טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

העיסוק בקשיים המגדריים הגיע גם לאקדמיה למדעים

נשים כובשות את ספסלי התארים המתקדמים, אך בסגל ההוראה הן עדיין מיעוט. כינוס ייחודי ביקש למצוא פתרון למחסור במודל חיקוי אקדמי נשי

תגובות

האקדמיה בישראל נתפשת כמועדון גברי סגור. אף שכ-60% מתלמידי התואר השני ו-53% מתלמידי התואר השלישי ב-2010 היו נשים, לפי נתוני הלמ”ס ומרכז המחקר והמידע של הכנסת, שיעור הנשים בסגל ההוראה האקדמי בארץ עומד על 26% בלבד וממקם את ישראל במקום ה-33 מתוך 34 מדינות באירופה. בדרגה האקדמית הגבוהה ביותר, פרופסור מן המניין, אף יורד שיעור הנשים בישראל ל-13%, נמוך יותר מאשר בכלל האיחוד האירופי. אחד הגופים שספג ביקורת בתחום הוא האקדמיה הלאומית למדעים, שרק שבעה מתוך 105 החוקרים הבכירים החברים בו הן נשים. עם...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות