החייל המשוחרר שרוצה לחיות כפלסטיני: "תומך במאבק המזוין ומבין את הטרור"

אנדרי פשניצניקוב, שביקש לבטל את אזרחותו, אמר כי הוא זוכה לתגובות מעורבות מאז פורסם סיפורו. לדבריו, "מה שישראל מגדירה כטרור זה רק כלי"

בעקבות הפרסום ביום שישי ב"הארץ" על סיפורו של אנדרי פשניצניקוב, החייל המשוחרר שעבר להתגורר בקרב פלסטינים בשטחים מתוך אידיאולוגיה, הוא אומר: "אני תומך במאבק המזוין הפלסטיני ומבין את הטרור. מישהו אמר לי שאני הולך על כל הקופה, אבל לא אכפת לי".

פשניצניקוב, בן 24, עלה עם הוריו מרוסיה כשהיה בן 11, שירת בצבא ואף עשה שירות קבע במשך שנה וחצי. לאחרונה הוא התגורר במשך כשלושה חודשים בבית לחם ובמחנה הפליטים דהיישה, עד שנעצר על ידי הרשות הפלסטינית והועבר לידי ישראל. אחרי שמונה ימי מעצר הוא שוחרר והוגש נגדו כתב אישום בגין הפרת צו אלוף, שאוסר כניסה לשטחי הרשות.

מאז שחרורו הכריז כי בכוונתו לוותר על האזרחות שלו וכי בימים הקרובים יגיש בקשה לביטול האזרחות הישראלית שלו. לדבריו, מאז הפרסום הוא זכה דווקא לתמיכה רבה, "או לאמירות של חוסר הבנה".

פשניצניקוב בבית ים, בשבוע שעבר
פשניצניקוב בבית ים, בשבוע שעבר. צילום: מוטי מילרוד

מבחינה פוליטית, הוא מגדיר את עצמו כמקורב לעמדות החזית העממית לשחרור פלסטין, בשיחה איתו הוא מסרב להתייחס למאבק המזוין או לטרור הפלסטיני כבעיה. "במונחים של ישראל אני תומך בטרור הפלסטיני", הוא אומר, "מה שישראל מגדירה כטרור זה רק כלי. במצב שבוא נמצאים הפלסטינים הם ישתמשו באותם הכלים של מאבק כמו כל עם אחר באותו מצב. לכן אני תומך בצעדי ההתנגדות של הפלסטינים, לא משנה באיזו צורה הם באים. לאף אחד אין זכות לבקר את המאבק הפלסטיני כי אנחנו מדברים על מאבק של עם נכבש".

בתשובה לשאלה אם הוא מבחין בין אלימות נגד חיילים, אלימות נגד מתנחלים ואלימות נגד אזרחים הגרים בתוך הקו הירוק, אמר פשניצניקוב כי "כל אזרח הוא מתישהו חייל. מבחינת הפלסטינים גם אין הבדל בין המתנחלים מ-67' למתנחלי 48'. אנחנו לא מדברים על מלחמה בין שתי ארצות עם צבא מאורגן וחוקי מלחמה. במצב של כיבוש אי אפשר לפעול במערכת המוסרית הזו. לכובש אין מערכת מוסר".

"הציונות היא פשע", הוא מוסיף, "זה לא פשע שנובע מרוע מוחלט אלא מאינטרסים אימפריאליים, גם מערביים וגם רוסים. אבל זו תנועת התנחלות כמו כל תנועות ההתנחלות האחרות, כמו כל הקולוניות האחרות של המערב והכל מבוסס על ניצול החלש על ידי החזק".

פשניצניקוב מצהיר גם שאינו מתחרט על שעלה ארצה. "הציונות צריכה הרבה מתנחלים שיחליפו את האוכלוסייה המקומית ובתמורה היא נותנת הרבה, אז אני הרווחתי מזה". הוא גם לא מתחרט על ששירת בצבא: "הייתי חלק מהמערכת, לא היה לי מספיק ידע וכוח לצאת מהמערכת, אז זו לא אשמתי ואין לי על מה להתחרט".


 

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 כתבה לא מעניינת, עבור !  (לת) יוסקה
  • 21:58
  • 17.06.12

02 חמוד וחתיך ביותר  (לת) תמר
  • 22:02
  • 17.06.12

03 קראת פעם את הקוראן ?ראיתה איך הערבים בעולם רוצחים את אחיהם?  (לת) הסורים לא פושעים רק אנחנו
  • 22:09
  • 17.06.12

  •   קראת פעם את התנ"ך?  (לת) ראית איך יהודים רוצחים ומגרשים? אז זהו.
    • 10:43
    • 18.06.12

  •   אני לא קראתי את הקוראן.. אבל קראתי את התורה ערבי
    • 11:33
    • 18.06.12

    קודם כל רוב העם הפלשתיני... מעולם לא היה דתי.. רוב הערבים בפלסטין הם חילונים. הבעיה שמדינת ישראל הכריחה אותם להפוך לקיצונים כמו עזה.... אני בכלל לא מוסלמי.. ולא יהודי. התורה מבדילה בין עם.. ועם סגולה , נכון? אז מה אני אשנא אותך כי הדת שלך והמדינה שלך הופכת אותי לגוי או חיה או סוג ב ? האם אתה כתבת את התורה? האם אתה מזדהה ב מאה אחוז עם כל מילה בתורה? הפסיקו עם הסיסמאות הזולות .. והתחילו להשכיל כבר... אתה מדבר יותר כפשיסט.. כבור.. כמו ליברמן וביבי.

  •   מה זה שייך? אפשר לחשוב שאתה קראת בקוראן. אני בטוח שאתה בור בכלל  (לת) דייוויד
    • 13:21
    • 18.06.12

  •   קודם כל רוב העם הפלסטינאי מוסלמי רבקה
    • 23:12
    • 18.06.12

    דבר שני- איפה בדיוק כתוב בתורה שאתה סוג ב'?!
    עפ"י הפילוסופיה היהודית עם ישראל הוא כמו לב לאיברים כל עם מהווה חלק חשוב והכרחי באנושות ומוסיף לה נדבך ייחודי שהאלוהים נתן לו.
    תפקידו של עם-ישראל להעביר את החמצן הרוחני לאומות העולם וזה אומר אחריות ולא התנשאות. הבעיה של העם היקר הזה שהוא רוצה לברוח מהתפקיד הנ"ל ממש כמו יונה הנביא מנינווה...
    אנחנו צריכים להתחיל ללמוד מה תפקידנו ולממשו.
    בנתיים אנחנו גורמים לפלסטינאים להשתגע בדת האיסלם המטורפת שלהם שמעריצה נביא מוחמד אחד שרצח כל מי שלא קיבל על עצמו את אמונתו שקורא ליהודים חזירים וקופים.(כן תקראו)
    אז זו אשמתנו כי אנחנו לא עוזרים במתן אלטרנטיבה רוחנית

  •   תגובה שי
    • 17:38
    • 19.06.12

    מאז שנוצר כדור הארץ ועד עכשו לא קיים עם פלשיתיני
    היו פלשתיים שהגיעו מיוון וכרתיים המקור שלהם ,שבאו וכבשו את הארץ, מתי תבינו...

  •   מה אתה אוכל לנו תמח יוני
    • 18:28
    • 15.07.12

    בור בור רק ססמאות אנשים כמוך יודעים הו שלום למשכיל שלנו .מאיפה אתה יודעה מה הוא קרא או לא קרא ועוד הגדלת לעשות כינתה אותו בור גאון אתה .אני בז לאפסים מתנשאים כמוכך ואני בטוח שמילה בערבית אינך יודע ואת הקוראן בטח לא למדת .אז תחזור לחור שממנו באתה (ולדעתי אתה סתם ערבי מתחזה שמציג את עצמו בשם דייוויד אולי דאווד?)

04 מסכן הוא לא יודע ששם אסור לשתות וודקה ולאכול חזיר זביידי
  • 22:40
  • 17.06.12

ומי תסכים שם להתחתן איתו

05 האם אתה מצדיק פעולות טרור נגד אזרחים חפים מפשע? א
  • 23:00
  • 17.06.12

אפילו עזמי בשארה, שגם הוא אמר שהוא לא יכול להגיד לעם כבוש כיצד להיאבק בכיבוש, אמר בעניין הזה: "אני אומר: להתנגד לכיבוש, ואני אומר שאני מתנגד, אבל אני שם את הגבול." והגבול הוא, לדבריו: "פגיעה באזרחים חפים מפשע אינה מקובלת עלי."

מקובל עלי שהכיבוש אינו לגיטימי ואינו מוצדק, אך לא ניתן בשום פנים ואופן לתת לגיטימציה לפגיעה באזרחים. פשע אינו מצדיק פשע. רצח של אדם אינו אמצעי להשגת מטרה כלשהי - זהו פשע ללא שום קשר למניעיו (ורצח כדי להשיג מטרה אידיאולוגית הוא פשע חמור יותר מרצח סתם, לא פחות חמור, גם (ובמיוחד) אם המטרה האידיאולוגית מוצדקת, כי שום מטרה לא מצדיקה רצח).

אני מתנגד גם לכל אלימות באשר היא, מכל צד. מובן לי שלא כולם יתמכו בעמדה זו במלואה, לא בקרב הישראלים ולא בקרב הפלסטינים; אך מקובל על רוב-רובם של בני האדם שמי שמצדיק פגיעה באזרחים חפים מפשע בשם אידיאולוגיה כלשהי, פוגע קשות בכללי המוסר ומאבד את כל הלגיטימיות שלו. עמדתך קיצונית מזו של ראשי הרשות היום ושל אסירים רבים הכלואים בישראל, פוגעת ברעיון של השלום (הכרוך בסיום הכיבוש) ומעודדת את המלחמה והאלימות, ובכללם גם המשך הכיבוש שאתה, לדבריך, מתנגד לו.

יובהר, שהמונח "אזרחים חפים מפשע" כולל בתוכו גם את המתנחלים, שהם אוכלוסיה אזרחית. אין צידוק לפגיעה באוכלוסיה אזרחית. אפשר להבין מאבק בכיבוש הכולל פגיעה בחיילים שהם הכוח הכובש, בכפוף לדיני המלחמה (כאמור, אני מתנגד לכל אלימות, אך אחרים שמקבלים את השימוש בכוח צבאי כלגיטימי, חייבים לקבל גם התנגדות לו כלגיטימית); אך בשום אופן לא מעשי טרור נגד אזרחים חפים מפשע.

06 מסקרן לדעת איפה הבחור שירת. למה זה לא מוזכר בכתבה? חיים
  • 23:22
  • 17.06.12

אם הבחור, בן 24 והשתחרר מצה"ל כבר לפני שנים עוד מוגדר בכותרת "חייל", אז ראוי לציין באיזו יחידה שירת

07 שיקח גם את הוריו ויחזיר את סל הקליטה  (לת) מתושלח
  • 01:21
  • 18.06.12

08 שאלה אם תמשיך לתמוך במאבק המזוין אם המזוינים הללו "יפגעו" באחותך בעזרת כלי זינם, או שמא בכוונתך להצטרף למזויינים? ואולי ,חלילה, למזיינים? אפרים מביט לשדיים
  • 01:51
  • 18.06.12

באשר ל"זיונים":
הייתי מציע שתפסיק "לזיין את השכל" ותפנה לטיפול פסיכיאטרי בטרם יהיה מאוחר מדי. אתה קצת "דפוק" במוח! חבר'ה מ"הארץ": באמת, האם בכוונתכם לפתוח קליניקה פסיכיאטרית? אין לכם מה לעשות חוץ מאשר לפרסם את דבריו של אותו סוטה? הרי לכם עוד נושא לביקורת המדינה הבאה בשאלה
איך נתנו לדפוק כזה לשרת שרות מלא בצה"ל?
כותרת הביקורת:
"חדירה של דפוקים בראש וזייני שכל לכוחות צה"ל, למרות הבדיקות לקראת גיוס"

09 וַיֹּאמֶר אָכִישׁ אֶל-עֲבָדָיו הִנֵּה תִרְאוּ אִישׁ מִשְׁתַּגֵּעַ לָמָּה תָּבִיאוּ אֹתוֹ אֵלָי. טז חֲסַר מְשֻׁגָּעִים אָנִי כִּי-הֲבֵאתֶם אֶת-זֶה לְהִשְׁתַּגֵּעַ עָלָי הֲזֶה יָבוֹא אֶל-בֵּיתִי. {פ}  (לת) שמואל א'
  • 02:06
  • 18.06.12

10 קיצוניות מיותרת נגה פליישמן
  • 04:42
  • 18.06.12

אנדרי יקר,
אני מבינה את הרגשתך על הקיפוח והמדיניות כלפי ערביי ישראל אבל גם התנהגותך קיצונית. תמיד יש דרך אחרת לתיקון עוול והיא ראשית, הדוגמה האישית, לנהוג כלפי הערבי או כל מיעוט או כל שונה, בהבנה, ביושר ואם הוא ראוי בחברות. לנהוג כפי שעשית, כמנהג של הכל או לא כלום, זו התנהגות ילדותית שאין עימה שום דבר חיובי. אני מקווה שתתבגר ותראה שיש דרך אחרת להביע את דעתך. מאחלת לך כל טוב, נגה

11 קיצוניות מיותרת נגה פליישמן
  • 05:03
  • 18.06.12

אנדרי יקר,
אני מבינה את הרגשתך על הקיפוח והמדיניות כלפי ערביי ישראל אבל גם התנהגותך קיצונית. תמיד יש דרך אחרת לתיקון עוול והיא ראשית, הדוגמה האישית, לנהוג כלפי הערבי או כל מיעוט או כל שונה, בהבנה, ביושר ואם הוא ראוי גם בחברות. לנהוג כפי שעשית, כמנהג של הכל או לא כלום, זו התנהגות ילדותית שאין עימה שום דבר חיובי. אני מקווה שתתבגר ותראה שיש דרך אחרת להביע את דעתך. מאחלת לך כל טוב, נגה.

12 כל הכבוד אנדרי! צודק לגמרי!  (לת) צדק תרדוף
  • 06:53
  • 18.06.12

13 הוא כנראה בכלל לא יהודי אבריאל
  • 07:31
  • 18.06.12

אפילו הרשות הפלסטינית לא רוצה אותו. רוסי שגם במקרה תומך בערבים. לשלוח אותו בחזרה לרוסיה.

14 שיקח את הוריו ויחזיר את סל הקליטה בכיף נשלח אותו לעזה  (לת) אאאאא
  • 07:32
  • 18.06.12

15 זכותו של כל אזרח ישראלי לבחור את דרכו בחיים, גם אם בעינינו הוא טועה מה כואב לנו?
  • 08:21
  • 18.06.12

הזעם שעוררו דבריו של אנדריי פשניצניקוב מובן. הוא הרי מאתגר את כל האתוס הציוני ובועט בכל הקדוש לנו כאן, ממש כמו החרדים, ממש כמו כל אויבי הציונות, ועם זאת הוא אחד מאתנו, שרת בצה"ל, אפילו חתם קבע, אז איך הוא מרשה לעצמו? אולי אם נפסיק לדבר בסיסמאות ולקבל כל מה שמאביסים אותנו בבית הספר ובצבא כמובן מאליו נתחיל להבין שמותר גם לחשוב אחרת. בהצלחה לאנדריי בדרכו הלא קלה. ועוד משהו. אנדריי נשאר בסביבה, בניגוד למיליון ישראלים שלא הצהירו הצהרות מקוממות. פשוט קמו והלכו.

16 איך כבודו חושב שהערבים השתלטו על כל המזה"ת וצפון אפריקה? בפרחים?  (לת) איתי
  • 09:31
  • 18.06.12

17 אתה תוצאה של רגעה מאושר חזור למקום הולדתך יותר טוב  (לת) לדפוק מלידה
  • 09:31
  • 18.06.12

18 חזור למקום הולדתך יותר טוב לך בחיים  (לת) חזור
  • 09:32
  • 18.06.12

19 לך תגור קצת בעזה, נראה אם עדיין תחשוב אותו דבר! אחמד שאפיק
  • 09:34
  • 18.06.12

עצוב כל כך שיש אנשים שחושבים כמוך, אתה עלוב נפש, שלא מבין בכלל את המציאות סביבך, לך תקרא קצת היסטוריה של המדינה.

20 מבין זה לא אומר שהוא עם הריגת אנשים עאדל אימאם
  • 09:37
  • 18.06.12

אז צריך להחשיב את בגין והפלמח גם כארגון טרור וגם לוחמי החופש נגד הנאצים בצרפת , אני אישית חושב שהריגת אזרחים בכדי להשיג מטרות פולטיות הוא מעשה נואש וטיפשי מעשי ההתאבדות התחילו אותם היפנים , גילת חופש ועונש קולקטיבי הם המצאה נאצית

21 בסדר, הבנו דניאל
  • 09:38
  • 18.06.12

לא מדובר בגאון הדור. עכשיו תספקו לנו מדי יום את משנתו והגותו של המסאי וההוגה פשיצניקוב? סיפרתם כבר את סיפורו וזהו, מיציתם. מה עכשיו, סדרה בהמשכים?

22 למה להתרגש, לבטל את אזרחותו לפי בקשתו. אלון
  • 09:39
  • 18.06.12

לאחר שיקבל את אזרחותו הרוסית בחזרה יגורש מהארץ ותאסר כניסתו חזרה. לא בעיה גדולה.
אין לי בעיה עם דיעותיו כל עוד אינו הופך למחבל אבל אם הבחור בוחר לא להיות ישראלי, אין בעיה, יש פתרון קל.

23 נאמר בתנ"ך:"החסר משוגעים אנוכי" - מה ההצדקה לתת במה לקוריוז כזה ? דורון
  • 09:39
  • 18.06.12

אלא אם כן "הארץ" מביע בכך איזו הזדהות עם המסר שלו ?

24 אל תוכיחו לו שהוא טועה הומלס
  • 09:39
  • 18.06.12

כמו שלא צריך להוכיח לבן גביר שהוא טועה. שנו את כללי המשחק. צאו מהאפרטהייד. תנו צ'אנס לדמוקרטיה שמאפשרת שינוי בדרכי שלום. עיזבו פסיקות של רבנים וקאדיים בעניינים פוליטיים.
אם כך נעשה מספרם של פריקים קיצוניים - יפחת.

25 תגיע אלי למרפאה ונוכל לעזור לך! ד״ר אילן
  • 09:39
  • 18.06.12

נתחיל בסרוקוול 50 מג. יתכן גם 3 מג ריספרידל בבוקר.

26 איש נבון. הגיון פשוט. צדק בסיסי. נורמאליות. שפיות. משום מה אלה הם מצרכים נדירים כיום ביהודיסטאן.  (לת) ק.א.
  • 09:43
  • 18.06.12

27 פשוט קרה גדעון לוי קצת יותר מדאי  (לת) מקדים את גדעון לוי בשנתיים
  • 09:43
  • 18.06.12

28 אני יכולה להפנות אתכם לעוד כמה הזויים מסוגו שיספקו לכם כותרות ראשיות.רק תגידו .  (לת) הגישה ההומניסטית היפה שלכם לתת במה לכל פסיכי ראויה לציון
  • 09:44
  • 18.06.12

29 הבחור לא נראה יהודי... בדיוק
  • 09:44
  • 18.06.12

גם השם משפחה קצת הממ... אולי הוא ביכלל איבן צונקין.

30 יותר מידי וודקה זולה בבון כרמיאלי
  • 09:45
  • 18.06.12

אין כמו ז'וברובקה. מוכן להתפשר גם על אבסולוט.

31 מסכן חסר זהות ממש חבל הוא נראה בחור נחמד והנה הלך עליו וכל עולמו רק ריק וריק לריק  (לת) פלץ
  • 09:46
  • 18.06.12

32 טיפש חמוד . רוצה פרסום חינם לספר שכתב . בטוח הוא לא יהודי.  (לת) עולה חדשה
  • 09:46
  • 18.06.12

33 כיוון שמדובר בעליל בשוטה מוחלט, לא אאחל לו את מה שראוי לאחל לו: בהיותך נציג מובהק של הקולוניאליזם (קרי: אירופאי בהיר שיער ועור שהגיע לפלשתין בהזמנת הציונות) , הירצח נא במסגרת מאבקם המוצדק של העשוקים הפלשתינים בכל צורות ההתנחלות - כן, גם זו האפולוגטית והמתחטאת.  (לת) רילד
  • 09:46
  • 18.06.12

34 מקרה לא קל של פנטזיית הצלה רועי ב
  • 09:48
  • 18.06.12

לא עדיף לעבוד כמציל?

35 לא מבינה מה הבעיה .רצונו כבודו.תנו לו ברכת הדרך .מספיק עם הפטרונות האוילית שנוקטים אצלינו  (לת) הוא לא קטין ומותר לו להחליט על חייו.
  • 09:49
  • 18.06.12

36 מגוייס על ידי מוטי
  • 09:49
  • 18.06.12

השב"כ עלה והצלח חמוד חייבים שיהיו כמה פעילים בתוך הפלסטינים . בסוף תיצא גיבור בינתיים תיסבול קצת ביקורת אבל תעביר הרבה מידע אהה

37 הבחור זקוק לפסיכיאטר קידר
  • 09:50
  • 18.06.12

בסך הכל הוא מסכן רק אחרי שהפלסטינים ירצחו אותו משפחתו תבין אבל אז זה יהיה מאוחר.
לא לומדים מהניסיון של אחרים.

38 בחור שבא מהעולים מרוסיה (שיש לו פרצוף של גוי) יוסי
  • 09:51
  • 18.06.12

שילך לשם עם הפלסטינים "האומנים" ושלא ניראה אותו יותר.
ובאותו הזדמנות שתיקח עוד כמה כמוך יראו לך מה הם זכויות אדם !!!!

39 אנסטסיה מיכאלי ואנדרי פשניצניקוב  (לת) שני הקצוות המטורללים של העליה מרוסיה
  • 09:51
  • 18.06.12

40 הוריו מסכנים מאוד בקרוב יאבדו את בנם למען 72 בתולות
  • 09:52
  • 18.06.12

אני מקווה בשבילם שלא תהיה עוד אינתיפאדה כי הוא נשמע כמו מישהו שהולך לבצע פיגוע התאבדות

41 על מה המהומה ? שר הפנים צריך עוד היום לשלול את אזרחותו,לקחת ממנו את תעודת הזהות ואת הדרכון הישראלי,לעצור הטבות כלכליות שמגיעות לו כתוצאה משירותו בצבא ולהיפרד ממנו לשלום תוך הבהרה שהשתתפות פעילה שלו במעשי טרור יביאו לכך שמדינת ישראל תפעל כנגדו באופן שבו היא פועלת כנגד טרוריסטים.  (לת) יעלי
  • 09:58
  • 18.06.12

42 ככה זה כשהביאו רוסים גויים שבאו מטעמי נוחות כלכלית שהיתה אז בזמן הבום, ועכשיו מתפלאים - איך זה קרה לנו ? לשם השוואה ראו את המוטיבציה של הבנים של עולים מאותה רוסיה, רק בהדל קטן - יהודים ! למי שלא מעודכן , האוקאינים - הלא יהודים באשדוד בלי בושה הקימו כבר 2 כנסיות...הכל ברור ?  (לת) אבי.ש
  • 09:59
  • 18.06.12

43 הכתבה הפיקנטית-איזוטרית-שמאלו-קיצונית הזאת הייתה כל כך חשובה שעשיתם פולו-אפ אחרי יומיים?!  (לת) כמה עלוב
  • 10:00
  • 18.06.12

44 אזרחות אלי
  • 10:00
  • 18.06.12

כל אדם חייב לקבל אחריות על גורלו ולדעותיו. יש לקבל את בקשתו לבטל את אזרחותו על כל הכרוך בכך. אסור למדינת ישראל להכריח אף אחד להיות אזרח בה אם אינו מעונין בכך.

45 זה לגיטימי לגמרי ״רצונו של אדם -כבודו! אלכסנדר
  • 10:02
  • 18.06.12

כל אדם יכול לחפש לעצמו את עתידו היכן שטוב לו.
אבל ,למתוח ביקורת על מדינה שנלחמת כבר למעלה מ70 שנה נגד טרור והשמדה,מה עוד שגם הוא שירת את המדינה,כך שהוא שותף ל ״אמפריאליסטיות״שלה,זה לא בסדר.
אולי אם הוא יגור עם הערבים הוא ילמד על בשרו את הטעות שהוא עושה.

46 מסכן  (לת) א
  • 10:02
  • 18.06.12

47 דעות לחוד ומעשים לחוד. רובי
  • 10:03
  • 18.06.12

לא חסר לנו כאלה בכנסת אפילו,עד למעשים שגם שם אנחנו אימפוטנטים שכן אם חברת כנסת היתה על המרמרה ועדיין מכהנת מה נלין על מי ששרת וחושב שאנחנו טועים.

48 מבקש להתאחד עם העם הפלסטיני, רצוי לאפשר לו מידית! מי צריך אותו כאן.  (לת) דורון
  • 10:04
  • 18.06.12

49 חייל מסכן ריצציל הכהן
  • 10:10
  • 18.06.12

בושה וחרפה לו ולשמפחתו. שיסע לסוריה זה המקום שלו. חלאת אדם. רק שם יכבדו אותו באיזה ארון מתים.

50 באם הוא תומך בטרור ורוצה להצטרף אל הטרוריסטים צריך להכניסו למעצר עם החברים החדשים שלו.  (לת) ארתור
  • 10:10
  • 18.06.12

51 קידום דעות של אדם התומך בהרג כל קוראי העיתון קורא מהמרכז
  • 10:11
  • 18.06.12

מדוע עורכי עיתון הארץ מעלים לראש החדשות דעות של אדם עם יצר הרס עצמי שלו ושל כל אזרחי מדינת ישראל היהודים.
כבר לא מדובר בארגוני שמאל קיצוני התומכים בהפרדה מהפלסיטינים בדרכי שלום

תגובה 9 - "בהצלחה לאנדריי בדרכו הלא קלה. ועוד משהו. אנדריי נשאר בסביבה, בניגוד למיליון ישראלים שלא הצהירו הצהרות מקוממות. פשוט קמו והלכו. " לא ברור איך יכול משהו לתמוך באנדריי שמצהיר כתומך בארגון השואף להרוג אותך !!!

52 טוב נו אם אתה כ"כ מבין את הטרור לך תגור בסוריה אני בטוחה שתאהב  (לת) לראות ילדים נשחטים
  • 10:16
  • 18.06.12

53 שמעתי שבמקום האח הגדול מתחילה סידרה המטומטם הגדול עמית
  • 10:17
  • 18.06.12

נראה שאתה יכול ללכת לנסות

54 מקווה שאלי ישי אולי ישלח את הפוץ הזה חזרה למקום ממנו הוא בא !  (לת) אחרי הכול הוא מטרג'יקסטן
  • 10:18
  • 18.06.12

55 מבין אותו לגמרי berlin
  • 10:34
  • 18.06.12

גם אני עזבתי את הארץ, אמנם לא לפלסטין... אני מניח שמדובר בתסכול מהישראלים ומהגזענות השורצת שם, מה שאפשר לראות בברור בתגובות.
הוא עושה בשכל, וכל הכבוד.

56 על המדינה לשלול את אזרחותו ולשולחו לקיבנימט ויפה שעה אחת קודם.  (לת) Eddie Shor
  • 10:35
  • 18.06.12

57 שתה יותר מידי וודקה. תחזור לרוסיה ותצטרף לצ'צ'נים  (לת) איציק
  • 10:35
  • 18.06.12

58 הבחור צריך אישפוז כפוי  (לת) אהוד 27
  • 10:37
  • 18.06.12

59 מדוע הוא לא חוזר לרוסיה מולדתו ומפסיק לחיות כקולוניאליסט לבן על אדמת פלסטין ?  (לת) דרוזי מהגליל
  • 10:37
  • 18.06.12

60 אם אי פעם יבקש לחזור לישראל להחזירו ישירות לארץ מוצאות  (לת) מלכי
  • 10:37
  • 18.06.12

61 לפי תגובות של מספר אנשים פה הוא איננו תופעה חריגה - וחבל  (לת) פרי באושים של החינוך החולוני
  • 10:38
  • 18.06.12

62 למה טרם נשללה אזרחותו ולא הועלה על המטוס למקום שממנו בא?  (לת) זו לא פוטואופ לאלי ישי...
  • 10:40
  • 18.06.12

63 נראה לי מתאים בול לעבוד ככתב ב"הארץ" , לא ?  (לת) עוד גוי שהביאו לנו ברוסיה...
  • 10:42
  • 18.06.12

64 מה קרה? כשאנחנו ועמים אחרים נלחמו לעצמאות זה לגיטימי? אך לפלשתינאים אסור מה שמובן אצל אחרים? משה
  • 10:45
  • 18.06.12

זה לא אומר שזה לא נורא! שהטרוריסטים הם חלאות אדם! שצריך להילחם בהם עד חורמה! אך הצדקנות וההיתממות והרגש שלנו עולים על גדותיהם. מתי נהיה גברים (סליחה על השוביניזם. לא מצאתי מילה אחרת). לא רוצים מדינה פלשתינאית? רוצים להתיישב בכל ארץ ישראל? יפה. בואו נילחם ונפסיק להתבכיין כל הזמן. לאנשי הימין מהקטן עד הגדול: מספיק עם הבכי, הקומבינות והשקרים. בואו נכבוש מחדש את ערי הגדה. נספח לפחות את ההתנחלויות. ונישא בתוצאות כמו גברים (שוב סליחה על הביטוי)!!!!

65 על מה ההתרגשות והכעס יוסי
  • 10:45
  • 18.06.12

כולה אדם החליט לוותר על הזהות היהודית שלו ולהיזדהות עם העם החלש והנכבש - לדעתו. שילך שיחייה איתם שיבכה בשבילם שיעבוד איתם ויזיין פחות. שיעברו עוד מאה כמוהו. נו בסדר אז אנחנו הרעים אנחנו הכובשים ואנחנו ואנחנו ואנחנו ואנחנו. אנחנו גם חכמים יותר, מתקדמים יותר, יעילים יותר ליברלים ובזה שורדים טוב יותר.משהו שהעם הנכבש שלו לא רוצה בו. ואם הוא מצדיק טרור מסיבות כאלו ומבין אותם וקורה לזה כלי אז לדעתי כל טרור מצדיק את עצמו ואת הקורבנות שלו (כמו משפחת פוגל וכמו התאומים וכדו) - לך תזדיין חתיכת רוסי טיפש ,סע סע אליהם עשית לנו טובה!!!

66 בטוח ריגל ועשה למען הערבים בזמן היותו חייל מסוכן מאד ר.מ
  • 10:46
  • 18.06.12

חייבים לבדוק מה לקח ומה העביר לצד הערבי .בטוח שיש פה מחדל
איך בכלל גייסו אותו??? לא ייאמן

67 אחי היקר לך לגור בעיר "חומס" בסוריה חייל לא משוחרר
  • 10:52
  • 18.06.12

שם הרבה יותר טוב...

68 שטויות במיץ עגבניות שמואל
  • 10:55
  • 18.06.12

האספסוף שקורא לעצמו העם פלסטיני שמעולם לא היה קיים ולא מוזכר בכלל על דפי ההיסטוריה ושמעולם לא היתה להם מדינה הם העם הכובש.
השם פלסטינה ניתן בכלל על ידי הרומאים שהחריבו את בית המקדש השני. העם הפלסטיני מורכב מפליטים ממדינות ערב השכנות וזהו.
וגם המנהיגים שלהם בעצמם אומרים את זה
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CbuM91PeSOs

בתנך שלנו המילה ירולים מוזכרת המון פעמים בתנך של המוסלמים "הקוראן" המילה ירושלים מוזכרת 0 פעמים, בקוראן מוחמד רושם שארץ ישראל שייכת לעם היהודי לפחות ב5 מקומות שונים, המשמעות של זה היא שכאשר מוחמד טייל בירושלים ובארץ ישראל על גבי הסוס המעופף שלו שניקרא "אל בוראק" היהודים כבר היו פה וחיו פה חים נורמאלים הרבה לפניו ולפני אלה שמאמינים בו, ציטוטים מהקוראן בבסורה 5, פסוק 21,

69 צא ולמד.... עמית
  • 10:56
  • 18.06.12

מדובר בסה"כ בילדון עם חלב על השפתיים. צא ולמד, ילד. תראה עולם, תקרא ספרים, תשנן מאבקים הסטוריים ואז תפתח דעות לכאן או לשם. הכל בסדר, מותר לך לחשוב מה שאתה רוצה (עדיין), אבל קודם תחשוף את עצמך לקצת אידיאולוגיות, קצת פילוסופים, קצת הסטוריה.

70 והילד פלא הזה גם מצא במה הולמת שנותנת לנו מושג די עבה על דיעותיו המאד מעניינות, בעמוד הראשון. גם אם היה מקבל פרס נובל לכלכלה לא היינו זוכים לשמוע כל כך בפרוטרוט מה הוא חושב. כנראה שבעיתון הזה חושבים שאנשים כמוהו צריכים להוות "רול מודל" לנוער של היום. הלכתם לאיבוד, אדון שוקן. צריך חיפוש רציני כדי למצוא אתכם.  (לת) אהוד
  • 10:56
  • 18.06.12

71 את התופעה הזאת הפושה שולי השמאל הגדיר לא אחר מאשר ברל כצנלסון, איש תנועת העבודה ערב קום המדינה
  • 10:59
  • 18.06.12

היש עם בעמים אשר בניו הגיעו לסילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עַמם, כל יצירתו וכל ייסוריו, הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות? ...וכאן (בארץ ישראל) ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו... עד כדי כך שיִראה את הגאולה בנאצים הפלשתינים שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח.
ברל כצנלסון, דבר, 1.5.1939

72 עוד מודל לחיקוי עבור מערכת "הארץ"  (לת) נתן
  • 11:03
  • 18.06.12

73 פשניצניקוב אנגל ורדג'יסקי
  • 11:03
  • 18.06.12

יש דעות קיצוניות , תמיד . וכמה עצוב שלאיגל תמיר יש יותר תומכים .

74 חייבים לשנות את חוק השבות  (לת) יוסף
  • 11:04
  • 18.06.12

75 This guy is a scum bag. His mind is twisted  (לת) Israeli
  • 11:05
  • 18.06.12

76 לשים אותו על המטוס הבא לדרום סודן.  (לת) אבי
  • 11:07
  • 18.06.12

77 עושה רושם שלא גדל על ברכי הציונות והיהדות לכן קל לו להעביר את נאמנותו לצד השני. אנחנו רק מוחים בחירוק שיניים.  (לת) אחת העם
  • 11:07
  • 18.06.12

78 חבל שהערבים הישראלים לא עושים כמוך ועוברים לעזה ורמאללה כפלסטינים גאים  (לת) בדרי
  • 11:11
  • 18.06.12

79 ילד טוב.  (לת) ירשליים
  • 11:15
  • 18.06.12

80 פעם בוגד תמיד בוגד! בגד בהוריו, ברוסיה,בישראל.....הערבים יחסלו אותו מסכן!  (לת) חלי
  • 11:19
  • 18.06.12

81 בשם הקולוניאליזם huvi
  • 11:19
  • 18.06.12

אתה שהגעת לכאן ממניעים זרים וחומריים, ממניעים לא ציוניים ובלי שום סנטימנט יהודי תרבותי-לאומי, מגיע לך גורלך שבדרך.
יחד עם זאת, אני מכבד את החלטתך לעזוב מדינה שאינך מרגיש שייך לאתוס שלה. החלטתך אמיצה יותר ומוסרית יותר מכל השמאל הרדיקאלי שטוען לקולוניאליזם מודל 48, אבל נשאר במדינה הזאת.
שמאלנים רדיקאלים יקרים: אם יש ערך כלשהו ליומרה המוסרית שלכם, אנא פעלו בדומה לגיבור זה. צאו את הארץ הזאת והשאירו אותה לאלו שמאמינים שעם ישראל חי, קיים ובועט מתמיד!

82 תמיד היו ויהיו כאלו , מדוע הספור זוכה להבלטה ? אחד העם
  • 11:21
  • 18.06.12

הבחור הגיע מרוסיה , לא מבחירה ולא מציונות . אין לו שורשים ביהדות ובישראל , ישנם רבים כמוהו , לא ראוי להבלטה .

83 מתוך 200,000 מסתננים מוסלמים מאפריקה מעניין כמה יעברו אותו מסלול ?  (לת) גדי
  • 11:22
  • 18.06.12

84 No problem, give up Israeli citizenship and move to Gaza Avy
  • 11:22
  • 18.06.12

WE all wish you good luck in your new Taliban path

85 הבחור שונא את רוסיה את ישראל והוא האויב הכי גדול של עצמו! השם ירחם עליו  (לת) אלי
  • 11:24
  • 18.06.12

86 החיל המשורר התומך בטרור שמואל
  • 11:26
  • 18.06.12

כך מכשירים סוכן פלסטינים הזהרו ממנו

87 היה חייל ויש לעצרו לפני שיעביר חומר רגיש לאויב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) חיים
  • 11:27
  • 18.06.12

88 לך לעזה. תוכל לתפוס מקום במטוס שיוצא לדרום סודאן אולי שם תמצא את עצמך.  (לת) קובי
  • 11:31
  • 18.06.12

89 חולה על כול סנטים של ארץ גנאדי
  • 11:31
  • 18.06.12

פרצוף של גוי,לי הכול ברור

90 אר אז א שייגעץ ! א גוי ! א שיכער !  (לת) לייבלע
  • 11:32
  • 18.06.12

91 בוצעה הערכה פסיכיאטרית?  (לת) אשקלוני
  • 11:37
  • 18.06.12

92 ספר את זה למי ששחטו את משפחתו נועםש
  • 11:38
  • 18.06.12

לא , לא שחטו אותם זה רק כלי ... על זה אמרו חזל כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכר לרחמנים. הבלבול כאן בין הטוב לרוע הוא כואב.
חוץ מזה ,זיכרו,לא ירחק היום שהילד הזה ויצטרף לנוער הגבעות או לארגון קיצוני אחר.

93 שיחזור למקום שממנו הוא בא ושינסה שם לפתוח את הפה נגד הרשויות...  (לת) יהודי מהגולה
  • 11:38
  • 18.06.12

94 הוא צריך להתאסלם ולהיות שהיד באפגניסטן  (לת) אחמד דרבנן
  • 11:39
  • 18.06.12

95 הקיצוניות –בעיה פסיכיאטרית ענת
  • 11:41
  • 18.06.12

אין צורך להתקיף את הבחור המסכן הזה על העובדה שבא מרוסיה. הקיצוניות שלו מעידה על בעיה פסיכיאטרית שהוא בודאי סובל ממנה, והוא זקוק לעזרה נפשית.בעיות פסיכיאטריות יכולות להתבטא גם בקיצוניות הפוכה , כמו למשל בשנאת ערבים.

96 לחייב אותו בעלות.סל הקליטה שקיבל- כפוי טובה ומחבל,  (לת) מקווה שהשבכ יטפל בו
  • 11:41
  • 18.06.12

97 וולקאם טו דה קלאב  (לת) טלי פח(ט)ימה
  • 11:42
  • 18.06.12

98 טיפש  (לת) יהודה
  • 11:44
  • 18.06.12

99 You got it all wrong get in
  • 11:44
  • 18.06.12

It seems you're angry about the lack of what you define as justice. it may have been hard to immigrate and you were hurt.
it's the middle east- it is a crazy place.
but by stepping on what made you who you are, you stab your own people in the back.
you may be right, but you've crossed the line..
you are a weak man . try to look for the injustice done for jews anywhere in the world,including where you came from.
look for the whole picture, not what you see infront of you.

100 טמבל, למה להחזיר אזרחות? חיים
  • 11:44
  • 18.06.12

לך והצטרף לטלי פחימה ( אצל השיח ראאד סלאח ), גם תוכל לגור שם, גם תוכל לקלל את מדינת ישראל ולפעול נגדה וגם תקבל ביטוח לאומי אם תהיה מובטל. הנה הרווחת את כל העולמות.

101 גרים ספחת לישראל - סע לשלום  (לת) לא חכם
  • 11:50
  • 18.06.12

102 למה זה תקוע פה כבר שלושה ימים? בעמוד הראשון צריכות להיות רק חדשות, וזה כבר ישנות.  (לת) להסיר מהעמוד הראשון
  • 11:51
  • 18.06.12

103 שתקום כבר מדינה פלסטינית בגבולות 1949-67 כדי שלא נצטרך לקרא על כל מיני אוקראינים הזויים  (לת) וכדי שהמתנחלים יפסיקו לגזל את כספי המדינה
  • 11:53
  • 18.06.12

104 זה מה שקורה שנונים לגויים לעלות לארץ, ועוד מזייפים דת, זה השמאל הישראלי!!  (לת) אני
  • 11:53
  • 18.06.12

105 "אני מתלהב, תקשיבו לי, איך אני מפליץ שטויות מהפה" ר.
  • 11:56
  • 18.06.12

"הי, הפסיקו להקשיב להפלצה הראשונה? קבלו הפלצה שנייה, אני תומך בטרור, יש.....עיתון להקשיב לי, בלאט!"

106 סביר להניח שמדובר ברוסי שמשפחתו פיברקה יהדות על מנת לברוח מרוסיה.אם הוא רוצה לחיות בין הערבים שיבושם לו  (לת) רני
  • 11:57
  • 18.06.12

107 הטיפשות האנושית באמת אין סופית.. א
  • 12:00
  • 18.06.12

איינשטיין צדק! (שוב..)

108 אנדרי פשניצניקוב SANDRO
  • 12:00
  • 18.06.12

מסכן דפוק בּסכל הוא לא יהודי תגרשו אותו שיחזור לארצו חסר זהות טיפש נחמד הוריו מסכנים מאוד. זאת הדמוקרץיה והדיאלקטיקה של היהודים ?:

109 לא כל שרוט ומסכן צריך לראיין...  (לת) פסיכיאטר
  • 12:03
  • 18.06.12

110 תחשבו על זה. למה עיתון "הארץ" עושה כתבה שניה על זה. חומר למחשבה.....אפילו מהפך 77
  • 12:05
  • 18.06.12

שני ההרוגים הערבים מגנבת הרכב לא קבלו כתבה כזו. חיסול שני אנשים בכפר הבדואי בדרום שאחד מהם נהג מונית יהודי תמים לא קבלו. ירי לעבר חיילים . למה הכלומניק הזה כן מקבל. אני קרא לזה פשוט "דירבון לסרוב". "היופי שבסרוב" הפירסום שזה לעצמו ה-72 בתולות והמספק של זה "עיתון הארץ"

111 אפשר להציע לך חברות איפשהו??  (לת) שחר
  • 12:06
  • 18.06.12

112 תחזירו אותו לרוסיה ושמשם ילך לאן שהוא רוצה.הוא לא שייך לכאן כפי שרבים מהמהגרים הרוסים לא שייכים.  (לת) זה רק אחד שאמר בגלוי את דעתו.
  • 12:06
  • 18.06.12

113 הארץ, הגזמתם עם הבמה שאתם נותנים לתומך טרור הזה יוסי
  • 12:15
  • 18.06.12

עם כל הכבוד, 2 כתבות זה כבר מוגזם. עוד מעט תהפכו אותו לסלב...

114 לעיתים נפש פגועה שלא מטופלת-פועלת כמוהו למה שיעריך את שקיבל
  • 12:16
  • 18.06.12

נולד בדור מפונקים, הגיע לארץ "כל טוב", קיבלו מענק-סל קליטה...סיוע, אבל לא התערה בחברה, הזרות ופגיעות רגשיות מעברו השאירו בו צלקות....
שהוא היום מפרשן שחשיבה הגיונית ,למען העם הנכבש

115 חשוב, מעניין ומכעיס - איך יותאים מבאלאנס... NYker
  • 12:16
  • 18.06.12

כתבה לא מאוד מחדשת, אבך ממחישה את השינוי. אין לנו כבר מושג מה האמצע, איך מתקרבים אליו ומה עושים בכל אחד מהצדדים.
הילד מבולבל, אי אפשר להאשים אותו. המדינה חסרת מייצב - אין מאיפה להביא אותו.
להשתחרר המשהו רפוי אינו דבר מסובח. ואנחנו רפויים יתר על המידה.

צריך לבנות את התשתית שתשאיר גם לילד התמים מקום בחברה.

BALANCE - איזון בין חלקים לא קשורים.
משהו שמזמן איבדנו...

116 צודק ב-100% ישראלי לשעבר, יהודי פלשטינאי בהווה
  • 12:40
  • 18.06.12

ישראל היא אכן מדינה קולוניאלית, אין הבדל מהותי בינה לבין התיישבות הלבנים בדרום אפריקה. הפתרון היחיד הוא שיוויון זכויות במדינת אזרחיה ומגורשיה (כן, תושביה הלגיטימים שחיים במחנות פליטים). כיוון שמדינת האפרטהייד היהודית מתנגדת לשוויון וממשיכה לדכא ולנשל את בני הארץ הלגיטימים, יש לפלשטינאים זכות מוסרית מלאה לשחרור פלשטין בכל האמצעים. משל הוא לאדם שגירש אותך מביתך (נניח מביתך בלודג') שבו גרת דורות, התיישב בביתך והקיף אותו בחומה כדי למנוע ממך לחזור. אין משטרה ואין חוק. האם מישהו יטען שאין לך זכות לקחת בחזרה את ביתך בכח? ואם הפולש הביא אתו את ילדיו, זאת אשמתו שלו אם הם נפגעים.

למה הישראלים לא מסוגלים לראות את ההקבלה הפשוטה הזאת? משום שהם עברו את מכבש האינדוקטרינציה הציונית שמלמד אותם שכביכול "הערבים התחילו", שכביכול יש ליהודים "זכות על הארץ" וכו' - הכל כמובן שטויות במיץ אבל כשאתה שומע מלידה את הטיעוניןם המופרכים הללו, שחור נראה לבן לבן נראה שחור ומה שאנדריי אומר שזה 100% נכון, נשמע לך משוגע.

117 כשיכרתו לו את הראש כמו שעשו לויטוריו וג'וליאני אני גם אבין את זה.  (לת) דן
  • 13:00
  • 18.06.12

118 משעשע איך אנשים חושבים שמי שמחזיק בדעה שונה הוא משוגע. סוסו
  • 13:11
  • 18.06.12

הבנאדם פשוט בחר בדעה שלא פופולרית במקום בו הוא גדל. אם היה גדל 100 ק"מ מזרחה זה היה נחשב הכי נורמלי בעולם.
מבינים את האבסורד? מי שהצליח לשחרר את החשיבה שלו מהמוסכמות של הסביבה בה גדל הוא משוגע.
להבהיר - לא אכפת לי אם הדעה שלו הגיונית או לא. רק מדבר על זה שכל כך הרבה אנשים חושבים שאתה לא שפוי אם אתה מחזיק בדעה שפופולרית רק באזורים שלא גדלת בהם.
לאנשים יש כל כך הרבה באגים שהם לא שמים לב אליהם...

119 עצוב לי עליו, כי רואים שהוא פשוט בחור מבולבל. מיכאל
  • 13:25
  • 18.06.12

אם זאת הייתה אידיאולוגיה אמיתית שמאחוריה מחשבה, הוא לא היה מדבר בכאלה קלישאות שכל אחד פה מכיר.

מעניין מה גרם לו ללכת על זה... אולי משהו טראומטי בזמן השירות?

120 להעיף אותו מכאן השמנדריק
  • 13:26
  • 18.06.12

הוא מסוכן . גייס חמישי

121 נו, אז יש משוגעים והזויים מכל כיוון. גם מהימין, גם מהשמאל  (לת) דורון
  • 13:28
  • 18.06.12

122 לדבר נגד השלטון ברוסיה תנו לו הזדמנות
  • 13:37
  • 18.06.12

לשלוח את הזבל הזה בחזרה לרוסיה, מהיכן שהגיע.
הוא גם לא יהודי.

123 גם אני מסכים איתו דניאל
  • 13:48
  • 18.06.12

טרור זה כלי, הכל עיניין של פרספקטיבה. אבל לתמוך בפלסטינים? זה חוסר ההיגיון.

124 ילד אל תהרוס לך ולמשפחתך את החיים  (לת) אילנה
  • 13:51
  • 18.06.12

125 הוא הצד השני של ליברמן - שניהם קיצוניים שיעשו הכל כדי להמאיס את החיים של שתי אוכלוסיות במדינה אחת  (לת) אין הבדל גדול
  • 13:53
  • 18.06.12

126 עכשיו שהוא בחו"ל הייתי מסכים לבטל לו את מוטי
  • 13:55
  • 18.06.12

האזרחות.

הוא יוכל להיכנס לשטחים מירדן, או להשתמש בדרכון החדש שלו בכל מקום בעולם. ובכלל לחיות כמו שהוא רוצה.

במחשבה שניה אם הוא מבקש לבטל אזרחות - הייתי מעלה אותו בפני שופט שיבין שהוא רציני ואז מבטל את האזרחות.

שיחיה כמו שהוא רוצה. מיותר לציין - לא הייתי נותן לו לדרוך בישראל לעולם.

127 שלחו אותו לסודן יעקב
  • 14:04
  • 18.06.12

זה מרגל הצבוע

128 הבחור חושב משהו ופועל לפי . זה הרבה יותר מלנבוך יובל
  • 14:14
  • 18.06.12

על גבי האינטרנט

129 עיתון שמסית לטרור יאיר לוי
  • 14:17
  • 18.06.12

עצם השאלה ״האם אתה רואה הבדל בין טרור כנגד חיילים מתנחלים או אזרחים בתוך הקו הירוק..״ יפה ענה לכם הדגנרט שאין הבדל בין מתנחלי 48 למתנחלי 67 דין מגרון כדין שיח מוניס, הפלשתינים הם המצאה של הסמול וטרור הוא טרור שדורש לחימה

130 החייל המשוחררת מיקי
  • 14:46
  • 18.06.12

תשמע חבוב אתה רוצה ללכת תלך אל תאיים, שלום ולא להתראות.

131 מי שדפוק זה הארץ שעושה מזבוב פיל הבחור פשפש שהעלו אותו איציקב
  • 14:46
  • 18.06.12

אם הארץ זו עיתונות השטירמר היה תורה מסיני

132 תפסיקו כבר הירשנזון
  • 14:50
  • 18.06.12

אם לא תפסיקו להביא את הגיגיו של הדפוק הזה אני מפסיק את המוני שלכם

133 האמת? אשר זריהן
  • 14:53
  • 18.06.12

צודק לגמרי. ואני לא מבין למה המדינה כל כך קופצת. כן ירבו כמותו.

134 שמתם לב?כל שמאלן הזוי מקבל כותרת בתשקורת...שימחת זקנתי בראש חוצות...הלוואי שכל שמאלן כמוהו היה עובר לגור יחד איתו שמה...  (לת) אייל-התנחלות ראשל"צ
  • 15:02
  • 18.06.12

135 למערכת הארץ ,שילחו אחד מכתביכם המשועממים או אחד מאלו שלא הצלח למלא המכסה השבועית לגהה תוכלו להשיג שם הרבה מאוד ראיונות דומים.  (לת) אלפונסו
  • 15:30
  • 18.06.12

136 קדימה לאמא רוסיה חוסיין אובמה
  • 15:46
  • 18.06.12

ברגע בו יקבל את בקשתו לויתור על האזרחות יש להעמיס את הנבלה על מטוס וחזרה לרוסיה או לסודן יחד עם .

137 לא כזה ביג דיל. בטח הרבה פלסטינים מוכנים לשרת בצה"ל  (לת) פול
  • 15:48
  • 18.06.12

138 דם נאצי זורם בעורקיו  (לת) סתם אחד
  • 15:53
  • 18.06.12

139 נאו נאצי גוי שעלה מרוסיה בחסות היהודים. היית שולח אותו לאסד.  (לת) אבי ברטור
  • 15:54
  • 18.06.12

140 רבותי זו רק אחיזת עיניים אנדרי הוא סוכן שב"כ סמוי רואה 2 צעדים קדימה
  • 15:58
  • 18.06.12

תאמינו לי שאנדרי הוא ציוני ובטחוניסט מובהק וזה סיפור כיסוי לעבודה שלו בשטחים ואם לא אז לפחות שיחשדו בו וינקנקו אותו

141 מה ההבדל בינו לבין חלק מעתונאי הארץ שתומכים בעצם במאבק מזוין נגד בישראל?  (לת) זאת האמת
  • 16:12
  • 18.06.12

142 רק ששמאלני קורה לאלימות זה בסדר -אין גבול לצביעות של עתון הארץ  (לת) דיקטטורה שמאלנית
  • 16:14
  • 18.06.12

143 עתון הארץ תומך באנשים שמטיפים להתנגדות אלימה נגד ישראל  (לת) זאת האמת
  • 16:16
  • 18.06.12

144 חברים שעלו מרוסיה אומרים שהוא מאותם רוסים שהם ברחו מהם ברוסיה  (לת) מאיר
  • 16:19
  • 18.06.12

145 טלי ענת אחמד
  • 16:52
  • 18.06.12

תוכל למצו כלה בקלות. במי תבחר. פחימה או ענת. אני אומר ענת

146 מקיצוניות לקיצוניות ושתיהן רעות מאוד Abed Azab
  • 17:12
  • 18.06.12

מחנה השלום היהודי-ישראלי הוא דוגמא ומופת בעולם כולו. כן ירבו כי הם מעטים. אבל בלעדיהם לא היו נחשפים פשעי הכיבוש והמתנחלים במלוא זוועתם. אז חייל משוחרר יקר. מעריכים את מניעיך ורגשותיך אבל זו לא הדרך. אתה תביא יותר תועלת לעמך ולעם הפלסטיני אם תישאר יהודי-ישראלי ותפעל בתור כזה למען השלום. והגרוע מכל בכוונותיך הוא שאתה מבין את הטרור, אם צוטטת נכון. אין הבנה, אין סליחה ואין מחילה לטרור. מי שרצח את משפחת פוגל כמוהו כמי שהפציץ תינוקות בעזה. שניהם מנוולים.

147 אם הוא תומך בטרור נגדי ונגד ילדיי אני תומך בכליאה מיידית של הקרימינאל המסוכן הזה  (לת) קרימינאל רצחני לכלא
  • 17:47
  • 18.06.12

148 הסוף די ברור - הוא יחזור בתשובה ויהיה חרדי אוי
  • 18:35
  • 18.06.12

וזה כמה שנים אחרי שיהפוך להיות נזיר בודהיסטי. יש אנשים שפשוט עוברים מטרוף אחד לאחר.

149 שילך לגור בסוריה אייל
  • 19:37
  • 18.06.12

שם הוא יזכה לאיכות חיים ודמוקרטיה

150 Palestine NEVER existed in history as a sovereign state 1967
  • 20:27
  • 18.06.12

Can he focus on human rights, women rights, gay rights in the PA?

an he explain why 100;'sof Palestinian homosexuals hide in Tel Aviv for fear of their life in Gaza?

I hope he will not try to date a Palestinian lady. This will be his END.

151 הארץ - עיתון פוסט ציוני  (לת) חושב באמת
  • 20:35
  • 18.06.12

152 נו יש לו פרצוף של מטומטם. יש לו איזו בעיה פסיכולוגית אחרת מתחת לאידיאולוגיה הזאת  (לת) יוסי
  • 21:44
  • 18.06.12

153 סוג של תסמונת שטוקהולם מישקפופר
  • 00:15
  • 19.06.12

הבחור מצדיק את האמצעים של הפלסטינאים ואם כך הדבר, באיזה זכות הוא מבקר את ישראל? אם רצח אזרחים ישראלים חוקי בעיניו, מה כבר הוא יכול לדרוש מישראל? התחשבות?
שנית, הפלסטינאים נמצאים כרגע בפאזה של התנגדות לא אלימה כגון BSD והחרמות. קריאות לרצח אזרחים לא יכול להפוך לדגל פלסטינאי בפומבי, זה מיד יחשוף את הבעייתיות בלאומיות הפלסטינאית שמבוססת על טיהור אתני של יהודים.

154 בעזה יחסלו אותו תוך דקותיים.  (לת) אופיר
  • 07:32
  • 20.06.12

155 מרחם על הוריו ולא עליו  (לת) שן
  • 20:36
  • 20.06.12

156 תתאסלם badarne basil
  • 10:35
  • 09.07.12

תתאסלם וזהו תתאסלם כמו שעושים מאות היהודים שמתאסלמים כול שנה

פעילות
המלצות
פרסומת