מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

לעיתונאית ערבייה נמאס: לא מסכימה ש"אל על" ישפילו אותי

יארא משעור, בתו של העיתונאי לוטפי משעור, ויתרה על טיסה ממילאנו לישראל ושוקלת לתבוע את חברת התעופה: "עברתי בידוק פוגעני, הרגשתי שאנסו אותי"

תלונות של אזרחים ערבים על בידוק משפיל בידי מאבטחים לפני עלייה למטוס, הן בנתב"ג והן במקומות אחרים ברחבי העולם, הפכו להיות ריטואל שחוזר על עצמו, כשבכל פעם הסיפור משתנה מבחינת הפרטים, אולם לא במהות. המכנה המשותף של כל האירועים הוא "הרגשה של השפלה ותחושה של חדירה לפרטיות אך ורק בשל היותך ערבי".

חלק מאותם אזרחים, או קורבנות הבידוק כמו שהם מגדירים את עצמם, מבליגים לאחר שמביעים שאט נפש ותרעומת מול אנשי הבידוק. חלק מגלגלים את הסיפור עד לפתחו של בית המשפט, ואחרים מציפים את הסוגיה לתקשורת, בתקווה היא תבוא על פתרונה. בחברת התעופה הלאומית ורשות שדות התעופה מבטיחים כבר שנים שהבידוק יהיה אחיד לכולם.

יארא משעור, בתו של העיתונאי הערבי-ישראלי המנוח לוטפי משעור, עורכת המגזין "לילק" היוצא לאור בנצרת, הגיעה ביום שני השבוע לשדה התעופה במילאנו שבאיטליה יחד עם גיסה וקרוב משפחה נוסף, כדי לעלות על טיסה של "אל על" לישראל. בעקבות חוויותיה בשדה התעופה, היא ויתרה על הטיסה באל-על, וכעת היא שוקלת לתבוע את חברת התעופה.

"בשדה התעופה במילאנו הגענו לנקודת הבידוק של 'אל על', שממוקמת בקצה של שדה התעופה", היא מספרת. "ברגע שקלטו שאנחנו ערבים ישר הפרידו אותנו משאר הנוסעים, ושלושה אנשי אבטחה החלו לשאול אותנו שאלות לבידוק הביטחוני. בהתחלה התייחסנו לזה כעניין שבשגרה, אולם זה נמשך ונמשך, והשלושה יצאו אל מאחורי פרגוד וחזרו אלינו והמשיכו בשאלות. אחר כך הפרידו בינינו כאילו מדובר בפושעים. אני התחלתי להתווכח ולשאול מה הצורך בכל השאלות הללו, ואחד המאבטחים, שהוא האחראי כנראה, התעצבן והתחיל לצעוק: 'אתם לא תעלו על הטיסה כל עוד לא שאלתי את כל השאלות ותעברו את הבידוק המחמיר ביותר'".

עשו לנו לייק וקבלו חדשות ועדכונים ישירות לפייסבוק שלכם

יארא משעור
יארא משעור. צילום: עבדאללה שמא

לדבריה, בשלב מאוחר יותר היא התבקשה להתלוות לאנשי הבידוק לקומה השנייה, לצורך בדיקה גופנית. "אמרתי שאני לא מוכנה לעבור את ההשפלה הזו ואין לי שום כוונה לשתף פעולה עם זה. אמרתי שאני אפילו מוכנה לוותר על הטיסה". לטענתה, האחראי על האבטחה ענה לה כי יותר טוב שהיא לא תטוס, ואמר שכספה יוחזר.

"הלכתי לדלפק לבדוק והתברר שלא מחזירים את הכסף, מאחר וזו החלטה שלנו לא לעלות", המשיכה משעור. עוד היא סיפרה כי שני קרובי משפחתה עברו בידוק ביטחוני משפיל ונדרשו להוציא את כל חפציהם לבדיקה. "זה נראה כאילו עושים את זה בצורה מכוונת, כי ביקשנו לבדוק מדוע משפילים אותנו".

בסופו של דבר ויתרו משעור וקרובי משפחתה על הטיסה. במקום זאת, הם טסו למחרת לאיסטנבול בחברת תעופה טורקית ומשם טסו חזרה לישראל. "בטורקיה עברנו בידוק רגיל ולמרבה הפלא המטוס הגיע בשלום ולא התפוצץ", אמרה משעור בציניות.

"אין ספק שמדובר במעשה של השפלה", המשיכה משעור. "הרגשתי שאנסו אותי בהרבה מובנים ואני לא מוכנה לעבור על זה לסדר היום. הנושא כבר עבר לטיפול של עורך דין, כדי לבדוק אפשרות להגיש תביעה בגין הנזק, הפגיעה וההשפלה שעברנו".

מחברת אל על נמסר בתגובה: "אל על פועלת על פי הנחיות גורמי הביטחון של מדינת ישראל. צר לנו כי הנוסעים נפגעו ובחרו שלא לטוס עמנו".

Read this article in English: Israeli Arab journalist switches airline after 'humiliating' El Al security check

 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 לא מאמין לסיפור שלה  (לת) כ. ע.
  • 17:29
  • 15.02.12

  •   תאמין כובש
    • 20:13
    • 15.02.12

    אתה בוודאי לא תאמין שהכיבוש נמשך כבר מ1967 וגם לא
    תאמין שערביי ישראל היו נתונים לממשל צבאי מ48 עד 1966 -
    למה כן תאמין?

  •   תאמין. בדיוק ככה עושים לי לפני כל טיסה של KLM לארץ. רפובליקת בננות
    • 20:36
    • 15.02.12

    להם כולנו נראים אותו דבר - ערבים, יהודים, אותו זבל.

  •   היא התחילה! שאלו אותה שאלות, אז היא הרגישה "כמו פושעת"? אחר כך התווכחה על הצורך לשאול שאלות. ניכר שמראש הכינה את עצמה לעימות. אגב, אם הייתה מתווכחת עם איש ביטחון באמריקה, הייתה מוצאת עצמה מייד באזיקים.  (לת) ירוחם הג'ינג'י
    • 21:00
    • 15.02.12

  •   שקר נילי
    • 21:16
    • 15.02.12

    הבל וכזב !

  •   כובש,אנחנו מאמינים לעובדות,והעובדות היבשות הן-שמטוסים מתפוצצים באוויר ע"י ערבים.זה כל הסיפור.הם הרוויחו את היחס אליהם ביושר. לוקרבי
    • 21:16
    • 15.02.12

    יש סיכוי שביהמ"ש יקשיב להם. הוא כבר עשה זאת פעמים רבות בגרמו נזק למדינה ולחברה הישראלית.
    נקווה שנעבור גם את זה.

  •   ישראל מדינה דמוקרטית בניגוד לארה"ב שני
    • 22:06
    • 15.02.12

    יותר מ 1% מאזרחי ארה"ב יושבים בשעה זו בכלא.
    אצלנו גם הגרועים ביותר מקבלים יחס טוב יותר מפולארד
    אצלנו עם כל הבקורת על מערכת המשפט היא מגלה שקיפות יותר מזו של ארה"ב. אנשי הבטחון לא צריכים ללמוד מארה"ב

  •   שם לא מתווכחים מופז נאלץ לעבור בדיקות הרבה יותר משפילות כי מוצאו אירני, חיפשה תקלה כדי לעשות לעצמה אייטם אצל רזי ברקאי הכל מתוכננן  (לת) אמת אמת/ בארה"ב קודם אזיקים ואח"כ סותמים את הפה
    • 22:17
    • 15.02.12

  •   זה בגלל שהיא נוצרייה - זאת כבר האופנה ! לרוקן את המזרח התיכון מהנוצרים  (לת) אבג
    • 22:17
    • 15.02.12

  •   סליחה, אבל אני מאמין רק לדובר צה"ל ולספר בראשית  (לת) כ.ע.
    • 22:35
    • 15.02.12

  •   בידוק בארה"ב גם ג'ינג'י
    • 22:43
    • 15.02.12

    צודק ירוחם הג'ינג'י בכך שבארה"ב היתה מוצאת עצמה באזיקים מהר מאוד, אבל לפחות שם אוזקים את כולם ולא רק אנשים ממוצא מסויים

  •   אני אאמין לזה שאתה טפיל שלא עושה צבא וחי פה על חשבוני.  (לת) שימי
    • 23:12
    • 15.02.12

  •   ובכן אתם הייתם כובשים ב500 שנים האחרונות, ועכשיו אנחנו כןבשים את אדמותינו בחזרה דלית
    • 23:50
    • 15.02.12

    אין לכם זכות קיום כאן בארץ ישראל,בעזה או ביהודה ושומרון תחזרו לבית שלכם בירדן, ותפסיקו את הסיפור של לחיות ליד היהודים, ועוד דבר אם לא טוב לכם עם הבידוק של אל על תטוסו עם ירדן או פלסטין אירליין, וכן זה נכון הבידוק הקשה הוא בגלל שאתם ערבים וגם טרוריסטים

  •   לא כול ערבי טרוריסט אבל כול טרוריסט ערבי עומד מצד
    • 00:24
    • 16.02.12

    צריך לתשאל רק ביותר עדינות

  •   תאמין שהם רוצים לחסל אותהו מזה 100 שנים כובש מלפפונים
    • 00:52
    • 16.02.12

    אלא אם כן אסור לבלבל אותך בעובדות

  •   כמה קל לרוב הישראלים להתעלם מההשפלות השוטפות של ערביי ישראל. רוני
    • 01:25
    • 16.02.12

    קצת יותר אמפטיה היתה משפרת מאוד את תחושתם ואת היחסים איתם. האטימות והעיוורון שלנו עולות לנו ביוקר רב.

  •   אין מקום לטעות שניה. - עדיפה בדיקה נוספת מבדיקה חסרה. ה"מחאה" של הגברת הוא לדידי בשביל להרדים את המערכת.  (לת) כ. ע.
    • 02:42
    • 16.02.12

  •   אישתי אמריקאית, לבנה ובלונדינית ולפני כל טיסה לארץ בודקים אותה באופן יסודי מאוד... קבלו זאת בקלות והמשיכו לחיות.
    • 03:45
    • 16.02.12

    והיא אף פעם אינה מתלוננת על כך מפני שהיא מבינה שזה למען ביטחון הטיסה ובמיוחד לאחר 9/11.

    מי שהרס את ביטחון הטיסה לכל אזרחי העולם הם המוסלמים ולכן אין להם שום זכות להתלונן בנושא.

  •   עדיף תמיד להיות כובש מלהיות כבוש..תשאלו כל מלפפון או כרוב...  (לת) א.ב.יהושוע פרוע.,
    • 05:45
    • 16.02.12

  •   אמת ויציב,בארה"ב מעצר מיידי ל24 שעות....  (לת) א.ב.יהושוע פרוע.,
    • 05:47
    • 16.02.12

  •   תאמין? ב48 הם ניסו לכבוש את ישראל כולה וגם ב67  (לת) יגעת ומצאת תאמין
    • 06:27
    • 16.02.12

  •   אתם שוכחים שהאנשים הרעים האלו ודומיהם פוצצו אזרחים תמימים כאשר חיוך נסוך על פניהם  (לת) עזרא מנשה
    • 06:37
    • 16.02.12

  •   רק טפש מאמין לדובר צה"ל יוסף לבון
    • 08:51
    • 16.02.12

    מהימים שביליתי לאורך התעלה במלחמת ההתשה 1969-1970 אני יודע כי דובר צה"ל משקר אלא אם כן הוכך ההיפך! כלום לא השתנה מאז.

  •   אני אאמין בכך שב-67 (20 שנים אחרי השואה) נאצר אמר שהצבא המצרי יובל
    • 09:03
    • 16.02.12

    יגרום לשפיכות דמים בפלסטין שהעולם עוד לא ראה מימיו. מאז הם תמיד ירצו אותו דבר ואנו תמיד נצטרך להתגונן. מה לעשות שהגברת שייכת לציבור שחלקו לא רוצה שנחיה?
    דרך אגב, מה מושך אותה דוקא לטיסה של אלעל ולא של אל-איטליה למשל? אולי העובדה שאל-על נשחבת לחברה בטוחה בדיוק בגלל הבידוק אותו לומדים בכל העולם? בארצות הברית היא הייתה נדרשת לעמוד יחפה ובלי חזיה באמצע אולם היוצאים.

  •   לטרנספר את האויב הערבי עכשיו!  (לת) לסיים את הכיבוש
    • 09:11
    • 16.02.12

  •   בדיקה יסודית לוטפי
    • 10:04
    • 16.02.12

    אשתך הבלונדינית נבדקת לעומק כיוון שהבודקים חושקים בגופה חבל שלא קלטת את זה עד עכשיו

  •   למה לא מאמינה ???  (לת) דני
    • 10:23
    • 16.02.12

  •   מחמאות והערות xyz, יהודי בדרכון
    • 10:30
    • 16.02.12

    אפתח במחמאות לקוראי הארץ: אף אחד מהקוראים לא הציע את "עזרתו" לבדיקה ייסודית של אשתך הבלונדינית והלבנה מאד, לפחות עד לרגע זה, אז אולי המצב החברתי בארץ בכל זאת משתפר (או מתערער)?
    וההערתי היא שאכן, חטיפות המטוסים הן שהביאו למצב הנוראי, ואגב, אם אני זוכר נכון אז לא "המוסלמים" הביאו לכך, אלא אכן שכניינו הפלסטינים, הם בעצמם ובמו ידייהם, באמצעות ארגוני הטרור-שחרור-חירחור מלחמה שלהם. אגב, זה בכל זאת לא מצדיק עונש קולקטיבי.....
    אבל בחיי היום יום כולנו נאנסים (סליחה על הביטוי) בבידוק הביטחוני הנורא, החטטני להחריד והלעולם משפיל.

  •   נכון המאמין
    • 15:40
    • 16.02.12

    טוב שיש תירוצים כמו כיבוש...מעניין מדוע מירב ו"מיטב" המפגעים בעולם הם מוסלמים. או שמא יהודי או נוצרי כבר פוצצו באוויר מטוס או שניים? והכיבוש הוא גם הסיבה לכך ששיעור המוסלמים שתרם ותורם לאנושות בתחום התרבות החינוך, איכות הסביבה הוא הגבוה בעולם? נו באמת, די כבר עם סיפורי ותירוצי הקיפוח.

  •   בארצות הברית זה קורה לכל אחד. אצלנו רק לערבים.  (לת) ההבדל הקטן אך משמעותי. מדינה גזענית זה אנחנו
    • 15:44
    • 16.02.12

  •   אני מאמין  (לת) אילן
    • 16:20
    • 16.02.12

  •   כובש שים לב - כל החטיפות/פיצוצים/מתאבדים - ע"י שוודים...תאמין מילואימניק
    • 16:38
    • 16.02.12

    לכובש ה טיפש - קצת התבוננות במציאות ואז אולי תתחיל להבין ...

  •   האם עברת בדיקה משפילה בבן גוריון? אני עוברת כל פעם מחדש! דרין
    • 11:06
    • 17.02.12

    אני ילידת הארץ אזרחית נאמנה ולמרות זאת בבן גוריון דואגים לתת להרגיש כאילו שאני טירוריסטית שנכנסתי לישראל בצורה לא חוקית ומתכוונת לפגוע באיזה מטוס!
    שמים אותי במסלול שונה מהמסלול שבו עוברים היהודים אני לבד למה כי אני ממוצא ערבי
    מתי פעם אחרונה תפסו ערבי עם סכין בבן גוריון? מתי תפסו עברי ישראלי עם פצצה בבן גוריון?
    כל המעשים פשוט למטרה אחת בלבד להגיד אתם לא אזרחים אתם לא רצויים אתם תמיד תהיו סוג ד' במדינה הזאת ותמיד נתייחס אליכם כחשודים
    יש תירוץ של בטחון ונשתמש בו כל פעם מחדש למה כי אנחנו אל על ואנחנו יכולים
    לא עברת את מה שאני עוברת בבן גוריון לא טעמת את טעם ההשפלה כאשר כל מה שאתה רוצה לעשות זה לטוס לחול למשפחה או לבילוי
    זוכרים את המקרה של הבטחון הטורקי? זוכרים מה שקרה לישראלים בשדה התעופה? זוכרים את הצעקות על השפלה? זה היה חד פעמי וכל המדינה כמה בזעקה למה לתייחס אליהם בצורה זו! אבל ערבים צריכים לעבור את ההשפלה ולהגיד תודה
    אז זהו שנמאס פשוט נמאס למה לתת את הכסף שלי לחברה אשר לא מכבדת אותי. לא חסר חברות תעופה ממש לא חסר

  •   מה? גולדשטיין היה ערבי? וגם המחתרת האירית? איזה קטע, לא ידעתי. תודה שהארת את עיני עומד מהצד שכמוך, שאין יותר מייןסטרים ממך  (לת) שטוף מוח
    • 11:56
    • 18.02.12

  •   אני מאמין לסיפור גם וגם שאני כובש מ 1948 גם כובש
    • 12:49
    • 18.02.12

    וגם ממשיך להיות כובש אז מה אתה רוצה שנלך מפה מחיפה מתל אביב ומכל הארץ, השמאל הקיצוני התחרפן לגמרי וכל בחירות הרוב השפוי מעלים אותו יותר ויותר כי אתם חיים בסרט.
    לגבי העיתונאית המסכנה הרבה מאד אנשים נדרשים לעבור בדיקה כזאת וכן, לערבים סטטיסטית יש יותר סיכוי להיות מחבלים

  •   זה רק באל על  (לת) תומי
    • 13:39
    • 18.02.12

  •   זה כ.ע. 2, לא אני שהתחלתי השרשרת. אני לא מאמין בגלל, שלאף אחד אין זמן להתעסק איתה מעבר לנדרש. ויש מי שמעוניין ליצור מצב שיפחדו לבודוק.  (לת) כ.ע.
    • 12:34
    • 20.02.12

  •   דרין היקרה.. אין לך מושג כבר כמה פעמים תפסו ערבי -ישראלי- עם סכין או חפץ חד ממתכת בבטחון בנתב"ג מבזקחדשות
    • 16:25
    • 19.03.12

    יש דברים שלא עוברים לתקשורת.. וחבל, כי אם היה עובר לתקשורת הבחור לא היה משוחרר ומעוקב ליותר ממה שעוקב. מדינה שיורה לעצמה ברגל עם כל הפוליטקלי קורקט. בגלל שהוא ערבי פוחדים לעקב יותר מידי שלא תקום כל צעקה.. ברור לכולם מה עשה הסכין אצלו בתיק.

  •   זה בדיוק כך aa
    • 10:10
    • 25.09.12

    נילי את טיפשה כך האמריקאים מתנהגים

  •   ולי עושים את זה כשאני מבקר בארץ הולדתי ארה"ב עם דרכון אמריקאי לא באל על
    • 14:35
    • 26.02.14

    מספיק שהם רואים שיש לי כרטיס חזרה לישראל ולא טיסה מארה"ב וחזרה. ההבדל שהם עושים ככה גם ליפנים ומקסיקנים בני 80 כדי שלא יהיה האשמה של ethnic profiling

02 קוראים לזה profiling ובגלל זה מטוסים של אל-על לא נחטפים חיים
  • 17:30
  • 15.02.12

או מתפוצצים באוויר.

בארה"ב גילו את זה מאוחר מדי

  •   גם מטוסים אחרים לא.  (לת) שאול
    • 20:12
    • 15.02.12

  •   סליחה מתי לאחרונה התפוצץ או נחטף מטוס ? אמצעי הבידוק הלא אנושיים יכולים כיום לספק ביטחון מספק בלי הצורך להשפיל ישראלים ממוצא ערבי  (לת) משה
    • 20:20
    • 15.02.12

  •   זיכרון קצר. 9.11  (לת) דודו
    • 21:07
    • 15.02.12

  •   רק בגלל שהם אימצו את שיטות הבידוק שלנו אבי
    • 00:40
    • 16.02.12

    אחרי ה- 9.11 האמריקאים ובעקבותם גם שאר העולם העריכו את השיטות שלנו ואימצו אותם. רק שהם לקחו את זה כמה צעדם קדימה.

  •   לא.. פלאן אובריאן
    • 01:20
    • 16.02.12

    קוראים לזה גזענות ובגלל זה אתה "הישראלי המכוער".

  •   קןראים לזה סלקציה וזה מה שהנאצים עשו  (לת) אנטי פאשיסט
    • 12:02
    • 16.02.12

  •   לאבי הקשקשן: ממש לא. בארה"ב כולם נבדקים באותה הצורה. אין גזענות כמו בישראל. ואת אל על צריך להחרים ולתבוע עד שתפשוט את הרגל  (לת) אזרח ארה"ב
    • 12:52
    • 16.02.12

  •   משה - מי עשך למומחה ביטחון ? יש מי שאמונים על הנושא אהרון
    • 16:50
    • 16.02.12

    ודי לבירבורים ושינאת המימסד - כפי שמישתקף מאותו "כובש" הטיפש

  •   אולי אנטי פשיסט אבל בטוח - דמגוג וטיפש  (לת) אהרון
    • 16:52
    • 16.02.12

  •   באמריקה לא עושים שום profiling אני
    • 18:26
    • 17.02.12

    בוחרים אנשים מהתור באופן אקראי ובודקים אותם, בלי קשר לדת, מוצא ואפילו גיל (כן, גם ילדים בני שנתיים או קשישים בני 100 יכולים להיות מחבלים מבחינתם).

    אבל בעצם, גם באמריקה יש קצת פרופילינג. אם אתה בחורה צעירה ויפה, יש לך סיכוי טוב מאוד להיבחר לבידוק במכונת השיקוף...

  •   לא מודים אבל יש אקראי עלק
    • 17:38
    • 19.02.12

    איכשהו, נבחרתי לבדיקה אקראית באמריקן איירליינס ב 6 הפעמים האחרונות שטסתי איתם מתוך 6.
    תבין מזה מה שאתה רוצה.

03 מזמן הפסקתי לטוס אל על. קיימים תקדימים של תביעות ופיצויים אנא אל תוותרו ותעשו זאת. צריך להכאיב להם בכיס אולי זה מה שיוביל לשינוי....!!!!  (לת) ערבי חיפאי
  • 17:32
  • 15.02.12

  •   תעוף מכאן ותטוס באייר חומס ג'בליה איירווייז,תאמין לי,שם יחוקנו אותך לפני שתגיד אללה!  (לת) אהשם אשם חמיד,דיר-אל-זבלא
    • 20:07
    • 15.02.12

  •   מצויין. תלה מודעה בשכונה שכל חבריך ינהגו כמוך  (לת) אתם תומכי מחבלים
    • 20:32
    • 15.02.12

  •   אני איתך - גם מזמן הפסקתי לטוס איתם כי זה פשוט נמאס!  (לת) חנן, יהודי תל אביבי
    • 23:03
    • 15.02.12

  •   מצוייין כשאתה וכל חבריך תחרימו את אל על - אני ירגיש טוב ובטוח יותר  (לת) ישראלי צפון
    • 23:37
    • 15.02.12

  •   גם אותי משפילים באל אל וכל פעם אני נשבע שלא לטוס איתם יותר, ואני אפילו יהודי ישראלי ללא בחירה
    • 04:06
    • 16.02.12

    ואם אלו ההשפלות שעושים לי כיהודי וישראלי - אני מתאר לעצמי מה שערבים עוברים. אתה צודק - אל תטוס אל על ותדע לך שהרבה ישראלים (יהודים) שחיים בחו״ל ויודעים יחס אחר - כבר לא טסים אל על יותר

  •   לא טס אל-על. נקודה.  (לת) ציניקן
    • 07:21
    • 16.02.12

  •   אתה צודק יהודי מבטן ומלידה וגם צבר וגם בן 65
    • 10:57
    • 16.02.12

    אפשר לבדוק וצריך לבדוק אך למה להשפיל?
    פשוט אין כאן כבוד הדדי לזולת, השתן עלה לכולם לראש!
    ומישהוא כתב כאן על ארה"ב,
    להם יש בדיקה רצינית אך עם כבוד ואל תקשקשו.
    הרי רובכם לא יודעים לאמר בבוקר ברכת בוקר טוב אלא רק למי שכבר תיסלחו לי-נכנסתם לו לתחת...
    לא להיבדק ע"י ישראלים! זה שם המשחק ! דהיינו אפילו לא לטוס עם חברה שיש לה SHARE עם אל על!
    חברה של הבת שלי מארה"ב הגיעה לביקור בארץ עם בת הזוג שלה ! כן שתי לסביות!
    למה הסלקטורים חייבים להיכנס להן לתחתונים? מה לזה ולביטחון הטיסה? אחת משתי הבנות הללו הינה בת של שופט פדראלי בארה"ב והשניה בת של ישראלים בארה"ב וגם להם חדרו לפרטיות!
    פשוט בנשיאת שם הבטחון לשווא...איבדנו צלם אנוש!
    כואב הלב!
    בטח איזה אידיוט יקפוץ פה וייעץ להם "מי צריך אתכם? אל תבואו" , ממש מביש!

  •   צריך להגיד לאחים שלך להפסיק להתפוצץ באויר חיים
    • 13:12
    • 16.02.12

    אני גאה שבודקים אותי בטיסה
    ולא בודקים אותי בבית חולים
    או לפני הקבורה
    הדת הכי משפילה זו שלכם
    אז תתחילו בעיקר

04 צודקת - אני יהודיה ומעולם לא עברתי פרוצדורה כזו  (לת) אביבה
  • 17:32
  • 15.02.12

05 מעניין, יהודיות מהתנחלויות "נערות גבעות"מןפשטות עד עירום מלא מתןך מטרה להשפילן, ואתם שותקים.  (לת) מעניין
  • 17:33
  • 15.02.12

  •   עוד עלילות דם נאציות מבית המתנחלים? ודרך אגב, אף אחד לא באמת רוצה לראות את הזונות המסופלסות מהגבעות במערומיהן.  (לת) נערת גבעות ערומה? לא, תודה.
    • 20:52
    • 15.02.12

  •   נערות גבעות??איכס - לא הייתי נוגע בהן במקל של 4 מטר  (לת) דורון השגלן
    • 21:17
    • 15.02.12

  •   אל תהיה כזה דורון... קח אותי. נמאס לי לכתוב חיבורים להארץ.  (לת) קרני אלשד
    • 21:55
    • 15.02.12

  •   לאלה שמקשקשים על נערות הגבעות? וואו, וואו. מישהו היה חושב שחוץ מהיד המחוצ'קנת שלכם ראיתם משהו בחיים שלכם - הרי העלק-חברות שלכם הן קרבן מרצון של הטרדות מיניות בבילעין, וסותמות את הפה הקטן שלהן טוב טוב כמו שרק מעריצת רוצחים כונפה מפלורנטין מסוגלת לסתום את הפה. חזק חזק. יפה יפה.  (לת) נגעל מאנשי ימין פלסטיני
    • 23:48
    • 15.02.12

  •   נערות הגבעות הציבו עצמם בנקודת חיכוך עם החוק לעומת אזרחית שניסתה לעלות על טיסה בטרמינל במילאנו!  (לת) איתי
    • 04:26
    • 16.02.12

  •   את אחותך הפשיטו ?  (לת) ציניקן
    • 07:22
    • 16.02.12

  •   אדרבא, אם זה קורה - שיתבעו גם הן. כל בידוק משפיל יש למנוע. אנחנו לא בדיקטטורה.  (לת) סתם אחד
    • 08:42
    • 16.02.12

  •   שני המגיבים לפני, בהמות!  (לת) י
    • 08:43
    • 16.02.12

  •   איזו תגובה נאורה! איזה אנשים נפלאים קוראים עיתון הארץ!  (לת) נדב
    • 08:50
    • 16.02.12

  •   "נערת גבעות ערומה? לא, תודה" - תמהה על המערכת .. אהרון
    • 16:58
    • 16.02.12

    איך לא מסננים זבל שכזה ? האם המילה "מתנחלים" מתירה כל נבלה ? - תעודת עניות למערכת ! (הנה זה דבר שיצונזר..)

  •   על זה נאמר - על ראש הגבעה עומדת...  (לת) איציק
    • 21:53
    • 17.02.12

  •   נחמד שהשמאל שאוהב להתהדר בהומניות ובהתנהגות תרבותית אל מול הימין הפשיסטי והבהמי משתלח כך בתגובות נאצה ("זונות מסופלסות" וכו').  (לת) צופה מהצד
    • 14:37
    • 26.02.14

06 בושה להיות קשור לישראל הפאשיסטית  (לת) מאיר
  • 17:33
  • 15.02.12

07 גם אותי בודקים וזה ממש לא פוגע בי=נהפוך הוא=יש לברך על הבדיקות!הערבים כצפוי מחפשים סיבה למסיבה והסתה נגד ישראל!!!  (לת) קורןנאוה טבריה
  • 17:34
  • 15.02.12

  •   נאווה, על-פי עדותך, יש לך נסיבות מקלות לטמטום הקשה שאת לוקה בו - בדיקה פולשנית חוזרת. שווה לך לבדוק את הנושא.  (לת) טבריה אימפריה
    • 20:53
    • 15.02.12

  •   עד שיקחו אותך לחדר ויגידו לך תורידי את הבגדים נראה מה היית מגיבה !! לא משנה
    • 21:00
    • 15.02.12

    עד שיקחו אותך לחדר ויגידו לך תורידי את הבגדים נראה מה היית מגיבה !!

  •   חכי שאני אבדוק אותך-ונראה את תגובתך  (לת) חמדן
    • 22:40
    • 15.02.12

  •   נאוה קורן - ברוכה הבאה לאינטרנט מכר ותיק
    • 01:04
    • 16.02.12

    מזל טוב נאווה, גילית את האינטרנט. לפני שנים, כאשר הייתי מבקר קרובים בטבריה, הייתי קורא, ביותר משמץ של מזוכיזם, את מכתבייך לשני המקומונים הדלוחים של טבריה. אני חייב לציין שמתוך שאר מכתבי הקוראים, התבלטו מכתבייך בזכות שני מאפיינים: הראשון היה עילגות לשונך. את חיבורייך אפיינו משפטים שהתחילו היכן שהוא, אך שכחו להסתיים. לאורך המשפט תעו והתבלבלו הנושא, הנשוא והתארים, נחבטו זה בזה, כשלו, נפלו וקמו שוב, רק על מנת לקרוס סופית על סיפה של הנקודה המיוחלת - אם הצליחו למצוא אותה, ממלמלים בשארית כוחותיהם את הרעיון המעוות שהטלת על כתפיהם. המאפיין השני של מכתמייך היה שנאה תהומית לערבים באשר הם, ובוז ל"גויים" בכלל. החיבורים שהפקת נטפו צדקנות יהודית מחד, ושנאת זרים מאידך. למעשה נאוה, אילו אדם שאינו יהודי (מבחינתך זהו, כנראה, אוקסימורון) היה מתבטא כלפי יהודים כשם שאת התבטאת כלפי ערבים - הוא היה מואשם (ובצדק) באנטישמיות. אגב, מעולם לא הבנתי את המנהג של אנשים מסויימים להציג את עצמם כאשר שם משפחתם מקדים את שמם הפרטי - גב' קורן נאוה.

  •   אווילות היא כנראה מדבקת בטבריה דני
    • 11:10
    • 16.02.12

    הגששים צדקו - טברייני לטברייני אינדיאני.

08 גלגול עיניים... שלא תחטוף נקע בעין... מצב באמת לא נעים אבל בהתחשב בנסיבות...  (לת) רן
  • 17:36
  • 15.02.12

09 עדיף בדיקה לא מנומסת מהפלת המטוס על נוסעיו של הנוסעת, חטיפת וחבלה במטוסים בצעו בעיקר מוסלמים/ערבים או מקורבים או מטעמם זו האמת העצובה יהודים מעולם לא היו בנהם  (לת) שנאה מגרונה/יהודי עדין לא חיבל במטוסים
  • 17:36
  • 15.02.12

10 להחרים את אלעל עעע
  • 17:37
  • 15.02.12

למה האזרחים הערבים לא מתארגנים לחרם צרכני ?
יש כל כך הרבה חברות זרות שמגיעות לישראל ,די לאפלייה.להחרים !

11 לא לטוס באל על. יקרים סתם! טוסו בחברות אחרות ניר
  • 17:38
  • 15.02.12

ביציאה מישראל בטוח שיעשו לכם אותו הדבר, אבל לפחות תחסכו את ההשפלה בדרך חזרה.

12 המדינה הזו השתגעה. דני ב.
  • 17:40
  • 15.02.12

מישהו פעם ראה שיירה של מאבטחים של שר בכיר?

13 sababa- FANTASTIC shachar
  • 17:40
  • 15.02.12

I LOVE IT THEY DID NOT GIVE HER A REFUND LOLZ! fly united arab emirates next time. its a fact that your arab brothers and sisters are the only people in the history of the human race that have hijacked and blown planes. so dont complain. send the complaints to al quida, hizbulla and the monkey from iran.

14 אין כאן שום סיפור של אונס  (לת) רמי
  • 17:42
  • 15.02.12

15 לא מבין מה ההתרגשות אחד
  • 17:42
  • 15.02.12

אל על עושה פרופיילינג וזה לא חדש. לכן ערבים עוברים בידוק מחמיר יותר. זה לא הופך את זה לבסדר אבל זה המצב. ערבי שלא רוצה את הבדיקות עדיף שיטוס בחברה זרה.

  •   הפרופיילינג אינו העניין מרק
    • 20:39
    • 15.02.12

    האוטומאטיות של סיווג ערבים (וסתם לא יהודים) בתור מתרות להתעמרות קטנונית ובזויה.

  •   הפרופיילינג זה לא העניין, הבעיה זה הפרופיילינג! אולי תיסגר על עצמך מרק?  (לת) צ׳אק נוריס
    • 00:44
    • 16.02.12

16 יישר כוח גברת משעור! מערך האבטחה של אל-על צריך לעבור שיעור ברגישות. החוצפה וגסות הרוח שלהם מזכירה משטרים אפלים  (לת) בנימין
  • 17:42
  • 15.02.12

17 ריטואל מוכר מבין
  • 17:43
  • 15.02.12

אם גם אני, בתור אזרח יהודי ואשכנזי למהדרין חש מושפל, אני רק יכול לתאר לעצמי כיצד מרגישים אזרחים ערביים.

גועל נפש.

18 לכל מי שהולך להצדיק את הבידוק המשפיל - הצדק עם המתלוננים! הם לא אזרחים סוג ב'  (לת) בועתי
  • 17:45
  • 15.02.12

19 אותה אתם עוצרים, מפגרים? היא מביאה רוח חדשה לעיתונות הערבית הישראלית ניר
  • 17:46
  • 15.02.12

אותה צריך לשים ב VIP . שיהיו רבים כמוה, אולי משהו כאן יזוז אצל שני הצדדים ולא רק הטמטום שגובר על הכל בזמן האחרון.

  •   חשבתי שגם VIP. מתפוצצים כמו כולם, אבל טעיתי  (לת) יש כאן פטנט מתקדם וחדיש
    • 20:23
    • 15.02.12

  •   אבל אנחנו לא רוצים רוח חדשה. אנחנו אוהבים את הרוח כמו שהיא ומפחדים שמשהו יתקלקל. את מי נשפיל ועל מי נרגיש עליונים?  (לת) מתושלח
    • 01:40
    • 16.02.12

20 היא יותר ממוזמנת לעבור בדמשק , שם יכבדו אותה  (לת) דווקא שמאלני
  • 17:46
  • 15.02.12

  •   מעניין למה היא לא יכולה לטוס משם? תשאל את נתניהו. אילו היה זה אפשרי, אתה חושב שהייתי טס משדה התעופה לוד? דמשק יותר קרובה לגליל מאשר לוד. וכן מכבדים פלשתינאים בדמשק, ולא קשור למי בשלטון. אני מדבר על העם הסורי.  (לת) אברהים
    • 20:25
    • 15.02.12

  •   דווקא אידיוט  (לת) ועוד איך אידיוט
    • 20:56
    • 15.02.12

  •   אני צריך את השם והכתובת שלך בשביל לתבוע אותך על הנזק שנגרם לי כשהתפרצתי בצחוק למקרא דבריך. חצי כוס קפה הותזה מפי על המקלדת, העוגיה שאכלתי עברה החוצה דרך האף ונדבקה למסך החדש 26 אינטש שלי קתו הזקן
    • 23:48
    • 15.02.12

    "עם סורי" מי מביניהם? הסונים? השיעים? עלווים? דרוזים? הם רוצחים אחד את השני כבר שנה שלימה, מדינת ישראל כבר הכינה מחנות לפליטי העלווים שיברחו הנה כאשר אסד יפול.

  •   אברהים: מביך לעבור בדיקה. אך סוריה דוגמא לנתינת כבוד בעינייך?? שמעת על אונס נשים וילדים בה?? אתה משוטט קצת באינטרנט? חושב שביררו אם הם פלשתינאים?  (לת) קורא
    • 02:16
    • 16.02.12

  •   איבריהים, מה מונע ממך להגר לדמשק? יש שם "חוריה" יותר מאשר בישראל אבו-דניאל
    • 05:11
    • 16.02.12

    אופסס, שכחתי את ההכנסות מהביטוח הלאומי

  •   דווקא אמא שלך סבורה שאני מבריק  (לת) דווקא חולה על אמא שלך
    • 08:37
    • 16.02.12

  •   למי הצבעתם לכנסת? נכון לחנין זועבי  (לת) סיימון
    • 15:30
    • 16.02.12

21 מה לעשות? לא כל הערבים מחבלים-מתאבדים, אבל כל המחבלים-המתאבדים ערבים.  (לת) יהודי תאב חיים.
  • 17:47
  • 15.02.12

  •   ממש לא נכון... יש מחבלים שוודים, סינים גרמנים וכו.. ערבי תאב חיים
    • 19:59
    • 15.02.12

    אחד מהם אפילו עשה פיגוע בנמל התעופה הישראלי...
    כדאי שתרענן את זכרונך.

  •   ערבי תאב חיים יקר, קוזו אוקמוטו היה אמנם יפני במוצאו אבל פעל מטעם הארגון לשחרור פלסטין, התאמן בלבנון, ושוחרר בעסקת ג'יבריל. אז חבוב, שב ולמד. כל עוד הטרור העולמי, ובפרט בישראל מקורו בערבים, חברות התעופה, ולא רק אל על ימשיכו לעשות פרופיילינג לנוסעים. לא מתאים לך, צא לרחובות ותלמד את אחיך המוסלמים קצת סובלנות, אנטי-אנטישמיות, ואהבת לרעך כמוך, ועוד כמה עקרונות שהיה נחמד אם היינו שומעים קצת מכם. וזאת כותב לך שמאלני יפה נפש, בעד השבת שטחים, ובעד שלום. אני ממש לא שמח בפגיעה בזכויות המיעוט הערבי. אבל בהחלט מבין את האילוץ.  (לת) דן
    • 20:39
    • 15.02.12

  •   למר תאב חיים, למען הדיוק זה לא היה אף אחד מאלו שציינת אלא מרקסיסט יפני. ניר
    • 21:01
    • 15.02.12

    אני הייתי עושה פרופיילינג גם לפי דעות פוליטיות, חלק מהשמאלנים הם אנשים מסוכנים.

  •   ושימשון הגיבור וברוך גולדשטיין, מה הם אם לא מחבלים מתאבדים?  (לת) אבי
    • 22:17
    • 15.02.12

  •   He did it for Arab groups  (לת) Johnny
    • 23:47
    • 15.02.12

  •   אני מבין שברוך גולשטיין היה ערבי..  (לת) ציניקן
    • 07:25
    • 16.02.12

  •   לך דבר עם ברוך גולשטיין וחבריו הרוצחים  (לת) ציניקן
    • 07:26
    • 16.02.12

  •   זה פשוט עניין של שמות: הרג של ערבים ושמאלנים הוא טרור ושל השאר הוא לחימה למען הצדק, התנקשות, וכו'. לטרוריסטים הבאים קוראים בשמות אחרים: פינושה, הנורבגי שרצח עשרות שמאלנים לא מזמן, רוצחי דר' לותר קינג, יגאל עמיר, גולדשטיין ועוד. אכן סוגיה סוציו-בלשנית מעניינת!  (לת) דני, ירושלים
    • 14:48
    • 16.02.12

22 כל הכבוד! הגיע הזמן לכבס את הכביסה המטונפת הזאת ברבים!  (לת) שמאלני שפוי
  • 17:47
  • 15.02.12

23 גזענים נמאסתם !!! מישהו
  • 17:48
  • 15.02.12

לתבוע את רשות שדות התעופה ואת אל על !!!

24 מה ההבדל בינך ובין פאטמה מחמוד
  • 17:49
  • 15.02.12

את מתעצבנת כי למרות העושר הרב והלוק המערבי והלויאליות שלך למדינת ישראל והעם היהודי, ולמרות הטעם המעודן שלך והאופנתיות המאופקת שלך, למרת כל אלה הם ממשיכים להתייחס אליך כסתם ערביה מוסלמית מאיזה מחנה פליטים , זו שלא התרחצה כבר כמה שבועות , שלא לדבר על שהות ממושכת שלה עם הכבשים בדיר של החמולה. אני ממש לא מסמפט את הסבל שלך

25 גברת משעור,בידוק נעשה גם ליהודים,הבת שלי,18 שנים חזרה מביקור בחו"ל ועברה בידוק קפדני כולל הפשטה,שום דרמה,הליך מרגיז אבל מחייב,אחרת..מטוס יתפרק באויר.אגב את אותו בידוק את עשויה/עלולה לעבור גם בחברות אחרות.  (לת) יוני י.
  • 17:50
  • 15.02.12

26 It is enough. Time to stop this David
  • 17:50
  • 15.02.12

The suprem court already ruled that this kind of profiling must stop. We can't continue to behave in such way to Israeli citizens or visitors just because they are not Jewish. My suggestion is to stop using EL AL. I feel so sorry and ashame.

27 יארא משעור - כל הכבוד על התעקשותך! הגיע הזמן לעשות מעשה ולהפסיק את האפליה הגזענית נגד ערבים, שמתבטאת בין השאר ב"בידוק" המשפיל בטיסות אל על. כצעד ראשון, על הערבים להחרים את אל על - את היהודים יש להכות בכיסם. אלון לקח
  • 17:51
  • 15.02.12

יארא משעור - כל הכבוד על התעקשותך! הגיע הזמן לעשות מעשה ולהפסיק את האפליה הגזענית נגד ערבים, שמתבטאת בין השאר ב"בידוק" המשפיל בטיסות אל על. כצעד ראשון, על הערבים להחרים את אל על - את היהודים יש להכות בכיסם.

  •   "את היהודים יש להכות בכיסם" מה אני אגיד... תענוג לקרוא אבירי זכויות אדם תרבותיים כמוך.  (לת) צופה מהצד
    • 14:40
    • 26.02.14

28 צודקת , ואין מה להוסיף, טחנו את הנושא מספיק.  (לת) צדוק
  • 17:53
  • 15.02.12

29 BLAAAAAAH BLAAAAH you know the deal,you dont like El Al? Fly another airline....IDIOT  (לת) someone
  • 17:54
  • 15.02.12

30 חיפשה נושא לכתבה...ככה זה אצל המשעורים  (לת) מרן החרטטן
  • 17:54
  • 15.02.12

31 גם אני עברתי דברים דומים ואני יהודי אז מספיק להתבכיין יוסי
  • 17:54
  • 15.02.12

גם אותי הפרידו מאמא שלי ושאלו אותי שאלות עליה ואותה עלי אחרי שהוכחתי שאני הבן של אמא שלי עשו לי תחקיר על השירות הצבאי מלא שאלות
יש לי טיסה היום אני מתייצב עם תעודת המילואים שלי אולי זה יחסוך
אין ברירה זאת המציאות שאנו חיים בא. המציאות שהדת שלך יצרה תבואי בטענות לעצמך

32 במילאנו פתחו את המטען שלי ובדקו הכל, כולל הבגדים המלוכלכים המתכנת
  • 17:56
  • 15.02.12

אני ישראלי - יהודי והטיסה היתה של חברת שכר כל שהיא. יתכן שהגברת משעור צריכה ללמוד מהיהודים להיות פחות רגישים.

33 יש פתרון, אם כי לא נעים: רק השתוללות המונית של הערבים ליד הדלפקים תשים סוף לגועל. יוחאי, ת"א
  • 17:56
  • 15.02.12

זו השפה היחידה שמבינים כאן.
כמה כותרות בחו"ל על המהומות הביזיוניות שמתרחשות ליד דלפקי חברות התעופה הישראליות, ותראו איך אל על, ארקיע, ישראייר ורשות שדות התעופה יורדים על ארבע ומוצאים מיידית פתרונות לבידוק מודרני לא פולשני.

  •   מה זה פולשני עושים לה בדיקה גניקולוגית קולונסוקופיה לה אתה מתכוון ....  (לת) בוריס
    • 19:56
    • 15.02.12

  •   אולי צריך להחתים את הערבים על הסכמה מראש לבדיקה  (לת) כדי שיוחאי יגן עליהם במשפט
    • 20:27
    • 15.02.12

  •   לבוריס פלאן אובריאן
    • 01:29
    • 16.02.12

    משפחת משעור ובני עמה היו כאן לפניך.
    את הסרקזם הלא מוצלח והמגעיל שלך תשמור לעצמך, כנ"ל לגבי הגזענות.
    רוסי מסריח.

  •   מה לעשות, ואצלנו נוהגים לירות במתפרעים (ערבים כמובן. לא יהודים)  (לת) מתושלח
    • 01:44
    • 16.02.12

  •   יהודי שמגיב על הכותרת כאילו זה הליך מוצדק שיחשוב איך היה מרגיש הוא וילדיו על חיפושים מגעילים כאלה  (לת) האשם אני האשם תמיד
    • 09:10
    • 16.02.12

34 באמת לא בסדר, אולי אם ערבים יפסיקו לפוצץ מטוסים- לא נצטרך בדיקות כאלה...  (לת) רעמסס
  • 17:59
  • 15.02.12

35 Iran Air יוסי
  • 17:59
  • 15.02.12

שתיסע להבא ב Iran Air

36 I commend the Israeli Security agents for doing a great Job insuring flight saftey Daisey
  • 18:00
  • 15.02.12

Keep doing the Great job you are doing to insure the saftey of all Passenger, to those who don't like it Though Luck, Look for other airlines or flights destinations

37 פשוט בושה וחרפה .. היטמן האפל
  • 18:00
  • 15.02.12

אין מילים ביזיון ובמילה אחת גזענות ממדרגה ראשונה צריך לעשות חרם על חברת "אל -על " וצריך לפטר את המאבטחים המתעללים ואלה שמנצלים את תפקידם לדברים המחרדים ! תתביישו לכם. מה אם אמא שלך או אחותך עוברת את מעשה הנבזה והמבייש הזה היית שמח ! תתביישו לכם .. לסיכום כל הכבוד על זה שלא עליתם לטיסה

38 מה לעשות שמחבלים הם בד"כ ערבים? חייבים לשמור על הבטחון להיות אדיבים ולהמשיך בדוק
  • 18:00
  • 15.02.12

גם למאבטחים זה לא כיף והם לא בוחרים לבדוק בשביל הסבבה-אלא זה כורח בטחוני. מוכרחים לבדוק אבל לשמור על האדיבות.

  •   אבל הם ישראלים עם תעודות זהות ישראליות גיל
    • 19:54
    • 15.02.12

    הערבים ישראלים רובם אזרחים שומרי חוק. יש לבדוק את הנהלים לגביהם ולנסות למצוא דרך בו הם לא ירגישו אזרחים סוג ב' ומושפלים.

  •   ומה לעשות גם הם יכולים להיות מחבלים.. עמית
    • 20:42
    • 15.02.12

    צר לי באמת שצר לי עליה אבל מתי פעם אחרונה ששמעת על פיגוע שעשה - יהודי- אשכנזי, עיראקי פרסי וכו..
    מה לעשות?? כן צריך להמשיך לבדוק אותם כל עוד ערבים עושים פיגועים והם מתאימים לפרופיל..

  •   ועובדי הרכבת שדופקים רכבות ?  (לת) ציניקן
    • 07:28
    • 16.02.12

39 ההשפלה שלנו התחילה ב- 48 ונמשכת מאז ללא הפסקה; כנראה שזה טבעו של כל חלש מושפל שהפך לחזק והגלגל מסתובב  (לת) מושפל מאוד
  • 18:01
  • 15.02.12

  •   מי בקש מכם לא לקבל את החלט האו"ם לחלוקה ולתקוף מכל הגבולות בצבא של חמוש מכל מדינות ערב. דמעות התנין שלך והשקרים שהשמאלנים הקיצונים תומכים פתאם נפלה עליכם השפלה לא עשיתם כלום???  (לת) למה התחילה אז/ שמאל שפוי
    • 22:28
    • 15.02.12

40 היא צודקת. קצת נמאס מהביטחוניזם המופרז בארץ הזו! ימני ימיני
  • 18:03
  • 15.02.12

גם אותי לא פעם עצר שוטר/חייל שישבתי ברכב ודיברתי בטלפון - ושלחתי אותם לחפש את החברים שלהם. שאלתי אותם: "אני חשוד במשהו?" והם ענו לי "לא רק.." אז לפני שסיימו לדבר עניתי להם: "תודה רבה שיהיה לכם המשך יום נעים" וחזרתי לדבר בטלפון. וחזרתי לענייני. חוק יסוד "כבוד האדם וחירותו" אוסר עיכוב סתמי רק לצורך "בדיקה" - זה נקרא "עיכוב" ולכן פגיעה בחירות האדם. אם הבנאדם חשוד זה כבר סיפור אחר. אם חוקי לעצור כל ערבי = כל ערבי חשוד, וזה מעקר את המושג חשוד מתוכן. כל לובש מדים במדינה הזו נהיה בלש.

41 כל זה קורה והמדינה עדיין נקראת דימוקראטית; תארו לכם מה יקרה כאן כאשר היא תהיה רק יהודית?  (לת) מדינת היהודים
  • 18:03
  • 15.02.12

42 כל חטיפת מטוס וכל פיצוץ מטוס באויר מתחילים בטיסות נסיון של מחבלים ללא כל חפצים חשודים, כדי לבדוק את סידורי הבטחון. חלק מהענין הוא להקים מהומות כדי שסידורי הבטחון יהיו רופפים יותר בעתיד והנוסע עם ה"סחורה" האמיתית יורשה לעלות לאחר בדיקה שגרתית. כמובן שפרסום הסיפור ברוח הכתבה, תוך ציטוט הנוסעת הערביה בלבד, ללא איזכור של עשרות ההתקפות על התעופה האזרחית והנסיונות שנכשלו, רק מסייע למגמות הטרור. אין לי מושג מי הגברת הזאת ובכלל לא חשוב מי היה אביה. גם לפי טענותיה, היא סרבה להיבדק, הקימה מהומה ואמרו לה בצדק שבלי בדיקה היא לא תעלה למטוס. זה בדיוק מה שצריך לעשות, ובנימוס. לא נאמר כאן שהתנהגו אל מישהו בחוסר נימוס. כל הכבוד למאבטחים.  (לת) גיפור הזוי לחלוטין, גם לפי עדות הגברת
  • 18:03
  • 15.02.12

43 לא מוכנה ש"אל על" ישפילו אותי צ.ב
  • 18:04
  • 15.02.12

בדיקות דומות עוברים מאות אלפי אנשים בכניסה לארה"ב
הבדיקות נועדו גם להגנת המתלוננת

44 יותר שווה להטיס חיות חסרות אונים - Bananana
  • 18:08
  • 15.02.12

עיין ערך חוות מזור 2 במרץ הפגנה

  •   ל"פעיל למען בע"ח" פלאן אובריאן
    • 01:33
    • 16.02.12

    תשב בשקט וקודם למד על זכויות אדם.
    להלחם למען זכויות בע"ח זה יפה ומבורך, אבל ברגע שרמסת אנשים בגללם מוצאם, דתם, מינם. אין מנוס מלהפוך לזומבי חסר אמפתיה, אפתי כלפי כל הסביבה ובע"ח בפרט.
    ראה הוזהרת, אתה חרא בן-אדם.

45 she love to have it Jamil Baransi
  • 18:09
  • 15.02.12

She know as I know that this is the case always with those fascist Israelis,because Many Palestinians, with Israeli Passport from Nazareth do boycott The Israeli fascism symbolise by their Air way company.
They Travel with Air France with Swiss air with Turkish air, not that all those companies are million time better then the primitive Israeli company, driven by murderer soldiers,but also respect them selves by respecting every passenger!
Yara Mashour like her mother and father always wanted to be the darling of the Israelis, and feel superior by being part of a "civilized" sect"
I am very happy you,Yara, get what you deserve! all you need now,dear Yara , is to thank the liberal Haaretz paper for publishing your story.
and me I am going to celebrate your humiliation as much as you humiliated the Palestinians!.

  •   נאמנים דיברי אויב  (לת) please, please,Jamili, fly anything but ElAl - I don't feel like flying with my enemy in my national airline
    • 23:59
    • 15.02.12

  •   I am willing to pay more RR
    • 07:49
    • 16.02.12

    I am willing to pay more for a ticket knowing that there are no Arabs or Moslemes on the flight
    Now call me a racist as much as you like

  •   טוב ג'מיל - סיימת כנראה 3 שנות חינוך בהצלחה ואתה יודע לכתוב - עכשיו כנס ותקרא עובדות: האגם1
    • 09:19
    • 16.02.12

    מ 1968 ועד היום לא נחטף או התפוצץ מטוס אל על. למרות שאנחנו יודעים, כישראלים (גם השמאלנים שבינינו כמוני), שערבים ישראלים נוטים לשתף פעולה עם ארגוני הטרור יותר מאשר היהודים. ולכן כשאתה עולה למטוס אל על אתה מניח שתגיע ליעדך בשלום. ולגבי תגובתך המלאה שימחה לאיד, מה יש לומר? אני לא שמח על ההשפלה אלא על התוצאה.

  •   ג'מיל, בגלל שנאת חינם איבדתם את פלסטין יוחנן בן זכאי
    • 09:33
    • 16.02.12

    בגלל שנאת החינם ליהודים ובגלל שנאת החינם לאנשים מסוגה של יארא.

46 השפלה באל על מאיר
  • 18:10
  • 15.02.12

בתור יהודי ישראלי שעבר אין ספור בדיקות משפילות בשדות תעופה (כולל פירוק המזוודות לגורמים ובדיקות גופניות) במשך השנים אני מבין לגמרי את הכעס על מהבדיקה אבל שולל לחלוטין את הקשר ל"שנאת ערבים״. מאז פיגועי התאומים שדות התעופה הפכו למעצבנים יותר משנה לשנה - תלמדו לחיות עם זה!

47 גם "סתם יהודים" אוכלים אותה בבידוק סתם אחד
  • 18:12
  • 15.02.12

גם אותי לקחו למרתף יחד עם אשתי ובקשו לפרק את כל המזוודות ולהרכיב ולא שיחקתי אותה נפגע או טענתי שזה בגלל שאני יהודי

48 בואו נבדוק את הנושא בצורה מושכלת ואקטוארית יוסי, מבשרת ציון
  • 18:12
  • 15.02.12

בידוקים בטחוניים אקראיים נעשים לאור בחינה סטטיסטית של האיומים.

בהערכה גסה, מבצעי הפיגועים בעולם כולו הם 99.9999999% מוסלמים וארשה לעצמי להעריך שלפחות 80% מהם מוסלמים ערבים.

לאור הנתונים הללו אל לכם להלין על מאבטחנו האמיצים שמסכנים את נפשם בעת בודקיהם אתכם, אלא על עצמכם, עמכם, "לאומכם", ודתכם האלימה מיסודה.

טיסה נעימה

  •   מה עם ערבים נוצרים? ש'.
    • 20:26
    • 15.02.12

    או שביחד עם "הערביות" שעוברת בדם גם הרצון להרוג? ודרך אגב, האיסלאם התפתחה מהיהדות, תאשים את רבניך.

  •   כל מה שצריך זה לבדוק בנימוס, ולחנך את הבודקים. אל-על אינה מחסום בשטחים.  (לת) גד
    • 23:20
    • 15.02.12

  •   "בעת בודקיהם אתכם"??? אליעזר בן יהודה
    • 13:51
    • 29.04.12

    צורה מעניינת מאוד.
    תיקון: "בודקיהם" = הבודקים שלהם.
    מההקשר ניתן להבין שהתכוונת לכתוב: "בעת שהם בודקים אתכם", או: "בעת בדיקתם אתכם", או בלשון מקראית יותר: "בעת בדקם אתכם", על משקל: "כי אינני שומע בעת קראם אלי בעד רעתם" (ירמיהו יא 14). (את הצורה הזאת יש לבטא "בודקם" או "קוראם", שכן הקמץ הוא קמץ קטן, אך אין כותבים אותו בכתיב מלא (כלומר עם וי"ו) שכן הוא אינו מופיע בצורת היסוד של המילה.

49 צל שאט נפש המגיה
  • 18:13
  • 15.02.12

ולא שאת!

50 שתתבע להם תצורה אינשאלה וגם חרם צרכנים שי
  • 18:14
  • 15.02.12

תכיף יגיעו התגובות של הגזענים הפשיסטים עם הטיעונים הביטחוניים. להם צריך להגיד אם אתה ממשש אדם זר כנראה שגם את אהובך תמשש

51 השפלה באל על מאיר
  • 18:14
  • 15.02.12

בידוקים בשדות תעופה מעצבנים מאוד אבל אין קשר ל״שנאת ערבים״ (גם לי פרקו מזוודות לגורמים ובצעו בדיקות גופניות)

52 פטימה טוסי באל ג'זירה אברי
  • 18:16
  • 15.02.12

מה לעשות פטימה 100% מהטרור בעולם נעשה על ידי ערבים העולם נזהר ממכם שרואים את הטרור כמטרה את ערביה במקום לפעול נגד אל על תפעלי נגד בני ביתך הערבים בלעדיהם לא היה טרור עולמי ולא היה צורך לדבוק אותך
הבנת את זה פטימה אז תסבירי לכול האחמדים

53 ההשפלה שעוברים באל על לא נגמרת בבידוק - גם בתור יהודי אני מרגיש מושפל מהיחס והשירות שלהם!  (לת) א.
  • 18:17
  • 15.02.12

54 ברור לי שבוחרים את בחורות ובחורי הבידוק של אל על לפי הצטיינותם בהתנשאות, גסות רוח ותכונות נלוות יהודיה אשכנזיה מובהקת שלא טסה אל-על
  • 18:17
  • 15.02.12

אני אשה ילידת הארץ, אשכנזיה מובהקת (עיניים כחולות) ולא צעירה.
החוויות שעוברים הערבים והזרים בבידוק של אל על קשות יותר משלי, אך מאותו סוג.
אחרי כמה כאלה גמרתי בלבי כבר לפני מספר שנים שלעולם לא אטוס אל-על. לפעמים אני משלמת משום כך יותר, לפעמים שעות הטיסה בחברות אחרות אינן נוחות, ובכל זאת, סוסים לא ימשכו אותי לטוס באל-על.
איני מכירה את נהלי הבידוק של חברת אל-על. אם הם תואמים את הפרופיל של בעלי החברה, אז נקל לנבון להבין את ההתנהגות הלא מתקבלת על הדעת של הבודקים.
אבל אני חושבת שבבחירת כח האדם שמבצע את הבידוק, מקטון עד גדול, התכונות הנדרשות הן בדיוק תכונותיו של הישראלי המכוער ושל הישראלית המכוערת.
במחשבה שניה, אולי אנשי הבידוק של אל על נוהגים כלפי כל כך רע דווקא משום שאני לפי הפספורט ישראלית יהודיה, ובאופן גלוי לעין אני אשכנזית, משכילה ולא משלהם.
אני מקווה שהארץ יפרסם את התגובה הזו.
אז בואו אנחנו לא נטוס אל על

55 לא בטוח שלבימ"ש בישראל יש סמכות לדון בנושא: יהיה מעניין!  (לת) Arik
  • 18:18
  • 15.02.12

56 TSA מ.ל
  • 18:18
  • 15.02.12

נראה אותה עושה סצנה בשדה תעופה בארה"ב.
ישר גז מדמיע ומעצר.
שתבכה לאבא שלה, עליו השלום.

  •   התנגדות לעבור TSA אלעד
    • 18:32
    • 17.02.12

    אפשר להגיד שלא רוצים לעבור TSA
    זו זכותו של כל אחד - בדוק!!
    Tדש זה מכשיר מסרטן - אפשר לראות ביוטיוב סרטונים
    וזה מדובר בארה"ב
    בקיצור תגידו לא

57 היא נבדקת כמו שאני נבדק כשאני טס. למה אתם לא מפרסמים את ההחלטה בצרפת בעניין של א-דורה?  (לת) אבירם
  • 18:18
  • 15.02.12

  •   מתעלמים מעלילת הדם של הדורה לחלוטין! אפילו לא טרחו להחביא את הסיפור באחד העמודים הפנימיים.  (לת) ניר
    • 22:01
    • 15.02.12

58 האמת, אחרי שני שהתנגדי עקרונית לטוס באלעל אריאל
  • 18:21
  • 15.02.12

נראה לי שדי בטוח אצלם ואולי, למרות המחיר שווה לחזור לטוס אלעל

59 את יכולה להלין נגד בני עמך שבשמחה יפוצצו מטוס ישראלי מאיר
  • 18:21
  • 15.02.12

את לא תפוצצי מטוס של אל על כמו שלא פוצצת המטוס הטורקי -
גם אותך אבל אפשר לגיים או יותר נכון יאנסו אותך לקחת מטען
במחיר חיסול משפחתך אם לא תצייתי -
עכשיו את מבינה מה עמך מעולל - ובלי ספק את מבינה גם את הבודקים

60 אין הבדל בין קומוניזם ונאציזם רוני ערמון
  • 18:22
  • 15.02.12

חבל שלא מבינים את זה.

61 זה באמת לא בסדר. אפשר לחשוב שרוב המחבלים, או כולם הם ערבים...  (לת) עדיף לכם להתפוצץ?...
  • 18:25
  • 15.02.12

62 בושה וחרפה לאל על ותפסיקו עם התירוצים של הביטחון קןקי
  • 18:25
  • 15.02.12

הרי עשרות שנים לא תפסו אף אדם שניסה לפגוע במטוס אז את בתירוץ הזה לפעולות הגזעניות לא עובד

63 אני יהודי ובטיסה חזרה מרומא פירקו גם לי את המזוודה (ולשאר הנוסעים). תרגיעי  (לת) נוחי קצת
  • 18:27
  • 15.02.12

64 איזו הקלה יצחקי
  • 18:28
  • 15.02.12

תודה שלא טסת אל על. וחבל שחזרת בכלל.
ממליץ לך על טיסה בחברה ערבית שם יבדקו יהודי בדיוק כמו באלעל.
את הרי תמשיכי כמו אביך להפיץ שנאה כנגד המדינה גם אם נלקק לך את המגפים.

65 כל הכבוד! אשה אמיצה!  (לת) אדם
  • 18:29
  • 15.02.12

66 יופי שתישאר שם. ושתיקח איתה את כל משפחתה ורצוי גם כמה משמאלנינו.  (לת) הגלשנית
  • 18:30
  • 15.02.12

67 בידוק ביטחוני אי
  • 18:30
  • 15.02.12

מעןלה חיבים להמשיך,כן רק כך
לאותה "ערביה" לכי סעי בחברה ללא בידוק,ההמשך ידוע!

68 hutzpah mike
  • 18:32
  • 15.02.12

This young lady learned hutzpah from her Jewish hosts...how dare she waste time for El AL? It's not enough that this airline deals with daily threats, they need her attitude? Maybe she should thank Israel for not slaughtering her like Assad would of!

69 איפה היהודים שיצטרפו אליה? שיחרימו את אל על? פייסבוק?  (לת) איפה המחאה?
  • 18:32
  • 15.02.12

70 British its so nice manu
  • 18:32
  • 15.02.12

Only British and KLM.its
its nice so nice and good food.why al al...

71 אני יהודיה ואני לא טסה עם החברה הזאת.  (לת) זו כבר לא חברה לאומית למזלנו
  • 18:33
  • 15.02.12

72 צר לנו אבל לערבים יש תכונה מוזרה - הם מתפוצצים ליפעמים . בודקן חודרן
  • 18:36
  • 15.02.12

ומה שעצוב זה לא קשור לאינטליגנציה או למעמד סוציואקונומי (התימני שלא הצליח לפוצץ מטוס) אז באמת סליחה אבל זה מה יש .

73 שמעתי את קיטוריה בגלי צה"ל. אשכנזי אסלי
  • 18:36
  • 15.02.12

היא יודעת מצוין למה בודקים אותה , כפי שבארה"ב בודקים אותי, ("אשכנזי אסלי") רק מכיוון שיש לי דרכון מהמזרח התיכון, כמו לבני עמה שנהגו לחטוף ו/או לפוצץ ו/או להכנס לבניינים גבוהים עם מטוסים להנאתם, עד שהנהיגו בדיקות מחמירות כמו אלה שעברה. אני מודה בנימוס ולבביות לכל אחד שבודק אותי, כיוון שהוא מגן על חיי. לבדוק את כל הנוסעים רק כדי שיהיה "שוויון" - טירוף!

74 צודקת. הפסקתי לטוב באל על לפני עשרים שנה כדי לחסוך לי צפייה בתופעה המכוערת הזאת.  (לת) רפובליקת בננות
  • 18:37
  • 15.02.12

75 שתגיש תלונה לרוצחים מבני עמה מסכים
  • 18:43
  • 15.02.12

שבגללם יש בידוק בטחוני

76 למה את טסה אל על? הם לא שווים את זה. שאול
  • 18:43
  • 15.02.12

כבר שנים שאני לא טס אל על, ולא בגלל הבידוק. זו חברה יקרה עם שרות גרוע.

77 בדקתי ומצאתי שיש טיסה של SYRIAN ARAB AIRWAYS ממילאנו לדמשק, שם יעשו לכם כבוד גדול...  (לת) בתור 'ערביי הפנים' הלוחמים ביישות הציונית מבפנים
  • 18:44
  • 15.02.12

78 לו הייתי ערבי הייתי מוותר לחלוטין על אל-על. גם ככה אני טס למזרח רק עם הירדנים. אחלה חברת תעופה.  (לת) ci
  • 18:44
  • 15.02.12

79 אסור ליסוע באל על הם עושים בידוק מחמיר יותר  (לת) להחרים
  • 18:46
  • 15.02.12

80 רק אחרי שמטוס יתפוצץ באויר יבינו כל יפי הנפש את ההכרח בבידוק קפדני והבלתי נמנע גם של האוכלסיה הערבית?!  (לת) דקל נתב"ג
  • 18:48
  • 15.02.12

81 fly from USA... good luck  (לת) O Bama
  • 18:50
  • 15.02.12

82 לא כל הערבים טרוריסטים אך כל הטרוריסטים ערבים. אין מה לעשות. הפנימו!  (לת) משה
  • 18:50
  • 15.02.12

83 מאמר מעניין מאוד של ד"ר ליאב אורגד בדק לעומק את הפרופיילנג בנתב"ג  (לת) בסוף גילו שזה לא עוזר לכלום כמובן...
  • 18:50
  • 15.02.12

  •   מה, בגלל שלא התפוצץ שום מטוס מאז שהתחילו עם השיטה עידו
    • 20:15
    • 15.02.12

    זה אומר שהיא לא עובדת?

  •   תקרא את המאמר, במקום להשתולל. ריבוי התגובות מעיד על מורכבות הנושא, אבל אי אפשר שלא לחשוב איך מרגיש ערבי ישראלי נורמטיבי כשהוא רוצה לטוס עם המשפחה שלו לחו"ל וצריך להגיע 6 שעות לפני - כי הוא יודע שיפרקו להם את כל המזוודות ויקחו אותם לתשאול (סיפור אמיתי)  (לת) מטוסים יתפוצצו עם או בלי פרופיילנג
    • 10:45
    • 16.02.12

84 דחילקום.מתי תעשו סוף לסיפור הזה.תגלו קצת אמפטיה לנבדקים  (לת) ישראלי
  • 18:51
  • 15.02.12

85 תתעוררי - ערביי ישראל אינם חיים בשויץ. כל עוד ערבים רוצים למחוק אותנו - אנו נמנע זאת. דיי לשקר!!!  (לת) חגי
  • 18:51
  • 15.02.12

  •   ודיי לטיפשות טבולה ברוע -ולך תסביר שאיינשטין שייך לעם הזה-גם הוא לא השוויץ בזה  (לת) מתמוגג מצער
    • 20:57
    • 15.02.12

86 חזקי ואימצי יארא, גלעד
  • 18:52
  • 15.02.12

ברור שיש צורך בבידוק, אבל יש גם צורך בכבוד לכלל אזרחי ישראל ללא הבדל דת צבע ומין.

87 just fly with someone else  (לת) berlinboy
  • 18:53
  • 15.02.12

88 KOL HAKAVOD LABODKIM CARRY ON LIKE THIS  (לת) reb
  • 18:53
  • 15.02.12

89 איך נעשה שלום עם שכנינו שאנחנו לא מסוגלים להסתכל על אזרחים כעל בני אדם.  (לת) אחד
  • 18:53
  • 15.02.12

90 מעוצבנת מכך שמנסים להרוג אותי תמימה
  • 18:54
  • 15.02.12

כן, גם אני מוחה על כך שאני נאלצת לעבור בידוק שמטריח אותי לחינם, גוזל מזמני, משפיל אותי ועוד ועוד . אבל מה לעשות שטרוריסטים ערביים הם שהביאו עלינו את הצורך בבדיקות מתישות ומשפילות אלו ועל כן גברתי הנכבדה עליך להוכיח שאינך מסכנת נוסעים אחרים ולעבור את הבדיקות כפי שימצאו לנכון אלו הממונים על ביצוע הבדיקות. צעקותיך ומחאותיך לא יגרמו לאף אחד לקחת סיכון בטחוני. ודרך אגב אני מרגישה מאד מושפלת כיון שבהרבה שדות תעופה דוחקים את נוסעי אלעל לקרן זוית בשדה התעופה ומבודדים אותם, משל היו מצורעי, משאר הנוסעים. אלו שיקולים שעושים הממונים על הבטחון באותם שדות תעופה כדי להגן עלינו, ועל אחרים, מאותם מוסלמים שחביבים עליהם מטוסים מתפוצצים ושא יהודים הרוגים. יאללה, אולי תרגעי כבר ממהשפלות המדומות שלך

91 תמיד אותו סיפור מיואש יהודי
  • 18:55
  • 15.02.12

ושום דבר לא עוזר......לכן עזבתי את הארץ.....נמאס

92 ישר כוח ואיכות הבידוק היא פועל יוצרא של איכות הבודק ומה לעשות והבודקים הם מסוג זין כי מי כבר מוכן לעשות עבודה דבילית כזו  (לת) פלץ
  • 18:57
  • 15.02.12

93 כול המעורבים צודקים.  (לת) מה כבר אפשר לומר?
  • 18:57
  • 15.02.12

94 try playing games with security in us ptachya shoshani
  • 18:57
  • 15.02.12

and see what treated like CRIMINAL is....you will be aressted at gun point ,handcufed,pay a big fine or serve time in prison AND a nice stamp in the passport just in case you are thinking of coming back>>>>this is ONLY to blame on moslams as YOU KNOW<<<<< have a NICE FLIGHT but not with us !!!!(by the way... how do you fly OUT of ISRAEL NEXT TIME ???) LOL

95 בדיקה ביטחונית בשדה נאיל חטיב
  • 18:59
  • 15.02.12

אין ספק שמדובר בגזענות אם כי הוא לא היה אומר ליהודי יותר טוב שלא תטוס זוהי בהחלט השפלה שקיימת מאז ומתמיד .
בושה וחרפה למדינה שקוראת לעצמה דימוקרטית .

96 עברתי "השפלה" לא פחות קשה בנמל התעופה של בוסטון בטיסת פנים לניו יורק שחר
  • 19:00
  • 15.02.12

בדיקה גופנית, בדיקת חפצים קפדנית, הורדת נעליים והמתנה ארוכה בפינה צדדית, כשנוסעי הטיסה כבר ב boarding.
אגב, מהנמל בבוסטון המריאו המפגעים באירועי ה 11 בספטמבר.

97 הערבים צריכים להחרים את אל על שידועה ביחסה המשפיל לערבים. יש מספיק טיסות אחרות  (לת) דווקא יהודיה
  • 19:00
  • 15.02.12

98 security........The life line of this awful country Are you really safe in Israel ? do you really trust your pilot ?
  • 19:00
  • 15.02.12

I never take el-al. Not only because of that . I never had to go through this " security " stuff .
How is with all this security BS no one is asking this stupid government where do they take the Israeli's plane , and who is the pilot . And If he's know where he's trying to get.
I'll bet you'll be surprise to hear the answer......... On this airplane ,I'll never flay

99 שקרים שקרים ועוד שקרים פרח
  • 19:01
  • 15.02.12

זו המומחיות שלהן , שקרים

100 קבלי הכל ברוח טובה הרי מנסיוננו ידוע בעולם כולו שהמוסלמים מעורבבי בפיגועים יותר מרוב אוכלוסיית העולם.....  (לת) רותה
  • 19:02
  • 15.02.12

101 אין מה לעשות כל העולם עושה בידוק מחמיר לערבים מאיר
  • 19:03
  • 15.02.12

אני ניתקלתי בל.א ושם הערבים קיבלו בידוק מחמיר זה צודק

102 כמה פעמים צריך לחזור על זה? צ'יקו
  • 19:03
  • 15.02.12

99% מן הערבים אינם מחבלים.
99% מן המחבלים הם ערבים.
למרבה הצער לא ניתן לדעת מי. לכן צריך לבדוק או שנתפוצץ. עדיף על ועדת חקירה לאחר מכן.

103 היא לא חייבת לטוס באל-על. אפשר לחשוב שמישהו נהנה מכל הסיפור הזה, אבל בין חיים של 400 נוסעים לבין נוסעת אחת, ה-400 לוקחים. אם למשעור יש בעיה, שתפנה לעולם הערבי.  (לת) ל.
  • 19:03
  • 15.02.12

  •   אבל היא פאקינז אזרחית ישראלית ולא מחבלת; למה שתעזוב למדינה ערבית??  (לת) ל. אם אתה מחפש קיצורי דרך? אין!
    • 19:39
    • 15.02.12

  •   שתיקח טרמפ עם ח"כ הכנסת זועבי במשט הבא ! זול יותר ובלי בדיקה בטחונית בכלל ,להיפך כלי נשק רצויים ומומלצים  (לת) זועבי טורס
    • 19:41
    • 15.02.12

  •   מה לעשות שיש לה רק דרכון ישראלי ולא של מדינות ערב? איך היא תפנה להם בדיוק? שיאשימו אותה ב"מגע עם מדינות אויב"?  (לת) אברהים
    • 20:38
    • 15.02.12

  •   על זה נאמר בולישט קשקוש בלבוש של אידיוטי העם-גם אני לא טס אלעל-נבלים צעירים ברבוע  (לת) מתמוגג מצער
    • 20:56
    • 15.02.12

  •   פנייה במובן של קריאה. היא עיתונאית. שתתחיל קמפיין תקשורתי שקורא לערבים-המוסלמים להפסיק עם הפיגועים או לפחות שתתחיל להסתכל פנימה, ומכאן "שתפנה לעולם הערבי".  (לת) ל.
    • 10:39
    • 16.02.12

104 אתמול כשהמאבטח בקניון בדק לי את התיק הרגשתי שאנסו אותי. אני רוצה פיצויים  (לת) טוב שלא הגזמת
  • 19:05
  • 15.02.12

105 יש על זה משפט חכם משה
  • 19:09
  • 15.02.12

הפתגם אומר "לא כל הערבים מחבלים - אבל כל המחבלים ערבים, זאת אומרת עד שהמגזר הערבי יוקיע ויפרד לגמרי מדרך טרור או מהזדהות עם מחבלים הרי שהם מחבלים בפוטנציה לכן אין להם על מי לבוא בתלונות רק לאחיהם.

106 משתמשים לשווא במשיח השקר של הביטחון אין שום הצדקה לכך
  • 19:11
  • 15.02.12

תוך 10 שניות אפשר לבדוק את החפצים שלהם ולוודא שאין להם פצצה. כל השאר נועד רק כדי להעמים את רגשות העליונות של אנשי הביטחון. אל תשמחו שזה קורה לערבים כי זה קורה גם לתיירות תמימות מגרמניה או שבדיה. בושה וחרפה. אנשי הביטחון האלה הם הישראלי המכוער בהתגלמותו.

107 נמאס,אז אל תטוסי באל על חסרות חברות תעופה שנוחתות בישראל?  (לת) יניב
  • 19:13
  • 15.02.12

108 איפה המחאה? פייסבוק?  (לת) איפה החרם?
  • 19:13
  • 15.02.12

109 אוי אוי אוי  (לת) מישמיש
  • 19:14
  • 15.02.12

110 האטימות השערורייתית של מאבטחי אל על כלפי ערבים חייבת להפסק. טוב תעשה גב' משעור אם מתתבע אותם באיטליה  (לת) מחרים את אל על
  • 19:16
  • 15.02.12

111 אין סיבה להשפיל אזרחים!!! תתחילו לעבוד ביעילות, שם באל על, ולא בהשפלות!!  (לת) גם אני אחרים את אל על!
  • 19:18
  • 15.02.12

112 ערבים - אזרחים שווי זכויות!!! תנו לחיות בארץ הזו בשלום!!  (לת) כל הכבוד לך!!
  • 19:19
  • 15.02.12

113 היש ברירה אחרת?!  (לת) נגה פסו
  • 19:23
  • 15.02.12

114 אם בני לאומך לא היו מחבלים לא הייתה לך בעיה בוכה בלב
  • 19:23
  • 15.02.12

אבל מה לעשות, עד שבני דתך לא ינטשו את דרך הטרור את תצטרכי לסבול
או לטוס טורקיש

דרך אגב למה את מרגישה נאנסת אם לא עברת בידוק ?
מושפלת אני מבין - בעיסה להיות בלסטינית
כועסת על מחבלים שגורמים ליהודים להיזהר , אני גם מבין

  •   למה אין מחבלים יהודים שנמצאים בכלא ורק נאמן מלמד לשחרר  (לת) פול
    • 19:37
    • 15.02.12

  •   במקרה שלא הבנת, היא אזרחית ישראלית. בני עמה הם הישראלים. ואתה צדקן ושקרן.  (לת) לקוניוס
    • 20:31
    • 15.02.12

  •   חבל על דמעות הלב שלך, דמעות תנינים  (לת) אברהים
    • 20:41
    • 15.02.12

  •   היא נוצריה, ועל כן מחבלים אינם בני דתה. ךתשומת לבך רק מוסלמים מסוימים ויהודים כדוגמת גולדשטיין עמיר ואנשי תג מחיר  (לת) רק שתשים לב - אין לאמר "בני דתך"
    • 21:29
    • 15.02.12

  •   ישראליות זה אזרחות גרידא, אין לי שום קשר מעבר לכך עם הרבה נושאי תעודות זהות כחולות והם בוודאי ובוודאי אינם "בני עמי". ניר
    • 22:12
    • 15.02.12

    עמי קיים כבר כמעט 4,000 שנים לא 63.

  •   ללקוניוס - שאל את הגברת ותגיד לך בעצמך. היא לא ישראלית. היא פלסטינית! ופלסטיניות אנחנו בודקים טוב טוב. למה? אמנה מונא ליילה חאלד אחלם תמימי. זה למה  (לת) לא התבלבלת?
    • 23:54
    • 15.02.12

  •   הגעתי למקצוע לאחר שראיתי את אמא שלי מופשטת ומושפלת  (לת) מחבלת
    • 00:11
    • 16.02.12

115 מצטערים, אבל למרות שלא כל הערבים מחבלים - כל המחבלים ערבים. נדפקתם. שפוי
  • 19:24
  • 15.02.12

יש לך בעיה? טוסי בחברה אחרת. ברוך אללה, יש מספיק חברות שטסות לנתב"ג.

  •   1234 1234
    • 19:33
    • 15.02.12

    היא יכולה לטוס על שטיח לעזה

  •   צודק 100%, חשוב לשמור על הבטחון לפני ה"נחמדות" עדיף בחיים מאשר בנחמדות
    • 19:36
    • 15.02.12

    למאבטחים שעומדים בפרץ, ברור לי שאתם לא נהנים מלבדוק נוסעים מסוכנים, אבל יישר כח!

  •   מצטער אבל המידע שלך אינו מדויק לא שפוי
    • 20:02
    • 15.02.12

    אתה בטח שמעת על :
    יונה אברושמי .\ ברוך גולדשטיין, \אלן גודמן. \יהודה ריכטר\ניר עפרוני ואלי וענונו\דוד בן-שימול\רפאל סלומון\עמי פופר\אריה שלוש\נחשון וולס\נעם פרידמן\דני טיקמן\עדן נתן-זדה\יעקב טייטל.......

    בפעם אחרונה שבדקתי אלה היוא מחבלים יהודים

  •   ומה עם קוזו אקומוטו, למשל?  (לת) רק שתשים לב
    • 21:31
    • 15.02.12

  •   ה"לא שפוי" - אתה צודק איתן הבת-ימי
    • 00:22
    • 16.02.12

    מדובר במחבלים יהודים שזכו לגינוי מלא מבני עמם.
    הבעיה היא שבצד השני מרימים מחבלים על כפיים ותאמין שרירייהם כבר כואבים כואבים.

116 האם באמת צר לכם שהם לא טסו אל-על או שהם בחרו לחשוף את הענין  (לת) שאלה
  • 19:26
  • 15.02.12

117 Fascists Johnny
  • 19:26
  • 15.02.12

Nothing to add

118 יש כללים. ובצדק לא סומכים עליכם. מהפך 77
  • 19:31
  • 15.02.12

טטוסי בחברה ערבית. לא רוצה בחברה ערבית?תקבלי את הכללי.

119 אפסיק לטוס עם אל-על. 1. אינני מוכן שבכספי יממנו טמטום מרושע. 2. נמאס לי לשמוע שקרים.  (לת) נוסע יותר מתמיד
  • 19:31
  • 15.02.12

120 תרגעי, אין לך סיכוי בבית משפט ישראלי. כבר ניסו לפנייך ותחטפי הוצאות סלקטור לשעבר שהתפכח
  • 19:33
  • 15.02.12

אבל לפחות קיבלת כתבה בעיתון. מאמין לכל מילה שלך, אכן הבידוק שעושה הפרדה בין יהודים לערבים משפיל

121 To all the same blabbers Johnny
  • 19:33
  • 15.02.12

She's not a muslims, she's christian.. Anyway please don't whine the next time you'll be treated like this in Europe... We all remember you whining for the bad treatment in Istanbul few months ago

122 אויש נו. אז גם ואותי "מיששו" בערך בכל חלק בגוף בבאזל בשוויץ. נטלי
  • 19:34
  • 15.02.12

וגם ברומא לא חסר להם.

123 Victim A concerned citizen
  • 19:35
  • 15.02.12

She is a victim of her own fellow Arabs who invented modern terrorism. Any complaints should be forwarded to the Arabic terror organizations and the Arabic states that support or engage in terrorism. The real victims are those who were blown to pieces in mid-air and their families, the hundreds of millions of air travellers, who need to go through the inconvenience of tight security checks and be concerned for their safety every time they board a plane, and the states and airline companies that are forced to spend so much money to ensure passenger safety.

124 משוחררי צבא שונאי ערבים עובדים ב"בידוק בטחוני" ונחושים למצוא טרוריסט בכל משפחה מנומנמת מיפו או נצרת שיוצאת לסופ"ש. פשוט גועל נפש של גזענות ואני מתבייש שכך נראית חברת התעופה הלאומית (זה לא הלאום שלי). יארא תתבעי להם את הצורה עבד כי ימלוך בבידוק הבטחוני
  • 19:36
  • 15.02.12

והכי חשוב - אל תטוסו אל על.
אני עצמי מחרים את החברה הזו בגלל הגזענות.
פשוט בושה.

125 יהודים חולי נפש מוחמד
  • 19:36
  • 15.02.12

בגלל זה לא אוהבים אותם בשום מקום

126 זו הבעיה עם הטרור. הוא מפחיד ולכן הוא מאלץ לחשוד גם באזרחים שאינם טרוריסטים  (לת) די לטרור הערבי
  • 19:37
  • 15.02.12

127 עלה להם השתן לראש אני
  • 19:40
  • 15.02.12

המאבטחים מגזימים. אפשר גם להתנהג בכבוד לאנשים גם כשהם ערבים. לא חייבים תמיד להיות מגעילים. עם קצת כבוד והבנה של העניין אפשר להעביר אנשים גם בדיקות מחמירות בלי להעליב ובלי לפגוע.

128 בנושא הזה אני ממש מרחמת עליהם, הבדיקות משפילות ואני מקווה על זה יתבעו אותם שישנו התנהגותם.  (לת) יעל
  • 19:41
  • 15.02.12

129 מותק, את לא חייבת לטוס באל-על, וכשמוסלמים יפסיקו לעשות טרור גם לך ירווח  (לת) אספמיה
  • 19:43
  • 15.02.12

130 גם בחברות זרות בודקים ערבים, לא טוב? שתיסע עם ג'ורדניאן בחברות ערביות לא בודקים
  • 19:44
  • 15.02.12

סעי עם הירדנים, הטורקים, הלובים, הסורים, האינדונזים, הסעודים, המצרים, העיראקים, האינדונזים, או אפילו האיראנים. חסר? דווקא עם היהודים את מתעקשת לנסוע???

131 מי שמשפיל צריך שיושפל.פשוט. ערבי אסלי
  • 19:45
  • 15.02.12

אם מישהוא היה פוגע או משפיל מישהיא מהמשפה שלי הייתי מגיע אליו ומראה לו .במשפחה שלך אין גברים כנראה

132 בידוק משפיל ידותון
  • 19:45
  • 15.02.12

אין שום סיבה לטוס באל על ולעבור בשל כך את הבידוק המשפיל והמגעיל. בשל כך אני משתדל לטוס תמיד עם חברות לא ישראליות לישראל וממנה. אל על וכל הקשור והנלווה אליה חברה דוחה ומתנשאת

133 היהדות היא שורש כל הרע ישראל הפכה לגרועה שבמדינות העולם הבוז שרוחשת מסמר חלוד
  • 19:47
  • 15.02.12

היהדות לכל מה שלא יהודי הביא עלינו אסונות כבדים וכנראה שעוד יביא בעתיד אסונות מתי נלמד שהיהדות היא דת גזענית ושומר נפשו יתרחק ממנה הגיע הזמן להיפרד מהיהדות ולהתחיל להיות בני אדם. די ליותר מאלפיים שנות טיפשות.

134 בהצלחה בתביעה. אני איתך.  (לת) אלעל- חממה לסדיסטים
  • 19:48
  • 15.02.12

135 הגיע הזמן שבידוק הביטחון ירים סטנדרטים של שירות. הציבור הערבי כבר לא מוכן- ובצדק להתעללות של החבר'ה הללו.  (לת) שומר חוק
  • 19:49
  • 15.02.12

136 באל על שומרים רק על כבוד התורה חרדי
  • 19:55
  • 15.02.12

חברת התעופה הבזוייה והמסריחה הזו (תרתי משמע...) נוהגת בכבוד רק בקבוצת אוכלוסיה אחת - זו של החרדים.
ערבים ויהודים חילוניים: מדוע אתם בכלל טסים איתם???
אל על הפכה מזמן לחברת תעופה חרדית.
יש המון אופציות טובות ושפויות יותר לטוס מישראל ואליה.
הגיע הזמן לחרם צרכנים על החברה הזו!!

137 כל אזרח זר יכול לספר על חוויות דומות פנינה
  • 19:56
  • 15.02.12

כולל אנשי עסקים ממדינות כמו הודו שמושפלים כל הזמן כי חושבים שהם באו לעבוד באופן לא חוקי. אני בתור אזרחית יהודיה וישראלית עברתי לא פעם השפלות ע"י אנשי ביטחון בנמל התעופה. הערביות שלך היא בעיקר תירוץ נוח לגסות הרוח והיהירות הטבועה בישראלים.

138 הארץ כהרגלו מצנזר,הכלל אומר "יש בידוקים אין פיגועים" ולגברת יארה משעור-קבלי זאת באהבה "האונס" שעברת תורם לבטחונם של אלפי טסים אל-על,גם שלך,שהרי לא נעים לטוס במטוס מתפוצץ באויר.  (לת) נחיתה רכה
  • 19:56
  • 15.02.12

139 למה באלעל, השתגעת עלי
  • 19:56
  • 15.02.12

אני לא מבין איך זה שערבים עדין טסים באלעל .בחיים שלי לא טסתי באלעל ובחיים לא אטוס דרכם .יש לה את המטוסים הכי ישנים ומסוכנים שבעולם ,שירות נוראי ויחס מגעיל .מה שהצחיק אותי שהם עוד מעזים לפרסם את עצמם במגזר .צריך שכל הערבים והיהודים ההגונים יחרימו את החברה המצחיקה הזו .

140 עורבא פרח או ערביה פרח גיל
  • 20:04
  • 15.02.12

הבידוק הביטחוני חשוב בגלל המציאות בה אנו חיים. אין ספק שרגישות ונימוס חשובים. אולם איננו יודעים כיצד התנהגה אותה גברת במהלך הבדיקה - היתכן שהיא זו שיצרה את הפרובוקציה?!

141 לו היו מתייחסים כך ליהודים היינו מצווחים: "געוואלד אנטישמיות"!!!  (לת) בושה להיות יהודי. כל הכבוד ליארא
  • 20:05
  • 15.02.12

142 לעיתונאית הערבייה שנמאס לה מנחם
  • 20:06
  • 15.02.12

כל הכבוד לך !

143 לקרא תגובה 24 היא מספרת את כל הסיפור באמת ישראלי
  • 20:09
  • 15.02.12

הגב' הנכבדה יכולה להמשיך לטוס בטורקיש אייר וויז הם אוהבים את הערבים ושותפים לרצון להשמיד אותנו.
היא גם יכולה לגור קבע באיסטמבול העיר יפה מאד ויש שם מקום לפוצץ מתקנים יהודים

144 אולי די עם ה- אוי אוי אוי הזה!! עידו
  • 20:09
  • 15.02.12

אתם יודעים טוב מאוד למה בודקים אתכם.
כל ההתממות הזאת מאוד מאוסה וצבועה. אם גרמני שעובד בלופטנזה היה בודק באותה צורה או איש ביטחון אמריקאי היה לוקח אותך הצידה לתשאול וגופנית גם היית מתחילה להתווכח?!
אולי אני אגיד את זה בשפה שלך - חלאס!!

145 עושה רושם כי גקי חורי לוקח צד בעניין ולא נוקט באוביקטיביות יתר בוריס
  • 20:13
  • 15.02.12

עושה רושם כי גקי חורי לוקח צד בעניין לא נוקט באוביקטיביות.
וגם נראה כי העיתונאית עשתה פרובוקצייה במיוחד בטיסה הזו לצורך "עיתונאות"

146 מישהוא עדיין טס באל על מטוס
  • 20:14
  • 15.02.12

o_O

147 מי בכלל עדיין טס אל-על ?? חבורת פשיסטים וגנבים!  (לת) מ.ג.
  • 20:15
  • 15.02.12

148 דמוגגית זולה. מה זה שייך שהמטוס שלה לא התפוצץ ?  (לת) יש לבדוק כל חשוד - גם אם הוא חף מפשע
  • 20:15
  • 15.02.12

149 arabs on flight Boaz
  • 20:15
  • 15.02.12

What can we do if Arabs like to play with Bombs!!! this ilustrious


Arabs are garantee for Bombs , their national sportgiornalist should complain in front of here arab friends

150 אני יהודי ובגלל סיפורים כאלה אני מחרים את אל-על  (לת) טל
  • 20:16
  • 15.02.12

151 אל תטוסי באל על אם זה פוגע בך רועי
  • 20:16
  • 15.02.12

(אני לא טס בגלל המחיר)

152 של היהודונים הארורים, שמעריצים בתת הכרתם את הנאצים  (לת) זו היהירות הארורה
  • 20:17
  • 15.02.12

153 שימוש הכוח על ידי ילדים שאינם יודעים אים להשתמש בו אני ממלא פקודות
  • 20:18
  • 15.02.12

בתור אחד שנוסע לעתים קרובות ומזדמן לשדה התעופה בן גוריון אחד לכמה ימים עלי להודות שהבדיקות שם הם משפילות שלפעמים אדם לא יכול לשאת. לא רק ההשפלה אלא גם האיומים, הטירטור על זה שלא ידעת לענות על שאלה: למש/ל, מה מקור השם שלך. פעם עיכבות אותי יותר משעה, תוך סכנה שאפסיד את הטיסה מפני שלא ידעתי לענות על השאלה הנ"ל. הילדים האלה שמופקדים, כאילו, לשמור עלינו בכל מקום בארץ אולי יודעים לחפש, לאיים, לטרטר, לשאול שאלות קביעות מראש, להפחד. אבל אינם יודעים להתנהג לבן אדם. חושבים שהכוח שניתן להם הופך אותם לבלתי פגיעים. חושבים שהכוח שהוענק להם נותן להם את הזכות להתעלל לזקנים, לנכים. מאוד מפחד שההארה שלהם: אני ממלא פקודות יעלה לנו ביוקר בעתיד הקרוב. האם מישהוא נתן דעתו בנדון

154 סמפטיה ליארא ומשפחתה. אבל, אני לא מבין איך ערבים טסים אל על. כמישהו שטס הרבה אני מחרים אותם. גם כי הם לא טסים בשבת. מפגרים וגזענים  (לת) אברהים
  • 20:19
  • 15.02.12

155 מה לעשות... י
  • 20:19
  • 15.02.12

יש סיכוי גבוה יותר בהרבה שערבי יעשה פיגוע מאשר כל אחד אחר, לכן צריך לבדוק אותם. אוי לרשע ואוי לשכנו. הרבה יותר קל להתלונן מאשר לגנות את הטרוריסטים שמוציאים שם רע לערבים!

156 הגזענות בגרסתה המזוקקת לא לותר
  • 20:25
  • 15.02.12

שבכניקים: אכפת לכם מביטחון? אין דבר שיותר מפרק אותנו מהליך הבידוק המפלה שלכם. אני, יהודי ציוני וקצין במיל, קורע קרע, בעיקר בגלל זה. ותאמינו לי, אתם צריכים אותי כדי להיות בטוחים.

157 אירופאים שיש להם חברים פלשתינאים גם מושפלים בצורה הזאת. תזכירו לי: מתי חטפו ערבים - עם דרכון ישראלי - בפעם האחרונה מטוס? של אל-על או של כל חברת תעופה אחרת? איזה עם של בורים!  (לת) אברהים
  • 20:30
  • 15.02.12

158 היא מנסה לאנוס את הבודקים להמנע מבדיקה. נראה שתתלונן בארה"ב. אברמי
  • 20:35
  • 15.02.12

הבידוק הוא בידוק לבטחונם של כל הנוסעים. בארה"ב בודקים יותר בקפדנות. אסור לך להוציא מילה . תדבר, יכלאו אותך.מורידים חגורות, נעליים,חולצות מנופחות וכו. יש שדות תעןפה שמעבירים בקרניים.
בגרמניה דרשו ממני לפתוח את התפילין, ולולא מעורבות של קצין גבוה , היו פורמים לי אותם. אז מה?להתלונן לאו"ם. שתבדק ותשתוק. היא יודעת שיש לה תמיכה אצל השמאלנים ועיתוני השמאל לכן היא מכפישה את בודקי הבטחון לשווא. רווח פוליטי.אחר כך מתפלאים מדוע העולם אינו אוהב אותנו. אם השמאל הישראלי שונא את ישראל כי ערביה התלוננה , אז מה כי תלינו?

159 יארא,את מוזמנת לטוס בקוי התעופה הסעודיים וקחי איך את ראמז ג'ראיסי ,לא לפני שתדאגי לשלם את כל המיסים שפאנט וא-סינארה חייבים לרשויות השונות.  (לת) טירי יא תאאיר
  • 20:36
  • 15.02.12

160 מה לעשות בובה את שייכת לעם של מתאבדים האחרים רק רוצים במקרה לחיות  (לת) גודמן
  • 20:45
  • 15.02.12

161 אל-על ממשיכה להסתתר מאחורי "הנחיות גורמי הביטחון של מדינת ישראל". תפנימו, נבלות - אתם כבר לא חברה תעופה לאומית, אלא חברה פרטית לכל דבר. גם טורקיש איירליינס טסה לישראל - הם כפופים לתקנות אחרות? אז למה שם לא מפשיטים בני-אדם?  (לת) מתעב את השיקוץ שנקרא אל-על
  • 20:50
  • 15.02.12

162 לא מבין על מה את מתלוננת - אלעל = בידוק קפדני א.מ
  • 20:52
  • 15.02.12

לא מתאים לך? לא טוב לך?
אל תטוסי אלעל, יש חברות נוספות, אלאיטליה , טורקיש אירליינס וכו. שם לא תפגשי במערך הבידוק הביטחוני של חברות התעופה הישראליות.
אבל אנחנו יודעים טוב מאוד שאת בדיוק כמו רבים אחרים מתים מפחד ולא סומכים על הבידוק האיטלקי או הטורקי באמת ולכן את ושאר חברייך מעדיפים לטוס אלעל.
לא רואה שום בעיה באיך שהתנהגו אנשי האבטחה, אולי הם לא חייכו מספיק לטעמך, וההפרדה שלדעתך פוגעת נעשתה דווקא כדי שלא כל העולם ואחותו יראו מה שארזת במזוודה, בדיוק כמו שאת הבדיקה הגופנית לא רצו לבצע מול כל העולם. בארצות הברית היו לוקחים אותך לחדר, מושיבים אותך
בידוק מקיף להכל כולל חיפוש גופני, במידה והיית צועקת\מרימה קול ומתנגדת העיניין היה הופך לאלים פולשני ומסתיים במעצר.
אז תנשמי עמוק
כולה חיפשו לך בתיק ובדקו אותך בדיקה גופנית - בכל שדה תעופה גדול בעולם את יכולה לעבור את אותו התהליך

163 go to other airlines d
  • 20:54
  • 15.02.12

jews can not take chance with moslems any more.

164 סליחה שאנחנו לא רוצים להתפוצץ  (לת) נוסעת
  • 21:00
  • 15.02.12

165 עד עכשיו התלבטתי,עכשיו ברור לי שאטוס בעל-אל. בטיחות מעל הכל. גם לי לא נעים בידוק בכניסה לקניון אבל זה כורח המציאות  (לת) יהודי
  • 21:04
  • 15.02.12

166 אל על- גזענית ערבייה
  • 21:08
  • 15.02.12

מזמן הפסקתי לטוס באל על , אני ובני משפחתי. זה קרה אחרי הרבה השפלות שעברנו, הגיע הזמן שערביי ישראל , הפלסטינים, יחרימו את חברת אל על.

  •   חחחנחחחח זה בדיוק מה שאנחנו חותרים אליו,טוסו כולכם ב"חברת קוי התעופה של מוחמד"יעני "איר מחמד -ח'טוט ג'אויה " או על הגב של בוראק ופיקו ען ראקבתנא יא ערב.  (לת) זהקאן מין אלארהאב
    • 22:20
    • 15.02.12

167 כל יהודי שיודע מה קרה בשואה צריך להחרים את חברת אל על בגלל הגזענות הזאת.  (לת) אני כבר מחרים.
  • 21:10
  • 15.02.12

168 שקר נילי
  • 21:15
  • 15.02.12

בת לאספסוף ערבי
השקר בדמה
נצח ישראל לא ישקר !

169 6000 נפשות איבדו את החיים באסון התאומים כל הכבוד אל על
  • 21:16
  • 15.02.12

את משחקת אותה נפגעת, אבל אילו היו עושים את זה גם ליהודים, היית מרגישה בסדר נכון?
אתם מרגישים טוב בטורקיה, אז תהגרו לטורקיה.
אתם חושבים שרק האיסלאם יכול להוציא לפועל פיגוע כזה?
לישראל קשרים עם אופוזיציות וקבוצות חמושות בכל המדינות האיסלאמיות, אז אם אנחנו מצליחים לחסל מדעני גרעין, יש לך מושג איזה מגה פיגוע אנחנו מסוגלים לבצע? יש לך מושג כמה קל להכניס איש מחתרת כורדי למטוס בטורקיה ולדאוג שהוא יתרסק במתחם האבן השחורה בסעודיה?
אנשים מדברים על תקיפה באיראן בגלל הגרעין... אבל האמת היא שתקיפה היתה חייבת לבוא לפני הרבה זמן דווקא בגלל הדם הישראלי שהם שפכו משנת 1982 , כל אותן רקטות שעשו את כל הדרך מהמפרץ הפרסי לים התיכון. לא נשכח ולא נסלח.
אז אני מקווה שבקיץ לא תהיה מלחמת איראן ישראל אלא מלחמת מערב באיסלאם ונגמור את הסיפור הזה אחת ולתמיד.
שבפעם הבאה שתכנסי לשדה התעופה את תתפשטי מרצונך!
הרי בסוריה לא היית מעיזה לפנות לעיתונות נכון?
חבל שבישראל אין שביחה.

170 שתי בנותיי לומדות בחו"ל. הפסיקו מזמן לטוס באל - על, גם אני אשתי. כנסו אחמד הערבי
  • 21:17
  • 15.02.12

בחברות זרות המחירים יותר זולים. לא מגישים אוכל כשר ומסריח. היחס יותר אדיב. והכי חשוב, פחות פוגשים את הישראלי המכוער. אני ממליץ לכל הערבים לעשות כמונו. לעזאזאלעל!!!

171 ערבי שטס באל על מגיע לו עונש  (לת) מוחמד
  • 21:18
  • 15.02.12

172 Understanding A concerned citizen
  • 21:20
  • 15.02.12

Undoubtedly, Yara has been through a very unpleasant experience. I can understand her feelings, as I have been through similar experiences numerous times since 1968, when some of her fellow Arabs hijacked an El Al airplane to Algeria. I can understand her feelings, as I have been congregated together with many Israelis in the most remote section of many European airports, after some of her fellow Arabs blew up airplanes (Swissair, PanAm). I can understand her feelings, as I have been searched and my luggage turned upside down numerous times after some of her fellow Arabs hijacked airplanes (El AL, TWA, Sabena, Air France, Lufthansa, and others). I can understand her feelings, as I enviously looked many times at those passengers who do not need to come to the airport 3 hours before departure, a mandate after some of her fellow Arabs launched murderous attacks on El Al airport counters (Ben Gurion, Rome, Zurich and others). I can understand her feelings, as each visit to an EL Al office in Europe has been similar to visiting the most fortified castles in that continent. I can understand her feelings every time I fly worldwide, as some of her fellow Arabs spread the terrorist threat globally. The problem is that Yara’s complaint suggests that she does not have the same understanding.

173 ערביה , יהודיה , למי איכפת? תראו איזו סקסית - הייתי בודק אותה באופן אישי  (לת) דורון השגלן
  • 21:23
  • 15.02.12

174 לא מבין למה אתם טסים באל על  (לת) יוד
  • 21:25
  • 15.02.12

175 לפי התגובות כאן, היהודי החדש שגדל במדינתו החופשית, הוא פרנואיד וחרדתי יותר  (לת) מאבותיו יוצאי הגטאות. פוי.
  • 21:33
  • 15.02.12

176 אל על=חברת אפרטהייד  (לת) רמי
  • 21:33
  • 15.02.12

177 אוי ואבוי, איזה עוול נורא, בשם שיקול שולי כמו מניעת רצח המוני מישהו מעז לגעת בכנף בגדה של בת לגזע האדונים האציל! ג'וני
  • 21:47
  • 15.02.12

סיבה מוצדקת לעוד התקף מפואר של הזעם המוסלמי הידוע.

178 מדוע היא בחרה מלכתחילה לטוס בחברת תעופה המאמצת מדיניות של אפליה גזעית כמו אל על ? יואב
  • 21:47
  • 15.02.12

הפתרון הוא לטוס בחברות זרות. רק אם לאל על יכאב בכיס, היא תכפה על גורמי הבטחון להפסיק עם ההשפלה על רקע גזעני, שבינה לבין בטחון אין דבר וחצי דבר. יש מספיק אמצעים טכנולוגים כדי לוודא שנוסע אינו מחזיק חומר נפץ והרושם הוא שהתחקור המשפיל נועד לאסוף מידע על אוכלוסיה ערבית לצרכים זרים לחלוטין מבטיחות הטיסה.

179 עובדות אזרח
  • 21:48
  • 15.02.12

לא כל הערבים טרוריסטים זה נכון , אבל כל הטרוריסטים הם ערבים וברובם מוסלמים. אז שלא יתבכיינו. שיצליחו הנאורים שבהם לחנך את הבורים ביניהם לא להשתמש בטרור לא לדבר על טרור לא לחשוב על טרור אז יתנהגו אליהם כמו לאוכלוסיה נורמטיבית המגנה טרור. אבל כאשר כל חברי הכנסת שלהם והנציגים שלהם תומכים בחמאס משתתפים במשטי המרמרה שלא יתבכיינו.
הערבים מתנהגים לפי הפגם הידוע בשפתם ד'רבני ובכא סבקני ואשתכא בתרגום לעברית הוא קודם היכני והחזרתי לו אז הוא בכה ומיד רץ מהר להתלונן שאני הכיתי אותו. הערבים לפני כל הבכיינות האופיינית להם שיקחו את עצמם בידיים יעבדו קשה ואז יצליחו לא פחות מאחיהם היהודים. שיחנכו לא לגנוב לא לנהוג בפראות לשלם מיסים להשתתף בשרות לאומי בעריהם וכפריהם לטובת האוכלוסיה שלהם ואז יתקדמו וכל הבדיקות הנחוצות היום יעלמו כבמטה קסם כי יהיו מיותרות.
אבל אם חברת הכנסת זועבי תומכת החאמס ואחמד טיבי הבכיין מייצגים אותם העתיד לא כל כך ורוד לגביהם. מעניין שעדיין לא שמעתי מהערבים וממיצגיהם טענות לגבי דיכוי זכויות בסוריה רק ישראל היא השטן הגדול הקטן וכל מה שבאמצע.
עראפת הוא צדיק אסד מלך זכויות האזרח על קדפי וסאדם ירחמם האל צדיקי הדור של ערביי ישראל!!!???

180 בטחון מלפנזה, גם איטלקים עוברים מסכת יסורים גר במילאנו
  • 21:49
  • 15.02.12

קרה לי כמה פעמים שביקשו ממני ללכת מאחורי הפרגוד ולפתוח את המזוודה, או שתחקרו אותי קצת יותר מהרגיל, כי יש לי מראה מדליק, מזרח תיכוני אסלי :)
פעם קצת התעצבנתי וצחקתי למאבטחת בפנים צחוק מריר כזה, ההיא כמו איזה מ"כית בנים שאלה אותי בשיא הרצינות "משהו מצחיק אותך?" ...עוד רגע והייתה אומרת לי לרדת למצב 2...."עוד רגע והתתפוצצתי לה מצחוק בפרצוף אחרי היציאה הזאת...אין מה לקחת את החבר'ה האלה יותר מידי ברצינות,הם סטודנטים שגרים פה..מה לעשות שבסביבת העבודה שלהם הראש הוא כמו זה שיש בצבא, הווה אומר קשה...בסה"כ הם עושים את העבודה יחסית בסדר, חוץ מזה שגם איטלקים עוברים אצלם מסכת יסורים...מכריחים אותם לחכות ליד הגייט ישר אחרי שהם עוברים ביקורת דרכונים ואסור להם אפילו לקום לשירותים בלי לווי...

181 יארא תתגייסי למשרד החוץ ותעבירי מה שבא לך בדואר הדיפלומטי.  (לת) שמוטאל אקסטאזי, נספח מסחרי
  • 22:00
  • 15.02.12

182 עקב בידוק מחמיר של כלתי ללא צורך היא הפסידה טיסה מלוד, רק איום בתביעה שכנע את אל על להעלות אותה על טיסה של חברה מתחרה על חשבונם בצלאל
  • 22:03
  • 15.02.12

כלתי יהודיה ובאותה עת היתה בעלת אזרחות זרה בינתיים היא עשתה עליה.

183 פראייר מי שטס באל על וגם אידיוט. אחרי כל התקלות שדווחו בחודשים האחרונים, יש מקום לחקירה מקיפה.  (לת) אפרים קרביץ
  • 22:06
  • 15.02.12

184 השב"כ יכול להשקיע, במיון מוקדם של שמות הנוסעים.  (לת) גלעד
  • 22:06
  • 15.02.12

185 שמחה שבחרת לא לחזור לארץ - עצובה שבסוף חזרת אביבית
  • 22:09
  • 15.02.12

הייתי מעדיפה שכפויות טובה כמוך
שרואות איך חיות המוסלמיות בכל
העולם וכמה הן נהנות כאן ובכל זאת
באות בטענות - הייתי מעדיפה שתישארי
שם לעולמי עד וכל משפחתך.

כי לנו הארץ.

186 אם הייתה מתווכחת עם איש ביטחון באמריקה, הייתה מוצאת עצמה מייד באזיקים.  (לת) אם הייתה מתווכחת עם איש ביטחון באמריקה, הייתה מוצאת עצמה מייד באזיקים. (לת) ירוחם הג'ינג
  • 22:12
  • 15.02.12

187 גם אם את נוצריה שוחרת שלום אסף
  • 22:12
  • 15.02.12

כל עוד ערבים בוחרים להתפוצץ עם חגורות ומטעני נפץ, יבדקו, ועוד איך יבדקו, כל ערבי - נוצרי, מוסלמי, בעל אזרחות או פלשתינאי תושב השטחים.

היהודים הם עם שוחר שלום. מול טרור רצחני ערבי - ימצאו חומת בטון נחושה שתגן על אזרחים בדיוק כמוך.

לצערי, את קורבן של המציאות הכואבת. את עוברת בידוק כי אחייך בחרו להרוג ולרצוח. מציע שתפקחי עיניים ותפעלי לשינוי במגזר הערבי במקום להתלונן.

עם שוחר שלום ימצא מולו פרטנר אמיתי לפיוס ושלום.

188 מחרים את אל על מאז שעמדתי על דעתי אני אישית
  • 22:15
  • 15.02.12

מה שנקרא עמדתי אל על על דעתי

189 And we are tired of arab terrorism incitement and madness  (לת) Avy
  • 22:23
  • 15.02.12

190 ואם היה מתפוצץ מה ההית אומרת אז? האשכנזי
  • 22:31
  • 15.02.12

כל עוד הלאום הערבי בוחר בדרך הטרור כמסלול חיים אל לכם להלין אלה על עצמכם

191 יארא תתבעי את הזונות בטטה
  • 22:32
  • 15.02.12

ותקרעי להם את הכיס . גם ככה הם בהפסדים ובפשיטת רגל.

192 זכור ושמור את ספטמבר 11 אמיר
  • 22:33
  • 15.02.12

ליבי לבחורה הזו, אבל הערבים הרויחו ביושר את היחס שהם מקבלים.
כל הטרור בעולם מגיע מהעולם הערבי, ולכן צריך להזהר מהם. אבל מצד שני גם אין חובה להיות מגעילים. אפשר ללמוד מאמריקה: קשוחים אבל אדיבים.

193 אל-על גזענית: פשוט תחרימו  (לת) דה האן
  • 22:37
  • 15.02.12

194 נא לבדוק מה קורה פה בתיסות פנמיות בארץ לפני מילאנו אכ
  • 22:39
  • 15.02.12

כל פעם שאני חוזר מאלת לתל אביב בארקיע מפשיטים אותי כןכן רק עם תחתונים וגם משחקים לי במקום ידוע ...למרות שאין שום חשד שישי משהו שם הם עושים את זה כהשפלה

195 אל על - גם יקרה, גם משפילה. חוויה מיותרת, להעדיף חברות אחרות.  (לת) מושון
  • 22:55
  • 15.02.12

196 חסרת חינוך - אינה יכולה להכיל את הצורך האמיתי של הבידוק המתחייב שגם אבו עלה מנג'ליל
  • 22:58
  • 15.02.12

משפיל, ילדה מפונקת שלא מתאימה לטוס באל על, עדיף שלא תטוס בחברה ישראלית.
אני קבוע בכניסה לישראל נבדק עלידי בלשי סמים, לעולם לא התרגזתי ולעולם לא התחצפתי, מובן לי שמפני שאני קל משקל , מראה פני כשל נרקומן והבלשים עושים את עבודתם.

197 כל הכבוד!! קריסטינה
  • 23:03
  • 15.02.12

תמשיכי ככה, אני בעדך, אני ובעלי שהוא במקרה אזרח ניגריה, נאלצים גם כן לעבור השפלה זו כאשר אנו טסים לא פעם ולא פעמיים רבתי והתווכחתי עם אנשי הביטחון..כשטסנו לרודוס ובטיסה חזרה עברנו בידוק ביטוחני המאבטחת הגיעה לשאלה מאוד איניטימית ובעלי נשאל שאלה לא רלוונטית שלא קשורה בכלל לבידוק הביטחוני: " האם אתה יושן עם אשתך באותה מיטה?" אז בעלי בתגובה ענה להם "אולי תשאלו אותי איך אני עושה אהבה עם אשתי? "...בפעם אחרת כשטסנו לברצלונה בטיסה חזרה טסו מספר ערבים אזרחי ישראל ונאלצו לעבור את אותה הבדיקה המשפילה הזו... אני בעצמי הרגשתי מושפלת כאזרחית ישראל שרואה דבר כזה...המדינה שלנו צריכה להתייחס לכל אדם אדם באופן שווה וברגע שרואים מישהו חשוד אז באמת להתייחס לאותו חשוד כחשוד...

198 תצאי לרחוב, תלחמי בחברים שלך המחבלים ואף אחד לא יחשוד בך יוסי
  • 23:05
  • 15.02.12

ישנם מסעדות שלא מרשות להכניס ילדים. ילדים זה באלגן בדרך כלל
אבל הילדים שלי זהב, ילדים טובים, ברצינות.
לא חשבתי לתבוע את המסעדה לרגע כי יש להם סטיגמה על ילדים ושהם מכלילים את כולם.

עכשיו
לגבי הערבים..
טוב נראה לי שהבנת
ואם לא אז תעשי לעצמך טובה, אל תחזרי לפה

199 ההשוואה המעניינת יצחק ר. הכהן
  • 23:09
  • 15.02.12

ההשוואה של בדיקת ביטחון לאונס, מראה שיש לה ניסיון בנושא. מסקרן אותי לדעת, כמה פעמים אנסו אותה ? ברגע שהיא מתחילה להתווכח עם אנשי הביטחון, מיד מגיע לה מאסר. כאחד שחוצה גבולות פעמים רבות בשנה, מעיד אני, שבארה"ב, קנדה ורוב ארצות אירופה, היא היתה מזמן בבית הסוהר.
באמת, למה אנשי הביטחון שלנו מלאי סבלנות לטיפוסים כאלה ?

200 הגיע הזמן לרסן את השבכ שהתבלבל לגמרי.  (לת) כ
  • 23:10
  • 15.02.12

201 אני לא מבין אותך ,יארא למה את טסה בחברה הזאת . היא לא מעסיקה חאג יחיא
  • 23:25
  • 15.02.12

בני מיעוטים והיחס המשפיל כלפי ערבים זו מדיניות ידועה של אל על.צריך להחרים אותה.

202 התחלת לשאול "למה? כמה? שמה?" אז ברור שחושדים בך. עאמר
  • 23:36
  • 15.02.12

חכמה את לא.

203 Move to Saudi-Arabia, Jordan or Egypt ET,NYC
  • 23:40
  • 15.02.12

I am sure that it would be much easier to be a female journalsi over there....you should be appreciative to the freedom you have in Israel, the ONLY democracy in the middle east !!

204 Most of the filght terror actions in the last 50 years were carried out Johnny
  • 23:46
  • 15.02.12

by Arabs and their collaborators.

205 סיבת הנסיונות למנוע את הפרופיילינג הינה יעילותו המוכחת. כל קשקושי ה"השפלה" מטרתם אחת - הקלת המשך ה"התנגדות" באמצעות רצח המונים באוויר. למה זה דומה? נכון. הפגנה נגד גדר ההפרדה מסיבות עלק-נדל"ניות... תקפצו לנו חברים. לא רוצים לטוס? תרכבו על גמל. הפגנות? נגד הרוצחים מבני עמכם, בבקשה. באמת, מתי היתה הפגנה של ערבים נגד הטרור הרצחני? כמה ערבים מוחים כאשר נרצחים ילדים ברחובותינו? תקפצו לנו. הופ! מודרניסט
  • 23:46
  • 15.02.12

סיבת הנסיונות למנוע את הפרופיילינג הינה יעילותו המוכחת. כל קשקושי ה"השפלה" מטרתם אחת - הקלת המשך ה"התנגדות" באמצעות רצח המונים באוויר. למה זה דומה? נכון. הפגנה נגד גדר ההפרדה מסיבות עלק-נדל"ניות... תקפצו לנו חברים. לא רוצים לטוס? תרכבו על גמל. הפגנות? נגד הרוצחים מבני עמכם, בבקשה. באמת, מתי היתה הפגנה של ערבים נגד הטרור הרצחני? כמה ערבים מוחים כאשר נרצחים ילדים ברחובותינו? תקפצו לנו. הופ!

206 בני עמה הרוויחו את הבדיקה ביושר. יעל
  • 23:51
  • 15.02.12

אני שמחה שיש אחריות ויש בדיקות קפדניות, זה מוכיח שחברת התעופה שלנו אחראית לשלום הנוסעים.
מאוד אשמח אם לא נזדקק לבדיקות ביטחוניות ,לא באל על ולא בכל מוסד וקניון אליו אנו נכנסים מידי יום.
יבורכו המאבטחים.
שתטוס בחברה אחרת ולא באל על אם היא לא מבינה את חשיבות הענין . שתכעס על בני עמה ודתה שגרמו לכך שהיא חשודה .

207 כש"העם" שלך רוצח חפים מפשע , את נפגעת , תתבעי את הטרוריסטים לא את אל-על  (לת) אבי
  • 23:57
  • 15.02.12

208 והלקח: לא לטוס אל על. שירה
  • 23:59
  • 15.02.12

אני לא טסה איתם אף פעם, אפילו אם המחירים שלהם זולים יותר (ובדרך כלל הם לא).

209 אשתי בת 75, אשכנזיה, עם קוצב לב ולא יכולה לעבור בשער המגנטי. אשר על כן- כל פעם שהיא עוברת לטיסה, היא נלקחת לחדר צדדי ע'י שוטרת, השוטרת בודקת אותה מ--א ועד ת, כולל אישורים לברזלים שיש לה ברגליים ומצפצפים לגשש האלקטרוני. הבדיקה נמשכת כמה דקות בשקט ובחיוך, ואף אחד לא נעלב. חניבעל-שם זמני
  • 00:00
  • 16.02.12

נעלבים רק אלו שמחפשים תירוץ להיעלב. עצתי לערביה המכובדת: take it easy האנשים עושים מלאכתם בשביל שכר מינימום על פי הוראות הממשלה. בידיך להצביע בעוד שנתיים לנציג שלך שיעביר (אם יצליח) החלטה בכנסת שאין לבדוק אנשים בטרם עליתם למטוס. זה גם יוזיל את מחיר הטיסה.
=
וזה מזכיר לי את התשובה שקבלה צעירה ערביה/נוצריה מחונכת היטב מאמא שלה לפני החתונה: "תשכתי על הגב, תפסקי רגליים ותחשבי על ישו"

210 לקרוא! Master Chief
  • 00:05
  • 16.02.12

אויי איזה עצוב...
"היא הרגישה"...הרגשה איננה קבילה בבית המשפט!
Grow Up

211 במצרים עוצרים השוטרים מפגינות ועורכים להן בדיקת בתולין.חשוב מאוד להבין עד כמה חשובה בדיקתם זו. לעומת זאת בישראל,כמה מביש, עוברים בדיקה זו לפני עליה למטוס כדי למנוע את מצוות השהיד....ממש פגיעה בחופש הדת.שיתביישו !  (לת) איתן הבת-ימי
  • 00:10
  • 16.02.12

212 מי בכלל טס אל-על ?! רק עובדי מדינה וחרדים, שגם הם למעשה מקבלים את כספם מהמדינה ...  (לת) יראה
  • 00:13
  • 16.02.12

213 יערה משעור וקלוד לנצמן באותה הסירה הפכנו לגויים
  • 00:20
  • 16.02.12

אני בטוח שיערה יכולה לרענן את זיכרנותיו של הדוקומנטריסט המבוגר ועטור הפרסים, אוהב ישראל, בקשר לגזענות החזירית שמהם סובל כל מיעוט. קלוד יזדהה איתה יותר מאשר עם כל ישראלי, בייחוד לאחר שעבר השפלה דומה בנתב"ג

214 רוב המחבלים הינם ערבים ,אז עלינו להיות רגישים אבל צריך לבדוק מה לעשות זו עובדה
  • 00:21
  • 16.02.12

מי שלא רוצה שלא יטוס באל על
מה לעשות המדינה הזו היא מדינת היהודים שהערבים רצו ורוצים להשמיד.
לערבים טוב לחיות פה.
אבל על היהודים כל הזמן להגן על עצמם.
אין ליהודים דרך אחרת אבל צריך לבדוק בהגינות. 

215 טוסי בסעודיה אירליינס שם מחייבים אותך לכסות הפנים יורי
  • 00:24
  • 16.02.12

שם הדמוקרטיה האמיתית

216 גם לי הפכו את המזוודה לעיני כל - ואני יהודיה כשרה רות
  • 00:26
  • 16.02.12

מספיק לדרוש זכויות יתר.
בינתיים ערבים מתפוצצים במטוסים. זו עובדה. בגלל זה מחטטים לנו בחיים.
גם אני הייתי מעדיפה לעלות על מטוס כעל אוטובוס.
אבל מה לעשות שהמוסלמים מחליטים למרר לעולם את החיים???

217 כל הבודקים חארות, באים ממדינה חרה  (לת) יונתן
  • 00:29
  • 16.02.12

218 אהה עכשיו היא נראת כמו יהודיה מוקדון
  • 00:34
  • 16.02.12

טעות שלנו, בגלל שאת נראת כמו יהודיה אז מצטערים.
אנחנו מחפשים רק כאלו עם כאפיות וחוטים שיוצאים מהחליפה.
את נראת ממש תמימה.
אל תשחקי אותה יהודיה, את ערביה(תהיה גאה בזה), וכן אין מה לעשות אחייך הם אלו שמתפוצצים במטוסים, תעשי בדק בית.

219 She is Cute BonBon
  • 00:45
  • 16.02.12

Maybe the guy in the airport just liked her.
Nothing bad with that , if she would relax maybe she could even enjoy it.
Just wondering why the keep checking ARABS , maybe the reason is that 99% of the terrorist are Arabs :-).
Dear Yara Masuur maybe you start working on your own community instead of blaming everybody.....

220 לא אנסו אותה.גם ל'אל על' נמאס לשלם למאבטחים...רוצים לטוס בשלום ולא התפוצץ.  (לת) תלונות למפוצצים...
  • 00:50
  • 16.02.12

221 פן נוסף של השחתת החברה הישראלית כתוצאה מהכיבוש המתמשך  (לת) נפתלי אור-נר
  • 00:52
  • 16.02.12

222 האים גם לאמריקאים היא תעיז להגיד לא מוכנה לבידוק גופני אביב
  • 00:59
  • 16.02.12

תודה לאנשי הביטחון והבידוק שלא מוותרים ליצורים שכמותה
לא לחינם נולד הפיתגם הידוע לעולם אל תיתן מיבטחה ב........זרים ו בני מיעוטים כולנו מעדיפים עלבון של בודדים מאשר לקחת סיכונים מיותרים

223 לא טסה "אל על" בשל הבידוק? טוב לדעת. אני מקווה ש"אל על" נמאסה על המ(ת)פוצצים ג"כ...  (לת) נוסע מתמיד
  • 01:03
  • 16.02.12

224 בידוק אמצעי השפלה אצל אנשים בורים אפק
  • 01:06
  • 16.02.12

בידוק חייב להתבציע בכל חברת תעופה וזאות למען שלום הנוסעים מחאד גיסא ,אבל בידוק שנעשה ממנעים אישיים ,אידאולוגיים כנגד מגזר מסוים מצביע על בורות ,טמטום וחוסר רגישות שתוצאותו השפלה מיותרת מאידך גיסא והדבר לא מועיל לאף צד.....

225 אךךךךךך.....הלוואי עליי 100 בודקים....תגידי חוקן עושים????? הומו
  • 01:11
  • 16.02.12

אוווווויייייי

226 יש לך ברירה- למצוא חוויות במקום אחר יוסוף מהעיריה
  • 01:12
  • 16.02.12

ולהתחיל להנות מחוויות הטיסה בחברה אחרת...

227 the final and only solution itzik
  • 01:17
  • 16.02.12

the final and only sensible and equitable solution to this problem is for everyonr to fly naked B'H

228 יפתי, קלוד לנצמן את לא. תפסיקי עם הפרובוקציות. הבידוק בשל ערבים...  (לת) חוני רוצה הרבה אבטחה
  • 01:17
  • 16.02.12

229 אל על חברה פרטית כושלת שמתעללת בנוסעים שלה לא צריך לטוס באלעל...
  • 01:20
  • 16.02.12

למרות סובסידיות נדיבות מכספי הציבור, מצליחה החברה להפסיד כספים רבים ואחר כך מתבכיינת ש"שונאים אותנו בגלל שאנחנו יהודים" אולי פשוט זה ניהול כושל של חבורת פרזיטים שחיים על חשבון הציבור.

230 למה נהיה כשרוצים לטוס
  • 01:27
  • 16.02.12

ולי באנגליה פתחו את המזוודה לפני כולם, ומיליון אנשים ראו איך נראים הלבנים שלי, שלא כולם היו חדשים, אבל כולם היו גדולים, מה זה בושה והשפלה, ואחר כך מה זה כעסתי על הכרס שלי, ועוד מה ששאלו אותי כאן בארצי שלי, לפני שהגעתי לאנגליה, אם ארזתי לבד ולקחתי משהו, ממי?. שאלתי, אתה צריך להגיד לנו ממי, הם ענו לי, אנחנו שואלים אותך, ואמרתי מיידית, אני את עצמי לקחתי זהו, כי אחרת איך היית עומד כאן לפניכם?, תוריד את הנעליים, הם אמרו לי, ואני אמרתי מייד, זה בסדר, כי את הכרס שלי קשה לי להוריד כאן, ואני מתכונן לטוס, ולא באתי הנה לעשות דיאטה, והם נעשו רציניים, ואמרו לי, יה אהבל, יה דבילל, ממתי מטוס עף כאן בתוך אולם הבידוק, ואני אמרתי, רק רציתי להרים עיניים ולהודות לשבח בורא עולם שיצאתי ממכם, לא בטוח, הם אמרו לי, שב פה בינתיים בצד. אז ישבתי בצד העיקר שלא בפינה.

231 Never, ever, ever fly El Al. Only masochists-- Jews as well as Arabs-- fly it.  (לת) Traveller
  • 01:39
  • 16.02.12

232 תסעי מאמריקא נראה אותך פותחת פה . מילה 1 ואלף אזיקים  (לת) שי
  • 01:41
  • 16.02.12

233 ערביה, בני עמך מפוצצים מטוסים, בניינים, אוטובוסי ילדים, שוחטים תינוקות במיטתם, להמשיך ?. לכי לעזאזל עם ה"זכויות" שלך  (לת) עדי
  • 01:42
  • 16.02.12

234 לא רק ערבים! לאחר עשרות בידוקים 'רגילים' באל-על זכיתי לחוויה משפילה כאשר טסתי עם חברתי לשעבר ... לא הקפדן משפיל!
  • 02:00
  • 16.02.12

הדרום-אפריקאית (אגב, צהובה לחלוטין) והשאלות הרגילות החלו להתארך ולהפוך לפולשניות ופוגעניות יותר ויותר... איפה הייתם, היכן סעדתם, כמה זמן אתם ביחד, היכן גרים, מתי קמתם... עד שפשוט נשבר לי ושאלתי את הבודקת אם היא לא רוצה לדעת אולי אילו תנוחות עשינו אתמול בלילה, ושאין לי שום בעיה שיפרקו את תיקיינו לגורמים, תשובות נוספות הם לא יקבלו! באותו רגע הסתיים הבידוק, מה שלא היה קורה כנראה לולא הייתי ישראלי. מכיר עוד עשרות סיפורים, חלקם באופן אישי, על אירופאים ואחרים (אשר ממש לא נכללים בפרופילים המקובלים) אשר נשבעו שלא ישובו לפה עוד עקב היחס המשפיל! אגב, את קפדנות הבדיקה, כאשר היא נעשית בכבוד, רובם דווקא מבינים ומעריכים.

235 אלעל חברה דפוקה, עדיף גם ככה לטוס בחברות אחרות. יוסי
  • 02:28
  • 16.02.12

מה יש לצפות מחברה עם סלוגן "הכי בבית בעולם". מי רוצה לטוס בטיסה כשאנשים מתנהגים במטוס כאילו זה הבית שלהם?

236 ישראלים: תמשיכו ככה - לאט לאט אתם משכנעים אותנו לתמוך ב-BDS! שלא לדבר על המיליארדים שארצינו שולחת אליכם מדי שנה! נראה את החוצפה שלכם כאשר תתנתקו מהסיוע האמריקאי! תפילים שכמוכם!  (לת) אמריקאי
  • 03:19
  • 16.02.12

237 משנת 1968 מלכה
  • 03:26
  • 16.02.12

מאז החטיפה הראשונה של מטוס ועד היום עברתי בגלל אחייך "הערבים" אלפי בדיקות בטחוניות בכל שדה תעופה בעולם, ובמדינות רבות, כולל ישראל, בכניסה למקומות ומשרדים.

אין לך שום זכות מוסרית!!לפתוח את הפה. אם את רוצה להתלונן, תתחילי עם בני עמך!!