מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

הרבנות הצבאית מציגה: רחבת הכותל בלי כיפת הסלע

הרבנות הפיצה מצגת ובה תצלום הרחבה, כפי שהיא נראית היום, ללא המבנה המוזהב ברקע. צה"ל: מדובר בתמונה המדמה תקופה שהכיפה לא היתה קיימת

הרבנות הצבאית הפיצה למפקדי צה"ל מצגת הדרכה לקראת חג החנוכה, בה הופיע צילום של רחבת הכותל המערבי ללא כיפת הסלע. באחד השקפים במצגת, שתיארה את הלכות "חג הגבורה היהודית" וכללה חידון ומאמר, מופיע תיאור מלחמת המכבים ביוונים ברקע תמונתה של רחבת הכותל כפי שהיא נראית היום, אך ללא המבנה המוזהב של כיפת הסלע.

"כשקיבלתי את החומרים האלה מהרב הגדודי משהו בתמונה נראה לי מוזר", סיפר ל"הארץ" קצין במילואים, "מדי שבוע הוא מפיץ עבורנו חומרים של הרבנות הצבאית ולרוב אלה דברים חיוביים. מדובר בחומר רשמי ולכן לא תקין שגוף צבאי מפיץ אותו".

התמונה ללא כיפת הסלע היא פוטומונטז' שהופיע, מלבד במצגת הרבנות הצבאית, גם בכמה אתרי אינטרנט. בצה"ל הסבירו כי השימוש בתמונה נעשה לצורך המחשה בלבד, ונועד לתאר את אירועי תקופת מלחמת המכבים ביוונים, שבה כיפת הסלע כלל לא היתה קיימת. "אני מצפה מהרבנות הצבאית שתהיה יותר ערנית למסרים החינוכיים שהיא מעבירה, בוודאי לאור ההיסטוריה של הר הבית", הוסיף קצין המילואים, "הרי תפרוץ מלחמת עולם אם מישהו ינסה לפעול ביחס למקום הזה, ולכן צריך להיות זהירים בנושא. מקומם שברבנות לא נוהגים באופן ממלכתי ואחראי יותר".

תצלום רחבת הכותל, שהופיע במצגת
תצלום רחבת הכותל, שהופיע במצגת .

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב כתבות "הארץ" ישירות לפייסבוק

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "טענות הכתבת מגוחכות ומגמתיות, ולא נותר אלא להצטער על כך. מדובר במצגת שנשלחה לחיילי צה"ל לקראת חג החנוכה. בשקופית המדוברת יש תמונת אילוסטרציה של ירושלים מתקופת בית שני. כפי שהוסבר לכתבת, בתקופה זו כיפת הסלע לא היתה קיימת. אי לכך לא היה צורך שתופיע בתמונה".

Read this article in English: IDF rabbinate edits out Dome of the Rock from picture of Jerusalem’s Temple Mount




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 :) אהבתי את קרני ההשגחה האלוהית שמאירות את צריח הכנסיה על ההר שמאחור - שוודאי כן היתה קיימת בימי היוונים.  (לת) הלוחש לסוסים
  • 10:37
  • 05.01.12

02 אם זו אילוסטרציה לתקופת בית שני - איפה המקדש? שרלוק
  • 10:37
  • 05.01.12

ולמה יש הפרדה ברחבה בין נשים לגברים? ולמה יש דגל ישראל קטן מצד שמאל למטה?

  •   חבל שלא חשבו גם על אילוסטרציה עם בניין הוועד הפועל (או לפחות איצטדיון טדי) ברקע . יכול להיות דווקא מעניין, לא?  (לת) קונשטטר.
    • 11:53
    • 05.01.12

  •   מוסיפים שקר על אוון וצבי (25) צודק
    • 12:55
    • 05.01.12

    מה, בתקופת בית שני (בימי החשמונאים) לא הונף דגל ישראל קטן, ככה, בכל פינה? לגבי המקדש - כנראה שבדיוק אז הוטבל במקווה לצרכי טהרה - יופיע במצגת שתוכן לקראת פסח

  •   אני חושדת שהמקדש הוא המבנה הנמוך המאורך מימין לעצים שבמרכז התמונה...  (לת) שולה
    • 14:35
    • 05.01.12

03 ככה לא נראתה ירושלים בימי בית שני. לא היו מגדלים על הר הצופים ורחבת הכותל היתה מלאה מבנים עד 1967. בצה"ל חושבים שאנחנו מטומטמים
  • 10:42
  • 05.01.12

למה שלא פעם אחת תתנצלו על השטויות שלכם במקום להאשים את כל העולם?

  •   גם אני חושב שהם טעו רק שאם אתה כבר מגיב תדע על מה.. איתן
    • 15:09
    • 05.01.12

    זה לא הר הצופים מאחור...אלא הר הזיתים ומה שאתה רואה זה מנזר נוצרי ועצים ואם כבר יש שם בנייה היא של ערביי מזרח י-ם ולא של מדינת ישראל .

04 ממש הדמייה ירושלמי
  • 10:42
  • 05.01.12

ובטח בימי בית שני היו אנטנות ודגלי מדינת ישראל, וגם מגדל הכנסייה של אוגוסטה ויקטוריה כבר אז עמד על קו הרכס.

למה לשקר? הרי אף אחד לא באמת מאמין לזה. עדיף כבר להגיד את האמת -- כך יוצרי התמונה מדמיינים את הר הבית לאחר שיהרסו את המסגדים.

  •   למה יהרסו? זה פנטזיה על נושא של "נקום מחר בבוקר ולא נראה אותם לפני העיניים". גם פסיכיות לשמה מספיקה בשביל זה.
    • 22:09
    • 07.01.12

    מישהו מסוגל בכלל לבצע פרויקטים כאלה בארץ?

05 בתקופת בית שני אנשים לא התפללו בכותל מתיוון
  • 10:43
  • 05.01.12

מה זה התגובה המופרכת הזאת של דובר צה"ל?! היה גשר עץ שעלה לרחבה גם? המבנה של הכיפה והמסגד היו שם, רק כיפת הזהב לא הייתה?

ניסיתם לשנות את ההווה, לא את ההיסטוריה. תשובה חצופה והזויה.

  •   הבורות פנים רבות לה - והיא לא מהווה חסרון בישראל של ימינו אלה. עובדה.  (לת) גם פסיכיות לשמה מספיקה בשביל זה.
    • 22:10
    • 07.01.12

06 הרבנות היתה מתה לראות את הר הבית 'ללא השיקוץ' כפי שהם קוראים למסגד יואב
  • 10:43
  • 05.01.12

אז שלא יתממו

07 כפת הסלע קיימת מעל 1000 שנה והיא חלק מהנוף אין טעם להתכחש לה
  • 10:44
  • 05.01.12

במקום להשקיע משאבים בחיזוקה של מדינה מתוקנת, לרווחת תושביה, ממשיכים להתעלם מהסביבה ולדבק במשיחיות. זו דרך בטוחה לאבדון...

  •   האם המוסלמים מציגים את היהודים מתפללים בכותל? MD
    • 11:44
    • 05.01.12

    בתשעה באב? האם ראית פעם צילום של כיפת הסלע ממערב בעתונות ערבית?

  •   אמות המדה שלי אינן מתעצבות לפי אלו של הערבים או המוסלמים מאז בניית מסגדם על הר הבית הם בנסיגה מתמדת
    • 13:26
    • 05.01.12

    ולעצם הצילום:
    1. כדי לצלם את המסגד עם הכתל המערבי בקדמתו צריך הצלם הערבי לבא לרבע היהודי וזו טרחה מיותרת במיוחד כשאינו מעוניין בכתל
    2. אפשר לצלם את הכתל המערבי מפינה נמוכה יותר כדי שהמסגדים לא ייראו

  •   והטרוף שלהם הוא אסמכתא להתנהגות שפויה בשבילך?  (לת) כן
    • 19:57
    • 08.01.12

08 אם אנחנו כעם מציגים תיאור מסויים לפי מציאות היסטורית, למה אנחנו מתרגשים מכך שהפלסטינאים מלמדים היסטוריה שונה לפני שהיהודים חזרו לארץ ישראל?  (לת) שאלת תם
  • 10:44
  • 05.01.12

  •   Are you a temble or what ? Open ur eyes
    • 02:57
    • 06.01.12

    The Arabs teach a complete fake history regarding any Jewish history in the zone. Am yisrael ALWAYS lived in ERETZ YISRAEL study hisotry. We didnt need to come back.

09 הכותל ללא כיפת הסלע דן
  • 10:45
  • 05.01.12

לצורך המחשה, האם הגדרות היו קיימות באותה תקופה, אך לא כיפת הסלע???

10 גם הכתבת וגם דובר צהל יצאו קטנים... מאוד! בצלמית
  • 10:46
  • 05.01.12

הכל עניין של זווית צילום, כיפת הסלע אינה בקו אנכי ישר מאחורי הכותל, אם תשימו לב תראו את קצה המסגד בצד ימין של התמונה. לא מחקו אותו ולא בטיח, בסה"כ קצת ענני כבוד...

  •   כן, רק חבל שכיפת הסלע היא בצד שמאל...  (לת) יובל
    • 11:30
    • 05.01.12

  •   צודק! אכן רואים את מבנה כיפת הסלע בצד שמאל. צלמנולה
    • 12:56
    • 05.01.12

    צודק, אכן רואים בצד שמאל של התמונה את מבנה כיפת הסלע. ואף אחד לא מחק אותה!
    כל המתלהמים כדאי שירגעו, בסה"כ עניין של זוית צילום.

  •   נכון אפשר גם לראות בגגול מפות אני מאי פה
    • 21:22
    • 07.01.12

    חבל שהארץ לא עושה בדיקה קצרה מאוד בגוגל מפות. כשבודקים ב סטרייט ויוו, ניתן לראו שכיפת בסלע נמצאת משמאל לרחבת הכותל, כשמצלמים מזוית מסוימת פשוט לא רואים אותה.

11 חרפה ובושה נוראיות נורית
  • 10:46
  • 05.01.12

למה שלא יורידו את הכותל מהתמונה כי הוא הרי קיר מכוער להפליא מהמכוערים בעולם, וישאירו את כיפת הסלע שהיא מבנה יפהפה?

  •   חרפה שדיין "הגאון" במקום להעיף אותם ב 67 לכל הרוחות רץ אליהם עם המפתח של הר הבית. שולמן
    • 13:13
    • 05.01.12

    לא מאמין בכותל ובטח לא במסגד אבל אנחנו מפגרים! סתומים! חסרי כבוד וגאווה לאמיים שזה מה שהלבנטינים מסביבינו מבינים. אם היינו מתנהגים אליהם כמו המנהיגים שלהם-היה פה שקט.

  •   משה דיין (סתום-העין) רץ קודם לקברים העתיקים שנמצאו בגדה, כדי שהשלל לא יפול חלילה בידי גנבי-עתיקות "לא מורשים".  (לת) מהר שלל חש-בז
    • 01:47
    • 07.01.12

  •   הכבוד האבוד של ....  (לת) גם פסיכיות לשמה מספיקה בשביל זה.
    • 22:11
    • 07.01.12

12 תשובת דובר צהל מעליבה את האינטיליגנציה scipio
  • 10:48
  • 05.01.12

אם אכן מדובר באילוסטרציה, אז למה השאירו את אל-אקסה מימין ואת אוגוסטה-ויקטוריה ברקע? ובעצם, אם מתכוונים להציג את תקופת המכבים, מדוע מראים את הכותל המערבי כפי שנבנה בימי הורדוס, כעבור 150 שנה?
גועל נפש, גזענות בזויה ומטומטמת.

13 תכף נקבל תגובה לצורך המחשה בלבד  (לת) יהיה שמייח
  • 10:48
  • 05.01.12

14 חחחח המקום נראה בדיוק אותו דבר רק בלי הכיפה :)  (לת) אסף
  • 10:49
  • 05.01.12

15 האם גשר המוגרבים המופיע בתמונה היה בתקופת בית שני?!!! סובל מגזענות
  • 10:49
  • 05.01.12

אומרת הרבנות זו תמונת אילוסטרציה של ירושלים בתקופת בית שני. אם כך, אני תוהה, בצורה רטורית, אם גשר המוגרבים שמופיע בתמונה היה בתקופת בית שני?!!!
בושה וטפשות!

16 הרבנים המשיחיים משתלטים על הצבא!!!  (לת) אחד מחולון
  • 10:51
  • 05.01.12

17 קדחת בית שני  (לת) העם מטומטם
  • 10:53
  • 05.01.12

18 לבטל את הרבנות הצבאית לחלוטין! רמאים ופסיכים!  (לת) יהודי
  • 10:54
  • 05.01.12

19 לידיעת דובר צה"ל: תקופת בית שני = בית מקדש שני סתם אחד
  • 10:56
  • 05.01.12

ולטובת קוראינו הצעירים - דובר צה"ל היה עסוק מאד ונעלם לו בית שני מהתמונה.
עזרו לו ילדים למצוא אותו וצבעו אותו בצבעים שמחים, אבל חס וחלילה לא בזהב.

20 לכל השמאלנים שבינינו יוסי
  • 10:57
  • 05.01.12

כיפת הסלע מקומה בעקבה שבסעודיה מקומו של ביתהמקדש הוא בהר הבית אם כך טוב עשתה הרבנטת הצבאית אבל חבל שזה רק בפוטושופ

  •   עקבה נמצאת בירדן, ליד אילת, ולא בסעודיה וכיפת הסלע לא נבנתה בה אלא בירושלים סביב בשנת 700 לספירה  (לת) אורני
    • 13:24
    • 05.01.12

  •   מלבד בארץ בה לא מענישים מסיתים שלומיתי
    • 00:45
    • 06.01.12

    ברוב ארצות העולם באם מישהוא היה כותב מכתב לעתון ומרמז רק על הריסת בית כנסת,מסגד או כנסיה הוא כבר מזמן היה מואשם בהסתה ובנסיון לביצוע פשע ומובא למשפט , רק במדינת ישראל אפשר מבלי להענש לכתוב מה שרוצים ,היות ובמדינת הרבנים הכל מותר

21 כתבה מגעילה תום
  • 10:57
  • 05.01.12

מסוג הכתבות שמורידות את רמת העיתונות מטה. ועוד תגובה של דו״ץ הייתה מאוד עניינית במקרה הזה.  

  •   תגובת הדובר מעניינת?? מישהו
    • 12:09
    • 05.01.12

    אני רואה שהתגובה של הדובר ממש מתאימה לרמת האינטליגנציה שלך..

  •   תדובת דובר עניינית??? מישהו
    • 12:10
    • 05.01.12

    אני רואה שהתגובה של הדובר ממש מתאימה לרמת האינטליגנציה שלך..

  •   בשביל פסיכים כמ ומי שמוצתיא הודעות של הדובר, וכמו הרבצ"ר וכמו הפצ"ר וכמ ואחרים שהתרגלו שמצייתים להם בפקודה.  (לת) כן
    • 19:59
    • 08.01.12

22 אילוסטרציה מימי בית שני בלי הבית השני. אריאל
  • 10:58
  • 05.01.12

לא צריך להיות ארכיאולוג בשביל לראות אין שום קשר בין מה שרואים בתמונה לאיך שהר הבית נראה בימי בית שני.
צריך להעביר את זה למישל דור, למדור "מה לא בסדר בתמונה".

  •   אולי לא היה בית שני אלא משל? או שהוא טרף כי נבנה על ידי הורדוס האדומי?  (לת) העיקר שהשנאה מעבירה אותם על דעתם
    • 20:00
    • 08.01.12

23 חחח... מתי התקופה בה היתה רחבת הכותל אבל לא היתה הכיפה? לא מוכרה לי תקופה שכזו  (לת) קובי
  • 11:00
  • 05.01.12

24 "מתקופת בית שני"? תסכלו על האנשים בתמונה, ממש בית שני  (לת) נחמה הכינה
  • 11:01
  • 05.01.12

25 יהדות של שקר, כיבוש ונישול איננה יהדות.  (לת) צבי
  • 11:02
  • 05.01.12

  •   יהדות שבאה לקדם את עצמה בכפייה,בפוליטיקה של שקר,גזל ומרמה-זו היהדות הבזויה.ממדי הרבנות הצבאית גדלו כמו גולם שקם על ייצרו ומחליש את הצבא בחסות הביבי והימין.  (לת) שומר חוק
    • 12:33
    • 05.01.12

26 the separating fence between men and women didn't exist either  (לת) mela
  • 11:02
  • 05.01.12

27 העיקר הדיוק... נו באמת
  • 11:03
  • 05.01.12

דגל ישראל היה קיים בימי הבית השני?

28 בתקופת בית שני לא היו אנטנות, דודי שמש ורוב הבתים המופיעים בתמונה  (לת) מגמתי
  • 11:04
  • 05.01.12

  •   מה שחשוב בתמונה זה עזרת הנשים - מכאן אנו מסיקים שגם המכבים לא שמעו שירת נשים גוגו
    • 23:17
    • 05.01.12

    בנוסף בתקופת בית שני היה שם בית

29 תגובת דובר צה"ל היא כולה כזב ואחיזת עיניים: נכון שכיפת הסלע ומסגד אל-אקצא לא היו קיימים בימי בית שני, אך גם רחבת הכותל, עם גדרות המשטרה וההפרדה בין גברים ונשים לא היו קיימים אז. ניסיונות הטישטוש של דובר צק"ש (צבא קודש לישראל) לא יועילו - מדובר בשיכתוב ילדותי של ההיסטוריה ושל ההווה.  (לת) פרופ' רפי חייט
  • 11:05
  • 05.01.12

  •   תגובה ראויה. כינית את השיכתוב ילדותי...אפשר גם לכנותו שקרי,מגמה שהימין לא בוחל בה ועושה בה שימוש ללא הרף,בהאמינו ששקרים בסוף יתקבעו כאמיתות  (לת) שומר חוק
    • 12:35
    • 05.01.12

30 והמחיצה של הכותל בין הגברים לנשים, היתה קיימת בזמן בית שני? שקרנים קשקשנים אלה מהרבנות
  • 11:05
  • 05.01.12

וכל הרחבה, והשירותים בצד שמאל, כל זה היה קיים?
התירוץ שלהם מגוחך, ידוע שאצל המתנחלים יש תמונות בבית של הר הבית ובמקום מסגד, בית כנסת או בית מקדש, או ריק. אז שלא יקשקשו לכם ברבנות על "אילוסטרציה של ירושלים בימי בית שני"

31 בתקופת בית שני לא היו דודי שמש, אנטנות, ורוב הבתים שבתמונה. התמונה מייצגת את מה שאנשים ברבנות הקיצונים חושבים על אלאקצא, לא קשור לבית שני, אלא לבית שלישי.  (לת) בחיאת רבאק
  • 11:06
  • 05.01.12

  •   טוב שדובר צה"ל מגלה מי הוא- עוד טייחן במערכת התעמולה של ביבי והימין.פרשת "היזכור" שאיתה פתח גנץ את תקופת כהונתו הייתה בהחלט עוד עליית מדרגה בכפייה הדתית המשתוללת ומשתלחת בצבא ולא רק.  (לת) שומר חוק
    • 12:37
    • 05.01.12

32 the origin of the image Dubi
  • 11:06
  • 05.01.12

it is a stock photo shot by Mikhail Levit. looks like he did the Photoshopping.

33 בטח תקופה אחרת, עם דודי מים וקולטי שמש על הגגות... והרחבה שבנייתה נסתיימה זה עתה...  (לת) חוזה בן-זבדאי
  • 11:06
  • 05.01.12

34 גם שאר המבנים בתמונה לא היו קיימים בימי בית שני. א
  • 11:06
  • 05.01.12

התמונה אינה ממחישה את ימי בית שני, לכן ברור שלפרסום מטרות פוליטיות.

35 מעולם לא היתה תקופה שבה המסגד עדיין לא נבנה אבל הכניסה למנהרות לשקר אין רגליים
  • 11:08
  • 05.01.12

הכותל ולישיבת הכהנים כן היתה קיימת וכמובן שהרחבה היא מודרנית.
מדובר על עיבוד תמונה מגמתי!!!

36 יש עוד כמה אלמנטים בתמונה שאינם מתקופת המכבים. מי התרשל?  (לת) כך שוטפים מוח
  • 11:08
  • 05.01.12

37 תקופת בית שני עם אנטנות ודגל ישראל תלוי (בצד שמאל של התמונה)???  (לת) אני
  • 11:08
  • 05.01.12

38 כן, כי בתקופת החשמונאים רחבת הכותל נראתה כפי שהיא נראית היום עפר
  • 11:09
  • 05.01.12

להזכירכם - בית המקדש היה קיים אז. איפה הוא?
אני חושב שזו אילוסטרציה לתקופה כלשהיא בעתיד, שבה (כך מקווים לא מעט מטורפים) לא תהיה קיימת כיפת הסלע (מעניין למה?)...

39 מענין שמסגד אל-אקצה, ועוד כמה בניינים חדשים, לא הוסרו  (לת) נו באמת
  • 11:10
  • 05.01.12

40 מעניין מיהו "קצין המילואים" הזה.. דונן דינת
  • 11:11
  • 05.01.12

חוש הריח אומר שהפרסום הזה הוא פרובוקציה שמאלנית קלאסית.
מבנה כיפת הסלע הוקם ע"י הח'ליף עומר לפני כ-1,300 שנה.
בזמן המכבים הוא כמובן לא היה.
מה מעניין בפרסום הרבנות הצבאית?
אהה, כמובן, הוא לא משתלב באג'נדה של השמאל, שליהודים יש מקום רק למטה, בכותל.

כל יהודי שמתפלל אומר לפחות פעם ביום: יהיה רצון שיבנה בית המקדש במהרה בימינו...
אמן!

  •   לפחות היית מדייק בעובדות: נבנה ע"י החליף עבד אלמלכ משושלת בית אומיה  (לת) וויקיפדיה
    • 11:48
    • 05.01.12

  •   מה שמעניין זה שזה חושף את דמותה האמיתית והמסוכנת של הרבנות חפ"ש
    • 12:09
    • 05.01.12

    קיצוניים ומשיחיים שניזונים מרעיונות קנאיים. הרי יש בארץ ציבור עם תמונת עתיד של גוג ומגוג רק שלא ייתכן שלציבור הזה יהיו שליחים בצבא וברבנות שמבקשת תפקיד חינוכי בפרט.. שהרבנות תעשה חשבון נפש זו ערוגה שמצמיחה 'עשבים שוטים'- מחתרת יהודית, ברוך גולדשטיין, יגאל עמיר, הם כולם ניזונים מהרעיונות המשיחיים האלו והתמונה היא ביטוי להשקפת עולם שאין לה מקום בצה"ל

41 תגובת דו"צ מטופשת ומביכה. המוכיחה בשער
  • 11:12
  • 05.01.12

באותה תקופה גם לא היה קיים דגל ישראל, שמתנופף שם ברקע, ולכן גם הוא לא היה צריך להופיע בתמונה.

42 נו באמת דו"צ, אולי די עם התירוצים? יובל
  • 11:15
  • 05.01.12

מישהו שם בדו"צ חייב לעשות שיעורי בית, ומהר. כל תלמיד כיתה ז' יודע טוב מאוד שירושלים בתקופת בית שני אפילו לא קרובה להיות דומה למה שמוצג בתמונה, שצולמה בוודאות בשנים האחרונות. "אילוסטרציה" של תקופת בית שני"? מישהו שם בכלל טורח לאשר את ההודעות האלו, או שכל רב"ט בלחיצת כפתור יכול לכתוב מה שמתחשק לו?

למה לא פשוט להודות באמת? לא לא להגיד "צודקים, אכן טעינו, לקחנו תמונה מהאינטרנט ולא שמנו לב שהיא לא מדוייקת, נחליף את התמונה במצגות הבאות"? למה ישר לכסת"ח, לזלזל בכתבת ("כפי שהוסבר לכתבת, בתקופת בית שני בלה בלה בלה..." כמה עלוב. בתקופת בית שני לא היו קיימים 90% אחוז מהדברים שקיימים בתמונה הנ"ל), למה ישר לזרוק תירוצים בשקל?
קשה לי להאמין שמישהו שם את התמונה הספציפית הזו בכוונה, אז למה לא פשוט להודות בטעות שנעשתה (ככל הנראה) בתום לב?

טוב היה אם צהל היה מוציא הודעה נוספת, ומבהיר שבמצגות הקרובות תופיע תמונה מדוייקת יותר מתקופת בית שני, כזו שאפשר למצוא באלפים ברחבי הרשת.

43 כיפת הזהב הוצבה שם עוד מששת ימי בראשית. ירושלים נטלה תשעה קבין של יופי רק הודות לה ובכלל זו התגלמות יצירת המופת הראשונה של הקב"ה נטע
  • 11:15
  • 05.01.12

בורים ועמי הארצות מפרסמי כתבה זו

44 ורחבת הכותל הייתה קיימת בימי בית שני?  (לת) יואל
  • 11:16
  • 05.01.12

45 בימים שלפני כיפת סלע, אבל אחרי בניית רחבת הכותל? אהה
  • 11:19
  • 05.01.12

התגובה של דובר צה"ל מטומטמת במיוחד, וזה כבר לא חדש. אבל מה שמקומם הוא החוצפה שבה.

46 דמגוגיה במיטבה ! בושה.  (לת) דמגוג
  • 11:20
  • 05.01.12

47 the origin of the image Dubi
  • 11:20
  • 05.01.12

The image photoshopped image appears on a stock photo site 500px.com.
The image is credited to Mikhail Levit .

48 איזה שקר גס! "רחבת התפילה" שבצילום לא הייתה שם לפני 67, כשהרסו עבורה עשרות בתי ערבים שעמדו במקום. הייתי שם עם בולדוזר, לצערי. ומסגד כיפת הסלע היה שם גם כן. צה"ל ארגון משיחיסטי חולני.  (לת) נועם
  • 11:23
  • 05.01.12

49 "הדרת כיפת הסלע" ירון
  • 11:24
  • 05.01.12

לעניות דעתי כיפת הסלע לא הודרה, והיא נמצאת בקצה הימני של התמונה. רואים את קצהו של המתומן החיצוני של המבנה. מעולם כיפת הסלע לא הייתה מעל חלקו החשוף של הכותל המערבי.

50 what a dumb army we got,,,  (לת) eitan
  • 11:26
  • 05.01.12

51 תמונה מדהימה ביופיה שלום
  • 11:31
  • 05.01.12

האמת היא, שירושלים הרבה יותר יפה בלי כיפות

52 אם זו תקופת הבית השני אז איפה הבית השני?  (לת) אורני
  • 11:34
  • 05.01.12

53 אשרי שזכיתי ותלמידי ממשיכים את דרכי הרעיונית.. מחתרת יהודית בצבא, ענק..  (לת) יהודה עציון
  • 11:35
  • 05.01.12

54 להוציא את המשוגעים האלה מהצבא הם מפריעים לחילונים בצבא לחיות.  (לת) טל
  • 11:36
  • 05.01.12

55 מוטב שלא יהיה לצה"ל דובר כלל מאשר משרד דוברות המוכן להגן בנחישות על כל שטות טפשות או איוולת?
  • 11:37
  • 05.01.12

מה כל כך קשה ובלתי אפשרי בהתנצלות "סליחה, לא שמנו לב, טעינו"? הרי כל בור בהיסטוריה מבין שתצלום עדכני של הר הבית שמסגד כיפת הסלע נמחק ממנו אינו מתאר את הר הבית בימי החשמונאים. הכותל המערבי הוא בעיקרו תוספת מאוחרת, וגם נראה כחורבה, לא כקיר שנבנה זה עתה, והעיקר, בימי בית שני עמד שם ..בית המקדש, שבתצלום המעובד אין לו זכר. במקום עיבוד תמונה אווילי ניתן היה, לו כוונות המפיקים היו טהורות, לצלם את מודל בית המקדש בהולילנד (למרות שגם הוא אינו מתיימר לתאר את בית המקדש של המכבים אלא את היכל הורדוס במלוא הדרו).

56 הדתיים חיים בסרט שרה
  • 11:40
  • 05.01.12

סופנו קרב מהפנטים היהודים, הם עושים כבשלהם במדינת ישראלת פרזיטים נבערים

57 אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות  (לת) מגעילים
  • 11:43
  • 05.01.12

58 מה שלומדים מכאן שלא יעזור לרבצ"ר כל ההתייפיפות שלו בימים האחרונים בעניין "הדרת נשים", תמיד ימשיכו "לחפש אותו" ותמיד יימצאו על מה לנגח אותו  (לת) ---
  • 11:44
  • 05.01.12

59 למה לחרחר מריבה דוד
  • 11:46
  • 05.01.12

הרי כיפת הסלע לא הייתה קיימת בזמן החשמונאים. מה רוצה מערכת הארץ שההיסטוריה תשקר?

60 בצה"ל כרגיל חושבים שכולם מטומטמים ואפשר לשקר ולשקר ולשקר. בתמונה רואים את רחבת הכותל כפי שהיא נראית היום, וברור שאין כאן אילוסטרציה של בית שני, אלא, פשוט, מחיקה של אתר קדוש לאיסלאם שמפריע לכמה קנאים יהודים שאלימותם היא לא רק בתמונות  (לת) ראומה
  • 11:46
  • 05.01.12

61 שקר שקר שקר! כיפת הסלע מופיעה בתצלום בצד שמאל! מה רציתם, שיעבירו אותה לאמצע באופן מלאכותי? היא פשוט לא נמצאת מעל רחבת הכותל אלא בצד שמאל.  (לת) אחד העמך
  • 11:46
  • 05.01.12

62 זה נראה כמו בית שלישי ולא שני - אפילו האבק מפיצוץ המסגד עדיין שם  (לת) אביב
  • 11:49
  • 05.01.12

63 בתקופה בית שני עדיין לא היתה היהדות.  (לת) אהוד
  • 11:52
  • 05.01.12

64 כדאי שהרבצ"ר ינקה את האורוות ברבנות ויעיף את אנשיו הקיצוניים של רונצקי שחר כחול
  • 11:57
  • 05.01.12

חבורה משיחית קנאית ומסוכנת שאין לה מקום בצה"ל ובכלל. עוד יורידו את כולנו ליגון שאולה עם השאיפות האסכטולגיות שלהם... לא ייתכן שיש לאנשים האלו במה ממלכתית.. סינדרום ירושלים, מחתרת יהודית, יואל לרנר ויהודה עציון... השם ישמור

65 הפתעה! ליאור
  • 11:58
  • 05.01.12

הר הבית במקור היה בלי כיפת הסלע ועם בית מקדש של היהודים

  •   הפתעה על הפתעה ! לי חושך
    • 12:50
    • 05.01.12

    במקור לא היה על הר הבית שום בית מקדש. לא בית המקדש של היהודים (בית שני. לגבי בית ראשון אין שום הוכחה שהיה קיים) ולא כיפת הסלע. לכל היותר היה שם לפניהם בית מקדש יבוסי.

66 התמונה "ממחישה" בורות והסתה דוחה
  • 12:05
  • 05.01.12

אין מילים עד כמה הדרדרנו

67 יופי של פוטושופינג! אורלינג
  • 12:09
  • 05.01.12

הדת היא אלימות. הדת היא הדרה עקבית, גזל-דעת, שלילה, מלחמות אינסופיות. אם הצבא הישראלי לא רק שלא העיף מעליו את הדת אלא הוא גוזר על עצמו בהתמדה אימוץ עוועיה, לפחות מדינת ישראל צריכה להעיף מעליה את הדת, ולהפריט אותה לכל דורש. תחת זאת היא עושה בדיוק את אותו הדבר עם שירותי הבריאות והחינוך.

פלא שהצבא הישראלי חוליגני?

68 תמונת רחבת הכותל גל קורן
  • 12:09
  • 05.01.12

הטענות של צה"ל הם מגוכחות
בתקופת בית שני מעל רחבת הכותל התנוסס לו בית המקדש, איפה הוא בתמונה?

69 כיפת הזהב?! הערבים שגרים פה לא מכירים בקיומנו. אשואל אילנה
  • 12:13
  • 05.01.12

אתם ליצנים ומגוחכים באופן בעורר חמלה.

70 Wish It were a reality HS
  • 12:15
  • 05.01.12

Nothingto say but great picture sham its not reality
.All I can say is Luv'n it!! All the leftists are probably going crazy, lmao to bad. I never was a great fan of the religious but this is peachy.

71 הר הבית "מעודכן" zach
  • 12:17
  • 05.01.12

אם כבר מציגים תמונה "היסטורית", מן הסתם יש להוריד את בל המבנים האחרים בקדמת התמונה וברקע - ללא "הפליה"

72 הדוסים מעולים בשינוי המציאות טובה
  • 12:21
  • 05.01.12

שישקיעו בחיים - במקום.

73 האנשים האלה רגילים לעוות את ההסטוריה העילוי
  • 12:27
  • 05.01.12

כך הם עשו עוד בפרשת "שמש בגבעון דום, וירח בעמק איילון".

74 לא הייתה וגם לא תיהיה בעתיד אותה כיפה מסורטנת.  (לת) אמת
  • 12:27
  • 05.01.12

75 לא נותר אלא ... Dodo
  • 12:31
  • 05.01.12

לא נותר אלא להצטער על תשובת דובר צה"ל המטופשת. כדאי שהרמטכ"ל ישפוט אותו למאסר, וכך יפרסמו שם פחות שטויות!

דודו.

76 תקופת בית שני עלאק, עם דודי שמש וצלחות לוויין  (לת) אורי
  • 12:38
  • 05.01.12

77 חבל שלא הורידו את הקיר המכוער שמסתיר את העצים הרב דוקינגס
  • 12:42
  • 05.01.12

היהדות כמו האיסלם והנצרות הם עולם מטריקס שיקרי שמסתיר את המציאות בפני אנשים המפחדים להתמודד עימה.
יחי נצח המציאות! אין אלים!

78 לא יאומן כי יסופר.זו לא טעות זו הזמנה לפיצוץ הר הבית ותחילת מלחמת דת  (לת) אזרח זועם
  • 12:45
  • 05.01.12

79 איזה שקר - אין בתמונה מקדש ובאופק מופיע מגדל כנסיה או מסגד - דוד
  • 12:48
  • 05.01.12

כל הפרטים התמונה מצביעים על הצגת ירושלים העתידית, ובכך כלול גם פרטי המבנים ברחבה ובשאר תחום העיר העתיקה

80 להיות שמאלני mnj
  • 12:50
  • 05.01.12

להיות שמאלני זה...

להיות שמאלני זה להדביק סטיקר "שלום" על האוטו ולחתוך את שאר הנהגים מהנת"צ.
להיות שמאלני זה להחרד כששומעים על פיגוע ירי ולהרגע כשהנפגעים הם מתנחלים.
להיות שמאלני זה ללעוג למתנחלת עם 5 ילדים ואז לצאת לסיבוב בכיכר המדינה עם 5 פקינזים.
... להיות שמאלני זה לרתוח על החרדים שלא מתגייסים ולהשתחרר על קב"ן.
להיות שמאלני זה לצעוק על גזעני הימין ולחטא את היד באקונומיקה בריח סחלבים אחרי לחיצת יד לערבי.
להיות שמאלני זה להגיד שאף אחד לא ילמד אותך מה זה אהבת הארץ ולהוציא דרכון גרמני ליתר ביטחון.
להיות שמאלני זה להיות צמחוני ולרחם על תרנגולות אך להעריץ רבי מרצחים דוגמת יאסין וערפאת.
להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים "גוזלי אדמות" מהווילה בעין הוד שלפני 48 היתה בית המוכתר.
להיות שמאלני זה להיות אחוז אחד במדינה ו 99 בתקשורת.
להיות שמאלני זה להאמין בצה"ל אבל לקרוא לילד "שון" למקרה שהערבים ינצחו ונצטרך לגור בחו"ל.
להיות שמאלני זה לקלל את ביבי שמפקיר את החלשים ולסגור את החלון של הפג'ארו לקבצן ברמזור.
להיות שמאלני זה לתלות עיניים מעריצות בתרבות ערב ולזלזל בצ'חצ'חים של מרכז הליכוד.
להיות שמאלני זה להעדיף את החומוס בדמשק על פני רמת הגולן.
להיות שמאלני זה לרתוח כשהימין מחלל את זכר השואה ולהעדיף להדחיק מי כינה את חיילנו "יודונאצים".
להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים "פנאטים משיחיים" ולצאת למלחמה בשל סגירת מקדונלד'ס בשבת.
להיות שמאלני זה למלא את המוסף לשבת של "ידיעות" בשנאה למתנחלים ולהתגאות בפלורליזם.
להיות שמאלני זה להגיב בזעם לכתבות על מתנחלים הנצמדים לקרקע מאינטרנט קפה באירופה.
להיות שמאלני זה לחשוב שמי שכותב "סמולני" עושה זאת בשל שגיאות כתיב.
להיות שמאלני זה להגיד "טוב, הם בחרו לגור שם" כשמדווחים על רצח אם וארבעת ילדיה.
להיות שמאלני זה לחשוב ש"התקווה" זה שיר שמנגנים לפני משחקים של הפועל ת"א באירופה.
להיות שמאלני זה להיות מוכן לויתורים כואבים ולתבוע את השכן בגלל ענף עץ פיקוס שפלש מחצרו.
להיות שמאלני זה לשלם בשוק 12 ₪ כשמבקשים ממך 10 ולחשוב שאתה מסוגל לנהל מו"מ עם הערבים.
להיות שמאלני זה ללעוג לשמות כמו גבעת הדגן ומעלה לבונה אבל לקרוא לכל מטר מרובע ע"ש רבין.
להיות שמאלני זה לעשות טקס אלטרנטיבי ביום השואה בו איש הSS הוא מג"בניק במחסום.
להיות שמאלני זה לדאוג לערכי שוויון דמוקרטיים ולהעסיק עובדים זרים בפחות משכר מינימום.
להיות שמאלני זה ללעוג לדתיים משיחיים אך לצפות בכל יום לעליית מדד הדאו ג'ונס אף אם יתמהמה.
להיות שמאלני זה להתחתן 3 פעמים בקפריסין ולהתגרש 4 פעמים ברבנות.
להיות שמאלני זה שאבא שלך המציא את המושג "נפולת של נמושות" ואתה בכלל גר באמריקה.
להיות שמאלני זה למכור קרקעות ציבוריות כהרחבה בקיבוצים ולהטיף נגד "קדושת האדמה".
להיות שמאלני זה להגיד שיש עוד אפשרויות לשרת את המדינה מבלי להתגייס ולהנחות את "אקזיט".

אבל יותר מכל, להיות שמאלני, זה להוכיח את תיאורית ההרס העצמי שגילה פרויד.

81 The situation is dire. Israel is sinking like a ship without a captain S.O.S......but no one is hearing
  • 12:53
  • 05.01.12

stupidity in this country is growing by the day. Israel is looking like a lunatic country........... The Jews are fitting right in to the stereotype that hes been they humpback throughout they history. Some times, there is a wonder among the thinkers, if there is need for the Jewish people to have a safe haven, so they can destroyed each other.

82 אבל זה לא פוטומונטאג'! כיפת הסלע נמצאת יותר צפונה, וניתן לראות את הקצה שלה בצד שמאל!  (לת) עמנואל
  • 13:00
  • 05.01.12

83 היום כמו בית שני ולא בית שני כמו היום אנחנו מתקדמים אחורה בזמן ומאמינים כי כל העולם מטומטם ורק אנחנו יחידי סגולה המאמינים בשקר ובכזב כדרך ארץ מהוגנת  (לת) פלץ
  • 13:02
  • 05.01.12

84 מהתגובות נראה שהשמאל שונא יהדות שי
  • 13:03
  • 05.01.12

אז לכו לעזאזל

85 ה"רבנות" הצבאית היא כת עכו"מ נאלחה  (לת) אורי וייס
  • 13:10
  • 05.01.12

86 כן, מעניין שכיפת הסלע לא היתה קיימת אבל רחבת הכותל כן?  (לת) עמר
  • 13:11
  • 05.01.12

87 מישהו בצהל התחלק על הסכל. בשביל מה הפרובוקציה המטופשת הזאת? בני
  • 13:15
  • 05.01.12

זה מזכיר את השיטות של שכנינו לעוות מציאות היסטורית בשם מניעים פוליטיים, ועליהם אנחנו מלגלגים. מה זה אומר עלינו?

88 מיקום כיפת הסלע הינו מצפון משמאל לתמונה. בתמונה רואים חלק מהמבנה המתומן שמתחת לכיפה  (לת) מתי
  • 13:16
  • 05.01.12

89 "שיפוץ" וכיפוף המציאות אשליות ועבודת אלילים מטעם באדיבות אדוני הארץ החדשים  (לת) שיפוצניקים
  • 13:20
  • 05.01.12

90 כיפת הסלע - ע"ש אבן השתיה ממנה נברא העולם קרן
  • 13:21
  • 05.01.12

ומקום העקידה.
המקום בו היה בית המקדש והכוהן הגדול היה נכנס רק ביום כיפור אליו.

המוסלמים גנבו לנו את התרבות.
אתם לא צריכים להתמרמר בשמם על שאנו שואפים שיהיה אחרת.
לא ראיתי אף פעם כתבה בהארץ שמתקוממת על כך ששטח מדינת ישראל מכוסה בדגל פלסטין - כאילו כולנו לא קיימים.

91 הפרה האדומה  (לת) בשוקולד!
  • 13:37
  • 05.01.12

92 תורידו גם את הכותל של הורדוס ותפזרו גופות.. אור
  • 13:38
  • 05.01.12

אם הם באמת מתייחסים לתקופת המכבים, מחרחרי השנאה והטרור היהודי מהרבנות הצבאית, שיעיפו גם את אבני הורדוס וישימו מקדש עלוב, אה כן, ואפשר לפזר גם כמה גופות, עשן והרס, ככה ]חות או יותר נראה מרד המכבים שהיהדות סירבה להכניס בשערי הקנון שלה. ושימשיכו להלל ולהתעסק בספרים חיצוניים, בכל מקרה אין להם מקום בעולם הבא..

93 לא הייתה כיפת צלע, אך היו אנטינות !!! חנא ח'מיס
  • 13:45
  • 05.01.12

לא הייתה כיפת צלע, אך היו אנטינות !!!

94 נחמד שקציני מילואים ועיתונאים משועממים מחפשים סקנדלים מתחת לשטיח. מצ'עמם.  (לת) קצין מילואים אחר
  • 13:48
  • 05.01.12

95 בימי בית שני היתה גדר הפרדה בין נשים וגברים?  (לת) שרולי גנור
  • 13:54
  • 05.01.12

96 מדמה ת'מצב עם אנטנות?  (לת) ליאור
  • 14:01
  • 05.01.12

97 אני לא מבין מה הבעיה מוישה אופניק
  • 14:05
  • 05.01.12

למה צריך לתהכחש לכך שאנחנו רוצים את בית המקדש בחזרה ולא את כיפת הסלע. זה הרב הבית, לא הר כיפת הסלע.

98 זאת ועוד... אביזו
  • 14:13
  • 05.01.12

שערוריה:
זאת ועוד,

צה"ל מפעיל בתי כנסת בכל יחידות צה"ל בהם נקראות תפילות גזעניות לבניית בית המקדש

99 ובכל זאת אני מודאגת מרמת הדוברים של צה"ל יותר מאשר מפמפלטים מגוחכים של הרבנות הצבאית OK
  • 14:15
  • 05.01.12

כי דובר צה"ל אמור ליח"צן את הצבא שלנו מול העולם הנאור וכנראה שהוא לא מצטיין במשימה.

100 I Like that picture Armand
  • 14:36
  • 05.01.12

Enough with all the BS the picture is perfect for today and hope it will be soon.....all the left eat your heart out .

101 התגובה הכי טובה שקראתי אי פעם!! עידוד למגיב 80
  • 14:37
  • 05.01.12

עלה והצלח! גמרת את הסמול ל20 שנה!

102 בזמני ביחידה משגיח הכשרות סולק,הוקם מתקן צלייה(מזבח בלעז)ודורבנים הוקרבו בבקרים וארנבות בשבתות!  (לת) פעם כשצהל עוד לא היה "צבא השם"
  • 14:45
  • 05.01.12

103 מצחיקים שכמותם.. מירב
  • 14:54
  • 05.01.12

התבלבלו קצת.. בתקופת בית שני היה בית מקדש

104 שטויות דודלי
  • 15:03
  • 05.01.12

מכל שטות מנסים לעשות אייטם?!
בסה"כ המחשה של תקופה אחרת, קדומה יותר. זה מה שמוליד ה'פוליטיקלי קורקט'. תמיד חייבים להיות "בסדר" עם כולם, מה שלא יהיה ה"בסדר" הזה, כי אף אחד כבר לא באמת יודע!

  •   אתה מתלוצץ? תקופה קדומה יותר עם אנטנות סלולריות ודודי שמש?  (לת) לדודלי
    • 22:06
    • 05.01.12

  •   לא, חביבי, זה נסיון להראות איך הר הבית "צריך" להיראות. לא תקופה קדומה, העתיד לפנינו
    • 15:24
    • 07.01.12

    ואחא כך מישהו יקום ויעשה מע/שה. ואז? אז שוב יגידו "אנחנו? אנחנו הטפנו אי פעם לפיצוץ המיסגדים? מ-ה פ-ת-א-ו-ם. זה "הוא", "המשוגע". אבל אם כבר המסגד כבר מפוצץ, מה פתאום שנאפשר לבנות אותו..." לא חסרים משוגעים ברבנות, אבל ההגיון שלהם די ברור.

105 לא ידעתי שבתקופת בית שני היו אנטנות טלויזיה. איזה ערוצים הם קלטו?  (לת) דמוקרט
  • 15:04
  • 05.01.12

106 לרבנות הצבאית אין מה להפיץ מצגות הדרכה...והרי לכם התוצאה העגומה שגררה גם הסבר מביש תפקיד הרבנות הצבאית הוא לספק שירותי דת בסיסיים: כשרות, בתי כנסת ושלא נדע טכסי קבורה...
  • 15:17
  • 05.01.12

מצגות הדרכה מסוג זה הן בתחום עיסוקו של קצין חינוך ראשי ולא של הרבנות הצבאית. אין לה כל זכות, סמכות או רשות לשטף את מוחם של חיילים וכדאי לרמטכ"ל להשיבה לממדים להם נועדה. לפי האמרה "הרוצה את הרב, יבא אליו" יוכלו חיילים, המעונינים בכך, לפנות לרבני היחידות בעניינים שונים אך אל לרבנים לפנות לחיילים בשום עניין. החיילים באו לשרת בצה"ל בתוקף חק שרות חובה ואין לנצל את שירותם למטרות פוליטיות ואחרות

107 מהומה רבה על לא דבר הינשוף
  • 15:18
  • 05.01.12

רואים את כיפת הסלע בצד שמאל של התמונה.
אפשר גם לראות את כנסיית העלייה לשמיים של ישו ברקע. (לא אוגוסטה ויקטוריה כפי שטען פה מישהו, וגם לא הר הצופים אלא הר הזיתים)
אלוהים נמצא בפרטים הקטנים...

108 פשוט תמונה יפיפיה. קצת חזון ויעדים לא יזיקו......  (לת) עמוס
  • 16:03
  • 05.01.12

109 דווקא זה שם רק לא בפריים , אך רואים את קצה הבנין  (לת) דוד
  • 16:09
  • 05.01.12

110 איום ונורא! ממש איום ונורא! איפה הרמטכ"ל? זה בצבא שלו, מה קורה כאן?  (לת) ליקוי מאורות
  • 16:24
  • 05.01.12

111 האמת, הרבה יותר יפה  (לת) גיא
  • 16:59
  • 05.01.12

112 אם כבר היו מציגים תצלום עם בית המקדש, ללא הטומאה ,ומזרזין את הגאולה,!!!  (לת) ובא לציון גואל, ואומרין חצי קדיש!!(ואלפיים שנה נוספים של גלות)!
  • 17:05
  • 05.01.12

113 יותר יפה עם כיפת הסלע. לא?  (לת) עידו
  • 18:21
  • 05.01.12

114 התגובה הכי מדויקת לסיפור הכי מביך שקראתי לאחרונה  (לת) הדר
  • 18:44
  • 05.01.12

115 חוץ ממני אף אחד בעולם אינו יודע את ההסכם בין הקב"ה לשרו של ישמעאל,אבל ההסכם עומד להסתיים בסוף 2012 וזמנם של המוסלמים בירושלים וחברון עבר חלף עם החליפ"ות והמסגדים שלהם!!מוכן להתערב על ביליון דולר!!  (לת) דויד מלמד [המלך]
  • 18:48
  • 05.01.12

116 התמונה תלויה בקניון ממילא... מגוחך  (לת) אופיר
  • 19:21
  • 05.01.12

117 כיפת הסלע ומסגד אלאקסא ישארו לנצח על ההר מורסי
  • 20:07
  • 05.01.12

תראו באיזה שטויות מתעסקים היהודים לא משנה מה שתעשו ואיך תציגו את ירושלים היא תשאר פלסטינית, מוסלימית ובקרוב גם הבירה של פלסטין ואתם הכובשים לא ישאר לכם זכר בירושלים ולעולם לא תחזיקו בה יותר מכמה שים בודדות.
מה שתעשו לא תוכלו להסתיר את פניה המוסלמיות של ירושלים ובית שלישי לעולם לא יקום שם ואתם יודעים את זה

118 כל הכבוד, נקווה שהדבר יתגשם במהרה בימינו ישראל ישראלי
  • 20:24
  • 05.01.12

כיפת הסלע לא אמורה להיות במקום זה, מדובר במקום יהודי, הגיע הזמן שנאמר את הדברים בברור.
ישראל ישראלי

119 גם "רחבת" הכותל לא היתה קיימת בימי היוונים. ובכלל היה שם רובע המוגרבים שנהרס בידי צבא הכיבוש  (לת) בלעעעעעכס
  • 20:29
  • 05.01.12

120 והקולטנים הסולרים מצד ימין בתמונה, או קווי החשמל המבצבצים היו קיימים בזמן בית שני? אזרחית
  • 21:17
  • 05.01.12

אם עושים "אילוסטרציה" אז שיראה כמו אילוסטרציה. ושלא יזבלו לנו את השכל.

121 שוב דובר צה"ל בתגובה מביכה. אולי כדאי לבדוק קודם את העובדות לפני שמגיבים לפניה? נדב
  • 21:44
  • 05.01.12

מביך. מילא הרב שהפיץ תמונה מעוותת שלא הייתה שייכת לו (מצא אותה ברשת ) אבל דובר צה"ל, ה"מבוגר האחראי" שאמור להסביר את העובדות יוצא בהצהרה מגוכחת שכזו. זה תצלום מדוייק של רחבת הכותל כפי שהיא כיום עם עבודת פוטושופ מסיבית על מסגד אל אקצה. ואח"כ מתפלאים ש"אל מנאר" - הרשת של חזבאללה נחשבת ליותר אמינה מדובר צה"ל. שוב, מביך.

122 דוקא נראה טוב דודי
  • 22:27
  • 05.01.12

אובייקטיבית...

123 גם הרחבה שלפני הכותל לא היתה קימת. טרוף לאומני
  • 23:18
  • 05.01.12

שיחזירו את שכונת המוגרבים שהרסו, לפחות לאיור

124 מתחילים במילת כיפת הסלע ואחרי כן ימולו את כל הנוצרים שבישראל,גם כאלה שבאים לבקור בן יומיים אצל ראש הממממממשלה.  (לת) עדד
  • 01:10
  • 06.01.12

125 I like it that way Gilead
  • 02:19
  • 06.01.12

That is how it should be. The holy places for Muslims is in Saudi Arabia and that is.

126 הדרת נשים - כבר בימי בית שני מתפללים בהפרדה ירושלמי
  • 02:43
  • 06.01.12

להתרחק ממכל הזבל הפוליטי הזה

127 דוגמא נוספת לשאיפת הלאומנים אצלנו להחניק את הקיום הערבי הישראל  (לת) נפתלי אור-נר
  • 03:14
  • 06.01.12

128 מייחל ליום שיחפרו בור ענק במקום העיר העתיקה כולה וימלאו מים בומבה לה-ספס
  • 04:50
  • 06.01.12

ולירושלים יהיה ים סופסוף

129 פשיזם וחוסר טאקט ישראלי מצוי!!! יהודה
  • 05:46
  • 06.01.12

אין לתמונה דבר ולא חצי דבר עם תקופת בית שני! זו פרובוקציה מין הזולות ביותר להעביר מסר של הרס מקומות קדושים לאיסלם - בעוד 20 שנה, כאשר ישראל תיהיה כולה דתית חרדית וימנית - בתמונה יופיע הפרוייקט של בית שלישי במקום המסגד. זו האמת לאמיתה ואסור שדובר צהל יספר לנו סיפורים. אין תימא מדוע יהודים שנואים בכל מקום. לאיסלמים המקום חשוב וגוף רשמי חייב לכבד את ריגשותיהם - רגשות מהסוג שכל המגזר החילוני בישראל נקרא לכבד אצל החרדים ! בושה למדינה. התמונה כבר מסתובבת באירופה, ומי שלא מכיר את "האקדמיה הטהורה" של הרבנות - כבר מסתובבות שמועות באירופה שזו התוכנית של ישראל.

130 אם צריכים פועלים לבנייה שיגידו לי. - אני יעבוד בחינם.  (לת) דני אילתי
  • 06:00
  • 06.01.12

131 נכון, בתקופת בית שני כבר היו קולטי שמש על הגגות וצלחות לוין  (לת) גובר צהל
  • 08:59
  • 06.01.12

132 רבנים מחליאים יש בכל מקום בתקופת בית שני לא הייתה רחבה לכותל רייש לקיש
  • 10:13
  • 06.01.12

והגרוע ביותר הוא שדובר צה"ל מחזק את אי האמינות שלו

133 המטרה שקופה. תשובת הרבנות מתממת. בבתי מתנחלים תמונות דומות  (לת) רבנות צבאית ושטיפת מוח
  • 10:38
  • 06.01.12

134 הארץ, אכזבתם. תתביישו  (לת) איתמר
  • 15:29
  • 06.01.12

135 לא יאומן כמה שהתגובה של הרבנות הצבאית דבילית . . . . אני מאד מודאג מהרמה האינטלקטואלית של האנשים החושבים על עתיד המדינה שלנו. אנשים עם דרך מחשבה שכזאת ורמת הסקת מסקנות נמוכה עתידים לעשות חלילה שגיאות כואבות מאד.  (לת) אזרח מודאג
  • 16:50
  • 06.01.12

136 הרבנות הצבאית השתגעה!  (לת) From afar
  • 21:08
  • 06.01.12

137 אנא מכם , את תרבות השקר והבדיה השאירו לערבים בדיחה עצובה
  • 20:02
  • 07.01.12

מישהו פישל שם וגילח את כיפת הסלע - אין ספק שהוא סוג של גזילה היסטורית ( לנורית המגיבה : את לא פחות הזויה מתגובת הדובר אגב ) , אבל למכור לנו סיפורים שהייתי מצפה מערבי למכור לי ... חאלאס.

138 רמטכ"ל חלש נכנע לרבנים. מה יהיה במלחמה? עדיף להחליפו כבר עכשיו! יעלה
  • 21:26
  • 07.01.12

הרמטכ"ל לא שחרר מיד את הרב ראבד, רב החרדים שהחליט להישאר בצבא אבל לשנות תפקיד על דעת עצמו. עכשיו הוא מניח לרבנות הצבאית להשתולל עם חלומות של מלחמת דת על כיפת הסלע.

האם זוהי ישראל שחלמנו עליה? או שאנו בסיוט מתמשך?

139 וואללה - 'שתגעו שם.  (לת) ג'יהאד עכשיו?
  • 22:04
  • 07.01.12

140 הרבנות הצבאית כמו הפרקליטות הצבאית כמ ועוד גורמים צמרתיים אחרים -חשודה בהחלט  (לת) ד"ר פרויד
  • 19:56
  • 08.01.12

141 כיפת הסלע לא הייתה קיימת אבל דאג וטוני דאגו להשאיר דגל ישראל בצד שמאל איציק קדוש
  • 15:28
  • 05.05.12

מנהרת הזמן נוסח הרבנות

פרוייקטים מיוחדים