המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

התליינים של נתניהו

הקואליציה התגייסה, וועדת הכלכלה סירבה לדחות את תשלום החובות של ערוץ 10. המנכ"ל: "סוגרים אותנו בגלל מי שאנחנו"

באיחור אופייני של כארבעים דקות, נכנסו אתמול בנימין נתניהו וחבר יועציו לחדר סיעת הליכוד, חיוכי ניצחון רחבים על פניהם. נתניהו חילק למלחכי הפנכה הקבועים מסטיקים אורגניים. העוזרים חילקו צ'פחות. באחד החדרים הסמוכים, חדר ועדת הכלכלה, נחה גופתו המטפורית של ערוץ 10. שעה קלה קודם לכן, הנחיתו חברי הקואליציה את הגרזן על ראש הערוץ, ושלחו מאות משפחות ללשכת האבטלה בגלל עניין טכני וזניח, של דחיית חובות בסך כ-60 מיליון שקלים.

זהו צדק חברתי בעידן נתניהו: ל-38 שרים וסגני שרים תמיד תהיה עבודה. לחברת חדשות שהעזה להרגיז כמה מהשרים האלה - ובראשם ראש הממשלה ורעייתו, שהם כידוע מעל לכל ביקורת - לא יהיה עתיד ולא תהיה תוחלת.

בסיום הזדמנות הצילום השגרתית בפתח ישיבת הסיעה שאל מישהו את נתניהו לתגובתו על סגירת ערוץ 10. ראש הממשלה פכר את אצבעות ידיו, הפנה מבט צונן לעבר נקודה נעלמה, ושתק. פחות מיממה לפני כן נתניהו ושליחיו היו עסוקים עד מעל ראשם בקשירת והידוק עניבת החנק סביב הערוץ הרצוץ. אתמול זה כבר לא נגע לו. (תגובת לשכת רה"מ: הלשכה לא היתה מעורבת בענייני הערוץ).

עובדי ערוץ 10 בעת ההצבעה בוועדת הכלכלה, אתמול
עובדי ערוץ 10 בעת ההצבעה בוועדת הכלכלה, אתמול. צילום: תומר פולטין

התוכנית לסגירת ערוץ 10 נרקמה בלשכת ראש הממשלה לפני כמה חודשים. אם למישהו עוד היה ספק בכך, באה ההנחיה להטלת משמעת קואליציונית בשתי ההצבעות - הראשונה, והחוזרת. אבל ראשיתו של המהלך, היתה לפני למעלה משנה, כאשר הגיעה העת לקיום הרוטציה בין ועדות הכלכלה והחוץ והביטחון: להעביר את הראשונה לידי סיעת האופוזיציה הראשית, כנהוג מאז ומעולם, ואת השנייה להחזיר לידי הקואליציה, כנהוג מימים ימימה. נתניהו נעמד על שתי רגליים אחוריות. הוא סירב לשמוע על כך. יש 12 ועדות סטאטוטוריות בכנסת, אבל רק אחת מהן עוסקת בתקשורת. נתניהו העדיף להפקיד את ועדת החוץ והביטחון הרגישה והיוקרתית בידי יריב פוליטי, שאול מופז מקדימה, שעושה לו את המוות, מאשר לשמוט מידיו את השאלטר שבכוחו לגזור את דינם של הערוצים המסחריים במדינה לשבט או לחסד. הוא ידע מה הוא עושה. לרגע הזה אתמול, הוא חתר.

עשו לנו לייק וקבלו חדשות, עדכונים וכתבות מהארץ לפייסבוק שלכם

המזימה להחשכת הערוץ בוצעה בקור רוח. ללא רחמים, ללא מעצורים. חברי הקואליציה בוועדה, אנשי הליכוד, ישראל ביתנו וש"ס, ששו לציית לפקודה שהגיעה מלמעלה. לכל אחד מהם יש חשבון עם הערוץ המרגיז הזה. הנימוק הרשמי היה שהערוץ חייב לשלם את חובותיו שנדחו פעם אחד פעם. לכאורה, טיעון סביר. אבל כשמדובר בסכום כה קטן - 60 מיליון, לא 600 מיליון - וכשהרשות השנייה עצמה הודיעה אתמול רשמית שאין היא זקוקה לכסף הזה כעת, ולנוכח מצבו הקשה של שוק התקשורת שלא יוכל לקלוט כמעט איש מהעובדים - ההחלטה הזו אינה מחויבת המציאות, היא מעשה נקם. פשוט, שקוף, מעורר חלחלה.

גם אם בדרך פלא הערוץ יינצל וימשיך לפעול, המסר כבר הועבר; החרב מרחפת מעל כל כלי תקשורת שצינור החמצן שלו הוא בידי הממשלה: הערוצים המסחריים, הערוץ הראשון, הטלוויזיה החינוכית. כל מי שיעז לחרוג מן השורה, לקרוא תיגר, או לשדר תחקיר קטלני - רע ומר יהיה גורלו. לא רק שופטים יש בירושלים. גם תליינים יש בה.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 "התליינים"?? לא קצת הגזמת? למה אתה לא מדבר על פועלי פרי גליל שהחוב שם לא נדחה? האם שם לא יאבדו יותר מ100 איש את מקומות עבודתם?  (לת) משה
  • 05:20
  • 13.12.11

02 למישהו יש ספק ששרה הכריזה על ונדטה נגדערוץ 10? האולטימטום של שרה
  • 05:23
  • 13.12.11

הערוץ אולי יסגר, אבל התחקירנים והעתונאים חיים וקיימים, וכן גם חומר התחקירים. השמחה במעון ראש הממשלה מוקדמת מדי.

  •   ערוץ 10 מתגמל את ה"טלנטים" במשכורות עתק מדובר בקבוצה מאד גדולה לא רק של מגישי חדשות אלא של כל "מפורסם" שמחר ניתן להציב אחר/ת בעשירית המחיר? ואנו האזרחים נשלם במקום הטייקונים עצם ההתגייסות של התקשורת מעידה על צביעותם.  (לת) מישהו מצדיק את משכורות העתק של הטלנטים?
    • 07:36
    • 13.12.11

  •   לא, אין לי ספק - ואני אפילו לא צופה בערוץ 10, או 1, או 2.  (לת) אחת
    • 07:58
    • 13.12.11

  •   את(ה) לוקה בחוסר הבנה בסיסי ל"מישהו מצדיק....."
    • 20:35
    • 13.12.11

    1. ערוץ 10 אינו ערוץ ציבורי.
    2. סתימת הפיות הזאת היא סימן לבאות. נערך תחקיר רציני ומבוסס נגד ראש הממשלה ורעייתו, ובתגובה סוגרים את הערוץ. בקרוב גם פיך יחסם.

03 דימוקטטורה איציק
  • 05:25
  • 13.12.11

אוי ואבוי לנו

04 יוסי לא מתאים לך אבי
  • 05:30
  • 13.12.11

בדרך כלל כתב עניני ואמיתימה קרה לך? מה פה כונה לסגור ?כמה פעמים כבר דחו להם התשלום בזמן הממשלה הזאת על זה לא כתבת מילה ,זה עניין טכני שולי? זה ניהול לקוי אתה עוד תראה שבסוף בעלי המניות יכניסו כסף ואז מה תאמר? איזה מאמר זה הממשלה לא חייבת לעזור למנהלים כושלים

05 מישהו יודע למה ערוץ 10 לא לוקח הלוואה ומשלם את חובותיו למדינה?  (לת) בנקי
  • 05:45
  • 13.12.11

  •   כי ערוץ 10 לא חולם לשלם את חובו למדינה, השמאל סבור משום מה שהוא חסין מבקורת ועמידה בחובות.  (לת) ציוני
    • 11:50
    • 13.12.11

  •   כי הם סומכים עליך ועלי שנשלם את החשבון אלי
    • 23:54
    • 18.12.11

    באוצר הציעו להם לדחות את התשלום בתמורה לערבות אישית של בעלי המניות לשלם את החוב, הם לא רצו להסתכן, אפשר להבין אותם, למה להם להסתכן על חובות ערוץ עלוב כשאפשר להפיל את הנטל על הציבור.

06 כנראה שגם בפרי הגליל הרגיזו את נתניהו  (לת) אריה
  • 05:51
  • 13.12.11

07 ערוץ 10 אלון
  • 05:53
  • 13.12.11

ביבי שיחק אותה.

08 טוב שכך יוסי
  • 06:26
  • 13.12.11

טוב שהערוץ השטחי הרדוד והעלוב הזה נעלם. אם זה לא קרה עד עכשיו מן הראוי שזה יקרה כמה שיותר מהר. זה רק יוסיף לאיכות החיים ולתרבות בישראל .

09 אני נשבע לא לבחור בו יותר  (לת) יבגני
  • 06:46
  • 13.12.11

10 מעניים למה לא דורשים מהבעלים המילארדרים שיכניסו יד לכיסם רק מהממשלה דורשים?! סתם אחד
  • 06:46
  • 13.12.11

זהו עסק פרטי לכול דבר ואם הממשלה תתערב היא למעשה מלאימה אותו, יותר מזה, באם היא תתערב וזו תהיה אז זכותה לדרוש השפעה על הנעשה בגן הרקוב ששמו ערוץ עשר

11 דקטטורה קרובה מאד עודאי
  • 07:05
  • 13.12.11

אדון בנימין נתנהיו, תחזור ללמד קלקלה באקדמיה, לא מתאים לך העבודה הזו בלשכת ראש הממשלה
אופס סתם סליחה, בבקשה אל תשלח לי חוליה שתעצור אותי

12 גם מנהלי התוכן אשמים עניין של טעם
  • 07:06
  • 13.12.11

גם למנהלי התוכן של הערוץ יש אחריות למצב שם.כל כך הרבה הפקות זבל יקרות להחריד תרמו את שלהן.

13 ערוץ 10 התגייס באופן טוטאלי למאבק המחאה ונגד הטייקונים (אושרת קוטלר) אז לטייקונים נמאס מאלה שהיא ממפרנסת והן נאבקים נגדם על זה אף אחד לא מעז לדבר?  (לת) ואולי יש תאום?
  • 07:32
  • 13.12.11

14 למה לא רואים את העובדים שמרוויחים כ-100.000 ש"ח לחודש?  (לת) היכן הם?
  • 07:33
  • 13.12.11

15 שישים מיליון שח זה סכום כה קטן ... חיים א
  • 07:37
  • 13.12.11

נו באמת, טלו קורה מבין עינכם

16 עוד לא קלטתם?? אתם מזמן לא דמוקרטיה. חבורה של גסי רוח ואלימים.  (לת) לא ישראלי, ב"ה
  • 07:38
  • 13.12.11

17 אין סיבה שדני רופ ירויח 40000 שקלים בחודש.  (לת) טלנטי הזהב
  • 07:45
  • 13.12.11

  •   ייתכן שאתה צודק.ואתה או מישהו יכולים להסבר למה בממשלה, בוועדת הכלכלה,כספים, האוצר סוגרים עיניים ולא רואים 30 שרים אוכלי חינם??!!  (לת) אזרח תמים
    • 13:01
    • 13.12.11

  •   מאיפה הנתון הזה?  (לת) יעל
    • 16:20
    • 13.12.11

  •   האמת היא שהוא לא דייק, הנתונים בקישור אלי
    • 23:04
    • 13.12.11

    http://www.haaretz.co.il/gallery/1.1034181


    עלות שכרם של ארבעה מהמגישים הבכירים בחברת החדשות של ערוץ 10 - יעקב אילון, מיקי חיימוביץ', דני רופ ורינו צרור - היא יותר מחצי מיליון שקלים בכל חודש. יעקב אילון הוא בעל המשכורת הגבוהה בערוץ; עלות שכרו היא 191 אלף שקלים לחודש. אחריו מיקי חימוביץ' שעלות שכרה 184 אלף שקלים, החזאי דני רופ שעלות שכרו היא 109 אלף שקלים ורינו צרור שעלות שכרו 80 אלף שקלים. עוד בין מקבלי השכר הגבוה בערוץ, גיא זוהר שעלות שכרו 60 אלף שקלים לחודש.

18 נתניהו הכרית כל זכר למחאה החברתית - אין טרכטנברג. אין ערוץ 10.  (לת) היתה מחאה חברתית?
  • 07:46
  • 13.12.11

19 מזל שעל השאלטר של הרשתות החברתיות עוד לא הונחו ידיה של שרל'ה... רועי
  • 07:50
  • 13.12.11

הימין צריך ללחוץ עטד קצת ואז הכל יתפוצץ.

20 חבל ורטר. אתה פוגע בשמך הטוב. אין סיכוי שאתה מאמין בה שכתבת כאן גיא
  • 07:52
  • 13.12.11

היו לערוץ 10 המון אפשרויות לשלם. אפילו על ערבות הם סרבו לחתום. דחו להם את התשלום, הם לא עמדו בתנאים עליהם חתמו - על חשבון הציבור!

21 ממשלת קנאים אירנית ביביהוס
  • 07:56
  • 13.12.11

ביבי השפן הפחדן שאינו מסוגל להתמודד עם ביקורת, שמשקיע באיפור פניו ותסרוקתו שעה שלמה על כל דקת צילום, יכול לתת שיעור למשטר האיתולות איך לנהוג בתקשורת ביקורתית.הגיע הזמן שיעוף מחיינו הפוליטיים.וכמה שיותר מהר.

22 יוסי ורטר יצחק
  • 08:03
  • 13.12.11

למה אתה לא מלין שהתקשורת לא מאוזנת ומחפשת את נתניהו

23 מאידך גיסא, חודרים בריונים פורעי חוק ואלימים לבסיסי צה"ל ואין פוצה פה ומצפצף - כאב וזעם  (לת) דרוקרית
  • 08:08
  • 13.12.11

24 ערוץ 10 ומימן שקיבל אותו בגלל קשריו הבטחוניים. ירון
  • 08:08
  • 13.12.11

שלח את המנהלת התוכן המצויינת שבזכותה זכה במיכרז..ומאז הפך את הערוץ לחסר מעוף........אין צורך בערוץ כזה..מה שכן צריך ערוץ תרבות אמיתי בארץ שלנו
ללא מחשבה רק על ימין שמאל...תרבות ...חשיפת התרבות הישראלית...
מיטב היוצרים בארץ ישלבו ידיים לערוץ כזה.
יאללה ביבי תראה שאתה יודע להעריך תרבות גם אם היא דוקרת לפעמים.

25 עכשיו יגיעו 500 אנשים מפוטרים וביבי יציל אותם ברגע מכירים את ביבי
  • 08:09
  • 13.12.11

זה לא ברור? הוא עשה כך עם המתמחים. עם שליט. הוא האביר. קודם יוצר משבר ואז פותר אותו. אל תפלו בפח שלו.

26 אם הערוץ בחובות, אז איך הוא משלם משכורות של יותר ממאה שקלים בחודש? חיים
  • 08:11
  • 13.12.11

לא אזכיר שמות, כדי שלא אקבל איומים בתביעה כמו שעשה אתמול חזאי מפורסם,

אבל כשקריין חדשות או זוג מראיינים שמופיעים חצי שעה ביום מרוויחים בין 100 ל200 אלף ש"ח בחודש, אז אולי יש לזה חלק בחובות הערוץ?

27 אולי תשאלו מה דעתו של הציבור? הרי זה כספו והוא הצרכן!!!  (לת) אבי
  • 08:12
  • 13.12.11

28 נתניהו והקואליציה הדתית-פשיסטית יביאו לחורבנה של ישראל. מה זה חשוב
  • 08:14
  • 13.12.11

זה רק עניין של זמן עד שהמדינה הזו תהפוך לדיקטטורה אוטוקרטית. בינתיים הפשיזם תופס מקום נכבד. הזוג נתניהו מתחיל להזכיר את הדיקטטורות בפיליפינים, בדרום אמריקה ומזרח אירופה של פעם.
וגרוע מכך הוא השילוב של דת ופשיזם.
אין למדינה כל סיכוי לשרוד בדרך הזו. לא במחינה חברתית, לא מבחינה מדעית ולכן גם לא מבחינה צבאית/בטחונית.
מיום הקמתה ע"י הנהגה סוציאליסטית ועד היום, המדינה משנה אט אט את צביונה מדמוקרטיה לתיאוקרטיה, ממובילה במדע לנחשלת (פרסי הנובל הם תוצאת החינוך של ימי קום המדינה למי שמתבלבל), מאהובה ונערצת בעולם למנודה ודחויה.
נתניהו הוא הגרוע שבראשי הממשלה, זה ששיקולי האגו שלו ושל אשתו גוברים על טובת העם והמדינה, ובשל שיקולים אלה הקים קואליציה דתית, בזמן שהיה יכול לשנות את מהלך ההסטוריה הנוכחית אחרי הבחירות האחרונות, לו היה מקים קואליציה של הליכוד, קדימה והעבודה.

29 שבירת המראה לא תהפוך את המציאות לשונה רונן
  • 08:15
  • 13.12.11

נתניהו ,זה שאתה שובר את המראה האומרת לך שאתה מכוער לא הופכת אותך ליפה.
כל מלחכי הפנכה החברים בקואליציה ,צריכים לדעת ששבירת המראה תגרום להמצאה של אחרת.
כל זמן שאת מושחתים אין שום דרך לברוח מהמציאות.
חיסול ערוץ 10 יגרום לכך שהכוחות יעברו למדיות אחרות. עדיין תימשך הביקורת הקטלנית על נתניהו.
כאשר אתה אפס ,אתה לא יכול ללהפוך למשהו. נתניהו הוא אפס מאז שנולד. הוא מצליח להוכיח לכולנו את אפסיותו כל פעם מחדש. בזכות מפלגת הליכוד הפתטית.

30 ערוץ 10 רחל
  • 08:16
  • 13.12.11

בושה לנתניהו. מדוע לא יוצאים להפגנות נגדו? מדוע נותנים לו תמיד מה
שהוא חפץ? הפך את המדינה שלנו לרוב תושביה לעניים על חשבון משלמי
המסים. די מספיק להתעלל בעם. שיקח את כל הכספים שהוא מזרים לאוכלי
הפינכה שלו וישקם הרבה עוולות . והמבין יבין.

  •   עוד טיקון רוצה תספורת מישהו פה לא מבין?
    • 13:53
    • 13.12.11

    אני ממש לא בעד נתניהו. אבל הטיקון מימן לא צריך את הרחמים שלי או שלך. זה ערוץ פרטי והוא יכול להציל את הערוץ שלו ביום, אבל מה? עדיף לו שמשלמי המיסים יעשו את זה. (את, אם לא הבנת)

31 איזה תיאורים פלסטיים. ממש עיתונות אובייקטיבית במיטבה... על מה יצא הקצף?
  • 08:18
  • 13.12.11

למה בדיוק צריך להמשיך עם ערוץ שלא מכסה את חובותיו ובמקביל משלם ל"טלנטים"(?) שלו משכורות עתק?
אם הבעלים של הערוץ היה מרוויח, האם מישהו מאתנו היה משתתף ברווחיו? אז מדוע שנשתתף בהפסדיו?

מה לזה ולחופש הדיבור, דמוקרטיה ושאר דברים חשובים?
דמגוגיה מטופשת.

32 אלק דמוקרטיה. הון+שילטון. דרך אגב, מדוע לא מראים את ספינות חיל הים מפטרלות מסביב לקידוח של תשובה?  (לת) הגלשנית
  • 08:19
  • 13.12.11

33 אין הבדל בין ערוץ 10 ל-פרי הגליל. מי שחייב צריך להחזיר. אבל....כנסו.. יואב
  • 08:21
  • 13.12.11

פרי הגליל נמצא בפריפריה, אנשים פשוטים ואין מי שיעשה רעש למענם כמו
שעושים עבור ערוץ 10 שאנשיו הם עיתונאים קדושים שאסור חס ושלום שיאבדו את משרתם.
רבותי היקרים! את המדינה הקימו אנשים כפועלי פרי הגליל ודומיהם, לא
העיתונות ולא העיתונאים. אנחנו נסתדר בלי ערוץ 10.
נ.ב אתם העיתונאים הרווחתם ביושר את היחס שמשדרת הכנסת כלפיכם.
תעשו קצת חשבון נפש. עיתונות חשובה מאוד לכל מדינה דמוקרטית בתנאי
שהיא הוגנת ולא מיועדת רק להשפיע ע"י סילופים ושטיפות מח את דעת
הכותב בו. כח שאין לכל אחד מאיתנו האזרחים הפשוטים.

  •   בדיוק - הפוך! ליואב
    • 12:54
    • 13.12.11

    בלי להיכנס לשאלה, מי בעל יותר זכויות בהקמת המדינה - הפועלים או העיתונאים, זו לא השאלה החשובה. פרי גליל מספק עבודה לפועליו ושימורי פירות שכמוהם ניתן להשיג גם מתוצרות אחרות ומייבוא. ערוץ 10, מלבד פרנסה לעובדיו (שאינם יותר חשובים מעובדי פרי גליל לכשעצמם) מספק עוד צינור של חדשות, עוד מערכת עיתונאית חשובה שמשמשת "כלב השמירה של הדמוקרטיה". אולי הם לא הכי טובים, אולי (כנראה) הם לא מתאימים לדיעות שיואב מאמין בהן, אבל בלי ערוץ 10 יהיו פה פחות אנשים שישגיחו על השלטון, ועל הטייקונים, ועל המושחתים, ובמדינה כמו שלנו - שהדמוקרטיה בה גם ככה על כרעי תרנגולת - זה יהיה נורא.

  •   ערוץ10 עוד צינור חדשות? צינור חדשות היה גם ערוץ7 ואז לא התגוללו על סוגרי הערוץ מהשמאל: 'התליינים'  (לת) חופש המידע, חופש הביטוי וחופש ההתארגנות
    • 16:05
    • 13.12.11

34 נתניהו? תחושה שהגענו לרוסיה של פוטין.  (לת) תושב חוזר
  • 08:22
  • 13.12.11

35 ביבי וליברמן מוליכים את ישראל לדיקטטורה נוסח פוטין. מי שעיניו בראשו צריך להגר מכאן.  (לת) יורם
  • 08:22
  • 13.12.11

36 סגירת ערוץ אורלי
  • 08:23
  • 13.12.11

אין לי טלביזיה ואני כלל לא צופה בערוץ 10,אבל בכל זאת מקומם שערוץ נסגר בגלל תחקירים נגד אנשי ממשל ואלפי עובדים ילכו הביתה ,אני מציעה עובדים לערוך הפגנות מול ביתו של נתניהו,אני בטוחה שהציבור יצטרף לא לוותר בקלות על מקום העבודה,שהערוצים האחרים ילחמו גם עבור ערוץ 10 היום זה ערוץ 10 מחר זה ערוץ 2 או 1,אם תהיה סולידריות אז הגזירה תתבטל,עופר עיני יתגייס למען העובדים אפילו שהם לא עובדי הסתדרות.מדובר במאות משפחות .

  •   מעניין איך אורלי בלעה את הספין של הסיבתיות לסגירת הערוץ נקודה למחשבה
    • 01:58
    • 22.08.12

    הערוץ לא נסגר בגלל תחקיר אובייקטיבי.
    אם כבר בגלל דיווחים חד צדדיים לא מאוזנים לאורך זמן, תוך ניהול כושל וניסיון להלביש את חובותיו הפרטיים על הגב של כולנו.

37 פוכר ידיים בדרך לדיקטטורה? הילה
  • 08:23
  • 13.12.11

בישראל לא יקראו לזה דיקטטורה,לא הרי גרשום שולם וחבריו מגרמניה עלו לישראל כדי להימלט מהכבלים של הקונצנזסוס המבדל,המגדיר אחר בתור כופר,מעריך רק את דרכו שלו.לפי שולם,האל הוא נוכח ונעדר,הכלומיות והכל.השאיפה של נתניהו למדינת כל אזרחיה חמקמקה באופן דומה.

38 שקרים,שקרים,ערוץ 10 שייך לבעלי הון השואפים שהציבור ישא בהוצאות כשלונם  (לת) מיכאל
  • 08:24
  • 13.12.11

39 ערוץ 10 Salon
  • 08:24
  • 13.12.11

האם באמת אתה מאמין למה שאתה כותב ?

40 אמצעי תקשורת מסוג מסוים לא חייבים להחזיר חובות.. מיקלוש נמט
  • 08:24
  • 13.12.11

למה הם לא חייבים להחזיר חובות? כי ביבי אשם, ואם הוא לא אשם אז אשתו אשמה , וגם אם ביבי לא אשם וגם אשתו לא, אז בין הדין של הפוליטבירו ירשיעם.
ואחרי זה מדברים על סתימת פיות וחוק לשון הרע בעיתונות הישראלית

עיתון הארץ במיטבו. מצידי אל תפרסמו , בסופו של יום אתם עיתון תעמולה.

41 לא מגיע לכם עוד אוויר  (לת) סוף סןף 10 אני שמח
  • 08:27
  • 13.12.11

42 למשמעת קואליציונית יש רק אבא אחד: ביבי. אוי לבושה  (לת) בגיניסט מאוכזב
  • 08:31
  • 13.12.11

43 אץ נתניהו יש להפיל ויהי מה. לא אחמדיניג'אד מבהיל אותי אלא אחמדיניביבי.  (לת) צביקי
  • 08:31
  • 13.12.11

44 זה חדשות "מדיני-בטחוני"... או טור דעה מתלהם?  (לת) שמאלני שפוי
  • 08:33
  • 13.12.11

45 אין לי וויכוח עם העובדה שברור שביבי רוצה שהערוץ יסגר אבל רצוי גם להעמיד את הדברים בפרופורציה! בכל זאת יש להם חוב של 60 מליון ש"ח!!! אזרח פשוט
  • 08:33
  • 13.12.11

צריך לשאול את מי שיצר את החוב העצום הזה (60 מליון ש"ח!!!!!!!!!!!!!!!! זה המון המון כסף) כיצד הוא הגיע למצב הזה ומדוע הוא משלם מליוני שקלים למגישי החדשות שלו וחברות ההפקה שלו בצורה לא מוצדקת.

כל אזרח פרטי שהיה לו חוב קטן פי 1000 היו כבר מכניסים אותו לכלא אז נא להירגע זה חשוב שיהיו עוד ערוצים מסחריים במדינה אבל קצת פרופורציה.

46 האם כך משתוללים הביריונים של ערוץ 10 בחדרי הבעלים והמנהלים שלהם, בעלי המניות, האחראים לחוב התופח, או שההתנהגות הברוטאלית הזאת נשמרה רק לכנסת? אפשר לחשוב שהם הגיעו לגבות חוב, ולא לשלם חוב. חוצפה. אינפיניטי
  • 08:33
  • 13.12.11

עכשיו גם ברור מדוע נלחמו העיתונאים כאריות על זכותם לשקר מבלי לשלם ללא הוכחת נזק. כך אפשר להמשיך בהסתה פרועה שבמקום לכוון את זעמם על בעליהם, מנותבת לשדות פוליטיים.

47 חרב פיפיות, ועל נתניהו להיזהר קמיקזה
  • 08:37
  • 13.12.11

כי דווקא עכשיו, אם כלי התקשורת יפנימו את המסר, יכול להיות שהם יחליטו לחקור עד הסוף את נתניהו ורעייתו, את סביבתו הפוליטית והפיננסית, את מהלכיו האישיים ואת קשריו עם תורמים ועוד ועוד. לחקור עד הסוף ולפרסם בקול גדול. הוא שחקן פוקר ("פרשת הקלטת") פחדן, וכרגע הוא פשוט העלה את סכום ההימור, כי השרה עלתה לו לראש.

48 עם משכורות של 100000 אלף לחזי על דקה של שידור  (לת) הפוסל
  • 08:37
  • 13.12.11

49 סוגרים את ערוץ 10, כי חובות כספיים צריך לשלם יעל
  • 08:38
  • 13.12.11

כמה שנים אפשר להתעלם מכל הסכם שנחתם ולעשות מה שרוצים?
אם היו נותנים את אותם התנאים שערוץ 10 מקבל כבר בשלב המכרז על הערוץ גם לשאר המתמודדים במכרז, אולי היה זוכה בו מישהו אחר.

50 עניין טכני זניח של 60 מיליון שקלים?  (לת) טכנאי
  • 08:40
  • 13.12.11

51 חבל ורטר. אתה פוגע בשמך הטוב. אין סיכוי שאתה מאמין במה שכתבת כאן גיא
  • 08:41
  • 13.12.11

היו לערוץ 10 המון אפשרויות לשלם. אפילו על ערבות הם סרבו לחתום. דחו להם את התשלום, הם לא עמדו בתנאים עליהם חתמו - על חשבון הציבור!

52 אני אישית מוכנה לתרום להצלת הערוץ ולהצלת חופש הדיבור בישראל עירית ב
  • 08:41
  • 13.12.11

איך עושים את זה?
אנא ערוץ 10 גלו יזמה-תאפשרו לאזרחים מן השורה לתרום לכם באמצעות הטלפונים הסלולריים.מי יודע אולי יש הרבה אזרחים כמוני שרוצים בכל מעודם להחליש את השליט(בישראל כבר מזמן אין מנהיג)המשתיק את אמצעי התקשורת.
אולי הרבה אזרחים כמוני ירצו לתרום לכם ,ל(מרות שאתם גוף פרטי עם מטרות רווח ),למען הצלת הדמוקראטיה בפני הבאים לחסלה.

53 עם ישראל היקר: בקרוב ישראל היום "מרחיבה פעילות" ומתחילה לשדר גם בטלוויזיה  (לת) ביביניטו
  • 08:43
  • 13.12.11

54 "תליינים"?? עיתונאי כמו יוסי ורטר תולים כל יום בכיכר השוק אישי ציבור. ורטר - לשמור על נקיות לשון ולא להידמות לאספסוף  (לת) ס.א.
  • 08:47
  • 13.12.11

55 מה יהיה? מרעילים את כלבי השמירה ערוץ אליך ביבי
  • 08:48
  • 13.12.11

וגם חבל לי על הערוץ. תוכן טוב בחלקו.

56 סיקור כל כך לא מאוזן כבר הרבה זמן שלא קראתי  (לת) גיא
  • 08:51
  • 13.12.11

57 ערוץ 10 הוא ערוץ פרטי. למה הציבור צריך לשלם את חובותיו? למה הזכיינים בעלי ערוץ 10 אינם משלמים את החובות? שאלה (ברצינות)
  • 08:56
  • 13.12.11

ומדוע שילם הערוץ ל"טלאנטים" סכומי עתק שאינו יכול לעמוד בהם?
ולמה "הארץ" לא מסביר לנו את אלה?

  •   מאיפה שאבת את הרעיון ש"הציבור משלם את חובותיו של ערוץ 10"? חשבון פשוט
    • 20:49
    • 13.12.11

    די כבר עם הבורות והקלישאות:
    ערוץ 10 חייב דמי תמלוגים לרגולציה שמפקחת עליו. הרגולציה עצמה מצהירה שהיא אינה זקוקה לכסף ואפשר לדחות את התשלום.
    ערוץ 10 הוא ערוץ פרטי בפיקוח ציבורי: המשמעות הכלכלית של ההגדרה הנ"ל היא שהמדינה ואזרחיה לא משקיעים גרוש בערוץ. רק בעלי המניות משקיעים כסף ומשלמים כל שנה עשרות מיליוני שקלים לאוצר (דמי זיכיון) ולרגלוציה (דמי תמלוגים).
    לא משנה אם הערוץ מפסיד (מאז יומו הראשון) ולא משנה שהוא שילם מאז הקמתו קרוב ל 300 מיליון ש"ח מס הכנסה ולא משנה שהוא מספק עבודה למאות עובדים ישירים ולאלפי משפחות באופן עקיף ולא משנה שהוא מחוייב לממן את היצירה הישראלית המקורית בעשרות מיליוני ש"ח כל שנה.
    הדרישה לשלם כאן ועכשיו 45 מיליון ש"ח לרגולציה היא בדיוק מה שכתב ורטר: מזימה שנרקחה בביתו ובלשכתו של רה"מ כנקמה ישירה וברורה על תחקירי נסיעות ביבי ששודרו בערוץ.

58 למה מדברים על חברת החדשות?? מה עם טלויזית הזבל בסגנון הדור הבא?  (לת) מישה
  • 08:56
  • 13.12.11

59 אחר כך תתבכיינו אתם העיתונאים על "פגיעה בעיתונות" בעעע
  • 08:57
  • 13.12.11

עם כזה ארס ושנאה אתה מצפה מהציבור לסולידריות או למאבק כש"פוגעים בעיתונות"?
וכמובן שלא נעשתה כל פגיעה בעיתונות, אלא צעדים לגיטימיים, אבל על כל צעד לגיטמי שנעשה והעיתונאים זועקים, הציבור הרחב שמח לאיד. למה? בגלל כתבות עלובות כמו אלה.

60 הנצחונות המתוקים מאופיינים בטכניות זניחה :) אמיר
  • 08:57
  • 13.12.11

ובגבם שובל ארוך של משקעי הדרך.

חיסולה הסופי של קרתגו היה עניין טכני וזניח עבור הרומים.
כך גם מכת החסד שמנחית החתול עת מאס במשחק נוסף בטרפו.

שה'טאלנטים' ידאגו לעתידם של מפוטרי ערוץ 10.

61 זה לא אסון אם הערוץ יסגר אורן
  • 08:58
  • 13.12.11

בניגוד למה שאומרים בתקשורת הוא לא מוסיף לריבוי דיעות בחברה הישראלית אלא משכפל את הדיעות שכבר קיימיות באליטה השמאלנית הזניחה ששולטת בתקשורת. מישהו באמת רואה הבדל בין חברת החדשות של ערוץ 10 לזאת של ערוץ 2? כל יום, אותם כתבות, אותם דיעות, אותם ריאיונות מוטים.
אין צורך לצאת מגדרנו כדי לאפשר לשכפול של ערוץ 2 להתקיים, שישלמו את החובות שלהם או שיתחפפו.

62 למה אין פולו-אפ לראיון עם גיזבר קדימה?  (לת) שימשון
  • 08:59
  • 13.12.11

63 קץ לשוד הקופה הציבורית קריין מזג אויר 100000 שקל לחודש שיתיעלו  (לת) חי
  • 09:04
  • 13.12.11

64 אם זה נכון שהחזי של ערוץ 10 דן
  • 09:05
  • 13.12.11

משתכר מאה אלף שקל לחודש, אז בודאי שלא צריך לגלות כלפיהם גמישות.

65 60 מיליון זה לא טכני ולא זניח  (לת) אזרח
  • 09:06
  • 13.12.11

66 סוגרים אתכם כי אתם חייבים כסף. ארז
  • 09:11
  • 13.12.11

אינני קונה את ההתבכיינות הפוליטית.
מנכ"ל צריך לשלם חובות, לא לעסוק ביחצנות פוליטית. ממש עלוב.
שלמו חובותיכם וראו איך אף אחד לא יסגור אתכם.

  •   בעלי הערוץ חייבים להכניס ת'יד לכיס אלי
    • 11:06
    • 13.12.11

    ולשלם את החוב ולא להתבכיין .כבר דחו לכם את פרעון החוב מספר פעמים.אף אחד לא חייב לממן אתכם.. מי שלא ראוי שלא יתבכיין כשהוא נעלם. אולי אם תעלמו יקום ערוץ יעיל יותר ואיכותי יותר מכם. אף פעם לא הייתם ערוץ ששווה צפייה.

67 אז מה, ערוץ 10 נסגר, המדינה שלכם מתחרדת ומדקטטרת, מאיימים על כל העולם כדי להפעיל את חרב הפיפיות, בית המשפט הופך לבדיחה עצובה... מתאים לי, מדינת השקרים שלכם הולכת ונעלמת, מעולם לא היה לה זכות קיום, היום...יותר מתמיד. לא צונאמי יחריב לכם את הבסטה, אלא הבל פיכם וגלגול עינכם המתחסדות  (לת) Yossi V
  • 09:13
  • 13.12.11

  •   אל דאגה, הדמוקרטיה תשמר וציון תעמוד בגאון. כל מה שיהיה זה אזרחים שלא רוצים להשמיד את העם הזה השקם וערב. אוהבים את מדינת היהודים היא מדינת ישראל.  (לת) אבי
    • 10:58
    • 13.12.11

  •   לא משלם 100000 על מיזוג אוויר  (לת) השתגעתם?
    • 13:25
    • 13.12.11

68 התבלבלו בין 10 ל-1 יואל
  • 09:13
  • 13.12.11

אני מעדיף לשלם אגרה על ערוץ 10 ולא לערוץ 1 המשמים.
ההחלטה פועלת גם להגבלת התחרות המסחרית וגם לצמצום הדעות במרחב הציבורי.
יום עצוב.

69 למה עלינו לממן משכורות של 100 אלף שקל לחמדני ממון?  (לת) צופה
  • 09:15
  • 13.12.11

70 מומלץ אבי
  • 09:16
  • 13.12.11

מומלץ לבקר במוזיאון הטרור בברלין, לעקוב אחר דרכי הפעולה של התנועה שהפכה למפלגה, ועם כל הקושי להתבונן על עצמנו ולהבין לאן אנו הולכים. מדאיג ומפחיד.

71 יוצא המרצע מן השק HMJE
  • 09:18
  • 13.12.11

אנשי התקשורת של ערוץ 10 וחלק בערוצי התקשורת האחרים חושפים את בגלוי את עוינותם לנתניהו ולממשלתו. כעת הם מצאו בו, בנתניהו, את האשם האולטימטיבי במצבם הכלכלי ולא התנהגותם המופקרת בתשלומי משכורות עתק "לכוכביהם", לא בניהול כלכלי כושל, לא בשידורים שגורמים לחלק הולך וגובר של צופיהם לצפות בערוצים המתחרים.

באיזו זכות הם לא משלמים את חובם למדינה? תספורות שהטייקונים רצו לעשות למשקיעים נתקלו בתגובות קשות של המשקיעים אבל בערוץ 10 חשבו אנחנו עיתונאים מי יגע בנו ואם ינסו לגעת נכפיש כמו שרק אנחנו יודעים לעשות.

72 לפני שמשלמי המיסים יאפשרו להמשיך שידורי ערוץ10, על הערוץ לקצץ בהוצאות!  (לת) אסור שמשכורת בערוץ10, שעל סף סגירה, תהיה מעל3 פעמים מהשכר הממוצע במשק
  • 09:24
  • 13.12.11

73 עדיין לא מצאתי עיתונאי שיכתוב על הצורך לשלם חובות . בודאי ממי שיכול.  (לת) מאיר שרמן
  • 09:26
  • 13.12.11

74 יש כתבים טובים וחשובים בעיקר בחדשות 10 שחבל עליהם כל השאר לא משהו. בעיקר לילה כלכלי תכנית צהובה וירודה  (לת) צופית
  • 09:27
  • 13.12.11

  •   העתונאי גל, היחיד שהעז לשאול את ליף שאלה טרוויאלית(על אי שרות בצבא) וזכה לבוז מחבריו העתונאים  (לת) שרון גל עתונאי השנה
    • 12:23
    • 13.12.11

75 בעלי המניות לא מוכניל להזרים כסף לערוץ כי הם לא מאמינים בו, אז למה שמשלם המיסים יסכים להזרים כסף?  (לת) שי
  • 09:28
  • 13.12.11

76 אני מתנצל מראש על החריגה מהקו הפוליטי שלי, אבל - אלישיב
  • 09:28
  • 13.12.11

את ערוץ 10 צריך היה לסגור 2 דקות אחרי ההתנצלות לאדלסון.

באותו רגע צריך היה להחריב אותו, לזרות מלח על האדמה שעליה עמד - ולנסות להקים במקומו ערוץ תקשורת ח-ו-פ-ש-י, כזה שאינו מתנצל על תחקיריו ואינו מתקפל בפני בעלי הון.

אני מאד מקווה שממשלת ישראל לא תנפק אגורה ולא תוותר על אגורה לערוץ 10, והלואי שיסגר. אולי כך תהיה תקווה לעוד ערוץ תקשורת חופשית בישראל.

77 שהאיחוד שש
  • 09:30
  • 13.12.11

שהאיחוד האירופי יממן אותם

78 תקשורת עויינת ששכחה את תפקידה אתיקה של פוליטיקה
  • 09:30
  • 13.12.11

בניתוח היסטורי יראו בכם חבורת תלותיים שאיבדה את תפקידה האמיתי לטובת בידור להמון וכסף לכוכבי הרייטינג. מאמר שמבייש כל היגיון.

79 ערוץ 10 לא עמד במחויבותיו הכספיות והחוקיות מיום הקמתו... יוסי
  • 09:32
  • 13.12.11

השארתו על כנו ודחיית חובותיו פעם אחר פעם הם השערוריה. כל זה לפני השאלה כיצד מתפקדת חברת החדשות שלו.

80 הערוץ הראשון בורח מתחקירים על פוליטיקאים לתחקירי שישים הדקות האמריקנית. זו הוכחה לסתימת הפיות בערוץ כנגד ביבי, פיגי וחברי ממשלה, שנתקבעה בחודשים האחרונים. הבוסים של הערוץ 2 נזקקים לממשלה לצורכי רישוי, ותלויים במינויים פוליטים ששולטים בצמתי התקשורת המרכזיים. הם מתפרנסים היטב מפרסומות בתחום יחסי הציבור מטעם משרדי הממשלה. הקשר בין הון, שלטון ותקשורת עובד טוב, והפוליטיקאים מצפים מטייקוני התקשורת לתרומות בפריימריז. עתונאים בכירים מקבלי משכורות בישראל היום . לדוגמא דן מרגלית ויואב לימור שהם רק חלק מהעתונאים שפותו לכתוב בביביתון תמורת כסף קל וטוב. האתנן הסמוי כאן ברור.. לדוגמה דן מרגלית, יואב לימור ....בן גוריון היה נוקם ונוטר בטבעו. ביבי עולה עליו בשמירת טינה. מה גם שההתקפות על רעייתו פגעו באיכות חייו בביתו.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 09:58
  • 13.12.11

  •   שכחת את יוסי ביילין ועוזי ברעם שכותבים קבוע ב"ישראל היום" - גם הם חיילים של ביבי? ערן
    • 13:42
    • 13.12.11

    בסה"כ מדובר בעיתון מאוזן יותר מהמקובל בארצנו.
    שם פשוט לא מתבלבלים כל כך הרבה בין טור "דעות" לטור "חדשות" כמו בעיתונים אחרים.

  •   בישראל היום כותבים גם זהבה גלאון, יהושוע סובול עוזי ברעם, כמה ימנים כותבים באופן קבוע ב"הארץ"?  (לת) ועוד
    • 16:19
    • 14.12.11

81 העיקר שלתשובה מוחקים חובות אזרח פשוט
  • 10:05
  • 13.12.11

גם אם זה על חשבון קרנות הפנסייה של כל אחד ואחת מאיתנו...

82 מושחתים בתקשורת נמאסתם - חיים על חשבוננו ודורשים עוד  (לת) צופה
  • 10:09
  • 13.12.11

83 לא הגזמת קצת איתמר
  • 10:09
  • 13.12.11

עם כל האהבה שיש לי לערוץ 10 שמהווה אלטרנטיבה להגמוניה של ערוץ 2 עדיין אסור לשכוח שזהו ערוץ מסחרי ואין שום סיבה שהציבור ישא בעלויות תפעולו, כפי שהם לא רוצים שהציבור יקבע בו את התכנים(הציבור תומך ימין, לא?).
יתכבדו בעלי הערוץ ויוציאו מכיסם כסף וישלמו את חובם, יתחילו לקצץ בשכר הטאלנטים, אוליי נזכה לראות פנים חדשות ומעניינות בטלוויזיה אולי.

84 כמה צדק כשמנגד יש מנוולים שמבקשים תספורת  (לת) דניאל
  • 10:11
  • 13.12.11

85 בעל המאה הוא בעל הדעה. הגיע הזמן שתפנים זאת. קתו הזקן
  • 10:13
  • 13.12.11

אם אתה רוצה להיות עצמאי, אל תזדקק לכספי ספונסר. כך היה וכך יהיה.

86 מוסוליני חדש ששמו פינוקיו דור 11 ירושלים
  • 10:17
  • 13.12.11

מזל טוב חשבתם ש במדינת היהודים זה לא יקרה? טעות
אבל יש שינוי פינוקיו פחדן ידוע גם מאישתו וגם מדעת הקהל אז מה הפיתרון?
שולחים את החיילים קדימה ומגלגלים עיינים לשמים בתמימות שרק שקרן
בין לאומי על פי אובמה וסרקוזי מסוגל לתחבולות ש כאלה

87 יש לפרסם כל שביב מידע על השחיתות של השלטון רונן
  • 10:18
  • 13.12.11

יש להפסיק לבצע סינון בפרסום המידע. להפסיק לבדוק בדיקה חוזרת ונשנית של אמיתות המידע.
כל שביב של מידע על שחיתות של מערכת השלטון הנוכחית חייבת לצאת לתקשורת.
הליכוד ונתניהו חייבים להבין שפעולותיהם גרמו להורדת הכפפות של התקשורת.גם החשש מתביעות דיבה לא צריך להטריד.
הסיבה היא שהנזק הגדול לפוליטיקאי הוא עצם החשד לא זה שהחשד הופרך.

88 עם כל הכבוד למניפולציה הזו - הערוץ בעל חוב עצום! שי
  • 10:23
  • 13.12.11

אל תספרו סיפורים שהסיבה היחידה היא מלחמות פוליטיות. הערוץ נכשל באופן חרוץ והגיע לגרעונות וחובות עתק. זה מספיק כדי לדרוש מהם לשלם על חוסר המקצועיות הניהולית. למה שכספי הציבור יממנו ערוץ מופרט??

89 ערוץ שרוצה לשמור על עצמאות לא צריך להיות תלוי בחסדי הממשל נתי
  • 10:27
  • 13.12.11

ניהול כושל בבמשך שנים, ובעלים שלא מבינים בטלויזיה, שחשבו שיהפכו את 10 למכרה כסף.
במקום לבדל את עצמם מ-2 , ניסו להתחרות בו ME TOO אבל פתטי.
חבל. אולי תצילו את עצמכם: הפכו את הערוץ ל-ביבי10. דרוקר יהפוך למגיש תוכניות בוקר ויארח מידי יום חכ"י ליכוד וישראל ביתינו.
אולי לא יהיו צופים אבל כסף יגיע.

90 השערוריה האמיתית היא איך טלנטים מרויחים מאה אלף לחודש כשהערוץ חייב 45 מיליון אבי
  • 10:28
  • 13.12.11

מה היה קורה אם ערוץ 10 היה מגלה מפעל כושל החייב 45 מיליון ש"ח למדינה.כל שנה אותו מפעל היה מבטיח להחזיר את החוב אבל לא מחזיר.ובינתיים ההנהלה והעובדים הבכירים ממשיכים להרויח מיליונים.
איזה תחקיר היה עושה ערוץ 10 על פרשיה שכזאת.
מה ההבדל בין התספורת של תשובה לבין אי תשלום החוב של ערוץ 10.
אל תשכחו שהטייקונים בערוץ 10 נהנים גם שנה שנה מהשפעה,כח,יכולת ללחוץ גופים ואנשים. לפחות לא על חשבוננו.

91 איזה הבלים עמית
  • 10:31
  • 13.12.11

איך אמרת? דחו את תשלום עשרות המיליונים פעם אחר מעם. למה תמיד התקשורת חושבת שלה מגיע יותר מכל מגזר אחר. ואם היא לא מקבלת יחס מועדף אז יש יש הסבר של קונספרציה ורשעות פוליטית נגדה וכמובן יש לה במה לצרוח את האשמותיה. האיפה ואיפה ההשמצה הרדיפות הפוליטיות ההיתממות הנלוזה היא של התקשורת. הנה לי יש טוקבק אבל ההשמצות הן מאמר מלא מלים מחכה למאמר המנוגד שיפרסם העיתון הרי תקשורת עוסקת באיזונים לא?

92 ביבי תמשיך אנחנו עוזבים
  • 10:34
  • 13.12.11

לא נישאר פה לשרת בצבא לשלם מיסים. אנחנו אלה ששותקים והולכים. בהצלחה.

93 אם זה סכום כל כך קטן - שמימן ישלם אותו. כשאני לא מחזיר משכנתא - לוקחים לי את הבית. כשאני לא משלם ארנונה (אם אני גר במקום שנהוג בו לשלם ארנונה), מכפילים לי ומעקלים לי. אם אני לא משלם דו"ח חניה - כנ"ל. אבל... אם ערוץ 10 חייב כסף, הוא לא צריך לשלם, זה סכום פעוט... האמת שהוא משדר כל כך הרבה זבל (חוץ מלונדון וקירשנבאום) שזאת אבידה מאוד קטנה.  (לת) דני רופ - שיאן גינס ביחס בין המשכורת החודשית לתרומה לאנושות.
  • 10:37
  • 13.12.11

94 עיתונות פשיסטית. מתי
  • 10:40
  • 13.12.11

חוצפה שאין דוגמה לה חובות צריך להחזיר ומיד .מי שלא משלם את מיסים למדינה הולך לבית הסוהר במה שונים בעלי ערוץ 10.

95 10, כולנו מקצה לקצה שונאים אותכם.. מצידי שתלכו לעזאזל
  • 10:44
  • 13.12.11

אז זהו ,שלא תחשבו שרק הימין שונא אותכם ! הפכתם את הדור הצעיר פה לתת בני אדם עם התועבה שאתם משדרים, תכנים של חורבן תרבותי ערכי ומוסרי, משפחות הפשע הפכו בעזרתכם לגיבורי תרבות(אוי לנו), תוכניות ראלתי שהם רעל,אובדן והיתפוררת חברתית..הטפה לרוע ואנוכיות ,,צר לי אבל אני ושכמותי לא נוכל להגן עליכם..מצידי שתלכו לעזאזל..אתם ורק אתם אשמים, אם החומרים שלכם היו איכותיים איש לא היה יכול לפגוע בכם.

96 פתרון למשבר ערוץ 10 ירון קירשנבוים
  • 10:45
  • 13.12.11

תקחנה "המעושרות" כסף מבני זוגן לכסוי חובות הערוץ. כך תוכלנה להמשיך להתפרסם, וגם תעזורנה למי שהפך אותן למפורסמות.

  •   שמאלנים הם המפיקים והבמאים של תכניות הראליטי המטומטמות  (לת) אנשי הרוח שותקים, על שמשדרים לאזרחים זבל
    • 12:17
    • 13.12.11

97 סגירת ערוץ 10 ניצן
  • 10:53
  • 13.12.11

סתימת פיות, וחיסול ביקורת על השלטון מאד מתאים לליברמן. אבל מפלגה כמו הליכוד??? בגין וודאי מתהפך בקברו!!! המדינה צועדת בצעדי ענק לקראת חיסולה ואני מברך כל אחד שיורד מהארץ!!! כה ירבו!!!! תברחו כמה שיותר מהר וכמה שיותר רחוק! שישארו פה רק מלחכי פנכה ויסמנים שיספרו לביבי כמה הוא אדיר, כמה הוא נשגב, כמה הוא חכם וכמה הוא גיבור! עובדה, הוא עורף ראשים ללא היסוס. חברה, לברוח!!!! כמה שיותר מהר!!!!

98 אם יריב יכול גם אתם יכולים, תשיגו מימון מנרווגיה, בלגיה, שוודיה... שמאלנים התאחדו. ואם אני יכול לשלם את חובותיי בזמן בלי שיערפו לי את הראש אז גם אתם יכולים. הבאתם טלויזיה נוראית, במקום להפוך לערוץ איכותי הפכתם לבררה של הבררה. מגיע לכם להסגר.  (לת) אבי
  • 10:57
  • 13.12.11

99 בשעה טובה,כל הערוצים אומרים חושבים ונראים אותו דבר מי צריך את ערוץ 10...!?  (לת) גידי
  • 11:03
  • 13.12.11

100 ניהול כושל. במקום לשים לנו סרט טוב, שמים איזה סידרה ישראלית משעממת....  (לת) זה כול הסיפור...
  • 11:08
  • 13.12.11

101 המדינה צריכה לתת להם מתנה מה? נושית
  • 11:09
  • 13.12.11

המדינה זה אתה את ואני זה כספנו ואנכנו צריכים לממן את משכורות העתק שלהם שהם כפולות של משכורות ראש הממשלה שרים וחברי כנסת.

102 שיעברו לשדר באינטרנט, נצפה שם  (לת) י
  • 11:10
  • 13.12.11

103 יש מספיק עובדי חינם במדינה שמעון
  • 11:23
  • 13.12.11

יש מספיק עובדי חינם במדינה לא צריך יותר

104 כל הכבוד לממשלת נתניהו - עוד מאות אנשים הולכים להצטרף לתור החתום אבטלה.. נוי
  • 11:28
  • 13.12.11

כל הכבוד..

105 שאלה ליוסי ורטר ולעורך מפוכח
  • 11:30
  • 13.12.11

לו היה מדובר בעיתון "מקור ראשון" גם הייתם מתבטאים כך ?
די לצביעות

106 ותודה ללדור שצד את אולמרט והביא עלינו את המכה הזו.  (לת) שפתי כהן
  • 11:31
  • 13.12.11

107 לאלה קוראים שומרי הדימוקרטיה!!! אני לא אהיה מופתע אם ביבי יבוא עם הצעת חוק בשם: "אסור לכבוש מלפפונים יותר"  (לת) Picaso
  • 11:35
  • 13.12.11

108 ההיסטריה שערוץ 10 כפה על כל העיתונאים עובדת - כולם כותבים אותו הדבר אורן
  • 11:35
  • 13.12.11

איזו כתבה רדודה - איך יכול להיות שביבי רוצה לסגור את ערוץ 10 אם רון לאודר שהוא אחד הממנים הוותיקים שלו שותף בערוץ? וחוץ מזה, אם הערוץ הוא גוף פרטי, מדוע הוא צריך להסתמך על טובות מהממשלה?

109 היידה שרה ולעזאזל הדמוקרטיה יוסי
  • 11:41
  • 13.12.11

יש להעביר את מר בנימין נתניהו מהשלטון ומיד, אם חמצים אנו במדינה דמוקרטית עם חופש דיעות ודיבור; די לנו עם פוטין אחד בעולמינו.

110 להקים מייד מערכת חדשות ודוקו רציניים באינטרנט, ממילא לכולם יהיה סטרימרים תוך זמן קצר ומדורת השבט המזוייפת שמנסים לכפות עלינו תהיה חשובה כקליפת הנעל של שרה  (לת) עדה רבון
  • 11:47
  • 13.12.11

111 שם המשחק: צביעות שלמי הסנדלר
  • 11:48
  • 13.12.11

"הארץ" וערוץ 10 תוקפים בחריפות ובתקיפות כל טייקון שמבקש "תספורת" לחובותיו .
אבל לטייקונים ( יוסי מימן , רון לאודר וכו' ) בעליו של ערוץ 10 מגיעה שמיטת חובות . העתונאים שהם מעסיקים ( וחבריהם בבראנז'ה ) מנהלים קמפיין אגרסיבי וגס רוח , חסר כל מעצורים , כדי להשיג לבוסים שלהם שמיטת חובות .

כלב השמירה של הדימוקרטיה שומר אך ורק על הטייקונים שמאכילים אותו - אבל את כולנו הוא נושך בלי מעצורים .

שם המשחק : צביעות .

112 באו נפתח רשת מספרות תשובה יצחק
  • 12:12
  • 13.12.11

תודיעו לנוחי אילן וליוסי מימן קורס חדש בתספורות אצל מיקי בוגנים

113 לא. סוגרים אתכם כי פשטתם רגל מודרניסט
  • 12:12
  • 13.12.11

והציבור לא מתעניין בתכניכם העלובים. אולי, לו הייתם מנסים להיות טלוויזיה ישראלית ולא טלוויזיה של מיעוט פסיכוטי שגר בפלורנטין...

114 נתניהו מביא אסון גדול על ישראל  (לת) הפיתיה מדלפי
  • 12:14
  • 13.12.11

115 התבכיינות - ודוגמה לתפארת איך התקשורת איננה מסוגלת לבקר את עצמה ימין לייט
  • 12:17
  • 13.12.11

מר וורטר עושה צחוק מעצמו וכך דואג שנתניהו ייבחר שוב - אם זה רמת הביקורת אז למה לא? למה הציבור צריך לשלם בישוויל הבזיון הזה? למה לא בעלי המניות? הקרן החדשה? ?

116 ערוצים פשיסט
  • 12:20
  • 13.12.11

למה לעזאזל עלי לממן ערוץ כלשהוא. מקווה שבקרוב יסגרו גם את ערוץ שתים

117 ערוץ 10 רוצה עכשיו לשתות מהבאר שירק אליה שנים...  (לת) פאבל
  • 12:21
  • 13.12.11

118 הטוקבקיסטים בתשלום של ביבי הגיעו גם לכאן  (לת) בזיון
  • 12:22
  • 13.12.11

119 נושא כזה לא צריך להיות נדון רק בוועדת הכלכלה. מכלכלים את הדיון בדמוקרטיה  (לת) בזיון
  • 12:23
  • 13.12.11

120 לכל הטייקונים מלווים כספים כאילו אין מחר ושומטים חובות. רק את ערוץ 10 סוגרים  (לת) זה פוליטי!!
  • 12:24
  • 13.12.11

121 לי השופט אמר: "נכה או לא, חובות חייבים לשלם"  (לת) חייב מוגבל באמצעים
  • 13:01
  • 13.12.11

122 לא מבין מדוע לא פותחים ערוץ 10 למשל במצרים?  (לת) עדד
  • 13:08
  • 13.12.11

123 ערוץ עשר-הסוף. סוף סוף מנשה
  • 13:21
  • 13.12.11

יאללה, נמאס כבר מכל הקקופוניה הזאת. סגרו את הערוץ הרדוד הזה, "ערוץ המחאה-זוועה" הזה, ותניחו ליושבים בציון.
נמאס!

124 ארץ עניה, בקושי ערוץ מסחרי אחד גבריאל
  • 13:37
  • 13.12.11

האמת צריכה להיאמר, ישראל היא ארץ די עניה, כשלאוכלוסיתה כח כלכלי מאוד קטן, שלא מסוגל להחזיק שני ערוצים מסחריים. כשרק מיליון וחצי ישראלים מהווים למעשה את השוק, בקושי ערוץ 2 עם כל הרייטינג שלו שורד.
מה שיקרה עכשיו מאוד ברור, ערוץ 10 ישבוק, ואז החבר של נתניהו , רון לאודר, יקים ערוץ לבד, בתור מהלך פילנטרופי , שייועד לתמוך בנתניהו , מעין "ישראל היום" טלוויזוני. שלא ירוויח כסף אלא יקדם את האינטרסים של המיליארדר אצל נתניהו כמו אצל בעל הקיזנו אדלסון.
ואנחנו נשלם הכל.

125 BARUCH HASHEM NO NEED FOR TISHKORET  (לת) reb
  • 13:37
  • 13.12.11

126 למה כספי משלם המיסים צריכים לממן הפסדי ערוץ כושל? אזרח
  • 13:43
  • 13.12.11

בלי קשר לדעותיהם. למה צריך להזרים להם כספים להמשך פעילות כשהם משלמים משכורות שערורייתיות לכמה קריינים במקום להתייעל ? זה ערוץ מפסיד וכושל ומבחינה עסקית לא חייבים להצילם

127 חובות ערוץ 10 האריס
  • 13:48
  • 13.12.11

צודק מי שכתב , חובות צריך לשלם, לא חשוב מי אתה, טייקון או ערוץ מסחרי, די לגניבות

128 לא מדובר בקורבנות תמימים!!!! חי
  • 13:51
  • 13.12.11

הערוץ שבזבז הון מיותר על משכורות בכירים (ולא סתם עובדים מהשורה) לא יכול להתלונן. רפי רפש עבר זמנו, דני רופ לא מצדיק כלום, ומימן שקיבל הטבות מפליגות מהמדינה בטח לא ראוי לרחמים שלנו

129 בעל הערוץ יכול וצריך להציל אותו אורני
  • 13:57
  • 13.12.11

מאכילים אותנו בשקר. בעל הערוץ יכול וצריך להציל אותו. וגם אם יסגרו את ערוץ 10 לא נשב שבעה. כל המוכשרים שלהם מוצאים עבודה ברגע, והלא מוכשרים בעליל (גיל תמרי אמרנו?) , נו, אנחנו נסתדר.

130 יוסי,אתה פשוט היסטרי-"לקחו לי, עשו לי, גנבו לי....."מה נסגר איתך?  (לת) שמאלנית לשעבר
  • 14:06
  • 13.12.11

131 תגידו אתם מה יותר גרוע - שלא תראו יותר את גיל תמרי, דני רוף והנוגה הזאת, או שיקחו לכם עוד כסף מהכיס? איך נחיה בלי גיל תמרי?
  • 14:07
  • 13.12.11

לניהול כושל יש מחיר!!!

132 ערוץ 10 מיכאל
  • 14:17
  • 13.12.11

לא נשכח את 24/7 שבה רימיתם את הצופים ומכרתם את הזכיה לשני עלובים כשאתם סוחטים סמס מאתנו. התפללתי שתסגרו בגלל עזות המצח ועליבותכם. בוז לערוץ המניאק השמאלן.

133 בכל הנוגע במלך, כמו בשח. או שזה מט או שתשתוק.  (לת) קרפוב
  • 14:31
  • 13.12.11

134 ערוץ שמשדר "מעושרות" ראוי להיסגר. גם ערוץ 22 זבלן. טלוייזיה מסחרית = זבל מסחרי.  (לת) צבי
  • 14:50
  • 13.12.11

135 ערוץ 9 מקבל הנחות והטבות ומחיקות. אז מה קורה פה? שיהיה יחס שווה לכולם. לא להפלות לטובה את ערוץ 9 הרוסי.....נראה אתכם סוגרים את ערוץ 9........  (לת) מבקרת המדינה
  • 15:12
  • 13.12.11

136 ערוץ 10 לפשיטת רגל - הערוץ ימכר ויחליף בעלים זה הכל ראליסט מצוי
  • 15:38
  • 13.12.11

אני ממבקר בחריפות את פעולת הממשלה ביייחוד בהטלת משמעת קואליציונית בנושא זה (שאינו מרכזי בנושא הפוליטי ולכן ניכר כי היתה יד מכוונת ונוקמת מצד ראש הממשלה הרופס נהנתניהו) אולם חושבני כי זוהי חרב פיפיות על צוארו של נהנתניהו והקואליציה הפשיטית שלו, ערוץ 10 לא יסגר, הוא רק יפשוט את הרגל, ימשיך לפעול תחת שרביט ביה"מש או תחת שרביטו של טייקון אחר.
בוז לממשלת נתניהו אשר סרחה למען נקמה אישית של רוה"מ.

137 ברוכים הבאים לסוריה... אהה... ישראל  (לת) זיו
  • 16:24
  • 13.12.11

138 נעבור כאיש אחד לצפות באל ג'אזירה נתן החכם
  • 16:45
  • 13.12.11

מומלץ! תחנה איכותית יותר מכל חלופה ישראלית מפגרת. ולא מהססת למתוח ביקורת על ביבי ואיווט הבועט.

  •   מה שערוצינו מונעים בא ג'זירקה מדווחים לפעמים באון מפתיע יותר ביושרבהתקלות עם המפגינים בבילעין הבם הראו את הפלשתיני עםהאבן הענקית פחות ממטר מהגיפ הצבאי, הרארו את האמת בהתגשויות בענתות מספר השמאלנים בתחילת הארוע היהב כפול מזה של המנחלים וכן הלאה  (לת) מסכימה
    • 16:14
    • 14.12.11

139 ערוץ 10 אריה
  • 17:03
  • 13.12.11

היה ברור שכנופיות ביבי ליברמן וישי והטייקונים יעשו הכל לסתום את פיהם של דרוקר,רוזנטל ואחרים כולי תיקוות שימצא פתרון לסוגיית החוב של ערוץ 10.

140 ביבי קבלן הביצוע של שרה רק ממלא הוראות מורה לתקשורת
  • 17:23
  • 13.12.11

פשוט מחריד ומחליא לראות את ההתנהלות הברורה של שליטנו הנאור. ובימים האלה אין מלך בישראל. יש פורעים בשטחים ויש פורעים בחופש הביטוי בכנסת. לא פחות.

141 חובות ? תחקירים ? משכורות ? ערוץ 10 מפרפר כבר כמה שנים ומספר פעמים כבר קבל "החייאות" : יונה
  • 17:49
  • 13.12.11

איני יודעת בבהירות מה היו יחסיי מחזיקי הערוץ עם השלטון הקודם (הון-שלטון) - אך כאשר ס.מנהל המחלקה ראה אותי עומדת יום יום סמוך לפתח החדר בו היה מאושפז אבי, כשהמערכות קורסות אחת אחרי השניה - הוא "יעץ" לי "לעזוב" קצת - אולי אז תצא הרוח.
יש להקים ערוץ חדש תחתיו. ומהר - על סמך הלקחים שנלמדו וימלדו .

142 יש להיאבק נגד סגירת הערוץ, למרות הביקורת. דרוקר, אני איתך.  (לת) למען חופש הביטוי
  • 19:36
  • 13.12.11

143 חסרונו של הערוץ לא יורגש. בטח לא הממשלה צריכה לממן  (לת) צופה
  • 20:16
  • 13.12.11

144 במדינה דמוקרטית השלטון לא מממן טלויזיה  (לת) דמוקרט
  • 20:22
  • 13.12.11

145 עיתונאי חצר קטן שלי מלכה
  • 22:42
  • 13.12.11

לא צריך ללכת רחוק מיוסי ורטר ולראות מה גרוע! בעיתונות הישראלית!!
1. השנאה מעבירה אותו על דעתו
2. עירבוב דעה אישית בכל מילה שניה
3. אם לא יכול לתקוף את ראש הממשלה הוא יתקוף את אשתו
4. לא שם לב לקובץ השטויות שכתב

כל יום אנשים הולכים למשפט, מעצר, הוצאה לפועל על אי תשלום!! ובסכומים ננסיים לעומת "סתם 60 מליוןל ש"ח".

הידיעה של ורטא והסיפור של בן דב - מראים כמה העיותנאים בישראל התחברו לצד הלא נכון של הדיווח!!

יוסי ורטר - אם אני הייתי חייבת לך "סתם 60 מליון ש"ח" היית מוותר על התשלום?

146 עתונות הסטרית ומתלהמת אלי
  • 23:02
  • 13.12.11

חבל שלא יכולת להיות עניני יותר.
בשורה התחתונה מדובר בעסק מסחרי שמנסה לא לעמוד בהתחיבויותיו לציבור.

למשקיעים הוצע לדחות את התשלום בתמורה לערבות אישית והם סירבו, למה שאני אתן לעסק שלהם הלוואה אם הם עצמם אינם מוכנים לערוב להלוואה?

הרעיון של ערוצים מסחריים אינו שהציבור יממן אותם אלא שהם יחזיקו את עצמם, אם ערוץ 10 אינו יכול להחזיק עצמו, שישלם את החובות ויחזיר את הזכיון.

147 ערוץ 10 דוד ארליך
  • 06:58
  • 14.12.11

ערוץ 10 צריך לדעת שדמוקרטיה זה לא רק להגיד ולטעון

148 סגירת ערוץ 10- "תלייתו של ערוץ 10" ילון גורביץ
  • 10:13
  • 14.12.11

די לפופוליזם- משך שנים ערוץ 10 מונע עבודה ממאות יוצרים עצמאיים- במאים, צלמים, מפיקים, עורכים, אנשי סאונד ועוד...בכך הוא מפר את תנאי המכרז עליו בעלי הערוץ חתומים. ומונע הפקתם של עשרות תכניות איכות לטובת הציבור בישראל. חברה שאינה עומדת בהתחייבויותיה משך שנים צריכה להסגר לאלתר ולהתחלף באחרת.
מה קורה כאשר האזרח הקטן מאחר בתשלום חובותיו???

149 למה אינכם מצביעים משכורות העתק של הטלנטים, למה אינכם מצביעם על האפשרויות לטיקונים עצמם נמאס מהתנהלות ערוץ 10 הבזבזני וההתקפות עליהם במחאה החברתית זה המצב שערוץ פרטי תלוי בממנים לא הכל נתניהו ככל שאתם מבטאים שנאה חולנית אליו אתם משניאים את עצמכם  (לת) אתם פשוט מגזימים באופן מקומם
  • 12:01
  • 14.12.11

150 קישקוש צחי
  • 13:37
  • 14.12.11

איזה תאורים מטפלצנים על נתניהו בסה"כ דורשים מהם להחזיר את חובם אם היו מוותרים להם היו מאשימים את נתניהו בשחיתות

151 ערוצ 10 בכינים אבא גנוב
  • 18:10
  • 14.12.11

חוב של 60 מליון למה שיותרו להםl למה על אי תשלום הכי קטן של האזרח הפשוט גומרימ לו את החיים ואף אחד לא צועק jjjjjj

152 ערוץ 10 אזרח
  • 08:15
  • 15.12.11

ערוץ 10

153 "מעורר חלחלה" י.
  • 18:37
  • 15.12.11

אכן, לא פחות.

דוקא בתקופה הזו אני קוראת יותר הארץ.

154 .......במצב כמו כיום לא משתלם להשקיע בערוץ 10 אם הם יעשו רפורמת שכר אז ישתלם....... .......
  • 21:16
  • 15.12.11

ערוץ 10 צריך להפסיק לשלם ל5 "טאלנטים" 2 מיליון שקל בחודש שכר ואז אולי הם ימצאו משקיע ואם לא יפסיקו עם חגיגות השכר הם ישקעו השאלה מה הם בוחרים למצוא משקיע או לשקוע?

155 כל הכבוד שערוץ 10 נסגר שבוגרי גלי-צה"ל הפרוטקציונרים יחפשו עבודה במקום אחר אקדמאי נאה
  • 22:30
  • 15.12.11

כל הכבוד שערוץ 10 נסגר שבוגרי גלי-צה"ל הפרוטקציונרים יחפשו עבודה במקום אחר

156 לכותב: אתה וחבריך חיים בבועה, בועת ה"תקשורת". אתם לא תקשורת בכלל. אתם מכונת תעמולה ברנז'אית, אגואיסטית, חיה בתוך עצמה, שנואה על הציבור, מתעלמת מהאסונות האמיתיים המתרחשים היום בישראל כמו אסון הזרים והמסתננים, כי אתם שונאים את הציבור היהודי והציוני, אתם מיעוט מאוס עלוב ואומלל. ולנושא המסוים: ערוץ 10 שייך למיליארדרים, ואם הם לא מסוגלים לממן את משכורות העתק של חבריך (שרובם בלתי נסבלים כשרואים אותם על המסך), אז שייסגר הדבר הזה, וזה מה שרוצה רוב הציבור.  (לת) בן דוד, ודי לצנזורה, נוסף לכל.
  • 02:32
  • 16.12.11

157 אם זה היה טיקון אחר, שלא קשור לתקשורת ורוצה מחיקת חובות הכותרת היתה שונה. גל
  • 15:25
  • 16.12.11

על ערוץ 10 אף אחד לא יבכה. זה ערוץ שהיה אמור ליצא אלטרנטיבה לערוץ 2 ובסך הכול היה העתק זול של אותו ערוץ. היו צריכים לסגור את הערוץ הזה מזמן!!!

158 ערוץ עשר הוא עסק לכל דבר ןעינין אם הוא לא ריווחי שיסגר תפסיקו ליבכות  (לת) דורון
  • 08:11
  • 18.12.11

159 יעקב איילון, תמר איש שלום,לונדון+קירשנבאם,רופ = 100,000 ש"ח בחודש  (לת) 500,000 ש"ח
  • 12:17
  • 18.12.11

160 ערוץ טלויזיה דני
  • 12:56
  • 18.12.11

נתניהו ושרה מפחדים מהערוץ ונתניהו ממשיך לשקר לכולם בפנים.
דיקטטורה של ממש. צריך להתחיל למלא את התגובות על כל המעללים
ולבוא חשבון עם הליכוד בבחירות.

161 "ראש הממשלה ורעייתו שהם כידוע מעל לכל ביקורת?????? "היגזמת ברכה
  • 12:15
  • 19.12.11

אין יום אחד של חסד לבני הזוג האלה. כל יום התיקשורת שותה את דמם. אינני חסידה שלהם אבל גם לא שלך ורטר. קצת הגינות עיתונאית לא תזיק. זאת הסיבה שכל כך לא מאמינים לכם. דרוש תיקון דחוף ומיידי של הגישה שלכם

162 סכום זעיר, 60 מליון ש"ח. אנו בטוחים שלו היה מוקצה לאיזשהו מאחז בשטחים, ל"הארץ" ממש לא היה אכפת... מודרניסט
  • 00:14
  • 22.08.12

"תליינים", אה? לא, אתם לא מסיתים בכלל. לא פנאטים. מאוד מאוד שונים מ"השבוע" של 95. בגלל זה הממשלה, והציבור, נורא קשובים ל"הארץ"!

163 התליינים הם התקשורת הפרוצה לכל קמפיין הסתה סתם אזרח שפוי
  • 02:24
  • 22.08.12

"לחברת חדשות שהעזה להרגיז כמה מהשרים האלה - ובראשם ראש הממשלה ורעייתו, שהם כידוע מעל לכל ביקורת "
הפוסל במומו פוסל אמרו חכמים
התקשורת עצמה היא מעל לכל ביקורת ומשדרת מתחת לכל ביקורת במקרים רבים

או שידעו להחזיק עסק מנוהל כמו שצריך או שלא

אם אני בעל חברה אף אחד לא דוחה לי חובות
למה הם טובים ממני?

164 סגירת ערוץ 10: אין יותר צדק חברתי מזה.  (לת) dor
  • 07:55
  • 22.08.12

165 ממש תענוג הכתבה-מורגש שהכותב עם קצף על שפתיים-בראוו ליכוד! susi
  • 13:33
  • 22.08.12


סוף,סוף ממשלת רכיכות מחליטה לשלוט! לפרק מעורת נחשים של סמול שפל בתקשורת! לא מספיק! יש לא פחות שונאי מדינה בבתי משפט-לטהר!
אך למען לעשות זאת יעיל מצב אזרחים חייב!! להשתפר! ואבטלה היא אויב הכי גדול של אזרח,כדאי שממשלה תתיחס לכך בכובד ראש!

166 שוטה שרק רשעותו עולה על טפשותו, שוטה שיטה בכם שוטים, אף פוליטיקאי לא מתנהג כך, זו מאפיה לא דמוקרטיה.  (לת) Yigal Cohen
  • 14:54
  • 23.08.12

167 לכלבי התקשורת דם כחול אזרח
  • 15:31
  • 23.08.12

מותר שהציבור יסבסד להם 100,000 ש"ח לחודש שכר טלנט כדי שהם יירקו על הציבור