בימין הקיצוני ממפים חנויות המעסיקות ערבים בי-ם

כעשרים פעילים, רובם תושבי יצהר שקיבלו לאחרונה צווי הרחקה מהגדה מסתובבים בימים אלה בבירה ומנסים להרחיק לקוחות מהחנויות המסומנות

לפני כשבוע וחצי הבחין אחד הסוחרים בשוק מחנה יהודה בצעיר יהודי עם פאות וכיפה, המנסה לברר באילו בתי עסק מועסקים ערבים ובאילו לא. "הסתובב פה איזה ילד יהודי, נראה ממש צעיר כזה", מספר סאלח, העובד בדוכן למכירת דגים. הוא הזעיק משטרה, ושוטרים שבאו למקום עיכבו את הצעיר לחקירה בחשד שתיכנן פעולת "תג מחיר".

בחקירתו של הצעיר התברר כי הוא בא לשוק מחנה יהודה למטרה אחרת. הצעיר, מאיר אטינגר בן 19, תושב ההתנחלויות יצהר ורמת מגרון לשעבר, סיפר כי עשה את הבירורים כחלק מפרויקט המכונה "עבודה עברית". מטרתו היא "להזהיר את הציבור" מפני קניית מוצרים במקומות המעסיקים ערבים. אטינגר, נכדו של הרב מאיר כהנא, שוחרר לאחר כמה שעות של חקירה והורחק מן השוק לשבועיים.

אלא שביום חמישי האחרון, בערב, המקרה שב על עצמו: הפעם עצרה המשטרה בשוק ארבעה צעירים, גם הם תושבי יצהר שקיבלו באחרונה צווי הרחקה מינהליים מהשטחים. שיחה עם פעילי ימין השבוע מגלה כי פעילותם של אטינגר וחבריו היא חלק מתוכנית שלמה הפועלת בבירה זה כמה שבועות, למיפוי בתי עסק לפי העסקת ערבים.

סאלח, סוחר בשוק מחנה יהודה. פעיל הימין הסביר בחקירה שמטרתו "להזהיר את הציבור"
סאלח, סוחר בשוק מחנה יהודה. פעיל הימין הסביר בחקירה שמטרתו "להזהיר את הציבור" . צילום: אמיל סלמן

עשו לנו לייק וקבלו את כל החדשות והעדכונים לפרופיל הפייסבוק שלכם

המיפוי החל בשכונות הצפון - פסגת זאב ונווה יעקב - המשיך בשכונות הסמוכות לכניסה לעיר - קריית משה וגבעת שאול - וכעת הגיעו הממפים לאזור מרכז העיר, בכללו גם שוק מחנה יהודה. "באו לבוס שלי ושאלו אותו אם עובדים אצלו ערבים", מתאר לדוגמה יעקב עזריה, חשמלאי תושב פסגת זאב. "הוא אמר שלא, אבל אני יודע שהם גם הלכו לאחרים ושאלו".

מספר הפעילים הכולל בפעילות המיפוי הנוכחית נע סביב 20, רובם תושבי יצהר שקיבלו באחרונה צווי הרחקה משטחי יהודה ושומרון, מחשש לביצוע פעולות תג מחיר, ומתגוררים כעת בירושלים. מטרתם ברורה: למנוע מאנשים להשתמש בשירותיו של בעל עסק המעסיק ערבים. "ייצא בקרוב עלון שתהיה בו רשימה של מקומות שבהם מועסקים ערבים", אומר משה בן זיקרי, פעיל ימין קיצוני מוכר בירושלים. "בהמשך ייצאו גם כרזות רחוב, שלטים שייתלו ברחובות, עם הרשימות האלה. פשוט כדי שהציבור יידע וייזהר".

שיטת העבודה פשוטה - אם הדבר לא ברור מאליו, נכנסים הפעילים לחנות ושואלים את הבעלים בפשטות אם הוא מעסיק ערבים. "וי" יקבל מי שאינו עושה זאת, ו"איקס" כזה שכן. בכיסו של אטינגר, שנעצר בשוק, נמצאה רשימה שכזו ועליה כמה עשרות בתי עסק ולצדם הסימון המתאים.

פעילותם של "מגורשי יצהר", כפי שהם מכונים בחוגי ימין, מצטרפת לפעילות ענפה של ארגוני ימין אחרים בשנים האחרונות. כך ארגון "להב"ה למניעת התבוללות בארץ הקודש" השיק בחודש ינואר השנה קמפיין "תעודת כשרות" לעסק שיימצא טהור מערבים.

בקואליציית הארגונים החברתיים 'שותפות שראקה" הביעו זעזוע מפעילות הימין לסימון בתי עסק. בארגונים טענו כי "רוחות רעות ומאיימות של גזענות משתוללת פורצות בו זמנית ממחוזות השלטון ומהשטח, ויוצרים אווירה ציבורית שלפיה שלומם, ביטחונם, תעסוקתם, וחייהם של ערבים הפכו לפרוצים. אין המדובר לצערנו רק בפעילות של ימין סהרורי, אלא של רדיפה דה פקטו של ערבים, בין אם באמצעות חקיקה ובין אם באמצעות סימון בתי העסק שמעסיקים ערבים. ניתן רק לדמיין איך הייתה ישראל מגיבה, ובצדק, אם פעילות גזענית כמות זו הייתה מתבצעת במדינה אחרת נגד יהודים".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 גזענות זכי
  • 05:24
  • 21.11.11

לאן הגענו למדינה מתורבתת עם משוגעים מסתובבים עם רשיון כשרות

02 פעילות ראשונה של היטלר נגד היהודים עם עלייתו לשלטון החרם על החנויות היהודיות
  • 05:36
  • 21.11.11

התקיימה ב-1 באפריל 1933. בתאריך זה סומנו חנויות יהודים שמופו מראש. בחלק מהן הוצבו בפתח שומרי SA והקונים הוזהרו שלא לקנות בהן. החרם נמשך יום אחד וסלל את הדרך לפעולות שאחריו.
זה קרה לפני 78 שנים בגרמניה.

03 על מה עצרו אותו? על שאלת שאלות וכתיבת רשימה? ממש מדינת משטרה  (לת) ליברל מזועזע
  • 05:36
  • 21.11.11

04 אני מוכן להערב שהתרומות שמקבלים הארגונים של בני העוולה הללו, אף אחד לא יבדוק. דני ב.
  • 05:40
  • 21.11.11

הם מזכירים את גרמניה הנאצית שכנופיות ה-SS וה-SA הניפו שלטים וסימנו חנויות של יהודים או מעסיקי יהודים.
פאשיזם וגזענות אין להם דת.
בשם הכיפה והפיאות הם מסוגלים לבצע כל רע כפי שההם בשם צלב הקרס עשו.
תמהני מדוע אותם מורחקים מיצהר, לא קיבלו מאסרים מינהליים לתקופות מספיק ארוכות על מנת למנוע מהציבור מגע עם הדומן ההולך על שניים הזה.
שיושיבו אותם בקציעות יחד עם הדומים להם רק מהצד השני.

05 really?! OMG
  • 05:46
  • 21.11.11

no seriously?!!! I still can't rap my head around this one. are they going to ask that Arabs then wear yellow starts of david - on their sleeves...
I feel sick.
I have for quite a while now, but this is really vile.

06 נשמע כמו גרמניה בדרכה לימיה השחורים ביותר מודאג
  • 05:48
  • 21.11.11

מפחיד, עוד שלב בדרך למדינה ליהודים בלבד. סיפור דומה באירופה היה נתקל בגינוי מקיר לקיר של כל הקשת הפוליטית בכנסת. אבל בישראל הכל מותר - אנחנו הרי קורבנות

07 אם האבא מהשב"כ והאמא שוטרת, פלא שהילד יוצא תג מחיר?  (לת) אבן כספית
  • 05:50
  • 21.11.11

08 יותר גרועים מנחשים, שהנחש עוקץ רק אם מטרידים אותו והם מתרוצצים ומחפשים עקבים.  (לת) אדם
  • 05:52
  • 21.11.11

09 פאשיסטים ארז
  • 05:54
  • 21.11.11

לומדים מהנאצים איך מדירים אוכלוסיה שלמה מהחיים? יבוא יום והימין הסהרורי ששולט בנו עוד ישלח אותנו למחנות ריכוז. מפחיד!

10 עם חוקי נירנברג בכנסת ישראל...  (לת) דינה
  • 06:00
  • 21.11.11

11 היטלריונגד אמיר
  • 06:05
  • 21.11.11

האם האנשים הללו לא קראו היסטוריה? האם הם לא מבינים שהם חוזרים באופן מעורר פלצות על מעשי הנאצים ותנועת הנוער ההיטלריסטית בשנות ה30? מה השלב הבא ליל בדולח לבתים, עסקים ומסגדים של ערבים? ואיפה למען השם המדינה ומוסדותיה? טרוף מוחלט!

12 ממש כמו החולצות החומות  (לת) בועז
  • 06:13
  • 21.11.11

13 מי בכלל יתייחס אליו, אנחנו קונים איפה שרוצים  (לת) ימין ירושלמי שפוי
  • 06:20
  • 21.11.11

14 תתביישו  (לת) רחל
  • 06:22
  • 21.11.11

15 מזכיר את גרמניה בתחילת שנות הארבעים.. מזעזע.  (לת) אוי ואבוי
  • 06:28
  • 21.11.11

16 אם תתפרסם רשימה כזו ברבים - אני מתחייבת לקנות רק שי, ירושלים
  • 06:30
  • 21.11.11

בחנויות שימשיכו להעסיק עובדים ללא קשר לדתם ולאומיותם. כמי שמקפידה על התו החברתי אני מצפה שהוא ישלל מכל בעל עסק שיכנע למהלך הגזעני והמלוכלך הזה ויפטר עובדים ערבים.

17 נשמע מוכר... אורן
  • 06:33
  • 21.11.11

אולי לאחר הבירורים, יסומנו כל אחת מחניות אלו בחצי סהר כאשר שומר יעמוד לפני החנות ולא יאפשר לאנשים לקנות במקום. הרוע, מתברר, לא שינה פניו רק מבוצע ע״י אחרים כאשר הקורבן הופך לתוקף. מעורר חלחלה ואימה לחשוב שאותן טכניקות אפלות מאמצות ע״י יהודים החושבים עצמם נאורים

18 חשוב מאוד לדו קיום רמי
  • 06:39
  • 21.11.11

לקבל את הרשימות ולרכוש רק במקום שבו מועסקים ערבים. תודה למטורפי הימין הפשיסטים על המינוי החינמי. אה סליחה, שכחתי שבמילא אנחנו משלמים

19 לתפארת חוקי נירנברג...  (לת) גם הטלר עלה לשילטון בצורה דמוקרטית
  • 06:40
  • 21.11.11

20 ה-JUDE רודף ARABE  (לת) ירו
  • 06:44
  • 21.11.11

21 אין הבדל בין זה למה שנעשה בגרמניה  (לת) לי
  • 06:56
  • 21.11.11

22 שמאל קיצוני, ממפה בסיסי צה"ל, ממפה יישובים ביו"ש דרורה צחור
  • 07:01
  • 21.11.11

מצלם, מעבד ועורך סרטים כדי להשמיץ את חיילי צה"ל, את חלוצי יו"ש ולפגוע בשמה ובריבונותה של מדינת ישראל.
אם כך, כפי שמזמינים משטרה ומסלקים אנשים הממפים את ירושלים, כדאי לצבא במחסומים, או בכל פעילות אחרת, תושבי הישובים ביו"ש, להזמין משטרה ולדרוש מהם לסלק ולהרחיק מן השטחים את ב"צלם", "וואטש", "יש דין", "יש גבול", "עאדאללה" ועוד גופים שונאי ישראל שמביאים את מדינת ישראל אל פי פחת.
דין אחד לכולם!!

23 בוקר טוב לך גרמניה 1938  (לת) א
  • 07:02
  • 21.11.11

24 די, די , דיייייייייייייי !!!!  (לת) גולש
  • 07:03
  • 21.11.11

25 מתי כבר נתעורר?! אלכסנדרה
  • 07:05
  • 21.11.11

לוקחים לנו את המדינה, בין הזויי הדת מכאן ומסוממי הימין מכאן, כבר לא נשאר הרבה. זה הקרב המאסף על צביונה של העיר הזאת ועל פרצופנו כחברה. זה הזמן לקום מהספה ולצאת מהבית עשינו את זה במחאה בקיץ, ואחרי חמש שנות הפגנות גם את גלעד שליט הצלחנו להחזיר הביתה, אז יש לנו את זה. אי אפשר לעמוד מנגד ולשתוק יותר.

26 המדינה מעסיקה ערבים, מה עושים במקרה זה? עוברים לאמריקה :) הצופה
  • 07:10
  • 21.11.11

הולך להיות חם כאן, צריך לקפל את הבסטות ולעוף מפה.

27 המאבק הוא נגד עבודה ערבית, אך לא בעד עבודה עברית נחש צמא
  • 07:11
  • 21.11.11

נערי הגבעות לא התחנכו על ערכי עבודה, אלא על בריונות קיצונית כלפי כל מי שאינו חושב כמותם. במקום לחנך אותם לעבוד לפרנסתם, כפי שעשו מרבית חז"ל, הם מחפשים נקמה בעובדם תמימים בחפים מפשע.

28 מצויין שימשיכו-כך נדע  (לת) ירון
  • 07:12
  • 21.11.11

29 עד מתי? הכתובת יורדת מקהיר לדם מי טובים
  • 07:20
  • 21.11.11

אם הדיווח נכון, היכן אנחנו? גוואלד!!!!!!!! העיר בוערת

30 פירסום חינם לעסקים מקדמיי ערכים אנושיים טהורים. רועים עולם
  • 07:23
  • 21.11.11

אני מחכה לראות מתי נצא בעד עבודה ישראלית גם בבניין,במלונאות ובחקלאות.

31 ספר ההדרכה של המתנחלים הנ"ל ירושלמי
  • 07:23
  • 21.11.11

נחמד... הם פשוט משתמשים בהסטוריה של המפלגה הנאצית בתור ספר הדרכה. באמת חבל לבזבז כוח בלנסות ולהמציא את הגלגל...

32 אין דין ואין דיין... גם אני באשמים
  • 07:26
  • 21.11.11

אנחנו נירדמים בשמירה והחברה ההזויים האלו לא רק שממשיכים בשלהם, הם גם זוכים לכך שגישתם הגזענית, והלא יהודית תהיה לגיטימית בשיח הישראלי.

33 כל מי שלא הצביע, אחראי לצמיחת הפשיזם הישראלי  (לת) צבי
  • 07:32
  • 21.11.11

34 מעניין את מי הם מזכירים לי? אה...נזכרתי..נאצים  (לת) Moo
  • 07:33
  • 21.11.11

35 חוזרים 70 שנה אחורה לאירופה ניר
  • 07:34
  • 21.11.11

למה הממשלה עוצמת עיניים מכל הגל העכור הזה ששוטף אותנו עכשיו? נגד נשים, נגד ערבים, נגד שמאלנים. נמאס.

36 זה מזכיר באופן מחריד סיפורים מתקופות אפלות אלונה
  • 07:37
  • 21.11.11

בהם אנחנו היינו הנרדפים.
פשוט מזעזע.

37 ליל הבדולח ליל הבדולח
  • 07:38
  • 21.11.11

מזכיר את מה שקדם לליל הבדולח בגרמניה

38 השלב הבא: ריסוס האות "A" בגדול על חנויות עם בעלים או עובדים ערבים! ובשלב הבא תלאי... מה, הם לא לומדים היסטוריה החבר'ה האלה?  (לת) צופה ומשתאה
  • 07:43
  • 21.11.11

39 יכולים להוסיף אותי לרשימה בכיף  (לת) חגי
  • 07:43
  • 21.11.11

40 תפרסמו את הרשימה ואנו נלך במיוחד לשם כדי לקנות, להראות ולהיראות  (לת) לפרסם
  • 07:50
  • 21.11.11

41 עשבים שוטים? זו הגינה מזוהמת בחום מלוכלך. אליהו
  • 07:58
  • 21.11.11

לא יעזור - התנחלות הינה פשע מלחמה ומפשע מלחמה כולנו מזדהמים.

42 אתם תזהירו ואנחנו  (לת) נקנה רק שם
  • 07:59
  • 21.11.11

43 שאלת תם: איזה גוף מממן להם את מחייתם? בטח לא ארגון שמירה על זכויות אדם. גד
  • 08:00
  • 21.11.11

אלה מסוכנים הרבה יותר למערכת החוק מהמתמחים השובתים. אלה נגע סרטני שבמקום ללכת ולעבוד בעצמם כאחד האדם, הם מינו עצמם ל"מגיני העבודה העברית....." והחוק נגד הסתה או נגד תרומות ישן שנת ישרים. אלה ניאו-פשיסטים יהודים שמשתמשים בשיטות בהן השתמשו הנאצים נגד יהודים בסוף שנות השלושים. כיכר תחריר במהדורה ישראלית בוא תבוא.

44 הרי הם התחילו להחרים סחורה מיו"ש והגולן נועם
  • 08:01
  • 21.11.11

אז שלא יתפלאו כשמחרימים אותם!

45 למה לא כולאים את הטרוריסטים מיצהר??????????? חלאות המין האנושי  (לת) NO PASARAN
  • 08:02
  • 21.11.11

46 מזכירים משהו אנשי ה"כיפות החומות" האלה...  (לת) אחד
  • 08:03
  • 21.11.11

47 החרדים לא הקימו את המדינה ולכן הם גם לא רשאים לנהל אותה!!!! עמירה
  • 08:03
  • 21.11.11

התנהגות מזעזעת בושה וחרפה זה עם יהודי זה!!!!!!!

48 למה לסמן איקס? אחד
  • 08:07
  • 21.11.11

אפשר כבר מלכתחילה לרסס סהר על החנות ולכתוב Araber.

אני לא יכול שלא להיזכר בהתבטאות של ישעיהו ליבוביץ', שמתאימה היטב לתיאור היצורים הנאלחים האלה.

49 זו לא גזענות זהו נאציזם בכל חומרתו אללי לאן הגענו.  (לת) הגלילי
  • 08:08
  • 21.11.11

50 הם מליונרים קתרזיס
  • 08:08
  • 21.11.11

לנער בן 19 יש שני בתים- במיגרון וביצהר.
חןץ מזה הם לא עובדים כל הפעילי ימין האלה? מי מאכיל את הילדים?
הם כנראה שוחים בכסף.

51 אלוהים שישמור ירושלמית
  • 08:09
  • 21.11.11

לא מלמדים אותם על השואה בבית ספר?

52 לקרוא לילד בשמו המדקדק
  • 08:15
  • 21.11.11

אתם קוראים להם פעילים וזה הופך את הפעולה למשהו לגיטימי. אלו עבריינים, פורעי חוק בשירות הגזענות ושאר דברים חשוכים.

53 סיבה מעולה להתחיל להעסיק ערבים  (לת) ירושלמית
  • 08:15
  • 21.11.11

54 לעשות אותו דבר לעסקים של יהודים בכל העולם  (לת) אזרח
  • 08:19
  • 21.11.11

55 התנחלויות אסור להחרים וערבים מותר עירית
  • 08:21
  • 21.11.11

התחלויות אסור להחרים וערבים מותר. מתביישת במדינה שלי

  •   הסבר לעירית New York
    • 16:15
    • 21.11.11

    שלום עירית,

    ההבדל הוא כי התנחלויות הן ישויות שמקורן פוליטי ומידת החוקיות שלהן נתון במחלוקת. חרם על מוצרי התנחלויות הוא אינו אישי ואינו נובע מממניעים גזעניים. חרמות על מוצרים וחברות נהוגים מאד גם בחברה הדתית כאמצעי לחץ.

    לעומת זאת המעשים הנ"ל מופנים כלפי אזרחים ישראלים שהם במקרה גם ערבים ומבוצע באופן מעורר חלחלה בדומה למעשים של הנאצים נגד היהודים בגרמניה בסוף שנות השלושים.

    אני מקווה שהצלחת להבין את ההבדל.

    ואגב - אני גם מתבייש מאד במדינה שלי שממשלתה מעלימה עין ואף מעודדת בקריצה וגם מעל במות התנהגות גזענית כשל זאת.

    זו *לא* הדרך של זבוטינסקי

56 המדינה והעם כמו בת יענה טומנים את ראשם בחול לא הולך להיות טוב עם הטרוריסטים המתנחלי אמיר
  • 08:23
  • 21.11.11

המתנחלים הם פצצה מתקתקת יש בדרך עוד עשרות כמו גולדשטיין אחרי זה יעשו מהם שהם לא בריאים בנפשם
כי כל מי שרוצח ערבי מיד המדינה מחבקת אותו כסוג של פגוע נפע או חולה נפש
טוב הרי זה מדינת היהודים רוצחים ואנסים וגנבים עם רק ערבים יהודים הם קבלי החלטות או מנהלים או מפקחים או פסיכולוגים

די נמאס מהאפרטהים כמו שנמאס גם מדקטטורים ערבים

57 גרמניה של שנות השלושים כבר כאן דאוד שאלתיאל
  • 08:24
  • 21.11.11

היהודים מוכיחים שהם חקיינים לא רעים כאשר הדבר נוגע לגזענות ולשנאת הזר. אל החקיקה הגזענית בכנסת מצטרפת הפעילות האזרחית וביחד מצטיירת תמונת פניה המבעיתות של מדינת ישראל בימים אלה.

58 כל הכבוד לפעילים! ארץ ישראל לעם ישראל.  (לת) ב
  • 08:25
  • 21.11.11

59 האם ה-"סלקציונרים" הללו יסרבו לקבל סעד רפואי מרופא ששמו במקרה מוחמד?  (לת) אדי שור
  • 08:29
  • 21.11.11

60 אולי פשוט ישימו על הערבים ירח צהוב  (לת) נילוס
  • 08:30
  • 21.11.11

61 1938 גרמניה-זה פה!!!!יהודים בושה לנו  (לת) אזרח מודאג
  • 08:31
  • 21.11.11

62 JUDE גולן יוסף
  • 08:37
  • 21.11.11

.. לפני כ-70 שנה ציירו את המילה הזאת על חנויות בגרמניה.
לאחר זאת בא ה-KRISTALLNACHT
עד מתי נמתין?

63 הנה סימון מומלץ לבן גביר וחבריו איך לסמן עסק יהודי גיא
  • 08:38
  • 21.11.11

http://www.crownheights.info/media/kristelnacht/1.jpg

שיטה מצוינת שהוכיחה את עצמה לפני 70 שנה.

64 זה דומה למי שמחרים מוצרים מההתנחלויות? מה ההבדל? si
  • 08:40
  • 21.11.11

בסך הכול מחזירים באותה מטבע לאנשי שלום עכשיו שהולכים בכול העולם ופוגעים במפעלים של יהודים שגם מעסיקים ערבים, זה מותר? אבל מה שהם עושים זה אסור? די לצביעות... לפחות תהיו כנים עם עצמכם.

65 להפעיל את חוק החרם אני
  • 08:47
  • 21.11.11

הימין הקיצוני העביר את חוק החרם. עכשו יש להפעילו נגד אותם צעירי הימין ה"מנפים" עסקים. על כל עסק לתבוע את המנפה ואת שולחו אף אם אינו סובל משום נזק כלכלי (כדברי החוק). הרי החוק אמור להגן על בתי עסק יהודים. לא? זה מה שנקרא בומרנג.

66 מזרח ירושלמים תומכי חמאס מועסקים במערב העיר בלי בדיקה. שאול
  • 08:50
  • 21.11.11

לכל התנחלות לא יכול להיכנס עובד פלסטיני בלי בדיקה מינימאלית שהוא לא פעיל טרור. אני בטוח שאחים של מחבלים מתאבדים אינם מורשי כניסה. אבל בירושלים אין סינון. כי הם תושבים. ואז קורה שעובד שמועסק במרכז הרב מחליט לרצוח תלמידים או טרקטוריסט מחליט לדרוס. אני תומך בשלום. אני תומך בתעסוקה לערבים כדרך לקירוב בין שני העמים והפחתת מצוקות כלכליות שמובילות לקיצוניות. אבל אני לא רוצה לראות בסופר שלי פעילי חמאס. לא רוצה שאח של מחבל מתאבד יהיה הרופא המטפל שלי אם הוא תומך במעשה של אחיו. אבל השב"כ שדואג למתנחלים ומסנן פלסטינים - לא מסנן את המזרח ירושלמים. לא מזהיר מעסיק שמדובר באח של מחבל או מחבל משוחרר בעיסקת שליט. מי שאחראי למצב המטורף הזה הוא הימין הישראלי (כולל העבודה) ש"איחד את ירושלים". נתן תושבות, ביטוח לאומי ומעבר חופשי לישראל למאות אלפי תומכי חמאס. בניגוד לערבים אזרחי ישראל - הם לא אזרחים ולא רוצים להיות. יש להפסיק את ה"איחוד" המלאכותי. להפוך שכונות ערביות לשטח C. עם אישור כניסה לעבוד במערב העיר רק למי שעובר סינון מינימאלי.

67 לפני70 שנה עשו באירופה מיפוי של יהודים. מזעזע לאן אנו מתדרדרים.  (לת) הקול השפוי
  • 08:52
  • 21.11.11

68 עכשיו הם ממפים ערבים אלי
  • 08:52
  • 21.11.11

בעתיד כל מי שלא חושב כמוהם. האם הם נאצים ? אני מקוה שלא הם סתם צעירים שמוסתים ע"י הימין הקיצוני. אבל הטמטום והטפשות חוגגים. שינסו להגיע אלי ויקבלו בהתאם.

69 אני מבקש את הרשימה של החנויות, כדי שאלך לקנות בהן  (לת) אחד בירושלים
  • 08:52
  • 21.11.11

70 שיפרסמו הרשימה. אקנה רק שם. דם לגזענות המשתוללת יהודי ערכי
  • 08:55
  • 21.11.11

הם שכחו מה זה להיות יהודים, החבורה הקיצונית הזאת.

71 טוב שלא תלאי כתום למעסיקי ערבים.  (לת) אילן
  • 08:58
  • 21.11.11

72 החרם הוא חרב פפיות!!! חברה תזהרו  (לת) סמי
  • 08:59
  • 21.11.11

73 כל מתנחל - חטואל (או פוגל)  (לת) עוכר ישראל
  • 09:00
  • 21.11.11

74 מבטיח לעשות קניות רק ואך רק בחנויות שברשימה.  (לת) ירושלמ
  • 09:01
  • 21.11.11

75 מעולה. כמו שהשמאל עשה מיםוי תוצרת התנחלויות  (לת) צביעות השמאל בהתגלמותה
  • 09:01
  • 21.11.11

76 בקרוב נחוקק חוק שיסדיר את הנושא שר החוץ ליברמן
  • 09:03
  • 21.11.11

פקחים מטעם המדינה יבצעו את הסקר. כל עסק המעסיק ערבים יחוייב להציג טלאי בצורת סהר ירוק, למען יראו וייראו

77 נאציזם לכל דבר העילוי
  • 09:04
  • 21.11.11

כך פעלו הנאצים בשנות השלושים וכולנו ראו להיכן זה מוביל.

78 וואלה, מיליון ערבים מובטלים וממורמרים בטח יביא רק שקט אייל
  • 09:08
  • 21.11.11

יש כמיליון ערביי ישראל וכבר עכשיו האפשרויות שלהם להשיג עבודות מחוץ למגזר הערבי מוגבלות.
יש שתי אופציות:
1) טרנספר לכולם
2) לאפשר להם להשתלב בחברה הישראלית ככל אדם, לשמר את צביונה היהודי של ישראל (חגים וכו'), ולאפשר את הקמתה של מדינה פלשתינית בעלת צביון פלשתיני, כך שתינתן לפלשתינאי יליד ישראל לבחור את המדינה בה הוא רוצה לחיות, ובאותה גישה ניתן לאפשר למתנחלים לבחור אם הם מעדיפים לחיות בחברה יהודית בגבולותיה הקיימים או במדינה פלשתינית בגבולות שיהיו לה.

אולי אני משוגע אבל 2 נראית לי יותר לגיטימית ופרקטית

79 מצויין. זה יחסוך המון כסף: אפשר להמיר את הטיול בפולין בסיורים בישראל!  (לת) דור
  • 09:10
  • 21.11.11

80 אין גבול לאטימות ולשנאה יעל
  • 09:12
  • 21.11.11

באיזו מדינה אנחנו חיים? באיזו מדינה אנחנו רוצים שהילדים שלנו יגדלו? אדם הוא אדם הוא אדם- למה כ"כ קשה להבין את זה?
אנחנו מרגע לרגע נהיין יותר קיצוניים ויותר פשיסטים ומתדרדרים לתהום.......פשוט מפחיד!

81 אני אקנה רק בחנויות האלה... מקווה שידיקו בכתובות המטומטמים האלה!  (לת) ירושלמי
  • 09:13
  • 21.11.11

82 כשבגדה מחרימים סחורה תוצרת התנחליות נחרב העולם מוחמד
  • 09:18
  • 21.11.11

פתאום הם אלה ה"רעים" ואנחנו ה "טובים".תתחילו לרסן את הדתיים האלה די מספיק.

83 מי שמחרים סחורה מהשטחים לפתע מתעורר שיש עוד סוגי חרמות???? שמאל צבוע
  • 09:18
  • 21.11.11

מי שיוזם חרמות על האחרים - שלא יתפלא שאחרים יוזמים חרמות משלהם.

84 הם מפחידים מאד בעקר את מי שהיה בטוח שלנו זה לא יכול קרות. אלה כבר יותר מניצנים ראשונים, אלה שתילים שהיכו שרש.  (לת) להוציא אותם מחוץ לחוק ומהר
  • 09:23
  • 21.11.11

85 הם עוד ישברו חלונות ראוה החלאות האלה.  (לת) אנחנו עוד זוכרים
  • 09:25
  • 21.11.11

86 המשטרה שותקת ואולי לא אכפת לה. חלק גדול מהפוליטיקאים מהימין הגזעני תומכים. מישהו ממן , ובגדול, את הפעילות ( שהרי זו פרנסתם של הפושעים) - האם לא כך הגיע השלטון בגרמניה ליד המפלגה הנאצית????  (לת) חסר אונים
  • 09:26
  • 21.11.11

87 ממשלת הביבים בראשות איווט המעוות מחסלת את ישראל. כעת יש לצאת לרחובות במחאה המונית כנגד הפאשיזם [בלשון המעטה] שהורס את החברה בישראל ואת עתיד המדינה. כבר אמרו ראשי ממשלות באירופה - שעם שר חוץ כמו שיש לישראל, ישראל לא זקוקה לאוייבים........  (לת) האם זו המטרה הסמויה של הממשלה הזו? מי הם, בעצם, אלה שבראשה? לא את טובתה הם דורשים
  • 09:28
  • 21.11.11

88 ימנים ציוניים אומרים לא לגזענות רועי
  • 09:30
  • 21.11.11

נקנה רק במקומות שמעסיקים ערבים יהודים ונוצרים!!!! בוז לגזענות !!!! כאן זה לא ברלין 1933

89 מחכה לעלון - ברגע שיתפרסם, לקנות רק ממי שמעסיק ערבים מאיר
  • 09:34
  • 21.11.11

ותודה לנערים על העבודה המאומצת

90 חולצות חומות  (לת) אשה עבריה
  • 09:36
  • 21.11.11

91 מה עם חוק החרם? לתבוע אותם מיד, ללא הוכחת נזק, 300 אלף שקל. שמוסקוביץ' שמממן אותם ישלם.. אורי
  • 09:44
  • 21.11.11

כל חנות שמסומנת על המפה יכולה לתבוע אותם מיד וללא הוכחת נזק עד חצי מליון שקלים נכון?

92 האחד באפריל 1933 מרים את ראשו המכוער ומתפקע מצחוק - ניצחנו! הוא אומר לעצמו תחת שפמו הקטן, הם כבר ממש כמונו...  (לת) עמית
  • 09:46
  • 21.11.11

93 מגרשים פסיכיים מיהודה והשומרון לירושלים הילה
  • 09:46
  • 21.11.11

פנטסטי!
בואו נשים אותם במקום הכי נפיץ במדינה, במקום, למשל, בכלא.

94 מה - הם מובטלים ? אבל למה להאשים את הערבים ? ביבי גלילי
  • 09:53
  • 21.11.11

אני בטוח שבחורים כל כך חרוצים ימצאו עבודה .

95 נשמע בסדר מבחינתי, הם רק נותנים מידע ללקוחות. יהיו אנשים שלא ירצו להיות לקוחות במקום שמעסיק ערבים ויהיו אנשים שלא יהיו מעוניינים בקשר שכזה עם יהודים. דורון
  • 10:02
  • 21.11.11

הכל טוב ויפה.

96 גזענות מכוערת ג'וליה
  • 10:03
  • 21.11.11

אטינגר - ורבים מדים כמוהו - סותרים ערכים יהודים ודמוקרטיים, ופוגעים בכולנו. הגזענות חוגגת, ואנחנו שותקים. אסור לנו לשבת בשקט ולתת לגזענים לשלוט בחברה שלנו.

97 הם מתכוננים לקראת ליל הבדולח שלהם גוטמן
  • 10:05
  • 21.11.11

איפה השב"כ?! איפה המשטרה?!

98 המגיבים מהשמאל לא מבינים דבר אחד דורון
  • 10:09
  • 21.11.11

אין שום קשר לנאצים ולאידאולוגיה החולנית שלהם. הם היו נגד היהודים ואנחנו נגד הערבים, מי שרואה פה קשר כלשהו הוא חולה נפש. הם קראו לא להעסיק יהודים ולא להשכיר להם דירות ואנחנו נגד השכרת דירות לערבים ונגד העסקת ערבים, מה לא ברור פה? וחוץ מזה היהודים לא פעלו נגד החברה הגרמנית אבל הערבים כולם תומכים בטרור. בקיצר, אין שום קשר.

99 גם בבתי החולים מעסיקים ערבים, כשתפצעו - אל תגיעו  (לת) אלי מתלון
  • 10:09
  • 21.11.11

100 "הכיבוש משחית" אינה רק סיסמה. זו מציאות מפחידה, והיא כאן  (לת) נפתלי אור-נר
  • 10:09
  • 21.11.11

101 זוהי המגפה השחורה של הגזענות חושך לגרש
  • 10:13
  • 21.11.11

ואותה צריך למגר ומיד

102 כל מתנחל - חטואל (או פוגל)  (לת) עוכר ישראל
  • 10:15
  • 21.11.11

103 סבבה, שיפרסמו את המפה שאוכל לקנות בעסקים בהם מעסיקים ערבים  (לת) יואב
  • 10:20
  • 21.11.11

104 "אל תקנו אצל יהודים" זה השלט שנתלה לפני חנות המכולת של סבתי בבראונשווייג ב 1935 1933 הקאם בק
  • 10:23
  • 21.11.11

זה התחיל בשלט "תמים" המזהיר לקוחות אריים ונגמר בטרבלינקה, תחנתה הסופית של סבתי ושל רבים אחרים.

105 במסורת ה-SA רונן
  • 10:28
  • 21.11.11

לאחרונה ראיתי את הסדרה הצרפתית המעולה אפוקליפסה: היטלר. מראים שם קטע שבו עומד נאצי חבר בפלוגת ה-SA (שהפכה לאחר מכן ל-SS) מונע מאישה להיכנס לחנות של יהודים, האשה שמסרבת להאמין ולהבין מדוע הוא לא נותן לה להיכנס עוזבת לבסוף את המקום במבוכה. כשאנחנו שואלים את עצמנו למה קרתה השואה אז אפשר לקבל את התשובה בקטע הקצר הזה והתשובה היא כי הם פשוט יכלו, היה להם את הכוח לעשות את מה שהם רוצים, שכרון הכוח הזה כמו שכרון הכוח של הימין היום המיט עליהם אסון. חומר למחשבה.

106 באיזורים של שמאל קיצוני מעסיקים סודנים בגרושים ומוכרים טריפה  (לת) שולמית שילוני
  • 10:29
  • 21.11.11

107 משהו מאוד לא טוב קורה בירושלים ירושלמית
  • 10:30
  • 21.11.11

ראש העיר וחבריו צריכים להתעורר ומהר!!!!!אחרת לא יישאר מהעיר הזו דבר!!!!!!!!!חוץ מאשר אלימות.........והדברים אינם חדשים...תקופה לא מבוטלת שהאדמה בירושלים לא יציבה....בשלב מסוים היא תרעד לנו מול העיניים...ואז יהיה מאוחר מדי...כהרגלנו בארץ זו....

108 מי שקורא לחרמות בשישי מתעורר עם חרמות הפוכים בשבת  (לת) לא מחרים אף אחד
  • 10:35
  • 21.11.11

109 יופי - עכשיו אני אעדיף לקנות בחנויות המעסיקות גם ערבים  (לת) צרכן נבון
  • 10:36
  • 21.11.11

110 זה לא בסדר שלא רוצים ערבים בעבודה בירושלים , כמו לא בסדר שלא רוצים יהודים בעבודה בחנויות בירושלים עתיקה. קודם נתקן עצמנו אח"כ נפתח ת'פה.  (לת) ♥את'אורה שרוויש ערערה
  • 10:36
  • 21.11.11

111 כאן זה לא גרמניה הנאצית.תפסיקו את זה מיד.  (לת) משה
  • 10:39
  • 21.11.11

112 מי משלם לילדים הדפוקים האלה. הם לא צריכים לעבוד.?  (לת) שמאלני
  • 10:52
  • 21.11.11

113 תמפו את העסקים שמעסיקים מסתננים. יותר חשוב!  (לת) ל.
  • 11:08
  • 21.11.11

114 לסמן מוצרי התנחליות מותר ומעסיקי ערבים אסור? אלי הרחובותי
  • 11:15
  • 21.11.11

חשבתי שהשמאלנים הם בעד חופש ההחרמה? אם לשמאלנים מותר ללכת לסופרמרקט עם רשימת מוצרים "אסורים" משום שהם יוצרו בהתנחלויות, מדוע אסור ללכת לשוק עם רשימה של חנויות שמעסיקות ערבים? הימין לומד ומבצע את שיטות השמאל!

115 שנות השלושים היום יונתן
  • 11:23
  • 21.11.11

העולם כמרקחה..אירופה בקרוב תקרוס אל תוך פאשיזם שכבר ידוע מראש מה הוא מסוגל לעשות,וכל הגזענים החשוכים כאן ושם ישלטו אין לאן לברוח מלחמת עולם היא רק עניין של זמן

116 בימין הקיצוני ממפים חנויות המעסיקות ערבים בירושלים ומה עם אירגוני שומר שפיות ישראל
  • 11:31
  • 21.11.11

השמאל שממפים התנחלוית גם מהקרקע וגם מהאויר ובנוסף ממפים עסקים של יהודים שלא מעסיקים ערבים למה אינם עושים את הסקרים לגבי העסקת יהודים במקומות ערביים כי אין דבר כזה כי עוד ליפני שהיהודי יגיע כולם יהרגו אותו

117 כן, צודקים, ממש לא שיטות נאציות, בעעעעהההה  (לת) גליה
  • 12:00
  • 21.11.11

118 גועלי. גזענים. אם לא נתעורר, תהיה פה מלחמת אזרחים צריך להרגן הפגנה.
  • 12:01
  • 21.11.11

שחכתם את אבותיכם??? מחרתם את מוחיכם לשטן. אתם לא עוד אנשים. אתם הבובות של הרבנים שלכם, והם כבר מזמן לא מקיימים אפילו את עשרת הדיברות כיאות, שלא נדבר על איזה קדושה רוחנית... הם לא שווים יותר מהרודנים במדינות השכנות - הם ג׳וקים של החברה. הם סרטן.

119 ערבים ירגישו טוב בסעודיה עם טקסי סקילה ועריפת ראשים כמוסלמי אמיתי  (לת) @ בנצי - א @
  • 12:13
  • 21.11.11

120 יש לטפל בפרחחים בחומרה הראויה - ואם יעזו לקרוא להחרמת חנויות המעסיקות ערבים (שאינם שב"חים, כמובן) - גם להענישם בחומרה. עם זאת, עדיף גם עדיף לעלובי הימין הפלסטיני נוסח "שותפות שראקה", אלה שנוח להם לשבת עם גזענים מצחינים אשר שוללים את זכות העם היהודי להגדרה עצמית ומכחישים את עצם קיומו, שלא יתערבו. במקום בו אתם דורכים, "שותפות שראקה", לא צומח עשב. הכי טוב? שבו בשקט ותחשבו מה תעשו כשיופסק המימון הזר, שמאפשר לכם להמשיך ולחרחר ריב ומדון. אינכם טובים ממורחקי יצהר. הם גזענים. גם אתם. מודרניסט
  • 12:20
  • 21.11.11

יש לטפל בפרחחים בחומרה הראויה - ואם יעזו לקרוא להחרמת חנויות המעסיקות ערבים (שאינם שב"חים, כמובן) - גם להענישם בחומרה. עם זאת, עדיף גם עדיף לעלובי הימין הפלסטיני נוסח "שותפות שראקה", אלה שנוח להם לשבת עם גזענים מצחינים אשר שוללים את זכות העם היהודי להגדרה עצמית ומכחישים את עצם קיומו, שלא יתערבו. במקום בו אתם דורכים, "שותפות שראקה", לא צומח עשב. הכי טוב? שבו בשקט ותחשבו מה תעשו כשיופסק המימון הזר, שמאפשר לכם להמשיך ולחרחר ריב ומדון. אינכם טובים ממורחקי יצהר. הם גזענים. גם אתם.

121 צביעות השמאל בהתגלמותה אבי
  • 12:23
  • 21.11.11

לפני חמש דקות השמאל רצה להחרים חנויות של יהודים (בלבד!) בשטחים, וזה היה "דמוקרטי".
כשהימין עושה את זה לערבים זה כבר פאשיסטי.
יפה.

122 התגובה הראויה: תמיכה בעסקים הוגנים, נגישים ולא מפלים- שמסומנים בי"ם בעזרת התו החברתי!  (לת) סימה, ירושלים
  • 12:34
  • 21.11.11

123 מילון להבנת המאמר פרשן בשבילכם
  • 12:46
  • 21.11.11

אלו שמכינים מיפוי חנויות בשביל חרם על חנויות המעסיקות ערבים הם
"פעילי ימין קיצוניים" , וכמובן "פשיסטים"
אלו שממפים מפעלים ועושים חרם על מפעלים הממוקמים ביהודה ושומרון הם כמובן "פעילי זכויות אדם" , שלא לומר "תומכי הדמוקרטיה"
זהו פשוט עזר מילוני קטן להבנה מלאה של מאמרים בהארץ....

124 Germany April, 1933  (לת) Lior
  • 12:46
  • 21.11.11

125 נוגד דין תלמודי מפורש קדיש
  • 12:59
  • 21.11.11

תושבי יצהר אמורים להיות יודעי תורה ומקיימי מצוותיהץ
הייתכן שלא למדו את הכתוב במסכת גיטין דף ס"א עמוד א'?
"תנו רבנן מפרנסים עניי נכרים עם עניי ישראל, ומבקרין חולי נכרים עם חולי ישראל, וקוברין מתי נכרים עם מתי ישראל, מפני דרכי שלום".
.

126 מה מפחיד את השמאלנים? סיום החגיגה! אלי הרחובותי
  • 13:08
  • 21.11.11

השמאלנים יודעים שכל יום שעובר, העם מתעורר יותר ויותר! (סלוגן לא רע)
הימים "היפים" שהם מכרו לנו את אותה סחורה משומשת כדי להמשיך ולשלוט בנו, חלפו עברו מן העולם!

127 מה אתם ישר קופצים?? מה זאת החגיגה הזאת?? מישהו
  • 13:14
  • 21.11.11

קודם כל זה רחוק שנות אור מכל מה שהגרמנים באמת עשו, וכשהם עשו את זה אלו לא היו 20 אנשים זאת הייתה מפלגה שלמה עם כוח עצום, לא איזה קבוצה של מיעוט מרדן ועיקש.
וזה לא שאני תומך בזה, בדיוק להפך אבל ממה שאני מכיר, הרבה מהמקומות בירושלים שמעסיקים ערבים חווים בתוך העסקים הרבה דברים לא חוקיים שלא נדבר על אלימות שנגררת לתוך העסקים שלא באשמת המעסיק.
בסופו של דבר, בואי נרגיש רגע ונראה לאן זה הולך.

128 ומה עמדת שר המשפטים המלומד שלנו בעניין זה? אין לו ? יש לו?  (לת) יתד נאמן
  • 13:22
  • 21.11.11

129 אבל להחרים תוצרת "התנחלויות" או לאסור הצגות תיאטרון שם זה שיא הנאורות תיאטרון
  • 13:23
  • 21.11.11

וזה כמובן לא מזכיר גרמניה, מינכן, בדולח, טלאי, וכו'

130 אתמול גוש קטיף, היום מיגרון, מחר רחובות.... וחדרה! אלי הרחובותי
  • 13:28
  • 21.11.11

אתמול גוש קטיף, היום מיגרון, מחר רחובות.... וחדרה!
המלחמה היא על הבית ולכן שום דבר לא יעצור אותנו ....מלעצור את השמאלנים!

131 בן 19, בני 20 -- למה לא מגייסים אותם? אלי
  • 13:31
  • 21.11.11

חשבתם לרגע מה המשמעות של אי גיוס?

במקום שהמדינה תכניס אותם לתלם דרך גיוס ותהפוך את הצעירים האלה לחלק מהחברה, לא מגייסים אותם וגורמים להם להקצין.

132 גרמניה של שנות ה-30 יעל
  • 13:41
  • 21.11.11

סבא שלי ז"ל, מחניכי ז'בוטינסקי וחבר מרכז ליכוד, מתהפך בקברו מבושה!

133 מי מממן...? rugh
  • 13:57
  • 21.11.11

אה, כולנו.

134 לפי מרקס העבודה מנכרת ונצלנית. כלומר פעילי הימין 1
  • 14:00
  • 21.11.11

בפועל פועלים לטובת העובדים.

135 זו פעולה דמוקרטית ולגיטימית. כל יפי הנפש מהסמול אמורים להגן על פעולה זו ירושלמית
  • 14:24
  • 21.11.11

אלא שחיבתם היתרה לישמעאל מעבירה אותם על דעתם.
זו זכותם של אנשים לדרוש שבירושלים מלאת האבטלה - יהודים יעסיקו יהודים, ושהערבים יפתחו עסקים משלהם בבקשה.

136 הפעם: תגובה רצינית. קראו וחשבו! שאלתיאל קואק
  • 14:31
  • 21.11.11

אני אישית, כימני, דתי, ועוד הרבה תכונות שמשניאות אותי על אנשים ליברליים והומניים, שרואים את בירות אירופה כמוקד המשיכה התרבותי שלהם, מתנגד לכזה מעשה. זה טיפשי, פסול ולא רציני. סתם מושך תגובות.
אבל!
תראו מה שהשואה עשתה ליהודים. כל ההשוואות הללו ל"ימים אפלים, שאני לא רוצה להיזכר בהם" או מפורשות ל נ א צ י ם!!! הן ביטוי למשהו מעוות ביותר בתפיסת המציאות.
הנאצים התנכלו ליהודים סתם. היהודים היו בכירים במערכות גרמניה, בתרבות, במדיניות ובכלכלה (כמובן) והנאצים שנאו אותם למרות כל תרומתם, בגלל אנטישמיות "טהורה".
ההתנכלות המתוארת בכתבה, של אותם שוליים מחפשי תקשורת, מבוססת על מאבק מאד רציני שהעם הערבי מנהל כבר 120 שנה כנגד היהודים בארץ. המלחמה הזו להזכיר, נוהלה על ידי חילוניים כבדים כבן גוריון, דיין, שרון, מאיר הר ציון, ברק, יעלון, מופז ועוד ועוד. הציונות הדתית הצטרפה לזה במסות ממש רק לאחרונה.
כיהודים, אנו מתנהגים באופן מאד מוסרי כלפי אויבינו, והדבר ידוע לכל. הזהירות שצהל משקיע בחיי בלתי מעורבים לא תוכל להימחק על ידי כמה מלעיזים קיקיוניים (שמאבדים בימים אלו את תרומותיהם...יש!). לא פשוט להילחם בערבים 100 שנה ולהישאר ללא רגשות טינה כלליים כלפיהם וזה מה שמניע להבנתי את החברה המצחיקים הללו.

אז מה השואה הנוראה עשתה לנו? לפחות להרבה מאיתנו?
שאיננו מסוגלים לעמוד מאחורי רגשות לאומיים בגאון.
שכקרבן, אנו מפחדים שאם נצהיר כל מיני הצהרות פטריוטיות, השלב הבא יהיה להעמיד רופא ממיין מול תור אין סופי של ערבים, בדרך לארובות...
זה לא נכון!

גבורתנו המוסרית כיהודים תעמוד לנו שלא נגיע לשמץ מזה. ובכלל, אף עם לא הגיע לזה, רק הנאצים, הגרמנים. זו עובדה היסטורית.
ובינתיים, נוצרה אנומליה על רקע זה: לגרש יהודים, זה מצוין וחוקי.
ליצור יודנריין יחידי בעולם, זה מוסרי.
נשיא מדינה שהולך להתרפס בפני זקני הכפר כשערבי מתוכם הצית מסגד (ידיעת הבהרה בע' 17), זה מעולה. (ולהתעלם משריפת בתי כנסת על ידי יהודים).

כך יצא שקשה לנו להעמיד רגשות לאומיים בריאים, ללא התנכלות כוללננית לערבים מחד, ומאידך, ללא פחד מטורף (ראו תגובות) שהנה אוטוטו אנחנו נאצים!

137 לא ימין קיצוני אלא מרכז שפוי. לא התנחלות אלא התישבות.  (לת) עדי
  • 14:43
  • 21.11.11

138 אלו עקרונות לא לנו דור שני
  • 14:56
  • 21.11.11

לא מדאוריתא ולא מדרבנן
הלכות הגרועים שבגויים מביאים עלינו אלה
המתימרים לדבר בשם תורת ישראל ועם ישראל
"דרכיה דרכי נעם וכל נתיביתיה שלום"
"השם יברך את עמו בשלום"

139 הערבים הורגים יהודים והיהודים ניזהרים מהם. זהו הגנה עצמית כמו שצריך.  (לת) גל
  • 14:56
  • 21.11.11

140 השמאל כל כך מתקדם, נאור ואוואנגארדי אלכס מהכרמל
  • 15:13
  • 21.11.11

מצד אחד בוכים ומיללים (SA!!! נאצים!!! SS!!!) על החרמת ערבים ומצד שני מחרימים בעצמם קבוצה אחרת בחברה הישראלית. צביעות כזו מזמן לא ראיתי.

141 דווקא לקנות שם!!!! ולהיזהר מעסקים גזעניים בעלי "הכשר" זו ממש גזענות כמו במלחמת העולם השנייה  (לת) ירדן סער
  • 15:18
  • 21.11.11

142 הבעייה איננה קיומם של האנשים האלה גדעון
  • 15:36
  • 21.11.11

הבעייה היא שאין אף גורם מדינתי בישראל שימנע את התופעה. מכאן, ההמשך ידוע.

143 הישוב יצהר הוא החור בישבנו של העולם, ומה שיוצא משם נראה בהתאם.  (לת) פרוקטוגרף
  • 16:05
  • 21.11.11

144 הצעירים הללו- פרות באושים, ומעוררי חלחלה בי כיהודיה וישראלית. ארורים יהיו.  (לת) מרים
  • 16:09
  • 21.11.11

145 אני אשמח לקבל את הרשימה. ואז אלך לקנות דווקא אצל הערבים יהודי טוב
  • 16:19
  • 21.11.11

לא מקבל פקודות מניאו נאצים

146 ובשמאל הקיצוני ממפים ישובים בהם מתגוררים יהודים. האם יש קשר בין התופעות?  (לת) אינפיניטי
  • 16:27
  • 21.11.11

147 מי יעצור אותם? בשם החוק?
  • 17:50
  • 21.11.11

ומתי? הרבה סימני שאלה, ואיש לא מבין את סימני הקריאה ...

148 כל זמן ששלום עכשיו סופרים קראוונים בשטחים זה בסדר..  (לת) תקשורת צבועה
  • 18:16
  • 21.11.11

149 אשמח לקבל את הרשימה כדי שאדע איזה עסק הוא פלורליסטי ואצלו אקנה ובאותה הזדמנות אשמח לדעת אם מייצרים משהו ביצהר כדי להחרים אותו  (לת) אחת
  • 19:57
  • 21.11.11

150 מהות הציונאציות דניאל קלטי
  • 01:53
  • 22.11.11

גרמניה שנות השלושים זה כאן. אוטוטו הטראנספורטים.

151 רמות של טמטום נדהם
  • 02:00
  • 22.11.11

מה לעזאזל הם חושבים שהם ישיגו בכך? הפרדת גזע בתעסוקה?
ומה זה יתן? בחיפה למשל יש חוק שאומר שאם אתה פותח בשבת אתה מחויב להעסיק אדם שאינו יהודי (ב90% מהמקרים ערבי מכיוון שזה המלאי האנושי הזמין ביותר שאינו יהודי) עכשיו אני מניח שהחוק גם קיים בעוד מקומות קרי - משהו שתלוי באחוזי אוכלוסייה מבחינת מגזרים, איפה עומד כאן החוק? הרחקות ממקומות מסחריים ומעצרים חטופים זה ממש לא גורם מרתיע או מבטל של התופעה הנתעבת הזאת, צריך להעמידם לדין מכיוון שזוהי דוגמא לאנטישמיות מדרגה ראשונה. טיפשים.

152 כח אלפא-על מי הסיפור? רק שיניתי את השם בטקסט. כנסו- אלפא-
  • 04:34
  • 22.11.11

Who is Alpha?
On February 27, the Parliament building went up in flames. Alpha immediately claimed that this was the beginning of a Communist revolution. This fact leads many historians to believe that Alpha actually set, or help set the fire. Others believe that a deranged foreign Communist set the fire. The issue has never been resolved. This incident prompted Alpha leader to convince the parliament to issue a Decree for the Protection of People and State that granted Alpha sweeping power to deal with the so-called emergency. This laid the foundation for a police state.
Within months Alpha began arresting Communists, Socialists, and labor leaders. Parliamentary democracy ended with the passage of the Enabling Act, which allowed the government to issue laws without the Parliament.
As part of a policy of internal coordination, Alpha has created Special Courts to punish political dissent. In a parallel move from April to October, the regime passed civil laws that barred the minorities from holding positions in the civil service, in legal and medical professions, and in teaching and university positions. Alpha encouraged boycotts of Minority-owned shops and businesses and began book burnings of writings by minorities and by others not approved by the party.
זה הטקסט המקורי-
http://fcit.usf.edu/holocaust/timeline/nazifica.htm

153 בבקשה שלא ישתמשו גם בבתי חולים שמעסיקים ערבים, או במבנים מזועזע
  • 11:09
  • 22.11.11

שנבנו ע"י ערבים.
וברחובות שמנוקים ע"י ערבים.

154 תודה לימין. שמאל, תודה
  • 11:14
  • 22.11.11

תפרסמו בבקשה את העסקים האלה, ואנחנו נלך לעשות איתם עסקים כל יום.

155 מצויין,עכשיו נוכל לקנות רק אצל ערבים!!!!!  (לת) סוניה
  • 17:42
  • 22.11.11

156 עבירה ברורה על החוק - איפה המשטרה? אחד
  • 10:02
  • 23.11.11

במדינת ישראל, שטוענת בצדק שאינה מדינת אפרטהייד, אסור להפלות אנשים לפי אתניותם/גזעם. עסק שמסרב להעסיק ערבים, או מסרב לשרת ערבים, פועל בניגוד לחוק.
אינני מתמצא מספיק כדי לדעת אם אנשים ש"ממפים" עסקים שמעסיקים ערבים גם הם פועלים בניגוד לחוק, אבל אם יש אלמנט של הטרדה או איום, אז ברור שכן.
כרגיל, הימין זועק על "שלטון השמאל" כביכול, ובעצמו נהנה מהגנה מקיפה של הרשויות.

157 החליפו את המילה ערבים ביהודים ו voila! חזרה לשנות השלושים... אפרת, י-ם
  • 17:12
  • 24.11.11

לא קרה לי שפחדתי שמוכר או מוכרת ערביים בחנות יפגעו בי. נסיוני מורה שנהגי מוניות ערבים נוטים להיות אדיבים ולא מתווכחים על שימוש במונה כמו יהודים...אם תתפרסם הרשימה, אשמח להשתמש בה כדי כן לקנות מחנויות שבעליהן לא עושים עניין מעבודה עם ערבים--בואו לא נשכח שבטח גם משלמים פחות לערבים, אז לא נגזים לכיוון של פרס ישראל למעסיקים עובדים ערבים...

158 כל ההתנחלויות מלאות בעובדים פלסטינאים אז שיסגרו את כל ההתנחלויות  (לת) ימני
  • 14:56
  • 25.11.11

159 גם ברעננה מעסיקים ערבים, אחרי שפיטרו את רוב העובדים היהודים חרדי
  • 17:11
  • 25.11.11

כל רשתות הסופרמרקטים ברעננה,
מעסיקות היום רוב ערבים,
כאשר אך לפני שנה קיבלנו שירות מיהודים (בעיקר מבריה"מ לשעבר).

מה לא עושים לחסוך
חצי-שקל-לשעה X שעות-ביום-עבודה X מספר-העובדים X מספר-ימי-עבודה-ברבעון ?

ואני מרגיש רע כאשר
היום אויביי משרתים אותי,
ומחר יקומו נגדי עם פטיש/סכין/פצצה/טרקטור/אבן/מחבל-מתאבד....

160 גזענות אל עד
  • 22:19
  • 25.11.11

מת המדינה תנקה את עצמה מהלכלוך הזה.ערבים הם לא נגע במדינה. האנשים האלה המ הנגע .ואם לא ימצא להם פטרון מי יודיע לאן זה יתגלגל .בגלל קומץ קטן שולי וגזעני כולם סובלים .

161 אשמח לקבל את הרשימה אייל
  • 10:05
  • 26.11.11

כך אדע באילו חנויות אני מעוניין לקנות ובאילו חנויות גזעניות שמתהדרות באי העסקת אנשים רק בשל מוצאם, לא אתקרב לעולם. דרך אגב, יש כבר חומוסיה כזו בתלפיות שמתגאה בזה שהם לא מעסיקים ערבים. גזענים אידיוטיים.

162 כפירה בעיקרי האנושות וכפירה בתורת ישראל. שואה יהודית נוספת בוא תבוא. המון דתי משתין על אלוהים בקשת. הדת אם כל חטאת
  • 15:08
  • 26.11.11

.

163 כתושב פסגת זאב גל
  • 17:49
  • 26.11.11

העומדת בפני התחרדות אני בגלל הימין הסהרורי הזה נוסע כל שבת ..כן שעבס לערוך קניות בבית חנינא ובשועפט..ופעם בחודש בעיר העתיקה.שם הרבה יותר זול טרי נקי בריא בלי בעיות חנייה...גם חוסך גם נהנה ממחירים מעולים גם סחורה משובחת ו...נותן לגויים פרנסה.הם חיים בקרבנו בעלי אזרחות ישראלית ובכך אני נותן סטירה לסהרוריים המאמינים בכל ליבם הזחוח שאם לא תהיה לערבים פרנסה הם יעזבו אותנו ויסעו לתימן....על זה נאמר "אשליות מתוקות" וכיוון שאני מאמין בדו קיום אני תורם את חלקי הצנוע לפרנסתם.ואגב בשבתות אני רואה אלפי יהודים שקונים אצלם בעתיקה.....ואני שלם לגמרי עם זה ומעודד יהודים בסביבתי לעשות כמוני...

164 זה דווקא טוב - אדע באילו חנויות כן לקנות, חנויות שלא מפלות נעמה
  • 07:35
  • 27.11.11

בין אדם לאדם ומעסיקות גם ערבים.

165 בשמאל הקיצוני מחרימים מוצרים שמקורם מעבר לקו הירוק  (לת) אחד העם
  • 13:09
  • 27.11.11

פעילות
המלצות
הפופולריות בחינוך וחברה
פרסומת