פעילים במחאה החברתית זומנו לחקירה על התוכניות לקיץ הקרוב - חינוך וחברה - הארץ
המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

ניסיון לפגוע במחאה? || פעילים במחאה החברתית זומנו לחקירה על התוכניות לקיץ הקרוב

שוטרים התייצבו בבתי פעילים ומסרו להם את צווי הזימון באופן אישי. במשטרה אישרו את הדברים: רוצים להיערך בצורה טובה יותר לקראת הקיץ

המשטרה זימנה בימים האחרונים לחקירה פעילים בולטים במחאה החברתית, ככל הנראה בניסיון לברר את תוכניותיהם לקיץ הקרוב. שוטרים הביאו את הצווים לבתיהם של הפעילים. על הצווים לא נכתב מה מטרת החקירה, אך משיחה שערך אחד הפעילים, תמיר חג'ג', עם השוטרים, עולה כי הם מבקשים לברר אילו פעולות מחאה הוא מתכנן ליזום בתקופה הקרובה.

חג'ג' סיפר כי בתו, בת 17, טילפנה אליו אתמול מבוהלת, ואמרה לו כי שוטרים עומדים בפתח הבית ומחפשים אותו. הוא ביקש ממנה למסור להם את מספר הטלפון שלו. "הם התקשרו אלי, ואמרו לי שאני מוזמן לחקירה. כששאלתי אותם מה הסיבה, הם אמרו לי שהם רוצים לדעת מה התוכניות שלי לקיץ", אמר. חג'ג' הבהיר כי בשנה החולפת עמד בקשר רציף עם המשטרה ועדכן אותה בכל אירוע או הפגנה שאירגן. לכן, לדבריו, כלל לא ברור לו מה פשר הזימון הנוכחי. "לדעתי זה קורה רק בגלל שאני ממנהיגי המחאה החברתית, וקיבלתי אישור להקים אוהל גדול בכיכר רבין ב-1 ביולי. כולם מבינים שזאת תהיה יריית הפתיחה לקיץ וזה כנראה הפחיד אותם'", אמר חג'ג'.

זימון לגיטימי או ניסיון לפגוע בחופש ההפגנה? דברו על זה בפייסבוק

פינוי בניין נטוש ברחוב דב הוז בתל אביב, עליו השתלטו פעילי המחאה החברתית
פינוי בניין נטוש ברחוב דב הוז בתל אביב, עליו השתלטו פעילי המחאה החברתית. צילום: טלי מאייר

חג'ג' הדגיש כי תמיד שיתף פעולה עם המשטרה ויעשה כן גם הפעם. עם זאת, יש לו ביקורת על עצם הזימון לחקירה ועל האופן שבו הוגש הצו. "המשטרה יודעת את הטלפון שלי. הבנות שלי נכנסו ללחץ מהדבר הזה. אני בהלם שהמשטרה בחרה לבוא הביתה ולחפש אותי. יש דרך הרבה יותר קלה למצוא אותי. זה מריח לא טוב", אמר.

זימון דומה קיבלה שלשום בערב גם מנכ"ל הקשת הדמוקרטית המזרחית, יעל בן-יפת, ששימשה עד לאחרונה גם חברת מועצת העיר תל-אביב מטעם סיעת האופוזיציה, עיר-לכולנו. גם על הזימון שלה לא הופיעו פרטים בדבר מהות החקירה. "זה אבסורד, זה ממש מתחיל להזכיר כאן יותר ויותר משטרים אפלים. המטרה היא להפחיד. לא נתפס בכלל שמזמינים אנשים עוד לפני שהתבצעה, כביכול, איזושהי עבירה לכאורה", אמרה בן יפת ל"הארץ". היא הוסיפה כי היא עדיין אינה יודעת אם תתייצב לחקירה, כיוון שלפי התייעצויות שקיימה, הזימון אינו חוקי.

גם מהמשטרה נמסר כי משטרת ישראל זימנה לחקירה באחרונה מספר פעילים חברתיים לחקירה בתחנות המשטרה ברחבי הארץ. אלו שזומנו לחקירה, הם אותם פעילים המזוהים כמארגני הפגנות המחאה. פעילים מכל הארץ זומנו בחלקם למרחב יפתח במחוז תל אביב ומרחבים אחרים בעיר, אבל גם במרחב שרון זומנו פעילים למשטרת כפר סבא וגם לחיפה זומנו פעילים חברתיים.

בחלק מהמקרים נשלחו לפעילים מכתבים שעליהם להתייצב בתחנת המשטרה לחקירה ואילו במקרים אחרים נשלחו שוטרים לבתי הפעילים כדי לזמן אותם לחקירה. במשטרה סירבו להתייחס באופן פרטני לכל אחד מהפעילים שזומנו ואלו שעוד יזומנו, אולם מסרו כי הצעד נועד להכין את משטרת ישראל לקראת חודשי הקיץ. "כל מה שאנחנו רוצים להשיג בזימון של אותם פעילים זה להכין את עצמנו ואותם בצורה טובה יותר לקראת חודשי הקיץ, אם יש כוונה לחזור ולהפגין", אמרו במשטרת ישראל.

עורך הדין דן יקיר היועץ המשפטי של האגודה לזכויות האזרח אמר אתמול כי זימון פעילי המחאה לחקירה פסול. "המשטרה מוסמכת להזמין לחקירה חשודים בביצוע עבירה כלשהי. מהמידע שהגיע אלינו עולה, כי אין מדובר בחקירה משטרתית, אלא בשיחות הבהרה או איסוף מידע על פעולות המחאה החברתית שמתוכננות בקיץ. למשטרה אין סמכות לזמן פעילי מחאה, כדי לשמוע על התוכניות שלהם לממש את זכות היסוד שלהם להפגין. אחד התפקידים החשובים של המשטרה הוא להגן על המפגינים ולסייע להם לממש את הזכות להפגין. במקום זאת, המשטרה עורכת שיחות, שהתוצאה שלהן היא הרתעה של האנשים מלהפגין ויצירת רושם כוזב, כאילו הם חשודים, או עלולים לבצע עבירה כל שהיא", אמר יקיר.

ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ) הגיב לדברים ואמר כי "זימון פעילים חברתיים לחקירות משטרה מזכיר משטרים אפלים. החשד כי מדובר ברדיפה מתחזק לנוכח העובדה כי הפעילים זומנו על-ידי שוטרים שהתייצבו בבתיהם לא על מעשים שעשו, אלא לקראת פעילות בעתיד. המטרה ברורה: להלך עליהם אימים כדי להניא אותם מפעילות. זה מעשה פסול בתכלית ואנטי-דמוקרטי במהותו, וכל מטרתו להפחיד ולדכא את המחאה שצמחה בקיץ", אמר הורוביץ. הורוביץ גם קרא למפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, "לבטל את הזימונים המבישים שיצאו תחת ידיהם של פקודיו".

ראש האופוזיציה שלי יחימוביץ' קראה למפכ"ל המשטרה להפסיק לאלתר את זימונם לחקירה של פעילי המחאה החברתית. "חקירתם בדבר כוונותיהם העתידיות, ומבלי שעברו כלל על החוק, היא חציית גבול מסוכנת", אמרה יחימוביץ' והוסיפה כי "נשמת אפה של הדמוקרטיה היא החופש להביע דעה ולמחות נגד השלטון. מדאיגה התופעה המסתמנת ולפיה משטרת ישראל רואה בפעילי המחאה יעד מודיעיני של האויב. מדובר באזרחים טובים ואכפתיים, אשר תורמים לחברה, נאבקים על דמותה המוסרית של המדינה, ותורמים לשמה הטוב של ישראל בעולם כדמוקרטיה היחידה באזור".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 הדיקטקטורה של האוליגרכים כבר כאן וזה מסוכן.  (לת) ג'ורג' אורוול 2012 ישראל
  • 04:56
  • 12.06.12

02 עוד גבול נחצה בהפיכת ישראל לדיקטטורה  (לת) קובי
  • 05:13
  • 12.06.12

03 זו לא דמוקרטיה!  (לת) יוסי
  • 05:31
  • 12.06.12

04 נהדר, לכו בעקבותי  (לת) פוטין
  • 05:32
  • 12.06.12

05 לא מאמין שהמשטרה עדיין לא הבינה איך המחאה מתארגנת  (לת) פרקינסון
  • 05:35
  • 12.06.12

06 ביבי בפניקה והמשטרה מתרפסת בפניו  (לת) ציניקן
  • 05:35
  • 12.06.12

07 Bb יודע שטכטנברג היה בלוף והוא מ פ ח ד  (לת) סיקוריטטה
  • 05:39
  • 12.06.12

08 שתי סיבות: כי לא עשינו חוקה והיחס לערביי ישראל. שתי סיבות לעליית הפאשיזם.  (לת) הצילו
  • 05:46
  • 12.06.12

  •   תפסיקו לרחם עלהערבים איילה
    • 21:26
    • 03.07.12

    הם חיים פה יותר טוב מהרבה יהודים ויהודיות מסכנים שאני ואתם מכירים- די לצדקנות- אין לי שום סימפטייה לערבושים שמרבים על חשבון כולנו עם מכוניות ווילות וטונות של כסף בנקים- אז יאללאאא שילכו לאן שהם שייכים- באמת : לערב הסעודית- יימח שמם. איילה

09 מפחיד! במקום לרדוף אחרי עבריינים בזה הם מתעסקים אזולאי
  • 06:07
  • 12.06.12

כל יום יש קרבות בין כנופיות עבריינים רק בנס לא נפגעים אנשים תמימים. שלא נדבר על מתנחלים פורעי חוק שיורים על פלסטינאים. אה סליחה אין להם תקציב בשביל הדברים האלו. אין שנה שהם לא בוכים על תקציבים. נראה לי שוטרים מרוויחים יותר מרופאים כבר. טוב לא אמשיך שלא יעצרו אותי

10 סטאלין מחייך מתחת לשפמו.  (לת) .N.K.V.D
  • 06:17
  • 12.06.12

11 המשטרה מזמינה גם פעילי ימין קיצוני לחקירות כאלו...  (לת) מי ששתק כשלקחו את השכן...
  • 06:50
  • 12.06.12

12 נסיון לפגוע במחאה? נסיון ליצור סנסציה מכלום?  (לת) יניב
  • 06:53
  • 12.06.12

13 סטלין מת ברוסיה וחי בישראל  (לת) הבחנה ברורה
  • 06:58
  • 12.06.12

14 חג'ג' הפחיד את המשטרה  (לת) יוסף מהעיריה
  • 06:59
  • 12.06.12

15 ישראל דמוקרטית כמו שיגאל רבין רצח את רבין : ז״א : יובל
  • 07:05
  • 12.06.12

לא

16 שאני אבין. מחאה-- כלשהיא-- היא נושא לחקירה משטרתית? זה עניין פלילי?  (לת) אלודי
  • 07:14
  • 12.06.12

17 "בירור" מהסוג הזה,הוא תחילתו של מדרון חלקלק,שסופו מי ישורנו.כלי נוח בידי השלטונות לשליטה מלאה בחייהם ומחשבותיהם של אזרחים המנסים לשנות מערכת מעוולת. כעת מתחוורת הרבה יותר סכנתו של המאגר הביומטרי. חיים קלים למשטרה-חיים קשים לנו. סמי מפ"ת-חושש מהביומטרי
  • 07:23
  • 12.06.12

השלטון מנסה לכרסם בעיקרון החשוב לשמירה על זכויות האזרח-עקרון המחאה.

18 מותר להם לזמן באופן מפחיד ומרתיע, כשם שלשופטת מותר לזייף פרוטוקול.  (לת) חוק בישראל: בשבילי, בשבילך... לא בשבילם.
  • 07:26
  • 12.06.12

19 טוב, אחרי ההתפרעות האלימה וחסרת הרסן שלהם במחאה החברתית זה מובן. אזרח
  • 07:26
  • 12.06.12

הא, לא?...
הם צעדו בצורה מאורגנת ושקטה? ואז קיימו עצרת שלווה שקיבלה את כל האישורים? ואז התפזרו הביתה בסדר מופתי?

אז למה מזמנים אותם לחקירות?

יכול להיות שזה בגלל שהם מביעים דעה שהשלטון לא מעונין לשמוע?..

לא. לא יכול להיות. אנחנו הרי הדמוקרטיה היחידה בזרח התיכון!

20 משטרת המחשבות בפעולה. קבלו את משטרת ישראל עסוקה בסיכול הפגנה חברתית
  • 07:40
  • 12.06.12

אבל מה- אם יתקשרו לדווח על אלימות אז להגיע הם לא יגיעו ( ואולי שוטרת תשקר גם אח״כ)

21 מישהו שאינו מרוצה ממשהו הוא בחזקת חשוד. בישראל של ביבי מוכרחים להיות שמח!  (לת) גוסט פייטר
  • 07:40
  • 12.06.12

22 מה באמת מפחיד את המשטרה? סוד גלוי
  • 07:51
  • 12.06.12

שהמחאה קצת יותר חכמה

23 הגענו לרוסיה !!!!!!  (לת) חנה
  • 07:52
  • 12.06.12

24 כאשר יש לנו מלך ומלכה ובעצם שלטון הביבים מחייב חקירה כזו  (לת) עדי
  • 07:55
  • 12.06.12

25 סליחה, הבנתי נכון... חוקרים אותם עוד לפני שעשו משהו? אלי
  • 08:03
  • 12.06.12

האם הממשלה התחלפה בממשלתו של פוטין ולא שמנו לב? במקומם הייתי תובע את המשטרה על המעשה הלא חוקי.

26 להכין מה ? סנווצ'ים ? משטרה דפוקה - איננה מבינה דמוקרטיה מהי ? או היא תגדיר מהי דמוקרטיה !!!! מי אמר מצעד העיוולת ולא קיבל - מה שהם עושים זה בידוק ההפך - הם שופכים שמן על המדורה  (לת) יואב
  • 08:03
  • 12.06.12

27 אולי נגלה שמישהו מהם התפשט למען אמנות או סייע לפליטים - ואז אפשר כבר לעצור אותו על המקום ולחסוך זמן משטרתי יקר  (לת) בשבחי היעילות
  • 08:09
  • 12.06.12

28 אם המחאה לא תהיה פוליטית, כלומר להחלפת השלטון, היא תמשיך לדשדש רוצים צדק חברתי? סיימו את הכיבוש!
  • 08:13
  • 12.06.12

שאול מופז הבטיח לעמד בראש המחאה החברתית כדי להחליף את הממשלה. בינתיים הוא הצטרף לממשלה ונלחם במחאה החברתית...

29 מה נהיה דנינו? את בעיות האלימות כבר פתרת?  (לת) שמיל
  • 08:15
  • 12.06.12

30 התעוררו אנחנו הדרך לנקודת אל חזור  (לת) היינו בסרט הזה
  • 08:18
  • 12.06.12

31 משטרת ישראל -בתינו. ויוה ולדימיר אהרונוביץ פוטין.  (לת) אדום
  • 08:20
  • 12.06.12

32 בפעם הבאה זו לא תהיה רק דפיקה בדלת יושי
  • 08:21
  • 12.06.12

ורק אתם והאדישות שלכם שם, הרוב הדומם, הרוב הסתום יותר נכון - רק אתם אשמים.

תהנו מהעריצות שהתרתם בשתיקתכם.

33 לכ מי שטרם הבין עד כמה המחאה צריכה להיות פוליטית דורון
  • 08:30
  • 12.06.12

יש קו מקשר ברור בין ההתקפות על בית המשפט העליון, שינויי החקיקה המוצעים, הדרת נשים, גזענות, לאומניות קיצונית, פנאטיות דתית, שמרנות כלכלית, דריסת זכויות הפרט והרס מדיניות הרווחה. זוהי רוח המפקד. בדקו מיהו יו"ר הקואליציה, מיהו שר החוץ ומיהו ראש הממשלה וקבלו את התשובה המובנת מאליה. זהו האיש שעמד על המרפסת בזמן שהאספסוף קרא לרצח רבין. זהו אותו האיש שלחש באוזנו של הרב - הם לא יהודים. זהו האיש שמינה את ליברמן לשר החוץ, את נאמן לשר המשפטים, ואת נציגי הימין הקיצוני כלוחשים על אוזניו.. זהו האיש שרצה לסגור את ערוץ 10. זוהי איננה חולשה זוהי שיטה. יצירה ישראלית מקורית. תערובת של מדינת הלכה נוסח איראן ופשיזים נוסח שנות השלושים. יחי הרייך היהודי הראשון...

34 אסד- מודל החיקוי של ביבי  (לת) נורה אדומה
  • 08:30
  • 12.06.12

35 כנראה שהמחאה בקיץ צריכה לקרוא לפירוק הכנסת - הממשלה עושקת ומנותקת  (לת) אפי
  • 08:30
  • 12.06.12

36 על מבקר המדינה לפתוח בחקירה מיידית מי נתן אההוראה Bob
  • 08:39
  • 12.06.12

זה פשוט השתקה כוחנית ואלימה של המשטרה

37 מה שעשינו לבני דודינו - סופו שיתנקם גם בנו המודיע
  • 08:43
  • 12.06.12

הכתובת על הקיר. כבר שנים שאנו מבצעים מדיניות זו בשטחים. כן. מעצרים מנהליים שמם, שלפעמים נמשכים שבועות וחודשים, בלי עבירה, רק משהו "אולי" עתידי. אז כן, כמו שאומר השיר הידוע: עכשיו הם באו לקחת אותנו ואין מי שיקום בשבילנו.

38 המחאה בפתח - רק פריירים לא יקחו בא חלק  (לת) אוהל, רוטשילד
  • 08:47
  • 12.06.12

39 לשטוף את הרחובות ולהחזיר את ביבי הביתה, לאמריקה  (לת) גל
  • 08:49
  • 12.06.12

40 להפגין נגד משטרת המחשבות אזרח
  • 08:58
  • 12.06.12

צדק חברתי זה דבר חשוב מאד שראוי להפגין ולמחות למענו. אבל יש עכשיו סוגיה הרבה יותר חשובה ובוערת שצריך להפגין עליה - התדרדרותה המהירה של הדמוקרטיה בישראל. כן, גם לי נמאס ממחיר הקוטג', מעלות הפנסיה, מעמלות הבנקים, מעושק עובדי הקבלן, מקיצוץ תקציבי הרווחה, ועוד. אבל הדמוקרטיה חשובה מכל אלה, וצריך להילחם עליה עכשיו!

41 האסון לפיתחנו אלי
  • 09:03
  • 12.06.12

במה המשטרה עסוקה? דוחות תנועה ופעילות נגד מחאה לגיטימית. מה היא לא עושה? הגנה על חיי האזרחים (הרצח של גדי וכמן בבאר-שבע כאחת הדוגמאות). בידינו הדבר, האזרחים, לשנות זאת. לא נצביע עבור אלה היוצרים כאן משטר סטליניסטי אפל, הפוגע בכולנו.

42 יש להקים צוות בדיקה ולהעניש את האחראים לפגיעה בדמוקרטיה. שוטר שרוצה להיפגש עם אדם שלא עבר על החוק צריך להתקשר ולקבוע פגישה לפי מה שנוח לאזרח, אם הוא בכלל מעוניין להיפגש. אחרי שכבר שילם את משכורתו, האזרח לא חייב דבר לשוטר, זולת שמירה על כבודו. מדובר במשרתי ציבור: הם עובדים אצלנו, ולא להיפך  (לת) שגיא נאור
  • 09:08
  • 12.06.12

43 יש דרך להפטר מהשרץ הצבע מר"צ!
  • 09:18
  • 12.06.12

אם לא תצביעו מר"צ תשארו עם השרץ...כל מיני "משרתי מילואים ומשלמי מיסים" משלים עצמם שמפלגת מרכז תייצג אותם היטב ותדאג להם. אבל אין באמת מרכז, זה פטה מורגנה, והמרכז הוא ימין. רק מר"צ, שהיא משמאל תצעיד את ישראל למסלול שפוי

44 מריח לא טוב. האם חוקי?  (לת) מיכל
  • 09:21
  • 12.06.12

45 מדינת משטרה  (לת) דמוקראטיה יוק
  • 09:27
  • 12.06.12

46 אתמול נעצר עידו נווה, פעיל רכבת תקלה ירושלים של מטה
  • 09:30
  • 12.06.12

למרות שהפגין באופן חוקי לגמרי מול ביתו של ראש (קטן) העיר ברקת. השוטרים סירבו להזדהות, החרימו מצלמה שתיעדה את פעילותם והתנהגו בברוטליות בלי שום סיבה, חוץ מהאגו הפגוע שלהם. כנראה שזה מה שהולך להיות פה הקיץ: משטרה מתרפסת, פוליטיקאים לחוצים ומפוחדים שמנסים לשנע אותה לצרכיהם.

47 צפון קוריאה כבר כאן? משטרת המחשבות בפעולה...  (לת) תם
  • 09:33
  • 12.06.12

48 מדינת משטרה כבר אמרנו? בקרוב : חוק למניעת הפגנות מכוח "תקנות לשעות חירום".  (לת) ערן ארגוב
  • 09:35
  • 12.06.12

49 תראו לאיזה מפלגה נתנו את שר המשטרה ותבינו הכל. חנן
  • 09:45
  • 12.06.12

כאשר מעל שר המשטרה עומד ראש מפלגה רוסי, מה הפלא שהמשטרה מתנהגת כמו ברוסיה. ואם זה משרת את הפחדן ביבי, אז בכלל זה טוב.
מסכנים השוטרים שצריכים למלא אחר הוראות כאלה. ותקנו אותי אם אני טועה.

50 מאיפה הביא את מדיניות חקירות טרום ומניעת הפשע ששמו מחאה. לפשפש בהסטוריה של דנינו
  • 09:47
  • 12.06.12

דנינו לא הזדעזת מהפשעים ביד ושם? לא נשאת משואה? לא איזה טקס? פרס? מעבר לדום בצפירה? אני עוברת לדום בפניך. משקשקת מחקירה. תתביישו כבר ז'אנר רוסי.

51 לאן הגענו?? לא די שיש כאוס אחד גדול במערכת המשפט, המשטרה פוגעת בזכויות הפרט.  (לת) לאן
  • 09:57
  • 12.06.12

52 הפשיזם כבר כאן. מזמן.  (לת) עמי
  • 10:01
  • 12.06.12

53 חבל שחבורה של סהרורים השתלטו על המחאה המוצדקת. אחד
  • 10:13
  • 12.06.12

לא כל מי שתומך במחאה הוא סהרורי אבל רוב הקולות הנשמעים מהמחאה הזו הם סהרוריים וחבל. כי המחאה ביסודה צודקת.

54 זו מחאה שמאלנית נגד ממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי. איך אפשר לקרוא לזה "חברתי"?  (לת) הבנו מיד במה מדובר
  • 11:04
  • 12.06.12

55 חוצפה, אנחנו מזכירים את סין ורוסיה....... ואנחנו עם ההפגנות שלנו לא "פליטים" אופירה
  • 11:13
  • 12.06.12

ואלה יופי, לא רוצים לראות מפגינים, נהדר, אתם לא מבינים שהתסיסה תהיה יותר גדולה אם לא תהיה דרך להתבטא. אתם לא יכולים לזרוק אותנו לאף מקום. תתנגדו משטרה, להנחיה כזו אם תבוא.

56 השמאל מרבה להגיש תלונות במשטרה נגד אנשי ימין כדי להפעילה כנשק פוליטי, ומלין כשאחרים נוהגים כמותו  (לת) תלונות רבות הגשתם
  • 11:18
  • 12.06.12

57 מעניין אם המשטרה מזמנת מתנחלים, לגבי כוונותיהם  (לת) ע
  • 11:38
  • 12.06.12

58 שלי יחימוביץ? מוחה
  • 11:42
  • 12.06.12

מה היא קשורה העלאק סוציאל דמוקרטית הזואת....

59 למה הפעילים נבהלו כ"כ? להחקר ע"י צישהו עם אי.קיו של20 זה לא איום. זה סטנד אפ.  (לת) משטרת ישראל=בדיחה.
  • 12:03
  • 12.06.12

60 ל-54 אסף
  • 12:05
  • 12.06.12

נו, בוא נניח שזו כדבריך ״מחאה שמאלנית שמטרתה להפגין נגד ממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי״... גם אם אכן כך, אם זו הפגנה ״שמאלנית״ (והקריאה ל״צדק חברתי״ אכן מבטאת את האידיאולוגיה של השמאל הכלכלי, אז כן, זו אכן מחאה ״שמאלנית״ רחמנא ליצלן) - האם זה אומר שהיא לא לגיטימית? לא חוקית? לא דמוקרטית? שיש לחקור את מארגניה במשטרה? אם כך אתה חושב, הרי שאתה לא ממש יודע את פירוש המושג ״דמוקרטיה״ וכדאי שתחזור לחטיבת הביניים. בשיעורי אזרחות כנראה היית עסוק מדי בלחלק צ׳פחות ולהעיף פתקים.

61 מעשה של משטרות פוליטיות במדינות דיקטטוריות, עדה רבון
  • 12:37
  • 12.06.12

סור למשטרה לזמנם. אם רוצים לדעת איך להיערך בהיבט הדמוקרטי של מניעת פגיעה בהאזרחים, שימתינו עד שיגיעו אליהם לבקש רישיון, ואז ישאלו שאלות [רק כאלה שהן לגיטימיות, קרי על האירוע אליו מבקשים רישיון].
זימון כמו זה שנעשה מבלי שהתבקשו לאשר הפגנה, הוא מעשה של משטרות פוליטיות במדינות דיקטטוריות, שם המשטרה מגינה על הממשלה ולא על המדינה או המישטר הדמוקרטי. הייתי מייעצת לפעילים לא להתייצב להזמנה חסרת כל כיסוי חוקי כזו. הוצאת צווי הזימון הינה חריגה גסה מסמכות ושימוש לרעה בסמכות ובכוח, ובתור שכזו ניתנת להגנה בכל בית משפט.

62 זה זימון של השב"כ שנטכיח שהם פועלים באופן פוליטי , כמו שהשב"כ היה שותף ברצח רבין... חן
  • 14:22
  • 12.06.12

זה לא המשטרה , המשטרה בת"א זה קצין המודיעין ישראל שהוא כמו השוטר אזולי נחנח כזה שאחראי על ההפגנות . מי שהזמין זה לדעתי השב"כ שהם מתחזים לשוטרים , יש להם תעודות של שוטר והם מציגים תמיד את עצמם כשוטרים והם מזמינים לשיחות במשטרה., דבר זה שוב מצביע שהשב"כ פועל בענייינים פוליטיים ומתערב בדברים לא לו. ושיש לו כסף יותר מידי כנראה שבמקום להתעסק עם הפלסטיניים , מתעסק עם מי שנלחם למען צדק חברתי ורוצים קצת מדינת רווחה ושלא יחנקו אותם ושיהיה להם אוכל לאכול , ולא יוקר מחייה על גבם וקורת גג מעל ראשם. וכנראה שזה מאוד מפריע לשב"כ המושחתים שלאנשים יהיה קצת יותר טוב. במיוחד לאחר שפורסם שיהיו קיצוצים רחבים ונוספים בתקציבי הרווחה יכול להיות שהקיצוצים בתקציב באמת קשים אז השב"כ רוצה לאסוף מודיעין ולאיים על האנשים.

63 מגעיל מגעיל מגעיל  (לת) צביקה
  • 14:38
  • 12.06.12

64 המשטרה אמורה לדעת את החוק ולשמור עליו, לא להפר אותו ניר לונדון
  • 15:30
  • 12.06.12

אם הזמנה שכזו לחקירה \ שיחה בצורה בה היא ניתנה אינה חוקית אז מי יישפט על העבירה?

65 יפוטר יוחנן דנינו לאלתר !!! מדינת משטרה ? לא ניתן !!!!  (לת) בושה וחרפה !!!
  • 15:32
  • 12.06.12

66 זאת הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון ? כנראה שמצרים הפכה להיות הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון !  (לת) לעצור את הסחף !!!
  • 15:33
  • 12.06.12

67 השוטרים איתנו! עם ישראל - צדק חברתי
  • 15:44
  • 12.06.12

הממשלה צריכה לעוף הביתה בהקדם.

68 אירן זה כאן  (לת) a
  • 15:48
  • 12.06.12

69 הממסד הקיים יעשה הכל לשמר את המצב הקיים שנוח ל 1% מהציבור, על גב ה99% , כולל פגיעה בחופש הביטוי והמחאה...  (לת) יהודה
  • 15:52
  • 12.06.12

70 צריך קנס\השיפוט יגביל תביעות הטרדה\מפרעים יוגבל מסגרתם{שילטון חזק} דוד
  • 16:02
  • 12.06.12

1.שמענו ברשת ב- הדלת פתוח למופרעים ומטרידים אצל אסתי עשתה שידור
ציבורי לשידור פרטי שלה\ שילטון נותן שכרה ראשי להגבילה
2.כיום יש שילטון חזק וכל אלה מיהרו לנבוח נגד חקירותיהם במשטרה אסור
להתרגש לא הם גם לא חבריהם החידקים בכנסת{מה אמר פעם שמיר יכתבו לי
יש לי פח אשפה גדול במשרד
3.שר משטרה חייב להסביר לשופטים: להחמיר קנסות ולהגביל תביעותהם
מטרידות,מפריעות על דרישות קטנניות,פסולות את שערי המשפט=יוגבל
תביעות סרק לא פחות משמונה חודשים
4.מצב כלכלי קשה,ולישראל בעיות כרימון מצבו דומה ליוון עליו להתכונן
לסערה אכי רע {אגח ל10 שנים להקטין תקציב תשתיות פילטר בכל וגם
מיסוי סמלי=איך אמר אנגילי עבדתה הרווחת -2-תוכל -1- ושים לצד
1,לשעה קשה= חובה לזכור אפילו שוטר עולמי הגדול נפל
==
==לגבי עשיה חייבים אחרת נחליד =נהיה כמו טורכים נדעג למכור ולא
לקנות\ ישראל כן יכול להביא תיירות\אך עלינו לוותר קצת זמני לאיכות

71 הציונים לומדים ממני, איזה יופי  (לת) אחמדיניג'ד
  • 16:24
  • 12.06.12

72 מישהו השתגע????????משהו שכח שאנחנו במדינה דמוקרטית!!!!  (לת) שון
  • 16:52
  • 12.06.12

73 הצווים לא חוקיים בעליל ץ זו לא משטרה אלא סקוריטטה מהאופל . מזכיר המדינה
  • 17:06
  • 12.06.12

הייתי בהפגנה בתל אביב לפני עשרה ימים , התנהגות השוטרים חסרי המעש בינם לבין עצמם עוררה בי תעוב גדול וסלידה קשה הם אינם ראויים ללבוש מדים . שוטרי מג"ב עמדו שם עם מחסניות בהכנס בושה וחרפה .

74 תגידו אתם הוזים? המשטרה מעוניינת לתכנן מראש את ההערכות - זה מוצדק ב 100% גדי
  • 17:17
  • 12.06.12

את המחאה המשטרה צריכה לאבטח בכל מקרה - נכון?
בשביל זה צריך המון שוטרים?
אז יושב איזה קצין ושובר את הראש כדי לכתוב תוכנית עבודה שתיקח את זה בחשבון - תיכנון טוב תמיד עוזר.
עכשיו מאיפה לו לדעת אם הוא צריך X שעות שיטור או 1000X שעות שיטור? מה יותר פשוט - ישאל!

אז המשטרה שאלה את אנשי המחאה מה תוכניותהם? אם ידעו מה התוכנית יוכלו להערך אליה טוב יותר.

מי שלא מתכנן פעילות שאיננה חוקית לא צריך לפחד מהמשטרה!

75 על הפעילים לשמור על זכות השתיקה, או למצער לדרוש להחקר בנוכחות עורך דינם  (לת) נטע
  • 17:42
  • 12.06.12

76 מספיק עם ההפגנות, להגיע ישירות לפקידי האוצר  (לת) שפוי
  • 17:55
  • 12.06.12

77 מישהו אמר שישראל "הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון? "  (לת) יותם
  • 18:57
  • 12.06.12

78 שטאזי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) מגיע לנו. עבדים.
  • 20:47
  • 12.06.12

79 כפי שכל פעם שנרצח פלשתחנאי מזמנים מתנחל לחקירה צריך לזמן לחקירה כל נערה שהחליפה מיתר בגיטרה  (לת) כולם שווים בפני החוק
  • 21:11
  • 12.06.12

80 זימונים של המשטרה רבקה
  • 22:32
  • 12.06.12

אז כך: לא מוסרי, לא דמוקרטי אל יש סיבה\ף אולי ישראל מתכוננת למלחמה בקיץ מול אירן או סוריה, אז היא לא יכולה לאפשר לעצמה מלחמה. ראו גם מה שאמר שטיניץ על ראשי המחאה. עכשיו מובן?

81 עוד מעט גם יוציאו אנשים מוחים להורג בכיכר העיר, אבל זה לא יכניע אותנו!!! המחאה תתגבר ותתחזק, אין דרך אחרת. מוחה סידרתית ומעודדת מחאה
  • 23:21
  • 12.06.12

בואו לא נתעלם ולא נשב חסרי אונים מול חזירות השלטון ורמיסת זכויות יסוד בדמוקרטיה. המחאה חייבת להימשך ... ובעקבותיה חייבת להתחולל כאן מהפכה חברתית, אם לא, אין לנו ולילדינו עתיד!!
ניקח את גורלינו בידינו. חזקו ואמצו, עמיתנו למאבק!

82 מדינת משטרע רקובה.  (לת) עודד
  • 07:44
  • 13.06.12

83 וכרגיל, אף ח"כ מהימין לא הגיב, מה להם ולזכויות אדם ולחופש הביטוי א
  • 11:01
  • 13.06.12

הפשע האולטימטיבי הוא בכלל תוכנית ההתנתקות.

84 עינו של האח הגדול איזי גור
  • 14:34
  • 13.06.12

עינו של האח הגדול פקוחה וערה
אם צריך אז נפעיל את כל המשטרה
ואם הצעירה תוסיף להיות שובבה
לא נהסס מלהפעיל את הצבא
ואת טוהר הלב ואת זיו העלומים
נכה ונדרוס במדינו החומים
ואז ידע כל דרדק ובר בי רב
שכוחנו לדכא ולדרוס חזק ורב

85 המלוכה התחלפה ברפובליקות בשליטת הבורגנות הגבוהה מרקס
  • 02:13
  • 15.06.12

בחירות זה רק המצאה שלהם כדי לסחוף את העם

86 אני לא מבין את הדתיים שמזכירים את ההתנתקות כההפך מהמחאה קומוניסטוס
  • 02:15
  • 15.06.12

המחאה היא חברתית , אומנם פוליטית אבל במישור הכלכלי ולא המדיני כך שגם דתיים-מתנחלים אמורים להזדהות איתה כנגד הטייקונים.

87 משפחות אצולת הממון לא שונה מהאצולה בצרפת שלפני המהפכה הצרפתית  (לת) היסטוריון
  • 02:16
  • 15.06.12

פעילות
המלצות