מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

מפגינים תקפו זרים בדרום תל אביב

כאלף בני אדם הפגינו נגד המסתננים בשכונת התקווה, ניפצו שמשות חנויות ותקפו עוברי אורח. חוו"ד של וינשטיין: ניתן לגרש אזרחי דרום סודאן

כאלף בני אדם הפגינו הערב (רביעי) בשכונת התקווה בדרום תל אביב בקריאה לגרש מיד מישראל את המסתננים האפריקאים. חלק מהמפגינים תקפו עוברי אורח, בהם מסתננים מאפריקה, הבעירו פחי אשפה וניפצו זגוגיות של מכוניות.

לאחר ההפגנה התקבצו מאות בני אדם ברחוב האצ"ל, הרחוב הראשי של השכונה. כמה בני אדם ניפצו שמשת חנות מזון לקהילה זרה, שברו חלונות של מספרה ובזזו את תכולתה. אחרים עצרו מוניות שרות בקו 16 שעברו במקום, בדקו אם יושבים בהם זרים ודפקו על חלונותיהן. המתפרעים צעקו "העם רוצה את הסודאנים לגרש" וכן קריאות גנאי שונות. שני חזיזים הושלכו לעבר סוסי משטרה שהיו במקום. בסך הכול נעצרו 17 בני אדם במהלך ההפגנה, חלקם שעה שהכו אזרחים סודאנים. מפגין אחד נפצע כתוצאה מנפץ שהושלך במקום.

המפגינים קראו קריאות בגנות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואילו אחדים מהם החזיקו בשלטי תמיכה בשר הפנים, אלי ישי. בהפגנה השתתפו גם חברי הכנסת מירי רגב, דני דנון, יריב לוין (ליכוד) ורונית תירוש (קדימה). במקביל לאירוע בתל אביב התקיימו הפגנות דומות גם באילת, אשדוד, בני ברק ומוקדים נוספים, נגד מה שהגדירו כ"אזלת היד של הממשלה לטיפול בבעיית המסתננים".

מוקדם יותר הערב פורסם כי היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, תומך בגירוש אזרחי דרום סודאן למדינתם, לאחר שיימצא בבדיקה פרטנית שאינם זכאים למקלט. הפרקליטות תפנה בקרוב לבית המשפט המחוזי בירושלים בבקשה להסיר צו ארעי המונע הרחקה במשמורת של אזרחי דרום סודאן.

ממשרד המשפטים נמסר הערב כי ההחלטה התקבלה על בסיס עמדה מקצועית של משרד החוץ, שגובשה בימים האחרונים, לפיה ניתן לגרש אזרחי דרום סודאן למדינתם לאחר שיימצא בבדיקה פרטנית שאינם זכאים למקלט. המשרד לעניינים הומניטריים של האו"ם קבע באחרונה כי בשל המצב הקשה במדינה, חזרת אזרחי דרום סודאן לארצם צריכה להיעשות באופן וולונטרי בלבד.

בהפגנה בתל אביב הניפו המפגינים שלטים שעליהם נכתב, בין השאר: "מסתננים צאו לנו מהבית", "נתניהו מקים בית לאומי לאריתראים", "שגרת חיינו – הזנחה, פשע, אונס, אלימות", "דרום תל אביב מחנה פליטים – בקרוב אצלכם" ו"הפכנו למיעוט נרדף בשכונותנו". מעל לבמת הנואמים בשוק התקווה התנוסס שלט גדול עם תמונת ראש הממשלה כשברקע דגל אריתריאה, כשמעליו מופיע לב.

"הסודאנים הם סרטן בגוף שלנו" אמרה ח"כ רגב, "נעשה הכול כדי להחזיר אותם בחזרה למקומותיהם, ולא נאפשר לאנשים לבוא ולחפש עבודה בישראל. קודם כל נדאג לעניי ארצנו". לדבריה, "כל השמאלנים שהגישו בג"ץ בושה להם – הם אסרו את הגירוש". רגב זכתה לתשואות המשתתפים, שקראו מפעם לפעם "ביבי הביתה".

ח"כ דני דנון, ראש השדולה לטיפול בבעיית המסתננים, אמר כי "יש פה אנשים מתוסכלים שרואים שהבית שלהם הפך למחנה פליטים. הפתרון היחידי לבעיה הוא לדבר על גירוש. צריך לגרש את המסתננים ממדינת ישראל. לא צריך לפחד לומר את המלה הזו – גירוש עכשיו". אחד ממארגני ההפגנה, קרא על במה פעם אחר פעם: "אנחנו מפחדים", ומאוחר יותר אמר: "ביבי, אתה תשלם בקלפי".

מלכה, תושבת שכונת התקווה, סיפרה למשתתפים כי בערב שבת תפסו אותה שלושה סודאנים בגן התקווה וניסו לחטוף את תיקה. "הם יכלו להרוג אותי", אמרה. תושב אחר פנה אל נתניהו והזהיר: "אני לוקח את החוק לידיים. ביבי, אף אחד לא יזהיר אותך יותר".

בהכנת הידיעה השתתפו: חיים לוינסון, אילן ליאור, תומר זרחין, טלילה נשר




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ביבי מנסה להיות בסדר עם כ ו ל ם.ובעיקר עם התיקשורת.והתישורת היא נגד  (לת) ולכן ביבי לא מחליט
  • 20:35
  • 23.05.12

  •   ביבי לא מחליט, כי מתאים לו שהפליטים יהיו מסך עשן לעלית המע"מ למשל. במקום לעלות מס הכנסה, שיפגע בבוחרים שלו, הוא יפגע בעיקר בחלשים ובשכבת הבינים, כי כולם ישלמו על אותה עגבניה יותר ביוקר. גם מי שיש לו, וגם מי שאין לו. ואת זה לא מבינים ההונים שפעם יצאו על קוטג', והיום יוצאים פליטים. רק לא לראות את הגורם הישיר- הימין שהם בחרו. ולהבין שהימין הזה משתמש בהם לצרכיו האישיים/לכוח השררה, לא כדי לשרת את בוחריו.  (לת) שומר חוק
    • 22:34
    • 23.05.12

  •   העגבניה דווקא סבבה, אתמול שילמתי 5 ש"ח לקילו. בהתחשב בתרבות ההתאגדויות והקרטלים אני חושב שאנחנו יחסית במקום טוב. שמאלה מפה זה היישר עם הפנים למטה. או סתם כמו להיות תקוע בבור.  (לת) אבי
    • 23:47
    • 23.05.12

  •   "שומר חוק" מטיף כאן לאלימות דרך קבע - ממש כמעריצי גולדשטיין... לך תקרווט.  (לת) שונא עבריינים
    • 23:54
    • 23.05.12

  •   ביבי וחבריו בעלי ההון, בעלי העסקים, משקיעי הנדל"ן ובעלי הדירות הם המרוויחים הגדולים מהפלישה. אנשי הצווארון הכחול ומעוטי היכולת הם המפסידים מההגירה: יותר צפוף להם, פחות בטוח להם, יותר יקר להם ואת מקומות עבודתם תופסים עובדים זולים, חסרי זכויות. עכשיו ביבי יבטיח שהוא יגרש את הפליטים, כדי לנצח בבחירות בזמן שהוא זה שיצר את הבעיה ושוב- אנשי הצווארון הכחול יבחרו בביבי שאפילו את לשכתו הוא לא מצליח לנהל.  (לת) יותם
    • 00:01
    • 24.05.12

  •   מתאים לביבי שהפליטים יהיו מסך עשן לשוד הכיס שלנו.  (לת) מסכים עם שומר חוק
    • 08:12
    • 24.05.12

  •   בעית המסתננים עוד הייתה בימי אולמרט אך הוא חי בלהלהלנד שון
    • 10:02
    • 24.05.12

    כל ממשלות ישראל אשמים במצב הקטסטרופלי של המסתננים

  •   האלימות נגד האפריקאים בת"א אינה שונה במאום מזו של האירופים, שאותם כינו ומכנים הארגונים היהודים "נאצים, גזענים, שונאי זרים ופשיסטים".  (לת) יהודים צדקנים, ירדה המסכה.
    • 10:33
    • 24.05.12

  •   נמאס מהשקרנים שמאשימים את נתניהו. חשבון פשוט
    • 10:40
    • 24.05.12

    המסתננים מאפריקה התחילו להגיע ב-2006. ב-2009 כשקמה ממשלת נתניהו כבר היו עשרות אלפים. אשר לפליטים, ישראל לא יכולה להתנכר להם בזמן שארגונים יהודים באמריקה ואירופה הם בראש המטיפים למען קליטתם.

02 התושבים צודקים לחלוטין.יש לנקוט צעדים מהירים ורדיקלים לפתרון הבעייה החמורה הזאת !  (לת) סתווית קופרמן
  • 20:36
  • 23.05.12

  •   צודקים?!! מזכיר לי את פרעות ליל הבדולח- אנשים- אתם חיות!!  (לת) דינה
    • 10:00
    • 24.05.12

  •   קודם כל כדי לעצור את הפשיעה יש לתת למסתננים קיצבה חודשית ו/או רשיון עבודה. אחר כך צריך ללמד אותם מקצוע (תמורת חתימה על הגבלת השהייה) כדי שמדינות אחרות יסכימו לקלוט אותם. צריך לשלוח חזרה עובדים זרים שנגמר להם הרשיון ולהעסיק במקומם סודנים. צריך לסיים את הקמת הגדר תוך חודשים אחדים. מסתננים בעייתים יעברו למחנה ההשהייה.  (לת) סתווית, בשביל לפתור בעיות צריך לעבוד ואת זה הממשלה לא אוהבת לעשות
    • 10:05
    • 24.05.12

  •   הבעיה היא תושבים כמוך שמאמינים לשקרים יעל
    • 10:27
    • 24.05.12

    אתם הבעיה, האזרחים האלימים והחשוכים ש'שייכים' למדינה.
    יש לנקוט צעדים מהירים כדי לפתור את הבעיה - שהיא אתם.
    בושה למדינה.

  •   "צעדים מהירים ורדיקלים"? זה לקסיקון היטלראי. מילא את, סתווית. אבל מה שיותר מפחיד, זה שארבע ח"כים, כולל אחת ממפלגה שנתפסת כמרכז, ואפילו כשמאל לייט, השתתפו בהפגנה שהתנהלה באותו סגנון ימני, שאיכשהו תמיד חוזר על עצמו - בין אם הוא נגד יהודים, בין אם הוא נגד אפריקאים. בוא נעשה רגע אחד ועוד אחד: פחד של מקומיים מאוכלוסיה מוכשלת נגד זרים, קואליציה ענקית עם גרורות של לאומנים מיליטנטנים וקולניים, מבנה כלכלי עם פערים הולכים ומעמיקים....ברררררררררר, איזה פחד: מזכיר קצת יותר מדי את הימים ההם, בסופה של רפובליקת ויימאר.  (לת) אחד2
    • 11:14
    • 24.05.12

  •   אין לך מושג מה זה ליל הבדולח ובעיני את מכחישת שואה.  (לת) דורון
    • 12:04
    • 24.05.12

  •   כל השוואה כזאת היא מכוערת ונבזית!!!  (לת) לדינה ה"חכמה"!
    • 12:14
    • 24.05.12

  •   די לדמגוגיה המטומטמת הזאת!  (לת) ל-אחד2
    • 12:16
    • 24.05.12

  •   דינה--לפליטים יש עשרות אלפי דולרים לשלם כדי להגיע לישראל. חשבת על זה. כנראה שהם לא פליטים, אלא מהגרי עבודה, וההשוואה שאת עושה היא בושה וחרפה לאינטליגנציה שלך!  (לת) את כנראה לא יודעת מה היה באמת ליל הבדולח. ההשוואה הזאת היא מעשה נבלה!
    • 12:38
    • 24.05.12

  •   קשה להבין למה 'הארץ' מפרסם תגובות נלוזות מהסוג הנ"ל. על השוואה להיטלר, ליל הבדולח והשואה היא מעשה נבלה וכיעור בהתגלמותו!  (לת) W
    • 12:40
    • 24.05.12

  •   מסכימה איתך לגמרי, אין שום הבדל בין לצעוק מוות ליהודים ללקרוא לסודאנים "סרטן בגוף שלנו". אמירה גזענית ומסוכנת, שהיא רק הכנה למה יקרה פה אם לא יעצרו את שנאת הזרים הזו.  (לת) א
    • 13:17
    • 24.05.12

  •   יש לך מנטאליות יהודית ידועה של שנאה עצמית וחרדת שואה אני!
    • 18:53
    • 24.05.12

    נמאס כבר שכל דבר מזכיר לכם את השואה ,
    אתם במנטאליות של פסט פוסט טראומה של חרדה ממה שקרה ופחד מלהפוך להיות כמו אלו שפגעו בכם.. תנסה להתייחס אובייקטיבית מבלי משקפי הטראומה למצב.
    שכל הילדים והנכדים של ניצולי השואה ילכו לטיפול ויפתרו את העניינים האלה עם עצמם ואז סוף סוף יפטרו גם אותנו מהעול של התגובות החרדתיות והפסיכיות שלהם. תפסיקו לשנוא את עצמכם ואת עמכם ולאהוב את כל מה שפוגע בכם אונס ורוצח ורוצה להשמידכם.

  •   לכל החושבים שהשוואה לשואה היא דימיונית-נלוזה-חרדתית מיכאל
    • 13:22
    • 25.05.12

    יש דימיון, מה לעשות, לא רק היהודים הם הקורבנות הנצחיים. ההשוואה לא מגמדת את זכר קורבנות השואה או את הזוועות שנעשו שם, להיפך היא מנציחה אותם. היא נותנת לנו מראה לתוצאה אחת נוראית לאן שנאת זרים, פחד ואלימות עשויות להוביל, וזה אולי החלק הכי חשוב של זכרון השואה.
    זה לא אומר שום דבר על הפתרון לבעיה ולמצוקות של תושבי השכונות - זה כן אומר על התפיסה שלהם את המצב ואת הגישה שיש לנקוט בה. לא לגזענות, לא לאלימות וכן לפתרון הומאני, סביר וראוי.

03 הסודנים לא צריכים להיות כאן ויש להחזירם אך מדוע לקרוא להם סרטן?  (לת) הלוואי שהיה ניתן לגרש את רגב
  • 20:43
  • 23.05.12

04 איפה הייתם 3 שנים ---ומה עשיתם ----- "רק תנו לי ואגרש" -- ביבי וישי  (לת) עלובי החיים
  • 20:46
  • 23.05.12

05 רק בעניין ליברמן אין לך תשובות אדון ויינשטיין. טייחן ראשי בשרות המדינה. לאחד יש לחשן ולשני טייחן  (לת) שומר חוק
  • 20:47
  • 23.05.12

06 תושבי הדרום לא מבינים שגם אם יעיפו מכאן את הפליטים, מצבם ימשיך להיות גרוע, כי הימין משתמש בהם מכל כיוון.  (לת) שומר חוק
  • 20:48
  • 23.05.12

07 מירי רגב היא בבונית שחייבת ללמוד להתבטא נימוס, גם כשהיא צודקת.  (לת) קופיקו
  • 20:53
  • 23.05.12

08 אחד, למשל, קוראים אותו ביבי הוכשר והוזחל לניהול העולם. אפשר לארוז ולשלוח אותו בחזרה לחזירות בעלי ההון עם מכתב מנומס: תודה אך לא תודה. זה אפשרי?  (לת) ק.א.
  • 20:59
  • 23.05.12

  •   למה הליכוד מקבל בסקרים הכי הרבה מנדטים? מי טועה ? ובסקרים
    • 06:52
    • 24.05.12

    אתם או הוא ? כנראה הוא יודע שכמות רפי השכל מבין אלה , גדול לעין שעור ולכן הוא לא סופר אותכם, כי אתם בטוח בכיס שלו.

09 את כולם לא רק דרום סודן כולם אחד לא להשאיר מיד לגרש  (לת) המנהיג הבא
  • 21:00
  • 23.05.12

10 גם אני מפחד עמית
  • 21:01
  • 23.05.12

גם אני מפחד. מפחד מהזיכרון הקצר שלנו. הסיבה שהפליטים טרם גורשו ממדינה בה למנהיגנו אין שום אמפתיה לאנשים שאינם יהודים או מאמינים גמורים בדרכם, היא שיש אמנה בינלאומית שישראל חתומה עליה לפיה אין לגרש אדם שנרדף בארצו חזרה לאותה ארץ. הפליטים הסודנים והאריתראים לא הגיעו לישראל בחיפוש אחר עבודה, הם הגיעו לכאן לאחר מסע ארוך ומסוכן כיוון שברחו מכפרים בוערים. המעניין הוא שהאמנה הזו נכתבה לאחר, ניחשתם נכון, השואה. הרעיון הוא להגן על אנשים שמדינתם רודפת אותם. צר לי על כל אותם אזרחים ישראלים שחשים כי הפליטים פוגעים באורח חייהם, באמת. אבל אולי נשקיע את מאמצינו הרבים בניסיון למצוא פתרון הומני שיישרת קצת יותר טוב את כולם?

  •   אפשר למשל ללמד אותם מקצוע ואז יגדל הסיכוי שמדינה אחרת תקבל אותם  (לת) יוסי
    • 21:33
    • 23.05.12

  •   למה לשקר? RR
    • 21:39
    • 23.05.12

    מקלט מקבלים מהמדינה הראשונה בדרך, במקרה הנדון המדינה הראשונה בדרכן היא מצרים. כולם מסתנני עבודה ו asylum shoppers !

  •   למה לא נשארו במצרים? כי בישראל "על הכאפאק",יש כסף , יש בחורות, יש ים. למה לא תאמץ כמה סודאנים בביתך עם בנותיך לזכר השואה?  (לת) לעמית
    • 21:41
    • 23.05.12

  •   הם מגיעים לישראל כי כאן "סבאבא",תאמץ כמה סודאנים ואל תטיף לאחרים. בנותיך ואולי גם אשתך מאד יהנו.  (לת) למפוחד
    • 21:43
    • 23.05.12

  •   למה שלא תזמין אותם לביתך ולבניין שלך ותתנסה יום אחד  (לת) לילי
    • 21:49
    • 23.05.12

  •   יש לך אמא , אחות , דודה או בנות ?! מקווים שיזכו לביקור נימוסין מחבריך החדשים. אתה וכמותך סכנה למדינה
    • 21:50
    • 23.05.12

    שלשום הותקפו שתי נערות בשכונת התקווה והסודנים אמרו " נאנוס את כול הבנות שלכם " ציטוט מדויק ולא עלילת דם !
    לכבוד האדם אין ערך בעינהם ואישה במקרה הטוב נחשבת כרכוש בעינייהם. לך תחייה אתה ודומים לך בקרב אנשים בעלי תרבות וערכים כאלה. ממילא אין כבר פתרון לבעיה .. אבוד

  •   פשוט חוצפה נטע
    • 22:02
    • 23.05.12

    אותם חבר'ה אני מאמין כי ימנים בדעותיהם, אותם אנשים שלא אכפת להם כלום מלבד "האדמות" שהבטיח להם ה' לפני 2000 שנה צאו מהסרט!! למה אתם לא נותנים לבנאדם להביע את הדעות שלו, חוצמזה שאין ספק שהוא צודק ב100% אבל זו הדעה שלי, התרבות שהתפתחה בארץ לא מאפשרת לבנאדם לעצב את הזהות שלו ואת האידיאולוגיה שהוא באמת מאמין והכל מתחיל מאותם הקנטות כמו אלו שגורמים לבנאדם חוסר בטחון במה שהוא מאמין, אחרי זה מתפלאים ששומעים שבני נוער לוקחים סמים, בורחים מהבית, נגררים לעולם התחתון וכו' וכו'.. הכל מתחיל בחינוך ושינוי גדול מתחיל בקטן!

  •   הם לא מסתנני עבודה הם הורסי המדינה במתכוון  (לת) יצחק
    • 22:03
    • 23.05.12

  •   כבבון לבבון יש להם מדינה והיא לא רודפת אותם והיא דרום סודן . בבון כרמאלי
    • 22:45
    • 23.05.12

    אולי בדיוק ישנת אבל הם קיבלו מדינה משלהם ושם הם לא נרדפים. הם באים רק בגלל עבודה.

  •   לא הגיעו לכאן בגלל עבודה? אז בגלל מה - קבלת האורחים הישראלית? תעשה לי טובה, הם עברו אלפי קילומטרים וחצו סדרת מדינות כי פה, בשונה ממצרים, מרוויחים הון...  (לת) ר
    • 23:36
    • 23.05.12

  •   10- איזו תת רמה של דמגוגיה.... איציק
    • 00:34
    • 24.05.12

    דרום תל-אביב מלאה בפיליפינים לא חוקיים...גם הם ברחו מ'כפרים בוערים'??
    ובפלורנטין יש דרום אמריקאיים, ניגרים וגנאים....כולם ברחו מ'כפרים בוערים'??

  •   למה לא מצרים עמית
    • 00:49
    • 24.05.12

    מהסיבה הפשוטה שמצרים לא חתומה על שום אמנה כזו, כי במצרים כשתופסים אותם ושולחים אותם חזרה למדינה בה שרפו להם את הכפר, אנסו להם את הנשים ורדפו אותם כדי להרוג. מקלט מקבלים מהמדינה ההומנית הראשונה שחתומה על אמנות בינלאומיות. ישראל היא הראשונה. ואני מזכיר לכולם שזה שמדינות אחרות לא בסדר זה לא אומר שם אנחנו יכולים להיות לא בסדר או אפילו רק להתעלם. חווינו על בשרנו יחס כזה ממדינות העולם. ולכל המאחלים לי לזכות לביקור מצדם - אני דווקא חושב שהביקורים צריכים להיות שלנו, ולכן התנדבתי לא מעט עם ילדי פליטים (שרק רוצים לשחק עם חברים) וסיירתי בשכונות שלהם לשמוע קצת את הצד השני (הצד "שלנו" ידוע לי היטב).

  •   לא נשארו במצרים כי עמית
    • 02:03
    • 24.05.12

    מצרים לא חתומה על אמנות בינלאומיות כאלו. המצרים מגרשים אותם הישר לזרועות הרודפים שרוצחים אותם ואונסים את נשותיהם. מצד שני, גם למצרים לא היתה שואה. מצד שלישי, גם אם מדינה אחת לא בסדר זה לא אומרת שלאחרת יש את הלגיטימציה להיות לא בסדר. היהודים יודעים היטב איך זה לראות את מדינות העולם מתעלמות מרדיפתך. המוכנות שלי לאמץ סודנים היא בדיוק כמו המוכנות שלי לאמץ בכלל. חוץ מזה, אני מתחייב בפניך שהייתי מעדיף שאישתי תסתובב בקרב סודנים ולא בקרב אנשים שחושבים שכל מי ששונה או חלש יותר הוא התגלמות כל הרוע. בשכונת התקווה יש יותר פשיעה מבצפון תל אביב - אולי נגרש את תושבי שכונת התקווה? לא יעלה על הדעת כמובן. אבל טוב שיש מישהו להאשים בחולות הרעות של החברה (צריך להזכיר את הרציחות המיותרות בשבועות האחרונים, שבוצעו לא ע"י אפריקאים?) ועדיף מישהו שאפשר להעניש.

  •   נרטיב שקרי שקיים רק במציאות הסובייקטיבית שלך. הכל לצרכי Amour-propre. ושתושבי דרום ת"א ישלמו את המחיר, כמובן  (לת) אוכלי נבלות
    • 03:01
    • 24.05.12

  •   מצרים? תושבת התקווה
    • 08:43
    • 24.05.12

    במצרים יורים בהם בגבול. הרי היה להם היה יותר קל ונוח להיות במדינה מוסלמית ברובה מאשר במדינה יהודית שמניחה שכל בנאדם מוסלמי כל מטרתו בחיים היא ג'יהאד ו72 בתולות.
    זה דומה, למשל, לאדם יהודי שיגיע למדינה שבה יסתכלו עליו כל הזמן כאילו הוא בא לגזול את כל הכסף במדינה ולתבל את המאכלים שלו עם דם הילדים המקומיים. למשל.

  •   אתה צודק ידידי, די לגזענות  (לת) עידו
    • 08:49
    • 24.05.12

  •   אם פליטים, אז פליטים: שיקימו מחנה פליטים בנגב...  (לת) נראה אותם ממשיכים לבא...
    • 09:24
    • 24.05.12

  •   מה שהיה מתקבל על הדעת במאה הארבע-עשרה כבל לא קביל היום זוז כבר
    • 09:59
    • 24.05.12

    אולי אתה צודק. אולי כל הסודאנים אונסים בנות. ואולי גם כל היהודים שוחטים ילדים נוצרים לקראת סדר פסח. ואולי גם אותם יהודים הרעילו בארות וגרמו למגיפה השחורה.
    ואולי הגיע הזמן להפסיק עם ההפחדות הגזעניות הללו. .

  •   לכל המבטיחים שיאנסו את אמא שלי אריק
    • 10:31
    • 24.05.12

    הייתי מעדיף שהיא תהיה בחברתם של סודנים ולא פוליטיקאים ישראלים. מסתבר שהסיכוי להיאנס (סטטיסטית) יותר גבוה.

    אני לא מאמין שזה מה שקורה בישראל.

  •   שקר וכזב. הם באו הנה כי ישראל פראיירית ומאפשרת להם חיים יותר טובים דורון
    • 12:07
    • 24.05.12

    הם באו ממצרים. איש לא השמיד אותם שם. הם לא היו שם פליטים. אבל כאן הפולשים הזרים האלה מעמידים פנים של מבקשי מקלט. תעמולת השקר והכזב שלך לא תצליח.

11 שויינשטיין לא ישכח להשאיר כמה לעבודות נקיון אצלו  (לת) דוני
  • 21:06
  • 23.05.12

12 גלו דוגמה אישית,כל עתונאי יאמץ משפחת פליטים אחת.זכרו את השואה.  (לת) לעתונאי הארץ
  • 21:07
  • 23.05.12

13 כרגיל, אצל אנשי הימין הזר הוא האשם בכל תחלואי החברה, פעם זה ערבים, פעם זה מהגרי עבודה ועכשיו אלו הסודאנים.  (לת) שירן
  • 21:16
  • 23.05.12

  •   שכחת סמולנים.. just saying
    • 22:15
    • 23.05.12

    האחר האידאולוגי הוא גם זר, הוא לא חלק מה"עם"..

  •   כרגיל בשמאל, לעשות דה הומניזציה לאנשי ימין, להתעלם מבעיות ולהרגיש טוב עם עצמם. דו
    • 22:44
    • 23.05.12

    גם אם ההתבטאויות מכוערות, ואיומות, וגם אם יש אלימות זה לא אומר שאין בעיה. תדמיין שאלה פלסטינים שמוחים ולא תושבי דרום תל אביב בבונים חסרי השכלה תתי אדם וכו'.

  •   כי אין פשע מתוצרת בית, נכון דו? עאלק הסודנים אשמים. אזוב שבקיר
    • 02:32
    • 24.05.12

    הם פושעים כמו כולם, אבל אצלם זה לפחות מטרות שרידה, כאשר המדינה פיזית, במניעת עבודה מהם, דוחפת אותם לפשוע.
    שכחתם את גל האלימות שהיה כאן אך לפני ימים, ושרובו לא קשור היה לפליטים? זה שיש בבונים שקופצים על ההזדמנות לפרוע קצת בזרים - עצוב, אבל לא מפתיע: שוב יצאנו גרועים כאחרון עמי המזה"ת מקבילינו.

  •   לקצץ את המפלצת הצבאית לעשירית מגודלה ואז יהיה כסף לפתרון כל הבעיות.  (לת) כסף מהתנחלויות לרווחה
    • 06:29
    • 24.05.12

  •   כשכל הבעיות לא קורות ליד הבית שלך נורא קל להיות אנושיים !!! מימי
    • 07:55
    • 24.05.12

    ניראה אותך גרה בשכונה שבה הילדים שלך לא יכולים לצאת החוצה לשחק מרוב פחד שבבית ממול לשלך גרים לא משפחה של סודנים כי אם 15 סודנים בדירה אחת מסריחים את חדר המדרגות ...דרום ת"א כבר מזמן הפכה להרלם זה פשוט נורא ואם את כ"כ אנושית בואי תחליפי אנשים שגרים שם הם יגורו בשכונה שלך ואת תעברי לגור בדר' ת"א.

  •   מי שמתעלם מהבעיה הוא השלטון הימני שמשתמש בטכניקה הבזויה של הפרד ומשול ומרקיב את החברה לאט אבל בטוח  (לת) שירן
    • 08:51
    • 24.05.12

  •   "גם אם ההתבטאויות מכוערות, ואיומות," יש בעיה. הגזענות.
    • 10:01
    • 24.05.12

    מי אמר בבונים חסרי השכלה, תתי אדם...?
    אתה!

  •   צביעות וצדקנות והתחסדות - מי אתה שתחייב אותי לקלוט אפריקאים דורון
    • 12:09
    • 24.05.12

    אוכלוסיה שהורסים בבת אחת את השכונה שלה צריכה לשתוק? קל מאד לשבת בשכונה שטרם ניזוקה ולהטיף על זכויות אדם ועזרה למסכנים. אתה רוצה לעזור להם - תכניס אותם לביתך. את כל הסודנים אריתראים וניגרים

14 בדיקה פרטנית תעלה במהרה שלאיש מהם לא זכאי למרלט סתם קקר
  • 21:17
  • 23.05.12

והשאלה הראשונה: כיצד הגעת לישראל?
אם הצשובה אינה באניה או במטוס הרי שאינם זכאים למקלט כי מקלט ניתו לבקש רק במדינה הראשונה אליה מגיעים מהמדינה ממנה בורחים.

ועוד יותר חשוב, ממי ןממה בדיוק הם מבקשים מקלט האם ממשךתם רודפת אותם? שמה צפון סודן דרכה עברו מן הסתם סדרכם לישראל ללא חשש? או שמה במצרים בה היו צרכין לבקש מקלט?
בקיצור אין ביניהם ולו לא מבקש מקלט אחד לרפואה. כולם מגשימים חלום אותו חולמים רבים ברחבי העולם לבוא לעבוד בארץ המובטחת.

ומדוע על שעובד זר שבה כחוק ישלם סכומי עתק(אלפי דולרים) עבור זכות זו ואפריקאים יקבלוה בחינם?

  •   תסמוך על הבג"צ השמאלני שיימצא את הפילפול המשפטי להעניק "מקלט" לעשרות אלפי אפריקאים.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 22:43
    • 23.05.12

  •   יסביר הגאון החשוב, דרור, כיצד נאור וסולברג הינם שמאל. תודה!  (לת) רפי בוסקילה
    • 23:32
    • 23.05.12

  •   אה ואללה?! אח
    • 23:49
    • 23.05.12

    אז יאללה שהממשלה של מירי רגב ודנון תעשה כבר בדיקה פרטנית. מה , לא עשו עדיין? אה, לא, הממשלה (מירי רגב? דני דנון?) מסרבת לעשות, פשוט לא מסכימה... מעניין...

  •   כמובן שנאור היא ימין...  (לת) אבי
    • 01:24
    • 24.05.12

  •   אני מת על הבג"ץ שמלאני הזה - החבורה הזאת תכשיר כל דבר נבלה בישראל - אבל הם תמיד יהיו "שמלאנים"  (לת) גם בן ארי עם גלימה הוא שמלאני ?
    • 06:05
    • 24.05.12

  •   למה שעובד זר ישלם הון עתק? נו, באמת.
    • 10:03
    • 24.05.12

    כדי לשלשל לכיסם של חברים של שרי הממשלה הון עתק? כדי שלאנשים לא ישתלם לשלם מעבר לשכר המינימום?

  •   ברגע שאדם נעשה שופט, עיתונאי, או סתם תופס שכל - מיד הוא הופך לשמאלני. מה לא ברור כאן?  (לת) מתושלח
    • 10:55
    • 24.05.12

  •   כנראה שלך הרבה לא ברור מתושלח אחת שיודעת
    • 17:57
    • 24.05.12

    השאלה פה היא לא שמאל או ימין, העניין הוא שכל אדם אשר מגיע למשרה או עמדה גבוהה צריך להקריב הרבה ובין ההקרבות שנעשות ישנן גם כאלה הקשורות לאמונות ודיעות שצריך לשנות כדי להתאים את עצמך לאליטה שאליה אתה שואף להשתייך ואותה אתה צריך לספק בסופו של דבר..אז הם לא נהיים שמאלניים הם פשוט אומרים ועושים הרבה דברים כדי להתקדם בקריירה, שים לב גם בעולם האקדמיה אם אתה לא בן מיעוטים ("בני דודינו") אתה חיב להיות שמאלני ראדיקלי כדי לקבל קביעות. יודעת מבפנים.

15 התלהמות אבי מוקיץ
  • 21:18
  • 23.05.12

גרתי גם בשפירא וגם בתקווה ולא זכורה לי אלימות של אפריקאים. בנרקומנים וזונות באזור לא קשה להיתקל, (בד"כ מבטא מזרח אירופי). רבים מהם הגיעו כחוק ואני מניח שגם קיבלו סל קליטה. הרבה מהקריאות המתלהמות שאנו שומעים הם גזענות חד משמעית. עם זאת, ברור שקיימת כאן בעיה קשה שצריכה טיפול כגון פיזור של אוכלוסיית המהגרים לאזורים אחרים.

רבים מתושבי השכונות מוצאים את האשם לבעיותיהם באפריקאים, בעוד בני משפחתם, שכניהם חבריהם (ואולי גם כמה מהם) משכירים לאפריקאים דירות לפי ראש ומעסיקים אותם בחנויות ובבאסטות. צורם!

  •   האם הם מבקשי מקלט? האם הם עברו דרך מצרים או צפון סודאן? אם כן, הם איבדו
    • 22:18
    • 23.05.12

    את זכותם לבקש מקלט בישראל על פי החוק הבינלאומי.

  •   נכון מאוד- לתושבים קל לשכוח שהם הוזנחו כבר לפני שנים גרה בשפירא
    • 23:14
    • 23.05.12

    לפני עשור המצב כאן היה גרוע בהרבה, ולא היו אפריקאים. אבל לשלטון נוח מאוד לשסות את החלשים אלו באלו

  •   אתה מגיב בגזענות כלפי יוצאי חבר העמים קרן
    • 23:40
    • 23.05.12

    ולפיכך אינך טוב יותר מן המפגינים המתלהמים שיצאת נגדם.

  •   צודק לגמרי. אני בוש בשכנים שלי. תושב שכונת שפירא
    • 23:50
    • 23.05.12

    בכל שנתיים יש בשכונה גל של שנאה לאוכלוסיה כזו או אחרת. עובדים פלסטינאים, עובדים זרים, סודנים, אריתראים.
    בתכלס, האלימות היחידה שעדים לה בשכונה זה האלימות של הגזענים נגד פליטים ונגד מי שנראה להם יפה נפש.

  •   לא מאמין לך שאתה תושב שכונת שפירא  (לת) ספקן
    • 00:25
    • 24.05.12

  •   לקרן- הוא לא גזען הוא מספר מה הוא ראה שם  (לת) עובדות
    • 00:46
    • 24.05.12

  •   לא הגיע הזמן שתחדלו לצפות שיעשו בשבילכם ושתעשו אתם למען עצמכם?  (לת) גיורא
    • 10:08
    • 24.05.12

  •   מי שמך לעשות במדינת ישראל פיגוע דמוגרפי? דורון
    • 12:11
    • 24.05.12

    מדוע צריך להעמיס את מדינת העם היהודי אוכלוסיות של זרים? האם היהודים הם לא המיעוט? אנחנו 6 מיליון מוקפים במאות מיליוני מוסלמים - מי המיעוט כאן??

16 הצד האפל של החברה הישראלית ג'וליה
  • 21:19
  • 23.05.12

מדובר על אנשים - לא "סרטן"
הממשלה צריכה ליצור וליישם מדיניות שקולה, שלא מפרה זכויות של אנשים (גם אם שחורים ובאים מאפריקה). במקום לנסות לפתור את הבעיה, הממשלה מעודדת את ההתלהמות והגזענות. פעם אנחנו היינו פליטים ונרדפים ואף אחד לא רצה אותנו. וככה אנחנו מתנהגים כלפי אחרים?
בושה.

  •   אהה, לשיטתך הממשלה היא גם זו שעומדת מאחורי ההפגנות נגד עצמה? אין גבול לאבסורד השמאלני!  (לת) אחד העמך
    • 21:48
    • 23.05.12

  •   הממשלה לא עומדת מאחורי ההפגנה, אבל שר וח"כית מהקואליציה בהחלט תמכו  (לת) גרה בשפירא
    • 23:15
    • 23.05.12

  •   ההפגנה היא לא נגד הממשלה dra
    • 06:01
    • 24.05.12

    המפגינים יצביעו בבחירות הבאות בעד אותה ממשלה בדיוק. הם לא מפגינים נגד הממשלה. הם מפגינים נגד הזרים.

  •   כל פעם שמישהו לא מסכים איתך הוא שמאלן?  (לת) יעל
    • 10:28
    • 24.05.12

  •   לא פליטים ולא נרדפים. מספיק עם השקרים דורון
    • 12:11
    • 24.05.12

    מדוע צריך להעמיס את מדינת העם היהודי אוכלוסיות של זרים? האם היהודים הם לא המיעוט? אנחנו 6 מיליון מוקפים במאות מיליוני מוסלמים - מי המיעוט כאן??

  •   את צודקת ג'וליה, הבעיה היא רק שזה לא צד אפל אלא הפרצוף של החברה הישראלית  (לת) חנה
    • 04:21
    • 25.05.12

  •   זו הבעיה של שני הצדדים - הימין והשמאל - שלא מבינים שזו מדיניות ממשלתית שקובעת מיכאל
    • 00:35
    • 27.05.12

    איך נראית השכונה (נניח, שנה מהיום). במקום להטיח האשמות זה בזה, השמאל והימין צריכים להתאחד ולדרוש מדיניות ממשלתית ברורה בנושא הגירת עבודה, קבלת מקלט וכו'. רק כך יוקל על תושבי השכונות הוותיקים וגם על הפליטים, מבקשי המקלט ומהגרי העבודה המסכנים

17 עצוב שהארץ מאמצים את הרטוריקה של הממשלה. זה לא "להרחיק" אלא "לגרש" מ
  • 21:23
  • 23.05.12

תפסיקו לנסות לייפות את זה

18 פליטים לא מגרשים, מה לא ברור? איפה החמלה היהודית המהוללת? איפה הזכרון ההסטורי? איפה אחוות האדם?  (לת) no pasaran
  • 21:32
  • 23.05.12

  •   אבל הם לא פליטים, שקרן מסכן שחוזר על סיסמתה של מנוולת בולשביקית... פרנקו היה טוב ממנה, חבוב. האמת? גם ממך.  (לת) גיכי צחוק של פסיכי
    • 22:13
    • 23.05.12

  •   הם עברו דרך מצרים וצפון סודאן. הם היו אמורים להיקלט שם. אחוות האדם
    • 22:18
    • 23.05.12

    היא לפליטים, לא למהגרי עבודה.

  •   יאמץ כל שמאלן סהרורי אפרקאי אחד,ובא לציון גואל  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 22:45
    • 23.05.12

  •   אין מספיק שמאלנים לאימוץ כל המסתננים  (לת) יש יותר מסתננים משמאלנים
    • 00:48
    • 24.05.12

  •   תשאל 2.5 מיליון ערבים באפרטהייד הישראלי איפה היא  (לת) ועוד 1.5 מיליון בגטו עזה
    • 06:06
    • 24.05.12

  •   לדרור ה"נאור" מרמת גן יאיא
    • 07:12
    • 24.05.12

    שמאלן סהרורי לא חייב לאמץ אף אחד, אבל מדינת העם היהודי צריכה לתת פתרון הולם וברוח היהדות וזכר השואה לבעיה אמיתית: מאז החלה תופעת המסתננים / פליטים / מהגרים או איך שתרצה לקרוא לזה לא נעשה שום ניסיון אמיתי למצוא לה פתרון נכון וחכם וצודק. כמו שכל בעל עסק מצליח יגיד לך - כדי להצליח קודם כל יש ללמוד את הנושא / בעיה לעומק (מי הם אותם אנשים, כמה מהם באמת פליטים וכמה מסתנני עבודה, מאיזה ארצות הם והאם ניתן להחזירם בביטחה, מה החוק הבינלאומי אומר לגבי פליטים ומסתננים, איך לחייב את האו"ם לעזור לנו לפתור ולממן את פתרון הבעייה ועוד ועוד ועוד...) אחר כך להקים גוף שיטפל בבעיה בהתאם לממצאי הבדיקה: את מי שצריך להחזיר-להחזיר, את מי שצריך להעביר למדינות מפותחות אחרות- להעביר, את מי שציך להשאיר-לטפל בצורה נכונה ובעיקר ח כ מ ה שהישארתם פה (כולל חינוך ואפשרות למצוא עבודה וכבוד עצמי) תהיה כמה שפחות נטל על החברה הישראלית עם כל המשתמע מכך - הדבר האחרון שעלינו לעשות הוא לעודד "ליל בדולח". הפתרון הוא לא בידי האזרח - ימני או משאלני - אלא בידי הרשויות. והן, לצערי, לא עושות כלום - בושה לכל מי שבוחר בהם ובושה לכל מי שמלבה את השנאה כלפיהם אותם בני אדם. פתרון א מ י ת י (ולא הביביייזם הרגיל) הוא הפתרון!!!!!!!!!!!!

  •   יאמץ כל ימני פרחח דרך-ארץ, ובא לציון גואל  (לת) קוטוזוב
    • 10:44
    • 24.05.12

19 ברור לכם שהדרום סודנים הם פחות משני אחוז עובדים עליכם
  • 21:32
  • 23.05.12

יש סודנים ובעיקר אריתראים.

20 החוצפה של היהודים היא שהם הסתננו לארץ הזאץ ויש להם עזות המצח אמיר
  • 21:39
  • 23.05.12

לטעון שיש לגרש אחרים

  •   אני איתך שהיהודים הסתננו לארץ הזאת כמו הסודנים .. אבל אי אפשר לחיות במצב הנוכחי עם כל מעשיי הפשע של האפריקאיים.  (לת) איימי
    • 21:51
    • 23.05.12

  •   מי שמדבר. אבותך, קופי האדם מחצי האי ערב התנחלו בארץ אבותנו, ומאז, כמו כולרה, הם לא מרפים.  (לת) חזרו לחושות מהן זחלתם
    • 01:05
    • 24.05.12

  •   אתה הסתננת לכאן יא פליט סעודי  (לת) י
    • 02:25
    • 24.05.12

  •   נראה שלשניכם נדפק השכל תמיר
    • 07:47
    • 24.05.12

    היהודים מסתננים? כדאי שתקרא את ספרו של מארק טווין, על הארץ הזאת לפני תחילת הצייונות

  •   בגלל זה אתה מתחזה ליהודי יה-כלב הייתי שוחט את כל המתחזים ,והיהודים חזרו לארץ מוצאם עובדה ארכיאולוגית!!!!  (לת) מדויד לאמיר המתחזה !1
    • 08:55
    • 24.05.12

21 לקח השואה העיקרי הוא שיש להימנע בכל מחיר מלהיות מיעוט חסר מגן בארץ זרה, ועל כל עם שיש לו מדינה לדבוק בה גם בעיתות מצוקה - בשם הלקח הזה יש להורות למהגרים ממדינות אפריקה לחזור לארצותיהם ולא להפוך למיעוט בארץ זרה.  (לת) אחד העמך
  • 21:40
  • 23.05.12

22 אם הם היו רוסים לבנים ואקדמאיים לא היו מזהים אותם כפליטים ומסתננים והיו מקבלים אותם בזרועות פתוחות - כן זה בשל הגזענות המובנת בעצם קיומה של מדינת הרוב יהודי  (לת) פלץ
  • 21:42
  • 23.05.12

23 מעם נרדף לעם רודף בהרף עין והכל מכח הסמכות הריבונית  (לת) פלץ
  • 21:47
  • 23.05.12

24 מה עם האריתראים הם גם צריכים לחזור למדינתם  (לת) ויקטור
  • 21:48
  • 23.05.12

25 שמואלנית שמזדהה עם אנשי דרום ת"א - לגרש , לגרש , לגרש !!!!!!!!!!!!!!  (לת) עולם שלישי וומחלותיו בלב המדינה
  • 21:55
  • 23.05.12

26 הרגב הזו כל כך פופוליסטית, לא מפסיקה לדחוף את עצמה  (לת) איפה היא היתה עד עכשיו?
  • 21:56
  • 23.05.12

27 שכחנו מאיפה הגענו נטע
  • 21:57
  • 23.05.12

אנחנו שכחנו מאיפה הגענו!? לפני שישים שנה אנחנו היינו באותו מקום. איך אנחנו יכולים להחזיר את אותם סודנים למוות שלהם?! מה נהיה מאיתנו!! מה לא מובן שהאנשים הללו פועלים כך מתוך מצוקה נפשית וכלכלית וצריך לעזור להם לא להעיף אותם זה לא הפתרון!

28 לגרש אותם עד הבוקר ביבי עזוב לנו את הכיסא אתה ממית אסון למדינה  (לת) יצחק
  • 22:00
  • 23.05.12

29 לגרש את כולם חזרה לארצותיהם. האירטראים טוענים שהם בורחים משרות צבאי ממושך, אבל מה מונע מהממשלה לגרש את הנשים והילדים חזרה למולדתם? אותם לא יגייסו.  (לת) אריאלה
  • 22:05
  • 23.05.12

30 1000 מתוך 70,000 יגורשו לאחר "בדיקה פרטנית"...וואו, אכן פעולה תקיפה מצד הממשלה  (לת) ישראל גמורה !
  • 22:06
  • 23.05.12

31 ככה זה במדינות גזעניות. מאשימים בכל בעיה את הזרים, גם בבעיות שהיו קיימות תמיד כמו פשע ועוני. כך מרמים את העם ומונעים ממנו לראות שהממשלה שלו היא שאשמה בבעיות, על ידי כך שנותנים לו שעיר לעזעזל לפרוק בו את זעמו  (לת) ג'ימיני קריקט
  • 22:21
  • 23.05.12

  •   מאוד נכון - גם את האפריקים קל יותר לזהות בגלל צבע העור, יותר קל אפילו מלהסיט נגד ערבים  (לת) ביבי-ברק-ליברמן
    • 06:08
    • 24.05.12

32 בשום אופן לא לגרש את האפריקאים ! יש להעביר את כולם למרכז ולצפון תל אביב , ובו בזמן לאשר את החוק נגד הזנות ! אני מבטיח לכולם שתוך יומיים כל התושבים בורחים לגרמניה !!!  (לת) ארז
  • 22:25
  • 23.05.12

33 מדינת ישראל מדינה חשוכה ורדופת שדים חיילת לשעבר
  • 22:26
  • 23.05.12

ומהשואה, כמובן שלא למדנו דבר - כשם שמדינות רבות סגרו את שעריהן בפניהיהודים ודנו אותם למוות, כך אנו מבקשים לעשות כעת לפליטים הסודנים. מזעזע.

34 מירי רגב, עם כישורים דיפלומטיים כאלה ביבי עוד יהפוך אותך לשרת החוץ... אתם קולטים שהאישה הזו הייתה דוברת צה"ל?  (לת) ג'ימיני קריקט
  • 22:26
  • 23.05.12

35 רק שמאלני יכול להסיק מהשואה שיהיה מוסרי להכניס לישראל הקטנה מאות אלפי אפריקאים מוסלמים ! זה אותו הגיון חולני של השמאל שדואג שהאפריקאים המוסלמים ישארו כאן , ובמקביל "אוהבות הנשים" מנסות לקדם את חוק הזנות ! כמה רוע ארופאי צריך כדי לגלגל שטיח אדום לכבוד אפריקאים שיאנסו יהודיות מזרחיות ! השמאל הוא בלתי נסבל בכל קנה מידה , ולדעתי אנחנו על סף פיצוץ פנימי - בין ימין לשמאל ! זה הולך להיות אסון , ולשמאל יש את רוב האשמה והאחריות לכל זה !  (לת) ארז
  • 22:31
  • 23.05.12

  •   מעניין שהאיומים על "פיצוצים ואסונות" שבאים ,תמיד מגיעים מהימין .האם השפיות בסכנה? הממשלה איפשרה את כניסת הפליטים והשמאל אשם?! האם ביבי הצליח לטמטם את המדינה וכולם כהד אחד עונים "א מ ן"  (לת) רחל
    • 00:43
    • 24.05.12

  •   הכל התחיל כשהשמאל רצח ראש ממשלה נבחר  (לת) הכל התחיל כשהשמאל רצח את אמיל גרינצווייג
    • 02:05
    • 24.05.12

36 צריך להזכיר לממשלה HMJE
  • 22:34
  • 23.05.12

צריך להזכיר לממשלה שהגדר שנבנית בגבול עם מצרים היא כדי למנוע מהמסתננים לחדור לישראל ולא כדי למנוע את גרושם מכאן.

37 שמאלני אך לא צקצקן בהונאה עצמית. חובה לגרש את מסתנ רון אלמגור
  • 22:40
  • 23.05.12

מסתנני העבודה לביתם חזרה. נקודה!!!

38 שיעבירו אותם לכרמיאל יש כאן מלא פארקים. בבון כרמיאלי
  • 22:41
  • 23.05.12

הם ימותו כאן משעמום ויתחננו לחזור לסודן.

39 לישראל יחסים דפלומטיים מלאים עם אריתראה, סתם עבדו עליכם שאין לאן להחזיר  (לת) מחי
  • 22:41
  • 23.05.12

40 תגידו "לגרש" בגרמנית זה לא "אראוס"? אז איך זה הולך: "שוורצע אראוס", "סודאנע אראוס"? מצלצל נחמד אבל מוכר מאיזשהו מקום.  (לת) קובי
  • 22:41
  • 23.05.12

41 אני מכיר אתיופי נוצרי צ
  • 22:43
  • 23.05.12

שזייף דרכון ארתראי כדי לקבל מעמד פליט אז שלא יעבדו עליכם

  •   שקרן שישי
    • 23:18
    • 23.05.12

    את הפליטים שהצליחו לקבל מעמד בארץ ניתן לספור על יד אחת, מקסימום שתיים. ובעל דרכון מזוייף הוא בטח לא אחד מהם.

  •   הקונסול האריתראי בארץ אמר בראיון חערוץ 10 שמסתננים רבים מקניה, חוף השנהב, ניגריה זייפו תעודות כאילו הם מאריתראה. רק 30% הם באמת אריתראים.  (לת) ועוד הוא אמר, אריתראה לא מוכנה לקבל אותם חזרה. רק את מי שירצה לחזור מרצון.
    • 00:53
    • 24.05.12

  •   אה, אתה מכיר אתיופי נוצרי? אלמוג
    • 11:10
    • 24.05.12

    אז ברור שכל הכושים הם אתיופים נוצרים. להתפזר כולם, טעינו כל הזמן, צ מכיר אתיופי נוצרי!

42 תל אביב היא העיר הסובלנית בעולם!!! ירושלמי
  • 22:43
  • 23.05.12

איכססססס גדול על מדינת תל אביב הצבועיים האלה!!!!
פתאום לא שומעים את כל היפה נפש האלה...........
אהההההההה סליחה לא מדובר בבני דודנו!!!!!!!

43 אסור לחכות עם זה יותר. זה עומד להתפוצץ! להביא אוניות משא של צים ולגרש כל יום 5000 איש באוניה ישר לאפריקה ש.דן
  • 22:45
  • 23.05.12

יום אחרי יום אחרי יום. נרוקן את מדינת היהודים ממסתננים.

44 אז אולי כבר תתדאגו לעניי ארצכם?? ותראו לי עני ישראלי יהודי שיעשה עבודה שחורה של עובד זר, בין אם הוא מטפל פיליפיני, שוטף כלים אפריקאי, עובד שדה תאילנדי או עובד שחור אחר.  (לת) מי יעשה את זה? המזרחים?
  • 22:46
  • 23.05.12

  •   ישראלים יעבדו בכל עבודה, תמורת שכר הוגן!  (לת) לחם עבודה לעמלים הישראלים
    • 23:37
    • 23.05.12

  •   למה נראה לך שמדיניות ביבי והקואליציה הימנית-שמרנית תעלה את שכר המינימום? לעולם לא יהיה פה שכר הוגן
    • 07:41
    • 24.05.12

    זה ברור שהרבה יותר נוח להעסיק זרים במחירים מוזלים ואפסיים מאשר ישראלים במחירים הוגנים. ואז גם לתקוף את הזרים על כל עוולות החברה הקיימות.

  •   בדיוק, הם לא עובדים תמורת שכר הוגן, לכן הם עובדים וישראלים לא. ישראלים מפונקים יותר. ליתר דיוק, אין "הם", יש פליטים, כמו שהיו היהודים בשואה (אז השתאינו איך אומות העולם לא פתחו את שעריהן בפנינו), ויש עובדים זרים (כמו ישראלים שהולכים לעבוד בעגלות באירופה) שבאים להרוויח כאן כסף. ויש מדיניות ממשלתית והסכם הכבילה ועוד ועוד שהופכים את האנשים האלה לחלשים ופגיעים מאד  (לת) מיכאל
    • 07:47
    • 24.05.12

  •   ישראלי טוב לפי אלי ישי לומד בישיבה ולכן אינו יכול לעבוד.  (לת) גד
    • 08:15
    • 24.05.12

  •   עכשיו נותר רק למצוא מעסיק ישראלי שיתן שכר הוגן. בהצלחה!  (לת) רועי
    • 08:39
    • 24.05.12

45 הכה ביהודים (פליטים) הצל את רוסיה (ישראל)  (לת) אזרח
  • 22:47
  • 23.05.12

46 בושה וחרפה ההפגנה הזו. התקפה גזענית פשיסטית על זרים בלב העיר השניה בגודלה. "כסדום היינו לעמורה דמינו" ישעיהו א ט  (לת) יוני
  • 22:48
  • 23.05.12

47 יש לגייר את כל הזרים באזור התחנה המרכזית על מנת לשדרג את איכותה של רב יואליש
  • 22:48
  • 23.05.12

האוכלוסיה היהודית שגרה באיזור

48 חוק אזרחות הרייך קבע כי רק לבעלי דם גרמני, התנהגות נאצית ותושבי גרמניה תינתן אזרחות גרמנית. נוצרה הפרדה בין "אזרח" לבין "נתין". התקנה קבעה שיהודי (להבדיל ממישלינג) לא יכול להיות אזרח הרייך, ולכן לא מגיעות לו זכויות פוליטיות, ובהן זכות הצבעה ואפשרות כהונה במשרות ציבוריות, בנוסף הוא גם לא זכאי להגנה משפטית נוצרה הפרדה בין "אזרח" לבין "נתין"
  • 22:51
  • 23.05.12

חוק אזרחות הרייך קבע כי רק לבעלי דם גרמני, התנהגות נאצית ותושבי גרמניה תינתן אזרחות גרמנית. נוצרה הפרדה בין "אזרח" לבין "נתין". התקנה קבעה שיהודי (להבדיל ממישלינג) לא יכול להיות אזרח הרייך, ולכן לא מגיעות לו זכויות פוליטיות, ובהן זכות הצבעה ואפשרות כהונה במשרות ציבוריות, בנוסף הוא גם לא זכאי להגנה משפטית

49 ביבי הטיפש (עם כל הכבוד, הוא תחמן, אבל טיפש) בנה פה אסון לאומי, חברתי וסוציאלי. הוא לא ראוי לכהן אפילו יום אחד ראש ממשלה.  (לת) יצחק שמיר קרא לו "מלאך חבלה".
  • 22:54
  • 23.05.12

50 המגורשים הנצחיים הופכים למגרשים. גדי
  • 22:56
  • 23.05.12

אני מקווה שבזכות הגדר והפיקוח בגבול לא נגיע לממדים של גרוש ספרד. לפחות עכשיו אנו מבינים יותר מדוע גרשו אותנו לאורך ההסטוריה.

  •   ליהודים יש מדינה קטנטונת - בלעדיה היו מחוסלים מזמן יעקב
    • 23:13
    • 23.05.12

    כדאי ללמוד לפני שכותבים שטויות. הם מסתננים ולא גורשו ממדינותיהם. בניגוד גמור ליהודים אשר תרמו למדינות שהיו בהם ובגלל תרומתם הרבה למדינות אלה זה הפך לצנינים בעיני המנהיגים שם.

  •   היהודים לא חוסלו במשך אלפי שנים גם בלי מדינה.  (לת) אל תדבר שטויות.
    • 07:42
    • 24.05.12

51 האירופאים יכולים להביט בנו בקנאה מישהו
  • 22:57
  • 23.05.12

אצלנו כמעט כל הפרלמנט זה ימין קיצוני.

52 כן לגירוש עשרות אלפי המסתננים!!!! לא לגזענות ולאלימות כלפיהם!!!! היהודי האחרון ברחוב צ'לנוב
  • 22:58
  • 23.05.12

אני מייצג את הרוב השפוי של עם ישראל. לא גזען ילדותי כמו מרזל ובן ארי, ולא פוסט ציוני מטורלל כמו יגאל שתיים שמנסה למלא את המדינה במוסלמים.

53 אין ספק שצריך לפתור את הבעיה. אך משה
  • 23:01
  • 23.05.12

לכנות בני אנוש ׳סרטן בגוף המדינה׳ אפילו אם הם הסתננו כדי לחפש עבודה זה דבר מזעזע. לשיטת הגויים גם אנחנו היהודים היינו סרטן בגופם.

54 התבטאות איומה של רגב ,לאנשים כאן יש זכרון קצר ורודפים אנשים חסרי ישע חאג יחיא
  • 23:09
  • 23.05.12

שמבוקשם הוא לעבוד בכבוד.זכותם של האנשים להפגין אבל באיזה זכות מכים ומשפילים אותם.זאת שיא הגזענות מצדו של עם שלא מפסיק לרגע להילחם נגד הגזענות והאנטישמיות .

55 ביבילא עושה דבר - יזכר כאדם שתרם להשמדת עם ישראל בטווח הרחוק יעקב
  • 23:11
  • 23.05.12

ביבי אינו עושה דבר, למרות בג"צ וארגוני השמאל.
נראה לי שלא ירחק היום שאנשים יקחו את החוק לידיים לאחר ייאוש וישתמשו אף בנשק חם ואפילו ברימונים כפי שקורה במדינות שונות בעולם.

56 חברת הכנסת מירי רגב מטומטמת
  • 23:15
  • 23.05.12

תגידי לי את סתומה?!

57 ליל הבדולח הישראלי בדולח שחור
  • 23:22
  • 23.05.12

זיכרו את היום. כל הכבוד להסתה של חברי הכנסת והשרים.

  •   הדבר היחיד שדומה לליל הבדולח זה שגם בדרום ת"א היהודים הם מיעוט נרדף שאינו זוכה להגנת השלטונות  (לת) אחד העמך
    • 23:36
    • 23.05.12

  •   כ"כ נכון, אני יהודי שחי בדרום ת"א. הרגע חזרתי ממילואים בדימונה, והאמת, אני מיעוט לא מוגן (חוץ מהנשק הגרעיני של המילואים). אתה כל כך צודק מדינה פסיכוטית
    • 23:56
    • 23.05.12

    אבל מה זו מעצמה גרעינית של 7 מיליון יהודים מול 70,000 שחורים שרק רוצים להשמיד אותנו? צדקו בקיץ אנשי המחאה, האחוז האחד (השחור) ששולט על ה-99% הלבן (והיהודי).

  •   פוגע בזיכרון השואה!!! תתבייש לך!!!!  (לת) בועז
    • 00:33
    • 24.05.12

  •   בדיוק ליל הבדולך. וגם המקור זהה: הפניית אלימות אוכלוסיה עניה, מתוסכלת ועם שורשים של תרבות של פתרונות כוחניים כנגד השונים מהם . "השונים" יכולים להיות בלאום, בדת, בגזע במוצא עדתי הקרויים כאן "צפונים"/"אשכנזים"/"שמאל"...  (לת) ראובןג
    • 09:36
    • 24.05.12

  •   אנחנו מאוד שונים מהגרמנים - אנחנו מכים ובוכים שאנחנו מסכנים.  (לת) רירי מגב
    • 11:05
    • 24.05.12

58 תרגילי סדר מישהו? חרד
  • 23:24
  • 23.05.12

מירי רגב מגהצת את החולצה החומה.

59 בושה שניר
  • 23:26
  • 23.05.12

זאת האמת שככה חברת כנסת מתבטאת בציבור. נמאס כבר מהריקבון

60 פשיסטים מקצועיים. תפגינו ותגייסו תמיכה ללא אלימות. לא יכולים, אה ? מעניין למה.  (לת) ששון
  • 23:33
  • 23.05.12

61 לא צריך יועץ משפטי בשביל פתרון כל כך טרוויאלי. אלי גל
  • 23:35
  • 23.05.12

כל הנהגה נורמלית מסוגלת להחליט -רק בארץ יש הנהגה של מתרפסים וסמרטוטים.

62 ליל הבדולח אמרו כבר?  (לת) ראול ולנברג
  • 23:35
  • 23.05.12

63 זעקה אמיתית. אמיתית וכואבת.  (לת) אלף
  • 23:37
  • 23.05.12

64 והנה ההוכחה שאין עתיד למדינה הזאת. יש פה המון של מפגרים...שהתקשורת הצליחה לשסות אותם בכמה פליטים שעירים לעזאזל. זה יום עצוב.כל כך קל לתמרן את העם  (לת) סער
  • 23:40
  • 23.05.12

65 כי בכל דור ודור חייב אדם לראות עצמו כאילו הוא יצא ממצרים שלא ישכח איך ברח, הוכה, הושפל, נרצח איך צעק לשמיים  (לת) אהרון
  • 23:52
  • 23.05.12

66 אין שום הצדקה לאלימות. יש להעניש את התוקפים בחומרה (שלא לדבר על המנוול שזרק בקבוקי תבערה על בתי מגורים, שראוי למאסר עולם). ועדיין, ישראל לא תכיל אוכלוסיה של רבבות מסתננים אפריקאים (תודה, "הארץ", לפחות הפסקתם לכנותם פליטים...) - והם יגורשו, בטוב או ברע. לא ברור? חבל. מודרניסט
  • 23:53
  • 23.05.12

אין שום הצדקה לאלימות. יש להעניש את התוקפים בחומרה (שלא לדבר על המנוול שזרק בקבוקי תבערה על בתי מגורים, שראוי למאסר עולם). ועדיין, ישראל לא תכיל אוכלוסיה של רבבות מסתננים אפריקאים (תודה, "הארץ", לפחות הפסקתם לכנותם פליטים...) - והם יגורשו, בטוב או ברע. לא ברור? חבל.

67 האם נוכל לגרש במקביל גם התובעים את גירושם?  (לת) שלוימלה
  • 23:53
  • 23.05.12

  •   שלוימלה לפי מצב הענינים נראה לי שהגרוש שלך קרוב יותר. בקרוב ליברמן יזרוק את כולכם ואני באמת מתכוון לכך ולא ציני!!!  (לת) ליברמן לשילטון!!!!
    • 12:08
    • 24.05.12

68 אין שום הצדקה לאלימות. יש להעניש את התוקפים בחומרה (שלא לדבר על המנוול שזרק בקבוקי תבערה על בתי מגורים, שראוי למאסר עולם). ועדיין, ישראל לא תכיל אוכלוסיה של רבבות מסתננים אפריקאים (תודה, "הארץ", לפחות הפסקתם לכנותם פליטים...) - והם יגורשו, בטוב או ברע. לא ברור? חבל. מודרניסט
  • 23:54
  • 23.05.12

אין שום הצדקה לאלימות. יש להעניש את התוקפים בחומרה (שלא לדבר על המנוול שזרק בקבוקי תבערה על בתי מגורים, שראוי למאסר עולם). ועדיין, ישראל לא תכיל אוכלוסיה של רבבות מסתננים אפריקאים (תודה, "הארץ", לפחות הפסקתם לכנותם פליטים...) - והם יגורשו, בטוב או ברע. לא ברור? חבל.

  •   מדוע להעניש אותם? הם הפנימו את כתלמידים צייתנים את הסתת השנאה והגזענות ואת ה"עם סגולה" של הבן-אריים, המרזלים, הכ"ץלה'ים, הליברמנים, הדנונים , החוטבילים, הביבים, הברקים, הפרסים, ולא נטו אוזנם לפרופ' לייבוביץ שניבא כבר ב 67 עם החלת הכיבוש/נישול שנהפוך לאומה גזענית ואלימה ושתכונות אלו יפעלו על מוסריותנו הלאומית כמו חיידק טורף !  (לת) האח החולה
    • 10:44
    • 24.05.12

  •   גם אני אח חולה  (לת) בשלולית החומצה שנקראת מדינת ישראל
    • 13:04
    • 24.05.12

69 איך בדיוק רגב הפכה לדו"צ? בגלל הבקיאות באנגלית?  (לת) מלמד
  • 23:56
  • 23.05.12

70 גועל נפש של ממשלה! עושה ספין על חשבון החלשים!!!! מסכנים ה''זרים'' ערן
  • 00:03
  • 24.05.12

הישראלי שוב מרים בגאווה את ראשו המכוער. שמע לי מר אלי ישי. למרות שאתה מזרחי ואתה לא מעריך את השואה כי משפחתך לא עברה אותה, רק חסר לך תג של נאצי על היד והכל יהיה מושלם. כי אתה חתיכת נאצי- מזרחי.
לא כל המסתננים רעים ופושעים כשם שלא כל היהודים או ערבים ככה. אז תפסיקו לעשות פיל מעכבר !!!!!!!!

  •   זה לא העניין כאן בכלל יא גאון, העניין הוא שיש כאן עשרות אלפי מסתננים שנכנסו שלא כחוק. איפה אתה חי? אני לא מצדיק התבטאויות כשל רגב, להיפך. ואני חושב שזה גם לא משרת אף אחד. אבל זה לא קשור לבעיה שהיא אמיתית. ולמה "זרים" במרכאות. אתה בסדר? לא זאת בלבד שהם זרים, הם גם שוהים כאן בניגוד לחוק. צריך לגלות רגישות, אבל לא לקבור את המדינה על הדרך.  (לת) שמאלני
    • 02:58
    • 24.05.12

  •   מדברים על 60-100 אלף ואם לא נפעל יכול להגיע ל 600 אלף שמעון
    • 07:30
    • 24.05.12

    במקום לדבר גבוהה גבוהה ,אולי תיקח כמה מסתננים לשכונה שבה אתה גר ,נראה אותך יפה נפש סמולני מנייאק , כל מטרתכם להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה

  •   כשיעבירו אותם לגור בשכונה הנאורה שלך נראה כמה יפה נפש תהיה סתם קקר
    • 09:51
    • 24.05.12

    הם צרכים לשהות במחנה מגודר בנגב ומטופלים ע"י האו"ם ואירגוני הסיוע שלו בדיוק כמו כל פליט אחר בעולם ומובטח שאז האו"ם כבר לא יהיה מהיר להכיר בכל אחד כפליט.
    גם בתורקיה לא נותנים ל"אחים" מסוריה להסתובב באיסטנבול והם פליטים אמיתיים שלולא ברחו כנאה היו נרצחים ע"י ממשלתם

71 עיתון הארץ אתם עיתון של צבועים ( יותר מצבע ) שיגיעו אילכם נראה מה תרשמו  (לת) דני
  • 00:05
  • 24.05.12

72 לאחר סילוק השחורים, אנחנו, כהי העור, נשוב להיות השוורצעס. תחשבו על על זה.  (לת) פרסי חכם
  • 00:06
  • 24.05.12

73 כמו שהאנטישמי רדף היהודי כי ראה את עצמו במראה של הזר והאחר, בני השכונות שונאים את האפריקנים כי גם הם באים ברובם מאותה יבשת.  (לת) סוציולוג
  • 00:09
  • 24.05.12

74 לא רוצים לשלוט על עם אחר!!!!  (לת) ינון
  • 00:09
  • 24.05.12

75 ליל הבדולח במדינת היהודים אריאל
  • 00:11
  • 24.05.12

ההיסטוריה חוזרת על עצמה. כישראלי אני מתבייש בכל אותם ח"כים שהשתתפו בהפגנה הגזענית והאלימה הזו.

76 שאלה מעניינת, מאיפה לפליט העני והמרוד הכסף לקניית מכונת ?, דרך אגב, איזה רישיון יש לו ?(לא ידעתי שבסודן מפיקים רישיונות נהיגה בינ"ל)  (לת) עופר
  • 00:12
  • 24.05.12

77 תזכירו לי, מירי סיבוני-רגב מאיזה יבשת היא?  (לת) שלב השאלה הזהה
  • 00:13
  • 24.05.12

78 כשאני רואה לאיזה תהומות התדרדרה החברה הישראלית תחת נתניהו מלבה השנאה והפילוג, אני ממש שמח שעזבתי את הארץ. למרבה האירוניה, אני חי במדינה שלפני 80 שנה עברה התקף גזעני דומה, וזה נגמר בחורבנה. אי אפשר לשלוט בגובה הלהבות
  • 00:14
  • 24.05.12

ולסיכום - אוכלוסיות מוחלשות ומדוכאות שזרקו לקירבם פליטים, בלי לדאוג למינימום של תנאים עבורם. הפיצוץ היה צפוי, ואולי אפילו רצוי מצד הממשלה הגרועה בתולדות ישראל, שאני מסוגל לייחס לה כל רצון רע, יותר מאשר לממשלה בטהרן.
ועכשיו הפוליטיקאים מהימין הגזעני, שפופוליזם זה הקלף היחידי שלהם (בשאר הזמן הם עבדים נרצעים של טייקונים) מנסים לקנות הון פוליטי בשפיכת שנאה שלא הייתה מביישת את גבלס!

גועל נפש צרוף!

79 אין דבר שביבי אוהב יותר מאספסוף מוסת שלא שם לב שביבי דופק אותו  (לת) מסר קצר
  • 00:19
  • 24.05.12

80 אספסוף אני
  • 00:21
  • 24.05.12

אני לא מבין למה התושבים תוקפים את הזרים במקום את הממשלה שלא פותרת את הבעיה

81 ישראל 2012 או גרמניה 1933? דוד וינדהולץ
  • 00:21
  • 24.05.12

איפה אנחנו? ישראל 2012 או גרמניה 1933? ההתנהגות היא דומה. שנאת זרים, גזענות ובורות. יש בעיה, אבל לא ככה פותרים אותה. בוא לא נשכח שלא מזמן היינו בצד השני!

82 לכל תושבי הדרום אלון, מרכז תל אביב
  • 00:24
  • 24.05.12

מה איכפת לכם שיש סודאנים ברחובות שלכם?
דווקא אני אוהב לבוא לטייל באיזור ולראות אותם. לדעתי צריכים להשאיר אותם
ולמצוא להם עבודה. אל תשכחו שי מלחמה הארץ שלהם, מה אתם כאלו עצבניים?

83 מה יגידו בעולם על התמונות האלה? יהודים מבצעים פוגרומים? יהודי מאמין
  • 00:28
  • 24.05.12

הרי זו סיבה למסיבה לכל האנטישמים, הן במערב והן במזרח התיכון. היהודים גילו, עלק, את פרצופם האמיתי.
אם היה לנו ראש ממשלה, אם היה לנו משרד חוץ, הם היו יוצאים בגינוי חריף ביותר על המיץ של הזבל שמכתיב את הטון במדינה - בניצוחם של מנהיגי המדינה!

84 פניה למבקשי העבודה האפריקאיים: אנא תעזבו מרצונכם כי אין כאן מקום למקלט אלכס
  • 00:29
  • 24.05.12

מדינה ישראל היא מדינה עם שטח קטן (פי 30 פחות משטח של צרפת, פי 500 פחות משטח של ארה"ב), עם צפיפות האוכלוסייה אחת הגבוהות בעולם. חוץ מזה מדובר בארץ שסועה ומסוכסכת. אין כאן שום משאבים לקלוט "עליות מאפריקה"

85 אין לנו שום זכות לבוא לאנטישמיים בטענות אנחנו גרועים באותה מידה. ביום כזה אני מתבייש להיות ישראלי.  (לת) אורן
  • 00:33
  • 24.05.12

86 לא זה הדרך. לא ככה מוחים נגד אזלת יד של השלטון. אל לנו להתאכזר לבני אדם שי
  • 00:35
  • 24.05.12

לא תטה משפט גר יתום ולא תחבול בגד אלמנה, וזכרת כי עבד היית במצרים..כי תקצור קצירך בשדך...לגר יתום ואלמנה יהיה, למען יברכך ה' אלוקיך בכל מעשה ידיך, כי תחבוט זיתך לא תפאר אחריך, לגר יתום ולאלמנה יהיה, כי תבצור כרמך, לא תעולל אחריך,לגר, ליתום ולאלמנה יהיה.."

87 סרטן בגוף שלנו???? Ran
  • 00:41
  • 24.05.12

Haven't those people learned anything?

88 יהודה ווינשטיין שיכור אם הוא חושב שאנו נסתפק בזה מאיר
  • 00:50
  • 24.05.12

לא רוצים גם האריתיים ואת ההודים פה

89 מישהו אמר ליל הבדולח ? משה
  • 00:51
  • 24.05.12

אתם תגידו שאני מקצין , שאני מטורף, משוגע , אבל חכו עוד כמה שנים כשליברמן יעלה לשילטון ..
בכל מקרה כאחד שעבד עם סודנים אני מציע לכם כמה עבודות :
הראשונה בוא לעבוד בהקמה של גינות , העבודה היא בשמש, עבודה פיזית, פשוט לקחת את חפירה ולחפור כל היום , או להעביר אדמה בדליים . מי בא לעבוד באוגוסט ? אתם הישראלים העצלנים או הסודנים האלה ?
השניה היא סבלות, בואו לסחוב ציוד לאירועים, כל יום במקום אחר , ועכשיו מבצע מיוחד , מי שמתמיד שנה אחת מקבל בונוס מיוחד - כאבי גב לכל החיים. אם אתם כישראלים רוצים תוכלו למצוא את העבודות האלה בקלות. רק חבל שאתם לא , ותאמינו לי , חיפשתי .

90 כל הכבוד למשטרת ישראל מצביע צומת לשעבר
  • 00:56
  • 24.05.12

ששלחה גדוד שוטרים, פרשים ויס"מניקים לפזר הפגנה של אלף איש.
אותה משטרה שכמה שנים לא מצליחה לעצור מכירה של אופניים גנובות באמצע היום ולעיני כל בתחנה המרכזית.
שאפו!

91 מה שכואב אבל באמת כואב!שכל אלה שמפגינים בעבורם ,אין להם אחד בשכונה שלמה
  • 00:59
  • 24.05.12

כמה קל להיות הומניים על גבם של אחרים!
פשוט קחו אותם אליכם הביתה ....

92 אני בעד הרחקת המסתננים אך מירי רגב היא בושה לפוליטיקה הישראלית. אני ימני וליכודניק ונגעל לראות אותה או לשמוע את שפת הביבים שלה  (לת) יוסף
  • 00:59
  • 24.05.12

93 רבונו של עולם איפה הבעיה?כל אלה שבעדם פשוט תקלטו אותם ...ככה לדרום תל אביבים לא תהיה בעיה , ואנשי החסד יזכו לעשות חסד אשכנזיה גאה
  • 01:01
  • 24.05.12

אבל אתם פשוט צבועים

94 למה אתם צבועים!קחו אותם אליכם הביתה !כמה קל שזה בשכונה של אנשי המצוקה אריה
  • 01:03
  • 24.05.12

מתערב שבשכונה שלכם אין אחד

95 ישראל נכבשת ללא מלחמה ולא למדינה הזו  (לת) פיללנו ונלחמנו
  • 01:15
  • 24.05.12

96 לגרש מיד את תושבי שכונת התקווה המפגיניגזעניים הם ה  (לת) מישק
  • 01:16
  • 24.05.12

97 אלי ישי, עצוב שמפלגה שכמה על כנפי הקיפוח הפכה לפחות מנהיגה .למפלגה פאשיסטית בהכשרת הבית יוסף.  (לת) עמנואל
  • 01:18
  • 24.05.12

98 אני מאלה שמשווים את זה לשואה. ניר
  • 01:20
  • 24.05.12

האנשים האלה ברחו מארצם כדי לשרוד!
גירושם שווה לא פחות מהוצאתם להורג.

נכון צריך לטפל בנושא היטב אבל יש דרך הולמת לעשות זאת.

ב1941 טען היטלר שצריך לגרש את "הסרטן היהודי " מהמדינה. מאות אלפי ימנים הריעו לו אז.
אז כן , לכל אלה שנרתעים מהדבר, אני כן "מעז" להשוות את זה למצב היהודים בשנות ה40.

והנה הוכח פעם נוספת שההיסטוריה חוזרת על עצמה, הפעם אבל הקורבן הפך לרשע בהתגלמותו.

  •   הכי קל להיות יפנ נפש הומני אלכס
    • 16:35
    • 24.05.12

    אפריקה היא יבשת עם שטח עצום ואוצרות טבע. יש שם בעיות בלי סוף כמו מלחמות, מגיפות, רעב. זה הרי אורח החיים שלהם. לכן יש שם מאות מיליוני מסכנים שרוצים לשרוד. לא ניתן לפתור את כל הבעיותיה של אפריקה על ידי איכלוס של מהגרים בלתי חוקיים בישראל.

99 לגרש את הצדקנים לסודן, ולשכן את המסתננים בבתיהם  (לת) פתרון מוסרי וצודק
  • 02:08
  • 24.05.12

100 האם נזכה אי פעם לקרוא כתבה אובייקטיבית על המסתננים או שהעיתונות הסמולנית איבדה סופית את דעתה ואת שמץ האמינות (שאף פעם לא היה לה!)  (לת) זרים החוצה!
  • 02:41
  • 24.05.12

101 יש כאן קונספירציה של אנשי סמול בתקשורת להציף את ישראל במוסלמים מאפריקה. לא ניתן להסביר אחרת את הכתבות הללו שתומכות במסתננים ומבקרות את הישראלים המסכנים שחשופים לפגיעותיהם!  (לת) שימו לב!
  • 02:43
  • 24.05.12

102 מי שלא מבין אינסטיקטיבית שהמסתננים והזרים הם פצצת זמן ואסון לאומי, חברתי וסוציאלי, הוא בור, טיפש ורשע (והוא בדרך כלל צפונבון שמאלני). וזה יתפוצץ במוקדם או במאוחר גם בפרצופו הדשן ובפרצוף משפחתו. אגב, ראו מה קורה במערב אירופה ההולכת ונכבשת, ראו מפלגות ימין קיצוני הצומחות בתגובה, אבל בישראל המצב יהיה חמור פי כמה, ואין לי זמן לפרט למה.  (לת) דוד: בורים ורשעים שמאלנים, פקחו עיניים!
  • 02:45
  • 24.05.12

103 אני לא מצדיק את ההתנהגות הזאת, אבל אני מזכיר לכל המגיבים כאן, הם הסתננו לכאן שלא כחוק, ומדי חודש נכנסים עוד רבים. ויש להחזיר את האנשים שאינם בסכנה עד שיירגע במדינותיהם, ואת אלה שבאו לכאן כמהגרי עבודה להחזיר למדינותיהם. ומי שמשווה את זה לליל הבדולח הוא פשוט דפוק/טיפש/חולה נפש  (לת) איש
  • 02:48
  • 24.05.12

104 או! זו חדשה!  (לת) הולך תמים ופועל צדק
  • 02:51
  • 24.05.12

105 באמת חלמאות מטומטמת של ממשלה רופסת חסרת כיוון.פשוט לא נסבל.מי שתומך במצב שיקח אליו הביתה את הסודנים.לא להיות נדיב על חשבון אחרים  (לת) זהבה שמאלנית לא אוילית.
  • 03:18
  • 24.05.12

106 אפשר להתווכח על מה לעשות עם בעיית המסתננים, אבל הבעיה הגדולה יותר היא שפת הקלשונים המקלות והלפידים שי
  • 03:46
  • 24.05.12

אנחנו אוהבים לחשוב שהתפתחנו מאז השואה, ושאנחנו נאורים וכל זה, אבל כשבוחנים את התגובה למסתננים הסודנים רואים את אותה השפה: שפת-שנאת-הזר, הקלשונים, הרצח בעיניים, שפת ה"היית שאחותך/בתך תהיה עם 'אחד מהם'?!", "הם כולם פושעים וגנבים" ועוד פנינות חוכמה ששימשו גם לפני מאה, מאתיים ושלוש מאות שנה. וזה מעציב עד מאוד.
זה אפילו לא עניין של השוואה לשואה - זה עניין שמי שמדבר בשפה הזאת על הפליטים, שלא יהיו לו אשליות שהוא יותר נאור, או טוב, או מוצלח. רק היה לו מזל להיוולד בצד של הרוב, ולא של המיעוט הנרדף.

107 סודאנים לגרש רחלי נקש
  • 03:53
  • 24.05.12

ההפגנות התחילו רק עכשיו רק עכשיו הממשלה מתחילה לדבר ולמה ? בגלל הבחירות הם רוצים להראות שהם עושים משהו
עם אנחנו לא נעשה משהו אף אחד לא יעשה ממשלה ללא עם לא שווה דבר
רק עם העם יצא נגד הממשלה ונגד החוק יתחיל להיות סדר במדינה שנלחמנו עליה
למה אנחנו צריכים ללכת ברחובות בפחד למה הם יאנסו ירצחו יתקפו יגנבו ואנחנו לא נגיב בגלל החוק? אז החוק הזה לא צודק עם אנחנו לא נשמור על עצמנו אף אחד לא ישמור עלינו
אני לא ילך בארץ שלי בפחד אני ילך בא בגאווה ועם הממשלה לא תעשה דבר העם יקום ויעשה את זה למען עצמנו

108 משטרת ישראל האשמה עלייייייך  (לת) זו היתה אלימות צפויה מראש-למה לא מנעו אותה? רק את המפגינים מהשמאל עוצרים
  • 04:01
  • 24.05.12

109 תמיד רציתי שגם אנחנו נעשה "ליל הבדולח" ראש לימבו
  • 04:33
  • 24.05.12

אולי זה יגמול אותנו מאשליות של "עם סגולה"

110 ישי ורגב הם לא אפריקאים?  (לת) אני רק שאלה
  • 04:55
  • 24.05.12

111 ר ק ביבי א ש ם !!!  (לת) eli
  • 05:03
  • 24.05.12

112 אם זה היה הפגנה של שמאלנים זה היה נגמר באלפי עצורים ואלימות קשה כלפי המפגינים אבל לפשיסטים מותר הכל
  • 06:03
  • 24.05.12

אתם עוד תגלו בדרך הקשה מה קורה שנותנים לחסרי ההשכלה להפרעה ברחובות. אם לא הקשבתם בשעורי היסטוריה, לא נורא. יהיה לכם הזדמנות לראות זאת מקרוב.

113 צריך לגרש את הסודאנים מדרום תל הביב למתחם אקירוב, רמת הביב א' עד ז' וכפר שמריהו. צריך לספק להם עבודה ומגורים בקיבוצים ובמבצרי השמאל  (לת) רק כך נדע שהדאגה של השמאלנים ט'אירגני זכיות האדם' שלהם ליקיריהם אמיתית
  • 06:16
  • 24.05.12

114 פוגרום בליבוי ''חברי כנסת'' ניסים
  • 06:17
  • 24.05.12

איכה היתה ל... הקריה העברית הראשונה

115 53 מליון למיגרון - יש ואת תושבי דרום תל אביב זורקים לכלבים.  (לת) ביבי חייב ללכת
  • 06:26
  • 24.05.12

116 לתת עבודה לפליטים האומללים. גם אנחנו היינו פליטים.  (לת) להוציא את חברות כח אדם אל מחוץ לחוק
  • 06:27
  • 24.05.12

117 הסודאנים יודעים לתת עבודה רון
  • 06:39
  • 24.05.12

בכלים, בנקיון, בחניון. מי יחליף אותם? מלכה?

118 שנאת זרים מצלצל מוכר  (לת) זכריה
  • 06:41
  • 24.05.12

119 חשבתי שעברו את 1939-1941  (לת) someone
  • 06:42
  • 24.05.12

120 פתרון פשוט לכל האלימות: לגרש מסתנני עבודה מיד למדינה ממנה הם חדרו.  (לת) הגלשנית
  • 06:46
  • 24.05.12

121 עשֶׂה מִשְׁפַּט יָתוֹם, וְאַלְמָנָה; וְאֹהֵב גֵּר, לָתֶת לוֹ לֶחֶם וְשִׂמְלָה אלי ישי
  • 06:47
  • 24.05.12

עשֶׂה מִשְׁפַּט יָתוֹם, וְאַלְמָנָה; וְאֹהֵב גֵּר, לָתֶת לוֹ לֶחֶם וְשִׂמְלָה

122 הממשלה לא יודעת מה לעשות עם אירן, אז ביבי ממציא "סכנה קיומית למדינה" קטנה הכלבה מימי
  • 06:56
  • 24.05.12

בשביל להתרברב איך שהוא מציל את המדינה מ 600 אלף פליטים תיאורתיים. אבל בניגוד לאירן, אם כל אדם זר הוא סכנה קיומית אז ברור מה צריך לעשות. והדרך לאלימות קצרה.
נכון שהפליטים בדרום העיר הם בעיה שצריך לטפל בה, אבל בשיקול דעת על ידי הממשלה המגוכחת הזו ולא באלימות. והם לא סכנה קיומית/אסטרטגית.

123 לגרש את המסתננים קודם לצפון תל אביב. רואה צאן
  • 07:00
  • 24.05.12

משם הדרך לאפריקה תיהיה מהירה אחרי שהיפי נפש יראו את הבנות שלהם מסתובבות ליד המוסלמים האפריקאים האלה.

124 גרמניה הפשיסטית כבר מזמן פה. עצוב.  (לת) מיכל
  • 07:02
  • 24.05.12

125 ישמרני האל תל אביב
  • 07:04
  • 24.05.12

זהו, זה שיא חדש.
לא רק שישראל הייתה אחת המקדמות הכי רציניות של אמנת הפליטים מ52 באו"ם בעקבות אי קבלה של פליטים יהודים בזמן השואה במדינות מסויימות, אנחנו עכשיו כבר יותר מ5 שנים לא מקיימים את האמנה הזאת במודע ומנסים לטייח אותה. המדינה שלנו יוצאת לרחובות ולוקחת את החוק לידיים. ישמרני האל! לאן הגענו?! לא הגזמנו? הפגנות אלימות? אבני היסוד של מערכת החינוך שלנו בנויה על סיפורי פוגרומים ודמי גולגלות. האם ההיגיון המתקבל על הדעת הוא לוותר על דברים כאלו? זה לא הגיוני! איפה אנחנו חיים?!

126 מה הפגנה? אני בכלל ראיתי הישרדות!!  (לת) עוד אזרח טיפש
  • 07:12
  • 24.05.12

127 לגרש את תושבי דרום ת"א האספסוף  (לת) לא צריכים אותם פה
  • 07:12
  • 24.05.12

128 לגרש את תושבי דרום ת"א האספסוף  (לת) לא צריכים אותם פה
  • 07:16
  • 24.05.12

129 1939. גזענות מכוערת. איתן הבת-ימי
  • 07:19
  • 24.05.12

ב"הפגנה" תקפו כל מה ששחור כאילו שאין הבדל בין עובדים ברשיון מקונגו ניגריה וחוף השנהב לבין הסודנים והאריתראים המסתננים שהם גם מקור הפשיעה.
המחאה צריכה להיות נגד תופעת ההסתננות (ולייתר דיוק הממשלה המשותקת שנותנת להם כרטיס נסיעה לת"א ) ולא נגד העובדים הזרים שהגיעו לעבוד כחוק !

130 לא היה לי אח מתנחל, אין לי אח בהתיקווה. בוחרים ביבי, שיתקפו את בית ז'בוטינסקי.  (לת) צבי
  • 07:21
  • 24.05.12

131 אני מקווה שמירי רגב תקרא את זה: מדיום רייר
  • 07:22
  • 24.05.12

שמעתי אותך בגלץ. גם הגרמנים פחדו ב א מ ת מהיהודים..
מה קרה מירי ראית כמה ,שחורים" בנווה שאנן ונבהלת? בדרום בחור שחור אמר למישהי משהו והנשים המבוגרות פוחדות לצאת מהבית..? אז אולי צריך להרגיע את הנשים המבוגרות?? מה דעתך?
האם העלית בדעתך שאולי הפחד פסיכולוגי? מה.. מירי יהודים לא שורקים לבחורות ברחוב..? לא אונסים יהודיות? יהודים לא עוברים על החוק? מה ? היית בתחנה המרכזית לפני שהסודאנים הגיעו? והרומנים והסינים? התחנה המרכזית היתה תמיד הפיטהול של תל אביב הרבה לפני הזרים .
האם לא חשבת שאולי לא כדאי להגביר את הפחדנות הפסיכית הזו מפני ה"זר" בצווחנות של תגרנית?
לפני היהודיות שלך תיהי בן אדם. או שזה יותר מדי?

132 ישר כח!!! אמיצים! עשו עבודת קודש. נמאס מהכינים האלה  (לת) מוחמד אבו סובחי
  • 07:24
  • 24.05.12

133 ליל הבדולח הישראלי  (לת) פרטיזן
  • 07:25
  • 24.05.12

134 מי שהיה זקוק לעוד הוכחה שהפכנו גרועים מהנאצים הגזענות היהודית כלפי אנשים מסמר חלוד
  • 07:33
  • 24.05.12

חלשים ואומללים מחדדת את התובנה שצריך לשים קץ למדינה היהודית גזענית במתכונת הנוכחית שלה.

135 גרוש הפליטים ולא מסתננים שחר
  • 07:44
  • 24.05.12

חברת הכנסת מירי רגב פשיסטית גיזענית מהסוג הכי מסוכן שיש

136 מדינת כל גזעניה ופשעיה !! עמוס
  • 07:57
  • 24.05.12

הם לא צריכים לבוא ולא צכירים להשאר. אין לי ספק בכך - לא הייתי רוצה לגור עם מהגרים ללא זכויות. מכל צבע שהוא. מכל מעמד. מכל רמה תרבותית ואינטלקטואלית. מדוע? כי זה פותח פתח לפשע. מי שלא עובד - כמעט תמיד נעזר בפשע כי אין פטנטים אחרים! אבל מכאן ועד מעשים נפשעים נגדם כמו שבירת חלונות ומעשי אגרסיה - הדרך היתה צריכה להיות ארוכה...אם בכלל! התנהגות אזרחי ישראל (גם אם קומץ קטן) מבישה גזענית ומזכירה משטרים חשוכים של המאה הקודמת. לסגור גבולות, להחזיר אותם לביתם - כן. לעשות בהם פרוגרום - לא!

137 הפגנה אמיתית. בניגוד להצגות המלוקקות של הקרן החדשה  (לת) אזרח
  • 08:04
  • 24.05.12

138 גם אנחנו גורשנו חזרה אל המוות כשהתדפקו ניצול
  • 08:05
  • 24.05.12

לאן הגענו, להיכן הדרדרנו? אנשים, נשים,ילדים, בני אדם! באים בבקשת מקלט מאימת רצח עם המשתוללת בארצם, ואנחנו רוצים לגרשם חזרה אל המוות? זה הרי בדיוק מה שעשו לנו, אז באותם ימים אפלים. מילים טמאות כמו: "גירוש" "סרטן" נאמרו גם הם באותם ימים רעים שגרשו אותנו מכל מקום. מה זה נעשה מאיתנו?

139 הזעם מוצדק, אבל את המכות היו צריכים לקבל החכ'ים מהימין שהיו שם. חבורה של פופוליסטים פשיסטים. היכן היו כאשר נכנסו ארצה כל המסתתננים הללו? והיכן היה ביבי מנהיגם?.  (לת) מיכה
  • 08:05
  • 24.05.12

140 חס וחלילה לגרש!!! מה אנחנו גזענים? רפיק
  • 08:06
  • 24.05.12

להעביר בעדינות לצפון תל-אביב הלבנה.
לסדר דיור, גני ילדים, בתי ספר יסודיים ותיכוניים.
קדימה אחים סודנים אתם עוברים דירה.

141 כולכם מדברים גבוהה גבוהה למה עדין לא אימצתם פליט ?? .
  • 08:09
  • 24.05.12

נורא קל לבוא ולתת עצות לאחרים ולהטיח בהם שהם גזענים , ניראה אותכם מסתובבים בשכונות האלה ללא ליווי מצלמות תקשורת תלכו פעם לבד ב- 11 בלילה לכיוון התחנה המרכזית או ניראה אותכם שולחים את הבת /הבן שלכם לבד לשם .
אתם לא גרים מול דירה שבה גרים 15 מהגרים זרים ....זוכרים את מחאת רוטשילד שהשכנים התללנו על רעש ולכלוך ועל זה שאנשים עושים צרכים בחצר שלהם ?? עכשיו ניראה אותכם חיים עם המצב הזה כל הזמן ולא רק חודשיים של מחאה אלא כמה שנים טובות.

142 ביבי דואג רק לאלה שתומכים בכסאו.  (לת) ביבי הביתה
  • 08:10
  • 24.05.12

143 חכי'ם כמו מירי רגב הם עלבון לכנסת ובושה למדינת ישראל. גד
  • 08:12
  • 24.05.12

מתי מירי רגב, דנון ורונית תירוש (כמה מיליונים קיבלה כתוספת לפנסיה?) דאגו לרווחת תושבי שכונות המצוקה בדרום תל-אביב וברחבי הארץ? פתאום איכפת להם? פוליטיקאים צבועים.

144 עיוור מי שלא רואה את הדמיון בין ההפגנה שימי, פרדס חנה
  • 08:17
  • 24.05.12

שנערכה אתמול לבין ליל הבדולח. תפתחו את ספרי ההסטוריה. ככה בדיוק זה התחיל. רק אנחנו הפכנו להיות כאלו אטומים ומסוגרים שאנחנו כבר לא זוכרים מאיפה באנו. בא לי לבכות.

145 אזרחי דרום סודן הם לא הבעיה. האריתראים, הדארפורים והניגרים הם מה שצריך להעיף מיידית. ממשלת ביביהו שקרניהו ממשיכה לעבוד על האזרחים בעינים! הראל מקיבוץ השמו"צ
  • 08:20
  • 24.05.12

בתקופת ממשלות ימניות/לאומניות של שרון, כלומרט ושקרניהו, אפריקאים מוסלמים כבשו את מדינת ישראל בהליכה. זו האמת

146 זה תמרור אזהרה אחרון - הכל על חבית נפץ !!! - כנסו יואב
  • 08:33
  • 24.05.12

אילת , אשדוד , אשקלון , חיפה . הממשלה דוחפת את אזרחיה לפינה , והפינה הזאת הולכת להיות אלימה , ואתם יודעים מה .....? בצדק .
הם יעזבו פה רק אבל רק בכח . צריך לעלות את כולם על אניות לאפריקה ומייד .
זה תמרור אזהרה אחרון - הכל על חבית נפץ !!!
מי שמעסיק \אוכלוסיה ללא אישור עבודה - 100 אלף ש"ח קנס + סגירת העסק לחודש
מי שמשכיר דירה לאוכלוסיה ללא אישור עבודה - 50 אלף ש"ח קנס ומאסר חודש בפועל
הכסף ישמש לאחזקת האוכלוסיה בבית מאסר עד הגירוש !!!

147 למה הכל אצלנו באלימות וקיצוניות נו באמת
  • 08:34
  • 24.05.12

למה צריך להגיע ישר למחוזות השואה ומה אנחנו עברנו כעם. ישראל מדינה עם חוקי הגירה ברורים. כיוון שהמסתננים הגיעו בדרך-לא-דרך, תוך סבל רב וכיוון שהם כבר כאן אנחנו מתקשים לקבל החלטה מה לעשות איתם. בואו נבחן את הסיפור בזווית שונה. נניח שהיו מגיעים לנתב"ג מטוסים מלאים אנשים (לא משנה מאיזה עם ומדינה), אגב רק גברים, ונוסעי המטוסים היו מודיעים בעת ירידתם מהמטוס שהנה הם כאן והם רוצים להשאר במדינה. מיד היו נוסעי מטוס כזה מעוכבים והיתה נבדקת לעומק סיבת הגעתם וסביר שלא היו מקבלים אשרת כניסה לישראל. המהגרים האפריקאים לא שונים במאום מנוסעי מטוס כזה. הם הגיעו ומעוניינים להישאר כאן. עכשיו המדינה צריכה להחליט מה עושים איתם. אגב, החלטה לא להשאיר את המסתננים בישראל אינה דומה בשום צורה ואופן ליחס שקיבלו יהודים בגרמניה. שם (בגרמניה ואירופה) יהודים חיו במדינות במשך שנים רבות ודורות רבים ולא הגיעו פתאום וביקשו להשאר. השנאה ליהודים באירופה היא שנאה דתית בעיקרה. לי, כיהודי חילוני לא משנה כהוא זה דתם של המסתננים או צבע עורם. כן משנה לי תרבותם השונה, הערכים שהגיעו איתם והידיעה שסיכוייהם להשתלב בישראל לא טובים מלכתחילה וסביר שאם ישארו, יגדילו את בעיית העניים בארץ ואת כל הבעיות שמתלוות לאוכלוסיות קשות יום בארץ מערבית ומזה יש לנו מספיק והותר משלנו כפי שאפשר לראות ולקרוא יום יום בחדשות.

148 את מי צריך לגרש? אילת בינשטוק
  • 08:36
  • 24.05.12

במדינה שלי, אנשים שבוזזים, שוברים, גונבים, תוקפים שוטרים עם חזיזים ומביעים רצון לגרש ולהרוג אדם אחר הם עבריינים, פושעים, לעיתים ניתן אפילו לכנותם (רחמנא לצלן) גזענים... עם ניחוח של שואה...
במדינה שלי, שלטעמי איבדה את זהותה ואת עמוד השדרה שלה, אנשים אלו מקומם בכלא, או אולי במצב הקיצוני- אותם צריך לגרש.
במדינה שלי המסתנן - הוא פליט המבקש עזרה
אבל אולי זו כבר לא ממש המדינה שלי...

149 אין חוק שאוסר לצטט את היטלר? ענבל
  • 08:37
  • 24.05.12

לגברת רגב היקרה

150 הכותרת האמיתית "הותקפו מסתננים פורעי חוק" אנסים פורצים וגנבים
  • 08:39
  • 24.05.12

לא צריך אלימות לכך יש משטרה,רק שיגבירו אכיפה וישלחו אותם חזרה.

151 תקפו עוברי אורח? אז איך זה שמפגין נפצע? מעוצבן
  • 08:40
  • 24.05.12

כרגיל העיתונות מנפחת. ובגרסה המודפסת בכלל הכותרת היא "אלימות קשה". כל כך קשה שאף אחד לא הגיע לבית חולים או אפילו נפצע באמת.
אלמלא חברי הכנסת הנכבדים המסיתים שלפחות אחד מהם הוא גזען-פשיסט ברמות של מפלגות אירופיות מסוימות (למשל עם "מוזהב" בשם), יתכן שבכלל לא היה קורה מה שקרה. אבל מה, אנשי התקווה הם שיוצאים "בבונים" בטוקבקים, לא חס וחלילה חברי הכנסת הנכבדים.

152 גם לנו יש קריסטל נאכט יהודי.  (לת) הממשלה מחרחרת ריב בינינו.
  • 08:40
  • 24.05.12

153 חברי הכנסת שעמדו בראש ההפגנות האלה צריכים להתבייש. רועי
  • 08:41
  • 24.05.12

גם אם מסכימים שפתרון הבעיה הוא גירוש, לכנות אנשים סרטן, ולתקוף אותם פיזית, איך חבר כנסת יכול לעמוד מאחורי דבר כזה?

154 זה הכל המערך אשם..  (לת) בני
  • 08:50
  • 24.05.12

155 מצחיק ומעציב איך שהשמאלנים חושבים: את החרדים הם שונאים והעו שמחים לזרוק אותם מהארץ ולעומת זאת הם נלחמים עבור המסתננים והערבים אויביהם  (לת) ע
  • 08:52
  • 24.05.12

156 איזה הבדל בינינו לבינם מרכבה פלדמן-ערוסי
  • 08:53
  • 24.05.12

מה כבר ניתן לצפות ממי שמוצאו ביבשת השחורה והמצחינה. מצמרר לחשוב על זה. כשבדית אותנטית אני מתמלאת בסלידה ובבחילה מפרימיטיביות ועזובה ברחובותינו.

157 ליל הבדולח.  (לת) מרים
  • 09:03
  • 24.05.12

158 היה שלום, האיום האירני - ברוך הבא האיום הסודני. שם לב
  • 09:04
  • 24.05.12

מבית היוצר של ביבי הפקות היסטריה ומסכי עשן.

159 ליל הבדולח בתל אביב  (לת) בושה
  • 09:07
  • 24.05.12

160 מול אוזלת ידה של הממשלה הזו הציבור נאלץ להתקומם ומגיע למצב של אלימות ולקיחת החוק בידיים.  (לת) באין מנהיגות יפרע עם.
  • 09:17
  • 24.05.12

161 גועל נפש, גזענות יהודית מתביישת
  • 09:18
  • 24.05.12

חכיתיהודי חגית רגב תתביישי לך, צריך לשטוף לך את הפה בסבון, וכל האספסוף שהשתתף בהפגנה, אתם בטח אלה שרצים עם דגל ישראל ברחובות וורשה, כאילו זה שלנו, זהו כבר שכחנו איך קראה לנו שואה? מי נתן לנו את הזכות להתנהג ככה לאחרים?

162 ביבי לא מחליט כי הוא לא אוהב להחליט.הוא תמיד ממתין שיתרחש משבר ואז יתעסק בכיבוי השריפה.זה יותר קל להתנהל ככה.  (לת) באין מנהיגות יפרע עם.
  • 09:19
  • 24.05.12

163 כל עוד הטייקונים ושלוחייהם צריכים "עבודה שחורה" במלונות ובשרותים  (לת) אין למפגינים סיכוי
  • 09:20
  • 24.05.12

164 בהזדמנות זו להחזיר את כל הרוסים לרוסיה, את כל המרוקאים למרוקו, את כל ניצולי השואה לאיפשזה-לא-יהיה-באירופה (כי האיחוד מאפשר זליגה של פולנים והונגרים ורומנים לברלין ולפריז וללונדון), ולהשאיר כאן רק את הפלסטינים, את הציונים-רוסים-מזרח אירופאים/התימנים של העליות הראשונות ואת היהודיים המשיחיים לנגזרותיהם השונות (מתנחלים, חסידי חבקוק, וכך הלאה)  (לת) שטח סטרילי
  • 09:20
  • 24.05.12

165 כולכם טועים בגדול zeitoun rony
  • 09:22
  • 24.05.12

.כולכם טועים בגדול
אין לנו בעיה כלל וכלל עם פליטים ומחפשי עבודה.
ולא עם ערבים וכל מיני חולירע. בעייתנו היא השמאל [ הערב רב ].
נגדם צריך לצאת להפגנות ,אותם צריך לשלח מכאן יחד עם הבג'צ.
שמחפה עליהם , שימו לב לא חשוב למי בחרתם בבחירות האחרונות ,מי שקובע בסופו של יום זה הבג'צ. ברצותו יוריד חומה ,ברצותו יוריד שכונה.
הזאת נעמי? זו דיקטטורה במסווה של דמוקרטיה. וחשבו על זה טוב ,ושלא יעבדו עליכם.

166 ברחוב האצ"ל. . . בחזית שכונת התקווה. . . מני
  • 09:22
  • 24.05.12

אם תרצה לראות אותי, תדע היכן תימצאני
אם תרצה לראות אותי, תדע היכן תחמצאני
בחזית שכונת התקווה
יש מלון מכניס אורחים
בחזית שכונת התקווה
יש מלון מכניס אורחים

המנה הראשונה היא הרובה אשר אהבת
המנה הראשונה היא הרובה אשר אהבת
בליווית כדורי מוות
ארוחה לך נכינה
בליווית כדורי מוות
ארוחה לך נכינה

המנה השניה היא הרימון אשר אהבת
המנה השניה היא הרימון אשר אהבת
בליווית רסיסי מוות
ארוחה לך נכינה
בליווית רסיסי מוות
ארוחה לך נכינה

המנה השלישית היא הכידון אשר אהבת
המנה השלישית היא הכידון אשר אהבת
בליווית שאגת מוות
ארוחה לך נכינה
בליווית שאגת מוות
ארוחה לך נכינה

המנה הרביעית היא סטן עברי של המחתרת
המנה הרביעית היא סטן עברי של המחתרת
בליווית סוללות המוות
ארוחה לך נכינה
בליווית סוללות המוות
ארוחה לך נכינה

המנה האחרונה היא הנערה אשר אהבת
המנה האחרונה היא הנערה אשר אהבת
שערה שחור מליל
ועיניה עיני אש
שערה שחור מליל
ועיניה עיני אש

אם תרצה לראות אותי, תדע היכן תמצאני
אם תרצה לראות אותי, תדע היכן תמצאני
בחזית שכונת התקווה
יש מלון מכניס אורחים
בחזית שכונת התקווה
יש מלון מכניס אורחים

(מלים: חיים חפר,
מנגינה: גנובה ממלחמת האזרחים בספרד)

167 אם פליטים, אז פליטים: למה לא מקימים את מחנה הפליטים בנגב?  (לת) זה יגמור את זרם המהגרים
  • 09:26
  • 24.05.12

168 ״ואהבת את הגר״ יהוה
  • 09:26
  • 24.05.12

"וכי יגור איתך גר בארצכם לא תונו אותו. כאזרח מכם יהיה לכם הגר הגר איתכם ואהבת לו כמוך כי גרים הייתם בארץ מצרים, אני ה' אלוקיכם".

169 זה לא קשור להיותם שחורים, גם אם היו מיליון מהגרים מלאום אחר זה לא מתאים.  (לת) שיחזרו למדינה שלהם ומייד
  • 09:28
  • 24.05.12

170 ממ ממ
  • 09:28
  • 24.05.12

מפחיד

171 שכונות דרום תל אביב הן מעורת פשע וסמים - גם לפני בוא הזרים וישארו כאלה אם ו/או אחרי שהזרים יעזבו. האוכלוסיה שם היא הבעיה האמיתית של מ"י בכלל ושל תל אביב בפרט. ראובןג
  • 09:28
  • 24.05.12

הבעיה החשובה של מ"י היא אלימות ואי-שמירת החוק ואי-אכיפתו , רציחות, נהיגה בניגוד לחוק, דקירות בבתי הספר, רכיבה באופניים על המדרכות ובניגוד לכוון התנועה. כל התופעות האלה - מקורן באוכלוסיה מקומית ולא בזרה. הזרים ישתלבו בברדק במ"י כפי שזרים (כולל שחורים) משתלבים בסדר שיצרו שוויצרים בשוויץ.

172 ליל הבדולח התל אביבי - מה השלב הבא? תאי גזים?? סתם אחת
  • 09:30
  • 24.05.12

כמה שנאה, כמה רוע, כמה גזענות
אני נגעלת, מזועזעת עמוקות מההסתה הגזענית הנוראית נגד אנשים חסרי ישע
פשוט נורא
כנראה שכבר שכחו כאן מה גזענות מהסוג הזה מסוגלת לעשות

173 השתלטות עוינת! אילן
  • 09:31
  • 24.05.12

ולא לא של הסודנים, השתלטות שלכם אנשי הארץ לכפות על אנשים את דרך מחשבתכם, אם נניח תלכן ותעשו סקר תגלו שרוב הציבור הרחב חושב כמו השר ישי ודומיו, אבל לא! ברגע שזה נוגד להשקפתכם תשתמשו בכל דרך עלובה ובוטה בשביל להלביש את דעתכם!! אני פשוט מאושר למרות להוציא את ישראל היום שבכולה יש עיתונות עם אג׳נדה שמאלנית ולמרות זאת אנשים מצאו את דעתם ואומרים דיי! לצביעות להיתממות

174 ולרבין שמו מדי אס אס.  (לת) גידי
  • 09:33
  • 24.05.12

175 בשביל מה יש יום שואה פעם בשנה, אם בסוף אנחנו קוראים לעם אחר "סרטן"? יוסי
  • 09:34
  • 24.05.12

אפשר להתנגד לקליטתם בלי לקרוא להם סרטן ולתקוף אותם באלימות.

176 האספסוף מצא לו את השעיר-לעזאזאל התורן. לשמאלנים ,הומואים, עובדים-זרים, ערבים וכיוב' יהיה שקט כמה ימים  (לת) גיורא
  • 09:41
  • 24.05.12

177 בקיבוץ לא לימדו על ליל הבולח  (לת) חולדאי
  • 09:56
  • 24.05.12

178 בושה בושה בושה  (לת) דינה
  • 09:58
  • 24.05.12

179 כל החלטה של ביבי לוקחת בחשבון את עמדת התיקשורת בנושא.זו הסיבה  (לת) שהוא לא מחליט
  • 09:58
  • 24.05.12

180 כל הכבוד! ליל הבדולח היהודי. רק תעשו לי טובה, בפעם הבאה עידן
  • 10:00
  • 24.05.12

כשמתייחסים ככה ליהודים בעולם, אל תצעקו אנטישמים. תבינו אותם כמו שאתם (לא) מבינים את עצמכם.
ימנים מלאי שנאה עצמית, אתם שונאים את עצמכם ומוציאים את השנאה הזו על הזרים. אנשים עלובים!

181 ליל הבדולח - זה מצמרר ירון א.
  • 10:03
  • 24.05.12

המושגים בכתבה המתארים את מה שקורה כאן - כאילו נלקחו מספר על המתאר את ליל הבדולח: ניפוץ זגוגיות, פגיעה בחנויות זרים, תקיפת עוברי אורח, גירוש, שנאת זרים. רבותי זה ייגמר רע. הפאשיזם פה מרים ראש. איפה נשמע שמותר לתקוף אדם עם תינוק ברחוב רק בגלל צבע עורו? על הממשלה לטפל במהגרים בצורה אנושית ולקחת אחריות אך גם לנקוט יד קשה בפורעי החוק המשתוללים כאן. חרפה למדינת ישראל ולעמנו

182 איפה הפגנת הנגד???  (לת) אלי מירושלים
  • 10:05
  • 24.05.12

183 כל משתתפי ההפגנה צריכים להתבייש בעצמם על התנהגות אלימה ופסולה שכל מטרתה היא שנאת האחר. ממשלת ישראל היא האשמה שבפחדנותה נותנת לאנשים אישורי שהייה ללא אישור עבודה אשת חינוך
  • 10:07
  • 24.05.12

כל משתתפי ההפגנה צריכים להתבייש בעצמם על התנהגות אלימה ופסולה שכל מטרתה היא שנאת האחר. ממשלת ישראל היא האשמה שבפחדנותה נותנת לאנשים אישורי שהייה ללא אישור עבודה כאילו השלכות המעשה אינן ברורות לכל. כל אדם באשר הוא אדם שלא יכול לעבוד ולקיים את עצמו ימצא את עצמו במהרה בפשע, בסם ובזנות. אנחנו האשמים!

184 חייבים להעסיק את מהגרי העבודה בבנית הגבול! הם באו לעבוד אז שיעבדו בגבול!  (לת) ארן
  • 10:09
  • 24.05.12

185 המלך ביבי עירום !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) נורית
  • 10:10
  • 24.05.12

186 לא נאבקנו שנים על המדינה כדי לתת אותה לזרים על מגש הכסף  (לת) גיא
  • 10:11
  • 24.05.12

187 תושבי השכונה לא שונאים את הסודנים חלבי
  • 10:15
  • 24.05.12

הם שונאים את הממשלה שהחליטה לקבור אותם עם הסודנים

188 מהגרי העבודה עולים מאות מיליונים לאזרחי ישראל שגם כך בשפל כלכלי  (לת) חיים
  • 10:16
  • 24.05.12

189 יש מסתננים בעלי רכב! לא סתם הם טוענים שישראל סבבה!  (לת) לאה
  • 10:17
  • 24.05.12

190 איזה מטומטמים אנחנו האירופאים! אירופאי
  • 10:20
  • 24.05.12

מפחד היהודים שלא יכנו אותנו נאצים, גזענים ושונאי זרים ישבנו בשקט כשמיליוני מוסלמים ושחורים שטפו את היבשת והפכו את הערים היפהפיות שלנו לסלאמסים אפרו-אסיתים רעשניים, מכוערים ומזוהמים. עכשיו אני קורא על האלימות הפשיסטית של התל אביבים נגד הפליטים והמהגרים מאפריקה ונעשה לי רע!

191 לאחר שאישתו של ברק, נילי תיבחר לעצמה מנקה לא חוקית נוכל לגרשם מהארץ  (לת) דליה
  • 10:22
  • 24.05.12

192 האלימות והפשיעה של התימנים והמרוקאים שהגיעו לישראל היתה הרבה יותר קשה ונפוצה מזו של האפריקאים.  (לת) מתולדות הישוב
  • 10:23
  • 24.05.12

193 מ ד י נ ה ב מ ב צ ע ח י ס ו ל !  (לת) נמרוד
  • 10:24
  • 24.05.12

194 מדינה שניצחה בכל מלחומותיה מפסידה למהגרי עבודה מיבשת אפריקה  (לת) אביגדור
  • 10:26
  • 24.05.12

195 יש לגייר את צאצאי עשרת השבטים המכונים "סודאנים" ולישבם ביו"ש מיד ר' יהודה
  • 10:33
  • 24.05.12

יצא לי לשוחח עם המכונים מסתננים ובדקתי ומצאתי שהם נימולים ומאמינים באל אחד ומכינים מאכל הדומה לטשולענט מחגבים צהובים כשרים שאינם מבושלים בחלב אמם.

  •   מענין מה שאומר כבוד הרב לר' יהודה
    • 00:33
    • 25.05.12

    מומחה לאתיופיה מאוקספורד הסביר פעם ששבטים באתיופיה ואריתראה שאינם יהודים הם ממוצא שמי, יהודי. ואילו אלה הנחשבים יהודים, הפאלאשים, אינם ממוצא שמי.

196 לטפל מיד בבעיה לא גזען
  • 10:33
  • 24.05.12

טוב תעשה הממשלה אם תבדוק מה קרה בשנים האחרונות באירופה. מדברים על מדינה דו לאומית אנחנו, כמו אירופה, נפסיק להיות מדינה דו לאומית. נהיה תלת או יותר לאומית. אבל זו לא הבעיה אלא שבכל אירופה רמת העבריינות עלתה. רמת הדרישות להענקת להם דימוי אוטונומיה עלתה. מאות ואלפי גיטו צצו מכל אבר. התושבים המקוריים פנו למפלגות פשיסטיות וגזעניות, העמים מצאו עו סיבה לקרע ביניהם. אם הממשלה לא תטפל בבעיה הזו מיד, לא תוכל לטפל כשיהיה כבר מאוחר.

197 אין מה שיסיח את דעת ההמון יותר מהר מאשר שנאת זרים מוכרת וטובה 3l4d2
  • 10:34
  • 24.05.12

זה לא יעבוד עלינו! המחאה החברתית חוזרת!

198 "אנחנו הימין נטפל במסתננים..."; "נגן על הבנות שלנו, על הנשים שלנו על מקומות העבודה" מירי גבלס
  • 10:37
  • 24.05.12

הדברים של מירי רגב קובעים שפל חדש של הסתה לשנאה גזענית בישראל. הכניסה של תושבים בלתי חוקיים לישראל מחייבת טיפול של רשויות ההגירה אולם השנאה הנוטפת מהח"כ רגב מבחילה.
יותר מכל, מירי רגב ממחישה לנו את הדרדרות מערכת החינוך הישראלית - זה שאין שם חינוך אנחנו יודעים אולם מתברר שאפילו הוראה של היסטוריה בסיסית חסרה שם.

199 בתור ירושלמי אני מתענג לקרוא את התגובות הסובלניות בתל אביב, העיר אין כמוה בעולם, בדומה לניו יורק לונדון ופאריז אורן
  • 10:38
  • 24.05.12

מה קרה, נסדק לכם קצת מעטה ה"בינלאומיות הסובלנית" שחשבתם שאתם חיים בו?

200 איום ונורא. אבל חבל שהפוגרומצ'יקים לא פעלו קודם; מה שנקרא רפואה מונעת.  (לת) תא"ל מרכבה פלדמן
  • 10:42
  • 24.05.12

201 גירוש של כ-ל המסתננים עכשיו !! שהמצרים יטפלו בהם בדרך הערבית הידועה שרוליק
  • 10:44
  • 24.05.12

שכל יפי הנפש מהעמותו להגנה על המסתננים האנסים יארחו אותם בביתם בצפון תל אביב וש"יפיגו" את מתחיהם המיניים בצורה וולונטרית במקום להטיף לנו מוסר ולגלגל עניים לשמיים בזמן שבנותינו נאנסות, הזקנים והזקנות שלנו מוכים עד זוב דם ובתינו נפרצים מדי לילה על ידי כנופיות זרים מהגרי עבודה .
די להתיפיפות !!!

202 להפסיק את הנסיעות לפולין, הילדים יכולים לראות קרוב לבית מה זה ליל הבדולח בחי.  (לת) המון מוסת על ידי ישי והרשקוביץ.
  • 10:44
  • 24.05.12

203 הפוגרום בוצע על ידי פאשיסטים גזענים  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 10:47
  • 24.05.12

204 עם שמעדיף את פושעי המלחמה (הרבים) שלו על מסתננים מקבל (ועוד יקבל) את עונשו בבוא העת.  (לת) ק.א.
  • 10:57
  • 24.05.12

205 העם הנבחר כאור לגויים רפאל
  • 11:01
  • 24.05.12

הכאת עוברי אורח בעלי צבע עור כהה כפתרון לבעיה, זה כל שהעם הנבחר מצליח להביא כפתרון. לחלק כלי חפירה ל-כ-ו-ל-ם שנחפור את קברנו שלנו כבני אדם, עם והנהגתו באמוק, להקיא!!!

206 בהנחה שמיליוני מהגרים מאפריקה רוצים להגיע לישראל ה"גזענית", אני מציעה ל"יפי הנפש" המתנגדים לגירוש מסתננים בלתי חוקיים, נא להציע הצעה מעשית, חוקית וברת ביצוע ,לטיפול בבעיה של המסתננים, לגרום להקטנתה , ולא להגברתה ע"י העסקתם ושיכונם בדרום.  (לת) לאה
  • 11:01
  • 24.05.12

207 די להאשים את השמאל. אני שמאלי ואני נגד כניסת הזרים הממשלה אחראית
  • 11:02
  • 24.05.12

ממשלת הימין העלובה מאשימה את השמאל באימפוטנטיות שלה בטיפול במצב. מי מפריע לכם עם קואליציה של 90 חכים? קחו אחריות.

208 שכונת התקווה פעם מעוז הליכוד היום מאוכזבי הליכוד חזי
  • 11:04
  • 24.05.12

לא נצביע לליכוד ולא לש"ס שהם אותו הדבר רק מתחבאים מתחת לכיפה
בזמן רבין ז"ל השלטון דאג לנו הרבה יותר מהמושחתים בליכוד
רק מנחם בגין ז"ל התייחס בכבוד לתושבי השכונות אבל גם אז המפלגה שלו הזניחה והתעלמה מתנאי המחייה בשכונות ובפריפריות. הזנחה של שנים יחד עם התעלמות מהמציאות של אלפי זרים שנוהרים לדרום ת"א שכונת שפירא (תחנה מרכזית ישנה וחדשה ) שכונת התקווה ויד אליהו קרוב להיכל יד אליהו נוקיה מפוצצת בזרים שעכשיו בורחים לצפון המדינה לישובי ערביי ישראל שנותנים להם מקלט

209 המסתננים התחילו לעבור מת"א לצפון המדינה לישוביי ערביי ישראל אורית
  • 11:05
  • 24.05.12

עכשיו רק חסר שיציידו אותם בנשק חם אוטומטי

210 פתאום זה לא מאבק חברתי עממי אותנטי? איפה ימנהיגי השמנת של מחאת הקיץ? נעמה
  • 11:06
  • 24.05.12

איזו תמונות זוועה הארץ בוחר לעלות. ברור שלפגוע באנשים זה זוועה. הנטישה של הממשל ושל האליטות את אנשי השכונות גם הם הביאו לזה!!!!!!!

211 החברה הישראלית החולה על פי ראיון של ג'ונתן ליטל ("נוטות החסד") ע"י אסף אוני http://www.haaretz.co.il/misc/1.1327914 דן זכות
  • 11:13
  • 24.05.12

מתוך הראיון וההשלכות הברורות על "ליל הבדולח" שלנו:
http://www.haaretz.co.il/misc/1.1327914

................ג'ונתן ליטל אומר כי ישראל משתמשת בשואה "כדי להצדיק דברים שאי אפשר להצדיקם", ומתכוון למעשיה בשטחים. הוא משווה את פעולות צה"ל נגד הפלסטינים להתנהגות הנאצים, בתקופה שלפני עלייתם לשלטון, כלפי היהודים.
אתה ברצינות לא רואה כל הבדל בין שני המקרים?
"אנחנו לא יכולים להשוות את מה שקורה בשטחים לרצח עם, כמובן. אבל ישראל עושה שם דברים מפלצתיים. אם הממשלה הייתה נותנת לחיילים יד חופשית, הם היו מתנהגים אפילו באופן גרוע יותר. כולם אומרים, 'תראו איך הגרמנים התייחסו והשפילו את היהודים עוד לפני השואה: הם קיצצו זקנים, השפילו אותם בפומבי והכריחו אותם לנקות את הרחובות'. אבל סוג כזה של התנהגות קורה בשטחים כל יום, כל יום מזוין. ועכשיו יש לכם דור שלם של רוסים משוגעים שלא אכפת להם משום דבר, והם בימין הקיצוני".
................................
אז מה הקוראים הישראלים שלך צריכים לעשות?
"אני חושב שהישראלים, במקום לחזור ולהתעסק בסבל של עצמם, צריכים לבחון לעומק את מה שהם עושים עכשיו. אני לא אומר שהחברה הישראלית של היום שווה לחברה הנאצית במלחמת העולם השנייה - אבל בלי ספק זו אחת מהחברות המערביות הפסיכיות ביותר".


212 איזה כותרת bandithegreat
  • 11:26
  • 24.05.12

"כאלף בני אדם... ניפצו משמשות חנויות הותקפו עוברי אורח..." הצגת הארוע בטונציה שכזו זה הסטה כנגד תושבי דרום ת"א. גם שמאלנים יודעים להפלות שהם רוצים...  

213 אבסורד שימי
  • 11:29
  • 24.05.12

מה שמצחיק הוא שכל אלה שהפגינו נגד המסתננים מפגינים גם בעד צדק חברתי..
בגלל זה הכל שטויות! זו מהפכה של תודעה בראש ובראשונה..

214 איזו כותרת שקרית. הייתי שם. אלף מפגינים, לא אלף תוקפים. הארץ מסלף כדרכו.  (לת) דורון
  • 12:03
  • 24.05.12

215 To all who are riding on the "coming through another country" rule Refugee status
  • 16:41
  • 24.05.12

Look up the law. It says you can retain your refugee status if you come through another country if you can show just cause for not staying there. There certainly seems reason enough not to stay in Egypt.

216 הבעיה הרבה יותר גדולה מפליטים.. מנסה להיות ראציונלית..
  • 18:06
  • 24.05.12

הבעיה הרצינית שמשתקפת מכל המצב הזה היא אותה בעיה נושנה של ממשלה שמנסה למצוא פתרונות שיטחיים לבעיות עמוקות , המדיניות של כיבוי שריפות רק יוצרת בסופו של דבר בעיות עמוקות יותר שכבר לא ניתן כמעט לפתור מבלי להכאיב בטיפולי שורש ועקירת כל השיניים..
לו רק היו באמת מנסים למצוא פתרון לפליטים כשעוד העניין היה בחיתוליו ולא נותנים להם להיזרק לחצר האחורית האפילה (שאותה לא רואים ממגדלי אקירוב כפר שמריהו וסביון ), הבעיה לא היתה מחמירה עד לכזה כאב .. רק כשהבעיה תתחיל לזלוג גם מחוץ לדרום תל אביב חלילה למרכזה (שנמצא במרחק כמה דקות ברגל) אז אולי ינסו לפתור את העניין .חבל שהממשלה עשתה זאת כל כך הרבה פעמים בעבר ולא למדה לקח- לשלוח עולים לפריפריה החלשה בדרום ובצפון הארץ- כדי שהמצוקה שכבר שרתה שם רק תגדל, במקום באמת להתמודד איתם במקומות שבהם גם יוכלו להתפתח ואפילו רחמנא לליצלן לייצר סיבות לאוכלוסיות חזקות להתערבב עם החלשות ולפתח איזורים נכשלים .. זה פטנט שהחל בקום המדינה ונמשך עד היום.

217 מי שכילה כוחו בהגנה על מהגרי עבודה תש כוחו בהגנה על פליטי מלחמה! וכך נותר השטח פרוץ לפוליטיקאים מהזן הנחות ביותר, בעלי המוסר הנמוך ביותר, עם הפה הגדול ביותר. דן לב פועם dlpoem@gmail.com
  • 11:36
  • 25.05.12

כשכל שחור או צהוב שמסתובב פה מקבל תמיכה מאיזשהו ארגון שנאבק בעבורו, או אישיות ציבורית שמוכנה להסתיר את ילדיו בעליית הגג, בסופו של דבר לא נותר עוד כוח להאבק למען אלו שראויים להגנתנו, ושעליהם יש באמת קונצנזוס!!!
לילדים מהפיליפינים או מגאנה יש סבא וסבתא שמחכים להם באהבה רבה בכפר שלהם. שם גם נמצא העם שלהם, הדובר את השפה שלהם, המבטא את הלאומיות שלהם והמניף את הדגל שלהם. איש אינו רודף אותם, ומבחינת בטחונם האישי מצבם שם אפילו משופר (!) על פני מצבם פה. אין שם מאבטח על כל סופרמרקט וקניון, פשוט, כי אין צורך. ירי קסאמים בדרום המדינה ומטח קטיושות בצפונה, זה כאן, ארץ מושא חלומותיהם, אבל שם - דווקא לא! אז איך, לעזאזל, זה מזכיר לכם משהו הנוגע לגורל הפליטים היהודים בשואה? אין מה להיאבק להשאיר אותם בארץ. זו טעות של אנשים רגשניים, ופוליטיקאים מניפולטיביים. הם מהגרי העבודה, ילדיהם הם לחלוטין לא(!) אנה פרנק, ומי שמסתיר אותם שייך לקבוצות המתרחבות בחברה הישראלית הדורשות תדיר לאכוף את שלטון החוק, חוץ מאשר לדברים היקרים לליבם .
אנשים מסתכלים על ילד חמוד מגאנה ונזכרים בדוגמא הלא רלוונטית של ילד יהודי בשואה,במקום להיזכר בדוגמא קרובה ורלוונטית של ילד, שהאבא הישראלי שלו הגיע אחרי הצבא לארה"ב באשרת תייר, התפרנס מעבודה ב"שחור", מעולם לא שילם מיסים, חי עם בחורה ישראלית, שגם היא מצויה באותו הסטאטוס, ויחדיו הם הביאו ילד חמוד לעולם. האם מישהו חושב שצריך לרחם עליהם כשמשטרת ההגירה האמריקנית תזרוק אותם חזרה במטוס הראשון לישראל? אז מה אם הילד שלהם דובר אנגלית, מניף את דגל ארה"ב ביום העצמאות, מדקלם על פה את הימנון הכוכבים והפסים, ואוכל תרנגול הודו בחג ההודיה? הוא לא כמו הילד האמריקני שיושב לידו בגן. ההורים שלו צפצפו במשך שנים על החוק, וצריך להעיף אותם מארה"ב. להשאיר את הילד הוא פרס על עבריינות. והרי כל אחד מבין שאין מצב שבו מותירים את הילד וזורקים את הוריו, אבל תמיד קל לדבר (בעצם, לברבר) על הילדים האומללים שמזכירים תקופות אפלות.
יש בישראל מאות רבות של ילדים שהוריהם הגיעו לשרת כאן כחלק מן הקורפוס הדיפלומטי של מדינותיהם. הילדים הללו נעים ונדים עם משפחותיהם מארץ לארץ, כאותם חולות נודדים אשר רוח הקריירה נושאת אותם אנה ואנה. האם גם הם ראויים לרחמינו, שהרי במשך כמה שנים כל עולמם היה גן המשחקים בהרצליה פיתוח, והם לא הכירו שום מקום אחר?
לעומת כל אלו, אסור באיסור חמור לזרוק מפה פליטי קרבות. כן, כאן מותר להיזכר בשואה!
פליט הוא פליט, והמצב בדארפור הוא נורא. כל זמן שלא יימצא פתרון אחר לתושבי דראפור יש לאפשר למתדפקים על שערינו להיכנס ארצה ולקבל ויזת עבודה זמנית. לא מכבר היתקיים שם משאל עם ודרום סודן זכתה עצמאות, אך הקרבות ימשכו עוד זמן. עד אז יש לאפשר לאותם הנרדפים לחכות כאן עד עבור זעם. הם לא יקבלו בשום פנים ואופן אזרחות, אלא ויזת עבודה המתחדשת אחת לשנה. ביום שבו ייושב המשבר הם צריכים לקבל ממדינת ישראל שי קטן ולעלות על המטוס הראשון שייקח אותם חזרה למולדתם. כן, דברים משתנים לפעמים לטובה. לשבט הטוטסי היו שנים קשות מאד של ג`ינוסייד מידי שבט ההוטו. חלפו כמה שנים, המצב נרגע, והיום הטוטסי הם השולטים ברואנדה. אילו היו מגיעים לכאן, בשעתו, כפליטים, מצווה גדולה הייתה לתת להם מקלט לילה, ועם עלות השחר (הפוליטי-בטחוני) לשלחם לדרכם לשלום.
ומי שלא מבחין בין עיקר לתפל, סופו שהוא משחית את כוחו במאבקים עקרים למען התפל, ובאותו הזמן מחמיץ את העיקר, החומק מבין ידיו, אף שאילו היה מתמקד בו ורק בו, היה יכול בנקל להשיגו.

218 נגד הסודנים בני
  • 19:47
  • 29.05.12

סוף סוף עושים מהשו נגד הסודנים האלה עונסים בחורות מרביצים שודדים די נימאס מימהם שיחזו לסודןן ועוד נמשיך עם ההפגנות עד שהממשלה תיתעורר ויאלה יחירו אותם מאיפה שהביאו אותםם

219 נמאסס מהסודנים תהל
  • 19:51
  • 29.05.12

די להיות יפי נפש וטובי לב פתאום מי שמרחם עליהם שיקח אותם אליו הביתה. מאסנו מלחיות בפחד במדינה שלנו. תל אביב היא כבר לא עיר ישראלית היא מדינת סודן וארתיארה הקטנה לא נשתוק יותר לא רוצים אנסים ורוצחים. המרחם על אכזרים סופו שיתאכזרו עליו אז חלאסססס...

220 חאלללס לשתיקה על הסודנייים חני
  • 19:52
  • 29.05.12

נמשייייך בהפגנות על שהממשלה וביבי יתעוררו שיחזירו את כל הסונים מאיפה שהביאו אותםם

פרוייקטים מיוחדים