המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

אבשלום קור בגל"צ: הפלסטינים כקניבלים, אבו מאזן כחמור

בפינת העברית שלו בגל"צ אמר הבלשן כי בדואר הפלסטיני משתמשים במעטפות נפץ ותקף את הסכמי אוסלו ואת המשא ומתן המתקיים כעת

מעטפות הדואר של הפלסטינים הן "מעטפות נפץ", הבולים הם "של הצלף שיורה ופוגע באדם שלו" ו"כשהם אומרים 'הבחורה ההיא פצצה', אין זה אומר שהפצצה בלונדינית" - כך פתח בשבוע שעבר ד"ר אבשלום קור את פינתו "באופן מילולי" בגלי צה"ל. הפינה, המשודרת בתחנה זה 35 שנה, אמורה לעסוק בשפה העברית, אך בפועל קור מנצל אותה להעברת מסרים אידיאולוגיים ופוליטיים. בפינה ששודרה בשבוע שעבר האשים קור את הפלסטינים בכללם ברצון להרוג ואף השווה אותם לאוכלי אדם. בעקבות פניית "הארץ" מסרו בלשכת מפקד גלי צה"ל כי תיערך בדיקה בנושא. האזינו: אבשלום קור משווה בין הפלסטינים לקניבלים את הפינה בשבוע שעבר פתח קור בהצהרה כי לא...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה
:



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ככה זה כשילד טוב גווש אמונים משחרר את נוער הגבעות שבו כי הממסד מגבה  (לת) בשתיקתו במקום לרדוף את הפשיסטו-יהודים/ יודונאצים
  • 20:12
  • 12.01.14

  •   ואיך זה שנותנים לילד טוב רינו צרור לדבר, הא ?  (לת) פוליטיקלי קורקט
    • 22:02
    • 12.01.14

  •   אבשלום קורוול  (לת) 1984
    • 23:27
    • 12.01.14

  •   הבעיה אצל הקור היא חוש ההומור הפגום, אני מוכן לסלוח הרבה לימנים, אם רק יש להם חוש הומור. הלצותיו של אבשלום הן הפלצותיו.  (לת) חוש הומור ימני
    • 03:30
    • 13.01.14

  •   תודה אבשלום קור, באופן אבסורדי אתה משרת את הדמוקרטיה! גם אני ציוני
    • 05:06
    • 13.01.14

    קור חושף את ערוותה ה"ציוניות הדתית" ושל גוש אמונים וממשיכיה - וערווה זאת מריחה מגזענות.
    בגל"צ מנפנפים ביעקרון של שיקוף כל גווני הדעות בישראל, ובכך נותנים לתפישה שדוגלת (מתוך צו אלוקי) בהחזקתם דה פאקטו של יותר מ2.5 מילון בני אדם ללא זכיות אזרח.
    שורש הרע פה היא ההנחה שכל עוד תפישת העולם היא תחת ההגדרה של 'ציונות' (למרות שגם על זה יש להתווכך) הרי שמדובר בדעה שהיא חלק מהמיינסטריים הישראלי.
    ובכך באופן אבסרודי ומתוך נסויון ליצר שיח דמוקרטי ניתנת במה מרכזית יומיומית (כמעט שטיפת מוח) לדעות שבבסיסן אינן מתישבות עם רוח דמוקרטית ואף בזות לה- ובכך גם לא עם הציונות.
    המענין הוא שהיסטורית, דווקא אירועים קיצוניים שהיו תוצאה ישירה לתפיסה קיצונית זאת (כמו, טבח מערת המחפלה, ורצח רבין) הובילו ליצרתן של תוכניות כמו ה"מילה האחרונה" ולקבלה של "המתונים" בקרב הקיצוניים לתוך המיינסטריים השראלי. "עיתנואים" כמו ח"כ אורי אורבך פיקחים מידי ומתוחכמים מדי כדי לפול בלשונים באמירות גזעניות. בשנינות ובהומור ידעו "לשמן" ולהלבין את הפרועים שבקרבם. כך, אני זוכר, איך אורבך (וממשיכיו היום בעקבותיו) היה תוך גינוי כמובן, עוטה את מעשי ההתעמרות של נער הגבעות בחקלאים פלסטינים בהצטלה של מעשי 'קונדס' או 'כתגובה מובנת לטרור' , או כל ביטוי אחר שעזר להכשיר מעשים שהיו נחשבים לחמורים מאוד לו היו נעשים כלפי יהודים בארצות זרות, למגונים אך 'מובנים' כאשר הם הם מבוצעים כלפי פלסטינים.
    אגבֿ, את הכישרון בהכשרת השרץ מביא איתו אורבך כיום לפלגת הבית היהודי .
    ובכך דעות שבתחלס דוגלות באפרטהיד ומבטאות גזענות סמויה ובוז לדמוקרטיה, הופכות בגל"צ לחקל מ"קשת הדעות הישראליות" הלגטימיות. וכשהקיצוניים הופכים למיינסטרים מה המפלא שהמתונים הופכים ל"סמול קיצוני" ועוכרי ישראל. אפילו ממשיכי ז'בוטינקי כמו מרידור נחשבים לסמול עוכר ישראר רק בגלל שהם מתעקשים לשמר עמדה שהיא דמוקרטית.
    זאת לא הפעם הראשונה בהיסטוריה שהליברליות/הדמקורטיות נכשלת בהצבת גבולות מגוננים מפני דעות לא דמוקרטיות.
    הגיע הזמן הזמן להוריד את הכפפות הסמנטיות ולהגדיר בצורה ברורה מהיא דעה הומנית/דמוקרטית ומהיא דעה לא דמוקרטית.

  •   נראה שהדוקטור הטוב מאבד את זה לעת זיקנה.  (לת) מהנדס
    • 05:32
    • 13.01.14

  •   אוי ואבוי! געוואלד! מצאו בגלי חמאס מישהו אחד עם דעות "ימניות", רחמנא ליצלן! לא ייתכן שדעות שרוב העם תומך בהן, יזכו אפילו לנציג אחד ויחיד בתחנת גלי חמאס!  (לת) ממש אסון גדול. בואו נסתום לו את הפה עם הרבה מסקינג טייפ
    • 09:03
    • 13.01.14

  •   אז נגיד לאבשלום שישקר! גם אתה משקר, לפחות הוא אומר אמת!  (לת) שרה
    • 09:04
    • 13.01.14

  •   רק לרזי ברקאי. רינו צרור. טלי ליפקין. אילנה דיין. פרידמן. וכל השאר מותר להביע עמדה.  (לת) עמוס
    • 10:18
    • 13.01.14

  •   חבל שיש מזוכיסטים כמוך בישראל איתן ל.
    • 17:35
    • 13.01.14

    למה אתה מתבטא כנגד ישראלים שמשתדלים להיות נחמדים
    כלפי חבריהם למדינה ושמבקרים את האנשים ששומרים
    בכספות שלהם חומרי נפץ במקום מאמרים נדירים שנכתבו
    למען קידום השלום. מבחינתי את יודונאצי ולא יותר טוב מזה.

02 איך העזת להביע דעה ימנית, תתבייש לך  (לת) ב
  • 20:14
  • 12.01.14

  •   כלומר דעה ימנית היא עירוב של שקרים, גזענות ושנאת אדם? תודה על ההבהרה.  (לת) זאב ז'בוטינסקי = הדר
    • 22:07
    • 12.01.14

  •   What did he lie about Mo
    • 03:49
    • 13.01.14

    Abu Mazen, ordered the murder of Jewish children and celebrated the release o those murderers. Only lairs are the lefty traitorous that do pro terrorist propaganda

  •   נוסחה גסה/בוטה/אלימה/משתלחת כלפי ציבורים שלמים : גויים/הומוסקסואליים/יריבים פוליטיים ( רבין/שרון)... לשון "אדוני הארץ" או/ו "אדוני העולם"
    • 06:15
    • 13.01.14


    ולחשוב שבה בעת ,מתוכם , קמו גדולי המקטרגים על
    "מערכת החינוך הפלסטינית " כגורם מסית/מלבה שנאה
    או/ו ביטויי "שנאת יהודים" בעולם!!

    זו הלשון שהייתה לגיטימית תחת קואליציות הימין
    (ראה גם לשונו של הרב עובדיה וכמה משליחיו)

    יש להתייחס לה כפי שמתייחסים לנורמת " תג מחיר".

  •   זו לא דיעה ימנית זו הסתה קבועה ברשת ממלכתית. אתם מדברים על הסתה אצל הפלסטינים, תסתכלו על עצמכם.  (לת) ע.
    • 11:10
    • 13.01.14

03 מה הפלא משה
  • 20:20
  • 12.01.14

מאז ומתמיד זוהה כאיש ימין. נעשה קיצוני מחמד עם השנים.

  •   מאז עובדיה יוסף שיחרר חרצובית לשונו בקללות ושתקו לו מתרבים הדתיים הפנאטים שמחקים אותו כמצווה דתית . הם מדברים ששרון נענש ושוכחי כי כשעובדיה יוסף קילל את הבית היהודי כבית של גויים לפני בדיוק שנה הוא לא גמר את שנתו . זה חייב ללמד לקח את כל המתלהמים ומקללים בשם הדת והלאום שידעו כי אלוהים מעניש רבנים ולא זורק להם חשבון .  (לת) דניאל
    • 00:06
    • 13.01.14

  •   זה שהוא ימני, לא חדש. החידוש הוא ברשות שהוא נוטל לעצמו להביע את דעותיו במקום למה שנשכר  (לת) גלי צה"ל צריכה להעיף אותו. שיקבל כסף מתעמולת הימין. מאידך, גם גלי צה"ל מתקרנפת, והופכת מיום ליום לעוד חינמון של חונטת הימין. וקור הוא ראי לכך. שרק הצבא והמשטרה יהיו משרתי החונטה? שרק ערוץ 1 יהיה חינמון הביברמנים?
    • 07:03
    • 13.01.14

04 נוטף שמן זית אמנון
  • 20:20
  • 12.01.14

היו הייתה תחנה ואיננה. גלי צה"ל הפכה כבר לערוץ שבע עם פינת לשון מגוייסת ודברי שבח להתנחלויות. וביום שישי השיא: ב-12 בצהריים המטיפה המוסווה ביחד עם אישה שוטפת מוחות לחיילים צעירים. העיקר שירון דקל ימצא חן בעיני אדוניו.

  •   לסגור את גל"צ ויפה שעה אחת קודם  (לת) קרן דנדשה
    • 21:39
    • 12.01.14

  •   מה עדיף: נוטף שמן זית או נוטף סכרין מיופיף נפש? מלח הארץ
    • 22:08
    • 12.01.14

    זה עניין של טעם

  •   גל''צ מספקת ג'ובים לאשכנזים פרזיטים שלא עובדים בעבודה יצרנית. י
    • 00:33
    • 13.01.14

    מגוחך שעיתון ''הארץ'' מוכן להתחבר לאוכלוסיה ערבית אולטרה שמרנית
    ,שאינה מזוהה עם שום ערך ליברלי שהוא מטיף לו- בתנאי שמדובר במי שאינם
    יהודים.

05 באחת הפינות הוא גם דיבר על יו''ר 'אפ' בצורה אלימה יעל
  • 20:22
  • 12.01.14

אך כמובן במילים נכונות מבחינת השפה העברית התקנית.
זה היה קרוב להסתה. שימו לב שם בגלי צהל. לפעמים זה לא רק ה-איך
אלא ה-מה.

06 אהבתי מאוד, אבשה תותח כל מלה בסלע  (לת) גבר גבר
  • 20:24
  • 12.01.14

07 אבשלום קור הציוני
  • 20:25
  • 12.01.14

אבשלום יישר כוח שפתך רהוטה,התכנים אמיתים וכלבי האשפתות ימשיכו לנבוח ולהפריע לתנועה...

08 וזאת לא הפעם הראשונה, גלי צהל כבר מזמן יצאו מאיזון צביקה
  • 20:29
  • 12.01.14

האיש אמנם ידען גדול ופעמים רבות נהניתי להאזין וללמוד, אבל זאת בהחלט לא הפעם הראשונה שהוא מרבב לתוך הפינה שלו דעות שהם על גבול הגזענות ולעיתים אף מעבר לכך. אין ספק שיש להעמיד אותו במקום. אבל יותר מכך הגיע הזמן שמפקדי גלי צהל יתאפסו על עצמם, קור איננו היחיד. דוגמא מובהקת נוספת הנם שדרני המילה האחרונה ובמיוחד אלו שמרגישים צורך להתנצל על עברם כמו אברי גלעד ועירית לינור המשתלחים השתלחות שלוחת רסן בכל מי שדעתו שונה מדעתם (החדשה).

  •   ואיך אתה מסווג את "הולך בחצות" של רינו צרור ?  (לת) המאוזן מאברבנאל
    • 22:13
    • 12.01.14

  •   אכן, לפני כן גלי צה"ל היה דוגמא ומופת לאיזון תקשורתי מלח הארץ
    • 22:16
    • 12.01.14


  •   השוואה שלא במקום. עירית לינור מסוגלת להשתלחות פראית ממש. אברי גלעד מנומק ושקול ובוודאי בהשוואה אליה א
    • 23:33
    • 12.01.14

    . מאז השתלחה הגברת לינור בגלעד שליט באכזריות מעוררת קבס ממש, איני מאזינה לה. יש דרך לבקר אבל עירית פשוט ירדה מןה הפסים באותו יום. אברי גלעד לעומת זאת איש עקרונות אמיץ שלא מאפשר לכעסו לשלוט בו ולגרור אותו אל מעמקי הרפש.

  •   השאירו כמה עלי תאנה דוגמת צרור.  (לת) גלי זח"ל
    • 05:30
    • 13.01.14

  •   הצביעות של השמאל א.
    • 06:14
    • 13.01.14

    כששדרנים מביעים עמדה שמאלנית קיצונית, אף אחד מכם לא פוצה פה על כך שצריך "איזון". אבל כשחס וחלילה מביעים דעה שהיא הפוכה משלכם אתם יוצאים מדעתכם.

  •   גלי צה"ל עדיין לא משדרים שירים וזמרים מזרחיים  (לת) לכשישדרו , נדע שהימין פלש לאורוות השמאל הרדיקלי.
    • 12:23
    • 13.01.14

09 אדם מדהים שלא שונא יהדים כמו אנשי הארץ  (לת) משה
  • 20:29
  • 12.01.14

10 הפוסל במומו פוסל חקלאי ותיק
  • 20:30
  • 12.01.14

גם העיתון המכובד "הארץ" מנצל כל הזדמנות בעיתון ובמוספים שלו להגניב דעות אל תוך התכנים האינפורמטיביים והאחרים.

  •   גל"צ היא תחנה ציבורית אילן
    • 23:00
    • 12.01.14

    ו"הארץ" הוא עיתון פרטי, וככזה, יבטא אילו דעות שהמערכת חפצה בהן, אף ללא כל איזון, ומותר לרוח הדברים לנשוב גם בדיווחי כתבי החדשות שם. רק אתה, הקורא הנבון, יחליט מה לקרוא ולמי להאמין. לא טוב לך? אל תקנה ואל תגלוש. גל"צ, כאמור, היא תחנה ציבורית, וממומנת מכיסי ומכיסך. ככזו, עליה להיות מאוזנת, ככל האפשר; טוב שדעות שונות מושמעות בה. למרות שאין ספק שחלה בה הקצנה ימינה מאז האינתיפאדה השנייה (כמו בכל המדינה) ודי ברור שב"עמוד הדעות" של התחנה, קרי, "המילה האחרונה" נשמעים כמעט אך ורק דעות המזוהות עם הימין הפוליטי, המדיני והחברתי כלכלי. אבל אפשר לחיות עם זה, זה סוג של תיקון היסטורי כנראה וגם הוא יתאזן בחזרה יום אחד (ובינתיים אאזין לתחנה אחרת). לעניין אבשלום - פינה של העמקת הידע בעברית לא אמורה להיות עלון פוליטי (ודמגוגי וטרחני עדלאידע). מקווה שגם קור וגם דקל מבינים שחינו של אבשלום רב בהוראת העברית, אך דל ופג ונעלם כשהוא מטביע את אותה עברית אהובה שלו בלהג ימני מעייף.

  •   גם המוסל בפופו מוסל  (לת) פופו מוסלביץ'
    • 02:26
    • 13.01.14

  •   חזק  (לת) alef
    • 06:54
    • 13.01.14

  •   אהבתי את הגישה - מי שיש לו כסף, יוכל להפיץ את אמונותו ואלו שלא - ימשיכו לא להשמיע כולם...  (לת) ממש אהבתי
    • 08:36
    • 13.01.14

  •   מדויק! רק להארץ מותר להיות מגה-מגמתיים  (לת) גליל
    • 09:20
    • 13.01.14

11 אבשלום קור גלילי
  • 20:35
  • 12.01.14

אבשלום נדחק לפינה,מי עם לא הארץ.

12 די דור
  • 20:36
  • 12.01.14

בעידן שבעולם הערבי מחלקים סוכריות כשיהודי נפתר מותר לנו להגיד את האמת לאמיתה!!!!

13 וקרן נעבעך וכל שאר שדרני הסמול מזועזע
  • 20:36
  • 12.01.14

לא מנצלים את השעות הארוכות שלהם לדחוף לנו את אשליית השלום וההסכם עם הערבים ראבאק שוקן תתעוררו נסו להיות פעם אחת הגונים

14 שמאלנים הרו את מדינת ישראל.פחדנים אבשלום
  • 20:40
  • 12.01.14

עד מתי שמאלנים יהרסו את המדינה

  •   עם כל חטאיו, השמאל הקים ובנה את המדינה ולא תוכל לקחת את זה ממנו. אחרי מעל 30 שנות ימין המדינה התפוררה והדרדרה בכל מדד אפשרי עדי
    • 00:01
    • 13.01.14

    אז מפא"י באמת היתה מושחתת ומסואבת אבל היא עדיין הקימה את המדינה ובנתה מערכת חינוך טובה וחינמית, מערכת בריאות מעולה, חיסלה ביעילות את האנאלפבתיות. 37 שנה אחרי שהליכוד עלה לשלטון אנחנו מדינה עניה ומלאת פערים עם תשתיות חברתיות קורסות. מי שהרס זה לא השמאל.

15 במזרח זורח ורד מטרטרת חצוצרת תמי
  • 20:45
  • 12.01.14

אוהבת עברית, אך כשנשמעת הנעימה מעבירה מגל"צ כי הדוקטור מאוס ודיעותיו מחלחלות לתכנית פעמים רבות מידי.

16 מה הפלא? "גל"צ" תחת הירון דקל המפקד הנוכחי הפכה מזמן לשופרו של השלטון. רואה למרחק
  • 20:49
  • 12.01.14

מי שמקשיב לאורך זמן יכול לדעת זאת על פי התשדירים החוזרים על עצמם - הכוונה ל"יד לאחים", אוניברסיטת אריאל וכד'. מפעם לפעם יש עלה תאנה כלשהו בדמות תשדיר לסמינר הקיבוצים, התכניות של רזי ברקאי וטלי ליפקין.
היתר - צבועות בצבעים המתאימים....

17 למישהו לא נוח לשמוע את האמת העירומה.שום פוליטיקה-הכל עובדות.  (לת) מיכאל
  • 20:56
  • 12.01.14

18 מה חדש בזה שבגל"צ מביעים דעות מכל הקשת הפוליטית ? מאיר
  • 20:58
  • 12.01.14

רק הבעיה היא,שהיא מהכיוון הלא נכון .

  •   הבעיה היא שזו לא דעה פוליטית רובי
    • 23:07
    • 12.01.14

    הדימויים שקור השתמש בהם, הלעג והגזענות צריכים לעורר התנגדות קודם כל אצל אנשי ימין. בעיקר אם הם חושבים שיש גם הצדקות רציניות יותר לטענות שלהם.

19 מדוע ולמה לגבי גזית,רזי ברקאי ועוד מותר ולאבשלום קור אסור ???  (לת) הותר הרסן לכולם
  • 21:04
  • 12.01.14

20 מצד אחד של המאזניים נשים את זה, ומהצד השני את מע' "החינוך" ה"פלסטינית"  (לת) ג'וי זה ג'וי, זה אותו הדבר! אותו הדבר!
  • 21:09
  • 12.01.14

21 כל הכבוד אבשלום ושכל אלה שמסביבך ישרפו עם המשפחה שלהם שמאלנים ארורים.  (לת) אני ימני יא בני אלף
  • 21:09
  • 12.01.14

22 קורע מצחוק חחחחחחחחח
  • 21:13
  • 12.01.14

לא, לא, די די תפסיק אני לא יכול יותר

23 באמת חוצפה מצידו.מה הוא חושב שהוא? שמאלני?רק לשמאל זה מותר  (לת) רני
  • 21:16
  • 12.01.14

24 שמאלנים מגעילים huro
  • 21:32
  • 12.01.14

כל הכבוד לך אבשלום אוהבים ותומכים

25 עיתון של ערבים אני יורק עליכם  (לת) מגעילים ברמות
  • 21:34
  • 12.01.14

26 עיתון שמאלני huro
  • 21:40
  • 12.01.14

הארץ עיתון של פושעים מובילי דעה רעה ומסיטים בגלל עורכי העיתון וכתביו אך לא רק עיתון זה נכונה לנו גלות שלישית תתכוננו

27 והפעם בפינתו - על היחורים גוגו
  • 21:57
  • 12.01.14

האם אויל משריש? כנראה שכן, הוא מדבר במבטא ועיצורים מאולצים, חובש משקפיים וחי באשליה שלא יבעטו את המתנחלים מנווה הזויאל חזרה למציאות.

28 הארץ - אתם בטוחים שאתם עיתון של ארצנו ??? שלומי
  • 22:02
  • 12.01.14

או שאתם רוצים עזרה כלשהי להעביר לכם את המשרדים מעבר לאחת הגדות - עזה, ג'נין, שכם... - רק אתמול נפטר האדם הגדול בישראל שהיה שמח לעשות זאת !!!
תתביישו לכם !
אתם יהודים בארץ ישראל - תייצגו, תגנו ותסקרו אותנו - את הישראלים , יהודים - הני עמכם בארץ מולדתכם !
ולא את הערבים הנבלות שמנסים מאה שנים להשמידינו...

29 ניצול פלטפורמת תקשורת למסר פוליטי. תקדים אלי נבון
  • 22:10
  • 12.01.14

אז זהו, שלא. התקשורת נמצאת שמאלה מהשמאל. כמעט כל מילה שנאמרת או נכתבת משמשת להעברת מסרי השמאל.פעם אחת מישהו מחזיר לשמאל באותו מטבע, ואתם מתמוטטים...

30 למה להעליב את החמור כל הכבוד לאבשה
  • 22:12
  • 12.01.14

להגיד על הפלסטינים קניבלים זה מחמאה

31 לא יכול להיות! איש תקשורת מנצל את הבמה להעברת מסרים פוליטים. נו ב'מת
  • 22:14
  • 12.01.14

כזה דבר עוד לא ראינו במחוזותינו.

לפחות זה היה משעשע.

32 ההומור שלו קרש רציני אבל אני אישית מחבב אותו, שיתלוצץ כאוות נפשו  (לת) סמל של ישראליות שנושא את דגל העברית הצחה ונראה כבר 200 שנה אותו דבר- האיש הקפיא את הזמן, כך נדמה. בשורה התחתונה הפאנאטים הימנים לא ינצחו את ההיסטוריה אז תנו להם לדבר ולהוציא קיטור...
  • 22:16
  • 12.01.14

33 איש נוראי.  (לת) איך עדיין נותנים לו לשדר?
  • 22:17
  • 12.01.14

34 נתי טוקר . חמור , ולא מבין אליפז התימני
  • 22:19
  • 12.01.14

לא רק שאתה לא מבין את הדברים ואת הנאמר , אתה מגן על אבו מאזן והערבים בדברי שקר , ואפילו לא מתייחס להסתה הערבית נגד היהודים והמדינה . כאילו הם הצדיקים ואנחנו הרשעים

  •   אין צדיקים ואין רשעים, האדם בבסיסו הוא יצור מורכב, לא שחור ולבן, כולנו חטאנו בצורה כזו או אחרת, ככה התפתחנו ושרדנו  (לת) יאמני
    • 03:23
    • 13.01.14

35 השתגעת אחד העם
  • 22:20
  • 12.01.14

השתגעת ? רק לשדרני השמאל מותר להביע דיעה. רק חרזי ברקאי לגולן לגזית לזהבי ולשאר החברה עם הדעות הנכונות מותר להביע דיילות פוליטיות לקלל ולהשמיץ. רק להם מותר להשמיץ את אורית סטרוק ולהביע תמיהה על דעותיה הנפסדות.

36 מה לעשות שהוא את האמת. מה ככ מפריע לכם באמת על הפלסטינים  (לת) כן לאמת
  • 22:22
  • 12.01.14

37 פוליטיקה בגלי צהל? מותר רק משמאל שלומציון
  • 22:23
  • 12.01.14

23 שעות וחמישים וחמש דקות ביממה שמאל. חוצפה שגם את חמש הדקות הנותרות לא מקדישים לשטיפת המח של השמאל.

38 אבשלום קור בגלצ אתמ
  • 22:24
  • 12.01.14

אבשלום יישר כוח .

39 תודה על דברי האלוקים החיים ,כל דבריו של אבשלום קור אמת.  (לת) חן
  • 22:24
  • 12.01.14

40 אפשר לחשוב הכריש
  • 22:25
  • 12.01.14

אני לא סובל אפחד מהאמירות שלו אבל לא יקרה כלום אם מידי פעם יעמוד איזה חוכמלוג וישמיע את חידודי הלשון שלו מהשטייטל ברדיו ציבורי

41 מתי שהוא השגעון תמיד איכשהוא יוצא החוצה  (לת) ככה זה
  • 22:28
  • 12.01.14

42 זו גזענות לקרוא לרוצחים פושעי מלחמה "פושעי מלחמה רוצחים"!... מודרניסט.
  • 22:39
  • 12.01.14

אדם נאור פשוט מושיט את צוארו.

43 אני מעריץ את דר׳ קור, ואמחל לו גם על גרו הלוחש לסוסים
  • 22:40
  • 12.01.14

אמחל לו גם על גרוע מזה. הפינה שלו, היא הסיבה היחידה - פרט למוסיקה ממש טובה - שגורמת לי להישאר באוטו אחרי שחניתי. מצביע מרצ פה אגב, ומדריך פסיכומטרי לשעבר, היתה לי תמונה שלו במשרד.

44 זו רוח המפקד החדש הלקקן  (לת) קובי
  • 22:43
  • 12.01.14

45 הגיע הזמן יהודיי
  • 22:46
  • 12.01.14

את הפינה החביבה הזאת בענייני עברית יש לנער ולבנות אתה מחדש. זה לא מתקבל על הדעת שזה כבר 35 שנים אדם אחד שולט ומשתלט על התוכן ועל המגמות. מי עוד קיבל למעלה מ-10 דקות שידור ביום בתחנה כה חשובה וכה פופולרית? אפשר ורצוי לחלק את זמן השידור הזה בין מלומדי עברית מגוונים ושונים ובסגנון של כל אחד מהם. לא חסרים לנו לשונאים ומלומדים שיעשו את העבודה בחן ובשכל גם ללא הכבדות הימנית-המגושמת והעבשה של הד"ר הנכבד קור.

46 ככה הוא דיבר על אבו מאזן? בגל"צ מדברים ככה רק על מתנחלים  (לת) פרשננו
  • 22:47
  • 12.01.14

47 שישפוך את הזבל שלו על חשבונו הפרטי שחר
  • 22:51
  • 12.01.14

ולא על חשבון הציבור. הדמוקרטיה, אותה תוקף הימין, מתירה לקור להוציא את אשפתו לפומבי, אך היא לא צריכה לממן זאת.

48 כך זה בגל"צ, כל התוכניות שמאלניות ורודפים את קור על פינת 5 הדקות שלו..  (לת) ציוני
  • 23:03
  • 12.01.14

49 תנו למישהו אחר לשדר את באופן מילולי אורון
  • 23:04
  • 12.01.14

ואת לדוקטור קור תעבירו למשבצת החילוני שמאלני במילה האחרונה. השילוב שלו עם ג'קי ימלא את הרדיו בהתחכמויות ציוניות. הבן אדם כנראה עייף ולא נעים לו להודות בכך אז הוא פורץ עוד ועוד גבולות בתקווה שמשהו יעצור אותו.

50 מאז ירון דקל רשת ב' קורצת לי יותר ויותר רדיולוג מכור
  • 23:09
  • 12.01.14

מזל שעוד יש שם בני ברדיו, קוטר וסבג.

51 שאלתם איך נשמעת הסתה בתקשורת הפלשתינית? רובי
  • 23:10
  • 12.01.14

ככה בדיוק. רק בערבית.

52 על מה הזעקה? ץ
  • 23:17
  • 12.01.14

מסר ציוני ראלי לגבי המצב מהווה מצב שאינו רצוי?

53 נמאס מהפרנויה הימנית. אחרי שלושים שנות פרנויה
  • 23:20
  • 12.01.14

שלטון לא מפסיקים לבכות וליילל

54 כששולמית אלוני קראה לנתניהו " תלמיד מצטיין של גבלס" על גבי עיתון זה.. דניאל פ.נ
  • 23:22
  • 12.01.14

כששולמית אלוני קראה לנתניהו " תלמיד מצטיין של גבלס" על גבי עיתון זה, ארבע שנים אחרי רצח רבין, מחאתם לה כפיים ונתתם לה במה מלאה.

"פלורליזם" שמלאני במיטבו.

55 שעה אחרי הודעת על פטירת שרון, חיים רמון ניהל תעמולה פוליטית במעטפת שלד  (לת) אשקלוני
  • 23:24
  • 12.01.14

56 השמאלנים מתים מ"קור" אין כמוך אבשלום מתניה
  • 23:25
  • 12.01.14

חופש הביטוי הוא רק לשמאל וגל"צ משדרת אל האתמול אבשלום המשך להלום הקור שלך הוא לנו חום מי שמתנגד לאבשלום יכול ללכת לחברון.

57 "גל"צ הבטיחו לבדוק..." בדיקת דנ"א כדי לוודא אם אבו-מאזן חמור יש איזונים בירושלים
  • 23:27
  • 12.01.14

ואם יתברר שהוא אדם-יטילו על אבשלום קור ללמד ביטוי או מלה המתארת את אבו-מאזן והפעם,כאדם.

58 אני מבין שכבודו לא מאזין לרזי ברקאי אם כבר גלץ
  • 23:28
  • 12.01.14

מילא אבשלום קור זה חמש דקות ביום את דברי ההבל השמאלניים של רזי אנחנו צריכים לשמוע שעתיים כל יום בפקקים

59 מה אתם מצפים שישדרו בתחנת רדיו צבאית של מדינת אפרטהייד , תרבות?  (לת) נטול חרטא
  • 23:36
  • 12.01.14

60 חחח גאון אבשלום קור  (לת) גידי
  • 23:42
  • 12.01.14

61 א.ק. אנטי גזען
  • 23:47
  • 12.01.14

כשאהוד ברק היה ראש ממשלה השווה אותו א. קור לטפיל לכין [כינה], באותה תכנית גזענית תוצרת גלי צה"ל.

62 קור בגל״צ?! אייל
  • 00:08
  • 13.01.14

אז תדליקו חימום...

63 טוב שהארץ סוף סוף מבין מה קורה פה נטע
  • 00:12
  • 13.01.14

הבעיה יותר רחבה

64 זה כלום לעומת מה שהפלסטינים מספרים על יהודים בכלי התקשורת שלהם  (לת) אלי
  • 00:14
  • 13.01.14

  •   איך מעהירים נשק בדואר דיפלומטי לא יכול להיות
    • 11:17
    • 13.01.14

    הפצצה וכלי הנשק שהתגלו בשגרירות פלסטין בצ'כיה לא הגיעו לשם בדואר הדיפלומטי של השגרירות?

65 מה פסול מצאת בדבריו?! יופי של עברית
  • 00:18
  • 13.01.14

ראשית כל תודה על ההפניה לפינה הלשונית הנחמדה הזו - שמורת טבע אחרונה לשפה שכמעט ונמוגה מנוף ארצנו. שנית, לא נעשתה פה אנלוגיה בין הפלסטינים לקניבלים. ניתוח הדברים בצורה זו - בהנחה שאינו מגמתי - מעיד על כשל בהבנת הנאמר. נחמתי היחידה נתי: ניתן עדיין להאזין לספורט בגל״צ.

66 כשאין בסיבה חמור, חפשו את אבשלום קור סמי
  • 00:27
  • 13.01.14

בטח אכל אותו לארוחת בקר לפני שעלה שידור

67 מה כל כך רע בפקיחת העיניים?האם זו תקרא האם ה"ארץ" לא מסכים לגנות רוצחי ילדים?
  • 00:27
  • 13.01.14

הסתה?

68 הפינה הבאה תתייחס לגבר דתי שבוגד באשתו?  (לת) צביעות
  • 00:28
  • 13.01.14

69 מגוחך שעיתון ''הארץ'' מוכן להתחבר לאוכלוסיה ערבית אולטרה שמרנית ,שאינה ל
  • 00:32
  • 13.01.14

מגוחך שעיתון ''הארץ'' מוכן להתחבר לאוכלוסיה ערבית אולטרה שמרנית
,שאינה מזוהה עם שום ערך ליברלי שהוא מטיף לו- בתנאי שמדובר במי שאינם
יהודים.

70 במילה אחת: אנטישמי.  (לת) Yigal Cohen
  • 00:44
  • 13.01.14

71 אבשלו מקור מנקר בחלשים ממנו  (לת) חלש ממנו
  • 00:46
  • 13.01.14

72 מה נגיד על ארץ נהדרת ומה שעשו לח"כ שקד ?  (לת) מאיר
  • 00:49
  • 13.01.14

73 עובד ותיק ונאמן? שאלו את יצחק בן נר ירון גולדשטיין
  • 01:01
  • 13.01.14

שהשמיע את דעתו על אבשלום קור. הוא ציטט את קור שאמר כי גלצ תיפקד כשופר של אש"פ בזמן המלחמה. קור ידוע בחידודי לשונו הימניים לאומניים כבר זמן רב. איזון? הייתי מצפה מאנשי הימין שישלחו מישהו יותר אינטליגנטי. עובדת היותו ד"ר לא הופכת אותו אוטומאטית לנאור שבנאורים. כמה פעמים יצא לי להאזין לפינתו והסקאלה נעה בין מביך לנודניק. באמצע היה מעצבן ומקשקש.
הנה- השתמשתי בשתי מלים לועזיות. לא קרה לי דבר.
ולבסוף- מעשה אבות סימן לבנים- ודי לחכימא ברמיזה.

  •   מה איזון? השמאל בקושי נותן לימין אפסילון זמן להביע את דעתו. ושנית, אבשלום קור מביך? תמיד שהקשבתי למדתי משהו.  (לת) ד"ר א"י כהן
    • 09:53
    • 13.01.14

74 אכן חוצפה מצדו של אבשלום קור. איך אפשר להשוות את הפלסטינים לקניבלים? מאזין גל"צ
  • 01:14
  • 13.01.14

הרי קניבלים הורגים בני אדם מתוך רעב ותכלית אכילתם. אצל הפלסטינים זה רצח לשם רצח. ההשוואה בהחלט לא במקום.

75 אנחנו מאשימים את הפלסטינים בהסתה , והנה אבשלום קור בגלי צה"ל שהיא תחנה הפקרות
  • 01:23
  • 13.01.14

ממלכתית מרשימים לשדר דברי הסתה נגד הערבים ,

76 כל הכבוד לקור, צודק בכל, מזהה נכון את הטבע הערבי הרצחני השולט בערבים לאו
  • 01:27
  • 13.01.14

ממנו כנראה לא ייפטרו לעולם.

77 עיתון "הארץ" עיתון עבור תושבי פלסטין=ארץ דימיונית ... !!
  • 01:51
  • 13.01.14

שהמציאו ערבים צמאי דם ושמאלנים שחולים בנפשם

78 ובזכות "גאוניות" "הארץ", האידיוט קיבל תפוצה חינם למרכולתו העלובה. אובייקטיביסט
  • 01:56
  • 13.01.14

מי בכלל מקשיב לו ולפינתו?

79 ועדין הוא עשה איתם חסד שרה
  • 01:56
  • 13.01.14

ועדין הוא עשה איתם חסד. עם העם הפרמיטיבי הזה. שרוצחים מתקבלים כגיבורים. זה הפרס נובל שלהם השטח בו הם מצטיינים.

80 איך אומרים בעברית קניבלים? שרה
  • 02:02
  • 13.01.14

אבשלום קור כאיש המזוהה עם העברית הצחה היה עליך להשתמש במילה עברית למילה קניבלים. זה נוגד את כל מה שאתה מסמל.

81 ביג פאקינג דיל גלעד
  • 02:25
  • 13.01.14

וכשחבר כנסת ערבי שמקבל משכורת ממשלם המיסים היהודי אומר בגלי צה׳ל שיום העצמאות הוא יום השואה הערבי זה תקין? אין צורך לבדוק את אבשלום, בעיקר כשאמר דברים מדויקים. מספיק כבר עם כל ההתנצלויות האילו. אמר את דעתו ברדיו, ביג פאקינג דיל.

82 אבשלום קור וגימ"ל יפית צריכים לפתוח חנות עובש ביחד.  (לת) טחב צומח בשידור חי
  • 02:33
  • 13.01.14

83 איך אומרים בצרפתית ״אבשלום קור״? אומרים ״דיודונה״  (לת) ציניקן
  • 02:36
  • 13.01.14

84 ישראלי מסית נגד פלשתינאים? לא יכול להיות, ביבי הצהיר שרק הם מסיתים  (לת) ציניקן
  • 02:43
  • 13.01.14

85 רגע, שאני אבין, אבו-מאזן לא באמת התנשק עם רוצחים מורשעים? רוני
  • 03:27
  • 13.01.14

מה אתם רוצים מאבשלום קור. הוא אמר את האמת- אבו מאזן התחבק והתנשק עם רוצחי ילדים לעיני המצלמות.
מה אתם מתחנפים לאו מאזן הארור , שהכינוי חמור הוא מחמאה בשבילו (ועלבון לחמורי העולם).
אדם שמגלה חיבה לרוצחים ראוי לכל גינוי וכל ביזוי שבעולם!

86 קור בקיא בלשון ובשפה העברית, אבל שכל אין לו יותר מדי תכלס  (לת) תומר
  • 03:47
  • 13.01.14

87 וזה חצי דקה לאחר שהממשלה המפגרת הזאת קבעה שהרשות מסיתה נגד ישראל ירמיהו הנביא
  • 04:03
  • 13.01.14

תמשיכו ככה ועוד זמן לא רב נהיה אפיזודה חולפת בראי ההסטוריה!

88 איזה מושחת. בא להקיא. חננה כי ימלוך.  (לת) זרובבל
  • 04:05
  • 13.01.14

89 הגיע הזמן שמישהו יאזן ימינה את התעמולה הסמאלנית של מחלקת אומר  (לת) הלו זה רדיו?
  • 04:34
  • 13.01.14

90 שטינקור  (לת) רועי
  • 04:35
  • 13.01.14

91 עד שכבר יש אחד שמעניין בהוראת העברית אתם הורסים? מ Dana
  • 04:39
  • 13.01.14

אם זה לא מתיישר עם דעתכם הסמאלנית אז זו הסתה פרועה? אמי סופרת את הימים שתעלמו לנו כבר. פוסט ציונים מטומטמים.

92 בארץ שבה עם שלם מספיד את הרוצח שרון, אבשלום קור הוא אזוב קיר קטנטן  (לת) קיסוס
  • 04:40
  • 13.01.14

93 האיש הוא דוגמא מצויינת לידען שהוא אידיוט  (לת) ארתור
  • 04:44
  • 13.01.14

94 עוד גזען שונא ערבים ממש מה שהצבא צריך  (לת) אין לכם מספיק בעיות?
  • 04:56
  • 13.01.14

95 regardless if you are right or left, it was really funny z
  • 05:19
  • 13.01.14

nice play on words very smart, give him that

96 אבשלום חור פורח בתקופת ירון דקל. החוכמעס שלו
  • 05:26
  • 13.01.14

דואג ששמו יוזכר שוב ושוב כיועץ לשוני בעודו דוחף תכנים ימניים קיצוניים לתחנה.

97 ככה זה שהאידיוט ידען אחד העם
  • 05:37
  • 13.01.14

הואחושב שהוא חכם גדול על שום ידעתו האנציקלופדית.
מעסיקו סבור שהוא חכר שירותיו של אדם חכם על שידיעתו מקפת וזכרונו רחב.
אלא שהוא אידיוט כלומר חמור טעון ספרי חכמה. (החמור גאון בהשוואה לדוקטור קור).

98 איפה הבעייה ? רם
  • 05:42
  • 13.01.14

מה שאבשלום קור אמר אלה עובדות . או שכמו שמאלנים מיקצועים עם האמת הממומנת והשיקרית שלכם והצווחות שזה לא דמוקרטיה וכו'

99 כבר שנים הוא עושה זאת. לפני ההתנתקות מעזה הביא כל מיני מובאות וציטוטים החופר ומעמיק
  • 05:44
  • 13.01.14

מהתנ"ך ונאום של משה דיין לאחר רצח רועי רוטברג בנחל עוז שאני לא מצאתי בהם קשר לרעיון בלשני ספציפי מלבד לאיזכור צרוף המילים שערי עזה.

100 מה לא נכון במה שאמר?  (לת) יוסף
  • 05:48
  • 13.01.14

101 פקיחת עיניים יוסי שדה
  • 05:57
  • 13.01.14

כל הכבוד לאבשלום קור שמגיש מידי יום פינה בגלי צה״ל המכילה דברי חכמה ושנינות. כל מילה שנאמרה בפינתו זו הינה אמת בסלע גם אם קשה הדבר לאנשים מסויימים. חזק ואמץ

102 פינת "חמור נופל על חמור"  (לת) צבי
  • 05:58
  • 13.01.14

103 נעים להקשיב לבחור מבריק השולט באזי השפה שלנו  (לת) שה״ארץ״ יפסיק להיות המלשן התורן
  • 06:00
  • 13.01.14

104 דר אבשלום קור שוקי
  • 06:08
  • 13.01.14

כאשר אחמד טיבי יקיר האומה מדבר דברי בלע זה חופש הביטוי

105 ועוד מאשימים את הרשות בהסתה? הרי מורם ורבם נובח בגלי צה"ל. יריב א.
  • 06:10
  • 13.01.14

יאיך נוצרו בישראל יצורים כאלו?

106 דפוק בדעותיו וגאון בעברית.שישדר מה שרוצה  (לת) חייל רומאי
  • 06:12
  • 13.01.14

107 שדרנים עם אג'נדה פוליטית זה חולרה אלי
  • 06:36
  • 13.01.14

טלו קורה, צבועים

108 אני מאוד אוהב את הפינה שלו, ״רגע של עברית״- היא גם מעמיקה, גם מחכימה תומר
  • 07:01
  • 13.01.14

גם מושקעת וגם מלאה בהומור ואירוניה דקה. אבל לפני כמה חודשים, במסגרת ״שבוע הילד״ אירח קור באולפן ילדה שמשפחתה נרצחה ע״י מחבלים, אבל כשהיא סיפרה את הסיפור בקולה היא אמרה ״ערבים רצחו את ההורים שלי״. מעבר לזעזוע ממה שהילדה הקטנה עברה, השימוש במילה ״ערבים״ היה בוטה מאוד. בעיניי בוטה יותר מכל שאר האמירות של קור

109 מדובר בתוכנית דעות מה הבעיה שלכם צבועים?  (לת) חופש הביטוי הוא שמאלני?
  • 07:15
  • 13.01.14

110 השמאל מוכן לשמוע רק את הקללות של הערבים עם ישראל
  • 07:16
  • 13.01.14

ולראות את היהודים נשחטים. את ההסתה מ"שדי אימם", השמאל לא מזכיר כלל. זה ממש שטויות עבורם.

111 אכן צודק אבשלום קור שכננו משולים לעדר ובראשם חמור  (לת) דורון
  • 07:31
  • 13.01.14

112 להרחיק את אבשלום קור מחמת המיאוס. תודה לעיתון הארץ.  (לת) להרחיק את קור מגלי צה"ל
  • 07:31
  • 13.01.14

113 הסמרטוט על הראש שולט בשכל.  (לת) אבי
  • 07:42
  • 13.01.14

114 באופן מילולי- אבשלום קור מוראד עלי
  • 07:53
  • 13.01.14

מציע לשנות את שם התוכנית ל - באופן גזעני

115 הנודניק הזה פשוט יוצא לנו מכול החורים  (לת) קאיה
  • 07:59
  • 13.01.14

116 כבר מזמן אמרתי שהקיצונים שלנו דומים לקיצונים שלהם דני ב
  • 08:07
  • 13.01.14

משני המחנות קמו קיצונים רוצחים.
להזכיר לכם רוצחים שפלים שקמו מקרבנו?
יונה אברושמי,
נתן זאדה
ברוך גולשטיין
והגרוע מכולם יגאל עמיר ועדר התומכים בו.
כן אין הבדל בין השפלים שלהם לשפלים שלנו רק הכיפה על הראש עושה את ההבדל.

117 אז את זה צריך לפרסם  (לת) וואו
  • 08:11
  • 13.01.14

118 וואו- הוא אמר שאפרת היא ה-עיר של גוש עציון. ערפו את ראשו!!!! מלכת הלבבות
  • 08:32
  • 13.01.14

איזה ציטוטים עלובים אתם מביאים. הלוואי ושאר המנחים היו אומרים את דעותיהם בצורה שנונה ולא מתלהמת. אבל, מכיוון שאבשלום קור הוא היחיד שמעז להביע את דעתו אזי יש להשליכו לכא ואני מציעה שעדת הקלפים אומרי ההן שלי ילוו אותו לשם

119 ברכות להר קור ולהר דקל - אתם בדרך הנכונה יוזף ג.
  • 08:43
  • 13.01.14

עכשיו צריך לסדר לכם ערוץ ויזואלי ( אתם יודעים - לעכברושים וכאלה ).

120 איש מסכן.. רפיון אסוציאטיבי קשה  (לת) איל
  • 08:47
  • 13.01.14

121 והארץ והשמאל ממש לא מעבירים מסרים הזויים elis
  • 08:48
  • 13.01.14

בכל הזדמנות שיש להם על הנושאים הפוליטים הקרובים לליבם זה בסדר? כרגיל, ה"ליברלים" הגדולים המתכסים באיצטלה של ליברלים בה בשעה שהם לא יותר מפשיסטים קטנונים.

122 באמת איך אפשר להשוות בין הפלסטינים לקניבלים? מאזין גל"צ
  • 08:56
  • 13.01.14

הקניבלים הורגים אנשים ללא אבחנת דת, גזע ולאום כדי לאכול. הפלסטינים הורגים רק יהודים ולא כדי לאכול אלא כדי לזיין 72 בתולות בעולם הבא.

123 בושה וכלימה! (ה"דוקטור": הבא בבקשה, את הפרשנות המדוייקת למילים אלה) ה"דוקטור" (עם בדיחות הקרש)
  • 08:58
  • 13.01.14

אני מתביישת. מאז ומעולם החרמתי את הפינה של ה"דוקטור" מפאת מיאוס באיש ובבדיחות הקרש שלו, זאת למרות הידע שהוא מפגין. לאור הכתבה, הריני מתכוונת להחרים גם את התחנה בה הוא משדר שכפי הנראה, ולצערי, מנהליה, עומדים מאחוריו. תחנה שהיא ללא ספק אחת מהטובות שיש.
בושה וכלימה לתחנה שכאלה הם שדרניה, ועוד יותר: שכאלה הם מנהליה.

124 השמאל מתלונן כל הזמן שהימין מבצע תעמולה רן
  • 09:00
  • 13.01.14

אז כשאבשלום קור באמת דיבר בצורה תעמולתית שאולי מגרדת את מה שהולך כל יום ברשות הפלשתינאית, הזעזוע הוא אין סופי. צריך לזכור שבצד השני זה מה שקורה יום יום ושעה שעה. אם אתה באמת מזועזעים תזדעזעו גם מהפלשתינאים

125 איזה "הומור" לקור,ממש למות מקור!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) הראשון
  • 09:43
  • 13.01.14

126 הוא לא השווה את בני דודינו לקניבלים - אבל גם לי יש אוזניים
  • 09:43
  • 13.01.14

בתור פאשיסט מצוי בהחלט צרם לי
שבגלי צה"ל מערבים פוליטיקה בצורה כל כך ישירה
לא לעניין

127 אבשלום קור איש יקר, איזה מזל שיש חופש דיבור בארץ רמי
  • 09:47
  • 13.01.14

מה לעשות שיש הרבה צדק בדבריו - ראיתם איך הפלסטינים בעזה נפטרו מאנשי הפת"ח ? חוץ מלאכול אותם ממש הם עשו את כל הצעדים שקניבל היה עושה.

128 פינת החשיפה היומית של מתנחל בעמדה ציבורי מקרטי
  • 09:53
  • 13.01.14

מה לא היה לגיטימי באיזכור הישוב אפרת? יש כאן קונספציה להגדיר מה לא לגיטימי בחלל הציבורי. לדוגמא איזכור של גוש עציון כמקום לגיטימי. הבעיה שאחרכך הגישה הזו מיוצאת לחו"ל שם ביד ארגונים אנטי ישראלים כל נוכחות ישראלית מוגדרת כלא לגיטימית. אבשלום הגזים בפינה האחרונה אך האווירה של 'ציד המתנחלים' בחלל הציבורי היא גם סימפטום של חולי רוחני ומוסרי. לא כל שיטחי יהודה ושומרון דינם אחד. השימוש במושג 'כיבוש' זהה למונח 'שחרור'. שטחים כבושים או שטחים משוחררים? עדיף להשתמש במונח 'שטחים שבמחלוקת' עד יושג הסכם.

129 האם מישהו חושב שקור סילף את העובדות?זהו ,שלא...  (לת) אילן
  • 10:02
  • 13.01.14

130 מתי יפטרו כבר את הפרובוקטור הזה?  (לת) ט
  • 10:25
  • 13.01.14

131 סרוג טיפוסי. העגלה מלאה קש וגבבה כיעור נפשי ורשע.  (לת) גם בשפה הוא מחרחר.
  • 11:00
  • 13.01.14

132 לאחר 35 שנה אבשלום קור גמר את הסוס הרברט
  • 11:01
  • 13.01.14

שילמדו מהארץ שם בדרך כלל מחזיקים לא יותר מ 10 שנים. כך מבטיחים התחדשות.

133 הוא מרויח כסף מהימניות? אין להם אלוהים לסרוגי הציציתות הלא מכובסות  (לת) כמה כסף הוא עושה ברדיו הדוקטור להשנאת השפה
  • 11:01
  • 13.01.14

134 יש הבדל גדול בין אמירות פוליטיות לאמירות גזעניות יניב
  • 11:10
  • 13.01.14

השידורים בגל"צ מלאים באמירות פוליטיות, מימין ומשמאל, טוטב שכך - עדיף שבתחנה ציבורית ייערכו דיונים עקרוניים ושהשדרים יוכלו לומר את דעתם. התבטאויות גזעניות, לעומת זאת, אינן לגיטימיות ונראה שקור עבר את הגבול.

135 גס רוח ופחדן עם עיברית לעילא ולעילא, מסתבר שאפשר גם וגם וגם...  (לת) ירושלמי
  • 11:29
  • 13.01.14

136 מה לא נכון במה שהוא אמר?  (לת) דוד אסולין
  • 11:34
  • 13.01.14

137 מה לעשות ?הוא לגמרה צודק .אתם יכלים לנבח עד מחר...  (לת) הילה
  • 11:43
  • 13.01.14

138 1. כותרת הכתבה: "אבשלום קור בגל"צ: הפלסטינים כקניבלים, אבו מאזן כחמור"  (לת) צבי (מצביע מרץ)
  • 12:22
  • 13.01.14

  •   להלן התגובה המלאה צבי (מצביע מרץ)
    • 14:36
    • 13.01.14

    1. כותרת הכתבה: "אבשלום קור בגל"צ: הפלסטינים כקניבלים, אבו מאזן כחמור" קוממה אותי. זהו סילוף נכלולי למדי של הקונטקסט שבו הוזכרו קניבלים וחמור. המרחק בין דימוי עוקצני לבין "השוואה" גדול. זו כותרת שמתאימה לטוקבקטיסט מצוי ולא לכתב של עיתון איכותי.
    2. לא נורא בעיני אם איש ימין, מתנחל אידיאולוגי אבל גם מגיש מקסים של פינה איכותית ומאלפת, לא נדרש לחטא את הפינה שלו מכל ניחוח פוליטי אוטנטי. טבעי הוא שעבורו השפה העברית, תכנים תנכיים, ואהבת הארץ, עפ"י מושגיו, משולבים יחדיו. את האיזון יכולים לשמר בגלי צה"ל בדרכים שונות, והם אכן עושים זאת.
    3. יש לי תחושה שאם בעתיד תפנה ממשלה ישראלית את אפרת, אבשלום קור לא יהיה בין אלה שיקללו את חיילי צה"ל או ירימו יד עליהם.
    צבי (מצביע מרץ)

  •   תיקון צבי
    • 22:04
    • 13.01.14

    הובא לידיעתי שבתקופת ההתנתקות השווה מר קור בין חיילי צה"ל ליודנראט. אלו ידעתי קודם, לא הייתי כותב את כל מה שכתבתי בתגובתי.

139 אבשלום חור הוא מייקל ג'קסון של הימין ובכלל, קןץ בת$# אבל הוא סימפטום איתמר
  • 12:49
  • 13.01.14

בגל"צ אין מקום לדעות. נמאס כבר ממועצות חכמי התקשורת שמפרשות כל שטות ומראות עד כמה שרויה כל החוכמה, השנינה והשכל אצל ורק אצל אנשי המיקרופון והמצלמה.
בגל"צ, כתחנה צבאית אין מקום לדעות על אחת כמה וכמה. שיתנו ידיעות והמאזינים יפרשו או יחשבו לעצמם. נכון שאבשלום חור מעצבן בגלל הגזענות והלאומניות שלו. אבל גם רזי ברקאי ואברי גלעד יכולים לשמור את דעותיהם לעצמם, בטח בטח בתחנה צבאית. התפקיד של התקשורת בכלל ושל תחנה צבאית בפרט זה לתת אינפורמציה ולא לאפשר ל"טלנטים" טרחנים כמו קור או ברקאי וגלעד להוכיח לכל העולם שכל החוכמה והדעה שייכות להם בלעדית. בסופו של יום אנחנו ממננים ללינור את ג'קי לוי את אוננות האגו והכוח שגל"צ מאפשרים להם בתחנה ששייכת לנו האזרחים ושאם לא סוגרים אותה (כמו שמתבקש מזמן) לפחות שיתנו אינפורמציה, בידור, מוזיקה וכו' אבל שלא ישמיעו דעות ולא יהפכו את "בעלי הדעה" היחידים לקובעי טעם ודעת קהל על חשבוננו.

140 הקשבתי במקרה גם אני
  • 13:15
  • 13.01.14

לאותה פינה בשבוע שעבר, ותהיתי אם מישהו בגלי צה"ל שומע אותה גם, ומה הקשר בין תכני הפינה ללשון העברית. חוץ מחידודי הלשון האידיוטיים.

141 הבעיה עם הבדיחות שלו היא לא שהן ימניות - הן פשוט לא מצחיקות  (לת) אבידום
  • 15:31
  • 13.01.14

142 איפה ריבחי רנטיסי כשצריך אותו? אנטי-יוכוס.
  • 16:10
  • 13.01.14

אני מציע אותו כמועמד להגיש את הפינה "רגע של ערבית" לשם האיזון,
ולאוזן שמאל ינעם.

143 זאת. האאמת איל
  • 17:40
  • 13.01.14

הבעוה. היא. שעיתון. הארץ. צריך. לזכור שאנחנו. בידראל. במצב. מלחמה. למרות. שמדברים. מוסתרים. על. חלקי. מולדת

144 בוקר טוב אליהו אבנר
  • 17:52
  • 13.01.14

מי שמאזין ל"ארבע אחר הצהריים" בגל"צ לא יכול לפספס את פינתו המאוסה של הידען. כדאי להזכיר שלמרות היותו איש ארץ ישראל השלמה, כשהתגייס לצה"ל השאיר את מלאכת הגנת הארץ לבני דורו השמאלנים. הקאקער הלך מייד לגל"צ ומשם קרא לאחרים להקריב את נפשם

145 יצירת כותרות ע"י הוצאת מילים מתוך הקשר איכס
  • 22:09
  • 13.01.14

צריכה להיות לא חוקית!

146 קור אתה מלך!! איתי
  • 01:25
  • 14.01.14

ו'הארץ' נמושות. עושים ספינים עם כותרות בומבסטיות על לא דבר. הם יצרו את השימוש לרעה בתקשורת למטרות פוליטיות ומעיזים להציג את קור כחסר יושרה על הבדיחות הקלילות שלו. השמאל העלוב וההזוי איבד ממזמן את הבושה. כל הכבוד אבשלום קור!

147 איזה פלורליזם מורן מירושלים
  • 20:07
  • 17.01.14

איזה נאורות..
בשם הליברליזם אתם הראשונים שצריכים לתת ביטוי גם למי שחושב אחרת לגמרי מכם ואף לשמוח על כך ("איני מסכים עם דעתך בכלל, אך אמות כדי שתשמיע אותה").
בכל התשקורת אתם שולטים וכשקם מישהו מוערך שסוטה טיפונת מהדרך שלכם אתם צולבים אותו... אתם כל כך מקובעים ולא מסוגלים להיות פתוחים לשמוע את השונה. רק את הערכים של עצמכם אתם רוצים לשמוע.. וכל האחרים צריכים לסתום ולסגוד לתעמולה האנטי-ציונית והאנטישמית שלכם.
די לצביעות. תודו כבר שאתם פשוט צרי אופקים שרוצים לשלוט בתשקורת כולה. זה כמעט המצב הנוכחי..
כולה חמש דקות ביום נותנים לד"ר קור לדבר וגם בזה תמיד תמצאו פגם וגם את זה תנסו להשתיק.
די לדיקטטורה הסמולנית!

148 ד"ר אבשלום קור ננזף ונקרא לסדר כשפניתי לגל"צ.הדברים מצויים אצלי בכתב.  (לת) ח.ע.
  • 08:46
  • 19.01.14