המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

לשכת נתניהו נגד הבי-בי-סי || באתר האולימפיאדה ירושלים אינה בירת ישראל

בניגוד לכך, בעמודי המדינות המשתתפות צוינה מזרח ירושלים כבירת פלסטין. יועצו של נתניהו מחה בפני אנשי הרשת בארץ: "זו אפליה באתר"

היחסים בין ממשלות ישראל לדורותיהן לבין רשת השידור הבריטית בי-בי-סי מעולם לא היו מן המשופרים. הביקורת של כתבי ועורכי הרשת על מדיניות ישראל בגדה המערבית וברצועת עזה הרגיזו כמה ראשי ממשלה, שרי חוץ ודוברים ישראלים. הטענה הישראלית הקבועה כלפי הרשת היתה שהיא לוקה בחוסר איזון קיצוני לרעה בכל הנוגע לסיקור של ישראל.

בימים האחרונים התעוררה מתיחות חדשה, שהרקע לה הוא אתר האינטרנט המיוחד שהקימה הבי-בי-סי לקראת אולימפיאדת לונדון. האתר כולל עמוד מיוחד לכל אחת מהמדינות שמשתתפות במשחקים האולימפיים, ובו פרטים על הספורטאים, על הרקורד של אותה מדינה באולימפיאדות קודמות וכן כמה עובדות בסיסיות כגון גודל האוכלוסייה ועיר הבירה.

לפני כמה ימים הגיעו פניות ללשכת ראש הממשלה ולפיהן בעמוד של ישראל באתר האינטרנט האולימפי של הבי-בי-סי לא מופיעה כלל העמודה של "עיר הבירה". הרמות הגבה בלשכת נתניהו התחלפו במהרה בכעס של ממש כאשר נכנסו לעמוד של פלסטין באתר הבי-בי-סי. שם, בעמודה של "עיר הבירה" הופיעה מזרח ירושלים 

עמוד המשלחת הישראלית באתר ה-BBC, ללא ציון הבירה ירושלים
עמוד המשלחת הישראלית באתר ה-BBC, ללא ציון הבירה ירושלים.

בתגובה, שיגר אתמול יועצו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לתקשורת הזרה, מארק רגב, מכתב מחאה לראש משרד הבי-בי-סי בישראל פול דאנאהר. במכתב, שעותק ממנו הגיע לידי "הארץ", מציין רגב כי הוא "נדהם מהחלטת הבי-בי-סי להפלות את מדינת ישראל באתר האינטרנט האולימפי של הרשת".

רגב כתב לראש משרד הבי-בי-סי כי "לכל מדינה (וגם לא מדינה) שמשתתפת באולימפיאדה בלונדון ניתן עמוד מיוחד באתר האינטרנט שלכם ובו פרטי רקע שכוללים את שם עיר הבירה. לכל מדינה (וגם לא מדינה) חוץ מישראל. ירושלים היא בירתה של מדינת ישראל, ובהתאם אנחנו מבקשים מכם לתקן את העניין לאלתר".

כחלק מהקמפיין לתיקון אתר האינטרנט המיוחד של הבי-בי-סי לאולימפיאדה פתחה לשכת נתניהו עמוד מיוחד בפייסבוק, שנועד לגייס תומכים להפעלת לחץ על הבי-בי-סי. 

עמוד המשלחת הפלסטינית באתר, תוך ציון מזרח ירושלים כבירה
עמוד המשלחת הפלסטינית באתר, תוך ציון מזרח ירושלים כבירה.

לשכת ראש הממשלה עידכנה אותי לפנות ערב שבעקבות המכתב ששלח מארק רגב לבי-בי-סי, שינתה הרשת את העמוד של ישראל באתר האולימפיאדה שלה. במסגרת השינוי התווספה השורה הבאה – "מקום מושבה של המשלה בירושלים, על אף שרוב השגרירויות הזרות נמצאות בתל-אביב" (Seat of government: Jerusalem, though most foreign embassies are in Tel Aviv.). בלשכת ראש הממשלה אמרו לי שמדובר בצעד בכיוון הנכון, אולם לא בצעד מספק והם עדיין דורשים את ציון העובדה שירושלים היא בירת ישראל בעמוד האולימפיאדה באתר הבי-בי-סי.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 כל הכבוד ל-BBC.  (לת) קוץ
  • 17:26
  • 19.07.12

02 ללא ספק הם קוראים את הארץ (באנגלית..)  (לת) רעם
  • 17:26
  • 19.07.12

03 בי בי סי, השמאל האנטי ציוני- מצא את ההבדלים.....  (לת) ציוני
  • 17:36
  • 19.07.12

  •   קשה לאתר הבדלים כשחיים בשני צבעים  (לת) שמאל
    • 18:07
    • 19.07.12

  •   אתה חושב שאם תגיד "שמאל" ו"אנטי ציוני" באותו משפט זה יעשה את זה נכון שמאל ציוני
    • 18:31
    • 19.07.12

    רוב השמאל הוא ציוני, גם אם הפרשנות שלו לכך (שמירת רוב יהודי) שונה מהפרשנות שלך (לחיות כמיעוט יהודי במדינה ערבית, על כל שטחי א"י משלב כלשהו במקרא).

    רוב השמאל בישראל, לפי הפרשנות שלי, הוא כנראה יותר ציוני ממך.

  •   "שמאל ציוני" אתה צריך לכתוב במילים יותר פשוטות. "ציוני" יודע רק לצטט סיסמאות ורמת הקריאה שלו היא כנראה לא מעל כיתה גימל רחל
    • 19:09
    • 19.07.12

    לכן כדאי להסביר לו במשפטים קצרים, בלי הרבה סוגריים.
    למשל: רוב השמאל הוא ציוני. השמאל רוצה לשמור על מדינת ישראל כמדינה עם רוב יהודי.
    אתה רוצה לגור במדינה גדולה. במדינה הזאת היהודים יהיו במיעוט.
    אם היהודים יהיו במיעוט במדינה שהרוב בה הוא מוסלמי, יקרה להם מה שקורה לנוצרים בעזה, במצרים, ובכל מדינה ערבית שיש בה רוב מוסלמי.
    לכן אני חושב שאני יותר ציוני ממך. כי אני דואג למדינת ציון, מדינה עם רוב יהודי ואורח חיים יהודי. אני דואג פחות לשטחי אדמה ויותר לצביון יהודי וציוני.
    כשהמשיח יבוא, הוא ידאג כבר לסדר את הכל כמו שאתה חולם.
    בינתיים כדאי לא לדחוק את הקץ, ולחיות במדינה קטנה יותר אבל עם רוב יהודי.

  •   בדיוק שכמו שאתה חושב צחי
    • 19:22
    • 19.07.12

    שלהגיד שמאל ומחנה השלום באותו המשפט יהפוך את הימין למחנה המלחמה.

  •   שמאל זה שמאל וימין זה ימין .. סופר סתם
    • 17:46
    • 20.07.12

    לא מבין את המשורר ..בהשוואה !!! התוצאה.. שירבוט אווילי....
    פתרון אוויל פתרון ... כימני אתה לא מאכזב ... אז השמאל הוא אנטי ציוני... הכללה ..עלובה ...מעניין היכן שרתת בצבא ...
    מכיר את ההכרזות הציוניות מהימין... הכל באחריות ...ורק גניבות
    עיוות של אמת ..ושלילת האחר ...בגדול לא יוצלחים .. הוכחות יש כבר למעלה מ 20 שנה בשלטון ...ואין כלום ..

04 אי אפשר לרמות את כל העולם כל הזמן. תפנימו.  (לת) בס"ד
  • 17:45
  • 19.07.12

05 כשמאלן ....בחיי זה מרגיז סופר סתם
  • 17:49
  • 19.07.12

וכשר חוץ הייתי מזמין את שגריר בריטניה בישראל ושואל שאלה ..בנידון
האם להכריז שישראל מכירה בדבלין כבירת בריטניה הגדולה .....

06 זה רק עניין של זמן בטרם לא תורשה ישראל להשתתף באולימפיאדה, כמו שקרה לדרא"פ מ-1964  (לת) ירושלמי
  • 17:54
  • 19.07.12

07 ביבי נגד בי בי סי? כל ישראלי שפוי צריך להיות נגד בי בי סי בנושא זה!  (לת) אורן
  • 17:55
  • 19.07.12

08 פאראגאוי היא המדינה היחידה שמכירה בירושלים כבירת ישראל ניר
  • 17:57
  • 19.07.12

וגם זה לא לאורך זמן
נא לבדוק http://en.wikipedia.org/wiki/Positions_on_Jerusalem
אז הפתרון ביבי, הוא פשוט. חדל כיבוש.

  •   And the US..  (לת) Finn
    • 19:55
    • 19.07.12

  •   מה? פיתרון למה? יוסי
    • 22:22
    • 19.07.12

    שלא יכירו בירושלים כבירה. שיבושם להם. על איזה בעיה צריך את הפסקת הכיבוש כפיתרון?

  •   גם לפני 1967 ו"הכיבוש" לא היתה הכרה בירושלים כבירת ישראל זקן ובא בימים
    • 10:06
    • 20.07.12

    לכאורה שבתכנית החלוקה מ-1947 היה לירושלים מעמד בינלאומי, ולא היתה שייכת לצד הערבי או היהודי.
    מאחר ויש הכרה בירושלים כבירת "פלסטין", המסקנה מזה שזה ממש לא הכיבוש, אלא בעיה עקרונית לעולם הנוצרי עם שלטון יהודי בירושלים.
    אם חזרנו אליה שנית, אולי ישו באמת לא היה נביא ולא בן האלהים, אלא אחד ממאות או אלפים יהודים שהקימו כל אחד על פי דרגת שגעונו ושגיונותיו מחנה מעריצים שוטים, שהכריזו עליו כעל המשיח?

  •   אז זהו, שמסתבר שאפילו ארה"ב לא מכירה בי-ם כבירת ישראל... לפחות לפי הדף הזה בויקיפדיה.  (לת) אזוב שבקיר
    • 03:13
    • 23.07.12

09 ביבי אתה פוגע בנו גלעד
  • 17:57
  • 19.07.12

ירושלים היא בירתה של מדינת ישראל. ירושלים כפי הנראה תהיה בירתה של מדינת פלסטין או שלא.
איני מבין את זעמו של ראש הממשלה. ב 3 שנות כהונתך אינך עושה דבר בכדי להתכנס אל הגבול הבינלאומי של ישראל, אתה מקים מאחזים חדשים, מעבה ישנים, אך לפני יומיים אישרת כי אריאל היא אוניברסיטה, אינך עושה ולו דבר אחד למען עתידה של מדינת ישראל בהקשר זה ויותר מזה לעשות אינו רק לדבר.
מזה שנים מתפתחת סביב ישראל טבעת איראנית חיזבאללה בלבנון, האחים המוסלמים במצרים, עזה, כעת המשטר החדש שיקום בסוריה.
מלחמה גדולה תהיה עם כל הכוחות האלה, מדינת ישראל עם המערב ממשיכה לדבר ולא לעשות.
מה היה קורה אם היינו יוזמים בשני התחומים האלה, מה היה קורה אם היית בוחר להנהיג את העם שלך
ולא רק למקרי שריפה ?
לסיום אומר אך זאת, שרת ספורט ציונית המציינת את שמה של משלחת ישראל כ"אתנה" ולא למשל "יהודית"
היא יותר מהכול סימן לבלבול וההשחתה של המידות הטובות של מנהיגינו ולא על הגופניות אני מדבר.
ויותר מזה לעלות מדי יום מאמרים של כותביך לפייסבוק אינו להיות בקשר איתנו האזרחים במדינתך, זו חוסר הקשבה הדומה בעיקרה לזו הנכרת באופן בו אתה מנהל את מדינת ישראל.
ביבי אתה פוגע בנו, כן גם לנו חשוב שירושלים תוכר כבירתה של מדינת ישראל אבל באטימות אותה אתה מבטא קבל עם ועולם
מי ידבר איתנו ? מי יקשיב לנו ? מי בכלל ירצה להיות אתנו באותה קבוצה או לבחור אותנו לקבוצה שלו ?

  •   גלעד נא ללמוד את הנושא לפני ש"אינך עושה דבר בכדי להתכנס אל הגבול הבינלאומי של ישרא" אלכסנדר
    • 18:52
    • 19.07.12

    גבול בנליאומי לפי סימון מ1946 הוא הירדן . ואם כוונתך שהגכבול שאנחנו נחליט עליו יהיה גבול בנלאומי עוד חזון למועד.

  •   גילעדיצק'ה קח מים ותרגע, אספירין ולישון, ניראה כי אתה מבוהל ורדוף רוחות  (לת) גיורא
    • 19:10
    • 19.07.12

  •   ראה גבול ישראל ופלשתין הצהרת האומות המאוחדות כ"ט בנובמבר 1947 גלעד
    • 22:20
    • 19.07.12

    אלכסנדר, ניתן להשתמש בכל חוק בכל צורה שתרצה אך בבסיסו של דבר יש חוק.
    החוק קובע היכן עובר הגבול הבינלאומי.
    כראש ממשלה הייתי פועל בכדי להתכנס לכיוון החוק.
    לא מן הפה החוצה אלא כמהלך מרכזי בתפיסתי את מקומי בחיזוקה של ישראל.
    המשחק הכפול כרגע של תיקונים אסתטיים בנקודות ישוב לעומת תוספות רבות במקומות אחרים ואפס יוזמה וחשיבה קדימה.
    אינם פועלים לטובת ישראל.

  •   האם הציניות משרתת אותנו גיורא ? גלעד
    • 08:09
    • 20.07.12

    ציניות במיטבה היא דקה, חיננית ובעיקר מודעת לעצמה ולמגבלותיה.
    לתחושתי הדברים שלך גיורא מטרתם לא לשנות דבר בקיים ואינם מתמודדים עם המציאות. לצערי זו רטוריקה שאינה מובילה אותנו קדימה.

10 נו ב'מת, שגרירות ארה"ב היא בת"א. גבולות ישראל לא מוגדרים בעליל. גם אני לא יודע איפה מתחילה ונגמרת בירת ישראל.  (לת) רועי
  • 17:57
  • 19.07.12

11 גם יהודה ושומרון לא מסומנים כשטחה של ישראל באתר, וגם הגולן. עזה דווקא שלנו לפי האיור.  (לת) ריבי
  • 17:59
  • 19.07.12

12 הבריטים צ׳וני
  • 17:59
  • 19.07.12

מאז ומתמיד הבריטים אין אנטישמים לעולם לא נשכח ולא נסלח על כל מה שהם עשו לניצולי השואה שהגיעו לארץ ימי שמם וזכרם

13 הם התחכמו ושינו את האתר  (לת) יואב
  • 18:00
  • 19.07.12

14 הם תיקנו את זה בצורה יפה ודיפלומטית דרור
  • 18:01
  • 19.07.12

בעמוד של ישראל הם כתבו שהממשלה יושבת בירושלים אך השגרירויות בתל אביב.
בעמוד של פלסטין הם כתבו שהממשלה מתעתדת לשבת במזרח ירושלים אך רמאללה היא הבירה האדמיניסטרטיבית כעת.

15 אבל בתמונה בעמוד ישראלי מופיע ירושלים ובעמוד פלסטיני- לא מופיע בכלל.נתניהו והימין משוגעים.  (לת) נמאס מהימין
  • 18:02
  • 19.07.12

16 כשליש מתושבי בירת ישראל, ודווקא היותר ותיקים, אין להם אזרחות ארצם (ואף לא אזרחות אחרת כלשהי). מדינה שתושבי עיר בירתה שלולים אזרחות אינה יכולה להתלונן על כך שרואים את חלקה המנוכר ומודר ומקופח כלא חק ממנה ולא שייך לה. אם ישראל רוצה לספח את ירושלים המזרחית, יש לזה מחיר ואת המחיר ישראל מעולם לא שילמה ולכן את ה"סחורה" לר קיבלה ולא תקבל.  (לת) אל-קודס היא פלסטין
  • 18:03
  • 19.07.12

17 נבלות שונאי ישראל  (לת) א
  • 18:08
  • 19.07.12

18 הכותרת ילדותית ומטופשת. איתי
  • 18:14
  • 19.07.12

זה לא עניין של נתניהו ("ביבי", למה הוא חבר שלכם או ראש הממשלה?) אלא של מדינה שרוצה שיכתבו את עיר הבירה שלה באתר האולימפי. מוגזם לבקש? הארץ, הפכתם לאתר של היפסטרים. עצוב.

19 מדהים איך הבריטים, אבות הקולוניאליזם ומדירי היהודים מארץ ישראל, הפכו האורים והתומים של השמאל בעיני מוסר ומדיניות  (לת) אלברט
  • 18:19
  • 19.07.12

20 הכל  (לת) סתם שתדע
  • 18:26
  • 19.07.12

21 ישראל נגד ה-BBC, לא רק נתניהו אורן
  • 18:29
  • 19.07.12

"ביבי נגד ה-BBC" מניסוחיה הנפלאים של מערכת "הארץ".

22 שנאמר, מה שהיה הוא שיהיה. הבריטים תמיד היו פרו-ערבים. בשם אותה פרו-ערביות הם דנו עמים שלמים במזה"ת וצפון אפריקה לחיים תחת כיבוש ערבי. צחוק הגורל הוא, שעכשיו הערבים מגיעים אליהם הביתה. כמו שאומרים הצרפתים (עוד מדינה בדרך לכיבוש ערבי), הנקמה היא מאכל שמוגש קר.  (לת) ל.
  • 18:30
  • 19.07.12

  •   מרוב פרו ערביות הם סייעו ליהודים מאירופה להקים מדינה באמצע הלבנט ירושלמי
    • 19:10
    • 19.07.12

    ובעניין הכיבוש הערבי של בריטניה וצרפת...כבר עשר שנים מאיימים בזה, מתי כבר נתחיל לראות תוצאות?

  •   לירושלמי - הם סייעו לערבים להקים (עוד) מדינה בלבנט. ל.
    • 19:51
    • 19.07.12

    ראה מסמכי חוסיין-מק'מהון, ראה הניסיונות להקים מועצה מחוקקת (עם רוב ערבי), ראה הנסיגה המתמדת מנוסח המנדט (בדמות הספרים הלבנים). זה שהערבים היו מספיק מטומטמים כדי לא לקבל את העזרה הבריטית, זה עניין אחר.

  •   סייעו שנים בודדות ובכל היתר עשו ככל מה שיכלו כדי להגביל את העליה ולקרוע מהמנדט עוד שטחים לטובת הערבים. באליי
    • 20:18
    • 19.07.12

    ובעניין כיבוש הערבי של אירופה: זאת תופעה זוחלת שאף אחד לא אמר שתקרה עכשיו, אלא בעשורים הקרובים.

    בינתיים הציבור הערבי והמוסלמי צובר מספרים עם הגירה וילודה ביחס הפוך לילידים האירופיים.

23 Thank you Mr Peres Dror
  • 18:38
  • 19.07.12

Artafat was persona non-grata in the US. Peres campaigned to remove this status. He gave hundereds of millions of dollars from Israel's money. This is the result.

24 זאת האמת, למה אתם כועסים?  (לת) כפר כנא
  • 18:39
  • 19.07.12

25 נכון! תחת חשראל לעומת תחת צרפת קפיצ
  • 18:42
  • 19.07.12

תחת ישראל העמודה היא ״מקום מושבה של ההמשלה״, ומצוין ״ירושלים, אםילו שרוב השגרירויות נמצאות בתל אביב״. תחת צרפת רשום: בירה - פאריז

26 שיעופו הכתבים הזרים מהארץ ככה יהיה רושם יותר טוב למדינה.. שי
  • 18:49
  • 19.07.12

הם רק עושים נזק הם לא תורמים כלום.אף אחד לא אמר שמזרח ירושלים זאת בירת פלסטין כמו שאין מדינה כזאת עדיין..פשוט בושה שהרשת הזאת עדיין בישראל אחרי כל הפדיחות האלה...

27 BBC הורידו את סעיף הבירה מהעמוד של פלסטין  (לת) -
  • 18:51
  • 19.07.12

28 ביבי פורח - אנטישמיות, פיגועים נגד ישראלים וכן הלאה. איזה כיף, אפשר להתקרבן יעל
  • 18:55
  • 19.07.12

ביבי פורח - אנטישמיות, פיגועים נגד ישראלים וכן הלאה. איזה כיף, אפשר להתקרבן

29 "Seat of government Jerusalem, though most foreign embassies are in Tel Aviv." כפי שמופיע כרגע; הם שינו מין הסתם
  • 18:55
  • 19.07.12

ביבי עלה על זה ראשון.........פעם בירח כלול הוא צודק

  •   "Palestine is recognised as a competing country by the IOC but is not recognised as a modern state. Key Facts Intended seat of government East Jerusalem. Ramallah serves as administrative capital."  (לת) המשך...לגבי הרשות
    • 19:52
    • 19.07.12

30 ומה לא נכון בזה? יאיר
  • 18:58
  • 19.07.12

אוסלו והסכמים אחרים אומרים את זה גם
רק ביביהו חי לו בעולם משלו

31 BBC חזי
  • 19:00
  • 19.07.12

יש לאסןר על כתבי bbc להשתתף במסיבות עיתןנאיןת ממשלתיות שיקבלו את המידה מאל גזירה

32 מישהו צריך להזכיר לנתניהו שאף מדינה לא מכירה בי-ם כבירת ישראל מאז הסיפוח של העיר המזרחית.  (לת) ע
  • 19:00
  • 19.07.12

33 אין עיר ששמה "מזרח ירושלים" מישהו
  • 19:11
  • 19.07.12

מה שמצחיק (או עצוב) זה שה-bbc ממשיך במדיניות האנטישמית והפרו-ערבית שלו גם בימים בהם העולם הערבי מתפרק לגורמים, ואפילו מדינות קיימות מתפוררות לרסיסים. עיראק חולקה דה-פאקטו לשלושה חלקים, סוריה מתפוררת לרכיביה העדתיים/ דתיים, לוב מפולגת בין השבטים השונים.

אבל ה-bbc ימשיך בקמפיין להקמת המדינה הפלסטינית.
זה כל כך פתאטי.

34 פעם ראשונה שאתה רואה שגולן והיו"ש לא חלק מישראל לכן אין חדש תחת השמש ומובן ואליו תגובת מס 9 ריבי
  • 19:17
  • 19.07.12

בי בי סי ידוע שונאי ישראל זה לא דבר חדש

35 ורק הספורטאי ה"פלסטיני" נקרא אל-מסרי....  (לת) כמה אירוני
  • 19:18
  • 19.07.12

  •   ואצלנו: אליס שלזינגר - Schlesinger is a German surname meaning "from Silesia" (German: Schlesien) אלון העברי :)
    • 09:41
    • 20.07.12

    ועוד ממוצא גרמני: ריכטר, שוורץ, זילברמן
    מוצא רוסי: שטילוב, ריבקין, גלושקוב, טומרקין
    ועוד ועוד.

36 לא נורא. כאשר אזורים נרחבים בלונדון נשלטים דה-פקטו בחוק השריעה מתנחמים עיתונאי בריטניה העלובים בהגדרות טריטוריאליות מלפני 40 שנה. אלו אותם אנשים שנזעקו למען ווענונו בעודם משתיקים כל שיח בנושא הנשק של בריטניה. בוז!  (לת) ירון
  • 19:20
  • 19.07.12

37 חרפה שאין כדוגמתה ההוא
  • 19:21
  • 19.07.12

יש לנו בירה, ואפילו מצוינת. לא, אני לא מדבר על מכבי או על נשר. אלכנסדר, ג'מס, באטרפליי, הדובים, אביר ועוד כהנה וכהנה בירות מעולות ומשובבות נפש, אבל עוכרי ישראל ימשיכו להתעסק בזוטות מעצבנות.

38 מענין מה מייצגת האות C בשם רשות השידור הבריטית..... יוכבד דדון
  • 19:22
  • 19.07.12

חלאות. גם מי שדוגל בחלוקת העיר חייב לתמוך בעמדת ראש הממשלה בנדון.

39 ומה הבעיה ל"מהוללים" של 8200 להכנס לאתר ולתקן את הדרוש תיקון? קתו הזקן
  • 19:33
  • 19.07.12

8200-- היחידה שהופכת כל סמרקץ' בן 18 עם ציונים טובים לסופר מן תוך 3 שבועות.
שנאמר: תעשה לך שם ולך לישון.

40 ואני אומר ל-BBC באנגלית בריטית מהוקצעת: SCREW YOU Yorkshire pudding
  • 19:40
  • 19.07.12

מי שמסכים נא לעשות Like

41 רציתם? קיבלתם- זה המחיר על "אוניברסיטת אריאל"  (לת) ישראל . תודה מתנחבלים
  • 19:47
  • 19.07.12

42 נו - מה אתם רוצים - שיכתבו בירה תל אביב, כפי שהעולם מכיר?  (לת) KKK
  • 19:49
  • 19.07.12

43 ומי בעד ? ד''ר א.
  • 20:28
  • 19.07.12

אם מעמדה של ירושלים כבירת ישראל היה באמת סופי, אפילו בעייני ראש הממשלה הזה, הרי שציונו במסגרת כזו או אחרת, ככזה שמוטל בספק, לא היה צריך להטריד איש. מה שמדאיג את המודאגים למיניהם זה רק התזכורת אודות הספק הגדול הקיים ממילא !
זו רק תזכורת אודות קיומה של בעיה ולא בעיה בפני עצמה. ראש הממשלה אמור לעסוק במעמדם העלוב של כל אזרחי הארץ הזו (כולל תושבי ירושלים). אדון נתניהו אמור היה לדאוג לדברים אחרים ורבים, הנוגעים למהות הקיום כאן, ולהפסיק את מרוץ העוולות השפלות שהוא וחבריו מייצרים עבור העם הזה, אשר חלקו הטיפשי ביותר (רוב העם), חוזר ובוחר במי שיתעלל בו שוב ושוב.
בירת ישראל חשובה לו לאיש הזה ? ומה עם ישראל עצמה ? מה הוא בכלל עשה לטובת תושבי הארץ הזו, המדוכאים והמושפלים, המדממים והזועקים
לשווא ? איזו בירה חשובה בכלל ועבור איזה מי ? הרי האוליגרכיה השולטת קנתה לעצמה את המקום הזה בזיל הזול, כבר מזמן !

44 ירושלים היא איזו אוטונומיה תיאוקרטית. לא יכולה להיות עיר בירה של מדינה חילונית דמוקרטית. בירת ישראל היא תל אביב  (לת) יעקב
  • 20:29
  • 19.07.12

  •   ישראל היא מדינה חילונית דמוקרטית?! תתעורר יעקב. אנחנו ב- 2012 ולא ב- 1956. ישראל היא תאוקרטיה חשוכה המונהגת על ידי אוליגרכיה פרוטקציוניסטית ששואבת את כוחה מעשיית רצונם של מספר קטן של רבנים ששולטים מאחורי הקלעים. איפה אתה מוצא חילוניות מחוץ לבועה התל אביבית?! בבית שאן? בטבריה? בצפת? בנווה שאנן שבחיפה? בנהריה? איפה בדיוק?  (לת) יואבחלב
    • 10:14
    • 20.07.12

45 מחיות כפיים אורי פ
  • 20:33
  • 19.07.12

עתון הארץ וכל הנוהרים אחריו מוחים כפיים ל-BBC. סוף סןף מישהו מראה מהיכן משתין הדג לישראל. הידד HURRAH כה לחי!!!!

46 if you try and compare team GB with other nations also ,,
  • 22:00
  • 19.07.12

then Israel isnt given as option ,,,

47 אם רק היו יכולים, עורכי הביביסי היו פשוט מכנים אותנו "היישות הציונית"  (לת) אלון
  • 01:03
  • 20.07.12

48 לא מפתיע שהבריטים הסכסכנים עוד מימי המנדט בארץ ישראל תומכים בכיבוש הערבי בחלקים מארץ ישראל הסטוריון
  • 01:28
  • 20.07.12

לא מפתיע שהבריטים הסכסכנים עוד מימי המנדט בארץ ישראל תומכים בכיבוש הערבי בחלקים מארץ ישראל.
ממליץ לקרוא ולבדוק ב:
קונספיל
ובאתר של זאב גלילי

49 ההארץ אתם פשוט שוברים שיאים!  (לת) אירוניה
  • 02:25
  • 20.07.12

50 בדקת הרישומי האו"ם ואין כזאת מדינה Palestine. אל אחת כמה וכמה שאם היא לא קיימת גם אין לה עיר בירה.  (לת) ברלה
  • 03:00
  • 20.07.12

51 שימו לב איך מנסים בעיתון הארץ להתיג את האקט האנטישמי של הביביסי כאילו מודבר במחלוקת קטנונית בין ביבי לביביסי. כלומר עיתון הארץ סבור שירושלים אינה בירת ישראל, שקיים קונצנזוס על כך בישראל, ושרק ללשכת נתניהו יש עם זה בעיה.  (לת) האנטיציונים מסתתרים בין השורות
  • 05:24
  • 20.07.12

52 למה באמת שלא יעבירו את הבירה לתל אביב? מקום קצת יותר מתורבת..  (לת) אביבה
  • 08:50
  • 20.07.12

53 צריך פעולת תגמול המתעניין
  • 09:56
  • 20.07.12

נשלח אליה את מירי רגב.

54 הבשורה לעתיד: רציתם להתשלט על הכול - לא יישאר לכם כלום!!  (לת) הבי בי סי לא סופר את הביבי
  • 10:19
  • 20.07.12

55 חכו שידרשו ויזות האנשים שאינם תושבי ישראל, דהיינו ההתנחלויות.  (לת) מיקי
  • 13:28
  • 20.07.12

56 ראוי להסיר משני הדפים - או לפרט בשניהם א
  • 21:29
  • 20.07.12

אכן, יש בעיה עם הכרה בירושלים כבירת ישראל באופן מלא, ולא בכדי אין אף שגרירות בירושלים (האחרונות הועברו משם ב-2006). ישראל נכנסה למסלול התנגחות עם האו"ם עוד בשנת 1949 בסוגיית בינאום ירושלים, אבל סביר שהמשבר היה חולף במהרה אלמלא בשנת 1967 סיפחה ישראל את מזרח ירושלים והתייחסה למזרח ולמערב כעיר אחת. אז העולם אמר: טוב ויפה, המזרח והמערב הוא עיר אחת, ולא נכיר בשתיהן. על כן הן ההסרה, והן הפירוט, הן פיתרון ראוי בפני עצמו בדף הישראלי.

עם זאת, עיר הבירה הפלסטינית אינה מזרח ירושלים. זוהי שאיפתה ותקוותה, אך היא לא בת-מימוש עד להסדר שלום, ולכן אין זה ראוי להציגה כך בעת הזו. על כן יש להשוות את המצב בדף הפלסטיני למצב בדף הישראלי: להסיר את עיר הבירה, או לפרט שעיר הבירה המוצהרת היא מזרח ירושלים, אך בפועל היא רמאללה.

57 רו"מ נכבד, קצת כבוד לבי בי סי (פחות כבוד לבי בי). הבי בי סי הוא מושג בתקשורת שלא מטעם אבל ממומנת מטעם . לדוגמה: במלחמת פולקלנד הם החזיקו כתב בבואנוס איירס ששפך קיתונות של בוז על בריטניה ועל ההתערבות וצורת ההתערבות שלה (במלווינס) בזמן שאנגליה מממנת את שרות השידור הבריטי אבל נותנת חופש מלא לעיתונאים לדווח. של נעליך מעל רגלך, בנימין נתניהו, בזמן שאתה פונה לבי בי סי ומתגולל עליו בעניין ירושלים. אתה ממן חינמון יומי שמשמש לך כשופר ועוד מעז לרדת על קודש הקודשים של התקשורת העולמית?? (אל תשכח לרחוץ את כפות הרגליים לפני הפניה - מנהג מוסלמי טוב).  (לת) קןרט טוכולסקי
  • 13:04
  • 21.07.12

58 בריטניה ממשיכה לתמוך ביציר כפיה הקולניאלי - פלסטין משהו שלא היה קיים מעולם אבל היה נוח לבריטים בכדי להתכחש להצהרת בלפור !!!  (לת) אבי
  • 21:32
  • 22.07.12

59 בדרכון קנדי של ילידי ירושלים ישראלים לא כותבים מקום הלידה ירושלים ישראל אלא רק ירושלים בכדי שלא ליקבוע שירושלים היא ישראל. אני היתעמקתי בסוגיה והבנתי שרוב הבעיה נובעת מהיתעקשותינו להמשיך את הכיבוש והשליטה בפלסטינאים, ולכן מיתעוררות סנקציות קלות, אבל את הסנקציות הממשיות המערב עוד לא נקט אבל בוודאי שיבואו אם ביבי ימשיך להתל בעולם.  (לת) אכן ניתן להבין מניין באות האבחנות האלו
  • 13:11
  • 29.07.12



עקבו אחר ברק רביד בטוויטר BarakRavid@
פעילות
המלצות
הפופולריות