המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

על מה מוחים בבינתחומי: קשה להשיג חדרים באילת

יותר מאלף סטודנטים הצטרפו לקבוצת מחאה בפייסבוק נגד אגודת הסטודנטים בגלל תורים ארוכים וספסרות ברכישת כרטיסי החופשה השנתית באילת

בתוך פחות מ-48 שעות הצטרפו יותר מאלף סטודנטים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה לקבוצת מחאה בפייסבוק במחאה על תורים ארוכים, ספסרות וקשיים בהשגת חדרים לחופשה המסורתית של המכללה באילת. נוסף על כך, חלק מהסטודנטים מאשימים את אגודת הסטודנטים ואת החברה הכלכלית שלה בהתנהלות לא יעילה ובגביית מחירים גבוהים מדי. שיעור המצטרפים לקבוצת המחאה קרוב ל-20% מכלל 5,700 הסטודנטים במרכז.

תחילת הפרשה ביום שני האחרון בבוקר, עת החלה האגודה בחלוקת מספרים להזמנת החדרים לחופשה, שבעקבותיה ניסו מאות סטודנטים לשריין לעצמם מקום. אורן כוכבי, סטודנט שנה ג' למשפטים ומינהל עסקים ויוזם הקבוצה בפייסבוק, אמר כי "האגודה פרסמה שחלוקת התורים להזמנת חדרים תתחיל בשעה תשע ומכירת החדרים בשעה עשר. אני סטודנט שנה ג' מנוסה אז הגעתי כבר בשש וחצי בבוקר כי ידעתי שיהיה תור. חלק מהאנשים הגיעו כבר בחמש וחצי. בשעה שבע וחצי כבר היו בכניסה כ-300-400 איש". סטודנטים במכללה מספרים כי הדבר קורה מדי שנה, אך הפעם ההתנפלות על הכרטיסים היתה קיצונית במיוחד.

כשהחלה חלוקת המספרים נוצרה מהומה. ספסור הכרטיסים אירע לאחר שכל סטודנט שהגיע לשלב חלוקת המספרים זכה לקבל שני מספרים עוקבים גם אם לא הזדקק להם, כך שמי שלא העבירם לחבר ניסה למכור אותם במחירים שהחלו ב-300 שקלים והגיעו עד לאלף שקלים. השגת מספר טוב בתור משמעותה קדימות בבחירת החדר, מבין שלושת המלונות באילת שמהם יכולים הסטודנטים לבחור. סטודנט בשם יונתן סיפר כי "מכירת הכרטיסים לאילת הפכה חלק מהסטודנטים מאנשים מכובדים לחיות אדם פראיות. אני האיש שהציעו לו לקנות כרטיס מסופסר באלף שקל".

מאות סטודנטים מחכים בתור לקבלת מספר שיאפשר להם להזמין חדר במלון באילת, ביום שני. "סטודנטים מכובדים הפכו לחיות פרא"
מאות סטודנטים מחכים בתור לקבלת מספר שיאפשר להם להזמין חדר במלון באילת, ביום שני. "סטודנטים מכובדים הפכו לחיות פרא".

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב כתבות "הארץ" ישירות לפייסבוק שלכם

בעוד מרבית הסטודנטים מוחים על ההתנהלות ועל כך שהתאפשר גם למי שאינו סטודנט בבינתחומי לרכוש כרטיס, סטודנטים אחרים מתחו ביקורת על חבריהם. "אין לכם בושה. אלו הם הסטודנטים עצמם שיוצרים את הביזיון הזה", כתב הסטודנט טל בעמוד הקבוצה בפייסבוק, "אנשים מספסרים כרטיסים לעמידה בתור ב-400-600 שקל! תתאפסו על עצמכם!!".

סטודנטית אחרת בשם ריבקי, שמעידה כי היתה חברת אגודה בעבר, מגנה גם היא על המארגנים. "מי שמזלזל זה אתם הסטודנטים, שעומדים בקפיטריה ומספסרים כרטיסים לתור בממוצע של 800 שקל לכרטיס! בושההה!! גועל נפש למכור כרטיס מספר 19 ביותר מ-800 שקל, וכרטיס מספר 50 ב-500 שקל. יש לכם את החוצפה לבוא ולומר שהאגודה והחברה גונבים לכם כסף?".

במקביל, תקף את המוחים סטודנט למשפטים מאוניברסיטת תל אביב על מאבקם לנסוע לאילת. "אתם פשוט עלובים", הוא כתב, "'לממש את זכותנו לנסוע לאילת?' איפה אתם חיים? בעוד חבריכם הסטודנטים בת"א עוסקים בפעילות חברתית של ממש (מבצע סוראסקי - א"ב) אתם מתעסקים בהמצאת זכויות חברתיות חדשות כמו זכותו של הסטודנט לנסוע לאילת. זה שאהרן ברק מלמד אצלכם לא אומר שאתם יודעים משהו".

הסטודנטים טוענים עוד כי עלות החופשה עולה משנה לשנה, על אף שגויסו חסויות מחברות גדולות. נוסף על כך, הם טוענים שבהשוואה לחופשות מאורגנות של מוסדות אקדמיים אחרים, הסטודנטים של הבינתחומי נדרשים לשלם מחיר יקר. החופשה השנתית הנוכחית עולה מ-890 שקלים לאדם בחדר המיועד לשלושה ועד ל-1,260 שקלים לאדם בחדר זוגי במלון היקר יותר, זאת לפני הוספת עלויות הנסיעה או הטיסה, שטרם פורסמו.

את הקבוצה בפייסבוק פתח כוכבי בקריאה לתיקון המצב ותוך זמן קצר הצטרף אליה נתח משמעותי מהסטודנטים. ביום חמישי הקרוב יתאספו הסטודנטים במכללה וינסחו נייר עמדה בעניין. כוכבי אומר כי "מטרת העל היא להוביל למצב שבו אנו הסטודנטים נקבל מקסימום תועלת במינימום עלות. מטרות נוספות הן בחינת מערכת היחסים בין החברה הכלכלית והאגודה, ענייני תקציב וכן טיפול מיידי ב'מקרה אילת'".

יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז הבינתחומי, יאיר יצהר, מסר בתגובה כי "בשנתיים האחרונות, ניסינו להימנע משימוש בחברת אבטחה והצבת תורי ברזל ומחסומים. בדיעבד זו אכן טעות שלא השתמשנו באמצעים אלו ליצירת סדר במהלך המכירה, דבר שהיה מאפשר להתחיל בחלוקת הכרטיסים בשעה תשע כפי שתוכנן. אנו מצטערים בפני כל מי שחש שנגרם לו עוול". באשר לספספרות הכרטיסים הוא ציין כי "התופעה בזויה בעיני החברה הכלכלית, אשר תעשה כל מאמץ למצוא את אותם הסטודנטים, להרחיקם מאילת ולהעבירם לטיפול ועדת משמעת על התנהגות בלתי הולמת".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אני רגוע נתן
  • 05:59
  • 05.01.12

אם זו הבעיה המרכזית עמה מתמודדים הסטודנטים, אשרינו. אני נזכר, ולא בגעגוע, בתקופה בה הייתי סטודנט... הזמנים בהחלט השתנו...

  •   לא הסטודנדטים-אלא הסטודנטים בבינתחומי(וגם לא כולם,יש לציין למען ההגינות)  (לת) סטודנטית
    • 10:33
    • 05.01.12

  •   בתקופתי ירדנו לאילת וישנו באוהל. היינו מאושרים. הבינתחומי מגעיל אותי.  (לת) פרופסור שדחה משרת קבע בבינתחומי.
    • 18:26
    • 05.01.12

  •   הבינתחומי הוא האפי-סנטר של הבועה הצפונבונית לשעבר שם
    • 08:53
    • 06.01.12

    במגרש חניה של הסטודנטים יש מכוניות שפשוט מוציאות את העיניים. מחירי דירות להשכרה סביב הקמפוס פשוט מטורפים. והסטודנטים דורשים (ומקבלים) ציונים טובים על עבודה ממוצעת. עיין.ערך.מנהיגות? עיין.ערך.חומרנות ורדידות!

02 צביעות העתונות מגעילה. באותו יום סקירת מסעדות גורמה לעשירים.  (לת) צבי
  • 07:05
  • 05.01.12

03 ככה זה שקונים תואר...הכל פשוט יותר בחיים  (לת) סטודנט אמיתי
  • 07:15
  • 05.01.12

  •   לסטודנט "אמיתי" יונתן
    • 10:06
    • 05.01.12

    כנראה שאתה סטודנט למדעי הרוח, כי חשיבה מדעית אמפירית זרה לך לגמרי.
    או שאתה יודע שפלטת דברי איוולת, אבל לא יכולת להתאפק? מקנאה? מתסכול?
    נפגש בדוקטורט בייל? יש לי הרגשה שאחפש אותך שם ולא אמצא...

  •   לא חכם שחר
    • 10:50
    • 05.01.12

    אתה לא חכם במיוחד אחי זה ברור

  •   יש אנשים שלא שואפים לדוקטורט בייל, אתה יודע  (לת) נגה
    • 11:02
    • 05.01.12

  •   יונתן, התשובה שלך היא קישקוש מתנשא. ייל - אולי בגילגול הבא שלך אבל רק אם תהיה קודם סטודנט אמיתי  (לת) סטודנטית אמיתית
    • 11:10
    • 05.01.12

  •   איכשהו נראה לי שתואר מהעברית/טכניון/תל אביב יהיה שווה יותר בקבלה לייל  (לת) לא מלמדים שמה לחשוב הא?
    • 11:17
    • 05.01.12

  •   פישר קטן קנאי צר עין. יצא הפרצוף האמיתי
    • 11:25
    • 05.01.12

    יש במקום הזה הרבה סטודנטים שלומדים קשה ועובדים קשה, ויצליחו בסוף יותר ממך. חלקם באמת "בנים של"... מה לעשות, קטע דמוגרפי כזה, מיקום וכו'... אתה לא מצפה שמהרצליה פיתוח אני אסע ללמוד במכללת נתניה או חולון... נכון?

    אכן עניין אילת הוא קשקוש גדול ומסריח ולא כל כך חשוב או מעניין, אבל התגובה שלך פשוט לא עניינית ואינה מצדיקה בזבוז שטח אחסון על גבי שרתי האינטרנט. עצוב על מי שנתן לה תגובה חיובית. בסופו של דבר כולם פה צרי עין ונוכלים קטנים בארץ הזאת. (להלן: הפרצוף האמיתי)

    לסיכום, קח בחשבון שמי שיכול לקנות תואר יכול לקנות גם אותך.

  •   סטודנט אמיתי לא היה מגיב ככה. אתה פישר קטן קנאי ועלוב פרצופה של המדינה
    • 11:31
    • 05.01.12

    יש במקום הזה הרבה סטודנטים שלומדים קשה ועובדים קשה, ויצליחו בסוף יותר ממך. חלקם באמת "בנים של"... מה לעשות, קטע דמוגרפי כזה, מיקום וכו'... אתה לא מצפה שמהרצליה פיתוח אני אסע ללמוד במכללת נתניה או חולון... נכון?

    אכן עניין אילת הוא קשקוש גדול ומסריח ולא כל כך חשוב או מעניין, אבל התגובה שלך פשוט לא עניינית ואינה מצדיקה בזבוז שטח אחסון על גבי שרתי האינטרנט לעולמי עד. עצוב על מי שנתן לה תגובה חיובית. בסופו של דבר כולם פה צרי עין ונוכלים קטנים בארץ הזאת. (להלן: פרצופה של המדינה). אפילו קצת עצוב גם עלי על הדקות שבוזבזו להגיב פה

    לסיכום, קח בחשבון שמי שיכול לקנות תואר יכול לקנות גם אותך.

    נ.ב.
    אם אתה צריך עבודה בנקיון, תבקש את פרטי מהמערכת. שתוכל להרגיש סטודנט אמיתי שעובד קשה, כדי לטפוח לעצמך על השכם שבנית את עצמך בעצמך, וכמה קשה היה לך.

  •   מסכן... חס וחלילה שלא תיסע מהרצליה פיתוח לאנשהו. הפרצוף האמיתי
    • 12:17
    • 05.01.12

    ואתה מדבר על צרות עין?!?! הרי לא מעניין אותך דבר וחצי דבר שנמצא מחוץ לבועה ההרצליאנית שאתה חי בה (סליחה בטח גם כפר שמריהו, אפקה וצפון תל אביב [הצפון החדש כמובן]). כן, אני סטודנט מהפריפריה שלמד בפריפריה ועבד קשה בשביל התואר ובמהלך התואר (מה לעשות לא לכולם אבא משלם ונותן רכב). אתה צריך להתבייש כשאתה מדבר ככה, עבודה בנקיון?! זה בושה בעיניך?? הזלזול שלך מראה כמה אתה צר עין. חבל.
    מאחל לך רק בהצלחה ונסיעה אמממ סליחה, טיסה נעימה לאילת.

  •   תתפלא, אבל לא. רון
    • 13:03
    • 05.01.12

    וזה רק מראה כמה אתה בור בנושא.

  •   ליונתן: גם את עצמך לא תמצא ב"ייל"  (לת) אל יתהלל חוגר
    • 15:31
    • 05.01.12

  •   לסטודנט האמיתי שרי
    • 15:51
    • 05.01.12

    אתה כסטודנט 'אמיתי' צריך לדעת שלא צריך להאמין לכל מה שקוראים בעיתונות.
    המחאה היא עניין הרבה יותר רצוני מאיך שהגדרתם את זה " הזכות לרדת לאילת" בתור סטודנט.
    זה על המחאה לא מתוך "פינוק" אלא מתוך אי סדר, כאוס וחוסר ארגון שהתבצע ללא סיבה מוצדקת ובכך גרם לסטודנטים שמחכים שנה שלמה לאירוע זה להתנהג כחיות אדם ובחוסר פרופורציות.

    וכן כנראה זה כואב ללמוד במקום אחר וכל מה שנותר לכם זה רק לקנא... לקנא שבינתחומי אילת זה הדבר הכי טוב שקרהל סטודטנטים אי פעם.

    בהצלחה בחיים אה .
    ויונתן. לא לא נראה לי שתמצא אותו בייל.

  •   קנאה עושה קמטים  (לת) סטודנטית בבינתחומי וגאה בזה
    • 18:28
    • 05.01.12

  •   קמטי קנאה?  (לת) בשביל זה יש בוטוקס
    • 19:57
    • 05.01.12

  •   תמשיך לחיות בסרט, מעניין מה יקרה שאבא יפשוט רגל... דורון
    • 00:00
    • 07.01.12

    לא שאני מאחל לך שזה יקרה מי ייתן ואנשים כמוך ימשיכו לחיות, "ללמוד" ו "לעבוד" בבועה.

    לך תפגוש את דומייך בייל או בכל מקום אחר שירפד אותך בתואר שכאילו עשית משהו בעצמך

  •   קונים תואר? והאוניברסיטאות הן "עמותה להעשרת האינטליגציה האקדמאית"? הכל כסף ואתה פה הטיפש...  (לת) רון
    • 19:36
    • 29.12.13

04 אני לא מבין מה הבעיה - בבינתחומי מלמדים איך לעשות כסף, אז הם עושים כסף!  (לת) יואב
  • 07:28
  • 05.01.12

05 ואלה "מנהיגי העתיד", כפי שרייכמן אומר?  (לת) חרד לעתידנו
  • 07:48
  • 05.01.12

06 סטודנטים של שוקולד  (לת) בינ מעמד הביניים
  • 07:49
  • 05.01.12

07 מתבייש בינתחומי 2005
  • 08:02
  • 05.01.12

קיבלתי אחלה כלים בבינתחומי מבלי להיות מקורב לעיני ובן של רוטשילד, כלים שאיפשרו לי להיות בתפקיד המכובד שלי היום. למדו איתי אחלה אנשים, מוכשרים וצנועים גם אם הם היו בניל של... אבל הסיפור הזה פשוט דוחה ומנותק, פרופסור רייכמן צריך להוריד את כפפות המשי ולטפל חזק ומהר בכל מי שהיה שותף להתרחשות המבזה הזאת, כולל הבכיינים שפירסמו את הקבוצה בפייסבוק.

08 אילת אלון
  • 08:10
  • 05.01.12

מי בכלל רוצה לנפוש בעיר המאעפנה הזו?

09 טיול שנתי? מה זה קייטנה?  (לת) פרופ' מוטרד
  • 08:16
  • 05.01.12

10 דף המחאה - http://www.facebook.com/idc.students  (לת) Oran Kochavi
  • 08:24
  • 05.01.12

  •   ביזיון נפגעי המחאה
    • 13:57
    • 05.01.12

    לא אופתע אם בעוד כמה חודשים נראה אותך רץ לבחירות לאגודה. חבל שבעבור רווח פוליטי אתה פוגע בסטודנטים בבינתחומי ובבוגריו לדורותיהם. הצלחת להוציא שם רע למוסד. כל הכבוד! אני מקווה שאתה מרוצה!

11 מה שאני לא מבין בכל הסיפור לא עובר את כושי
  • 08:25
  • 05.01.12

זה למה מישהו רוצה בכלל לנפוש באילת

12 לא נכון! סטודנטית בבינתחומי
  • 08:38
  • 05.01.12

זה ממש לא נכון שזה ככה כל שנה. שנה שעברה הסטודנטים הגיעו בשמונה ולא ב6. לפני שנתיים הגעתי ב-12בצהריים וקיבלתי בדיוק את החדר שרציתי.

13 החיים יפים לסטודנטים בבין תחומי - כמו בפירסומת ההיא: לנקר, לנקר, לנקר את העיניים חיים
  • 08:38
  • 05.01.12

אין אבטלה
אין עניים
אין מיתון
אין מחאה חברתית
הדתיים משתלטים
ורק בהרצליה הבועה האמיתית

  •   כנראה לא שמעת שהחברה מורכבת מבורגנים ופועלים בילי
    • 12:50
    • 05.01.12

    ואצלינו בבינתחומי מאוד תומכים במניפסט הקומוניסטי, פשוט נגד יישומו. טוב לנו שאנשים כמוך, חיים, יעבדו בשבילינו כל חייהם. אתה מבין נסיך?

14 כתבה די זולה שמתעלמת מתרומה חברתית של הסטודנטים יעל
  • 08:46
  • 05.01.12

בקליניקה המשפטית המסייעת לקשישים שידם אינה משגת לקבל ייעוץ, לסעולים חדשים, לנוער במצוקה במועדוניות ועוד.

חכמה גדולה לכתוב אחת לשבוע משהו "סנסציוני" על הבינתחומי כי זה מביא את כל המגיבים המתלהמים.
לי יצא ללמוד גם בת"א וגם בבינתחומי ועם כל הכבוד אני מעדיפה את האגודה הא-פוליטית של הבינתחומי על פני האגודת הפוליטית של ת"א שאנשים מבקשים להיבחר אליה בעיקר כדי לקדם את עצמם בעתיד לח"כ ולא כדי באמת לשפר את חיי הסטודנטים.

15 אני הייתי לוקח את ה1000 ש"ח וטס לחופשה בקפריסין עם יווניות חתיכות שנותנות הרבה יותר הבונבון
  • 08:48
  • 05.01.12

מהטרנטה הישראליות.

16 זה ממש לא ייתכן המחאה צריכה להגיע לכל עמודי החדשות
  • 09:01
  • 05.01.12

ילדי שמנת מפונקים

17 הסטודנטים בבינתחומי הם לא סטודנטים. הם חברים במועדון יקר.  (לת) אחד
  • 09:13
  • 05.01.12

18 לא רק שריבקי הזאת בושה היא גם בכלל לא סטודנטית! איתי
  • 09:17
  • 05.01.12

מדובר על מפעל שמגלגל תזרימים של מליוני, כן מליוני, שקלים! לוקחים מהסטודנטים סכומים לא הגיוניים! אין פיקוח על מה שקורה שם, אין מכרזים, אין כלום. שחיטות!

19 אין שום סיבה שנופש סטודנטיאלי באילת יעלה כל כך הרבה כסף. מור, בינתחומי
  • 09:29
  • 05.01.12

מוסדות אחרים מציעים נופשים דומים במחירים שפויים. המיתוס העלוב לפיו כולם "בני טחונים" בבינתחומי, לא מתיישב עם העובדה שכל סטודנט שישי מקבל מלגה גבוהה. אגודת הסטודנטים - האישיו החשוב יותר מתורים ארוכים, הוא הוזלת הנופש. מספיק עם אירועים לעשירים בלבד בבינתחומי. העובדה שהיו"ר לא התייחס לכך כלל בתגובתו, היא לו לתעודת עניות.

  •   אגודת הסטודנטים סטודנט
    • 21:01
    • 05.01.12

    זה בגלל שהיו"ר הוא בדיוק כזה... לא רק הוא אלא כל ילדי השמנת של האגודת סטודנטים בבינתחומי. כל המהות של האגודה הזאת היא האירוע באילת

20 כשהפסיכומטרי נמוך - נשאר רק פאן פאן ואילת רוברט
  • 09:35
  • 05.01.12

זה מה מבדיל אותנו - הסטודנטים של אוני תל אביב מההמון הנבער הזה שחושב שהוא יכול להפוך לאיכותי בזכות הצ'ק השמן של אבא שלו.

  •   אובר-חוכם בילי
    • 12:51
    • 05.01.12

    חלילה לאיכותיים יותר - אבל כפי שציינת, לאיכות חיים טובה הרבה יותר :)
    חזור נא לדירתך בבקעת אונו והמשך לכתוב טוקבקים איכותיים כפי שמלמדים אותך באונ' המהוללת.

21 יש בארץ שתי שיטות בטוחות לבנות קריירה אלי
  • 09:40
  • 05.01.12

שיטה אחת - לבקש מאבא'לה שיסדר שירות ביחידה טכנולוגית בצה"ל
שיטה שניה - לבקש מאבא'לה שישלם עבור התואר בבינתחומי
כל ההיי טק הישראלי - קומבינה אחת גדולה. כולם רוצים אנשים עם נסיון והדרך הבטוחה להיכנס לתחום כבר עם נסיון - לבוא אם נסיון צבאי מממר"ם או 8200 או משהו כזה. הדרך השניה - להיסתדר באיזו קומבינה מהבינתחומי.

  •   אלי כתבת נכון! טל
    • 10:52
    • 05.01.12

    כולם פה זה פרוטקציה ורק אם אתה מכיר מישהו או באת עם ניסיון (שאותו השגת בזכות מישהו)!!! סיוט והבינטחונים האלה רק מצייצים שקשה להם ושהם כמו כולם. נו באמת..סטודנט בביןטחוני בהיותו לומד שם מצהיר כי הוא מעוניין ליצור פערים בחברה אז שלא ידברו שטויות ושילכו לנפוש בחו"ל. למה הם צריכים כרטיסים כאלה? תכף יבקשו גם מלגות לחופשה באיילת.
    מה נשאר...

  •   חמור קופץ בראש אתה ואלי שניכם בזויים טל המבולבל
    • 12:17
    • 05.01.12

    זה טרנד לפתוח את הפה ולהעביר ביקורת אה..כמו בכל טרנד, יהיו לך את האלה שלא ראויים להיות חלק מהטרנד כי האג'נדה שלהם לא קיימת ואין להם מושג למה הם לוקחים חלק בטרנד. אתה והטמבל המקורי ועוד הרבה טוקבקיסטים פה חלק מהם. אידיוטים הביתה

  •   אלו החיים...תתמודד  (לת) סטודנט בבינתחומי
    • 15:11
    • 05.01.12

  •   אתה נשמע כמו מישהו שניסה ממש חזק להתקבל למקום עבודה ולא הצליח.. סטודנט בבינתחומי
    • 15:19
    • 05.01.12

    אז אתה מוציא את התסכול אל אלה שהצליחו בגדול? לוזר!

22 כל הכבוד למנהג המחאה יעל
  • 09:44
  • 05.01.12

אורן יישר כוח, חשוב להלחם את עקרונות

23 נופש סטודנטיאלי לא צריך להיות כל כך יקר. מור, בינתחומי
  • 09:48
  • 05.01.12

הבעיה החמורה עוד יותר מתורים לא מאורגנים, היא העובדה שאגודת הסטודנטים בבינתחומי מפיקה אירוע לעשירים בלבד. המיתוס העלוב לפיו כולנו "בני טחונים" אינו מתיישב עם העובדה שכל סטודנט שישי בבינתחומי מקבל מלגת לימודים. יש לאפשר אלטרנטיבה זולה יותר לנופש, כמו שנעשה במוסדות אקדמיים אחרים. ההתעלמות של יו"ר האגודה מהדרישה הזאת - בתגובתו על גבי העיתון ובכלל - היא לו לתעודת עניות.

24 לצערי, אלה פניו של המקום. וטוב יעשו אם ימגרו את התופעה הזו בוגר בבינתחומי
  • 09:57
  • 05.01.12

לא כל הסטודנטים שם כאלה. אבל בתור מישהו שהשקיע ולמד לפעמים אני מתבייש להגיד שאני משם.

25 הפתרון אגב, פשוט בוגר בבינתחומי
  • 10:00
  • 05.01.12

להעלות את הרמה במבחנים ובתרגילים ולהפסיק לעשות הנחות. המקום קיים כבר מספיק זמן בשביל להרשות לעצמו את זה. זה ינפה מיד את המפונקים שלא ראויים לקבל תואר בישיבה על הדשא.

  •   כתבת יפה ונכון מרצה לשעבר במוסד
    • 09:04
    • 06.01.12

    יש בבינתחומי סטודנטים טובים ומשקיענים, ויש סטודנטים שבאו לשם כי זה ליד הבית ואבא משלם. ראיתי את כולם, ולא פעם הסטודנטים המקושרים דרשו במפגיע שאוריד את הרמה, בעוד שהסטודנטים החזקים דרשו להעלות את הרמה. התגובות המתנשאות של חלק מהמגיבים כאן מעידות על הבעייתיות. מי שכותב על "להתראות בייל" ו"תחזור לקרית אונו" הוא אדם שינק מבית ההורים גישה מתנשאת. הגישה הזאת אולי תביא לציונים גבוהים במוסד בו הוא לומד עכשיו, שבו יש ךעיתים דרישה של הדיקאן ממרצים קפדנים להעלות את הממוצעים (ולכן אני כבר לשעבר שם!), אבל בהגיעו לייל או לכל אחד מהמוסדות המובילים בארה"ב ואירופה הוא יגלה שהוא לא גומר שנה ראשונה כי אין הנחות ואין הקלות במקומות האלה והכסף של אבא לא קונה דבר, ולצערו יגלה שמה שלא לימדו אותו בבינתחומי זה ללמוד...!

26 זה ממש לא מעניין יובל
  • 10:00
  • 05.01.12

אני מאוכזב ממערכת הארץ שפרסמה את הכתבה הזאת, לאף אחד לא אכפת מילדים מפונקים

27 אנשי המחאה המגוחכת אתם מביישים את כולנו!  (לת) סטודנטית בבינתחומי
  • 10:01
  • 05.01.12

28 הכוכבי הזה הוא באמת כוכב אמיתי אילן פ.
  • 10:16
  • 05.01.12

הבין שיש פה מקרה לא קל של זלזול בסטודנטים וחוסר רצינות מצד האגודה.
כל הכבוד !

29 זה הפתרון?? גדרות ומאבטחים?!?! על הגרלה באינטרנט שמעת???  (לת) חיים
  • 10:16
  • 05.01.12

30 המחאה הזאת מביישת אותי חיים בר דוד
  • 10:24
  • 05.01.12

כסטודנט בבינתחומי אני מתבייש במחאה הזאת ! במקום למחות בכיכרות על אי השוויון בנטל במדינת ישראל אתם מתעסקים בשטויות , לא טוב לכם השירות פשוט אל תבואו לנופש!

31 בדיוק מזה פחדתי טל
  • 10:31
  • 05.01.12

בדיוק מזה פחדתי כשהקימו את הקבוצה המטופשת הזו!אני לא יודעת למה אחרים בחרו ללמוד פה אבל אני בחרתי בבינתחומי כי זה המקוף הכי טוב ללמוד בו ממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה!לא בגלל שקניתי את התואר שלי, אלא בגלל שבאוניברסיטאות אין מסלול דומה אפילו לזה שברייכמן!נכון, יש הרבה אנשים טיפשים בביהס שלנו אבל גם בתא וגם בבש וגם בירושלים! אני מסכימה בהחלט שהדף הזה מוציא לסטודנטים רציניים ברייכמן שעושים מעל ומעבר שם רע וחבל...

  •   את משווה בין יחסים בין לאומים באונברסיטה העברית לדיפלומטיה במכללה הבין תחומית? אתם אפיךו לא מתקבלים לצוערי משרד החוץ,על מי את עובדת?  (לת) דפנה
    • 17:23
    • 05.01.12

  •   את יכולה לעשות משהו מרצה לשעבר במוסד
    • 09:07
    • 06.01.12

    תתפסי את רייכמן בשבילים בהם הוא מסתובב - והוא מסתובב הרבה בקמפוס כמו שאת יודעת - ותגידי לו השגיע הזמן להעלות את הרמה ולהפסיק לקבל כל מי שיודע לרשום צ'ק שמן, או שלקח קורס של שנה לקראת הפסיכומטרי ומורים פרטיים לשיפור בגרויות. אמנם זה יקטין את כמות המלגות במוסד, אבל ישפר את הרמה של הלימודים ומרצים כמוני יהיו מוכנים לחזור וללמד שם.

32 סטודנטית בבינתחומי ומתביישת נטע
  • 10:31
  • 05.01.12

לא, לא כולנו עומדים כמו חיות בתור כדי להשיג כמה ימי הוללות ואלכוהול, לא כולנו חושבים שמגיע לנו להתבכיין על נופש ובניגוד למה שסטודנט בתל אביב כתב , גם אנחנו "עוסקים בפעילות חברתית של ממש". אני לומדת בבינתחומי ורחוקה שנות אור ממה שכתוב בכתבה- ויש המון כמוני.

33 מהות המחאה- תבחינו בין פינוק לצדק סטודנטית בבינתחומי
  • 10:33
  • 05.01.12

הכותרת לא משקפת את סיבת המחאה (המהות היא על המחירים וההתנהלות של המארגנים). וריבקי -אחת המצוטטות בכתבה, היא לא אובייקטיבית בעליל, שכן שכירה חיצונית של החברה הכלכלית ולא סטודנטית בבינתחומי.
לכל המגיבים היפי נפש שיש להם הרבה מה להגיד על מוניטין הבינתחומי כמוסד של מפונקים, גם מכללת נתניה והמכללה למנהל הן מכללות עם אותו שכ"ל אבל עם עלויות נופש הרבה יותר זולות (600-800 ש"ח). כך שהגוף לבוא אליו בטענות כאן הוא לא אחר מאשר אגודת הסטודנטים. אם כבר, צריך לברך את המחאה על כך שלשלם הרבה כסף לנופש לא מובן מאליו לסטודנטים בבינתחומי, והם לא מוכנים לשלם מחירים מופקעים ו/או לספוג ספסרות.

34 הכסף עובר אליי יאיר בלחובסקחי
  • 10:33
  • 05.01.12

תפסיקו לבכות גם ככה אתם עשירים...

35 חמודים.... דורון ש.
  • 10:35
  • 05.01.12

אני לא מבין למה אי אפשר לשים יותר סטודנטים גברים באותו חדר באילת-
6 בנים בחדר זה לא כזה רע - אפילו כיף

36 משתתפי המחאה המגוחכת אתם מביישים את כולנו סטודנטית בבינתחומי
  • 10:41
  • 05.01.12

משתתפי המחאה המגוחכת- אתם מביישים את כולנו

37 למה אין לינק לקבוצה?  (לת) אני
  • 10:42
  • 05.01.12

38 כל הכתבה הזו היא פרובוקציה יחצנית שיזם אדון כוכבי סטודנטית
  • 10:45
  • 05.01.12

ברכות למר כוכבי שרצה לפרסם את שמו ועשייתו על חשבון השם והמעמד של הבינתחומי. ברכות בנוסף למלעיזים ולמלעיזות שלא התקבלו למרכז הבינתחומי וכעת רוצים להכפיש את שמו של המוסד אליו לא התקלבו. ואל תמכרו לי את השטות הזו שאין לכם כסף , מחלקים מלגות סוציואקונומיות כמו לחמניות חמות שיצאו עכשיו מהתנור.

39 ממש מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית ושל המחאה החברתית  (לת) רוצים יותר מאשר לשכן
  • 11:01
  • 05.01.12

40 אני מתבייש ב""מחאה"" הבוגר
  • 11:02
  • 05.01.12

בתור בוגר המרכז אני רוצה ״להודות״ לסטודנטים על העוול שאתם גורמים לי ולחבריכם לספסל הלימודים.
תתבגרו, לא טוב לכם, אל תקנו.. זה לא קורס שמכריחים אתכם לקחת ולא נותנים לכם להכנס לכיתה..
אל תשכחו לשם מה הגעתם למוסד המצוין שעוזר ועזר לי בתחומים רבים.
תפתחו קבוצת מחאה על עוול אקדמי ואני הראשון להצטרף!! אבל תפסיקו להתעסק בטפל ותתחילו לדאוג לעיקר.

באשר לחברה הכלכלית, היא הוקמה כשהייתי בשנה ב׳ ומאז הצליחה לחולל פלאים, ולראיה הביקושים לאירועים שהיא מפיקה.
מניסיון חיים, גוף שמתנהל בצורה לא תקינה, לא יוכל לעולם להגיע למימדים כאלה ולעמוד בביקורות חיצוניות קפדניות.

בברכה,
הבוגר (כנראה לא רק של המרכז)

41 אלו הם פירות השוק החופשי והקפיטליזם... כך גדלים כל ילדינו  (לת) האחוז הבודד
  • 11:08
  • 05.01.12

42 קונים התאר יקר, רוצים לחסוך בסוף שבוע סקסי במלון  (לת) צבי
  • 11:08
  • 05.01.12

43 המחאה לא מייצת את כולם סטודנטית בבינתחומי
  • 11:13
  • 05.01.12

אני כסטודנטית בשנה ג' במרכז הבינתחומי, לא מרגישה שהמחאה מייצגת את הסטודנטים במרכז. הסטודנט שהתחיל את המחאה פשוט 'תפס טרמפ' עם גל המחאות שחווינו בזמן האחרון במזה"ת בכלל ובארץ בפרט. יש הרבה מאוד סטודנטים כמוני שגם כן לא מאמינים במחאה הזאת, וחשוב להבין את זה.

44 ככה זה בארץ הזו - לא משנה כמה משכיל, איש ישר, אדם טוב תהיה.. בסוף הכל יסתכם בכסף שיש לך  (לת) ובגלל זה אנחנו נראים כך
  • 11:13
  • 05.01.12

45 קונים תואר עם לימודים ברמה נמוכה אביבה
  • 11:14
  • 05.01.12

בכי קשר ליכולת כולם של יוצאים עם ממוצע 97 כי כולם משלמים אותו דבר.

  •   בעע אופיר
    • 11:37
    • 05.01.12

    אביבה חמודה יש לך שם של בת 50 אבל כניראה בכל זאת את עדיין לא הצלחת לרכוש השכלה...
    אולי כדאי לך גם לעשות איזה תואר ולהתחיל לנסח תוגובת כמו שצריך. לא מבינים כלום

46 זה בכלל לא קרוב לאמת סטודנט בבינתחומי
  • 11:29
  • 05.01.12

עיקר העניין היה ההתנהלות הלא יעילה של האגודה והמחירים הגבוהים שמניבים להם רווחים מה שלא אמור להיות לאגודה ובמידה שיש רווחים זה צריך לחזור באיזה שהיא דרך לסטודנטים. לרשום שעיקר הבעיה שלנו זה ההמתנה בתור זה פשוט להכין את הקרקע להשמצות. ההתנהלות לא הייתה יעילה ולא בתום לב נקודה

47 מספיק עם ההתחסדות הזו והקנאה, אם לכם משהו טוב להגיד אל תגידו סטודנטית מהבינתחומי
  • 11:54
  • 05.01.12

גם אני עמדתי שם ביום שני מ8 וחצי בבוקר כשאני אמורה להתחיל ללמוד רק ברבע לשלוש בצהריים. גם אני נשארתי בלי כרטיס תור וגם אני חלק מהמחאה "המטופשת" הזו כמו שכל המתחסדים פה מכנים אותה. תתפלאו אבל אפשר לפעול עבור כמה מטרות בבת אחת, אני לא צריכה לוותר על "הדברים הקטנים" ולתרום רק למטרות חברתיות נעלות כדי להרגיש טוב עם עצמי. הפתרון החכם הוא לעשות את שניהם - אז כל הסטודנטים הממורמרים (מסיבה שלא ידועה לי) שחיים בסרט שבבינתחומי "קונים" תואר יש לי מה לחדש לכם, אני קורעת את התחת שלי בשביל ממוצע 95+ ובמקביל גם שוכרת דירה ומנסה לתפעל מינוס בבנק תוך כדי שעות התנדבות בקהילה, שאגב אני לא מקבלת עליהן מלגה אז לפני שאתם נושכים- ארצה. כן - מעצבן אותי מה שקרה שם ביום שני וכן זו זכותנו למחות על זה בעיקר כשזה קרה כבר מספר פעמים ולאאאאאא זה לא מטופש!! אלו החיים שלנו כרגע אנחנו בשלב הזה ואנחנו ממש לא מנותקים משאר צרות העולם, אם כבר הבינתחומי מכיל את מספר הסטודנטים המתנדבים מהגבוהים בארץ.
אז תתרכזו במטר מרובע שלכם ואם אין לכם משהו טוב להגיד אל תגידו אותו. יש סטודנטים אצלנו והרבה כאלה שלא משתייכים למעמד הבורגני ועדיין לא רק שהבינתחומי עוזר להם ליצור לעצמם עתיד כמו שהם חולמים - גם הם שמים בזה את הלב והאנרגיות שלהם. מספיק לשפוט באופן כוללני, מספיק עם הצרות עין, מספיק עם הרוע הזה, אתם מתישים.

  •   כל הכבוד!!! כל מילה בסלע  (לת) ענבר
    • 12:49
    • 05.01.12

  •   אתם מוציאים שם רע לסטודנטים בכל הארץ קיטו
    • 13:01
    • 05.01.12

    סטודנטים בעולם (וגם באוניברסיטות אמיתיות בארץ) מוחים נגד עוולות חברתיות ופערים כלכליים, נאבקים במאבקים גלובליים עקרוניים למען הסביבה וכדור הארץ. אתם לעומת זאת מוחים נגד תור ומחירים לחופשה באילת.

    תתביישו לכם.

  •   אם אין לחם תאכלו עוגות דניאל
    • 13:35
    • 05.01.12

    חוסר היכולת שלך להבין מה לקוי מהיסוד ב"מחאה" שלכם מעיד כאלף עדים עד כמה חריפה הבעיה.

  •   הרמת כתיבה שלך היא של ילדה בכיתה ה -לכן את בטח "קורעת את התחת" בבינתחומי  (לת) אווה
    • 17:18
    • 05.01.12

48 בושה לעיתון הארץ ולמגיבים אוהד
  • 12:20
  • 05.01.12

לכל המלעיזים שלום רב,
לידיעתכם סטודנטים במרכז הבינתחומי תורמים שעות רבות לקהילה הרבה מעבר למוסדות אחרים , המרכז מציע התנדבויות בפרוייקטים שונים (פרוייקט פעמונים-העוזר למשפחות במצוקה בהתנהלות כלכלית נכונה , פרוייקט פר"ח- העוזר לתלמדי בית ספר באזורים נכשלים לקבל עזרה בלימודים, פרוייקט צמ"ח- המלמד תלמידיי תיכונים ערכים ציוניים בדגש על התגייסות לצבא ועוד...) כקורס בחירה אקדמאי וכמו כן כל תלמידי המלגה (ואני בניהם) נדרשים בנוסף הצטיינות בלימודיהם גם לתרום 20 שעות לקהילה , במקרה שלי , אספתי מזון בלילה מאולמות ארועים והעברתי למרכזי תמחוי בכדיי להאכיל נזקקים !!!!
כמו כן בתור תלמיד לחשבונאות אני יודע כי אחוז העוברים את בחינות הלשכה בדרך להיותם רואי חשבון מהמרכז הבינתחומי עומד על מעל 90 אחוז והוא בין הגבוהים מהמוסדות האקדמאים בארץ אם לא הכי גבוה !!!!
הלכתי ללמוד בבינתחומי לא כי יש לי כסף (לומד על מלגה ומשלם 8,000 ש"ח בשנה) אלא בגלל שאני בטוח שכאן ארכוש את ההשכלה האקדמאית הטובה ביותר !!!!! במקום להעביר ביקורת על המחאה ועל המרכז תתנו לסטודנטים מקום להתבטא, אחרי יותר מ100 שעות התנדבות ותרומה לקהילה אני לא חושב שיש מישהו שיכול לומר שאנחנו מתעסקים בטפל ולא שותפים לתיקון העוולות בחברתנו . יש לנו הזכות המלאה להביע ביקורת גם על דברים שוליים שהם לא ברומו של עולם, מפריע לנו ההתנהלות הלא מקצועית של האגודה בנוגע להפקת אירועי אילת ועל כך יש לנו הזכות המלאה להתלונן בלי שחבורת כלומניקים צרי עין יעבירו ביקורת עלינו !!!!!!!!!!!

  •   כמה שילמו לך על הטוקבק? רואה חשבון
    • 09:15
    • 06.01.12

    ועכשיו לעניין החשבונאות. התקבלו אצלכם למחזור הראשון מעל 60 סטודנטים, וניגשו לבחינות המועצה 30. מה קרה לאחרים? אני אגיד לך מה קרה להם - לא נתנו להם להשלים שנת השלמה כדי שלא יפגעו באחוזי המעבר!! כיון שהתוצאות של בחינות מועצת רואי חשבון נמדדות באחוזים ולא במספרים, עשה מי שעשה את השיקול הקר, שפגע בעשרות סטודנטים שעבדו קשה ושילמו הרבה כסף 3 שנים רק כדי להביט על הארץ המובטחת מרחוק, העיקר שאחוזי(!) המעבר שלכם יהיו גבוהים. לקח למשרדי רואי החשבון בדיוק שנה להבין שאתם לא אנשי עבודה (למעט עבודה בעיניים) ואני שומע מחברים שלי שכבר לא כל כך ששים לגייס מהבינתחומי בגלל מוסר העבודה הירוד. ואל תנפנף לי במשפט שאתה בטח רוצה לכתוב עכשיו "כולם סגרו התמחות". זה נכון לגבי העבר, בגלל שמגייסים כבר בשנה אלף ולא היו עובדות בשטח. לקחו אותכם כמו שקונים אופציה, ועכשיו מתברר שהיא מחוץ לכסף... זה לא יהיה נכון בעוד שנה שנתיים - בדוק. יש משרדים שנשבעים שלא יגייסו יותר בבינתחומי.

49 תבינו - הסטודנטים בבין תחומי פשוט רצו לבטא את הדימוי הרווח: אוהבים מאוד כסף. ממש מאוד. מאוד מאוד מאוד. הלימודים עולים כסף. אילת עולה כסף. עני זה רע. עשיר זה טוב. אז למה לא להיות ספסר? קיבלת מקום בתור, למה שלא תנסה למכור אותו בקפיטריה? לו יכלו לסרסר בחברותיהן ללימודים ברחובות הרצליה, היו עושים גם את זה... מודרניסט .
  • 12:26
  • 05.01.12

תבינו - הסטודנטים בבין תחומי פשוט רצו לבטא את הדימוי הרווח: אוהבים מאוד כסף. ממש מאוד. מאוד מאוד מאוד. הלימודים עולים כסף. אילת עולה כסף. עני זה רע. עשיר זה טוב. אז למה לא להיות ספסר? קיבלת מקום בתור, למה שלא תנסה למכור אותו בקפיטריה? לו יכלו לסרסר בחברותיהן ללימודים ברחובות הרצליה, היו עושים גם את זה...

50 בורות וחוסר ידע על הבינתחומי סטודנטית מת"א שעשתה תואר ראשון בבינתחומי
  • 12:42
  • 05.01.12

הבינתחומי הוא אכן מדגם לא מייצג של החברה הישראלית. ועם זאת, הדרישה הלימודית שם גבוהה מהדרישות באוניברסיטה, הכסף מנוצל לתרגול והתנסות, המשמעת קשה ומיושמת, ובאופן כללי- מאוד לא קל לסיים שם תואר בציון גבוה. הסטיגמה שנוצרה לבינתחומי לא נוצרה סתם, אך עם זאת קשה לומר שניתן "לקנות שם תואר"- זה נאמר מתוך בורות. לי, באופן אישי, היה הרבה יותר קשה לסיים סמסטר בבינתחומי מאשר לסיים סמסטר באוניברסיטה. המכללה חרטה על דגלה מעורבות חברתית, כך שביקור קצר בבינתחומי יראה לכם, המפקפקים, כיצד כל ילדי השמנת עם האאודי והב.מ.וו הולכים להתנדב, ללכלך ידים וללמוד קצת יותר על מהותה של החברה הישראלית.
חבל על הסטיגמות שלא מגובות בידע...

  •   אהבתי רק עוד משהו קטן: "אוניברסיטה פרטית" (כן כן...יש גם מחקר מהשנה)  (לת) בר
    • 15:43
    • 05.01.12

  •   את טועה דס
    • 17:30
    • 05.01.12

    מרצה באחת המכללות המובילות ניסה לאחרונה לתת ממוצע ציונים של 70. המזכירה אמרה לו במילים האלה: "אני לא יכול לתת לסטודנט ששילם 30 אלף ש"ח לשנה ציון 70" ועשתה נירמול של הציונים שהוא הגיש כך שהממוצע היה 90.

  •   ממשיך ומאשש את דבריו של דס. גיא
    • 02:03
    • 06.01.12

    מרצה שמלמד אצלנו בבן-גוריון וגם בבינתחומי סיפר לנו סיפור דומה מאוד. הוא הדבר לגבי רמת הקושי בבחינות.

  •   בלי לפגוע ביכולות האישיות שלך מרצה לשעבר
    • 09:27
    • 06.01.12

    שאולי הן גבוהות, המצב דומה יותר למה שמתואר כאן על ידי דס. התקבלת לתל אביב כי יש נירמול ציונים כלפי מעלה בבינתחומי, ולא ירחק היום שבמוסדות המובילים ידרשו מבוגרי הבינתחומי ממוצע גבוה יותר מזה שיידרש מבוגרי מוסדות שמקפידים יותר.

  •   גם אני למדתי בבינתחומי מיכל
    • 14:58
    • 06.01.12

    וכל העניין הזה של קניית ציונים טובים הוא קשקוש. עשיתי תואר ראשון ונדרשתי לעבוד קשה כדי להגיע לציונים טובים ואף מרצה לא הקל עליי "כי שילמתי 30,000 לשנה"...
    בנוסף, כל תלמידי האוניברסיטאות - אל תשכחו שגם שכר הלימוד שלכם גבוה בהרבה ממה שאתם משלמים, פשוט יש סבסוד של המדינה, מה שאין בבינתחומי.
    עניין אחרון לגבי התנהלות הסטודנטים - לא מכירה את המקרה הספציפי הזה מאחר ואני כבר לא לומדת במוסד אבל האגודה בבינתחומי היא אחת הפעילות בארץ מבחינה חברתית - תרומות רבות, התנדבויות, ייעוץ משפטי לנזקקים וכ"ו.
    ולכל המרצים שמספרים סיפורים - למדתי בבינתחומי ואף מרצה לא חילק לי ציונים טובים רק בגלל ששילמתי שכר לימוד גבוה. למדתי קשה, ועשיתי מועדי ב'. אגב, הממוצע הכללי של המחזור שבו סיימתי היה סביר בהחלט. אם מרצה טוען שהוא מחלק ציונים סתם, אזי הבעיה היא אצלו ולא במוסד ואני מתביישת במרצים כאלו אם קיימים.
    נראה שמאוד מקובל לקשקש וללהג על הבינתחומי וחבל שגם מרצים שמלמדים שם לוקחים בזה חלק.

  •   יש הבדל בין מה שתלמידה רואה למה שמרצה רואה תשובה למיכל
    • 19:04
    • 06.01.12

    את לא רואה את הלחצים שהדיקאנים שלך מפעילים על המרצים שלא נותנים ממוצעים מספיק גבוהים. העובדה שהממוצע של המחזור שלך היה "סביר" רק מאששת את הטענה - מגיעים לזה על ידי פקטורים, ואת לא צריכה לבקש אותם כי ראשי התוכניות שלך עושים את זה בשבילך. אף אחד לא אומר שלא למדת קשה - גם בקורסים של מכללת לטביה היו תלמידים שעשו מאמצים אמיתיים ללמוד ולהצליח. השאלה היא מה רוח המוסד, ואצלכם רוח המסד היא לתת ציונים גבוהים, ולא יעזור מה אמרו לך או מה את חושבת - אני הייתי שם והלחצים הופעלו עלי ועל חברים שלי. אפילו שמרתי את המיילים מהדיקאן שבו הוא מנחה את המרצים לשפר ממוצעים. ואת צודקת - מרצה שמכבד את עצמו עוזב במצב כזה, וזה מה שעשיתי. ולכן, ושוב בניגוד למה שאת חושבת בתמימות ראויה לשבח, הבעיה היא במוסד.

51 לכל המגיבים מהבינתחומי - מה אתם מגיבים? סטודנט בבינתחומי
  • 12:44
  • 05.01.12

כל מי שמלכלך על הבינתחומי עושה את זה מתוך קנאה ותסכול. אין מה לעשות, החברה בנויה מאנשים מכל הסוגים ולא כולם חושבים אותו דבר, יש אנשים שחושבים שאם הם מקבלים תואר מ"אוניברסיטה" ציבורית הוא שווה יותר בעולם, למרות שהם יודעים בלב שזה לא נכון. מי שלומד בבינתחומי מקבל חינוך פרטי, איכותי ותנאים מעולה, עם מרצים מדהימים, עשייה חברתית, וגם כיף, כן מגיע לכולם גם לעשות כיף. אז שיהנו להם באוניברסיטה, ואני אהנה לי בבינתחומי, לא צריך לשפוט כל הזמן, לא כל מי שלומד בבינתחומי הוא "הבן של..." וצפוני שקונה תואר, יש גם סטודנטים רציניים שהתקבלו לכל האוניברסיטאות ובחרו בכל זאת ללמוד בבינתחומי. את מספיק עם הצרות עין, ושלכל אחד יהיה בהצלחה בלימודים שלו, לא משנה איפה...

52 לפי הכתבה הזאת, כל אזרח שעובר בנתב"ג הוא נהנתן. אנחנו רוצים גם לצאת לאילת  (לת) זה חיים נורמליים!!! במדינה נורמלית!!!
  • 12:50
  • 05.01.12

53 צרות של עשירים  (לת) סטודנט באוניברסיטת ת"א
  • 12:57
  • 05.01.12

54 כתבה פופוליסטית ושטחית. המחאה היא נגד תפקוד האגודה והחברה הכלכלית כבר שנתיים רועי
  • 13:03
  • 05.01.12

הסיפור של אילת הוא רק הניצוץ שהצית את המדורה. אבל למה לעשות בדיקת עובדות אמיתית אם אפשר לעשות כתבת פייסבוק שטחית? זה התקשורת של היום ועל זה רוצים שנגן.

55 זה לא מייצג אותנו - דעה של סטודנט מבינתחומי סטאס לויטן
  • 13:12
  • 05.01.12


פנייה שלי, אולי קיצונית אבל מהלב ובלי שום אינטרס ליזמי "מחאת הבינתחומי": אני משלם כל יום על זה שאני לא מתון יותר ומסתכן בזה עכשיו. אין לי שום קשר לאגודה חוץ מזה שנכנסתי לשם פעם אחת לאסוף כרטיס בחינם לאהוד בנאי הגדול. הלא חברים היקרים - אלה שהתחילו את המחאה המונפצת הזאת. בהתנהגות שלכם, באיך שאתם מתבטאים ומאיימים על אגודה והמכללה לפתוח נגדם בהליך משפטי (אני משתין מצחוק), בבורות שאתם מפגינים בניתוח שלכם של עובדות ושל מסמכים של אגודה ובעוד הרבה דברים אחרים, אתם גורמים לי להגיע למסקנה שאינכם יותר מאשר חבורה של אינטרסנטים רדודים אם כוונות רווח. באתם ועשיתם מה שערס אחרון משכונה שבה גדלתי לא היה עושה....יירקתם ליד שמאכילה אותכם ואין לכם שום בסיס לזה, אפילו בסיס אנושי חסר. על איזה חוקים להגנת כבוד האדם אפשר לדבר אם אתם לא יודעים להתייחס לזולת בכבוד? אם אתם חושבים שלא רואים מהצד שאתם חובבנים חסרי בסיס כלשהו אז אני מבטיח לכם שכן רואים ועוד איך. . אני כולי תקווה שאף בן אדם בעל שכל ישר לא ייקח אותכם ברצינות. אני מקווה שיהיה לאגודה מספיק אפוק כדי לא להגיב להנפצה הזאת שאתם קוראים לה "מחאה" ואני באמת מקווה שאף בעל תפקיד במכללה לא ייפגע מההדף התקשורתי שאתם עלולים לעשות. כי אם כן אז יהיה זה אדם חף מפשע. חברות! מחשבים כל פיפס באגודה!!! , .....ביזבזתי על הדבר הזה את הזמן המאוד יקר שלי. אני מאחל לכם כישלון רק בגלל הדרך האומללה הזאת בה בחרתם לפרסם את עצמכם. בגלכ אנשים כמוכם המדינה נראת כמו שהיא נראת, לא בגלל החרדים או שמאלנים

56 העם רוצה צדק חברתי?! יוני בכר
  • 13:16
  • 05.01.12

בקיץ נאבקו על דירות, על עובדי קבלן ועל יוקר מחיה.
בבינתחומי מוחים על מה? על מחיר הנופש באילת...

57 מפתיע מאוד... בבינתחומי בוכים על מחירי הנופשים... יוני בכר
  • 13:17
  • 05.01.12

ובארץ אין מה לאכול.
אחלה חינוך!

58 הכל אשמת החברה הכלכלית יאיר
  • 13:47
  • 05.01.12

אין קשר לאגודת הסטודנטים

59 דותן חרוש-מה עשית עם הכסף שלנו?  (לת) ארנן
  • 13:48
  • 05.01.12

60 חשוב שתדעו סטודנט
  • 13:50
  • 05.01.12

אין קשר בין רמת הלימודים במרכז לבין אירועים באילת. על ההתנהלות הביזיונית של האגודה היו"ר יתן את הדין.

61 מגזימים ת
  • 13:55
  • 05.01.12

אף אחד לא מציג את המחאה כ"מחאה חברתית", בסהכ קבוצה שמתנגדת לאופן פעולתה של אגודת הסטודנטים.
חבורה של מתחסדי "הארץ", כאילו קוראי העיתון או כותביו עסוקים כל היום במטרות חברתיות נעלות.
צהובים בדיוק כמו מעריב וידיעות רק צבועים לגבי זה!

  •   לידיעתך, הארץ אחד העיתונים המרכזיים שהוביל באומץ את הקטנת הריכוזויות ותמך במחאה של מעמד הביניים כבר מהרגע הראשון, אם לא זה שפרסם באומץ עוד לפניה הדוד מאמריקה
    • 16:52
    • 05.01.12

    ןעוד משהו, כמה מבין הסטודנטים בבינתחומי היו מעורבים במחאה החברתית בקיץ האחרון?
    אה נכון, הם התנגדו לה וטענו את הטענה הזויה של אנשים שיש להם (כלומר להורים שלהם) - "שילכו לעבוד קשה" "מה הם רוצים עוד מיסים" "גם אני עובד קשה"
    חבר'ה אתם מנותקים מהחברה בה אתם מצויים ברמות שקשה לתאר. ועוד מנופנפים לי בקלינקות של עזרה משפטית. תעשו לי טובה זה לא יותר ממס שפתיים שרייכמן משלם כדי שתרגישו טוב עם עצמכם. מזכיר לי נדבנות של חברות ענק שמנצלות את מצבן המונפוליסטי ודורסות את הציבור פעם אחר פעם ואז הולכים פעם בשנה ותורמים 50 אלף שח באיזה אירוע יחצני מסריח לגן של ילדים בסיכון - וכמובן שיוצאים משם עם תמונה לאתר החברה ואזכור עם איזה עיתונאי חצר בעיתון.

62 אתם חבורת מפונקים בוגר
  • 14:01
  • 05.01.12

אוי יו יו יו חיכיתם בתור לקנות כרטיס לנופש... מסכנים! אין לכם תקופת בחינות בקרוב ? עבודות ? משהו אחר לבזבז את האנרגיה שלכם????????????

63 זה מה שנקרא "תסמונת האישה המוכה" - כנסו סטודנט בעברית
  • 14:13
  • 05.01.12

עניין הספסרות בתורים, אם באמת נכון, הוא פשוט מזעזע בעיניי ולא נתפס

למארגני המחאה והמוחים למיניהם: למה לא שבמקום למחות תחת הסיסמא "נופש סטודנטים לכווולם", פשוט תחרימו את הנופש וזהו?
האגודה שלכם עושה עליכם כסף ואין לכם מי להאשים מלבד עצמכם. אם לא יאה לכם פשוט אל תשתפו פעולה ותחרימו את הנופש (או לחלופין - תלכו לנופש סטודנטים אחר של המכללה למינהל וכדומה...).
אני יודע שלא קל לוותר על נופש סטודנטים, גם אני הייתי שם (וואלה היה בנזונה!). אבל אל תתלוננו ואל תתחילו במחאות טיפשיות כל עוד אתם משתפים עם זה פעולה ומשריינים מקומות במהירות שלא הייתה מביישת את התורים בבלאק סאנדיי במנהטן...

אין לי שום דבר נגד הבינתחומי. נהפוך הוא - נראה לי שיש שם כמה מסלולים ברמה שאין בשום מקום אחר עם מרצים שאין בשום מקום אחר.

אבל חבל מאוד שהמכללה עולה לכותרות לאחרונה בהקשרים שליליים בלבד.

64 אהרון ברק יכול להיות גאה בתלמידיו. גם הם יודעים שהכל זה אחיזת עיניים  (לת) קיום בכבוד מישהו?
  • 14:28
  • 05.01.12

65 סטודנט בבינתחומי רועי
  • 14:48
  • 05.01.12

אני סטודנט בבינתחומי ויודע מהקורה שם לפרטי פרטים.
הכתבה לא משקפת את מה שקורה באמת.
אגודת הסטודנטים של הבינתחומי היא חבורה של אנשים מושחטים שמגלגלים כסף לכיסם שנה אחר שנה. המכירים של החופשות וההפעלות של האגודה מטורפים ולא הגיוניים. השנה כמו כל שנה ניסו לעשות על גב התלמידים קומבינה רק שהפעם זה יתגלה. אני מקווה שהאשמים יתפסו. לא רק שיעיפו אותם מתפקידם אלא מקווה גם מאוד שיוגשו האשמות פליליות על הנזק שגרמו!
המוסד הבינתחומי למי שלא יודע הוא מהמקומות המושחטים בארץ. כמו שכל תלמיד שמשלם מתחת לשולחן לאדון רייכמן, יוכל להתקבל ללא כל בעיה כך גם מקרין על האגודה של המרכז בינתחומי (למרות שכבייכול אין קשר ביניינם) שכך גם הם למדו את שיטת העבודה המושחטת! אני מתבייש ללמוד במקום הזה!!
הסטודנטים המסקנים רוצים סה"כ לרכוש כרטיס לחופשה השנתית שלהם בלי לעמוד בתורים בין 8 ל 12 שעות, בלי ללכת מכות ולסבול זרים שלא לומדים בכלל בבינתחומי שעוקפים אותם למזמינים חדרים לפניהם והרבה פעמים גם על חשבונם.
שוב חוזר, מקווה שיצליחו להפליל את האחראים וסוף סוף השחיטות תצא לאור

  •   5 שגיאות כתיב בתגובה אחת סטודנט שנה ג' בבינתחומי
    • 08:42
    • 06.01.12

    אחי - אתה באמת סטודנט בבינתחומי?! גם אם הטענות שלך נכונות כאן, ולדעתי הן שטותיות ועל גבול הוצאת דיבה (אם יש לך אומץ, כתוב את שמך ואז תכתוב שרייכמן מקבל כסף מתחת לשולחן...), עדיין - 5 שגיאות בתגובה אחת, זה ממש מביך. אח"כ יורדים עלינו שהרמה אצלנו נמוכה, ואתה פה מעיד לטובתם! כמו שאמרו חכמים, סייג לחכמה שתיקה

  •   אתה מעיז להצביע על פגמים של אחרים ? תסתכל על עצמך לי
    • 17:23
    • 06.01.12

    מאיזה מקום כל כך בטוח אתה מגיע כשאתה מצביע לו על 5 שגיאות כתיב בתגובה אחת?! יש לך מושג כמה אנשים אני מכירה עם הפרעות קשב וריכוז או דיסלקציה מסוג כל שהוא שכותבים עם שגיאות כתיב וזה הדבר האחרון שמונע מהם להיות מבריקים בלימודים?! יש לך מושג מה זה לקחת קונצרטה או ריטלין ולנסות לשלב עם זה חיים? כי אם כן, יצאת טיפש ואם לא יצאת פתאטי אבל בכל מקרה יצאת רע.
    שופט כאילו אלוהים נתן לך שרביט מבלי להניד עפעף ועוד מצביע לאחרים על הפגמים שלהם.. שלך הכי גרוע חביבי.

66 רק אם הייתם יודעים איזו שחיתות יש במקום הזה מתן
  • 14:53
  • 05.01.12

בתור סטודנט במרכז הבינתחומי, אוכל רק לתאר בכתב קצר כמה שחיתות ישנה במקום הזה. מתחיל מהמנכ"ל והמייסד שמכניס ללימודים כל מי שמשלם מעל 100 אלף שח וממשיך לחברי האגודה שפשוט מרוויחים לכיסם האישי סכומי עתק על חשבון הסטודנטים. פשוט לא יאומן... אני מציע שמישהו יבדוק את העניין לעומק אחת ולתמיד

67 מי שרוצה אני מוכר את מספר 802 לכל המרבה במחיר.  (לת) XXX
  • 15:14
  • 05.01.12

68 כל הכבוד! שיעור במנהל עסקים א.א
  • 15:51
  • 05.01.12

סיפסור למען הגדלת הרווחים!

69 מי שמוכשר - לאוניברסיטה, מי שרק יש לו כסף - לבינתחומי. הכל ברור כאן. אבי
  • 15:54
  • 05.01.12

מי שמוכשר - לאוניברסיטה, מי שרק יש לו כסף - לבינתחומי. הכל ברור כאן.

70 גם אם רייכמן ישפוך מיליונים על יחסי ציבור - האמת יוצאת לאור  (לת) יוסי
  • 15:56
  • 05.01.12

71 מדוע, לאור הפרסומים המבזים, לא תבוטל החופשה המאורגנת והמסופסרת? די מביש ומעליב, בעצם
  • 16:34
  • 05.01.12

נכון שהבינתחומי הוא המוסד האקדמי הנוצץ בישראל, וזה מתבטא בעיקר במגרש החנייה ובמותגים שעוטים על עצמם התלמידים, ונכון שהספסרות במספרים בתור הארוך לחופשה מעידה שלימודי מנהל העסקים במכללה הם ברמה גבוהה ביותר, סטודנטים רבים הצליחו לממן לעצמם את החופשה כולה באמצעות מכירת המספר הנוסף שהוענק להם חינם, אך שמעתי על מוסדות אקדמים מוערכים בעולם שאינם מארגנים חופשות יוקרתיות לסטודנטים ועדיין הם מדורגים בעשיריה הפותחת בכל דירוג אוניברסיטות בינלאומי. היתכן?

72 דותן, יאללה עזוב אותם ותפרוש, עשינו עליהם כבר חבילה של כסף  (לת) חבר
  • 16:52
  • 05.01.12

73 קריאה ליו"ר האגודה סטודנט
  • 16:54
  • 05.01.12

אם אכן הטענות נכונות, אתה נדרש לשים סוף לסיפור של החברה הכלכלית. לא ברור מדוע סטודנט במרכז ישלם 30% יותר ממוסדות אחרים.

74 בני הטחונים בבן תחומי אבי
  • 21:45
  • 05.01.12

אתם בושה של סטודנטים! גדלתם טוב מדיי ואבא פינק אתכם ביותר מדי כסף!

75 הסטודנטים בבינתחומי יצאו למאבק בשחיתות והארץ מצא לנכון להתרכז בטפל. סטודנט בבינתחומי
  • 22:28
  • 05.01.12

שחיתות יש בכל המדינה, וכך יתכן וגם קיימת באגודת הסטודנטים-החברה הכלכלית שלה. במקום לתמוך במאבק ולהציג לחובה את הסטודנטים במרכז שאינם יושבים מנגד וצופים בנעשה אלא יוצאים במאבק מצא לנכון העיתון להציג בזלזול את המרכז והחומר האנושי בו. אולי מהסיבה הזו מדינתנו נראית כפי שהיא נראית. סע לאילת אופיר בר-זוהר, כתב עלק.

76 כוכבי- אני מחזקת אותך! כל הכבוד! סטודנטית בבינתחומי
  • 23:41
  • 05.01.12

את קלינטון האשימו שהוא בוגד באישתו ומאותו רגע כולם שכחו איזה נשיא טוב ואהוב הוא היה.
את דפני ליף האשימו שהיא לא עשתה צבא ומאותו רגע כולם שכחו על מה היא נלחמת.
ואותנו מאשימים בעושר ופינוק, וכולם עוצמים עיניים ומתעלמים ממהות מחאתנו.

זה בכלל לא משנה הרי על מה אנחנו נלחמים. אנחנו עשירים אז איך אנחנו מעזים 'להתבכיין' על מחירים מופקעים?!
אנחנו עשירים, אז ברור שאנחנו חיים בבועה.
אנחנו עשירים, אז ברור שכולנו בורים חסרי יכולת לימוד אמיתית ובלית ברירה קונים את התואר שלנו.
אחנו עשירים, אז איך אנחנו מעזים להתעסק ב'זוטות' בזמן שהאזרחים והסטודנטים 'האמיתיים' נלחמים למען מטרות אמיתיות. למען צדק חברתי ושאר מילים מפוצצות.
אנחנו לומדים בבינתחומי משמע אנחנו עשירים.

אני קוראת את שירשור התגובות פה ומתביישת. לא כי אני לומדת בבינתחומי. אני מתביישת בכם(!) סטודנטים 'אמיתיים' יקרים, בוגרי המרכז הבינתחומי ואחרים שמעזים לבטל ולהכפיש את שמם של אלו הנלחמים למען מטרה צודקת, וכל זאת על סמך כתבה ביקורתית שבאופן ברור מאכילה אתכם באותן סטיגמות ושקרים שציינתי לעיל . מטרה שאולי בעיניכם נראית שולית, אך בעינינו לגיטימית ובוערת. מי אתם שתחליטו על מה נכון וצודק להלחם?!? באותה מידה ניתן לומר על הציבור הישראלי – איך הוא מעז לבכות על צרותיו כשיש ילדים רעבים באפריקה?!

תמיד יהיה נושא חשוב וגדול יותר להלחם עליו, אבל זו לא סיבה לשתוק לקיומו של חוסר צדק נקודתי. אם נתעלם מאותו חוסר צדק נקודתי הוא יטה לגדול ולהפוך לכתם מכוער ששום מסיר כתמים, בכי, צעקות ונפנופי ידיים לא ימחקו.

אם תפסיקו לרגע לצעוק לשמיים "פינוקקקקקק פינוווווקקקקק צרוווותתת של עשיריםםם, היא לא עשתה צבא, הוא בגד באישתו....!!!!!" אולי תלמדו דבר או שניים על המחאה ותבינו שלא בכסף עסקינן- כי אם בצדק ורדיפתו.

אני לומדת בבינתחומי
אני גאה בכך.
את שכר הלימוד ה*מלא* אני משלמת בעצמי, ואבא שלי לא מממן אותי.
אני לא עשירה ובטח שלא מפונקת.
אני האנטיתזה של סטונדנט הבינתחומי כפי שהוא מוצג בציבור, ונמאס לי להגן על עצמי מפני בורים כמותכם!


ואתם? לא הייתי קוראת לכם סטודנטים אמיתיים, סטודנטים עיוורים זו הגדרה טובה יותר. אתם צריכים להתבייש בעצמכם שכל מה שאתם רואים לנגד עיניכם הוא כסף.
אתם אלו שמתעסקים בזוטות, ולא מנהיגי המחאה!
אדון כוכבי העז לפצות פה בנושא שכואב ומציק לכולנו- ועל כך אני משבחת אותו!

אגב, אם כולנו היינו נלחמים ע"מ להוזיל פעילויות שעושות קצת טוב על הנשמה, אולי היינו בוכים פחות ומחייכים קצת יותר. אולי היינו נהנים קצת יותר מהחיים, על אף כל הבעיות 'החשובות יותר' שמציפות את העולם בכלל ואת ישראל בפרט.



  •   לא הייתי יכול לנסח זאת טוב יותר סטודנט בבינתחומי
    • 04:18
    • 06.01.12

    מילים כדורבנות. כל אדם בר-דעת יכול לראות שמדובר בכתבה פופוליסטית, מוטה, וכבר מקריאת הכותרת ניתן לראות שלא מדובר ב"דיווח עיתונאי". כניסה לעמוד המחאה מראה בבירור שסוגיית אילת היא רק אחת הדרישות הדורשות טיפול. אילת אמנם המאיץ, הטריגר ל המחאה, אך מי שטורח לעשות צעד נוסף יכול בקלות לראות, שמדובר במחאה לגיטימית של אנשים שלא מרגישים שמקבלים תמורה לכספם, בתוספת של חשדות (כמובן שלא הוכח דבר עדיין) על מעילה באמון.

    אני סטודנט שנה ג' למשפטים ומנהל עסקים. אני לומד על בסיס מלגת הצטיינות ועמדתי בנתוני הקבלה של כל אחת מהפקולטות למשפטים באוניברסיטאות. בחרתי בבינתחומי, וזו היתה הבחירה הכי טובה שהייתי יכול לעשות, ללא כל צל ספק. אינני בן עשירם, אך גם לא ידעתי מחסור. אני עובד לפרנסתי ומשלם על הלימודים ועל שכר הדירה בעצמי. אני ממש לא "קונה" את התואר שלי, ולסטאז' במשפטים באחד ממשרדי עורכי הדין הטובים ביותר בארץ התקבלתי כבר לפני כשנה, בזכות עצמי, ולא בזכות נפוטיזם או אי-אילו האשמות חסרות שחר שצרי עין למיניהם נהנים להפריח אל חלל האויר. הבינתחומי הוא מקום מצויין ללמוד בו, ונעשה מאמץ רב ע"י המרכז הבינתחומי לעודד פעילות חברתית. המרכז עשיר התוכניות התנדבותיות, קליניקות חברתיות ועוד. יש לי חברים כמעט בכל מוסד אקדמי בארץ, והם יעידו, בתור מי שבאמת מכיר סטודנט מהבינתחומי, שיש פה אנשים טובים כמו בכל מקום אחר, אם לא יותר, שעשו בחירה מושכלת לבוא ללמוד כאן, ושאכן עלה בידם לעשות כן. כחמישית מהסטודנטים במרכז הבינתחומי הם מלגאים הנהנים ממילגות סוציו-אקונומיות, אז אנא, לפני שאתם פותחים את הפה ויורקים רעל, חשבו שוב, ולפחות תבדקו את העובדות.

  •   אני רואה שקיבלת את דף המסרים ממחלקת יחסי ציבור מנוסח נהדר
    • 19:10
    • 06.01.12

    רק התבלבלת - בדף היה כתוב שכל תלמיד שישי הוא על מלגה ואתה כתבת שחמישית מהתלמידים הם על מלגה. ספר מה עוד היה בדף המסרים... אה, כן - אני לא בן עשיר, המקום הכי טוב, החברים שלי מקנאים בי, יכולתי להתקבל לכל פקולטה בארץ.... שכחתי משהו? הרי כולכם כתבתם אותו דבר כי כמו כל עבודה "אקדמית" אחרת כל מה שאתם יודעים לעשות זה קופי-פייסט.... מספיק עם השטויות, אתם כבר לא עובדים על אף אחד...

77 והקאקערס האלו עוד יהיו מנהיגי ישראל בזמן הקרוב.  (לת) עדד
  • 00:48
  • 06.01.12

78 מוכרת חשיבה ביקורתית אורטל
  • 05:28
  • 06.01.12

אני לא גרה בהרצליה ואני בעיקר הבת של.. הבת של הוריי היקרים. וב"יקרים" אני ממש לא מתכוונת ליוקרה מהסוג הנמדד בכסף או מעמד. לכל המלעיזים והמליצים, במרכז הבינתחומי גם לומדים. זה אמנם קשה אחרי שאנחנו סוחבים על גבנו מטילי זהב, אבל היי אנחנו סטודנטים חרוצים. בקפטריה מוכרים תה במחיר מופקע ולא תואר לכל דורש. אנחנו סטודנטים ולא שחקנים בדרמת נוער שטותית שהמצאתם לעצמכם. אז תקנו לכם קצת חשיבה ביקורתית, זה יותר זול מקוטג'.

79 מי שיש לו עשיר כקורח ומקופח
  • 11:59
  • 06.01.12

25-30 אלף שקל לשנה לשלם לרייכמן, שלא יבכה על מחירי חדרים במלונות באילת. יכולים לחגוג ,בעצם לחגוג את מה? גם במצפה רמון.

80 הטענה לגיטימית - הביצוע על הפנים המנטליסט
  • 18:12
  • 06.01.12

בתור סטודנט לשעבר בבינתחומי, אני יכול להגיד שיש שם מליון סוגים של אנשים, מילדי שמנת, לאנשים שחיים על מלגות והלוואות.. זה בכלל לא משנה: זה מוסד אקדמי מעולה ואנשים מקבלים שם אחלה כלים.
לגיטימי שאנשים ירצו לעשות בלאגן כשהם מרגישים שעושים להם עוול, ואף אחד לא צריך לשפוט אותם על זה שהם לומדים במוסד יוקרתי. כסף זה כסף.
רק שאיזה אהבל אחד החליט שהוא מקים מחאה ציבורית כאילו זה דרפור או משהו, עם כל מני ססמאות עלק חברתיות ושלטים של : "די!"
בנאדם מה נסגר איתך תירגע.. קח איזה סטודנט לתקשורת, סטודנט למשפטים וסטודנט לכלכלה ותיאבקו במחירים האלה בצורה חכמה ועם טיפה יותר סטייל :) תשתמשו במה שלמדתם ילדים
"זכותו של כל סטודנט לנסוע לאילת..." אתה נשמע מגוחך וגורם לכל המטרה שלכם להראות פאתטית.
נשיקות.

פרוייקטים מיוחדים