המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

הכנסת דחתה את בקשת ערוץ 10 לפרוס את חובותיו; חלק מחברי הקואליציה צהלו

כל חברי הקואליציה בוועדת הכלכלה הצביעו נגד דחיית חובות הערוץ, בצעד שעלול להביא לסגירתו. יחימוביץ': רצון בוטה להיפטר מערוץ שלא מתחנף לשלטון

ועדת הכלכלה של הכנסת דחתה היום (שני) את בקשת ערוץ 10 לדחיית תשלום החובות, העומדים על כ-45 מיליון שקלים, ברוב של שמונה נגד חמישה, לאחר שכל חברי הקואליציה בוועדה הצביעו נגד הדחייה. זכות דיבור יחידה ניתנה בדיון למנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי, שפנה בתחינה לנוכחים. יו"ר הקואליציה זאב אלקין מהליכוד נכח בהצבעה ועמד מאחורי חברי הכנסת מסיעות הקואליציה. בסוף הדיון, הביעו שמחה חלק מחברי הכנסת של סיעת ישראל ביתנו לנוכח תוצאות ההצבעה.

מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי
מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי. צילום: פיטוסי אוליבייה

"ערוץ 10 השלים את כל המחויבויות שלקח על עצמו. הוא הערוץ היחיד שאינו חייב לציבור בתחום סוגה עילית. שר התקשורת אמר שהוא בעד דחיית החוב. כרגע בעלי המניות שלנו במהלך להרחיב את הבסיס הכלכלי שלנו. הפעלת הערוץ בשנת 2012 תדרוש כספים רבים מבעלי המניות של הערוץ. בעלי המניות מוכנים להזרים את הכסף", אמר ורשבסקי.

"יש פה סוג של נקמנות שלא במקומה באי דחיית החוב. בפני הוועדה הצעה נוספת בעניין אחזקה משותפת בחדשות 2. כשערוץ 10 ייסגר נשאר עם חברת חדשות אחת שתופעל על ידי שתי זכייניות ערוץ 2. האם התחרות צריכה להתבטא בין "המרוץ למיליון" ל"אח הגדול" או בין שתי חברות חדשות?", הוסיף מנכ"ל הערוץ.

הכל פוליטי? עשו לנו לייק ודברו על זה בפייסבוק

עוד הוסיף ורשבסקי כי "ב- 27.12.12 יפוג תוקף הזיכיון של הערוץ אם לא תאשרו את דחיית החוב אאלץ להמליץ לבעלי המניות לסגור את הערוץ. ערוץ 10 ייסגר, שוק הטלוויזיה יחזור עשור אחורה ויישאר כזה זמן רב. חברות הטלוויזיה מתקשות לגייס משקיעים ואם תדחו את בקשתנו המצב יהיה כזה שבמשך שנים ארוכות תהיה חברת חדשות אחת, ושוק טלוויזיה עם מאות מפוטרים".

לדיון הסוער התפרץ עובד של החברה שפנה לחברי הכנסת. "איך נפרנס את הילדים שלנו?", תהה, "תמשיכו לשבת פה ואנחנו נצטרך לחפש עבודה. לא ביקשו לוותר אלא לדחות. על המצפון שלך ושלך ושל כולכם. תקשיבו לעובדים. מדובר במאות אנשים ומשפחות. עזבו את הפוליטיקה, מוטטתם את האנשים. אתם מוכנים לקחת על מצפון שלכם שאנשים ילכו הביתה?".

אך דבריו של עובד הערוץ לא שינו את דעת הנוכחים שהצביעו נגד דחיית החוב, בצעד שלטענת מנהלי הערוץ עתיד להביא לסגירתו. מי שרמז בפתח הדיון שהוא תומך בדחיית החוב, הוא שר התקשורת משה כחלון שאמר כי "צריך לעשות הכל כדי לאפשר לערוץ 10 לשדר - צריך ללכת לקראתו".

הדיון הקודם בוועדת הכלכלה
הדיון הקודם בוועדת הכלכלה. צילום: פתאל מיכל

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ כרמל שאמה-הכהן, אמר בדיון כי "שברנו שיאים בדחיית הדיון אבל ועדת הכלכלה היא לא קרן חילוץ. ערוץ 10 שנזקק לטובות לא יכול להיות כלב השמירה על הדמוקרטיה, מקסימום פודל. ועדת הכלכלה מתכוונת לבצע בחינה מעמיקה של שוק הפרסום כדי לקדם רפורמה בתחום. אנחנו מאמינים שערוץ 10 ימשיך לשדר בניגוד לתחזיות השחורות".

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', אומרת כי נחישותה של הקואליציה בהצבעה היום לסגור את ערוץ 10, מעידה כי אין מדובר במניעים עניינים, אלא ברצון בוטה להיפטר מערוץ שאינו עוסק בחנופה לשלטון. לדבריה, "שוק תקשורת עם ערוץ מסחרי אחד בלבד ועם חברת חדשות אחת בלבד, שגם גורלה שרוי בערפל, הוא שוק תקשורת שאין בו תחרות ואין בו חופש עיתונות".

יחימוביץ' קראה לראש הממשלה נתניהו, "כמי שמעלה על נס את התחרות במשק עליו לחזור בו ברגע האחרון, ולאפשר את המשך חייו של הערוץ, אשר גם מפרנס מאות עובדים שיימצאו עצמם מובטלים בין לילה". 

בתוך כך, הוועדה אמורה לאשר לזכיינית ערוץ 2 קשת להמשיך ולהחזיק בחברת החדשות 2, גם אם תחליט לעבור לרישיון ולשדר שבעה ימים בשבוע באפיק אחר, בעוד שרשת תמשיך לפעול בזיכיון בערוץ 2. כל זאת בתנאי שלא יווצר מצב שבו תפעל רק חברת חדשות אחת בערוצים המסחריים, אם רשת תתאחד עם ערוץ 10.

השר כחלון התייחס בישיבה הבוקר גם לעניין זה, ואמר: "אני בעד לשנות את חוק הרישיונות שהעברנו לפני שנה ולאפשר לקשת שלא להשקיע בהקמת חברת חדשות חדשה אם היא תעבור לשדר ברישיון באפיק חדש. אני בעד לאפשר לשנות את החוק כדי שהיא תוכל להחזיק ביחד עם רשת בחדשות 2 גם אם הם יעברו לאפיק חדש ברישיון ורשת יבחרו להישאר בערוץ 22".

השתתפו בהכנת הידיעה: נתי טוקר וצבי זרחיה




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 שלדון יסדר  (לת) קול ישראל היום
  • 11:07
  • 12.12.11

02 להישאר רק עם הזבל של ערוץ 2? עכשיו הערוץ הזה ירשה לעצמו עוד יותר זבל  (לת) בני
  • 11:13
  • 12.12.11

03 ערוץ 1 עולה מיליארד .....  (לת) אני עני
  • 11:16
  • 12.12.11

04 סיפורי סבתא שלמה
  • 11:16
  • 12.12.11

מי צריך בכלל טלוויזיה, כשיש אינטרנט? למה לשלם לערוץ 10? הם לא מסכנים בכלל, תרומות המדינה צריך לפנות למי שזקוק להם ולא לחברה שמבזבזת כסף על שטויות.

05 למה שהבעלים של ערוץ עשר לא ישלמו כמו כולם? אני לא רואה כל סיבה למה מגיעה הנחה לערוץ עשר גרין
  • 11:19
  • 12.12.11

אני אלך יותר רחוק: נדמה לי שהערוץ מעדיף להתנגח עם הממשלה, אפילו כשלא צריך, כדי שיוכל לטעון שסותמים לו את הפה. אבל באמת סתימת הפה אינה הנושא העומד על הפרק, אלא אי רצונם של בעלי הערוץ לשלם את מה שנדרש מהם, ומה ששילם הערוץ המתחרה.

  •   אפילו מעבר לכך - למה המדינה צריכה להחזיק על חשבונה מפעל מפסיד? האם ערוץ 10 מהווה יצרן סדרות איכות המצדיק את אחזקתו? ערוץ כושל אחד שעולה כסף רב כבר יש לנו, למה המדינה צריכה לסבסד ערוץ פרטי?  (לת) שלמה
    • 23:35
    • 12.12.11

  •   צודק! שישלמו כמו כולם: שערוץ 10 יעשה תספורת כמו כולם  (לת) תשובה
    • 00:20
    • 13.12.11

06 מה יש פה לקטר - הרי תמיד אצלנו הדין נוקב את ההר יעקב
  • 11:20
  • 12.12.11

כמו למשל כאשר מישהו (מי?) משחית אוטובוסים
או כאשר מישהו (מי?) שורף פחי אשפה
או כאשר (?) חוסם כבישים
או נאבק בכוחות הביטחון
או מכנה מאו דהו "נאצי"
וכו וכו.
אין מה לדבר - כולם שווים בפני החוק.
זיכרו-נא: מדובר בחוב של ערוץ 10 למדינה, בתוקף תקנה שתיקנה המדינה.
דחוף, אבל ממש דחוף, למדינה לגבות את חובה - ממש עכשו.
תודה לכם, חברי כנסת יקרים, על שאתם פועלים בנחישות ובנחרצות לסגור את חברת החדשות היחידה בישראל שמבקרת את השלטון - ממש כמו שצריך.
אח, כמה יפים יותר יהיו החיים בלי הדרוקר הזה, ונדב פרי הניג'ס, אלון בן-דוד ואור הלר שאינם תומכים בכוחות הבטחון כנדרש (כמו רוני דניאל, למשל), שלא לדבר על הטרחנים הסניליים (אתם יודעים מי) שיכולים לטחון כל פוליטיקאי שמתראיין אצלם לאבק דק. ממש נחמד - אחלה טלוויזיה אתם בונים לנו. תודה מעומק הלב.

07 הסכמים צריך לקים וחובות צריך לשלם בעל חוב
  • 11:22
  • 12.12.11

וזה לפני שיקולים פוליטיים. לא מנכ"ל הערוץ ולא יחימוביץ' יסכימו שלא ישלמו להם כספים שחיבים להם.

08 כמו שצריך להתנצל כשמשקרים, כך צריך גם לשלם חובות. תפסיקו להיתמם עיתונאים צבועים!!! לתביעות התקשרות אין גבול!!!
  • 11:22
  • 12.12.11

אל תתפלאו ששונאים אתכם ושאחוז גבוהה מאד בציבור מבין שהעיתונאים הם חבורת שמאל עזת מצח הכופה את דעת המיעוט שלה על הרוב הציוני!!!

09 יש עדין פער בין "לא מתחנף לשלטון" ובין מתחנף לאויב אזרח
  • 11:24
  • 12.12.11

לא רוצה לשלם את חובותיו של מי שעובד אצל ה0מול.

  •   אתה תשלם,כמו ילד טוב,כי נתניהו הרופס,לקקן השמאל,לא יתן לסגור את הערוץ הכושל. ל"פרי הגליל" לא יהייה כסף,לשמאלנים - יהייה.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 12:41
    • 12.12.11

  •   מתחנף לאוייב? וכולם האוייבים שלך, גם ה"סמול"? פחד אלוהים. אסתר
    • 12:57
    • 12.12.11

    לא נלמד דבר מלקח השואה. פשיזם = אהבת המדינה.

  •   ערוץ שמתחנף לשלטון הוא ערוץ שמתחנף לאויב, כי השלטון הוא האויב  (לת) וגם 'אזרחים' כמוך
    • 13:21
    • 12.12.11

  •   ואני לא רוצה לשלם עבור הטפילים החרדים והחרד"לים משחיתי מדינת ישראל.  (לת) כנופיות תג מחיר
    • 14:02
    • 12.12.11

10 המשך ישיר לחוקים האנטי דמוקרטיים חרות יצחק
  • 11:24
  • 12.12.11

מנחם בגין הדמוקרט הדגול ,מתהפך עכשיו בקיברו,אני ומשפחתי שהצבענו במשך שנים לליכוד לא נצביע יותר למפלגה זאת ,שהורסת את המארג שעליו קמה מדינת היהודים,

11 ערוץ 10 הוא היחיד שאני מוכנה לראות בו חדשות. ההחלטה הזו יש לה משמעות עמוקה, קודרת ומהותית לכיוון בו הולכת ישראל.  (לת) מדינת הלכה עם שלטון ריכוזי לאומני
  • 11:25
  • 12.12.11

12 בושה עמוס
  • 11:26
  • 12.12.11

איך הם לא מתביישים אני מקווה שהערוץ יוכל לגייס את הכסף

13 חובות צריך לשלם. מתי
  • 11:30
  • 12.12.11

בעלי המניות של ערוץ 10 חיבים לשלם את החוב שנידחה כבר פעם אחת. כאשר אין כסף צריך לסגור.

  •   ערוצי השידור מוסדרים עם תעריפי פירסום הקבועים בחוק, יש כשל במבנה רות
    • 13:00
    • 12.12.11

    ומכאן החובות. צריך להסדיר מבנה ערוצים שיעודד יצירה איכותית, מקורית, ביקורתית ופתוחה ולא לצמצם את כל כלי התקשורת לכדי "ישראל היום"..

  •   והיאחזויות לא חוקיות צריך לפנות, נו אז מפנים?  (לת) מתישהו
    • 13:04
    • 12.12.11

  •   ספר את זה לתשובה,בן דב,ולביבי ישי ושטייניץ שברחו ממתן אחריות לשריפה בכרמל.חאלאס עם הפזמונים שכשנוח משתמשים וכשלא נוח-בורחים.  (לת) ימין=הפקר והרס.
    • 13:50
    • 12.12.11

14 אז מה יהיה עם מעושרות?  (לת) מודאגת
  • 11:30
  • 12.12.11

15 לאט לאט נסגור את כל מי שלא מסכים אתנו, ואח"כ - למחנות ריכוז.  (לת) ה. טלר
  • 11:30
  • 12.12.11

  •   הבטחות צריך לקיים, חובות צריך לשלם. אלי
    • 12:39
    • 12.12.11

    לא לבזבוז כספי המדינה לטובת עשירים!!!!!!!!!!

  •   חסר בושה אזרח
    • 13:52
    • 12.12.11

    עצם העלאת איזשהו קשר למחנות הריכוז מעורר חלחלה.
    ערוץ 10 הוא חברה כושלת, שמייצרת זבל ולא עומדת בתשלום חובותיה.
    למה שכספי המיסים שלי יממנו את הזבל הזה? למה שאני אצטרך לשם כדי שמישהו יפיק עוד זבלון ריאליטי?

16 התחרות היחידה היום בין חברות החדשות היא מי יותר שמאלני!!!1 לכן טוב שתיסגר לפחות תחנה אחת... ח"כים ועיתונאים צבועים
  • 11:31
  • 12.12.11

לטא עושה עלי רושם הצביעות והבכיינות שלכם. הגיע הזמן להעמיד אתכם במקומכם- חבורת שמאל עלובה שמחזיקה בגרון את כל תחנות התקשורת וכופה את דעת המיעוט האנטי ציוני על הרוב הציוני. בושה לכל ערכי המוסר!!!

17 Welcome to Bibistan  (לת) me
  • 11:31
  • 12.12.11

18 אם ערוץ 10 הוא מדד לדמוקרטיה, אנחנו בצרה צרורה!! מה לך יחימוביץ' שתחרפי נפשך בשביל השרדות ומעושרות  (לת) ליברליקה א-פוליטיקה
  • 11:32
  • 12.12.11

19 קול קאלב ביג*י יומו. קלמן
  • 11:33
  • 12.12.11

לנגב את הדמעות של יחימוביץ*להפוך את ערוץ 10 לנושא מאבק בשלטון ולקדוש מעונה זו החטאת המטרה.זו חוכמה קטנה מאד להסתובב עם גבנת ולהצביע על חסרונות של אחרים.עובדי הערוץ צריכים להפנות את מרצם לא כנגד חברי הכנסת אלא כנגד בעלי הערוץ שבהתנהלות שלומיאלית הביאו אותו לעברי תהום.עכשיו הם עומדים כעניים בפתח ומבקשים מאלה שהושמצו על ידם סיוע כלכלי.אם זה פרצופה של התקשורת בארץ אני משתתף בצערה.

20 הבעיה, שגם אם היו דוחים את החוב, הערוץ היה מאבד את עצמאותו נתי
  • 11:34
  • 12.12.11

אם היו עושים "טובה" ודוחים את החוב, ברור שמנהלי הערוץ היו דואגים "לצנן" את הביקורתיות של כתביו ועורכיו.
ניהול כושל במשך שנים ארוכות הביאו את הערוץ למצבו הנוכחי, שהוא תלוי בחסדי יצורים עלובים מהסוג שמתנקם בו עכשיו.
סגירת הערוץ היא ניצחון נוסף לנתניהו וחבר מרעיו להשתקת כל ביקורת או דעה שונה מדיעותיהם.

21 ובכך פוטרו, הלכה למעשה, אלפי עובדים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה, מה אתם שמחים?  (לת) שושי
  • 11:34
  • 12.12.11

22 הקומיסרים סוגרים אמצעי תקשורת סוררים , רוסיה כבר כאן  (לת) יצחק המודאג
  • 11:37
  • 12.12.11

23 אנשי עסקים מחזיקים ערוץ טלויזיה ומפסידים כל שנה.אז יש להם מטרות נסתרות. אבי
  • 11:37
  • 12.12.11

יש לאנשי העסקים מטרות חסויות אם הם מפסידים כל שנה עשרות מיליונים.אולי כוח,השפעה,מניפולציות,הפחדה.
אם כך מדוע הציבור צריך להשתתף בחגיגה.

24 ביבי מתי תתחיל לחסל עיתונאים ? דנה
  • 11:40
  • 12.12.11

כמו פוטין !

25 מי שמתחנף שורד ? מושחת !! שרה מתחנפת ????.  (לת) דנה
  • 11:41
  • 12.12.11

26 כולנו צוהלים.שלמו חובותיכם למדינה דהיינו לנו האזרחים.נשבר כבר מהטריקים,השטיקים והמניפולציות שלכם.חלאות  (לת) תשלמו או שתעלמו
  • 11:42
  • 12.12.11

27 עוד שלב בדרך לדיקטטורה של הימין איתי
  • 11:44
  • 12.12.11

עוד שלב בדרך לדיקטטורה של הימין. ביבי ומשרתיו ממשיכים להתשלט על התקשורת: קודם הביביתון ישראל היום, אחר כם הרדיו ורשות השידור ועכשיו סתימת פיות בערוץ עשר.

28 החלטה זו מאששת את קיומה של יישות הפןעלת כנגד האינטרסים של מדינת ישראל רונן
  • 11:44
  • 12.12.11

מפלגות הימין פועלות כנגד האינטרסים של אזרחי מדינת ישראל.
אין שום קשר בין ההחלטות האחרונות של הקואליציה לבין טובת האזרח.
ערוץ מסחרי אחד יביא לכך שהציבור ישלם על כך בכספו ובהעדר חשיפה של עוולות השלטון. התשלום בכסף יתרחש עקב קפיצה דרמטית של עלויות הפרסום בטלביזיה עקב העדר תחרות.
הנזק לדמוקרטיה הישראלית אינו בר מדידה עקב הגודל של נזק זה.
תוכניות כמו עובדה לא היו מגיעות לשידור במידה והיה רק ערוץ מסחרי אחד.
הערוץ הציבורי הוא אינו בר התייחסות כלל הוא ערוץ השלטון ואינו משמש כלל כגוף עיתונאי.

29 את שחיתות הימין ובתוכם מולדובה ביתם-אף אחד לא יוכל לטייח.הסירחון עז.מי שצוהל ומאמין שסגירת ערוץ 10 פירושה ניצחון לפשיסטים,יצחק בקרוב ממקום אחר.חוויות אצל קצב  (לת) אזרח
  • 11:47
  • 12.12.11

30 אינני חבר קואליציה....אך אני צוהל! שמעון101
  • 11:48
  • 12.12.11

עובדי הערוץ הנ"ל רדודים למדי, שתי תוכניות עלובות ממלאות את הערב אצלהם: פינס וצינור לילה, בקרוב פינס יוכל לקחת לעצמו את כל הצינור...

31 ערוץ מצויין משה רז
  • 11:50
  • 12.12.11

המניעים למוטט את הערוץ ברורים
הערוץ מצויין וממלא תפקיד חשוב ככלב שמירה של הדמוקרטיה
יש מקום להתארגנות לתמוך בערוץ מוסרית, ציבורית וכספית.
יש גבול לכל תעלול של השלטון וההון שערוץ 10 מציק לו
זהו עוד שלב בדרך לאירניזציה
זהו עוד נושא שחובה להלחם עליו.

32 יאללה BBC וCNN בעברית!!!  (לת) מי
  • 11:52
  • 12.12.11

33 מלחמת תרבות אחד העם
  • 11:57
  • 12.12.11

במלחמה כמו במלחמה.צריך להתחיל בחרם צרכנים כנגד רשתות השידור של הממשלה.

34 לגברת יחימוביץ: יש להם חובות ? שישלמו. גם לי יש חובות ואני עומדת בהם  (לת) לשלם למיקי 100,000 היה?
  • 11:58
  • 12.12.11

35 מדוע להחזיק בכוח כספי הציבור ערוץ הקורס כלכלית. אם אונסים את הכנסת לממן הפסדי הערוץ הנמשכים שנה אחר שנה, בואו נהפוך גם אותו לערוץ ציבורי. נה מתאים ליואל חסון וליחימוביץ  (לת) משה
  • 11:59
  • 12.12.11

36 נפלא! יהויכין פריצקר
  • 12:01
  • 12.12.11

הציבור נפרע מערוצים מתבהמים. תת רמה מחייבת סגירה.

37 עוד קרבן של הפשיזם  (לת) הורד הלבן
  • 12:07
  • 12.12.11

38 הייתי רוצה לפני הכל לקבל את רשימת בעלי השכר בערוץ  (לת) HGF
  • 12:11
  • 12.12.11

39 רגע ישראל ביתנו זה לא המפלגה של זה שישב ליד פוטין וואשר את אמיתות הבחירות באיזה חור שחברת מפלגתו נשלחה כמפקחת?  (לת) פקפקן
  • 12:12
  • 12.12.11

40 ערוץ 2 ירויח בגדול,אבל את 'ערב חדש' עם המגישים שלו לא אראה...למי מהבכירים איכפת שהציבור מפסיד?  (לת) רון
  • 12:14
  • 12.12.11

41 סתימת פיות וולגארית. שלטון הרשע מכה באזרחים. תיספורת רק לטייקונים.  (לת) שי
  • 12:16
  • 12.12.11

42 למה מה צהלת הח"כים
  • 12:17
  • 12.12.11

ואם לא יחזירו מה ישאר לישיבות. ומי יתפלל עלינו (ועל המושב שלנו בכנסת). בטח שלא נאשר.

43 שמאל המתאבד מאבד עוד מקום שיצר רעל @ בנצי - א @
  • 12:18
  • 12.12.11

הם לא מודעים לחוסר אהדה של הצופים לקו שמאלני של הערוץ
משטרת מחשבות מאבד כוח

44 ממשלה איומה יש לנו, סותמת פיות ועוד רוקדת על הדם  (לת) אופוזיציה
  • 12:21
  • 12.12.11

45 ערוץ גרוע שלמה
  • 12:24
  • 12.12.11

די לבכי, חבל על העובדים. אבל ערוץ גרוע

46 הי, אנו נסגור את כול האחרים. בדיקטטורה רק לשופר השליט יש זכות קיום  (לת) ישראל היום
  • 12:26
  • 12.12.11

47 קואלציה עלובה,ממשלה של גמדים.  (לת) אזרח מיואש
  • 12:30
  • 12.12.11

48 אולי יעקב אילון, רביב דרוקר ולונדון וקירשנבאום יפסיקו להרוויח רבע מיליון ש"ח בחודש אחד העם
  • 12:30
  • 12.12.11

חבל על כספי ציבור לעוד ערוץ תל אביבי שמאלני, יש כבר מספיק

49 חברות הטלביזיה בקשיים כלכליים כי בעידן האינטרנט רווחיותם יורדת. באינטרנט יש יותר איכות, יותר בחירה, ויותר פלורליזם. מצדי שיסגרו את כל תחנות הטלביזיה.  (לת) איש
  • 12:34
  • 12.12.11

50 סתם ערוץ סתם תכנים סתם מגישים בקיצור שיסגר לא ירגישו בכך בכלל  (לת) ציצון
  • 12:34
  • 12.12.11

51 לו אני מנהל חטיבת החדשות בערוץ 10 היום, כאשר תאריך הורדת השלטר כבר ברור, הרי שהייתי מורה לשחרר לשידור כל תחקיר ואקדח מעשן הקשור לממשלה ולכנסת, שיש בידי אנשי הערוץ. כאשר אין יותר מה להפסיד...
  • 12:36
  • 12.12.11

To go out with a bang

52 לתת את הכסף לנזקקים, לא לעשירים!!!!! אלי
  • 12:38
  • 12.12.11

מישהו חייב משהו לערוץ 10?

53 פרנסת אנשי התקשורת לא חשובה יותר מפרנסת עובדי "פרי גליל".אין בושה לתועמלני השמאל !! הרי אם היה מדובר בערוץ בעל אוריינטציה ימנית,החונטה השמאלנית לא הייתה נחלצת לעזרתו  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 12:39
  • 12.12.11

54 אתם טמבלים,מחזקים את גפני ושרי ש"ס  (לת) חילוני הליכוד
  • 12:40
  • 12.12.11

55 הפשיסטים תוקפים כל מי שלא מציית להם, אפילו בעלי ההון. כמו בגרמניה.  (לת) צבי
  • 12:41
  • 12.12.11

56 למה לדחות לטייקונים מימן ולאודר חובות על ערוץ 10 ולסרב לדחיית חוב של תשובה ובן דב?  (לת) חיים לפי הבראנז'ה...
  • 12:45
  • 12.12.11

57 שכרון הכח של הימין הולך לעלות לנו ביוקר. ישראלים שפויים התעוררו!!!!!!!!!!!  (לת) אביב
  • 12:47
  • 12.12.11

58 אני מקווה שמצביעי ישראל ביתנו מרוצים מהזוועה שיצרו רון
  • 12:49
  • 12.12.11

המפלגה המפלצתית ביותר שאי פעם היתה חלק מהממשלה.

59 ביבי = פוטין ????? כמה פסיכופטים בכנסת משנים את המדינה מבלי לחשוב על ההשלכות איציק
  • 12:50
  • 12.12.11

וברק וביבי בצעד של נקמנות קטנה, שהם לא יכלו להתגבר עליה, מצביעים בעד לשון הרע.
זוהי נקמתם הקטנונית בתקשורת שחושפת את השחיתות שלהם ואת אמות המוסר הבעייתיות שלהם ושל נשותיהן.
ביזיון!

60 תודה לאביב דרוקר שסגר עוד מעוז לוחמני של שמאל וערב רב  (לת) ## רושדי 2 ##
  • 12:53
  • 12.12.11

61 בדרך למשטר פוטין מוקטסומה
  • 12:54
  • 12.12.11

במשטר פוטין אין צורך לומר לתקשורת מה מותר ומה אסור. התקשורת יודעת בעצמה מה עלול להרגיז והתקשורת יודעת יפה כמה אמצעים יש לשלטון, במיוחד אם הוא מושחת. ההוראה יצאה מלשכת ראש הממשלה, כדי שהסופר-טנקר עם התסרוקת יופיע ברגע האחרון להציל את שארית חופש הדיבור. אבל המסר היה חד וברור: מעכשיו ייגמרו השחיתות או הביזבוזים בלשכות הממשלה. כי זו הדמוקרטיה האמיתית, הדמוקרטיה של פוטין וליברמן.

62 ציבור מטומטם - עושים עליכם ספין ואתם בולעים הכל... יאצק
  • 12:54
  • 12.12.11

זה ערוץ בבעלות לאודר. למה שנוותר לו על הכסף?!

63 מצאתי שיטה: לא להחזיר את חובותי, וכשהבנק יבוא לעקל את רכושי אטען שסותמים את פי ומונעים ממני את חופש הביטוי  (לת) שמאל ימין שמאל
  • 12:55
  • 12.12.11

64 האם ערוץ 10 מעל החוק .כמו השמאל הטיפש אין סוף לצניות  (לת) המקור
  • 12:55
  • 12.12.11

65 זעקת הקוזאק הנגזל,בעלי הערוץ הפרטי הם אלה שצריכים לשלם את חובותיו,ולא אנו אזרחי דין תל-אביב כדין נצרים
  • 12:58
  • 12.12.11

המדינה,כי אני מצידי משלמת אגרה ואין לי אף ערוץ להסתכל בו.כולם חברו יחדיו לפעול נגד עמנו וארצנו,ואני ממש לא רואה כל חשיבות אם יסגרו או אם ישארו?אלה הם ערוצים שכול פועלם,דעותיהם,וכול עובדיו באים מזרם מסויים,ולנו לרוב החילוני,ימני,שאוהב את ארצנו ועמנו אין לנו אפילו לא ערוץ טלויזיה אחד.ואין לנו ערוץ רדיו אחד?ולכן שהבעלים יישלמו ויוכלו להמשיך בשידורים שלהם,וימשכו להכפיש,להשמיץ,ולרדוף את מתיישבי יש,ע הרי מזה הם חיים.נכון.מצידי הם יכולים להמשיך בפועלם הדוחה והגועלי.כלל לא חשוב בעיני אם יהיה ערוץ 10.או ערוץ 2 שהם המטופשים ביותר.וערוץ אחד ורשות השידור עוד לא מבינים שאם אנו משלמים,אנו רוצים גם זכויות ושירות שמתאים לאהבת הארץ,עם,והמולדת.ולא תמיד הכול צריך להיות אנטי יהודי,ואנטי ישראלי.הדמוקטיה כאן בארץ היא רק של השמולנים.לנו לימין אין שום דמוקרטיה.לצערי.

66 הגיע הזמן לאחדות העם אלקין
  • 12:58
  • 12.12.11

אם המאבק הקואליציוני הצודק להטיל אימה ומורא על התקשורת העויינת לשלטון הדמוקרטי הקיים לפי רצון העם יצליח, נגיע אל המנוחה ואל הנחלה של עם בדד יישב.

67 לא נורא תמיד יש את עיתון ישראל היום. האיש הקטן
  • 12:59
  • 12.12.11

ואת חדשות פוקס.

  •   סובלנות שמאלנית טיפוסית אלי
    • 13:45
    • 12.12.11

    אל-ג'אזירה זה בסדר, אבל ערוץ פוקס שקרנים. שידור ממטה חמאס זה פלורליזם וישראל היום זאת תעמולה פשיסטית. כל זה בא מאותן תיאוריות ניאו-ליבראליות אידיוטיות שלפיהן רק איש לבן יכול להיות גזען, רק נצרות (וכמובן יהדות) מטיפות לחוסר סובלנות ואגרסיה וכל ביקורת על מדינת עולם שלישי היא למעשה ביטוי לגזענות ואימפריאליזם של המערב. הכל בא מאותה ביצה רקובה ומצחינה של שנאה עצמית...

68 חברי הכנסת נגד אזרחי ישראל אייל
  • 13:00
  • 12.12.11

הנהנים העיקריים מערוץ 10 הם אזרחי ישראל שמקבלים ערוץ מעולה, עדכני, מבדר ונושך. למה לפגוע באזרחים? עם מה נשאר עכשיו עם ערוץ 2 הרדוד ותחרויות שירי הילדים שלו?

69 יחימוביץ מסיתה לאי החזרת חובות.זו עבירה פלילית ואין פוצה פה  (לת) הפרקליטות
  • 13:03
  • 12.12.11

70 נחש מה דעתו של הכתב  (לת) גיא
  • 13:06
  • 12.12.11

71 לא להתחנף אלא על לשלם חובות שמעת פעם אם אני חייבת ישר מפעילים סנקציות גם על ערוץ רדוד זה  (לת) לנה
  • 13:14
  • 12.12.11

72 כשמחלקים משכורות של מאות אלפי שקלים בחודש, איך לא יפשטו רגל? חיים
  • 13:16
  • 12.12.11

מרוויחים מליוני שקלים בשנה ואח"כ בוכים?

73 כל ישראלי שמשלם חובתיו למדינה ב 15 לחודש מבין שבקשת הערוץ היא גזל הקופה הציבורית. יפה עשתה הכנסת שמשווה בין טייקון לעוסק מורשה זעיר. דין אחד לכולם. וחיימוביץ? חשפה פניה החנפים ברבים. כל מילה מיותרת.  (לת) אינפיניטי
  • 13:18
  • 12.12.11

74 בלתי מתקבל על הדעת שערוץ 10 יסגר  (לת) אבי
  • 13:21
  • 12.12.11

75 דקטטורה של הרוב לסתימת פיות אזרחית מיואשת
  • 13:22
  • 12.12.11

אני לא מעולם התקשורת או הפוליטיקה, וזה מזעזע. דוחפים אותנו לעזוב כאן הכל. מי ישלם לכם מיסים וישרת בצבא כשאנו לא נהיה?

76 למה הבעלים של ערוץ עשר לא צריכים לשלם כמו המתחרים שלהם? זאת השאלה ואין שום קשר לסתימת פיות גרין
  • 13:24
  • 12.12.11

אני מוכן ללכת יותר רחוק: משום מה נדמה לי שערוץ עשר מוכן להתנגח עם הממשלה גם כשזה לא מתבקש, רק כדי לעורר את עניין סתימת פיות. למעשה זה בכלל לא העניין. כי אם הבעלים ישלמו את מה שצריך לשלם, לא יסגרו את התחנה. יותר מזה, לבעלים יש המון כסף, כך שאין פה עניין של מצוקה כלכלית. אז זהו. תפסיקו לבלבל לציבור את המוח!! או שתשלמו או שתסגרו לבד!

77 מעל הראש של ציבור הבוחרים. אילן
  • 13:24
  • 12.12.11

אם באמת ערוץ 10 יתחיל לקצץ, או אפילו יאלץ, הציבור שבוחר את הליכוד, הוא היחיד שיפגע..
אבל לליכוד יש מזל שהציבור שבוחר בו הוא מזרחי, ספרדי, מקולקל שלא יודע לקרוא או לכתוב.

78 נתניהו איבדת את הקול שלי... פה זה לא רוסיה\טורקיה\איראן.  (לת) אבי
  • 13:27
  • 12.12.11

79 פתרון לערוץ 10 אריאל
  • 13:33
  • 12.12.11

יתכן והכל תרגיל שלא כל שלביו גלויים לנו. מי שיציל את הערוץ מסגירה ואת עובדיו מפיטורין יהיה מיודענו שלדון אדלסון, ובא לציון גואל....

80 למה לדחות? דובי
  • 13:33
  • 12.12.11

כל הכסף נמצא בחשבון הבנק של מיקי חיימוביץ' ויעקב אילון. אם "קברניטי" הערוץ חושבים שהם יקחו שני סתמיים, יתנו להם טונות של כסף כך סתם, ואחר כך נצטרך כולנו לממן אותם, יש לנו חדשות בשבילם, ידחפו את היד עמוק עמוק לכיס ויוציאו את הכסף משם.

81 למה משלם המיסים צריך לספוג את החובות של חברה פרטית? רק בגלל ששם עובדים עיתונאים? אלי
  • 13:34
  • 12.12.11

הרי אם היה מדובר על "ישראל היום", אותה חבורת לוחמי הדמוקרטיה וחופש הביטוי הייתה דוהרת קדימה עם צווי סגירה ופירוק, וכאן ערוץ 10 - ערוץ מסחרי גרידא, הפך לסמלה של הדמוקטיה ועל משלם המיסים לספוג עוד ועוד את הכישלונות העסקיים של הבעלים (שאין להם בעיה להחזיר את החוב הזה כבר מחר מבחינה כספית) רק בגלל שהערוץ מנהל מלחמת הקודש נגד הימין ונתניהו.... פשוט צביעות חסרת בושה!

82 אני מתפלא על שלי יחימוביץ קרברוס הכלב
  • 13:35
  • 12.12.11

מדוע אני צריך לשלם אגרה כפולה - גם לרשות השידור וגם לערוץ 10? (הלא דמי הזיכיון כלולים בתקציב כהכנסה צפויה. אם לש משלמים, צריך להשלים את הגירעון ממקור אחר. מאיפה? ניחשתם טוב - ממסי המעמד הבינוני).
מדוע אני צריך לשלם את חובותיו של יוסי מימן? לא מספיק שדרך הפנסיה שלי אני מממן את חיי ההוללות שלו ושל חבר מרעיו?
מדוע אני צריך לממן את משכורות העתק של אילון ושל דני רופ (כן, כן. הבחור מקבל בשביל התחזית היומית שלום עשרות אלפי שקלים בחודש)?
זה סוציאליזם זה?
לא קשור בכלל לימין ולשמאל - כל מי שנותרה בו קצת הגינות אלמנטרית חייב להתנגד לכל דחייה בתשלום החוב.

83 מיקי ויעקב וכל יתר המושחתים זו קריאה ראשונה
  • 13:36
  • 12.12.11

נא להחזיר את הכסף שגזלתם מערוץ 10, אנחנו חוזרים על הקריאה הנואשת. בגללכם הערוץ נסגר.

84 ערוץ 10 אזרח
  • 13:40
  • 12.12.11

מדוע ירון לונדון ומוטי קירשבאום שותקים?

85 אנחנו שמחים שלונדון וקירשנבאום הצליחו לעשות כמה בוחטות נאות גייזר
  • 13:41
  • 12.12.11

דרך אגב מוטי, אם תמשיך לזלול את כל מה שאתה מרויח, לתוכנית הבאה שלכם יקראו לונדון ושלושת הקירשנבאומים. מוטי, היינו בצנחנים ביחד, מה נהיית? משאית זבל?

86 הרי חוקקו חוק לשון הרע ,לא? איתן הבת-ימי
  • 13:41
  • 12.12.11

אז שמי שלא טוב לו ,מבין חברי הכנסת, שיתבע את ערוץ 10 .
אופס..אבל רגע...אין קייס... - אז מה עושים הח"כים היקרים ? -פשוט מאוד סותמים פיות ומונעים חופש עיתונות ואת זכות הציבור לדעת.
איך עושים את זה ? -שמים יד על הברז :
ליצחק תשובה הם משמיטים חובות - למה לא ?
לדנקנר הם מתגמשים פה ושם - בהחלט
למשפחת עופר מחלקים מתנות חינם - ודאי ודאי.
אבל לערוץ 10 שלא חושב כרצוננו - נייבש את הצורה.

אנחנו בתקופה מסוכנת .יש בממשלה שלנו פשיסטים שנוגסים בדמוקרטיה

87 שיתנו גם לערוץ 7 לחיות למה רק שמאל?  (לת) ערוץ 7
  • 13:42
  • 12.12.11

88 הלוואי ויסגרו אתכם הלוואי  (לת) שחר
  • 13:47
  • 12.12.11

89 תחזיקו מעמד, תתאמצו ותמצאו דרך להחזיר חובות. לצמצם וכל דרך הממשלה הזו אופירה
  • 13:49
  • 12.12.11

לא תהיה לאורך זמן, אבל בקורת ועוד ערוץ רק יעזרו לאנשים לגבש דעה בכל נושא. החזיקו מעמד ועלו והצליחו.

90 יש פה סוג מסויים של חוצפה ועזות מצח אזרח
  • 13:50
  • 12.12.11

תמשיכו לייצר זבל (מי אמר מעושרות ולא קיבל?) לשלם הון עתק למה שאתם מכנים טאלנטים (כמה מקבל החזאי דני רופ?) ואחר כך תבואו למדינה שתוותר על החובות שלכם.

91 צעד פוליטי ברור אחד העם
  • 13:52
  • 12.12.11

שלום,
ביבי נתניהו ממשיך במסורת שלו להפטר מאויביו.
ביבי נתניהו והליכוד מסוכנים למדינת ישראל דמוקרטית.
ביבי נתניהו עלה לשלטון באופן דמוקרטי וצעדיו מוליכים אותנו לדיקטטוטרה חוקתית.

הוא אינו סותם פיות - הוא מנסה לחסל את התקשורת העצמאית.

מעניין למה הוא חושב שהוא יצליח - אפילו פוטין כבר לא כל כך מצליח בזה.

92 חובות יש לשלם ולא ליפול טרף למי שדורש לשלמם כדין ללא תספורת מוסר התשלומים של הטיקונים הוא השאלה יש שידור ציבורי וטוב שכך פרופסור בר שירא
  • 13:52
  • 12.12.11

חובות יש לשלם פעם שהייתי קטן למדתי שאפשר להיות שובב גדול רק אם אתה גם תלמיד טוב

93 ערוץ 10 ענת
  • 13:54
  • 12.12.11

יש לארגן עצומה נגד הסגירה של ערוץ 10 - מי מרים את הכפפה?

94 העיתונות החפושית מקבצת נדבות מהממשלה... סתם אחד
  • 13:54
  • 12.12.11

חופש הביטוי, דמוקרטיה, חרטאקרטיה - הכל הולך.
רק שמרוב מילים שוכחים לספר לנו שמה שערוץ 10 רוצה זה שהממשלה תממן אותו. ובכן, חברים, מי שרוצה חופש ביטוי שימצא לעצמו מימון לא ממשלתי. זה לא בדיוק הולך ביחד.

95 להפסיק לוותר על חובות לכולם- אם זה לא רווחי אין הצדקה לקיומו!  (לת) אורי
  • 14:04
  • 12.12.11

96 אדוני המנכ״ל, שידור תחקירים שקריים זו נקמנות!  (לת) תומס
  • 14:05
  • 12.12.11

97 למה לא כואב לי? אני צובט את עצמי וזה עדיין לא כואב  (לת) תומס
  • 14:06
  • 12.12.11

98 כל אחד בערוץ מקבל משכורת שאני לא עושה בשנה ואחר כך מתפלאים שאין כסף. יאללה לכו הביתה  (לת) אלי
  • 14:06
  • 12.12.11

99 המנכ"ל יוסי ורשבסקי החריב עיתון אחר עיתון בישראל. אולי מגיע לו פעם לראות את מכתב הפיטורים מהצד של המקבל!  (לת) עיתונאי לשעבר
  • 14:06
  • 12.12.11

100 זאת בושה לכולנו שהערוץ היחיד שהוא יחסית שפוי ייעלם מהמסך, ונישאר רק עם הריאליטי וההתקרנפות של ערוץ 2  (לת) אבי
  • 14:08
  • 12.12.11

101 שהרשות הפלשתנאית וחמס יממנו לערוץ את הגרעון יואל
  • 14:17
  • 12.12.11

יש מגזרים שלמים שלא יכולים להביט בערוץ האנטי הזה.
אנטי דת ומסורת, מתי בכלל שידר תוכנית על חג או משהו מסורתי?
אנטי המדינה
לועג לכל מה שהמדינה גדלה עליו

102 ביבי מגעיל. צר אופקים מחרחר מלחמה חסר נטיה לצדק חברתי  (לת) יונית
  • 14:17
  • 12.12.11

103 אני לא מבינה, לבעלי ערוץ 10 יש הרבה כסף, למה שלא יפרעו את החוב?  (לת) מיכל כהן.
  • 14:33
  • 12.12.11

104 ערוצי זבל נעשק
  • 14:35
  • 12.12.11

שיסגר במהרה ואחריו גם 2 בעלי תוכניות הזבל ובעלי המשכורות הגבוהות

105 נקמתנו תבוא כאשר מבקר המדינה יעביר ליועץ המשפטי את תיק החקירה על נסיעותיו של רושממשלה יזראל על חשבון מלקקי עכוזו וזה יעביר למשטרה לחקירה עמוקה יותר.  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 14:50
  • 12.12.11

106 הממשלה פשוט מסרבת לתספורת של טייקון בן מזל
  • 15:11
  • 12.12.11

מה שמותר לרבי אסור לחסידים. הממשלה שלא מתנגדת לתספורת של השובה בן דב וטייקונים אחרים ,שעומדים בתור.
כלומר הפעלת לחץ על הנושה ,באיום שהחברה תיסגר, והוא לא יקבל את כספו .
כאן מימן ולאודר מאיימים על הממשלה, שהערוץ ייסגר ,והיא תישאר עם ערוץ 2 בלבד.

107 כשסגרו את ערוץ 7, ואז זה נעשה אך ורק מסיבות פוליטיות - לא ראיתי שבהארץ בכו על אובדן חופש הביטוי...  (לת) עדיין זוכר
  • 15:12
  • 12.12.11

108 מי שלא יכול להחזיר חובות לא חייב להחזיק בזכיון לערוץ טלוויזיה HMJE
  • 15:15
  • 12.12.11

מי שלא יכול להחזיר חובות לא חייב להחזיק בזכיון לערוץ טלוויזיה. דין המדינה כדין כל משקיע שטייקון רוצה לעשות לו "תספורת". מי שמשלם משכורת עתק ללא חשבון שיכניס יד לכיסיו הוא ויחזיר למדינה את חובותיו.

במפעלים רגילים אין משכורות עתק וכששם נקלעים לחובות ולקשיים כספיים תחילה מקצצים במשכורת ובאם זה לא עוזר העובדים מפוטרים. שם אין פסטיבלים של התקשורת כי שם לא עובדים החברה מהברנז'ה.

109 100 אלף משלמי אגרה אבי
  • 15:33
  • 12.12.11

אפשר לפנות לציבור אם הוא מעדיף לשלם את חובות ערוץ במקום האגרה.

110 רק מהמשכורות המטורפות ל"יעקב" "מיקי" "רביב" והטאלנט "דני רופ" אפשר היה לסגור את החוב  (לת) מוצי ליאון
  • 15:33
  • 12.12.11

111 התחלה של סוף שיכרון הכח נתניהו
  • 16:29
  • 12.12.11

ערוץ עשר יסגר או לא הליכוד וישראל ביתנו יתביישו במעשה ידיהם. ערוץ 2 יקרע להם את הצורה.
צדק תקשורתי.

112 פרי הגליל אורי
  • 17:54
  • 12.12.11

למה לא לעזור לפרי הגליל בחצור.
שם האמינו לי המשכורות מעוררות חמלה ובכל זאת הפועלים מוכנים להגן בגופם ןלא לתת לסגור המפעל

113 צריך להיסתכל על זה כלכלית ולא פוליטית יוסי
  • 18:53
  • 12.12.11

ערוץ 10 זו חברה עצמאית שלא ידעה לכלכל את עצמה נכון שצברה חובות שהיום היא לא יודעת מאיפה לשלם זו בעיה שלה , מדינת ישראל לא צריכה לשלם או לעזור לחברות כי בסוף הכסף יוצא מיכספי המיסים שלנו ואנחנו האזרחים לא צריכים חברות כאלה כושלות על הגב שלנו משלמי המיסים. ובעלי חברות שלא יודעים לכלכל את עצמם נכון עדיף שיסגרו .

114 60% ממה שמשדרים ב-10, 90% ב-2 זה זבל טהור. ערוץ 1 השופר הממלכתי - שידורי תעמולה. תתנתקו מ-HOT ו-YES ותעברו לאינטרנט.  (לת) שולה
  • 20:55
  • 12.12.11

115 עדיף לחיות באיראן, בושה לקואליצייה שלנו בושה לישראל בייתינו  (לת) מאשו
  • 21:11
  • 12.12.11

116 מה עם מקוניס? מתי הוא פותח את ערוץ מקארתי הישראלי?  (לת) ממ
  • 23:57
  • 12.12.11

117 את החובות של אגרסקו שהיא חברה ממשלתית הממשלה לא שילמה אב
  • 00:02
  • 13.12.11

אז באיזו זכות הם תובעים מערוץ 10 לשלם את חובותיו?

118 זה לא חברת חשמל זה רק טלביזיה של מושחתים לא רק אכלו את העוגה גם חיסלו את הדובדבן  (לת) טוטו
  • 04:30
  • 13.12.11

119 עסקים נסגרים כל יום גם טלוויזיה זה עסק אין רווחים סוגרים זהו זה  (לת) ישראלי
  • 09:55
  • 13.12.11

120 ערוץ 10 יעל
  • 20:50
  • 14.12.11

זה משונה שרק ליברמן החמיא לפוטין, גם ביבי צריך להחמיא לו, הרי הוא מוביל אותנו באף....לדיקטטורה נוסח מוסקבה