מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

שר החינוך סער: נרחיב את הסיורים לחברון לבתי ספר בכל הארץ

על רקע ביטול המפגש בעיר בין תלמידים לאנשי ארגון "שוברים שתיקה", אמר סער כי "אסור שתיווצר אשליה שאפשר לעקור את היהודים מחברון"

שר החינוך גדעון סער, הודיע היום (רביעי) במליאת הכנסת על הרחבת ביקורי תלמידים בחברון ובמערת המכפלה. לדבריו, לאחר שנה של ביצוע הפיילוט, בכוונתו לפעול להרחבת התוכנית "ביקורים בארץ אבות" מעבר למחוז ירושלים, כך שיתאפשר לבתי הספר מכל בארץ להשתתף בה.

"ההיענות ליציאה לסיורים עד כה היא גבוהה, והיא נעשית על ידי בחירת בתי הספר המעוניינים בכך", אמר סער. "יישוב יהודי התקיים בחברון במשך כל השנים, גם כאשר עם ישראל היה בגלות. על פי אמונתנו, יהודים תמיד יחיו בחברון. אסור שתיווצר אשליה בקרב הערבים שניתן יהיה לעקור את היהודים מחברון".

בשבוע שעבר ביטלה המשטרה מפגש של תלמידים עם נציגי ארגון השמאל "שוברים שתיקה" במסגרת סיור שהתקיים בתחילת השבוע בחברון. עו"ד מיכאל ספרד המייצג את הארגון עודכן בטלפון על ידי נציגי המשטרה כי בעקבות "מחול השדים" שנוצר בחברון בשל הפרסום על הסיור ב"הארץ" ולחץ של פעילי ימין, הוחלט על ביטול המפגש.

תלמידים בסיור בחברון בתחילת השבוע
תלמידים בסיור בחברון בתחילת השבוע. צילום: תומר אפלבאום

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

ההחלטה על ביטול המפגש התקבלה חרף טענת הארגון כי הם השיגו את כל האישורים הנדרשים לכך ממשרד החינוך ומהמשטרה. במסגרת הסיור, היו אמורים תלמידי כיתה ח' בבית הספר "התיכון ליד האוניברסיטה" (ליד"ה) בירושלים, להיפגש עם אנשי הארגון, ולהקשיב לאוסף עדויות של חיילים ששירתו בגדה המערבית.

בסופו של דבר התלמידים הגיעו לעיר, לא נפגשו עם אנשי "שוברים שתיקה", אך נתקלו בפרובוקציות מקרב אנשי ימין קיצוני שהפריעו למהלך הסיור. הפעילים התערבו בהסברים של מורי ומפקחי בית הספר. "אתם מעלימים מהם מידע! אתם מסתירים מהם מידע", צעק פעיל הימין איתמר בן גביר, על אנשי בית הספר, מול התלמידים שישבו נדהמים על רצפת מערת המכפלה. "את גברתי תתני לי את הפרטים שלך", פנה למפקחת בית הספר מטעם משרד החינוך, "שגדעון סער ידע איזו הסתה ואיזה דיון אובייקטיבי יש כאן".

יריב אופנהיימר מזכ"ל שלום עכשיו מסר בתגובה כי "זהו אפקט פייגלין. סער מוותר על עקרונותיו על מנת לזכות בעוד כמה מתפקדים בהתנחלויות ומוכן לצורך כך, להקריב שעות לימוד של תלמידי ישראל"‬.

השר גדעון סער (שני משמאל) באירוע לחנוכת שתי שכונות חדשות בהתנחלות הר ברכה, היום
השר גדעון סער (שני משמאל) באירוע לחנוכת שתי שכונות חדשות בהתנחלות הר ברכה, היום. צילום: תומר אפלבאום



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 צריך וחשוב לסייר בכל חלקי ארץ ישראל, אבל הפרובוקציה רק מזיקה ומיותרת  (לת) אדמת אבות, לא כאדמת מריבה
  • 15:44
  • 01.02.12

  •   סער חי באשליות כאילו הכיבוש הכי מבוזבז בתולדות האנושות יחזיק מעמד לאורך זמן כל כולו קנוניה אשכנזית שלא מחזיקה מים ביזבוז על חשבון הפריפריות של ''מדינת כל ענייה הצבועה שחור'' הלבנים בשלטון משתוללים ומבזבזים אבל יום הדין הולך וקרב !!!  (לת) מוני יקים אנטיציוני
    • 18:25
    • 01.02.12

  •   הורים: אל תרשו לילדכם להשתתף בסיורים הפשיסטיים האלו ביוזמת (פלוגות) הסער!! עם ישראל לדורותיו
    • 20:23
    • 01.02.12

    סר החינוך!
    "שר חינוך" שמלמד ילדים לפשוע כלפי מליוני חפים מפשע! בושה למורשת אבותנו!!!

  •   סער כל הכבוד. אבל ליברמן הוא הוא ראש הממשלה הבא  (לת) ליברמן ראש הממשלה הבא. ימני חברתי. לדאוג לאזרחים יהודים במדינה
    • 20:27
    • 01.02.12

02 יישר כוח, סער-סרצ'נקו!  (לת) אבנעזר התלגי
  • 15:45
  • 01.02.12

03 שר חינוק מעולה, כל הכבוד.  (לת) הוגו
  • 15:48
  • 01.02.12

04 סער משכתב את ההיסטוריה - כשהיהודים היו בחברון לא היו יהודים כמעט בשום מקום בארץ הזו שנקראה פלסטין  (לת) דור שביעי בארץ
  • 15:49
  • 01.02.12

05 גדעון סער - אתה לא ראוי לחנך את הילדים שלנו!  (לת) אוהד ירושלמי
  • 15:54
  • 01.02.12

06 הסיורים יתקימו תוך השתקת ארגון "שוברים שתיקה" וחשיפת המבקרים לתעמולה הגזענית הארסית של בן גביר ושות'  (לת) נפתלי אור-נר
  • 15:55
  • 01.02.12

07 אני מבטיח לך אדון סער שבני ובנותי לא יסיירו בשטחים הכבושים  (לת) ליאור
  • 15:56
  • 01.02.12

  •   איזה ילדים וילדות אני בטוח שיש לך 2 חתולים וכלב קוקוספניל  (לת) עופר
    • 18:11
    • 01.02.12

  •   גם בני ונכדי וניני אלא אם כן יוזמנו למפגש פתוח לקהל המקומי באופן שיוויוני  (לת) פלץ
    • 18:13
    • 01.02.12

  •   תלמיד שיסרב ליסוע לבן גביר בחברון,לא יוכל לגשת לבחינות בגרות וגם תוחרם קרן הפנסיה של הוריו(או מה שנותר ממנה אחרי שטופלה בידיהם של החברים של הביב) .  (לת) עדד
    • 20:43
    • 01.02.12

08 האמונה היא שלמה רק עם שקרים ושנאה !!!!!'  (לת) מלח בעיניים
  • 15:59
  • 01.02.12

09 סער, אתה הזוי ברמות. אמא לילדים
  • 16:02
  • 01.02.12

השר סער - אין סיכוי שאסכים לשלוח את הילדים שלי לטיול לחברון. מבחינתי חברון היא משכן לאנשים מרושעים ואטומים, שמעדיפים רגבים על אנשים. שייחנקו להם שם עם קברי אבותיהם, לא תזרע את זרעי הקונצנזוס על הגב של הילדים שלי. ואני מאמינה שלא אהיה היחידה.

10 הבנות שלי לא יבקרו בחברון. אני בעד עקירת היהודים מחברון. ויפה שעה אחת קודם  (לת) Reuven Holzer
  • 16:02
  • 01.02.12

11 ומה עם מחיר השיבה בחברון? למה את זה התלמידים לא ישמעו8? מדוע רק צד אחד  (לת) אמא של תלמיד
  • 16:03
  • 01.02.12

12 סבבה שהילדים יראו את כל החומות והכבישים הנפרדים ליהודים וערבים ואת הוילות למה לא
  • 16:04
  • 01.02.12

של המתנחלים ויבינו הכל

13 Good Kol hakavod to SAAR  (לת) Open ur eyes
  • 16:05
  • 01.02.12

14 הבן שלי לא זמין באותו היום.. עוז
  • 16:09
  • 01.02.12

ולא אני לא שמאלן אני במרכז ופשוט לא מתקבל על הדעת להכניס ילדים לאזור לחימה....כאילו......

15 כדי שלא תהיה אשליה שהם יישארו שם, כדאי לקחת את התלמידים למוזיאון לזכר ישובי גוש קטיף וימית!!!  (לת) איש מפוכח
  • 16:10
  • 01.02.12

16 שמע ישראל! וסער עוד נחשב לאחד המתונים בממשלת הבלהות הזו!!  (לת) ניקו
  • 16:13
  • 01.02.12

  •   כנראה שהמתינות שלו היא אחיזת עיניים, והוא בעצם ליברמן בעור של סער.  (לת) גד
    • 18:08
    • 01.02.12

  •   גד-אין לך מושג כמה אתה צודק. סער כמו ארדן עושים קולות של יענו נאורים, אבל בפועל הם שחורים כמו דנון אקוניס ופאינה. והכל בשם הכסא הפוליטי. חארות חסרי אחריות כאלה המדינה לא ידעה מימיה  (לת) שומר חוק
    • 21:48
    • 01.02.12

  •   מרכיבים משקפיים להזויים ביותר כדי שנחשוב שהם אינטלגנטים ומתונים. גדעון סער = יריב לוין = אלקין ללא משקפיים  (לת) האספסוף בשלטון
    • 08:18
    • 02.02.12

  •   מרכיבים משקפיים להזויים ביותר כדי שנחשוב שהם אינטלגנטים ומתונים. גדעון סער = יריב לוין = אלקין ללא משקפיים  (לת) האספסוף בשלטון
    • 08:19
    • 02.02.12

17 שר חינוך עלאק. פירחח ימני קיצוני. את הבן שלי אתה לא תיקח לחברון. בחיים. ולא לשום מקום בשטחים המוחזקים. לפני זה קודם מפגשים עם נוער ערבי.  (לת) ממשלה של פירחחים בראשות פרחחיהו.
  • 16:15
  • 01.02.12

18 אם אי-פעם לתפישה של "אחריות הורית" הייתה חשיבות, הרי שזו הפעם המורה בן-גביר, המחנך מרזל
  • 16:20
  • 01.02.12

כל הורה רשאי להתיר לילדיו להשתתף בפעילויות שונות, אבל כדאי שידעו בידי מי הם מפקידים את חינוכם של ילדיהם:
תומכיו הנלהבים של רוצח-ההמונים ברך גולדשטיין, הפוגרומצ'יקים היהודים מחברון וקית-ארבע, אנשים שאפילו אלוהים מליט פניו למראם, מרוב בושה.

19 בכל הסכם שלום לא יישאר אף יהודי בחברון. על פי ההיסטוריה מי שייעשה שלום ויפנה את היהודים מחברון יהיה איש ימין אולי ביבי  (לת) איציק המרכז izikhe@gmaul.com
  • 16:28
  • 01.02.12

20 חינוך לפלוגות הסער. בשבוע הבא ילבשו חום?  (לת) בושה
  • 16:29
  • 01.02.12

21 הורים שפויים- אל תשלחו את ילדיכם לשום סיור. החרימו את הלימודים של אדון סער השפן שחכם רק על בתי ספר חילוניים, כי לחרדים הוא לא מעז להכניס בוהן, רק נותן להם את האתנן המגיע להם, ואת הילדים שלכם שולח לחברון ללמוד להיות בריוני גזל דוגמת הימין. זו השואה האמיתית. ולא שום מסעות לפולין. גם לא הסיסמאות של הביבי, שיעשה הכול כדי להפחיד את האם אימא שלכם, כדי שתבחרו בו.  (לת) משפחה ניצולת שואה- בעד החיים, סיום הכיבוש ומשטר דמוקרטי.
  • 16:29
  • 01.02.12

22 מספיק לראות את המיני גדר המפרידה כמו בגרמניה בין יהודים לערבים. זה השיעור באזרחות הכי טוב. שיראו מה יהודים שעוללו לאבותיהם, עושים בדרך אחרת לאחרים.  (לת) אזרח
  • 16:31
  • 01.02.12

  •   אכן, אבל השאלה היא ... פרחח (גשש)
    • 19:01
    • 01.02.12

    אם בדרך מפנים את תשומת לב התלמידים לגדר. הרי אפשר באותו זמן לשיר שירי מולדת.

  •   דמגוגיה בגרוש! יהודיה
    • 21:27
    • 01.02.12

    החומה סביב הגטו או כל סממן אחר שהיה בשואה אינו דומה כלל וכלל למה שקורה היום.
    בגרמניה הדמוניזציה החריפה נגד היהודים נבעה משנאה גרידא, מעיוורון ושטיפת מוח נוסח היטלר שוודאי אינה נראית במחוזותינו! לעומת זאת, הגדר כיום קמה במטרה לצמצם מגע עם הפלסטינים כי מתוכם יוצאים מפגעים ומחבלים! אז נכון שיש לה הרבה בעיות, אבל המטרה הראשונית היא בטחונית. ליהודים בגרמניה היה אסור לעבוד, ללמוד, להסתובב חופשי ברחובות וכו' (כל זאת כמובן לפני הכניסה לגטאות ומשם לרכבות ומשם להשמדה...). תראה לי מקום בו אסור לפלסטיני להסתובב. לעומת זאת, האם יהודי יכול להסתובב בחופשיות ברמאללה? תראה לי אוני' או מכללה שאין בה ערבים. לעומת זאת, האם אוכל להצטרף לאוני' אל קודס? חוששתני שלא. זה לא אומר שאנחנו טלית שכולה תכלת. עשינו טעויות רבות בהתנהלותינו מול הערבים. אבל מה הקשר בינינו לגרמניה הנאצית (חוץ מדמגוגיה ילדותית?).
    ואיך ניתן לומר שחברון זה כיבוש? האם לא הייתה קהילה יהודית ענפה לאורך שנות ההיסטוריה הרבות? האם אתה זוכר כיצד נגדעה? או שמא אתה, כאזרח, פשוט תומך בפוגרומים נגד יהודים?

23 "שר החינוך" גדעון סער רוצה לקבל ציון טוב מבן גביר ו'אם תרצו'. להקיא מהחושך שנהיה לנו כאן.  (לת) ירון לוי
  • 16:32
  • 01.02.12

24 "שר החינוך" גדעון סער רוצה לקבל ציון טוב מבן גביר ו'אם תרצו'. להקיא מהחושך שנהיה לנו כאן  (לת) ירון לוי
  • 16:33
  • 01.02.12

25 להפסיק את הסיורים מעבר לקו הירוק. מה מלמדים את הילדים? כיצד להיות ליסטים?  (לת) להפגיש את התלמידים עם שוברים שתיקה
  • 16:34
  • 01.02.12

26 לא אשלח את ילדי לסיורים בחברון או בשטחים. דנית
  • 16:36
  • 01.02.12

הנרטיב של שר החינוך לא מקובל עלי. לא אשלח את ילדים לסיורים לאומניים בחברון או בשטחים הכבושים שמאורגנים על ידי גורמים קיצוניים. די לשטיפת המוח.

27 המתנחלים יורקים בפניו של סער והוא משתחווה לפניהם ועוד מגביר את טיולי ההשפלה. יריב א.
  • 16:39
  • 01.02.12

על ההורים חובה לאסור על ילדיהם לצאת לסיורים האלו. הורה שלא עושה זאת מכריז שהוא מסכים עם הכיבוש הברוטלי והאכזרי על כל עוולותיו.
חבל ש"שוברים שתיקה" לא הבינו שבדרישתם להשתתף הם עזרו למתנחלים. במיוחד בחברון.
וכן, מר סער. יהודיןם ישבו בחברון. אבל במשך 2.000 שנים זה לא היה תחת הריבונות שלהם. לצעוק עכשו שבגלל התנ"ך יש להם זכות לשלוט בחברון יביא אותך מר סער לספסל הנאשמים בהאג. זו רק שאלה של "מתי". לא "אם". ואתה תרוויח את המעמד הזה ב"כבוד".

28 הורים המתירים לילדיהם לבקר נותנים יד לפאשיזם הישראלי.  (לת) הרשלה
  • 16:39
  • 01.02.12

29 לסיים את הכיבוש. די לפנטזיות שמוכר סער הפודל של ביבי והמתנחבלים, מהרסי הארץ  (לת) אזרח
  • 16:43
  • 01.02.12

30 מה יש ליהודים לחפש בחברון? מעולם לא חיו בה יהודים בעבר, אז מה מחפשים שם? שי
  • 16:46
  • 01.02.12

אברהם אבינו אולי קנה של מערת קבורה. יופי. אבל ז לא אומר שהוא גר שם. מי הולך לגור בבית קברות? חוץ מזה, אברהם הוא אחד מאבות האומה הערבית, נחשב לראשון הנביאים בקוראן. לכן, חברון שייכת לערבים וליהודים אין מה לחפש בה.

  •   אני מתפלא ש"הארץ" מפרסם שטות. פתח ספרים שי של יערי למשל על "מסעות בארץ ישראל" ותמצא לא פחות את [סיר] משה מונטפיורי מבקר בחברון ופוגש שם, נו? נחש! את סבא רבא רבא שלי.  (לת) אלי מייזליש
    • 18:00
    • 01.02.12

  •   לא, יהודים ישבו שם, היו פרעות תרפ"ט, אבל לא הרגשות הלאומיים יקבעו את ישיבת המתנחלים בחברון אלא החוק הבין לאומי, שעל פיו חברון לא שייכת למדינת ישראל.  (לת) אני בשמאל
    • 18:16
    • 01.02.12

31 מערת המחפלה התחרדה. אתם לא רצויים שם  (לת) אבי
  • 16:46
  • 01.02.12

32 מערכת החינוך קורסת, והוא עסוק בליקוק ישבנים.  (לת) רונן
  • 16:51
  • 01.02.12

33 אסור שתיוצר האשליה שישראל היא דמוקרטיה שיש לה עתיד  (לת) יואש המיואש
  • 16:54
  • 01.02.12

34 ביקורי תלמידים בחברון שי רייכשטיין
  • 17:00
  • 01.02.12

אני מציע לשר החינוך להזהר עם ביקורי התלמידים בחברון.הם עוד יגלו את אבלות הכיבוש את הגדרות המפרידות את מזל היורקת ואת איתמר ההומניסט. ואז ישאלו שאלות ולא בטוח שלמוריהם תשובות

35 אני מציע שגדעון סער שר שתעמולה יעבור לגור שמה  (לת) הציוני
  • 17:01
  • 01.02.12

36 שר החינוך מקדם את רעיונות המתנחלים. טוב שיידעו זאת מצביעי הליכוד המתונים. אולי הם יבינו את גודל האסון שבכך.  (לת) קורא מיואש
  • 17:01
  • 01.02.12

37 אסור שתיווצר האשליה כאילו יש פה דמוקרטיה.  (לת) צבי פנחסי
  • 17:02
  • 01.02.12

38 חוצפה !!! שלומי א.
  • 17:08
  • 01.02.12

אדון סער, לא הפקדנו בידיך את ילדינו כדי שתעשה להם שטיפת מוח פוליטית! המתנחלים נמצאים בחברון בניגוד לכל חוק בינלאומי ובניגוד לצורך הדחוף של ישראל בשלום. לא לכך נועדה מערכת החינוך.

39 שהילדים שלך ילכו לחברון  (לת) בן
  • 17:15
  • 01.02.12

40 הילדים שלי יקבלו יום חופש ביום הטיול הלאומני לחברון  (לת) הורה
  • 17:18
  • 01.02.12

41 Saar, this is NOT an illusion, it is a fact. Get used to it  (לת) David
  • 17:28
  • 01.02.12

42 לא אסע עם תלמידי לחברון גם לא בעד הכפלת המשכורת. יש גבול לאחריות של המורים
  • 17:28
  • 01.02.12

השר ימלא את גחמותיו בצורה אחרת ולא על גב המורים והתלמידים. חלפו הימים של "הפקיד הפולני"

43 הדרך היחידה להתנגד לקו המתנחלי-משיחי הזה של שר החינוך היא, שההורים לא ירשו לילדיהם לצאת לסיורים האלה ויתארגנו לקחת אותם לסיורי-מורשת איכותיים אחרים בתוך הקו הירוק.  (לת) חייבים לעשות משהו!
  • 17:28
  • 01.02.12

44 חברון - הכי קרוב (שהגענו) ל'פתרון האחרון'  (לת) אורי כדורי
  • 17:34
  • 01.02.12

45 'ארם נהריים - מאז ומתמיד!'  (לת) אורי כדורי
  • 17:35
  • 01.02.12

46 אין צורך לעקור אף אחד יחזקאל
  • 17:40
  • 01.02.12

הפשיסטים בשם אלוהים יכולים להשאר שם תחת שלטון פלסטיני

  •   הבעיה שהפשיסטים הפלסטינים בשם אלוהים לא כל כך מסכימים לזה.... אללה הוא אכבר!!
    • 19:13
    • 01.02.12

    דין מוחמד בסיף.

    פרטנרים לשלום ולוחמי חופש.............

47 גדעון מה הוא אומר מסביב ייהום
  • 17:40
  • 01.02.12

אמור מעתה: אסור שתיווצר אשלייה כי ייתכן פיתרון מדיני

48 תכיר כל אם עברייה עורך דין טוב בהאג...  (לת) Jonas
  • 17:41
  • 01.02.12

49 אסור שתיווצר אשליה שגדעון סער ישאר במשרד החינוך נטלי
  • 17:42
  • 01.02.12

יש לפעול לסילוקו של הנבער הזה משם ויפה שעה אחת קודם.

50 זה טמטום לשלוח תלמידי בית ספר לסיור במקום כל כך רגיש פוליטית כמו חברון. ע"פ חוק מפאת גילם הצעיר הם לא אמורים להיחשף לתעמולה. אם רוצים לקחת אותם לסיור בחברון שיעשו את זה במסגרת סד"ח בצבא כשהם יהיו חיילים. בינתיים כל עוד הם תלמידי בית ספר אם רוצים לקחת אותם לראות דו-קיום שיקחו אותם לרמלה.  (לת) סתם אחד anmizrahi@gmail.com
  • 17:43
  • 01.02.12

51 נרחיב את הסיורים, נעמיק את הכיבוש, נדכא את הפלשתינים, נשלח את בנינו ובני בנינו להרוס ולחבל - וכמובן להתפלל. הללויה!  (לת) מתושלח
  • 17:46
  • 01.02.12

52 גדעון פלוגות הסער: אסור שתיווצר אשליה שאפשר להמשיך כך לנצח.  (לת) יוצר האשליות
  • 17:47
  • 01.02.12

53 לא רוצים לעקור אותם - מעדיפים להשאירם מעבר לגבול. ערי אבותינו נמצאות בפולין, מרוקו, רוסיה, לוב, רומניה, גרמניה, טורקיה, תימן, יוון ועוד - באלו המקרים שבהם הופיעו קוזקים, הם באו מקרב האוכלוסיה הלא יהודית דווקא, ואילו בחברון הקוזקים הם היהודים - מצב מאוד לא נורמלי  (לת) דני, ירושלים
  • 17:52
  • 01.02.12

  •   מי קבע שהם יהודים? הכיפה הסרוחה על הראש? גם לחמאס יש. הזקן? גם לחמאס יש. הברוטאליות והאמונה שהכל מגיע להם? גם החמאס נוהג כך....  (לת) פלוגות סער יוגנד
    • 08:30
    • 02.02.12

54 מצוין! חינכתי את ילדיי לאהבת אדם ולא לגירוש אברהם אבינו
  • 17:54
  • 01.02.12

אלא שבני יצחק ממשיך את מורשתי וקיבל את ארץ כנען לזרעו. ישמעאל יסתפק בקבלת שאר המזרח התיכון וחיים תחת מרות בני יצחק. ושיפסיק לרצוח! הזהרתי אותו 1000 פעם.

55 Apartheid street Great photo
  • 17:55
  • 01.02.12

The picture says it all
The children get to walk through an apartheid street
This is really a trip into the future of Israel
Not sure why Sa'ar emphasizes the historical aspects of the tour

56 מי שמערער על זכותנו על עיר האבות מערער על זכות קיומנו בארץ ישראל כולה!  (לת) מורשת בית הלחמי
  • 17:59
  • 01.02.12

57 עם שמתכחש לעברו מוחק עתידו במולדתו!  (לת) רויטל גולדפיש
  • 18:05
  • 01.02.12

58 "אסור שתיווצר האשליה שסער שר החינוך" גבריאל
  • 18:05
  • 01.02.12

מדובר בפוליטרוק קטן שממלא את פקודות הפירר שמעליו.

59 איזה חושך בעיניים! פשיסט במסווה ליברל
  • 18:09
  • 01.02.12

באמת יש לדעות הללו רוב במדינה הזאת? ואם כן, מה יש לחילונים שפויים לחפש כאן?

60 שנית מצדה לא תיפול ולתפארת מדינת ישראל הכי יהודית והכי ציונית שהיתה כאן מאז ומעולם. ולעת הזו "טוב שלום בלי ציונות מציונות בלי שלום"  (לת) פלץ
  • 18:10
  • 01.02.12

61 סער חחנך לנו יהודים חדשים משתחוי מצבות ואבנים קדושות  (לת) היהודי החדש
  • 18:13
  • 01.02.12

62 אני את ילדי לא שולח לחברון!!! רצית קרע נוסף בעם - קיבלת  (לת) קורא גם לאחרים
  • 18:20
  • 01.02.12

63 לסער: אסור שתיווצר אשלייה שניתן להמשיך להחזיק בחברון, מבלי להפוך למדינה דו-לאומית או למדינה לא דמוקרטית  (לת) huck
  • 18:33
  • 01.02.12

64 בדפי ההסטוריה ירשם גדעון שר כאחד הגורמים לחזרתנו לגלות אני מורה פוליטי
  • 18:34
  • 01.02.12

גדעון שר,
חדל לעשות הון פוליטי על גבם של תלמידי ישראל.
רצונך להיות ראשממשלה ידוע ומוכר לכל.
השהות בחברון מזיקה ומשחיתה וכל חייל ששרת שם יודע זאת (אולי אינך יודע זאת כיוון שכנראה לא בילית שעות במהלך ארבעה חודשים במחסומים).
בדפי ההיסטוריה תרשם כשר חינוך שהוביל את מדינת ישראל למושחתת ולירידת ישראלים רבים לגלות.
כמורה ומחנך באחד מבתי הספר בירושלים, שמלמד עשרות תלמידים מידי יום אני מבטיח לך שהמסר שיקבלו יהיה הפוך מהמסר שאותו אתה מבקש להעביר-זה יהיה מסר של שלום, פיוס ואנטי כיבוש.

65 אני מורה ואם מורה ואם בישראל
  • 18:36
  • 01.02.12

לא אשלח את ילדי לחברון ולא יכפו עליי לצאת עם תלמידי לחברון, שמישהו שם במערכת רק ינסה...

66 נצמצם את המקןםשאנו מקנים למשרד החינוך בעת חינוך ילדינו  (לת) הורה
  • 18:40
  • 01.02.12

67 יש חשיבות להראות לתלמידים את הפשעים שעושים המתנחלים בחברון רונן
  • 18:40
  • 01.02.12

סער צודק צריך להראות לתלמידים את ההתנהגות הפושעת של המתנחלים.
להראות לאותם שמחר יצטרכו לשרת ולסכן את חייהם בשמירה על עלוקות. לראות איך אותן עלוקות מתנהגים עם הציבור הערבי בשטחים הכבושים.

  •   תגובה ראויה להיקרא במלואה  (לת) שומר חוק
    • 21:57
    • 01.02.12

  •   אתה צודק רונן, אך את זאת סער ימנע ע"י שטיפת מוח של אספסוף הבן גבירים שיחנוק את התלמידים מכל צד וימנע מהם לראות את כל האמת......  (לת) פלוגות סער יוגנד
    • 08:26
    • 02.02.12

  •   כיום אזור כבוש עויין היהודים עד 1929 חיו בהרמוניה עם הערבים ולכן טבחו את עשרות מהם, לדבר רק על היום זה לספר גם כי חברון שטח כבוש בזכות ההתקפה הירדנית על המדינה.  (לת) הפשעים של היום והפשעים של העבר
    • 12:51
    • 02.02.12

68 בשביל מה בכוח? איזה עמדה מטומטמת. מה יש שם לראות? חנויות סגורות של ערבים אופירה
  • 18:40
  • 01.02.12

או תלמידים רועשים וצוחקים ומתנהגים כלפי אלו שגרים שם בעליונות ובשחצנות? פשוט טבעי במצב לא טבעי? חוכמה של סלע.

69 אילו הוא היה חכם .. ואולי הוא באמת כזה? .
  • 18:44
  • 01.02.12

לשיטתו, ההחלטה יוצרת דווקא אנטגוניזם. הציף הבעיה שמריחה רע מאוד ומכל כוון: גם חינוך מטעם, גם גזענות, גם שליחת ילדים לאיזור מלחמה.

גדעון שטורמפיהרר השחור-המחמד שלנו יכול להסתכל על הילדים הקרובים ביותר אליו: הוא הרי שולח את יוצאי חלציו לבתי ספר פרטיים

70 מזל שביתי ניצלה מהצרה הצרורה שנקראת השר צער. צער היה תמיד איש הימין ההזוי  (לת) הוא רק עשה קולות של שפוי.
  • 18:46
  • 01.02.12

71 למי שעדיין לא הבין - כל הליכוד זה פייגלין  (לת) דורון
  • 18:46
  • 01.02.12

72 צילום שווה אלף מילים ערבי מאוכזב מהשכל היהודי
  • 18:47
  • 01.02.12

הפרדה בין ערבים ליהודים בחברון, הפרדה בין נשים לגברים ברחובות ובתחבורה הציבורית והפרדה בין שכל והיגיון מהווים סימני ההיכר של המדינה בעידן של התעוררות האלוהים באזור שלנו. ישראל המברברת על כוח ויכולות דמיוניות בנושא איראן, המערכון המבחיל לפתרון הסכסוך עם הפלסטינים והחשוב מכל הזנחת השכל הישר והזלזול בזולת יובילו להפיכת מדינת ישראל למדינה מזרח תיכונית אמתית. יחי סער מלך ישראל, יחי פוטין ( סליחה ליברמן) מלך ישראל ויחי מנהיגם ביבי מלך המלכים ושימשיכו חיילי אלוהים היהודים והערבים להתרבות ולהבעיר את האיזור.

73 שר החינוך מסתיר את האמת מן התלמידים. יגיעו לצבא בלתי מוכנים.  (לת) שוברים שתיקה הפטריוטים האמיתיים.
  • 18:50
  • 01.02.12

74 מוציאים לנו בכוח את החשק לחיות כאן, חבל. כפר סבא
  • 18:52
  • 01.02.12

כשהבית ריק זה לא משנה אם אתה צודק.

75 אף אחד, אף אחד למעט כחיילים, לא יכניס את ילדי (שלח  (לת) אמיר
  • 19:01
  • 01.02.12

76 לא שולח את הילדים שלי לחברון אזרח ציוני שפוי
  • 19:06
  • 01.02.12

למה לשלוח את הילדים שלי למקומות מסוכנים?
אני לא מוכן.

77 גועל נפש: סער מייצג את המתנחלים, אז מה ההבדל בינו ובין פייגלין?  (לת) ע
  • 19:07
  • 01.02.12

78 דין יו"ש כדין קוסובו, ערש התרבות הסרבית שנקרע מסרביה מפוכח פיקח
  • 19:07
  • 01.02.12

חבל על הכסף, חבל על הזמן ובעיקר חבל על המתים שהוקרבו ויוקרבו

79 אתם נגד חופש הבחירה?! אם בתי ספר רוצים לאפשר טיולים זה מצויין!! מה הבעיה פה? אלי
  • 19:08
  • 01.02.12

האם אין לעם היהודי קשר לחברון?!
אתם רוצים לשכתב את ההיסטוריה?!
מה הבעיה שלכם?
ודרך אגב, אולי בן-גביר מתבטא בצורה לא מכובדת, אבל עצם הכתבה הזו מוכיחה שהוא צודק ואתם מספרים רק מה שמתאים לכם בהיסטוריה ומעלימים פרטים חשובים ומהותיים.

80 אצטדיון ענק מתמלא ראשים איש אל איש נדבק וכולם לשים.... וככל שפחות שמחים כך יותר חוגגים
  • 19:09
  • 01.02.12

אצטדיון ענק מתמלא ראשים
איש אל איש נדבק
וכולם לשים
מסביב נמשך קרנבל אדיר
להקת חמציץ שוב הקליטה שיר
ושרים שרים קרנבל אדיר
עד שלא רואים עד שאין אויר
ותמיד קדושים ותמיד סגולה
מלאי אסון מלאי תפילה
ונדמה לפעמים שאת היום הפשוט
אנחנו הורגים, אנחנו הורגים.

אקורדיון ישן מילל התן
ורועה קטנה שקפאה בזמן
ובכל הגוף מתפשט חזון
והלב זקוף ועכשיו המנון
וטקסים טקסים על כל הר וגיא
כי לעם נבחר אין דקה של פנאי
ותמיד קדושים ותמיד סגולה
מלאי אסון מלאי תפילה
ונדמה לפעמים שאת היום הפשוט
אנחנו הורגים, אנחנו הורגים.

וככל שפחות שמחים
כך יותר חוגגים
ככל שפחות שמחים
כך יותר חוגגים.

האזור מוכה האזור באש
לא תמצא פינה בלי קריין לוחש
מדינה חמה מדינה קטנה
מה צורחים כולם ארבעים שנה
בא עוד יום של חול יום סתמי בכלל
תנו שלא יחלוף עם הפסטיבל
מדינה יפה למה את בוכה
כבר כל כך עצוב מכאב השמחה
ונדמה לפעמים שאת היום הפשוט
אנחנו הורגים, אנחנו הורגים.

וככל שפחות......

ושרים שרים קרנבל אדיר
עד שלא רואים עד שאין אויר
מדינה יפה למה את בוכה
כבר כל כך עצוב מכאב השמחה
ונדמה לפעמים שאת היום הפשוט
אנחנו הורגים, אנחנו הורגים.

81 הילדים יבקרו חברון תוך שירת "שתי גדות לירדן"  (לת) ז. זבוטינסקי
  • 19:14
  • 01.02.12

82 גדעון סער הוא תשובה ציונית גאה לגדעון לוי.  (לת) אליפלט פ. כרמי
  • 19:18
  • 01.02.12

  •   גדעון סער כורת את הענף האחרון עליו יושבת המדינה. לצחצח נעליים לגדעון לוי הוא לא ראוי. הצחקת אותנו על ציונות. למי יש יותרגדול. אתה בטח יודע מי מחפש גאווה- ליימך חסר עמוד שדרה,זה בדיוק סער ואתה כמו כל הימין, שיודעים לעשות רק קולות של אריות, בעודם עכברים קטנים אולי שפנים בגג. ראה איך הציוני שלך לא מעז להיכנס לבתי ספר חרדים, הוא משלם להם, אבל לא מעז להתערב להם בתוכנית הלימודים. בן גביר מנהל אותו. הציונות שאתם מקשקשים כמו אם תרצו- זו מושג שכיבסתם אותו בהרבה שחיתות וגזל, שהרצל לא התכוון לה. אבל אתם אלופים בניכוס מושגים לא לכם. ראה את מולדובה ביתם. בדיוק כמו סער. כמו ביבי. כמו דנון ואקוניס. אין הבדל. מקופחים מקפחים, לא ציונים ולא בטיח. אם היו ציונים היו מחפשים לעשות שלום ולהבטיח לנו עתיד שפוי.  (לת) שומר חוק
    • 22:04
    • 01.02.12

83 מה עם תלמידים דרוזים? גיל
  • 19:25
  • 01.02.12

באיזה חלק של הכביש בחברון הם ילכו, של היהודים או של הערבים? אפשר לשלוח אותם לכביש של הערבים בתור תלמידים, ואז לכביש של היהודים אחרי שהם עולים על מדים..זה רעיון שיכול להעלות את המוטיבציה לשרת, לא?

84 גדעון סער שר החינוך הגרוע בתולדות מדינת ישראל.מתעסק בשטויות ולא במהות אמא ומורה
  • 20:01
  • 01.02.12

כיתות צפופות עם 40 תלמידים,אלימות גוהה הגובה מחיר בכל יום מתלמידים ומורים,בורות בלתי נתפסת,העובדה כי ציוני תלמידים לא נמצאים כאן בקריסה כללית רק בזכות מורים פרטיים.ובמה מתעסק שר החינוך? בלקושש קולות ממחנה פיגלין לפרימרייס? לא מבינה את זה.

85 אופס. הילדים שלי יהין חולים באותו היום. מה חבל. לא יוכלו לחזק את שורשיהם היהודיים בחברון.  (לת) א
  • 20:05
  • 01.02.12

86 דין חברון כדין נצרים אסף
  • 20:23
  • 01.02.12

עצם הנסיון להצדיק מוכיח עד כמה סער מבין שהפינוי בוא יבוא. נסיון לשטוף את המוח לילדי ישראל. סער - תוותר. פינוי המתנחבלים - עכשיו!

87 יש מעט מאד קוראים להארץ, חתך קוראי הארץ עם מעט מאד ילדים, מהיכן צצו כל ה"הורים" המכריזים בגאון שלא ישלחו את ילדיהם לחברון...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 20:28
  • 01.02.12

88 זו ממשלת ימין לכל דבר ועניין. מה אהוד ברק מחפש בה?! ממש להקיא...- בחירות עכשיו שמשון מסיקה, קרית מוצקין
  • 20:29
  • 01.02.12

האמריה הזו ורבות אחרות כמו גם שפיכת המים הזכורה ל"תהילת" עולם לא מפתיעות אף אחד. אז אחת שופכת ואחר סתם מצהיר, אבל זו אותה הגברת. צריך לזכור כי אין זה ראוי ששרים בכירים בממשלה וראש הממשלה בעצמו יצהירו השכם וערב הצהרות קיצוניות מבלי שהעם יומר דברו. על אמירות מפלגות כמו "לעולם לא ניסוג מחברון" ואחרות להיות מובאות להכרעת העם בבחירות. אין סיבה לחכות ויש לפעול בהתאם לאינטרס הציבורי ולא רק בהתאם לחוק האומר כי יש זמן עיד 2013. אה, כמעט שכחתי - בואו נעשה לעצמנו טובה ונעיף מהכנסת, ככה על הדרך, גם את קדימה ונחליף אותה בנבחרי ציבור ראויים לשמם.

89 לשר סער ההזוי - שכח מזה אמא שפויה
  • 20:32
  • 01.02.12

מעולה שאתה מאחד את המרכז עם השמאל הציוני ומוכיח לכולם שממשלת ביבי היא ממשלת ימין קיצונית והזויה. מבחיל ליקוק העכוזים שאתה מבצע בפייגלינים לקראת הבחירות המתקרבות. תודה על ההזדמנות הצפויה לאקטיביזם חינוכי - תאפשר למורים מצפוניים ולתלמידים מצפוניים להימנע מהצטרפות למסעות ההזויים לחברון הפשיסטית. אנשים לא יוכלו להתחמק מהכרעה מצפונית.

90 הילדים שלי נוסעים לחברון רק לכשתקום שם מדינה פלסטינית, ורק עם דרכון, שומע סער?  (לת) לך חפש מי...
  • 20:33
  • 01.02.12

91 אף תלמיד לא יוצא לטיול או סיור בלי הסכמת הוריו. אז על מה המהומה? סער רוצה להבחר ולכן חייב ללקק לקיצונים  (לת) מה קרה?
  • 20:48
  • 01.02.12

92 נו טוב, ממשלה ימנית אמיתית. אסון. מה אהוד ברק מחפש בה?? בחירות עכשיו סתם אחד (אבל אחד שצודק)
  • 21:30
  • 01.02.12

ממשלה אשר נמדיניותה מפלגת כל כך לא יכולה (למרות היבחרותה בהליך של בחירות) להשמיע אמירות מפלגות וקיצוניות כל כך. זה לא תקין כל עוד העם לא אישר את זה, ובפעם האחרונה שהנושא נבדק, בינואר 2009, היו לימין רק 65 חברי כנסת,
כמדומני.
תהיינה תוצאותיהן של בחירות אשר תהיינה, אמירות כגון זו של סער, של נתניהו, ליברמן ושפיכת המים ע"י נציגתו בוועדת החינוך של הכנסת לאחרונה מעלים את הצורך בבדיקה האם לממשלה כזו ולקואליציה כזו יש עדיין אמון מרוב של הציבור. אישית, מסופקני.
ודבר נוסף: אם אפשר, על הדרך, ככה, להוציא עוד מפלגה מן הכנסת ולאדות אותה לחלוטין מן המפה הפוליטית אז כדאי שזו תהיה "קדימה", וזה לא עניין של דעה פוליטית משום שלקדימה למעשה אין דעה פוליטית. זה עניין שקשור לעובדה שמגיע למי שבחר בה שהמפלגה הזו תעשה בעבורו שירות כלשהו גם אם היא באופוזיציה, ואין כלל ספק שהיא לא סיפקה לאיש את הסחורה. אולי זו הסיבה שהח"כים של המפלגה הזו לא באמת מעוניינים בהקדמת הבחירות, כאשר אפילו לליכוד לא ממש אכפת...

93 סבא שלי יליד חברון וילדיי לעולם לא יסירו בה
  • 21:34
  • 01.02.12

בעיר הזו. השאלה היא לא מי גר שם פעם, אלה איך יוצרים מציאות בה כל הילדים הנולדים בישראל ובשטחים יוכלו לחיות חיים טובים- מפנים את השטחים עכשיו. עיר האבות לספרי ההסטוריה, חברון פלסטינית למען העתיד.

  •   משמעות הדבר שצריך לקיים את ה"אמנה הפלשתינית", האומרת כי רק לאלה שהגיעו עד 1917 זכות לחיות בארץ, כל היתר ישובו למדינות מהן באו, אז אתה תישאר וכולנו נשוב?  (לת) אם האבות לספרי ההיסטוריה?
    • 12:46
    • 02.02.12

94 הנה הצעה: הורים שלא יסכימו לשלוח את ילדיהם יועברו לשבוע של קורס מיוחד. מה אתם אומרים? נוע דג רעס
  • 08:06
  • 04.02.12

ככה גם ההורים יקבלו איזה סוג של חינוך לערכים, יהיו לנו אזרחים יהודים נאמנים שיכולים לחשוב בדיוק כמו שצריך ורק כמו שצריך. נקים גם עוד התנחלויות נפלאות ונפנה כמה כפרים ושכונות כי כמובן ההיסטוריה מוכיחה שבל מקום שהיה בו קולוניאליזם היה, הוא תמיד מוצלח: דרא״פ, זימבבווה, אלג׳יר ועוד ועוד. אז הבה לנו, בואו נלמד מההיסטוריה

95 מורים - סרבו ללוות את הטיולים! מנהל
  • 10:42
  • 05.02.12

אף אחד לא יכול לחייב אתכם לצאת מעבר לקו הירווק אם זה נוגד את השקפת עולמכם!

פרוייקטים מיוחדים