המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

רשות ההגירה תודיע היום מי מילדי העובדים הזרים יגורש

על פי הודעת הרשות, מי שבקשתו נדחתה "יתבקש להתארגן ולעזוב את הארץ". עד כה החליט שר הפנים ישי לאשר רק 257 בקשות

כשנה וחצי לאחר שהחלו משפחות העובדים הזרים להגיש בקשות לקבלת מעמד בישראל, תבשר היום לראשונה רשות ההגירה והאוכלוסין לחלק מהמשפחות מי מהן תזכה במעמד ומי תידרש לעזוב.

במרוצת השנה וחצי האחרונות עלה מחזור חדש של ילדים לכיתה א', אבל מחזור זה כבר אינו רשאי להגיש בקשותיו לקבלת מעמד על פי תנאי הסף שקבעה הממשלה. על פי הודעת רשות ההגירה, "מי שבקשתו אושרה יזכה, החל ביום ראשון, לקבל מעמד ותעודת זהות. מי שבקשתו נדחתה כי לא עמד בקריטריונים יתבקש להתארגן ולעזוב את הארץ". עם זאת, ברשות הבהירו כי עובד זר שילדיו לומדים בבית הספר יקבל ארכה עד סוף שנת הלימודים הנוכחית. אז יידרש לצאת את הארץ.

כבר לפני חצי שנה הוגשו לשר הפנים, אלי ישי, המלצות הוועדה הבין-משרדית שהוקמה לצורך קביעת קריטריונים למעמד ילדי עובדים זרים, בדבר אישור הבקשות על פי התנאים שנקבעו.

הוועדה העריכה כי בישראל יש 1,200 ילדי שוהים בלתי חוקיים שיגישו בקשה למעמד וכ-800 מהם יעמדו בקריטריונים. בפועל הוגשו לרשות האוכלוסין וההגירה רק 700 בקשות. עד כה החליט ישי לאשר רק 257 מהן ולדחות 118, בנוסף ל-65 בקשות שנדחו על הסף. ביחס ליתר הבקשות לא גובשה עדיין החלטה. היום יידעו המבקשים מה הוחלט בעניינם.

הפגנה מול מתקן כליאה נגד גירוש ילדי עובדים זרים, אכיון
הפגנה מול מתקן כליאה נגד גירוש ילדי עובדים זרים, אכיון. צילום: דניאל בר און

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

"אלי ישי שוב מוכיח שהוא אלוף זריית החול בעיני הציבור", אמרה אמש רותם אילן מעמותת "ילדים ישראלים". "הרי במקום הילדים הישראלים שיגורשו יאשר ישי הבאה של עשרות אלפי עובדים חדשים".

על פי החלטת הממשלה, מאוגוסט 2010, תעניק המדינה מעמד לילדי שוהים בלתי חוקיים ובני משפחתם העומדים בקריטריונים. ילדים הזכאים למעמד הם אלו ששוהים בישראל לפחות חמש שנים; עולים לכיתה א' או לכיתה גבוהה יותר ביום ההחלטה; שולטים בעברית ונכנסו לישראל לפני גיל 13. מעמד ההורים רלוונטי אף הוא להחלטה: אם ההורים נכנסו לישראל באופן לא חוקי, המשפחה אינה זכאית למעמד.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 למה לאשר בקשות? כל מי שעבר על החוק צריך ללכת. כמו בכל מדינה מתוקנת.  (לת) שלטון החוק הוא לא צחוק.
  • 05:06
  • 15.02.12

  •   בזמן המנדט האנגלי היתה הגירה לא חוקית של יהודים.... חלק מהמהגרים האלה הפכו לשרים, אלופים ושופטים..... אז מה כל כך כואב לקבל לקהילה המיוחסת עוד כמה אלפים?  (לת) פשיסטו דמאצ'ו
    • 08:37
    • 15.02.12

  •   אכן צודק. שלטון החוק הוא לא צחוק. בדיוק כמו שאמרו בגרמניה ובשוויץ  (לת) ישראלי אמיתי
    • 11:56
    • 15.02.12

  •   אולי די כבר עם גרמניה? לכל הזרים האלה יש מדינות משלהם!  (לת) ל.
    • 13:13
    • 15.02.12

  •   לא היתה הגירת יהודים אלא עליית יהודים. העלייה היתה חוקית לחלוטין לפי חוקי עם ישראל. היו אמנם מנובלים שקראו להסגיר עולים יהודים לידי הבריטים , אך מנובלים יש תמיד , גם כאלה שפועלים היום כדי להציף את ארצנו בזרים.  (לת) ד"ר גדעון ארליך
    • 14:13
    • 15.02.12

02 לגרש את כל מהגרי העבודה הלא חוקיים- כולל ילדיהם ! לא ניתן ששלטון החוק יהיה הפקר ! אי אפשר ליצור תקדים שיוביל להגירת עד עשרות אלפים שישתמשו בילדיהם כתירוץ להגירה לא חוקית ! תקדימים חוקיים יוצרים פרצות בחוק שלא ניתן לסגור אח"כ היום "רק" 1000 בעוד עשור 50000 . זה לא שנאת זרים ! זר שרצה להגר מוזמן לפנות לרשיות המתאימות . העובדה שהילדים דוברי עיברית וגדלו פה היא לא עילה לרמיסת החוק. ילדיי יודעים אנגלית וחיו את שנותיהם הראשונות בארה"ב האם זה הופך אותם אוטומטית לתושבים או אזרחים ? התשובה היא לא .וזה למרות שחיינו בארה"ב לפי כל האישורים והחוקים.  (לת) חוק
  • 05:09
  • 15.02.12

  •   אם שלטון החוק הוא לא הפקר איך זה שבג"ץ מורה לפנות התנחלות יולי
    • 05:18
    • 15.02.12

    והיא לא מפונה?????

  •   אתה שייך לעם שואה,שכחת?  (לת) משה
    • 07:49
    • 15.02.12

  •   בג"ץ קבע שבהחלטות השמיניה אינו מתערב כי היא זו הקובעת בעניינים מדיניים/באטונים היא היא הסמכות ולבג"ץ אין עליה סתם קקר
    • 08:10
    • 15.02.12

    והשמינייה החליטה לא לפרק - אז נא

  •   יש לך בעיה עם החוק או אתה פשוט לא אוהב זרים? מה רע בהגירה של אלפים? כי הם לא יהודים? המותר היהודי מהגוי? הגיע הזמן להפריד מדינה מדת ולהפריד מדינה מציונות..  (לת) בראשית כוסברא
    • 08:20
    • 15.02.12

  •   מה כל הקישקושים כאל על החוק? תגידו מה בלב שלכם, יהודים לא רוצים גויים ואשכנזים לא רוצים מזרחיים... זו כל הציונות על רגל אחת..  (לת) חוק שמוק
    • 08:39
    • 15.02.12

  •   אם שלטון החוק אינו הפקר איך בג"ץ מורה בניגוד לחוק לגרש התנחלויות? ד"ר נאוה-ברוכה עמל
    • 08:40
    • 15.02.12

    הבג"ץ כבר רגיל לשחק בחוק ובהיגיון כרצונו.
    שמעתם על ההתבטאות הבג"צית האורוולית שמכנה שקר ועלילה בשם : " עובדה שהיתה נכונה בשעתה " ?

  •   כן הם זכאים לאזרחות מוטי
    • 09:09
    • 15.02.12

    אם ילדיך נולדו על אדמת ארה"ב הם זכאים לאזרחות אמריקאית. בוקר טוב אליהו.

  •   מדובר במשפחות כולל הורים להחזיר לביתם להחזיר לביתם הארץ קורסת  (לת) להחזיר לביתם להחזיר את כולם לביתם אין לנו מים כסף בריאות חינוך בשביל עצמנו המדינה לא יכולה לשאת צרות כל העולם
    • 09:15
    • 15.02.12

  •   סוף סוף קול שפוי המנסה לבקוע בתוך כל הרעש מחריש האוזניים של מקהלת הצבועים  (לת) אליהו
    • 09:34
    • 15.02.12

  •   בג"ץ קבע למעשה שבג"ץ הוא החוק. ולכן אין דבר כזה "בג"ץ מורה בניגוד לחוק" - בג"ץ הוא החוק !!!  (לת) שמעון ברוסטמן -נתניה
    • 10:01
    • 15.02.12

  •   כמו שהוא מורה לפנות עשרות התנחלויות בדואיות בלתי חוקיות והן לא מפונות.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 10:48
    • 15.02.12

  •   פה זה לא ארה"ב. מעבר לזה, בארה"ב רק הילד מקבל אזרחות. אם הוא מתחת לגיל 18, כל המשפחה חוזרת אחר כבוד הביתה, ואחרי גיל 18 הוא יכול לבוא לבד.  (לת) ל.
    • 14:12
    • 15.02.12

03 רק עלי לא כתבו מילה כשהעלו אותי ואת ילדיי על מטוס הביתה עם תום הויזה בחו"ל.  (לת) איה
  • 05:56
  • 15.02.12

04 בעתיד קיימות רק שתי אפשרויות-או שנהוף לתאוקרטיה מוחלטת או שלא נדע היכן לקבור את עצמנו מרוב בושה  (לת) אמנון
  • 06:13
  • 15.02.12

05 אני מחפש למסעדה שלי שוטף כלים יהודי ישראלי.  (לת) מסעדן
  • 06:19
  • 15.02.12

06 יש להחזיר למולדתם את כל מהגרי העבודה הבלתי חוקיים, כולל את עשרות אלפי האתיופים, אריתראים וסודנים המציפים את דרום תל אביב, אילת ושאר ערי ישראל.  (לת) מיכה
  • 06:33
  • 15.02.12

07 התנגדות אורלי
  • 06:42
  • 15.02.12

נורא נורא. מי יתן והחלטות גרועות כאלה ישתנו מהר. מי יתן והשקפת העולם תתרחב ותכיל תכנים של חמלה, אהבת הזולת, הבנה למצוקותיו ועזרה למי שנזקק.

08 חוקים דרקוניים לשם קיומה של מדינת הרוב יהודי אינם צודקים בעליל ודגל שחור מונף מעליהם - ולכן בוא יבוא הקץ לשלטון האוולת היוצר עוולות בסיטונות  (לת) פלץ
  • 06:50
  • 15.02.12

  •   מדינת יהודה נגד מדינת ישראל. אלי ישי והחרדים לא מוכנים יהודה ישראלי
    • 14:40
    • 15.02.12

    שתקום מדינת ישראל, אלא רק מדינת יהודה. הילדים האל ה הם ישראלים- כלומר: משתייכים ללאום הישראלי ואינם יהודים בדתם. כמו אורייה החיתי, דואג האדומי ויתר הגויים שנסתפחו לעם ישראל שרתו בצבא- ובסוף עברו לדת היהודית.
    החרדים לא מכירים אפילו ביהודים שאינם חרדים- לא רק חרדים--- חרדים מן החצר הקטנה המסריחה שלהם. חצר מסריחה אחרת- ביחוד של ספרדים או אשכנזים -- היא לא יהודית-- כולל הילדים-- ואיך הם יקבלוט ילדי גויים? יש לישראל בעיה קשה עם החבורה המפגרת הזאת.

09 רוע לב של יהודי חרד כפליט ממרוקו  (לת) פלץ
  • 06:52
  • 15.02.12

10 אי אפשר להנות מעבודה זרה מבלי לקבל את העובדים הזרים וילדיהם שנולדו באופן טבעי היותר  (לת) פלץ
  • 06:54
  • 15.02.12

11 נקמת ילד קטן  (לת) פלץ
  • 06:54
  • 15.02.12

12 הצגת תמונות ילדים חמודים היא מניפולציה רגשית זולה.העולם השלישי נוהר לכאן,וזה יסתיים בהפיכתנו המהירה(עוד יותר) לעולם שלישי בעצמנו.המדינה הזאת איבדה את הצפון (תרתי משמע) ,וגם את הדרום,ותיכף גם את המרכז סמי מפ"ת
  • 07:28
  • 15.02.12

יש להוציא מכאן בחזרה לארצות מוצאם את רבע מיליון הזרים שנכנסו לכאן,רובם באופן לא חוקי בעליל.
מדינה יהודית ?! לא לזמן רב.

13 גירוש עובדים זרים כואב, אבל הכרחי (הכרחי!) אם אנחנו רוצים לשמור על המדינה שלנו. הניסיון של אירופה המערבית, הכורעת תחת נטל הזרים, מוכיח שזה פשוט לא הולך. אלימות, פשע ולבסוף, התארגנות בגופים חוץ פרלמנטריים ואנטי-ממשלתיים. אנחנו חייבים להגן על עצמנו לפי שיהיה מאוחר מדי--והמועד בו יהיה מאוחר מדי לא רחוק כלל.  (לת) דני, ת"א
  • 07:43
  • 15.02.12

14 ישי יש להקים מיד את רשות העבדים הזרים ויפה שעה אחת קודם - לשם חיזוק העם החרד בארץ הקודש  (לת) פלץ
  • 07:58
  • 15.02.12

15 איש לא מגורש - הם כולם מושבים בשעה טובה למולדתם סתם קקר
  • 08:23
  • 15.02.12

נמאסתם כבר עם דמגוגית הילדים המגורשים.
הילשים יכולים להישאר אם הם רוצים רק את הוריהם מעיפים מפה

16 כותרת שגויה . בכלל לא מדובר על ילדים אלא על משפחות. השימוש ב"ילדים" הוא חלק מלוחמה פסיכולוגית נגד מתנגדי פלישת הזרים לארצנו.  (לת) ארנסט דוידי
  • 08:42
  • 15.02.12

17 להכנס ולקרוא!!!!!!!!! כל אזרחי ישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אלי רונן
  • 08:54
  • 15.02.12

במדינת ישראל שוכבים כספים בערך של למעלה מ15 מיליאד ש"ח שהם של אזרחי המדינה!!! כל ההפרשות שהצטברו לנו ולהורים שלנו מהמשכורות,ואנחנו לא יודעים לאן זה מגיע!! זה לא ייאמן! לאף גורם אין אינטרסט להודיע לנו היכן הכסף ולכן הוא מוגדר ככסף אבוד עד שבעל הכסף ידרוש אותו או מישהו מטעמו!! לפני כ3 חודשים עלתה לאוויר באינטרנט רשימה של למעלה מ200000 אזרחים!!! שיש להם כסף,האתר נקרא לדעתי איילי או משהו דומה. אפשר ללחוץ גם בגוגל: החברה הארצית לאיתור ומימוש זכויות ונכסים! לא לוותר!! הבעיה היחידה היא שכשהרשימה מודיעה לך ששם המשפחה או ת.ז שלך מופיעים,אז אתה נדרש לשלם אגרה לפי מה שאני יודע של 47 ש"ח. בכל מקרה כדאי לכולנו לנסות ולבדוק גם להורינו אולי יש!!! לא לוותר!! מי שיכול שינסה גם להפיץ..בהצלחה,אלי רונן,כפר סבא.

18 למה ההטעייה? יהוידע
  • 08:59
  • 15.02.12

לא מגרשים ילדים! מגרשים שוהים בלתי חוקיים!

19 יוציאו אותנו מחבר עמים thomas braitbart
  • 09:09
  • 15.02.12

אנחנו אם אוגנדה ושאר זיבלוני העולם

20 אזרחי ישראל להכנס!!!!!!!!!!! חובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אלי רונן
  • 09:09
  • 15.02.12

במדינת ישראל שוכבים כספים בערך של למעלה מ15 מיליאד ש"ח שהם של אזרחי המדינה!!! כל ההפרשות שהצטברו לנו ולהורים שלנו מהמשכורות,ואנחנו לא יודעים לאן זה מגיע!! זה לא ייאמן! לאף גורם אין אינטרסט להודיע לנו היכן הכסף ולכן הוא מוגדר ככסף אבוד עד שבעל הכסף ידרוש אותו או מישהו מטעמו!! לפני כ3 חודשים עלתה לאוויר באינטרנט רשימה של למעלה מ200000 אזרחים!!! שיש להם כסף,האתר נקרא לדעתי איילי או משהו דומה. אפשר ללחוץ גם בגוגל: החברה הארצית לאיתור ומימוש זכויות ונכסים! לא לוותר!! הבעיה היחידה היא שכשהרשימה מודיעה לך ששם המשפחה או ת.ז שלך מופיעים,אז אתה נדרש לשלם אגרה לפי מה שאני יודע של 47 ש"ח. בכל מקרה כדאי לכולנו לנסות ולבדוק גם להורינו אולי יש!!! לא לוותר!! מי שיכול שינסה גם להפיץ..בהצלחה,אלי רונן,כפר סבא.

21 כמה שיותר זרים יותר טוב לישראל כמדינת כל אזרחייה .  (לת) חתול רחוב
  • 09:12
  • 15.02.12

22 כל אזרחי ישראל להכנס!!!!!!!!!!!! שערורייה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אלי רונן
  • 09:19
  • 15.02.12

במדינת ישראל שוכבים כספים בערך של למעלה מ15 מיליאד ש"ח שהם של אזרחי המדינה!!! כל ההפרשות שהצטברו לנו ולהורים שלנו מהמשכורות,ואנחנו לא יודעים לאן זה מגיע!! זה לא ייאמן! לאף גורם אין אינטרסט להודיע לנו היכן הכסף ולכן הוא מוגדר ככסף אבוד עד שבעל הכסף ידרוש אותו או מישהו מטעמו!! לפני כ3 חודשים עלתה לאוויר באינטרנט רשימה של למעלה מ200000 אזרחים!!! שיש להם כסף,האתר נקרא לדעתי איילי או משהו דומה. אפשר ללחוץ גם בגוגל: החברה הארצית לאיתור ומימוש זכויות ונכסים! לא לוותר!! הבעיה היחידה היא שכשהרשימה מודיעה לך ששם המשפחה או ת.ז שלך מופיעים,אז אתה נדרש לשלם אגרה לפי מה שאני יודע של 47 ש"ח. בכל מקרה כדאי לכולנו לנסות ולבדוק גם להורינו אולי יש!!! לא לוותר!! מי שיכול שינסה גם להפיץ..בהצלחה,אלי רונן,כפר סבא.

23 תעצרו ת'גירוש מפגרים!! the dude
  • 09:21
  • 15.02.12

עוד מעט יהיה רוב של דוסים ומוסלמים קיצונים ששונאים אותנו, הייתי מחליף כל אחד מהם בעובד "זר". כולנו בני אדם וכולנו מקומיים לכדוה"א רק יש אלה המעדיפים לשנוא ויש את אלה שיודעים לאהוב ולתת.
אף אחד לא אמר שעכשיו צריך לתת לכולם לבוא לארץ ולקבל אזרחות. אבל אנחנו הבאנו אותם לארץ, העבדנו אותם בפרך במשך תק' ארוכה, ואנחנו מופתעים שהם עשו ילדים שלחו אותם לביה"ס כאן ועכשיו הם כבר מעדיפים לגדל אותם כאן מאשר במדינת עולם שלישי.

24 המלחמה של אוסף הצבועים המצומק שבתקשורת היא אווילות וטפשות אנטי ציונית. אתם פשוט רוצים לגמור את מדינת היהודים!  (לת) אבי
  • 09:32
  • 15.02.12

25 אין על טלילה!  (לת) איש
  • 09:34
  • 15.02.12

26 ניצול ציני למרות העובדה שהגיעו רק לעבוד בישראל,,,,  (לת) רק בדמוקרטיה הישראלית מאפשרים,מישהו אמר חוק.......
  • 09:39
  • 15.02.12

27 כ-80 מסתננים בלתי חוקיים מקרן אפריקה. מניפולטיבים ומסוכנים ברמה המיידית לחברה ולמדינה. יש להיפרד מהם להחזירם למדינותיהם באופן המהיר ביותר...800 הילדים המעורים היטב בארץ, אינם הבעיה..  (לת) א/א
  • 09:41
  • 15.02.12

28 ילדים תמימים שאהבים את הארץ א א
  • 09:50
  • 15.02.12

בל נשכח כי ילדי העובדים הזרים (שלא כמו הפליטים) הם האחריות שלנו. שהרי אנו הזמנו את הוריהם לפה והיינו צריכים לצפות את שיקרה. מדובר בבני אדם ולא בעצמים

  •   הם יסיימו צבא, יגלו כמה אנחנו "אוהבים" אותם, וכבר לא יאהבו יותר את הארץ. ו"האחריות שלנו"? האחריות היא של ההורים שלהם. הם זרים, לא נחותים. מינימום אחריות הורית. מינימום!  (לת) ל.
    • 10:26
    • 15.02.12

  •   פליטים זה לא בני אדם? מי שלא יהודי יחשב לתת-אדם  (לת) ב ב ב ב ב
    • 10:37
    • 15.02.12

  •   נכון. ולכן יש לבצע את תהליך ההעברה בחיבוק ובתמיכה, ברגישות ובנחישות....  (לת) אלי
    • 11:35
    • 15.02.12

29 לגרש את כל הזרים ואת הילדים שלהם בהקדם!!! מה קורה עם גירוש הסודנים?  (לת) אזרח
  • 10:01
  • 15.02.12

  •   בזמן המנדט הבריטי היתה הגירה לא חוקית של יהודים לפלסטין.... מה שמענין זה החוק או השמוק שלא עבר טיפול של מוהל? ואם החוק היה מתיר להם לישאר גם אז הייתם מתים להעיף אותם מכאן. מענין למה שנאו את היהודים בכל מקום...  (לת) מיונז
    • 10:35
    • 15.02.12

  •   הגירה לא-חוקית לפלשתינה? כי הבריטים שינו על דעת עצמם את המנדט ואת ההצהרה שעמדה מאחוריו.  (לת) ל.
    • 14:14
    • 15.02.12

30 בשם תאוות-בצע והומניות מזוייפת הורסים לילדים האלה את החיים. ל.
  • 10:11
  • 15.02.12

ההורים נמצאים כאן בניגוד לחוק. כל חומר-הניקוי שבעולם ושום מכבסת-מילים לא יוכלו לנקות את הכתם המוסרי הזה. מדובר באנשים נחותים מוסרית. אנשים שידעו כי הם עוברים על חוקיה של מדינה זרה אליה הגיעו, וזה פשוט לא עניין אותם. אז קודם כל, רצוי שנדע מי הם האזרחים החדשים: אנשים שאין להם טיפת כבוד למדינת ישראל. מי שחולק, שישאל את עצמו אם הוא היה עובר ביודעין על חוקי מדינה אליה היה מגיע. וכאילו בכדי להוסיף חטא על פשע, הזרים האלה עוד עשו ילדים, ע"מ להשתמש בהם כקלף נגד הגרוש. אי-אפשר שלא לרחם על הילדים הללו, שאלה הוריהם. עם הורים כאלה, מי צריך שונאים.

ואיך אפשר בלי השטות הרגילה של רותם אילן, שבאמת כבר צריכה להתחיל לגוון. מילא שטויות, אבל אותה שטות כל הזמן? אין שום קשר בין הילדים האלה לעובדים הזרים. נכון, צריך להפסיק להביא עובדים זרים, אבל הזרים באים, עובדים וחוזרים הביתה. הישרים ביניהם, זאת אומרת. העבריינים עושים ילדים ונשארים. ומה זאת אומרת במקום? למה, הילדים האלה יוצאים לעבוד? כמה שטויות אפשר לפלוט? שמישהו כבר ייקח אותה לשיחה ויסביר לה שלדברים שהיא אומרת יש בעיה קלה עם המציאות, ההיגיון והשכל הישר.

הילדים שינצחו הם הילדים שיזכו לחזור הביתה. רק תמים חושב שהילדים האלה יזכו פה לחיים טובים. אם מישהו פספס את הטענות התמידיות של הערבים, אז הנה הגיעו טענות האתיופים. לא משכירים להם דירות. אוי, גם לזוג חד-מיני לא השכירו דירה בת"א. אז לזרים האלה כן ישכירו? הרי כשהילדים האלה יגדלו, הם ירצו להיות כמו כולם. לא לגור רק בדרום ת"א. לא לעבוד בניקיון. אבל הם "לא משלנו", ואז נראה איפה ישכירו להם דירות. ואם בלאו-הכי צריך להעסיק אותם עם כל התנאים הסוציאלים, אז כבר עדיף להעסיק "משלנו". וזה, אגב, נכון לגבי יהודים וערבים כאחד.

אם כבר תנאים סוציאלים. עכשיו ההורים יקבלו מעמד. מתוקף המעמד ינבע שהם צריכים להתחיל לשלם מיסים. מתוקף המעמד גם ינבע שאי-אפשר יותר להעסיק אותם בשחור. ואם צריך לשלם תנאים סוציאלים, למה שמישהו יעסיק אותם? אם ישראלי וזר עם אזרחות עולים אותו דבר, למה לא להעסיק ישראלי? ועכשיו, מאיפה יביאו הזרים כסף למיסים שהם צריכים לשלם, כשכבר אף-אחד לא יעסיק אותם?

ככה זה כשעוברים על החוק. בסוף משלמים את המחיר. זה לא יקרה היום, ולא יקרה מחר, אבל בסוף ביזוי מדינת ישראל ידביק את הזרים. סתם הורסים לילדים האלה את החיים. ממש סתם. במקום להיות אזרחים נאמנים במדינותיהם, הם יהיו שנואים בישראל. הרי הציבור כבר הבהיר "לא רוצים אותם כאן!". למה מישהו חושב שיהיה להם טוב?

31 ואיזה פשע עשו ילדי גוש קטיף או ילדי מגרון?????????  (לת) חני
  • 10:25
  • 15.02.12

32 אין פלא ש"אבירי שלטון החוק" תומכים באיזרוח של מסתננים בלתי חוקיים לישראל.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 10:39
  • 15.02.12

33 חחח... "רק" 37% של בקשות שוהים עבריינים בלתי חוקיים אושרו....  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 10:44
  • 15.02.12

34 הבנתם...בעוד חצי שנה,"יתבקשו" המועמדים לגירוש להתכונן לעזוב את ישראל,ועד ש"ההכנות" יסתיימו,תפתח שנת הלימודים הבאה,ונראה את שר הפנים "מחציף את פניו" מול התקשורת השמאלנית,ומגרש את העבריינים...  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 10:46
  • 15.02.12

35 גדול!! מושיע האומה. Kinderrein . הוא רק יצטרך לשכנע את רכבת ישראל להוסיף קרונות להסעת בקר ולהאריך את מסילת הברזל לדרפור.  (לת) יוסלה
  • 11:18
  • 15.02.12

36 השמאל והתקשורת מנהלים קמפיין להכשרת הגירה של זרים לישראל והתאקלמותם כאן  (לת) עד לאן נגיע?
  • 11:27
  • 15.02.12

37 זה לא גירוש, זה פינוי!!!! אלי
  • 11:34
  • 15.02.12

תפסיקו לכנות את ההעברה של העובדים הלא חוקיים בשמות הזויים וקיצוניים, מדובר על העברה שלהם, או אם תרצו - התנתקות....

38 הגיע הזמן לשים אחת ולתמיד סוף מוחלט להצפת ישראל בעשרות אלפי מוסלמים מסודן שמגיעים לכאן מדי שנה דרך הגבול הפרוץ עם מצרים  (לת) הופכים אותנו בהדרגה למדינה ערבית
  • 11:34
  • 15.02.12

39 נחישות ורגישות זה שם הסיפור!!!!  (לת) אלי
  • 11:35
  • 15.02.12

40 כמו במדינה הנאורה, ארה"ב צריך להחזיר אותם לארצם ומיד ואת כולם שלמה
  • 12:17
  • 15.02.12

כאילו זה סוף העולם ואין להם איפה לחיות. יש להם מדינות ויכולים בכיף לחיות שם עם כל משפחתם.

41 Pellets of poison is flooding they rivers / and black is the color when non is the number  (לת) Bob Dilen
  • 12:53
  • 15.02.12

42 מסכנים הילדים שישארו פה. ל.
  • 13:20
  • 15.02.12

במדינה שבה כולם מתלוננים על אפלייה, איזה סיכוי יש לילדים האלה? בואו נהיה מציאותיים. רובם לומדים בביאליק-רוגוזין והירדן. חממות. מה יקרה אם יעברו בי"ס? מה יקרה אחרי שישתחררו מהצבא? שישאלו את הערבים והאתיופים איך זה מרגיש.

וההורים? בואו נתעלם מהעובדה שמדובר בעבריינים. בואו נתעלם מהעובדה שהאזרחים החדשים לא שמים *** על חוקי מדינת ישראל (אחרת כבר היו עוזבים מזמן, כשפגה הויזה). בואו נשאל את עצמנו איפה הם הולכים לעבוד, בכדי שיהיה להם כסף לשלם את המיסים שעכשיו, כאזרחים, הם יהיו חייבים לשלם. הרי עד עכשיו העסיקו אותם בשחור. בלי מיסים, בלי תנאים סוציאלים, בלי כלום. עכשיו יצטרכו לשלם להם כמו לכל ישראלי, אז מה הטעם להעסיק אותם? וזה לא שיש להם איזושהי הכשרה. או במילים אחרות, ביטוח לאומי.

ושרותם אילן תתחיל להקשיב לעצמה. מה הקשר בין הילדים לבין העובדים הזרים? הילדים האלה עובדים? לא. אז איך "במקום", לכל הרוחות?

43 סלקציה בילדים של הזרים העבדים? סמי אלקיים
  • 14:53
  • 15.02.12

המשך דור העבדים של מדינת ישראל???

44 שכל מדינה, איליה גרשו העובדים ,תסגור שעריה או תזרוק מארצה ישראלים לזכור
  • 15:08
  • 15.02.12

שמציפים מדינות ובהרבה מקרים מוצאים שם עבודה !

45 צריך לגרש איזי גור
  • 17:14
  • 15.02.12

בהחלט. צריך לגרש ולא לדחות אפילו ברגע. הם גורמים נזק עצום למדינה.
והכוונה היא לאלי ישי, ולשטנייץ, ולמציעי הצעות החוק הפשיסטיות ולמתנכלים לדמוקרטיה והההופכים את מדינת היהודים למצורעת בעני העולם ומגרשי הילדים וכל הגועלים- כ ו ל ל ם

פרוייקטים מיוחדים