המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

רה"מ התערב בתוכנית הדיור של אטיאס, אך לא כלל סעיף על כושר השתכרות

בלשכת נתניהו זעמו על הענקת יתרון לחרדים והחליטו לתעדף יוצאי צבא. עם זאת, סעיף המחלוקת העיקרי נותר, ובישראל ביתנו מתנגדים גם לנוסח החדש

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יובל שטייניץ התערבו בתוכניתו של שר השיכון והבינוי אריאל אטיאס, והקריטריונים לזכאות לדיור ציבורי לטובת מי ששרתו בצה"ל או ביצעו שרות לאומי ישתנו. עם זאת, נתניהו בחר שלא התייחס גם לאחר התערבותו למחלוקת העיקרית עם סיעת ישראל ביתנו, הנוגעת לנושא מיצוי כושר ההשתכרות שלא הוכלל בתוכניתו של אטיאס. סיעתו של שר החוץ אביגדור ליברמן צפויה להתנגד להסכם גם במתכונתנו הנוכחית.

אחת מההמלצות המרכזיות של ועדת טרכטנברג היתה שתנאי הסף לתוכנית הדיור יהיה ששני בני הזוג במשפחה יעבדו בהיקף משותף של 125% משרה. אטיאס התעלם מדרישה זו כשהציג את תוכניתו במסיבת עיתונאים ביום רביעי האחרון. נתניהו לא היה בסוד פרטי התוכנית, והיא עוררה זעם בלשכת ראש הממשלה, אך הסעיף הנוגע לכושר ההשתכרות, כאמור, לא הוזכר שוב גם היום.

מלשכתו של נתניהו נמסר כי הזכאות של מי ששרתו בצבא או בשירות לאומי לדיור ציבורי תגדל ב-50%, ומאידך קריטריון שנות הנשואים בזכאות לדיור ציבורי יופחת מ-10 שנים ל-7 שנים. בנוסף, תוקם ועדה, בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר, שתוודא כי ההטבות בזכאות לדיור תגענה לכלל הציבור, ולא רק לציבור החרדי.

בנימין נתניהו ואריאל אטיאס
בנימין נתניהו ואריאל אטיאס. צילום: תומר אפלבאום

עשו לנו לייק לקבלת מיטב הכתבות והעדכונים ישירות לפייסבוק שלכם

במקביל הודיע היום משרד האוצר כי השר יובל שטייניץ הגיע להסכמה עם אטיאס, כי הניקוד לקריטריון של משרתי הצבא והשירות הלאומי במכרזים של מחיר למשתכן, יגדל ב–50%. בנוסף ל–20 נקודות שיינתנו לגבר על שירות צבאי, יינתנו עוד 10 נקודות על שירות צבאי או לאומי של בת הזוג. כך יגדל הקריטריון למשרתי הצבא ושירות לאומי לכדי 30 נקודות.

שר האוצר פנה בסוף השבוע לשר אטיאס וליועץ משפטי לממשלה, עו"ד יהודה וינשטיין, וקיבל את הסכמתם להגדלת היתרון למשרתים בצבא ובשירות הלאומי. בהצעה שהעלה שר השיכון בשבוע שעבר, הקריטריונים נחלקו באופן הבא: משרתי צבא קיבלו 15 נקודות, משרתים במילואים – 5 נקודות, ותק נישואין – 80 נקודות.

על פי ההצעה החדשה של שר האוצר - הקריטריונים יחולקו באופן הבא: משרתים בצבא יקבלו 15 נקודות, משרתים במילואים 5 נקודות ונשים ששרתו בצבא או שעשו שירות לאומי יקבלו 10 נקודות, ותק נישואים – 70 נקודות.

מקואליציית הארגונים החברתיים "שותפות שראקה" נמסר: "העדפת יוצאי צבא בהענקת דיור בר השגה היא עוד דרך להפלות את הערבים אזרחי ישראל, שממילא מהווים את המיעוט העני ביותר בישראל".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מה עם נשים שעושות מילואים?  (לת) עדי
  • 12:12
  • 30.01.12

02 "הבה נוציא עז אחת בינתיים,לאט ביבי באזנו של אטיאס,נרגיע את ההמון הזועם..." סמי מפ"ת
  • 12:15
  • 30.01.12

אבל,"ההמון הזועם" ממשיך להיות זועם והוא גם מתחיל לקבל שכל,ונקווה שביבי ועדת מרעיו תשלם את המחיר.
חברים,זה מה שאנו צריכים בעת הזאת-לקבל שכל ולהתעשת,לפני שאנו מפסידים בנוק-אאוט לתמיד.

03 מחיר פוליטי זעום עבור כותרת מפרגנת למהלך מזעזע  (לת) ענת
  • 12:18
  • 30.01.12

04 מה לנו ולשטות זהו? ותק נישואים?
  • 12:19
  • 30.01.12

ומה עם יכולת ההשתכות?

יורים מעל התורן למראית עין ואז מציגים תיקון מסלול לכאורה.

עד מתי יתן ביבי לחרדים, להכתיב את כל צעדיו והחלטותיו על חשבון ציבור משלמי המסים?

05 גם אם אתה ואישתך שניכם שרתת בצבא ואתם שניכם עושים מילואים אבל התחתנתם לפני שנה אתה נחשב פחות ממי שהתחתן שההתגייסת ועדיין
  • 12:20
  • 30.01.12

מעניין מי מרוויח?

06 השקרים, המניפולציות, התככים, אוזלת היד, הפשלות............  (לת) עד מתי?
  • 12:20
  • 30.01.12

07 למה נשים שמשרתות בצבא מקבלות פחות נקודות?  (לת) הדיוט
  • 12:21
  • 30.01.12

  •   כי זו מדינה יהודית!  (לת) ברוך שעשני גבר
    • 12:40
    • 30.01.12

  •   אכן, חצוף וגזעני. מה אם רק האשה שרתה בצבא ? אשה שוה פחות
    • 12:53
    • 30.01.12

    "20 נקודות שיינתנו לגבר על שירות צבאי, יינתנו עוד 10 נקודות על שירות צבאי או לאומי של בת הזוג."
    מדוע אשה ששרתה בצבא שוה פחות מגבר ? ולמה "עוד" ? מה אם רק האשה שרתה בצבא ?
    הפתרון הקודם היה מעוות, עכשיו פתרון מעוות אחר. מי המוח השובניסטי-גזעני שהוגה את העיוותים האלה ?

  •   5 נקודות לשנת שירות  (לת) פרגמט
    • 13:00
    • 30.01.12

  •   נכון, היו צריכים לעשות הבדלה לפי קרבי-לא קרבי, לא לפי מין. זה פשוט בלתי יאמן.  (לת) רקאני
    • 13:06
    • 30.01.12

  •   כי נשים מקומן בבית - לפי החרדים המבטיחטם את שלטון ביבי.  (לת) המזכיר
    • 14:00
    • 30.01.12

  •   כי זו מדינה סקסיסטית אם גבר מופלה לרעה ומשרת 50% יותר, וממשיך לעשות מילואים גם אחרי החתונה/הריון ראשון. אה, וכי לגברים יש 10 שנים פחות מנשים לחיות בפנסיה  (לת) קצינה עדיין משרתת פחות מגבר
    • 16:49
    • 30.01.12

08 זה שהניקוד הולך קצת יותר בכיוון הנכון (לא לגמרי) זה עדיין לא פותר את הבעיה שאין מספיק דיור ציבורי ש.דן
  • 12:21
  • 30.01.12

בכל מקרה במתכונת הנוכחית רק מעטים יהנו מזה כי ההיקף של הפרויקט מצומצם מאוד.
חייבים להרחיב את הפרויקט במאות אחוזים כדי לתת פתרון אמיתי לדור הצעיר בישראל.

09 ביבי - אתה מוכר אותנו בזול לחרדים. לא נשכח את זה בבחירות  (לת) גיא
  • 12:24
  • 30.01.12

  •   מוכר - זה לקבל משהו תמורת דבר מה ששייך לך. כאן אין מכירה. החרדים אינם נותנים דבר תמורת "מכירת" המדינה, השייכת למוכר (החילונים)  (לת) תיקון קל
    • 13:46
    • 30.01.12

  •   ביום הבחירות הגואליציה הקיימת תנצח: 25% ליכוד +20% דתיים + 16% ליברמן ואיחוד לאומי  (לת) המזכיר
    • 14:02
    • 30.01.12

10 נמאס מהממשלה שדואגת רק לחרדים. גם הקריטריונים החדשים מעוותים לטובת החרדים  (לת) רני
  • 12:27
  • 30.01.12

11 מה יש לומר - מהפכה של ממש.  (לת) דג קר
  • 12:27
  • 30.01.12

12 יופי לנו אז עכשיו 30 נקודות...זה צריך להיות רק למשרתים בצבא איה
  • 12:29
  • 30.01.12

תנאי לקבלת ניקוד זה שרות בצבא ואח"כ שיהיה ניקוד

13 מה לגבי מספר ילדים במשפחה?  (לת) gh
  • 12:33
  • 30.01.12

14 ע ב ו ד ה ! ! ! נדב מירושלים
  • 12:40
  • 30.01.12

מה קרה לקריטריון של השתכרות? איך זה יכול להיות שמשפחה בה שני בני הזוג אינם עובדים תזכה לתמיכה כספית. המטרה היא לא למנוע מחרדים את הזכאות אלא לעודד אנשים לעבוד בתמורה לקבלת זכאות. לא יתכן שנגדל כאן דור של פרזיטים אשר יזכו למענק ציבורי ללא תמורה (ולא, 3 שנים צבא לא אומרות ששלמנו את חובנו לחברה).

15 איפיון זכאות לפי שירות למדינה שלום
  • 12:40
  • 30.01.12

מדהים שזה התיקון היחיד הקיים.לבן/בת הזוג יש זכות ליהנות ללא תלות.הווה אומר כל שנת שירות מזכה ב-10 נקודות.(אני מודה שלא נכנסתי לעובי הקורה בנוגע למשמעות האמיתית,אולם אני מתכוין ליחסיות).הזכות לניקוד זה תהיה לכל אחד מבני הזוג אשר מלא את חובתו.כמו כן לא ייתכן ששנת נישואים תהיה שוות ערך לשנת שירות,ולכן צריך להפחית את ההשפעה של שנת נישואים יחסית לשנת שירות.או במקביל להעלות את השווי של שנת שירות.

16 זה כוסות רוח למת,בגיל 25 נשווה בין זוגות נשויים: 34 נקודות לזוג ששירת בצבא ונשוי שנתיים, 45 נקודות לזוג חרדי שנשוי 5 שנים. א.ד.
  • 12:51
  • 30.01.12

בזיון

17 איפה בדיוק השינוי? חחחח, עובדים על העם והוא אוכל את זה כמו פרייאר....  (לת) שינוי
  • 12:58
  • 30.01.12

18 למלא חובה ( שירות צבאי 3 שנים זה המדד ) ולהשתכר שכר מינימום *2  (לת) אלכסנדר
  • 12:58
  • 30.01.12

19 600 נקודות, 700 נקודות, אי אפשר לעצור את בקיאותו בתנ''ך. היא נפלאה.  (לת) שלב השאלה הזהה
  • 12:58
  • 30.01.12

20 האטד המושל בנו מעדיף לרושש את עמו מאשר להתעמת עם החרדים  (לת) מתן
  • 13:00
  • 30.01.12

21 בפסקה האחרונה צריך להיות "משרתים בצבא יקבלו 20 נקודות"  (לת) תתקנו בבקשה
  • 13:05
  • 30.01.12

  •   20 נקודות יקבל מי שעשה צבא ומשרת במילואים. מי שלא עושה מילואים יקבל רק 15. ועדיין זה פיות מחצי מאשר מקבל מי שנשוי שבע שנים. כלומר לזוגות צעירים יש עדיין יתרון ברור לחרדים. עובדים עלינו בעיניים.  (לת) זו לא טעות
    • 18:36
    • 30.01.12

22 "משחק הנקודות" לדיור של נתניהו-אטיאס רשום על הקרח. ולא יועילו ההצדקות "אבל היועץ המשפטי אישר". יועץ משפטי לממשלה אינו יכול לתת ידו לאי-שויון חוקתי. בג"צ ביטל בעבר העדפות לא חוקתיות ליוצאי צבא. קורא טקסטים
  • 13:08
  • 30.01.12

זאת ועוד : ההתנהלות של ראש הממשלה מול הזוגות הצעירים ומעמד הביניים ומיסמוס דוח טרכטנברג - דומות באופן מפתיע להתנהלות ראש הממשלה במו"מ המדומה עם הפלסטינים. מבחינתו אין הבדל. גרירת רגלים וספינים הם שם המשחק.

23 עדיין ותק נישואים שווה פי 2 משירות צבאי.  (לת) רקאני
  • 13:08
  • 30.01.12

24 זה ממש לא מספיק ביבי. תבטלו את הקריטריון של שנות נישואין קיטו
  • 13:15
  • 30.01.12

ותוספיו קריטריון של כושר השתכרות, כדי שהמעמד העובד והיצרני יוכל אולי לקנות כאן דירה.

מה כל כך מסובך בזה? ממשלה עלובה ורופסת.

25 ביבי, כרגיל, אלוף באחיזת עיניים: הוצא הקרטיון העיקרי: עבודה! ביבי ממשיך להתחנף לחרדים, על חשבון מי שתורם לחברה  (לת) 333
  • 13:19
  • 30.01.12

26 מילא שאני טמבל, אבל אתם חושבים שכולם כאלה? אחד שלא חושב
  • 13:22
  • 30.01.12

עדיין השארתם את ותק הנישואין ליותר מפי 2 ממי שתורם?
ועוד הורדתם את זה ל 7 שנים, שגם חרדים צעירים יותר יכנסו לקריטריונים?
איפה הגבול לחוצפה עובר? אולי הגיע הזמן להקים גם בגבול הזה גדר. הגבול הזה הרבה יותר פרוץ והרבה יותר מסוכן מזה עם מצריים.
תעבירו כל מה שתרצו מהר. הקדנציה הזו היא האחרונה וממילא הכל יבוטל בקדנציה הבאה.
אה, וגם תכינו סניגורים טובים. נעשה מצעד אשמים בכיכר העיר.

27 "סביבת נתניהו" מה הרדיוס של מנעליו של נתניהו? מה הרדיוס שלה מרגליה של שרה'לה ?  (לת) עדד
  • 13:22
  • 30.01.12

28 שבעים נקודות עבור ותק בנישואין חמש עשרה נקודות למשרתים בצבא ואף נקודה לכושר השתכרות אם זו לא שחיתות מהי שחיתות?  (לת) מסמר חלוד
  • 13:27
  • 30.01.12

29 סה"כ חרדי ממוצע בגיל 30 יזכה להעדפה על פני חילוני ממוצע בגיל 30, למרות שהחרדי הממוצע מזיף בלימודי תורה ותפילות - ראה כישלון ישראל במלחמת לבנון2  (לת) דוביק
  • 13:27
  • 30.01.12

30 ספין פוליטי פשוט משה שינדלר
  • 13:29
  • 30.01.12

אטיאס הציג תוכנית לטובת המגזר החרדי, כך שהבוחרים שלו ידעו מי לטובתם.
ביבי כמובן היה צריך להתערב ולשפר את התוכנית עבור הציבור הכללי וככה שניהם הרוויחו, אטיאס מבוחריו, וביבי מבוחריו.
העצוב הוא שדווקא הציבור הפסיד שוב.

31 הכל הצגה נבובה של שקרניהו - לחרדים יש עדיין יתרון ביבי יסמן של חרדים
  • 13:31
  • 30.01.12

עם חרדי מתחתן בגיל 18
וחילוני בגיל 25
החרדי צובר פור בנקודות ותק נישואין. הכל הצגה נבובה.

32 ללא הבדל גזע ומין-לפחות בשירות צבאי מרים
  • 13:32
  • 30.01.12

למה יש הבדל בין שירות צבאי לגבר ושירות לאשה? ומה אם האשה שירתה שירות קרבי ארוך כמו גבר למה מגיע לה רק 10 נקודות? יש לתת ניקוד מכסילמלי של 40 נקודות לבני זוג ששירתו בצבא או שירות לאומי מקביל.

33 עד מתי נסכים לעבודה בעיניים הזו? שחר
  • 13:35
  • 30.01.12

80 נקודות לנישואים ו25 נקודות לשירות צבאי. הם חושבים שאנחנו מטומטמים???

34 ועדיין לא שיפרתם את המצב לגבי ערבים  (לת) תודה, נשמה,
  • 13:39
  • 30.01.12

35 להוריד כלל את קריטריון הנישואים. מה הקשר? עקרים לא זכאים לדירה?????  (לת) חרד מאטיאס החלקלק
  • 13:43
  • 30.01.12

36 ומה עם רווקים? טובה
  • 13:43
  • 30.01.12

אין כאן את אלמנט חודשי נישואין..אז מה לרווק או רווקה מגיע לקנות דירה והוא למעשה מתקיים רק ממשכורת אחת? היכן הצדק וההגינות?
חוצפה!

37 מה קשורים נישואין לצדק חברתי? יש להוריד את סעיף הנישואין מיד, ולהשאיר רק שירות צבאי וגיל.  (לת) נו באמת
  • 13:45
  • 30.01.12

38 מאחז העיניים שקרניהו השקרניקים
  • 13:51
  • 30.01.12

שוב ביבי עובד על כולם והכלבלב שלו שטייניץ נובח 'הצלחות':-

1. מי שמתחתן בגיל 18 (יח לחופה) ולא הולך לצבא, בגיל 25 יש לו 70 נקודות בגלל ותק בנישואין, הוליד ילדים, לפחות חמישה ילדים בשבע שנים בזכות הקצבאות, כל אותן שנים למד בישיבה לא שילם שכר לימוד ואף קיבל כסף מהישיבה ולא עבד למחייתו יום אחד (ברשמי לא בשחור)
זכאות לדיור היא 100%.

2. מי שמתגייס לצהל משתחרר בגיל 21, מתחיל ללמוד תואר ראשון משלם 50,000 ש"ח בשלוש שנים שכר לימוד, מסיים ללמוד, מתחתן ומגיע לגיל 25 נשוי שנה אחת + ילד אחד. הניקוד שלו 20 נקודות עבור שירות בצהל. עוד 10 נקודות לבת הזוג. ותק של שנה וילד אחד אין ניקוד.
זכאות לדיור 30%.
בגיל 30 וקצת אחרי 5 שנות עבודה יקח משכנתא שתחנוק אותו עד גיל 50.

כמו שנאמר, פראיירים לא מתים רק מתחלפים.

וכמובן שנבחר ביבי

39 זה נקרא לעשות שינוי בהתאם להמלצות טרכטנברג? נתניהו חושב אותנו לפריארים. תשכח מאיתנו!  (לת) ג'נטילי
  • 13:51
  • 30.01.12

40 הזעם יגבר לקראת הבחירות  (לת) ביבי לא קוסם
  • 13:54
  • 30.01.12

41 מה שלא ברור הוא מדוע צריך לערב את היועץ המשפטי בכל ענין. סלקו את עורכי הדין מנהול המדינה!!  (לת) המתרגז
  • 13:56
  • 30.01.12

42 ותק נישואין? מה עם ותק תשלום מיסים?  (לת) ותיקן
  • 13:56
  • 30.01.12

43 ולמי שלא משרת בצבא או בשירות לאומי..... נותן רעיונות....בחינם
  • 13:59
  • 30.01.12

צריך להוריד 20 נקודות......
למה שפעם אחת לא יראו לחרדים שגם החילוניים יכולים להתחכם על חשבונם??....

44 אם חילוני הוא סוג ב', אזי אישה חילונית היא סוג ג' ע
  • 14:11
  • 30.01.12

הקונצנזוס במדינת ישראל קובע שחילונים פחות טובים ופחות שווים לדתיים, מערך שאנו מורגלים אליו היטב. עתה גם ברור שאישה חילונית פחותה עוד יותר: אם נשואה מגיל 12 הרי היא מועדפת על מי ששירתה בצבא כחוק. וממתי שוות שנות שירות צבאי לשנת שירות לאומי? נשים חילוניות שוות פחות מגברים, ועוד פחות מנשים דתיות.

45 הם חושבים שאנחנו מטומטמים - לא קונים את הספין יואב
  • 14:15
  • 30.01.12

עדין שנות נישואים 70 נקודות
צבא 30
ושם דבר בקשר לקושר עבודה
עיתונאים טיפשים מפצצים בכותרות אל כלום

46 תנו לי סיבה אחת טובה למה להישאר בארץ הסיוטית הזאת. ארץ אוכלת יושביה  (לת) חייל משוחרר
  • 14:15
  • 30.01.12

47 מזעזע!!! נילי
  • 14:16
  • 30.01.12

אני אישה ששירתה בצבא 11 שנה, יותר מבעלה. אפשר להבין למה מגיעות לי פחות נקודות? אולי כי הייתי עסוקה בלשרת את המדינה במקום להתחתן בגיל צעיר ולקיים את מצוות פרו ורבו???????

48 עוד ועדה? גיל
  • 14:20
  • 30.01.12

"תוקם ועדה, בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר, שתוודא כי ההטבות בזכאות לדיור תגענה לכלל הציבור, ולא רק לציבור החרדי".
היתה ועדה שקראו לה ועדת טרכטנברג, אשר הציגה את מסקנותיה. האם משהו השתנה מאז שצריך ועדה נוספת? זהו ניסיון שקוף לדחות את ההחלטה עד ישוך זעם. ראש ממשלתנו מוחזק בביצים ע"י ש"ס. רק חבל שאלי ישי לא הפעיל את כל הלחצים שהוא מפעיל עכשיו גם בנוגע לשירותי הכיבוי.

49 ראש הממשלה מר בנימין נתניהו היה הראשון לזהות את חשיבותו של ותק הנישואין ברור
  • 14:33
  • 30.01.12

(השנייה היתה שרה)

50 ללכת שבי אחרי ביבי... חחחחחח
  • 14:37
  • 30.01.12

אנשי ימין העיוורון שלכם אחרי מנהיג הזוי לא ברור. אני באמת לא מצליח להבין איך אתם מתרצים את כול הזגזגים של ביבי וליברמן? איך אתם לא רואים שש"ס בפועל שולטת בממשלה והיא בכלל לא שותפה לשום דבר...
השינוי שביבי עשה - כ ל ו ם

51 אטיאס,למה מי שאינו עובד ואינו עושה שרות לאומי או מקריב את חייו בשרות בצה"ל מגיע לו יותר ממי שמשרת בצה"ל ולאחר מכן עובד כמו חמור ביחד עם לימודים???????? תן לנו הסבר!!! אנחנו לא יכולים להמשיך לסחוב אותכם יותר, אנחנו נחנקים מגודל המשא  (לת) מושחתים עופו הביתה!!!!!!!
  • 14:38
  • 30.01.12

52 האם הטייסות שוות פחות מהטייסים כשזה מגיע לזכאות בדיור?  (לת) טלי
  • 14:46
  • 30.01.12

53 היה צריך להוסיף תנאי ,אין זכות לדיור הציבורי לאדם בריא שמקבל קצבת קיום. רונן
  • 14:47
  • 30.01.12

כל אדם בריא בגופו ובנפשו המקבל קצבת קיום מהמדינה לא יכול לקבל תמיכה נוספת ברכישת דירה.
לא יכול להיות שמדינת ישראל תרכוש עבור החרדים דיור.
שהמגזר החרדי יעבוד לפרנסתו ,או אז הם יהיו זכאים לתמיכה ממשלתית. כל זמן שהם חיים כעלוקות אין לתת להם דירה מהמדינה.

54 בדקו וראו שבני משפחת עובדיה ובכירי שס זכו לסבסוד בדיור ולתעסוקה ציבורית  (לת) שסניק לשעבר
  • 14:49
  • 30.01.12

55 אני לא מבינה אני ובן זוגי עובדים כמו חמורים חרא
  • 15:08
  • 30.01.12

משלמים מס בסכומי עתק בשביל לממן לחרדים הבטלנים דיור בר השגה ואנחנו סוחבים על גבנו משכנתא של מליון ש"ח?

56 כלומר: הוויכוח הוא מי יופלה לרעה: ערבים, חרדים, עניים/מעמד הביניים, נשים, או נכים מן הפח אל הפחת או אל המחבת?
  • 15:29
  • 30.01.12

כלומר לא מדובר ברווחת האזרח או צרכינו - אלא במי יביא יותר יציבות לממשלה הכושלת הזו

57 ביבי היה הראשון דני דהב
  • 15:44
  • 30.01.12

ביבי היה הראשון שזיהה שהחוק לא הוגן והיה הראשון הקים לשכה שזעמה והיה הראשון שעידכן את האחוזים.
סתם כולם מלעיזים ורודפים אותו.
עוד תראו איך הוא יהיה ראש ממשלה גם ב 2050, בעזרת הש"ס.
וכל הכבוד גם לליברמן שהיה הראשון שלא חתם והראשון שגם לא יצא מהממשלה כדי לא להיות הראשון שיעמוד למשפט על כל מעלליו המדהימים.

58 כושר ההשתכרות שלי = צ'ייסר אחד. אלישיב
  • 16:10
  • 30.01.12

האם נגזר עלי לחיות את שארית חיי באוהל דל ברוטשילד ?

59 תלמיד ישיבה מתחיל ב-70 נק וחילוני מילואמיניק ב-30.. תמשיכו להאמין באלוהים
  • 16:13
  • 30.01.12

הצדק בהתגלמותו...

60 אין מה לעשות. לא נלך לצבא ונתחתן במקום. ההוא המרומים יגן עלינו ועל נתניהו גם.  (לת) אוי
  • 16:20
  • 30.01.12

61 אם כל החילונים היו מצביעים זה לא היה קורה ! - לכו לקלפי, לא טוקבקים בן
  • 16:54
  • 30.01.12

שם משפיעים באמת

62 אני יכול להבין את קריטריון הילדים למרות שהוא מוטה לטובת החרדים. אבל מה הקשר לשנות נישואין?? what the $#&%???  (לת) דרור
  • 17:16
  • 30.01.12