המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

אלפים הפגינו נגד הדרת נשים: "לא נהיה טהראן"

בין המפגינים בבית שמש - הזוג מרגוליס. ציפי לבני: "יריקה על ילדה - יריקה בפרצופנו". יחימוביץ': "כשממשלה לא ממלאה את תפקידה - מחליפים"

אלפי בני אדם נהרו הערב (שלישי) לעצרת המחאה נגד הדרת הנשים בעיר בית שמש. המפגינים, ובהם הוריה של הילדה נעמה מרגוליס, התכנסו ליד במה שהוקמה בקרבת בית הספר "אורות" לבנות. הוריה של נעמה מרגוליס הגיעו להפגנה, אך הילדה עצמה נעדרה ממנה. כוחות גדולים של משטרה ומשמר הגבול התפרסו במקום בשעות אחר הצהריים ומסוק משטרתי חג מעל. האזור נסגר לתנועת כלי רכב ובמקום נוצרו פקקי תנועה כבדים בגלל המפגינים שגדשו את האזור.

כתבה אודות הילדה נעמה מרגוליס בערוץ 2, בה התברר כי היא חוששת מתקיפות חרדים בדרכה לבית הספר כיוון שאינה לבושה מספיק בצניעות, העלתה את בית שמש ואת הדרת הנשים בה לכותרות.

יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' אמרה מעל הבמה: "מדרכות אסורות לנשים. זה נשמע כמו סרט מדע בדיוני על מציאות אפלה והזויה במיוחד. אבל זו מציאות. ומציאות כזאת, במדינת ישראל, במאה ה-21, היא כתם שחור על החברה הישראלית, כתם שיש לנו חובה להסיר אותו.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות ישירות אליכם

"כשיש עוול כמו העוול הזה, אתם קמים, אומרים לא עוד, ונוהרים לכאן בהמוניכם, במפגן מרהיב של מחאה. אצלנו לא פוחדים מהמשטרה כמו בדיקטטורות. המשטרה שומרת עלינו. אצלנו לא פוחדים מהצבא. כולנו, רובנו, משרתים בצבא. אצלנו אזרחים לא פוחדים מהממשלה. אצלנו, כשהממשלה לא ממלאה את תפקידה – האזרחים תובעים ממנה לעשות זאת. וכשהיא אינה עושה זאת – מחליפים אותה!".

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני נאמה גם היא בהפגנה: "המאבק הערב הוא לא רק על הזכות ללכת לבית ספר, הוא על הפנים של מדינת ישראל כולה. יריקה על ילדה קטנה זו יריקה בפרצופנו, כל אבן שנזרקת על שוטר או חייל פוגעת בנו. ביהדות שלי, כבודה של בת מלך הוא לא רק בבית פנימה".

מעל הבמה, פנתה לבני לראש הממשלה נתניהו: "די לפחד הזה שלך. אם נעמה לא מפחדת שהיא הולכת לבית ספר, אם טניה לא מפחדת כשהיא עולה לאוטובוס, אם אנחנו לא מפחדים – תפסיק לפחד. אנחנו לא מפחדים כי אנחנו מאמינים בדרך, במה שישראל יכולה להיות, במה שבית שמש יכולה להיות עבור תושביה. ומי שמאמין לא מפחד. וכשתפסיק לפחד – אתה תתנער מההסכמים עם שותפיך הטבעיים - אלו שלא מאפשרים לצעירים בבית שמש לקנות דירה ופעם אחת, תתנער מההסכמים הקואליציוניים והקואליציה הרעה הזו ופעם אחת תעשה משהו טוב למדינת ישראל כי זה לא מספיק רק להתענג רק על דברי השבח והקלס שמישהו הכתיב אחרי שאירע אסון".

ח"כ ציפי חוטובלי (ליכוד) שהגיעה גם היא להפגנה אמרה: "הפגנה זו מסמנת קו אדום לגורמים האנטי-ציוניים המנסים להקים מדינה בתוך מדינה. קו אחד מחבר בין השתמטות מצה"ל, אי לימוד לימודי ליבה, אפליה בין אשכנזים וספרדים ודחיקת רגלי נשים. זה המקום לעצור את התהליך המסוכן הזה. אין מקום לכניעה בערכים אלה לתכתיבים של שותפות קואליציוניות"

ציון סולטן, פעיל חברתי ועיתונאי מקומי, אמר מעל הבמה: "כשהגענו לפה לפני 61 שנה ידענו להסתדר אלה לצד אלה, בתינו היו פתוחים. גם כשהגיעו חרדים לעיר איש לא התנגד. האידיליה הזו הוחלפה בעננה שחורה. בארבע השנים האחרונות עזבו 7,500 איש את העיר בגלל הגזענות והמחדלים של הנהלת העיר הנוכחית...הגיעה עת מאבק, בית שמש לא תהיה טהראן, בית שמש לא תהיה בני ברק, זה תלוי בי ובכם".

יושב ראש "ישראל חופשית" שי אבן פנה לילדה נעמה מרגוליס שכאמור לא הגיעה למקום. "תראי איזה יופי, 10,000 איש באו ללוות אותך לבית הספר". האם הדסה מרגוליס אמרה מעל הבמה "הרבה שאלו אותי אם אני מתכוונת לעזוב, בשום פנים ואופן לא. העיר הזו מתוכננת להיות עיר חרדית למרות שאף אחד לא שאל אותנו, התושבים האחרים (הכוונה לתכניות בינוי לחרדים - ע"ר).

יוסי לפקוביץ', "מקבוצת תיגר", ארגון מקומי שהיה בין מארגני ההפגנה, דרש מראש העיר להתפטר: "המשחק נגמר, היום כל תושבי מדינת ישראל רואים מה קורה כאן". עופר ברקוביץ' יו"ר תנועת התעוררות" אמר: "הגיע הזמן שממשלת ישראל תפסיק להתעלם ממעשה אלימות נגד נשים.

"המגזר החרדי אינו מקשה אחת, יש לומר שאנחנו יוצאים נגד הקיצונים שבהם ולא כולם אני קורא להנהגה לצאת נגד האלימות הזאת. הפגנה אחת לא מספיקה, זה תהליך ארוך שלוקח זמן".

עם סיום העצרת יידה קטין חילוני ביצה לעבר בניין בו מתגוררים חרדים, הוא נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה המקומית. לאחר ההפגנה נמצאו 4 כלי רכב שבכל אחד מהם צמיג מנוקר, הרקע למעשה לא ידוע.

נתניהו: קראתי לגורמי האכיפה לפעול

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב לנושא כשנאם בחידון התנ"ך הארצי למבוגרים. "אנו עדים בתקופה האחרונה לתופעה פסולה של הדרת נשים במרחב הציבורי, תופעה שנוגדת את רוח המסורת של התנ"ך והיהדות, מנוגדת לערכים הדמוקרטים עליהם מושתתת מדינת ישראל וסותרת את עקרונות היסוד של היהדות שאחד המרכזיים בהם הוא 'אהבת לרעך כמוך'.

"אני מברך על כך שרבנים ומנהיגי העדה החרדית החשובים יצאו נגד תופעה זו. קראתי לכל גורמי האכיפה להביא להפסקתה", כך ראש הממשלה, הערב.

שר החינוך גדעון סער התייחס גם הוא לנושא. "במרימי היד על המדינה ועל חוקיה יש לטפל במלוא התקיפות, ללא פשרות, גם תוך שימוש באמצעים בלתי שגרתיים. אין להיכנע לתכתיביהם ולגחמותיהם".

ראש העיר בית שמש, משה אבוטבול, הגיב היום לקריאות להדיחו, בעקבות האירועים האחרונים בעיר, ואמר כי "אמשיך לכהן כאן כל עוד הציבור רוצה אותי. קיים קומץ שמבאיש את ריחה של בית שמש. ננהג ביד ברזל נגד מי שמרים יד על ילד או ילדה. אני מקווה שהקיצונים יעזבו את העיר". לגבי שלט המריבה בשכונת נחלה ומנוחה אמר אבוטבול כי "השלט נמצא במקום כבר 10 שנים ומעולם לא קיבלנו עליו תלונה. רק כשערוץ 2 צילם אותו, פתאום זה עשה את הטראנס שלו".

אבוטבול אמר את הדברים במהלך מסיבת עיתונאים שקיים בבית העירייה, במהלכה התפרץ למקום אדם שהחל לצעוק לעברו שהוא מושחת, קרא לו להתפטר וזעק "הרסתם לנו את העיר". מאבטחים הצליחו לבסוף לגרש אותו מהמקום.

השתתפה בהכנת הידיעה אופיר בר-זוהר




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 נתניהו שכח מה זה להיות יהודי? צבוע.  (לת) מתושלח
  • 19:20
  • 27.12.11

  •   לבני, עוד טרמפיסטית פתטית וצבועה.מלבה אש ומדון ומתעסקת עם ילדות.  (לת) היא ומפלגתה המושחתת מזנים את הפוליטיקה
    • 00:31
    • 28.12.11

  •   רק נתניהו? אם חושבים על זה לעומק, כל הימין הנוכחי במדינה - למעלה מ-70% מהעם - שכחו מה זה להיות יהודים אזוב שבקיר
    • 04:20
    • 28.12.11

    גם שכחו שאנו בעצמנו היינו נרדפים, מודרים, מופלים ומגורשים - וגם שכחו שהמוסר היהודי האמיתי מדבר על קבלה ואהבה.
    "צבוע" זו מחמאה לביבי - האיש מניפולטור שקרן ודובר בסאונד-בייטס שנשמעים טוב. הוא מדבר על "ואהבת לרעך כמוך"? חוצפן.

  •   רק נתניהו? אם חושבים על זה לעומק, כל הימין הנוכחי במדינה - למעלה מ-70% - שכחו מה זה להיות יהודים אזוב שבקיר
    • 04:24
    • 28.12.11

    גם שכחו שאנו בעצמנו היינו נרדפים, מודרים, מופלים ומגורשים - וגם שכחו שהמוסר היהודי האמיתי מדבר על קבלה ואהבה.
    "צבוע" זו מחמאה לביבי - האיש מניפולטור שקרן ודובר בסאונד-בייטס שנשמעים טוב. הוא מדבר על "ואהבת לרעך כמוך"? חוצפן.

  •   live in bet shemesh !  (לת) נושאי המגבעת
    • 08:19
    • 28.12.11

02 נגד נגד = בעד...  (לת) רמי
  • 19:26
  • 27.12.11

03 יש לנקוט בשני צעדים מידיים: ראובן גרפיט
  • 19:43
  • 27.12.11

1. עמ"נ למנוע שנגיע למצבה של תורכיה , רק בגלל הפיצול במחנה החילוני האיסלמיסטים תפסו את השלטון. עלינו החילונים להגיע לקונצנזוס וללכת לקואליציה מקיר לקיר. הפערים ביננו שולים, הם לא מתחנים עימנו לא מאפשרים לנו לגור בשכנותם, לא אוכלים אותו אוכל לא אותם מנהגים ולא מאפשרים לנו לעבוד אצלם הם ואנחנו שני זרים ומנוכרים.
2. לשלול את האזרחות הישראלית מכ אותם פנאטים ובמיוחד לרבניהם ,הם פועלים ללא רחמים וללא פשרות. הם אויבנו ,אויבי תרבותינו, הם אויבי הציונות!

  •   רעיון אדיר יוסי
    • 22:01
    • 27.12.11

    תאמין לי, יש לי דרכון צרפתי הייתי מעדיף שהמדינה תשלול את אזרחותי, כי לוקח שמונה שנים לבטל אזרחות. הבעיה מה יעשו האנשים שאין להם אזרחות אחרת.

  •   ובסוף בסוף, נעלה אותם על רכבות לתאי הגזים. מה דעתך?  (לת) אחד העם
    • 09:30
    • 28.12.11

04 הדרת החרדים חיים כהן
  • 20:20
  • 27.12.11

בבקשה תראו את כל השכונות החרדיות בירושלים במשבצת קטנה אכלסו כמות אדירה של בני אדם. ואילו בשכונות החילוניות באותה משבצת גרים רבע מן התושבים.
אז מן עשה זאת לא המדינה שאשרה את התב"ע? זה מותר !

  •   חיים אתה צודק, והמדינה צריכה להקצות שטחים לערים חרדיות. אבל להשתלט על עיר חילונית, לכפות עליהם את דרככם, ולתקוף ילדה קטנה זו לא הדרך. אתם רק מרחיקים את הציבור החילוני מהדת היהודית, וזו הרי עבירה חמורה, לא?  (לת) אספסופניק
    • 22:14
    • 27.12.11

  •   כל החרדים חיים לפי פיקוח רבני, אסור לגור בשכונה שלא קיבלה היתר רבני מישקפופר
    • 22:37
    • 27.12.11

    מי שהוא אדם חופשי ולא צריך סמכות דתית בחייו, גר איפה שהוא רוצה.
    משרת את המדינה בצבא ושלם מיסים כחוק.

05 זה לא רק בית שמש.זה מדינת ישראל בכלל.זו לא רק הדרה.זהו חמייניזם כחול לבן אחד העם
  • 20:22
  • 27.12.11

שימו לב לזרמי מעמקים.זה לא מקרה בודד.זה זרם חבוי וחזק.מסכן את מדינת ישראל.התחרדות פלוס תיאוקרטיה פלוס לאומנות פלוס כירסום הדמוקרטיה הם הנוסחה הבדוקה לפאשיזם.הוא כבר בשערינו

  •   כל מילה בסלע.הבעיה אינה בית שמש ולא הדרת נשים.הבעיה היא בימין הבריוני של ביבי,שנותן לנאמן ושות' להפוך אותנו לחמסטן,למולדובה ביתם להפוך אותנו לפוטיניסטים,ואת החוטובולים לסתם בריוני ימין מהרסי דמוקרטיה.לבני ויחימוביץ אינן שונות מהחארות בימין.גלגול העיניים שלהן דומה לגלגול עייני הביבי או ריבלין, שאח"כ קורצים לאותם קהלים בהזדמנויות אחרות.ראו מה ריבלין אומר על פתרונו הנכלול לכיבוש. עד שחלק גדול ממצביעי הימין לא יבין שנבחריהם מובילים אותם לאבדון,ולא יקום מנהיג שפוי, בריונות הביבי ושותפיו לממשלה ולכנסת, תמשיך להתסיס את הרחוב. הרחוב החרדי או המתנחבלי או הימני סתם,או הטייקוני-יודעים לקרוא היטב את המפה וללחוץ היכן שצריך. לקרוא=לראות את החוקים הפשיסטים,לראות את הסרבנות למו"מ, לראות את החינוך המדרדר, לראות את האנרכיה וההפקר כדי לעשות אותו הדבר. משטרת מולדובה ביתם- במקום לתפוס את הפורעים בין אם תג מחיר או אלה על הכבישים שעוברים באדום או נוהגים בפראות וגורמים לתאונות- עומדת ומצלמת מפגינים שקטים שקבלו רשות להפגין. על השערוריה הזו אף אחד לא מדבר. מנסים להפחיד את חתולי הרחוב. זה הפוטיניזם,הק.ג.ב שהפורעים יודעים היטב- שלא ייגעו בהם.  (לת) שומר חוק
    • 22:53
    • 27.12.11

  •   מסכים עם כל מילה של 'שומר חוק' ושל 'אחד העם', אך מה עושים עם זה? נראה שיש שתי אופציות: ראשונה, הפרדה שקטה לשתי מדינות - מדינת יהודה בשטחי הגדה ומדינת ישראל בגבולות 67'. אופציה שנייה - מלחמת אזרחים (ולא אחים - כי אלה אינם אחינו).  (לת) רפאל
    • 09:05
    • 28.12.11

06 נתניהו פוחד לכסאו ולכן הוא מדבר. אבל מדבר בלבד. עמליה
  • 20:43
  • 27.12.11

מישהו באמת מאמין לדיבורים של נתניהו. כבר טעמנו את הדיבורים האלה מספיק פעמים. נתניהו! אנחנו כבר לא מאמינים לך. עד שלא תיצור קואליצית מרכז ללא השפעה של החרדים לא תוכל לעשות כלום. אתה יודע את זה אבל מלבד דיבורים לא תעשה כלום.

07 ההסתה נגד החרדים - ואהבת לרעך כמוך בהידור רב  (לת) שפויה
  • 20:47
  • 27.12.11

08 הפגנה נגד החרידים אבי בר
  • 20:50
  • 27.12.11

אני חרדי בכל התחומים אבל אני בהחלט נגד הדרת נשים אבל יש לכם ( התקשורת) בעיה קטנה אתם לא מכירים את המגזר החרדי כלל וכלל כי אם הייתם מכירים לא הייתם אומרים בכל דיווח שהחרדים אוו המגזר החרדי זה ממש חבל שאתם לא מכירים את המגזר ״ האלו שעושים בשות לציבור החרדי הם קומץ של לכל היותר 300 אנשים ״ שהם מתנהגים בניגוד לעמדת הציבור החרדי ובטח שהם לא מייצגים אותנו ! אני וחבריי מגנה אותם

  •   אתה נגד הדרת נשים,אבל אתה בעד עקירת עצים לפלסטינים,ואתה בעד גירוש ערביי הארץ=כל מה שהוא לא אתה? על הומניות ודמוקרטיה שמעת? על מגילת העצמאות? על ערכי המדינה שעליהם היא נבנתה? אלה הערכים שחייבים לשמר, ולא להיתפס לפורעי חוק כאלה או אחרים.  (לת) שומר חוק
    • 22:56
    • 27.12.11

  •   אם אתה כ"כ מתנגד, אז למה לא באת להפגין גם אתה? למה בכלל לא ראינו המוני חרדים בהפגנות? אזוב שבקיר
    • 04:28
    • 28.12.11

    זו היתה הזדמנות מצויינת מבחינתכם להראות ש*גם אתם* מתנגדים לקו הסיקריקי, ואולי גם הייתם סוגרים איתם חשבון באותה ההזדמנות - הקרבות ביניכם הם שם דבר, ואתם הראשונים לסבול מנחת ידם ותהליך ההקצנה שעובר עליהם, על פיו כולכם ממהרים תמיד ליישר קו.
    לא מוזר באמת שדווקא המחנה החילוני קם להגן על ילדה חרדית שכ"כ רחוקה מתפיסת עולמם, בעוד החרדים עצמם לא נוקפים אצבע?
    טוב נו, צביעות תמיד היתה צד חזק בדת היהודית...

09 לתומי חשבתי שאין כבר תקשורת מגוייסת  (לת) יע
  • 21:01
  • 27.12.11

10 זה לא רק הדרה. למנוע מהם להתרבות. דורון
  • 21:14
  • 27.12.11

אחרת מה שעכשיו זמני, יהפוך לקבוע. הרוב יחליט באופן דמוקרטי, וגם יבטל את הדמוקרטיה.

11 גם נעמה הקטנטונת עליסה בארץ הפלאות
  • 21:24
  • 27.12.11

לומדת בבית ספר לבנות בלבד. גם נעמונת הקטנה לומדת להיות אישה, בביתה פנימה. גם היא לא לומדת את תוכנית הליב"ה של משרד החינוך. צביעות.

12 אנחנו כמו טיפשים אוכלים את מה שטייקוני התקשורת עושים: מתעסקים בהדרת נשים במקום במחאה החברתית  (לת) שוב הם ניצחו אותנו הטיפשים
  • 21:28
  • 27.12.11

13 מה עם הדרת חילונים? דוידי
  • 21:32
  • 27.12.11

באולמי ארועים רבים נכפה על עובדי המקום לחבוש כיפה, להתלבש בצניעות, לציית לחוקי הפרדה וכו׳ זה שמישהו שכר את המקום לערב לא מקנה לו הזכות להלביש את העובדים כרצונו. ומה מה אם ילד בר מצווה ירצה שכל העובדים הדתיים יורידו כיפות והמלצריות ישימו מיני?

14 הטייקונים מתים מצחוק עכשיו. הלכה המחאה לטובת ההדרה המטופשת שהיא נחלתם של מיעוט תמהוני  (לת) אא
  • 21:35
  • 27.12.11

15 כל הכבוד למפגינים! הסוף לטרור השחור!  (לת) לא רק בבית שמש!
  • 21:39
  • 27.12.11

16 קשה לי להאמין שילדי יחיו בארץ חופשי
  • 21:47
  • 27.12.11

אם יתגשם העתיד כפי שרואים אותו הדתים לאומים והחרדים.‏ אבל אני בטוח וכי יילדיו של ביבי "הראשון" לא יחיו פה

  •   צודק דורון
    • 22:40
    • 27.12.11

    חובה דרכון כפול במצבנו

  •   I left 30 years ago and my kids are now North Americans Happy Palitt
    • 04:25
    • 28.12.11

    they don't have to do any of this crap, they have friends of all colors and of all religions, they don't serve in the army, and it is my fond hope that they marry whomever they want, so long as the spouse is NOT RELIGIOUS OF ANY KIND OR TYPE. I left the madness behind me, made sure my kids don't speak Hebrew, and have the minimal contact with their Israeli relatives. I want them to LIVE FREE, and not be subject to the Aqeda

17 So ,Netanyahoo TOV LAYEHOODIM????? Hate this loser prim minister
  • 21:50
  • 27.12.11

And what about those who forgot what is to be Jew , and don't want to be a Jew. They only want to be people, Israelis ......live they lives and let others to do the same thing.

18 הפגנה זה טוב. אבל הפיתרון אחד. הדרת חרדים. לבנות להם גטאות ולהעביר אותם שם. אין מקום לגיטאות בתוך הערים  (לת) להדיר אותם
  • 21:52
  • 27.12.11

19 לפרק את הרבנות - ולפטר את הרב הראשי אפי
  • 21:53
  • 27.12.11

כש"כאילו חיילים" מצא הרב הראשי זמן לתפוס כותרות וללכת אצל הרמטכ"ל - אבל כשאירועי בית שמש קרו (עוד לפני הילדה הזאת) - נעלם קולו של ה"רב".
הוא לא ממלכתי, הוא לא ראשי, והוא לא רב בשבילי 0- לבגור את הרבנות ולהפריט בתי כנסת ומקוואות!! אין שום סיבה שנמשיך לשלם על התועבה הזאת. מי שרוצה רבנות חרדית שישלם מכיסו - מי שיבחר רב אחר (רפורמי או כלל לא) יעשה זאת מבחירה. זכות כל אדם לחיות, להתחתן ולהיקבר לפי אמונתו - ולא לפי אמונת מצגר וחבריו!

20 פיצי מצאה את האשם בהדרת נשים. ואני חשבתי שהאשמה בשרה.  (לת) קין
  • 21:54
  • 27.12.11

21 חמאס,חרדים,כהניסטים,גיהאד...עיינו: ייאי
  • 21:55
  • 27.12.11

חמאס,חרדים,כהניסטים,גיהאד מוסלמי,אוונגליסטים,טאליבאן,סלפים - קל למצוא המכנה המשותף :להדיר את זולתם מן העולם.קל גם למצוא שלא רב המפריד ביניהם:סירובם של אלו להכיר בנביאם של זולתם כאחרון וגדול הנביאים.מסקנות ~ כולם עובדי עבודה זרה והדת היא סם ההמונים. המרכיבים המרכזיים,שהם היוצרים הרתעה:מעצר,חקירה,העמדה לדין,מאסר ממושך.המצלמות אינן במקום אלו. לא אחת נעצרו כאלו שירקו על נשים(זו תקיפה) וכאלה שהכו נשים ותלשו את בגדיהן.אלו עבירות אלימות מובהקות על בסיס אידיאולוגי.לפיכך,יש בצידן מסוכנות והסתברות שיחזרו על ביצוען.העבריינים שוחררו תוך שעות.כבוד האדם היה למרמס והחוק למשפח ! ולשר אהרונוביץ'-זה לפתחה של המשטרה.נקודה.אל תנסה לחפש שותפים ליעוד המשטרה.שנים המשטרה לא מטפלת בנחישות בבנדיטוס החרדים ובבנדיטוס שבין המתנחלים.אלו מכתימים ציבור שלם (גם אותי כשומר מצוות) ופוגעים באזרחים אחרים ובמדינה.השוטרים זקוקים נואשות לכך, שאתה והקולגות ההזויים שלך ,פשוט לא תפריעו להם לפעול בנחישות על פי חוקי המדינה.

22 יחמוביץ' - כשהממשלה לא ממלאה את תפקידה – האזרחים תובעים ממנה לעשות זאת. וכשהיא אינה עושה זאת – מחליפים אותה!". שמאלני שפוי
  • 21:57
  • 27.12.11

אמת ויציב, אך את לא המועמדת המתאימה למטרה זו. איפה הייתן, את וכל הפמיניסטיות המקצועיות, עד עתה? עכשו, כאשר הנושא עלה הכותרות, אתן קופצות על המרכבה על מנת לקצור את פירות המחאה הזאת ולרשום את זה לזכותכן. רק לפני יום הופיע כאן מאמר של מרב מיכאלי שמביע בוז ולעג כלפי המחאה נגד הדרת נשים ושמטיל את האשמה על הגברים החילוניים. עד עכשו התמקדתן במקרים כמו אורלי אינס או קצינת צה"ל שקיבלה נשיקה שלא מצאה חן בעיניה לאחר שהתחככה בגבר שלפי דבריה לא יכלה לעמוד בפני קיסמו. נשים מבוזות ומושפלות מן השורה לא ענינו אתכן, כל זמן שלא היו להן את האמצעים הכלכליים לקדם את האג' נדה שלכן. כן, צריך להחליף ממשלה, אך לא עם אחת כמוך!

23 אם לא ידע על השלט, עליו ללכת הבית ומיד בושה וחרפה
  • 21:58
  • 27.12.11

אם השלט עמד 10 שנים וראש העיר לא ידעת בושה עליות על העריה וגם על התושבים שידעו ולא הודיעו למשטרה. מכל מקום ראש עיר כזה חייב ללכת הביתה

24 יחימוביץ שוב פולטת שטויות. HMJE
  • 22:08
  • 27.12.11

לאחר שקבעה בפסקנות במלחמת לבנון השניה שעמיר פרץ יהיה ראש הממשלה הבא יחימוביץ שוב פולטת שטויות. היא ושאר גאוני מפלגת האבודה הקיקיונית יחליפו את הממשלה.

בינתיים יחימוביץ תפנימי שאת הפטור משרות בצבא לחרדים נתן בן גוריון האב המייסד של ה"אבודה" ושם נזרע זרע הפורענות.

25 חלש ופחדן ראש הממשלה שלכם. נתניהו חלש
  • 22:08
  • 27.12.11

הוא הדבר הגרוע ביותר שקרה למדינה הזאת.

26 אבוטבול, 10 שנים השלט היה שם ולא נקפת אצבע? האם העיריה שלך מתירה לכל אחד לקבוע שלטים ברשות הציבור כרצונו? אבוטבול לי ואטבול לך
  • 22:13
  • 27.12.11

היית צריך להסיר את השלטים ולו רק בגלל אי חוקיותם! עם תלונה או בלי תלונה.
אבוטבול אתה דחליל ולא ראש של שום דבר!

27 מה עם תחבורה ציבורית בשבת?  (לת) תמים
  • 22:29
  • 27.12.11

  •   בא נתחיל עם עגלה וחמור..אוליי יותר מאוחר "נתגנב" עם אוטו בוס אוי
    • 07:23
    • 28.12.11

    להתגנב זה המפתח. ללמוד מהם..איך לאט לאט הם מתגנבים לתוך הממשלה וצבא וגוזלים מאתנו בלי חשבון.

28 על חטיפות נערות בדרום שמעתם בתקשורת לירז
  • 22:32
  • 27.12.11

בדרום ישנה תופעה של חטיפות נערות ע"י בדואים שמעתם חצי מילה על זה בתקשורת ,צבועים נמאסתם במה אתם מתעסקים

29 השלט שם כבר עשר שנים ??? דורון
  • 22:37
  • 27.12.11

מה ???
מה זה הביזיון הזה?
אם הייתי יודע הייתי יוצא להפגין לזה עוד אז !!!

30 הפגנה hjk
  • 22:56
  • 27.12.11

ההר הוליד עכבר הפגנה כל כך קטנה יצא מרעש כול כך גדול החרדים ניצחו ראו את ההפגנות שלהם החילונים פשטו את הרגל

31 כמה מדהים שהיו שם בקושי אולי 1500 אנשים שהובאו שארית הפלטה של המחאה, דין תל-אביב כדין נצרים
  • 23:55
  • 27.12.11

וכול התקשורת 4 אלף איש היו בלי למצמץ מאדירים את ההמון שלא הגיע כלל??1ממש הזויים.תרדו לקרקע ומספיק לשקרים ולרדיפה.ובכול הפנלים היום רק דיברו על השינאה נגד החרדים,וכולם פשוט השתגעתם תסלחו לי.שהרי את הפורעים הבודדים או העשרות?ניתן לכלוא מייד עם ביצוע המעשים הנפשעים שלהם.אבל,באמת כולכם שופכיםשמן למדורה הבעורת,לאיזה מטרה אתם רוצים להגיע?תחשבו מה לגרש את החרדים?אולי לבנות להם מחנה באפריקה?לא?אולי מחנה לפתור אותנו מהם שלא נראה אותם?כמו את המתנחלים.לא מבינה מה אתם רוצים להשיג בצייד הזה?אולי ציפורה ולפיד,ושילי,וזהבה.יודעים יודעות לאן הם רוצים להגיע ?אולי למדינה נקייה מדתיים?אולי מדינה נקייה מחרדים???תחשבו על המעשים הנפשעים שלכם.ברברים שמולנים.זה מה שאתם בעיני.אנשים מלאי שינאה עצמית.

32 ציפי לבני יו"ר האופוזיציה שהדירה את עצמה מלהיות חלופה לנתניהו. חוזרים לעבודה ובגדול!  (לת) ערן
  • 00:04
  • 28.12.11

33 בית ללא שמש איגור
  • 00:09
  • 28.12.11

המטורפים הופכים את בית שמש לבית שימוש והממשלה מגלגלת עיניים ןסותמת את האף

34 הוא אשר אמרתי. נפלתם בפח של הכיפונים ויצאתם נגד הדתיים כי מישהו הרי בנה על שנאת החילונים את הדויסים. ככה רותמים כסילים לעבודה זרה וחיים ומפתחים משנאת אחים אשר העוורון הוא כלכלתה.לא לחילונים להכנס בין אלה לאלה המתבשלים במיץ שלהם אותו הם יתרו ולא חסים להתמש בילדה כדי לקומם ולקדם מטרותיהם הנאלחות במדינת ישראל באמצעות ה"דמוקרטיה" וניצול השנאה השוררת בין חילונים לדתיים.משתמשים בכם ואתם תשמיש מעולה לצרכיהם. הלו סיפור היריקות אורכו כאורך הגלות וידוע מאז ומתמיד כך שאותי פרסום המקרה אינו מזעזע כלל ואילו אתם תקועים בין שני זרמים דתיים אשר בעבורם כלל אינכם יהודים וכל הצהרה שונה מצידם היא מאחז עיניים, בדיוק כמו עוד מאחז בשטחים. אני כבר אמרתי כי אנוכי "גוי",, כל עוד אני מיעוט שבמיעוט בין "לכאורה יהודים". תודה.  (לת) הגוי..
  • 00:11
  • 28.12.11

35 ספרתי 80 איש אבל יש עוד כמה אלפים מאחורי העץ! כ 3000 הנייר סובל הכל
  • 00:25
  • 28.12.11

נכון 80 זה ככככככככככ-3000

36 דיווח מהשטח בבני ברק :)
  • 00:29
  • 28.12.11

עברו לידי עשרות אוטובוסים של אגד ובכולם בלי יוצא מהכלל ישבו גברים מקדימה ונשים מאחורה

כך, שמחאות לחוד ומציאות לחוד. אצל החרדים הפרדת המינים והגזעים ממשיכה להתקיים במלוא עוזה

37 קיצונים עליך ישראל.. חרדי
  • 00:40
  • 28.12.11

אכן הקיצונים בחרדים יורקים על ילדה בת 7.
אכן קיצוני הסיקריקים זורקים לבנה על רכב.
אכן קיצוני נטורי קרתא צועקים ומקללים.

כל אלו הם דברים פסולים ואסורים בתכלית ואין לכך כל הצדקה.
99% מהציבור החרדי מגנה אותם בכל תוקף.

אבל במסע ההסתה הזה נגד כלל הציבור החרדי צריך לזכור דבר אחד.

קיצוני החילונים דוקרים את נשותיהם.
מוטרפי החילונים מסוממים בקרנות הרחוב.
שולי החילונים הם משפחות הפשע.

כך שאם בבחירת השלויים עסקינן, אני בוחר בשוליים החרדיים, על כל מגרעותיהם.

38 מפלגת שלטון לא אמורה לנאום ישראלית
  • 02:32
  • 28.12.11

אלא לעשות!! ולקחת אחריות. לא במקרה ההתנהגות הזאת גוברת בתקופת נתניהו, אז תפסיק לנאום ותיקח אחריות למצב,

39 הדרת. גברים יוסי
  • 04:15
  • 28.12.11

אפשר אולי בהזדמנות הזאת גם לחייב אותם בשרות צבאי , לבטל להם את ההקצבות , ולהעביר אותם לאירן ביחד עם עובדיה הגאון

40 היינו למשיסה בעיני ה BBC-לאירנים נידמנו ואף יותר גרוע מושון
  • 04:35
  • 28.12.11

מדינות ידידות לישראל יתרחקו ממנה כמו מצרעת.
התיקון צריך להיות שינוי כיוון ב 180 מעלות.
הפרדה מוחלטת של דת מהמדינה.
הפסקה מוחלטת של תמיכה בדת.
הפניית הכסף לחינוך ממלכתי בלבד.
הפסקת תמיכה בישיבות והפניית הכסף ללימודי אוניברסיטה חינם לטובים.
מי שלא עושה צבא או שירות לאומי לא יזכה לשום תמיכה כספית.
יותר הטבה למשרתי צבא.
אם לא נתקן זאת מהר נביא לחורבן בית שלישי.

41 פשוט לגרש את הקיצונים הללו מהארץ - ושלום על כל ישראל הפיתרון הכי יעיל
  • 06:50
  • 28.12.11

זהו בסך הכל מיעוט שממילא אין בו כל תועלת ושמימלא הוא גלותי בנישמתו ולא מכיר בישראל - אז יאללא להעלות אותם על מטוס לחו"ל ושישארו שם.


42 לשנות את שיטת הבחירות! רק כך תגמר הסחטנות הפוליטית תמר
  • 08:02
  • 28.12.11

היום הקיצוניים שולטים בכנסת ולמרות שהם מעטים הם בולטים
חייבים שיטת בחירות דומה יותר לזו שבארה"ב, שני גושים
בלי סחטנות!
היום החרדים שלא מזוהים פוליטית הם לשון המאזניים
הם מחליטים מי יהיה ראש ממשלה (כמו בבחירות האחרונות)
ומה מטה את הכף? מי נותן יותר, וכל המרבה הרי זה משובח!
כך הם יכולים לעשות מה בראש שלהם והרוב נתון לרחמיהם
שינוי שיטת הבחירות תתחיל שינוי גדול!

43 איראן זה כאן___!!! מומחית לאיראן
  • 13:04
  • 28.12.11

איראן זה כאן___עם הבדל אחד. באיראן שלטון המולות הטוטליטארי כופה בכוח על האוכלוסייה חוקי לבוש והתנהגות -אגב אין שם "מדרכות נפרדות". בישראל ציבור קיצוני אחד כופה עצמו ואת מנהגיו בכוח ובאלימות על שאר האוכלוסייה, והשלטון הדמוקרטי [אלק] שותק ונותן לכך לגיטימציה. מסקנה--יהודים פנאטים הם קיצוניים וקשים יותר משלטון המולות השיעי באיראן.


44 בנוגע לשלילת אזרחות. איתי
  • 14:49
  • 28.12.11

יש נטייה מאוד מדאיגה בארץ, מכל הצדדים הפוליטיים, לקרוא לשלילת האזרחות של כול מי שנחשב בעיניו לאיום. לפעמים זה חרדים, לפעמים ליברלים, ערבים או פושעים. זה מראה על חוסר הבנה בסיסית של יסוד הדמוקרטיה. לאזרחים יש זכות להשפיע על איך מתנהלת המדינה שהם גרים בה, יש להם זכות לקרוא לשינוי. ההיפרבולות שנפוצו בשיח הציבורי הישראלי("אתה לא מרוצה ממה שהולך כאן? יש לעזה אולי תרגיש בבית!") הם האיום הכי גדול כאן. אני מתעב את הערכים שרוב החרדים מקדמים, אך לעולם לא אקרא לשלילת אזרחותם, להורות לשוטרים להכותם, או כל דבר אחר מסוג זה. אלו האומרים זאת אינם שונים בהרבה מאלו בסוריה האומרים "ישנם מפגינים הרוצים לשנות את התנהלות המדינה, יש לירות בהם, המדינה עדיפה בלעדיהם!"- בשני המקרים האנשים דוגלים במדיניות של "like it or leave it" שנוגדת לחלוטין את יסודות הדמוקרטיה. אז בבקשה, תיקפו את טיעוניהם עם טיעונים לוגיים ומידע מוצק. הפגינו, השמיעו את קולכם, קיראו לברבריות שלהם בשמה אך אל תקראו לשלול
להכות, לגרש, לעקר או להרוג- זה לא מחזק את טיעוניכם ולמען האמת זה מעורר חלחלה.

45 המשטרה החלה בהשלטת החוק ציניקן
  • 00:42
  • 29.12.11

לזרוק אבנים, לנקב צמיגים ולשרוף כלי רכב משטרתיים או צבאיים, זה לא נחמד, אבל על זה לא מכניסים למעצר. לזרוק ביצה על בית, זה עובר כל גבול ומצדיק מעצר של קטין!

פרוייקטים מיוחדים