חוקר יפאני מועמד לגירוש מחשש שישתקע

יותר מ-300 מרצים ודוקטורנטים חתמו על עצומה נגד החלטת רשות ההגירה; בעקבות פניית "הארץ" יובא העניין לדיון מחודש

יותר מ-300 מרצים ודוקטורנטים בארץ שיגרו לנשיא המדינה, לראש הממשלה ולשר החינוך מכתב מחאה על החלטת רשות ההגירה והאוכלוסין לדחות בקשה של סטודנט זר להאריך את אשרת הסטודנט שלו, לצורך סיום כתיבת הדוקטורט שלו "מחשש להשתקעות".

קוג'י יאמאשירו מיפאן סיים את התואר הראשון והשני בחוג למחשבת ישראל באוניברסיטה העברית בירושלים, והחל את הדוקטורנט שלו כמצטיין בתכנית מלגאי הנשיא במדעי הרוח. במסגרת מחקרו של יאמאשירו, דתות מונותיאיסטיות, הוא נזקק לקהילה האקדמית בישראל ולספריות המצויות בירושלים.

ברשות ההגירה הביעו חשש כי יאמאשירו, השוהה בישראל כבר יותר משמונה שנים, לא ירצה לעזוב בסיום לימודיו. בעבר נאלץ דוקטורנט מגרמניה להפסיק את לימודיו בחוג למחשבת ישראל, לאחר שסירבו להאריך את אשרת הסטודנט שלו.

בקשתו להמשיך ולחקור בארץ, כמו גם הערעור שהגיש, נדחו חרף התערבותה של האוניברסיטה. במכתב שנשלח מטעמה נכתב בין היתר כי "עבודתו תורמת תרומה רבה למחקר בנושא זה, ולראיה אף זכה במלגה לתמיכה בהמשך מחקרו". במכתבו אף ציין המוסד כי "יאמאשירו הביע בפנינו את נכונותו לחתום על מסמך המאשר כי הוא מתחייב שלא להשתקע בישראל".

קוג'י יאמאשירו (במרכז) עם נילי גורין (מימין) ומארן ניהוף באוניברסיטה העברית, אתמול
קוג'י יאמאשירו (במרכז) עם נילי גורין (מימין) ומארן ניהוף באוניברסיטה העברית, אתמול. צילום: מיכל פתאל

עשו לנו לייק לקבלת מיטב הכתבות והעדכונים ישירות לפייסבוק שלכם

בעברית רהוטה סיפר אמש יאמאשירו כי "למרות שאני לא יהודי התעניינתי ביפאן בתורת הקבלה. קראתי את הספרים של פרופ' גרשם שלום ונמשכתי מאוד לעולם הזה". לאחר שסיים תואר ראשון במשפטים ביפאן החליט להתחיל ללמוד בעברית, בין היתר משום ששלום נמנה עם מקימי החוג למחשבת ישראל".

כיום חוקר יאמאשירו את מיתוס האדם הקדמון בדתות האברהמיות. "אין נגישות לחומרים בעולם כמו שיש כאן בנושא שלי, חוץ מזה שיש לי את המנחים שלי שאני צריך לשוחח איתם כל הזמן בנושאים האקדמיים. אחרי סיום התואר השלישי אני מתכוון לעזוב את הארץ, וגם כתבתי את זה פעמיים למשרד הפנים".

"אנו רואים בהחלטת משרד הפנים פגיעה חמורה בפעילותנו האקדמית ובקהילה האקדמית בישראל בכלל", כתבו אנשי האקדמיה למנהיגי המדינה, "זאת בשעה שגוברים הקולות בעולם הקוראים לחרם אקדמי על חוקרים ישראלים. לאור סירוב משרד הפנים לשנות את ההחלטה אנו קוראים לגורמים הרלוונטיים להתערב בעניין ולהמציא פתרון ראוי, כך שחברנו קוג'י יוכל להמשיך במחקרו ושאנו נוכל להתברך בתרומתו לשיח האקדמי".

לטענת החותמים, "הקהילה האקדמית בישראל, ובייחוד חוקרים בחוגים המידלדלים למדעי הרוח, מקיימת עם קוג'י קשרי מדע ומחקר. שילוחו מישראל - משמעו פגיעה בשיג והשיח המצטמצם ממילא בין חוקרים ישראלים וחוקרים מרחבי העולם. זאת ועוד, מוסדות מחקר בינלאומיים נמדדים בין היתר בשיעור הסטודנטים הזרים הלומדים בהם. החלטות שכאלה פוגעות במעמד האוניברסיטה העברית והאקדמיה הישראלית".

נילי גורין, דוקטורנטית ללימודי מזרח אסיה ועמיתה של יאמאשירו - שהייתה מיוזמי העצומה סיפרה כי המכתב התחיל בקרב דוקטורנטים בעברית ודי מהר הגיעו גם פניות מדוקטורנטים ואנשי סגל ואוניברסיטאות, בהם מרצים בכירים, חלקם גם לומדים ומלמדים בחו"ל. "מהות המחקר היא שיתוף פעולה של חוקרים וזו החלטה שלא לוקחת את השיקולים האקדמיים בחשבון".

ראש התוכנית לדוקטורנטים מצטיינים במדעי הרוח, פרופ' מארן ניהוף, סיפרה כי יאמאשירו מצוי "בשלב קריטי של הדוקטורט. היא ציינה כי "זאת לא רק בעיה אישית: מדובר בפגיעה בחופש אקדמי ולא ייתכן שאוניברסיטה לא מסוגלת לשמור על תלמידיה הזרים שבאים ללמוד בארץ, כשהשיח הזה חיוני לכל מוסד אקדמי. לא ייתכן שבעיה ביורוקרטית תפגע ביכולת ליצור קהילה אקדמית, שיכולה לארח את מי שנראה לה נחוץ מבחינה אקדמית, וזהו הנוהג בעולם הגדול: מדינה לא מתערבת לאוניברסיטה בהחלטותיה, צריכה להיות חסינות לתלמידים".

מרשות האוכלוסין וההגירה נמסר בתגובה לפניית "הארץ": "הסוגיה תובא לדיון מחודש בפני מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, אמנון בן עמי, שיבחן את הבקשה בחיוב".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 שישאר, לגרש יורקים!  (לת) יורק על ילדות
  • 11:58
  • 11.01.12

02 הלוואי שכל מי שהיה מגיע לגור ארץ היה כמוהו. יוסי הירושלמי
  • 11:58
  • 11.01.12

לא כמו מחפשי העבודה ה סודנים עם חינוך לקוי שיהיו נטל סוציאלי.

03 ישראל היא מדינה גזענית ופאשיסטית - וגם המקרה הזה מהווה הוכחה לכך.  (לת) ישי אליהו
  • 11:58
  • 11.01.12

04 Let him stay Rut
  • 12:01
  • 11.01.12

It is a very sad decision and I hope that he will be allowed to stay at the end

05 בושה וחרפה.אין מילים,פשוט צריך להתנצל ולהתבייש  (לת) ירון
  • 12:07
  • 11.01.12

06 I am ashamed to be Israeli.  (לת) Emmanuel
  • 12:08
  • 11.01.12

07 אוי ואבוי: יהיו לנו חוקרים מצליחים פה, זה ידרדר את המדינה.  (לת) ואם הוא יישאר בארץ??
  • 12:09
  • 11.01.12

08 דוחה. פשוט דוחה. גועל נפש
  • 12:10
  • 11.01.12

המדינה הזו נהיית מבחילה יותר ויותר מרגע לרגע. למה אנשים בכלל רוצים להמשיך לבוא לכאן? גועל נפש.

09 מעשה חמורות ש"סניקית וחרדית...  (לת) מה כבר אפשר לצפות מאלי ישי
  • 12:11
  • 11.01.12

10 לאפשר לחיות בארץ ובכך לאזן בקצת קצת את כל המהגרים "החוקיים מאפריקה...  (לת) יהודה המכבי
  • 12:13
  • 11.01.12

11 ונניח שהוא ירצה להשאר אחרי הדוקטורט עידו
  • 12:14
  • 11.01.12

למשל - אם האוניברסיטה תרצה אותו ותציע לו משרה
אני מתרשם שמדינת ישראל רק תרוויח
לא מצליח להבין את התנהלות משרד הפנים

12 לגרש? באנו חושך. החלטה אפילה.  (לת) די.
  • 12:17
  • 11.01.12

13 ממה מפחדים השס"ניקים? שישתקע כאן אדם פרודוקטיבי שיתרום למדינה? שלא יצביע ש"ס כמו הפלשמורה?  (לת) גיא
  • 12:17
  • 11.01.12

14 Koji we love you.  (לת) Dan
  • 12:17
  • 11.01.12

15 ברור שיש להתיר בקשתו וכבוד הוא לנו אם ירצה להשתקע.  (לת) כסילים ממשלתיים
  • 12:19
  • 11.01.12

16 אין מילים - חלם סטודנטית
  • 12:20
  • 11.01.12

כל בר דעת מבין למן שניה הראשונה שמדובר בעיוולת. ואם ירצה להשתקע, מה יקרה? אדם משכיל, אוהב ישראל. זה באמת כל כך נורא? ממה מפחדים במשרד הפנים, מגל הגירה בלתי נשלט של יפנים?

17 לבטל את חוק השבות שהביא לכאן את דמיאן קרליק ואת ניקולאי בונר. להנהיג חוקי הגירה שפויים אור לנו
  • 12:23
  • 11.01.12

נכון, רוב העולים אינם רוצחים סדרתיים אך חוק השבות במתכונתו הגורפת, לפיה די בסב ממוצא יהודי כדי להביא לכאן שבט שלם של פראי אדם, מנוגד לחלוטין למטרות חוק השבות המקורי שהיו הומניטריות, הצלת יהודים שנרדפו על דתם. כל עוד חוק ההגירה היחיד שמכירה בו המדינה הוא חוק השבות יגורשו מכאן בחרפה אורחים נהדרים ותורמים למדינה כסטודנט היפאני שהתאהב בעולם היהדות, כמטפלות מסורות מהפיליפינים שהעזו להתאהב וללדת במדינה שנועדה רק ליהודים, עובדות זרות שילדו ילד לאזרח ישראל והקשר ביניהן לבין אבי הילד אינו מוכר על ידי משרד הפנים, וישראלים שהתאהבו בגוי או בגויה לא יוכלו לממש את חיי אהבתם בארץ בה נולדו, שבצבאה שרתו ואין להם בית אחר.
הפתרון הוא ביטול חוק השבות וחקיקת חוקי הגירה כמתוקנות שבמדינות.

18 תגרשו קודם את הסודנים  (לת) רוני החכם
  • 12:24
  • 11.01.12

19 למה "חשש שישתקע"? הלואי שישתקע!  (לת) ZE
  • 12:25
  • 11.01.12

20 מזעזע. לא הבחור, המדינה!  (לת) מרב
  • 12:25
  • 11.01.12

21 מדינה מ פ ג ר ת !!!!!!!  (לת) דיי כבר עם הטימטום
  • 12:27
  • 11.01.12

22 ראוי גם לדעת מי הפקיד שקיבל את ההחלטה הזאת וטפל בתפקודו הלקוי!  (לת) י
  • 12:28
  • 11.01.12

23 אלתת אזרחות לכל סטודנט שעושה דוקטורט בארץ  (לת) בוב
  • 12:31
  • 11.01.12

24 בדיחה מזוקנת קשישא
  • 12:31
  • 11.01.12

זה מזכיר לי את הסיפור על היהודי שביקש להיכנס לבית כנסת. השמש אמר לו "תשלם" הוא אמר "אני רק רוצה למסור הודעה למישהו" "בסדר, אבל אוי ואבוי לך אם תתפלל"

25 "מיתוס האדם הקדמון בדתות האברהמיות" העילוי
  • 12:32
  • 11.01.12

מה זאת אומרת "מיתוס" - זו אמת לאמיתה ומי שכופר בכך עדיף שעבור למדינה אחרת.

26 רחמנא ליצלן, גוי איכותי שידרוש את בנותינו?...  (לת) מוגלי
  • 12:34
  • 11.01.12

27 Throw out the Israeli students World
  • 12:34
  • 11.01.12

from the U.S and E.U

28 אוי ואבוי. רק שלא יתחילו להשתקע לנו פה כל מיני דוקטורים, פרופ' ומשכילים למיניהם וסוגיהם. הם עלולים לגרום לנו, הלאומנים, נזק בלתי הפיך.  (לת) מ.
  • 12:36
  • 11.01.12

29 רק נגד גונבי הגבול סודנים אריתראים מקבל תעודת פל  (לת) למה ציפיתם מרשות ההגירה
  • 12:36
  • 11.01.12

30 הוא יהודי ? רבע? שמינית? חיים
  • 12:38
  • 11.01.12

אם אמא של סבא שלו התגיירה אצל הרב ציצקס(15000$)יש סיכוי. אם לא לגרש מיד! וחוץ מזה הוא נראה אינטילגנטי מדי!!!

31 גירוש מוחות! מיכל ווסר
  • 12:41
  • 11.01.12

כמה עצוב ולא מפתיע! ״מנהיגי״ המדינה כבר מזמן הפסיקו להבחין בין עיקר לטפל. ״עבדות היא חירות״- כבר אמרנו??!

32 מדינה של טמבלים!, בעולם נלחמים על מוחות "שיתקעו" או "ישתקעו", ואצלינו... עם ישראל חי!
  • 12:44
  • 11.01.12

יותר ויותר מהגרים מהעולם השלישי\רביעי אם לא חמישי, מציפים את העולם.
נוצר מחסור חמור באנשים עובדים\מקצטעיים\אקדמאים עם יכולות בכל העולם.
קנדה\אוסטרליה\וחלק ממדינות אירופה מאפשרות לאנשים מובחרים להגר לתחומן יחסית בקלות
כול עוד הם יצרנים ואיכותיים, עוד כמה שנים בעולם יריבו על אנשים כאילו!

שישתקע כאן!!!
צריכים אנשים לאזן את הדוסים\ערסים\ערבים\פועלים זרים ושאר מיני כלומניקים

33 סכנה לישראל - משכילים רחבי אופקים לגרש גם סטודנטים ישראלים
  • 12:45
  • 11.01.12

אין ספק האיום הגדול ביותר על המדינה הינו מאנשים משכילים ונאורים שאינם סוגדים לאמונות תפלות.
לא מבין מדוע מגבילים את הגירוש רק לסטודנטים זרים ולא מרחיבים אותו גם על סטודנטים ישראלים.. הם מסוכנים לא פחות

34 אמי מתנדב להעביר זאת לתקשורת היפנית. ידע העולם איזו מדינה אנחנו ותלחץ הממשלה היפנית עלינו . הפכנו למדינה מפלצתית . מחוץ לעלם התרבותי.  (לת) צביקי
  • 12:46
  • 11.01.12

35 גרשו מסתננים ולא אקדמאים. חבורת אדיוטים.  (לת) רועי
  • 12:46
  • 11.01.12

36 ל3,כמה ‏שאתה ‏טיפש,ביפן ‏אף ‏ישראל תום
  • 12:48
  • 11.01.12

לא ‏היה ‏מקבל ‏ויזה ‏ל8‏ ‏שנים ‏אחרי ‏שנה ‏היו ‏מעיפים ‏אותו

37 אין לי ספק מדינתי האהובה יורדת מהפסים. למה לכל הרוחות איש איכותי שכזה יגורש ? יש לשכנעו להשאר בארץ ולהפוך לאזרח מצטיין  (לת) הממשלה הזאת תהרוס לנו את המדינה . . . ביבי אייך ? שמעון פרס אתה שם ?
  • 12:48
  • 11.01.12

38 אז מה אם הוא ישתקע? מה האסון הגדול? ישראל, מדינה מוקצית מחמת מיאוס בעולם, סוף סוף מישהו רוצה להשתקע בה אז היא לא רוצה? כמה כאלה שרוצים להיות כאן יש בכלל? גם אלה שפה, תן להם דרכונים זרים ומחר לא תיראה אותם  (לת) קובי
  • 12:49
  • 11.01.12

39 צריך לגרש את ישי וכל החרדים שמוצצים את לשדינו ויורדים לחיינו ועושקים אותנו. אותם צריך לגרש  (לת) עמי
  • 12:50
  • 11.01.12

40 ישראל הופכת למדינה כעורה ודוחה יותר מיום ליום. אני קןרא להתאחדות הסטודנטים להפגין ואולי לשבות ליום כמחאה . איפוא אתם?! יו"ר התאחדות הסטודנטים קבל הבטחות מפוליטיקאים ולא שומעים אותו יותר. ההוא שהבטיח לא לשקוט עד שימצאו פתרונות א-מ-י-ת-י-י-ם.זוכרים?  (לת) רני
  • 12:50
  • 11.01.12

41 גירוש מוחות! מיכל ווסר
  • 12:54
  • 11.01.12

עצוב! כמה לא מפתיעה ההתנכלות לאקדמאים. אם לא יהיה מי שיחשוב-גם לא יהיה מי שיגיב...

42 וזה אחרי שמשרד הפנים של ש"ס מגרש סבתא לנכדים ונינים כולם ישראלים ומשרתים בצ.ה.ל חרפה חרפה חרפה. לסדום היינו לעמורה דמינו. ככה זה כאשר אין מנהיג בישראל. מי שאמור היה להיות מנהיג עושה מעשה ואומר דבר רק כאשר זה דרוש לצורך השרדותו או לצורך מלוי רצונה של שרה.  (לת) צביקי
  • 12:54
  • 11.01.12

43 גאווה גדולה שסטודנטים כמו קוג'י לומדים בארץ - מקווה שהסתומים במשרד הפנים יתעוררו מעיוורונם  (לת) ישראל
  • 12:56
  • 11.01.12

44 אין ספק שמדינת ישראל מפגינה טיפשות בלתי נתפסת פעם אחר פעם רונן
  • 12:57
  • 11.01.12

בכל פעם ששר הפנים הוא מטעם מפלגה דתית או חרדית ,לוקחים על עצמם הפקידים ה"נפלאים" של משרד זה את האחריות לדאוג לכך שאדם שאינו יהודי יאכל כמה שאפשר יותר חרא בזמן שהוא חי בישראל.
הפקידות של משרד זה היא אוסף של אנשים חסרי כל רגש מצד אחד ועם הרבה מאוד אהבה לעשות את כל הרע שאפשר . ומשום שלרוע אין גבול תחתון מצליחים במשרד זה לקבוע שיאים נפלאים של רוע טהור.

45 מדהים! מבריחים גם סוטדנטים ישראלים וגם זרים?! כנראה בסוף נישאר רק עם עובדי המדינה  (לת) שימי
  • 12:57
  • 11.01.12

46 ותודה למי שהכניס את שר הפנים הזה לכנסת  (לת) אני
  • 12:58
  • 11.01.12

47 עדיף שכן ישתקע בארץ אלי ישי
  • 12:58
  • 11.01.12

גם מלומד ועוד ביהדות, ובניגוד לציבור שאני מייצג איננו בטלן וגזען.

48 להביא כמה שיותר יפנים לישראל ולאזרחם! יוסי ברנע
  • 13:04
  • 11.01.12

ואז נראה מה אומרים אלו החוששים מצבע עור, או קשר ליהדות (מדוע שיהיה בהכרח , זו מדינה - לא קהילה יהודית!), אולי אם יהיו הרבה ישראלים לא יהודים נוכל להיות מדינת לאום ישראלית!

49 מדינת ישראל מצטיירת כעלובה ופחדנית - עלאק מרכז העולם היהודי !!! אולי כדאי להעביר את האוניברסיטה העברית לניו-יורק שם יהיה חופש לפתח ידע יהודי  (לת) דוקטורנט בעברית
  • 13:05
  • 11.01.12

50 שישאר בארץ בשמחה! אנחנו צריכים אנשים משכילים ואוהדים! ליבי
  • 13:05
  • 11.01.12

הטימטום של המדינה

51 הם חיים בסרט אם הם חושבים שמישהו מעדיף לחיות בישראל מאשר ביפן גר בטוקיו
  • 13:06
  • 11.01.12

הגזענות הישראלית מגיעה לשיאים חדשים מדי יום

52 זה לא יאמן - זו לא פעם הראשונה, הסיפור הזה חוזר על עצמו מלא - אולי באמת מדינת ישראל אינה המקום הראוי לפתח את מדעי היהדות - בהצלחה קוג'י במאבק הצודק  (לת) דוקטורנט
  • 13:11
  • 11.01.12

53 חייבים להעניק לו אזרחות של כבוד ! גיורא
  • 13:17
  • 11.01.12

לאדם שכזה מגיעה אזרחות כבוד, ויפה יעשה כבוד נשיאנו אם יעניק לו אותה מיד ומיד.

54 במשרד הפנים ישנו כבראה ריכוז הפנטים הגדול במדינה שמסב נזק אדיר למדינה.  (לת) משרד של אחטזי פחד
  • 13:18
  • 11.01.12

55 החלפת דרכונים אבי
  • 13:21
  • 11.01.12

קוג'י אשמח להחליף איתך דרכונים, 25 שנה ביפן אני חושב שהגיע זמני להחליף לדרכון יפני

56 מוזמן להיאשר, להשתקע ולהתאזרח. בכייף  (לת) נעם
  • 13:23
  • 11.01.12

57 לכל המגיבים המטומטמים, במקרה ההפוך כבר מזמן היו מעיפים אותו מיפן לכל הרוחות אמיר
  • 13:24
  • 11.01.12

רשות ההגירה היפנית, שהינה יחידה בתוך משרד המשפטים היפני, לא תרשה מקרה כזה ויהי מה. מדוע? כי ביפן חוק זה חוק ואין מקרים יוצאי דופן, ואין 'גאונים' למענם מכופף החוק. ומי שבא ללמוד על ויזת סטודנט ותמה תקופת האשרה חייב לצאת את גבולות המדינה ולהמתין את תקופת הצינון הקבועה בחוק ורק לאחר תומה יכול להגיש בקשה לאשרה חדשה.

רק פה כל הטיפשים, הפוצ"ים, שונאי עמם, ממשיכים במנהג הגלותי של ההאשמה עצמית, התבטלות עד כדי רמיסת חוקי המדינה, וריקודי מה יפית.
האמינו לי שהמלומד היפני יודע זאת בודאות גמורה. היו לו שמונה שנים להשלים את הדוקטורט, לא השלים, זבש"ו. עכשיו שיסע לביתו או לאן שירצה, ויחזור בעוד כמה שנים.

58 בארה"ב לא היו נותנים לו להשאר גם אם היה לומד בהרווארד  (לת) פרופסור ישראלי
  • 13:26
  • 11.01.12

  •   קשקוש אורי
    • 14:53
    • 11.01.12

    אני מכיר אישית ישראלים שנשארו יותר משמונה שנים בארצות הברית כדי להשלים דוקטורט. מצד שני, חלק מהם באמת השתקעו שם -- באישור חוקי ומלא של המדינה.

  •   BS Past PhD
    • 17:56
    • 11.01.12

    Any foreign PhD-level student in the U.S. can extend his or her J1/F1 visa in order to finish the PhD. Not only that, any graduate student is entitled to stay and work in the U.S. post completion (called OPT) for one or two years (depending on the graduate level). And if it happens that upon graduation the student has a job offer of permanent character (as I did), and if the offer is based on the graduation from a graduate program in the U.S. – you get to work in the U.S. for up to six years.
    I graduated from my PhD 2008 and today I am still in the U.S., working, legally.

  •   פרופ(ל)ור ישראלי יקר, אם היית כוכב אקדמי של ממש, ארה"ב הייתה שמחה מאד לקלוט אותך כתושב ואזרח. אם ניסית ולא הצלחת, הרי שהקנאה מטפטפת מאצבעותיך על הקלידים...  (לת) תם
    • 23:46
    • 11.01.12

  •   Yeah, right, and in the states candy grows on trees too PhD student in the US
    • 00:42
    • 12.01.12

    The OPT is not automatic, it requires lots of paperwork and approval from immigration. And after you use it up you need an employer to sponsor you a visa (and employers in the US are very very reluctant to hire foreigners). It is true that the US has a somewhat clearer immigration policy, but you're making it sound as if they are handing out free citizenship over there. I'm not entirely sure that a PhD in a similar situation in the US would have been treated any better.

  •   ונגיד ואתה צודק מוטי
    • 02:34
    • 12.01.12

    ונגיד ואתה צודק (ואתה לא) ובארה"ב החוקים מטומטמים, האם עלינו לחקות כל חוק אמריקאי דבילי? בושה וחרפה שגזענים כמוך זוכים בפרופסורה. דוגמא לבינוניות וטיפשות אקדמאית טיפוסית.

  •   נו, והדוקטורנט היפאני הזה הוא כן כוכב לדעתך? דוקטורנטית בארה"ב
    • 20:35
    • 12.01.12

    זה שהוא קיבל מלגה לא אומר הרבה. גם לי יש מלגה, וגם לכל מי שכמותי, ועדיין, אף אחד לא מציע לתת לנו תושבות אמריקאית (ובטח שלא אזרחות!). אז בבקשה, נא להרגע. יש הרבה דוקטורנטים טובים בארה"ב שלא נותנים להם להשאר בסיום הלימודים. קשה מאוד להשיג היום משרות אקדמיות בכלל, ומשרות לא אקדמיות בארה"ב הן בעייתיות מאוד לדוקטורנטים זרים, מפני שהמעסיק צריך לסדר ויזת עבודה, והויזות האלה יקרות וגם יש להן מכסות. דיי כבר לדבר שטויות. ארה"ב (וגם שאר מדינות העולם) לא ממהרות לחלק אזרחות ככה סתם, גם לא לדוקטורנטים מוצלחים וחביבים...

  •   דוקטורנטית עם בעיה בהבנת הנקרא דוקטורנטית בארה"ב
    • 01:02
    • 13.01.12

    לא צריך דוקטורט להבין את הכתבה - הוא לא ביקש אזרחות אלא ויזת סטודנט. הוא נמצא 8 שנים כאן כי עשה כאן תואר ראשון ושני. בארה"ב לא היה נתקל בבעיה כזו. מה נטפלת עליו כדי להוציא את התסכולים שלך?
    (ולקבל מילגה במדעי הרוח בארץ צריך להיות כוכב.)

  •   דווקא יש לי, ויותר מלך הבנת הנקרא
    • 17:50
    • 13.01.12

    הגבתי למי שתקף את הפרופסור (שצודק בעיקרון) וטען כאן כל מני שטויות, כאלו שכל סטודנט שמקבל מלגת לימודים הוא איזה עילוי וצריך לתת לו אזרחות ישר על המקום. כן, הישראלים מבולגנים ואין נהלים ברורים. אבל מכאן לבוא ולומר שישראל בכוונה מגרשת "חוקרים" (כאלו שכל דוקטורנט הוא זוכה פרס נובל- לא פחות ולא יותר!), זה הרי שטויות. אני בטוחה שמדובר באיש מוכשר, אבל בחייכם, מה עשיתם ממנו זוכה פרס נובל? נגיד את זה ככה- אם הוא יכל לזכות בפרס נובל לא הייתה לו בעיה להשיג אזרחות איפה שהוא רק רוצה... אז חלאס חלאס עם השטויות...

59 מטומטמים ! ומה תגידו כשהוא יקבל פרס נובל ?! אדר
  • 13:32
  • 11.01.12

מה הרשעות והגזענות ?, אתמול זאת הייתה אזרחית זרה שנמצאת כן המון זמן וכל משפחתה הקרובה כאן, עכשיו זה סטודנט מצליח ומבריק.
הטיפשות, הרישעות והנבזות (כולן עטופות בגזענות) חוגגות.

60 יש לי פתרון מיכה
  • 13:33
  • 11.01.12

שייכנס לאח הגדול, אין על היפנים

61 מפלגת ש"ס היא נגד ההישתקעות של דוקטורים, מדענים וכל מיני אנשים חכמים. ש"ס אוהבת מפגרים. רק כך היא יכולה להמשיך לשלוט כאן  (לת) דני
  • 13:36
  • 11.01.12

62 אני מסדר דרכונים ארופאים לילדים שלי, מחשש שישתקעו כאן  (לת) וזה לא מצחיק שציוני בן ציונים לא חושב שלילדים שלו יש עתיד כאן
  • 13:37
  • 11.01.12

63 ומה כל כך נורא אם ישתקע!? אסף
  • 13:38
  • 11.01.12

גזענות לשמה. מפחדים שדוקטור שמאוהב בישראל ישאר, אבל גזענים חשוכים מתקבלים בזרועות פתוחות. דוחה.

64 אפשר לגרש את אנסטסיה במקומו?  (לת) ליברמן
  • 13:47
  • 11.01.12

65 מה עדיף? פליטים סודנים חמומי מוח ומובטלים? צביעות גזענית מטומטמת ניר
  • 13:53
  • 11.01.12

מצעד האיוולת במלוא הדרו. רק כאן מעדיפים בורים ומובטלים ללא סיכוי לקידום בחברה מאשר חוקר צעיר ומבטיח שמתעניין בנושאי יהדות שגם ככה הזניחו אותם כאן. יש יותר טמטום מזה?

66 מעדיפים המוני עבריינים רוסים על פני חוקר יפני.חלם כבר פה  (לת) טימטום נוסח ישראל
  • 14:05
  • 11.01.12

67 אני מכיר אותו מלימודי באוניברסיטה - אדם נפלא ולוואי וישתקע בארץ אלון
  • 14:09
  • 11.01.12

את קוג'י אני מכיר מהלימודים באוניברסיטה העברית, ומדובר באדם נפלא, ללא קשר למחקריו האקדמיים. ולוואי וישתקע בארץ לאחר סיום לימודיו.
התמו המסתננים המאיימים על החברה בישראל שמשרד הפנים נטפל אל חוקר שמגיע ממדינה כמו יפן ?

68 מקווה שישנו מיד את ההחלטה המבישה סליחה קוג'י יאמאשירו!
  • 14:14
  • 11.01.12

איזה חרפה, איזה בזיון. מישהו יכול להסביר את ההיגיון של רשות ההגירה? הרי אנחנו צריכים להגיד לו תודה אם הוא יישאר כאן!

69 למה המאמר בכלל לא נוגע לעצם העניין יונתן
  • 14:18
  • 11.01.12

שהיא לא אם הבחור מוכן להשתקע בארץ או לא, אבל אבל זה שאנחנו צריכים *לרצות* שהוא יסכים להשתקע אצלנו.

70 מדינה יהירה,לצערי אין לו סיבה לרצות להישאר כאן ! טפלו בסודנים זה יותר חשוב! צופיה
  • 14:28
  • 11.01.12

הוא מיפן לא מסודן מדינה לא מפותחת אחרת. יפן שמה את ישראל בכיס הקטן הכל המובנים כולל תרבות, בנוסף לא נראה לי שהוא ירצה לגור במדינה כל-כך מושחתת עם הרס עצמי גבוה! ההתפתחות נעצרה בישראל כבר לפני כמה שנים ואין לה מה להציע לאנשים ברמה שלו! מי שיכול שיברח מהמדינה עכשיו כי כמו שזה נראה המצב רק יחמיר.

71 דוקטורט דן
  • 14:35
  • 11.01.12

סביר להניח שבכל מדינות המערב ובכלל זה יפן מדובר בהליך שיגרתי, שגם אני חויתי בצרפת, לפני כ 15 שנים, שם למדתי עד הדוקטורט,שם מותר לכתוב את העבודה עד שנתיים,אישור השהייה מחודש כל שנה בשנה האחרונה נאמר לי שהאישור לא יחודש גם עם לא אסיים את הדוקטורט, סיימתי, ניסיתי בכל דרך להאריך את אישור השהייה לא במעמד סטודנט,שום שבר לא עזר, נאמר לי לעזוב את צרפת, לא ניתן לשנות סטטוס מסטודנט לאחר, זה בצרפת, אני יודע שבבריטניה זה אותו דבר, וכנראה שגם בישראל, ואני שמח שזה ככה, האדון הניכבד בא ללמוד, כל אפריקה יכולים ללמוד פה עשרות שנים עד הדוקטורט.

72 אז...לגרש את כל היהודים מכל מקום רותי
  • 14:38
  • 11.01.12

גועל של ממשלה

73 איפה חותמים על העצומה?  (לת) נימיס
  • 14:39
  • 11.01.12

74 להעיף אותו מייד מוגש כציניות
  • 14:51
  • 11.01.12

מה שחסר זה שהוא יתאהב בבתולה עיבריה ויהרוס לנו את הגזע הנהדר הזה...

מה השלב הבא?
זה ממש סכנה לדמוקרטיה היהודית

75 כמה עצוב ועלוב, מסתבר שבמדינת ישראל - מדינת היהודים לא ממש ניתן לפתח את מדעי היהדות  (לת) אחד העם
  • 14:56
  • 11.01.12

76 תנו לו להישאר! עדיף כבר שהמדינה הזאת תתמלא ביפנים מאשר ברוסים ובערבים! אני מוכן לחתום על העצומה!  (לת) סתם אחד
  • 15:17
  • 11.01.12

77 הטקבקים פה מדהימים נדהם
  • 15:17
  • 11.01.12

אנחנו אם עם כל כך הרבה דעות - אבל פה בטקבקים - יש רק דעה אחת?
אף אחד פה לא מבין למה יש נהלים וחוקים במשרד הפנים?
כולם מטומטמים ורק אתם הנאורים?
קצת מבייש -ההתלהמות פה.

78 מדינה דיקטטורית עם מטורפים גזענים פשיסטים. ערן ורד
  • 15:27
  • 11.01.12

נ.ב. די לכיבוש

79 יש לעודד השתקעות של אנשים כמותו רופאה
  • 15:41
  • 11.01.12

אנחנו קולטים כל מי שגרם יהדות בדמו, אולם דוחים מעלינו אנשים טובים ומשכילים שבקיאים בדת יותר ממרבית האוכלוסיה.

80 איזה מערב . מי מערב? עפר לוי
  • 15:42
  • 11.01.12

ישראל משתלבת יותר ויותר במרחב. בכל המובנים.
הידד!

81 שקודם יאשרו לי את העסקתו של המטפל שלי!!! עמרן אברהם
  • 15:44
  • 11.01.12

משרד הפנים מפספס בגדול בכול הקשור לשהיית זרים במדינה!
מצד אחד המדיניות במשרד הפנים נוקשה מאוד באשר למניעה מזרים להשאר
כאן עד כדי פגיעה בציווי התורה, נכים נשארים עם טיפול לקוי כי נאסר על עובד הזר המיומן להמשיך ולהשאר! מצד שני המדינה נראית כמחנה פליטים והיהודים עוד יהגרו לאמריקה בדלל האפריקאים שמשרד הפנים מאפשר את השארותם ללא בעיות משרד הפנים צריך להלחם בהשלמת הגדר ולא להלחם בי הנכה הקשה הזקוק למטפל המיומן שלו!

82 לימודי יהדות משה
  • 15:46
  • 11.01.12

בקצב העיניינים של משרד הפנים יתכן שיגיע הזמן לפתוח פקולטה ללימודי יהדות במדינות העולם. בישראל נגיע לרמה שאינה מזכה אותנו ללמוד וללמד.
בכדי לשמר שישראל מרכז עולמי ללימודי יהדות להאבק בדיעות של גירוש כל מי שזר למשרד הפנים

83 אני מכירה אותו! ידידה של קוג'י
  • 15:49
  • 11.01.12

הוא כבר התחתן עם קוריאנית. אין לאף אחד מה לחשוש שהוא ינסה לפתות בחורות יהודיות. אחרי הלימודים הוא ואשתו מתכוונים לחזור ליפן.
כמו שאמרו כבר קודם לפני, זה פשוט בושה שמנסים לגרש מישהו שנוכחותו בארץ רק מועילה לנו. גם למרצה שלי ליפנית, צוג'יטה, עשו את אותו תרגיל מלוכלך.
היפנים האלה שבאים לכאן לחקור את היהדות והעברית אוהבים את הארץ פי 2 מהישראלי הממוצע! עד שיש מישהו שאוהב אותנו, ככה אנחנו גומלים לו?

84 רבותי , צפוף במדינה,, אז למען האיזון לגרש את הפקיד להשאיר את הסטודנט! המדינה תרויח פעמים..  (לת) מ. הגר
  • 15:50
  • 11.01.12

85 חוקר יפאני מועמד לגירוש מחשש שישתקע גדי
  • 16:12
  • 11.01.12

לא פלא שהעם שלנו שנוא
אדם אוהב הארץ שחי במחיצתנו 8 שנים כיצד ניתן לאכזבו בצורה כזו נבזית
מהיחשבו עלינו ביפן
ואם ישתקע אז מה
הלוואי וירבו אנשים כמוהו במדינתנו
חזק ואמץ חוקר יפני

86 אלי ישי - עכשיו אתה מבין למה יאיר לפיד יקח את כל הקופה....???  (לת) Moises
  • 17:08
  • 11.01.12

87 אלה הכללים של "מדינה יהודית". מי שלא מוצא חן בעיניו, שיסתלק מפה. ישראל הוקמה כמדינה יהודית, ורוב תושביה היהודים רוצים בה ככזאת. נכון שצמחה פה קבוצה אשכנזית אנטישמית, אבל היא צריכה להודות בשנאתה ואכזריותה לעמנו, ובזכותו וחובתו של הרוב היהודי להילחם בה. זה או אנחנו או אתם, אין דרך אחרת.  (לת) האמת בקצרה
  • 17:12
  • 11.01.12

88 זה משרד פנים? פשוט אידיוטים! אליהו
  • 17:16
  • 11.01.12

פשוט מדינה מפגרת. אין מילים. לגרש דוקטורנטים כאילו שאלפים עומדים בתור ללמוד כאן.

89 הוא מותק של בחור, כן ירבו בארץ עוד הרבה כמוהו  (לת) סטודנט
  • 17:44
  • 11.01.12

90 העיקר שכל סהרורי מברוקלין למשל, שאימו יהודיה מתקבל בכבוד ובמימון המדינה. די לעריצות משרד הפנים.  (לת) גד
  • 18:40
  • 11.01.12

91 לקלוט אלפי טפילים בלתי לגאליים זה בסדר אבל חוקר יפני? מה פתאום!  (לת) ג'וחא
  • 18:40
  • 11.01.12

92 פגשתי תייר אמריקאי [יהודי] שסיפר לי על רצונו להגר לישראל, אבל הרשיות בארץ מערימות עליו קשיים כמו בירור האם הוא שומר מצוות ודתי! לא יאומן לאן הגענו.  (לת) עובד בתיירות
  • 18:52
  • 11.01.12

93 אוולת הכיבוש המביש וועוולות המשטר/רע במדינה הכי יהודית והכי ציונית שהיתה כאן מאז ומעולם  (לת) פלץ
  • 19:03
  • 11.01.12

94 אם כך אנו מתנהגים לידידינו אז איך אנו מתיחסים לאויבינו חס ושלום  (לת) פלץ
  • 19:05
  • 11.01.12

95 זו הדרך הכי טובה להוציא דיבתנו רעה ולקדם את האנטישמיות בעולם הרחב  (לת) פלץ
  • 19:06
  • 11.01.12

96 עם כל הצער שבדבר שביט
  • 19:11
  • 11.01.12

כשפקיד הגירה באיורפה או עוד יותר גרוע בארצות הברית ה"האורה" היה שולח אותםג קיבינימאט הביתה כי לא מאריכים את הויזה לא הייתם מצייצים א זפשוט תסתמו ותנו לפקידי ההגירה של ישראל לעשותא ת העבודה.
חו.ץ מזה כמה שנים לעזאזאל צריך לסיים פאקינג דוקטורט שלא מועיל כלום לאנושות?

97 דוקטורט בצרפת - תגובה דן
  • 19:15
  • 11.01.12

לגבי הנהלים באנגליה, ציינתי שאני לא בקי היות ולא גרתי שם כל הידע רק משיחות עם אנשים שהיו במצב דומה שם.
לגבי צרפת, בשנת 1993 עברה תקנה אשר אינה מאפשרת לזרים במעמד סטודנט לשנות מעמד, קרי סטטוס סטודנט לסטטוס אחר. לגבי התאזרחות לאחר שבע שנים בסיום הדוקטורט, הלכתי עם עורך דין למשרד הפנים וקיבל את פנינו פקיד מאוד נחמד ואמר שאין אפשרות לסטודנטים זרים לשנות מעמד ואת זה ידעתי, אמרתי לפקיד אני רוצה להשאר בפריז, אז הוא אמר שתאורטית אני יכול להגיש בקשה להתאזרחות כי הייתי "חוקי" מעל חמש שנים, אבל הבקשה לא תאושר כי כדי להתאזרח בצרפת צריך לעבוד במקום מסודר לפחות חמש שנים, ולי כסטודנט לא היה ולא יכול היה להיות רישיון עבודה. דרך אגב ראיתי את טופסי ההתאזרחות בצרפת,זה סיפור, בראש ובראשונה יש לעבור סדרת בדיקות רפואיות, יש לשנות את השם לשם צרפתי, כי מהות הבקשת ההתאזרחות הוא שילוב בחברה הצרפתית, לגופו של עניין אסיים במה שאמר לי הפקיד הצרפתי וזה נוגע גם לאדון המכובד מיפן, "אנחנו רוצים שהסטודנטים הזרים יעשירו את מדינתם בידע בצברו בצרפת, או בישראל לענייננו" אני בטוח שאם הסטודנט היפני באמת ירצה להשתלב בחברה הישראלית ימצא דרך אחרת כגון נישואין לאזרחית ישראלית, או יחזור ליפן ימצא מוסד שיעסיק אותו ויגיע לארץ לא במעמד סטודנט.

98 בזיון - לא צריך לחשוש שישתקע, צריך לעודד אותו להשתקע פה , אנחנו זקוקים לאנשים איכותיים מסוגו.  (לת) מדינה יהודית שמסלקת חוקרי יהדות - אין גבול לאירוניה.
  • 19:26
  • 11.01.12

99 הזוי לחלוטין  (לת) רית
  • 19:41
  • 11.01.12

100 ככה זה כשנותנים לפרימיטיבים האלה מש"ס לנהל את מדינה חיים
  • 19:54
  • 11.01.12

מה אלי ישי מבין בכלל במאטריה הזאת ואיזו גישה יש לו - אם בכלל - לאקדמיה? גם איינשטיין אצלו לא היה מקבל אזרחות, אם זה היה תלוי בו, כי לא הייתה לו כיפה. החוקר היפני הזה עוד עלול ללכוד לבבות טהורים של ילדי ישראל ולשכנעם ללמוד "לימודי ליבה".

101 ואם הוא יישאר ? רק יעלה את מפלס האיי קיו במדינה ! שיישאר וישתקע כאן  (לת) די לצרות העין
  • 19:55
  • 11.01.12

102 קוג"י ימאשירו זאבה
  • 20:01
  • 11.01.12

מוכנה לתת לו לגור אצלי

103 היפנים תופסים לנואת כל המשרות !  (לת) מושה מושה
  • 20:35
  • 11.01.12

104 חוסר הפרופורציה בין האיזוטריות של המקרה לבין הסערה שחולל מעלה תהיות אבי
  • 21:15
  • 11.01.12

אני עובר על התגובות התומכות בהישארותו של אותו סטודנט (הרוב), רובן מאפיינות את הגישה ה"ליברלית" זאת אומרת לבן, חילונית, שמאלני. מה שלא מפריע להן להיות זבות שינאת "אחר" אלא שהאחר הזה הוא בן לאותו עם של ה"ליברל" .

  •   נכון מוטי
    • 03:01
    • 12.01.12

    נכון, אותך אפשר מבחינתי להעלות עם החכמים ממשרד הפנים על אותה ספינה ולשלוח אתכם למדינה טוטליטרית פשיסטית שם תוכלו לתרום את תרומתכם.

105 לאשפז אותו במחלקה פסיכיאטרית - שהוא מוכן להיות כאן עם זבל של עם כמו העם שלנו  (לת) ישראלי אמיתי
  • 21:29
  • 11.01.12

106 משרד הפנים צודק איציק תירוש
  • 22:13
  • 11.01.12

משרד הפנים צודק כי המדינה המגדירה עצמה כליברלית ידעה מראש שמשרד פנים דתי משמעו גזענות לשמה. במקרה הזה אין אפילו סיבה פוליטית. פשוט שלא יהיו מדי הרבה לא יהודים בארץ. הדוקטורנט אפילו אינו מבקש להתאזרח, למרות שלכבוד היה לנו. שיא חדש של הפן הגזעני ביהדות ההלכה.

107 טוב את העלוואים שיגיעו מסוריה מתכוננים לקלוט אבל מי שהוא שיוסיף טיפת כבוד קי/דון
  • 22:19
  • 11.01.12

למדינה מסלקים...אויי ארצי את באמת הולכת פאנפן..

108 מנהל רשות ההגירה: תעשה את המעשה הנכון ! דודו הזועם
  • 22:29
  • 11.01.12

טבול גופך בזפת, התגלגל בנוצות, עמוד בכיכר העיר ותכריז בקול גדול: אני גדול! אני גדול! אני גדול!!!

109 צריך לסגור מיד את כל האוניברסיטאות רימון
  • 22:34
  • 11.01.12

ולגרש או לאסור את כל הפרופסורים האלה וככה נבטיח שלא יתחשק לכל מיני מלומדים טמאים להרוס לנו את מדינתנו הנפלאה, ראה מקרה ההוגנוטים ופרידריך הגדול.

110 חשש מהשתקעות?! הלוואי שישתקע!  (לת) מוטי
  • 23:51
  • 11.01.12

111 מה שמצחיק הוא שליאמאשירו יש ידע ביהדות שישי יכול רק לחלום עליו...  (לת) ז'אק
  • 00:24
  • 12.01.12

112 I think the Japanees have similar lawas regarding Israelis  (לת) Wake up
  • 01:07
  • 12.01.12

113 לא, כי בארה"ב היו נותנים לו אזרחות ישר על המקום! כן, בטח... דוקטורנטית בארה"ב
  • 01:13
  • 12.01.12

יש כנראה בעיה של חוסר שקיפות והעדר תקנות ברורות בארץ. אבל רוב המדינות לא מאפשרות לסטודנטים (גם לא סטודנטים למחקר) להשאר בהן ככה סתם, כמה שבא להם. בד"כ יש הגבלה מסוימת של כמות הזמן שאפשר ללמוד (בד"כ האוניברסיטה מחליטה זאת, ההגירה לא מתערבת אבל יש הגבלה). מסלול לאזרחות? לא מתוקף לימודים. סטודנטים בארה"ב למשל חייבים לעזוב את המדינה לכל המאחר חודשיים לאחר סיום הלימודים. אם הם לא עוזבים הם צפויים להיות מגורשים. זה בהנחה שלא מצאו מעסיק שיספנסר להם ויזת עבודה או הסתדרו על opt (וארה"ב מקשה מאוד לאחרונה על הוצאת ויזות עבודה כאלה). אז בבקשה, הכל בפרופורציה. הוא לא הסטודנט הראשון וגם לא האחרון שנקלע לקשיים ביורוקראטים. האם יש בעיה במנגנוני ההגירה הישראלים? בהחלט! האם יש חוסר הגיון? ועוד איך! אבל אל תתחילו לספר על איך "רק במדינת ישראל מגרשים חוקרים" כי זה פשוט לא נכון!

114 זה לא הארי פוטר yoramai
  • 03:02
  • 12.01.12

??

115 HA HA HA ....You really think some one want to live in this country Tetse, tetse bahoots
  • 04:43
  • 12.01.12

OY Eli ! You stupid poor thing you. You think that you are some minister in Switzerland . Can you even read this ad ? Because if you can , you probably above average for this government of yours. You really think [ And afraid ] that some one some how will want willingly to move to a country that this is its government? And more over. You really think that a person that study religion will want to live in a religious state ? that being manipulated by you and people like Mr Ovadia ? Tagid lee , ata satum?

116 Anyone knows where can I sign the petition? Israeli postdoc, Harvard
  • 06:09
  • 12.01.12

This is totally insane

117 משרד הפנים של אלי ישי הוא המשרד לשמירה על טוהר הגזע היהודי. מי שלא לומד הסטוריה  (לת) אין לו תקומה.
  • 07:48
  • 12.01.12

118 חבל שאין 300 חתימות של סטודנטים כשמדובר בדוקטורנט/ית פלסטיני/ית  (לת) גזענות
  • 08:26
  • 12.01.12

119 מדינה עקומה. ארץ אוכלת יושביה
  • 11:43
  • 12.01.12

עדיף יפני משכיל אחד על אלף בבונים "יהודים" מצרפת.

120 I came to Japan as a student for 2 years and ended up staying 12 me
  • 14:13
  • 12.01.12

in this wonderful country. How about you check your facts before writing? I received a generous scholarship from the Japanese government to come study for 2-3 years and was able to extend my visa after graduating with my master's degree, started working there and stayed for 12 years with a proper visa. And I know many others of different countries who extended their stays. And wat's the big deal if he wanted to settle in Israel? Think before you call others stupid!

121 גם בחור יפה וגם מוכשר ברור שצריך להשאיר אותו בארץ מתרשם
  • 14:43
  • 12.01.12

אני חושב שכל גבר כמוהו שנראה טוב ומראה רמה גבוהה של עשיה וחשיבה, חייבים להשאיר אותו בארץ!!!

122 כן, גם מומחים לשלום ושגשוג גורשו מן הארץ, לפני כמה שנים טרנסנדנטלית
  • 19:26
  • 12.01.12

למרות ששולמו מראש דמי ערבון למקרה שירצו להשאר.

הרבה דם, והרבה מסתננים היו לנו מאז.

123 what a bunch of f****** morons  (לת) טליבנים עליך ישראל
  • 20:47
  • 12.01.12

124 הש"סניקים של משרד הפנים ככל הנראה נאלצו בפעם הראשונה בחייהם להסתכל במפה ולגלות היכן יפן נמצאת. מאז הם נחושים בדעתם לגרשו שמא ישתקע בארץ איש אקדמיה מבריק שבנוסף לכל הצרות הוא גם יותר מזרחי מהם... ערן ארגוב
  • 21:37
  • 12.01.12

הש"סניקים של משרד הפנים ככל הנראה נאלצו בפעם הראשונה בחייהם להסתכל במפה ולגלות היכן יפן נמצאת. מאז הם נחושים בדעתם לגרשו שמא ישתקע בארץ איש אקדמיה מבריק שבנוסף לכל הצרות הוא גם יותר מזרחי מהם...

125 שיטען שהוא פליט מסודן וצ'יק צ'ק הבעיה תיפתר.  (לת) ממבו ג'מבו
  • 00:20
  • 13.01.12

126 אין לו מה לחפש כאן מעבר למיתוסים על דמוקרטיה קדומה  (לת) יש איזה מאובן שיסתכל עליו- משרד הפנים
  • 00:31
  • 13.01.12

127 בליברמניה אין מקום לאקדמאים, מילא היה סוחר נשק....  (לת) שולה הינשופה
  • 01:31
  • 13.01.12

128 בושה לעם ישראל ולעם היושב בציון רותי
  • 04:44
  • 13.01.12

אולי זה מסביר למה יש נשירה של מוחות יהודיים לחול. בכל מקום בעולם מחפשים מוחות עם ראיה ויכולת מחקר – ורק בארצנו, ארץ ‏עם הספר, עוזרים לדחוף החוצה את מי שיכול ורוצה. התיאוקרטיה המשטלטת על המדינה הקטנה במרכז המזרח התיכון שמה לצחוק את ‏התיאוקרטיות סביב.
איפה אפשר ‏לחתום על העצומה להשיב הגיון למדינה?‏, ‏

129 ומה אם הוא יהיה בעיה דמוגרפית?חשבתם על זה?  (לת) פסולת
  • 07:13
  • 13.01.12

130 העיקר שכדורגלן בינוני בשם ג'ובאני, כן מקבל תושבות קבע..  (לת) כססס עמק
  • 07:46
  • 13.01.12

131 ואם ירצה להישאר? מה הבעיה? האם אין קץ לשנאת הזרים וההסתגרות במדינת האלקינים והיריב לוינים הזו?  (לת) דרור
  • 08:00
  • 13.01.12

132 ברור שנשרד הפנים לא מעדיף שישארו פה חוקרי מחשבת ישראל - עוד יתברר שגל הפגניות הנוכחית האינה שייכת ליהדות כלל וכלל. פחדו שנוקף על ידי החוקר היפני הזה ועמיתו הגרמני? או שניטמע בהם?
  • 08:20
  • 13.01.12

מחשבה וישראל ביחד- נשמע בהחלט לא מתאים לישרעל הנוכחית.

133 שד דמוגפי יפני מיים על אופיה של ישראל יפני
  • 10:01
  • 13.01.12

זאת בעיית ביטחון. מלוקסניי עין תופסים מקומם של היהידים באוניברסיטה. כמו פרופ' ארנון סופר טוען שהמדינה יהודית מאויימת על ידי נוכחותם של 600 היפנים בישראל.
זאת הבעיה הרצינית כי חלקם אפילו מתחתנים עם היהודים. צבי הנדל ממפד"ל אמר
שהתבוללות יותר גרוע מהשואה. אכן כך. זאת בעית הביטחון שמערערת את המדינה היהודית. לא צריך היפנים בישראל כמו שלא צריך ישראלים ביפן. צ'אונה סוגיהארא שהיה דיפלומט ואיש מודיעין יפני בריטה בזמן שברה"מ וגרמניה חילקו מזרח אירופה, פנו אליו היהודים כדי לסדר אשרות מעבר. והוא נתן והרשות היפנית שתקה למרות הברית עם גרמניה. 6000 היהודים שרדו מזאת. אז מה? תשכחו מזאת. את מי מעניין? דרך חכי טוב גירוש היפנים מישראל וגירוש הישארלים מיפן. כך גם אנחנו רוצים. ובאו ננתק יחסינו!!!! יש לנו מתאים מדינות ידידותיות בעולם וניתוק יחסיה היפנית עם ישראל מחזקת את הדיפלומטיה שלנו ומעמד בינלאומי שלנו. פשוט יפן חייבת לנתק יחסיה עם ישראל לאלתר.

134 את רשות ההגירה מנהלים שחורים ואת בנק לאומי לבנים  (לת) יאמאשירו לא תבין
  • 21:51
  • 13.01.12

135 אילו היה אוליגרך יהודי המבוקש בארצות אחרות על פשעיו היה מקבל כאן אזרחות  (לת) אזרח
  • 09:37
  • 14.01.12

136 סודנים ופלשתינאים 120000 שהתחתנו ובישראל הם גרים איתן
  • 10:39
  • 14.01.12

מדינה בלי הגיון

137 צעד נוסף של המדינה המכריזה בזאת על צרות האופקים, המוחין, אבל ניחנה בשפע של רעיונות גזעניים ולאומניים  (לת) נפתלי אור-נר
  • 11:27
  • 15.01.12

138 הגיעו מים עד נפש אזרח מודאג
  • 13:26
  • 16.01.12

יש להפסיק באופן מיידי את התופעה המדאיגה של צעירים יפאנים המוכרים תמונות בכל קרן רחוב ומתחזים לסטודנטים. עלינו ללמד לקח את העם היפאני ולהפסיק מיד לרכוש מוצרים של סוני, טושיבה, טיוטה, וכו...

139 ל138, דואג אליך שאתה מנותק מהמציאות..... דואג אליך
  • 21:14
  • 18.01.12

בגלל האיש כמוך לא אוהבים את ישראל. אז, איך אומרים באסטה ייפנית? טמבל. כבר מאות הישראלים שמכרו תמונות נעצרו ביפן. הייתה בטוקיו ועצרו אותך כאשר מכרת תמונות...באמת ממשלת יפן צריכה לנקוט צעד גדול שלהפסיק יחסיה דיפלומטית עם ישראל. אפילו לא צריכה ללמד את הישראלים לקח.



פעילות
המלצות
הפופולריות בחינוך וחברה
פרסומת