המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

נוסעת סירבה לעבור לשבת מאחור, חרדים עצרו את הנסיעה

האישה, שעלתה לאוטובוס לי-ם וישבה מלפנים, זכתה לגידופים ולמקום הוזעק שוטר שהציע ש"תכבד" את החרדים. דובר אגד: הבעיה הולכת ומחמירה

עדות נוספת לאפליית נשים: חרדים מאשדוד גידפו אשה שישבה בקדמת אוטובוס לירושלים, דרשו שתעבור לחלק האחורי, ומשסירבה עיכבו את הנסיעה בחצי שעה. שוטר שהוזעק למקום ניסה לשדלה "לכבד" את החרדים ולשבת מאחור, אך היא התמידה בסירובה. השוטר לא התעקש, והנהג יצא לדרך. דובר אגד התייחס אמש לנוסעים החרדים באשדוד ואמר כי "מדובר בבעיה קשה מאוד, שהולכת ומחמירה".

טניה רוזנבליט עלתה ביום שישי בבוקר על קו אגד 451 מאשדוד לשכונה חרדית בירושלים, לצורכי עבודה. לדבריה, היא היתה לבושה באופן צנוע, אך העובדה שבחרה לשבת בקדמת האוטובוס קוממה עליה את הנוסעים החרדים. רוזנבליט מספרת שהנהג הופתע לראות אשה חילונית עולה לאוטובוס, וכמעט שלא עצר לה בתחנה. "הייתי צריכה לנופף לו שיעצור", סיפרה אתמול, "כשנכנסתי לאוטובוס הוא היה מופתע והסביר לי שהיחידים שעולים על האוטובוס הם חרדים".

רוזנבליט, אתמול. שוטר הציע ש"תכבד" את החרדים ותעבור לאחור
רוזנבליט, אתמול. שוטר הציע ש"תכבד" את החרדים ותעבור לאחור. צילום: אילן אסייג

שתי תחנות אחר כך החל הבלגן, כשקבוצה נוספת של גברים חרדים עלתה. "החרדים שעלו בתחנה הראשונה אחריי עצרו לכמה רגעים, נעצו בי מבטים מזלזלים, והתיישבו לאחר מכן ללא מלה", סיפרה רוזנבליט, "אבל בתחנה לאחר מכן עלה נוסע חרדי נוסף שפשוט מנע מהנהג לסגור את הדלת, תוך כדי שהוא קורא לעברי שיקסע ומביט בי בבוז. הוא אמר לנהג שזו זכותם וזו חוצפה, שהם משלמים על הנסיעה והם לא רוצים ‘אנשים כאלו'. הנהג ניסה להסביר להם שהם מעכבים אותו, אבל החרדי דרש ממני לשבת בחלק האחורי של האוטובוס, ‘כי גברים יהודים לא יכולים לשבת מאחורי נשים'. היו חרדים שישבו על המדרגות ליד הנהג. סירבתי לעבור אחורה".

לדבריה, נוסעים אחרים קראו לנהג להתערב, לא בשל האפליה אלא מאחר שהם מאחרים לפגישה. חלקם ביקשו לרדת מהאוטובוס ולקבל את הכסף חזרה. הנהג התקשר למשטרה, ולפי רוזנבליט, עד בואו של השוטר אף אחד לא ניסה לדבר אתה מלבד הגידופים והדרישות לעבור אחורה: "בינתיים החלה התקהלות של גברים חרדים מחוץ לאוטובוס. האמת, התחלתי לפחד. הוא התחיל לצעוק ביידיש, והצעקות שלו היו מאוד מיליטנטיות. היו שם משהו כמו 20 גברים לבושים בשחור. רובם היו סקרנים בוודאי, אבל בהחלט תמכו בו והיו בצד שלו".

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב כתבות "הארץ" ישירות אליכם

השוטר ניהל עם יוזם המחאה החרדי "שיחה נעימה בצד", לפי רוזבליט, ואז פנה אליה ושאל אותה אם היא מוכנה לשבת מאחור. משסירבה, ירד החרדי הזועם בתחנת האוטובוס באשדוד והאוטובוס יצא שוב לדרך.

התקהלות חרדים מחוץ לאוטובוס, שלשום באשדוד
התקהלות חרדים מחוץ לאוטובוס, שלשום באשדוד .

בעקבות האירוע שטחה רוזנבליט את פרטי המקרה בפני חבריה בפייסבוק: "אני מספרת את זה לא כדי להכריז על יהודים אורתודוקסים כרוע טהור, אלא כי מדובר בבעיה חברתית חינוכית. יש הרבה דברים יפים בדת אבל זו טעות להכריח אנשים לבחור בדת, ושמשתמשים בדת כתירוץ לחיסול זכויותיהם הבסיסיות של אנשים: הזכות לחירות והזכות לכבוד. אני אמנם מדברת על החרדים הקיצוניים, אבל סימנים קלים של דיכוי נשים בשם הדת ניתן לראות בכל הזרמים - הפסיקו השימוש בדת כתירוץ לדיכוי! זה לא צודק וזה משפיל. אם הנשים שלהם לא יכולות להילחם בהם, מישהו אחר צריך! זה חייב להיפסק".

באגד מגנים את המקרה, אולם מודים כי מדובר בתופעה שמתרחבת. דובר אגד, רון רטנר, מסר: "לצערי, באשדוד ישנה קהילה גדולה של חרדים שמקצתם מתנהגים באופן קיצוני, שמפר לעתים את האיזון ואת השלווה של נוסעי התחבורה הציבורית. זו בעיה קשה מאוד והיא הולכת ומחמירה".

רטנר הוסיף כי "ההנחיות של אגד, באופן חד-משמעי, הן שאין ליצור ואין לאפשר שום הפרדה באוטובוס אלא וזו וולנטרית, כשכל אדם יושב היכן שהוא חפץ. במקרה הזה לא רק הנוסעת היתה הקורבן אלא גם הנהג, שהיה חסר אונים נוכח האלימות שאירעה באוטובוס. זה בלתי נסבל וצריך לשים לזה סוף".

Read this article in English: Israeli woman refuses ultra-Orthodox dictate to move to back of bus




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אישה אמיצה Gill
  • 06:44
  • 18.12.11

כל הכבוד לך. אני שמח שלא נכנעת ושלא היתה התדרדרות לאלימות פיזית. אין שום הצדקה למה שעשו לך!

  •   מה עשו לה? מאז ומתמיד היתה הפרדה מגדרית ביהודות.  (לת) דליה
    • 10:00
    • 18.12.11

  •   פרס ישראל על שמירת זכויות האשה והפרט!!  (לת) כל הכבוד לך טניה!
    • 10:09
    • 18.12.11

  •   שתכבד את החרדים? שיכבדו אותה ...!!  (לת) מחבב נשים
    • 10:31
    • 18.12.11

  •   דליה, מדובר באוטובוס ציבורי ולא בבית כנסת. הפנימו.  (לת) ריקי
    • 10:37
    • 18.12.11

  •   השאלה האמיתית: למה השוטר עדיין עובד במשטרה?! למה הוא לא עצר את המתפרע?!!  (לת) עם ישראל לדורותיו
    • 10:48
    • 18.12.11

  •   ריקי, האוטובוס הזה עובר כמעט ורק בשכונות חרדיות.  (לת) דליה
    • 10:57
    • 18.12.11

  •   בדיוק כך  (לת) חילונית
    • 11:07
    • 18.12.11

  •   גם אני מעריצה את האישה על החוסן ועל שלא נתנה להשפילה  (לת) אילנה
    • 11:07
    • 18.12.11

  •   הפרדה מיגדרית קיצונית שושנה
    • 11:59
    • 18.12.11

    את טועה דליה יש סוגים של הפרדה מגדרית שמקובלת ונותנות כבוד לאשה. וש כאלה שמשפילות אותה.
    בימי קדם היו נשים נביאות נשים שרו בציבור למי שלא מאמין שרק יפתח את התנך. ואפילו בבתי כנסת העתיקים לא הוכח ארכיאולוגית שהיתה הפרדה בין נשים לגברים.
    כמה עצוב שבמקום לקרב את הדת עושים "היהודים" האלה חטאים של הלבנת אנשים בציבור.

  •   הוא עובר בירושלים יעל
    • 12:25
    • 18.12.11

    וירושלים מתחרדת, ולכן הוא עובר כמעט רק בשכונות חרדיות. כל אוטובוס בירושלים עובר כמעט בשכונה חרדית זו או אחרת.
    הבעיה היא שכבר לא נותר מקום לאישה בעיר הבירה של ישראל. ושההתנהגות שלהם כבר אינה גובלת בשכונות ספציפיות-אלא בכל ישראל- אשדוד, ירושלים, בני ברק, רחובות, וכפי שהם מאיימים-הם מתרבים מהר יותר-עוד 20 שנה הקול שלנו כבר לא יחשב. אני מקווה שהמשיח יבוא עד אז- כי אני לא יודעת איך אסבול את זה.

  •   so??? יעל
    • 12:47
    • 18.12.11

    האוטובוס הזה הינו אוטובוס ציבורי. מתוך כך, כל אחד שרוצה לנסוע בו עולה, משלם ונוסע. לא מוצא חן בעיני החרדים? שיתכבדו ויבדקו מה המצב בברוקלין, באנטוורפן או בלונדון. שם כבר אמרו להם שאין שום דבר בחוק באוסר עליהם ללכת ברגל.

  •   דליה, ממשל לא משנה אם האוטובוס עובר בשכונות חרדיות או לא. אוטובוס ציבורי עובד לפי כללי המדינה על פיהם אסור להפלות. ריקי
    • 13:04
    • 18.12.11

    מיעוט קטן של גברים אלימים לא יכול לקבוע מה יקרה במרחב הציבורי. יש גם חרדיות שרוצות לשבת לצד בן זוגן ולא בסוף האוטובוס, אך להן אין אומץ לדבר (הן לפעמים כותבות באינטרנט), מזל שיש חילוניות שיילחמו גם עבורן.

  •   אז מה?  (לת) גידי
    • 13:29
    • 18.12.11

  •   פרובוקציה בשקל. כאילו שאין מסתננים בגבול הפרוץ ואין בעיות ריכוזיות ותספורות של טייקונים... פרובוקציה בשקל
    • 14:37
    • 18.12.11

    נו באמת, לא שאני תומך בכל מה שעושים החרדים, אבל בחייכם. קצת פרופורציות. אם זה מה שנוח להם ןלנשותיהם, שימשיכו לעשות זאת בגטאות שלהם. מכאן ועד התעסקות בלתי פוסקת הדרך עוד ארוכה..

  •   רואים שאפילו את התנ"ך את לא קוראת. יובל
    • 14:43
    • 18.12.11

    הפרדה מגדרית היא המצאה של השובינסטים שבדתיים, והיא נשמרת רק במשטרים חשוכים כמו המשטרים האיסלאמיים. היהדות לא הפרידה בין גברים ונשים, ולעולם לא פסלה קול אשה בשירה. לפני שאת כותבת שטויות, תקראי בתורה.

  •   ריקי, איפה פה האפליה? אפשר לשנות שגברים ישבו מאחורה ונשים מקדימה  (לת) דליה
    • 14:48
    • 18.12.11

  •   שישתו סודה והכל ירגע.  (לת) אין עליך!
    • 14:58
    • 18.12.11

  •   אז מה?! דני
    • 15:07
    • 18.12.11

    חוק הוא חוק הוא חוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אין לאפשר ביזוי החוק על ידי פלוני או אלמונית - תפנימי.

  •   היא נסעה באוטובוס כי הוא הוביל אותה למקום עבודתה. על מה את מסנגרת? שישמרו על מגדריות בבית שלהם ובביי הכנסת שלהם. אוטובוס הוא מקום צבורי, לא משנה לאן הוא נוסע.  (לת) רות
    • 15:09
    • 18.12.11

  •   אתה שפוי? לארי בירד
    • 16:25
    • 18.12.11

    גטאות? אוטובוס בין עירוני בין אשדוד לירושלים. עוד לא הבנת שאם לא תילחם על העקרון אז יהיה סחף? "גברים יהודים לא יישבו מאחורי נשים?" קראת את זה?

  •   גם אני חושבת כמוך אסתר
    • 16:50
    • 18.12.11

    אצל דוסים האשה היא סוג ב' ולכן הם אינם מכבדים את האשה
    אני מצדיעה לטניה רוזנבליט על הגבורה שלה. מקווה
    שכל הנשים תתנהגנה כמוה על מנת להראות להם שהם
    לא הבוסים באוטובוסים.

  •   דליה, האפליה היא בכך שמישהו חושב בת-אור
    • 18:56
    • 18.12.11

    שיש לו זכות לקבוע לאחר איפה הוא יישב. שכל אחד ישמור על עצמו, על היצרים שלו, על הידיים שלו כו'.
    ולפי דברי אותו מתפרע - "אסור לגברים לשבת מאחורי נשים".

  •   אין לך מושג וזה לא נכון.  (לת) גדי
    • 20:15
    • 18.12.11

  •   דליה. השפילו אותה וזה בלתי נסבל במקום ציבורי, ומי שלא רוצה לא יסע.  (לת) דודי
    • 23:18
    • 18.12.11

  •   אז שיפתחו חברת אוטובוסים משלהם ושם ישימו את הנשים גם בבגאז' מבחינתי..  (לת) יוליה
    • 10:55
    • 19.12.11

  •   גיבורה אמיתית - בלי שום פוזה ממש בצניעות כל הכבוד לך  (לת) יודה
    • 11:48
    • 19.12.11

  •   אתה זה שלא יודע כלום. כי לא למדו אתך. השכלה גבוהה גם "קראת" בבית או שהלכת ללמוד אצל המומחים?  (לת) שמואל
    • 08:16
    • 20.12.11

02 כל הכבוד לגברת  (לת) Ani
  • 06:48
  • 18.12.11

  •   החרדים = גוי של שבת של החילונים. מורה נבוכים
    • 08:46
    • 18.12.11

    הרוב המכריע של החילונים, כולל מצביעי שמאל, נגד מדינת כל אזרחיה ובעד מדינה יהודית. רק שלחילונים "לא נעים" לחוקק חוקי כנסת מתאימים, כאשר בכל העולם אירגונים יהודים ליברלים נמצאים בחזית המאבק למען הפרדת הדת מהמדינה ולמען מדינת כל אזרחיה. אז הפתרון של החילונים הצבועים הוא להיות "נאנסים" ע"י ה"סחטנות" של הדתיים והחרדים. בפועל החרדים ודומיהם הם האחרונים שנזקקים לחוקי הנישואים והגרושים או לחוקי הגיור. הם יכולים בקלות לנהל את ענייני האישות שלהם באמצעות רשימות משלהם, כפי שנהגו ונוהגים בגולה.

  •   the biggest threat to the jewish people are the orthodox Isaac
    • 09:16
    • 18.12.11

    These Pherasis invented their own religon and we have to put up with these free riders lazy bums.

  •   The Orthodox are the only jewish community in diaspora which is not diminishing (Jewish Chronicle).  (לת) Judge
    • 11:17
    • 18.12.11

  •   So what? So are insects and bacteria  (לת) biologist
    • 12:22
    • 18.12.11

  •   כבוד ה-Judge, אתה טועה ומטעה. רות
    • 15:22
    • 18.12.11

    כנס פעם בערב שבת לבית כנסת ליברלי , הומה אדם , יהודים בלב ונפש, , היהדות לא בנויה רק מאורתודוכסים, לידיעתך.

  •   No: he biggest threat is Judism itself  (לת) ABC
    • 15:35
    • 18.12.11

  •   לא רק שהיא לא בנויה מאורתודוקסים. אתם מיעוט שבמיעוט. בארה"ב האורתודוקסים שלום
    • 19:05
    • 18.12.11

    הם לא יותר מ10 אחוזים מכלל היהודים. וגם שם רוב האורתודוקסים יחסית מתונים בדרך כלל

  •   לא קשור - אפשר להאמין ולכבד את הזולת תהה אמונתו אשר תהה.  (לת) בו
    • 22:53
    • 19.12.11

  •   אל תעשו לי טובות  (לת) כדרלעומר
    • 07:49
    • 21.12.11

03 לא יאומן! צריך להציף את האוטובוסים הללו בנשים כדי נאור
  • 06:49
  • 18.12.11

שהבורות הזאת תמחה

  •   לא רק צריך אלא עושים את זה ב1/1 - כנסו! שמים סוף להדרת נשים!
    • 09:02
    • 18.12.11

    אירוע ענק וחשוב, נעלה בהמונינו על האוטובוסים ונדאג לשבת ללא הפרדה והדרה:
    https://www.facebook.com/#!/events/283846134992703/

  •   מדובר בשמאלנים שטוענים כל העת שהעיקר בדמוקרטיה אלה זכויות המיעוטים.  (לת) שיא גינס לצביעות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • 13:03
    • 18.12.11

  •   מתי ואיפה. אני נורא רוצה לפעול ולא יודעת איך  (לת) ניצה
    • 14:00
    • 18.12.11

04 כל הכבוד לך אישה!!!!! מי שלא נאה לו שלא יסע בתחבורה ציבורית ויזמין מונית פרטית ובה הוא זכאי לדרוש את התנאים שלו.  (לת) יש להלחם בשרצים
  • 06:50
  • 18.12.11

  •   מה בדיוק הבעיה בהפרדה? מאז ומתמיד היתה הפרדה ביהדות. מה גם שהאוטובוס עובר כמעט ורק בשכונות חרדיות  (לת) שאלה
    • 11:05
    • 18.12.11

  •   גם האושביץ היתה הפרדה. תמיד. תשאל את עורלך יתד נאמן - אצלו זו אסמכתא. כנראה גם אצלך.  (לת) איך נדע איפה הכח?
    • 12:10
    • 18.12.11

  •   שהם ישבו מאחור ושיאסרו עליהם לשיר ולהצביע בבחירות.  (לת) וללכת למכון כושר
    • 12:13
    • 18.12.11

  •   החליטו פתאום להיות עוד יותר צדיקים מאשר אבותיהם יעל
    • 12:50
    • 18.12.11

    כל ההפרדה הזו אינה אלא המצאה של העשור האחרון. עובדה, שלא שמענו על השטות הזו . מסתבר, שבגן העדן המקום הולך ומתמלא, וצדיקים סתם כבר לא נכנסים. אחרת אין להבין את העובדה שהם החליטו להחמיר עוד יותר מאשר בחמשת אלפי השנה שהם טוענים שהעולם קיים.

  •   איפה זה כתוב בתורה?  (לת) אודליה
    • 14:12
    • 18.12.11

05 שיחרימו כבר ויהיו אוטובוסים בשבת אורי
  • 06:52
  • 18.12.11

כמה אפשר עם השטויות הללו

06 רק החרדים השפויים בעזרת גדולי הרבנים יוכלו למגר את התופעה הבזויה הזאת שלומי
  • 06:55
  • 18.12.11

רוב רובם של הרבנים מתנגדים לשטות הזאת,
ודאי רוב רובו של הציבור החרדי מתנגד, זה סחף של מיעוט עצבני ופנאטי
שמשגע את כולם ולצערנו נסחפים אחריו כי זה נושא רגיש ואף אחד לא רוצה להצטייר כמתנגד לצניעות """ והמצב רק מחמיר!

תפעלו דרך חברי הכנסת והעסקנים החרדים רק הם יוכלו למגר,
זעקת החילוניים רק תגביר אצלם את הקיצוניות במאבק!!!!!!

  •   מה המשותף לחרדים ואספסוף במדינה ערבית ישראל
    • 08:19
    • 18.12.11

    שם צועקים ישראל וכולם מתאחדים כאילו כל הצרות שלהם יפתרו,
    והחרדים צועקים צניעות וכולם מיישרים קו, כאילו שכל הטוהר נמצא בצד שלהם.
    שתי תופעות של צביעות וטיפשות

07 כל הכבוד לטניה החבר
  • 06:58
  • 18.12.11

כל הכבוד לה על אי-גמישות. כך יהיה
נמאס מהדוסים כבר... למה הם מכתיבים לנו נורמות לחיים ?
שוב, כול הכבוד לה !

08 ככההמיואשת כה זה גם התחיל בגרמניה המיואש
  • 06:59
  • 18.12.11

האבסורד המגוחך הוא שפה אנחנו עושים זאת לעצמנו, אנחנו משווים בזלזול ״כמו באירן״, ״ כמו בסעודיה״ מצקצקים בלשוננו כאילו אנחנו כאלה נעלים וכאלה צדיקים- ממש עם סגולה! זאת לא תופעה, זאת תחילתה של שקיעה תרבותית, מלחמת אחרים וסופה של הבדיחה המאוד עצובה שנקראת ישראל דמוקרטית. אם החרדים התנהגו ככה גם באירופה לפני 60 שנה, אז הכל מובן. וזה מאוד עצוב.

  •   אז זהו שהם לא יעלי
    • 07:25
    • 18.12.11

    תלמד קצת הסטוריה ותבין שדווקא המתבוללים הפריעו לנאצים יותר, כי הם ממש איימו על טוהר הגזע... וחוץ מזה, כל ההחמרות האלה הן המצאות חדשות לגמרי של אנשים שבאמת לומדים מאירן.

  •   עד שארגונים יהודים העניקו לנאצים עילה לגיטימית להכריז על היהודים כאלמנט עוין, לא היתה רדיפה כלשהי של יהודים בתור שכאלה. רק כקומוניסטים.  (לת) למען הדיוק ההיסטורי
    • 08:53
    • 18.12.11

  •   את טועה, כך זה התחיל בגרמניה, חוקי הדרה קטנים כאלה שאיש לא שם לב או לא ממש אכפת ואז עיישום החוק באלימות ועוד חוק ועוד חוק עד לפתרון הסופי. מה שאנחנן חווים היום הוא שיעור בהיסטוריה איך דברים כאלה קורים הלכה למעשה. לכל מי שתוהה איך הגרמנים הפכו לחיות והפנו עורף לתרבות.  (לת) אני מציעה לנשים להתחמש
    • 09:00
    • 18.12.11

09 זה עוד יחמיר. יתכן ולא נוכל לחיות בארץ בצורה כזו.  (לת) עמליה
  • 07:01
  • 18.12.11

10 את הביריונים הללו יש לעצור. כל ויתור מביא דרישות חדשות. החיים במדינת ישראל מתנהלים על פי הכרזת העצמאות וחוקי הכנסת ולא על פי התורה וכך זה צריך להמשך  (לת) אם נוותר נאבד את המדינה שלנו
  • 07:04
  • 18.12.11

11 לפי הקצב הזה אין לנו עוד הרבה זמן פה...  (לת) "אכלנו אותה"
  • 07:08
  • 18.12.11

  •   אתה "אכלת אותה" למה אני? חי בירושלים אני בן 38 ולעולם לא ניתקלתי בזה! ואם יש זה במקומות שאני לא מגיע אליהם. אז גם כך לא יכפת לי. שיחיו את חייהם ושיתנו לחיות.  (לת) אייל
    • 08:24
    • 18.12.11

  •   לא נתקלת בזה כי אתה גבר,לבן ויהודי  (לת) חילונית
    • 09:14
    • 18.12.11

12 הנשים כאן נהיו כמו השחורים בשנות החמישים בארה״ב לידיעת הקורא ביבי א. גד
  • 07:12
  • 18.12.11

נתניהו - זה שבודק מה דעתו לפי איך שזה מצטלם

13 טניה- את נקודה של אור בכל החושך הזה אזרחית ישראלית
  • 07:13
  • 18.12.11

אנחנו נמצאים במלחמה על צלמנו ודמותנו כנשים ובנות אדם.
דרוש היה אומץ בלתי ישוער לעשות מה שטניה עשתה.
המעשה של טניה מראה שאנו חייבות לעמוד על שלנו.
חג אור שמח לכולם!

14 למה השוטר לא עצר את החרדים שגידפו ? David
  • 07:15
  • 18.12.11

למה השוטר לא עצר את החרדים שגידפו את טניה ועצרו את האוטובוס ? בארה״ב הם לא היו מעיזים לנהוג כך כי מיד היו נעצרים ונשפטים לכמה שנות מאסר על פגיעה בסדר הציבורי

  •   השוטר הוא כמו השוטר אזולאי שייקה
    • 10:07
    • 18.12.11

    מבין אותם, מתחנף אליהם, מסתחבק איתם. לא רוצה בעיות. במקום לעשות את העבודה שלו ולשמור על החוק הוא מפחד ממפירי החוק והסדר.

  •   כי אין חוק האוסר גידוף לא של דתיים ולא של חילונים  (לת) קבל תושבה
    • 10:10
    • 18.12.11

  •   אבל יש פסיקת בג"ץ האוסרת כפיית הפרדה באוטובוסים שעועית
    • 11:16
    • 18.12.11

    ולכן השוטר היה צריך להגן על זכותה לשבת מקדימה ולא לבקש ממנה לעבור אחורה.

  •   יש חוק האוסר הטרדה (גם לא מינית)  (לת) יובל
    • 20:02
    • 18.12.11

15 זה המקום להזכיר את תגובת ראש עירית ניו יורק בסיטואציה דומה: כאשר אמרו לו שיש איסור מהתורה לגברים דתיים לנסוע עם נשים באותו אוטובוס הוא הגיב שאין איסור על הליכה ברגל.  (לת) אדם
  • 07:17
  • 18.12.11

16 אז למה החרדים משלמים חצי מחיר עבור הנסיעה????!!!!!!  (לת) חילונית מודאגת
  • 07:17
  • 18.12.11

  •   למה הם משלמים חצי מחיר? כי את ושאר החילונים משלמים יותר וכך אפשר לסבסד להם את הנסיעה. לידיעתך- הם גם לומדים חינם כל חייהם ע"ח המדינה והעסקים שלהם בתוך הקהילה- רובם במזומן. הם רק לוקחים ולוקחים ומחזירים ביריקה לפנים. כאלו הם.  (לת) דוד
    • 08:04
    • 18.12.11

17 כמו עם הכושים באמריקה.....  (לת) נהדרת
  • 07:18
  • 18.12.11

18 לטניה אסור תמרה
  • 07:18
  • 18.12.11

להיות בודדה. קומנדו נשים שתעלנה לקווי המהדרין (בגזענות) זה הזמן ליוזמה אזרחית! טניה - את אשה מדהימה!

19 גב' לבני ויחימוביץ להפנים- רק קואליציה חילונית תצילנו מ"האחים היהודים"  (לת) ראובן גרפיט
  • 07:18
  • 18.12.11

20 טניה רונבליט היא הרוזה פרקס שלנו  (לת) טניה רוזנבליט לפרס ישראל!!!!
  • 07:22
  • 18.12.11

21 כל הכבוד לך!!! יישר כוח  (לת) יעל
  • 07:23
  • 18.12.11

22 תבורכי אבי
  • 07:24
  • 18.12.11

גב' טניה, איני מכיר אותך, אך אני מצדיע לך.

23 ..........תכבד??????? זה מה שמדאיג, ששוטר אומר לגברת "תכבדי" אותם לכבד? על מה ולמה? את השוטר לחקירה!  (לת) לא לוותר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 07:25
  • 18.12.11

  •   כן חמוד. לכבד. לא שמעת על המילה הזו? מאז ומתמיד יש הפרדה מגדרים ביהדות.  (לת) דליה
    • 09:58
    • 18.12.11

  •   שקר וכזב... panoptikon
    • 10:48
    • 18.12.11

    תופעת ההפרדה כפי שהי באה לידי ביטוי היוןם לעולם לא היה ביהדות. די עם השקרים...

  •   דליה הפרדת מגדרים תעשי בבית .  (לת) נאק
    • 10:58
    • 18.12.11

  •   אין ולא היתה שום הפרדה מגדרית ביהדות אמיר
    • 12:35
    • 18.12.11

    מספיק לראות תמונות של הכותל משנות השלושים של המאה העשרים ושם רואים גברים ונשים מתפללים זה לצד זו. אם לך בא באופן אישית לעשות הפרדה - אל תכפי אותה עלינו

24 יישר כוח גדול לטניה!!!  (לת) טניה רוזנבליט לפוליטיקה!!!!
  • 07:25
  • 18.12.11

25 רק כוח רוני
  • 07:32
  • 18.12.11

שום הידברות. רק כוח ייפתור את הבעיה. כוח ואכיפה ועוד כוח. אין דבר שהחרדים מבינים טוב יותר מאשר כוח. האם הם היו מעזים לפנות לגברת בטיסה של לופטהנזה או סוויסאייר ולבקש ממנה לשבת מאחור? ומאחר והתשובה ברורה, האם היו מחרימים את החברות האלו שטיסותיהן לארץ מלאות בחרדים?

26 כל הכבוד לטניה, גיבורת חיל. מי יתן וירבו כמותך בישראל שוקי
  • 07:34
  • 18.12.11

לא להכנע לחשוכים האלה. אם יש להם בעיה שיכסו את הפרצופים המכוערים שלהם עם השטריימלך שלהם או שירדו מהאוטובוס, נמאס כבר מחסרי הבינה ודעת האלה. נראה שמה שיש להם בראש כל היום זה רק סקס..סקס..סקס, עד כדי כך שאם אם רואים אשה שיושבת לפניהם באטובוס מחשבות הזימה שלהם עלולות להעביר אותם על דעתם. יצאו הללו מדעתם, ירדו מהפסים ונראה שלא ישובו אליהם בעתיד הקרוב. שמענו שיש לנו קרובי משפחה דווקא די קרובים באפגניסטאן, מעשרת השבטים המה, לכו אליהם, שם תרגישו בבית, שם תוכלו לחתוך את אפה של אשה שתשב לפניכם באוטובוס, יש מאסף שיוצא ביום ב' הבא מהתחנה המרכזית, עלו עליו.

27 כפיה דתית אלימה יהודי פשוט מתל אביב
  • 07:34
  • 18.12.11

עלינו להתעורר ולא לוותר.הקיצוניים יגלו שאבדו גם אשר השיגו עד כה.יצא שכרם בהפסדם.

28 טיפ טיפה גמישות אשונאת את עצמך ואוהבת בעיות חילוני
  • 07:35
  • 18.12.11

למה את לא יכולה להיות טיפה גמישה את רואה שזה מעורר מהומות אז קומי ותעברי לאחורה הכיסאות נוחים אותו דבר טיפ לסיום החיים יתנו לך יותר פרנציפים ממה שאת עושה תתכונני העולם גדול ממך

  •   "חילוני" - תמשיך לוותר לכל דרישה לא סבירה, למה לא עידו
    • 08:53
    • 18.12.11

    לפעמים גם צריך לדעת לעמוד על שלך - במיוחד שהברירה היא להרגיש מושפל כנגד דרישה בלתי סבירה

  •   אתה לא חילוני אתה בור ועם הארץ  (לת) אתאיסט
    • 08:57
    • 18.12.11

  •   צודק. מתגרה ואחרי זה רצה להתבכיין בפייס ניקי
    • 09:13
    • 18.12.11

    ורואים רואים לפי התגובות את חתך האוכלוסיה של העיתון. הם בעד חופש הביטוי. אבל נגד מה שלא מתאים להם. נראה אותם נידחפים למקומות שהם לא רצויים ויש כאלו המון.

  •   מ"חילונים" כמוך..... אלה ל.
    • 09:15
    • 18.12.11

    אני נשמרת-מה מבדיל אותך מאותם פורעים באוטובוס? אין יותר סיבה להתגמש מול ה"חושך" הזה-כל הכבוד לטניה רוזנבליט שכיבדה את עצמה,ולא "התגמשה" -קוראת לכולם לצאת ולמחות נגד הכפייה הדתית ההזויה הזו !!!!!!

29 גב' רוזנבליט,כל הכבוד לך.אנחנו החילונים השפויים יחד איתך. זראטוסטרא
  • 07:39
  • 18.12.11

עיתוננאים ופרשנים מכובדים,אם חפשתם דמות מתאימה לאשת השנה,הנה גב'
רוזנבליט המקסימה.היא הבליטה אחת את כל הבעיתיות של ,הדרת נשים".החרדים
החוששים תרתי משמע מנשים,עושים הכל,נוסף להלכה לגבי נידה,בכדי להעלים
שיש דבר כזה,כל כך יפה ותומך,כל כך אנושי ואדם,כאישה.הם החרדים כל כך לא סומכים על עצמם והיכולת שלהם לכבוש את יצרם שהם מנסים להכניע כל
שמץ של נשיות,וריח עדין של בושם שאנל5. גב' רונבליט,אנחנו מעריצים ומוקירים.

30 חילוייהעקס שייעעה שטינקער
  • 07:40
  • 18.12.11

צריך כבוד לגברים. לשומרי התורה הצדיקים. איך נתרבה מקדימה?

31 הגיע הזמן שהמשטרה תטפל בטרוריסטים חרדים  (לת) גיא
  • 07:40
  • 18.12.11

32 הפתרון, שנשים יעלו בלבוש לא צנוע לאוטובוס ואז החרדים בכלל לא יעלו! מוציקו
  • 07:41
  • 18.12.11

אמנם נראה כי האישה חיפשה פרובוקציה אבל אגיע הזמן לעשות סוף לטרור החרדים בתחבורה הציבורית,
לא יתכן שהם ישלמו פחות מאיתנו כך שיוצא שאמ=נו מסבסדים אותם ולא יתכן שיכריחו אישה לשבת מאחור אם היא לא חפצה בזה.
מעניין מה היה קורה אם האישה הייתה מתחילה קצת להוריד בגדים... אולי כך צריך להילחם בהם,

  •   הפתרון - שנשים ערומות יעלו לאוטובוס ויתחילו למזמז גברים. אביזו
    • 16:28
    • 19.12.11

    אני מבקש להתחיל את הפיתרון בקו 16 באוטובוס של 17:30 ואם אני מאחר אז באוטובוס הבא שיוצא ב 18:00

33 גיבורה של ממש אסתר
  • 07:42
  • 18.12.11

כל הכבוד לה! אסור לוותר!

34 אגד חייבת להנחות אתי נהגיה לפעול לפי פסיקת בגצ יוסי
  • 07:43
  • 18.12.11

ולהתחיל בנסיעה מייד

  •   אי אפשר להפיל את זה על הנהגים. הם לא שוטרים. נועה
    • 08:48
    • 18.12.11

    הנהג לא באמת יכול להתחיל מיד בנסיעה כשיש התגודדות של עשרות אנשים סביב דלת האוטובוס. זו לא דרישה הגיונית, ולכן צריכים לתת הנחיות יותר ישימות. טוב שהוא התקשר לשוטר. חבל שהשוטר לא הסביר לחרדים מייד שזכותם לרדת מהאוטובוס, אבל זכותה של האישה לשבת איפה שתרצה.

  •   הם הבינו את זה טוב מאד. כולם מלבד אותו קיצוני המשיכו בנסיעה  (לת) מעניין איך הוא הגיע ל'עבודה' שלו?
    • 21:14
    • 18.12.11

35 ליבני ויחימוביצ, נדמתן! !!!!!!!!!!!!  (לת) יוסי
  • 07:44
  • 18.12.11

36 בפולין וליטא....כמו בפולין וליטא ...חלים חוקי הדמוקרטיה הפולנית היחידה במזרח התיכוןן בפולין וליטא....כמו בפולין וליטא ...חלים חוקי הדמוקרטיה הפולנית היחידה במזרח התיכוןן
  • 07:45
  • 18.12.11

בפולין וליטא....כמו בפולין וליטא ...חלים חוקי הדמוקרטיה הפולנית היחידה במזרח התיכוןן

37 ממשלת הימין מכרה את המדינה לחראדים אבל רוצה את בנינו להגנה על ההתנחלות הנשפעת.  (לת) צבי
  • 07:45
  • 18.12.11

38 מתארגנות פעילויות מחאה של נשים ברחבי הארץ אני
  • 07:46
  • 18.12.11

חפשו בפייסבוק וברשת. גם גברים מוזמנים

39 לצערי שורש הבעיה ביהדות האורתודוקסית. אלא ששם האפליה פחות קיצונית. גד
  • 07:46
  • 18.12.11

הנשים נדחפות לקרן זוית בבתי הכנסת, אין הן יכולות ללמוד בישיבה, ועוד. אם זו היתה אפליה בשל צבע עור, היהדדות האורתודוקסית היתה נחשבת גזענית.

40 אין פה תגובה אחת עם הגיון רק שנאת יהודים יהודי
  • 07:47
  • 18.12.11

קרוב לוודאי שהסבא רבא שלכם היה יהודי עם פיאות ובטח קיצוני אם זה מה שיצאתם

  •   ל-40 אי
    • 07:59
    • 18.12.11

    מה אתם מחתתים בעבר של אזרחי ישראל,מי הסבט מי הוא מי הגיע הזמן שתתעסקו בעינין שלכם ולא להפריע לקידום המדינה, אתם הבושה של המאה21 .

  •   סבא שלי מעולם לא היה קיצוני ראובן
    • 08:31
    • 18.12.11

    זה הכל המצאה מודרנית של ה-200 שנה האחרונות, וזה רק הולך ומחריף. המטורללים נותנים את הטון.

  •   סבא רבא שלי היה אמנם עם פאות וזקן אבל לא היה עם הארץ ופרימיטיבי כמו החרדים היום.  (לת) זאב
    • 08:40
    • 18.12.11

  •   זמנים משתנים ישראל
    • 08:57
    • 18.12.11

    בתנך מתואר כיבוש הארץ על ידיי יהושע, במהלך הכיבוש, היה מהלכים של הרג של היושבים בארץ.
    האם זה אומר שהיום אנו צריכים לנהוג כך?
    ברור שלא, הגם רוב הדתיים לא יקבלו מדיניות כזו.
    לא כל מה שהיה בעבר הוא מודל לחיקוי.
    ואפשר למצוא עוד הרבה דוגמאות לעבר.
    את העבר עליך לנתח בפרספקטיבה שמתאימה לתקופה המדוברת.
    אז הייתה תקופה אחרת, הדומוקרטיות של אז הן לא של היום.
    בשנות השישים הדירו כושים בארה"ב בדרום,היו אוטובסים שבהם הם נדרשו לנסוע מאחור.
    האם זה אומר שהיום צריכים האמריקאים לאמץ נורמות אלה?
    ברור שלא.
    אחד החסרונות של היהדות, זה רבנים שלא מסוגלים להתאים את הדת לתקופה,
    אם הרבנים היו יודעים לעשות זאת, היום היינו עם של עשרות מיליוני אנשים.
    ואולי לא היה בכלל חורבן הבית.

  •   פעם גם אנשים עם פיאות לא היו קיצוניים שם
    • 09:01
    • 18.12.11

    אנשים פעם היו פחות קיצוניים מהיום. שמעתי סיפורים על כך שנשים במאה שערים היו מניקות את התינוקות שלהן בחצר, בחוץ, מול כולם. שמעתי על אשתו של ראש ישיבה חשובה שהיתה לובשת בגדים עם שרוולים קצרים. כל הקיצוניות הזו היא תופעה של השנים האחרונות בלבד.

41 We need some women with baseball bats to go on the bus, and use them  (לת) Rosa Parks
  • 07:50
  • 18.12.11

42 כמו משטרת מודיעין רמי כלנתר
  • 07:51
  • 18.12.11

בימי שישי מסתובב בחוצות העיר איזה משוגע, ובאמצעות רמקולים שהתקין על מכוניתו הוא מכריז בקולי קולות על כניסת השבת. כשפניתי למשטרת מודיעין נעניתי: "מה מפריעה לך קצת יהדות?".

43 למה שכחתם לציין שמדובר בחרדים אשכנזים?  (לת) @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
  • 07:51
  • 18.12.11

44 אני קורא לכל אעשה חילונית לצאת לעלות לאוטובוסים דש
  • 07:52
  • 18.12.11

ולעמוד על זכויותיה, להכנס בצוותים לאוטובוסים כאלו. הייתי עושה זאת בעצמי אבל כגבר לא אעורר את חמתם של החרדים. מצפה מארגוני הנשים שייאבקו כאן עד חורמה

45 רק אותי זה מקומם?!?! תמר
  • 07:52
  • 18.12.11

לאן הגענו?? או יותר נכון בכמה שנים חזרנו אחורה?? פרימיטיביות או אפלחה קשה?? אני חושבת שאפליה, זה צתחיל ככה אני לא רוצה לחשוב לאן זה יגיע, חייבים לעצור זאת עכשיו!! כל. כבוד לבחורה האמיצה שעמדה על של שלה בשם נשות ישראל! צריך לארגן מחאה ודחוףףף זו קיצוניות לשמה זה כבר ממש עבר את גבול "הכבוד לדתיים"!

46 גם יפה וגם נבונה. כולנו נהיה טניה. הלאה הבערות.  (לת) רוני
  • 07:56
  • 18.12.11

47 רק שהציבור יבין - לא מדובר בהלכה, מדובר בהמצאה של ממש. מעולם לא הפלו כך נשים ביהדות  (לת) דתי
  • 07:57
  • 18.12.11

48 איפה המדינה פה ?! דן
  • 07:58
  • 18.12.11

אני לא מההיסטרים בחושבים שיראל תהפוך לאירן כתוצאה מתקריות כאלה -ממש לא .
הציבור שלא מקבל כאלה דברים הוא גדול מאד גם בקרב החרדים.
יש סוגיות בחברה הישראלית שישתנו לאורך השנים, ולצערי "הססטוס קוו" לא נשמר , והצביון היהודי של המדינה נפגע, לעיתים גם בניגוד לחוקים בנושא שמירת כשרות הפסח בפומבי ומכירת בשר חזיר.

לכל הדברים האלו אין קשר כלל עם תופעות הדרת הנשים הללו.
מה שצריך ראש הממשלה זה לגלות מנהיגות ולהסביר באופן הכי ברור שמדינת ישראל וחוקיה חלים על כל שיטחה , כולל השכונות החרדיות/דתיתיות/חילוניות/ערביות.
המרחב הציבורי שייך לכולנו - כל הישראלים , ולא נקבל גישה רב-תרבותית שאומרת שכל קבוצה תחייה לפי חוקיה ב"טריטוריה שלה".
ככה לא בונים מדינה .ככה הורסים מדינה.
הדבר דורש לא רק אמירה ,אלא גם מדינה חזקה שמוכנה לאכוף את
חוקיה גם במחיר עימותים.
בעשרות השנים האחרונות הממשלות לא רוצות בעימותים ובוחרות להעלים עין מהפרות חוק (של חילוניים,דתיים ,חרדים וערבים ) והתוצאה שכל קבוצה עושה "מה שהיא רוצה".
הדרת נשים , אפליה על רקעים שונים זה מסוג הדברים שאנו רגישים אליהם יותר , אבל אסור לשכוח שיש לאכוף את כל החוקים.
אם מישהו מציג לראווה חמץ בפסח (דרך אגב,אני אוכל חמץ בפסח), צריך לסגור לו את העסק.


49 מה זה פה, אפגניסטן? ולמה הנהגים לא מתערבים?חוסר האונים הזה מזעזע. לולה
  • 07:59
  • 18.12.11

נהג אוטובוס הוא בבחינת טייס של מטוס - מי שמפריע לו לנהוג צריך לקבל קנס או לחילופין להיעצר ע''י המשטרה.
אפרופו - גם בניו יורק יש אוטובוסים(פרטיים) שיש בהם מחיצה אבל החרדים בחיים לא יעיזו להתנהג ככה מפחד החוק.

50 טניה, ישר כח! כולנו חייבות לעמוד איתן אל מול הטירוף הזה!  (לת) ימי הביניים חלק ב'
  • 08:01
  • 18.12.11

51 שהחרדים יממנו לעצמם שירותי אוטובוסים גבי
  • 08:02
  • 18.12.11

ממילא מיסים הם לא משלמים. אני מממן להם את השירות והם מנסים להשתלט. די!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

52 מציעה לשוטר לכבד את החוק ולייצג את השפיות במקום להתרפס  (לת) אזרחית
  • 08:03
  • 18.12.11

53 זו רק ההתחלה, המצב יחמיר ככל שאוזלת ידה של הדמוקרטיה תתמיד!!  (לת) אבי
  • 08:05
  • 18.12.11

54 כל הכבוד לך על עמידתך האיתנה  (לת) אברהם פרל
  • 08:10
  • 18.12.11

55 החרדים הם גידול פרא שסותר את רוח היהדות, שנאמר: "דרך ארץ קודמת לתורה". הבעיה שלנו היא שנתניהו תלוי באותם גידולי פרא בישיבות ובמאחזים ולכן כולנו נמשיך לספוג את היריקות שלהם בזמן שאנחנו מממנים אותם עד שנעיף מהשלטון את האדם שיושב שם ושותק.  (לת) יונתן
  • 08:13
  • 18.12.11

  •   החרדים הם נושאי הלפיד של היהדות מאז מעמד הר סיני. בלעדיהם לא היה עם יהודי וגם לא מדינה יהודית. רק החרדים התיצבו נגד השינויים המפליגים באורח החיים היהודי בעקבות תנועת ההשכלה, ולכן רק הם מייצגים נאמנה את העם היהודי לדורותיו.  (לת) סלקו ידיכם מהחרדים !
    • 12:57
    • 18.12.11

  •   Haredim exist less than 70 years Yossi
    • 23:28
    • 18.12.11

    There were others that kept Judaism alive and vibrant - the Haredim are trying to make it stagnant

56 למשטרת ישראל - אין לקחת צד במקרים כאלו! נא לרענן את ההתנהלות הרצויה יוסי
  • 08:13
  • 18.12.11

בקרב כל השוטרים בארץ, ולעזור לכולם להיות שפויים.

לא רוצים באוטובוס - שילכו ברגל.

57 מה היא בדיוק הרוויחה מכל הסיפור הזה? זה עשוי לשנות משהו?  (לת) סקרן
  • 08:13
  • 18.12.11

58 חיזקי ואימצי ישראלי חרד
  • 08:15
  • 18.12.11

האם החרדים מעיזים להתנהג ככה בארהב? כל הכבוד לך כן ירבו

59 ישר כח דוד
  • 08:16
  • 18.12.11

אני בתור בחור דתי מצדיע לך טניה, כל הכבוד...נמאס מהשטויות של החרידים כבר.שיקנו אוטובוס פרטי ויעשו מה שבא להם!

60 הדרך הפשוטה למגר תופעה זו ישראל
  • 08:17
  • 18.12.11

היא להתארגן קבוצה של מספר חילוניים מעורבים נשים וגברים,
ולנסוע בצורה אקראית בקווים הללו.
לאחר מספר פעמים הם יבינו שאין באשרותם לעשות בדבר הרבה, אלא לנסות לחוקק חוקים מוזרים, ואז הזירה עוברת לפוליטיקאים, לא שיש לי הרבה תקוות מהפוליטיקאים שלנו.
אבל אולי רצוי להקצין בדבר, ולהעמיד את הפוליטיקאים החילוניים במבחן, כי אם לא, הדרת הנשים על ידיי החרדיםיכולה להסלים לדברים חמורים הרבה יותר.
החרדים עוד יצרו קואליציה עד הוק עם התנועה האיסלמית, על מנת להגיע להישגים מבחינת בתחום הדרת נשים

61 גברים יהודים לא יכולים לשבת מאחורי נשים. וגם -ללכת בין שתי נשים זה כמו ללכת בין שני חמורים או בין שני גמלים."
  • 08:17
  • 18.12.11

וגם להושיב אותן ב"עזרת הנשים " מאחרי ווילון שחס וחלילה לא יחללו את כבודם של "הגברים " בני הבר מיצווה באולם התפילה .
וגם לא לשמוע את שירתן גם לא בצהל .
טהראן זה כאן והפצצה כבר מזמן בידם ,ולא צריך חיל אוויר וגייס למשימות רחוקות .
צריך אומץ לב ומחאה חריפה על מנת שלא יסתירו לנו את האור ביהדות .




62 הפתרון העלת מחיר הנסיעה לאון
  • 08:18
  • 18.12.11

צריך פשוט לקבוע מראש שנסיעה באוטובוסים של חרדים תעלה ב50% יותר מנסיעה רגילה שכן הנוסעים מבקשים תנאים מיוחדים. תאמינו לי ביום שאחרי אף נוסע חרדי לא יסע באגד ובא לציון גואל.

63 טניה רוזנפארקס  (לת) איש
  • 08:18
  • 18.12.11

64 אוטובוסים בשבת והורדת כפפות מול החרדים אזרח מודאג
  • 08:18
  • 18.12.11

והכי מצחיק שהאשה ושכמותה היא זו שמממנת את התחבורה הציבורית מכספי המיסים שלה (סיבסוד זוכרים) כאשר החרדים לא תורמים שקל

65 bus ride to hell rb
  • 08:19
  • 18.12.11

So where are the cops and where is the gov. And what the fuck is wrong with these ultra idiotic men?

66 טניה - כל הכבוד לך !!!  (לת) אלעד
  • 08:19
  • 18.12.11

67 הג׳ינג׳י מיכאלשווילי
  • 08:20
  • 18.12.11

שוב פעם הוא מצא איפה לקבל קצת תשומת לב? כנראה שנכתבה עם התמונה ממוסגרות עכשיו במסגרת זהב אצלן בחנות ה״קאפילוטשים״

68 רוזה פרקס הישראלית!!! אייל
  • 08:21
  • 18.12.11

חייבים לארגן נסיעות מחאה כאלו בכל הארץ. רק כך הם יבינו. טניה כל הכבוד!!!

69 כל הכבוד לך, תמשיכי לדרוש את זכויותיך  (לת) אלי
  • 08:24
  • 18.12.11

70 שינויים עושים בקלפי, לעצור את הממשלה הפשיסטית והגזענית ליאת
  • 08:25
  • 18.12.11

בתולדות ישראל ולהצביע למפלגות שיקדמו את זכויות האדם ואת היותנו מדינה דמוקרטית וחופשית (כולל הפרדת דת ומדינה)!!
וזה לא טוקבק ממומן. זה טוקבק של אישה מודאגת שלא רוצה למצוא את עצמה חיה באיראן יהודית בעוד כמה שנים.

71 כל הכבוד לאשה! זו המדינה שנתניהו רוצה  (לת) ג.מני
  • 08:25
  • 18.12.11

72 גידופים באוטבוס מוטי
  • 08:25
  • 18.12.11

בושה וחרפה שיש חרדים כאלה שמבזים ומשפלים אישה בצורה כזו

73 אני בא לי להכנס למסגד עם נעליים! מישהו יגיד לי שלא? תנו לי הסבר!  (לת) אייל
  • 08:25
  • 18.12.11

  •   מסגד הוא מקום דתי קדוש - לא כך הוא אוטובוס ציבורי, טפש.  (לת) אב
    • 09:52
    • 18.12.11

  •   אל תכנס למסגד,אתה לא מוסלמי  (לת) אזרח
    • 09:57
    • 18.12.11

  •   בבקשה. ראשית, אתה צודק בכך שאתה מוצא שרירותיות בקיום מצוות דתיות. נניח שהיית זקוק למסגד לצורך נסיעה למקום עבודתך. מדוע שתחלוץ את נעליך אם זה לא נוח לך. אבל, מסגד הוא מקום שתכליתו פולחן דתי. הפולחן הדתי עצמו כולל חליצת נעליים. להבדיל, אוטובוס משרת מטרה של תחבורה לציבור, ואינו מקום פולחן דתי. אין מקום לכפות את מנהגי הדת (וספק אם אכן אלו מנהגי דת) על מי שרוצה להשתמש בתחבורה ציבורית. לוגיקן
    • 10:02
    • 18.12.11

    האם עניתי על שאלתך? אשמח לדעת.

  •   לא ברור- אתה משווה אוטובוס ציבורי למסגד? מהזהמשנה
    • 10:07
    • 18.12.11

    אם ההשוואה להפרדת נשים בבית כנסת, אז במסגד כולם מסירים נעליים, בבית כנסת לא כולם מאחורי פרגוד. וחוץ מזה, הדת המוסלמית רחוקה מלהיות מודל שוויון זכויות. ייטב אם לא ניקח מהם דוגמא...

74 נשים. קדימה להסתער... אלוהים איתכן!!!  (לת) משה רבנו
  • 08:28
  • 18.12.11

75 צריך לשים לזה סוף? מי שהתחיל עם כל זה, אגד יקרים, זה אתם! --
  • 08:28
  • 18.12.11

אתם, שייזמתם את הקוים האלה כתגובה להפרטה והעברת חלק מהקוים לידי חברות אחרות, מתוך מחשבה שבתוך כמה שנים רוב הנוסעים ממילא יהיו חרדים.
אתם, שקובעים תעריפים מוזלים לקוים שמשרתים חרדים, ע"ח האוכוסיה הכללית.
אתם, שקיצצתם את הפיזור בקו 480 בשעות הלילה המאוחרות מתל אביב לירושלים: האוטובוס היה עושה סיבוב במרכז העיר, הואיל וכשהיה מגיע לירושלים כבר לא היו אוטובוסים. הפיזור בוטל, כי הרי הוא משרת את האוכלוסיה הכללית, מי הם בכלל - אבל פיזור בקו 400 בכל שעות היום בשכונות החרדיות של ירושלים - הושאר...

  •   שכחת את קווי אוטובוס שמשרתים מתנחלים: הנסיעה בחצי מחיר... panoptikon
    • 10:57
    • 18.12.11

    ולעתים פחות... וכל הסיבסודים האלו על הגב שלנו...

  •   אתה כל כך צודק - אנחנו מממנים גם את המתנחלים, מממנים את כל מה שנוגד את אמונותינו הבסיסיות. אנחנו התגלמות האבסורד!  (לת) רפי
    • 19:34
    • 18.12.11

76 כל הכבוד לאישה האמיצה שלא נכנעה ללחץ  (לת) סיסו
  • 08:31
  • 18.12.11

77 7 מיליארד לא טועים !  (לת) שי
  • 08:33
  • 18.12.11

78 ולהם ביבי משלם מילארדים על חשבוננו!  (לת) נשרקה
  • 08:34
  • 18.12.11

79 זה מתחיל כמו "תג מחיר" ואם לא ייעצר מיד זו תהיה מכת מדינה. ביבי- תתעורר!!!  (לת) גד
  • 08:36
  • 18.12.11

80 הפרדה לא רק בין נשים וגברים ערן ברין
  • 08:36
  • 18.12.11

בברוקלין, בביתר עילית ובעוד מקומות, קיימים קוי אוטובוסים נפרדים, ששייכים לחברות מסחריות, בהם מופרדים הגברים מהנשים.

81 ראשית, יש להודות לגברת על אומץ ליבה ונחישותה. כל הכבוד. אילו היו רבים כמוה, אולי לא היינו מתדרדרים לנקודה בה אנו נמצאים היום. שנית, על השוטר להינזף. לא ייתכן שיפעיל סמכותו החוקית ע"מ לפגוע בזכותו של אדם. יתרה מזו: זכותם של החילונים, העובדים לפרנסתם ולפרנסת החרדים רבה מזכותם של החרדים. בנוסף, זוהי אבן דרך נוספת בהיתדרדרותה של המדינה לתיאוקרטיה. יש חוק במדינה הזו, והחרדים אינם מעל החוק.  (לת) הצופה
  • 08:37
  • 18.12.11

82 נראה לי שהפתרון הוא ברגע שהדתיים מתחילים לגדף - להוציא טלפון סלולרי ולצלם אותם מיכלי
  • 08:39
  • 18.12.11

זה יעיל מכמה סיבות:
1. יהיו הוכחות על ההתנהגות שלהם במקרה שעניין יגיע לתלונה במשטרה
2. רובה"חרדים" מתייחסים לצילום כאל דבר אסור ולכן יסתלקו משם
3. בחלק מהמכשירים ניתן להעלות את התמונות ישירות לפייסבוק ותמונות שוות יותר מאלף מילים
4. ניתן יהיה לזהות את המגדפים אחר כך ברחוב ולהחרים אותם בכל הזדמנות אפשרית

83 השחורים האלה הם כמו הפלשתינים במו"מ - תן להם אצבע והם ירצו את כל היד David
  • 08:40
  • 18.12.11

כמו שאמר הערבי כששבר את הקומקום המצפצף, צריך לשבור אותו כשהוא קטן

84 איזה חוצפה של המשטרה: החרדים עוברים על החוק, עוצרים אוטובוס, מקללים, מעליבים, והוא נוקט עמדה דומה לשלהם! השוטר לחקירה מיידית  (לת) אביב
  • 08:40
  • 18.12.11

85 איפה שלי יחימוביץ'? מישהו ראה אותה לאחרונה?  (לת) מנמן
  • 08:41
  • 18.12.11

86 אין מה לצפות מהחרדים. אבל מהמשטרה במדינת ישראל אפשר לצפות שתדע על אילו חוקים היא שומרת ובאיזה צד היא צריכה להיות  (לת) יואב
  • 08:41
  • 18.12.11

87 כל הכבוד לטניה רוזנבליט!  (לת) אחת העם
  • 08:42
  • 18.12.11

88 כל הכבוד טניה. את השוטר מייד לפטר  (לת) רמבו
  • 08:42
  • 18.12.11

89 כל הכבוד! את אישה אמיצה, כל הכבוד לך!!! כן ירבו!!  (לת) מורן_אישה
  • 08:44
  • 18.12.11

90 חזונם העגום של גבי אשכנזי ופישר מכנסי הרצליה למיניהם הולכים ומתממשים. המגזר העובד, המפרנס והמגן על המדינה הופך למיעוט נטול זכויות הנושא על גבו את הפרזיטים.  (לת) תומר
  • 08:44
  • 18.12.11

91 הדת היא רוע.  (לת) אסי
  • 08:44
  • 18.12.11

92 למה המשטרה לא עוצרת את המפריעים והמתפרעים?  (לת) ערן
  • 08:46
  • 18.12.11

93 Tania Rosenblit, Martin Luther King, Jr Gilad Doitsh
  • 08:48
  • 18.12.11

http://en.wikipedia.org/wiki/Montgomery_Bus_Boycott

94 איפה הממשלה? איפה ביבי? תמרה
  • 08:49
  • 18.12.11

זה הכל בא מלמעלה מהממשלה שמפחדת מהדתיים וצריכה אותם בקואליציה אחרת אין ממשלה. ככל שיתנו להם יותר הם ירצו יותר. צריך להעמיד אותם במקומם אחת ולתמיד. אתם מאמינים שזה קורה? אני קוראת את הכתבה ופשוט לא מאמינה. זה הזוי. אם אתם שואלים אותי זה לא יפסק ורק יחריף. תהיה כאן מלחמת אחים שתפריד את העם הזה, כמו בימים של ישו.

95 אין שום איסור, לא מדאורייתא ולא מדרבנן, לשבת יחד באוטובוס. זה שיגעון חרדי, שנולד לפני שנים אחדות בלבד. וצריך למגר אותו במהירות. וחרדי אנוכי, וחרד מפני החרדים המטורפים.  (לת) משה צבי סלנט
  • 08:50
  • 18.12.11

96 אסור לממשלה לשבת מנגד עליה לפעול מושון
  • 08:52
  • 18.12.11

אם חרדים רוצים בתחבורה על פי כלליהם עליהם לממן זאת מכיסם בחברה נפרדת. הציבור אינו צריך לממן פורעי חוק ודי למדינה מממנת דת. מי שרוצה דת שיממן לעצמו. מדינת שת אינה מדינה דמוקרטית. מהרסיך ומחריביך ממך ייצאו. בית המקדש השני חרב עקב קיצוניות דתית. ודי לחכימא ...

97 מצידי, החרידים יכולים להגיע לירושלים ברגל  (לת) אבי
  • 08:54
  • 18.12.11

98 כל הכבוד לך! שאף אחת לא תוותר על הזכוויות שלה!  (לת) שגית
  • 08:59
  • 18.12.11

99 כל הכבוד לך אישה חזקה ואמיצה!! דליה
  • 09:00
  • 18.12.11

רוזה פארקס שלנו.
לא מוותרים על ירושלים

100 צריך להכניס את החולי מין האלה לכלא או למוסד פסיכיאטרי אחד אחד ש.דן
  • 09:00
  • 18.12.11

דתיים עאלק. חוץ מחרמנות ושנאת נשים מושרשת אין בהם כלום.

101 אני מודה לאל יום יום שירדתי מהארץ.  (לת) אשה
  • 09:02
  • 18.12.11

  •   ממש חוכמה גדולה מיטל
    • 11:22
    • 18.12.11

    אני בזה לך.
    אין דבר שמדרדר את המדינה הזו לתהום יותר מאנשים שמוותרים עליה ומפנים לה את הגב.
    הכי קל לעזוב. הכי קשה וראוי זה להיאבק על תפישת עולמך ולקחת עליך בצורה אקטיבית להוביל את החברה שלך למקום טוב.

102 צריך לדרוש התערבות של האו"ם נגד הדרת הנשים בישראל. מה שקורה באוטובוסים זה אפרטהייד לשמו! נימרוד
  • 09:03
  • 18.12.11

מה היינו אומרים אם נוסעים היו מונעים מערבי לנסוע בשל ערבייותו? זה היינו הך.

103 נותנים לך תמיכה צבי קליין
  • 09:04
  • 18.12.11

כולנו כאחד נשים וגברים תומכים בך. כל הכבוד . ובקשר לחרדים אשכנזים/ספרדים בכלל לא משנה תחזרו למקומותיכם ותמשיכו להתפלל על שלומנו ובריאותנו מבלי להפעיל כוח ואיומים.

104 אנו חייבות להתארגן ולעלות יום יום על קוי המטורפים האלה. לעשות סידור עבודה שפרוס על כל הארץ א
  • 09:08
  • 18.12.11

ויום יום תהיה טניה אחרת על אוטובוס אחר שתתנגד לטירוף. זו הדרך היחידה להלחם בהם. המדינה לא ממלאת את תפקידה וביבי החלש נכנע לקיצוניים כרגיל.
פשוט קשה לתפוס מה נהיה כאן. החרדים מאיימים על המשך קיומה של המדינה.

105 כל הכבוד לטניה, אות וסימן לכל הנשים בישראל.שבנה בכל מקום פנוי שיראה לכן!!  (לת) יעלה
  • 09:08
  • 18.12.11

106 אשה טיפשה לחלוטין מאיר
  • 09:10
  • 18.12.11

מי שמתגרה בדב שלא יצפה לטוב....

במקום שאתה לא רצוי אל תדחוף את האף שלך. לא בשם הדמוקרטיה ולא בשם הרודנות. זה כלל בחיים. לעולם לא אלך למשחק כדורגל שם מנבלים פה. לעולם לא אדחוף עצמי לחוף של נודיסטים כי זה שמור להם. לעולם לא אתאשפז בבית חולים שאני בריא.

מה הקשר? הקשר זה לחיות טוב ולא לחפש משיעמום מטרות להתגרות בהם.

107 איזו אישה אמיצה! כל הכבוד! אני ממש מעריך אותך  (לת) זיו
  • 09:10
  • 18.12.11

108 שהחרדים ידאגו להם להסעות פרטיות ושישלמו מכיסם על ההוצאות אזרחית
  • 09:11
  • 18.12.11

בתחבורה הציבורית אין להם זכות לכלום ואסור להיכנע לגחמות שלהם אגד אינה תחבורה לדתיים בלבד

109 כמה מכות בראש והם יכנסו לחורים שלהם  (לת) יובל
  • 09:12
  • 18.12.11

110 הכלבים נובחים והשיירה עוברת דני
  • 09:12
  • 18.12.11

צעקתם התעצבנתם, אז מה?!

החרדים הם השולטים באופן מעשי, ועוד כמה שנים הם יהיו השולטים גם בכנסת, מה לעשות הם יולדים ילדים ואתם לא,
תתפוצצו מהדייסה שבישלתם לעצמכם.

  •   וואו, פתרון נהדר מיטל
    • 11:32
    • 18.12.11

    לא להגיב?
    נראה לאן הפתרון המאד אינטיליגנטי שלך יביא אותנו

  •   אהה, אז הפתרון הוא גנגי
    • 15:27
    • 18.12.11

    להביא לעולם מאות אלפי ילדים לא רצוים רק כדי שיהוו משקל שכנגד לילדים הלא מתוכננים של החרדים?

    וואללה, איך לא חשבו על זה קודם...

111 השוטר היה צריך לעצור את הבריון ואם צריך - גם את הרב שלו אחד
  • 09:15
  • 18.12.11

וכמובן להפסיק מיד תשלום קצבאות והכרה בישיבה של הרב הזה

112 טניה ר. כל הכבוד! שחר
  • 09:17
  • 18.12.11

טניה ,אנחנו לא מכירים אך התנהגותך הייתה ללא דופי- עמדת על זכותך בלא לייצר אקסלרציה סתמי. אני גאה בך!

113 זו מלחמת תרבות ואנחנו הפסדנו בה  (לת) זו רק שאלה של זמן
  • 09:18
  • 18.12.11

114 המשטרה אשמה! למה לא עצרו את החרדים?  (לת) ואח"כ מתפלאים שהם נהיים יותר ויותר עזי מצח
  • 09:20
  • 18.12.11

115 חברים - זה כבר באשדוד!! (לא תגידו ירושלים או בני ברק)  (לת) אביב
  • 09:22
  • 18.12.11

116 למה לא עושים זאת בכל אוטובוס במדינה ששם יש השפלת נשים כזאת?  (לת) יעלי
  • 09:23
  • 18.12.11

117 להזכירכם בג"ץ הכשיר את ההפרדה ה"וולנטרית" הזו..קווי מהדרין michael
  • 09:25
  • 18.12.11

שגם עולים פחות וגם כופים באופן "וולנטרי" על נשים לשבת מאחור. הדג מסריח מהראש..

118 יוסלה הדרת נשים
  • 09:30
  • 18.12.11

הרבנים הראשיים לא אומרים דבר שותקים כמו דגים.אין רב מספיק אמיץ שילך נגד המגמה הקיצונית הזו.מלחמת אחים זה יהיה כנראה עתידנו.
בהמשך טבעי להדרת נשים הן יאלצו לחבוש בורקה כמו באפגניסטן.
ככה מתחיל בקטן ואז מתקדמים.

119 התשובה להפרדה - מהפכה!  (לת) בנימין
  • 09:39
  • 18.12.11

120 מרידור נשים אבי ג
  • 09:41
  • 18.12.11

שאנו החילונים עסוקים בפרנסה .קבוצות של חרדים שנתמחים על ידי המדינה מנסה לגנוב לנו שלטון החוק להביא אותנו כמו המשטרים האפלים במדינות מסביבנו.

121 באנו חושך לגרש חרד
  • 09:42
  • 18.12.11

רוזה לואיס פארקס הישראלית
ישר כוח
נתת דוגמא איך מנצחים את הטליבן הישראלי.

122 שלא יסעו באוטובוס גם ככה אנחנו מסבסדים להם את הנסיעה !! דנה
  • 09:43
  • 18.12.11

איפה אגד השפנים האלה?

  •   דנה את לא מסבסדת לי כלום תאמיני לי ביחוד לא את הוצאות המס וכו' כולנו משלמים אותו הדבר , זה שיש חרדים שלא משרתים יש גם המון שכן ויש גם המון משתמטים חילונים., אז תירגעי האוטובוסים האלו לא משרתים כי אם את המגזר הדתי בלבד, בדיוק כמו שבסביון יש תנאי קבלה שאם אימרה כמו שלך בטוחני שלא תתקבלי לשם.  (לת) חרדית
    • 23:00
    • 18.12.11

  •   ירושלים בדרך לאבדון הדר
    • 19:55
    • 23.12.11

    אנחנו בהחלט מסבסדים לכם! כמעט כלאספקט בחיים שלכם כאן במדינת ישראל ל מושג בגניבה! אתם עובדים בשחור=לא מפרישים מיסים, לא משרתים בצבא, ויחד עם זאת זוכים להטבות להן לא זוכים האזרחים העובדים! כדאי שתפסיקי לעבוד על עצמך ותסתכלי טוב על חייך. האוטובוסים האלה תחת אגד, חברה ציבורית, מין הראוי שלציבור שמממן אותה תהייה זכות לעלות!
    שטיפת מוח של שנים אטמה אותך למתרחש בעולם...רחמיי...

123 איפה הסובלנות? יהודי ישראלי חילוני
  • 09:44
  • 18.12.11

נכון, זכותה של טניה לשבת איפה שתבחר.
אבל למה שתבחר לשבת דווקא איפה שזה מפריע לכל הנוסעים האחרים?
זה נראה כמו תקיעת אצבע בעין לאמור: "דווקא". אם היתה זו אשה חרדית הייתי מאמין שהמחאה שלה אמיתית, אבל כאן זה נראה בפרובוקציה לשמה, שגם אם היא צודקת חכמה היא לא שכן במקום לפתור בעיה היא מקצינה אותה.

הנושא של 'הדרת נשים' כבודו במקומו, אבל קצת שיקול דעת לא יזיק. לא כל מקום בו יש חרדים חייבים להפוך לזירת קרב.

הרבה תגובות כאן מזכירות לי עדר קרנפים בדהרה, ללא מושג לאן ולמה. וחבל.

  •   אנשים כמוך... מוטי
    • 18:51
    • 18.12.11

    אנשים דומים לך אמרו בגרמניה בשנות ה-30 "אבל למה להתגרות בגרמנים? בואו נעשה בדיוק מה שאמרו לנו. מה כל כך נורא בלענוד טלאי צהוב?". הם המשיכו להגיד את אותן שטויות גם כשהובילו אותם לתאי הגזים ולכבשנים.

  •   סוכלנות היא דו סטרית לאן? חזרה לדמוקרטיה
    • 21:13
    • 18.12.11

    בתקופת הממשלה הנוכחית נוצר סחף וחוסר איזון. החרדים הופכים חצופים יותר ויותר בדרישותיהם מהציבור העובד ומשלם מיסים.

  •   מצחיק יהודי ישראלי חילוני
    • 01:15
    • 19.12.11

    לא חייבים לדחוף את השואה לכל מקום.
    אבל אם כבר דחפת אותה, אז הקרנפים פה בתגובות מזכירים לי את הגרמנים בשנות ה 30 הרבה יותר, על שנאתם העוורת ליהודים, רק כי היו שונים מהם בלבוש בהתנהגות במנהגים...
    באויר שנוצרה אז בגרמניה היה לנאצים קל להציג אותנו היהודים כעכברושים פרזיטים שחיים על חשבון משלם המיסים שעובד קשה למחייתו. נשמע מוכר?

  •   אנשים כמוני.. יהודי ישראלי חילוני
    • 01:17
    • 19.12.11

    לא חייבים לדחוף את השואה לכל מקום.
    אבל אם כבר דחפת אותה, אז הקרנפים פה בתגובות מזכירים לי את הגרמנים בשנות ה 30 הרבה יותר, על שנאתם העוורת ליהודים, רק כי היו שונים מהם בלבוש בהתנהגות במנהגים...
    באויר שנוצרה אז בגרמניה היה לנאצים קל להציג אותנו היהודים כעכברושים פרזיטים שחיים על חשבון משלם המיסים שעובד קשה למחייתו. נשמע מוכר?

124 הדרת חרדים - לא יושבים ליד חרדים - יוצאים שרבנים נושאים דברים בטקסים אפי
  • 09:53
  • 18.12.11

לא לקנות ולא למכור לחרדים. להחרים עסקים של חרדים. להקצות חרדים - ואם אפשר צריך גם לירוק עליהם ברחוב.

נשמע קיצוני? החרדים כבר עושים את כל הדברים האלה היום. להתעורר!

125 שמישהו יסביר מה הבעיה עם הפרדה? מאז ומתמיד היתה הפרדה מגדרית ביהדות. הנשים יכולות לשבת מקדימה והגברים מאחורה. הפרדה זו לא הדרה.  (לת) נוני
  • 09:53
  • 18.12.11

126 וזוהי רק ההתחלה לה לה  (לת) חכו שהם יהיו רוב
  • 09:54
  • 18.12.11

127 כל הכבוד לאשה אמיצה מאיר מנדלסון
  • 09:54
  • 18.12.11

ביבי נכנע לדתיים, טניה לא!!

128 למה, אבל למה השוטר בכלל ביקש ממנה לשבת מאחור???????????? מהזהמשנה
  • 09:57
  • 18.12.11

קודם כל, כל הכבוד לטניה!!!! אין מילה אחרת חוץ מגיבורה. עמדת על זכותך לא רק בשמך אלא בשם מיליוני נשים זועמות בישראל.

ולמשטרה - באיזו זכות השוטר שאל אם היא מוכנה לשבת מאחור. אחרי חצי שעה, לא ברור לך שלא?
למה לא עצרת את החרדי על הפרעה לאוטובוס בציבור?

במדינה שלנו עדיין יש שיוייון זכויות, והמשטרה צריכה להתחיל להגן עלינו ועל זכויותינו!!!!! הסטטוס קוו כבר מזמן הופר, ולא ע"י הסקטור החילוני!

129 טניה , התנהגותך באוטובוס דוגמה לכולם . הוכחת כי יש תקווה לישראל בעידן של צרות מוח דתית .  (לת) דודו
  • 10:01
  • 18.12.11

130 חשוב לתת פרסום רב להתנהגות כשל טניה כדי לעודד עוד כאלו  (לת) איה
  • 10:02
  • 18.12.11

131 למה שהיא תכבד את הגברים שאינם מכבדים אותה? התנהגותם ותפישותיהם אינן ראויות לכבוד  (לת) רחלי
  • 10:04
  • 18.12.11

132 כשהקרציה תהיה יותר גדולה מהכלב הכלב ימות.  (לת) יאיר
  • 10:04
  • 18.12.11

133 הנהג התקשר למשטרה להודיע על ההתפרעות וזו שלחה שוטר אחד לטפל במצב אור לנו
  • 10:06
  • 18.12.11

כמובן שהיה צורך בניידת ובה שוטרים המיועדים לפיזור הפגנות והיה מקום לעצור את ראשי המתפרעים. יש להדגיש שמדובר בקו 451 שאינו "מהדרין" ואין נהוגה בו הפרדה. גם בקוי מהדרין ההפרדה היא וולונטרית כי על פי החוק אסורה בישראל הפרדה בין נשים וגברים במרחב הציבורי. לעדות דובר "אגד" הבעיה עם החרדים הולכת ומחמירה, כלומר המתלוננת רוזנבליט אינה הנפגעת הראשונה מתוקפנות החרדים שכבר יצאה מזמן מהגטאות שלהם ומנסה להשליט את ערכיהם בכוח על החברה כולה.

134 ישראל כמו תרנגולת נטולת ראש מתרוצצת בחצר. נתניהו שרוחו הרעה הולכת ומשתלטת כאן על הכל, הוא איש הטפלון ששום דבר מכל הרע הזה לא דבק בו  (לת) עד שהישראלים לא יעשו מעשה ויסלקו אותו, לא יהיה שינוי
  • 10:08
  • 18.12.11

135 כמו שכתבו כאן, ב-1/1/2012 עולים לאוטובוסים במחאה על האפליה ניר
  • 10:09
  • 18.12.11

גם בירושלים וגם בבני ברק. מפסיקים לשתוק ולהיות אדישים, עוד מעט יסקלו נשים ברחוב גם, מספיק לאדישות החברתית. לפרטים חפשו בפייסבוק הדרת נשים.

136 אף אחד לא הכריח אותה לשבת מאחור...הם ביקשו ממנה והיא ניפנפה אותם, כמו שמבקשים ממני להניח תפילין ואני מנפנף אותם  (לת) פרופורציה-אין שום הדרת נשים
  • 10:09
  • 18.12.11

137 נוסעת סירבה לשבת מאחור חלי
  • 10:11
  • 18.12.11

כל הכבוד הלוואי והרבה מאיתנו ינהגו כמותה , אסור לנו לתת מקום לכפייה דתית אחרת נהפוך למדינות כמו אירן ללא דמוקרטיה

138 כל הכבוד! אולי רוזנבליט כמו רוזה פארקס תביא לשינוי אחד שזוכר
  • 10:16
  • 18.12.11

זכותם של החרדים להפרדה בין גברים ונשים בבית הכנסת או בביתם אבל לא באוטובוס ציבורי!
רוזה פארקס האמריקאית השחורה שסירבה לפנות את מקום ישיבתה באוטובוס לנוסעים לבנים הציתה להבה שבסופו של דבר הביאה לשויון זכויות. מי ייתן ורוזנבליט תעצור את התופעה החשוכה של הדרת נשים.

139 אישה צדקנית ואהובת הבורא..."בזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל"...כן ירבו כמותך אחותי נביא האמת- התבהמנו ואבדנו!
  • 10:19
  • 18.12.11

ברור שהיא לא נולדה בישראל.
ישראלי- כל עוד זה לא נוגע לו ממש ממש - לא היה זז.
מה שמעניין אותו זה המנגל שלו...עד לשם מצליחות עיניו לראות. לא יותר!
מזל שבאו יהודים מוארים מחו"ל בעלי מודעות וחוכמה ואיכפתיות- מזל שלנו!

140 כל הכבוד גברת רוזנבליט את אישה אמיצה !!  (לת) אהוד
  • 10:20
  • 18.12.11

141 הנהגים אשמים-קצת סמכות מצד הנהג וכל רם
  • 10:20
  • 18.12.11

השחורים היו מסתלקים אבל יש לאגד שיקולים כלכליים-

142 שהחרדים יילכו ברגל יהודי דתי
  • 10:27
  • 18.12.11

הגיע הזמן לדפוק על השולחן ולהסביר לחרדים שאם הם מעוניינים להפוך את החברה שהם חיים בה למטורפת, זה לא סיבה להפוך את כל המדינה לבית משוגעים.
אם אתם לא מסוגלים לשבת ליד אשה או מאחוריה אז תואילו בטובכם ללכת ברגל. נמאס כבר מהטמטום הזה.

143 כל הכבוד לה!  (לת) דני
  • 10:27
  • 18.12.11

144 כל הכבוד לך, אישה אמיצה חנה רגב
  • 10:29
  • 18.12.11

אם החרדים חפצים בנסיעה נטולת נשים רחמנא ליצלן, שיקימו חברת אוטובוסים פרטית, שאינה מסובסדת מכספי ציבור, ישלמו על קניית אוטובוסים, שכר לנהגים ולמאבטחים ושייסעו לשלום. כל עוד אני משלמת עבור שימוש בתחבורה ציבורית באופן ישיר בקניית כרטיס ובאופן עקיף באמצעות מיסים- אשב בכל אוטובוס היכן שארצה.

145 תודה טניה נילי
  • 10:29
  • 18.12.11

הראית שאדם אחד יכול לעשות את מה שממשלה שלמה לא עושה

146 כל הכבוד לך אישה אמיצה!  (לת) תמיר
  • 10:32
  • 18.12.11

147 האמת שגם אני לא מבין מה עשו לה. ואם היא היתה יושבת מקדימה והגברים מאחורה, היא היתה מתרצה? מאז ומתמיד היתה הפרדה  (לת) שאלת תם
  • 10:32
  • 18.12.11

  •   הסבר פשוט: אנחנו רוצות שלא יגידו לנו איפה לשבת. מאז ומתמיד יכולנו, גברים ונשים, לשבת איפה שרצינו באוטובוס. אם יש חרדי שלא מקבל זאת שימצא דרך אחרת להתנייד לתם ולנוני ועוד כמה "תמים"
    • 18:05
    • 18.12.11

    באמת לא הבנתם שזה משפיל כשמישהו קורא לך שיקסע ומתייחס אליך כמצורע שאסור להתקרב אליו?

148 למותר לציין שאיש מהחרדים לא נעצר על הפרעה לתנועה ותקיפה שי
  • 10:33
  • 18.12.11

ומובן שלו חילוני היה מעכב אוטובוס היה נעצר מיד.
יש לארדן הסעות מאורגנות של נשים בקווי אגד כאלה. לא כדי להכעיס את הדתיים דוורא אלא כדי להבהיר להם את גבולות הדמוקרטיה. כאן עדיין לא איראן.

149 הדתיים הרסו את הדת הנפלאה מסורתי ומאמין בתורה
  • 10:39
  • 18.12.11

דיי לקיצונים נשבר לנו ממכם ותפסיקו להרוס את המדינה.

150 מציע גם שגברים ישבו בחלק האחורי לשם הזדהות עם אפליית הנשים החרדיות !  (לת) יואב
  • 10:41
  • 18.12.11

151 מדוע היא היחידה? אלפים צריכות לעשות זאת ולהביא מטריות.  (לת) x
  • 10:43
  • 18.12.11

152 אוטופיה גברית בלבד - אולי שכל הנשים בארץ יעזבו וגמרנו? סביו
  • 10:43
  • 18.12.11

כל התןפעה הזאת חולנית מייסודה! אבל אין בעיות כל הנשים מוזמנות לעזוב את ארץ ישראל ונשאיר את הגברים לחיות באוטופיה גברית משלהם!
זה רק יקח דור אחד של כסילים להבין עד כמה הם אידיוטים!

153 haaretz, remove 95b complaint
  • 10:53
  • 18.12.11

Haaretz, the comment that was made in response to 95 must be removed. Incitement. Against gays, including by classifying gaye as perverts cannot be accepted.

154 זה תמיד מתחיל ש"מסבירים" לנו ההדיוטות שמדובר ב"עשבים שוטים" בלבד, והרוב elis
  • 10:53
  • 18.12.11

"שומרי-חוק" בלא, בלא, בלא. תתעוררו, העלוקות חשות שתמיד יהיה איזה "מסביר ומבין" כגון השוטר האדיוט או הנהג שלא עושה תפקידו שיסביר לנו, הפריירים שמאכילים אותם ומקבלים את אי שרות צבאי או לאומי שלהם כמובן מאליו, את החשיבות "להבין" אותם ו"לכבד" אותם. ומה אתנו? נהפכנו לשק-חבטות של החרדים.

155 שהחרדים ירכבו על רולרבליידס! מיקי
  • 10:57
  • 18.12.11

את אישה אמיצה!

156 "גברים יהודים לא יכולים לשבת מאחורי נשים". אבל לפעמים הם יכולים לעמוד מאחורי נערים צעירים  (לת) רוזה פרקס
  • 10:57
  • 18.12.11

157 מדינת הלכה,,,, הלכה המדינה  (לת) יעקב
  • 11:00
  • 18.12.11

158 אנו בדרך למדינת הלכה חשוכה אם לא נתעורר בזמן! אגב, התמונה של טניה ב YNET שונה
  • 11:05
  • 18.12.11

למשל -- אתמול (שבת) ניסיתי לשלם את חשבון הביטוח הלאומי החודשי. מדובר במענה טלפוני אוטומטי ללא התערבות אדם. להפתעתי, נאמר לי בהקלטה שהמוקד האוטומטי פועל בימי ראשון עד שישי.

עד לאחרונה, ניתן היה לשלם בכל ימות השבוע. אז היום זה ביטוח לאומי, מחר זה החשמל ומה הלאה?

159 חרדי מאיר
  • 11:06
  • 18.12.11

אם אתה פוגע באישה ,מומלץ לך שתעשה פרו ורבו עם אתון - אתה לא יכול לירוק בבאר שאתה שותה ממנה - מעניין מה מלמדים אותך בחדר או בישיבה

160 למה תמיד חילונים צריכים להתחשב בחרדים  (לת) ולא להיפך?
  • 11:07
  • 18.12.11

161 חילול השם זלי יפה
  • 11:08
  • 18.12.11

הפעם אני מבקש להדגיש את העובדה שאני סגן נשיא בית הכנסת הגדול בירושלים. מדינת ישראל זכתה לרבנים ראשיים "אדירי שם". הרב הרצוג והרב עוזיאל, הרב אונטרמן והרב ניסים, הרב גורן והרב עובדיה שיבדל לחיים. אף בימיהם היו אוטובוסים ואף בימיהם שרו חיילות בצבא. לא שמעתי שהרב הרצוג העיר על כך או הרב ניסים. האם "נתגלתה" לידידי החרדים הלכה שנעלמה מעיני הרב הרצוג? הידעו אותם ידידי כי אצל הרב משה פיינשטיין כשחיתן את ילדיו הייתה הישיבה מעורבת? הידעו כי כך אף נהג הרב הרצוג? המבינים הם את חילול השם האדיר נחלת התנהגותם דהיום? מדוי היום ולא אתמול? מדוע לא העיר על כך הרב אויירבך זצ"ל או הרב אחיישיב שיחיה? המבינים הם כי מי שאינו יודעים מבקשים להשוות את היהדות לטליבאן? היש לך חילול השם גדול מזה? להשניא את הקב"ה על האחר? גברת רונזבליט, יישר כוחך. כבודך חשוב לי כיהודי דתי.

162 כל הכבוד לנוסעת, בוז לשוטר! הרואה את הנולד
  • 11:10
  • 18.12.11

יישר כוחך, כול הכבוד וחן חן לאישה האמיצה שאזרה כוח וישבה על זכויותיה לשבת בקדמת האוטובוס.
אבל השוטר שביקש ממנה לוותר על זכויותיה היה צריך לבקש מהנוסעים החרדים להתאפק. על זכויותיהם של מי הגן? היה צריך לאסור את כולם או לסלקם מהאוטובוס. בוז לו.

163 כל הכבוד לך טניה!!! עוד מורה
  • 11:10
  • 18.12.11

אני אתך. את אישה אמיצה. אני מודה לך על התעקשותך ועל כך שעמדת בלחצים לא קלים!!!

164 כל המלבין פני חברו ברבים כאילו שפך דמים לא יעזור להם יוה"כ
  • 11:18
  • 18.12.11

כל המלבין פני חברו ברבים כאילו שפך דמים - לא יעזור להם יוה"כ
השם יענישם על העבירה שבצעו.

165 פתרון: שהגברים ישבו אחורה והנשים קדימה ...  (לת) ס
  • 11:22
  • 18.12.11

  •   האחורנית כנראה גם פחות מכובד, גם לא רואים ממנו את הנשים שעוברות - ואם צריך גם לעלות פעמיים [פעם לשלם לנהג ופעם להכנס לצד האחורי] - זה גם לא נוח.  (לת) איך נדע איפה הכח?
    • 12:09
    • 18.12.11

166 טניה פשוט תודה  (לת) אני
  • 11:25
  • 18.12.11

167 רוזה פארקס הישראלית גאנר
  • 11:27
  • 18.12.11

כל הכבוד!!!!!!!!!!!

168 ברור לחלוטין שזו פרובוקציה של השיקסה....  (לת) שלמה
  • 11:27
  • 18.12.11

169 מיסיסיפי מגיעה לאשדוד: מי שתת-אדם שישב מאחורה באוטובוס  (לת) צדק תרדוף
  • 11:28
  • 18.12.11

170 האישה הזו אמיצה מאוד מישקפופר
  • 11:31
  • 18.12.11

כל הכבוד

171 הרצון בהפרדה נובע מהצפיפות באוטובוסים, בעיקר באלה שמשרתים את החרדים. מרבית המסיתים כנגד החרדים לא נוסעים בעצמם באוטובוסים, ולא מודעים לחוסר הנוחות הרב הנגרם מכך. תופחת הצפיפות, ואז יפחת הרצון בהפרדה
  • 11:33
  • 18.12.11

הבעיה השורשית היא שקיצוניים שולטים באמצעי התקשורת, ומציגים תמונה חד-צדדית של המציאות.

172 גברים יהודים? מאחור? תל אביבי
  • 11:39
  • 18.12.11

165 גברים לא יכולים לשבת מאחור! נאמר כבר ע״י אברך חכם שגברים יהודים לא יושבים מאחורי אשה הם מעדיפים את החלק הקדמי

173 אבן שנזרקה למים איזי גור
  • 11:42
  • 18.12.11

רוזה פרקס הייתה אישה שחורה שסירבה להוראות הנהג לשבת מאחור. "חוצפה" זו הביאה לכך שכהי העור בארה"ב מכונים כעת אפרו אמריקאיים ואחד מהם מכהן כנשיא המדינה.
ולוואי מעשה של הצעירה ה"חצופה" יעורר את הגל שיעמיד את הדתיים על מקומם הראוי, את נוער הגבעות לבית הכלא ואת החכ"ים הפשיסטיים ביחד עם השר הממונה על כשרות החשמל - הבייתה.
אמן ואמן.

174 העיקר שר התחבורה ישראל כץ התחייב לבג"ץ שההפרדה היא מרצונן החופשי של הנשים בלבד נועה
  • 11:44
  • 18.12.11

ברור היה לכולם שתשובת המדינה לבג"ץ הייתה שיקרית. כמו תמיד השרים מוכרים את הציבור החילוני והמסורתי עבור שוחד פוליטי.
יש לפנות מחדש לבג"ץ על מנת לאסור כל הפרדה בתחבורה הציבורים.
אם החרדים מעוניינים בהפרדה שיקימו חברות פרטיות במימונם לציבור הקיצוני. למרות שלפי התנהלותם סביר יותר שאם הם יצטרכו לממן את ההפרדה הם כבר לא יראו בה יהרג ובל יעבור.
כיהודיה גאה צר לי שדווקא בינימין נתניהו נותן יד למיאוס היהדות על העם והעולם, בכך שמאפשר אפליה דתית וביזוי שיטתי של נשים. הדת היהודית מיסודה לא קוראת לביזיון אנשים.

175 הגיע הזמן לתחבורה בשבת  (לת) גיל
  • 11:51
  • 18.12.11

176 "הדרת נשים" גזית אודי
  • 11:53
  • 18.12.11

כל הכבוד לך. הלווי והיו עוד הרבה כמוך.הלווי ואנחנו ה"שפווים" נצא למאבק רציני נגד הפיכת המדינה למדינת איטולות וחומניסתי.עו רגע ו "חמסתן" זה כאן

177 לפטר את השוטר לאלתר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) ישראלי
  • 11:58
  • 18.12.11

178 טניה כל הכבוד לך! צריך ללמוד ממנה, אסור להיכנע לכפייה דנה
  • 12:10
  • 18.12.11

הכי קוממה אותי התגובה של הנהג שביקש ממנה "לכבד" את החרדים, במקום לתמוך בה במלחמה בכפייה.

179 אשה אמיצה  (לת) כל הכבוד.
  • 12:10
  • 18.12.11

180 יש לעצור אתץ הטירוף הזה מיד- שהחרדים יילכו ברגל אם לא נאה להם לשבת ליד נשים באוטובוס. ישראל לא תהיה איראן.  (לת) רעמסס
  • 12:21
  • 18.12.11

181 למה אנחנו - הציבור הנאור (חילונים ודתיים נורמאליים) - לא מתקוממים נגד תועבת ההדרה????  (לת) עו"ד
  • 12:28
  • 18.12.11

182 חבל א.
  • 12:51
  • 18.12.11

אני בנאדם דתי,והיא צודקת אותה אחת.אם רק אחד מהם היה מסביר לה פנים כמו שצריך,היא היתה עוברת אחורה בלי בעיות,זה רק מראה על הצביעות בין הדתים שביננו,שרוצים משיח גאולה,ואין לרובנו טיפת אהבת חינם,בין אחד לשני,ובס'ה זה בעוקרנו,כי כולנו כל ישראל באותו סירה...

183 הצעה לחסידי ההפרדה המגדרית באוטובוס מנחם שריר
  • 12:57
  • 18.12.11

הצעה לחסידי ההפרדה המגדרית באוטובוסים: – יתכבדו נא ויכנסו הם דרך הדלת האחורית של האוטובוס , ויתכבדו הם לשבת בחלקו האחורי של האוטובוס.
כך וודאי ימנע מהם הפיתוי של להיתקל ולהיפגע מנוכחות הנשים.
אולי אין כאן פתרון מוחלט.. אך בוודאי שיש כאן כדי להוריד גובה הלהבות בוויכוח, ואולי גם – לקרוע מסכת הצביעות מטיעוניהם המתחסדים.

184 אני מעריץ את האישה, הלביאה טניה רוזנבליט אבנר אפק
  • 13:06
  • 18.12.11

דרוש אומץ ואמת מוצקה בלב שאין אותה להרבה אנשים לצערנו.
אותה אישה ידעה לעמוד על שלה למען חברה צודקת, ונגד כפיה באשר היא.
מי יתן ועקשנותה תלמד אותנו לא לתת לדת להשפיע ולחרוץ מה מותר ומה אסור כחברה וילמד את האדם באשר הוא לכבד את האחר עם כל המשתמע

185 הגיע הזמן להפרדת הדת מהמדינה. אבנר
  • 13:07
  • 18.12.11

החרדים צריכים לדעת את מקומם ומקומם הוא בבתי הכנסת,בישיבות ובד' אמותיהם
בכל מקום אחר ובייחוד שמדובר במקומות ציבוריים, ייכבדו וישפילו עיניהם אם לא נעימים להם המראות.

186 תשימו לב איך כולכם קמתם כנגד הדת אחד.
  • 13:09
  • 18.12.11

וכל הכבוד לדליה היחידה שמנסה להבהיר שקיימת הפרדה מגדרים.
באוטובוסים שמגיעים לשכונות חרדיות, קיימת הסכמה בציבור הנוסעים על ההפרדה הזאת.
מכמה קיצוניים שהחליטו לעשות מזה סצנה בסרט אקשן, הכפשתם את כל הדת ואת כל הציבור החרדי, ואחרי זה כולכם תהיו יהודים כשרים וצדיקים ותצומו ביום כיפור.

בניגוד למה שאתם חושבים, אם כל כך הפריע לגברת שהתנהגו אליה ככה, בכל אוטובוס של חברת אגד קיים שלט שאומר שכל הטרדת נוסע בעיניין מקום מושבו היא הטרדה לכל דבר, היא יכולה להגיש תלונה ולסגור את זה בצורה יותר מתורבתת, אבל היא בחרה לעשות פיל מנמלה..

וכל אלו שקוראים לחקור את השוטר, בניגוד אליכם ואליה, הוא מבין שבשכונות האלו ישנה ההסכמה לשבת בהפרדה ולכן ביקש ממנה לכבד.
תיכנסו לפרופורציות כולכם, הקבוצה הזאת היא לא הדת שלנו והכפיה הזאת היא לא כל המגזר החרדי. ואם אתם כל כך דורשים שהם יכבדו אתכם
תתחילו בלכתוב תגובות שמכבדות את עצמן ואתכם.

שבוע טוב לכולם.

187 אבל זה אכן רוע טוהר. הדרת נשים היא גזענות. היעלה על הדעת שתהיה הפרדה בין שחורים ולבנים? אותו דבר עם נשים.  (לת) אחת
  • 13:09
  • 18.12.11

188 גברים יהודים לא יכולים לשבת מאחורי נשים tayas
  • 13:14
  • 18.12.11

צבועים שכמותכם ומה אתם עושים במטוס

189 תודה לך טניה ! תודה על הסמל שאת שומרת על החוק כמו שצריך !!!  (לת) נעם ג
  • 13:16
  • 18.12.11

190 מצדיע לך!!! עוד לא אבדה תקוותנו.  (לת) איציק,דרום
  • 13:19
  • 18.12.11

191 גברתי את גיבורה אמיתית כל הכבוד כן ירבו ידעני
  • 13:26
  • 18.12.11

הלא החרדים אינם יהודים הם אינם מאמינים בתורת אברהם ומשה אלה הולכים אחרי אמונה שהומצאה במאה ההראשונה ושוכללה במאה ה17 וה18

192 חובה לחגור את האישה מאחור (גם אם אינך לובשת שחור) קבקב
  • 13:28
  • 18.12.11

בושה וחרפה!

193 Israel is a secular country Charedi lo kasher
  • 13:30
  • 18.12.11

As long as Israel is defined as a Jewish state
The Charedin will go crazy. As they are a minority
In the country they have two choices. Have privet
Bus company or use the public transportation as
Is.
THE GOVERNMENT SHOULD CHANGE THE IDEA OF
A JEWISH STATE TO A STATE THAT JEWES CAN LIVE
IN PEACE

194 שני פסוקים המדגימים שני סוגי יחס לנשים ביהדות, ואולי גם שתי רמות חשיבה אבי צנעני
  • 13:35
  • 18.12.11

והבנה. האחד "אישה היא חמת מלאה צואה, פיה מלא דם והכל רצין אחריה" - מהתלמוד, שנכתב על ידי תיאוקרטים מפגרים מהמאה הרביעית לספירה, והשני " והיה באחרית הימים הר הבית יקום וגו'..." מופיע בספרי הנביאים הושע וחבקוק, וסוד הפסוק הוא שהר הבית אינו אלא אישה, עושה הבית, ורק באחרית הימים, כשי-ה-י-ו-ה יהפוך ל "והיה" כשהאנשים יבינו שאין זמן, כשהתודעה הרגילה תהיה מפותחת מספיק, יקום הר הבית, ולצידו שני הרים קטנים יותר של שני גברים, יצחק ויעקב

195 כל הכבוד לך יקירה! עכשיו הזמן לתבוע את אגד - אולי דרך הכסף הם יבינו בעד מי הם צריכים להיות  (לת) בני
  • 13:36
  • 18.12.11

196 כל הכבוד! איזה אומץ! את הרוזה פרקס שלנו.  (לת) נורית
  • 13:38
  • 18.12.11

197 כל הכבוד לטניה רוזנבליט טומי החילוני
  • 13:45
  • 18.12.11

זכותה של טניה רוזבליט כמו כל אשה לשבת איפה שהיא מוצאת לנכון. אנחנו בישראל לא באיראן לפחות בינתיים. החרדים שגדפו אותה צריכים להתבייש הלבוש לא רלוונטי אחר כך יכריחו נשים איך להתלבש אני כבר רואה איך יכריחו אותן ללבוש בוקרות. צריך להתעורר לפני שיהיה מאוחר מידי איך נתעורר. לפני כמעט שנתיים קמה תנועת ישראל חופשית אשר התנגדה לתופעה זו ופעלה בנושא כגון להפגין נגד קווי ההפרדה, לקחה חלק בהגשת בג"צ נגד וכדומה. נמאס לכם/ן מהכפיה החרדית חפשו את תנועת ישראל חופשית בפייסבוק כל עוד ניתן להתעורר.

198 הדרת נשים איתן האוסטרלי
  • 13:58
  • 18.12.11

אני מניח שגם הנשים נבראו בצלם אלוהים

199 הדת היא אופיום להמונים אחד העם1
  • 14:01
  • 18.12.11

איסלם קיצוני=יהדות קיצונית-נצרות קיצונית.
אין שום הבדל
ישראל הוקמה כמדינה דמוקרטית לא כמדינת דת. אם החרדים מתנגדים למדינה - שילכו מכאן , ומה שיותר רחוק יותר טוב.
אישה באוטובוס מפריעה - שילכו ברגל !
למה הם משלמים 50% ממחיר הכרטיס ?!!!

200 כל הכבוד לך! חיזקי ואימצי!  (לת) שמעון א.
  • 14:02
  • 18.12.11

201 רוזה פארקס מרים
  • 14:06
  • 18.12.11

כל הכבוד לה, מבלי לשים לב הדרת הנשים צוברת כוח. ממשיכתה של רוזה פארקס

202 לארגן מאות נשים חילוניות בליווי גברים חילוניים שיסעו בתחבורה הציבורית על מנת שהפרימיטיבים ממין זכר לא יעלו לרכבים  (לת) רון
  • 14:17
  • 18.12.11

203 Try to do it in London or NYC: Please do  (לת) Suggestion
  • 14:20
  • 18.12.11

204 על מה חרבה ירושלים? ZOSTERצעד אחד קדימה
  • 14:22
  • 18.12.11

על מה חרבה ירושלים? מקדש ראשון מפני מה חרב? מפני ג' דברים שהיו בו: עבודה זרה וגילוי עריות ושפיכות דמים. ... אבל מקדש שני שהיו עוסקים בתורה, במצוות וגמילות חסדים מפני מה חרב? מפני שהיתה בו שנאת חנם. ללמדך ששקולה שנאת חנם כנגד שלש עברות: עבודה זרה, גילוי עריות ושפיכות דמים.
(תלמוד בבלי, מסכת יומא דף ט', עמוד ב'). והלוואי ובקרוב ובמהרה בימינו, בזכות אהבת חינם נזכה לבניין ירושלים ומקדש השם יתברך, אמן.

205 שינוי הסטטוס קוו משנה
  • 14:23
  • 18.12.11

אם הם רוצים אוטובוסים מהדרים בשכונות שלהם, שיאפשרו לנו תחברוה ציבורית בשבת. תחברוה ציבורת בשבת זה פתרון נכון, צודק שיעלה את איכות החיים של אנשים רבים בארץ, וזאת הזדמנות מצוינת לשינוי שכזה.

206 ללמוד מההיסטוריה מה יצא מרפובליקת וויימאר בשנים 1918 עד 1933 ולהבין.... דניאל בגוב האריות
  • 14:27
  • 18.12.11

שאנחנו בדרך דומה מאד.
גם הימין הקיצוני שמתחיל בקטן ולאט לאט מגדיל את שורותיו ו"שונא שמאלנים....או כל מי שלא חושב כמוהו". והשלטונות קורצים לו בעיניים....מפחד!!! וכל התנועות הגזעניות שבתוכנו שקוראות "מוות לערבים" ועוד קבוצות מתבדלות שכופות עצמן על אחרים. וזה כולל חרדים אשכנזים שלא מוכנים לקלוט בנות עדות המזרח לבתי הספר שלהם, ועוד ועוד.
בקיצור: בדרך לאבדון........

207 ממשלת ישראל: חרדים+נוער גבעות+מיליונר תחמן אחד מקיסריה  (לת) אכלנו אותה
  • 14:28
  • 18.12.11

208 דת,מדיניות Yosef
  • 14:32
  • 18.12.11

זו לא הדת המעוותת אלא המדיניות הלא ברורה.הדת הייתה תמיד מוגדרת חד חד ערכית ואנשים עם מוח מעוות פירשו את רשי כפי שהם רצו להבין והמדיניות איפשרה לם לעוות ולהשתלח.הקיצוניים הללו נלדו לנשים ואף על פי הם נהנים לעוות את הערכיות הזו .הרי אף אחד לא נולד לגבר אלא ברור שלאישה.הם חונכו בצורה מסולפת וקיבלו גושפנקה .

209 מה אם אוטובוס היה עובר רק דרך שכונות גזעניות ונאציות-זה היה בסדר שבאוטובוס יפלו בין שחורים ללבנים ??
  • 14:39
  • 18.12.11

צריך להבין העולם מתקדם מהר
וחלק גדול מהאוכלוסייה בעולם אינם בעלי כישורים ויכולות מנטליות גבוהות ולכן אינם מסוגלים להתמודד עם הקידמה.אולי צריך לשלוח אותם לסמינרים לקשיי הסתגלות בחברה המודרנית.

210 כל הכבוד לטניה . ולמה לא אסרו את המשתולל ?  (לת) AAA
  • 14:49
  • 18.12.11

211 religion-is-evil l
  • 14:50
  • 18.12.11

http://www.sigcrap.org/2007/03/18/religion-is-evil/

212 לעצור את הנהג-די לבריונות החרדית ttt
  • 15:02
  • 18.12.11

אנחנו מאחורייך כל הכבוד

213 כל הכבוד לך טניה!!! דני
  • 15:06
  • 18.12.11

כן , אני מודה אני שובניסט לא קטן בכלל; יחד עם זאת מה שמתחולל במדינה מעורר פשוט בחילה , ההשתוללות החרדית, ההתחנפות של נבחרי העם - אני מודה לא בחרתי ולא אבחר בליכוד ושאר הפשיסטים - לחרדים וההתחרדות גרועות הרבה יותר מסכנת מלחמה אפשרית עם האיראנים.
הגב' טניה עשתה צעד חשוב במהלכי הבלימה - פשוט אמרה להם תקפצו לי רבותי וישבה היכן שרצתה.
את השוטר יש לפטר בקלון מהמשטרה. אין לכבד את אלו שאינם מכבדים את הציבור החילוני, בזים לו , מתנשאים עליו, רואים בו תינוק שנשבה, ובוזזים את כספו ודמו בכל דרך אפשרית - חוקית ועבריינית.

אני מקווה שדווקא הנשים יחוללו את המהפך האנטי חרדי הזה.

אני מקווה שלגברים יהיה אומץ להלום ללא רחם בהתעמרות החרדית.

אגב - כדאי לחשוב גם על הנקודה הבאה: את מי משרתת הדרת הנשים? האם זה מסייע לביבי ולעושי דברו להרחיק מעליהם לחץ בנושאים אחרים משום הפחד שלהם?.....

214 לא צבא לא מיסים לא חובות לחברה ... צריך להתעורר הסנהדרין שב לעולמנו  (לת) רוני
  • 15:10
  • 18.12.11

215 טניה את נר קטן שמאיר אפילה גדולה אזרחית
  • 15:17
  • 18.12.11

כל הכבוד. את אישה אמיצה מאוד.

216 מתי תבינו שמדובר במאבק כוח בין החרדים למדינה לא בהקפדה על מצוות הדת  (לת) אור לנו
  • 15:22
  • 18.12.11

217 aflaya braha
  • 15:22
  • 18.12.11

חרדים, ארגנו לכם חברת אוטובוסים משלכם וסעו בנפרד. באוטובוסים שלכם תפרידו אבל לא בתחבורה ציבורית!!!
פרימיטיבים

218 אם הייתי באוטובוס, הייתי רוצה שבחורה יפה כמו טניה תשב מקדימה.  (לת) רואה צאן
  • 15:27
  • 18.12.11

219 רוזה פארקס הישראלית! כל הכבוד! הדרדרנו שנות דור אחורה או לאירן. לא ניתן איה
  • 15:27
  • 18.12.11

לחרדים לגזול את כספנו, לנצל אותנו ולהטיל עלינו גזירות ימה"ב בזויות.

220 כל הכבוד לך!!בזכות עמידה על זכויותינו כפי שעשית נקדם את החברה.המתפרעים לכלא!בלי סלחנות לאלימים וכופים שאינם מכבדים שלטון החוק.  (לת) הלל
  • 15:35
  • 18.12.11

221 כל הכבוד לה! לא מתאים להם, שילכו ברגל. די עם הכפיה הדתית.  (לת) קרן
  • 15:49
  • 18.12.11

222 טוב מאוד ת.מ
  • 15:53
  • 18.12.11

מתחיל להמאס מהשטויות שלהם, תומך לגמרי בפעולות של טניה, היא לא צריכה לעבור לשבת מאחור בגלל שמישהו רואה בזה חוסר כבוד לשבת מאחוריה (אם כבר אז היא צריכה להרגיש חוסר כבוד לשבת מאחוריו)

223 אני נוסעת חילונית באוטובוסים מופרדים של אגד. ענת
  • 16:00
  • 18.12.11

אישית אני נגד ההפרדה הרשמית בקווים האלה, אבל חסרים לכם כמה פרטים:
1. נדמה שהסיבה העיקרית לכך שרוצים להפריד היא כדי שגבר ואישה לא ישבו אחד ליד השני.
2. במהלך הנסיעה יש גברים שמגיעים לחלק האחורי של האוטובוס ונשים שמגיעות לחלק הקדמי, בעיקר כדי להעביר ילדים ביניהם או חפצים. אף אחד לא אומר להם שום דבר. וכמובן שהם רואים אחד את השני.
3. במרכז האוטובוס נהוג שיושבים זוגות יחד. אני ישבתי פעמים רבות עם גברים חילונים באיזור זה ולאף אחד לא היה אכפת.
4.היה מקרה אחד שבו ראיתי בקשה להפרדה של זוג. כשלא היה מקום באוטובוס והייתה אישה שלא היה לה מקום לשבת. היה מקום פנוי שישב בו גבר חרדי. מישהו פנתה לזוג וביקשה שיפרדו כדי שהאישה לא תצטרך לעמוד כל הנסיעה.
5. ראיתי התלהמויות שמנעו מהאוטובוס לסוע. הם היו כשלא היה מספיק מקום באוטובוס ואנשים אמרו שלא יתנו לאוטובוס לסוע עד שלא יזמינו עוד אוטובוס. כנראה שזה לא דבר שכל כך רחוק מהשגרה שלהם.

224 התחרדות אליס
  • 16:01
  • 18.12.11

עורו הספרדים! הבה ונלמד את האורתודוקסים ממזרח אירופה איך לשמור על מצוות הדת בנועם וללא קיצוניות, לפי דרכי אבותינו. ולש"ס נאמר, חיזרו אל דרכי אבותינו והפסיקו לחכות את מינהגי החרדים, כי אלה אינם דרכינו, ומינהגינו, והם מנוגדים לגישה שלנו לדת ולמסורת.

225 שאני רואה חרדי-אני מתביש ביהדותי יוסי
  • 16:08
  • 18.12.11

מבחינתי חרדי הוא לא יהודי, אלא עובד אלילים

226 החרדים האךה באוטובוס הם פשוט בעיה רצינית תקראו rachel
  • 16:16
  • 18.12.11

אני מרבה לעלות בקווים לירושלים ובני ברק ובתור חילונית אני חייבת להגיד שהיחס באוטובוס זוועה..לא נציין שכאישה אני חייבת לשבת בסוף האוטובוס גם המצב של האוטובוסים מחריד המושבים מלוכלכים באוכל..פעם אחת אחד הילדים באוטובוס שבדכ מפוצץ בילדים הקיא על הרצפה והאימא פשוט השאירה את הקיא על הרצפה...הייתה פעם שאחת הנשים החליפה חיתול לבנה וזרקה אותו על הריצפה..חלונות מלוכלכים וסירחון ...יחס מגעיל ומבטים מצד החרדים.ומה שהכי מצחיק הוא שהנהג שאמור לייצג את חברת אגד. מתנהג בדיוק כמו החרדים ולא עוצר לחילונים שמחכים בתחנה..משתף פעולה עם האפליה המטומטמת שלהם ואומר לי להכנס מהדלת האחורית בזלזול...צריך להבהיר להם שזה לא האוטובוס שלהם כי כל אחד שם מרגיש שהוא מנכל אגד..

  •   את שקרנית!! מורן
    • 16:01
    • 22.12.11

    אני נוסעת בקו 400/402 באופן כמעט יומיומי, אין שום הבדל בין אוטובוס זה לשאר האוטובוסים משום בחינה שהיא. אף אחד לא מכריח ולא מבקש ממני לעלות מאחורה ולא היו דברים מעולם. ואף פעם לא נתקלתי בתופעות חריגות. לא עוצר לחילונים?! מאיפה הבאת את השטויות האלו? עובדה שאת כן עלית...

227 הלאומיות הדתית, ש"ס, המתנחלים, כל מה שקשור בחרפה הזאת שנקראת "דתיות" בארץ כיום, מאבדת כל רסן ומתפשטת כמו מגפת סרטן המאכלת בגוף החברה הישראלית  (לת) הרב בר-מוח
  • 16:24
  • 18.12.11

228 התגובות כאן באמת מעוררות תקווה. אבל זה הכל בקטנה: את המלחמה על הארץ הזו החרדים כבר ניצחו ולאט לאט, ואולי מהר יותר, אנחנו נידחק ונידחק לאזורי המחייה החילוניים שיהפכו קטנים יותר ויותר. המלחמה הוכרעה, ומה נגיד לילדינו? באמת שאינני יודע.  (לת) רן
  • 16:25
  • 18.12.11

229 אנחנו עסוקים בעולמינו, עבודה, בית, טיול פעם בשבועיים. וכשאנחנו מרימים את הראש, אנחנו נוכחים לדעת שגנבו לנו את המדינה. זו כבר לא הארץ שלנו יותר  (לת) גיל
  • 16:27
  • 18.12.11

230 גיבורה! כן ירבו!  (לת) כל הכבוד!
  • 16:38
  • 18.12.11

231 Stope it now!!! boaz
  • 17:09
  • 18.12.11

More and More.. the place is like a mad house.please make
a stop to this now!!!!

232 אפשר לומר שמדינת ישראל בדרך לתיאוקרטייה!!!בגלל איוולת, וטיפשות של החילונים!!!  (לת) עם מבול הצעות החוק שהוגשו, שהתקבלו וטרם התקבלו ,הצעות חוק ברוח אנטי דמוקרטית מובהקת בעליל ,!!!
  • 17:25
  • 18.12.11

233 כל הכבוד ! אזרח
  • 17:46
  • 18.12.11

כל הכבוד . יישר כוח. בנתיים זו דמוקרטיה והגיע הזמן שהם יבינו שהחוקים חקים על כולם. לא טוב להם ? שלא ייסעו באוטובוס.

234 קראתם את הספר של סארמאגו?!"על העיוורון"? מדינת ישראל של היום נמצאת בחשכה, עיוורון!!מי שיפקח את עיני העיוורים במדינת ישראל זאת אשה, כמו בסיפור!!  (לת) עד אז לילה טוב!!!(חילונים!)
  • 17:46
  • 18.12.11

235 על ה"דתיים", אפשר לומר: וישמן ישורון ויבעט!!!  (לת) על האשה: אשת חייל!!!
  • 17:53
  • 18.12.11

236 רוצה ליסוע לבד שיקח מונית צג
  • 17:55
  • 18.12.11

חוצפתם של החרדים גוברת.
בסוף כולנו לא נהיה כאן

237 גם השוטר עבריין אם ניסה לשכנע את הנוסעת לעבור אחורה. עוזי יער
  • 17:57
  • 18.12.11

אני מציע שהוא יקבל ג'וב במשמרות המהפכה באיראן.

238 ללכת בדרכיה של טניה רוזנבליט.  (לת) טניה רוזנבליט לפרס ישראל!!!
  • 17:57
  • 18.12.11

239 אל תקרא קווי מהדרין אמור מעתה קווי מדירין  (לת) יהויכין
  • 18:06
  • 18.12.11

240 כל הכבוד לך, טניה רוזנבליט! מי יתן וירבו נשים אמיצות כמוך במחוזותינו.  (לת) שי
  • 18:15
  • 18.12.11

241 כל הכבוד לאישה!! מיכאל
  • 18:20
  • 18.12.11

שירבו כמותה בישראל!!!

242 מה קרה לדיבר"כבד את אביך ואת א מ ך?אנחנו האמהות  (לת) רותי
  • 18:35
  • 18.12.11

243 טניה רוזנבלט תיזכר כמו פורצת ההפרדה בין שחורים ללבנים בארה"ב חרד לדמוקרטיה
  • 18:52
  • 18.12.11

כל הכבוד לטניה.
אשה שס"ה רצתה להגיע לעבודה נתקלה בפורעי חוק גזענים ואלימים, בנהג שלא מתערב מה קורה ושוטר שבמקום לעצור את המתפרעים מבקש מהאשה לכבד אותם.
אני מקווה שטניה פתחה פתח לכל אישה לשמור על זכותה.

244 הקרן החדשה הצליחה בספין נגד הדת מאיה
  • 18:55
  • 18.12.11

הקרן החדשה בסיוע תקשורת שמאל קיצוני הצליחה לקבוע סדר יום ולעשות מזבוב פיל ,אפשר לחשוב שברחובות ישראל מכריחים נשים ללכת עם בורקה ומשמרת הצניעות עוצרת ומכה נשים ברחוב ודאי שמתם לב לבליץ התקשורתי בנושא "הדרת נשים" והכל כדי להמאיס את החרדים והכי מצחיק שפוליטיקאים נגררים אחרי התעמולה השקרית הזאת,,,,

245 כל הכבוד אזרחית פשוטה
  • 18:58
  • 18.12.11

נראה אותה עושה תרגיל דומה עם מוסלמים

246 שמדובר בחרדים אפס סובלנות מיכל
  • 18:59
  • 18.12.11

אם היה מדובר בערבים גופי שמאל היו מחרפים נפשם כדי לכבד את דרכם היו נשלפות סיממאות כמו כיבוד הזר והשונה זכויות הפרט והמיעוט וכ"ו אבל שמדובר בחרדים אפס סובלנות ,,,צבועים נמאסתם

247 מי שחושב שמלחמת "אחים" - כמו בתקופת בתים 1 ו-2 לא תגיע - טועה. שלום כולל גם עם הפלשתינאים אפשרי רק לאחר מלחמת אזרחים. תפנימו.  (לת) הסטוריון
  • 19:04
  • 18.12.11

248 תגובתי אחת: ישראל ???!!!!!!כן??? דצמבר 2011????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) שלי
  • 19:23
  • 18.12.11

249 אני הייתי תובעת את המשטרה טלי
  • 19:36
  • 18.12.11

הנושא כבר נידון ובג"ץ הכריע, לדרוש מאישה לשבת מאחור באוטבוס זה לא חוקי. כששוטר מבקש ממך "לכבד" את מי שדורש זאת ממך, זה כמו שהוא יבקש ממך לכבד את מי שחונה לך בחניה, גונב ממך או תוקף אותך

250 מאבטח ונפתרה הבעיה תמר
  • 19:45
  • 18.12.11

מה דעת אגד להוסיף פשוט מאבטח/ים לקווים הבעיתיים שישמרו על זכויות הנשים ולא יאפשרו לדבר כזה בכלל להתפתח?

251 טניה רוזנבליט 0 רוזה פארקס הישראלית שוקי
  • 19:46
  • 18.12.11

כל הכבוד.
הדרך היחידה להתמודד עם ההשתלטות הפנאטית הזו היא שנשים רבות ינהגו באותה דרך.
ולחילופין גברים יעלו וישבו מאחור.
די לפונדמנטליזם הנורא הזה.

252 דיסוננס בין אישה חזקה ושוטר אידיוט אילת
  • 20:46
  • 18.12.11

הכיוון שאליו החרדים צועדים מסוכן, כמו כל אמירה שמפלה בין אנשים ומייצרת אי שיווין. איזה כייף לשמוע שיש כאן נשים חזקות בעלות עמוד שדרה וחבל לשמוע על שוטרים שחסרים אחד שכזה

253 מה הבעיה של כוכוכוכוכלכם? חרדית
  • 22:54
  • 18.12.11

מדובר באוטובוסים המיועדים לציבור החרדי , אשר עוברים בשכונות החרדיות, ואינם נכנסים לשכונות חילונית, כולם יודעים שאלו קווי מהדרין המיועדים למגזר החרדי כמו שבמושבה הגרמנית יש איטליז עם חזיר לציבור הנוצרי, או דיסקוטקים הפתוחים בשבת לחברה החילוניים, או מאפיות מסויימות הפתוחות בפסח, אנו מדינה מגוונת וצריך להתחשב זה בזה, הנשים החרדיות מעדיפות לשבת מאחורה, לא יעזור לכם, זו בחירה של הגברים והנשים ביחד, איזה כיף לי לשבת מאחורה במקום לשבת ליד איזה גבר מטרידן שדוחף אותי עם הרגליים שלו לחלון והוא יושב לו נוח בפיסוק רגליים, אל תתערבו לחרדים בעיניניהם, וחילונית שעולה באוטובוס כזה צריכה לכבד בדיוק כמו שחילוני שמבקר בכנסייה יפה לצורך טיול, או בכל אתר דתי זה או אחר צריך להשיל נעליו, או להצטעף, או כל מה שהאתר דורש נכון?? יש המון קווי אוטובוס, ואם אשה עולה על אוטובוס הנמצא בשכונה חרדית או נוסע לשם היא צריכה להבין זאת, ואם אינה יודעת אומרים להבעדינות והיא פשוט עוברת אחורה לצד של הנשים. כמובן שאסור בשום אופן בשום אופן לתת לזה להעשות בצורה ביריונית כמו בכל תחום, אך גם לא מובן לי איך היא לא היתה נבוכה לשבת לבדה בין גברים, כשמאחורה יושבות נשים שקוראות לה??
כגודל ההתמרדות לכבד, יש גישה קיצונית גם בצד השני.

254 להוריד את החר י מהקו ולט לתת אוטובוס חליפי שמא חוקי השריעה
  • 22:55
  • 18.12.11

כבר מקודשים בישראל ?מותר לרצוח גם אישה אם הגבר סבור שהיא חיללה כבוד משפחה...מותר להעבידה?להזנותה? להשתמש בה כביח"ר ?מה עוד ?

255 טניה רוזנבליט ללא שם
  • 00:31
  • 19.12.11

כל הכבוד טניה!! יישר כח! ציבור הנשים לא יתן למיעוט פנאטי להכתיב לנו את דרך החיים. "איש באמונתו יחיה" תקף גם לגבי הפאנטים. ילמדו הם לכבד את הנשים ולהיפךת להציע להן את מקומם באוטובוס.
כל הכבוד טניה הלואי וירבו כמותך.

256 טניה כל הכבוד לך!!! דנה קו
  • 00:43
  • 19.12.11

שמירה אמיצה על שברי שפיות אחרונים במדינתנו שהולכת לאבדון החושך.

257 כל הכבוד. חבל שאין יותר נשים כמוה.מי חשב שאין כפיה דתית בישראל? חגית ג
  • 02:26
  • 19.12.11

הממשלה נבחרה ע"י העם ובגלל זה יש לחרדים את כל הכוח הזה. והעובדה שהרבנים אמרו לא להשכיר דירות לערבים...אנחנו כבר יודעים ומכירים את הרבנים ואת החרדים הגזענים והמושחתים. היהודים שחיו באירופה וסבלו מכפייה דתית, -שהובילה למלחמת העולם ה2, הם אותם רבנים וחרדים גזענים ושובניסטים שמנסים לכפות עלינו את צרות המוח שלהם.

258 משוט בארץ די דרור
  • 04:02
  • 19.12.11

איפה ההתנצלות והפיצוי של אגד לנוסעת?
אגד היא חברה שמחוייבת לציבור, אינה נתונה לפיקוח חרדי ואינה רשאית להתעלם מהפרת החוק

259 חבל שאתם לא מצויים בפרטים האמיתיים של הפרשה האדם הסביר
  • 05:04
  • 19.12.11

מה שקרה שם באמת זה שלא רק שהיא התיישבה מקדימה במקום השמור לנכים דתיים
היא פצחה בשירה בציבור, בשיר: הנהג שלנו חברמן הוא יקח אותנו לתימן" וזה מה שחירפן את הדוסים שמיהרו לשדה התעופה באותו בוקר ולא רצו לחזור לתימן הם רצו לחזור לאירופה

  •   שיחזרו באמת לאירופה, שם יתיחסו אליהם כפי שמגיע להם. חגית
    • 23:51
    • 19.12.11

    באירופה היו לוקחים את כל החרדים האלו לכלא.

260 כל הכבוד לך !!!!  (לת) Vארי
  • 08:23
  • 19.12.11

261 פתרון בעיה בכבישים ובמדרכות אוהב המדינה
  • 09:47
  • 19.12.11

בסעייה החרדית קשה ומסוכנת וכנראהלא תיפתר בחוקים והוראות. חוק מדינה זה לא עובד אצל חרדים וחוקים בארת נחקקים ותקפים רק לחילונים. החרדים והמתנחלים הם מדינות אחרות בתוך מדינת ישראל. לכן אין ברירה. כנראה בעייה זו בסופו משל דבר תפתר בדרכים ובמדרכותל. באלימות והחזק ינצחו. התשובה לאלימות היא האלימות

262 וגם הם משלמים פחות מכל אזרח אחר לאגד נועה
  • 09:49
  • 19.12.11

זה מה שקורה כשנותנים אצבע ורוצים את כל היד! למה לחרדים יששנותנים נסיעות מוזלות על חשבוננו.... למה נסיעה של סטודנט מקרית טבעון לירושלים בקו אגד עולה 45 ש"ח, ונסיעה בקו אגד של חרדים עולה 28 ש"ח.... אח"כ מתפלאים שהם משתלטים מכל הכוונים!!!

263 העונש הראשון שצריך לתת להם הוא להעלות את המחירים ולהשוות לקווים הרגילים באותו מסלול אבי
  • 12:06
  • 19.12.11

אין שום סיבה שחרדים ישלמו 24 שקל מירושלים לחיפה וחילוניים כמעט 50. שישלמו אותו דבר. אה אין להם כסף, כי הם לא עובדים - גם כאן, צריך להפסיק את הקצבאות ולחייב אותם לעבוד.

264 יש לנזוף בשוטר שלא מכבד את החוק... חוצפה שניסה לשכנע את הנוסעת לזוז לאחרו במקום להגן על זכותה.  (לת) עם הארץ
  • 13:19
  • 19.12.11

265 מאבטח בכל אוטובוס- שיוריד את החרדי שמפר את החוק מהאוטובוס  (לת) הצעת יעול פשוטה
  • 14:52
  • 19.12.11

266 Discrimation Nora
  • 17:02
  • 19.12.11

this good Jews should not forget that their kind had to wear a yellow star and could not use the bus or train at all

267 נשים שמורנה על זכויותיכן - יש לשבת תמיד באיזור שמונעים מכן  (לת) פרופ' רחמן חיים
  • 18:14
  • 19.12.11

268 כל הכבוד קרן
  • 19:24
  • 19.12.11

האישה ראויה לשבחים, הלוואי ולכולן היה האומץ לעמוד על זכותן לזכויות בסיסיות כמו שיוויון, כבוד וחופש תנועה וחופש מצפון. החרדים לא מכבדים ואף כופים את אמונתם על הציבור החילוני, אפילו שישנו חופש דת וחופש מדת במדינת ישראל שמגדירה עצמה כדמוקרטית וחופשית.
לפי המצב הנוכחי נראה כי אנו מתקרבים בצעדי ענק למדינת הלכה, בין אם זה העברת השאלטר של חברת החשמל לרבנות עד להפרדת נשים באוטובוסים.
בעיניי, אין להבליג לתופעת הכפייה ויש למחות עליה, אין לתת לה לעבור כהרף עין.

269 תגובה בסגנון אחר קצת משה
  • 21:26
  • 19.12.11

לכל המגיבים היקרים

חבל מאוד מההתלהמות שבדבריכם, כל אחד מתחרה כאן מי יותר קיצוני
ומיליטנטי נגד החרדים, פשוט נסחפתם, אני יודע שתגידו שזה איום ונורא וכו' וכו'
אבל האם שמתם לכותרות של החדשות שנדחקו לפינה 3 מקרי רצח ביום אחד
והאסון הגדול הוא אוטובוסי המהדרין שלא נולדו היום, ולא ימותו מחר בגלל דבר פשוט שהחרדים מעונינים בדבר ואחרי שהדבר ירד מהכותרות ויפסיקו מקרים של פרובוקציות יחזור הכל למסלולו והאנשים ישבו מקדימה והנשים מאחרוה, וזה לא מפריע לאף אחד

וכמו שאי אפשר לכפות על אשה לשבת מאחורה א''א לכפות עליה לשבת מקדימה, ואם הם חפצים בכך צריך לכבד את רצונם, ואין צורך להעלות ולהתגרות ולשבת דוקא, וכמו שאף אחד לא נכנס לכותל בלי כיפה בדוקא
גם לאוטובוס אפשר להבין ולכבד, ותפסיקו עם הסיסמאות שמחר זה יהיה בכל האוטובוסים הכלליים, מימי קדם היו חתונות נפרדות, האם פעם כפו חתונה נפרדת על חילוני.

ולגופו של ענין זה לא קשור כלל להדרת נשים, יש ענין אחד שנקרא מעמד האשה ביהדות שהוא נידון מרתק בפני עצמו, ויש ענין של צניעות, יהיה מעמד האשה ככל שיהיה, גם אם הן מלאכיות בכל אופן התורה אוסרת איסורי ערוה וכגון אשת איש או אשה פנויה ללא נישואים, ואפילו הרהור גם אסור, ובשביל לא להכשל, גדרו חכמים כל מיני גדרים, וביניהם גם לשמוע שירת אשה, כולם יכולים להודות שמי שנזהר בדברים האלה לא מגיע לדברים האסורים, וזה כל הענין, אבל מה זה נוגע למעמד האשה.

ביהדות יש לאשה מעמד גדול מאוד היא נקראת עקרת הבית שהיא עיקרו של בית, בגמ' כתוב שהאשה נחננה בבינה יתירה, יש את הדברים שבהם רק הנשים מבינות, הרגשיות האמהות ועוד הרבה דברים, לעומת זאת לגבר יש את התכונות שלו, וכל אחד משלים את השני, וכשהגבר מנסה להיות אשה והאשה מנסה להיות גבר אז הגבר הוא לא גבר והאשה היא לאשה ואין כלום, אבל כשכל אחד עושה את תכונותיו המיוחדות שבהם הוא נחנן, אין לך דבר יותר יפה מזה.

אבל זה ענין אחר, והוא בכלל לא קשור לענין האוטובוסים או שירת הנשים
שזה ענין צניעותי בלבד, יהיה מעמדן אשר יהיה.

ואגב דווקא אצל החרדים רואים איך שהם מכבדים את נשותיהם, איך שהם מדברים אליהם בנימוס, ואיך שהילדים ראוים את אבא מכבד את אמא, וככה גם הם מתנהגים
ולסיום אנה מכם מכל המתלהמים והכותבים אנא חוסו עליכם כי כשאתם כותבים ככה ומתלהמים אתם מזיקים רק לעצמכם כי היום אתם מדברים ככה על החרדים, ומחר אתם מתרגלים להתלהם ככה על אנשים אחרים על קרובותיכם ואפילו על בנות זוגכם.

בתקוה לשינוי
משה

270 ויווי ווויו
  • 00:08
  • 20.12.11

היי

271 הפתרון:3 מדינות ל 3 עמים: ישראל החדשה, פלשתין ודוסילנד או בתרגום לעברית חרדוניה  (לת) רם אריאל
  • 08:16
  • 20.12.11

272 דתיים=אירן כבר כאן!אירן כבר כאן!אירן כבר כאן! אירן כבר כאן!  (לת) תפילה לסוף הדרך...
  • 08:29
  • 20.12.11

273 אני גם סירבתי אני
  • 09:36
  • 20.12.11

אני סירבתי להוריד את המכנסיים שלי בשדה התעופה! לדעתי להפשיט אנשים הוא אקט משפיל לאין ערוך יותר מלבקש מאשה לעבור לשבת בסוף האוטובוס.
אבל במדינת ישראל הכל הפוך על הפוך, או ליתר דיוק כארש מדובר באזרחים הערבים, הכל מותר ואין קוים אדומים לחוצפה ולגזענות. הדרת נשים לא היתה מתרחשת אלמלא בישראל מפעילים מערכת הדרה שיטטית ומתמשכת במשך יותר מ- 60 שנה. הדרה זאת הנורמה, הקורבן רק מתחלף.

274 למה הנשיא שמעון פרס לא מגיב ? למה הוא הלא מצטלם איתה ?  (לת) מנחם ב.
  • 10:54
  • 20.12.11

275 nora  (לת) li
  • 17:32
  • 20.12.11

276 מעשה באשדוד דב ניימן
  • 22:56
  • 20.12.11

כבוד רב לאישה צעירה שעמדה מול פורעים קיצונים שכמובן אינם "רצים לעבודה" להתפרנס" על ממשלת ישראל מזמן היה חייב לקצץ את תקציבן של הישיבות שלו היו לומדים תורה לפי הלכה, היו אנשים אחרים, אני מניח ש לא היה קל לטניה אל מול הקבוצה של חרידים, תפקידו של הנהג, שהו קברניט של האוטובוס היה צריך לסלק את הפורעים, ואם הוא קרא למשטרה,בסדר אבל היה חייב לסלק את החרידים,התנהגות של השוטר הייתה פסולה לחלוטין, מה זאת אומרת , "בקשה,גיברת תעברי למקום אחוריים של האוטובוס, עליו לתת את הדין, אם לאגד יש בעיות, כפי שמגדיר דובר אגד, שיפנו לגורם ביטחוני, שלמפכ"ל שיטפל בנושא,ולא להכריז דברים ללא תשובה. ברכתי לטניה רוזנבליט.

277 מצביע לביבי - מצביע לחרדים!  (לת) אמרנו לכם
  • 08:07
  • 21.12.11

278 הארץ לי ולא לכופרים!!! אני יהודי
  • 00:27
  • 22.12.11

הארץ, היא ניתנה לשומרי התורה, לא מתאים לך? תרדי למדינה גויית!!!
להיות בארץ ישראל הקדושה ולגעל את התורה?!!!
יש לך בכלל זכות דיבור???
רוצה להישאר? חזור לכור מחצבתך!
מעונין להתפקר? תפנה את המקום שלא שייך לך.....

279 הגזמה! ...
  • 07:59
  • 22.12.11

אסור לגברים לשבת ליד נשים, אסור לחרדים לשמוע שירת נשים, תכף יאסרו לנשים לדבר, או להיות עם גברים בכלל.
חייבים לעצור את התחרדות ישראל!
ישר כוח טניה!

280 Kudos to Ms. Rosenblit! Shlomit
  • 17:31
  • 22.12.11

That was a very courageous act!!! You gave many women hope and courage to stand for what they believe in. Thank you for your determination and courage!!!

281 Stop the Jewish Ayatullas!  (לת) A Zionist
  • 00:34
  • 23.12.11

282 עמותת ישראל חופשית עומדת בחזית המאבק להפרדת דת ומדינה יאיר
  • 15:53
  • 23.12.11

חפשו אותה בגוגל והצטרפו בפייסבוק

283 אלוהים שלי, ואולי גם של טניה, הוא בכלל ישות חילונית לאללה יוסי רביבו
  • 01:42
  • 24.12.11

עד כמה שאני מכיר אותו מרחוק מעולם הוא המליץ לי על אמונה בקבוצות. מבחינתו מוטב לי להיות ירא הארץ ולא ירא שמיים. כי למעלה אין בכלל סכנה שמישהו יטיף לי מוסר לפני כמה דקות הוא שלח לי אס אם אס, לא בהול ולא מיסתורי, ווסיפר לי כי שלשום הוא ישב באוטובוס ליד טניה רוזנבליט ובחר בה להיות נביאה גם מחוץ לאשדוד. איך אני יודע שזה אלוהים? עובדתית אין לי פלאפון ואם בכל זאת הגיע אליי מסרון זהו מבחינתי סימן מובהק שלאלוהים שלי יש הרבה יותר כוח מאלוהים שלהם...ואפילו הרבה יותר קדוש ומתחשב. הוא ביקש ממני להפחית באופן דרסטי בכמות הסיגריות, לא בגלל העישון בשבת, אלא בגלל שהמיסוי הגבוה
יממן אוטובוסים בחצי חינם לכאלה שכבר הדירו את מקומו של אלוהים והרבה לא נשאר להם כדי לקבוע שהגיהנום לגברים חילוניים יתחיל בקרוב...

שאפו לטניה רוזנלבליט!!!

284 יש לתת לחרדים סולם ושישבו על הגג . זה יהיה קרוב יותר למשאת נפשם.  (לת) תנו לחיות לחיות
  • 15:09
  • 24.12.11

285 הדרת נשים אביעד
  • 02:23
  • 25.12.11

מחלת נפש קשה מאוד מאוד שיש לעוקרה מהשורש בכל אמצעי אפשרי קיים!!

286 תגובה 269 נחמה
  • 14:09
  • 04.01.12

כשקוראים את התגובה של משה - אפשר להתעודד, יש עוד קומץ אנשים שפויים וסובלניים במדינה הזו!

287 שורש הרעה סנונית
  • 17:26
  • 09.03.12

מישהו קרא/למד אי פעם ספר בראשית פרק א' פסוק כז' ?
מדוע מלמדים רק בראשית פרק ב' פסוק כב' ? - כי זה נוח לחרדים.

288 טניה כתבת עיתון שמאלנית !!! ליהיא
  • 19:13
  • 29.06.13

טניה.. מדובר בכתבת עיתון שמאלנית !!!
כנסו ביוטיוב ותיכתבו הרב אימנון יצחק חושף מי זאת טניה רוזנבליט