חייל משוחרר דורש להשתחרר מהישראליות ולחיות כפלסטיני

אנדריי פשניצניקוב התגורר אחרי שחרורו 3 חודשים בבית לחם ודהיישה, נעצר שם לבקשת ישראל, נחשד בחברות בארגון טרור, שוחרר וחזר לגדה, ושוב נעצר. הוא מבטיח להמשיך במאבק על זכותו לחיות ברשות

אנדריי פשניצניקוב, בן 24, יליד חבר העמים שעלה לישראל לפני 11 שנה, שירת בצה"ל ועשה שירות קבע של שנה וחצי, התגורר בשלושת החודשים האחרונים בשטחי הרשות הפלסטינית בבית לחם ובדהיישה, "כחלק מהמאבק הפוליטי לזכויות הפלסטינים", כדבריו. פשניצניקוב אף ביקש לוותר על אזרחותו הישראלית ולקבל אזרחות פלסטינית, אך מבוקשו לא ניתן לו.

"רציתי להוכיח שניתן להתגורר במרחב הפלסטיני כל עוד אתה לא בא כאויב", אמר פשניצניקוב ל"הארץ". "המניע העיקרי שלי היה לנטוש את חיי הפריווילגיות של הציונות ולעבור לצד של העם הכבוש, כאות הזדהות".

פשניצניקוב עבר להתגורר בבית לחם לפני כשלושה חודשים. בשבועות האחרונים הוא גר במחנה בדהיישה. במשך התקופה הזו עבד כפועל בניין וכמלצר בשטחי הרשות הפלסטינית. בבית לחם, לדבריו, הוא התקבל יפה על ידי שכניו. "בדהיישה היו בעיות קליטה שנבעו מחשדנות של הערבים כלפי כל ישראלי, אבל לא היתה סכנת חיים", הוא אומר.

פשניצניקוב בבת ים, השבוע. בעת מעצרו השני בקרית ארבע דרש לעבור לתא של העצירים הפלסטינים, אך בקשתו סורבה
פשניצניקוב בבת ים, השבוע. בעת מעצרו השני בקרית ארבע דרש לעבור לתא של העצירים הפלסטינים, אך בקשתו סורבה. צילום: מוטי מילרוד

פשניצניקוב עבר מהפך אידיאולוגי בשנים האחרונות, אף שאינו שש להגדיר זאת כך. "מהתקופה הראשונה בארץ התחלתי לנתח את המציאות, לקרוא היסטוריה. אני לא יכול להגיד שהיתה נקודת מהפך, אבל היה שינוי", סיפר.

בצה"ל הוא שירת כמתכנת אך עשה גם תפקידי שמירה בשטחים. היום הוא שולל לחלוטין את הציונות וממקם את עצמו קרוב לעמדותיה של החזית העממית לשחרור פלסטין.

השהות שלו בשטחים הפלסטיניים הסתיימה בבת אחת, כאשר נעצר לפני כשלושה שבועות בידי כוחות הביטחון הפלסטיניים, לבקשת ישראל. אנשי הביטחון של הרשות עשו חיפוש בביתו, חקרו אותו והעבירו אותו לרשות ישראל. בחיפוש מצאו אנשי הביטחון הפלסטיניים את תעודת השחרור שלו מצה"ל. לטענתו, הם הציגו את התעודה לשכניו, לכאורה כדי להוכיח שהוא מרגל ישראלי.

בישראל נחקר פשניצניקוב על ידי המשטרה והשב"כ. בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בירושלים הצהירה המדינה כי פשניצניקוב הוא חבר בארגון טרור ושואף להשמיד את מדינת ישראל. בדיון שאל את החוקר סנגורו של פשניצניקוב, עו"ד אנדה רוזנטל מהסנגוריה הציבורית: "מה אתה מייחס לו, פצצות? מלבד עצם העובדה שהוא גר בדהיישה, וזה מקומם אתכם, מה יש לך? על מה אתה מבסס פעילות בארגון טרור?". החוקר הודה שפשניצניקוב שמר על זכות השתיקה בחקירותיו.

בתום הדיון החליטה השופטת אילתה זיסקינד לשחרר את פשניצניקוב, בו ביום. "לא מצאתי כי בחומר הראיות יש תמיכה ממשית כי הוא חבר בארגון זה או בארגון אחר, או מקיים פעילות במסגרת ארגון טרור", כתבה השופטת. כבר למחרת חזר פשניצניקוב לשטחי הרשות, אך נעצר שוב והועבר לרשות ישראל.

הפעם הוא נותר בבית המעצר בקרית ארבע במשך שמונה ימים, כי סירב לחתום על תנאי השחרור שלו שכללו התחייבות שלא להיכנס שוב לשטחי A בגדה. בימים אלו סורבה בקשתו לעבור לתא עם אסירים פלסטינים.

"הם שמו אותי בצינוק כי אמרו שהם דואגים לשלומי, ולדעתי זה מגוחך", הסביר פשניצניקוב לשופט דב פולק. "אני נגד קיום הרשות הציונית ועם זאת אני לא טוען שאני לא ישראלי, הבעיה היא שאת הישראליות במעצר מכניסים בכוח. אני לא צריך את הישראליות בכוח, קחו אותה ותיקחו את תעודת הזהות ורק תשימו אותי בחדר עם אסירים פלסטינים", אמר.

פשניצניקוב שוחרר לבסוף ב-30 במאי, לאחר שהסכים לחתום על ההתחייבות. עם שחרורו הוגש נגדו כתב אישום על כניסה לשטח צבאי סגור.

בינתיים נסע פשניצניקוב לאירופה לכמה חודשים. עם שובו הוא מבטיח להמשיך במאבק על זכותו להתגורר בשטחים. "אמשיך את המאבק לוויתור על אזרחות ישראלית וקבלת אזרחות פלסטינית. הגשתי בקשה רשמית לבקש את אזרחות פלסטינית", הוא אומר.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מגורים בשטחים משה בדילי
  • 12:21
  • 15.06.12

חביבי לא יעבור זמן רב עד שיעשו מימך נקניקיות...

02 זה הזוי-כנראה עוד גוי רוסי שהשתרבב לישראל. פופאי
  • 12:22
  • 15.06.12

לעלות אותו למטוס לרוסיה או סוריה.

03 רעיון גבריאל
  • 12:24
  • 15.06.12

מה דעתכם להחזירו לרוסיה ?
הרי הוא אומר במעשיו שאינו יהודי אז מה הוא עושה כאן ?

04 מעניין.... חיה
  • 12:28
  • 15.06.12

מה כ"כ מסעיר שם בחדר המעצר של גברים פלסטינאים???? ולמה בכלל להתעקש אתו על ת.ז. ואזרחות ישראלית??? פעם חשבתי שצריך מאד להתאמץ בשביל הפריווילגיה הזאת, עכשיו אני מתחילה להבין שישראל מתיחסת לרכישת האזרחות כאל הטלת עונש. נו, ב'מת... שחררו אותו, תנו לו לחיות איפה שטוב לו, מה אתם יודעים על המצוקות שלו? יש אנשים שצריכים "להתעורר" מההזיות שלהם לבד ללא כפייה, לפעמים אחרי חוויה מסעירה קשה או נעימה.

05 ולחשוב שהוא שירת בקבע כמתכנת... קורא הדורות
  • 13:21
  • 15.06.12

איפה היו אנשי בטחון שדה ובטחון מידע? 4 שנים אחד כזה מתכנת בצה"ל? אלוהים ישמור איזה ערב רב

06 שיהיה לו בכיף... דנה
  • 13:38
  • 15.06.12

רק שיזכור, למכור בית ליהודי ברשות הפלסטינית זו עבירה שעונשה מוות.

חיים נעימים שיהיו לו.

07 תחזור לברית המועצות כרמל
  • 13:42
  • 15.06.12

תחזור לברית המועצות שם היו בטוח מעלימים אותך ולא היית צריך לשנות שום אזרחות ולא הייתה לך שום במה. משועמם שכמוך קרא קצת היסטוריה זה לא יזיק לך.

08 בחור הזוי ותמים שאינו מבין את הרקע לסכסוך ומשתף פעולה עם הקמים עלינו. לשמחתנו על כל עולה הזוי יש מליון ציונים  (לת) יהודי וישראלי
  • 13:53
  • 15.06.12

09 הוא כבר לא יוכל לחזור לישראל יותר  (לת) מאיר
  • 13:59
  • 15.06.12

10 שיתנו לו. אבל תמורת ויתור מוחלט על האזרחות הישראלית. ניראה אותו מסתדר. רואה צאן
  • 14:00
  • 15.06.12

שיתנו לו. אבל תמורת ויתור מוחלט על האזרחות הישראלית. ניראה אותו מסתדר.

11 הוא קיבל מענק של עולה חדש כספים וכו.. אין בעיה סע לרוסיה בחזרה ואז לך לגור עם שונאי ישראל פחות אחד לא נורא  (לת) דני דין
  • 14:10
  • 15.06.12

12 לוקה בנפשו שני
  • 14:13
  • 15.06.12

איזה מן יהודי הוא.

13 חלוקה הוגנת של האוכלוסיה, להעביר את כל הלאומנים הפלסטינים היהודים לשם.  (לת) אבי
  • 14:30
  • 15.06.12

14 צדיק בסדום. רוב הישראלים מרוקנים מכל תוכן אנושי. מכורים (במידה מסויימת שלא באשמתם) להנאה ולהשמנה. מיוצגים על ידי איזה מאפיונר אחד, ביבי.  (לת) ק.א.
  • 14:30
  • 15.06.12

15 למה לא לבטל לו את האזרחות אם זאת בקשתו?? בתור ימני אני אפילו חושב שזה עדיף לכולם.  (לת) הגיוני
  • 14:32
  • 15.06.12

16 בחור מוסרי מאין כמוהו אם כי קצת נאיבי , שיהיה בריא והפרסום יצילנו מידי כוחות רעים בישראל  (לת) דן
  • 14:34
  • 15.06.12

17 זכותו. לעזב אותו לדרכו  (לת) פול
  • 14:36
  • 15.06.12

18 מה הבעיה אולג בלוחין
  • 14:39
  • 15.06.12

שיגור איפה שהוא רוצה

19 האיש הנקלה הזה הוא הדוגמא המובהקת לצורך בחוק המתנה מתן אזרחות בנאמנות למדינה. אם הדבר היה תלוי בי הייתי שולל ממנו את אזרחותו ומטיס אותו בחזרה לארץ מוצאו- ואם חשוב לו לקבל אזרחות מהאויב, שיעשה זאת משטחי ברית המועצות. איתי
  • 14:39
  • 15.06.12

לא ברור לי מדוע מדינת ישראל לא שוללת את האזרחות מהחצוף כפוי הטובה הזה ומחזירה אותו במטוס הראשון למדינת המוצא שלו.

20 איש אמיץ מרכז
  • 14:40
  • 15.06.12

חזק ואמץ. יום יבוא ויהיה חופש גם לפלסטין ולפלסטינים וגם ליהודים בישראל. ועד אז - מרשים שיש אנשים שמוכנים לוותר על הפריבילגיות, לשלם את המחירים, לשאת את נס המרד והצדק, ואולי לקרב אותנו צעד קטן נוסף אל היום הזה.

21 אם הוא יהודי אז אני חותך !  (לת) אין מצב
  • 14:46
  • 15.06.12

22 חייל משוחרר דורש להשתחרר מהישראליות ולחיות כפלסטיני kiti
  • 14:49
  • 15.06.12

אנדריי פשניצניקוב - לא יהודי ------- זה דבר ראשון
ו דבר שני ------ לא אחרון ( מאוד חבל)

23 שיחזור למדינה שממנה הוא בא .הוא גם ככה עולה חדש מטג'קיסטן או משהו ...  (לת) .
  • 14:51
  • 15.06.12

24 האומץ הרוסי שהיה דרוש כדי להקים את המדינה דרוש עכשיו כדי להתפרק ממנה.  (לת) Lior Waterman
  • 14:57
  • 15.06.12

25 בקרוב הוא יחשב לצדיק אומות עולם  (לת) אורז בסמטי
  • 14:59
  • 15.06.12

26 מרתק. זהות כבחירה. לא כל הרוסים ליברמן, הא  (לת) סטודנט
  • 15:00
  • 15.06.12

27 חשבתי שע"פ ליברמן שאין אזרחות בלי נאמנות. החייל הוציא את המרצע מן השק, הנאמנות לא קשורה לכלום, בעידן הדיקטטורי הנוכחי זה יותר משהו בסגנון "אתה תהיה אזרח כל עוד אנחנו נכריח אותך להיות אזרח", זה כמובן בלי שום קשר להשקפתך.  (לת) מעורר השראה
  • 15:00
  • 15.06.12

28 HE IS PLANNING TO ESTABLISH MORE JEWISH SETTELMENTS,THAT IT  (לת) nili
  • 15:02
  • 15.06.12

29 לא ידעתי שיש להם מדינה ואפשרות להעניק אזרחות. אם זה נכון למה הם לא מאזרחים  (לת) את כל הפליטים הפלסטינים?
  • 15:07
  • 15.06.12

30 אמיץ ביותר. זה מה שכולנו הצבועים היינו צריכים לעשות מזמן - חיים בהכחשה במדינה פשיסטית  (לת) גיורא
  • 15:08
  • 15.06.12

31 למה לא נותנים לו? שילך. יחסוך מקום בגהה  (לת) רחל
  • 15:09
  • 15.06.12

32 אישיות לא רצויה יציק
  • 15:11
  • 15.06.12

לכנן כאישיות בלתי רצויה ולשלוח אותו בחזרה לרוסיה.

33 לפי הנסיון בעבר הפלשתינים כבר יטפלו בו, כמו שטיפלו בג'וליאנו מר.  (לת) אם אינו טרוריסט שישאר שם
  • 15:13
  • 15.06.12

34 אם הוא לא טרוריסט, שיעשה מה שבא לו ג
  • 15:15
  • 15.06.12

אני לא מבין מה הבעיה לשחרר אותו לגור איפה שהוא רוצה ולשלול לו את האזרחות הישראלית.
לא שאני מזדהה איתו, אבל אנחנו חייבים לאפשר לעצמנו להקיא מתוכנו את אלה שלא רוצים אותנו.
כל עוד הוא לא מחזיק במידע רב ערך מהצבא ואין הוכחה שהוא עלול להזיק למדינה, הוא צריך להיות משוחרר לדעתי.

35 מי צריך אותך ימגעיל  (לת) יהודי מלך
  • 15:20
  • 15.06.12

36 Do Gooder sam
  • 15:20
  • 15.06.12

I will not be surprised that one day you will read that he was murdered by hi Palestinains "Friends"

37 כל הכבוד לאנדרי!!!  (לת) רוני
  • 15:21
  • 15.06.12

38 הבעיה זה שאל חריגים כאלה עושים כותרות. יעקב
  • 15:22
  • 15.06.12

שילך לגור במעדים. למה צריך לעשות כתבה?הארץ אתם ממש מנותקים מהעם,תתעוררו!

39 השתבשה דעתו זה קורה לםפעמים אים רוצה לחיות כפלסטיני אז בבקשה אך זה בכיוון אחד נסי
  • 15:24
  • 15.06.12

מסכן השתבשה דעתו עזרו לו מייד גם משפחתו סובלת

40 אברי גלעד בטח יגיד עליו משיגנע (ועירית לינור - פייגלע) צייטגייסט
  • 15:25
  • 15.06.12

אבל כתגובת נגד לשוביניזם הלאומני\גזעני ששוטף את ישראל אין ספק שיש הרבה צדק בדבריו.

ובטח שיש לו יותר ביצים מלכל המגיבים פה (כולל אותי)

41 גאון.  (לת) סבא וסבתא
  • 15:26
  • 15.06.12

42 אברי גלעד בטח יגיד עליו משיגנע (ועירית לינור - פייגלע) צייטגייסט
  • 15:29
  • 15.06.12

אבל כתגובת נגד לשוביניזם הלאומני\גזעני ששוטף את ישראל אין ספק שיש צדק בדבריו.

וחוץ מזה יש לו יותר ביצים מלכל המגיבים (כולל אותי).

43 בתור צאצא ליהודי עיראק שנמצא ימינה מהליכוד, עם היכרות וקשרי עבודה עם הערבים (אין עם פלסטיני), הם בני אדם טובים ולבטח הרבה יותר טובים מיהודי אירופה - אם הוא בא אליהם באהבה, הוא יקבל מהם הרבה אהבה. כל הכבוד לבחור הצעיר הזה שמוכן ללכת עם האמונה הזו שלו. אורן
  • 15:29
  • 15.06.12

שיהיה לו בהצלחה, שיקים בית ויראה לכולם שיש גם דרך אחרת.

44 אם הוא מבקש , אז למה שלא ישללו לו את ת.ז הישראלית ? שולי
  • 15:35
  • 15.06.12

ויחזירו אותו לרוסיה. כנראה זה המקום הטיבעי שלו.

45 מה מציק פה לכל המגיבים. לבנאדם יש דעות פוליטיות שונות, אז מה? כואב לכם? אנחנו חיים הרי(עדיין) במדינה דמוקרטית פחות או יותר.הוא לא פגע באף אחד. עזבו אותו בשלום.  (לת) ברלה
  • 15:38
  • 15.06.12

46 הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון...  (לת) רמי
  • 15:43
  • 15.06.12

47 אומץ ומוסר מ
  • 15:54
  • 15.06.12

הנה איש שלא מתפשר כמלוא הנימה על המוסר ומוכן
להגשים את מוסריותו גם במחיר כבד

חזק ואמץ

48 יפה מאוד - כן ירבו!  (לת) אבי
  • 15:54
  • 15.06.12

49 שייגץ גוי דסי
  • 15:56
  • 15.06.12

לפי הפנים !!

50 אתה יכול לחזור לרוסיה, ומשם תעשה עליה לגדה, לא דרכנו.  (לת) ק.8
  • 15:56
  • 15.06.12

51 סחטיין! מלצר יהודי ישראלי במסעדה ערבית, מה זה תוכנית ריאליתי תוצרת אלקודס?  (לת) מייק
  • 15:57
  • 15.06.12

52 ברור שקריאת היסטוריה וניתוח של המציאות מביאים למסקנות עגומות לגבי הכיוון שבו הולכת המדינה  (לת) מציאותי
  • 15:58
  • 15.06.12

53 לא מאמין דרוקמן
  • 15:59
  • 15.06.12

מי שהתגייר במערך הגיור בממלכתי כמו הבחורצ'יק הזה בשיטת ח.ל. כמקובל אצלנו מחוייב למדינת ישראל.
ביה"ד שלנו יפקיע את הגיור שלא ויכריז כבטל מבוטל מעיקרו

54 שיגור בשטחים כרצונו ניסים
  • 16:00
  • 15.06.12

המדינה כדרכה פטרנליסטית ומתיחסת אליו כאל תינוק שנשבה. שיפסיקו עם זה כבר. אם הוא רוצה לחיות בשטחים בכיף- שיהנה לא הייתי רוצה להתחלף איתו, אם חוששים מטרור אפשר לשלול ממנו את ת.ז הישראלית ושיחיה כמו כל פלסטינאי. אם יש להם ראיות שהוא עוסק בטרור אז שישב בכלא. מאד פשוט תמיד מדינת ישראל מסבכת הכל ממש כמו עם טלי פחימה, ניפחו את זה סתם. אדם יכול להחליף צד כל עוד לא עוסק בטרור חוץ מפגיעה באגו הלאומי של מקבלי ההחלטות אין כאן שום סיפור.

55 אפשר לעשות לו חילופי אזרחויות עם מסעב חסן יוסוף, הפלסטיני שמאס בשלטון הטרור בפלסטין והיה רוצה ביום מן הימים לגור בישראל.  (לת) ארד
  • 16:01
  • 15.06.12

56 "הצהירה המדינה כי פשניצניקוב הוא חבר בארגון טרור ושואף להשמיד את מדינת ישראל" - יש לי דבר אחד להגיד בנוגע לזה.. ערן
  • 16:02
  • 15.06.12

והוא שמערכת המשפט היא שמצילה אותנו מהטרור והשקרים של מדינת ישראל. אני בכל יום מודה שקו הביצורים הזה עוד מחזיק מעמד כי הוא השפיות היחידה שעוד נותרה כאן. כמה פושעים פוליטיים, בטחונים ופלילים נכנסו על לא עול בכפם לכלא?

57 סהכ נראה כמו נער מורד . מותר לו, הוא גם מאיר כמה דברים מעניינים בדרך על התנהלות המדינה  (לת) בועז
  • 16:06
  • 15.06.12

58 חבלהוא כזה חתיך ולגופו של עיניין אאג
  • 16:07
  • 15.06.12

אני מקווה שהוא קורא עברית ואם לא שאיזה רוסי יסביר לו את המשפט הזה רוך בלה רג'עה.........תלך ואל תחזור .שיתבייש לו אחרי שמימנו אותו והשקיעו בו יורק לצלחת שהאכילה אותו.

59 טיפוסים כמו פשניצניקוב הכי מפחידים אותנו. הם פשוט מאתגרים את כל מה שהאמנו בו  (לת) בחור מבולבל קצת אך אמיץ
  • 16:16
  • 15.06.12

60 או תמהוני או מריח "טיפקס" יותר מפעם ביום. באמת נראה תמהוני  (לת) אבי
  • 16:19
  • 15.06.12

61 ממש גאה בך ותומך תשאר שם Amir
  • 16:20
  • 15.06.12

גם ממליץ לך שאתה חוזר בפעם הבאה תסע למצריים משם תעבור לרשות ותישאר שם ואל תחזור לכאן כלל ועם המשפחה שלך תפגשו במדינה אחרת מבחינתי אל תחזור לכאן כלל אין לנו צורך באזרחים כמוך או שכמותך אין לח בעיה גם להילחם בכם אבל אני מהצד היהודי וישראלי גאה כאחד

62 מה שמטריד באמת זה שהארץ אץ רץ לתת במה לכל חריגות שולית.  (לת) ושהמה שמו יהנה מהחומוס טחינה
  • 16:25
  • 15.06.12

63 כל הכבוד על האומץ.  (לת) יאיר
  • 16:26
  • 15.06.12

64 זה בסדר אחי ,גם כך מאות "משתפים" מעזה ומהגדה, גרים בערי הנגב !! לא תאמינו רחובות שלמים בבאר -שבע !  (לת) נביא הזעם.........
  • 16:27
  • 15.06.12

65 כנראה הרוסים לא יודעים מהי דרך האמצע - או ימין קיצוני או שמאל קיצוני יוסף
  • 16:27
  • 15.06.12

כתבה כזו מעוררת אותי לחשוב מה נסגר עם הרוסים? מדוע אין לעם הזה אנינות מחשבתית (וכללית)?
מדוע הם תמיד חייבים ליפול לקלישאות של קיצוניות וכוחניות, או שאתה מוצא אותם אצל ליברמן וכהנא או שבחד"ש ושמאלה? אך לא ממש במתינות של האמצע.

דוסטוייבסקי מדבר עם התמימות של עמו הרוסי, והייתי מוסיף שזו תמימות שמייצרת גרוטסקיות מחשבתית ומעשית.

66 רוצה לחיות בגדה שיבושם לו ,אך צריך לשלול ממנו את תעודת הזהות והדרכון הישראלי רונן
  • 16:27
  • 15.06.12

אין בעיה האיש יכול לחיות בגדה.
אך יש לשלול ממנו את תעודת הזהות הכחולה והדרכון.
יש להתייחס אליו כאל פלסטיני עם כל ההגבלות אותן חווה פלסטיני.
אין להעביר לו אגורה אחת מהמדינה כולל בריאות .
כך הוא ייהנה להיות "פלסטיני".הוא לא יוכל לבצע פעולות טרור בישראל משום שלא יוכל לצאת משטח A בגדה.

67 למה אסור לו ? ענבר
  • 16:28
  • 15.06.12

הוא אזרח ישראלי שהובא ארצה כקטין בידי הוריו אשר החליטו עבורו. הוא מילא חובתו כלפי המדינה והחברה ושרת שרות מלא בצבא, דבר שכמובן אי אפשר לומר על חלק גדול של יהודים כשרים ואזרחי המדינה העושים ככל העולה על רוחם מבלי לשאת בנטל כלשהו. עכשיו מבקש לוותר על אזרחותו ולבחור את מקום מגוריו - למה אסור לו? הרי אם היה נוסע לארה"ב למשל ומבקש לוותר על אזרחותו מישהו היה מונע זאת ממנו ?

68 חירותו ובחירתו של אדם..היא זכות מולדת !  (לת) נביא הזעם.........
  • 16:29
  • 15.06.12

69 נו מה הבעיה ? לקחת לו את האזרחות ולהפוך אותי פלסטיני ? גיל
  • 16:39
  • 15.06.12

למה זה מעניין רוצה להיות פלסטיני קדימה !

70 עוד לא אבדה תקוותנו אנטי ציונית
  • 16:49
  • 15.06.12

ישר כוח

71 החייל שרוצה לגור בשטחים מוטי צלם
  • 16:49
  • 15.06.12

חחח מענין אים ברוסיה הו יכל לדבר כך פוטין היה יורה בו במקום ילה השאלה אים הו יהודי בכלל ...

72 נראה כמו קוזאק! RR
  • 16:51
  • 15.06.12

אוי חוק השבות, חוק השבות! מוכרים אזרחות ישראלית לפי משקל! מה יהיה הסוף?

73 זכותו לילי
  • 17:02
  • 15.06.12

של אדם לגור איפה שהוא רוצה וזכותו של כל אדם למחות ולומר משהו על מצבנו העגום....והעובדה שזה מעורר טוקבטים של "בוגד" ו"עוכר ישראל" רק מעידה על מצבנו המעורער

  •   ציונית את לא, זה מה שבטוח עידו
    • 17:51
    • 15.06.12

    תגידי, מה הקשר מצבנו המעורער. אומרים לך שהבנאדם סייע לארגון טרור. זה נראה לך מצב מעורער לדרוש מבן-אדם לא לרצוח את בני עמו. אם את חושבת שזה בסדר, תעברי גם את לגדה כדי לעזור לאויבים שלך. כן, הם אויבים. יפי נפש ככל שנהיה, ברגע שיהודי נכנס לכפר ערבי, רוב הסיכויים שהוא ייפגע פיזית, מה שלא נכון לגבי אזרח פלסטיני שייכנס לעיר יהודית.
    ואת יודעת מה, זה ממש לא לגיטימי מה שהוא עושה, והוא בוגד. זאת לא בושה להגיד את זה. אני מתבייש בו. מבחינתי הוא יותר גרוע ממחבל פלסטיני אם הוא באמת יהודי.

    לא צריך לעזור לארגוני טרור ולגור עם פלסטינים כדי לתמוך בשלום. יצא לי במקרה גם לשרת מספר מקומות עוינים, ואני דווקא רואה את הדברים באופן מאד שונה ממנו.
    חשוב לציין שאני אומר את זה גם כאחד שיש לו חבר פלסטיני. לא טוב, אבל חבר.

  •   דעות נחרצות יש לך זה ברור, לקרוא אתה יודע??? לילי
    • 18:43
    • 15.06.12

    ציטוט מהכתבה: "לא מצאתי כי בחומר הראיות יש תמיכה ממשית כי הוא חבר בארגון זה או בארגון אחר, או מקיים פעילות במסגרת ארגון טרור", כתבה השופטת.
    ואני אומרת..... הכיבוש הוא רע, האויב לא חייב להיות אויב ובנאדם יכול לבחור איפה הוא גר, זה לא צריך לאיים עליך. זה מאיים עליך כי אתה יודע שאתה כובש ושאתה הדמות הרעה בסיפור הזה של טובים ורעים, אם יש דבר כזה טובים ורעים. לדעתי אין. הסיפור מורכב והדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות זה לנסות להתקרב "לאויב" שלנו. אני מכבדת את הבחירה שלו.

  •   כן כבוד הקיסרית! אופיר
    • 20:04
    • 15.06.12

    בוודאי! זכותך לגור איפה שאת רוצה הנה בבבקשה אזרחות אמריקאית! מה עוד? אירופאית? בבקשה הנה את צרפתיה! והדברים נאמרים כהלצה כמובן למקרה שלא הבנת יש חוקים וזכותו של אדם לגור איפה שהוא רוצה בתוך התחום המותר לו בחוק מה ששולל את שטח A יקירתי. אבל למה להתעסק בעובדות? כל הכיף בטוקבקים זה הדיסאינפורמציה.

  •   איפה בדיוק קראת שהשופטת השתכנעה שהוא חבר בארגון טרור? אהבתי את "יש לי חבר פלסטיני", מזכיר את האמרה האנטישמית "יש לי כמה חברים יהודים".  (לת) אכלולי מחקולי
    • 09:43
    • 16.06.12

74 לא שמעתי על מדינה שמכריחה אנשים להיות אזרחים שלה  (לת) הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון
  • 17:03
  • 15.06.12

75 שיוותר על אזרחותו ושיעוף לנו מהעיניים מהר כולל מניעת כניסתו למדינת ישראל.  (לת) פשוט
  • 17:05
  • 15.06.12

76 לקחת ממנו את האזרחות, ולא לאפשר לו לקבל שוב לעולם מלח הארץ
  • 17:05
  • 15.06.12

רק חבל שנתנו למישהו כזה לשרת בצבא.

77 עוף מוזר למדי ואני תוהה מי מממן אותו ואת נסיעתו ושהייתו באירופה. סמי מפ"ת
  • 17:13
  • 15.06.12

במדינת ישראל הרחומה-הוא לא יידרש להשיב את כספי קליטת העלייה.וכדאי גם לבדוק שלא ביצע מירמה כלשהי בתחומים אחרים -לכאורה.

78 א שייגעץ !!! א שיכער !!! א גוי !!!  (לת) יינקעלע
  • 17:29
  • 15.06.12

79 חוזה מדינת האזרחים מזה חשוב
  • 17:33
  • 15.06.12

אך מדינת היהודים אינה מרשה לו להתנבא ביהודה.

80 לתת לכל אחד את רצונו האזרחי.  (לת) אלי בובליל ר"ג
  • 17:33
  • 15.06.12

81 חבל שאין עוד אמיצים כמוהו d.
  • 17:37
  • 15.06.12

זה מתמיה אבל לפעמים מוצאים בסדום רק צדיק אחד' כלומר בדרך כלל. כנראה שזו דרך הטבע.
רוב רובם של הישראלים = נמושות

82 ישראל עודדה חצי מיליון ישראלים לגור בשטחים. אבל מונעת מהיחיד שבא באופן שיוויוני. אפרטהייד כבר אמרנו?  (לת) אפרטהייד, נאמר שוב
  • 17:43
  • 15.06.12

83 למה מדינתישאל לא מאפשרת לו לחיות כרצונו? על סמך איזה חוק בדיוק? שי
  • 17:52
  • 15.06.12

זה סיפור הזוי לחלוטין. מכריחים מישהו להיות אזרח ישראלי???? הוא לא רוצה. מה , בכוח? מה עניינה של המדינה איפה הוא מתגורר? הוא אדם בוגר, ואם יפגע - זה עניין שלו ולא של המדינה. יש המון פלשתינאים שישמחו לקבל את האזרחות שלו.

84 לאפשר להם לגור אם הפלשתינאים ואף לעודד! כל השמאל ההזוי הקיצוני והאנטי ישראלי לכו אחרי פשניצניקוב...אנחנו נשאר כאן - לכו לדרכם בשלום!  (לת) שפכטל
  • 17:56
  • 15.06.12

85 תנו לו לחיות שם, לשלול את האזרחות שלו ואז נראה כמה ימים הוא ישרוד שם.  (לת) יוסי
  • 18:00
  • 15.06.12

86 חמוד...  (לת) רינה
  • 18:16
  • 15.06.12

87 הבחור אמיץ וישר עם מצפונו. שיגור היכן שהוא רוצה.  (לת) מי ידע נפש אדם?
  • 18:16
  • 15.06.12

88 פאנק רוסי במיטבו!  (לת) ניר
  • 18:17
  • 15.06.12

89 פשוט בדיחה!! לכל אחד מותר לגור תחת שלטון פלשתינאי - למתנחלים זה אפילו חובה!  (לת) אייל
  • 18:20
  • 15.06.12

90 חייל משוחרר דורש להשתחרר מהישראליות ולחיות כפלסטיני גק ברגיל
  • 18:38
  • 15.06.12

לי זה היה ברור שבאיזה יום מהיימים יצא איזה "תפוח רקוב" בתיקווה שאין יותר כמוהו.

91 לא מבינה מה הבעיה אם הבחור רוצה לחיות בשטחים תנו לו-הוא בוגר ואחראי למעשיו ואינו מבצע כל פשע  (לת) אזרחית מצויה
  • 18:39
  • 15.06.12

92 בעוד כמה שנים, כשמפלגות הבוגדים של השמאל יוצאו מחוץ לחוק (והכי דחוף יחימוביץ הקומוניסטית!) אז אנשים כמוהו ישבו במעצר מנהלי כל החיים שלם. אפילו מעצר מנהלי זה בזבוז כספים, אם היה סיכוי שזה יקרה הייתי תומך בעונש מוות לבוגדים במדינה ואוהבי ערבים  (לת) אלעזר
  • 18:43
  • 15.06.12

93 מה הבעיה לשלול לו את האזרחות לגרש לשטחים?  (לת) אורי
  • 18:48
  • 15.06.12

94 גם אני רוצה לעשות צעד כזה..בחור אמיץ זה..זו מדינה אוכלת יושביה  (לת) אלון
  • 18:51
  • 15.06.12

95 לא מבין מה הבעיה ? קחו לו את האזרחות לצמיתות ותגרשו אותו לאן שירצה. יאיר
  • 18:51
  • 15.06.12

בנוסף תבהירו לו שלא יהיה משא ומתן לחילוצו מהשטחים

96 ואת אף אחד לא מטריד שהמטורלל הזה שירת בקבע? אחת מסדום
  • 18:55
  • 15.06.12

ויתרה מכך גר אחר כך בשטחים?

97 כל הכבוד לך אנדריי! הלאה הציונות
  • 19:00
  • 15.06.12

מחזק את ידייך, כל אלה החושבים כי אתה לוקה בנפשך ומתייגים אותך לתוך קטגוריות של "אי שפיות", הם הם שעדיין חיים בבועה ושבויים עמוק בקונספציה הציונית המאוסה והשגויה של "מדינת יהודים" כמנגנון מוסרי ,כאשר במהותו הבסיסית הוא שווה ערך ל"מדינת הארים" או "מדינת הלבנים".
הלאה הציונות הגזענית , הלאה הפשיזם , הלאה הערכים האנטי דמוקרטיים והבדלניים!

98 אני לא הומו אבל הוא חתיך  (לת) אבי
  • 19:05
  • 15.06.12

99 מאיפה יש לו כסף? טיסות לאירופה, תספורת, בגדים אופנתיים? מעבודות בניין ומלצרות? אבל, באמת, ישראל אחראית רק לקבוע מי יקבל אזרחות ישראלית, שייקח איתו כמה פליטים סודנים ויסדר להם עבודה  (לת) תמוה
  • 19:17
  • 15.06.12

100 לאנסטסיה מיכאלי או אברי גילעד אין אפילו שבריר של האיכות, המקוריות והאומץ שיש לילד הזה. הישראלים כל כך דפוקים וכל כך מקובעים, זה רק מעיד כמה ליקוי המאורות כאן הוא טוטאלי וכמה יש כאן אפס מוחלט של ביטחון עצמי וביטחון בדרך  (לת) ישראל שברה ימינה חזק ושככה ללחוץ על הברקס. למזלי ירדתי מהרכב הזה בזמן
  • 19:21
  • 15.06.12

101 בכול מיקרה נוני פעמוני
  • 19:22
  • 15.06.12

הוא לא יהודי אז מה זה חשוב בכלל

102 מדובר בעבירה על החוק ולא במתנת יום הולדת ולכן הכוונה איננה העיקר. מבקר הארץ
  • 19:28
  • 15.06.12

פלישה לשטח A לצערנו היא עבירה על החוק (הישראלי וגם הפלשתינאי). עבירה שחוזרת ונשנית ויש בה כוונה תחילה העונש עליה חמור מעבירה בשוגג או עבירה חד-פעמית ומשום כך יש להטיל על מר פשניצניקוב את הסנקציות המתאימות; מה גם שבמעשיו הוא מהווה מטרד לשני הצדדים, תהיה כוונתו אשר תהיה.

103 מרגש! פיוס אמיתי יתאפשר רק כשהיהודים יהיו מוכנים לוותר על הפריווילגיות שלהם. וטוב שעה אחת קודם.  (לת) אסף
  • 19:41
  • 15.06.12

104 הבחור חושף את הדיקטטורה הדמוקרטית בישראל. רוצה לגור בשטחים? חייב להיות מחבל..מותר לו גם להזדכות מהלאום שלנו. הוא לא מביא מי-יודע-מה כבוד!  (לת) כדי לזעזע חייבים ללכת עד הקצה. כל הכבוד לך אנדריי!
  • 19:44
  • 15.06.12

105 כל הכבוד! בני
  • 19:44
  • 15.06.12

ישר כוח, אדם אמיץ.

106 הוא בסך הכל לא רצה לעשות מילואים.  (לת) כשדג
  • 19:59
  • 15.06.12

107 כל עוד אינו פוגע באחרים יבושם לו שיותר לו לוותר על תעודת הזהות הישראלית  (לת) אבי
  • 20:02
  • 15.06.12

108 אנריי במידה ואתה קורא את המשוב אני גאה באדם כמוך בשם כל בני-האדם החירותיים עלי קוסמוס.לו כל אוכ' העלייה הותיקה והחדשה מברית המועצות הייתה מתפכחת ,הרי שהשלום היה מנת חלקו של האזרח הפשוט,והרקב המושחת הביביריסטי-יודוניצי-סיקריי,זה הגורם לשמדי עם כרוניים בגין קנאות אלימה, היה שוקע למצולות תהומות הנשייה והרווחה ,ובעלם האיוולת והשטנה המכבית השקרית,ישובו זכויות הבעלות של האזרח -כל אדם ואזרח בטריטוריה הזו-על משאבי הטבע ואוצרותיו היו אל תושבי המקום,אזרחיו וילדי המקום שיושבו להם זכויותיהם ומדינתם לצד מדינה זו או כמדינה אחת משותפת ואזרחית..מי ייתן וירבו כמותך יפי הבלורית והתואר וההכרה הערה, להיות דוגמא במוחם ,בגופם ובנשמתם למודל החיים המשותפים,מודל השואב מיוזמה ואחריות פרטית ומניע את התהליך רק מנקודת מבט אישית בלי להטיח אשמה נצחית, עויינות שווא ואטימות ללא הכרה. אבריי
  • 20:15
  • 15.06.12

יישר כוח היהודי האמיתי.

109 אנחנו לא רוצים לשים אשכנזים בשטחים, זה יבלבל את הצופה הישראלי כשצה"ל יהרוג בטעות אשכנזי ולא ערבי בוכה מהמציאות
  • 20:17
  • 15.06.12

שהערבים ישארו עם, ערבים, והשחורים יחזרו למדינה שלהם, ושיפרידו בתי ספר של דתיים, ושהמזרחים יתלוננו שמקפחים אותם, גזענות נולדה אל תוך העולם בשביל להקל על השלטון להפריד ולמשול! תפסיקו לפחד אחד מהשני ותתעוררו!!

110 אפרטייד זה אפרטייד נהיליסט
  • 20:18
  • 15.06.12

היה צריך ללכת לשטחים כפונדמנטליסט מטעם כהנה צדק או סתם כבריון במדי צבא זה היה מביא לעמו שלום וביטחון ובית בטוח לעם היהודי אבל במקום זאת בחר ללכת כאחד האדם ההזוי,בחר להיות חבר שלהם וראו מה קרה לא שחטו אותו הברברים,איזה מטומטמים אתם עם ישראל.

111 מה רוצים ממנו? ישראלי משוחרר
  • 20:24
  • 15.06.12

שיתנו לו את מבוקשו וניפטר מעולו של זה...מכיוון שצבא הכיבוש הרצחני נתן לו מקצוע מועיל לאזרחות, מתכנת, הוא גם יוכל בודאי למצוא ברשות עבודה ובטוח גם כלה. דרך צלחה וישמרו אלהים...רחוק, רחוק מאיתנו.

112 שהבחור הזה יעשה מה שבא לו רק קודם כל שילמד קצת את ההיסטוריה של האזור פה והיא האזרח הקטן
  • 20:28
  • 15.06.12

השם “פלסטינה” הוא שם אנגלי-לטיני המבוסס על שם העם הקדום “פלישתים” שפירושו בעברית “פולשים”. הפלישתים הגיעו לארץ מאיי הים התיכון ליד יון לפני כ-4000 שנה. עם זה נכחד כולו לפני יותר מ-2000 שנה ואין לו שום קשר לערבים. בתחילת המאה ה-17התושבים שהיו פה רובם יהודים ונוצרים ורק קומץ בדואים.
הערבים שפה המיחסים לעצמם את השם פלסטין הם מהגרים בעיקר מירדן שבאו לעבוד פה בתקופה העותומנית ואחר כך בתקופת הבריטים פה.
מעולם לא היתה מדינת "פלסטין" ולא ממשלה "פלסטינית" בארץ ישראל. עם ישראל גר בארץ ישראל מזה אלפי שנים וכל ההיסטוריה שלו בארץ ישראל. יש פה ניסיון לנשל שוב את היהודים ולשלחם לגלות.

שילמד את העובדות ועל סמך העובדות יקבל החלטות.

  •   הזוי... אביזו
    • 22:34
    • 15.06.12

    היסטוריה הזויה.
    בתחילת המאה ה17 אמנם לא היו הרבה אנשים בארץ אבל היה רוב ערבי מוסלמי מוצק ודווקא ירדן היתה מדוללת אוכלוסין.

    הקהילה היהודית כללה 4 חדרים תת קרקעיים (המכונים בתיהכ"נ הספרדים) בירושלים.
    בחברון יש אגדה מאותה תקופה על אליהו הנביא שהופיע להשלים מניין (כלומר היו פחות מ10 יהודים בעיר).
    הישוב היהודי בטבריה ננטש באותו זמן וגם הקהילה היהודית בצפת היתה בסדר גודל של מגדל דירות בנתניה.
    אההה - ובפקיעין שפרעם וכפר יאסיף היו ביחד איזה 200 יהודים.
    ועוד 200 שומרונים בשכם ויש עדות שהיה בחור יהודי בשם נתן שגר בעזה.
    מנגד יש רישומים צולבים על כמה מאות כפרים ועיירות ערבים מוסלמים ובהם כמה מאות אלפי תושבים.

  •   לימיני יש רק יד כרותה ושתי אונות לוקות העובדה שחיו כאן קרוב לשש מאות אלף ערבים בתקופה הנדונה לא מטרידה את השקר היודוניצי של החיזבוללה היודיניצי האימפוטנטי. ימיני
    • 04:07
    • 16.06.12

    ;תן לו לשבת ולאונן בחיידער לקבל את הקצבה על חשבון הפטור מהצבא ולשרוף מטעים וכרמים והוא כבר יכבוש באלימות הממשל לצידו עוד גבעה,הר וכיכר שבקושאן פלשתינאי.
    סרטן ימני ממאיר עם גרורות מפושטות לא מבין שהשם אינו מהות ואין לו גוף ,המהות היא בני אדם ,ארבעה מיליון מהם שגם חרי אף האלוקים המשוגע האובדני לא יעצור אותם מלעלות עליו בבוא העת המתאים.
    לו חכם בתורה היה לא היה משכים להורגו אלא מראה לו סבר פניו היפות (כרגע כיעור שטני) מכניסו תחת גפנו פורש לו שטיח אדום ומברכו ברכת הגר .
    או אז כהגר ורות היה הופך גוי יהודי גדול ומשכין שלום לכל צאצאי אברום מישמעאל בכורו אהובו היחיד והמגורש עד התחמן המניפולטיבי שלא השתנה עד לעצם רגע זה יצחוק.

  •   התגובה של אביזו היא שקר מתחילתה ועד סופה. היהודים היו האוכלוסיה הגדולה ביותר (גם אם לא אוכלוסיית הרוב) לאורך כל ההיסטוריה של הארץ, עד הפלישה הערבית הגדולה בתחילת המאה ה-20
    • 09:40
    • 16.06.12

    :
    "החברה הפלסטינית בנויה על-פי מפתח חמולתי. מוצא החמולות ניתן לבירור על-פי שמותיהן: "אל-מצרי ממצרים. אל-הינדי מהודו. אל-מע'רבּי מאלג'יר. אל-עג'מי מאירן. אל-תורכי מתורכיה. אל-הווארי מחבל הווארה בצפון סודאן, עכשיו בנצרת. אל-עראקי מעיראק (התיישבו בטירה וטייבה). אבו-כשכ ממצרים (בשרון). חוראני מהר חורן - הר הדרוזים מדרום לדמשק (במישור החוף). בושנאק מבוסניה (קיסריה). מצארווה ממצרים.חבש מאתיופיה (לוד). ברנאווי מבורנו בניגריה (ירושלים). תורכמאן מקווקז. מספר החמולות הזרות אשר שמן אינו מצביע על מוצאן, רב לאין שיעור". מובן שלא כל האוכלוסייה הערבית הארץ-ישראלית מורכבת ממהגרים, אך "איוולת היא להתעלם משתי עובדות יסוד: האחת - כי משלהי המאה ה- 19 ועד לתום המנדט הבריטי, נהרה אוכלוסייה גדולה של מהגרים ערבים לעֶברהּ של הארץ, והאחרת - כי פרק הזמן המינימלי של ותק בארץ, הנדרש על-ידי אונר"א על-מנת להגדיר אדם כפליט פלסטיני לכל חייו, הגדרה המאפשרת לו ולצאצאיו לתבוע את 'זכות השיבה', עומד על שנתיים לפני 1948..."( מקור ראשון 17.8.01)]

113 "וממקם את עצמו קרוב לעמדותיה של החזית העממית לשחרור פלסטין" - כמוהו כמשפחתם המצחינה של רוצחי משפחת פוגל, כל הכפר שלהם, ולפחות (לכאורה) כותבת אחת בעיתון הזה... מודרניסט
  • 20:30
  • 15.06.12

"וממקם את עצמו קרוב לעמדותיה של החזית העממית לשחרור פלסטין" - כמוהו כמשפחתם המצחינה של רוצחי משפחת פוגל, כל הכפר שלהם, ולפחות (לכאורה) כותבת אחת בעיתון הזה...

114 "וממקם את עצמו קרוב לעמדותיה של החזית העממית לשחרור פלסטין" - כמוהו כמשפחתם המצחינה של רוצחי משפחת פוגל, כל הכפר שלהם, ולפחות (לכאורה) כותבת אחת בעיתון הזה... מודרניסט .
  • 20:30
  • 15.06.12

"וממקם את עצמו קרוב לעמדותיה של החזית העממית לשחרור פלסטין" - כמוהו כמשפחתם המצחינה של רוצחי משפחת פוגל, כל הכפר שלהם, ולפחות (לכאורה) כותבת אחת בעיתון הזה...

115 שוב כותרת מטעה בעיתון הארץ ליאור
  • 20:30
  • 15.06.12

מה הקשר לעובדה שהוא חייל משוחרר? אפילו עם שנה וחצי קבע (כג'ובניק בל נשכח, גם אם הוא "עשה תפקידי שמירה בשטחים...") הוא השתחרר לפחות לפני שנה וחצי-שנתיים.
מזל שלא קראו לו "פעיל שמאל"...
מדובר בבחור אנטי ציוני, וזה הכל. אני מתאר לעצמי שבאירופה הוא חי נהדר על חשבון ארגונים אנטי ישראלים (שמקבלים מימון ממדינות ערב) להם הוא מסביר כמה ישראל רעה. אולי כדאי שיקרא את הכתבה על הרוצחים של משפחת פוגל על מנת לראות עם מי הוא רוצה לקשור את עתידו

116 אנדריי , למה בחרת בדהיישה ? בסוריה יותר טוב , לך לחומס, שם זו שוויצריה !!! יאיר
  • 20:43
  • 15.06.12

ישראל היא מדינת "אפרטהייד " ואתה רוצה להילחם למען "זכויות בני אדם", אז לך לסוריה , שם הכי טוב. שם שומרים על זכויות אדם, שם אין אפרטהייד בין שיעים וסונים. שם לא רוצחים מאות בני-אדם כל יום ויום. לך לשם. תרגיש שם את האושר העולמי. שם אין שמד-עם, שם יש רק חופש אין סופי. לך לסוריה הכי טוב. אנחנו רעים, השלטון הסורי הוא טוב.

117 כל הכבוד אנדריי! את מקור השראה
  • 20:46
  • 15.06.12

המעשה שלך אמיץ ונכון מוסרית

118 עוד תעלול של הק.ג.ב. בתמיכת העתון לאנשים חושבים.  (לת) ייבריי
  • 20:49
  • 15.06.12

119 ואיפה הבעיה תומר
  • 21:04
  • 15.06.12

שמישהו רוצה להשתחרר מאזרחותו הישראלית ולהיות אזרח בלגיה גם כולאים אותו וחוקרים אתו ? זו הבחירה שלו, והוא ישלם את המחיר במידה ואיזה פנאט יחליט שהוא לא רצוי.

120 כל הכבוד. בחור אמיץ ומרשים  (לת) אחת העם
  • 21:17
  • 15.06.12

121 מה הבעיה שייתנו לו את מה שהוא מבקש רק שיתנו זאת במעבר לגור בעזה ולא בשטחים  (לת) היינה
  • 21:24
  • 15.06.12

122 תגובה לכתבה יהודי מפלסטין
  • 21:27
  • 15.06.12

עת הזמיר הגיע...ניצנים של תקוה.מתי יבינו שאין דבר כזה 'עם ישראלי' אלא:יהודי

123 כל הכבוד גלותי
  • 21:28
  • 15.06.12

אני גם רוצה לבטל את האזרחות הישראלית-ציונית שלי

124 מגיבים: דרך הגלות
  • 21:30
  • 15.06.12

נו שוין.להתחיל לקפל את המדינה ולחזור לגלות אין דרך אחרת לקרב את הגאולה

125 This young man has made his choice,take his Israeli passport and dont ever let him back in Israel again Old Soldie
  • 21:32
  • 15.06.12

HAZOI....................................

126 מרום גילי ונסיוני אומר כי "יש הרבה דגים בים" ולא כולם שוחים בקבוצה אלא כבודדים .תמיד היו ותמיד יהיו  (לת) שרון
  • 21:36
  • 15.06.12

127 קצת התבלבלת, חבוב. הפלסטינים זה אנחנו - יהודים תושבי הטריטוריה שאומות העולם ייעדו למדינתנו לפי חוק, כבר בשנת 1920: פלשתינה ארץ ישראל.  (לת) יערה, תל אביב
  • 21:47
  • 15.06.12

128 ברשות הפלסטינית זה לא חוקי למכור בתים {וכל דבר אחר} ליהודים והעונש על מסחר עם יהודים הוא מוות בנוסף לכך אבו-מאזן הצהיר מספר פעמים שפלסטין תהיה "נקייה מיהודים"... כל המאמר הזה שטויות דוד
  • 21:52
  • 15.06.12

מי ידע תעמולה ב"הארץ"????

129 הוא לא יותר גרוע מהמנצח,ופסנתרן דניאל בירנבוים.רצונו של אדם,כבודו.  (לת) אלכסנדר
  • 22:12
  • 15.06.12

130 יהודי רוסי? ערן
  • 22:19
  • 15.06.12

באמת חבל על כל מה שקיבל בעלייתו לארץ מחבל העמים...
אבל הוא תמיד יכול לחזור לשם אם לא הצליח להיות פלסטיני
כנראה ששם באמת מקומו.

131 שיביא ת.ז אביגדור לברמן
  • 22:20
  • 15.06.12

שיביא את הת.ז ויילך תודה ושלום

132 JESUS CHRIST WAS THE FIRST PALESTINIAN MARTYR JOSEPH
  • 22:21
  • 15.06.12

GIVE ME A COIN

133 נו שוין אביזו
  • 22:21
  • 15.06.12

עשרות אלפי ערבים ישראלים מתגוררים בשטחים... ועשרות אלפי תושבי שטחים קיבלו אזרחות ישראלית.

אפילו אחותו של ראש ממשלת חמאס גרה ברהט...
ואם נבדוק טוב נגלה שלהנייה קרובי משפחה בדואים המשרתים בצה"ל

134 כל היפות בישראל באו מרוסיה ים תיכוני
  • 22:30
  • 15.06.12

ועכשיו הזמן לבלקן אותם
ולהפוך להיות בוסניה שניה
(רק לא במהדורה איסלמית)
ואת הטרוריסטיים האשכנזים הנאצים צריך להשליך לפח יחד עם הגפילטע פיש המסריח שלהם

135 המערב חוי בלאד בוריס
  • 22:35
  • 15.06.12

יחי המזרח!

136 FROM BOSNIA ANNA
  • 22:38
  • 15.06.12

WE NEED TO DESTROY WESTERN CULTURE

137 צריכים לקנות דירות מסובסדות בהתנחלויות הוא אדם אמיץ
  • 22:54
  • 15.06.12

ולהניף את דגל פלסטין מעליהן.

שביבי יקנה גם לנו השמאלנים דירות, אפילו אם לא בשטחי מדינת ישראל המגעילה, מה אכפת לי לחיות בפלסטין הנפלאה ועל חשבון המדינה הישראלית יימח שמה וזיכרה.

138 ניאו נאצי במסווה של טרוריסט.  (לת) שולה
  • 23:12
  • 15.06.12

139 דלביוב  (לת) דור
  • 23:28
  • 15.06.12

140 הוא צודק מנשה
  • 23:41
  • 15.06.12

צריך לאפשר לבחור להיות עם אסירים ערבים .ושני הצדדים הרויחו הבחור קיבל מה שביקש והאסירים הערבים קיבלו צעצוע לתאם .

141 כן ירבו Bingo
  • 23:47
  • 15.06.12

כמה שיותר יותר טוב , הגירה מרצון ועדיף שתיקח אתך את כל ״לוחמות הזכויות הצפונבונבוניות מהאקדמיה .
שיהנו מפירות החברה הדמוקרטית הנאורה שסוקלת הומיים ועוטפת נשיים בבדים שחורים .

142 השמאל איבד את הצפון. עצוב, באמת שעצוב לי.  (לת) מני
  • 00:01
  • 16.06.12

143 תומכים בך גיל
  • 00:15
  • 16.06.12

נבוא לבקר! :)

144 מבין אותו חוכמולוג
  • 00:22
  • 16.06.12

ואני מכיר אחד שגם התהפך..הפך לצמחוני ורוצה לגור עכשיו ברפת..

145 ישראל = הוטל קליפורניה. קל ליכנס אבל לעולם לא ניתן לצאת....  (לת) עמר
  • 00:23
  • 16.06.12

146 ומה עם החמאסניק מסעב חסן יוסף שעבר לצד שלנו? דיפני
  • 00:29
  • 16.06.12

לכל אחד יש חרות לבחור את זהותו. סאחתן לאנדריי!

147 חזר לאירופה ורוצה לותר על אזרחותו. אין בעייה. חושב אחרת
  • 00:36
  • 16.06.12

יוכל לחזור למזרח אירופה, מולדתו.

148 אתם לא מסוגלים להבין אדם שפועל על פי מצפונו? מה איבדתם, את המצפון או את השכל או את שניהם?  (לת) דוידוב
  • 00:38
  • 16.06.12

149 הוא רוצה לגור שם? אהלן וסהלן, מה שכן, אם הוא שירת בתור תוכניתן, כנראה היתה לו חשיפה למידע מסווג  (לת) אלי
  • 01:25
  • 16.06.12

150 אז מה ? מנסים להחזיר אותו בכוח לישראליות ? הבן אדם לא רוצה.זכותו. איתן הבת-ימי
  • 01:38
  • 16.06.12

הוא אדיוט. אדיוטים יש גם באח הגדול.

151 פציפיזם סאל
  • 01:46
  • 16.06.12

כל העניין הזה של הפציפיזם זה נראה לי קצת לא מוגדר, כי ברגע שאדם רואה עם שמונע מדת שמסיתה להרג יהודים וכל עם אחר, ולמרות זאת הוא מעדיף להשתמט ולא להגן על החלשים שסובלים את המכות וההרג מההתאבדות של כל השהידים של האיסלם אז זה אומר שאין בשלום שלו דבר כי ברגע שנפסיק להיות אכפתיים ולא נגן על האזרחים מהטרור שנובע מדתם אז אנו נאבד את השפיות והאכפתיות, כי הבעיה העקרית היא הדתות שמניעות ומסיתות להרג כל מי שלא חושב כמוהם. וגם ביהדות יש כזה דבר " שפוך חמתך על הגויים וגם אצל הנוצרים ( האינקוויזיציה,) אז ברגע שכל העמים יוקיעו מעצמם את הדתות אז יהיה שלום , מה לא כך?

152 אני בז למשתמטים נהנתנים תורג'מן, אושרי כהן , איתי טיראן - ומצדיע לאנדרי  (לת) אובייקטיבי
  • 02:09
  • 16.06.12

153 אני בעד, תעיפו אותו לשטחים ולא להחזיר לו ת.ז לעולם. שיהיה לו בהצלחה!  (לת) אבי
  • 02:56
  • 16.06.12

154 אם יהיו מיליון "אנדריים" אזי הרשות הפלסטינית תהיה בבעיה דמוגרפית. מזימה ציונית שפלה איך להכניס מתנחלים יהודים לשטחי הרשות בדלת האחורית.  (לת) המזרחי הבועל
  • 03:09
  • 16.06.12

155 אזרחות ישראלית זאב שחורי
  • 04:01
  • 16.06.12

שישוחרר מהישראליות שלו זה חיסכון גדול למדינת ישראל.

156 רוב יהודי העולם לא רוצים בכלל לחיות בישראל רוי
  • 04:05
  • 16.06.12

ואנחנו הרי העם הנבחר והחכם ביותר, לא?

157 מדוע לא נענים לבקשתו? שישללו ממנו את האזרחות הישראלית ושהפלסטינאצים יתנו לו אזרחות. למה לא? בשביל מה להחזיק עוד בוגד אצלנו?  (לת) מעריצי גברת פחימה
  • 04:08
  • 16.06.12

158 חייל משוחרר דורש להשתחרר מהישראליות ולחיות כפלסטיני הסינית
  • 05:43
  • 16.06.12

תניחו לבחור לחיות את חייו. איפה הדמוקרטיה. הוא מעוניין להתגורר בשטים הכבושים - זוהי זכותו האלמנטרית עלי אדמות!!

159 כדאי להעבירו לנבלוס מור ויין
  • 07:31
  • 16.06.12

שם כבר יטפלו בו יופי.....
זוהיא כתבה נהדרת לחודש הגאוה...

160 מעורר הערכה. מצפוני ואמיץ.  (לת) טל
  • 07:32
  • 16.06.12

161 למה לא שי
  • 07:40
  • 16.06.12

תתנו לו למי זה מפריע מי שרוצה שילך יותר מקום בשבילי

162 אין בעיה תשללו לו את האזרחות ושילך לחיות איפה שבא לו! אלכס
  • 08:07
  • 16.06.12

כאזרח ישראלי מחויבים להגן עליו ברגע שלא יהיה אזרח ישראלי שילך לחפש...

163 פז'לסטה, מעניין תוך כמה זמן יבין ההדיוט את המציאות האכזרית וירוץ על ארבע לגבול ישראל.  (לת) נטע
  • 08:09
  • 16.06.12

164 אנדריי פשניצניקוב יהודי? דימה
  • 08:11
  • 16.06.12

כשהם ברוחים מהעוני והרעב ממדינות חבר העמים הם ''יהודים'' אני בטוח שהוא לא יהודי ואין לו שום קשר ליהדות הוא ניצל כמו רבים אחרים את הטימטום של הסוכנות לעלות כמה שיותר מהגרים[כנראה השליחים של הסוכנות שם עובדים על מיכסות כי אחרת יפטרו אותם]השיטה היא הילד נשלח ראשון מתגייס לצה'ל ואז הרחמנים מאשרים גם להורים לעלות וכמהו יש במדינה אלפים אני היתי מבטל לו את האזרחות רק אחרי ישיבה בכלא ומחזרים אותו הביתה לאמא רוסיה [דימה יהודי רוסי]

  •   תיקון לאוניד
    • 12:15
    • 16.06.12

    יש כאן כאלה לא אלפים, אלא מאות אלפים. הנני עליתי ארצה לפני 35 שנה, ולו הייתי יכול לדעת שיהיו כאן כ"כ הרבה גוים (החבריינו) הייתי מהגר לארה"ב. לצערי אבו מזן צודק שישראל היום לא מדינה יהודית.

165 תבוטל זרחותו ויאסר עליו להגיע לארץ סתם אזרח זקן
  • 08:18
  • 16.06.12

רצונו של אדם - רק הוא יודע.
אחן להכריחו לקבל האזרחות שלנו.
את הוצאות העלאתו לארץ "שילם" בשרותו.
תבוטל אזרחותו ויאסר עליו להגיע לתחומי המדינה - גם המורחבת ויש אפשרות בעידן המודרני לעקוב אחרי תנועותיו.
אין צורך בכאלה ש"יובאו" יש לנו מספיק משלנו והלואי ויצטרפו אליו.
דמוקרטיה - כן . בגידה באזרחות - לא.

166 למה להחזיק אותו בכוח ?? שישחררו אותו מהישראליות הארי
  • 08:39
  • 16.06.12

זכותו המלאה

167 חבל, דווקא בחור יפה. חבל שנעשה אנטישמי. כנראה נקמה ממשהו שקרה לו.  (לת) סתם בחורה
  • 08:49
  • 16.06.12

168 פתטי נוע
  • 09:08
  • 16.06.12

הבחור תמים וטיפש . הוא עוד יהיה מתנחל חכו ותראו עוד תהיה כתבה על זה בשבעה ימים .

169 לשלול את אזרחותו ולהחזירו לרוסיה יונתן
  • 09:28
  • 16.06.12

מרוסיה שיסע לאן שהוא רוצה.

170 כל הכבוד למוסר הגבוה שלך ,אתה איש מרשים  (לת) דינו
  • 09:47
  • 16.06.12

171 מדינה פשיסטית מחליטה שכל שוחר שלום הוא "טרוריסט" רוז
  • 09:54
  • 16.06.12

איש אמיץ שמחפש את דרכו. יהיו מניעו ומצפונו המדריך שלו. אם ישראל היא אכן דמוקרטית כפי שהיא מכריזה על עצמה אז מה הבעיה?

172 מה הבעיה, שיעבור לדהיישה, למי זה מפריע.  (לת) יובל
  • 10:05
  • 16.06.12

173 מדינת ישראל אחראית עליו, וזה לא צחוק בכלל מומחית למשפט בין-לאומי
  • 10:28
  • 16.06.12

הבחור הינו אזרח ישראלי. באם אין לו אזרחות ממדינה אחרת, לא ניתן לו לוותר על האזרחות הישראלית בהתאם לחוקים הבין-לאומיים.
בהיותו ישראלי, מדינת ישראל אחראית על מעשיו ועל גורלו כשהוא מסתנן לרשות הפלסטינת.
ובאם ייחטף שם בהיותו מרגל לדעת הפלסטינים, חיילי צה"ל יידרשו לשחררו ולסכן בכך את חייהם. ואולי יהיו גם חילופי אסירים, והוא שווה יותר מגלעד שליט כי הוא מעורר חשד ברשות הפלסטינית.

174 לא ברור לי מה הבעיה.שיתגורר בשטחים אם זה רצונו.אנחנו בעד טרנספר רק כשאנחנו יוזמים אותו?הבן אדם בחר להיות פלסטיני ויש לכבד את רצונו.קחו ממנו את ת.ז הישראלית ותנו לו ברכת הדרך.בצורה המגוכחת הזו אתם רק מעצימים את המחאה שלו.אני בעדו ונגד הכיבוש .  (לת) אם כי אני ישראלית צברית ולא מחבר העמים
  • 10:41
  • 16.06.12

175 איך אומרת המנקה ב"תעלת בלאומילך": דורון
  • 10:53
  • 16.06.12

"בחור נחמד, אבל מבולבל"

176 תנו לו מה איכפת למדינה..  (לת) יננ
  • 11:57
  • 16.06.12

177 תגובה ללא מילים כדי שלא יצנזרו אותי כמנהג המקום.  (לת) אבי
  • 12:21
  • 16.06.12

178 מה אתם מגזימים? אתאיסט
  • 12:35
  • 16.06.12

כל מי שחושב שכל הרוסים הם גוים הוא גזעני (או פשוט שונא רוסים ורוצה לחפש סיבה טובה בשביל להמשיך לשנוא אותם), אתה לא יכול לשפוט גזע שלם על בן אדם אחד.. אני רוסי יהודי ( אתאיסט ) חי בישראל, ואני חושב שמה שהוא עושה זה לא נכון, אז תעשו טובה.. חוץ מזה אני בכלל לא מבין למה אנשים עושים עניין מהסיפור הזה? כאילו מה כבר קרה מה? צה"ל בטח שיגע אותו בשירות שלו והשכל שלו נשרט, אני בטוח שהוא בכלל לא תאר לעצמו שיעשו מזה כזה ביג דיל

179 למה עושים עניין. עדיף שמבוקשו יינתן לו. למה לא?  (לת) MB
  • 12:58
  • 16.06.12

180 הראליטי המודרני גד
  • 13:21
  • 16.06.12

חלק מהשפעות תוכניות הראליטי זה הרצון להתבלט ולהגיע לתקשורת. זו דוגמא של דרך זו שכן איך היה משהו יודע עליו או כותב עליו? הבעיה שעל כל שטות התקשורת כותבת וככל שהיא הזויה יותר כן היא תתפוס כותרת גדולה יותר. את מי הוא מענין? את התקשורת בעיקר שכן זה תופס כותרת וחבל...

181 תודה על פנייתך, היא תפורסם על פי מדניות המערכת אבי
  • 13:32
  • 16.06.12

תודה על פנייתך, היא תפורסם על פי מדיניות המערכת.
כלומר.... מהי מדניות המערכת??
מדיניות של שמאל קיצוני אנרכיסטי אנטי ציוני?
לפחות שאני יבין למה תגובותיי לא מקבלות פרסום.

182 קודם כל אין אפשרות "להישתחרר מהישראליות". שנית, מי מפריע לו לעבור לעזה אנסטסיה רומנוב
  • 13:33
  • 16.06.12

או רמאללה, לבקש מקלט מדיני, לבקש דרכון פלסטיניומקלט מדיני, ולא יחדש את דרכונו. אז מה כל המהומה?

183 המדינה סתם משפילה את עצמה the patriot
  • 13:59
  • 16.06.12

זה בדיוק כמו הסיפור על ההיא שעשו לה את המוות באל על. במקום להתייחס אליו סתם כתמהוני, עושים שטויות ובכך גורמים למדינה להראות יותר כמו פשיסטית מאשר דמוקרטית. ולכל אלו שמגיבים בקיצוניות נגדו מראה רק לאן המדינה האהובה שלנו מידרדרת.

184 dreat idea wise
  • 14:45
  • 16.06.12

I think this guy is on to something , I think all settlers should do the same thing and change the Palestinian nation concept from within . I say the more the better GO FOR IT

185 כל הכבוד, יישר כח, איש אמיץ ומצפוני תלמדו ממנו גם אם דרכו מוטעה לא מסכים איתו בכלל אבל חושב
  • 15:20
  • 16.06.12

יש עוד כמה בני אדם עם אופי בקרב דור המחשבים הבור והנבוב הזה. כמה מהימנים פה הבינו מה זה נבוב? אתם ישראלים כמו שאני סיני, שום כיפה לא תעזור, המשפט יהיה למעלה. רק החילונים יזכו בגן עדן, ואם גן העדן יהיה שורץ חרדים, מתנחלים ורוצחים ששמים במשפט כיפה ויודעים את התפילות ומנשקים כמוהם את המזוזה זה הינוח, יוטב יהיה לאדם מפותח ונעלה ללכת לגיהנום. אבל אל דאגה זה הם שילכו לשם, תשאלו את כל המין האנושי כולל 75 אחוז מהיהודים בעולם.

186 למה זה קרה אחרי ולא לפני גיוסו לצבא?  (לת) המוח נדפק!
  • 15:25
  • 16.06.12

187 שאפו! כמה אזרחים מוסלמים יש בישראל? וכמה יהודים ברשות עם ת.ז פלסטיני? בשעה טובה!  (לת) שחר
  • 15:27
  • 16.06.12

188 נקודת מבט גלילית
  • 15:44
  • 16.06.12

ללא שמאל וללא ימין אפשר לחיות בקרב פלסטינים בעגה הערבית אם יש לך כבוד. תכבד אוותם יכבדו אותך. לא ממנעים פוליטים. ברור שיש שם אירגוני טרור אבל לא כל האוכלוסיה טרוריסטית. ואני מאמינה שיקבלו אותו ולא יפגעו בו..... אפשר להראות לתושבים גם צד ישראלי אחר.........

189 יש כזה דבר שמאלן שפוי-כנסו ותיראו..... יש כזה דבר שמאלן שפוי-כנסו ותיראו
  • 15:51
  • 16.06.12

לכל המחרפים והמגדפים כאן את השמאל, אנא קיראו בבקשה בסבלנות עד הסוף,
בעולם המושגים שלי אני שמאלני!
אבל אני ציוני !!! נקודה !!!
הצבעתי עשרות שנים למרץ וכעת אני חבר העבודה כי הפסקתי להאמין בכוחם של מפלגות קטנות!
אני חושב שבדעותי אני מייצג את רוב השמאל שאיננו הזוי כלל וכלל כמו שמנסים לדמותו כאן הרבה מגיבים.
ובאשר לבחורצ'יק הזה:
חושבני כי צריך לתת לו לגור היכן שהוא רוצה ולשלול ממנו את האזרחות הישראלית.
כן ! זה מה שאני השמאלן השפוי חושב.
כל עוד הוא אזרח ישראלי אזי למען בטחון כולנו גם הייתי ממשיך "לשים עליו עיין" וגם כך אם הוא יתיישב בגדה כאשר כבר אין לו אזרחות ישראלית!
"אין לי ארץ אחרת" ולו כנראה יש! אז שילך לארץ בחירתו וכל השאר זיל גמור!

rotkopf@gmail.com

190 הקיצוניות, הבריונות, הרדידות, הבורות, הפינוק של הדור החדש, זה מה שמפחיד. ישראלי מלפני שהסבתות של המגיבים פה נולדו בגלות
  • 16:18
  • 16.06.12

זה השלב האחרון באבולוציה לפני הקטסטרופה, יצירת המפלצת, ומי שחכם שיקרא את התגובות, את השפה, את השחור והלבן וחוסר נסיון לפייס ולהתפייס וליצור יחד, זה האויב ולא בן אדם שרוצה שלום לעמו, הכל התבלבל, הטובים נחשבים רעים והרשעים, שלא היו כמותם מאז שהפרושים והרומים החריבו את בית המקדש, נחשבים טובים, בעיניי עצמם כמובן.

191 At last someone to show us the true light of justice  (לת) Free thr hero NOW!!!
  • 16:19
  • 16.06.12

192 ממה פוחדים המגיבים ההיסטריים? האם בסתר ליבם הם מאמינים שהוא צודק? הרגעו, לנשום עמוק
  • 16:25
  • 16.06.12

לא חשבתי כלל להגיב לידיעה. בישראל 6 מיליון יהודים אז מה האסון אם כמה מהם לא מזדהים עם מטרות הציונות? את חובו לחברה הישראלית שקלטה אותו כבר החזיר. הוא שירת בצה"ל ואפילו חתם קבע ועכשיו הוא אדם חופשי. אז ממה כולם פוחדים? שיחשוף את ערוות החינוך הציוני?

193 כך מגיב אדם אמיץ שמצפונו נוקפו על התנהגותנו בשטחים כלפי הפלשתינאים  (לת) נפתלי אור-נר
  • 16:52
  • 16.06.12

194 מי שמביא ערב רב ולא יהודים לארץ שלא יצפה ליותר מידי  (לת) נוחי
  • 17:22
  • 16.06.12

195 את מי זה מעניין הירשנזון
  • 19:19
  • 16.06.12

ישראלי רוצה להיות פלשתיני , זה אייטם שצריך לבזבז עליו נייר וזמן ?, שיעשה מה שהוא רוצה , לא מעניין אף אחד

196 ה"עיוור" מתעלם מהמציאות, וכבר בראשית המאמר מוכיח, כי העובדות לא רלוונטיות,מצהיר "לא הייתה סכנת חיים" על זה היה מקבל הוכחה אם היה נשאר בדהיישה,  (לת) בדהיישה "בעיות קליטה"!!!
  • 19:34
  • 16.06.12

197 וואו איזה חתיך. גרררררררר
  • 19:36
  • 16.06.12

אפשר תמונה שלו בלי חולצה?
למי אכפת מה יש לו להגיד? שיתפשט!

198 למה לשטחים? שילך לסוריה. שם הוא יוכל באמת להתחבר..  (לת) קובי
  • 21:59
  • 16.06.12

199 מה ההתרגשות? לא טוב לך, אז לך, שלום ולא להתראות. אורן
  • 22:15
  • 16.06.12

כמה תשומת לב אפשר לתת לכל מתוסכל?

200 רוסי אחד קטן חשף את כל הטיפשות חוסר ההגיון והצדק שיש בציונות האשכנזית הכוזבת.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 22:18
  • 16.06.12

201 מסכן, הפלסטינים "ירימו" אותו אחר כך..... הוא עוד יבין  (לת) מבחוח
  • 23:43
  • 16.06.12

202 להחזיר אותו לרוסיה. איציק
  • 06:15
  • 17.06.12

הרי אין הגיון במה שעשה הוא כנראה לא שפוי או משהוא דומה.ועלול להיות סכנה לציבור ולעצמו.

203 סע לסיני וכנס לעזה דרך המנהרות.. שלמה ברוורמן
  • 08:39
  • 17.06.12

וכך כוךם ינשמו לרווחה.
המדינה תיפטר ממך והחמאס יעשה ממך קציצות

204 משבר הזהות קיצוני שנגרם בגלל הזהות היהודית שאינה יכולה להכיל את כולנו, ושהיה נמנע לו הינו מקבלים את הזהות העיברית שאינה תלויה בדת או ברבנים  (לת) שמואל
  • 09:10
  • 17.06.12

205 להלליף לשכניו שהוא סוכן ומעוניין בבנותיהם ואחיותיהם  (לת) הם כבר יטפלו בו
  • 09:39
  • 17.06.12

206 זה מה שקורה שמביאים לכאן אדם בלי שורשים שמחפש את עצמו אסף
  • 09:45
  • 17.06.12

תישאר שם...אתה לא יהודי אמיתי

207 Yoffi? - His hair color is the same as my shit color  (לת) Tzadok
  • 10:12
  • 17.06.12

208 עולה "מחבר העמים" עוד נוצרי שברח מרוסיה והתחזה ליהודי!  (לת) טל
  • 10:30
  • 17.06.12

209 ואוו גיבור לאומי, אפשר לנשק אותו? או לכל הפחות לחבק?  (לת) איש פרחים
  • 11:11
  • 17.06.12

210 חשבתם על זה שאולי הוא לא יהודי? ואולי צריך לגרש אותו מכאן...ואז הוא יוכל לחיות שם  (לת) דורון
  • 11:25
  • 17.06.12

211 לצערי פעם הבא שנשמע עליו זה יהיה כשנכתוב תגובת על איך שרצחו אותו באכזריות בשטחים כל הערבים אותו דבר
  • 11:53
  • 17.06.12

בשביל המוסלמים - יהודי טוב הוא יהודי מת - וגם אותו הם יעשו טוב טוב !!!

212 גם ג'וליאנו מר רצה לגור בג'נין ולהלחם על זכויות הפלסטינים. אז הם הראו לו מהי הכנסת אורחים פלסטינית לשוחרי שלום ...  (לת) נ
  • 12:00
  • 17.06.12

213 שיעבור לעזה אלף
  • 12:11
  • 17.06.12

חוף ים, בחורות ברעלה, כל מה שבחור צעיר צריך.

214 כמו שהוא ניראה הגיוני שהוא בורח מבת-ים...  (לת) בני
  • 12:18
  • 17.06.12

215 הלכה לו הקופסא  (לת) א.
  • 12:25
  • 17.06.12

216 ורק עיתום הארץ יטרח לציין את זה בכותרת  (לת) רונן
  • 12:34
  • 17.06.12

217 מי צריך אותו.לשחרר אותו ושילך לעזה או לדהיישה, בלי לשוב. אברמי
  • 12:49
  • 17.06.12

לא חסרים אצלינו תמהוניים.פחות אחד. תאמרו לו שלום, ולא להתראות.
אבל, אם יתפש בפרובוקציות, יענש בכל חומר הדין, כטרוריסט.

218 ילדון מתוק. נכנס לאובססיה, כי אין לו בעיות אחרות.... ענבל
  • 13:11
  • 17.06.12

מתוק, עם פני תינוק, רוצה להביע את עצמו, חושב שהגיע לאמת... גיל ההתבגרות בעיצומו.
למה למשפחה שלו לא אכפת ממנו? איך קורה שהיא לא מנסה לעצור אותו מלסכן את עצמו בשטח שמאופיין במעשי לינץ' ורציחות על רקע פוליטי ? גור נטוש.

219 מחכים לכתבת המשך שתסביר מה הטיעונים החוקייים לחוסר האפשרות כיום להפוך לאזרחי פלסטיני. נשמע שהמניעה היא מהצד הישראלי ולא הפלסטיני  (לת) קייס סטדי
  • 13:26
  • 17.06.12

220 הבחור תותח על. המועמד הבא בתור לפרס נובל לשלום אחרי יונתן פולק ענת או
  • 13:47
  • 17.06.12

והרי התחזית: בעוד זמן לא ארוך, אולי עשור ואולי פחות מזה, לא תתקייים עוד מדינת ישראל כפי שהיתה בשישים שנותיה הראשונות. יישאר פה "יישוב יהודי" שיאכלסו אותו חרדים-ציוניים, המתנחלים וכל מי שלא יהיה אכפת לו לגור תחת שלטון שאינו דמוקרטי (אולי אפילו מדינת הלכה).

כמובן שמי שדעותיו יהיו שונות יירדף ולא יהיה לו מקום שם.

לפיכך, במהלך התהליך הזה, שמן הסתם ילווה במלחמות, ימשיכו הישראלים "השפויים" לחפש אפשרויות הגירה במדינות מערביות (כל מי שכבר התחמש באזרחות נוספת יממש אותה עוד קודם).
בנקודה מסוימת לא ירצו מדינות המערב לקלוט עוד ישראלים, כי יניחו שמי שהיה שווה משהו כבר עזב. ואז אנחנו נתחנן לתעודת פליט וניזכר בדרום סודנים שגרשנו.

חלק מן הישראלים (וודאי שערביי 48 כי לא תהיה להם ברירה) יעדיפו להיות אזרחי המדינה הפלסטינית - שלנוכח השינויים הפוליטיים בעולם הערבי תהיה יותר דמוקרטית ופלורליסטית מה"יישוב היהודי".

את מה שמתאר כאן כל כך יפה הרוסי החתיך ירגישו בקרוב מאד חלק גדול מאזרחי ישראל - כשהדילמה האם יוכלו להשאר במדינת אפרטהייד דתית תהפוך ליותר ויותר נפוצה ומוחשית.

פשניצניקוב הוא החלוץ לפני המחנה.


221 טוב הצילום! נגיע אליו.  (לת) אשקרה
  • 14:01
  • 17.06.12

222 הוא יהודי שחי בשטחים - אז הוא למעשה מתנחל אא
  • 14:36
  • 17.06.12

שיהיה בריא - ניראה לי קצת קוקו

223 מבחינתי אתה משוחרר רק בבקשה אל תחזור  (לת) יאיר
  • 14:37
  • 17.06.12

224 אתה חמוד אך טועה .לשיטת הפלסטינאים אין קיום לשום ישראלי גם לא לשמאלני ביותר.זה אנחנו או הם.  (לת) דן
  • 14:54
  • 17.06.12

225 הוא מנסה להוכיח את המובן מאליו (לפחות מובן מאליו לרמה מסוימת), שמשום מה כולם מתעלמים ממנו.  (לת) תומר
  • 15:43
  • 17.06.12

226 תגובה אבי-אשדוד
  • 15:44
  • 17.06.12

קראתי את התגובות ולא נותר לי אלא לברך "ברוך שלא עשני שמאלני"
אבל זה בסדר, מותר לכם לחשוב כך כל עוד אתם יודעים שאנחנו שלא מחזיקים בדעותיכם לעולם לא ניתן לכם להגשימן .

227 או, והמובן מאליו הוא שאנחנו, הישראלים, עושים החלטות יהירות מדי לגבי הצד השני.  (לת) תומר
  • 15:47
  • 17.06.12

228 פלסטינים - קחו אותו.  (לת) עמוס
  • 16:32
  • 17.06.12

229 לא מבין מה הבעיה, גוי סלבי שניסה את מזלו בהגירה למדינה שמגדירה את עצמה כפרוצה לכל דורש, בדק ניסה לא מתאים לו, מעוניין להחזיר את האזרחות, תודה רבה ולהתראות אסף
  • 17:16
  • 17.06.12

דרך אגב, יש ביננו עוד כמה אלפים כאלה, ואני אומר לא להכרחי אף אחד כל מי ששונא את המדינה ולא מבין מה הוא עושה פה, יש לאפשר לו להחזיר את האזרחות ולעזוב. ממילא אדון אנדריי והוריו אינם יהודים ונכנסו לפה במרמה, לפחות הוא כנה וצודק שאינו מבין למה הוא נמצא כאן.

כאן צריכים לגור רק אנשים שברור להם לגמרי למה אנחנו כאן ולא במדינה אחרת ולמה צריך להילחם. זה לא מתאים לכל אחד וזה בסדר גמור להזדכות על המדים ולחזור הבייתה.

230 הרשות הפלשתינית אינה נותנת אזרחות ליהודים, אלא אם כן יתאסלמו.  (לת) קורא ערבית
  • 17:21
  • 17.06.12

231 אי אפשר לוותר על אזרחות ישראלית mixman
  • 19:09
  • 17.06.12

אי אפשר לוותר על אזרחות ישראלית!! אני מנסה כבר שנים.

232 מוותר על אזרחות ישראלית? הפלשתינים לא מעונינים לאזרח אותו? שיחזור לרוסיה.  (לת) מה הבעיה ?
  • 19:20
  • 17.06.12

233 לאנשי ימין למה אתם צוחקים עליו אם הייתם כמוהו  (לת) ארקדי
  • 00:41
  • 18.06.12

234 ערבים יקרים, הוא אוסף מידע- אנא סייעו לו, תודה !  (לת) יחזקאל
  • 06:28
  • 18.06.12

235 לא מבינה mirie
  • 08:44
  • 18.06.12

אם הבנאדם רוצה אז למה לא לשלול לו את האזרחות הישראלית ולהחזירו לרוסיה משם הוא הגיע מלכתחילה לא לתת לו להכנס לארץ ולהצהיר עליו אישיות בלתי רצוייה ובזה לגמור את העיניין

236 למה למתנחלים מותר לגור שם ולו אסור? יכול למצוא מגורים בשטח B.  (לת) שאול
  • 09:17
  • 18.06.12

237 אחרי שקראתי את הכתבה והתגובות, זה לא פחות ממגוחך שהאתר הזה מנסה למצב את עצמו כ"עיתון לאנשים חושבים". פשוט בדיחה...  (לת) אתר הזוי
  • 10:03
  • 18.06.12

238 למה לא לשחררו (לא להחזיק בכוח) - אבל ללא דרך חזרה!!!  (לת) ציוני
  • 10:52
  • 18.06.12

239 אנדריי כנס! שמאלני
  • 11:10
  • 18.06.12


איסלאם היא דת השלום וערבים הם עם השלום!

הוכחות בלינק!
http://www.thereligionofpeace.com/

240 אל פחד ד.ק
  • 11:20
  • 18.06.12

מחזק את ידך.אולי ניתן להגיש בגץ בנושא,שיאפשר לאזרחים ישראלים תנועה חופשית בשטחי A.

241 עוד סוג של "וענונו" (תרתי) למינהם בחסות השלטון הס"מ-לני למינהו ... והי'ה מחנך "קדוש" ?
  • 15:29
  • 18.06.12

אחד האתגרים שעלינו להתמודד איתם בעולם הזה הוא ההבדל בין החיצוניות לפנימיות - שני אנשים שנראים זהים לגמרי בחיצוניותם ובמצבם החומרי, עשויים להיות שונים לגמרי בפנימיותם. בימות הגאולה הבעל"ט הקרובים אי"ה המצב יהיה מער ברור יותר ... כאמור:

"וְשַׁבְתֶּם וּרְאִיתֶם בֵּין צַדִּיק לְרָשָׁע, בֵּין עֹבֵד אֱלֹהִים לַאֲשֶׁר לֹא עֲבָדוֹ" (מלאכי ג' -י"ח)

242 נהדר! קח איתך עוד כמה שמאלנים ואולי יהיה פה גם עתיד למדינה היהודית  (לת) אסף
  • 15:30
  • 18.06.12

243 במקום ללמד את האיש את העובדות על אלה המתקראים פלסתינאים. במקום ללמדו היסטוריה מעבירים אותו במסכת יסורים אשר אוטמת את מוחו מלימוד. יש כל כך הרבה ללמדו למשל מהי מטרתם, ראה עיתונות בינלאומית וערבית משנת 1954  (לת) חבל שלא מלמדים את האמת
  • 16:42
  • 18.06.12

244 אנדריי פשניצניקוב תתאבד, אך לבד.  (לת) גודמן
  • 17:54
  • 18.06.12

245 סע לשלום המפתחות בפנים. לפני כן עשה טובה ואל תשכח להחזיר את הכסף שהמדינה בטעות מימנה אותך מעליתך ועד הלום.  (לת) ישראל
  • 11:48
  • 19.06.12

246 למי זה מפריע בדיוק שהוא גר בשטחי הרשות הפלסטינית? ישראלית
  • 14:16
  • 19.06.12

כפייה מוזרה.

247 הבן אדם התחרפן, מה יש כאן בכלל לדבר יותר מדיי? נינט
  • 17:45
  • 19.06.12

אם משהו הולך כמו ברוז מגעגע כמו ברווז אז הוא ברווז ולא ברווז עתונאי.

248 והדודה שלי עשתה שקשוקה לארוחת צהריים. את מי זה מעניין שיש לילד הזה מוח שטוף. נראה מה יגיד כשיחזור - אם וכאשר  (לת) דוד
  • 14:56
  • 20.06.12

249 אין בעייה, רק שיוותר גם על זכות השיבה  (לת) מיקי
  • 15:40
  • 20.06.12

250 לנטוש את חיי הפריווילגיות של הציונות אדיר
  • 14:04
  • 22.06.12

עוד שנה תחזור על ארבע

251 צעד נבון דובי
  • 13:02
  • 25.06.12

זכותו לחיות איפה שבא לו. הנה אדם שנלחם על האידיאלים שלו.

252 מסכנים בני משפחתו, הבחור פשוט חולה נפש וצריך טיפול  (לת) אריק
  • 17:46
  • 30.06.12