלוננת. תאמיני לי  (לת) אלאן
    • 00:43
    • 27.04.13

  •   חכם? אפילו לא טיפש, סתם חרמן שוטה ויומרני, שיאכל את הריבה שרקח.  (לת) נו באמת
    • 00:59
    • 27.04.13

  •   לאלאן, לידיעתך: אין קשר בין מראהו החיצוני של גבר לנכונותנו הנשים להיות מושפלות או להענות להטרדות מיניות גם גבר, אגב, לא היה מוכן לקשר בכפיה אפילו אם האשה יפהפיה
    • 12:50
    • 27.04.13

    ואגב, "מי הוא חושב שהוא, אלן דילון" זה ביטוי, ציטוט מבריק מסרט, לא זכור לי איזה

22 נראה מוזר שאף לא אחת התלוננה למנהלים. משה
  • 23:21
  • 26.04.13

מנהלי הערוץ היו צריכים להקשיב לשמועות? אני לא מאמין. אפילו לא אחת מהעשרות הרבות? קשה לי מאד להאמין. בכל מקרה גם לא עבר עבירה נראה שהתנהגותו היתה מכפישה.

  •   מאחלת לך שתעבור את זה ואז נשאל אותך אותה שאלה!  (לת) לו
    • 11:45
    • 27.04.13

  •   מנהלי הערוץ עברו עבירה בכך שלא איפשרו הן מקום עבודה נעים ולא מטריד. ורוצה לדעת למה הן לא התלוננו למנהלים?
    • 12:55
    • 27.04.13

    לא התלוננו, כנראה, בגלל שאיש לא עודד אותן להתלונן - גם בין הגברים שידעו וראו מה הוא עושה.
    לא התלוננו, כי היה להן ברור שהוא יותר יקר לערוץ מאשר איזו חיילת או עובדת צעירה וטרייה.
    לא התלוננו בעבר, כי ידעו שיגידו להן 'תעזבו, מה קרה בסה'כ"

23 אמת בדברים לי
  • 23:34
  • 26.04.13

מכירה מקרוב את דרכיו של עמנואל. חברה טובה עבדה עימו לפני שנים וכל המתואר לעיל - אמת ויציב!

24 הכל אמת.רע ואכזר כלפי חלשים  (לת) בני
  • 23:44
  • 26.04.13

25 ממש תאום סיאמי.  (לת) איך שהוא מזקיר את קצב
  • 23:47
  • 26.04.13

26 לא מאמינה להן!!!!! שרה
  • 00:11
  • 27.04.13

אם הגברים היו מתלוננים על הנשים,היו צריכים תגבורת בבתי המשפט

  •   העיקר שאת מאמינה לביבי.  (לת) מסמר חלוד
    • 10:02
    • 27.04.13

  •   היי שרה... רותי,ת"א
    • 10:41
    • 27.04.13

    האם לחיילת שחיים רימון הכניס לשון לתוך הפה האמנת???
    האם לנערות הצעירות שנאנסו על ידי חנן גולדבלט האמנת???
    האם לנשים שקצב השתמש בכוח השררה והכריח למגעים מיניים האמנת???
    האם לנערה שנאנסה על ידי העיתונאי יעקב העליון האמנת???
    האם לנערה שנאנסה על ידי טוביה סער האמנת???

27 רק התלונה הראשונה נגדו עודד
  • 00:20
  • 27.04.13

שנשמעת כמו אונס יש בה ממש. כל השאר זה קשקושים שאין בהם מאומה.

28 על פניו נשמע ונאמר שהוא גבר אובססיבי ואגרסיבי ותו לא. אני לא אומר שזה בסדר, אבל לא נראה לך סרקסטי-קרקסי כל ההלומה חסרת המעצורים הזו?  (לת) שי
  • 00:26
  • 27.04.13

  •   לי זה נראה סבבה. אם בא לך להשפיל נשים ולהפוך אותם לחפצי-סקס, קח בחשבון שההשפלה שהן חוו עשויה לחזור אליך. עוול מוליד עוול - שישא בתוצאות. באבו.
    • 16:36
    • 27.04.13

    ולגבי כל המגיבים שדורשים מהמתלוננות להתלונן "באופן רשמי" - אני לא מבין אתכם. מה רע בלהתלונן ככה, באופן לא רשמי.
    אם זאת היתה אחת או שתי מתלוננות אז היינו צריכים חקירה וכו.
    אבל כאן המקרה די ברור: הכל חוקי, כלומר לא בלתי חוקי, ומאוד מאוד מאוד מכוער. אז הוא לא יכנס לכלא, אבל הוא כן יצא מהתודעה. בתור גבר אני חושב שזה דרך מאוד לגיטימית להתמודד ולהתלונן על הטרדות מיניות, ושאר פשעים שנעשים רחוק מעיני הציבור. לא חושב שיש מה לרחם על רוזן. אבל מסכנה המשפחה שלו..

29 לא הבנתי. אם אומרת שבאיזהשהו שלב הפסיקה להגיד לא, איך אומרת שהמשיכה להגיד לא כל הזמן?  (לת) הבנת הנקרע
  • 00:27
  • 27.04.13

30 שאלה ב
  • 00:28
  • 27.04.13

מישהוא יודע מדוע אין כל התיחסות לפרשה ב ynet ? רוזן חברו הקרוב של מוזס או משהוא כזה? עדיין אפשר היה להניח שתהיה איזו התיחסות - אפילו סיקור יותר אוהד לרוזן . במקום זה יש רק שתיקה רועמת. וזה מאתר שלא מחמיץ אף הזדמנות להציג את הפרטים הכי צהובים של כל פרשה אחרת.

  •   גם מעניין למה הארץ בוחר 'לפתוח' את התגובה של רוזן ולא את פרטי התלונות בכתבה קודמת  (לת) אבל בוא ניתן להם קצת זמן, אה?
    • 13:02
    • 27.04.13

  •   אאוצ'.........עלית על זה.זה רק מוכיח לך כמה הוא בכיר עם קשרים ענפים..וכמה לא נעים כשזה נוגע למשהו מהמע' של התקשורת  (לת) ל31-נכון.
    • 18:28
    • 27.04.13

31 האם זהו אותו "פמיניסט" שתקף את הנשיא קצב ללא הפסקה? אלי הרחובותי
  • 00:33
  • 27.04.13

הצבועים השמאלנים הגנו עליו עד עכשו רק משום שהוא שמאלני! האם הייתם מאמינים ששותפו ברדיו 103 בן כזבית היה שותק במשך 20 שנה אילו "השמועות" היו על נתניהו, קצב או ליברמן!

32 הכל אמת לאמיתה, מדובר בהמון נשים ובמשך שנים רבות של דפוס פעולה דומה, ניצול הכוח שלו אחת
  • 00:42
  • 27.04.13

על נשים חלשות ממנו באיומים והבטחות שווא. הממונים עליו ידעו ושתקו
כנ"ל הקולגות שלו - כולם.

  •   אפשר להגיד "לא" דני
    • 14:06
    • 27.04.13

    כל הנשים שנתקלו לכאורה בעמנואל המטרידן רצו לבנות קריירה.
    אז מה ההחסדות הזו עכשיו?אומרת לא- פעם פעמיים שלוש וזהו-הוא לא אנס אף אחת,והטרדות כאלו (שאכן הן הטרדות אם היו) הן לא נעימות אך אינן מהוות עבירה.
    זה קורה כמעט בכל מקום עבודה .
    הפמניסיות למינהן יוצאות למלחמה.
    ולגופו של ענין- יש לבדוק את הנושא מכל ההיבטים. אבל לא לשפוט סתם כך.

33 אני לא מצליחה להבין היכן העבירה הפלילית במה שהוא עשה - לכאורה, כן? בסך הכל מתואר כאן גבר רודף שמלות, שאמנם ניסה להשכיב את הבחורות הצעירות ביותר בסביבה, אבל גם אם זה מגעיל זה לא נגד החוק. הוא לא אנס אותן, לא היה ביחסי מרות מולן, איפה העבירה? אם מדובר בנקמה של נשים פגועות על גבר שהוא כבשן סדרתי (שזה עניין מגעיל בפני עצמו, אבל לא פלילי) הן קיבלו את שלהן עם הפרסום בהארץ  (לת) אשה עם שאלה
  • 00:42
  • 27.04.13

  •   סוף סוף תגובה נורמאלית  (לת) דן
    • 09:47
    • 27.04.13

  •   חוק למניעת הטרדה מינית, התשנ״ח-1998  (לת) גבר עם תשובה
    • 10:07
    • 27.04.13

  •   קוראים לזה ה ט ר ד ה, גברתי.  (לת) וזה נגד החוק
    • 10:09
    • 27.04.13

  •   קשה לך לראות עבירה פלילית באונס ? מודי
    • 10:27
    • 27.04.13

    היית רוצה שמישהו יאנוס את הבת שלך ?

  •   לא כל הטרדה היא פלילית. יש המון גברים מציקים, במיוחד בישראל, ויש חיזורים מוגזמים. זה לא עניין למשטרה. אני לא הולכת לשוטר להתלונן על גבר ששולח אליי יותר מדי אס-אמ-אסים. כולן השתגעו כאן?  (לת) אשה עם עוד שאלה
    • 11:31
    • 27.04.13

  •   מאחלת לבת שלך ולך לעבור את זה לו
    • 11:42
    • 27.04.13

    אז כנראה תהיה לך תשובה לשאלתך. ראי גם תגובות קודמות לשאלתך, זו הטרדה מינית וקיים חוק נגדה.

  •   מטרידן מין סדרתי שמגיע לבית "המחוזרת" ללא הזמנה, טלפונים ומיילים, ו... שחושף את האבר ומבקש ליטופים... זה לא נקרא רודף שמלות..... או שלי אולי לא ברור מה זה רודף שמלות...  (לת) הן קיבלו את שלהן...? הלו גברת, את שפויה?
    • 12:23
    • 27.04.13

  •   בהחלט לא נשמע פלילי. אפשר גם להבין גבר עם יצר חזק. מאידך שאתה במעמד בתוך מערכת אתה אמור לא להתחיל עם צעירות כפופות לך או מתחתיך בהיררכיה בטח לא באובססיה ואם לא קיבלת היענות מתלהבת. לא כל דבר צריך להיגמר בפלילי - כאן בניגוד לקצב לא הייתי מתחיל חקירה אפילו - די בכך שלבחור הנחמד והמוכשר הזה יוצמד אות קין חברתי וציבורי מעתה והלאה - מחיר כבד בהחלט. ד
    • 15:13
    • 27.04.13

    עיסוק המעשים כאלה כאילו היו אונס יביא בחלוף הזמן לזילות האונס האלים ויפגע בנשים עוד יותר.

34 עשר נשים מעלילות עליו דווקא, דווקא עליו, למה דווקא עליו כאילו, מה מיוחד בו? הוא באמת לא מיוחד אולי זה בגלל שהוא לא מיוחד, אולי בכלל ישבו נשים במעגל וסובבו בקבוק בושם ואז הוא נפל בפור, סתם כאילו, מה הוא אשם, נשים נו.  (לת) ככה סתם
  • 00:58
  • 27.04.13

35 עימנואל רוזן אמא
  • 00:59
  • 27.04.13

ניסה לחזר אחרי ביתי לפני כעשר שנים והיא היתה צעירה בשנות העשרים שלה.מסתבר שזו שיטתו להטריד נערות צעירות

36 למה עכשיו??בדיוק כשעולה התוכנית שלו?? גלית
  • 01:00
  • 27.04.13

המהמהמהמ יש משהו מאחורי הפרסום דווקא עכשיו???????????? ,הבחורות שהתלוננו לא תמימות כמו שמציגות עצמן ,הוא לא כפה עצמו על אף אחת ,אז בואו לא ניתמם לא הייתה פה הטרדה ולא נעליים ,משהו פה מריח ריח של נקמה לא כשרה!!!!!!!!!!!

  •   דוקא מריח פה ריח של נקמה כשרה מאוד, וגם אם לא כשרה - טעימה וצודקת  (לת) אכלולי
    • 09:53
    • 27.04.13

  •   החוק נגד הטרדה מינית יצא בשנת 1998, ולא קיבל מספיק פירסום , גם לא במקומות עבודה  (לת) חבל שלא פורסם קודם, אבלמוטב מאוחר מאשר אף פעם
    • 13:11
    • 27.04.13

  •   מעניין כמה עוד גברים מסתובבים בכלי התקשורת ובפוליטיקה עם שק שרצים כזה על גבם? כנראה שלא מעט.  (לת) להוציא החוצה ולחשוף. לא לחכות שנים!
    • 22:21
    • 27.04.13

37 סוג עבירות בעייתיות מאד אלי
  • 01:03
  • 27.04.13

מי יודע מה היה בינו לבינה? מי מאתנו היה שם? ייתכן שביצע מה שמיוחס לו, אבל אולי מתוך נקמנות מעלילים עליו ? הרי כבר היו דברים מעולם וחייו של מורה להתעמלות נהרסו עקב עלילת שווא של מספר בנות בגיל 14. הצדק יצא לאור אחרי אבדן עבודתו, וחמש שנים של סבל בל יתואר. הבנות, אגב, לא נענשו מעולם על הרס חייו של חף מפשע וזה כשלעצמו מקומם ביותר. באמת עבירות מסוג זה בעייתיות ביותר.

38 התנהגות בילתי הולמת אמיגו
  • 01:05
  • 27.04.13

בלי קשר לעמנואל רוזן. עובד שמטריד מינית ולא משנה מה תפקידו. זה חציית קו אדום. להתנהגות לא הולמת.

39 מזעזע  (לת) חילון
  • 01:08
  • 27.04.13

40 עוד מ-82 מירי
  • 01:08
  • 27.04.13

היינו בני אותו גיל. הכרנו כשהוא היה כתב במחנה ואני עבדתי בעיתון ששכן מעל דפוס מוזס, בו הודפס במחנה. אמנם היינו בני אותו גיל, אך דפוס התתנהגות המתואר בכתבה מוכר לי היטב. היתה לו חברה, לימים אשתו: זה לא הפריע לו להתקשר אלי יום יום ולהציע הצעות מיניות ישירות ובוטות. סירבתי והעניין נגמר. כך שאני את הדפוס הזה מעירה משנת 82

  •   ??????So What shai
    • 19:38
    • 27.04.13

    יש חוק שמחייב לשנות דפוסי חיזור כל x שנים? יש חוק נגד חיזור בזמן ש"היתה לו חברה"??

    ירדתם מהפסים לגמרי!!!

41 לפני שבוע אותן עיתונאיות איימו להחרים את ערוץ 10 אם לא יושיבו אשה ליד רוזן  (לת) שמוליק
  • 01:16
  • 27.04.13

42 היה או לא היה משה
  • 01:25
  • 27.04.13

אנא עארף

43 לעניות דעתי עליו להגיש תלונה במשטרה על חדירה לפרטיות. דוד דר
  • 02:01
  • 27.04.13

המקום לברור תלונות כאלה הוא במשטרה. השיטה שבה העתונוות עושה מעצמה תובע ושופט היא עבירה פלילת לכל דבר במדינת ישראל. קיומן של עדויות חשאיות אינו משנה זאת.

44 רופא נשים "בכיר" [ עילוי ] תקף אותי מינית  (לת) נתקפת
  • 02:12
  • 27.04.13

45 אני לא מאמינה להן!!!!!!!!!!!!!! שרה
  • 02:39
  • 27.04.13

אני לא מבינה מדוע הגברים לא מתלוננים על הטרדות של נשים, במידה ויעשו זאת יצטרכו תגבורת כ"א לבתי המשפט.

46 זה פחות נושא פלילי, יותר ענין של התנהגות לא מקצועית. גלעד
  • 02:52
  • 27.04.13

באמריקה חשד או תלונה בנושא של הטרדות בעבודה מספיקים לפיטורים מידיים. קשה להאמין שעשר או יותר נשים התאגדו יום אחד סתם כך נגד רוזן.

47 איזה קטע  (לת) זה בדיוק מה שקצב אמר
  • 03:00
  • 27.04.13

48 מה אומר לך המשפט הבא שמוליק
  • 03:58
  • 27.04.13

קפד ראשו

49 רדיפת שמלות אינה עבירה על החוק.  (לת) משפטן
  • 05:21
  • 27.04.13

50 מסכן. הוא קורבן. הוא מחכה גם לבירור מהר של החדשות. אוי אוי אוי. אפס דוחה
  • 05:25
  • 27.04.13

אנחנו יודעים עליך הכל כבר הרבה שנים. סוף סוף יש כמה נשים שהיו מוכנות לדבר אחרי שכנועים רבים שנמשכו שנים. אדרבא, כולנו מחכים לבירור מהיר של העניין ואז נראה מה יהיה לך להגיד. שקרן, מגלומן ובעיקר, איש חולה.

51 אין ספק- גרוע מסדאם חוסיין ובין לאדן יחד shai
  • 06:04
  • 27.04.13

שלח "מסה של הודעות, עשרות ביום ובלילה" ,"ניסה לנשק", חיזר "חיזור אגרסיבי ואובססיבי ברמה יומיומית שהולכת ומתגברת", "אחרי שהתעקשתי שוב שיפסיק הוא הפסיק" נורא! מזעזע! עבירות על חוקי החיזור הנאות?

  •   כן, זה מוגזם לו
    • 11:38
    • 27.04.13

    גבר יכול להבין ברגע ואין צורך להמשיך בעשרות הודעות ונסיונות. כן, זה אגרסיבי!! וכן, זה מטריד!! זה לא חיזור אלא הטרדה!!

  •   מה שציטטת תואם בדיוק לאסור עפ'י החוק למניעת הטרדה מינית  (לת) שי חמוד, יש לקוות שכך אתה לא "מחזר"
    • 13:23
    • 27.04.13

52 עימנואל רוזן- זה כבר שנים שהאופי הגל"צי שלו עובד יו יו
  • 06:20
  • 27.04.13

ראשית רוזן בוגד באשתו כבר שנים וזה ידוע לכולם...אולי רק היא לא ושאלו כל מי שאתם מכירים שיצא אתו למסעות רפטינג בעולם....אז בוודאי שאין עשן בלי אש

53 הוא לא מטריד רק עובדות ר
  • 06:24
  • 27.04.13

אלא נשים בכלל. צעירות, בעיקר. לי קרה יותר גרוע מזה.

54 אשה שנעתרת ומתלוננת היא מנוולת. הפללת גבר כל כך קלה בעולם הרצחנות הנשית . עשרות משתתפים בכל לינץ׳ - זה לא הופך את הרצח למשפט צדק  (לת) לינץ׳ נשי מאד אופנתי ומצליח
  • 07:09
  • 27.04.13

55 כרמלה ידעה ושתקה? מ מוזרכשהדבר
  • 07:20
  • 27.04.13

כשהתפוצץ עניין שהוסתר יש לחקורמדוע הוסתר והאם יש אמת

56 קפדו לעמנואל את היצר אילנה
  • 07:33
  • 27.04.13

מדובר בעיתונאי מוכשר ודעתן, אך עם יצרים מיניים עודפים וחסרי שליטה. הגיע הזמן לקפד את היצר ולהצטרף לקצב.

57 הוא לא היחיד בענף  (לת) אורון ,גבעתיים
  • 07:47
  • 27.04.13

58 כל החברים שלו ששתקו - לדין ! בושה וחרפה!
  • 07:49
  • 27.04.13

תפקידכם לחשוף! למגר! להגן על הציבור! היכן המוסריות שלכם? היושר? עלובים!!

  •   תיקון: לחבריו לעבודה, מתפקידכם לעודד את הנשים להתלונן, להבטיח להן תמיכה ועדות  (לת) הציבור פחות קשור לזה, הנשים המוטרדות הן שזכאיות לסיוע ועזרה
    • 13:27
    • 27.04.13

  •   כל חבריו לעבודה שידעו - לדין !!!!!!!!!!!! משתפי פעולה עלובים שכמותכם
    • 18:03
    • 27.04.13

    על מי הם מחפים עכשיו??? פושעים!

  •   אלה אותם אנשים שידעו ושתקו במקרה של הפושע האנס קצב !!!!  (לת) רותי,ת"א
    • 20:14
    • 27.04.13

59 הוא מטריד ולא רק מינית. הציניות והטפשות שלו מאד מטרידות  (לת) אור
  • 07:49
  • 27.04.13

60 לא מאמינה לכול ההכפשות תמי כהן
  • 07:54
  • 27.04.13

היום זה נהכפך לאופנה. לוקחים כמה נשים משלמים להם.
זהו בחורה נכנסת לבית שלו ובסוף מקיימית יחסי מין
זה היה בהסכמה אבל שרוצים לכפיש מישהו זה הכי קל. בית המשפט תמיד מאמין
לנשים

  •   לריקי כהן: מזל שלא את שופטת אותו, אסור להאמין או לא להאמין בלי עדויות  (לת) בית המשפט תמיד מאמין לנשים??? באיזה מדינה?
    • 13:29
    • 27.04.13

61 מוזר אם זה אונס למה אין תלונה במשטרה?  (לת) מאיר
  • 07:56
  • 27.04.13

  •   אם אתה אומר "מוזר" אתה כנראה לא מכיר את הסטטיסטיקה של תלונות על אונס מאיה
    • 09:09
    • 27.04.13

    80%. שמונים אחוז!!!
    מאד מוזר הא?

  •   באמת מוזר, בדרך כלל אונס מדווח מיד למשטרה.. נטע
    • 10:53
    • 27.04.13

    יוטב לך לקרוא ספר או שניים במקום לפזר את הטפשות של ברשת

  •   מאיה, תסבירי: 80 אחוז מהנאנסות לא מתלוננות במשטרה, כי חוששות שלא יאמינו להן  (לת) ושיתקפו אותן, כמו שהמגיבים כאן אומרים "מוזר"...
    • 13:31
    • 27.04.13

62 עמנואל רוזן - הכל יכול להיות שרון
  • 07:57
  • 27.04.13

ניתן למערכות השונות לבדוק. תמוה למה אף אחת לא התלוננה .עד היום. זה נראה כהכפשה לשמה ,אבל אם כבר פורסם אז חייבים לבדוק. זה לא בלתי אפשרי אבל יחד עם זאת לא כל חיזור אחרי נשים היא התקפה על רקע מיני .. אני לא הייתי מתחתן עם אשתי לפני 53 שנים אם היו מאשימים אותי באובססיביות מינית .אז חברים יקרים ...תירגעו תבדקו ותתנצלו אם הגזמתם.

  •   שרון, החוק השתנה ואיננו כמו לפני 53 שנים: היום אסור להטריד אשה (או גבר) באופן אובססיבי ומיני, ועוד פחות - במקום העבודה  (לת) תבדוק את החוק" הטרדה מינית, 1998
    • 13:33
    • 27.04.13

63 כנראה שהפמיניזם עלה לכן לראש לנשים מתוסכלות. דני ב.
  • 08:01
  • 27.04.13

נתקלתי בזה בצבא, בחיים באזרחות, במקומות עבודה שונים.
נשים משחר ההיסטוריה השתמשו בגופן להשיג דברים.
אם בצבא לקבל פתור משבת או מתורנויות, או להשיג ג'וב או דרגה.
כמה חיילות עשו "עיניים" למפקדים שלהן וכמה נישואין יצאו מכך.
כך גם במקומות עבודה רגילים.
ראינו לאחרונה במשרד התחבורה מה נשים עושות לקבלת משרה טובה יותר או מעמד גבוה יותר.
יכול להיות שהוא חיזר אחרי נשים נו אז מה?
ואם הטריד מדוע אף אחד לא הקליטה אותו או התלוננה במשטרה נגדו?
כנראה שהעולם השתגע וכל חיזור לגיטימי הפך להיות הטרדה מינית.
גבירותי, אם האיש אנס מישהי מכן , יש משטרה כי עדיין יש כאן חוק במדינה הזו.

  •   דינמיקה של הטרדות מאיה
    • 09:12
    • 27.04.13

    לרוב, מטרידים בוחרים נשים חסרות בטחון, צעירות, נשים שהם נמצאים בעמדת כח מעליהן, נשים שהם יודעים שלא יתלוננו, בקיצור. שים לב לגיל המתלוננות. כשאת בת 21 ורוצה נורא להצליח בתחום התקשורת ועיתונאי כ"כ בכיר מטריד אותך - זה משתק ואת לא יודעת מה לעשות. הסיכוי שתתלונני קלוש ועל זה נבנית "קריירה" של הטרדות.

  •   לא צריך לאנוס כדי לקרוא לזה הטרדה מינית דיי
    • 11:26
    • 27.04.13

    וזאת בטח לא חכמה לנצל מעמד וניסיון חיים למול צעירה שרק התחילה את דרכה וגם אם היא אינטיליגנטית וחריפה, היא עדיין לא מספיק מתוחכמת להבין מתי עובר הגבול הדק בין ניצול לנחמדות, קל וחומר כשהיא מעוניינת להמשיך ולהצליח בקריירה הבוסרית שלה. נכון, ולשמחתנו הבנות אינן תמימות כמו פעם והמודעות הגוברת רק מסייעת לאותן נפגעות מהעבר להבין כי הן לא טעו וכי ניצול והתנהגות כזאת הם לכל הדעות תופעה שצריך למגר!!! אתה יכול בהחלט להוריד את מסכת הנאיביות שעטית על עצמך, בתוך תוכך אתה לבטח יודע כמה זה נכון שהפיתוי של גבר עם כח ומעמד הוא גדול מאוד ורק מעטים עומדים במבחן התוצאה. ועוד מבטיחה לך כי יש עוד רבים ומוכרים כמותו.

  •   אתה דוחה! לו
    • 11:32
    • 27.04.13

    לומר שנשים תמיד השתמשו בגופן זו צרות עין חד צדדית, מגעיל

64 לחקור את המעסיקים שלו שידעו והשתיקו את העניין איתי
  • 08:12
  • 27.04.13

זו לא עבירה על החוק? מסתבר שהעיתונות צריכה להיות חופשית רק כשזה נוגע לאחרים.

65 לי זה נראה כמו צ. קטמר
  • 08:20
  • 27.04.13

משפט שדה.

  •   בשם הפמיניזם זה מותר  (לת) גירל פאואר מאפשר לבוא חשבון עם מישהו אחרי עשר שנים, ולעזאזל המשפחה שנפגעת.
    • 12:30
    • 27.04.13

66 נשים אמיצות איש
  • 08:24
  • 27.04.13

אתן עוברות עכשיו תקופה קשה של הכפשות והאשמות ("למה לא התלוננתן קודם"). תתעלמו ותזכרו שרובנו מאמינים לכן ותומכים במאבקכן.

בהצלחה.

67 כמו אצל נישא המדינה קצב בחורות נכנסות למיטה בשביל קידום וכשזה לא אלימסקיה
  • 08:25
  • 27.04.13

מסתדר זה נהפך לעברת מין

68 מסע שנוהל ע"י הדס שטייף המשועממת, שהפכה ל"גורו" של המתלוננות.  (לת) jj
  • 08:27
  • 27.04.13

69 עורך הדין שלו בהצהרה לעיתונות " הוא מכחיש הכל מכל. על אף אוסף של הנערות המעידות נגדו עדיין לא הוכח דבר והצדק יצא לאור בברור שיערך "  (לת) טקטיקן.
  • 08:41
  • 27.04.13

70 לא עיתון הארץ חשף את הפרשה. NEWS1 פרסם את הסיפור , עוד לפני כמה חודשים אל תקחו קרדיט של עיתון אחר
  • 08:41
  • 27.04.13

כבר כמעט שנה שאני קראתי על "עיתונאי בכיר" החשוד בהטרדות מיניות. דף של NEWS 1. רק ללא שם החשוד.
אז לעיתון הארץ לא מגיע בקרדיט על חשיפת הסיפור.
נכון, בזכות עיתון הארץ הסיפור לא שקע ב"אנונימיות", ו יצא לציבור.
אבל עדיין אתם חייבים לתת קצת קרדיט ליואב יצחק ו לאתר שלו .

71 כמה קל להרוס לחלוטין חייו של אדם.-הפמיניזם החדש=הטרור החדש.  (לת) ימים יגידו...
  • 08:42
  • 27.04.13

72 למרבה הצער הכל אמת וזה רק קצה הקרחון. קפד ראשו !!!!  (לת) אחד שיודע ומתחרט על השתיקה
  • 08:53
  • 27.04.13

73 לא מאמין דודי
  • 09:02
  • 27.04.13

נשמע לא רציני ובודאי לא פלילי.גבר שמתחיל עם בחורות זה גבר.

74 אני מאמין לנשים ב1000% פריקסה
  • 09:09
  • 27.04.13

בבקשה,לא רק אצל מיזרחים קצב, החרמנות עוברת גבול

75 ל2 חה
  • 09:11
  • 27.04.13

גם על קצב לא האמנו אני מאמין

76 הוא פושע לשבת בכלא על אונס,אם קצב גם הפולני חירקי איי
  • 09:14
  • 27.04.13

יושבים מקרים חברים ובני משפחה של רוזן ,ומרבצים טוקבקים חבל על הזמן

77 SWEET SMELL OF SUCCESS עשהאל
  • 09:18
  • 27.04.13

או בעברית פשוטה שיכרון ההצלחה

78 בחורות בנות 16 חירקי איי
  • 09:20
  • 27.04.13

אני יודע שהוא נטע לפדופיליה

79 אם יתברר שהנשים נרתמו לשרת מטרה אינטרסנטית של מערכת כלכלית או/אישית קרבן כפול
  • 09:25
  • 27.04.13


בחירת העיתוי מעוררת שאלות מטרידות...

  •   אם יתברר ששיקרו, בלי קשר לעיתוי. אבל אם הן צודקות ואכן הוטרדו - מוטב מאוחר מאשר לעולם לא  (לת) שילמד כל גבר בישראל: יש חוק נגד הטרדות מיניות
    • 13:38
    • 27.04.13

80 האם הוא מפסיק להגיש את תיק תקשורת ? חיים
  • 09:27
  • 27.04.13

יהיה תמוה שמר רוזן המופלא יגיש תוכנית המבקרת את כלי התקשורת.אולי הוא יבקר את עיסוק התקשורת ב"תיק עמנואל רוזן"

  •   הוא יצא לחופשה, השעה עצמו זמנית, לטובתו ולטובת מנהלי ערוץ 10  (לת) גם הוא גם הם עברו עבירה של הטרדה מינית במקום העבודה
    • 13:39
    • 27.04.13

81 אידיוט מוחלט!  (לת) מיכאל
  • 09:30
  • 27.04.13

82 הכין עצמו עוד בפרשת קצב נ.ל.
  • 09:31
  • 27.04.13

בראיון שמסר למוסף "פרומו" של העיתון "מעריב" (לי-אור אברבך, 2.2.07, גיליון מס' 109, עמ' 6-7), רוזן טוען ש"קצב צודק במאה אחוז בטענות שלו נגד התקשורת ונגד מזוז. מובן שהוא פתטי לחלוטין ומשקר בטירוף, לפי חלק מהדברים שאני יודע אישית. אבל הוא צודק בזה שהתקשורת הפכה להיות גוף שופט שישר מרשיע. זה שהתקשורת משתפת פעולה עם המשטרה והמשטרה עם התקשורת – גם בזה הוא צודק במאה אחוז. וזה שמזוז מחבל בחקירות בכוונה כדי לקדם את האינטרסים שלו, זה גם נכון. אני עוקב הרבה שנים אחר העבודה של המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי ואני חושב שהם פשוט המליכו את עצמם.
"היום יש בישראל מצב, שכל אחד רואה בעצמו בית משפט. התקשורת היא בית משפט, כך גם הפרקליטות והמשטרה, והיועץ המשפטי לממשלה הוא בכלל שופט עליון. השופטים האמיתיים רק מושפעים מכל השופטים האחרים.

83 מי הנשים האלה? עיתונאיות? נו באמת.. רונית
  • 09:32
  • 27.04.13

עשר שנים? הנשים האלה לא צריכות לעסוק במקצוע הזה. הן איבדו את הלגיטימיות עם הבחירה בהסתרה...

  •   רוניתו'ש - מה הקשר למקצוע? האיש לא אמור לעסוק במקצוע, אם יסתבר שעבר עבירה על החוק ובחר בהסתרה... לא ככה?
    • 13:43
    • 27.04.13

    גם במשטרה ובמשרדי ממשלה נשים הותקפו או הוטרדו מינית - האם הן אלה שצריכות לעזוב??? או אולי עובר העבירה!

  •   נראה שאת עצמך, למזלך הטוב, לא חווית אף פעם הטרדה מינית. את מקשקשת.  (לת) לרונית
    • 13:44
    • 27.04.13

84 הצעת חוק: כל מי שדיווחה בלי להתלונן חייבת לחשוף את שמה המלא  (לת) שביאל
  • 09:53
  • 27.04.13

85 אם 10 נשים "נטפלו" אליו, שיעוף ולא יחזור.  (לת) אכלו לי שתו לי
  • 10:05
  • 27.04.13

86 האיש חף מפשע כל עוד לא הוכח אחרת!תנו לו אפשרות אישה שרוצה צדק אמיתי ולא דם!
  • 10:21
  • 27.04.13

להגיב! למה להיות חבר המושבעים,השופט והתליין? ומי אלה הבחורות ששתקו עשר שנים על חיזור אובססיבי ועכשיו קמו? מי זאת הבחורה שסירבה לשכב איתו ופתאום הפסיקה לאמר לא,אבל מתלוננת שחיכתה שייגמר?אם היא לא התנגדה,אף גבר לא חוקר לב וכליות! לא סובלת את עימנואל רוזן וכאישה הייתי רוצה שבחורות יהיו ננייניות ואם הן לא רוצות,שיסרבו בתוקף! הן עושות עוול לעצמן ולכל הנשים בפרשיות האלה!

87 רוזן. מקווה שאתה קורא. אדם מוכשר שאכזב, חבל ועצוב. עדיין מקווה שזה לא נכון. אך אם כן, האם איש אינטליגנטי כמוך לא מבין את החומרה. אולי זה נשמע נאיבי. אולי מבנה אישיות הוא מרכיב כל כך מן הנושא אותו, עד שאי אפשר להתגבר, זה עצוב עוד יותר. ואולי התנהגות כזו אינה נראית פסולה למתנהג, וזה נורא. כי אם נראתה הייתי מצפה מאדם לטפל בעצמו.  (לת) א
  • 10:22
  • 27.04.13

88 נמאס מגברים נגדם מועלה חשד של הטרדה שמודיעים: איננו אשמים, הכל הכפשה !!!!! רותי,ת"א
  • 10:27
  • 27.04.13

עמנואל רוזן, אם אכן הכל הכפשה, צא אל העיתונות (יש לך הרבה חברים שם) וספר לכולנו מי המכפישים !!!!! חשוף את ההכפשה, אם אכן זו הכפשה.
נמאס מכל המטרידים השולחים ידיים, לשון וזי.... נמאס מאנשים כמו חיים רימון שמכניס לשון לפה חיילת ואומר: "היא אשמה !" ; נמאס מאנשים כמו חנן גולדבלט שמפתה נערות צעירות להיכנס למיטתו באמתלה של "אודישן"!; נמאס מפושעים אנסים כמו קצב שפגע בכל כך הרבה נשים וממשיך להסתתר מאחורי היותו נשיא המדינה. אם, אכן, הכל הכפשה, עמנואל רוזן, השתמש בתקשורת והיזהר שלא להכפיש נשים , אם אכן פגעת בהן !!!!!!!!1

89 נו טוב, לפחות הכוסיות מעוררות את הרדום המעייף הזה. האמת היא שקצת א
  • 10:28
  • 27.04.13

מטריד אותי שכל אדם שאני לא מי יודע משתגע עליו במדינה אוכל איזה סרט. ואללה אולי אני מכשף, ואני אפילו לא יודע :)

90 זה מה שקורה כשאין הפרדה באוטובוסים. כנראה שלמישהו נמאס מתקרת הזכוכית בתחום התקשורת, והחליטו לשבור אותה. על הממשלה לכונן ערוץ חדש, רק לנשים. "עמנואל תחילה"
  • 10:34
  • 27.04.13



הטענות על הטרדה מינית הן רק כלי. הסכסוך הוא על עמדות כח וקידום.

91 אם אינך אשם, עמנואל רוזן, צא אל העיתונות וספר מי המכפישים !!!!!!! רותי, ת"א
  • 10:35
  • 27.04.13

אם אין לך תגובה מתאימה , כי אין כאן כל הכפשה, חסוך מנשות ישראל סיפור נוסף לזה של : חיים רימון, חנן גולדבלט, קצב, יעקב העליון וטוביה סער. שני האחרונים נמנו בעבר על אנשי תקשורת בכירים, וןנמצא כי אנסו בחורות צעירות, אז למה שנאמין לך?????

92 תראו לי מערכת אחת שבה יש זרם שוטף של צעירות, וגברים בעמדות כח שבה זה לא קורה ... (מספיק סג"ם צעיר ושתי פקידות במשרד)  (לת) מגלגלי העיניים
  • 10:39
  • 27.04.13

93 רוזן לך להתייעץ עם חברך המנוסה חיים רמון !  (לת) עמנוול
  • 10:55
  • 27.04.13

94 חסר לי פה העדות של אינס מהמשטרה...  (לת) ב
  • 10:56
  • 27.04.13

95 לא הבנתם עדיין שאנשים המגיעים ל״טופ״, הם דורכי אנשים אובססיביים? ט
  • 11:09
  • 27.04.13

פוליטיקאים, כוכבי טלוויזיה, עשירים, בכירים בצבא, במשטרה, וגם לא מעט רופאים (שיבדקו פעם כמה מנהלי מחלקות מטרידים עובדות צעירות) - מה מניע אדם להגיע למעלה ומה האמצעים? צורך עז באהבה לצד חוסר אמפתיה לאחר. השלב הבא באבולוציה, לרדת סופית מקונספט המלכים והאצילים, גם אם זה כביכול בתחפושת דמוקרטית.

96 עצוב. מקווה שיתברר כלא נכון. עתונאי מוכשר חד ואנטלגנטי שתמיד כיף לשמוע  (לת) שרון
  • 11:10
  • 27.04.13

97 חידה: עיתונאי בכיר, קפד ראשו, עבריין מי סדרתי. אבי געזונט
  • 11:36
  • 27.04.13

ןייזור

98 איזה מוזר... בynet אין אפילו מבזקון עליו... תמוה כבר אמרתי  (לת) shai
  • 11:39
  • 27.04.13

99 כולי תקווה שחפותך תצא לאור  (לת) איילת
  • 11:52
  • 27.04.13

100 ואי ואי איזה מנוול, סוטה מין,אוהד אגודת הזוהמה והרפש הפועל ת"א תגר
  • 11:53
  • 27.04.13

עכשיו ברור תמיכתו הבלתי מסוייגת בחיים רמון הלך הזנאי הבדאי אל האנס הרמאי, כמבה קיתונות של ביב שופכין וזלזול שפך המנוול הזה במשך שנים על הימין החרדים אוהדי מכבי , אוהדי בית"ר, המתנחלים ביבי שרה, לאף מילה לא האמנו אבל כמה רשע באיש אחד, התקשורת מזוהמת בעוד הרבה עמנואלים מנוולים, בוז לאיש, בוז לחבריו, בוז לערכיו ,בוז לכל מה שהוא מייצג וכל מה שמייצג אותו.
תחי מדינת ישראל יחי עמנו!!!

101 הוא הציק לידידה נשואה שלי, היצור חסר בושה ועז מצח, צריך להעיף אותו לכל הרוחות  (לת) יוסי
  • 11:57
  • 27.04.13

102 הבעיה הגדולה של המטרידים שהם מכחישים במקום לטפל בעצמם  (לת) דני
  • 12:06
  • 27.04.13

103 ניצול יחסי כפיפות בעבודה זה דבר נבזי ביותר חברה נצלנית
  • 12:06
  • 27.04.13

נשים שזקוקות לפרנסה צריכות לשלם אל כך מחיר כזה משפיל ועוד לשתוק

104 הוא עשה כתבה על בחור שהטריד מינית בקיבוץ יגור,האם הסנדלר הולך יחף?  (לת) בני
  • 12:12
  • 27.04.13

105 הטרדה מינית-עימנואל רוזו הצדיק
  • 12:55
  • 27.04.13

מעניין? אני לא רואה את התקשורת מתנפלת ובודקת עליו למה? כי הוא עיתונאי!! אם זה היה מישהו אחר היו שותים לו את הדם ופה יש קשר שתיקה מדוע? יש הרגשה שהתקשורת היא בררנית ולא תקשורת אמיתית גם אתם העיתונאים יש לכם אינטרסים !!! ולא תמיד אתם צדיקים ורודפי צדק

106 עמנואל רוזן הוא עיתונאי משכמו ומעלה , אני כל כך נהנת לשמוע אותו בתוכנית "עמנואל ובן" ובכלל - אני כל כך מקווה בשבילו ובשביל כולנו שהכל יתברר כשקר ומהר!  (לת) רות
  • 13:07
  • 27.04.13

107 לכן רוזן לא מואשם בפלילים אלא מושעה ואם התלונות ימצאו נכונות גם יפוטר. למשפטן 49
  • 13:12
  • 27.04.13

ואם יהיה חשד סביר שהיה אונס יהיה משפט ואם יצא חייב ישב בכלא.

10 נשים מתלוננות זה לא דבר שהייתי מתעלם מימנו.

108 כל עוד אין תלונה במשטרה זו הכפשה ולא חשובה כמות המכפישות או דוברות האמת, רק חקירה משטרתית תבסס את התלונות או תזים אותן. להכפיש זה הכי קל  (לת) לא סובלת אותו מזה שנים אבל???
  • 13:27
  • 27.04.13

109 לאמת הזאת יש רק פנים - אחת. הסמוראי
  • 13:35
  • 27.04.13

כדי לגלות אם עמנואל רוזן הוא מיסטר הייד או דר' גייקל מיני - יש רק דרך אחת להוציא את האמת לאור, והיא שכל מי שנפגעה ממנו חייבת לגשת למשטרה ולהגיש תלונה. רק בדרך הזאת, המשפטית, יהיה אפשר לדעת אם הוא טורף מיני, ציני, ערמומי ומכוער. קדימה בנות, תראו שבסופו של דבר אתן יכולות לעשות מעשה ולצוד את הצייד! בהצלחה!!!

110 עמנואל רוזן רונן
  • 14:05
  • 27.04.13

אתה גבר בריא , חיזורים הם לא עבירה פלילית אם מתוך כך וכך חיזורים הצלחתה להכניס מישהי למיטה ולישכב איתה ,אתה גבר וכל זמן שעומד לך .אל תפסיק לשכב עם מי שהצלחתה לשכנע להיכנס אתך למיטה ושיפסיקו לקטר.אני חושב שמדובר בקינאה בין נשים.

111 ערמה של תגובות מטעם יחצנים, עאלק "אשה משתוממת" "אשה תומכת ולא מבינה" יאללה. התקשורת בהכללה והפרסום סבורים שהציבור מפגר, מה שלעיתים כמובן די נכון, אבל כאן זה כברר ממש שקוף. יהיה משפט, יקבל 6 חודשי עבודות שרות. קלון, יעלם.  (לת) קורא ולומד
  • 14:49
  • 27.04.13

112 סתם שאלה: עשרות נשים הטרידו אותי מינית בלבוש פרובוקטיבי שלא הותיר לי ברירה אלא לצפות באיברים שלהן יש ולי אין, בהערות זימה סקסיסטיות, במבטים שאינם משתמעים לשתי פנים, באס אמ אסים אינסופיים העוסקים ביחסינו האינטימיים, ובסיטואציות אינטימיות אף חשפו בפני את איבר מינן. חלק נכבד מתוכן כלל לא מצא חן בעיני ואפילו קצת דחה, עד כדי כך שהרגשתי מנוצל ומרוקן. להתלונן? ואולי לחפש שותפים לצרה ולהגיש תלונה קבוצתית? מה אתן מציעות בנות?  (לת) א
  • 15:02
  • 27.04.13

113 אל תתרשמו. אהוד
  • 15:04
  • 27.04.13

עמנואל רוזן היה מהכותבים הנחרצים נגד הטרדות או הצקות לנשים והוא
היה לכאורה בקבוצת הנאורים והמורמים מעם שיודעים מה נכון ומה לא,כך
שרובנו חשבנו שאצל אנשים מסוגו זה לא יכול להיות,אז אפתיע אותכם בדברים
מעין אלה אין הבדל בין דת גזע מין והשכלה או חוסר דת,זה קשור ליכולת
האדם להתגבר על דחפיו.סיפרו לי פעם שבמקום עבודה מסויים היה איש חושף
שחיתויות מובהק שקבל גיבו ממשטרה,תקשורת ומליצים שונים,אבל בסוף
הוא נתפס בשחיתות קשה ועשה זאת במשך שנים בבחינת "אני מעל כל חשד".
מקרה קלאסי של עמנואל רוזן.

114 הכל נכון מניסיון. עמנואל מגעיל ודוחה  (לת) ש. עוד אות מהאלף-בית
  • 15:17
  • 27.04.13

115 ההפתעה הגדולה מיכל
  • 15:18
  • 27.04.13

אני זוכרת כיצד הגבת בחריפות נגד קצב שזה ממש הגיע לו והערצתי אותך מה קרה שאת הפכת לדומה לו איך אדם כמוך נופל בנושא שאתה יודע שלבסוף הכל יתגלה אני ממש מופתעת ואם עשית זאת מגיע לך עונש חמור מאוד הדעת לא סובלת אנשים כמוך בתקשורת!!!!!!!!!!!!!

116 מה הוא עשה לקרנית גולדווסר?  (לת) דרור שיודע
  • 15:21
  • 27.04.13

  •   בזמנו ראיתי אותו מבלה יחד איתה בערב שירים לכבודה. חשבתי, שהוא רק מסקר אותה. מסכנה ! לנצל אישה פגיעה מטראומה ?!  (לת) יואב
    • 21:32
    • 27.04.13

117 שמאלן ברמה הזאת חייב להיות סוטה מין..  (לת) אורן
  • 15:22
  • 27.04.13

118 עמנואל רוזן עדי
  • 15:44
  • 27.04.13

החצוף הזה עוד עמד מולנו וחשף שחיתויות ועוולות,בינהן פרשת קצב.. פשוט לא יאמן..מה שקורה לאנשים בעמדת כוח..על מי נשאר לסמוך???עצוב..

119 אני שמעתי ממספר אנשים שעבדו איתו שמדובר באיש מקסים וישר - כנראה הוא דרך על בוהן של מישהו לא נכון... יוני
  • 16:06
  • 27.04.13

אל תאמינו לכל מילה, בטח שמדובר באחרון העיתונאים הישרים שיש לנו...

120 אני יכול להציע לעמנואל רביעיה יותר טוב משלישיה - פריצה, עטר, עטר וראדי.  (לת) תל אביבי
  • 16:42
  • 27.04.13

121 אנונימוס מבקש את תפקידך  (לת) הילה
  • 16:48
  • 27.04.13

122 כל הסיפור הזה מסריח מפוסט פמיניזם מסרס... כפיר
  • 17:00
  • 27.04.13

נראה כמו "פרשת חיים רמון" מס' 2- חבורת פוסט פמיניסטיות, המעוניינות לסרס את כל הגברים באשר הם, מייצרות כתבת הכפשה ולכלוך על גבר, מפורסם ככל שיהיה, בשל היותו- גבר. מה לא בסדר פה? לא הבנתי..? הטענות כולן מבוססות על: "הוא התחיל איתי", "שכבתי איתו", "עכשיו אני מתחרטת"... בעיה שלך! תתחרטי בשקט ולכי לפסיכולוג, לא לחברה שלך העיתונאית הלסבית שונאת הגברים... מה שחבל פה זה בעיקר הגברים המתייפיפים שחושבים שמציקצוק שפתיים לנוכח ה"פרשה" הזאת, אולי ישיגו זיון מאיזו פמיניסטית...

123 העדות של החיילת מטופשת קצת... פטריוט
  • 17:02
  • 27.04.13

הוא, לדבריה, חיזר אחריה במרץ. היא, כעבור זמן מה, נענתה והזמינה אותו לביתה. והיה שם סקס. זו הטרדה? בבית שלה? במיטה שלה?
נכון היא יכולה (וצריכה) להתחרט. הוא בוודאי גדול ממנה בכ-20 שנה. אבל לקרוא לזה הטרדה מינית? אני הייתי קורא לזה טיפשות ואולי שרלילאות אבל בטח לא הטרדה מינית. לאן הגענו?

124 תמיד יוכל להצטרף לחיים רמון בניהול הפועל תל-אביב... ריינבאו
  • 17:11
  • 27.04.13

אני מאוד מקווה בשביתו שגירסתו נכונה והוא ייצא נקי. אבל, זה לא סוף העולם. גם אם יורשע, תמיד יוכל לממש את אהבתו לקבוצה האדומה...

125 משמיצן סולי
  • 17:21
  • 27.04.13

שימש משמיצן בתשלום בזמן הבחירות לשויות המקומיות !

126 גם את הבת שלי הוא הטריד באותה צורה המתוארת על ידי עיתונאיות צעירות r
  • 17:21
  • 27.04.13

לפני כמה שנים הוא פגש אותה בבית קפה והתחיל איתה וכבר בפגישה הראשונה ניסה לכפות עצמו עליה ואחר כך המשיך במאות הודעות טקסט עם הצעות מגונות , הוא טיפוס מגעיל ודוחה ומכוער במיוחד לא רק חיצונית גם מבפנים

127 מסע הכפשות סדרתי נגד עמנואל רוזן גרי מהומפלס ברעננה
  • 17:24
  • 27.04.13

הגיע הזמן שמישהו יעמיד את כל הנשים המתלוננות הללו ויסתום להן סוף, סוף את הפה. אני פגשתי אישית את עמנואל רוזן כמעט כל שבת בספינינג בהומפלס ברעננה מעולם הבן אדם לא אמר שלום לאף אחד, גם לי לא, תמיד היה עם מגבת במקלחת. אז להגיד עליו מטריד עיתונאיות סדרתי. זו חוצפה. אותי עשרות פעמים הטרידו נשים מינית ולא התלוננתי. כנראה מדובר בנשים מתוסכלות מינית שרוצות לעשות לו רצח אופי. כנראה שנגמרו להן הבטריות בוויברטור. מחר בל"ג בעומר יתחילו לשפוך אש למדורה המתוסכלות: שלי, מרב וזהבה.
עמנואל העם אתך. לבסוף כולנו נקפיא זרע.

  •   ברור. יכול להיות שאתה מהולמס פלייס ולא מהומפלס? עין לציון
    • 15:26
    • 28.04.13

    ויכול להיות שאתה מניח שאנשים שלא מדברים עם זרים ומכסים את מבושיהם במקלחת נקיים מכל חשד - מיני או אחר? זה אפילו יותר דבילי מלהגיד שהנשיא לעולם לא יאנוס אישה.
    במקרה שלך עדיף שבאמת תקפיא זרע, אני מתקשה להבין איזו אישה בכלל תסתכל לכיוון שלך. אלא אם כן היא מאותגרת מנטלית, בדיוק כמוך.

128 חבל רק שהכל מתפרסם באיחור של רק שנים אחרי שכבר הסוטים האלו הספיקו להרוס חיים שלמים  (לת) עצוב מאוד
  • 18:02
  • 27.04.13

129 אם הכל אמת וידוע על מוטרדות רבות במשך שנים..למה רק עכשיו הסיפור מתפוצץ?  (לת) א
  • 18:39
  • 27.04.13

130 עמנואל רוזן ,האוהד המושבע של הפועל תל-אביב,לא יחכן שהוא מטריד מינית .  (לת) דניאל
  • 18:40
  • 27.04.13

131 נמאס כבר מכל ה"א" "ב" וכו' וכו' די כבר
  • 18:41
  • 27.04.13

מספיק עם כל ה"אנונימיות" . פרסמו את שמות "המוטרדות" ואז הציבור יתחיל לראות את התמונה ואולי יבין ללא הסברים מיותרים מה קרה.

132 הכרתי אותו ב׳במחנה׳. איש איום.  (לת) א
  • 20:01
  • 27.04.13

133 חיזורים וסיפורים  (לת) אייל
  • 22:04
  • 27.04.13

134 אשם או לא? דוד
  • 01:16
  • 28.04.13

לא הוגשה שום תלונה..הכל מבוסס על שמועות..יכול להיות שאנו עדים לעריפת ראש בכיכר העיר,ועם חשש שהקורבן הוא חף מפשע?
הלינץ" התיקשורתי,והשמדת שמו של אדם,עוד לפני שהורשע במישפט,זהה מבחינתי לאינקוויזיציה הספרדית.
ואני לא יודע אם רוזן אשם או לא. אבל עצם זה שחורצים את דינו,בעוד יש סיכוי שהוא חף מפשע, מטרידות אותימאוד.
היום רוזן, מחר אתה..
משהו חייב להשתנות.

135 בגלל שהוא עיתונאי רוני
  • 11:15
  • 28.04.13

אם זה היה שר או נשיא או חבר כנסת הידיעה הייתה בראש החדשות ,היו דנים על כך שעות של זמן תקשורת ,זה היה זוכה למשפט שדה וכבר היו מראינים את הנפגעות, ומחשבים מה עונשו וכמה זמן ישהה בכלא. אבל בגלל שהוא קולגה אף אחד לא מעז להזכיר זאת בכתבות בחדשות וגם בעיתון זה נמצא בריבוע קטן למטה. לא הגיע הזמן שתעשו חשבון אישי כתבים יקרים, איפה רצונכם בפצעים מדממים ועשיית לינץ על אדם שאתם לא יודעים שום דבר ובטח שאתם לא כבוד השופט.

136 לפי כמות הנשים ברור שהבנאדם מטריד סידרתי , אולם הקזת דמו בציבור זה לא המעשה הנכון  (לת) tori
  • 11:46
  • 28.04.13

137 מבצע "בייבי אויל" 2 ב-19.90 ד"ר פישר
  • 12:18
  • 28.04.13

מנו,
תקנה סטוק !
אתה תזדקק לו בעוד כמה חודשים
(נ.ב. אפשר גם ל"ווזלן" במקום ... מנסיון אישי, "בייבי אויל" עובד טוב יותר)
ד"ר פישר - זה בדוק

138 בשבוע בו מכבי ת"א זוכה באליפות זה כבר דאבל ואליפות אירופה !!!  (לת) אנונימי
  • 12:30
  • 28.04.13

139 חובה קריאה! עיתנואי קטן שלי .. לפני עשרים שנה.. מוכר לך ? דב אברמובסקי
  • 16:35
  • 28.04.13

עמנואל עיתונאי קטן "ויקר" שלי ,
אני חושב שאתה עדיין זוכר אותי . אב שכול מבת-ים לשעבר.
שמי דב אברמובסקי ובני ז''ל ומפקדו הם קרבן לאחת מהכתבות שלך בזמן אשר "כיהנת" בתור כתב צבאי של מעריב. למקרה שאינך זוכר להלן ציטוט של כותרת הכתבה : " "הוא מתחזה" אמר המפקד והחייל נפטר." כתבתך נכתבה ביום ה' בשבט תשנ''ג , 4.2.93
אינני שחכתי אפילו לשנייה אחת או מאית השנייה את הסבל שגרמת למשפחתי. ובנוסף שסירבת להתנצל בזמן אמת ובמקום להיות "עסוקים" באבל בננו ז''ל , עסקנו ברדיפה אחריך וההתנצלות שלא קיבלנו בזמן אמת.
סוף סוף אחרי עשרים שנה של סבל ויגון סוף סוף הגיע היום המשמח בחיי , שבו אוכל לראות את טלוויזיה מבלי לראות את פרצופך. על החתום דב אברמובסקי

  •   עיתונאי קטן שלי רחלי אברמובסקי
    • 23:05
    • 01.05.13

    אחרי 20 שנה שאבא שלי מנסה להכשיל את כניסתך לכל תוכניות הרדיו והטלויזיה\; לטענת עורכי התוכניות היתה שהמיקרה המצער קרה לא בתקופתם; אתה בעצמךעוללת זאת תודה רבה עיתונאי קטן שלי; שלא נראה; לעולם את פרצופך יותר

140 רוזן קובי
  • 19:17
  • 28.04.13

מי שתוקף את החרדים על צניעות הוא הכי צבוע מגיע לך

141 חדל קשקשת ברשת נירה
  • 20:43
  • 28.04.13

וואלה אני מתעבת מטרידים מינית אבל לתקוף ולהתלכלך בכל הרשתות לפני שהענין נבדק ועוד ע"י החברים שלך, זה מגעיל אותי באותה מידה!

142 נמאס מלאום רחל ארוך
  • 11:27
  • 29.04.13

אך אתם הגברים שותקים ונשארים רחמים צאו להפגנה שמותר לכם לנסות להתברר אם אישה בדיוק אך שאישה מתעסקת עם גבר איפה השוויון סרבו את הגברים למה לא מעמידים לדין את האישה הראשונה ומחכה לעשארות נשים שיעברו את אותה חוויה בושה וחרפה היום לגבר אין זכיות רק לנשים ולנסות להשכיב משהיא זה אסור הים אז לא פלא שמחקו את הטבע אני אישה ומאות גברים ניסו לשכב איתי אז מה לא בסדר פה לנסות במילים מותר איפה פה הבעיהעמנואל חזק ואמץ

143 נמאס מלאום רחל ארוך
  • 11:27
  • 29.04.13

אך אתם הגברים שותקים ונשארים רחמים צאו להפגנה שמותר לכם לנסות להתברר אם אישה בדיוק אך שאישה מתעסקת עם גבר איפה השוויון סרבו את הגברים למה לא מעמידים לדין את האישה הראשונה ומחכה לעשארות נשים שיעברו את אותה חוויה בושה וחרפה היום לגבר אין זכיות רק לנשים ולנסות להשכיב משהיא זה אסור הים אז לא פלא שמחקו את הטבע אני אישה ומאות גברים ניסו לשכב איתי אז מה לא בסדר פה לנסות במילים מותר איפה פה הבעיהעמנואל חזק ואמץ

פרוייקטים מיוחדים