המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

תוכנית בנט להעצמת הזהות היהודית

הרב הצבאי לשעבר רונצקי שיעמוד בראש "מינהלת הזהות היהודית": "נציע לפי הבנתנו את מה שנכון וראוי ויחזק את הקשר של העם לארץ ולמורשת"

תת־אלוף במילואים הרב אביחי רונצקי הוא מעתה ראש “מינהלת הזהות היהודית” במשרד לשירותי דת, גוף שמוקם בימים אלה ומגבש תוכניות שמטרתן להנחיל “ערכים יהודיים” לציבור הישראלי הרחב. המינהלת מוקמת על פי דגם יחידת “תחום תודעה יהודית”, שאותה הקים רונצקי כרב הראשי לצה”ל לפני כמה שנים. השר לשירותי דת נפתלי בנט מינה את רונצקי לעמוד בראש המינהלת, שמוקמת מתוקף ההסכם הקואליציוני בין הבית היהודי לליכוד. בשיחה עם “הארץ”, אישר רונצקי לראשונה את דבר מינויו וסיפר כי המינהלת היא פרי רעיון שהגה ערב הבחירות יחד עם שני מקורביו, נפתלי בנט וח"כ איילת שקד. “המטרה אינה החזרה בתשובה, אלא העצמה של הזהות היהודית במדינת...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה
:



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אתה אני ואת מממנים שטיפת מוח מטורללת לשבת. אמיתי
  • 08:09
  • 21.05.13

מדינת הלכה - הלכה המדינה.

02 חיזוק הזהות היהודית איה מאור
  • 08:14
  • 21.05.13

הציבור הדתי עסוק לבי הרף ברצון לחזק את הזהות היהודית . הכוונה כמובן לזהות הדתית היהודית. וזה תוך התעלמות גמורה מהיהדות החילונית החיה ותוססת. ובכלל ,מאיפה באה התחושה המפוחדת שאיבדנו את זהותנו ושצריך לחזור ולחזק ולבזבז משאבים על החיזוקים הללו. יש צורך לחזק אבל לאו דווקא את הזהות היהודית . היא מחוזקת דייה. תניחו , תשחררו....

  •   שאלה יהודי
    • 11:30
    • 21.05.13

    באמת מי שהקים את המדינה והיה בחלוציות אלו החילוניים זה אמת ואין אפשרות אפילו להתווכח עליה אבל מה איתם היום אני באמת שואל בשיא התמימות אני מושבניק מסורתי שגר ליד המון קיבוציים חצי דתיים וחצי חילוניים ואני רואה איפה נמצא הנוער של הקיבוץ החילוני הוא שכח את כול הערכים שהיו להורים שלו ובטח לסבים והסבתות הנפלאים שלו אבל היום?? הכול השתנה השומר הצעיר נחלש מאוד כמות הגרעינים שהייתה להם והקמת ישובים בבקעה ובשאר הארץ נהפכה להיות מטרה רק של הדתיים בעוד שפעם החילוניים היו מקימים המון ישובים בבקעה מתוך אידיאליסטיות את יכולה ללכת לראות אבל היום איפה הילדים חצי בחו"ל וחצי בתל אביב דואגים לתחת של עצמם מקווה שנקבל תשובה

  •   שאלה יהודי
    • 11:30
    • 21.05.13

    באמת מי שהקים את המדינה והיה בחלוציות אלו החילוניים זה אמת ואין אפשרות אפילו להתווכח עליה אבל מה איתם היום אני באמת שואל בשיא התמימות אני מושבניק מסורתי שגר ליד המון קיבוציים חצי דתיים וחצי חילוניים ואני רואה איפה נמצא הנוער של הקיבוץ החילוני הוא שכח את כול הערכים שהיו להורים שלו ובטח לסבים והסבתות הנפלאים שלו אבל היום?? הכול השתנה השומר הצעיר נחלש מאוד כמות הגרעינים שהייתה להם והקמת ישובים בבקעה ובשאר הארץ נהפכה להיות מטרה רק של הדתיים בעוד שפעם החילוניים היו מקימים המון ישובים בבקעה מתוך אידיאליסטיות את יכולה ללכת לראות אבל היום איפה הילדים חצי בחו"ל וחצי בתל אביב דואגים לתחת של עצמם מקווה שנקבל תשובה

  •   ***יין יהודי סוג ב'
    • 12:24
    • 21.05.13

    וואלה אח שלו, האייפון של המושבניקים המפונקים שרואים כל היום טלויזיה עם ערכים נעלים לא יותר טוב מקיבוצניקים. הבעיה העיקרית היא שיש אנשים שמנכסים לעצמם את הדת. על זה צריך להעיף את בנט ושאר רבנים חרדים דתיים מסורתיים ותחת לכלא! תפסיקו לנכס לעצמכם דברים - זו הצורה הכי נחותה לבזות את הדת. תשלול אחרים - ישללו אותך.

  •   אברהם היה עברי, משה והעבד אותו הוא הציל היו עברים, המילדת שגידלה את משה היתה עבריה, המלכים היו עברים, וכו וכו. שמואל
    • 12:24
    • 21.05.13

    אברהם היה עברי, משה והעבד אותו הוא הציל היו עברים, המילדת שגידלה את משה היתה עבריה, המלכים היו עברים, וכו וכו.
    אחרי אלפיים שנה, העם העיברי חזר לארצו וללאומיותו העיבריות, ובתחייתו המחודשת למד עיברית, שר זמר עיברי, ביקש וכונן את הישוב העיברי, חקלאות עיברית, משק עיברי, תעשיה עיברית, פועל עיברי, דגל עיברי, גדוד עיברי, ההסתדרות הכללית של העובדים העיברים, תנועת המרי העיברי, דואר עיברי, אוניברסיטה עיברית, וכו', וב-30.11.47, יום אחרי "כ"ט בנובמבר", כותרת ענק ב"ידיעות אחרונות" הכריזה: "מדינה עיברית". בן גוריון ומפא"י מכרו את המדינה ואת אזרחיה לרבנים, לממסדים הדתיים ולמפלגות הכפיה הדתית תמורת קואליציות שלטוניות, והכריזו על המדינה כמדינה "יהודית" (אך מרוב חיפזון שכחו במגילת העצמאות את הביטוים "שפתם העברית", "הישוב העברי", "העם העברי". ראו את נוסח מגילת העצמאות!) במקום כמדינה לאומית עיברית, בגלל שידעו שזהות לאומית ואתנית עיברית אינה תלויה ברבנים ובהלכה. בן גוריון ומפא"י גם קבעו פטור משירות צבאי לבחורי הישיבה, הנציחו את הפילוג בקיום מערכות חינוך נפרדות דתיות ממומנות על ידי המדינה. אגב, באותה הזדמנות הפכו את האסיפה המכוננת, שתפקידה היה לכונן חוקה ולארגן בחירות, לכנסת הראשונה.
    חפשו את "הזהות העיברית" בגוגל!

  •   במה אתה יהודי? תמר
    • 12:24
    • 21.05.13

    אם לא בתורה?מה עושה אותך יהודי ידידי?

  •   מושבניק מסורתי יקר. חוששני שלא כצעקתך. נכון שהנוער החילוני לא רואה בהתיישבות את חזות הכל - אבל אינני רואה בכך שום אסון. הנוער שלנו הוא נהדר בדרכו. התיאור של "חצי בתל אביב חצי בחו"ל" הוא איך לומר, קצת מוגזם. יש בקיבוצי השוה"צ וגם בקיבוצי התק"ם דור המשך מפואר שעושה עבודה נפלאה. גם בין אלה שעוזבים יש רבים שמתבססים בעיר במגוון של עיסוקים שתורמים לחברה הישראלית הרבה יותר מאשר ההתנחבלויות שאינן אלא פרוייקט למשפרי דיור במסווה של "אידיאליזם", שהורסות את המדינה, בוזזות את תקציביה, מפלגות את הציבור ומשרות אווירה של יאוש תמידי וחוסר תקווה. צר לי מאוד אבל התיאור של החילונים שאתה נותן הוא מגמתי, שטחי ורחוק מן האמת. עדין הנוער החילוני ברובו מתגייס לצה"ל ומשרת בחילות השדה עדין הנוער הזה גדל להיות הרוב במדינת ישראל וכל מה שהוא מבקש זה שתניחו לו ותחדלו מלנסות להחזיר אותו בתשובה לדת המשיחית הקיצונית שאתם מתעקשים לכנות באפן שגוי "יהדות".  (לת) קיבוצניק (מן השוה"צ)
    • 12:27
    • 21.05.13

  •   לכל שאלה תשובה עברי
    • 12:44
    • 21.05.13

    גם בשנת 67' תהו בן אותו הדור האם הנוער של אותו דור, זה ששותה "גזוז" הוא זה שילחם ויגן. ההמשך ידוע.
    אני מציע לך לראות את הטוב שיש בנו ויש לא מעט. גם היום הרוב במדינת ישראל הוא חילוני והוא שהביא את ישראל להשגים מרשימים בתחומים רבים. נכון, יש מה לשפר. אבל יחסית למדינה שנוסדה לפני זמן לא רב ונוכח האתגרים השונים אנחנו נמצאים במצב מצויין.

  •   זהות יהודית דבורה
    • 13:44
    • 21.05.13

    איה, יש לי תחושה שלו הזהות היהודית שלך היתה באמת מחוזקת, לא היית מגיבה כך. חשבת מה זה בשבילך זהות יהודית?

  •   תודה, שמואל! אנחנו אכן עיברים ולא "יהודים". יהודי יכול להיות רק בן שבט יהודה בזמן שהעם היה מחולק לשבטים, או נתין של מדינת יהודה או גולה ממנה בזמן שזו היתה קיימת. הרבנות והרבנים מטפחים את ה"יהדות" כתחליף לזהות העברית שהיא זהות לאומית ואתנית גרידא, אמיתית ומקורית, שאינה תלויה בהלכה וברבנים.  (לת) רחלי
    • 18:58
    • 21.05.13

  •   גם לי יש שאלה: איך קוראים לרבי אמר שסימני פיסוק הם לא כשרים? מה נסגר אתכם?  (לת) g
    • 21:13
    • 21.05.13

  •   בוודאי שאנחנו עברים ולא "יהודים": יהודים היו בני שבט יהודה בזמן שהעם העברי היה מחולק לשבטים, או נתיני מדינת יהודה וגוליה בתקופה ההיא. אנחנו הינו עברים ונישאר עברים. הזהות העברית היא גם הדרך היחידה להשתחרר משלטון ההלכה והרבנים, כאשר "היהדות" צריכה לחזור לממדיה הטבעים של דת משה, והעקרון הקובע יהיה שהאמונה היא ענינו האישי של הפרט.  (לת) יואב
    • 21:31
    • 21.05.13

03 לא רציתים חרדים תקבלו משיחיסטים הזוים תחשבו מה עדיף  (לת) k
  • 09:18
  • 21.05.13

  •   אין כאן מה לחשוב. רק אידיוט יעדיף את רונצקי ואת הרב אבינר  (לת) איתמר
    • 10:01
    • 21.05.13

  •   חשבנו והתשובה ברורה: אילה טרפה ואילה נבלה.  (לת) Z
    • 12:19
    • 21.05.13

  •   ד"ר בורג אמר : " כל שר מטיל ביצים במשרדו שיסריחו לשר הבא ,ותמיד אלה הביצים שדגרו איתו בדרך למעלה " בנט גומל לפעיל פוליטי שלו וזה כל הסיפור . אז עטפו את המשכורת לרב במשימה כאילו חשובה , על מי הם עובדים ?  (לת) עקיבא
    • 14:34
    • 21.05.13

04 מאות מליונים בעולם סולדים מיהודים אז אצלנו בוחרים להעצים אותם ? נראה הפוך מהכיוון אריק
  • 10:19
  • 21.05.13

ליהודים תרומה גדולה לתרבות המערבית/נוצרית ולמדע, לקחת את הדת היהודית ולעשות ממנה העיקר זה ללכת הפוך.

  •   הבעיה לא בדת היהודית כשלעצמה אלא בסוג מסויים של תאוות כוח, תרבות אלימה ונוראה, שתפסה בעלות גם על היהדות הרשמית (ציונות) ושרוב היהודים, חילונים ודתיים, נסחפו בה ובתעמולתה. הפוזה הציונית המיליטנתית הרבה יותר סקסית מתוכן אותנטי. בקיצור זו דוגמה קלאסית לכוחה של תוכנית שיווק טובה אך מרושעת.  (לת) ק.א.
    • 13:06
    • 21.05.13

  •   הגויים שונאים יהודים שבורחים מיהדותם,,זה הפתח לשואה ,אם בחוקותי תלכו אני אשמור עליכם בשכר ,ולא שומר חינם ,,"שומר עמו ישראל לעד אמן "  (לת) לא בוחרים אלה בורחים !
    • 13:24
    • 21.05.13

  •   אני לא מאמין שתגובה אנטישמית כזו מתפרסמת באתר ישראלי  (לת) אלי
    • 14:15
    • 21.05.13

  •   לאנטי-אנטישמי, גם אני לא אנטישמי, אבל ההוצאה מן הכלל והסטנדרטים שאתה מחיל על 'הארץ' הם שונים ביחס למעריב, ידיעות, וימינה. אם להוציא מישהו מן הכלל ולהכיל עליו סטנדרטים ייחודיים יכולה להיות אנטישמית, אז ההוצאה מן הכלל שאתה עושה - היא רדיפת ליברלים ושמאלנים, לכל דבר ועניין.  (לת) exceptionalism
    • 16:32
    • 21.05.13

  •   לאלי, תתעורר, בישראל ציבורים שלמים מחברים בין השתלחות בהומואים ונשים ל'חופש ביטוי', ואת הארץ אתה מבודד עם סטנדרטים ייחודיים להתבטאות? גיא
    • 16:43
    • 21.05.13

    התבטאויות ומעשים אומללים מאלה מתאפשרים תחת ההגנה הגרועה שהבאתי.

  •   אה, אתה גם דוברם של ה"גויים" ובוחן אצלם כליות ולב... מה עוד תעשו כדי לנסות ולטשטש את העובדה שאלמלא הרבנים שלכם שרדפו את התנועה הציונית במזרח אירופה, אולי היו ניצלים מליונים שהיו עולים לארץ - אבל רבניכם הרי "באו גוזרים" כנגד העלייה וכנגד הציונות ובעצמם נסו על נפשם העלובה בהפקירם את צאן מרעיתם התמים ובהותירם אותם להספות ביחד עם אלוהי ישראל במשרפות אושביץ...בל יסלח להם החטא הנורא" ארץ אל תכסי דמם!"  (לת) אהרון מרדכי רוקח
    • 22:27
    • 21.05.13

05 למה? אתם לא מאמינים בזהות שלכם כיהודים?????  (לת) סמי אלקיים
  • 10:32
  • 21.05.13

  •   לא. בניגוד אליך, אנחנו לא סובלים מהזיות ואין לנו חבר דמיוני בשמיים.  (לת) סטודנטית
    • 12:22
    • 21.05.13

  •   לא. אנחנו ישראלים. יהודי הוא מי ששומר תרי"ג מצוות.  (לת) נטול חרטא
    • 13:19
    • 21.05.13

  •   אני מאמין בזהות שלי, ולא צריך שתדחוף לי ולילדים שלי את הזהות שלך.  (לת) חגי
    • 13:53
    • 21.05.13

  •   סטודנטית יקרה, התבלבלת קצת - ולכן התפרצת אל דלת פתוחה.. מר אלקיים לא פונה אל החילונים אלא לועג לבנט ולשאר הדוסים מן הסוכה היהודית הנופלת...דעי לך שחוסר יכולת לזהות סארקוזם היא מסימניו המובהקים של סינדרום אספרגר.  (לת) ערן ארגוב
    • 14:41
    • 21.05.13

  •   גם הגרמנים בני דת משה חשבו כמוך, עד שבא היטלר ימ"ש והזגיר להם  (לת) ישראלי
    • 15:04
    • 21.05.13

06 יש תמורה בעד התמיכה הגורפת של רונצקי בבנט ושקד שלח לחמך יד רוחצת יד
  • 11:27
  • 21.05.13

על פני המים מענין ביותר מה שני אלה בנט ושקד נתנו לרונצקי בתמורה לתפקיד? מתי יהיה לאיש הזה זמן ללמד בישיבה שלו? אתם יודעים הוא לא עוסק בפוליטיקה כך הוא אמר שכל רצונו ללמד תורה אוי אוי זו תורה וזו שכרה, הכל מסחרה אחת גדולה., מה הוא עושה בכנסת בישיבות סיעה? מישהו חושב על כך? הוא הרי לא נבחר ציבור מי משלם לו עבור הפעילות הזו כדאי שמישהו ירים את הכפפה ויעשה תחקיר מה קורה במפלגת הבית היהודי ובמיוחד מה בנט ושקד נתנו לרונצקי?כל המסחרה הזו נראת רע מאד

  •   שטויות. רונצקי הוא אדם ראוי וישר.  (לת) יואב
    • 13:32
    • 21.05.13

  •   תאמין לי לרונצקי יש את השיטות שלו לא צריך מינהלת כזו יד רוחצת יד
    • 14:44
    • 21.05.13

    ביזבוז משווע של כספי ציבור וכל העסק הזה לא תמים כלל וכלל למי שמכיר את הנפשות הפועלות שהמילה יושר היא לא בדיוק התכונה הבולטת שלהם, וזאת בלשון המעטה, בשביל מה צריך ראש מינהלת כזו? יש מספיק מסגרות לקבל תודעה יהודית לכל מי שחפץ בכך ולהקים מינהלת כזו זה להעסיק עוד אנשים בשביל משכורות בדיוק כמו שהיו המועצות הדתיות רק בשמות אחרים ובשיטה שהיא ערמומית מאין כמותה כמו קנית הבחירות בכסף מחסידות שטטנעף, והשתלטות על הבית היהודי בעורמה שאין למעלה ממנה, זו דרך להמליך ראש מינהלת שכמובן יקים משרד ויביא עוד אנשים משלו שממילא עסוקים בדברים אחרים ואין להם זמן לשום דבר וכך בדיוק נראת עבודתם זו עוד סיבה להוציא כספי ציבור דרך הדלת האחורית.ובדיוק כמו שעשו החרדים רק הדרך שונה ומטעה שיש בה רמאות סמויה שהיא יותר גרועה מכל דבר כולם הרי יודעים שרונצקי הוא זה שהריץ את בנט ושקד והינה הגיע סוף סוף התמורה בעד התמיכה שום דבר לא תמים וטהור כאן.

07 אני אתנצר עם המיסיונרים היהודים האלה !  (לת) אמיר
  • 11:59
  • 21.05.13

08 מרוב העצמת זהותו ובדלנותו, ימצא העם הזה את עצמו מחוץ למשפחת העמים. כך יחזיר לעצמו את כתר המצורע  (לת) ד"ש
  • 11:59
  • 21.05.13

09 בדרך ליסוד הממלכה היהודית עב
  • 12:00
  • 21.05.13

דמוקרטיה אנחנו כבר לא ממזמן. עכשיו גם יש משרד לאינדוקטורינציה דתית.

10 עוד פרימיטיב אחד העם
  • 12:06
  • 21.05.13

עוסק במיסיונריות על חשבון תקציב המדינה. לזה יש כסף מיותר של משלם המסים ממעמד הביניים.

11 לידיעת הקורא י לפיד הנה הכסף עבור הטמטום הזה מעלים לנו את המיסים תתבייש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) משלם מיסים
  • 12:09
  • 21.05.13

12 האםבנט ויתר על דרכונו האמריקאי ?. אברם מסקו
  • 12:11
  • 21.05.13

כפי שהבטיח לפני הבחירות...

13 זה יותר מדי חשוב כדי שזה יהיה בתשלום אחד
  • 12:12
  • 21.05.13

בשנת 2006 הייתי צוער בקורס קצינים, ואני זוכר שרונצקי מיודענו "יזם" שבת שהיא לא מפלסטיק - ואני צוער חילוני חויבתי לשמור שבת בירושלים כחלק "מהכשרת" בה"ד 1.
שלא לדבר על שטיפות המוח שלו ושל צדוק "דוקי" בן ארצי.
השתלטו על הצבא, משתלטים על השלטון.
יאללה לסיים את התואר ולעוף מפה.

14 אם כל הכבוד, שבת חילונית הביא לך את הדמוקרטיה, גיחות לחלל, והרשת ושבת דתית הביא פחד, שנאה ובורות
  • 12:16
  • 21.05.13

אז תרגיע מה רונצקי, החילונים הביאו את העולם לאן שהוא נמצא, והדתיים בקושי יודעים לשאוב מים מהבאר. הזלזול שלך בחילונים הוא בורות טהורה. הסר נעליך וצא ללמוד על תרבות גדולה ומכובדת שהדת שלך ניראת כמו בדיחה עלובה לידה.

15 היהדות מנוגדת לערכים של בני אדם היא דת גזענית חשוכה שפועלת במציאות מסמר חלוד
  • 12:18
  • 21.05.13

מדומיינת. בעולם בו אנו חיים היום אין מקום למדינות שמבוססות על דת . הפרדת הדת מהמדינה היא ציו השעה. הגיע הזמן לחזור לערכים הראשוניים שלנו כבני אדם טרם הפכנו ליהודים.

16 בהצלחה לשר בנט ולתוכנית שלו אהוד המכבי
  • 12:19
  • 21.05.13

עם ישראל צריך יותר יהדות ומסורת במדינה

17 חבל שלא ממנים את, למשל, שלמה זנד לתפקיד הזה. יכול היה להפיח קצת תקווה בעם המותש.  (לת) זהות אנושית
  • 12:21
  • 21.05.13

18 "העצמת הזהות היהודית"? = גרוש זרים, ערבים ובדואים וארגוני זכויות אדם ציניקן
  • 12:21
  • 21.05.13

טיפוח שנאת הזר, העצמת מורשת "מצדה", חיזוק הלאומניות, הסתה נגש גופי זכויות אדם...

19 אחרי כל מה שעברנו עם רונצקי בצבא, האם בנט חושב שהוא זה שיעשה את היהדות "יותר ידידותית למשתמש" או שמא אלה "דרכי הנועם" שלו?  (לת) יעלה
  • 12:24
  • 21.05.13

20 לערבים יש את האחים המוסלמים, ולנו את האחים היהודים.  (לת) המדינה שלנו מתאבדת שיעית
  • 12:27
  • 21.05.13

21 זאת הבעיה, הרב, שהמושג שלך למה היא שבת חילונית הוא פחות מחלקי. אז הנה קצת מושג נוסף. א
  • 12:30
  • 21.05.13

משפחה, טבע, טיול, משחק עם הכלב, מנוחה, חברים יחד, משוחחים גם על עניינים שברוח, קריאה, שקט, יופי, שלווה, אמנות, מוסיקה, שירה יחד, גם במעגלים, שחלקם נקרא "שירה מקודשת", וגם תרבות.
אני מקווה שהדתיים שייפגשו עם חילוניים במיפגשים המתוכננים יכירו גם את זה.

  •   איך יכירו? אסור להם, ל"ט מלאכות וקול באישה... בר קמצא
    • 17:24
    • 21.05.13

    מותר להם לעומת זאת ללכת לבית כנסת(אם אין חשש עירוב, טלטול ושאר מריעין בישין) להתפלל,לסעוד סעודות, לקרוא בתורה ולשבת לבד בבית בחושך...

22 "זהות יהודית"? געוואלד!  (לת) חושו אחים, חושו
  • 12:30
  • 21.05.13

23 מסדר תפילין ב6 בבוקר! רק מזמינים אבל מי שלא יקבל חתימה בפנקס לא תהיה לו עבודה במשרדי ממשלה, לא יקבל קצבאות או רשיון נהיגה. הכל בע"ה.  (לת) יהודי מפוחד
  • 12:31
  • 21.05.13

24 אוי לה ל"זהות" שזקוקה ל"מנהלה" - ואוי לה למנהלה שבראשה עומד רונצקי. שרק לא יגמור שם כפי שגמר ברבנות הצבאית הראשית. על רונצקי זה כבר נאמר שכל מקום שאחד כזה מניח בו יד - שם כבר לא יצמח עשב....  (לת) ערן ארגוב
  • 12:32
  • 21.05.13

25 אם זהות יהודית מתבטאת בסך הדעות,העמדות ותפיסות העולם של בנט,שקד ורונצקי אז אני מעדיף להכריז על עצמי כמי שמוותר על הגדרתי כיהודי.מה ליהדות שבה אני מאמין (יהדות הומניסטית,אוהבת אדם באשר הוא,שואפת לשלום ולאחווה,מאמינה בערבות הדדית) ובין השלישייה הזו שמייצגת יהדות מתנשאת,כובשת,שונאת את הזר,בלתי מוסרית בעליל.בנט ממשיך במגמה שלו לשעבד את הגופים האזרחיים לנורמות הבזויות של הצבא המוסרי ביותר בעולם.  (לת) סתמאחד
  • 12:32
  • 21.05.13

26 "זהות יהודית" של בנט והאחים שלו נשמע לי כמו "האיסלאם הוא הפיתרון" של האחים המוסלמים עדו
  • 12:33
  • 21.05.13

"זהות יהודית"...כאילו אין בה כיום "זהות יהודית" (ובכלל - מה זה לעזאזל "זהות יהודית"? איזה זהות? ברסלבית? נטורי קרתא? משיחית? ש"סניקית? ליטאית או חסידית? של חסידות בעלז או גור? מתנחלית-קנאית או מסורתית? רפורמית או קונסרבטיבית? ואלי בכלל זהות חילונית, או הכי טוב - אתאיסטית?), כלומר בפועל, בסופו של תהליך איטי, עקבי ויסודי, שאיפת בנט והרבנים והאחים שלו, היא מדינה לא דמוקרטית, בהשראת רבנים גזענים, בורים, משיחיים ופשיסטים כמו דב ליאור או שמואל אליהו. כלומר , להשלים את מה שיגאל עמיר התחיל בו.

27 דווקא אדם שמכיר את התנך ("ואהבת את הגר", "לא תרצח", "לא תגנוב") לא יחזיק מעמד במדינת המתנחלים.  (לת) ההפך!
  • 12:35
  • 21.05.13

28 הוא בן אדם אמיתי הבנט הזה?! אלון
  • 12:36
  • 21.05.13

הזוי...

29 שיהיה זה מסר לכל הנהילסטים פיקח
  • 12:37
  • 21.05.13

מה הוא אומר בעצם כשאומר הצבא העדיף את הרבנות שמציעה אמת ומסור על פני החינוך שהציע מוסר אקמאי לא החלטי? חילונים רבים פונים לדת כי זה התנועה היחידה היום שמעיזה להחזיק באמת השיח החילוני מדבר בלדעתי בעוד הדתי מדבר בכך כתוב זו האמת וכשמדובר על מוסר המצב רק עוד יותר חמור אם אנחנו רוצים מדינה חילונית הגיונית אנחנו צריכים להתחיל להנחיל מוסר יהודי חילוני ותרבות יהודית חילונית במקום להיות אמריקה הקטנה ואסור לנו להתנתק מהיהדות העבר הוא חלק מאיתנו ומי שניסה לחנך לסדילה מן העבר נפל בסוף כמו כל הציונות הישנה

30 מה שבארץ לא מבינים, הדור השלישי אחרי מלחמת העולם נעלם מהיהדות. מנדי
  • 12:42
  • 21.05.13

חזרתי מטיול בצפון אמריקה שוחחתי עם המשפחות היהודיות והישראליות גם בעירות אוניברסיטאיות. הדור הראשון אחרי המלחמה היה יהודי והגאות הכלכלית אחרי המלחמה יצרה הזדהות גדולה עם ישראל, אך רובו כדי להתקיים עבדו בשבת ולא גידלו זקנים, הם גם היו התורמים הגדולים לישראל, הדור השני המשיך אך התחיל בהתבוללות הדור הוכחי חלקו הגדול מתחתן עם לא יהודיות ומשפחות שלמות קשה למצוא בהם מי שיהודי ע"פ ההלכה, והמצב הולך ומחמיר
כך שהיום נישואי תערובת הם הרוב והתמיכה בישראל נשחקת. הישראלים רובם אינם חברים בקהילות והם מנותקים מיהדות וילדי רובם מתחתנים עם לא יהודים. החרדים החדשים הם מועטים יחסיתוחלקם הגדול הם חוזרים בתשובה כאשר הוריהם או סביהם עבדו בשבת או שימשו כרבנים בקהילה הקונסרבטיבית כי שם שילמו משכורת שנותשנות 50 60 היהודים לא היו חרדים מעט היו שהיגרו מאירופה, ומלחמת ששת הימים שיצרה משיחיות היא שמשכה והגדילה את מספר החרדים אך הם לא יותר מ10% מיהודי צפון אמריקה.

31 איך אפשר למנוע מכספי המיסים שלי להגיע אליו?? עשירון עליון
  • 12:44
  • 21.05.13


32 רונסקי וסנט ש.כ
  • 12:49
  • 21.05.13

מי שמבקר כדוגמת יזהר הס עושה את עצמו שלא מבין את התמורה שחלה באמצעות הבית היהודי בחברה . הגישה היא לא כפייתית כלל שיגיד תודה שהבית היהודי מטפל בנאורות במשימות האלה

33 הצבעת לפיד קיבלת בנט קיבלת רונצקי קיבלת חושך. ובקיצור: לפיד = חושך  (לת) לפידולוג
  • 12:49
  • 21.05.13

34 ישראל שייכת לישראלים ולא ליהודים  (לת) שילכו לעזעזל עם הזהות היהודית שלהם
  • 12:53
  • 21.05.13

35 תודה לרב רונצקי ולנפתלי בנט, ובהצלחה !  (לת) נחמיה
  • 12:53
  • 21.05.13

36 עוד אוכלי חינם שרק יגרמו נזק כמו שראינו כאשר רונצקי היה הרבצ"ר. העילוי
  • 12:55
  • 21.05.13

חוץ מזה אין אלוהים כך שכל זה ברכה לבטלה.

37 בשלב הבא: מס חילונים. כל מי שחילוני חייב לשלם יותר מע"מ ומס הכנסה.  (לת) ארתור
  • 13:00
  • 21.05.13

38 הבנט הזה עוד יגייר אותנו לחילוניות טוטאל  (לת) אלגרו
  • 13:06
  • 21.05.13

39 הלוואי והחרדים יראו לו מאיפה משתין אלוהים.  (לת) אלגרו
  • 13:07
  • 21.05.13

40 צמרמורת.  (לת) ר
  • 13:12
  • 21.05.13

41 אחד מבכירי "הבית " הגיע לתיכון מקיף ג' באשדוד בראשית ה-80 לתת שיעור לפאנל המורים . שיעור במורשת
  • 13:15
  • 21.05.13


לאיש נתונים רטוריים ניכרים :יודע לספר/לכבוש קהל לצד נראות אמינה.
המורים הקשיבו בדממה כמהופנטים.
בסוף ההרצאה לא נמצא אחד שישאל / יערער /יבקר למרות שלאחר לכתו
הביקורתיים שבינינו לא הפסיקו להתרעם . זה היה בלחש מחשש שרע יבולע

המקוממת והלא הגונה ביותר ההשוואה שערך בין משפחה יהודית לזו לא
יהודית.
ההשוואה מלאה באלמנטים גלותיים מהכפרים של אחוריים של אירופה
הציגה "משפחה יהודית למופת" לעומת השנייה בעלת סממנים עברייניים
ומרתיעים.

רק כאדם/מחנך/אזרח שאינו קשוב לסביבתו ולחדשות /מנותק מהמציאות
יכול יהי לחבר נארטיב מחמיא כל כך ל"משפחה היהודית" בת זמנו במחוזותיו.

42 ייבנה ייבנה,ייבנה המקדש ליאור
  • 13:16
  • 21.05.13

בקרוב עבדים נהיה לביבי בישראל

43 להתנתק מהיהדות. . . מני
  • 13:16
  • 21.05.13

זה צו השעה אך שעון החול היהודי עובד שעות נוספות גם
בשבת ובמועדים וכבר מאוחר מדי לקיים את צו השעה. . .

44 אין תקציבים לשום דבר אבל לקשקוש הזה יש?  (לת) יוני
  • 13:17
  • 21.05.13

45 וכאשר יענונו כן נרבה וכן נפרוץ. אם הם חושבים שזהות בונים ע"י ממסד מדינתי הם כנראה גם לא יהודים.  (לת) אתאיסט
  • 13:17
  • 21.05.13

46 מינהלת החדרת התודעה של א"י השלימה. בחסות בורא עולם, כמובן.  (לת) הרשלה
  • 13:23
  • 21.05.13

47 אלו נבחרי ציבור שמקדמים את האג׳נדה של הציבור שלהם אפיקורס
  • 13:32
  • 21.05.13

מה לנו כי נלין? זה בדיוק כמו אתר הידברות, אין פה שום הידברות, זה הדתיים ידברו והחילונים יקשיבו, הרי אליבא הדתיים אין להם שום דבר לקחת מהחילונים, שכל תרבותם היא פאבים וטלוויזיה בשבת, וסיפוק הייצר, הם ייחנכו את החילונים הפוחזים...אלה שטויות, יש כזה דבר תרבות חילונית, הומניזם אמיתי , חופשי,שאינו כפוף לדרישות אל מדומיין, כמעט כל היצירה האנושית: ספרות, שירה, פילוסופיה, מדע,אמנות, כל אלה תחומים חילוניים במהותם,גם אם לעיתים הם עוטים מסווה דתי, לדוגמא הגישה ביקורתית בחקר המקרה היא חילונית במהותה, כי היא יוצאת מנקודת הנחה שמדובר ביצירה אנושית ולא אלוהית.

48 אלו נבחרי ציבור שמקדמים את האג׳נדה של הציבור שלהם אפיקורס
  • 13:32
  • 21.05.13

מה לנו כי נלין? זה בדיוק כמו אתר הידברות, אין פה שום הידברות, זה הדתיים ידברו והחילונים יקשיבו, הרי אליבא הדתיים אין להם שום דבר לקחת מהחילונים, שכל תרבותם היא פאבים וטלוויזיה בשבת, וסיפוק הייצר, הם ייחנכו את החילונים הפוחזים...אלה שטויות, יש כזה דבר תרבות חילונית, הומניזם אמיתי , חופשי,שאינו כפוף לדרישות אל מדומיין, כמעט כל היצירה האנושית: ספרות, שירה, פילוסופיה, מדע,אמנות, כל אלה תחומים חילוניים במהותם,גם אם לעיתים הם עוטים מסווה דתי, לדוגמא הגישה ביקורתית בחקר המקרה היא חילונית במהותה, כי היא יוצאת מנקודת הנחה שמדובר ביצירה אנושית ולא אלוהית.

49 מורשת ומסורת כן... אפיקורוס
  • 13:32
  • 21.05.13

...כפיה דתית וערוב דת ומדינה- לא!!!
מספיק כבר עם "העצמת היהדות". יהדות אינה רק דת, בודאי לא במאה ה-21.
חוץ מזה, רצוי לחזק את הישראליות לפני הכל. אחרת נלך באמת לאיבוד... עם דתיות או בלעדיה.

  •   את התקווה שאנשים כמוך יהגרו הוא מביע ב שכל
    • 14:38
    • 21.05.13

    "אדם שלא מכיר את התנ”ך הוא, ברגעי משבר, לא יחזיק מעמד פה"

50 למה זה הגיוני שכספי המיסים ינוצלו בשביל לבצע אינדוקטרינציה שמבוססת על מערכת חוקים של אל דמיוני?  (לת) תם
  • 13:34
  • 21.05.13

51 והמחוברים, אנשי ה"גם וגם וגם" ממשיכים להתחבר  (לת) אבי
  • 13:34
  • 21.05.13

52 שהמדינה תטפל במה שתפקידה לטפל לא בזהות שלנו! חילונית
  • 13:37
  • 21.05.13

אני ממש לא צריכה ששר הדעות או כל אחד אחר בממשלה יגדיר לי מה הזהות שלי צריכה להיות ויחזק לי 'קשרים'. שהממשלה בבקשה תתעסק במה שתפקידה לעשות - לטפל במצב הכלכלי, בשיפור החינוך, בשיפור הבריאות. בזהות שלנו נטפל לבד, זה לא תפקיד השלטון.

53 איזה ליצן האח בנט ז״א
  • 13:38
  • 21.05.13

קטעים

54 איזה ליצן האח בנט ז״א
  • 13:38
  • 21.05.13

קטעים

55 חוצפן פאשיסט!! במקום להנחיל את ערכי "הנאכבה",הוא מבקש ליהד את אזרחי המדינה היהודית.  (לת) דרור הנאור מרת גן
  • 13:39
  • 21.05.13

56 הבשורה ע"פ בנט: תנו לקייסר מה ששיך לקייסר, ותנו לאלוהים מה ששיך לאלוהים... י
  • 13:41
  • 21.05.13

בנט אומר במילים אחרות: תנו ללפיד את המיסים שלו ובינתיים אנחנו נלמד אתכם להיות יהודים טובים...

57 העצמת תודעה יהודית במדינה יהודית? היטלר וחאג' אמין אל חוסייני מתהפכים בקרבם. נראה לי שהמגיבים כאן חסים על נשמתם.  (לת) דני, ת"א
  • 13:46
  • 21.05.13

58 לפיד-בנט-נתניהו: ימין-פשיסטי-דתי-קפיטליסטי. אני מחפש ארץ שפויה.  (לת) אזרח מיואש
  • 13:47
  • 21.05.13

59 עלוב ועולב הרב החילוני דובי אביגור
  • 13:48
  • 21.05.13

מזמן לא קראתי ראיון כה עלוב ומוגבל בתפיסת היהדות וכה עולב ברוב החילוני שחי בארץ. אדוני הרב. אם אתם כל כך אובים למה אתם מיעוט מזהיר? למה צריך לבזבז את ממונם של כלל אזרחי ישראל על הרוב החילוני ואזרחיה הערביים על שטיפת מוח דתית ערכאית? חיסלתם רבנויות של שב כדי לפרנס את אנשי ישראל ביתנו מתקציב הציבור? לנו לא אכפת מי המושחת. לנו איכפת איפה הכסף. יהיר אתה שומע?

60 במקום להפריד דת ממדינה , מקימים פה מדינה תיאוקרטית  (לת) שי
  • 13:51
  • 21.05.13

61 כמה גלותי בן אדם יכול להיות, לחזק את הזיהות היהודית? אז בלי החיזוקים האילו היא תעלם? כי אם כך זה בלתי נמנע והיא תעלם,כי לפי בנט היא צריכה חיזוק תמידי וזה אומר שהיא זהות מלכותית!  (לת) י
  • 13:51
  • 21.05.13

62 תזכיר לי בדיוק איך זה מתישב עם הגישה הניאוקפיטליסטית שלך, שבה המדינה לא צריכה לתמוך בכלום, כולל ילדים, זקנים, בריאות ועוד.  (לת) חגי
  • 13:52
  • 21.05.13

  •   תניח בצד את שיח השנאה! וברצינות, שים לב "שעקרונות הבית היהודי" (המצע) הם לא בדיוק נאוליברלים, אבל לימין הציוני בישראל משתלם להציג עצמו כליברלי בשביל תמיכת האמפריה, האוונגליסטים, ושאר הישראלים.  (לת) לא בדיוק קפיטליזם טהור
    • 16:26
    • 21.05.13

63 מצוות יישוב הארץ והמלחמה בעמלק שקולה לכל היתר  (לת) מורשת רונצקי
  • 13:54
  • 21.05.13

64 בנט ויהדות אורי הכט
  • 13:54
  • 21.05.13

זה הזמן להודות באמת , ישראליות יהדות ציונות ודתיות הן ארבע ישויות נפרדות לחלוטין.
רוב העם בעד לימוד ההיסטוריה והמסורת היהודית/ישראלית כחלק בלתי נפרד ממערכת החינוך והתרבות.
בנט יצליח בתנאי שיסיר את הכפייה הדתית ובכך ימעיט שנאת אחים את השנאה לדת הכופה לדת המתבדלת.
אין עם יהודי דתי לא היה ולא יהיה , יש ציבור דתי , קבוצות או בודדים דתיים.
זה חלק מההיסטוריה של היהדות כמו שיש ציבור החילוני או אנטי דתי ועוד.

65 באמת הדבר הדחוף והחשוב ביותר עכשיו בק
  • 14:00
  • 21.05.13

עכשיו ברור למה צריך להעלות את המיסים. אני לא מסוגל לחשוב על משהו חשוב יותר ודחוף יותר מהרעיון המטורלל הזה. כנראה שאין...
נראה אם מישהו יעז להפגין או למחות נגד הטירוף הזה.
ניחוש: אף אחד לא יעיז להפגין או למחות - הרי מדובר במתנחלים וב״מורשת ישראל״.
עצוב שזה סדר העדיפויות של הממשלה וגם של רוב האזרחים כנראה.

66 ארגון נוער גאה פרסם כי בין 2006 ל-2011 עלה שיעור ההומואים המדווחים על הטרדה ביחידות השדה. מאי
  • 14:02
  • 21.05.13

אין קשר לשנות כהונתו של רונצקי

67 ערימה מבחילה של שטויות וכל זה עוד יעלה לנו כסף? איפה לפיד?  (לת) איל
  • 14:05
  • 21.05.13

  •   לפיד הוא חלק מהבעיה. שבתאי צבי החילוני הביא את אחיו הרובוטריק, וזה הביא את רונצקי  (לת) והפרחים למצביעי לפיד שעדיין אינם מודים ועוזבים
    • 15:07
    • 21.05.13

68 הפרדת דת ומדינה בטרם יהיה מאוחר מדי  (לת) גיא
  • 14:07
  • 21.05.13

69 הבעיה עם התכנית הזו זה שהיא עוטה על עצמה תומר
  • 14:07
  • 21.05.13

כסות של משהו תמים וחיובי, אפילו פלורליסטי, כשבפועל אנשיו של בנט מדברים, כפי שתמיד הם דיברו, על יהדות מסוג מאוד מסוים. הם מתעלמים לגמרי לא רק מיהדות חילונית/יהדות כתרבות, אלא גם מיהדות דתית ביקורתית - זרמים רפורמים, קונסרבטיבים, וכאלה שפשוט לא מגדירים את עצמם באחד מהזרמים הקיימים

  •   איך מתנחלים פגועים נרקסיסטית שסבורים שכולם נגדם יכולים לא להשתמש בתודעה האישית הפגועה ככלי לכופף את כל העולם?  (לת) שכל
    • 14:36
    • 21.05.13

70 לשטות הזאת יש כסף  (לת) ע
  • 14:12
  • 21.05.13

71 אני חי את היהדות שלי דרך הפרדת דת ומדינה. נוסחה אחרת מקשה עלי לחיות את היהדות שלי פחות משברים בבקשה
  • 14:12
  • 21.05.13

הצהרת הכוונות של רונצקי במשפט "אדם שלא מכיר את התנ”ך הוא, ברגעי משבר, לא יחזיק מעמד פה"

72 הארץ והכותרות הציניות- כאילו שהשמאלנים מחזיקים מעמד. מחזיקים לערבים אולי  (לת) בוק לא נאה
  • 14:20
  • 21.05.13

73 הצבעתם יאיר לפיד? קיבלתם אחלה אח ישראלי אמיתי
  • 14:30
  • 21.05.13

לשבתאים החילוניים זה דווקא מתאים.

74 אם "יהודי זה פלאפל" אז הרב רונצקי הוא "מלך הפלאפל" יצאת חומוס
  • 14:32
  • 21.05.13

מה ל"מינהלת הזהות היהודית" ולמשרד לשרותי דת, ששר הכלכלה המשועמם (זה שראש הממשלה לא מצא לנחוץ לצרף אותו למשלחת הכלכלית בביקורו בסין) עומד גם בראשו. שרותי דת הם תחזוקת בתי כנסת ומקוואות, פיקוח על פעילות הרבנות הראשית, ואספקת שרותי דת למעוניינים ( למרות שבעולם הנאור שביצע כבר הפרדה של הדת מהמדינה הממשלות לא מתעסקות בהפעלת שרותי הדת לאזרח). למשרד לשרותי דת בוודאי אסור לממן פעילות מיסיון פנימי כזה שה"רב" רונצקי יעמוד בראשו. ממתי ממשלה דמוקרטית עוסקת בהטפה דתית, בשיווק הדת לאזרחיה? חינוך הוא עניינו של משרד החינוך בלבד, ובראשו כבר יושב רב, רב אמיתי, לשם שינוי.

75 אם "יהודי זה פלאפל" אז הרב רונצקי הוא "מלך הפלאפל" יצאת חומוס
  • 14:33
  • 21.05.13

מה ל"מינהלת הזהות היהודית" ולמשרד לשרותי דת, ששר הכלכלה המשועמם (זה שראש הממשלה לא מצא לנחוץ לצרף אותו למשלחת הכלכלית בביקורו בסין) עומד גם בראשו. שרותי דת הם תחזוקת בתי כנסת ומקוואות, פיקוח על פעילות הרבנות הראשית, ואספקת שרותי דת למעוניינים ( למרות שבעולם הנאור שביצע כבר הפרדה של הדת מהמדינה הממשלות לא מתעסקות בהפעלת שרותי הדת לאזרח). למשרד לשרותי דת בוודאי אסור לממן פעילות מיסיון פנימי כזה שה"רב" רונצקי יעמוד בראשו. ממתי ממשלה דמוקרטית עוסקת בהטפה דתית, בשיווק הדת לאזרחיה? חינוך הוא עניינו של משרד החינוך בלבד, ובראשו כבר יושב רב, רב אמיתי, לשם שינוי.

76 תודעה וזהות יהודית בארצו יעקבי ניסן
  • 14:42
  • 21.05.13

זה מבורך הנושא הזה מאוד מדבר על כל יהודי ויהודי אשר הוא לאחר שהותי בחו״ל לתקופה ארוכה יש לי הרבה להציע בתחום הרב והרחב ישר כוח לאלה עושה מאלכה

77 כל הכבוד !  (לת) צבי
  • 14:49
  • 21.05.13

78 אני ערבי לא יהודי לא גזען
  • 14:51
  • 21.05.13

בנט זה גועל נפש

בנט = בוא נחזק הגזענות (יהדות יהודים יהודים יהודים יהדות)

79 המזרחי הוכיח שבליקוקיו לחילוני לא רק שלא משפיע אלא שהוא נהפך להיות חילוני  (לת) שי
  • 14:58
  • 21.05.13

80 ירחם השם  (לת) ילוני
  • 15:02
  • 21.05.13

81 מעניין, שכל הרעיונות האלה של 'נאמנות' 'חיזוק זהות' וכו' באים אלינו תמיד מעבריינים שהכובע בוער על ראשם (ולפעמים גם הדם על ידיהם)  (לת) איציק מהמרכז הקיצוני
  • 15:06
  • 21.05.13

82 רציתם מדינה יהודית, קיבלתם. מטומטמים יוסי
  • 15:15
  • 21.05.13

חילוני ישראל הם העלובים בחילונים

83 איזו עזות מצח ,איזו התנשאות , 55 שנה אני בארץ ולא הייתי זקוק להעצמת הזהות "היהודית" שלי ועוד על ידי רונצקי ,תחילת סופה של המדינה  (לת) יצחק המודאג
  • 15:17
  • 21.05.13

84 מומלץ לא לצנזר מטקבקים כל עת אינם אומרים משהו גס או קיצוני  (לת) למערכת
  • 15:20
  • 21.05.13

85 הזהות מבוטאת יפה בפרוטוקולים של זקני ציון. החרדים מקיימים את ההוראות.  (לת) קובי 08089
  • 16:04
  • 21.05.13

86 חומר למחשבה: מעניין איזה כובע בוער על ראשיהם של אלה שמציעים את כל הרעיונות האלה של 'נאמנות', 'חיזוק זהות' או 'משילות' - כל מיני דברים ש(נרמוז ש) אנשים טובים חיים מצויין בלעדיהם  (לת) והפרחים למצביעי לפיד - שבתאי צבי החילוני שקרא לאחיו, שעדיין לא מודים ועוזבים
  • 16:16
  • 21.05.13

87 זה רק סידור עבודה.האח בנט ארגן ג'וב מפנק לאח רוניצקי. ככה זה כשאפשר.  (לת) לשכתהעבודה
  • 16:51
  • 21.05.13

  •   זה הרי ברור הרונצקי הלא תמים הוא זה שהריץ את שני יד רוחצת יד
    • 18:56
    • 21.05.13

    האנשים האלה בנט ושקד האיש הזה בקושי יודע לנהל את עצמו, היתה קונסטלציה מסוימת שאיפשרה לו להיות רבצ"ר איך שהוא מתנהל לא הייתי נותן לו להיות אפילו סגן, נשגב מבינתי איך הגיע להיות תת אלוף, כל לכך הרבה דברים לא יודעים על האיש הזה,הכי גרוע שהוא לא איש ישר וזה ינהל לנו תודעה יהודית הצחקו אותי, המנהלה למסחטת כסף מקופת הציבור הריקה, ממילא המנהלה לעניני כלום יותר נכון המנהלה לסידור עבודה ולא אתפלא שאנשים ממשפחתו יעבדו בה כמו בישיבה שלו.

88 למה להאיר כשאפשר להחשיך?  (לת) ל
  • 16:53
  • 21.05.13

89 כולם לעבור לגור בחברון, בפקודה!  (לת) משה
  • 17:30
  • 21.05.13

90 הרב רונצקי גלילי
  • 19:27
  • 21.05.13

איני זקוקה לרבנים ולאחרים,שיזכירו לי את זהותי היהודית, והישראלית,אני אוהבת אהבת נפש את ארצי ומולדתי,מקומם אותי שהרב רונצקי לקח על עצמו את טיפוחי התודעתי,שמא אשכחנה,

91 איילת שקד אצל לונ . וקירש. הראתה תח כמוני
  • 21:02
  • 21.05.13

שאין לה מושג בנושאי יהדות . לפנינו פוליטרוקית נוסח סטלין. קשקשנית

92 מה באמת יחזק את הקשר של העם הזה לארץ? סיום הכיבוש  (לת) עמיחי
  • 01:03
  • 22.05.13

93 תגידו התחרפנתם ?! בן אדם מציעה לכם דרך להכיר את היהדות שמהווה את הבסיס לקיומנו כאן בארץ הזאת, וכן השם ישמור היא מערבת תכנים דתיים שבפעם האחרונה שבדקתי מהווים חלק בלתי נפרד מהתרבות היהודית! אלון -אתאיסט
  • 01:28
  • 22.05.13

אף אחד לא מתכוון להחזיר אותכם בתשובה! או לכפות עליכם רעיונות מוזרים!
סה"כ רוצים שתכירו חלק נכבד מהמורשת שלכם והזהות שלכם.
המטרה היא לחבר בין הרבה אנשים שנמצאים כאן רק בגלל החבר'ה או סממני התרבות הישראלים המוכרים , וכמו שכבר אמרו ברגעי משבר בהחלט יכולים להרים את הרגליים וללכת מפה כי הם לא באמת מרגישים חיבור לארץ הזו!

אז חלאס עם השטויות על מיסיונרים ופרימיטבים ופשוט תקחו את הדברים היפים שיש בזהות היהודית שלכם להציע!

אגב אם זה בכלל משנה משהו אני אתאיסט

  •   הרעיון יפה, אבל לא מתאים למשטר הישראלי. אולי למשטר אחר. נסה להקים מנהלת לסובלנות כלפי להט"ב במשרד החינוך תתקל בקשיים דומים. משרד דתות אורתודוכסי - ברוך השם (או לא) כבר יש ומעורר די אנטגוניזם.  (לת) הפרדת דת ומדינה, גם אצל היהודים
    • 03:01
    • 22.05.13

  •   אתה אולי אתאיסט, אבל אתה עומד ברחוב ומניח לאנשים תפילין כמו חוזר בתשובה  (לת) זו פרקטיקה של הינתקות
    • 06:08
    • 22.05.13

94 חופש דת משמע שלא אמנע מהציונות הדתית את עושי עבודת המלך בקרבם - אך מחוצה לא נעביר בנינו באש  (לת) משה
  • 03:41
  • 22.05.13

95 מניחי התפילין בתל אביב הם בעצם מרעננה  (לת) איזם
  • 06:03
  • 22.05.13

96 מנהלת? ארנסטו
  • 06:16
  • 22.05.13

התאר המתאים איננו מינהלת אלא פשוט קומיסריאט על כל המשמעות שלו

97 אי אפשר גם מדינה יהודית וגם ישראלית ובוודאי גם דמוקרטית מדוע הם כל כך חרדים לזהות?
  • 09:37
  • 22.05.13

אני בראש ובראשונה ישראלי. יהודי הנו זה שמאמין בעל עליון; אני לא וכמוני יש מאות אלפים

98 העצמת הזהות היהודית או את הזהות הפשיסטית.משתמשים ביהדות לשווא גדי לקדם מדינה פשיסטית.  (לת) בני
  • 10:04
  • 22.05.13

99 הארץ-עיתון לאנשים שחושבים אותו דבר כל הזמן  (לת) שימי
  • 13:27
  • 09.06.13

100 מה עם יישום דוח שנהר? במשרד החינוך יש מטה ליישום דוח שנהר כרמית
  • 22:46
  • 09.07.13

מקבלים שם משכורות מאוד גבוהות.
טוב שמישהו עושה את העבודה במקומם.

101 וואלה רעיון..בנט רה"מ, ורונצקי שר-הבטחון, ואידך זיל גמור..  (לת) הבית היהודי בולע את הליכוד
  • 13:13
  • 04.03.14

102 ומה חושב על זה האח לפיד, הבן של טומי הליברל? הומלס
  • 14:22
  • 04.03.14

ומה חושבים על זה עופר שלח וציפי ליבני, האם לא ברור להם שמדובר בשטיפת מוח פוליטית לאומנית?

103 מנהלת החרפה היהודית משה שמחוביץ
  • 10:59
  • 07.03.14

עד היכן מסוגלים לרדת, המצב דומה ומזכיר את מה שיהדות אירופה נחשפה.