אסי עזר יוביל קמפיין של משרד החוץ על חייהם של הומוסקסואלים בישראל

אסי עזר יוביל מסע הסברה לקידום הקהילה ההומו-לסבית הישראלית בארה"ב. עזר הוזמן על ידי קונסול ישראל בבוסטון, שי בזק, לעמוד בראש מסע ההסברה, שיעבור בין ערים גדולות בארה"ב ויציג את קהילת ההומואים, לסביות, טרנסג'נדרים וביסקסואלים הישראלית.

את המסע תפתח הקרנה חגיגית של סרטו של עזר, "אמא ואבא, יש לי משהו לספר לכם", בפסטיבל הסרטים הגאה בבוסטון בתחילת חודש נובמבר הקרוב. בהמשך יוקרן הסרט, ששודר בזכיינית ערוץ 2 "קשת", באוניברסיטאות באטלנטה, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, וושינגטון ופילדלפיה. 
 
במסע יעביר עזר גם הרצאות על סרטו ועל הקהילה. בשנת 2009 דורג עזר, מנחה בערוץ 2 ויוצר הסרט, ברשימת 100 ההומואים המשפיעים בעולם של המגזין האמריקאי OUT. סרטו, העוסק ביציאה מהארון, גם זו האישית שלו, שודר ביולי אשתקד.

אסי עזר. לובש את המגננות
אסי עזר. לובש את המגננות. צילום: עמית ישראלי
הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אסי עזר יכול לקפוץ לי אין גאווה בכיבוש
  • 09:28
  • 25.10.11

מדינת ישראל היא מדינה דכאנית - כלפי מיעוטים בתוכה ומחוץ לה.

אולי במדינת תל אביב הומואים מרגישים בטוחים (ואולי גם לא, שהרי הרוצח מהברנוער עדיין מסתובב חופשי), אבל בירושלים ובפריפריה - זוג של נשים (או גברים) מפחד להחזיק ידיים ברחוב. ואילו טרנסים וטרנסיות - לא בטוחים בשום מקום.

אסי עזר, סרב לשמש עלה התאנה של מדינה דכאנית ומפלה!

02 בהצלחה! הסברה היא בעלת חשיבות אסטרטגי לכל דבר.  (לת) רועי
  • 09:56
  • 25.10.11

03 עם שר כמו ליברמן, זה מה שנותר לנו "לשווק". ממש אור לגויים, או אולי  (לת) עור לגויות.
  • 09:59
  • 25.10.11

04 צביעות של הממשלה שממשיכה לקפח זכויות הקהילה הגאה איתן
  • 10:18
  • 25.10.11

הממשלה מנצלת את הקהילה הגאה כדי להציג "ישראל נאורה" בעוד שבמשך השנים עשתה הכל להילחם במתן זכויות לקהילה.

כל ההישגים של הקהילה הגאה הושגו לאחר מאבקים משפטיים קשים וממושכים כשהממשלה תמיד התנגדה בתוקף למתן הזכויות.

עכשיו פתאום רותמים את נציגי הקהילה הגאה לקמפיין ישראל נאורה בחו"ל.

אז לפני זה כדאי שהממשלה תפעל באופן אקטיבי להפסקת הקיפוח של הקהילה הגאה בשורה של תחומים!

05 מה יש פה לקדם? מישהו שיודע מקרוב
  • 10:21
  • 25.10.11

אנחנו ב2011, ועדיין מונעים מאיתנו זכויות יסוד!
כמה שכיף לביבי להזכיר את היחס הטוב להומואים במדינה בנאומיו, עדיין אין כאן שום שוויון זכויות. (יותר מזה - הוא יושב בממשלה עם כמה מחברי הכנסת ההומופובים ביותר בכל הזמנים).

רוצים קידום אמיתי בעולם? במקום לעשות קמפיינים שקריים, תתחילו בתהליכי חקיקה רציניים לקיום שוויון אמיתי לקהילה הלהט"ב.
(דרום אפריקה למשל, שעד לא מזמן היה בה אפרטהייד, כבר עוקפת את ישראל מבחינת שוויון זכויות להומואים).

06 פנים יפות אבל לא יופי פנימי  (לת) מאן דהוא
  • 11:17
  • 25.10.11

07 הוא לא מייצג אותי מגהץ קיטור
  • 11:42
  • 25.10.11

הוא מייצג את ההומו התל-אביבי הממוצע, ואני לא רואה במה יש להתגאות כל כך: ההומו התל-אביבי הממוצע הוא לא חלק מקהילה, הוא לא שם XXX על שום דבר חוץ מאיך שהוא נראה וכמה שהוא אופנתי, טרנדי וקוסמופוליטי והמודעות החברתית העיקרית שלו מסתכמת בעיקר בלחפש את הזיון הבא. זה מי שמפנה עורף למי שמבוגר ממנו, שמן ממנו, שונה ממנו. אין בזה שום כבוד ואחרי למעלה מעשור של מצעדי גאווה ודנה אינטרנשיונל אפשר לנוח. אוקי, אפשר להיות הומו בישראל. זה לכשעצמו לא הופך אותו לנאורים - לא ברמת הממסד כלפינו (כפי שנכתב בתגובות הקודמות) ולא בינינו לבין עצמנו.
ולצערי, עזר מייצג בעיקר את זה. זו בכל זאת ביצה קטנה וראיתי אותו בכמה וכמה הזדמנויות מתנהל בדיוק בצורה שאני מתריס נגדה פה. כנראה שבהפוך על הפוך, אולי הוא בכל זאת הפרצוף שלנו...

08 שיראו גם את "ירושלים מציגה בגאווה". נראה אותם.  (לת) ששש
  • 12:10
  • 25.10.11

09 לא העיפרון הכי חד בקלמר  (לת) שולה
  • 12:32
  • 25.10.11

10 הכי מקסים והכי מתאים, יופי של בחירה  (לת) גילגמש
  • 13:49
  • 25.10.11

11 על ראשים ואחוריים עושה שלום במת*וממיו
  • 15:00
  • 25.10.11

מעשה ביהודי שנסע ברכבת ופגש באדם שאחז בשני עיתונים - יהודי ואנטישמי. תמה היהודי ושאל: ממה נפשך, אם יהודי מר, עיתון פלוני למה, ואם אנטישמי - עיתון אלמוני למה?

העיתון האנטישמי לקריאה, השיב בעל העיתונים, והיהודי לצורך ידוע ("ידוע" = מסוים, כלשהו; הכוונה ברורה :) ).

נענה היהודי ואמר: אם כן חוששני, שאחוריך יחכמו מראשך. :)

מוקדש לכל מי שאחוריו חכמים מראשו. :) :) :)

12 אגדה ירושלמית עושה שלום במת*וממיו
  • 15:01
  • 25.10.11

בשעה שברא הקדוש ברוך הוא את האדם, הראהו את כל העולם כולו ואת כל מה שעתיד להיות. הראהו מקום אחד ואמר לו: כאן, במקום זה, עתידים בניך לבנות לי את בית הבחירה שבו אני משכן שמי בעולם.

אורו פניו של אדם הראשון - ומכאן אור-התמיד על הרי ירושלים.

הראהו מקום אחר ואמר לו: וכאן, במקום זה, עתידים בניך להתאבל על בית הבחירה שנחרב בעוונותיהם.

קדרו פניו של אדם הראשון - ומכאן צל-התמיד על הכותל המערבי.

שוב הראהו מקום אחר ואמר לו: וכאן, במקום זה ובצורה זו, עתידים בניך שיהיו בונים את בתיהם.

חוורו פניו של אדם הראשון ורקק רקיקה גדולה - ומכאן רפש-התמיד במאה שערים.

כאן החל פרי עץ הדעת לתסוס בבני מעיו של אדם הראשון (הוא היה קצת רקוב). ביקש מחילה מלפני הקדוש ברוך הוא, הלך לו לגבעה נידחת ונפנה לנקביו.

ובמקום זה, מספרים זקני ירושלים, הוקם "הבית לפתוח". :) :) :)

13 ה"שטיפה הוורודה" של ישראל - PinkWashing Apartheid אין גבול לחוצפה
  • 16:14
  • 25.10.11

איזה יופי שבישראל מנפנפים בגאון בזכויות הלהט"ב (שממילא היה ועדיין צריך להיאבק עליהן) כדי להדחיק כל ביקורת על זכויות פלסטינים

14 איך האנגלית שלו? כמו של ציפי לבני? אז שישאר בבית michael
  • 16:43
  • 25.10.11

צריך לשלוח לתפקידים כאלה רק דוברי אנגלית רהוטה ובמבטא סביר. אחרת זו בדיחה. אני לא בטוח שלאדון עזר יש הרמה הנדרשת באנגלית.

15 אני הומו ובישראל אני אזרח נחות - במה יש לי להתגאות? אשר
  • 16:47
  • 25.10.11

אני רוצה להתחתן ולעשות ילדים. למה אסור לי? כי אנחנו קודם כל מדינה "יהודית" ורק אחר כך "דמוקרטית". מאוד עצוב...

16 למה בדיוק ההומואים צריכים קמפיין ?!? איזה בזבוז כספים. העיקר שמקצצים מהבטחון  (לת) אחד שלא מבין
  • 18:00
  • 25.10.11

17 זה מראה לעולם שהחברה בישראל היא ליברלית ושיוויונית  (לת) יש במה להתגאות
  • 20:29
  • 25.10.11

18 ישראל לא יכולה להתחזות למדינה דמוקרטית כשבפועל היא רחוקה מכך ת"ק על ת"ק פרסה.היא משתמשת בהומואים כדי להתפאר ביחס הסובלני כביכול כלפיהם בעוד היא דוגלת בהמשך קיפוח הזכיות שלהם. יובל
  • 23:09
  • 25.10.11

זכות להורות ומשפחה הינה אחת היסודות המרכזיים של זכויות האדם ההגנה על זכויות המיעוט,פירושה גם מניעת "עריצות הרוב".הגנה על זכויות המיעוט היא באמצעות חוקה וחוקים יסודיים המגינים על מיעוטים רעיוניים ואתניים.אגב זו אחת הסיבות שאין לנו חוקה כדי לא להבטיח שוויון זכויות גמור ומלא לכל אזרחי המדינה כפי שהובטח במגילת העצמאות.בחוק יסוד:כבוד האדם וחירותו היה סעיף שלשונו כך: `הכל שווים לפני החוק,אין מפלים בין איש לאשה ואין מפלים בין אדם לאדם מטעמי דת, לאום,גזע,עדה,ארץ מוצא או כל טעם אחר, והכל כשהטעם אינו ממין העניין`.הסעיף הזה הוסר בעקבות מחאתם של ח'כים דתיים חששם היה שנשים תדרושנה שוויון זכויות בפני בתי-דין רבנים ואולי הסיבה העקיפה מניעת שוויון זכויות למיעוטים בניהם הומוסקסואלים.מדינה נורמלית יודעת שהיא נועדה לשרת את טובתו של האזרח.במדינה נורמלית זה כל-כך מובן מאליו.מה חבל שאין כך מ דינת ישראל הפנימה זאת והיא מבקשת להפלות הומוסקסואלים.האהבה היא תחום חיים אינטימי,שהמדינה והפוליטיקאים אינם מתערבים בו.היא קיימת כדי לאפשר לו להיות חלק בחברה גדולה יותר,שתומכת בפרטים שבה בשעת צרה. מחוץ לאותן שעות צרה היא נותנת לו את הכלים לממש את עצמו ולהתפתח בדרך שהוא בוחר לעצמו, לא בדרך שהמדינה בוחרת לו.אבל לצערנו במדינת ישראל יש עדיין קולות שחושבים שהיוצרות התהפכו.שהחיים הפרטיים הם נכס של הלאום.כשהם מדברים על טובת ''עמישראל'',הם לא מדברים על טובתם של כל ישראלי וישראלית.הם מדברים על טובתה של לאומנות מהסוג המיושן והנלעג ביותר. כזאת המפרנסת היטב גזענים שרוצים שבכל דבר ועניין נמשיך לחלק את העולם ל''אנחנו'' ו''הם''. ככה תמיד קל יותר להסית, להשניא,לחרחר מלחמה.
הנישואים הם זכות משפטית שמעניקה המדינה לאזרחיה,משום שמיסוד הזוגיות הינו בעיקרו חוזה משפטי ואף כלכלי (ניתנות הטבות כלכליות ואחרות לזוגות נשואים)אך כמובן מוסד הנשואים מבטא את אהבתו של הזוג בכך שהחליט למסד את הזוגיות שלו.מוסד הנשואים עבר הרבה שינויים בעיקר במאה ה 20,לפחות ברמה המשפטית ובוודאי מבחינה חברתית.למעשה לרעיות לא היה קיום משפטי בארה'ב,החוק פירש את הנשואים בעבר כך:"מתוקף נישואיהם,הבעל והאישההם אדם אחד בעיני החוק:כלומר,עצם ישותה או קיומה המשפטי של האישה מושעה במשך הנישואים,או לפחות מוטמעומתמזג בזה של הבעל:אשר תחת כנפיו,הגנתו וחסותו היא עושה הכל".או בלשון המימרה הפופלרית אז:"בעל ואישה הם אדם אחד,והאדם הזה הוא הבעל".ובמאה ה 19 חוקקו כמעט כל המדינות בארה'ב חוקים האוסרים נישואים בין לבנים לשחורים או למולטים שרק לאחרונה השאריות מאפליה הגזענית הזאת הוכחדה לחלוטין,בקרוליינה הדרומית לא הוסר החוק הרישמי עד שנת 1999,במדינתאלבמה נאלצו לקיים משאל-עם בנושא זה שנידחה עד שנת 2000 ,למרות החוקה הקשיחה בארה'ב היא הנהיגה אפליה בוטהכלפי מיעוטים שרצו להינשא.כמובן שאי-אפשר שלא להתייחס לאפליה כלפי יהודים,שהרי חוקי נירנברג בעת עליית הנאציזים בגרמניה התייחסו לכך במופרש בחוק להגנת הדם הגרמני והכבוד הגרמני – החוק אסר על נישואים בין יהודים לבין גרמנים, ואף ביטל נישואים קיימים;נאסר אף קיום יחסי מין עם יהודים.אני עדיין מתקשה להבין איך מדינה כמו ספרד,שעד אמצע שנות ה 70' הייתה דיקטטורה,הפנימו די מהר את עקרונות הדמוקרטיה ואת החשיבותשבפסילת אפליה כלפי קבוצות מיעוט,חואן קרלוס שירש את פרנקו תמך בדמוקרטיה והוביל את ארצו לדמוקרטיה משגשגת. תחת הנהגתו,נחקקו שורת חוקים סוציאליסטים לטובת השכבות החלשות והפרלמנט הספרדי העביר לפני שנים אחדות חוק המתיר נישואים חד-מיניים למרות שספרד מאוכלסת מהרבה קתולים.ובמיוחד אני מתקשה להבין איך דרום אפריקה,מדינה שעד תחילת שנות ה 90' שלט מישטר האפרטהייד הגזעני ,והתעלמותו של משטר האפרטהייד מנורמות בינלאומיות בסיסיות של זכויות אדם,חוקקה חוקה קשיחה הפוסלת אפליה מכל סוג שהוא הכוללת פסילת אפליה בגין נטיה מינית.ב-14 בנובמבר 2006 עבר בפרלמנט בדרום אפריקה חוק המאפשר נישואים חד-מיניים .דרום אפריקה הכירה בנשואים חד-מיניים.החל מסוף המאה העשרים ניכרת מגמה בקרב מספר מדינות להתייחס לנישואים אזרחיים כאל זכות שהמדינה מחויבת להעניק לכל אזרחיה ללא הבדל בנטיה מינית,הגיעה הזמן שגם במדינת ישראל.

19 אני הומו ובישראל אני אזרח נחות !! גונן
  • 03:29
  • 26.10.11

במה יש לי להתגאות?? לא ניתן להתחתן !

20 אולי הוא כבר יאחד את זה עם הסרט על בר רפאלי, הקמפיין לביתילי מלאנז' מאוס
  • 15:47
  • 26.10.11

והאח הגדול. באמא שך אסי, לא שמעת על אוור אקספוז'ר?

21 אולי הוא כבר יאחד את זה עם הסרט על בר רפאלי, הקמפיין לביתילי מלאנז' מאוס
  • 15:48
  • 26.10.11

והאח הגדול. באמא שך אסי, לא שמעת על אוור אקספוז'ר?

22 רוב המספרות בכפרים מנוהלות ע"י גברים ללא ילדים- לא גאווה  (לת) אבו עלה
  • 05:12
  • 28.10.11

23 אסי אל תשתף פעולה עם מצג השווא הזה של מדינה שוויונית וליברלית  (לת) דורית
  • 13:21
  • 28.10.11

24 לא חבל להשקיע ככה בארה"ב ולא באירופה?  (לת) אביבה
  • 04:10
  • 29.10.11

פעילות
המלצות
הפופולריות בחינוך וחברה
פרסומת