מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

הצמיד האלקטרוני למלצרים כובש את בתי הקפה

על אף שרשת "קפה קפה" הפסיקה את השימוש בצמיד בעקבות איומים בחרם צרכני, זכייני המוצר מדווחים דווקא על עלייה במכירות

שבוע וחצי אחרי שרשת "קפה קפה" החליטה, בעקבות איומים בחרם צרכני, לעצור את הניסוי לשימוש בצמידים אלקטרוניים על מלצרים - מחזיקי הזיכיון הישראלים של חברת וולוקס הבינלאומית מדווחים על עלייה בביקוש למוצר. לדברי מנהלי החברה, בשמונת החודשים לשיווקן בישראל הותקנו מערכות הזימון השקטות שלה ב-150 בתי עסק ובהם, על פי האתר הרשמי שלה, המסעדות שיפודי התקווה, רוזה, אידי, המצודה, אחלה, גריל וערביקה, רשת שיווק השקמה, בתי המלון דוד אינטרקונטיננטל, דניאל וגולדן קראון, ורשתות בתי הקפה גרג, לחם ארז, קפה הלל, קקאו, גורילה וקפה ג'ו. והיד נטויה. בימים האחרונים הם התקינו את המערכת גם בקפיטריה של קיקה ובסניף של רשת ניו פארם.

נראה אם כן שעמדות הכפתורים והצמידים הרוטטים יהפכו בקרוב למראה שכיח. לאחר שהלקוחות יתרגלו ללחוץ - השירות יתייעל, המלצרים ירטטו, הקופאיות יזמזמו. החברה הצעירה והנמרצת הוקמה על ידי נמרוד חיים, שנחשף למערכת לראשונה בפנמה, זיהה את הפוטנציאל העסקי וטס למטה הראשי של החברה בקוריאה, כדי לעבור הכשרה ולחתום על זיכיון לישראל. "החברה הבינלאומית ראתה לאילו הישגים הגענו בארץ בתקופה כל כך קצרה והתפלאה. היום הם משתמשים בתוכנית העסקית והטיפים שלנו בכל העולם", הוא מתגאה. את המערכת הם משכירים לבתי העסק תמורת 500-1,500 שקלים לחודש, על פי גודל המקום. רבים מבקשים להתנסות.

מה דעתכם על הצמיד האלקטרוני? עשו לנו לייק והצטרפו לדיון בפייסבוק

מלצרית עם צמיד אלקטרוני ברקע בית הקפה "זליק" בגבעתיים שהחל להשתמש במוצר
מלצרית עם צמיד אלקטרוני ברקע בית הקפה "זליק" בגבעתיים שהחל להשתמש במוצר. צילום: הדר כהן

"אמנם עבדנו יופי בלי פרסום ארבעה חודשים, אבל לאחרונה גילינו שגם פרסום שלילי הוא פרסום חיובי", אומר בחיוך מושיקו לוי, מנהל אזור המרכז של החברה. "לאחר פרסום הכתבה ב-TheMarker היו כמה ניסיונות לתקוף אותנו בשידור חי ברדיו ובטלוויזיה. הפייסבוק הופצץ בדפי חרמות, דפי תמיכה, ואז היה הפיצוץ - בעקבות 500 לייקים בעמוד נגדנו, קפה קפה הפסיקו את הניסוי שלהם על השעונים והחשיפה הזאת יצרה בנו עניין אדיר.

"למחרת פתחנו דוכן בתערוכת Hotex לענפי האירוח, הקמעונאות והשוק המוסדי בגני התערוכה ואנשים לא הפסיקו להגיע". הוא שולף מחשב נישא דקיק, מראה לי תמונות מרשימות מהאירוע, ומסביר: "הבאנו אקרובטית שהשתלשלה מהתקרה ולחצה על כפתור זימון ענק שהתקנו על הגג של מכונית סמארט. כל זה קרה בשבוע אחד ומאז הטלפון לא מפסיק לצלצל!".

המערכת שלהם הגיעה אפילו ל"קפה זליק" השכונתי בגבעתיים. לפני שבוע וחצי התחיל שם ניסוי לבחינת המוצר. מאחר שבמשך שנים בין הצוות ללקוחות נרקמו קשרי חברות אמיצים, רבים מסרבים להפוך את פנייתם למכאנית או להרעיד את המלצרית האהובה עליהם. "זה פשוט מחריד, אני לא מוכנה ללחוץ על זה!", הזדעזעה בקול אמא צעירה. "אולי רק נזמין ככה חשבון", אמרה לבתה בשקט.

המלצריות אמנם משתמשות בצמידים אך רובן לא הצליחו להתרגל לרטט על הזרוע והחליטו לתלות אותם על החגורה. "מה את רוצה, שאני אשים את זה על היד? אני ארגיש כמו במעצר בית...", צחקה אחת המלצריות.

בעל זיכיון vellux בישראל נמרוד חיים
בעל זיכיון vellux בישראל נמרוד חיים. צילום: הדר כהן

חיים מוצא את הביקורות המוטחות במערכת מגוחכות. "תגידי לי את, זה אזיק אלקטרוני? או שוקר חשמלי? מה פתאום! המוצר עשוי מסיליקון רפואי, עבר אישור של מכון התקנים ומשרד התקשורת, הוא לא פולט קרינה כי הוא פועל על תדרים של רדיו".

מנהלת המשמרת בקפה זליק הודתה אתמול שבתחילה זה היה נראה לה רעיון גרוע. שבוע וחצי לאחר מכן היא נותנת למלצרים דוגמה אישית ועונדת צמיד. מדובר בנדנוד לא קטן - כיוון שהצמיד של מנהלי המשמרת רוטט בעקבות כל לחיצה שנעשית בעסק.

"הביפרים מאוד יעילים. אבל הצמידים האלקטרוניים הוציאו את המלצריות מהריכוז והטרידו אותן. לכן אני אעדיף בתום הניסוי שהצמיד ישמש רק את מנהלי המשמרת ואת עובדי המטבח". היא נותנת לי את הצמיד שלה. אני עונדת אותו, ואז לוחצת על הכפתור כדי לזמן את עצמי. רטט ארוך מאוד מזעזע אותי. אני מנסה שוב, הפעם מנסה לספור שניות בראש... 4... 3... 2... 1... "רוצות מכות? שיגעתם אותי!!!" מגיעה מלצרית עצבנית, מזכירה שהכפתורים מרטיטים גם אותה.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 בדקתם כמה קרינה נובעת מהצמיד במשמרת?  (לת) עמליה
  • 07:41
  • 08.12.11

  •   בטח תואם zigbee שלא מזיק לנמלה נחש מנחש
    • 09:05
    • 08.12.11

    יש תקשורת כזו בתדר החופשי ISM שבטריה זעירה יכולה להפעיל במשך שנים. הצמיד המזמזם הוא כנראה שעון אלחוטי של חברת טקסאס אינסטרומנטס, 50 דולר לערכת פיתוח. לכל הזוממים לעמוד בדרכה של העבדות החדשה - צאו למקומות העבדות עם לפטוף וערכה מוכנה ואודרוב לעבודה

  •   היבואן אמר שאין.....פחחחחחחחח  (לת) י
    • 09:17
    • 08.12.11

  •   הבנת הנקרא - הצמיד מופעל בגלי רדיו - זו קרינה לא מסוכנת (את מוקפת בה כל היום - לכן, למשל, הרדיו עובד...)  (לת) פיסיקאי
    • 09:19
    • 08.12.11

  •   למה שתהיה קרינה ? הצמיד קולט, לא משדר. א
    • 09:26
    • 08.12.11

    אם יש איזושהי קרינה במערכת, היא מגיעה ממשדרי הזימון שעל השולחנות.

  •   והקרינה שמגיע ממשדרי הזימון מסוכנת?  (לת) שואל שאלות
    • 10:58
    • 08.12.11

  •   הקרינה ממשדרי הזימון אינה מסוכנת יובל
    • 20:02
    • 08.12.11

    מדובר בעוצמה נמוכה למשך שנייה או אפילו פחות לכל לחיצה.

    בשיחה סלולרית גילה אדם חוטף קרינה פי עשרות אלפים יותר מזה.

  •   את מניחה שאיכפת למעסיק או ללקוחות  (לת) .
    • 00:28
    • 09.12.11

  •   אין זכות להקרין אדם על ידי הנההל בעל עסק  (לת) קרינה היא קרינה
    • 08:40
    • 14.12.11

02 לא אהיה לקוח של אף בית עסק שמשתמש במוצר הזה  (לת) ניר
  • 07:49
  • 08.12.11

03 מחר ישתילו למלצריות שבב רעיון הזוי
  • 07:52
  • 08.12.11

צריך לאסור על השימוש בזה, כמו חוק הקופאיות שמכריח את המעסיק לספק להן כסא ישיבה.
איפה שלי ?

04 הארגון שלי (ארגון ביטחוני) עובד עם גרג, גו' ועוד... אבקש שלא יתנו תלושים לשם!!!!!  (לת) תרומתי הצנועה
  • 07:54
  • 08.12.11

05 להחרים!!!!!!!!!!!!  (לת) !!!!!!!!!!!!!!
  • 08:16
  • 08.12.11

06 "לא פולט קרינה כי עובד על תדרים של רדיו" :)  (לת) רדיו
  • 08:17
  • 08.12.11

  •   חזק לירן
    • 08:57
    • 08.12.11

    רק מי שלא מבין בתחום יהלע את השטות שהוא כתב:)

  •   כמובן שמה שהוא התכוון לכתוב זה שהקרינה שהמכשיר משתמש בה לא מזיקה פיסיקאי
    • 09:22
    • 08.12.11

    אבל אם מכניסים לחשבון את סף ההיסטריה הגבוה של האנשים בארץ, ברגע שכתוב קרינה לא מזיקה (או לא מייננת) אנשים נכנסים לפאניקה "איך יודעים שהקרינה לא מזיקה !?" - לא משנה שאנחנו מוקפים בגלי רדיו כל הזמן (ע"ע תגובה מס' 1).
    אני הייתי כותב "המכשיר עובד על גלי רדיו". נקודה. בלי להזכיר את המילה קרינה בכלל :)

  •   תדר של רדיו אכן פולט קרינה, אך זו הקרינה הכי פחות מסוכנת שקיימת. ודאי פחות מסוכנת מקרינת שמש, אינטרנט אלחוטי ושאר מוצרים  (לת) טלוויזיה
    • 09:23
    • 08.12.11

  •   אה.. ואינטרנט אלחוטי עובד על גלי ים..  (לת) עודד
    • 10:23
    • 08.12.11

  •   על קרינת ים  (לת) ויוי
    • 08:49
    • 09.12.11

  •   על קרן הצבי  (לת) האמת
    • 14:22
    • 11.12.11

  •   דבר ראשון שלומדים בפיסיקה מודרנית פיזיקאי לא פחות
    • 08:08
    • 13.12.11

    זה שכל נושא מחקר הקרינה הוא בערבון מוגבל, ושהנזק הוא בסוף מצטבר ובלתי ידוע.
    קל לאמר "קרינה לא מייננת". בינינו, רוב בוגרי התואר בהנדסה\פיסיקה, גם במוסדות הטובים שלנו (לא ציני, אכן מוסדות השכלה טובים), לא לומדים לעומק את הנושא של פיזור קרינה ספקטראלי במרחב המודרני ולא נוגעים לא במחקרים בני זמננו ולא ומקרי קצה.
    ובלי קשר לקרינה, מדובר במוצר שהוא שוט מודרני, לא אתן לבת שלי לעבוד במקום שילד שאני לא מכיר ונמצא שם חודשיים לפניה שולט בעצבים שלה עם אזיק אלקטרוני.לא מבין איך נותנים לזה יד במדינה מודרנית, אני מקווה שהיזם ילך לישום הלילה ויקום מחר עם אלרגיה קשה לצמיד סיליקון שלו.

07 דה הומניזציה ענבר
  • 08:19
  • 08.12.11

מה השתבש בחברה שלנו המקבלת כמעט ללא ערעור כל צורה של דה הומניזציה בכל תחום בחיים ? כל המצאה אלקטרונית שנועדה להצר את צעדיו של זה או אחר ולהגביר את הפיקוח הבלתי סביר על פרטים בחברה מאומץ מיד וזוכה להסכמה ולאישור . הזכות לפרטיות מכל סוג נשחקת והופכת למושג אנכרוניסטי.

  •   אז למה אתה מקבל צלצול טלפון או פעמון חשמלי בדלת? למה מי הם שיטרידו אותך?  (לת) הגזמתם לגמרי
    • 15:17
    • 08.12.11

  •   אני אישית מכבה את הסלולר לפעמים. למה? כי בא לי שקט. אבל מותר לי, אלה חיי הפרטיים ואף אחד לא יפטר אותי על כך, וממילא טלפונים זה לא דבר שקורה כל הזמן. לעומת זאת מלצרית צריכה להרגיש זמזום כ-ל ה-ז-מ-ן למשך 8 שעות משמרת!!! זה נשמע לך הגיוני?? ואם היא מסרבת יש סכנה שתאבד את עבודתה מן הסתם  (לת) ירדן
    • 00:25
    • 09.12.11

  •   זה הבית הפרטי שלי זה לא בחירה של המלצר אם לשים את זה על היד  (לת) קומוניסט
    • 01:32
    • 09.12.11

  •   וגם אין לך חיים אלי
    • 18:59
    • 27.01.12

    וזו בדיוק הסיבה שאת כל כך רוצה יחס מהמלצרית בבתי הקפה.

08 מעכשיו כל שבוע נקרא על הצמידים ?...  (לת) אורן
  • 08:21
  • 08.12.11

09 לא להאמין שהגענו גם לזה אב למלצרית
  • 08:22
  • 08.12.11

לעבדות, תמיד צריך להיות חלק פיזי. למרבה המזל למכשיר הפלא הזה לא צריך לחפש שם חדש, כי יש מן המוכן. אלפיים שנה שלא השתמשו בו כראוי. האם את השיר הטוב ביותר שלנו "עטור מצחך" היה כותב היום משורר למלצרית?

10 פשוט לא יושבים בבית קפה כזה ורצוי גם לא לעבוד בו  (לת) מאי
  • 08:24
  • 08.12.11

11 רק להודיע למלצרית - ככול שהזמזום מתארך הטיפ יורד
  • 08:37
  • 08.12.11

לא להחרים ןלא בטיח, פשוט בכניסה למסעדה תודיעו למלצרית כי גובה הטיפ תלוי בכמה פעמים תצטרכו להשתמש בזמזם. אם היא תהיה קשובה, עירנית ותענה לכם לפי הקריצה, הרמת יד, או מבט - הטיפ יגדל , אם תצטרכו לזמזם לה - אין טיפ!
ואם המלצר/ית גרוע - תרטיטו בלי הרף

12 "כניעתה של התרבות לטכנולוגיה" גל
  • 08:41
  • 08.12.11

ראו ניל פוסטמן

13 הייתי שמח אם היתה קבוצה בפייסבוק שמרכזת את המקומות שבהם מופעל הצמיד גיא
  • 08:42
  • 08.12.11

בעיני זו הפגיעה הכי קשה בזכויות הפרט. דמיינו שעכשיו דיילות יקבלו כזה צמיד - ובמשדך טיסות של 15 שעות כל ילד שמשעמם לו ילחץ על כפתור ויזעזע את הדיילת.

זה פתרון מצוין לבעיה שאינה קיימת והיא נובעת מהזלזול הכללי בארץ לאנשים שנותנים שירות.

מילא הרשתות הגדולות מעולם לא הבינו מה ההבדל בין רובוט לבנאדם בשכר מינימום - אבל בית קפה שכונתי?! השתגעתם לגמרי.

מקווה שנמרוד חיים הזה עם היוזמות המזעזעות שלו יפשוט את הרגל.

  •   אין שכל אין דאגות איציק
    • 18:57
    • 08.12.11

    נשמה אם ילדים לוחצים סתם המלצר יכול להרים את הלחצן מהשולחן ולשים אותו בצד או לבקש מההורים שלא ילחצו כי זה לא משחק אם זה ימשיך פשוט נרים את הלחצן מהשולחן. לכל דבר יש פתרון

  •   אתה כל כך אבל כל כך צודק ענבל
    • 14:42
    • 11.12.11

    הבעיה היא לא שירות גרוע של מלצריות אלא חוסר סבלנות חוסר נימוס ובהמיות של הלקוחות. מה זה יעזור אם הצמיד יזמזם? המלצרית תמשיך לתעדף את המשימות שלה כמו שרק היא מבינה ויודעת לעשות.

14 טוקבקיסטים - השתעגתם סופית??? אבידן
  • 08:46
  • 08.12.11

כזו כמות של טוקבקים מטופשים כבר מזמן לא קראתי! איך המכשיר היעיל הזה דומה לאזיק אלקטרוני?! האם הוא מיועד לוודא היכן נמצא כל מלצר או עובד אחר?! מה פתאום! הרי ברור שזה נועד לשני דברים בלבד - לחסוך את הקריאות ו/או הצעקות "מלצר/ית, בוא הנה" או "מלצר/ית, חשבון בבקשה" וכך לחסוך ברעש וצעקות וכן לחסוך למלצר/ית להענות לנפנוף היד של הלקוחות, לגשת אליהם רק כדי לשמוע את "חשבון בבקשה" ולחזור כל הדרך אל הקופה כדי להפיק חשבון ושוב לגשת ללקוח!!! מי שלא מבין את זה הוא סתם טיפש או נודניק שבעקרון מתנגד לכל חידוש, בין אם הוא טוב או לא!

  •   מה שאתה אומר, זה שבמקום שהלקוחות יהיו טיפה מ-ת-ו-ר-ב-ת-י-ם א.
    • 09:44
    • 08.12.11

    ולא יצעקו וינפנפו בידיים ברחבי המסעדה רק כי הילד לא קיבל קטשופ לשניצל שלו או יחכו שנייה ויבקשו יפה חשבון מהמלצר, עדיף שהמלצרים, שגם ככה עובדים בתנאים גרועים וזוכים לזלזול ולעצבים של הלקוחות, יהיו תחת מעקב ומדידת זמנים של "אבל זמזמתי לך, למה לא באת?" - גם של הלקוחות וגם של מנהלי המשמרת. לזה קוראים אזיק אלקטרוני.

    זה שאולי אתה תהיה "לקוח טוב" שיזמזם רק כשהוא רוצה להזמין חשבון או כשיש משהו באמת פגום בשירות (אם כי גם זה סובייקטיבי) ותחשוב שאתה עושה להם טובה בזה שאתה לא עושה בלגן במקום, אני רוצה לראות אותך שומר על חיוך מאופק, למשל, כשעדר בהמות ישראליות מגלה את הפלא הזה ומתחיל להתלהב מללחוץ וללחוץ וללחוץ ולגרום לך לרוץ על פארש "כי זה מגניב נורא!" או "כי אני לא פראייר שמחכה למלצר, מגיע לי שירות ע-כ-ש-י-ו-!")

    זה לא פחד מטכנולוגיה וחידושים, זה פחד מלקוחות.

  •   היום - רטט, מחר - GPS, שעון נוכחות, מצלמה נסתרת...  (לת) אבי
    • 09:51
    • 08.12.11

  •   ל-א: אף פעם לא הגעת למסעדה שבא המלצרים פשוט מתעלמים מהלקוחות? נו באמת
    • 10:04
    • 08.12.11

    לא כל מסעדה בנויה בצורה אופטימלית, יש מסעדות שיש בהן פינות שהמלצר לא רואה אם הוא לא מסוג האנשים שמרימים את הראש מידי פעם.
    במקומות אחרים בעולם ("מתורבתים") גם מלצרות היא קריירה ומלצר טוב יודע לשים לב למתי הלקוחות דורשים את תשומת ליבו. אבל בארץ, איפה שמלצרות היא סוג של עבודות שירות של סטודנטים, אולי כדאי לשדרג את יכולת תשומת הלב שלהם קצת.

  •   אבידן, אני מציע לך בחום לעבוד כמלצר ולראות עד כמה דן
    • 10:36
    • 08.12.11

    מוצר מסוג זה משפיל...

  •   או שתפסיק לאכול שם או שתתלונן מול מנהל\ת המשמרת. הזמזום ביד לא יגרום למלצרית לבוא אליך יותר מהר אלא להתעצבן יותר מהר...  (לת) לנו באמת
    • 10:39
    • 08.12.11

  •   מישהו ניסה את המלצרים הקצועיים בהולנד?  (לת) תיירת
    • 10:44
    • 08.12.11

  •   אתה יותר אבוד מאבידן קובי
    • 11:02
    • 08.12.11

    יש לי תחושה שאתה בחייך שייך לאנשים = כסף ולא יותר. אין שום מילה על מה זה עושה למלצרים. אז אני אחכה עוד דקה לחשבון...

  •   כן, המלצרית היתה משהו משהו במיטה, הגבר ככה ככה  (לת) תימני פולני
    • 15:53
    • 08.12.11

  •   תגובה אווילית.חלק מהעניין והאווירה בבית קפה או מסעדה זה התקשורת בין בני אדם צורכי ונותני שירות. לא מצדיק מכשיר פאשיסטי מטופש ומעליב כזה. מי ששם פראייר. אני אחרים כל מקום שבו אראה את הגועל הזה.  (לת) ד
    • 19:38
    • 08.12.11

  •   אתה לא רואה שאתה מתעסק כאן עם חבורת מוגבלים שחיה במאה הקודמת אריה
    • 15:32
    • 12.12.11

    שחרר אותם אחי , תמיד יש כאלו שחייבים להתלונן , הרעיון גהוני המציאות מחייבת והזכיין חד ומוכשר . עלו והצליחו ועזבו את החסרי פרגון כאן - בעל מסעדה שמבין עניין.

15 הנה זה מתחיל...  (לת) גליה
  • 08:54
  • 08.12.11

16 יה לודיטים. ואם המלצר היה מקבל מסרון ברטט מהלקוח לנייד הפרטי שלו זה היה בסדר? איתי
  • 08:57
  • 08.12.11

מה ההבדל בדיוק? טכנופובים.

  •   לא, זה גם לא היה בסדר עמוס
    • 09:30
    • 08.12.11

    ואם אתה לא מבין מה מטריד במכשיר הזה אני מציע לך ללכת לעבוד באחת הרשתות האלה כמלצר לשבוע,ולחזור לספר לנו על החוויה.

  •   בדיוק. על מה הרעש? בלה בלה בלה
    • 09:48
    • 08.12.11

    למה, הצווחות ותנועות הידיים של הלקוחות הישראלים הבהמות זה פחות משפיל? זה דווקא נשמע כמו רעיון מצוין, ולא ברור בכלל הקשר בין זה לבין אזיקים.

  •   לא זה לא היה בסדר *
    • 09:52
    • 08.12.11

    אם מישהו רוצה משהו מהמלצרים הוא יחכה שאחד מהם יגיע אליו. הוא יושב בבית קפה, זה לא טייק אוויי. אם לוקח למלצר יותר מדי זמן להגיע ללקוח שצריך אותו זו כבר בעיה של בית הקפה או המסעדה שאין לו מספיק כח אדם. בחיים לא הייתי מוכנה לעבוד עם השטות הזו.

  •   לא. גם זה לא. אדיוט.  (לת) אריק
    • 10:04
    • 08.12.11

17 אני אהיה לקוח רק של בית עסק שמשתמש במוצר זה. דורון
  • 09:03
  • 08.12.11

זה יהיה יעיל יותר כמובן אם הרטט יעבור רק למלצר שאחראי על השולחן שלך
ושזה יוגבל למספר זמזומים מסויים בדקה.

יותר טוב מלצעוק מלצר לצד השני של המקום.

18 חרם על כל עסק המנסה לעשות שימוש במוצר דוחה זה yaheli
  • 09:05
  • 08.12.11

אנח אחרים מעכשיו את כל הרשתות בהםיעשה שימוש במכשיר זה.
"יעילות" לא מצדיקה התעללות בעובד/עובדת

19 זליק הפסידו אותנו כלקוחות לנצח אורי
  • 09:08
  • 08.12.11

ישבנו שם פעם-פעמיים בשבוע וגם הזמנו מדי פעם הביתה.

20 מזעזע - לא מתכוונת להיכנס יותר לאף אחד מבתי העסוק שצויינו
  • 09:09
  • 08.12.11

יש גבול להשפלה. אולי תתנו לכל לקוח פעמון שיצלצל למלצר, כמו פעם?
גם רטרו גם יותר אלגנטי....

21 אם זה כל כך נהדר אז בואו נצמיד אותם לתלמידים בבתי הספר  (לת) מורה סוציאל דמוקרטית
  • 09:11
  • 08.12.11

22 הבן אדם עף על עצמו כאילו מגלגל מליונים - מתאים לעובדים סינים לא לישראלים.  (לת) מזעזע
  • 09:15
  • 08.12.11

23 השכלול הבא: אם המלצר/ית לא מגיע/ה מיד, מזעיקים בהלם חשמלי.  (לת) מלצר לשעבר
  • 09:17
  • 08.12.11

24 ומערכת כריזה זה יותר טוב?  (לת) לימבו
  • 09:19
  • 08.12.11

25 מנצל ומבזה! מלצרית לשעבר
  • 09:23
  • 08.12.11

לא מספיק שהתעשייה הזו נצלנית ודורסנית, משלמת בקושי לעובדים שלה, עכשיו הם גם צריכים להגיב בצורה פבלובית לכל לקוח שחייב "ברגע זה ממש" את האספרסו הכפול שלו?!
אפשר להיות סבלניים, ולהשתמש במילים אמיתיות כדי לתקשר
מספיק עם הטכנולוגיה המנכרת הזו!
ושלא נאמר משפילה.
אין הבדל בין ללכת עם הצמיד על היד או על הצוואר

26 לא אכנס למקום בו יש צמידים. נקודה.  (לת) שמעון
  • 09:24
  • 08.12.11

27 להחרים את כל העסקים שמשתמשים בצמידים הללו!  (לת) --
  • 09:24
  • 08.12.11

28 אני מוכן בתנאי אחד בזיק ויויו גם
  • 09:33
  • 08.12.11

שגם לנמרוד חיים יחברו כזה ובכל פעם שבא לי להחטיף לו סתירה זה יזמזם לו בצוואר.

29 מתאים בדיוק לאופי המתבהם הישראלי  (לת) גדעון
  • 09:33
  • 08.12.11

30 אולי נשים את זה גם לילדים שלנו? הורה צרוד
  • 09:35
  • 08.12.11

כך נוכל בקלות לקרוא להם לארוחת ערב...
איבדנו את הראש בעקבות הטכנולוגיה.

31 מה ההבדל בין זה לביפר או לס.מ.ס בסללולר. קצת נסחפתם רן
  • 09:39
  • 08.12.11

אם הייתי נותן למלצריות אייפון 4 עם וואטס אפ וככה מזמן אותן אז זה היה קול ,לא?

32 משפיל ,מעליב,מדכא עירית ב
  • 09:49
  • 08.12.11

מדכא איך בני אדם יכולים להשפיל זה את זה ולא להתחשב ברגשות זה של זה הכל מתוך ניצול חולשתו של השני שצריך להתפרנס.
למי שהמציא והביא את אות הקלון הזה הייתי מצמידה למצח מכשיר שכל חמש דקות יעשה לו רטט שיזכיר לו שגם הוא בן אדם,כי נדמה לי שהוא שכח.
מי שנכנס לבתי עסק המשתמשים במכשירי התועבה הללו-אומר הכל על עצמו.

33 שבב במח לא יותר יעיל?  (לת) אבי
  • 09:49
  • 08.12.11

34 עוד ישראלי שרוצה להתעשר מהר וכל האמצעים מקדשים את המטרה הזו!!  (לת) אבי
  • 09:52
  • 08.12.11

35 איזו מלצרית מתוקה - מחר אני בזליק לפגוש אותה גרוסמן
  • 09:57
  • 08.12.11

אני ראיתי אותה ראשון חברים...

  •   עדיף שתישאר בבית, איש מגעיל ירושלמי
    • 10:34
    • 08.12.11

    זה נראה לך כמו אתר היכרויות?

  •   אתה רוצה להקדים אותי, ירושלמי תחמן! גרוסמן
    • 11:12
    • 08.12.11

    לא יפה. ומדוע לכנות אותי איש מגעיל? אנו לא מכירים. אני מאוד נחמד. ולידיעתך, נשים מעניינות ומתוקות לא פוגשים באתרי היכרויות.

36 לעולם לא אשב במקום עם מלצרים רוטטים.  (לת) עידן
  • 09:58
  • 08.12.11

37 וואו איזו הגזמה.... אני מלצרית שרון
  • 09:59
  • 08.12.11

אני מלצרית שעובדת עם הצמיד, יותר נכון, זה שעון, ואני מרוצה מהעבודה איתו.
כבר נמאס מהתגובות השליליות האלו. זה בסה"כ מוצר שמשפר את השרות
מה עושים מזה!!!

38 מצוין שאתם מבהירים מי העסקים האטומים שהחליטו לאמץ את השיטה גיתית
  • 10:04
  • 08.12.11

המתועבת הזאת.
כך אדע בדיוק את מי להחרים.

39 והנה כל ההזויים מתחילים! אריק
  • 10:04
  • 08.12.11

"אנחנו מחרימים"
יייאאאללללהההה, כל דבר שקצת לא נשמע לכם באוזן, נכון או לא נכון, אתם צועקים כאילו אסד מושל פה, חלאס,
מחרימים נמאסתם!
מהיום אני מחרים את המחרימים!!!!

40 עוד ערס שמצא דרך לעשות כסף  (לת) ירון
  • 10:06
  • 08.12.11

41 מה רע בצמידים קורא
  • 10:08
  • 08.12.11

המאמר הזה מסביר מצוין מה רע בצמידים
http://www.themarker.com/opinion/%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99/1.1576852

42 לא רוצה לשלם בלייק בעד הבעת דעתי. - הצמיד טוב אך ייתכן שיהיו השלכות רפואיות בעתיד.  (לת) ל.ש.ב.
  • 10:08
  • 08.12.11

  •   השעונים לא פולטים קרינה ! ליאד
    • 21:46
    • 08.12.11

    כל המערכת עובדת על תדרי רדיו ,בדיוק כמו אותם תדרים שמכשיר הרדיו שלידכם , ואם כבר משהו פולט קרינה זה מכשיר הטלפון שיש על כולנו..
    בכ״א השעונים גם לא משדרים החוצה , הם מקבלים את הקריאה...(-;

43 אפשר במקום הצמיד שלכל שולחן יהיה זמזם, או פעמון שלוחצים עליו לי
  • 10:14
  • 08.12.11

כמו בבתי מלון של פעם

44 מה שם קבוצת חרם הצרכנים? איתי אפק
  • 10:18
  • 08.12.11

אני מחפש בפייסבוק את חרם הצרכנים כדי להמשיך את החרם על הצמיד האלקטרוני. מכעיס אותי שמרטיטים מלצרים כך, ועוד יותר שלא מיידעים את הלקוחות על ההשפעה של הלחיצות שלהם.
הרטט הופך מלצרים ללחוצים, ולא אתפלא אם יבוא אלי מלצר זועם שרוצה להפוך את השולחן

45 שטויות במיץ עגבניות... שימרית
  • 10:20
  • 08.12.11

נראה איך יגיבו כשאחות בבית חולים, סוף סוף תהיה ניידת בכל הבית חולים אם האפשרות לקבל קריאה מיידית לעזרה מאחד החולים לא משנה היכן היא תהיה בבית החולים...!!! והקריאה הזאת בהחלט יכולה להציל חיים .... נראה מה יהיו התגובות על השעונים אז !!!!

46 אם בענף היה רוב למלצרים ולא למלצריות- לא היו משתמשים בזה  (לת) מוצר שוביניסטי
  • 10:29
  • 08.12.11

47 זימונית במקום שעון מלצר לשעבר
  • 10:35
  • 08.12.11

עבדתי שנים רבות במלצרות, זה נראה לי מאוד שימושי הצעת ייעול- ביפר רוטט על החגורה במקום שעון, ולוח תלוי על הקיר במקביל, שעם הלוח על המלצרים לשמור קשר עין, במקום כל המסעדה. למי שהיה בעבר סיפר יודע שלא ניתן לפספס את הרטט הוא הרבה יותר חזק מנייד, וביפר פחות משפיל משעון שנותן קונטציה לאזיק אלקטרוני. אבל הרעיון מבורך- להוסיף אותו לעוד נותני שירותים

48 למה רע? זו בסך הכל דרך מודרנית לדרבן את המלצרים לעבוד יותר קשה ירושלמי
  • 10:38
  • 08.12.11

אפשר גם שהם יקחו את זה הביתה וישנו עם זה בלילה וזה ישמש שעון מעורר כדי שלא יאחרו לעבודה!

49 דוחה- כמו ניסוי על בעלי חיים. להחרים את בתי הקפה הללו.  (לת) רות
  • 10:38
  • 08.12.11

50 הנה שוב קוראי הארץ מזדעזעים לפי פקודה... אני דווקא חושב שזו המצאה לא רעה. לקוח עצבני
  • 10:39
  • 08.12.11

נתקלתי בלא מעט מלצריות בארץ שהייתי גם שם להן קולר חשמלי. פשוט לא מבינות מה זה לתת שירות.

51 עצומה לחרם על הצמיד האלקטרוני א. העם
  • 10:48
  • 08.12.11

https://www.atzuma.co.il/tzamid

52 מה, לא מספיק לכם, שיש מי שמרגיש שזה משפיל אותו? מיכאל
  • 10:50
  • 08.12.11

ואם התשובה שלכם היא על יעילות, על שלא צריכים להעלב וזו בחירה, שהם לא חייבים לעבוד שם וכד'. הייתי מתכנן עליכם ,כמה דברים שבטח שחקני רק פורנו לא היו רואים כמשפילים.
רק שתבינו, זה עמ"נ לייעל את ההסבר שלי.. אתם עוד תגלו, שאתם בכלל אוהבים את זה.

53 מוצר זוועתי ומשפיל שדינו להיעלם  (לת) אבי
  • 10:58
  • 08.12.11

54 גם בקפה דובנוב 8  (לת) מיה
  • 10:58
  • 08.12.11

55 מי זה נמרוד חיים ? רק כסף מענין אותו. מה מרגישים מלצרים ? את מי זה מעניין... קובי
  • 10:59
  • 08.12.11

הצמיד הזה הוא אח של האח הגדול וקרוב משפחה של ההפרטה . פשוט מזעזע, במקום שיש את זה אני מחרים!

56 הצמיד האלקטרוני ליעד
  • 10:59
  • 08.12.11

קטסטרופה....ממש זוועה.
אולי כדאי שגם שנלך צעד קדימה נוסף בשידרוג המכשיר...
ונדרוש שהצמיד -יהיה גם בעל מסירון דו-קוטבי...
ויהווה אסמכתא שהמסירון נקלט-ע"י החזר מענה בפלט של קולות נביחה כלביים...לאימות הגעת המסירון ליעדו (ל"עבד" המלצר).

57 אתגר לשלי יחמוביץ אפי
  • 11:00
  • 08.12.11

יש לפעול לחקיקה מהירה נגד מתקן העבדות החדש
מזעזע איך מוחקים צלם וזהות של עובדים
שללללללי מהרי נא להציל את המלצרים המסכנים

58 ובאירופה מלצרים מסתובבים עם מחשב כף יד וארנק, אז מה?  (לת) טל
  • 11:08
  • 08.12.11

59 במטוס יש נורית מעל המושב. לא יותר אפקטיבי? ר
  • 11:11
  • 08.12.11

לדעתי המערכת רק יוצרת בעיות כי היא לא אומרת למלצר איזה לקוח קורא לו, והיא מסיחה ומבלבלת את שאר המלצרים. לא יותר פשוט לשים נורית מעל השולחןף (כמו במטוס)? ככה הלקוחות לא יצטרכו לחפש את המלצרית כל הזמן.

60 רק מלחשוב על כל אלה שבשביל הדאחקות יציקו למלצריות/ים נהיה לי רע  (לת) עמית
  • 11:19
  • 08.12.11

61 חרם ניר
  • 11:21
  • 08.12.11

דחוף להחרים את כל בתי הקפה שמשתמשים בצמיד העינויים הזה.

62 זה לא יעבוד בגלל ש אפרופו
  • 11:23
  • 08.12.11

אנשים בישראל "רק ינסו אם זה עובד".... זה יימאס.

63 עברנו לשלב הבא" לא העובדים כבר לא עבדים, העובדים הפכו עובדי כפייה.  (לת) אבי
  • 11:46
  • 08.12.11

64 להחרים כל בית עסק שמשפיל את עובדיו.  (לת) אזרח
  • 12:08
  • 08.12.11

65 דווקא יכול לעזור לשירות הגרוע בסניפי קפה קפה-חבל  (לת) מאוכזבת
  • 13:09
  • 08.12.11

66 אני מהיום מחרים את כל המקומות שרשומים כאן  (לת) יורם אבגד
  • 13:58
  • 08.12.11

67 למי שאין זמן לחכות שלא ישב בבית קפה!!!  (לת) מי אוהב להשפיל???
  • 14:08
  • 08.12.11

68 מתי יהיה צמיד עם שוק חשמלי שי
  • 14:28
  • 08.12.11

יש מלצרית שלא הסכימה לתת לי טלפון.
חייבים לשים לה צמיד כזה

69 מה זה החרטה הזאת? ז
  • 14:38
  • 08.12.11

כל כך לא נחוץ... זה מלצר לא עבד..... על הפרצוף

70 לא אכנס למסעדה בה מלצרים עונדים צמידים כאלו. אולי נקעקע גם מספרים...  (לת) guest
  • 14:56
  • 08.12.11

71 אני מפחד שאשתי תקנה לי כזה בעל אנונימי
  • 15:03
  • 08.12.11

כל פעם שהיא תצלצל, ארעד כולי. הפח לא מרוקן! אני צריכה פנקס צקים! מפחיד!

72 Next is tatttooing an I.D. strip on soldiers, & on corporate executives  (לת) Orwell
  • 15:30
  • 08.12.11

73 האם הרטט הוא בגוונים שונים? עמית
  • 15:56
  • 08.12.11

כלומר האם ניתן לבחור את סוג ההרטטה ? האם יש רטט עדתי?

74 החזירות הקפטיליסיטת בישראל עולה בעשרות מונים מזו של ארה"ב  (לת) ביבי עושה בי"ס לארה"ב
  • 16:22
  • 08.12.11

75 לא ארכוש במקומות אלו, נקודה  (לת) סטודנט
  • 18:17
  • 08.12.11

76 מתחת לכל ביקורת  (לת) tsuf
  • 18:47
  • 08.12.11

77 מגעיל מגעיל מגעיל. אני לא מתבייש לקום ברגע שאני רואה את זה ירון
  • 19:02
  • 08.12.11

דוחה. המלצרית היא לא משרתת שלי. היא בנאדם עובד. גם אני הייתי מלצר בצעירותי. מתי כל הערסים כמו בעל החברה ירדו מהמדינה? ושייקחו איתם את שר האוצר וראש הממשלה. ראינו כמה הקפיטליזם והנהנתנות חסרי הגבולות עוזרים לכלכלה. משברים על גבי משברים, בארהב ובאירופה, ועדיין נאמני השוק החופשי אדוקים בדתם יותר מנטורי קרתא

78 מתאים ממש למדינה הפשיסטית הזאת  (לת) מיצי
  • 19:04
  • 08.12.11

79 מזעזע אינה
  • 19:09
  • 08.12.11

מחריד אותי לחשוב שאני חייה במדינה שמתיימרת להיות נאורה, דמוקרטית מפותחת. ושהיא חוזרת אחורה ומאשרת ייחס של עבדות לעובדים שלה!
לא מוכנה לזה, וכל בית עסק שיהיו בו את הזמזמים האלה צריכים להיות מוחרמים!!!!

80 תראו, אם עדר מגיבי "הארץ" מזדעזע ממשהו - סביר להניח שזו המצאה לא רעה. גם שעוני נוכחות אתם לא אוהבים, נכון? ברור שלא. הכי יפה בעיריה, או במכון משהו לחקר המשהו, עם נראטיבים וג'נדר והאיחוד האירופי. מאני פור נאטינג, צ'יקס פור פרי. טוב, נו. מאני פור נאטינג בלי רבע צ'יק נורמלית לרפואה. זאת העיריה פה, כן. לא בורדל. מודרניסט .
  • 19:25
  • 08.12.11

תראו, אם עדר מגיבי "הארץ" מזדעזע ממשהו - סביר להניח שזו המצאה לא רעה. גם שעוני נוכחות אתם לא אוהבים, נכון? ברור שלא. הכי יפה בעיריה, או במכון משהו לחקר המשהו, עם נראטיבים וג'נדר והאיחוד האירופי. מאני פור נאטינג, צ'יקס פור פרי. טוב, נו. מאני פור נאטינג בלי רבע צ'יק נורמלית לרפואה. זאת העיריה פה, כן. לא בורדל.

  •   תמיד ידעתי שהבעיה שלך זה שאתה לא מקבל מספיק, שובניסט מסריח שחושב שהוא הדבר הכי חכם ומבין. איכסה נראטיבים, חקר וכו'. העיקר צ'יקס שוות פור פרי  (לת) מודרניסט עלק
    • 02:03
    • 09.12.11

  •   ממליץ לך בחום למצא עבודה, או תחביב כלשהו.  (לת) דני
    • 14:21
    • 10.12.11

81 מחרימים יקרים הודעה חשובה!!!! דוד
  • 19:36
  • 08.12.11

מחרימים יקרים אני מלצר כבר שנה וחצי ואני רוצה להגיד לכם שאני מבין שהכוונות שלכם טובות ואתם חושבים עלינו, ליפני 3 חודשים הכניסו לנו את הלחצנים והשעונים הללו ואני חייב להגיד לכם את האמת שזה דווקא מאוד עזר לנו זה באמת מעלה לנו את הטיפים, השרות גם מבחינתנו יותר כייף ונוח ובטוח לא משפיל כמו שצועקים לנו או מרימים ידיים ואני מדבר בשם כל המלצרים שעובדים איתי בבית הקפה, וחוץ מזה אתם חייבים להבין שיש בשעון אופצייה גם של ציפצוף לא חייב רטט אז מה הבעייה עם זה? בכל אופן רציתי שתדעו שאתם לא עוזרים לנו בעניין הזה כי אנחנו מרוצים מזה למרות הכוונות הטבות שלכם אז עדיף שתרדו מזה באמת!!!!

82 לכל המחרימים!!!!!!!!! איציק
  • 19:53
  • 08.12.11

אתם מבזבזים את הזמן שלכם חברה אני אומר לכם את האמת החברה הזאת וולוקס נימצאים בכל מקום בארץ כל נישה אפשרית ,בדקתי את זה טוב טוב הם במסעדות,בתי קפה,מועדונים,סופרמרקטים,בתי חולים,מרפאות,בתי מלון,אולמות אירועים, ואלוהים יודע איפה עוד אז אוליי תחרימו את כל המדינה מה אתם אומרים? בקיצור בכל העולם חברת וולוקס נמצאת ושם לא מגיבים כמונו אז תשמעו לי תפרגנו קצת לפטנט הגאוני הזה, מה יש אתם לא רוצים להתקדם בחיים כמו בשאר העולם?

83 לכל המחרימים אני חייבת לומר ש... רלי
  • 20:05
  • 08.12.11

אני מלצרית בשיפודי התקווה ואני לא מבינה מה כל הלחץ הזה שלכם אתם צריכים להבין שיש גם אופצייה בשעון של ציפצוף לא חייב רטט כל מלצר בוחר מה בא לו אז למה להרוס משהוא טוב! אנחנו מאוד מרוצים מהשעונים והלחצנים האלה אז אני חושבת שכדאי שתחרימו משהוא באמת לא טוב ולא את השעונים האלה כי אנחנו מאוד מרוצים מהם!

84 עבדות מודרנית. max
  • 20:14
  • 08.12.11

טוב אין עוד מה להוסיף

85 תעצרו את זה לפני שכל עובד בישראל בכל תחום,יאלץ לענוד את הדרעק הזה.  (לת) עדד
  • 21:40
  • 08.12.11

86 זה בסדר לא לדעת....זאת בושה לא לשאול !!! השפוי היחידי...
  • 21:58
  • 08.12.11

ולא לשכוח את בתי החולים , מרפאות השיניים וכמובן את המאבטחים במועדונים...
לכל אותם בורים , זה בסדר לא לדעת...זאת בושה לא לשאול !!! 
אני יודע שיש מערכת שמותאמת לחירשים ונותנת להם את היכולת לתקשר , לנכים את היכולת לקרוא לעזרה , ושבוע הבא לעיוורים כפתרון לעזרה מידית בעת צורך...
לפי דעתי לכל אותם מחרימים...תפתחו את הראש , תיכנסו לאתר של וולוקס , תשכילו קצת...
ולמי שיש איזו שהיא הערה אני בטוח שבחברת וולוקס ישמחו להקשיב ולהיענות לכל שאלה...(-;
והכי חשוב , גם פירסום שלילי הוא פירסום....ונתתם לחברה פוש רציני וחסכתם להם המון המון כסף .... אני במקום מוליכי המחאה חושב על שת״פ בתשלום כמובן עם חברת וולוקס...(-;
והכי מצחיק שחושבים שהחברה עצמה עושה את החרם הזה כדי באמת לייצור את הבאאזזזז התקשורתי הזה....(((((-;
לילה טוב ושמח לכולם...

  •   חברים זה חשוב - אותה תגובה עצמה, הופיעה גם בתגובות-הפייסבוק לעצומה, נגד הזוועה הזאת דניאל קלטי
    • 12:07
    • 09.12.11

    נכנסתי לפרופיל-המגיב - והנה: עובד בחברת "וולוקס" עצמה...

87 חזיר קפיטלסטי  (לת) נהג מונית
  • 22:07
  • 08.12.11

88 לא הבנתי עדיין מה הבעיה? למה להחרים? שמישהו יסביר לי. מה ההבדל בין זה לתנועות ידיים או קריאות רמות? לכשיבוא המלצר/ית לשולחן נוכל לנהל איתם שיחה עירה וידידותית. נשמע מוצר נחמד ומועיל  (לת) הרבסט
  • 22:10
  • 08.12.11

89 פסיכולוגיה ביהוויורהייטקית!!! הודיה קרן
  • 22:45
  • 08.12.11

ניסוי פסיכולוגי מודרני לאחר שניסה פבלוב ועמיתיו על כלבים ובעלי חיים אחרים אפשר להוכיח את הניסוי על בני האדם!!! שוק בעבדות במודרני המתקדם!!!

90 פרסמו רשימה כדי שנדע לאן לא ללכת.  (לת) דסי
  • 23:15
  • 08.12.11

91 אפשר לשים את זה במקום אחר וגם להינות תוך כדי עבודה  (לת) הנהנית
  • 23:45
  • 08.12.11

92 תמיד אותה טיפשות. שהמלצר מרוויח גרושים זה בסדר (מתי פעם אחרונה שאלתם מלצר אם הוא מקבל משכורת מלבד התשר העלוב?), כשמסמנים לו/לה באדנות שרוצים חשבון ומתעצבנים שזה לא מגיע ישר זה מקובל, זה שהמסעדה מעסיקה עובדים זרים בשכר רעב זה לא מעניין, אבל זה שמצאו דרך טכנולוגית לקרוא למלצר זו עבדות מודרנית. תחרימו גם את הכספומט/כפתורי מצוקה בביתי חולים וטלפונים ניידים שמקבלים מהעבודה  (לת) הרואה
  • 00:03
  • 09.12.11

93 פעמון לכל פועל  (לת) על אדונים ומשרתים
  • 00:31
  • 09.12.11

94 יש לאסור בחקיקה  (לת) פוגע בכבוד האדם
  • 07:23
  • 09.12.11

95 לא יושבים במקום עם הדבר הזה. פשוט מוציא את הכיף.  (לת) ערן
  • 08:52
  • 09.12.11

96 אתם רק לא אומרים שבשלב זה כולם קיבלו את זה חינם לבינתיים
  • 14:03
  • 09.12.11

נראה מה יקרה כשיצטרכו לשלם,
ולמלצרים/יות המסכנים, השלב הבא זמם (מחסום) לפה.

97 ומה השלב הבא,חיבור הדילדו לגלי רדיו,ואז המלצרית תגש אלך כולה מדושנת עונג,ותשאל,כן מה בשבילך.?  (לת) קופידון
  • 15:17
  • 09.12.11

98 צעד נוסף לסירוס האינדבידואל לטובת הקפיטל  (לת) מזועזע
  • 15:19
  • 09.12.11

99 אני בעל עסק שמודה לוולוקס על תרומתה הגדולה לשיפור בשירות בבית העסק ליאור
  • 15:20
  • 09.12.11

שעוני הצג של וולוקס כבשו את המדינה במגוון רחב של עסקים ולא רק את בתי הקפה.
שעון הצג הינו מוצר יעיל מאוד,עוזר לתת ולקבל שירות בצורה מהירה,מסודרת ותרבותית יותר .
המוצר הוא הצלחה גדולה, יעידו על כך רבים מחבריי שברשותם עסק,והם בחנו היטב את המוצר ומאז מדווחים על עלייה מתמדת במכירות והמלצרים שמדווחים על טיפים גדולים יותר,מנוחה גדולה יותר,סדר בראש (לא צריך לזכור מי ביקש מה) ובשבחים מצד הלקוחות על השירות מאז נכנס המוצר לשימוש . אני אמשיך להשתמש במוצר ולהמליץ עליו לכל שואל . שבת שלום

100 צריך להחרים את כול המקומות הללו! מלצרים ומלצריות אינם שפני ניסיונות, אנו כהורים, כאזרחים, כאנשים צריכים להחרים !!. מחר יציעו להשתמש בשוקים חשמליים לייעול... לאן הגענו?! יעילות ורווחים מעבירים את המעסיקים על דעתם!! עובדים חדלו להיתפס כבני אדם, אלא כמכונות.  (לת) שלי
  • 22:18
  • 09.12.11

101 שרמי לוי יתקין את המערכת בין הקופאיות למפקחת שלהן,כל פעם שקופאית טועה היא צריכה את הכרטיס המגנטי של המפקחת...שמגיעה לאחר דקות המתנה. סבא של
  • 11:48
  • 10.12.11

זמן ההמתנה של הלקוחות אינו הפקר.

102 לקחת דוגמה מן הצלצול לנהג האוטובוס. סבתה
  • 22:41
  • 10.12.11

שם, לאחר צלצול אחד , הנהג אינו מוטרד יותר משאר הצלצולים.

אם אפשר יהיה להפחית גם כאן, למרות שמדובר בפניות שונות, אולי זה יהיה מתאים יותר גם לעצביו של המלצר.

103 לידיעתכם הצמיד הזה לא קיבל תקן אמריקאי כנראה בגלל הקרינה  (לת) באמריקה זה לא!!!
  • 23:35
  • 10.12.11

104 זה אמיתי הסיפור הזה?! amir
  • 00:39
  • 11.12.11

באמת? לא נראה לכם שמשהו פגום פה?!
הלכתם למסעדה כי אין לכם זמן לחכות לחשבון? חיות...

105 גם אני לא. כשאני משוחחת עם מלצר אני רוצה ששנינו נהיה מרוכזים בזה, לא שיטרידו אותו משולחנות אחרים. אחת
  • 01:06
  • 11.12.11

כמו שאני מכבה את הנייד כשאני מתיישבת לאכול, אני מצפה שלא יטרידו בזמזומים גם את מי שמדבר איתי.

מקום שרוצה איתות אלקטרוני, שיתקין נורות שיידלקו מעל השולחן, כמו מעל כסא במטוס.

106 מקום ראשון בזלזול עובדים חגית
  • 06:31
  • 11.12.11

אני לא מבינה את הצורך שיש לכל אלו שמנסים את האזיק ...כדי לשפר שירות. כשאני באה לקניות אז אני אחכה עוד חמש דקות. לבתי קפה כשאנחנו יושבים מי צריך למהר?
כנראה שבארץ מנהלים לא יודעים איך להתייחס לעובדים שלהם וחושבים שלרמוס את כבודם יביא לעליית מכירות.

107 בושה דרור
  • 12:51
  • 11.12.11

פרצופה של המדינה שיצאה מדעתה. יש לאסור בחוק את השימוש בצמיד המתועב שפוגע במי שעונד אותו.

108 נו ברצינות, זה לא צמיד מעקב, זה במקום לנופף למלצרית n
  • 13:10
  • 11.12.11

כולה לזמזם במקום להרים יד ולחפש איפה המלצרית. זה כבר קיים בצורה כזאת או אחרת בכמה בתי קפה בארץ

109 למה רק בישראל? כי רק בישראל הלקוח החצוף איציק הימן
  • 13:24
  • 11.12.11

לא מוכן לחכות בסבלנות לתורו. למה אין דבר כזה בשום מקום בעולם? כי הנימוס האלמנטרי הוא שכל לקוח ימתין בסבלנות בשעה שהמלצר משרת מישהו אחר - קוראים לזה "תור", דבר שהישראלי לא מכיר בקיומו. הלקוח לא יקבל שירות מהיר יותר בזכות הצמיד, הלקוח שלפניו הוא זה שיקבל שירות גרוע יותר, זה בדיוק מקרה ההדחפות בתור, והפעם - מטעם הנהלה ממש.
יש די והותר שיטות ייעול לשירות מבלי לפגוע באיכותו - כך למשל לדיילים במטוס (מלצרים לכל ענין ודבר) יש אינדיקציה לכל נוסע שמבקש שירות מבלי להפריע להם במתן שירות לאחרים.

110 גועל נפש  (לת) עמוס
  • 00:44
  • 12.12.11

111 מדהים, מחר אני שם כזה על אישתי.  (לת) השפן הסטלן
  • 17:45
  • 12.12.11

112 המידה על ביתו של קלינטון שרה כהן
  • 18:18
  • 12.12.11

סיקור ממצה ומאוד מענין בנושה הנל

113 ניסו להכניס את זה כאן בנויורק וזה לא עבר את הבדיקה הפדראלית=לתשומת ליבכם  (לת) שלומי-נויורק
  • 20:15
  • 12.12.11

114 בישראל לוחצים על הזמזם קריאה 3 פעמים ...מסכנה המלצרית  (לת) קפה הפוך
  • 21:51
  • 12.12.11

115 עדיף זימונית עם חיבור ל-SMS. אפשר לכתוב לה את ההזמנה וזהו גיכ
  • 00:34
  • 13.12.11

בלי רטיטות וזרמים.

116 למה לא לעשות לוח שבו רואים איזה שולחן צריך עזרה? איתי_85
  • 11:41
  • 13.12.11

למה צמיד רוטט? עליי? אני אמור להחזיק קפה רותח בזמן שהיד שלי רועדת?

אני אתפטר ביום שבו יכניסו את הדבר הזה למסעדה שבה אני ממלצר, ואני לא אוכל במסעדות ובתי קפה שמשתמשים בזה. חרם! חרם גמור ומוחלט!

117 באפריקה למלקטי תפוחי האדמה יש גם צמיד כדי שיעבדו טוב ויעיל יותר  (לת) עמית
  • 17:02
  • 13.12.11

118 גועל נפש !!!  (לת) יולה
  • 22:07
  • 13.12.11

119 1984  (לת) איל
  • 00:02
  • 14.12.11

120 צמיד יורם
  • 06:05
  • 14.12.11

בושה ! להחרים מסעדות שעושות זאת!

121 אין לכם סבלנות? ותרו על בית קפה לטובת רשת מהירה רמת שרונית
  • 07:18
  • 14.12.11

בית קפה אמור להיות מקום בו יושבים בנחת לשיחה, קריאת ספר, להנעים את הזמן. בשביל מה צריך להחליף אינטראקציה אנושית במקום כזה עם שעון רטט? לקוחות אמיתיים של בתי קפה לא ישתמשו בזה כי אין להם צורך בזה. לעומת זאת, בהמות שגם ככה מפריעים לנוף הכללי של המקום, בטח יברכו על זה שהדבר הזה קיים ואולי אף יעלימו סופית את תרבות בתי הקפה בארץ.. חבל

122 לא אוכל במקום בו משתמשים בצמיד מסוג זה!  (לת) לא ראוי
  • 08:39
  • 14.12.11

123 Good to find an expert who knows what he's talknig about! Zabrina
  • 08:44
  • 14.12.11

Good to find an expert who knows what he's talknig about!

124 " זה בסדר לא לדעת , זאת בושה לא לשאול..." מעניין שווההההה מעריץ אלמוני..
  • 11:58
  • 22.12.11

לכל אותם בורים , זה בסדר לא לדעת...זאת בושה לא לשאול !!!
קודם כל על איזה חשמל מדברים..תראו באתר של החברה הכל עובד על תדרי רדיו ...כמו כל רדיו רגיל שאינו פולט חשמל או " קרינה " כל שהיא...
הכי הזוי שאנשים באמת יכולים להיות מטומטמים אם הם חשבו או האמינו שהשעונים מעבירים " מכת חשמל " !!!!!!!!
נראה לכם שמשהו היה סובל את זה !!!!!!!
אני יודע שיש מערכת שמותאמת לחירשים ונותנת להם את היכולת לתקשר , לנכים את היכולת לקרוא לעזרה , ושבוע הבא לעיוורים כפתרון לעזרה מידית בעת צורך... לפי דעתי לכל אותם מחרימים...תפתחו את הראש , תיכנסו לאתר של וולוקס , תשכילו קצת... ולמי שיש איזו שהיא הערה אני בטוח שבחברת וולוקס ישמחו להקשיב ולהיענות לכל שאלה...(-;

125 לא נכון ארחי פרחי
  • 08:24
  • 14.01.12

לא נכון

פרוייקטים מיוחדים