המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

אלי ישי: צה"ל נכשל במלחמת לבנון השנייה כי החיילים לא התפללו

"החיילים לא נשאו עיניהם אל אלוהים, והסתמכו רק על כוחם", אמר שר הפנים, והוסיף כי "לומדי התורה יצילו את העם היהודי ממדינות ערב"

שר הפנים אלי ישי אמר אתמול (שלישי) כי צה"ל נכשל במלחמת לבנון השנייה כיוון שהחיילים לא התפללו ולא "נשאו עיניהם אל אלוהים", כך נחשף בערוץ 10. ישי אמר את הדברים בתחילת השבוע, במהלך הילולה שקיים הרב המחזיר בתשובה ראובן אלבז.

בדבריו השווה ישי את מלחמת לבנון השנייה למלחמת ששת הימים: "בששת הימים כל מדינות ערב נלחמו נגד עם ישראל", אמר ישי. "על כל חייל יהודי היו לפחות מאות חיילים, אם לא אלפים. על כל טנק, מאות טנקים. על כל מטוס, מאות מטוסים. ותשימו לב, מורי ורבותיי, איזה נסים ונפלאות. היינו אז הצבא הכי חלש במזרח התיכון. לא היה לנו שום סיכוי לנצח. פתאום כולם בורחים ועם ישראל מנצח.

"(במלחמת לבנון השנייה) היינו הצבא הכי חזק במזרח התיכון, לא כמו במלחמת ששת הימים, הכי חזק", המשיך ישי. "בלי מצרים, בלי סוריה, בלי לבנון, בלי עיראק, בלי תימן, בלי לוב, בלי לבנון, רק 2,000 חיזבאלונים. ותראו מה קרה במלחמת לבנון השנייה. אתם יודעים מה ההבדל?"

עשו לנו לייק וקבלו חדשות ועדכונים ישירות לפייסבוק שלכם

ישי טען כי ההבדל נבע מכך שבמלחמת לבנון השנייה, הסתמכו חיילי צה"ל על כוחם ולא נשאו עיניהם לאלוהים. "במלחמת ששת הימים כל יהודי ויהודי שהלך למלחמה והלך לקרב הרים את העיניים לבורא עולם", אמר, "אבל במלחמת לבנון השנייה אמרנו: 'כוחי ועוצם ידי' (כלומר - צה"ל הסתמך על כוחו שלו, אב"ז). ואז הקדוש ברוך הוא אמר לנו: 'כוחי ועוצם ידי? בוא נראה מה יהיו התוצאות. מורי ורבותיי, זה מוסר גדול, כשכל מדינות ערב נגד העם היהודי, מה שיציל את העם היהודי זה לומדי התורה והתשובה".

בתגובה לדברים אמר ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ): "השר ישי מבזה את חיילי צה״ל ומביא את הציניות הפוליטית לדרגה חסרת תקדים. כמי שהיה סגן ראש ממשלה ושר בכיר בממשלה כושלת שהובילה למלחמה חסרת אחריות, כדאי שאלי ישי יפנה את האצבע המאשימה אל עצמו ולא לאמונתם של החיילים".

ח"כ אילן גילאון (מרצ) הגיב גם הוא לדברים: "אנו מקבלים את פסוקי הבלע החודשיים של אלי ישי או של פטרונו. אני מציע לו להתפלל בעצמו כדי שיצליח יותר בכיבוי שריפות".
 

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אלי ישי גר
  • 09:27
  • 18.01.12

אם כך הוא מאמין שהחיסבולה התפללו ו אלוהים עזר להם.

  •   לא ייאמן שיש בממשלת ישראל שר כל כך פרימיטיבי ראובן
    • 11:40
    • 18.01.12

    אמנם דבריו נאמרו לפני קהל פרימיטיבי, אבל זה הקהל הטבעי של מפלגתו. אני מקווה שמפלגה זו תתרסק בבחירות הקרובות,
    אבל זו רק חצי נחמה: אריה דרעי, שאולי יביא להתרסקותה של ש"ס, אינו הרבה יותר נאור מאלי ישי. שניהם דוגלים בתפיסות היאות למדינות העולם השלישי.

  •   השריפה בכרמל בגלל שישי התפלל במקום לפעול  (לת) אורה
    • 12:41
    • 18.01.12

02 האמנם ? ישעיהו גולדפלד
  • 09:32
  • 18.01.12

אם אכן השר אמר דברים אלה הם אוויליים ופרימיטיביים.

03 ישמור אלוהים את שולחיו. גם בכרמל השרופים לא הקפידו בתפילה. אפללו
  • 09:34
  • 18.01.12

אולי זו גם הסיבה שהמקריבים עצמם על התורה,לא נהרגים בקרב.

  •   עובדה!  (לת) כשהמדינה נשלטת ע"י חדלי אישים צבועים ומטורפים...
    • 10:20
    • 18.01.12

  •   שומו שמיים אוב
    • 12:11
    • 18.01.12

    אולי לא תצעקו את שם השם כל כך חזק שלא ישמע וייקח גם אתכם. מעולם לא היו רבים כל כך שעושים מעט כך כך עבור הכלל ודעותיהם הם לא דעתם כי אם דעתו של רבם שברמת הסגידה שלהם לא שמים לב לפסוק לא לעשות לעצכם פסל או מסיכה ותולים את תמונתו על כותל המזרח של ביתם ונושאים עיניהם אליו כבן אלוהים חיים.

  •   זוהי היהדות במיטבה, אלה הם עקרונות הציונות המתבססים על סיפור האל המחלק אדמות!  (לת) רוני אנטי דתי
    • 12:16
    • 18.01.12

04 חו"ל מעולם לא נראה קרוב יותר  (לת) מיכאל
  • 09:35
  • 18.01.12

05 אלי ישי הפכת את מלחמות ישראל לריאליטי. ברי סימון התפללה ואלוהים העיף אותה  (לת) מיכה
  • 09:38
  • 18.01.12

06 בזמן מלחמת ששת הימים היו הרבה פחות שתורתם אומנותם. צריך לחזור לזה.  (לת) גידי
  • 09:38
  • 18.01.12

07 אז במלחמה הבאה שישלחו לחזית את תלמידי הישיבות שמתפללים מצויין  (לת) מתנתקים מהמציאות, מצב קשה
  • 09:40
  • 18.01.12

  •   נכון... ואין כמו תפילה במקום המלחמה עצמה... כי רק התפילה בשטח האש רונן
    • 16:40
    • 18.01.12

    תוכל לפתוח את שערי השמיים לאלוהים שיעזור לנו...
    זו מצווה לשלוח את תלמידי הישיבה להתפלל, בפעם הבאה, בדרום לבנון, במקום בחדר בבני ברק.

08 וזה בטח לא קשור לזה שאתם מצצתם את החיים מהמדינה הזאת??? שונא חרדים
  • 09:41
  • 18.01.12

או שאתם טפילים שותי דמה של החברה הישראלית????

09 במלחמת ששת הימים לחמו איתנו על ירושלים דתיים בודדים. יואב
  • 09:42
  • 18.01.12

ובוודאי לא חרדים.
רק בשס מביטים בשמיים כאשר מסתערים על הממשלה.
ואת ביבי זה מכניע.

10 ללמד את חיילי צה"ל לירוק על האוייב  (לת) יורק על ילדות
  • 09:43
  • 18.01.12

11 ההיסטוריה בש"ס חוזרת על עצמה דני
  • 09:44
  • 18.01.12

לדברי הרב פרץ נהרדו ילדות כי לא נישקו מזוזות
לדברי הגאון ישי נצחנו את מלחמת ששת הימים כי כל לוחם נשא עניו לאלוהים . אני שנלחמתי זוכר שנלמנו ולא התפללנו . בן כמה היה אז ישי ????
ובמלחמת יום כיפור גם נלחמנו והתגברנו על אוייבנו ללא תפילה . איפה היה אז חכם הדגו ישי????

  •   ועוד הוסיף פרץ, שחיילים בלבנון נהרגו בגלל פריצות של חיילות. מכאן ברור למה הרבה חרדים נהרגים בתאונות דרכים.  (לת) תל ברוך, פינת מאה שערים
    • 12:17
    • 18.01.12

12 סבי מצד אימי ומצד אבי היו רבנים בפולין ורוסיה והתפללו כל היום אליעזר
  • 09:45
  • 18.01.12

ומה זה עזר סב אחד הלך לגזים . וסב אחר אמרו לו לחפור בור ורצחו אותו למוות .אני מזמין אותך ליד ושם ותראה את שמו חרות..על הלוח השיש.אז מה אתה קבעתה שבגלל שלא התפללו.

13 הבעייה לא שאמר את זה אלא שהוא מאמין בזאת. פוגה
  • 09:47
  • 18.01.12

ואלה החשוכים שמנהלים לנו את החיים. צומת הבונים עם 22 הילדים שנהרגו כי המזוזות בבתיהם לא כשרות. אותם מחשבות מבחילות והכל בשם הדת.

14 צודק יהודי
  • 09:50
  • 18.01.12

באמונה מנצחים את האוייב
תשאלו את הסבים שלכם !!!!

  •   הסבים שלנו עלו השמיימה דרך ארובות הכבשנים של אוושויץ דודי
    • 10:26
    • 18.01.12

    ואלוהים נחנק מן העשן

  •   אז זה נותן לך לגיטימציה להכל? אתה מבין גדול בדת כי סבא שלך נשרף?  (לת) יהודי
    • 12:20
    • 18.01.12

  •   כן. השואה היא השורה המסכמת של האלוהות. אלוהים של השואה לא מילה את תפקידו הרבה יותר טוב מאלי ישי בזמן השריפה על הכרמל.  (לת) כדרלעומר
    • 16:19
    • 18.01.12

  •   לגיטימציה? דודי
    • 18:13
    • 18.01.12

    למה? לעצם היותי יהודי?אני לא זקוק להכרה של ישי או של הרב יוסף ליהדותי,היטלר לא הפלה בין יהודי חרדי או מתבולל בעיניו כל היהודים היו ראויים להשמדה,התפילות אולי לא מזיקות אבל לעזור הן לא עוזרות.ממש כמו תהילים נגד טילים.זה לא עזר בלבנון ולא בשדרות.כיפת ברזל עדיפה על כיפה שחורה

  •   מאין אתה יודע שהתפילות לא עוזרות? יהודי
    • 19:58
    • 18.01.12

    אתה יכול לכמת כוח של דבר מופשט? כמה עזר או לא עזר, יש לך טבלת אקסל להשפעה של תפילות?
    או שאולי קבעת איך האלוהים שלך אמור היה להתנהג, בעצם איך שאתה מצפה ממנו וברגע שהוא חרג מהתפקיד שייעדת לו פשוט פיטרת אותו. זה די ילדותי לא?
    לדת הזו שחונכת על ברכיה, בה האלוהים אמור למלא את כל משאלותיך, מה שאתה רואה בטלוויזיה ובסרטים ההוליוודיים, קוראים במילה אחת, נצרות.
    היהודים סבלו מהשמדות גם לפני השואה האחרונה, למעשה לפי ההסטוריה היהודית היא אפילו לא הייתה הגדולה ביותר בתולדות העם. תקרא קצת.
    אתה קובע אם אתה יהודי, אתה לא יכול לשנות את היהדות.
    לפחות לא מבחוץ.
    ולמגיב כדרלעומר, כל עוד ישנו יהודי אחד חי, קיים ונושם, אין עדיין שורה מסמכת.

  •   לפי כמות התפילות החרדים צריכים להיות מליארדרים.כנסו תודעת העל
    • 10:09
    • 01.02.12

    לפי כמות התפילות האוכלוסיה החרדית צריכה להיות העשירה בתבל. בפועל הם עניים מרודים. אף אחד לא מקשיב/מתייחס לתפילות. מה שקובע בחיים זה הפעילות והיצירה של האדם. לכן באופן כללי החילוניים עשירים מהחרדים. בעצם כול הלימודים בישיבות הם בניגוד למטרה העליונה של הבריאה שהיא עשייה ויצירה. דרך הפעילות האנושית היצרנית "האלוהים"לומד ומתפתח.
    מי שמעוניין שיכנס דרך גוגל ל "תודעת העל". מיידעים מדהימים בעיקר נגד הדתות ונציגיהם עלי אדמות.

15 אין....פשוט אין גבול לטמטום. ירושלמית
  • 09:51
  • 18.01.12

אלי ישי
אתה לא עושה כלום, אז תעשה טובה ותשתוק.

16 עד מתי נצטרך לסבול אותו גורדון
  • 09:52
  • 18.01.12

הכל מדינה אחרת מזמן האיש הזה היה הולך לעבוד ומפנה את מקומו למישהו אחר. בטח גם אסון השריפה בכרמל קרה בגלל שהצוערים לא הניחו תפילין בבוקר. עד מתי נהיה קורבנות של אנשים מושחתים כאלו?

17 מימי הביניים החשוכים התפתחו להן המהפכה המדעית, המהפכה התעשייתית, מהפכת האינטרנט ליאור
  • 09:53
  • 18.01.12

ורק אלי ישי עדיין מדשדש בחשכה... קום והתנער, אלי!

18 ומה עם המזוזות, אה?  (לת) אני רק שאלה
  • 09:53
  • 18.01.12

19 עזרת התפילות יוסי
  • 09:57
  • 18.01.12

מציע שיהיה מתפלל דתי בכל נגמ"ש

20 די,די,די!!! חיים
  • 10:07
  • 18.01.12

מספיק עם השטויות הללו,הבן אדם מסכן,שכח לקחת את הכדורים היום.

21 בפעם הבאה תלך אתה בחזית ונבדוק את העניין  (לת) jo
  • 10:10
  • 18.01.12

22 במקרה של אלי ישי הבעייה היא לא בפה אלא במוח אורי
  • 10:11
  • 18.01.12

מה שבאמת מטריד באמירה המטומטמת הזו היא שהוא באמת מאמין בזה. והוא שר בממשלה שלנו. מוביל את אחת המפלגות הגדולות.

אין לי מילה אחרת למעט בושה. אני מקווה שבמלחמה הבאה ילכו להלחם כל תלמידי הישיבות בכמה "חיזבלונים". נראה כמה יחזרו הביתה כל כנפי השכינה.

23 חוצפן,מסיט. זה הרי ברור שהרמטכ"ל דאז ורוה"מ היו פזיזים ומתנשאים.  (לת) ענת
  • 10:12
  • 18.01.12

24 לאדון ישי עודד
  • 10:15
  • 18.01.12

האנשים שלך לא הולכים לצבא , אלא נלחמים בישיבות (בשיעמום) ממתי אתה בכלל מבין בצבא. מתי עשית מילואים בפעם האחרונה. אז כל עוד שאתה מקשקש בפני מאמינך (הם מספיק טיפשים) זה בסדר , אבל תשמור את זה בשבילם . כי בעיני החילוניים אתה פשוט קשקשן ומריח בחירות ותפס אותך הפחד.

25 אלי ישי hh
  • 10:16
  • 18.01.12

אלי ישי אתה ממש מטומטם אבל ממש תחזור למקום שממנו הגעת אתה וכל המגזר שלך

26 אלי ישי משה
  • 10:17
  • 18.01.12

גם התינוקות בשואה לא הקפידו על התפילות!

27 עובד אלילים נדב
  • 10:18
  • 18.01.12

לא יאומן כי יקושקש!

28 מי שפרע מאנשי דור הפלגה יפרע גם מאלי ישי... ועל זה יש לברך
  • 10:20
  • 18.01.12

הפרדת כוחות בין חילונים לחרדים - באפן מידי. שהחרדים יפרנסו את עצמם ויגנו על עצמם ויפטרו אותנו מצרתם.

29 מפגרים, איפה חופש הדיבור שאתם דוגלים בו ? זכותו להאמין במה שהוא רוצה, לא מוצא חן בעיניכם, אז מה ? איראן זה כאן
  • 10:21
  • 18.01.12

שוטרי המחשבות האירנים.
ןעוד משהוא, מה ציפי ציפורה אמרה ?
מישהוא הבין מה הקשר בין שהיא אומרת לדבריו של אלי ישי. אבל כרגיל, היא לא לוקחת את הכדורים שלה.
פסיכית.

30 מי האשם,החור או העכבר. את שניהם לא אבחר. אהוד
  • 10:21
  • 18.01.12

נציגי אלוהים משתלטים על כל מדינה שהשילטון בה חלש.כך במדינות מסביבינו. כך עלה חומיני בעזרת המערב, היטלר בבחירות דמוקרטיות.
וביבי שיעבד את ממשלתו ואותנו לסחטנים גזענים.
אז מי האשם,...

31 אני מחזיר את תעודת המילואים שלי יוני
  • 10:21
  • 18.01.12

לשיטתו של אלי ישי אם חייל אינו מאמין אז אין בו טעם. לפיכך, מכיוון שאני לא מאמין באלוהים (בודאי לא בזה של אלי ישי) ומכיוון שהוא שר בממשלה ולכן מבחינתי מייצג אותה, איני רואה טעם בהתגייסות למילואים ואני מחזיר את תעודת המילואים שלי!

32 דברי ישי יהודי
  • 10:21
  • 18.01.12

כל מילה אמת למה לא מודים מי שומר עלינו אם לא האל ולאלה שלא מאמנים ההיסטוריה חוזרת ובגדול כמו במצרים וכדאי עכשיו להודות באמת לפני שיהיה מאוחר כי הרכבת התחילה לרוץ תראו את אירן וכו"

33 האמת כואבת!!!  (לת) אורן
  • 10:23
  • 18.01.12

34 עכשיו ברור מדוע שליש מהעם היהודי הושמד בידי הנאצים ועוזריהם.  (לת) אלברט איינשטיין
  • 10:24
  • 18.01.12

35 ממש נכון, כשהאדם מוריד את ראשו אלוהים עוזר,כי הוא שונא גאוותנים.  (לת) אביחי
  • 10:26
  • 18.01.12

36 יש בזה משהו...  (לת) דודלי
  • 10:27
  • 18.01.12

37 בואו כולנו נתפלל שהאיש הזה לא יהיה בכנסת הבאה שימי
  • 10:27
  • 18.01.12

עוד פרזיט אחד שפותח את הפה שלו.

38 למה ללכת רחוק כבר היה מי שדן בנושא בן יוסף
  • 10:32
  • 18.01.12

http://www.facebook.com/pages/Charles-Darwin/103998349635465

39 אלי ישי תציג מועמדות ל"אח הגדול"  (לת) אבי
  • 10:33
  • 18.01.12

40 טפילים מוקי
  • 10:34
  • 18.01.12

אם נכשלה מלחמת לבנון השניה, וזאת שאלה. זה בשל העובדה שכל לוחם סחב על גבו איש ש"ס או חרד. אם המלחמה נגמרה בנצחון (כפי שיש סוברים) זה למרות שכל לוחם סחב על גבו איש ש"ס או חרד.

41 חייב להגיב! מילואימניק פעיל
  • 10:35
  • 18.01.12

מר אלי ישי,
בד"כ אני לא כותב טוקבקים, אבל שמעתי את דברי האיוולת שלך באוטו בדרך והייתי חייב להגיב!
השימוש הציני שעושים באלוהים ובחיילי צה"ל חמור אך, במקרה שלך השימוש בחללי צה"ל חמור עוד יותר!
אף אחד מהחיילים לא הלך למלחמה (וגם לא לאף מלחמה שהייתה ותהייה), בשמו של אלוהים. אנחנו הולכים לשם כדי לשרת את המדינה שלה נשבענו אמונים ולמען אזרחי מדינת ישראל שלהם אנחנו מקווים להביא שקט בטחוני.
צר לי לשמוע את דבריך ועוד יותר צר לי שאתה נבחר ציבור שיושב בכנסת ישראל! אם אתה באמת חושב שזאת הדרך הנכונה אז, השירות הטוב ביותר שאתה יכול לעשות לטובת אזרחי המדינה זה להתפטר!

42 אלי ישר אפי
  • 10:40
  • 18.01.12

אלי ישי כבר התחיל במסע הבחירות שלו בתוך ש"ס. את השטויות האלה כבר שמענו בעבר מאישים דתיים אחרים. מעניין מה הם יעשו אם נפרק את צה"ל, ונסמוך שוב רק על האלוהים. (התוצאה תהיה כמו שהיה לפני 60 שנה)!!!

43 "וכי ידיו של משה... הבת ימי הנודד
  • 10:40
  • 18.01.12

עושות מלחמה או ידיו שוברות מלחמה אלא כל זמן שהיו ישראל מסתכלין כלפי מעלן ומכוונין את ליבם לאביהם שבשמיים היו מתגברין ואם לאו היו נופלים".

במלחמת ששת הימים הסתכלו החיילים על מטוסי חיל האוויר שחיסלו את מטוסי האוייב על הקרקע והופ... ניצחו! צודק, אלי ישי!

44 ולחשוב שאדם כזה הוא שר הפנים של מדינה מודרנית ושחקן מרכזי בממשלה שלה אור לגויים
  • 10:40
  • 18.01.12

על טפשותו ובורותו של אלי ישי אין ויכוח. צה"ל ללא ספק היה צבא פחות דתי כשיצא למלחמת ששת הימים משהוא היום. אז טרם קמו ישיבות ההסדר וחיילים דתיים שרתו לצד חילונים שלוש שנים. צה"ל לא היה הצבא החלש במזה"ת במלחמת ששת הימים, ואיני בטוחה שהאלופים במטכ"ל וטייסי חיל האויר שהשמידו את רוב מטוסי חיל האוויר המצרי התפללו "שמונה עשרה" לפני היציאה למשימה. אני חוששת שצה"ל דווקא נחלש כשחוד החנית שלו עבר מבני ההתישבות העובדת לבני ההתנחלויות, ומלחמת לבנון השנייה היא הוכחה להדלדלותו המורלית.
מה שמקומם ובלתי נסבל הוא שאדם מוגבל כאלי ישי עומד בראש משרד הפנים הממרר את חייהם של ישראלים רבים וממלא תפקיד מרכזי בקואליציה של נתניהו.

45 חרדים לשלומנו מילואימניק גאה
  • 10:41
  • 18.01.12

"לומדי התורה יצילו את העם היהודי ממדינות ערב"
ואת כיסו של אלי ישי אשר דואג לממן זאת מכיסנו

46 לפני אלי ישי היה אריה דרעי וצריך לבחור מי מהם טוב יותר העילוי
  • 10:42
  • 18.01.12

דרעי פיקח אבל גנב. אלי ישי אידיוט אבל עד עתה לא גנב דבר. שני הכוכבים האלה הומלכו ע"י הרב עובדיה יוסף. מצטער, זה מה שיש.

47 מיהו שיודע לדבר מה אלוהים רוצה או לא רוצה שמיל
  • 10:43
  • 18.01.12

האם אלי ישי יודע שבין ההורוגים היו חילים וקצינים חובשי כיפות שיצאו למלחמה מתוך אמונה באלוהי ישראל ובצדקת הדרך. האם התפילות של הציבור של אלי ישי מגיעות לשמים ומתקבלות שם טוב יותר מאילו של חילי צה"ל.
אלי ישי איש קטן ולא שר במדינת ישראל.כל מופעי האימים והידיעה מה אלוהים רוצה או לא רוצה זו איוולת ורשעות.
מזל שלנו שעדין לא כולם חושבים כמהו וכמו אותם אנשים אותם הוא מיצג שהם פרזיטים (לא כולם) העוסקים בעושק הקופה הציבורית ואי מטילת חלק במאמץ האזרחי והצבאי שאליו נדרשים אזרחי המדינה.
אלי ישי אתה גורם נזק ומקומך לא בממשלת ישראל

48 דרעי, הוא כשל תמרה
  • 10:45
  • 18.01.12

מפני שאלפים כמוך לא היו שם כדי להלחם - אלא מילמלו תהילים מתחת לשמיכה!

49 צריך גם תפילה וגם מלחמה אבי
  • 10:46
  • 18.01.12

יעקב שנלחם עם עשיו הכין את עצמו גם לתפילה וגם למלחמה די לכל הקיצונים משני הצדדים צריך גם צבא וגם תורה שמגינה על עם ישראל

50 מסובבים את הדת איך שנוח להם יניב המגניב
  • 10:47
  • 18.01.12

וכמה דתיים שכן יתפללו מתו במלחמות ישראל?????????
ואם זה המצב אז אולי נמקם את הישיבות על הגבול במקום בני ברק וירושלים

51 אבל ההצלחה של אלי ישי בשריפה בכרמל למשל הגיעה רק מאמונה גדולה בשם שי
  • 10:52
  • 18.01.12

ומ1999 הוא ממש הצליח להביא את בוחריו למקום חדש של שגשוג והצלחה בעזרת הרמת העיניים לבורא עולם והידיים אל קומבינות תקציביות שנאמר 'כוחי ועוצם ידי'

52 בחייאת  (לת) שרה
  • 10:54
  • 18.01.12

53 אלי ישי עדיין בתפקידו כי החילונים לא התפללו לסילוקו ג המודאג
  • 10:55
  • 18.01.12

מסקנה: לקצץ בצורה דרסטית בתקציב הבטחון. להפסיק לרכוש מטוסים, טנקים, משחתות, וטילים ולהפסיק להתאמן. במקום כל אלה לבנות בתי כנסת ולספק לכל החיילים תפילין, טליתות וסידורי תפילה ולחיילות ספרי תהילים וחצאיות ארוכות ומטפחות לכיסוי שער ראשן. במקום אימונים יקדישו החיילים את זמנם לתפילה לקב"ה. בתקציב שיתפנה אפשר לממן עוד ישיבות עם עשרות אלפי תלמידים שיעסקו רוב הזמן בתפילה לבורא עולם למען נצחונו של עם ישראל על אויביו. בזמן שנותר יעסקו מצילי העם בפרו ורבו כדי שמושיענו ירבו כחול אשר על שפת הים לרוב וגם אלה יקדישו את זמנם לתפילה. ובא לציון גואל.

54 בחייאת שרה
  • 10:57
  • 18.01.12

מילה שקשורה לדת, וכולם קופצים. למה לעזאזל זה שווה כתבה בעיתון?? משעמם לכם? תמצאו דברים מעניינים לכתוב עליהם ותעזבו את חופש הדת והפולחן בשלווה.

55 צריך לומר את האמת. ש"ס היא מפלגת המטומטמים. בוחרים מטומטמים, נבחרים מטומטמים. העובדה שכבר 30 שנה הם מציגים את עצמם כחרדים מזרחיים היתה צריכה מזמן להוביל לתביעת דיבה ייצוגית מצד כל שאר החרדים וכל שאר המזרחיים.  (לת) דג קר
  • 11:03
  • 18.01.12

56 תפילות ישראל
  • 11:11
  • 18.01.12

חשבתי שיש מי שמתפלל בשביל כולם .

57 שהם בטחו בך מר ישי? האמינו במשרד שבאחריותך ובסוף מצאו את עצמם מתים! ומה יגידו סוהרי השב"ס
  • 11:11
  • 18.01.12

איזה חצוף הבן אדם הזה!!!!
גורם לאנשים למות ועוד מוציא אנשים אחרים מהקבר...
איזה מזוכיזים שאנחנו נותנים לשפל כזה להיות חלק ממערכת ייצוג העם שלנו.

58 אינני מחבב את ישי (בלשון המעטה) אך הכותרת מעוותת במכוון את דבריו איתן
  • 11:11
  • 18.01.12

תוכן דבריו (גם אם לא מטרתם) מובנות ומקובלות גם על דעתו של אדם חילוני.
יהירות וזחיחות (ואי אפשר להתכחש לקיומן בצה"ל ובהנהגה מאז ששת הימים) הן מתכון לכישלון לעומתן ענווה והכרת במגבלות הכח הן קריטיות לצורך הכרת המציאות בכלל וניצחון על אויב בפרט.

59 כמה מחבריך השתתפו במלחמות אלה במקום רק להתפלל?  (לת) י
  • 11:11
  • 18.01.12

60 אלי ישי מעצבן אתכם? מצביע אור
  • 11:12
  • 18.01.12

האם אתם מעוניינים לדחוף, סוף סוף, את החרדים למעגל העבודה ושיפסיקו לקבל קצבאות ותשלומי העברה סכומי עתק, על חשבונכם? אם כן אז הריצו בבקשה חיפוש בגוגל על מפלגת אור.

מפלגת אור מבקשת לקדם הפרדת הדת מהמדינה. מעין שינוי 2. בניגוד ליאיר לפיד, מפלגת אור לא מנסה להתנחמד. היא אומרת, דוגרי בפנים, את מה שצריך לעשות.

בימים אלה התנועה עורכת חוגי בית. אתם מוזמנים להגיע ולהתעניין.

אנשים - אתם צריכים לעשות את העבודה. אף אחד לא יעשה אותה בשבילכם. מי שלא מוכן להתאמץ בבחירות שלא יתלונן אם החרדים כן מוכנים ושהם חיים על חשבונו. קצב הריבוי הטבעי פועל נגדנו. סליחה על השפה, אם אתם לא תזיזו את התחת אז בעוד 15 שנה אתם תהיו מיעוט בקלפי. הכדור אצלכם חילונים יקרים שלי.

61 אני לא איזה מאמין גדול , אבל .... ברק
  • 11:13
  • 18.01.12

עם עובדות לא מתכווחים , ששת הימים היה נס
ומלחמת לבנון 2 , זה גם נס איך לא קרענו אותם

  •   באמת? עם עובדות לא מתווכחים? אורי
    • 13:39
    • 18.01.12

    אז באיזה צה"ל היה אחוז דתיים יותר גבוה -- צה"ל של מלחמת ששת הימים, או צה"ל של מלחמת לבנון השנייה? (אני לא יודע מה התשובה -- אבל אני משער שבצה"ל מודל 2006 היו הרבה יותר דתיים מאשר בצה"ל מודל 1967. ואם אני צודק, הרי שלפי ההגיון של אלי ישי, חילוניות עדיפה על דתיות בכל הנוגע לנצחון צבאי).

62 שר יקר, שכחת פרט קטן אך חשוב - במלחמת ששת הימים החרדים היו מיעוט! האמת העירומה
  • 11:20
  • 18.01.12

עצוב לראות איך משפטים כאלו אפילו לא הופכים לכותרות בכל עיתון!!!

שר יקר, מי שלחמו במלחמת ששת הימים היו ציונים אוהבי הארץ, לא חרדים, ולא מתנחלים! הלוחמים באותה תקופה האמינו בסולידריות הקיימת בין אדם לחברו.
דבריך מלבים שנאה, ומראים את הבורות הקיימת בקרב המגזר החרדי. במקום להתפלל תתרמו לחברה ואל תפוררו אותה!

אתה פשוט בושה! ובושה יותר גדולה שביבי נותן לזה יד!

63 מתאים לי לחלוטין יניב גל
  • 11:27
  • 18.01.12

נעשה רוטציה, ככה שב-5 השנים הקרובות החברה האלה (לומדי התורה) יילכו לצבא ולעבודה ויצילו את העם היהודי, ואני אשב ללמוד על חשבונם; וב-5 השנים שלאחר מכן אחזור למילואים ואממן אותם כשהם לומדים בכולל (כמו שממילא קיים היום בכל השנים).

64 מסכים איתו... נועם
  • 11:27
  • 18.01.12

אני מסכים איתו... בפעם הבאה שיש מלחמה או מבצע אני ממליץ לשלוח לחזית, ככוח חלוץ, כמה עשרות אלפי חרדים או ש"סניקים. אם אלי ישי צודק אז ננצח ואם הוא טועה אז גם ננצח.

65 מסכן, מאז השריפה בכרמל התבלעה דעתו  (לת) ממ
  • 11:30
  • 18.01.12

66 היהדות אינה דת שלכם, האלוהים אינכם מאמינים. מה באתם לגנוב את פלאסטין מאיתנו.  (לת) אחמד
  • 11:30
  • 18.01.12

67 ישי ולמה ר' עקיבא משפחתו ו24000 תלמידיו נהרגו בידי הרומאים? ראובן גרפיט
  • 11:34
  • 18.01.12

ולמה 10 הרוגי מלכות ? ולמה אלפי ישובים יהודים (מעל 1000 רק בארץ ישראל) ובתפוצות כולל בבית הכנסת המפואר באלכסנדריה נמחקו במרד השני ובמרד התפוצות? ולמה מרכז יהודי קבליסטי במרוקו ,לפני כמה עשרות שנים בלבד באמצע התפילה , על מקובליו וספרי התורה נבלע באדמה ברעידת אדמה מקומית?
שלא נזכיר תקופות מימינו של הפרעות באירופה, בארצות ערב, שואה ועוד.
אבל העיקר שהנהגת ש"ס הצליחה למצב עצמה להתעשר ולזכות באלפי משרות ציבוריות.

68 אוי, באיזה אלוהים רשע מאמין השר הנכבד  (לת) איןאלוהים
  • 11:38
  • 18.01.12

69 לכל המגיבים המשמיצים את אלי ישי, במקום לאו_ן על המקלדת, קומו ועשו מעשה!  (לת) אופיר
  • 11:42
  • 18.01.12

70 קיבלתי מברק מבני ז"ל שמבקש לקפד ראשו של החלאה הזה!!! ולסתום את פיו!!!  (לת) אב שכול
  • 11:42
  • 18.01.12

71 ואדם זה הוא שר בממשלת ישראל רונן
  • 11:45
  • 18.01.12

לא יאמן כי יסופר, רק כך ניתן לומר על התבטאות אומללה זו.
במידה וישי לא יתנצל , עליו להיות מפוטר מהממשלה לאלתר.

72 אלה שריך ישראל ! ישעיהו גולדפלד
  • 11:45
  • 18.01.12

אם הוא אכן אמר את הדברים , הם אוויליים ופרימיטיביים.

73 טיפש נשאר טיפש שושי
  • 11:49
  • 18.01.12

לשמוע שטויות כאלה מפי אנשים שמנהלים מדינה ...................

74 חילונים להתעורר בקרוב תסבלו כמונו, להתאחד ואת החושך לגרש.  (לת) חילוני בית שמש
  • 11:51
  • 18.01.12

75 אלוהים לא מעודד מלחמה !!  (לת) גאק
  • 11:51
  • 18.01.12

76 I guess Ishai knows what he is talking, since he probably talked the other day with god about the reasons SHAS has less voters - due to less people there who pray and more who talk bullshit  (לת) Moshe
  • 11:52
  • 18.01.12

77 שר במדינת ישראל יהושע
  • 11:53
  • 18.01.12

איזה גאווה.
אם זה לא היה עצוב כל כך זה יכל להיות מצחיק כפי שארץ נהדרת מציגים את המצב.

78 ואנחנו בשנת בצורת רז
  • 11:53
  • 18.01.12

כי לא רקדנו את ריקוד הגשם האינדיאני

79 שר ישי צודק הראיה שאף אחד מבני הרב עובדיה וחבריו לא קרבי שסניק לשעבר
  • 11:53
  • 18.01.12

נציגי ש"ס מציפים את הצבא ואת המרחב החילוני באלפי פקחי משגיחי כשרות, רבנים,דיינים, עובדי מועצות דתיות. אתם תלחמו ואנו נגב את הכסף הציבורי ונחלק משרות דירות לחברי הנהגת ש"ס.

80 שמשפחות חללי מלחמת לבנון השנייה ייתבעו אותו על לשון הרע לא טיפש
  • 11:54
  • 18.01.12

חוצפה

81 ברור שתפילות עוזרות. בשואה זה עבד מצויין. נדב
  • 11:55
  • 18.01.12

שישה מיליון מבני עמנו נטבחו בידי הנאצים. הם בטח לא התפללו מספיק. נכון אלי ישי? או שפשוט "התיאוריה המדעית" שלך לא תקפה לגבי כל מיליוני החרדים ממזרח אירופה שנטבחו למרות התפילות.

82 מאיפה הוא מבין בזה?  (לת) חייל
  • 11:57
  • 18.01.12

83 ליצן פתטי בוזגלו
  • 12:00
  • 18.01.12

ליצן פתטי - יש ציבור שעלול להאמין לכל דבר שטות שהוא משחרר.

84 הייתי בקרבות ששת הימים בגיזרת התעלה, ביחידת התו"לרים של הצנחנים, ואני מבטיח לך, אדוני השר, שאף לא בדל תפילה עלתה על שפתי ושפתי חברי  (לת) שוקי שוקי
  • 12:00
  • 18.01.12

85 אם היה ראש ממשלה רציני- הוא היה מפטר אותו מייד !!!  (לת) יוסריאן
  • 12:00
  • 18.01.12

86 חריידיס צאו להלחם חארות גבי
  • 12:01
  • 18.01.12

צא מזה אין אלהים ליהודים יש אמונה לבני האדם

87 בזכות הנופלים אבי
  • 12:03
  • 18.01.12

אלי ישי עצוב מאוד מה שאתה אומר ועצוב יותר מה שאתה חושב בינו שנפלו במלחמת לבנון השנייה ובינהם בני עידו לא נפל בגלל שהוא לא התפלל הוא נפל בגלל ניהול כושל של אנשים כמוך שנהם מהמובלים בפוליטקה ונתמכים בקבלת החלטות רק של רבנים שלא מבנים כלום פשוט בושה וחוסר כבוד,אגב אלי ישי יחד עם בני נפל בחור דתי מאוד הוא התפלל כול יום אבל זה גם לא עזר מול מטומטמים שישבים בממשלה ולא בצבא.

88 כמה טיפשות ובערות באדם אחד ו
  • 12:04
  • 18.01.12

צריך למסמר למשק דת הפרימיטיב הזה את הפה

89 אין לנו עתיד כאן אם כת החשוכים האפלים האלה ימשיכו להיות בשלטון  (לת) מתפלל לאלוהים שיעזור להיפטר מהם ואין מענה
  • 12:04
  • 18.01.12

90 ברור. גם לפני שבעים שנה לומדי התורה הצילו את העם היהודי. דני היימן
  • 12:04
  • 18.01.12

שידחפו את היהוה שלהם!

91 אם אלי ישי היה יודע כמה הוא מטומטם, הוא היה נבהל מעצמו!  (לת) אלוהים
  • 12:05
  • 18.01.12

92 צודק, יש לשחרר מיד את כל החילוניים שעוד נשארו מהצבא  (לת) צבא העם
  • 12:05
  • 18.01.12

93 bizayon shel sar .habita vemiad, veyafa shaa kodem  (לת) doomed country
  • 12:05
  • 18.01.12

94 "וכי ידיו של משה... הבת ימי הנודד
  • 12:07
  • 18.01.12

עושות מלחמה או ידיו שוברות מלחמה אלא כל זמן שהיו ישראל מסתכלין כלפי מעלן ומכוונין את ליבם לאביהם שבשמיים היו מתגברין ואם לאו היו נופלים".

במלחמת ששת הימים הסתכלו החיילים על מטוסי חיל האוויר שחיסלו את מטוסי האוייב על הקרקע והופ... ניצחו! צודק, אלי ישי!

95 נו, יופי. מה חדש? אשרי המאמין. אוסף כזה של קשקושים נשמע מדי פעם מכיוון ש"ס וראשיה. הבעיה היא, שהם מתעקשים להחיל אותו על גם עלי ועל כל מי שמאמין או לא מאמין אחרת. הדמוקרטיה לא תיפול מאוסף של קשקושים, אבל היא תיפול אם יהיה בידיו כוח פוליטי גדול.  (לת) ואז מה יהיה?
  • 12:07
  • 18.01.12

96 שר החושך אזרח פשוט
  • 12:08
  • 18.01.12

גם את אסון הרכבת ליד מושב הבונים, שייכו ב שס לאי שמירת השבת ב פ"ת.רק אנשים חשוכים, עם מוח מעוות, יכולים לחלל את שם השם.יתכן והקדוש ברוך הוא, שלח לנו את אלי ישי, כעונש כבד על כל חטאותינו.

97 היהודים מתו בשואה כי התפללו בנוסח אשכנז במקום בנוסח ספרד  (לת) מרן החרטטן
  • 12:10
  • 18.01.12

98 כפי שאני רואה אתם שונאים שנאת מוות את דת ישראל, ולא רק את הדתיים. מלומד
  • 12:12
  • 18.01.12

הערה למערכת: תמשיכו לצנזר את הודעותיי

  •   אין ספק שאתה בעל אבחנה חדה ביותר. נו שוין, אנחנו בהחלט שונאים דת זו שאתם ורבניכם הפכתם לפיגולים. תתמודד!  (לת) בעל מחשבות
    • 12:43
    • 18.01.12

  •   אנחנו שונאים שנאת מוות את מה שעשיתם ליהדות ואת האופן שבו הפכתם אותה למסחרה מבזה את היהדות אנחנו אוהבים וגם את האנשים המאמינים  (לת) אזרחית עצובה
    • 12:52
    • 18.01.12

  •   אל תסתיר את איוולתך מאחורי שנאת הדתיים ודת ישראל. דת ישראל ראויה לפירושים טובים יותר מאלה של המנוולים החיים בינינו.  (לת) הזקן
    • 13:33
    • 18.01.12

  •   תמיד יש איזה נמוך מצח שבמקום לנסות קצת הגיון - זורק "הכל בגלל שאתם שונאים את..." - ביבי/אלהים/ מזרחיים/וכו' וכו'. ויש גם כאלה שמקשיבים לו. בעצם טוב שיש אחד כזה - רוב הקוראים מבינים את הטפשות בדבריו.  (לת) "פלורליזם", יעני
    • 13:51
    • 18.01.12

  •   למלומד: לא שונאים את דת ישראל ולא את הדתיים. אבל בזים למי שעושה את התורה קרדום לחפור בו; נוטרים למי שמשתמש באמונתו להפקת טובות הנאה; ונדים לטיפש. פרט לכך - איש באמונתו יחיה.  (לת) דג קר
    • 14:20
    • 18.01.12

  •   למלומד דודי
    • 14:21
    • 18.01.12

    מיום שהפכו את האמונה למקצוע לא נשארו מאמינים רק דתיים מלומדים שתולים תמונות של רבנים ומשתחווים להם כאילו היו אלוהים חיים

99 אפילו האיראנים לא מדברים ככה  (לת) מי משלם לאלי ישי?
  • 12:13
  • 18.01.12

100 יש תקווה. ישי, אם אתה מבטיח שתפילה עושה את העבודה, נסגור את צהל.  (לת) אדם
  • 12:21
  • 18.01.12

101 הוא צודק ! אף בחור ישיבה שמתפלל ולומד כל היום לא נהרג במלחמה ! זאת עובדה ! נהפוך כולנו לתלמידי ישיבות וננצל ! החרדים ואמונותיהם יביאו סוף לציונות ולמדינה שלנו
  • 12:22
  • 18.01.12

מצד שני אלי ישי ודומיו מעולם לא הבינו שדתם, כמו כל הדתות האחרות, הם אוסף של אמונות טפלות רובן ילדותיות למדי. אפשר היה לחשוב שבמאה ה 21 יגיע סוף למיני הדתות ועובדי אלילים למיניהם אבל זה לא קורה. מאז שחר ההסטוריה גרמו הדתות הללו להשאיר את תומכיהם באפילה ומנעו קידמה כלכלית ואנושית. כל זה במקרה הטוב. במקרה הרע גרמו הדתות לרצח, גזל והרבה סבל אנושי רק בנימוק ש "האלוהים שלי יותר טוב/גדול/חזק מהאלוהים שלך" זה ימשיך אולי עוד דור או שנים אבל, לדעתי, יום אחד האנושות תתנער מההבלים והאמונות הטפלות שאנשים כמו אלי ישי מייצגים ותפתח לרעיונות ליבראליים ורציונאליים. . . . . יום אחד . .אבל הוא יבוא.

102 הוא בטח התכוון: כי המתפללים לא נלחמו במקום " כי הלוחמים לא התפללו"  (לת) EEB
  • 12:26
  • 18.01.12

103 עמלק! לך מכאן!!  (לת) קפי
  • 12:27
  • 18.01.12

104 אלי ישי ההזוי יוסי
  • 12:34
  • 18.01.12

לאחרונה אמר אלי ישי למה עושים כזה עליהום על החרדים, והוא באמת לא מבין?!!!
נמאסתם, אני והורי שהקימו את הארץ הזאת (ולא אתה מר אלי ישי), נלחם בכל האמצעים הדמוקרטיים שתעופו מכל יכולת להשפיע, כן אני יודע שזה קשה אפילו קשה עד מאד, קוץ בתחת כמוכם קשה להוציא

105 אפס מאופס!  (לת) א.
  • 12:44
  • 18.01.12

106 אם מישהו חושב בבחירות הבאות לשבת בבית ולא להצביע, הנה התשובה ניר
  • 12:44
  • 18.01.12

כמוהו יש הרבה בכנסת החשוכה הזאת וצריך להעיף אותם מהר.

107 הרבנית עובדיה נפטרה גלל שהרב עובדיה לא התפלל מספיק בש"ס לא מתפללים מספיק
  • 12:45
  • 18.01.12

הרבנית עובדיה נפטרה גלל שהרב עובדיה לא התפלל מספיק

108 נורא ואיום כיצד איש חרדי חושב שהכל בידי שמים יש לעשות מעשה
  • 12:45
  • 18.01.12

צריך לאסור אותו עד שיוריד את הכיפה ולגזור לו את הפיאות

109 מלחמות לבנון 2 לא היתה מלחמה קיומית, לכן. ממשלת אולמרט/פרץ הכתיבה תצורת מלחמה בהתאם. לעשות מלחמה עם מינימום הרוגים, הן בצד שלנו, והן בצד האוכלוסיה השיעית. ובנוסף לעשות הרס מסיבי של נדל"ן בלבנון. אפשר היה בקלות להגיע לעשרות אלפי הרוגים, ולהרס מוחלט של התשתיות הכלכליות בלבנון, דלק-חשמל-מים. ע"י שימוש בהפצצות ללא הבחנה, על כל מטרה שהיא, כולל על אוכלוסיה אזרחית שבתוכה פעל חיזבאללה. ואת זה ממשלה אולמרט/פרץ לא רצתה לעשות, אז סמולנים הזויים וכל השאר, תגידו תודה לאולמרט ופרץ ולחלוץ.  (לת) סולו
  • 12:47
  • 18.01.12

110 ישי לא מבין את ההבדל בין מלחמה כוללת לבין מלחמת גרילה יעל
  • 12:51
  • 18.01.12

שבה האוייב מסתתר בקרב אוכלוסייה אזרחית.

111 פאטתי - מדינה הזויה  (לת) ג.
  • 12:55
  • 18.01.12

112 כמה אידיוט בן אדם יכול להיות  (לת) הילה
  • 12:55
  • 18.01.12

113 Zero knowledge Raffi Binehim
  • 12:57
  • 18.01.12

This man did not read and did not ask: can somebody intruduce him to the story of six - days war? And did he no learn, that Tefila a mtzwat - asse is? Situational praying is, in principal "Avoda sara".

114 במלחמת ששת הימים לא היו ישיבות הסדר, היו פחות דתיים, כוללים, רבנים ושאר כלי קודש... ירושלמי
  • 13:00
  • 18.01.12

לשיטתו של אלי ישי ניתן להסיק שאלוהים אינו מחבב דתיים. ואגב, הנ"ל גם בור ועם הארץ. מעולם לא נלחם חייל שלנו נגד "מאות" חיילים. לו היה כך היינו מפסידים את כל המלחמות. אבל, עם ישי ושות בממשלה נגיע גם לזה.

115 תתפכחו:יש להמנע מעירבוב האמונה והאוכלוסיה החרדית אחד העם
  • 13:07
  • 18.01.12

כל פעם ניכשלים מחדש!, אמונה לחוד ובטלנות כיתתייות לחוד,
מאמין ולא מסכים לדבר וחצי דבר ממה שהחרדים מייצגים.
באופן זה אין צורך בהקצנות חסרות תכלית חיונית לחברה

116 יש לי תאוריה אחרת - בששת הימים לא היתה בממשלה מפלגה כמו ש"ס עם שרים כל כך עלובים. זו הסיבה לניצחון...!  (לת) נשרקה
  • 13:08
  • 18.01.12

117 "כנראה שזה בגלל שהמתפללים לא נלחמו"  (לת) גדי
  • 13:27
  • 18.01.12

118 והאיש הבור והמסית הזה הוא שר בכיר בממשלת ישראל נסיון נוסף
  • 13:34
  • 18.01.12

על טפשותו ובורותו של אלי ישי אין ויכוח. צה"ל ללא ספק היה צבא פחות דתי כשיצא למלחמת ששת הימים משהוא היום. אז טרם קמו ישיבות ההסדר וחיילים דתיים שרתו לצד חילונים שלוש שנים. צה"ל לא היה הצבא החלש במזה"ת במלחמת ששת הימים, ואיני בטוחה שהאלופים במטכ"ל וטייסי חיל האויר שהשמידו את רוב מטוסי חיל האוויר המצרי התפללו "שמונה עשרה" לפני היציאה למשימה. אני חוששת שצה"ל דווקא נחלש כשחוד החנית שלו עבר מבני ההתישבות העובדת לבני ההתנחלויות, ומלחמת לבנון השנייה היא הוכחה להדלדלותו המורלית.
מה שמקומם ובלתי נסבל הוא שאדם מוגבל כאלי ישי עומד בראש משרד הפנים הממרר את חייהם של ישראלים רבים וממלא תפקיד מרכזי בקואליציה של נתניהו.

119 הנה עוד סיבה להפריד את הדת מהמדינה יובל
  • 13:57
  • 18.01.12

ובפרט כדי שהמערכת הדמוקרטית בארץ תהיה מונעת מחוקים ומעקרונות דמוקרטיים ולא מעובדי אלילים כדוגמת השר ישי. עלוב נפש.

120 בהנחה שישי צודק גע
  • 14:05
  • 18.01.12

המסקנה המתבקשת היא שהחרדים והדתיים צריכים להתגייס לצבא.

121 You ignorant imbecile!  (לת) Elliot
  • 14:33
  • 18.01.12

122 מטומטמים, תקראו ותבינו למה מתכוון אלי ישי. פקודת יום של מטי הוד 5/6/67 בן הארץ
  • 14:41
  • 18.01.12

במברק ללוחמי חיל האוויר ולצוותי הקרקע ביומה הראשון של מלחמת ששת הימים, כתב מרדכי הוד, מפקד חיל האוויר: "האויב המצרי המשתחץ והמתגרה הניף ידו עלינו לכלותינו. לחיל האוויר - אגרופו הקמוץ של צה"ל - ניתן הצו. המראנו לקרב. החלה החוליה השלישית במלחמתנו לעצמאות וקוממיות במולדתנו ההיסטורית.
"החוט המשולש 1948-1956-1967 לא יינתק.
"שוב חברו עלינו אויבינו מכל עבר.
"רוחם של גיבורי ישראל בכל הדורות תלווה אותנו בקרב. גבורתם בת-האלמוות של לוחמי יהושע בן-נון, גיבורי דוד המלך, המכבים ולוחמי מלחמת הקוממיות ו סיני תשמש לנו מקור ממנו נשאב כוח ותעצומות-רוח להלום באויב המצרי, המאיים על ביטחוננו, עצמאותנו ועתידנו. במיגורו המוחץ, נבטיח שלום וביטחון לנו, לבנינו ולדורות הבאים.
"טוסו, עוטו על האויב, הכו בו עד חורמה.
"השמידו מלתעותיו, הפיצוהו במדבר לכל עבר, למען ישכון עם ישראל לבטח בארצו לדור ודור".
אם מפקד חיל האויר היה נותן פקודה כזאת היום, "הארץ" היה מכריז על חיל האויר כארגון טרור הזוי ומשיחי, והמפקד היה נשלח לאשפוז.
תקראו דברים שכתב בן גוריון - תנו את זה לתלמיד תיכון והוא יגיד שזה נאום של מתנחלים.
רק כדי שתבינו את עומק הבוצה בה אתם שקועים.
בששת הימים עדיין היו מחוברים לתנ"ך, בלבנון השניה לשלמה ארצי. וככה נראה

123 תפילות ואמנות תפלות אחרות מיואש
  • 15:12
  • 18.01.12

חוץ מזה שהם לא התפללו מספיק, הם גם בטח עברו מתחת לסולם, לא הכניסו שום לכיסים, לא ענדו סרט אדום ולא ירקו שלוש פעמים לפני הקרב. אלו הם הדברים הבסיסים ביותר בדרך לכל נצחון.

124 Simply ignore it יעל קפקא
  • 15:20
  • 18.01.12

חשבו: מדוע זה חשוב מה אלי ישי אומר?

125 ואלה משטתחי הקברים בממשלת שקרניהו הנודע  (לת) מוטי
  • 15:24
  • 18.01.12

126 בושה שזהו שר בממשלה - הפקרות מוחלטת נהייתה לנו, די לאפסים, בורים, ולמושחתים  (לת) אנא אנו באים
  • 15:55
  • 18.01.12

127 לא התפללו ולא יתפללו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) ישראלי
  • 16:49
  • 18.01.12

128 אלי ישי עבד כי ימלוך, מנוול בן מנוול, דם החיילים הקדוש ינקום באלי ישי ומשפחתו לדורות!  (לת) ציוני חילוני
  • 17:12
  • 18.01.12

129 אלי ישי צודק. ואני רק שואל אותו בכמה אני יכול לקנות ממנו תפילה (אבל משהו סבבה) בשביל להיות מכוסה?  (לת) mik776
  • 17:34
  • 18.01.12

130 אלי ישי גד
  • 17:36
  • 18.01.12

אלי ישי ,אסון .ביבי .אסון קואליציה שלמה אסון וצרת צרותינו שאין לנו מישהו שיהיה אפילו פחות גרוע.

131 אלי גד
  • 17:39
  • 18.01.12

איזה מזל שאין אלוהים

132 איזה דברי שטות ובלע? ruth
  • 18:29
  • 18.01.12

דברי שטות אלו אינן מכבדות את דובריהם.

133 כבוד השר... רבקה
  • 19:24
  • 18.01.12

ואת זה אמר המומחה הצבאי הגדול, הלוחם המהולל ב....אוהלה של תורה.

134 את הבורות והחושך נגרש - את הדוסים להעלות באש!  (לת) לירוק על אלי ישי
  • 19:50
  • 18.01.12

  •   יש לך נס שאתה לא חרדי. אם היית חרדי מזמן כבר הייתי נעצר על איום ברצח. חיים
    • 10:11
    • 19.01.12

    במדינת התקשורת שוטפת המוח, מותר לרצוח חרדים בגלל דעותיהם שהם בורות וחושך.
    לתפארתך ולתפארת שוטפי מוחך

135 לא להאמין שהאיש הזה הוא שר בממשלה אבל זו לא הבעיה שלו היא שלנו.  (לת) aaaaaa
  • 20:13
  • 18.01.12

136 האיש נבל ברשות תורה. גועל נפש אמא של חייל
  • 20:19
  • 18.01.12

העובדה שהאיש הזה שר בממשלת ישראל היא בושה גדולה. מה תעשו אם נתייאש ובאמת נלך מכאן? מי יגן עליכם אז? מי יפרנס אתכם אז? מי ישלם לפוליטיקאים הקטנים כמו ישי עשרות אלפי שקלים בחודש? מגעיל, מגעיל, מגעיל אותי.

137 והבן של עובדיה חולה מעודף תפילות?  (לת) שאלה
  • 20:21
  • 18.01.12

138 אמרתם כי התפילות שלכם שומרות על העם HMJE
  • 21:11
  • 18.01.12

הצדקתם את השתמטותכם ואמרתם כי התפילות שלכם שומרות על העם. בניסוי אמת שבוצע בלבנון עולה שהתפילות שלכם לא עזרו הרבה לכן תפסיקו להשתמט ולכו להתגייס.

139 מר אלי ישי, רואים שלא עשית צבא רונן
  • 21:15
  • 18.01.12

פרימיטיבי

140 אלי ישי אילנה מושכל
  • 22:02
  • 18.01.12

אלי ישי, על דעותיו, קיבל מקום של כבוד על בימת הפוליטיקה הישראלית. זה לא מחמיא לנו, אבל הוא נבחר ציבור. על מה נלין? מדוע אנחנו כה משתוממים, הוא הרי מייצג את הזרם שמדבר בשם אלהים. יש לו יתרון על הציבור החילוני הנבער מדעת.

141 efo haya elohim eli GDOUD 128
  • 23:52
  • 18.01.12

adon yeshai efo haya elohim she kol am israel haya be bet hakneset BE MILHEMET YOM HAKIPOURIM

142 נושא אני עיני אל השמיים וזועק לאבינו, אל עליון - קח כבר אותו מאיתנו...  (לת) מתפלל בשבילך אלי
  • 03:01
  • 19.01.12

143 תבוסת מלחמת לבנון השניה- אשמת מערכת הביטחון ISRAELIST
  • 07:59
  • 19.01.12

עקב מחדלי מערכת הביטחון,למרות תקציבי עתק שמגיעים אליה היא אינה נותנת את התמורה הצפויה ממנה-נצחונות במערכה,ארגון קיקיוני כמו החיזבלה יכל למערכת הגדולה והשמנה הזאת,כל האחראים לה במלחמה זו התפטרו או פוטרו

144 כל קשר בין האפס הזה לעם בישראל הוא טעות בסיסית מקומו באירן עם החומנים  (לת) gm
  • 08:15
  • 19.01.12

145 אלוהים בשירות החרדים - סיבה ותוצאה מאמין
  • 09:00
  • 19.01.12

אתה שומר מצוות + קרה לך משהו טוב- >ברור! הרי אתה אתה מאמין.

אתה שומר מצוות + קרה לך משהו רע-> אלוהים בוחן אותך/ זה התיקון שלך

אתה לא שומר מצוות + קרה לך משהו רע -> ברור! תתחיל לחזור בתשובה
אתה לא שומר מצוות + קרה לך משהו טוב -> לחיים פה אין משמעות, הם בסך הכל מסדרון לעולם הבא

146 אלה מילים שמתאימות לאחמדיניג'אד להגיד. שר בממשלה שהוא אפס.  (לת) א.ב.
  • 11:45
  • 19.01.12

147 לא מדויק אורי ביתן
  • 18:04
  • 19.01.12

מעולם לא היו מאות חיילים ערבים על כל חייל. בחזית הירדנית היה פחות או יותר שויון גם במלחמת ששת הימים. סוריה לא תקפה מצידה, כך שישראל נלחמה רק בשתי חזיתות.
גם הקביעה שחיילים במלחמת לבנון השניה התפללו פחות - מופרכת. הרי היום יש הרבה יותר חיילים דתיים, חלק גדול מהקצינים דתיים - ב-67 חיילים קרביים רבים היו אתאיסטים, באו מקיבוצים וכו'.
האמת היא שכלל הנפגעים בחודש לחימה בלבנון השניה דומה ליום אחד בששת הימים. מדובר בלחימה מוגבלת בשטח מוגבל. לא היתה בעיה לכבוש שטחים, אבל היות ולא היה צבא סדיר מולנו וזה היה מיבצע מוגבל - הזרקור הופנה אל הנפגעים. בששת הימים היתה לחימה עקובה מדם. והמבחן היה כיבוש שטחים ופגיעה באויב ולא מספר נפגעים.

148 אלי ישי צודק, יש לפרק את צה"ל ולשים את כל בחורי הישיבה על גבולות המדינה.  (לת) אבי
  • 15:09
  • 24.01.12

149 צבועים נמאסתם! החילונים והשדרנים לא מבקשים בשעת אסון על המנטרה,,"צריך להתפלל" המילה תפילה לא סתם באה לעולם,,כן תפילות עוזרות ויש הוכחות,,ןאתחנן ל-ה' בעת ההיא לאמר"!!!  (לת) מה קרה שהכתבה מתמשכת!!
  • 12:58
  • 01.02.12

150 תפילות הדתיים מצילות אותנו? רותי
  • 20:54
  • 01.02.12

אני רוצה לראות את הגיבורים האלה בזמן התקפה ערבית או נפילת פצצת אטום קטנה וכו' מי הציל את היהודים בשואה? איפא היה אז אלוהים שאליו הם מתפללים?