המדינה לא מכירה בנישואים בין ישראלית לניגרי

הנימוק של רשות ההגירה לסירוב: היחסים בניהם לא כנים - הוא רוצה מעמד בישראל, היא רוצה ילד; עורך דינה: יחס מחפיר לאזרחית המדינה

רשות האוכלוסין וההגירה של משרד הפנים מסרבת לאפשר ליפעת זהר, ישראלית בת 42, לממש את חיי הנישואים שלה עם בעלה הניגרי, גודלאק אייאמו. לטענת המשרד, מדובר בתירוץ להבאת ילדים לעולם.

לפני כשנה נישאו השניים בניגריה, ומאז מסרבת הרשות לאפשר להם להתחיל הליך מדורג להתאזרחות של בן זוג זר בארץ. התהליך נמשך כמה שנים, ומבוקר כל העת על ידי המדינה לבחינת כנות הקשר.

בתגובת הרשות, שאף קיבלה את חתימתה של הלשכה המשפטית במשרד הפנים, נכתב בסירוב לבקשה כי זהר "ביקשה שיתחשבו בגילה המתקדם מאחר שהיא ‘רוצה לפחות להביא ילד אחד, לפני שיהיה מאוחד מדי' - אמרה המעידה על כוונותיה האמיתיות של המשיגה בכניסתה לקשר זוגי עם המשיג (אייאמו, ט"נ)".

עשו לנו לייק וקבלו חדשות ועדכונים ישירות לפייסבוק שלכם

זהר ואייאמו ביום חתונתם בניגריה, לפני כשנה
זהר ואייאמו ביום חתונתם בניגריה, לפני כשנה. צילום: רפרודוקציה: אלון רון

בנימוקים לסירוב שהועברו לזהר, נתן לה משרד הפנים הסבר נוסף ולפיו "עבורך אלו נישואים שלישיים ופעם שנייה לזר, ועבור מר גודלאק אלו נישואים שניים".

נימוק אחר קבע: "לטענתך את זו שמימנת את כל עלות הטיסה ואף קנית את הטבעות תוך הבטחתו שיחזיר לך את הכסף כשיעבוד בישראל".

יפעת זהר,  עם תמונת  בעלה הניגרי גודלאק אייאמו
יפעת זהר, עם תמונת בעלה הניגרי גודלאק אייאמו . צילום: אלון רון

עוד נכתב על ידי הרשות כי "המשיגים לא הניחו לפני המשיב ואף לא לפני כבוד ועדת ההשגה תשתית עובדתית מספקת התומכת בכך כי מדובר ביחסים כנים ואמיתיים ולא במהלך שכל תכליתו בגדר עסקת תן וקח - עבור המשיג מתן מעמד בישראל ועבור המשיגה דרך להיכנס להריון, כנטען על ידה", וכי בתקופת ההיכרות של הזוג בישראל שהה אייאמו במדינה באופן בלתי-חוקי.

זהר סיפרה אמש כי "רק ביקשתי שיתנו לבעלי להיכנס ואין לי שום התנגדות שימשיכו לעשות את עבודתם ולבחון את את הקשר, איך מלכתחילה אפשר לשלול על הסף קיום קשר כן? איזו מדינת חוק מתוקנת עושה דבר כזה?". זהר הוסיפה ואמרה: "התגובה שלהם כל כך לא רצינית, מזלזלת ומעליבה, והיא מקשה על התפקוד היום-יומי שלי. הם מתייחסים אלי כאילו עשיתי איזו עסקה בשביל ללדת ילד בגיל 42, בעוד שמדובר בקשר אמיתי שמבוסס על אהבת אמת".

"מה שכתבה רשות ההגירה מדבר בעד עצמו", אמר עורך דינה של זהר, ידין עילם: "יש כאן יחס מחפיר לאזרחית ישראל שזכות היסוד שלה לחיי משפחה עם בעלה נפגעת. הלשכה המשפטית תומכת בעמדה ולא מתביישת להשתמש בטענות שוביניסטיות ומכוערות, שמתבססות אך ורק על רצונה של הרשות למנוע מבני הזוג להתאחד. לא ניתן להמשיך ולפעול בניגוד לפסיקה ולנהלים ואני תקווה שהרשות תתעשת, לפני שניאלץ לפנות לערכאות המשפטיות".

מרשות האוכלוסין וההגירה סירבו להתייחס לדברים בטענה כי "אין צורך בפרשנות" ומסרו: "אדם המעוניין לקבל הסברים על תגובות שניתנו לבקשתו רשאי לפנות לכל לשכה ולקבל הבהרה".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 לא מקנא באישה הזאת. עם איך שהיא נראית אני לא רוצה לדמיין אילו טראומות היא חוותה בילדותה, שגם הובילו אותה למצב המצער שבו היא נמצאת היום נ
  • 05:45
  • 11.01.12

וזה בלי קשר לשאלה אם בילדותה היא הייתה ילדה או ילד, מה שלא לגמרי ברור מתוך התמונות הקשות הללו. כך או כך מעשיה מעידים על צלקות נפשיות קשות. מי יודע מה גרם להן.

02 אם היא כל כך רוצה ילד שיעברו לגור בניגריה  (לת) יהודה המכבי
  • 05:46
  • 11.01.12

03 יבוטלו מידית יודית
  • 05:58
  • 11.01.12

כל חוזי הנישואין שיש בהם יחסי תן וקח.

04 משרד הפנים הם מאפיה גזענית יוסי בן שפיץ
  • 06:52
  • 11.01.12

כל התעסקות איתם מזכירה לי שאנחנו חיים במדינה סטייל בנגלדש.

05 נישואים לניגרי רונית
  • 06:58
  • 11.01.12

קשה לי להאמין מה הקשר בין הנשואים של הגברת לבין הבאת ילדים לעולם
המדינה יכולה לסרב לתת לו אזרחות מספר שנים אבל לא לשלול את הזכות להינשא למי שאנו רוצות

06 מצטער, אבל הפעם משרד הפנים שכנע אותי. מיכל
  • 07:17
  • 11.01.12

מה לשני אנשים מעולמות שונים כל כך להיות ביחד? בכל מדינה מתוקנת מזמן היו מרימים גבה.

07 עיתונאות מגונה avi
  • 07:17
  • 11.01.12

הכותבת,ללא בדיקה ותחקיר אמיתיים,לא טרחה לברר כניראה העובדות הפשוטות:הדיון בענין בשיאו,החלטה סופית אמורה היתה להתקבל אתמול-יום פרסום הכתבה,והיום נדע מהי ההחלטה הסופית בענין המדובר.
והיה וההחלטה אינה תואמת הכתבה-האם תצא הכותבת באותו פורמט ועימוד בכתבה נגדית ומלומדת?
הבא נמתין וניראה אם כך יוחלט ואז האם הכותבת והעתון המכובד המשמש לה כאכסניה יעשו מעשה ראוי ויכתבו מה באמת הוחלט לעומת כתבתם המקורית.

08 כן, כל נישואי החרדים זה בחירה ואהבה  (לת) שדכן
  • 07:18
  • 11.01.12

09 תהייה עובד בתחום
  • 07:21
  • 11.01.12

לא ברור מה מונע ממנה לעבור לגור עם בחיר ליבה בניגריה ולהביא שם ילד לעולם, או לכל הפחות להתעבר מבלי לקבל הכרה על ידי משרד הפנים. אלא אם כן, הדבר החשוב לה באמת הוא קבלת המעמד של בן זוגה...
מעניין שעיתונאים מפסיקים להיות סקרנים וחקרנים כשאפשר לתקוף את משרד הפנים.

10 הצדק עם משרד הפנים שתיגש לבנק הזרע  (לת) אלכסיי
  • 07:21
  • 11.01.12

11 כל הכבוד למדיינה!!! יעקב
  • 07:26
  • 11.01.12

כל הכבוד למדיינה

12 מי שמכם? שיבדקו לכם בציציות
  • 07:33
  • 11.01.12

רוב העולם נישא עבור צאצאים, כסף ומעמד.
הנמקה לא ראויה, בלשון המעטה.

13 עם ההבעה על הפנים של הבעל בתמונה, יש חשש שלשם שינוי הבירוקרטים צודקים  (לת) בארה"ב היו מעיפים אותה לכל הרוחות
  • 07:39
  • 11.01.12

14 תפוווווווו מ
  • 07:41
  • 11.01.12

אתם עם גזעני ומגעיל תפווו

15 זה הזמן לבטל את כל הנישואים שנובעים מרצון להביא ילדים לעולם! מה הקשר בין נישואין לבין הקמת משפחה?! נישואין הם בשביל...נו...אה...זה...לא?  (לת) הבנתי נכון?
  • 07:47
  • 11.01.12

16 מדינה גזענית וקרימינאלית כלפי אזרחיה!! יהודה
  • 07:52
  • 11.01.12

אישה בוחרת בעל - שבוחר אותה. מתחתנים. סיפור פשוט מבחינה הומנית ומשפטית. כל מה שמסתתר מאחורי זה, כל זמן שהוא אינו מדיד ואינו מחוץ לחוק - הוא חוקי! מי יכול לבוא ולשפוט שאין כאן אהבה גדולה? שאין כאן אמת דברים? כמה אהבה יש בנישואין של חרדים שראו האחד את השניה פעמים ספורות לפני החתונה?! המדינה גזענית ומכוערת ובלתי דמוקראטית! לא מרשים לו כי הוא לא יהודי, כי הוא שחור!! אני אומר בפה מלא ונקווה שלא אצונזר : מדינת ישראל שחלק מאזרחיה חווה את השואה היא מדינה גזענית שלא רוצה גויים ולא רוצה שחורים (אני מדבר על מי שעל פי חוק הוא יכול להחשב רשאי ). אני כואב על כך. לוקחים אישה והורסים לה את חייה! מה הזיבול של הילד?! אין בנק זרע בארץ?! היא הרי יכולה היתה לעשות את זה אחרת!! שטויות של ישי והדת שהורסת כל חלקה בארץ

  •   הדת היא רק המשך לציונות עדי
    • 19:51
    • 11.01.12

    הציונות הביאה את הלאומנות, את "המדינה היהודית", את "רוב יהודי", "התיישבות" (לגזע אחד בלבד), "עלייה" (הגירה לגזע אחד בלבד) ועוד ועוד. כמה נוח להתגולל על הדתיים.

  •   תגובה מעולה!! מירי
    • 12:20
    • 12.01.12

    אמרת את כל מה שבלבי!!
    יש חוק מאוד ברור: כשאזרחת ישראלית מתחתנת עם אזרח זר, צריכים להציג תעודת נישואין, שמשרד הפנים אמור לוודא שהיא לא מזויפת, וצריך עוד כמה מסמכים, כמו תעודת יושר אישור רפואי וכו', ואחר-כך נותנים לו אשרה בשם ב-1 במשך חצי שנה, ואחרי זה נותנים לו מעמד של תושב ארעי..
    יש מקרים שהם נותנים גם אם האנשים לא נשואים (ואז יש צורך להצדקת הקשר, אבל אם הם נשואים עם תעודת נשואין אמיתית אין עוד מה להוכיח).

    אבל פה ממש ברור שלא נותנים לו בגלל שהוא שחור!! (אפילו לא בגלל שהוא גוי, כי החוק הזה מיועד בדיוק לגויים שמתחתנים עם אזרחי ישראל - כי אחרת אפשר לעשות עלייה)
    הם אשכרה אומרים: "מה פתאום מישהי שפויה תרצה להתחתן עם איזה ניגרי שחור?!"
    זה פשוט התנהגות מגעילה של משרד הפנים

17 הניגרים ודומיהם זהו דור העתיד של מצביעי הסמול שקיבלו אצבע משולשת מהציבור היהודי. ככה זה עובד באירופה.  (לת) דיקטטורה פשיסטית
  • 07:57
  • 11.01.12

  •   Answer Deep sea
    • 16:47
    • 11.01.12


    דווקא ההפך תמיד האנשים עם תחשות נחיתות יצביעו  לימין בגלל שירגישו עם ,,ובשבלם הימין מסמל לישראליות,ובמיוחד שהימין נותן להם תחושת עליונות על הערבים,השמאל צריך שכל וחוסן נפשי ,ולהיות אי עולם עם ערכים ינוברסאלים,,תקח את נתניהו והליקוד שהם מפלגה קפטליסטית שפוגעת בחלשים ,ותמצא את הצד האובדני של מצבעי הליכוד שלמרות שהם הכי נפגעים מהמדניות של נתניהו יצביעו לו על פעם מחדש ,,בגלל שהוא נותן להם תחושה של גבר ,,ועליונות על הערבים וכנראה זה מה שהוא צריך לא כסף אלא לראות שהוא אדון וששהערבי מושפל,,באירופה הרבה מהגרים מצבעים ימין אחרי שיקבלו אזרחות 

  •   Answer/ התגובה שלך לא רלבנטית לישראל מפני שגם הליכוד מפלגה ליברלית. מפלגת תערובת של שקרים ובורות
    • 18:47
    • 11.01.12

    מפלגת ימין אמיתית ( דוגמת הרפובליקאים בארה"ב או השמרנים באנגליה) אין בישראל. גם השחורים בארה"ב, שהם מצביעים נאמנים של הדמוקרטים הליברלים (=שמאל), היו נוטשים אותה, אילו החליטה להחזיר את המדינה לאינדיאנים. וזה בערך המצב בישראל שבו השמאל דואג יותר לערבים מאשר ליהודים.
    אתה טוען שהשמאל באירופה נאבק למען השארות המוסלמים כדי שאלה יצביעו עבור הימין? זה יותר מקשקוש מקושקש.

18 אולי כדאי שמשרד הפנים יבקש מאנסטסיה מיכאלי לשפוך מים על הניגרי ואח"כ לכלוא אותו ל-3 שנים ללא משפט!  (לת) ביבי וליברמן עשו כאן מדינה טוטליטרית
  • 07:58
  • 11.01.12

19 על הקשר שבין ההון, השמאל והתקשורת. שרות מידע לצרכן
  • 08:00
  • 11.01.12

האליטות השמאלניות הליברליות הן יצירי ומשרתי בעלי ההון הגדולים השולטים בתקשורת הבין-לאומית, ומכאן כוחן הגדול. מאבקיהן נגד הצנזורה על כל דבר תועבה יצרו ריווחי עתק לענפי הפורנו, הפרסום, הבידור והתקשורת. הגיבוי והסיוע שלהן להגירה מארצות נחשלות מעניקים לטייקונים את העבודה הזולה הנחוצה להם, פוגעים במרקם החברתי ובלכידות החברתית, ובכך מעצימים את כוחה והשפעתה של התקשורת שבבעלות הטייקונים.

20 אירגונים יהודים רבי עוצמה באירופה הם אולי הכח הפוליטי המרכזי שמסייע לאפריקאים להיקלט באירופה. את המתנגדים הם מכנים נאצים, גזענים ושונאי זרים.  (לת) סכיזופרניה יהודית?
  • 08:06
  • 11.01.12

21 לכל בן - אדם הזכות המלאה לחיות בכל מקום בעולם שבו יחפוץ. זה שהניגרי הזה בוחר דווקא בישראל 2012, זו מחמאה ענקית להשגיה של ממשלת נתניהו.  (לת) איש שמאל והומניסט
  • 08:09
  • 11.01.12

22 ל1-למה לא צרפת תמונה שלך? רון
  • 08:18
  • 11.01.12

כדי שנראה מי אתה?לפני שאתה פוסל אותה למה אתה אדוניס?

23 עוד 10 שנים יהיו פה 10 מיליון אפריקאים ו2 מיליון עלווים + חצי מיליון קניבלים  (לת) מדינת העמה היהודית
  • 08:21
  • 11.01.12

24 מטרת הנישואין אנסטסיה
  • 08:24
  • 11.01.12

להביא ילד לעולם זו סיבה לא מספיק טובה להתחתן??? אנשים מתחתנים בשביל כסף, בגלל בדידות, בשביל מלא סיבות לא נכונות ומדינה לא מתערבת למיטב ידיעתי. ופה זה הטיעון שלהם שלהביא ילד זאת לא סיבה להקים משפחה? אם רק רצתה ילד הייתה נכנסת להריון בניגריה ומקבלת ממדינה הטבות של אם הד הורית. בקיצור בושה למדינה

25 למה להתחתן כדי להביא ילדים לעולם זה לא סיבה לגיטימית?? א
  • 08:26
  • 11.01.12

הרי רוב הנישואין הן לסיבה זו......

26 מה המשמעות של נישואין בימינו שאול
  • 08:35
  • 11.01.12

כיום, כשיש לגיטימציה מוחלטת להבאת ילדים לעולם ללא נישואין, ולבני זוג לא נשואין יש כמעט אותו מעמד חוקי כלנשואים - הנישואין הם אקט פורמלי של רישום הקשר במרשם האוכלוסין. למעשה, רק במקרה של אזרח זר יש משמעות מעשית לנישואין. יתר על-כן, הנישא לאזרח זר למעשה מעניק לאותו זר אזרחות ישראלית (בכפוף לתנאים מסויימים). אם גברת זהר בחרה להינשא לאזרח ניגרי ולהביא אתו ילדים לעולם, וזו בחירה, תתכבד ותחיה איתו במקום שרשם אותם כנשואים - ניגריה. אם מקץ מספר שנים יפרדו - היא מוזמנת לחזור הביתה לישראל עם ילדיה שיזכו אוטומטית לאזרחות ישראלית. אם, להפתעת כולנו הקשר יחזיק מעמד - או אז יש לה עילה סבירה לבקש עבורו תושבות קבע. האם מי מהקוראים רוצה לבטל את סמכות משרד הפנים לשיקול דעת? האם שיקול הדעת במקרה זה אינו סביר?

27 מדיניות כיבוש מבישה של משטר-רע במדינה הכי יהודית והכי ציונית שהיתה כאן מאז ומעולם  (לת) פלץ
  • 08:55
  • 11.01.12

28 גם אני גיל
  • 09:02
  • 11.01.12

גם אני התחתנתי בחו"ל, וגם נשארתי בחו"ל על מנת להמנע מהגענות בארץ.
מה לעשות, עדיף להיות יהודי בחו"ל מאשר לא יהודי בישראל.

29 ואם בשביל הבאת ילד? נאור
  • 09:02
  • 11.01.12

אהבת אמת או לא, זה בכלל לא מעניין. זה 100% לגיטימי להתחתן בשביל להביא ילד לעולם.

30 אין מדינה לאהבה סיפור דומה
  • 09:36
  • 11.01.12

יפעת שלום, מעדיפה לא להזדהות, אך עברתי סיפור דומה ואם תירצי תוכלי ליצור איתי קשר דרך תגובה זו. במקרה שלי הרופאים בארץ (וגם המזל) היו לצידי במירוץ נגד הזמן. האם מדינה קובעת במי יתאהבו אזרחיה? הייתי מעט צעירה ממך כשילדתי. זה אפשרי. את אמיצה בעיניי. בהצלחה.

31 כמי שחווה מגורים בניגריה-מברך את משרד הפנים. י.א
  • 09:46
  • 11.01.12

הגב' הנכבדה יכולה להעתיק מקומה לניגריה.

32 בוחני כליות ולב/טענות משרד הפנים אנוכי
  • 09:49
  • 11.01.12

יחסי תן-וקח בנישואין/בקשר בין בני זוג? - שומו שמיים! נישואים הם פרי אהבה טהורה ונאצלת (ולראיה - מעושרות/90% מנישואי העולם המערבי).
מלבד זאת - נישואים שלישיים/שניים? - די לה במה שחוותה. תשב ותכבד בביתה

אלו טענות הריבון במדינתנו הנאורה - אור לגויים

33 למה החרדים מתחתנים? יעקב
  • 10:02
  • 11.01.12

הנישואים החרדיים מתקיימים מסיבות לא כנות. אין הכרח שהאישה תרצה בגבר כלל ויש כפיה מנטלית להולדת ילדים רבים.
אז מה כאן צריך לעמוד למבחן?

34 מדינת הרשע רונה
  • 10:08
  • 11.01.12

ויש כאן תגובות לא ראויות של גזענים ושוביניסטים

35 מה הבעיה? שהיא תעבוד לניגריה וזהו. רונן
  • 10:10
  • 11.01.12

ואני הייתי פעם בלגוס-ברור לי למה כל ניגרי ירצה לעבור הנה.

36 המדינה לא מכירה בנישואים בין ישראלית לניגרי ? המדינה כן מכירה אבל אזרח
  • 10:11
  • 11.01.12

שיממשו את זוגיותם ואהבתם בניגריה, המדינה לא חייבת להם שום דבר נישואיהם לא אמורים להקנות לניגרי אישור שהייה/מחייה בישראל

37 שיגורו בניגריה. ל.
  • 10:17
  • 11.01.12

נניח שרשות האוכלוסין טועה. נניח. מה יש לנו כאן? זוג מאוהב, שעושים לו בעיות בארצה של האישה. האהבה אמורה לנצח הכל, נכון? תחיו בניגריה. ארצו של הבעל. למה לריב עם הרשויות בישראל, כאשר הגברת הנכבדה יכולה לחיות עם בעלה האוהב במדינתו העצמאית, עם משפחתו החמה? מה קרה, בניגריה אסור להביא ילדים לעולם? יוולד הילד בניגריה, יגדל שם, ויזכה להיות אזרח ניגרי גאה. או שהבעל האוהב לא ממש מעוניין לגור בניגריה, והישראלית לא מעלה על דעתה להקריב עד כדי כך למען האהבה?

38 גישה גזענית ,חשוכה ופרימיטיבית שאינה מפתיעה כלל. אפילו להתבייש כבר לא גיורא
  • 10:27
  • 11.01.12

לא נותר.

39 להכיר בנישואין נשואה
  • 10:53
  • 11.01.12

אני חושבת שלמדינה אסור להכיר בנישואין של נשים צעירות עם גברים עשירים, אלו לא קשרים כנים....היא רוצה כסף והוא רוצה פרס שילווה אותו...
אולי נאסור גם על הבאת ילדים ב10 שנות הנישואין הראשונים לוודא שהמטרה של הנישואין היא אמיתית ולא הבאת ילדים?????
באיזה זכות לא מכירים בנישואין....

40 רוצים מדינה יהודית דמוקרטית! יוסי ברנע
  • 11:42
  • 11.01.12

הציונות נועדה להקים בית לאומי לבית היהודי (שלא רצה לבא לארץ ישראל בהמוניו גם כשיכול).והמדינה שהוקמה היתה יהודית דמוקרטית, כלומר של העם היהודי ולא של כל אזרחיה שלא נהנו מזכויות פוליטיות שוות. כדי שהמדינה תהיה מדינה יהודית צריך להביא כמה שיותר יהודים ( כלומר לא חשוב מהי זהותם הפוליטית). לכן גויים מסכנים את הרוב היהודי. רצוי כמה שפחות ערבים גם אם מדובר בכמה שפחות שטחים, כדי ליצור זאת. ואם יש פליטים ומסתנננים אז צריך להשית עליהם את עונש המעצר החמור ביותר הקיים במערב- 3 שנים. ואם יש איזשהי יהודיה בת 42 שרוצה לחיות בארץ עם בעלה הניגרי ולהביא ילדים לעולם, גם אם היא יכולה לבחור אלטרנטיבות יותר זולות, ברור שאותו אדם בעל צבע לא תקני (היוכל לקנות דירה בקרית מלאכי), רוצה בה אך ורק לשנות את המאזן הדמוגרפי. ככה זה שנוהגים כמו בקהילה יהודית החוששת מהזרים.שהרי ביסודו של דבר המדינה המתקראת המדינה הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון היא לא מדינה אלא וועד של קהילות יהודי פלסטינה.

41 ושר הפנים - למה הוא התחתן ? האם אין לו ילדים ? ביבי גלילי
  • 11:47
  • 11.01.12

פשוט לא יאומן .
כאילו יש מליון בחורות ישראליות הנשואות לילידי אפריקה . מדובר בכמות זניחה . אבל היא כנראה עדיין גדולה מכמות האנושיות שקיימת במשרד הפנים .
מה שמגיע לכל הגזענים הוא תקופת קרח פתאומית בעולם , שתבריח את כולם לאפריקה - ואז אפריקה תסגור את שעריה .
אבל לזה בוודאי ימצאו פתרון .

42 פרופ' לייבוביץ לא הזהיר מאז 67 שביזוי צלם האנוש של הפלסטינים יביא לרקבון מוסרי שישתלט עלינו ?  (לת) חזון הנביאים
  • 11:58
  • 11.01.12

43 אני מתביישת בחלק מהתגובות הגזעניות והשוביניסטיות פה  (לת) משרד הפנים לא יקבע עם מי להתחתן
  • 12:06
  • 11.01.12

44 הגיעה העת לשים קץ לאפלייה בין ילידי ישראל לעולים החדשים אורכידאה
  • 12:10
  • 11.01.12

עולה חדש זכאי להביא את בת זוגו וילדיה הקטינים בלי לבדוק מה מניעיו, בלי לפשפש ביהדותו או ביהדותה. די בכך שאחד מסביו היה יהודי כדי להעלות גדוד קוזקים שלם לישראל. אולם אזרח ישראל, אפילו נולד בה, שרת בצה"ל ומשלם מס הכנסה ומע"מ כחוק, שמבקש לקשור את גורלו בבן או בת זוג מחו"ל שאינם יהודים כהלכה, מנוע מלהביא את בן הזוג לחיות אתו בישראל. תודה למגיבים החביבים המציעים לגברת לחיות עם בן זוגה החוקי במולדתו, ניגריה, ורוב תודות לשר הפנים השולט על המשרד הגזעני ביותר במערב מאז חוקי נירנברג. כאזרחי ישראל אסור לנו להשלים עם יחס כזה אלינו. כל אחד מאתנו הוא יפעת זוהר וכל אחד מאתנו עשוי להקלע יום אחד למצב המביש בו היא נמצאת.

45 לצערי מדינת ישראל היא מדינה גזענית  (לת) אברי
  • 12:20
  • 11.01.12

46 יש לי בת זוג ממדינה שנחשבת נחשלת לגבי מרבית הישראלים. לא מתירים לי להביאה לביקור בלבד. בינתיים אני חי איתה ומאהב כל בוקר מחדש בה ובמדינה שלה.....בזמן שכל חודש מתגנבים לארץ אלפי סודנים ועוד, המשרד נלחם באנשים כשרים. צריך לסגור את המשרד ולהפנות התקציב לבניית גדר ביננו למצרים.  (לת) סיפור דומה
  • 12:29
  • 11.01.12

47 כל הכבוד לעו"ד עילם על הפעילות הברוכה עם זיקה חזקה ל NIF ! יש תמורה טובה מאד לאגרה !
  • 12:59
  • 11.01.12

מתוך האתר שלו "אנו מייצגים לקוחות פרטיים, ארגוני זכויות אדם כגון: מוקד סיוע לעובדים זרים, קו לעובד, ילדים ישראלים והמוקד להגנת הפרט ומוסדות אקדמיים." תענוג לראות שאירגונים נתמכי הקרן החדשה (*) מנצלים היטב ובורח בר-קיימא את תרומות הקרן לחיזוק הדמוקרטיה בישראל וקידום מדינת כל אזרחיה, מכל הצבעים והדתות.

* שמבוססת על תרומות נדיבות מהאיחוד האירופאי, קרן פורד ומקורות משורשרים במזרח הרחוק. התרומות הן ללא כל גוון פוליטי וללא כוונה לקבל תמורה כלשהיא משינוי חברתי בישראל ומאבק בחוקים ע"י מאות בג"צים בעשור האחרון. מספר מאות אזרחי ישראל מתפרנסים ומספר אלפים תורמים ממרצם וזמנם לקידום המטרות האלה !

  •   עידון - ממדובר על מאות משתכרים ואלפי פעילים שהם בגדר אידיוטים שימושיים זו תגובה רצינית או הפוך על הפוך?
    • 17:24
    • 11.01.12

    ומפעילים אותם כמו מריונטות כספים ממקורות שונים ומשונים - קרן פורד (מאויישת ע"י פנסיונרים של מחלקת המדינה הלא ממש ציונית), האיחוד האירופאי (שמעדיף שלפחות משהו משיטפון מהגרי העבודה יוסט אלינו), מקורות במזרח הרחוק (כאוס כאמצעי למינוף השפעה) ואפילו... קרנות ערביות בשרשור.

    משום מה לאמריקאים יש משנת 1938 חוק סוכנים זרים FARA.ORG שמחייב כל פעילות שאנה דיפלומטית או מסחרית לדווח למימשל ולציבור כל שנה ברמת פירוט גבוהה על מקורות תקציביים, נתמכים, מועסקים ושכרם ותיאור מה נעשה עם הכסף. בארץ התחילו צעקות כאשר הוצע חוק מינורי ביותר לעומת ה FARA...

    וסתם נקודה למחשבה - משום מה אין עמותה ישראלית בשם הקרן החדשה לישראל, הקרן לישראל חדשה או שתי"ל...

48 תסתכלו על התמונה, הוא לא נראה כמו חתן ששמח ביום חתונתו. סורי, משהו פה מסריח ואני ממש לא בעד משרד הפנים בתור ישראלית שעוברת הליך מדורג עם בעל של יותר מ-15 שנה שלמשרד אין כל בעיה איתנו אבל מה לעשות הוא לא יהודי...  (לת) שושה
  • 13:17
  • 11.01.12

49 כאדם שנשוי לנתינה זרה, נראה לי ששיקולי משרד הפנים ענייניים. ניר
  • 13:30
  • 11.01.12

לנו לא הייתה בעיה.

50 להכיר בנישואים בין הניגרי לישראלית לאלתר - צו השעה!!! די ללאומנות ולגזענות!!!
  • 13:38
  • 11.01.12

הפאשיזם היהודי הבריוני הנתעב והנאלח - לא יעבור!!!

51 90% מהנשים בישראל מתחתנות כדי למצוא מישהו שיפרנס אותן (גם אחרי הגט). אז גם את הנישואין שלהן לבטל?  (לת) רומנטיקן שנפל בפח
  • 14:44
  • 11.01.12

52 הניגרים מכירים בנישואין ? לוגי
  • 15:21
  • 11.01.12

אז מה הבעיה ? שיסעו לשם ויחיו באושר !!!

אהה... אבל הבעיה היא שהם רוצים ישראל...

זו כבר בעיה , יותר מידי גופים , ארגונים ולאומים רוצים את "ישראל" , וישראל קטנה ולא יכולה להכיל את כולם ...

53 אטימות, חוצפה, פרימיטביות! עד מתי?????  (לת) עוד מורה
  • 15:24
  • 11.01.12

54 כל הכבוד למשרד הפנים (שלא יעיזו לתת לניגרי אזרחות)  (לת) דרום אפריקני
  • 15:30
  • 11.01.12

55 לתומי חשבתי שנישואין בעם ישראל נועדו כדי להביא ילדים לעולם! הגיע הזמן להוציא את משרד הפנים מן המפלגות הדתיות  (לת) יעלה
  • 15:58
  • 11.01.12

56 אם כך יש לבטל את כל הנישואין פרי שידוך - גם שם לא מדובר ב"יחסים כנים ואמיתיים"  (לת) סבא
  • 16:36
  • 11.01.12

57 שתביא ילדים בלי נישואין wtf???  (לת) אבי
  • 17:03
  • 11.01.12

58 כמה מטופש וילדותי לומר "שיגורו בניגריה" אור
  • 17:16
  • 11.01.12

אם אנחנו שולחים אותם לגור בניגריה, מה ימנע מהניגרים לשלוח אותם לגור כאן? הבעיה סימטרית, ולכן הפתרון צריך להיות סימטרי גם כן. לשלוח אותם לגור בניגריה זוהי בריחה מאחריות, ולא רק מאחריות כלפי בני הזוג ואו כלפי הניגרים - אלא גם כלפי ההיגיון.

59 הרי נשים אחרות בודאי לא מתחתנות כדי להביא ילדים לעולם. זו אפילו המצווה החשובה ביותר בדתות מסויימות. איזה נימוק מוזר.  (לת) אלודי
  • 18:34
  • 11.01.12

60 למה ילד ולמה ישראל - תשובה פשוטה קרן
  • 21:09
  • 11.01.12

כי בישראל אפשר לעבור טיפולי פוריות אם (וכנראה שכן) צריך. בשביל זה צריך את הבעל בארץ ולא בניגריה. מסכימה בכל לב שלמנוע מאזרחית את הזכות להתחתן עם מי שבחרה בו ולהביא ילד היא פשוט רשעות. מציעה גם לקרוא את התגובות המאוד אוהדות למקרה הסטודנט היפני שעומד בפני גירוש בטוקבקים. כנראה שהוא יותר פוטוגני ממישהו מאפריקה.. פשוט גזענות.

61 מעתה כל ישראלית שמתחתנת (עם ישראלי) כי היא רוצה ילד לא תוכר ע"י משרד הפנים...  (לת) ב
  • 21:11
  • 11.01.12

62 הנימוק: תירוץ להבאת ילדים לעולם קיפקיפ
  • 05:13
  • 12.01.12

האם לא כל נישואין הם תירוץ להבאת ילדים לעולם?
איזה נימוק אידיוטי של מדינה שנפלה על הראש !!

63 שיעור באזרחות איתי אפק
  • 15:15
  • 12.01.12

מעניין איך יציגו את הסיפור לילדים בבתי-הספר. יגידו משהו בסגנון - האזרחות בארץ היא ערך יסוד - ליהודים. לכל השאר זה נטל על המדינה שרוצה להיראות נאורה אבל האידיאולוגיה שלה סותרת את הרצון.

טוב, נו, מורים ימצאו דרך מסורבלת פחות להציג לילדים את הסרבול והדבר שקוראים לו "מורכבות" בנושא הנ"ל

64 שתגור עם אהוב ליבה בניגריה!!! בדיוק כמו שאזרח פלסטיני לא יכול להתחתן עם ערבי תושב נצרת ולהיכנס לפה כך גם תושב ניגריה לא יכול!!!  (לת) לא מספיק ברור???
  • 16:52
  • 12.01.12

65 מה הבעיה - אם היא כל כך אוהבת אותו שתלך לגור איתו שם כמה שנים ונראה אם זה אהבה או אופרטוניזם  (לת) אורן
  • 18:20
  • 12.01.12

66 שווה בדיקה חיים
  • 19:19
  • 12.01.12

באמת הנושא מאוד רציני מכדי להגיב בסתמי

כדאי לעשות סקר כמה גברים שנישאו לישראליות עזבו אותן לאנחות עם ילדים כאן ( זו מסורת גברים בקבוצות מסויימות בניגריה )

67 כמו הפרסומת המופיעה לצד הכתבה, אני חושב שהם צריכים את החברה להגנת ה יונתן
  • 08:19
  • 13.01.12

הוא,,,,,זה בטוח!

68 הציבור בישראל לא צריך לשלם על רווקותך המאוחרת - פני לבנק הזרע נועה
  • 09:26
  • 15.01.12

הגברת רוצה לתת שם של אב לילד פלוס תמונה ולכן מצפה שהציבור בישראל יממן ביטוח רפואי וביטוח לאומי ופנסיה למפר חוק !!! פני לבנק הזרע.

69 אם היא כל כך אוהבת אותו, מדוע לא תלך לגור בניגריה?  (לת) שלמה
  • 01:52
  • 16.01.12

70 Your thniking matches mine - great minds think alike! Ziggy
  • 15:53
  • 17.01.12

Your thniking matches mine - great minds think alike!

פעילות
המלצות
הפופולריות בחינוך וחברה
פרסומת