המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

אלי ישי: להכניס את כל מהגרי העבודה והפליטים לבית סוהר או מתקן שהייה

שר הפנים הגיב למעשי האלימות האחרונים המיוחסים לזרים בדרום ת"א, ואמר כי מי שמוגדר פליט יוכל להישאר בישראל, אך מדובר בבודדים

שר הפנים, אלי ישי, התייחס הבוקר (רביעי) בגלי צה"ל לסוגיית מהגרי העבודה והפליטים, על רקע שורת הדיווחים בשבועות האחרונה על מעורבותם הגוברת במעשים פליליים. "הייתי מכניס את כולם ללא יוצא מהכלל לבית סוהר או מתקן שהייה - ומשם לתת מענק עזיבה ולהחזיר אותם למדינתם", אמר ישי. הוא הוסיף כי "כל מי שמוגדר פליט, ומדובר בבודדים, יוכל להישאר כאן. אי אפשר להפקיר את בטחון אזרחי ישראל".

בתגובה לדברי אמרו במוקד לסיוע עובדים זרים כי "מצער ששר בממשלת ישראל מנצל את המצב כדי לשחרר הצהרה גזענית על בסיס שבועי. מעשה פשע של יחידים אינו סיבה להכתים ציבור שלם ולכלוא אותו. להחיל ענישה קולקטיווית על בסיס דת או צבע עור. מדובר בנוהג שמתאים לזמנים אחרים בהיסטוריה".

דבריו של ישי מגיעים על רקע הדיווח מאתמול לפיו המשטרה עצרה ארבעה מבקשי מקלט מאריתריאה בחשד כי אנסו בת 19 ברחוב השרון סמוך לתחנת המרכזית בדרום תל אביב. הצעירה, תושבת דרום הארץ, העידה כי הגיעה לבלות באחד המועדונים באזור וכשסיימה את הבילוי יצאה מהמקום והחלה לעשות את דרכה לכיוון התחנה. לדבריה, הארבעה התנפלו עליה בדרך, קרעו את בגדיה ולבסוף אחד מהם גם אנס אותה.

אירוע דומה אירע על פי החשד ביום העצמאות כשנער ונערה התלוננו על ניסיון אונס, תקיפה ושוד, שעברו בידי מבקשי מקלט סמוך לרחוב לוינסקי בדרום תל אביב. השניים בילו בחגיגות יום העצמאות באזור וצעדו לכיוון התחנה המרכזית. לטענתם, הם נתקלו בקבוצת מבקשי מקלט ששהו במקום. שלושה מהם החלו לתקוף אותם, כאשר הנער ספג את עיקר המכות. הנערה ניסתה לסייע לו אולם אחד התוקפים אחז בה וניסה לקרוע את בגדיה. לטענתה, התוקף ניסה לאנוס אותה לעיניהם של חבריו, שהתבוננו במתרחש. לבסוף שדדו התוקפים את השניים.

אתמול פורסם בהארץ כי משרד החוץ קבע בחוות דעת רשמית כי אין מניעה מבחינת המשפט הבינלאומי לגרש את כל אזרחי דרום סודאן הנמצאים בישראל בחזרה לארצם. משרד החוץ המליץ "לבחון באופן פרטני" את מצבו של כל נתין דרום סודאני שיבקש מקלט בישראל, כדי לוודא שאין סכנה לחייו.

בדיון שהתקיים בתחילת החודש בוועדת הכנסת בנוגע לבעיית העובדים הזרים, אמר מפקד מרחב יפתח במשטרה, ניצב משנה דוד גז, כי מנתוני המשטרה עלה כי חלה עלייה משמעותית במעורבות זרים בפשיעה. עם זאת, המשטרה לא חשפה את נתוניה העדכניים בעניין.

במקביל, התרבו בשבועות האחרונים ניסיונות הפגיעה בעובדים זרים בדרום תל אביב. בסוף אפריל נזרקו שלושה בקבוקי תבערה בשלושה מוקדים, בתוך שעה לעבר בתי זרים בשכונת שפירא. התוקפים בחרו בקפידה את היעדים ולמרות בשכונה מתגוררת אוכלוסייה יהודית גדולה, בקבוקי התבערה כוונו רק אל דירות של זרים, כולם ממוצא אפריקאי. שבוע לאחר מכן התרחש אירוע דומה. בשני האירועים לא נגרם נזק לנפש. בנוסף, במרכז מסיל"ה, מרכז סיוע לאוכלוסיית הזרים התקבלה שיחת טלפון מגבר אלמוני שאיים כי המרכז יהיה הכתובת הבאה לבקבוק תבערה.

בשבוע שעבר ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, מכתב לראש הממשלה בעניינן של שכונות הדרום. הוא שב במכתב על טענה שהוא משמיע זה זמן רב, לפיה אין זה תפקידה של העירייה למצוא פתרונות לבעיית המסתננים. "לא ניתן להמתין עוד למימוש הבטחות של בניית גדר שתארכנה שנים בעוד מצוקתם של תושבינו היא כאן ועכשיו. עשרות אלפי מהגרי עבודה והמסתננים כבר חיים פה, אלפים מצטרפים אליהם מדי חודש, ואין בממשלה מי שלוקח אחריות על הטיפול בהם. אי אפשר להתעלם מצורכיהם כבני אדם ולצפות שלא יפנו לפשע. לעיריית תל אביב-יפו אין את הכלים לקבוע את המדיניות כלפי מהגרי עבודה ומסתננים במדינת ישראל. זהו תפקידה של הממשלה", כתב.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 גם את המהגרים ממרוקו שדוקרים ללא חשבון?  (לת) אם כבר אז כבר!
  • 09:35
  • 16.05.12

  •   עדן אוחיון למרוקו? לא יקום ולא יהיה! ראית את הכיפה על ראשו או לא ראית?  (לת) עיניים להם ולא יראו
    • 11:26
    • 16.05.12

  •   במקום שבעלי תשובה עומדים, צדיקים גמורים אינם עומדים...  (לת) זו הקורה שיש להם בין העיניים
    • 11:58
    • 16.05.12

  •   אני אשכנזי ואני חושב שהתגובה הזאת מטופשת. ניצול ציני של שמאלני. מה זה מרוקאים... חצי מהם עם שמות משפחה של ערים בספרד: סביליה, טולדו, קורדובה,ברדוגו זה בורגונדי בצרפת, זוארץ זה מפורטוגל,מויאל ומדינה זה לגמרי מספרד. איך בכלל אפשר להשוות מרוקאים יהודים למהגרים אפריקאים בגלל שאיזה ערס מבאר שבע רצח מישהו.אתה חי בסרט. אני מכיר מספיק מרוקאים עם שמות יהודיים שעובדים בהייטק, חלק מהם אפילו יותר לבנים מחלק מהאשכנזים. אני בטוח שאלמנתו של גדי ויכמן לא רוצה שיכלילו עדה שלמה בגלל רוצח אחד מתועב, אתה עושה כאן עוול גדול!  (לת) נמאס כבר מעדתיות
    • 12:09
    • 16.05.12

  •   יצאה ממכם הגזענות החבויה בלי ששמתם לב!  (לת) מושיקו
    • 12:17
    • 16.05.12

  •   התגובה הזאת לא ראויה, נראה לי שמוצא האלמנה גם ממרוקו, פשוט בושה שעושים כאלה הכללות.תכף גם תאשים אותה שהיא דוקרת.  (לת) מציאותי
    • 12:47
    • 16.05.12

  •   אתה גזען דן
    • 13:22
    • 16.05.12

    לא מדובר על להחזיר את המסתננים בשל מוצאם אלא כדי לעצור את תופעת "הברז הפתוח" שקורה בגבול הדרומי,הם נחשבים פליטים במצרים לא בישראל(ראה הגדרת הפליט לפי עקרונות אמנת האו"ם).
    אין לנו אפשרות לדעת על עברם של האנשים,עברינים פושעי מלחמה או באמת מבקשי מקלט תמימים.

    עד שתהיה מדניות בנושא צריך להחזיר במידי את נוהל "החזרה החמה", ולהחזיר את כל מי שאינו עונה על הקטגוריה של פליט.

  •   וגם את כל הפולנים הצבועים הרמאים הגזענים והיהירים דה לשמטא  (לת) קאפו ט
    • 18:00
    • 16.05.12

02 ישי - תפסיק עם הדיבורים ותתחיל עם המעשים תומר
  • 09:36
  • 16.05.12

העם איתך, ואם הממשלה לא מאפשרת לך, תפרוש על הרקע הזה ממנה, רק תרויח מזה.

03 צריך לגרש את כל מהגרי העבודה שאינם פליטים, וזה בלי כל קשר לאירועי הזמן האחרון  (לת) huck
  • 09:44
  • 16.05.12

  •   מכבסת מילים: מסתננים = שוהים בלתי חוקים. אלו לא מהגרי עבודה אלא שב"חים. מעניין אגב שכל אלו שבעד שלטון החוק בעניין מתיישבים יהודים במגרון, יהיו לפתע הומניים בנוגע לשוהים בניגוד לחוק שמביאים גל של פשע  (לת) אלי
    • 12:38
    • 16.05.12

04 אלי ישי בגלל פחדנותך מהתקשורת הפסקת לגרש את המסתננים כאשר אתה יודע אזרח
  • 09:44
  • 16.05.12

שכולם תומכים בגירוש המסתננים למעט השמאלנים כמובן. להפסיק לדבר בתקשורת ולעשות היום כבר אף אחד לא בטוח ברחובות לא גברים לא נשים ולא זוגות

05 אז לפי ההגיון הזה, צריך להכניס גם את החרדים שמתפרעים בהפגנות לאותם מתקנים  (לת) ניר
  • 09:46
  • 16.05.12

06 פליטים קרין
  • 09:47
  • 16.05.12

כל אקט אחר מגירוש מיידי=בית הבראה ודירדור מצב האזרחים במדינה מתדרדרת

07 אפריקה מייצרת 40,000 מהגרים פוטנציאלים ביום. ישראל הקטנטונת, פרומיל מאוכלוסיית העולם, לא צריכה לפתור את בעייות היבשת הענקית הזאת בעצמה. די להתחסדות! מי שרוצה לעזור - שיטוס אליהם הבייתה, לסודאן, לאריתריאה, לחוף השנהב ושיעזור מ ב פ נ י ם .  (לת) אינפיניטי
  • 09:50
  • 16.05.12

08 יועיל למדינה יותר אם נכניס לכלא את ראשי ש"ס. לא נצטרך להוציא המון כסף על חקירות פליליות ומשפטים ארוכים!  (לת) יוסי
  • 09:53
  • 16.05.12

09 ממשלות הימין בעשור האחרון לא טרחו להקים גדר ולמקש את הגבול הדרומי, עשו תמיד מעט מידי ומאוחר מידי...זו ממשלה כושלת ורעה לאזרחיה. עלק ממשלת ימין  (לת) הראל
  • 09:55
  • 16.05.12

10 נמאס כבר מה"שיחדש" של הארץ. לא משנה כמה תקראו להם "מבקשי מקלט", המציאות היא שהם מסתננים בלתי חוקיים המקימים כאן ועכשיו גטו חברתי ותרבותי שהוא חממה לפשע, סמים, עוני ומצוקות וצרות שונות ומשונות. לטובתם וגם לטובת מלקקי המצפון מרח' שוקן - - להעיף אותם מכאן! נדב
  • 09:56
  • 16.05.12

נמאס כבר מה"שיחדש" של הארץ. לא משנה כמה תקראו להם "מבקשי מקלט", המציאות היא שהם מסתננים בלתי חוקיים המקימים כאן ועכשיו גטו חברתי ותרבותי שהוא חממה לפשע, סמים, עוני ומצוקות וצרות שונות ומשונות. לטובתם וגם לטובת מלקקי המצפון מרח' שוקן - - להעיף אותם מכאן!

11 באופן מעורר תהייה - אלי ישי הוא הקול השקול - ביבי משאיר את הסודנים בגלל הנפט שלהם והפוטנציאל ה"כלכלי" העתידי - ביזיון!!!!!!!!!!!!  (לת) שחר
  • 10:00
  • 16.05.12

12 אלי ישי: להכניס את כל מהגרי העבודה והפליטים למחנה ריכוז או מחנה עבודה, הוא בטח היה רוצה עוד סוג של מחנה.  (לת) בן
  • 10:02
  • 16.05.12

13 בגרמנית זה נשמע נהדר !  (לת) קונפוציוס
  • 10:03
  • 16.05.12

  •   אתה מוכן להזמין מיספר אוטבוסים של פליטים לפרק סמוך לביתך? או לחילופין לעבור לגור בדרום ת-א כדי לחוש את 'החויה' איך זה?  (לת) אחד שגר ועובד בדרום ת-א
    • 12:20
    • 16.05.12

  •   קונפוציוס - דמגוג בור וטיפש!  (לת) חן
    • 12:28
    • 16.05.12

  •   אם הית צופת בערוצים אירופים ובסרטים שנעשו על נושא היית יודע מדינת ישראל היא בין הצדיקים.  (לת) הגרמנים הצרפתים והבריטים מגרשים
    • 12:44
    • 16.05.12

  •   אז תתרגם לנו ראוס
    • 12:57
    • 16.05.12

    אנחנו מאותגרי השפה

  •   גרמנית, יפנית, פולנית - העיקר שיפסיקו לשדוד ולאנוס אותנו שמענו שמענו
    • 15:32
    • 16.05.12

    מסתננים הביתה לאפריקה

  •   דמגוג? אחד שגר וחי בדרום ת-א
    • 16:43
    • 16.05.12

    אותי לימדו שדמגוג זה אחד שמשתמש בסיסמאות והכפשות כדי לטשש את המציאות. חברי הנאור אתה מוזמן להתהלך ברחובות דרום ת-א לאחר רדת החשכה או בימי שישי שבת ולחוש את תחושת חוסר הבטחון והאיום ואז אולי תחכים.

  •   דמגוג? אחד שגר ועובד בדרום ת-א
    • 17:28
    • 16.05.12

    כשאני אומר רחובות דרום ת-א אני לא מתכון להפניג שיש בימי שישי שבת סביב חלוקת האוכל לזרים. אלה לרחובות הפנימים יותר ששם האקשן האמיתי. אגב, שלולית הדם של הנדקרת אתמול בקרן הרחובות אורלינגר\יסוד המעלה. עדיין לא נשטפה. שוב אתה מוזמן לחוות ולראות ולהבדיל בין דמוגוגיה למצאות.

  •   זה לא פחד, זו גזענות, בורות ושנאה. יוחנן המדביר
    • 19:38
    • 16.05.12

    שיעור הפשיעה בקרב הסודנים והאריתראים נמוך משמעותית מבקרב האוכלוסייה המקומית.
    רק לפני שבוע וחצי שני ישראלים "טובים" דקרו למוות, נרצח בעל חנות בנתניה - זה רק מהזכרון.
    אז נכון, גם בהם יש פושעים, אבל אתם לא מפחדים מהם כי הם מסוכנים. אתם לא אוהבים את השחור בעיניים.
    "מפחיד" לכם, בדיוק כפי שמפחיד לבורגנים עשירים להסתובב בדרום תל אביב (באיזורים נקיים מזרים) וכפי שישראלים חוששים מכניסה לערים ערביות.
    האחר מעורר חשש, מסתבר שזה טבעי אצל ההומו סאפיינס סאפיינס. אבל מכאן ועד להפוך אותם לשטן ולאחראים לכל בעיותינו הדרך ארוכה מאוד.

  •   זה לא פחד??? אדוני הנאור אתה שומע חדשות? אם מדינת ישראל לא תיתן מענה לבעיה הבעיה תלך ותחריף. אם הייתה חי את המציאות כאן (דרם ת-א) לבטח לא היית משתמש בתיאורים אנטרופולוגים כדי 'לנחמד' את הבעיה אלה חרד לעתיד מישפחתך.  (לת) אחד שגר וחיי בדרום ת-א
    • 17:35
    • 17.05.12

14 הוא לא אמר להכניס את הפליטים לבית סוהר, רק את מהגרי העבודה ובזה כל המדינה תומכת חוץ מעיתון הארץ ועוד כמה היפים ששונאים את מדינת היהודים וחושבים שזו מדינת כל אזרחיה  (לת) שחר
  • 10:07
  • 16.05.12

  •   מדינת ישראל לא מקיימת הליך בירור (לפי הדרישות הברורות של סוכנות הפליטים של האו"ם) כדי לברר מי הוא פליט ומי הוא מהגר עבודה. ישי ומדינת ישראל משקרים
    • 11:33
    • 16.05.12

    אלי ישי ממשיך לשקר ולבנות את עצמו על גלים של שנאת זרים - זה עבד בעבר ויעבוד בעתיד.
    מדינת ישראל לא מקיימת הליך בירור פרטני לגבי כל מסתנן - מבחינתה, וישי אמר את זה בעצמו, הם מהגרי-עבודה ללא הגנת פליטים. ישי אמר הבוקר ברדיו ש"יש מספר עשרות בודדות של מבקשי-מקלט". האיש משקר בלי בושה, מדינת ישראל משקרת בלי בושה, למרות שהיא חתומה על כל האמנות הרלוונטיות של האו"ם למבקשי מקלט.

  •   רוב מהגרי העבודה מגיעים לכאן בהיתר. למעשה, כמה חברי כנסת של ש"ס ישבו בכלא בגין מעשים לא כשרים הנוגעים לאותם מהגרי עבודה. יוחנן המדביר
    • 11:37
    • 16.05.12

    למעשה, רבים מהשרים של ש"ס שהיו ממונים על משרד התמ"ת והפנים היו אחראים להבאתם של אותם מהגרי עבודה.
    רבים מחברי הכנסת ושרי ש"ס אחראים למדיניות הדלת המסתובבת, לפגיעה בזכויותיהם של אותם עובדים, לשבירת כוח העבודה הישראלי, להעשרתם של קבלנים בודדים ולשוחד שאיכשהו הגיע לכיסים הנכונים בקרב נאמני הרבובדיה.

    לטעמי מדינה צריכה להסתמך על כוח העבודה הילידי שלה ולא לייבא אותו מחו"ל. עם זאת, החלטתם להביא אותם? התייחסו אליהם בהוגנות ובכבוד. שני מונחים שלא קיימים בלקסיקון של ש"ס כשמדובר במי שאינו יהודי זכר עבדקן שומר תומ"צ.

  •   יוחנן, תבדיל בין מהגרי עבודה לעובדים זרים. האחרונים באים בכדי לעבוד וללכת. הראשונים - בכדי להשתקע. ואותם צריך להעיף.  (לת) ל.
    • 12:49
    • 16.05.12

  •   לא מדוייק יוסי
    • 13:50
    • 16.05.12

    הם מגיעים בהיתר ובתום ההיתר הם צריכים לעזוב. כמו ויזת עבודה בארה"ב, במדינות אירופה, ועוד 100 מדינות אחרות.

  •   מהגרי עבודה זה הכינוי התקין פוליטית של עובדים זרים. יש גם סתם מהגרים, כמו אותם סודנים ואריתראים. יוחנן המדביר
    • 14:41
    • 16.05.12

    באופן עקרוני במדינה בה יש אבטלה ועוני, לא צריך לא אותם ולא אותם.
    ההצדקה היחידה להבאת מהגרי עבודה (עובדים זרים אם תרצה) למדינת ישראל הייתה בראשית שנות ה-90 עם גל העלייה הגדול מרוסיה והצורך בבנייה מהירה ומאסיבית של בתי מגורים.
    הצורך הזה חלף ועדיין מביאים לארץ המון עובדים.

    לכל מדינה יש את הזכות להחליט מי יבוא בשעריה ומי לא ולגרש מי שנכנס בלא היתר.
    אפשר לתהות מדוע כל אותם סודנים ואריתראים מגיעים דווקא לכאן, האם לכולם נשקפת סכנה והאם לא היו אותם פליטים-מהגרים למצוא מקלט במדינה אחרת כמו מצרים, לוב אתיופיה וכיוב'.

    עם זאת, מה שאלי ישי ודומיו עושים הינו הסתה לגזענות פר-אקסלנס. עם בעל היסטוריה כשלנו מוטב היה לו אם היה נוהג ביותר רגישות בנושא הזה ולו מהבחינה הרטורית.

15 אלי ישי, למה אתה כל כך מתלהב ליצור גטאות בארץ ישראל? דורון
  • 10:09
  • 16.05.12

ומה העניין שלך עם ענישה קולקטיבית?

16 קודם לכלוא את כל הש"סניקים (זה לא הרבה עבודה, כי חלק גדול מהם כבר יושבים בכלא)  (לת) סדר עדיפויות!
  • 10:09
  • 16.05.12

17 מהלך ציני: מרגע שחוות הדעת המשפטית מאפשרת לעבור על החוק הבינלאומי, פתאום הם פושעים.. מהלך ציני
  • 10:10
  • 16.05.12

יש הרבה יותר פשעים כנגד מהגרי עבודה מלהפך: המהלך של ישי הינו מהלך ציני של מי שראוי להיות בבית הסוהר בעצמו. המפלגה שלו חולשת על כל מנגוני ייבוא העבדים לארץ והוא המאשר הגדול ביותר של אשרות כניסה.

18 עכשיו יפי הנפש יצוצו מכל חור ויגידו שהוא פשיסט ושאר כינויים מתנשאים. עד אשר המסתננים יתקרבו לאזוריהם כמו הניסוי שעשה ברוך מרזל גיורא
  • 10:10
  • 16.05.12

לצביעות אין גבולות.

אני רוצה לראות את אותם אנשים זועקים משהו שביתם תאנס או שגרוע מזה מבחינתם איזה סודני ישרוט להם את המרצדס.

19 היחיד שצדק כאן.. ובעיקר גישתו ! ברוריה כץ
  • 10:11
  • 16.05.12

לא יעלה על הדעת שמדינה חפצת חיים ושלטון חוק תתיר עליונות של אדם כלשהו על אזרחיה. אסביר: האזרח הסביר שומר החוק ומשלם המיסים מזוהה. המסתנן- אנונימי. כך שזכותו אם יחפוץ בכך לפשוע כאוות נפשו על חשבון האזרח הנורמטיבי האומלל.

  •   מדינה חפצת חיים? הצחקת. מי שחפץ חיים עושה שלום, ולא מלחמות כמו הימין. די לברברת ולשטיקים הימנים המסריחים  (לת) שומר חוק
    • 12:46
    • 16.05.12

20 ע"פ אותו מנגנון הסקת מסקנות, לכלוא גם את כל קרית מלאכי  (לת) יאיר
  • 10:12
  • 16.05.12

  •   תושבי קריית מלאכי הם אזרחים. הפולשים הזרים הם פושעים שפרצו אלינו הביתה ומעזים להרים עלינו יד.  (לת) מי שירים עלינו יד - נגדע את ידו ובהמשך גם את ראשו. לא נוותר על מדינת היהודים היחידה בעולם.
    • 11:14
    • 16.05.12

21 תגיד לי, אלי ישי...... רותי
  • 10:13
  • 16.05.12

נכון שזו לא הפעם הראשונה שאתה טוען את הטיעון הזה , אבל..... האם ניסית, אתה וכל הקבוצה הענקית שאתה חבר בה, לדרוש מכסה קבועה למהגרים ולא עוד????? כמו באוסטרליה, למשל. לא!!!! אתה רק אומר.אתה מדבר, שעה שאתה יכול לדרוש זאת בכנסת ובממשלה.
אגב, מדוע הטענה שלך , שבאה בעקבות תקיפות שנעשו בתקופה האחרונה, לא כוללת גם את כל האנסים, פדופילים ומטלטלי/הורגי ילדים מהמגזר שלך??????????????????????????

  •   זו הבעיה שלנו משה
    • 12:10
    • 16.05.12

    מכיוון שהאנסים, פדופילים וכו' הם מהמדינה שלנו ואזרחי מדינת ישראל (גם אם את לא מסימה לכך). לכן כפי שלא ישלחו פושעים מארה"ב או מרוסיה לישראל ויטפלו בהם במסגרת המדינה שלהם, אנו נאלץ להתמודד עם כל האזרחים שלנו על פשעיהם.

  •   חסרים לך שני סימני שאלה כדי לשכנע. תספרי ותראי שחסרים שנים.זו מדינת היהודים שהוקמה בדם רב למען העם היהודי ולא למען מהגרים מאפריקה. מי שלא מבחין בים מסתננים מאפריקה ובין יהודים שעלו לארץ לוקה בנפשו ושכלו הלאומי. הליברליזם הזה מסריח עד לב השמיים. חוקי הגיאה כמו בארה"ב. זו ארץ שלי לא של הסודנים. תושבי השכונות תראו את כוחכם.  (לת) צביקי
    • 17:10
    • 16.05.12

22 היחיד שמגיע לו בית סוהר זה אלי ישי  (לת) לא נשכח את מחדלי הכרמל
  • 10:13
  • 16.05.12

23 פצצת זמן המתקתקת ברעש גדול,אבל לא שומעים זאת בכנסת ובשכונות המבוססות. סמי מפ"ת
  • 10:14
  • 16.05.12

וכל עוד לא שומעים את תקתוק הפצצה אצלם-"הכל בסדר". בינתיים.

24 מחוכמת הגזען ישי: הם גם מביאים מחלות וגם פשע. ולכן צריך לכלוא אותם. פשוט, פשוט, פשוט  (לת) רחל
  • 10:16
  • 16.05.12

  •   עד כמה מגיעה ההתחסדות והצביעות אלי
    • 10:47
    • 16.05.12

    ה"פליטים" הללו הם סכנה ממשית לקיום המדינה במתכונת שאנו מכירים. המצב עכשיו הוא עוד טוב, ואם לא יגורשו ה"פליטים" אזי במשך דור נוסף הסכנה תתעצם לממדים איומים.
    במקרה הזה אלי ישי צודק. ואני לא מסכים שהוא גזען. הוא רוצה לשמר מדינה יהודית היחידה בעולם ולא להיות מיעוט במדינה סודנית. אולי אם חלילה מי מבני משפחתך יעבור אונס או שוד בידי ה"פליטים" הללו נראה מה תאמרי.

25 השר ישי צודק. להקים מתקן שהייה סמוך לגבול מצרים, ולהעביר לשם את כולם. למי שבאמת פליט לא אמורה להיות בעיה עם מתקן מסודר שיספק לו הגנה עד שיוכל לחזור הביתה, ומי שתהיה לו בעיה - אינו פליט. כשנסגור את אפשרות ההעסקה בישראל, נראה כמה מהם באמת פליטים, ואם הם ימשיכו להגיע.  (לת) ל.
  • 10:17
  • 16.05.12

26 שניזכה לראות זאת לפני הפשע הבא טלי גת
  • 10:22
  • 16.05.12

אכן פושעים יש גם בין הישראלים, אבל מה פשענו שגם מסתננים נדבקים אלינו. זה ברור - מדינת ישראל כולה אווירת אין דין ואין דיין, כולה אווירת קרנבל ,נהגים מטורפים,ראשי ערים אנסים לכאורה, ולכאורה אשת היועץ המשפטי .....עברה על החוק, עשתה מה שאני לדוגמא לא הייתי מעיזה לעשות,להעסיק עובד זר. אין גבולות,אין שיקול דעת,אין טעם טוב. בנות יישראל במכנסיים הכי קצרים בעולם מתרוצצות ברחובות,הכל במדינה הפך לספורט אקסטרים-גועל נפש!!!

27 לכלוא לאלתר את אלי ישי  (לת) אהרון
  • 10:25
  • 16.05.12

28 לא אוהדת את ש"ס, אבל בהחלט מסכימה עם כל מילה של ישי!!  (לת) דנה
  • 10:25
  • 16.05.12

  •   מכירים אותך, המגיב שגם מזייף לייקים ודיסלייקים בתשלום  (לת) "דנה" עאלק
    • 11:14
    • 16.05.12

  •   לא מכיר את דנה אבל לגופו של ענין זה, אלי ישי מנהל מהלך אמיץ וצודק שיסיר איום אלים כלכלי וחברתי מאלפי אזרחים קשי יום שחיים בדרום ת-א. ישר כוח למרות שאני לא מהמגזר שלך.  (לת) אחד שגר ועובד בדרום ת-א
    • 12:30
    • 16.05.12

  •   כנ"ל. בואו לראות את הכניסה של קרית הממשלה בת"א ענת
    • 14:00
    • 16.05.12

    כל בוקר, הכניסה כמעט חסומה מעשרות רבות של מסתננים / מהגרים / פליטים, המחכים בתור ללשכת האוכלוסין וההגירה. והכמות הולכת וגדלה מיום ליום.
    זו סכנה למדינה, אי אפשר שלא להבין זאת כשרואים את מימדי התופעה.

29 להכניס את כל רפי השכל כדוגמת אלי ישי למתקני כליאה!  (לת) שר הפנים
  • 10:25
  • 16.05.12

30 אלי ישי האוכל חינם לא יעשה כלום. המדינה הפקירה את האזרחים.  (לת) שי
  • 10:26
  • 16.05.12

31 אלי ישי מת מפחד - כח עבודה זול נכנס לארץ ומפריע לו בקומבינת אישורי העבודה לחברים הקבלנים שלו. גיא
  • 10:28
  • 16.05.12

שמתם לב באיזה רחוב גר עובדיה?

32 מסיל"ה היא חלק משירותי הרווחה של העירייה. אפרים
  • 10:30
  • 16.05.12

לזרוק בקת"ב עליהם זה בדיוק כמו לזרוק אותו על שירותי הרווחה של עיריית גבעתיים או חולון .
המשטרה צריכה לעצור את הטירוף הזה שכבר לא מופנה רק כלפי פליטים או ארגוני זכויות אדם, אלא פוגע גם בעובדים סוציאליים של העירייה שנשלחו לשם כדי למזער נזקים לטובת תושבי דרום העיר (גם היהודים).

  •   באיזו זכות עיריית ת"א מספקת לפולשים הזרים שירותי רווחה, בריאות וחינוך על חשבוננו?! מי הירשה להם להוציא על כך את כספי המיסים שלנו?!  (לת) לסגור את מסיל"ה ולהעמיד לדין את כל פושעי "ארגוני הסיוע"!
    • 11:17
    • 16.05.12

  •   "פושעי ארגוני הסיוע" זה "פושעי הקרן החדשה" החדש? דבר אחד אפשר להגיד על הימין המטורף - יש שם קופירייטרים חרוצים.  (לת) פושע מחשבה
    • 12:20
    • 16.05.12

  •   הימין המטורלל נדבק לאתר הארץ כמו מגיפה אפרים
    • 15:44
    • 16.05.12

    מגעיל ומקומם שהעורכים פה נותנים במה לדיבה שלהם בטוקבקים, כמו זה שקורא להעמיד לדין עובדי רווחה באשמת "פשע".

    וכאילו שאתם לא רואים את הקשר בין ההסתה של ביריוני הימין הלאומני של "אם תרצו" ודומיהם לבין זריקת בקבוקי התבערה

33 למה אתה מחכה ישי? דיבורים כמו חול ואין מה לאכול ובינתים אנחנו סובלים מהם קשות ופוחדים להסתובב בשכונות שלנו!!!  (לת) ממתינים לישי
  • 10:31
  • 16.05.12

34 דברים נכונים, אפילו אם נאמרו מפיו של אלי ישי.  (לת) מיכה
  • 10:31
  • 16.05.12

35 צודק, ובכלל... אבא לילד בן 3
  • 10:36
  • 16.05.12

לכלוא ולגרש את כל המרוקאים, כי רובם אלימים
ולכלוא ולגרש את כל תושבי קריית מלאכי כי רובם אנסים,
ולכלוא ולגרש את כל הרוסים כל כולם שיכורים ומסוכנים לציבור..
הגזענות נשפכת מהאיש החשוך הזה...והוא שר בממשלת ישראל...
עצוב

  •   אני מבין שאין לך בת בגיל העשרה... beetle
    • 10:45
    • 16.05.12

    שיהיה לך, תחשוב כמו ליברמן.

  •   פחד, שנאה והיסטריה לאומנית כמניע רק מייצרים עוד פחד ועוד שנאה ועוד אלימות. יהודה מהקריות
    • 13:16
    • 16.05.12

    ולאומנים חסרי מעוף וצרי אופקים כמו ליברמן ישי ודומיהם לא מסוגלים לפתור בעיות, אלא רק להחמיר אותן בהתנהלות ההיסטרית והאלימה שלהם.

  •   האופק שלך הוא צר ומוגבל אתה חי בעולםשל סיסמאות נבובות. הפוליטיקאים הצבועים משאירים את העבודה לישי. ביבי אתה אשם בהצפת המדינה במסתננים מסודן ןהפיכת שכונות דרום תל אביב לגהינום.  (לת) צביקי
    • 17:13
    • 16.05.12

36 אלי ישי איפה היית קודם לכן למה לא פצית את פיך מאוחר מידי  (לת) משה
  • 10:38
  • 16.05.12

37 גם שאני לא מצביע ש"ס - השר ישי צודק ב 100% אלו מהגרי עבודה וכל תושבי צפון ת"א מוזמנים לשכן אותם בביתם שלהם יואב
  • 10:40
  • 16.05.12

גם שאני לא מצביע ש"ס - השר ישי צודק ב 100% אלו מהגרי עבודה וכל תושבי צפון ת"א מוזמנים לשכן אותם בביתם שלהם

  •   יואב???חשבנו שאתה דנה!!!  (לת) מעניין מה תהיה בעוד חצי שעה. "לא מצביע ש"ס" עאלק
    • 11:15
    • 16.05.12

  •   שוב דנה??? אולי התיחסות לנושא הבוער? לא 'מת' על אלי ישי הקומבנטור, אבל פה יש בעיה אמיתית שעם לא תיפתר היא תתפוצץ לנו בפנים (גם לתושבי צפון ת-א)  (לת) אחד שגר ועובד בדרום ת-א
    • 12:39
    • 16.05.12

38 ישנם רבים מעולי טוניסיה ומרוקו שיש לבדוק את יהדותם. דני ב.
  • 10:50
  • 16.05.12

צריך לכלוא את כל אלו שהסתננו לקהילה היהודית ועלו ארצה.
אני משוכנע שרבים ממנהיגי ש"ס הם בגלל מוסלמים מתחזים ואלי ישי בתוכם.

39 לכלוא גם את הארגונים והאנשים התומכים במסתננים  (לת) אתי
  • 10:53
  • 16.05.12

40 הוא צודק ש.דן
  • 10:53
  • 16.05.12

ואני ממש לא תומך בשס בנושאים אחרים, ממש להיפך

41 התלהמות גזענית של שר מגזרי חרד לדמוקרטיה
  • 10:54
  • 16.05.12

האם כאשר אמא טליבן חרדי מתעלל בילדיה יש לכלוא את כל החרדים?
פשע של פליט הוא כמו כל פשע. צריך לתפוס את הפושע ולהעניש אותו.
אבל ענישה קולקטיבית היא סם גזענות.

  •   תשובה ראויה להיקרא בלואה. אכן, ענישה קולקטיבית היא סם גזענות  (לת) שומר חוק
    • 12:49
    • 16.05.12

  •   זו אינה ענישה על פשע זו תגובה על מיכלול בעיות שנוצרות מההגירה. צריך להיות עיוור וטיפש כדי לא לזהות את הסכנה.כרגע אילו ניצנים ו בעוד מספר שנים בעיה בסדר גודל של שטחי יו"ש.לא לבלוע ולא להקיא. עדיף כעת כי אח"כ יהיה מאוחר.  (לת) ara
    • 13:54
    • 16.05.12

  •   תגידו, אתם מסטולים? איזו ענישה קולקטיבית? מדובר במסתננים בניגוד לחוק. ועל כן צריך להרחיק אותם, בלי קשר למעשיהם. על כל פנים את מהגרי העבודה. את אלה שבסכנה מוחשית יש להשאיר עד שיירגע.  (לת) שלום
    • 17:11
    • 16.05.12

42 פליטי סודן איציק
  • 10:57
  • 16.05.12

יש לסודנים ארץ גדולה ורחבה עם הרבה מים
שיחזרו לארצם ויחיו בה.ולא בארצנו הקטנה.

43 התגובות המתחסדות כאן מראות שיש להעביר את האנשים האלה לצפון תל אביב ולקיבוצים.  (לת) פתרון צודק
  • 11:10
  • 16.05.12

  •   קיבוץ אילות היה ראשון לקלוט פליטים סודאנים - ואחד מהם, שכבר חזר מזמן לארצו, שואף להקים שם קיבוצים קבלשית
    • 11:48
    • 16.05.12

    השכבות המוחלשות באמת סובלות מריבוי פליטים בשכונות. אבל אני זוכרת היטב תקופות של ריבוי עובדים זרים מפולין, רומניה ושאר ארצות מזרח אירופה. הללו הרבו לשתות את קשיי חייהם ובדידותם, ומעשי הפשע בקרבם היו רבים יותר מאשר בקרב פליטי אפריקה, ואינני זוכרת תלונות על כך. הפליטים הם פליטים - לא מהגרי עבודה - הם היו כאלה אם היו מוצאים עבודה, אבל פרנסה בכבוד נמנעת מהם מצד השלטונות. עוניים וסבלותיהם רבים, וכאן הם נפגשים בגזענות מצד מי שעדיין נפגע ממנה בעצמו. לממשלה, כפי שראינו רק השבוע, קשרים פוריים עם דרום סודן וניתן לפתור את הבעיה הן כאן, ע"י הפניית הפליטים לעבודות חקלאיות וכיו"ב, הן בהסכמות על מועד החזרתם לארצם. וחמלה, כן, גם קצת חמלה לחלכאים והנדכאים של העולם לא תזיק לנו.

  •   האם הקיבוץ יסכים לקלוט לשם התחלה עשרת אלפים מהגרי עבודה, ומאוחר יותר עוד כמה אלפים?  (לת) לא חכמה לקלוט שניים או שלושה ולשדרג אותם....
    • 12:29
    • 16.05.12

  •   מה הקשר לקיבוצים? שמעת קיבוצניק שאומר שצריך להשאיר אותם כאן?  (לת) המגיב האוטומטי
    • 15:36
    • 16.05.12

  •   הקיבוץ קלט לפי שקוליו ויכולתו. איזו השוואה צבועה זו . האם הקיבוץ הוצף בפליטים שלא שאלו אף אחד והתנחלו שם בהמוניהם? ומספיק עם השקר המתןעב והמטומטם על גזענות. לפי זה אין יותר גזעני מחוק השבות. זו מדינת היחהודים לא טריטוריה בינלאומית שכל החפץ בה להתגורר בה .  (לת) צביקי
    • 17:18
    • 16.05.12

44 במקום לדבר, תתחיל לעבוד  (לת) ציקי
  • 11:11
  • 16.05.12

45 אלי ישי פעם ראשונה בחייך שאמרת משהו לעניין , אז תתחיל לבצע לפני שיהיה מאוחר.  (לת) ש.ז
  • 11:11
  • 16.05.12

46 כל תעמולת הימין בשקל הגיע להקיא, לתמוך בברחן מהכרמל - פודל של ליברמן וביבי, איש לא ראוי, שמזמן היה צריך להניח את המפתחות ולהתפטר. הוא לא היחידי. אבל בשלטון מושחת ימני, כל הבאבות דוגמתו מפקירים והורסים את המדינה. לא הפליטים מסוכנים. מסוכנים אלי ישי, ביבי, ליברמן ושות'=מהרסי המדינה  (לת) שומר חוק
  • 11:11
  • 16.05.12

47 אני ממש לא איש ש"ס אבל הוא צודק לחלוטין  (לת) אזרח
  • 11:14
  • 16.05.12

48 אילו האוטובוס הנוהג להביא מסתנני עבודה חדשים לגינת לוינסקי, היה פורק בפארק הירקון, המלל של יפי הנפש חסרי האחריות היה משתנה מהקצה לקצה.  (לת) האמת
  • 11:15
  • 16.05.12

49 אם כבר מעצרים המוניים -יש להתחיל באנשי ש"ס  (לת) יאיר
  • 11:16
  • 16.05.12

50 הלאה הגזענות אורן
  • 11:18
  • 16.05.12

מי שנראה כגזען מדבר כגזען ומתנהג כגזען הוא גזען
היצור הנ"ל הנקרא שר הפנים בונה את הקרירה הפוליטית שלו על שנאת האחר כמו.....כל השאר כל מטרתו להרבות שנאה ונבערות ולהנציח אותה כדי שתהיה לו ולשולחיו תכלית פוליטית

  •   גזענות היא לטעון שהשחורים צריכים להגיע למדינות ה"לבנות", ושאלה בתורן חייבות לסייע להם. ל.
    • 11:40
    • 16.05.12

    הנה, בדרום-סודן נלחמו שחורים למען העצמאות - וניצחו. למה האחים שלהם לא יכולים לחזור ולעשות בדיוק אותו דבר? הם יכולים, ועוד איך יכולים. מי שחושב אחרת (ארגוני ה"סיוע" ו-, כמה עצוב, גם השחורים עצמם) - הוא הגזען.

  •   תפסיקו לייבא הנה מאות אלפי פולשים אפריקאים ולהציף את בתי המשפח בעתירות למענם, ואז לא תהיה לאלי ישי שום סיבה לפעול נגד פולשים כי לא יהיו פולשים. אתם יוצרים את הבעיה כדי לחבל במדינה ולחסל אותה ומנסים להדביק את הגזענות שלכם נגד העם היהודי לכל מי שמנסה לפתור את הבעיה.  (לת) אתם שקופים וזה לא יילך לכם. זמנכם עבר.
    • 11:43
    • 16.05.12

  •   למה שלא תארח אותם אצלך ?  (לת) אזרח
    • 12:00
    • 16.05.12

  •   חשבת פעם למה היה מהתחלה מלחמה בדרום סודן?ברור שהמדינות הלבנות צריכות לעזור, הן אחראיות ל99 אחוז מהבעיות שם  (לת) שוקי שדה
    • 14:51
    • 16.05.12

51 גם אם יש הגיון כלשהוא באמירה - אין הגיון במי שאומר אותה . אדם כל כך ירוד . ביבי גלילי
  • 11:23
  • 16.05.12

בואו נכניס את כל אנשי המפלגה שלו לכלא - כי יש בה עבריינים .
ונכניס את כל אנשי העדה שלו לכלא - כנ"ל .
השמיים הם הגבול .

52 צודק!  (לת) '''
  • 11:29
  • 16.05.12

53 אלי ישי צודק במאה אחוז, וכל מבקריו עוד יצטערו כשהמצב יעיר אותם משנתם. אין לכם מושג מה הולך ומתפתח כאן במדינה. תצאו מהסרט של היפיפות ותתחברו למציאות. זה לא קשור לשנאת זרים, נראה אתכם במצב שבו ביטחונכם האישי מתערער, של נשותיכם, של אחיותיכם ושל בנותיכם... פריצות לבתיכם... תתעוררו!  (לת) מדינת חלם
  • 11:30
  • 16.05.12

54 אם היית יכול, אלי, היית אוסר ומגרש את כל מי שאינו יהודי אמנון
  • 11:32
  • 16.05.12

(פרט לכמה גויים של שבת)

ואם היית יכול עוד יותר, היית אוסר ומגרש גם את כל מי שאינו שומר מצוות.

55 שמאל תומך בזרים התופסים מקומות עבודה לעובדי כפיים ישראלים וגורמים להורדת השכר של העמלים הישראלים  (לת) זרים תופסים דירות זולות וגורמים לעליות בשכר הדירה
  • 11:35
  • 16.05.12

56 אתם רק מדברים ולא עושים דבר פלוני
  • 11:38
  • 16.05.12

האם לא מספיקה לנו הבעיה הפלסטינית שאין לה פתרון ?
מדוע אתם יוצרים בעיה נוספת של כל מיני אפריקאים מי יפתור את הבעיה הזו בעוד 50 שנה ? האם גם אז יפה הנפש יגידו שצריך לתת להם מדינה בדרום ת"א ? מדוע אתם מקשים על תושבי דרום ת"א שברובם הם אנשים קשי יום ?
לא דיי שלא משקיעים דבר וחצי דבר בשכונות דרום ת"א אז צריך גם להוסיף לתושבים סבל נוסף ? מדוע יפה הנפש מצפון ת"א לא מארחים את אותם פליטים בתכנית ל' למשל או בבלי או אולי ברמת אביב ג' למה שלא יארחו את אותם פליטים בהרצליה פיתוח או בכפר שמריהו ?
בגלל שלכל אזרח שם יש 2 עורכי דין ובגלל שמדינת ישראל מחפשת אוכלוסיה חלשה שאין לה גב ששווים רק ללכת לצבא ולשלם את המסים ואפשר להתעלל בהם בלי סוף !
ואסיים למזלי הטוב אני לא גר בדרום ת"א ולא זקוק לחסדים שלכם .

57 אלי ישי כל כך השנאת את עצמך על העם בגלל שאתה מפלג מגזרים שעכשיו כשאתה אומר משהו חכם שצריך לעשות באופן דחוף לפני שהם מחסלים לנו את המדינה אנשים עיוורים וזוכרים לך רק את הרע. אנשים תתעוררו, אין מניעה לעזור לאפריקאים אבל מה שקורה פה זה שכל אפריקה מנסה להגיע לכאן, כל חודש המספרים רק עולים וזה לא יגמר עם לא נחזיר את כל מהגרי העבודה בחזרה ונפעיל מדיניות גבול אגרסיבית כמו ארה"ב על גבול מכסיקו. אני בטוח שאף אחד כאן לא רוצה להפוך למיעוט במדינה של עצמו, סבא שלי היה כבר בסרט הזה וראינו איך זה נגמר. אז בבקשה מכם מי שיש לו אפשרות ללחוץ על הפוליטיקאים שיעשה משהו, זה יפגע בכולם בסוף גם בתושבי צפון ת"א, דרום השרון, קיסריה, בקעת אונו, רחביה, דניה. ההגדרה של גבול זה הפרדה. אם אני רוצה להכנס לארה"ב ולחיות שם האם הגבול שמור באותה צורה? שמעתם על ישראלים שנתפסו עובדים בלי אישור בארה"ב? ישבו בכלא, גורשו עם חותמת שחורה בדרכון. אני מבקש ממכם לשים בצד את כל הקישקושים העדתיים האלה, חצי מדינה מעורבבת, די.  (לת) רומני מצד אמא, פרסי מצד אבא
  • 11:52
  • 16.05.12

58 התבטאותו האחרונה המחרידה (הגזענית לשמה) של "השר" אלי ישיי... א. סמית'
  • 11:58
  • 16.05.12

אני מזועזע מהתבטאותו האחרונה של מי שקורא לעצמו "שר" בממשלת-ישראל...
במקום להתמקד ולעבוד על מימיון עבודות-קהילתיות בכל הקשור להוראת-השפה העברית, הדרכה/אימון הקשור למקומות עבודה והשתלבות חברתית, השר "הנכבד" מבזה את שמו ואת שם מדינת ישראל אותה הוא מייצג, בהצעתו למגר את כל המהגרים האפריקאיים לארץ מוצאם (אולם, שום מילה על האלימות והפשע של ההגירה הרוסית או של כל הגירה מארץ אחרת!). לשר יש לכאורה שפע זמן, אנרגיה (וכספי הציבור) לבזבז על שליליות שכזו ועצלות תהומית (המתאימה לבורותו המוחלטת!) לעבוד על מציאת פתרונות חיוביים למצבים אנושיים-חברתיים טבעיים מאתגרים!

59 אנחנו לא פח הזבל של העולם יש לנו מספיק בעיות משלנו  (לת) אזרח
  • 11:58
  • 16.05.12

60 שר הפנים כאחרון התגרנים בשוק אור לנו
  • 12:01
  • 16.05.12

לאחרונה היינו עדים לשליפות מותן מביכות של שר הפנים שלנו. על שירו של גינטר גראס הגיב כבוד השר בהכרזה על הסופר חתן פרס נובל כפרסונה נון גראטה. אם ינסה להכנס לישראל יגורש מיד. על הפעילות הפלילית של אחדים ממבקשי המקלט מאפריקה הוא מגיב בהכרזה שיש לגרש את כולם מיד. האם גירוש מבקשי המקלט (שגם לדעתי חלקם אינם פליטי חרב ואינם מוגדרים כפליטים הראויים למקלט) יוריד את מפלס האלימות ברחובותינו? האם בני סלע, ארז אפרתי, אנסים, פדופילים או רוצחים כדוגמת אלו שדקרו למוות את גדי ויכמן כולם כושים שהסתננו לארץ? שר הפנים הוא כשלון בכל מובן, נבער מדעת וחמום מזג, כעת, כשקדימה הצטרפה לקואליציה, ניתן להפטר סוף סוף מטבעת החנק החרדית עדתית ולהקים ממשלה חילונית ושפויה יותר.

61 הצעה לכל שונאי הדתיים ולשונאי המזרחיים שמצאו כאן הזדמנות להשפריץ את שנאתם; אתם כלכך טובים ונדיבים על חשבון אחרים, אז הגיע הזמן שגם אתם תיקחו חלק בנטל, תתארגנו ותאמצו לרחובות ולבתים שלכם קבוצות מהגרי עבודה ותדאגו להם כל היממה, כל הזמן. אחכ נשמע מה יש לכם להגיד. קפיש?  (לת) להעביר את מהגרי העבודה לפארק הירקון, לשד' נורדאו, שד' בן גוריון ושד' רוטשילד בת-א, לדשאים בקיסריה, לרמת אביב א' ב' ג', לנווה אביבים, שיכון דן, ל.... ויפה שעה אחת קודם....
  • 12:04
  • 16.05.12

62 אני הייתי מוסיף גם את המעסיקים שעןבדים אצלם פלסטינאים  (לת) אוחיון דוד
  • 12:08
  • 16.05.12

63 ישי כותרות בעתון זה טוב ויפה ישי
  • 12:13
  • 16.05.12

עכשיו באותה נחישות, יש לבצע, וזאת עוד טרם ראינו

64 וענישה קולקטיווית לתושבי דרום תל אביב, זה כן בסדר???  (לת) אזרח
  • 12:16
  • 16.05.12

65 איפוא צבועי "הארץ" שיצאו להגנת המגורשים?  (לת) מנוי
  • 12:21
  • 16.05.12

66 אין בצפון תל-אביב ובכל שכונות היוקרה, ול אחד שישכיר דירה לעובדים זרים גם חוקיים, ובעיית השוהים הבלתי חוקיים היא בלעדית של אזורי העוני וההזנחה. לכל הצבועים
  • 12:24
  • 16.05.12

בהתבוננות על ה מוחי כולם תושבי האזורים החלשים, ואילו מגיני העובדים הזרים הם יפה נפש צבועים, שמוכנים לעשות הכל שלא יגורו בקרבתם, מטרתם בעיקר להכפיש את המדינה והרשויות. לא יתכן כיח יאפשרו לאנשים לחדור לארץ להפקירם לרעב ועוני, ולעמוד מנגד למצוקת הקרבנות של התופעה, תושבים שחייהם ממילא קשים, על המדינה לסגור את הגבולות, לגרש מיד כל מסתנן לארצו, פרט לאלה המוגדרים פליטים, ע"י מוסדות האו"ם ואלה ממש ספורים.

67 סוף סוך יש לו משהו חכם להגיד....  (לת) MOMO
  • 12:25
  • 16.05.12

68 ההשוואה בין פשיעת אזרחים חוקים לבין מסתננים היא אבסורדית. בניגוד לאזרחים שלגיטימיות שהייתם כאן אינה מוטלת בספק.מהגרים לא חוקים אינם לגיטימים אפילו לא פשעו כלל. אחריות המדינה גדולה יותר כי היא יכולה למנוע לחלוטין את פשיעת המסתננים על ידי גרושם או כליאתם עד שיסולקו צעדים שאינה יכולה לנקוט לאזרחים חוקים.במובן הזה כל פשע של מסתנן חמור יותר לא מבחינת הקורבן כמובן אלא כאחריותה של המדינה.  (לת) אנטי שמאל
  • 12:31
  • 16.05.12

69 אלימות נגד אלימות נגד אלימות יותר אלימות הומני
  • 12:35
  • 16.05.12

למה לא להסתייע בתכניות שיקום, ללמד מקצועות ויזמות ולהפוך אותם לשגרירי ישראל באפריקה? גם נרויח חברים גם תפסק האלימות כי תהיה מסגרת ותנאים אנושיים וגם מרויח יחב"ל. אבל מי חושה חיובית כאן?

70 ואני חשבתי כי בישראל אדם נחש זכאי עד שיוכח אחרת  (לת) נראה שטעיתי
  • 12:44
  • 16.05.12

  •   זכאי? אחד שגר ועובד בדרום ת-א
    • 16:09
    • 16.05.12

    אנשים שמסתננים באישון לילה מגבול מיצרים זכאים? ראו מה קורה למסתננים בארצות מתוקנות.

71 ומה עם ה"פליטים" ממרוקו כמו אלי ישי? גם זה באפריקה!  (לת) גיאוגרף
  • 13:02
  • 16.05.12

72 בושה, אין טיפת נאורות, למדינה כמו שלנו למודת עליות מתרבויות שונות ,אין כלים הומניטריים לקליטה מכובדת של פליטים  (לת) or
  • 13:10
  • 16.05.12

73 הם מסתננים ולא פליטים. שלומי
  • 13:18
  • 16.05.12

לפי אמנת האו"ם אדם נחשב פליט רק למדינה הרשונה שאליה הוא נמלט שזוהי מצרים כאן הם מסתננים.

74 אני: להכניס את כל המתנחלים והחרדים לבית סוהר או מתקן שהייה  (לת) חרד מחרדים
  • 13:34
  • 16.05.12

75 צבועים... המדליף
  • 13:38
  • 16.05.12

צריך להפסיק בכלל את יבוא העבדים לארץ, אבל בואו נראה את כל המגיבים החכמים והשר מסתדרים בלעדיהם, קדימה לבניין ולחקלאות...
אם רוצים עבדים אז מקבלים גם מסתננים וגם אלימות גדולה יותר...

76 הסתכלו מה קורה בפרברי פריז ותבינו לאן אנו מתקדמים.  (לת) הצופה פני עתיד
  • 13:49
  • 16.05.12

77 אולי נכניס את אלי ישי למתקן שהייה? למה לא? א
  • 13:54
  • 16.05.12

אחרי הכל, אם אפשר לכלוא אנשים בלי משפט ובלי שביצעו פשע, רק בגלל שהם פליטים (כן, אלי ישי, די לשקר, אתם אפילו לא בודקים את בקשות המקלט של אריתראים וסודנים, היות שהם זוכים להגנה קולקטיבית), אולי אפשר לכלוא את אלי ישי בלי שביצע פשע. ואולי בהזדמנות חגיגית זו, גם את מיכאל בן-ארי, ואת אחמד טיבי לשם השיוויון. ואולי גם את עינת וילף. ואת זהבה גלאון. ואת יוחנן פלסנר וראלב מג'אדלה ואורי אריאל, ובעצם את כל חברי הכנסת.

78 באנגליהמאנגליה אנגליה כולם ישר למתקני מעצר וכליאה גורשתי מאנגליה
  • 13:59
  • 16.05.12

תפסווכליאה פסו אותי עובד בקניון באנגליה, שהיתי שבוע המתקן מעצר וכליאה. היו איתי אלפי אפגנים, סודאנים, הודים פקיסטנים ואפריקאים. חלקם שוהים במתקן שנים. לא משחררים אף אחד, שנים הם בדיונים אם הם פליטים או לא, והמחנה המעצר הגדול בכלל נמצא בכניסה למנהרה בצרפת, שם אלפים כלואים באוהלים, גם בחורף, ושתי הממשלות אנגליה וצרפת מתנערות מהם ורק ארגוני סיוע תומכים בהם. אני תמיד בעד להתנהג כמו מדינה אנגליה נאורה, מה שטוב להם טוב לנו. כולם למעצר לכל החיים. שישארו במצריים, שם יש להם חופש

79 לגרש את אלי ישי ומפלגתו סדר היום
  • 14:02
  • 16.05.12

^^^

80 בנתיים החיים שלנו ושל ילדנו בסכנה ממשית!אנחנו נשלם ביוקר על הישארותם פה!חייבים להחזיר אותם למקום שממנו הגיעו כי הישארותם כאן היא הרסנית ומסוכנת עכשיו והרבה יותר בעתיד!  (לת) תל אביבית
  • 14:10
  • 16.05.12

81 בירור אחד שגר ועובד בדרום ת-א
  • 14:38
  • 16.05.12

לפני כשעתים רשמתי מיספר תגובות. אף אחת לא התפרסמה. למה? אם אתם מסננים תגבות אז תרשמו מה הקרטריון לסלקציה, גוון פולטי, איזור מגורים או מה? לא מתאים לכם

82 וואללה!כל פעם שמרוקאי מתערס-נגרש י'ח רבבות מהם למרוקו.בתוך יומיים ננקה המדינה!  (לת) 1 סודני עובד כמו 1000 ש'סניקים!
  • 15:20
  • 16.05.12

83 צמברלין מודיע שאין פתרון לבעיית הפליטים היהודים 10.11.38 אמנזיה
  • 15:24
  • 16.05.12

מר נאויל צ'מברלין, את מיטב רצונה של ממשלת בריטניה לסייע לפתרון הבעיה ולעשות את כל אשר בידה כדי לבוא לעזרת הפליטים היהודים האומללים. הממשלה התקשרה לשם כך עם מושבות ודומיניונים, אלא שמן החובה לומר מראש כי האפשרויות בקיסרות הבריטית לפתרון בעיה חמורה זו הן מצומצמות. הייתי מכניס את כולם ללא יוצא מהכלל לבית סוהר או מתקן שהייה

  •   אלוהים ישמור, לכו תלמדו את העובדות! ל.
    • 19:39
    • 16.05.12

    בריטניה חסמה הגעת יהודים לא"י בניגוד להתחייבותה במנדט. לא משנה כרגע זכותנו ההיסטורית והעובדה שא"י היא המולדת היהודית, אלא שבריטניה התחייבה לקלוט יהודים בשטח כתנאי לקבלת המנדט. המסתננים עוזבים את המדינות שלהם, בהן אין מלחמות ואף-אחד לא רודף אותם, ומגיעים לכאן בשביל חיים טובים יותר, לא בשביל להציל את חייהם. תחכימו! בבקשה!

84 אולי כדאי שעורכי המדור ירגיעו את הטוקבקיסטים פה ויצנזרו חלק מהתגובות אני
  • 15:46
  • 16.05.12

את אלי ישי בעזרת ה' נרגיע כבר בקלפי .

85 לא מדובר בגזענות. הם אינם אזרחי המדינה ושוהים בה שלא כחוק.  (לת) העליהום על ישי מיותר
  • 15:50
  • 16.05.12

86 פליטי סודן ומסתננים - לצפון תל אביב לרמת אביב לסביון ולכפר שמריהו. שם גרים מיופיפי הנפש הצבועים והתחסדים שדורשים משכונות דרום תל אביב לוותר על זהותם ולספוג את הסודנים. ולספוג את הפשיעה ואת המחלות. ישי צודק לחלוטין  (לת) דן
  • 16:52
  • 16.05.12

87 ציטוט: בתגובה לדברי אמרו במוקד לסיוע עובדים זרים כי "מצער ששר בממשלת ישראל מנצל את המצב כדי לשחרר הצהרה גזענית על בסיס שבועי. מעשה פשע של יחידים אינו סיבה להכתים ציבור שלם ולכלוא אותו. להחיל ענישה קולקטיווית על בסיס דת או צבע עור. מדובר בנוהג שמתאים לזמנים אחרים בהיסטוריה". - אני באמת תוהה איפה האנשים האלה חיים. מדובר במסתננים שנכנסו לכאן בניגוד לחוק, מה לעזאזל הקשר לדתם או צבע עורם. אתם גורמים לנזק לא ישוער. ומרתיעים את השמאל השפוי. אני בעצמי כבר שוקל ברצינות לא להצביע כלל לאחר שכל השנים הצבעתי למרצ. יש להרחיק מהגרי עבודה מסתננים, ומי שנתון בסכנה מוחשית, לתת לו עוד זמן עד שיירגע.  (לת) מצביע שמאל
  • 17:24
  • 16.05.12

88 מגיני העובדים הזרים מפקירים אותנו מיכל
  • 17:25
  • 16.05.12

למעשי אונס, שוד, רצח ועוד
הגיע הזמן לשלוח את כולם לארצם, לנקות את דרום תל אביב שהפכה לסכנת נפשות
רצוי להתחיל בפעולה מיד!!!!!
די לצביעות

89 אלי ישי (או הוריו) הם לא מסתננים מאפריקה בעצמם?  (לת) דני
  • 17:26
  • 16.05.12

  •   שיאים חדשים של דמגוגיה נשברים כל יום. מאיפה השנאה לבני-עמכם, לצד ליקוק ישבנם של עבריינים זרים המטילים את מימיהם על חוקי מדינת ישראל?  (לת) ל.
    • 19:10
    • 16.05.12

90 השר צודק.ועכשיו תתחיל לבצע.נא לקחת אותם לציידם במזון ובקצת דולרים-כי אנו יהודים ולהוציאם במיידי !!!! ליכודניקים-לא תבצעו--נזכור זאת בבחירות  (לת) שאול
  • 17:55
  • 16.05.12

91 לא לשכוח את המסתננים ממרוקו  (לת) עובדיה
  • 19:53
  • 16.05.12

92 להעביר את כולם מגן לוינסקי לגני יהושוע  (לת) מאיר
  • 20:20
  • 16.05.12

93 אלי ישי מצחיק.למי אתה אומר זאת? לקבה? אתה הממשלה! אך הממשלה מתקפלת מיד כשהשמאל הקיצוני פועה.  (לת) נטע
  • 20:49
  • 16.05.12

94 המסתננים והגבולות המוכיח
  • 09:48
  • 17.05.12

א. את כל האשמה יש להטיל על השלטון במדינה ובעיקר על שר הפנים אלי ישי, ועל כל מי שתפקידו להגן על גבולות הארץ.
ב. בגלל חוסר המעש והמחדל שלהם הפתרון: כל מי שהוא פליט יטופל על פי החוק והאמנה הבינלאומיים.
ג. כל מי שנכנס באישור למטרת עבודה יטופל על פי חוק דיני עבודה בישראל. ד. כל מי שהסתנן יגורש מ ן הארץ ללא התחשבות במצבו הביטחוני, המשפחתי והכלכלי תוך חצי שנה מכניסתו לארץ.
ה. שהייה מעל חצי שנה המסתנן יגורש מיד, אך גם שר הפנים וכל הקשורים למחדל ההסתננות – יענשו.
ו. לגבי מסתנן: כל מי שעובר עבירה פלילית, כלכלית ומוסרית יגורש לאלתר בהחלטה פוליטית ללא התערבות משפטית.

95 אלי ישי, לאף אדם אחר מלבדך לא הייתי מאחל את זה: שתרגיש מה זה להיות פליט ומה זה להיות עני יהודי ישראלי
  • 11:34
  • 18.05.12

שתעבור תלאות ותגנוב גבולות, אפילו כ"סתם מהגר עבודה" ושאף אחד לא יהיה מוכן להעסיק אותך. שיאשימו אותך בזה.

  •   אתה מזה צודק! תגיד אתה אישית מוכן למכור את רכושך ולחלק אותו לפלטי ועני העולם? רוצה אני להזכיר לך שבארץ הזאת ישנם מאות אלפים שחיים מתחת לקו העוני שעומדים בתור לפני החגים כדי לקבל מזון. אותם פליטים היו פלטים כשהם עברו מארצם למצרים. שם הם כבר ברחו מאימת המלחמה. הם שילמו סכום ניכבד של כסף ועברו תלאות נוספות כי ידעו שהגבול כאן פרוץ מדיניות האכיפה רופסת ורמת החיים גבוהה. בארץ ריבונית ברגע שאדם ניתפש מסתנן ננקצים נגדו סנקציות מידיות ואין לא שום אפשרות להתלונן 'שאף אחד לא מוכן להעסיק אותו''. שוב פלטים הם היו במצרים. כשהם החליטו להמשיך לנדוד לארץ יותר אטרקטבית מבחינתם, הם כבר לא פליטים שבורחים מזועות המלחמה..  (לת) אחד שגר וחיי בדרום ת-א
    • 14:34
    • 18.05.12

96 איך מדינת ישראל קולטת העליה לא מסוגלת לקלוט פליטי מלחמה ואפריקאים רעבים?  (לת) יהודי ישראלי
  • 11:35
  • 18.05.12

97 ליישב את כולם מחדש...אחרת נצטרך למצוא להם פתרון סופי... מור ויין
  • 16:01
  • 20.05.12

הפאשיזם כבר כאן..!!

98 יש לי כלב יהודה מאופקים
  • 21:46
  • 21.06.12

יש לי כלב עם לב אדם ויש לי שר עם לב של כלב. אלי ישי למה לא פתרון סופי ?
הפנה תקציבים ובמקום לבנות מחנות מעצר, בנה תאי גזים ומשרפות ואל תשכח, תמיד אפשר לייצר סבון בצבע שחור כמו שעשו הצוררים הנאצים לעמנו.

99 אלי ישי מול ארגוני הסיוע דוד כהן
  • 16:34
  • 01.09.12

אלי ישי עמוד איתן מול ארגוני הסיוע הממומנים בכסף זר ממדינות (סעודיה)
ששמו להם למטרה לערער מאזן דמוגרפי ולהקטין משקל היהודים במדינת ישראל

פרוייקטים מיוחדים