רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פרשנות

הפערים האדירים הפכו לסימן היכר מובהק של מערכת החינוך בישראל

מאז 2011 הפער בחברה היהודית בין הישגי תלמידים מרקע מבוסס לתלמידים ממשפחות עניות גדל דרמטית, בנוסף לפער המוכר בין יהודים לערבים, אולם ספק אם בנט יתייחס לכך. עיסוק בפערים עוד עלול לערער את הסדר החברתי

תגובות

במסיבת עיתונאים בדצמבר 2012, בעיצומה של מערכת הבחירות לכנסת, הודיע שר החינוך דאז, גדעון סער, כי ישראל עשתה את הבלתי יאמן וזינקה למקומות 7 במתמטיקה ו-13 במדעים במבחן טימס הבינלאומי, שהתקיים שנה קודם. "הוכחנו שאפשר", אמר סער, "הילדים שלנו, התלמידים שלנו, הם המוכשרים ביותר בעולם". מומלץ להתייחס במשנה זהירות להצהרות כאלה, כמו גם לזעקות השבר של השר הנוכחי, נפתלי בנט, על דירוגם הנמוך יותר של תלמידי ישראל במבחן שנערך ב-2015 ושתוצאותיו פורסמו היום (שלישי). על המיקום היחסי של תלמידי ישראל בטבלה הבינלאומית משפיעים שורה של גורמים, כמו מספר המדינות המשתתפות במבחן. מלבד ההיבט ההשוואתי, קשה להקיש ממנו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות