מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

דפני ליף ו-11 פעילים נעצרו באלימות ברוטשילד כשניסו להקים מאהל

המשטרה: המפגינים תקפו את השוטרים. יו"ר האופוזיציה יחימוביץ': הממשלה נחושה שלא לאפשר מחאה דמוקרטית בקיץ כדי להעביר תקציב אכזרי

יוזמת מחאת האוהלים, דפני ליף, ו-11 פעילים נוספים נעצרו בצהריים (שישי) בשדרות רוטשילד בתל אביב. זאת, לאחר שניסו, יחד עם מאות פעילים נוספים, לחדש את המחאה החברתית ולהקים אוהלים בשדרה. הפעילים התעמתו עם השוטרים, חסמו את הכביש ומנעו את מעבר הניידת בה היא הוחזקה. רק כעבור שעה ארוכה הצליחה הניידת לעבור.

המחאה החלה בשעה 12:00 כאשר כמה עשרות פעילים הגיעו לשדרה וניסו להקים בה מאהל. פקחים של העירייה בשיתוף שוטרים מנעו את פעילותם, ובמשך כמה שעות המשיכו הפעילים להחזיק 5-10 אוהלים מעל הקרקע כדי למנוע את פינויים.

כעבור שעתיים החלה המשטרה לעצור פעילים, ובהם ליף, תוך שימוש באלימות רבה. ליף נשכבה על המדרכה, והשוטרים גררו אותה לניידת בכוח. במשך כמעט שעתיים חסמו הפעילים את הכביש תוך פיזור אשפה וזבל. הם קראו קריאות בגנות ראש העיר, רון חולדאי, וראש הממשלה בנימין נתניהו. לטענת הפעילים, ליף הסכימה להתפנות מרצון, אולם השוטרים הפעילו כוח במכוון.

ליף ברוטשילד, היום. לטענת פעילים שהיו עמה, היא לא התנגדה למעצר
ליף ברוטשילד, היום. לטענת פעילים שהיו עמה, היא לא התנגדה למעצר. צילום: אלון רון

לקראת השעה 16:00 החלו השוטרים לפנות בכוח את המפגינים, כדי לאפשר לניידת לעבור. אחת המפגינות נפצעה ופונתה לקבלת טיפול בבית החולים איכילוב. לאחר העימותים נשארו בשדרה כ-300 פעילים שדנים בחידוש המחאה. לדבריהם, הם מתכוונים להעביר את הלילה במקום.

מהמשטרה נמסר כי ההפגנה היתה בלתי חוקית. "המפגינים סירבו לבקשות הפקחים והחלו לתקוף אותם ואת השוטרים במקום - קיללו, ירקו וזרקו חפצים לעבר השוטרים", נאמר בהודעת המשטרה. לטענתם, "המפגינים חסמו את הכביש בישיבה ממושכת שהם מפריעים למעבר כלי רכב במקום...במשטרה רואים בחומרה את האירועים הללו ולא יאפשרו לקיים הפגנות בלתי חוקיות תוך תקיפה חמורה של שוטרים ופגיעה בשלום הציבור ובטחונו". עם זאת ביקשה המשטרה להדגיש כי יאפשרו את זכות המחאה, "וזאת כפי שנעשה בקיץ האחרון על פי החוק".

יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ' אמרה אחר הצהריים כי "מצטברות עדויות שהמשטרה נקטה אלימות רבה ביותר כלפי המפגינים. הממשלה גמרה אומר לא לאפשר קיומה של מחאה דמוקרטית בקיץ, כדי שאיש לא יפריע לה להעביר תקציב אכזרי ומחולל פערים".

מעצרה של ליף. צילום: מיכל גרוסברג

ליף סיפרה השבוע על תוכניותיה לחדש את מחאת האוהלים, לאחר שביום שישי שעבר מנעה ממנה העירייה להקים אוהל בשדרות רוטשילד. בראיון ל- TheMarker אמרה: "בשבוע שעבר זה היה אקט ספונטני, שנבע מכך שקיבלתי שיחה עשירית במספר מחבר שבישר לי שהוא עוזב לחו"ל. זה כואב לי. בסופו של דבר, אתה רואה שהעול הכלכלי על החברים שלך, המשפחה שלך, רק גדל והולך. העול שומר על אנשים במעגל העוני ולא מאפשר לצעירים להתקדם".

בתשובה לשאלה האם לדעתה השדרה תתמלא שוב באוהלים, אמרה: "אין טעם לעסוק בהערכות. התוכנית היא להגיע לשם במטרה להישאר. להגיע ולטעת אוהל. לא במקרה מישהו הגדיר את זה 'האקט הספונטני הלא מגויס הראשון מאז הקיץ שעבר'. מאוד חשוב להחזיר ללב השיח הציבורי והשיח התקשורתי את המצוקות, שהן אמיתיות וקיימות. יכול להיות שזה יהיה פחות קל, אבל זה לא אומר שזה לא צריך לקרות. אני נחושה".

השתתפו בהכנת הכתבה: אור קשתי, יניב קובוביץ ויהונתן ליס




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 דפני ליף *נעצרה* באלימות, היא לא באלימות תתקנו את הכותרצ!
  • 15:28
  • 22.06.12

השוטרים פוצצו אותה במכות והיא בניידת. היא לא הרימה זרת והטעות בכותרת מטעה ומסוכנת.

02 בראיון ברדיו ניסתה להשוות את היחס למפגינים ברוסיה, המראיין קטע אותה, הפרובוקציה שלה מאורגנת מבחוץ, כדי להביא את המדינה למצב של יוון ספרד ואירלנד.  (לת) הביאה את הבריונים מספרד יוון ורוסיה
  • 15:28
  • 22.06.12

  •   הבריונים הם ליברמן, ביבי והימין. דפני לא המציאה כלום. היא רק מראה לעם ישראל שהמדינה שלו כבר לא דמוקרטית. שהפכנו להיות מדינת עולם 3 שבה כל מי שמבטא התנגדות לשלטון, השלטון סותם לו את הפה וזורק אותו למעצרים. אבל אנחנו לא נשתוק לפשיסטים מהימין שבורחים מאחריות, מהמשט, מהשריפה, מהמלצת המשטרה להעמיד את ליברמן לדין, =מושחתים שרוצים שנהיה בשר תותחים כשהם יהיו בבונקר או בחו"ל עם המשפחות שלהם אחרי שאיראן תהפוך אותנו לקציצות. כל הכבוד לליף ולמוחים. אנחנו אתכם. השפויים שלא נוותר על גניבת המדינה והריסתה בידי הימין  (לת) שומר חוק
    • 00:24
    • 23.06.12

  •   אצל איזה טייקון אתה עובד?  (לת) אזרח
    • 15:24
    • 23.06.12

  •   המשטר המפעיל בריוני משטרה המתנפלים על מפגינים ומוחים כנגד השלטון מזכיר את המשטר בתוניס לפני ההפיכה שם. דבר נורא קרה למדינה ביום ששי.היא לא מה שהיתה המשטרה בזתה את המדים של שוטריה וישראל איננה יכולה להקרא מדינה דמוקרטית השוטרים פעלו כבריונים שכירי ארגון פשע והפרו כל חוק. הם, לא המפגינים. שוטר מורה לעצור צעיר שפשוט עצד בצד וצילם. קצין משטרה הורה לשוטר לשבור יד של מפגין. שוטרים-בריונים עברינים הפועלים בשליחות המשטר. זוועה. השאלה עם ארצות הברית צריכה לסיע למדינה שכזו . אני אפנה שאלה זו לידידי בארה"ב.  (לת) רן
    • 01:07
    • 24.06.12

03 כל הכבוד למשטרה,אנחנו הבאים בתור חנן
  • 15:29
  • 22.06.12

כן,כן,כל הכבוד למשטרה
אחרי שתעצור באלימות את דפני ליף המשטרה תגיע לכל אחד מ400 אלף המפגינים ,תעצור אותם באלימות ותפרק להם את הצורה
אחלה דמוקרטיה יש לנו...!

04 ככה זה במדינת בנג'י-נרקיס-פוטינלנד, וזה יימשך ככה כל זמן שהמחאה תהיה מחאה "לא פוליטית"  (לת) וכל זמן שאיש הטפלון נתניהו=מניפוליהו, האשם העיקרי במצב יוצא נקי וחלק מהכל כאן. האיש הזה שלא אחראי לכלום ולא נותן את הדין על כלום
  • 15:29
  • 22.06.12

05 או מסכנים הפנתרים השחורים האצילים ,מה שמותר לברבורים לבנים אסור לפנתרים שחורים .הם לא נחמדים  (לת) יהודי אותנטי
  • 15:29
  • 22.06.12

06 מדינת עולם שלישי נוסח ביבי נתניהו.חוקרים את המוחים עוצרים אותם .פשוט דקטטורה מסריחה הולכת פה  (לת) מדחי לדחי.להדיח את ראש הממשלה הדפוק ביבי הביתה
  • 15:30
  • 22.06.12

07 זאת התשובה הפוליטית של השילטון למחאה הלא פוליטית  (לת) מתי יפול לכם האסימון? עד עכשיו התנהגתם יפה אז ההם שם למעלה, פירשו את זה כחולשה
  • 15:31
  • 22.06.12

  •   מחאה לא פוליטית? מה אתה אומר.כבר לפני שנה היה ברור מי מניע את ה"מחאה" הזו רוני
    • 00:55
    • 23.06.12

    השמאל לא מקבל את הכרעת הבוחר ולכן בוחר בדרכים לא דמוקרטיות

  •   מי אחראי לתקיפת אזרחים היום בת"א? יהודי חם
    • 01:01
    • 23.06.12

    מי שאחראי אלו אנשי ההון-שלטון-עיתון שבראשם עומדים כיום נתניהו ושטייניץ.

    אבל אנחנו לא נירתע ולא ניכנע. אנחנו נמשיך במאבק לצמצום הפערים הכלכליים הלא שפויים שנוצרו כאן בארץ.

    העם דורש צדק חברתי!

  •   אתה משקר, וגם הכותרת משקרת. המחאה פוליטית ולא חברתית. כלכלת ישראל חזקה ומושא לקנאה באירופה ובארה"ב. עם חד"ש לחיים בגולאג
    • 10:36
    • 23.06.12

    באירופה פיטורי עובדים וקיצוצים כואבים בשכר, ברווחה ובפנסיות. בישראל האבטלה בשפל היסטורי ותוספות שכר שמנות לעובדי המגזר הציבורי הגדול והשבע. גדול בהרבה מהמקובל ב-OECD.

  •   אתה לא מבין כלום  (לת) שי
    • 13:53
    • 23.06.12

  •   אתה זה שמשקר, מי שנהנה מכלכלה "חזקה" בישראל אלו העשירונים האמידים בלבד, בזמן שכל האחרים קורסים תחת הנטל.  (לת) ביבי קינג
    • 14:59
    • 23.06.12

  •   מעניין מה פרויד היה אומר על זה מוריה
    • 17:40
    • 23.06.12

    הצורך שלך להדגיש שהמחאה לא פוליטית כשאף אחד לא שאל אותך מראה שאתה לא חושב, אתה בטוח שהיא פוליטית. די להתכחש. האמת נמצאת ממש מולך

  •   יותר מ 400,000 איש מהקיץ שעבר יחלקו עליך ק
    • 08:42
    • 24.06.12

    אליהם השגשוג המפואר של ביבי לא מגיע

08 רון חולדאי הוא מייצג מובהק של מעמד המשרתים הבכירים של בעלי ההון. למרות שחשבתי אחרת עד עכשיו - ליף היא הדבר האמיתי וראוי ששוב נצא כולנו ונגבה אותה במאבק שלנו כנגד החולדאים ואלה שהם מייצגים.  (לת) דרור
  • 15:31
  • 22.06.12

  •   אם לא נצא לרחובות כולנו (גם את יושבי בתי הקפה הזחוחים) - המחאה תגווע ועמה יגווע העתיד של המדינה הזו.  (לת) דניאל
    • 09:43
    • 23.06.12

  •   רון חולדאי קורא לעצמו ברני8
    • 10:10
    • 23.06.12

    חבר מערך. בושה

  •   דפני ליף ויתר המארגנים הם הם משרתי בעלי ההון. עובדה: ערוצי ה-TV הפרטיים שבבעלות הטייקונים הזרימו דלק וחמצן להפגנות נגד נתניהו בקייץ שעבר. שרות מידע לצרכן
    • 12:25
    • 23.06.12

    אותם הטייקונים עמדו מהצד באדישות בזמן הפגנות החיילים מלח הארץ נגד אולמרט וממשלתו הכושלת אחרי לבנון 2.

    נ.ב- לא רק בסוגיה הזאת השמאלנים הקיצונים משרתים את בעלי ההון. גם, למשל, בהתגייסותם המלאה נגד כל צנזורה על דברי תועבה. מקור מרכזי לרווחי עתק לטייקונים שבענפים כמו פורנו, בידור, פרסום ויחסי ציבור, ותקשורת.

  •   גם אם דבריך נכונים היא לא יכולה לייצג מחאה אותנטית. הפער בינה לבין מצוקות אמיתיות עצום!  (לת) אין לי ארץ אחרת
    • 13:39
    • 23.06.12

  •   וואי, אתה מדבר שטויות ק
    • 08:44
    • 24.06.12

    אני אופתע אם אתה שמעת את עצמך מדבר, כי באמת, סתירה עצמית כזו אפילו תינוק היה מבין

09 יש אופוזיציה? שלי יחימוביץ? הלו? זהבה גלאון? הלו?  (לת) שתקתם כשהמשטרה הזמינה את הפעילים לחקירה מוקדמת. בישלתם, ועשיו אתם אוכלים. לחקירה הזאת בחיים לא הייתי מגיע!!!
  • 15:32
  • 22.06.12

  •   זהבה גלאון מתמקדת ב"זכויות הפלשתינאים" ולא בזכויות היהודים.שלי יחימוביץ התבטאה בעד המחאה אבל לא בעד פעילות בלתי חוקית  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 23:59
    • 22.06.12

  •   דרור, המחאה חוקית, את החוק לא כותבים שוטרים ק
    • 08:45
    • 24.06.12

    לך תקרא את החוק, ההפגנה חוקית למהדרין, ולא צריכה אישור משטרה.
    עובדה.

10 אוי ,אוי ,אוי , דפני ליף נגררה ונעצרה !! שלשה ימי אבל !! סמרטוט  (לת) ע . מיכאלי
  • 15:33
  • 22.06.12

11 עשר המשפחות השולטות נתנו הוראה לממשל שהקיץ לא יהיו הפגנות!  (לת) Xxx
  • 15:33
  • 22.06.12

  •   לא הטייקונים נתנו הוראה העם התאכזב שדפני ליף התנדפה בחורף כמו ציפי לבני ועכשיו פשוט בא לה מחאה  (לת) אין לי ארץ אחרת
    • 13:36
    • 23.06.12

12 שנה שלימה מפמפמים שהמחאה תתחדש בקיץ, ופתאום מגיע אקט ספונטני? יהודה
  • 15:34
  • 22.06.12

מה ספונטני כאן? ואם לבנאדם יש כסף לצאת מהארץ ולהתחיל חיים חדשים בחו"ל (רק המחשבה על ביטוח הבריאות מעבירה בי צמרמורת), על מה בדיוק הוא מוחה? אני מוחה על זה שאין לי את הכסף לצאת לחו"ל.

13 בריונית ,,,,,,,  (לת) דג
  • 15:34
  • 22.06.12

  •   אתה איש טיפש במיוחד ל.
    • 01:32
    • 23.06.12

    דפני ליף ומה שהיא מייצגת זה לא פחות מהצלת הציונות והמדינה.

    ישראל נמצאית בדרך לשום מקום , ממנו יקומו 5% של בעלי הון וכל השאר עניים מרודים.

    מי ישמור על העשירים ? מי יקנה את מה שהם מוכרים בחברות שקנו מהמינוף שנתנו להם הבנקים מכספינו ?

    מי שלא רואה את דינמיקת ההרס הוא דג עיוור בצנצנת , אבל כל מי שאוהב את המדינה ורוצה לגדל בה ילדים לא יתן לזה להמשיך לקרות.

14 מדובר בחבורת אנרכיסטיים. פשוט משעמם להם בקיץ אז הם מפגינים. אורן
  • 15:35
  • 22.06.12

אם המצב כ"כ קשה למה לא להפגין גם בחורף בסתיו ובאביב עד שהמצב ישתנה. לאן נעלמה דפני ליף מאז הקיץ שעבר? הפגנה פופוליסטית .

15 במה מתעסקת כבר שנה המדינה (זו של ביבי ושות)? באולפנא, במיגרון ובחיי הרווחה של המתנחלים. כל היתר שיסתדרו או לחו"ל.  (לת) הזקן
  • 15:37
  • 22.06.12

16 A true leader has resolution and perseverance and courage-- she has them all  (לת) Winston
  • 15:37
  • 22.06.12

17 דפני דפני את רואה כמה קשה להילחם באצולה של שד' רוטשילד חולדאי שומר עליהם  (לת) יודע
  • 15:37
  • 22.06.12

18 אולי תפסיקו לעשות הצגות? בשנה שעברה סירבו המפגינים לגלות את האג'נדה האמיתית שלהם במשך חודשים, מתוך תקווה לרמות את הציבור, בעודם מסרבים ברוב חוצפה נאלחת להידבר עם נבחרי הציבור, ובריוניהם מגרשים חברי כנסת מכהנים בקללות וביריקות (בשם הדמוקרטיה, כמובן). כשנאלצו לחשוף את המלצות ה"ועדה האלטרנטיבית", התגלו אלה כמצע חד"ש... לכן גוועה המחאה. לכן לא תשוב לחיים. יש הרבה מה לתקן במדינה. המון עיוותים, המון קילקולים. אבל העם הישראלי לא משוגע דיו כדי להניח לחבורת בולשביקים שפויים-למחצה שמקשקשים על "הגדלת השירות הציבורי", לא פחות ולא יותר, לצבור כח. אה, ואם אתם רוצים להפגין, בבקשה. זו דמוקרטיה. אבל כחוק! להשתלט על שטחים לא לכם? לחסום כבישים? להתפרע כאחרוני העבריינים? מה אתם, פאקינג נוער הגבעות? פחחחחח. מודרניסט .
  • 15:38
  • 22.06.12

אולי תפסיקו לעשות הצגות? בשנה שעברה סירבו המפגינים לגלות את האג'נדה האמיתית שלהם במשך חודשים, מתוך תקווה לרמות את הציבור, בעודם מסרבים ברוב חוצפה נאלחת להידבר עם נבחרי הציבור, ובריוניהם מגרשים חברי כנסת מכהנים בקללות וביריקות (בשם הדמוקרטיה, כמובן). כשנאלצו לחשוף את המלצות ה"ועדה האלטרנטיבית", התגלו אלה כמצע חד"ש... לכן גוועה המחאה. לכן לא תשוב לחיים. יש הרבה מה לתקן במדינה. המון עיוותים, המון קילקולים. אבל העם הישראלי לא משוגע דיו כדי להניח לחבורת בולשביקים שפויים-למחצה שמקשקשים על "הגדלת השירות הציבורי", לא פחות ולא יותר, לצבור כח. אה, ואם אתם רוצים להפגין, בבקשה. זו דמוקרטיה. אבל כחוק! להשתלט על שטחים לא לכם? לחסום כבישים? להתפרע כאחרוני העבריינים? מה אתם, פאקינג נוער הגבעות? פחחחחח.

  •   שטויות מרושעות שיקריות. בקיצור, המלצות ספיבק-יונה כוונם מדינת רווחה של "המודל הסקנדינבי". שלומיקו
    • 00:40
    • 26.06.12

    איזה חד"ש: פרופסור אביה ספיבק: בשנים 2002–2006 היה משנה לנגיד בנק ישראל, ושימש ראש המחלקה לכלכלה ודיקן הפקולטה למדעי הרוח והחברה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. פרופסור ספיבק חבר בדירקטוריונים של בנקים ושל קרנות פנסיה ובוועדות ציבוריות.

19 טוב מאוד. לעצור ולהעניש בחומרה את מפרי החוק.  (לת) פטריסיה
  • 15:39
  • 22.06.12

20 בהתנחליות שוטרות מפנות מפגינות moti
  • 15:40
  • 22.06.12

יש לתבוע את השוטרים על מעשה מגונה כנגד דפני ליף במח"ש

21 הסטלנית הזו לא מייצגת אותי  (לת) מעמד הביניים
  • 15:40
  • 22.06.12

22 תוך שימוש באלימות רבה? חביבי, אתה עוד לא התחלת לשמוע על אלימות משטרתית. ומצידי, שהמשטרה תעיף אותם אפילו יותר באלימות. לא תצליחו ליצר הפעם פאניקה ותסיסה. הבחורה חגגה בלונדון וניו-יורק כל החורף, ועכשיו בקיץ היא מתחילה לשחק אותה פעילה חברתית. כולה פרובוקציה מפגרת שהיתה ידועה מראש. והתמונה האעלק "סנפ-שוט" הזאת, בחייאת, יש שם מלא עיתונאים עם אחלה מצלמות, לא צריך לדחוף תמונה שכאילו צולמה מאיזה מכשיר קטן וסמוי. תתבגרו, עיתוןן הארץ. תתבגרו.  (לת) אורן
  • 15:40
  • 22.06.12

  •   "הבחורה" עבדה ועשתה כל השנה עבורך, עבורי, עבורה ועבור ילדינו על סמך מה אתה כותב?
    • 03:07
    • 23.06.12

    גם בגשם ובקור, היא והגרעין הקשה לא הפסיקו למחות נגד החזקים-שלא-בצדק וגם לעזור לחלשים-שלא-בצדק. אין לך מושג כמה החבר'ה האלה רציניים ומחוייבים למעמד הביניים והנמוך. אם אתה משתייך לאחד מהמעמדות האלה אז כן, החבר'ה האלה מחוייבים גם אליך. דרך אגב, כשאולי הבת/אחיינית/נכדה שלך תלך בשנה הבאה לחינוך חינם כי מלאו למתוקה שלוש, אל תשכח להודות לדפני.

  •   אתה ממשרד ראש הממשלה?  (לת) אזרח
    • 15:26
    • 23.06.12

  •   בת/אחיינית/נכדה, מה, לבנים לא מגיע??  (לת) אין לך בנים, אז מה?
    • 23:28
    • 23.06.12

  •   אתה מוכן לספר לנו מה מציק לך עם המחאה, בהנחה שאתה אישית לא טייקון או איש מרכז ליכוד או עובד בשבילם ? אותה המשטרה (והצבא) שמראים את הרגישות בעיסוק עם המתנחלים מוציאים את כל האגרסיות על פלסטינים, אנשי זכויות אדם ומוחים על מצוקה.  (לת) לאורן המשתפ
    • 02:35
    • 24.06.12

23 שדרות רוטשילד זה הפח זבל של המדינה ?? טוב שפינו את התנחלות השמאל במרכז תל אביב
  • 15:40
  • 22.06.12

"תפיסת קרקע ציבורית היא עבירה חמורה על החוק ויש לעצור את העבריינים בשימוש בכל כח שצריך" זה מה שהיה צריך להיות בכותרת אבל הארץ אוהד התנחלות ובריונות כאשר היא באה מצד שמאל.את כל השלילה הוא שומר לימנים שיש אצלם כמה אידיוטים החושבים שהארץ ושאר תשקורת השמאל הוא עיתון ליברלי אובייקטיבי !

24 כל הכבוד דפני ! אנחנו מגיעים !  (לת) ימוגר "הון-שלטון-תקשורת"
  • 15:41
  • 22.06.12

25 פשרה-שתקים אוהל בכפר שמריהו  (לת) מחצרצרר
  • 15:42
  • 22.06.12

26 שוטרים דבילים - לא מבינים שהמלחמה זה גם בשבילם !!! ככה זה שיש בבונים ביסמ - ביבי זה סוף המפלגה שלך אתה לחא יכול לקחת מהעם את הזכות למחות  (לת) יואב
  • 15:43
  • 22.06.12

  •   נתניהו נתן הוראה לאהרונוביץ' שהוראה למפכ"ל דנינו לחסל את המחאה. 2 תושב חוץ
    • 03:01
    • 23.06.12

    אהרונוביץ' ודנינו משקרים - כמו השוטרים בבאר שבע ובחדרה.
    אז איפוא את שלי יחימוביץ'. רק בדיבורי סרק תשארי באופוזיציה המצחיקה שלך. את נשארת כתבת חדשות ותו לא!!
    והמוחים: לא הבנתם את הרמז של ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין?? תתחילו להתארגן.

  •   הם לא דבילים, הם גם בתוך הקלחת. כך בדיוק נראה הפרד ומשול אניגמה
    • 03:09
    • 23.06.12

    משסים את קבוצת חלשים א' בקבוצת חלשים ב', והופ, "ישחקו הנערים לפנינו".

27 מדובר באוסף של בטלנים משועממים. רוצים כאן ועכשיו. מגיע לי, אני, עכשיו, תנו כבר איש עמל
  • 15:43
  • 22.06.12

לכו לעבוד, לכו להתיישב, ישראל זה לא רק תל אביב. שבו בעיירות פיתוח, וכשתתקדמו ותחסכו, שדרגו את הדיור שלכם.
רדו לנו מעמד הבניים מהצוואר.

  •   זה הרי ברור שאין לך הבנה בסיסית ארז
    • 13:36
    • 23.06.12

    לגבי איך שהדברים עובדים. או לא עובדים במקרה הזה. לא ייתכן שזוג אקדמאיים מקצוענים אשר עובדים במשרה מלאה במקצוע חופשי כבר כמה שנים לא יסיימו את החודש. והם גרים בבת ים - לא בתל אביב. לא ייתכן שזוג כזה לא יסיים את החודש - גם בעיירת פיתוח.
    צא ולמד כיצד 6 אנשים זוללים לנו את הממון ואת הפנסיה ואח"כ עושים תספורות בעוד שאם אתה לא משלם חובך לבנק הם מעקלים לך את החיים.
    טוקבקיסט בתשלום? או סתם אידיוט?
    בכל מקרה המחאה מוצדקת

  •   אולי יש עודף אקדמאים מסוג ב' ולכן אין מקום בשבילם? ל
    • 15:29
    • 23.06.12

    אם כולם היו אקדמאים מי היה עובד במפעל יצור או בניקיון או במלונות?

28 ''חזון העצמות היבשות'' מלחמת אשכנזים באשכנזים סוף סוף !  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 15:45
  • 22.06.12

  •   אומלל  (לת) לא יקום ולא יהיה
    • 05:29
    • 23.06.12

  •   זה רק מראה כמה שאתה דפוק מזרחי
    • 12:36
    • 23.06.12

    רוב המוחים הם בכלל מזרחיים. מה שמפדיע לגזען המתחזה למזרחי זה שהם התחברו לאשכנזים מתרוששים

  •   מוני יקים-יום אחד גם אתה תקנה דירה במחיר שפוי-ותיאלץ לומר תודה לדפני ליף סמי מפ"ת
    • 09:41
    • 24.06.12

    אפילו אם אתה שונא אשכנזים.ואגב-לא כל המפגינים אשכנזים.
    ובכלל-מה הקטע שלך עם אשכנזים,מדוע אתה שונא אותם כ"כ ?!
    הם הקימו את המדינה אם אינני טועה.גם אם לא עשו זאת לבד.
    ואגב במחאה נמצא גם איציק שמולי והוא לא אשכנזי למיטב זכרוני.
    יוצא מזה שאתה בעצם שונא ישראלים ולאו דווקא אשכנזים.

29 רק אלימות+ פוליטיקה ילקחו בחשבון. לימדו מהמתנחלים והחרדים!!!  (לת) יהודי הגון
  • 15:45
  • 22.06.12

30 אלימות משטרתית רק מוסיפה שמן לתבערה שתבוא בקרב על צדק החברתי !! מיקי
  • 15:48
  • 22.06.12

מגיעים לרוטשילד לא ניתן לעצור את דפני !!
אדון שוטר אתה שווה יותר !
אנחנו יודעים על מצוקת השוטרים בשטח המשתכרים בקושי שכר מינמום
אל תשמעו להוראת הקצינים הכירים שמשכורתם מעל חמישים אלף ש"ח
השוטרים הם מהעם וגם הם רוצים צדק חברתי !!

31 go Dafni go--people are behind you  (לת) socialist Benni
  • 15:48
  • 22.06.12

32 מדינת משטרה אלימה, מדינת הטייקונים והחרדים. מדינה מושחתת ומאוסה. יצא המרצע מהשק
  • 15:50
  • 22.06.12

המדינה תחזור לאזרחיה המשרתים, עובדים ולומדים (ולא דברי תורה והבל) רק באלימות ובדם.

33 שנה שעברה היה פסטיבל. אולי השנה נקבל מחאה אמיתית. מחאה מצליחה רק כשהשלטון באמת מפחד מהעם.  (לת) אחד
  • 15:51
  • 22.06.12

34 ליף...נמאסת  (לת) פוסטר
  • 15:53
  • 22.06.12

35 כל הכבוד לדפני ליף ולשותפיה! המשטרה נוהעיריה סותמים פיות כדי לאפשר לממשלת ישראל להמשיך לעשות קומבינות על גבינו! רפובליקת בננות
  • 15:53
  • 22.06.12

הם מעדיפים לשסות עניים בזרים, יהודים בערבים, מזרחיים באשכנזים וגברים בנשים, הכל כדי לא לעשות את העבודה שלהם, רק להמשיך לגנוב אותנו.

36 מה רע בקייטנת רוטשילד? בר ברע
  • 15:54
  • 22.06.12

למה צריך לשלם לכפר נופש?
בונגלו - יש.
מסעדות וקיוסקים - יש
צל ופינות לילדים - יש.
לקפוץ לים - כמה דקות בלבד.
בידור ותרבות - על כל מה שניתן לחלום.

37 זו מדינת משטרה. כל מי שנגד המחאה הוא או טייקון או מתנחל  (לת) קיטו
  • 15:54
  • 22.06.12

38 ככה זה כש10 משפחות מוצצות דם למדינה שלמה.  (לת) העם דורש צדק חברתי
  • 15:55
  • 22.06.12

39 רק שלא נדרדר תחת שלטונו של חולדאי למשטר איינה בצ'ילה, איפה חופש הביטוי?  (לת) דן
  • 15:55
  • 22.06.12

  •   התכוונת פינושה  (לת) אגב ידיד גדול של כל החולדאים לדורותיהם
    • 00:27
    • 23.06.12

  •   הפושע שהנהיג את החונטה בצ'ילה היה אגוסטו PINOCHET והוא נשלח לפשוע ע"י <<< זה שקיבל מדליה מהפושע שלנו >>> HENRY KISSINGER  (לת) מתקן טעויות הבורים XXL
    • 10:47
    • 23.06.12

  •   מעניין שבזכרון נשאר דווקא איינדה כמי שהחל בדרדור מצבה של צ'ילה. וזה נכון. הפושע הוא אכן פינושה, אבל את הכדור כלפי מטה החל לגלגל איינדה, הסוציאליסט. וטוב שנזכור זאת.  (לת) אחד שזוכר היטב
    • 15:12
    • 23.06.12

40 חולדאי והמשטרה עושים פשע נגד הדמוקרטיה  (לת) אלכס
  • 15:56
  • 22.06.12

41 את המחאה אתם חייבים להפנות נגד האחראי הראשי: בנימין נתניהו. כל נסיון לעגל פינות לא יקדם את מטרותיכם  (לת) נתניהו. האחראי הישיר למצב צריך לתת את הדין הפוליטי על מעשיו. רק אז יתחילו דברים לזוז. ממש כמו ברלוסקוני
  • 15:56
  • 22.06.12

42 על המשטרה להאכיל בכוח את המפגינים בזבל שהם פיזרו. קבוצת אנרכיסטים שביום שישי במקום לזרוק אבנים על חיילים זורקים על שוטרים.שיוציאו את האלחמות החבויה בהם בסוריה או בעזה ולא בין קפה לקפה בעזריאלי תוך כדי מציאת חפוז ללילה.  (לת) למפגינים שפיזרו זבל
  • 15:57
  • 22.06.12

43 המשטרע,נוהגת באיפוק כלפי חרדים,ונוער גבעות  (לת) יעקב
  • 15:58
  • 22.06.12

44 מעניין שיש הפגנה של חרדי מדברים על התפרעות מה כאן שלא היה התפרעות של המפגינים שי
  • 16:01
  • 22.06.12

לא טוב תעברו מהמרכז לדרום לצפון שם זקוקים לאנשים.אם יקר בתל אביב זול בדרום וגם בצפון.

45 דפני ליף - לא משנה אם המאבק שלך צודק או לא. יפנו אותך ואת האוהלים שלך. מי שעקר אנשים מהבתים שלהם בגוף קטיף המשימה של פינוי האוהלים קטנה עליו. את והחברים שלך שתקתם אז ואישרתם את התקדים בשתיקתכם.  (לת) אחד שזוכר
  • 16:02
  • 22.06.12

46 מעניין מאוד איתי
  • 16:04
  • 22.06.12

לי אין אפילו חבר אחד שיורד מהארץ ואין לי חבר אחד שנעצר על ידי המשטרה. ואין לי חבר אחד מובטל כולם עובדים קשה ומרוויחים את הלחם שלהם. מה רוצה הגב ליף? שאני אעבוד בשבילה? שביבי יעבוד בשבילה? עלה לה השתן לראש שתלך לחפש עבודה במקום להפריע למשטרה לעירייה ולתושבים. דפני ליף זה הכי קיץ 2011. פאסה...

  •   לפי התגובה שלך מתקבל הרושם שלעבוד קשה זוהי המטרה הקדושה ותכלית החיים. וכל דבר אחר הוא פסול בעליל  (לת) רוני
    • 10:57
    • 23.06.12

  •   היא בסך הכל רוצה דירה בשדרות רוטשילד, במקום טוב באמצע, רצוי בחינם, או לפחות בזיל הזול.  (לת) מי לא רוצה זאת?
    • 15:14
    • 23.06.12

  •   זה בגלל שאתה עשיר או מקורב. איזה מהם בדיוק?  (לת) אזרח
    • 15:31
    • 23.06.12

  •   ממש מלח הארץ . לא לכולם התמזל המזל יעקב
    • 21:23
    • 23.06.12

    כל הכבוד לך באמת . שמעת על מובטלים בדרום ? ראית אולי אנשים שמחטטים בפחים ? שמעת על אנשים שעובדים מאוד קשה אבל בשכר עלוב ולא גומרים את החודש ? כנראה שלא.. בקליקת המצליחנים שלך אין כאלה . אבל מה לעשות יש עוד אנשים שאולי לא מעניינים אותך במיוחד ,אבל הם כאן . תן להם צ'אנס להשמיע את קולם . עבודה נעימה שתהיה לך

47 כל הכבוד דפני  (לת) רון
  • 16:05
  • 22.06.12

48 מדינת משטרה ! רק מדינת משטרה לא נותנת לפרוע חוק!!!אבל בסוף יהיה טוב,איש הישר בעייניו יעשה  (לת) tar
  • 16:05
  • 22.06.12

49 מה עשיתם לה יא מטורפים חולי נפש היא אישה לא בריאה תהיו קצת עדינים בבונים דניק
  • 16:07
  • 22.06.12

הקמת אוהלי מחאה בשדרות רוטשילד היא הפגנה חוקית לחלוטין במסגרת חופש הביטוי במדינת ישראל ובית המשפט העליון יאשר זאת בקרוב. עוד תראו.
לא תוכלו למנוע מאיתנו הלא עשירים להיות גם שם. המדינה והעיר הזו היא לא רק של החולדאים והעשירים למינהם. היא שלנו. ונשיב אותה לידינו.

  •   אדוני מוזמן לבוא לגור בשכונת התקווה תל אביבי אוריגינלי
    • 13:06
    • 23.06.12

    אף אחד לא חייב לך דיור בשדרות רוטשילד.
    בואו לשכונת התקווה והחליפו את הסודנים. אלפי דירות כיום תפוסות ע"י הומלסים אפריקאים.

    אפריקאים לאפריקה, דירות ישראליות - לישראלים.

50 כאן אין למשטרה בעיה לגעת באשה. נראה אותם סוחבים איזה נערה זבת חוטם מפורעי הגבעות, וחצי כנסת תרעש על הפגיעה בכבודה של אותה עבריינית שלא שוטרות סחבו אותה אלא גברים  (לת) מתחילה להווצר פה מדינת משטרה
  • 16:07
  • 22.06.12

51 הסיבה שהתקשורת מחבקת את קדאפני ליף היא- מוטי
  • 16:07
  • 22.06.12

כי קדאפני ליף היא כמו התקשורת.עשירה אליטיסטית,ומתוקצבת מגורמים אנטישמים.מטיפה לעם תוך ניצול מצוקתיו בכדי לקדם את האינטרסים שלהם

52 לי זה נראה כמו הפגנה בבלעין. לפזר אותם בכדורי גומי בלי לרחם!  (לת) כבשה פועה
  • 16:08
  • 22.06.12

  •   אתה בטח מתנחל ששותה את הדם, את הכסף של המדינה הזאת בלעין-תל אביב-דימונה=בני אדם
    • 23:46
    • 22.06.12

    ואכן הדרך שאתה מכיר להתנגד למי שלא מוכל לקבל את הגזל והרמסנות שלך היא רצח- כמה זה טבעי לכם!

  •   אולי כמו בגבעת האולפנה l
    • 08:45
    • 23.06.12

    תמורת פינוי אוהל ברוטשילד, בניית 300 אוהלים בשדרות חן.
    יש המקבלים אלימות ויש שנכנסים אתם למו"מ, מקבלים תשורות על הסכמתם לציות לחוק ולצו בית המשפט.

53 כל הכבוד למשטרת ישראל ! ג'
  • 16:08
  • 22.06.12

הם רוצים לישון באוהלים שישנו ברחוב שלהם ובעיר שלהם למה דווקא ברוטשילד ??? עוד פעם השכנים צרכים להתלונן שעושים להם רעש וושעושים להם צרכים בחדר המדרגות...
זה ממש כמו בדרום תל אביב כמו העובדים הזרים שישנים ברחוב ומרעישים רק שלהם ברירה אין כי אין איפה לגור וגם אוהל אין להם אבל הזועמה ברחוב והרעש והצרכים ברחוב זה אותו הדבר בדיוק .

  •   נכון,יש מגרש פנוי בכפר שמריהו תל אביבי אוריגינלי
    • 13:08
    • 23.06.12

    אנחנו התל אביבים האוריגינלים לא רוצים מהגרים מכפר שמריהו. שתלך תעשה קייטנת אוהלים במגרש הפנוי הכפר שמריהו, ממערב למרכז המסחרי שלהם.

54 חשוב מאוד לפזר כמו בשטחים את האנרכיסטים,בכוח כולל מעצרים,בניגוד אולי למפגינים בשטחים, פה מדובר בילדי כאפות מפונקים שלילה אחד בלי אמא יחזיר אותם בזחילה הביתה לתמיד !  (לת) איש משטרה
  • 16:08
  • 22.06.12

55 להגן על המפגינים והדמוקרטיה ממשרתם הנרע של בעלי ההון חולדאי  (לת) איתי
  • 16:08
  • 22.06.12

56 טוב עשתה משטרת ישראל שעצרה את המעצבנת הזאת .  (לת) :+?_*
  • 16:09
  • 22.06.12

57 כל הכבוד לך דפני ! חיבוק גדול  (לת) מעמד בינוני
  • 16:12
  • 22.06.12

58 מספיק עם השטויות האלה א
  • 16:13
  • 22.06.12

אני אומר לכם בתור סטודנט אפשר להתסתדר. אני לא יודע מי לימד את חברי "הצעיריםֿ" שהעולם פשוט והם צריכים לקבל הכול עם כפית של זהב. דפני ליף היקרה נכון החיים לא פשוטים קלים או הוגנים. אבל בחייך תפסיקי לחשוב שאם קשה לך אז אחרים צריכים לממן את החיים שאת חושבת שמגיע לך. תעבדי קשה תתמודיי תעשי וויתורים ובסוף גם לך תהיה משפחה ובית .


התפתחה במדינה איזו מין שכבת צעירים פרזיטית שחייבים לעצור אותה.

  •   מה שנולד כאן זה עם דפוק בשכל שמוכן שיקחו ממנו מסים וישקיעו מיליארדים בשטחים, כשברור לו ולכל העולם ששום תועלת לא תצמח מזה. המאבק של דפני הוא שממשלת ההון שלטון תקח יותר מהטייקונים וחברות המונופול, ופחות ממעמד הביניים - מה מסובך בזה.  (לת) עצבני
    • 02:48
    • 24.06.12

59 ביבי מתגלה כגרוע יותר מסדאם חוסיין  (לת) איתי
  • 16:15
  • 22.06.12

60 איך אשכנזים יודעים להלחם נגד השלטון כשהוא נוגע קצת בפריבילגיות שלהם ואיך הם אדישים כשהשלטון פוגע בזכויות בסיסיות של כל מי שאינו בצלם האדם הלבן העליון !  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 16:16
  • 22.06.12

61 דפני ליף לא נעצרה באלימות, - דפני ליף גורמת לאלימות מחפשת כותרות
  • 16:16
  • 22.06.12

הבחורה הזאת רק מחפשת כותרות, אין לה שום כבוד כלפי גורמים בחוק
ואתם התקשורת , תפסיקו לצייר אותה כגיבורת העם, וכמנהיגת המהפכה
היא ממש לא !!! אותי היא ממש לא מייצגת .

  •   אותך בטח מייצג ביבי, כשלקח אותך כיועץ תדמית על חשבון כולנו, או טוקבקיסט בשכר (ששכרו משולם מכיס משלם המסים). יבוא יום והמהפכה תעשה חשבון עם כל הקרציות ששתפו פעולה עם ממשלת ההון שלטון.  (לת) עצבני
    • 02:50
    • 24.06.12

62 תינוקות. זכויות לוקחים. בכוח אם צריך. אף אחד לא מקבל זכויות בחינם. תתבגרו.  (לת) יואבחלב
  • 16:17
  • 22.06.12

63 אם אלה היו מתנחלים או חרדים, המשטרה לא היתה נוגעת בהם, בושה! ניר
  • 16:18
  • 22.06.12

המשטרה חכמה על מפגינים שלא מזיקים לאף אחד ורוצים בטובת המדינה בעוד שאצל הסקטורים האלימים והפוגעים שרוצים שיעשו בשבילם הכל, המשטרה לא מתערבת, מעניין למה..

  •   נכון, בדיוק כפי שהמשטרה לא נגעה בהם בגוש קטיף, ולא גררה אותם לרכבים לפינויים. חסר רק הלבוש השחור שהשוטרים לבשו שם.  (לת) ש.
    • 15:20
    • 23.06.12

  •   דבריך רק מוכיחים שהמתנחלים הם פורעי חוק ואלימים ניר
    • 17:02
    • 23.06.12

    המתנחלים לא רצו לפעול לפי החוק ולכן המשטרה נאלצה לפנות אותם בכוח, מה שלא במקרה הזה כאן. פה המשטרה נקטה באלימות ולא המפגינים. אני גם בטוח שלא היית שם.

64 הם מפחדים!!!!  (לת) דיקטטורה זה כאן.
  • 16:18
  • 22.06.12

65 יום שירשם לדיראון עולם,הלוביסטים של המשפחות השולטות אנסו את העם  (לת) ירון
  • 16:19
  • 22.06.12

66 דפני ליף, אני מעריץ אותך, דמעות עומדות בגרוני מרוב הזדהות!  (לת) אסף שוב
  • 16:19
  • 22.06.12

67 שלב האלימות החל.... לצערנו. תמר
  • 16:23
  • 22.06.12

בגלל שהעיריה והממשלה בחרו לא לשתף פעולה עם המחאה.. בחרו לדכא אותה בכוח ... רבותיי וגברותיי נציגי השלטון וההון... העולם הצר שלכם הולך ונעלם... אתם בונים עכשיו מנהיגות חדשה, מנהיגי המחאה..באיזו זכות אתם פועלים בדיכוי?
את נסלון מנדלה החזיקו במאסר עשרים ושבע שנים. אי אפשר לעצור את השינוי
את הכמיהה לצדק אנושי, אלמנטרי בסיסי, לשוויון לעתיד אמיתי.

68 רון חולדאי, המכהן כראש עיר בחסות מפלגת העבודה, מדכא באלימות מחאה צודקת על יוקר המחיה במדינת ישראל ובתל-אביב. עמית
  • 16:24
  • 22.06.12


האם זה לא הזמן למפלגת העבודה להחליף אותו?

69 ליף אלדד
  • 16:25
  • 22.06.12

הייתכן שפעילת שמאל התנהגה באלימות ח"ו קודם שנעצרה? לאאאא, לא יעלה על הדעת!!!

70 תמונה של ילדה יפה שמוחזקת ע"י קלגסים מכוערים  (לת) תמונת פרצופה של המדינה
  • 16:26
  • 22.06.12

71 ה "מחאה" , לא תרמוס לנו את הדמוקרטיה. כי זה מה שדמה שהם מנסים לעשות.  (לת) אזרח
  • 16:27
  • 22.06.12

72 עיתונות לא במיטבה, הגברת התנגדה למעצר, אז השוטרים אספו אותה, אבועלה מנג'ליל
  • 16:29
  • 22.06.12

כותרת מגמתית.
מצדד ברעיון ההפגנה - אך חייבים לכבד את החוק.
יש לממשל סכנה במניעה של הבעה ציבורית כהפגנה - כוחות השחור ירוצו קדימה לחלונות החנויות היקרות.
מי שירוויח הקיץ לדעתי אלו ממגני חלונות זכוכית.

  •   ציטוט - "מי שירויח הקיץ אלו ממגני חלונות זכוכית"  (לת) משקיע בחברה למיגון חלונות
    • 03:07
    • 23.06.12

  •   מי שמרויח הקיץ הם יצרני האוהלים, שהתעשרו כבר בקיץ שעבר. הם האוהלים לפחות מתוצרת הארץ, או שאיזה יבואן מתעשר מזה?  (לת) מ.
    • 15:22
    • 23.06.12

73 שתפסיק לבזות את שלטון החוק תושב תל אביב
  • 16:29
  • 22.06.12

איך היא לא מתביישת להתנהג כמו עבריינית. היא מפרה חוק וסדר. אסור לתת לחבורת האברכים החילוניים המובטלים והמשועממים להרוס את העיר

74 משטרת המחדל, אפס המעשים, אפס האכיפה - פתאום מתעוררת- לך הביתה אהרונוביץ משטרת אפס המעשים
  • 16:30
  • 22.06.12

המבקר כבר אמר מה כולנו חושבים עליך!

75 איזה מן מקצוע זה "פעילים"?  (לת) דני, ת"א
  • 16:32
  • 22.06.12

76 יום חג ללוביסטים,למשפחות השולטות ולטיקונים.אבל לדמוקרטיה  (לת) יהודי ציוני
  • 16:34
  • 22.06.12

77 Military Dictatorial Country. No civil rights. We are coming close to China and Russia  (לת) Justice
  • 16:35
  • 22.06.12

78 היה צריך להימנע מלעצור את דפני ליף. מריח ממש לא טוב. היחידה עם אומץ שלא לוקחת טרמפ במפלגה כזו או אחרת. חבל.  (לת) לא לעניין
  • 16:36
  • 22.06.12

79 מעריצה אותך, את הנחישות, את החזון- כל הכבוד, מחזקת אותך!!!  (לת) ט
  • 16:39
  • 22.06.12

80 מרגע שהמשטרה החלה להידפק על דלתות מנהיגי המחאה היה ברור שהיא מודרכת ע"י ראש עירית תל אביב חולדאי שמבקש לדכא את המחאה באיבה  (לת) התאחדו
  • 16:40
  • 22.06.12

81 ביבי, על המחאה החברתית:" ידרשו יקבלו, לא ידרשו- לא יקבלו." אחיה
  • 16:41
  • 22.06.12

ביבי, על המחאה החברתית:" ידרשו יקבלו, לא ידרשו- לא יקבלו."

82 מה זה נעצרה באלימות? לגרור מישהי לניידת רק כי היא נשכבת על הקרקע ומסרבת להתפנות מרצון זאת לא אלימות. מה לעשות שזאת מדינת חוק?  (לת) שאלתיאל השואל
  • 16:47
  • 22.06.12

83 רק הצדק ינצח וכל הנסיון למשוך לימין או לשמאל לא ייצור הפרד ומשול. רק הצדק ינצח !!!  (לת) ציון
  • 16:48
  • 22.06.12

84 מי ישמע ? נשיאת כדור בארץ ואשת הגלובוס נעצרה...פחחחח בלבלת מוח
  • 16:48
  • 22.06.12

מי בכלל סופר את הפטתית המאוסה הזאת ? מי ישמע מי היא בכלל ?
כלומניקית בטלנית שלא עשתה כלום בחייה (ודי עם השטויות של ה400 אלף - קבוצה של אשכנזים מתוסכלים)

85 עכשיו הימנים יביעו שמחה...  (לת) אופיר
  • 16:50
  • 22.06.12

86 מאות? אתם לא מתביישים? בקושי שישים איש. עירית
  • 16:51
  • 22.06.12

זה ליד הבית שלי, וצילמתי את זה. איפה האמינות הבסיסית בדיווחים.

87 בהצלחה לדפני ולמחאה נדב
  • 16:52
  • 22.06.12

חובה למחות נגד נטל המחיה היקר למעמד הנמוך והבינוני.

88 מי שמנסה לחסום מחאה לא אלימה עלול להיתקל במחאה אלימה של אלה שאין להם מה להפסיד
  • 16:55
  • 22.06.12

כן, דפני ליף היא ילדה מכפר שמריהו שלא עשתה צבא וכן, היא לא רעבה ללחם וכן, היא בסוף תסתדר בחיים. לכן תוקפים אותה, כי היא מטרה די נוחה. אבל כשהמיואשים יתקוממו, כשהם יבינו שגונבים להם את המדינה תוך שימוש בהפחדות ושקרים (ומדובר במצביעי ליכוד בד"כ) זה יהיה מכוער בהרבה.

89 כל הכבוד לך !!! רק למתנחלים ולחרדים מותר להפגין!!! הדיקטטורה כבר כאן כי הם "מ פ ח ד י ם "  (לת) מיכאל גלזר
  • 16:55
  • 22.06.12

90 דמוקרטיה או אנרכיה מוטי
  • 16:56
  • 22.06.12

צריך כנראה להסביר לגב' ליף ולחבריה כי יש הבדל מאד גדול בין דמוקרטיה לבין אנרכיה. וכן בדמוקרטיה יש חוקים שיש לציית להם , ואם לא יאללה לבית סוהר!!!
מעשיה של הפושעת תחת מסווה של מחאה אזרחית אינם עומדים בקנה אחד עם שמירת חוק, לפיכך כאמור "עברת על החוק את פושעת" מקומך בכלא!!

91 ומה בדיוק מחכה לחברים שלך בחו״ל ? נעם
  • 16:58
  • 22.06.12

אם הם נוסעים לאמריקה אבטלה של יותר מ 10 אחוז (האבטלה הרשימות לא סופרת את מי שמחפש עבודה יותר מחצי שנה). אז אולי לספרד ? 20 אחוז אבטחה או לאיטליה 12 אחוז ועוד ועוד ... שלא יתבכיינו החברים שלך המצב פה טוב יותר ממקומות רבים בעולם .שיפשילו שרוולים וקדימה כמו שאומר השיר ...עבדה....

92 היא הרסה מספיק!!! תדהר
  • 17:00
  • 22.06.12

ככה צריך הפגנת שמאלנים בטלנים עושה רק נזק !

93 דפני החמודה יהופיץ
  • 17:03
  • 22.06.12

אני אוהב את דפני ליף! כל הכבוד!

94 שמח לשמוע שלא נתנו לניידת לעבור  (לת) לעצור את ליף זאת מלחמה
  • 17:05
  • 22.06.12

95 BORED RICH LEAF CAME TO MINGLE AND WATCH THE NEEDY-AND A MOVIE SHOT nili
  • 17:05
  • 22.06.12

A USER AND ABUSER

96 ממשלה מפלא בין ביזיון בתי משפט לבין פעילות חברתית שחר
  • 17:06
  • 22.06.12

איך ממשלה משתמשת בשלטון החוק כנגד החוק .ההתנחליות מפרים את פסק
הדין של הבג
























בהתנחלויות מפריים את פסק הדין של הבג"צ ונותניים פרס למוזים את בית המשפט (פרס כספי)על חשבון משלם המסים ופעילות מחאה עוצרים
מבחן בוזגלו היה עובר ויותר מזה פעילים פוליטים למי שקוראים לעצמם רבנים
וחברי כנסת מסיתים לא לשרת בצבא לא לשלם מיסים לאלימות כנגד בתי משפט ללא תגובה זו חברה דמוקרטית שיוויונית ?????


"

97 ברוטשילד מחכים לעוד ועוד אזרחים שיבואו- 0ccupy TLV!  (לת) אזרחית מודאגת
  • 17:10
  • 22.06.12

98 צאי לנו מהשכונה-אנחנו כבר שילמנו בקיץ שעבר. רותה
  • 17:10
  • 22.06.12

לכי לככר המדינה! עכשיו תורו של משהו אחר לסבול את הרעש, הזוהמה ואת המסה האדירה של כל ההזויים, המסוממים, ומחפשי מסיבות השאנטי. כי אלו הרכיבו את מרביתם של דרי האוהלים. אגב, הם נשארו בנוף הרבה זמן אחרי שהתקפלתם. וזו עובדה שנבדקה על ידנו יום יום.

  •   רותה, בהתנחלות שלך עוד לא שילמתם דבר  (לת) בעזרת השמה, עוד תשלמו
    • 11:32
    • 23.06.12

  •   דפני היא בכלל לא תל אביבית, אלא מהגרת מכפר שמריהו תל אביבי אוריגינלי
    • 13:14
    • 23.06.12

    לא כיכר המדינה ולא נעליים. נמאס כבר מכל מיני מהגרים לרגע שחשובים שת"א שייכת להם בטאבו.

    אנחנו התל אביבים האוריגינלים לא רוצים מהגרים מכפר שמריהו. שתלך תעשה קייטנת אוהלים במגרש הפנוי בכפר שמריהו, ממערב למרכז המסחרי שלהם.

99 זו הכרזת מלחמה, ומלחמה שאנחנו ננצח בה, זו המדינה שלנו, הם מזמן איבדו את הזכות עליה.  (לת) אורי יריב
  • 17:10
  • 22.06.12

  •   אתם מיעוט והם אלו הרוב ולכן אתה לא בעמדה לקבוע מה יקרה במדינת ישראל! תפנים!  (לת) "הכרזת מלחמה" עלק,איזה פחד אני ברעידות!
    • 10:06
    • 23.06.12

100 אין בררה, חייבים להתחיל את המחאה מחדש!  (לת) אזרחית מודאגת
  • 17:12
  • 22.06.12

101 כל הכבוד לפעילי החלוץ, כל העם אחריהם!  (לת) חיפאית
  • 17:12
  • 22.06.12

102 טוב מאוד -- שתקים מאהל בכלא !!!!  (לת) לכלבוש ..ושתישאר שם ..
  • 17:14
  • 22.06.12

103 אנרכיסטית מקצועית מחפשת כותרות אם כל כך רע למה לא בחורף למה דווקא עכשיו  (לת) איתי
  • 17:16
  • 22.06.12

104 ישראל מבינה רק כוח. יכלאו את הצעירים שעובדים ומתגייסים. ביבי יצא למלחמה עם הפרזיטים, המתנחלים והפשיסטים שהוא מטפח על הגבעות.  (לת) צבי
  • 17:16
  • 22.06.12

105 כל מי שמתנגד למעצר נעצר באלימות,אחרת איך יעצר?  (לת) שקד,ירושלים
  • 17:16
  • 22.06.12

106 איך היא מעזה? לא יודעת שבעל המחאה הוה שאול "גווארה" מופז?  (לת) קדימה קיץ
  • 17:18
  • 22.06.12

107 כששלטון יוצא למלחמה באזרחים התורמים, לא כדאי לבנות על אזרחים שיתגייסו למלחמות האחרות של השלטון. ביבי אויייב העם.  (לת) צבי
  • 17:19
  • 22.06.12

108 אלימות נגד מחאה ? יופי ביבי,תמשיך ככה...  (לת) שי
  • 17:19
  • 22.06.12

109 מי רוצה להגיד לי עכשיו שאלימות לא נדרשת בשביל להשיג את המטרות של המחאה החברתית? מי? אם אשכרה עוד קיים מישהו כזה, צר לי חבוב אבל את/ה נאיבי... ארז
  • 17:21
  • 22.06.12

ראיתם מה המשטרה וה"סיירת הירוקה" עושים? ככה המדינה משחקת, אולי נשיב להם באותו המטבע..
שוטר מרביץ לבן אדם שבא לממש את זכותו בתור אזרח להפגין, תרביצו לשוטר בחזרה !
רק הכותרות שיהיו יום אחרי זה בכל העיתונות תעשה יותר הדים מכל ה"מחאה" שנה שעברה...

  •   עושה לי חשק לעשות סדנת לוט"ר ליס"מניקים שחנקו שם מפגינים  (לת) לא נלחמתי בשביל בריונים בשירות ההון!
    • 01:19
    • 23.06.12

110 ליף ג'דה שכזו, התחפשה לחולה המדומה וקיבלה פטור מהצבא!  (לת) אני לא עם מחאת הדגל האדום
  • 17:22
  • 22.06.12

111 אני רוצה טייקון על עץ  (לת) או בנק שרוף
  • 17:22
  • 22.06.12

112 מאות פעילים עאלק בקושי מאה כולל צופים!!!  (לת) עובדה
  • 17:23
  • 22.06.12

  •   אתה מוכן להעיד על כך בבית משפט ? עטלף
    • 10:42
    • 23.06.12

    כי אם כן , זו ההוכחה שלא מדובר בהפגנה בלתי חוקית .

    50 מפגינים אינם זקוקים לשום אישור מהמשטרה או מגורם אחר ועל כן מעצרה אינו חוקי וכן הניסיונות לפנותם אינם חוקיים .

113 גם אסד התחיל במעצר מפגינים  (לת) חזי
  • 17:24
  • 22.06.12

114 גם כן שומרי חוק... יאיר
  • 17:24
  • 22.06.12

אצלם כנראה שמירה על שלטון החוק זה רק מאחורי הקו הירוק

115 ההון-שלטון מוכן להפסיד כסף (מזה יש להם הרי בלי סוף) אבל להפסיד כוח ושליטה זה כבר לא בא בחשבון. מבחינתם העולם הרי שייך להם. Mr Beale
  • 17:25
  • 22.06.12

You have meddled with the primal forces of nature Mr. Beale. And I won't have it!

116 אני אישית מסיים את התואר ועוזב, שיהיה בהצלחה בין המחנות ריכוז ומשטרת הגאסטפו שישארו פה ללא שם
  • 17:29
  • 22.06.12

דפני כל הכבוד לך!

117 מאות???... אולי כמה עשרות...  (לת) הייתי שם
  • 17:29
  • 22.06.12

118 להכניס אותה לכלא!!אדיוטית תל אביבי
  • 17:30
  • 22.06.12

הגברת לא יכולה לעשות מה שהיא רוצה.....

119 מדינה משטרה! גיל גיל
  • 17:31
  • 22.06.12

בנימין נתניהו מבסס את מעמדו כשליט עריץ!בעוד מדינות מוסלמיות מתפטרות מהשליטים כמו מוברק וקדפי ובקרוב גם אסד,בנימין נתניהו הופך להיות דיקטטור ושליט עריץ!מדינה לא דמוקרטית

120 אם יש אלימות בבצוע מעצר זה רק אם הנעצר מתנגד  (לת) דני
  • 17:34
  • 22.06.12

121 כותרת מגמתית איל
  • 17:36
  • 22.06.12

אם מישהו מתנגד למעצר אז בוודאי שתופעל אלימות.

122 להשתלט על שדרה ציבורית וחסימת כבישים זה לא אלימות? החוק לידיים
  • 17:37
  • 22.06.12

אם דפני היתה מקימה מפלגה ומתמודדת מול נתניהו אולי היה לה סיכוי בדרכים של הדברות דמוקרטית אבל ההתנהלות האנרכיסטית הזאת רק מורידה אותה.

123 מדינת משטרה- הכיבוש זחל פנימה וקלגסיו מדכאים אותנו יורם טלמון
  • 17:38
  • 22.06.12

מה כל כך מפתיע - הכיבוש כבש אותנו וזחל פנימה. עם שמדכא עם אחר אינו יכול להיות חופשי. אמרו את זה קודם.

שוטרים שאינם מבינים מה זה דמוקרטיה כי למדו להיות קלגסים על אוכלוסייה נכבשת - חוזרים פנימה ומאיימים על אזרחים , ככה הרגילו אותם - לכבוש לדכא ולקלגס. והם נעזרים במיליצייה של פקחים פרחחים שלוחי רסן שאינם מבינים מה זה דמוקרטיה ומי מייצג אותם באמת והופכים לבריוני השלטון הדכאני.

חולדאי כבר אמרנו?

124 בושה למדינת ישראל .מדינת משטרה בהתגלמותה.כאשר אין לשילוטן תשובות הוא מפעיל את המשטרה שתעסה לו את העבודה המלחלחת.  (לת) אבנר
  • 17:39
  • 22.06.12

125 מעבר פעילי השמאל להפרות חוק וסדר ציבורי רק ירחיקו את הציבור הרחב מהמחאה  (לת) התפתחות מוטעית, וחבל!
  • 17:39
  • 22.06.12

126 המחה ברושילט ספייק
  • 17:41
  • 22.06.12

ללכת לצבה היה לא יכלה . אבל לריב עם השוטרים היה חזקה ?

127 כל הכבוד לדפני וליתר הפעילים אשר נלחמים עבור רוב העם המסכן  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 17:42
  • 22.06.12

128 אואיפה הנחרצות הזו מול החרדים? המתנחלים? נוער הגבעות שפולש למחנות צה"ל? אזוב שבקיר
  • 17:43
  • 22.06.12

כמה קל לעצור חילונים נחמדים באלימות - להם אין שום גב פוליטי.

129 ואחרי עבריינות כזאת שוטרים מצפים לכבוד מהאזרחים? לכלא השוטרים שעשו זאת!  (לת) דוד
  • 17:46
  • 22.06.12

130 מדינת משטרה! דפני אני אוהבת אותך. אל תפחדי!!!  (לת) דליה
  • 17:46
  • 22.06.12

131 כמה ידיים דחפו השוטרים לחזה של דפני?  (לת) רוצה גם לדחוף לה.
  • 17:48
  • 22.06.12

132 חבל שהשמאל השתלט על המחאה, ומחק אותה מהמפה  (לת) דני ליוף
  • 17:50
  • 22.06.12

133 הממשלה רוצה להעביר תקציב אכזרי בשקט מה אתם קופצים?
  • 17:50
  • 22.06.12

התקציב מתקרב

134 דפני תביני, כולם כבר יודעים שאת לא אשת מחאה אותנטית כי אם סתם בריונית אנרכיסטית שרוכבת על מצוקות אמיתיות ממניעים אינטרסנטים לגמרי. צאי לנו מהורידים! את המחאה האמיתית מוביל לי לוי ללא קוקטיילים ומסיבות יחצ"נים ממומנות בכסף זר.  (לת) מחאת האמת
  • 17:51
  • 22.06.12

135 יש מצב שתעצר ,מעצר מינהלי? ע"י הרשויות המוסמכות לכך?  (לת) ל-6 חודשים.
  • 17:51
  • 22.06.12

136 לא הגיע לידיעתכם שיש גשם שוטף בצפון ובדרום?  (לת) תקראו אתרי חדשות אחרים שתתעדכנו יא מסטולים מעצמם
  • 17:52
  • 22.06.12

137 יאללה כבר עם הליף הזו- אני במצוקת דפני.  (לת) ג'ק
  • 17:54
  • 22.06.12

138 עלי והצליחי!  (לת) שינוי
  • 17:58
  • 22.06.12

139 חולדאי תתפטר נמאס ממך סוציאל דמוקרטיה
  • 17:59
  • 22.06.12

דיקטטור

140 די, נמאס ממנה, שתמצא עבודה הבטלנית הזאת! ואולי כדאי שתתגייס לצבא בכדי לשרת כמו כל העם העם הזה!  (לת) יוסי
  • 17:59
  • 22.06.12

141 לקרוא ולא להאמין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!למרות נכותה של דפני.[צה"ל אמרנו?] איזה כח פיזי יש לה.
  • 18:00
  • 22.06.12

בשבוע שעבר זה היה אקט ספונטני, שנבע מכך שקיבלתי שיחה עשירית במספר מחבר שבישר לי שהוא עוזב לחו"ל. זה כואב לי. בסופו של דבר, אתה רואה שהעול הכלכלי על החברים שלך, המשפחה שלך, רק גדל והולך. העול שומר על אנשים במעגל העוני ולא מאפשר לצעירים להתקדם".

142 חייבים לאחד את השורות -- נגד הכיבוש ובעד הצדק החברתי -- זו הדרך לניצחון על מפריטי המדינה להון משה מזרחי קורא לאחדות בדרך לניצחון
  • 18:00
  • 22.06.12

משה מזרחי מודה בטעותו. אבירמה גולן כבר לא ב"הארץ". תודה לעמוס שוקן

143 דפני , תעשי לי ילד בבקשה.  (לת) איזה כח פיזי יש לה.
  • 18:01
  • 22.06.12

144 אמיצה  (לת) נ
  • 18:01
  • 22.06.12

145 ספונטאני? נו באמת...  (לת) השם
  • 18:02
  • 22.06.12

146 המאבק של דפני ליף הוא המאבק של כולנו ובשמנו.אם הציבור יתקרנף ויישב לו בביתו מבלי להצטרף לליף או למיצער-להביע תמיכה כזו או אחרת- ביבי יוכרז כמנצח. ואנו המפסידים. אם מאבקה של דפני ליף ימוסמס בגלל בדידותה בחזית-זה BAD NEWS לכולנו. סמי מפ"ת
  • 18:02
  • 22.06.12

ביבי לא שוקט על השמרים,וזה כולל מגיבים מטעם.

  •   המאבק שלה הוא לא!! שלנו זה מאבק מטופש של חבורת ילדי שמנת א.א
    • 12:18
    • 23.06.12

    מפונקים שחברו לקומוניסטים ואנרכיסטים הזויים
    ישראל היא אי של יציבות כלכלית בעולם במשבר בקרב הצעירים באירופה עד 50 אחוז אבטלה ותסכול מהעתיד ואתם חושבים שניגרר
    אחרי העילגת שלא הבינה שהיא כבר גדולה והחיים זה דבר רציני

147 אוהלים לא יפתרו את הבעיות! מיכל
  • 18:05
  • 22.06.12

שום מחאה שכזאת לא תפתור את הבעיה. רק תהליך של שינוי חברתי שילחל בכל שכבות העם ויגרום בכך לשינוייןם בהחלטות של מקבלי ההחלטות במדינה. אבל את עיקר השינוי אתה ואני צריכים לעשות..
כי מי מעחלה את מחירי הדירות? מי מעלה את השכירויות? מי מוכר ביוקר בחנויות?
לא הטייקונים ולא רה"מ אלא האזרחים במדינה....
אנחנו צריכים להשתנות...

148 העשירים החומסים אאת המדינה גרים בכפר שמריהו! יש לפלוש לוילות בכפר שמריהו, לפנות את יושביהן (זוג קשישים וחתול) ולהעבירן לחסרי דיור. דפני לייפ תפנה את הארמון שלה בכפר שמריהו ותעביר את הוריה לדיור חלופי. הצדק יתחיל מהתעשרים כגון משפחת דפני לייף.  (לת) למה לא בכפר שמריהו?
  • 18:07
  • 22.06.12

149 חוליגנית  (לת) אד
  • 18:07
  • 22.06.12

150 דפני ליף -מנהיגת מחאת מעמד הבניים אלון בדיחי
  • 18:08
  • 22.06.12

כול הכבוד ,צרור ברכות למנהיגה החשובה הזאת !!!!

אשמח לעזור ולהטרף למחאה כפי שעשיתי אשתקד .

ביבי וחבר מרעיו - החורה הזאת ,תפיל לכם את הממשלה !!!!

אתם בדרך הביתה יחד עם הפילוסוף שטייניץ ,אלי ישי המלומד ואפילו פרופ פישר המלומד .

החפלא נגמרה חברה ",יאלה עלא ביית יא כלאב" !!!!

151 תיעוד עתידי עדי
  • 18:11
  • 22.06.12

כדאי ללוות כל הקמת אוהל בתיעוד מצולם מראש, כדי להקשות על המשטרה לעשות ככל העולה על רוחה. יישר כוח למפגינים!

152 להאיץ את סגירת ערוצי הטלויזיה והעתונאים ולגרום לפשיטת רגל של הטייקונים,לסגירת מפעלים,לבריחת עובדי ההיטק ולהשאיר את המדינה בשלטון של מפלגת העבודה ומרץ עם מליוני ערבים, סודאנים, אריתראים.יחימוביץ תלמד אותנו שלנהל מדינה יותר פשוט מלהגיש הכל דיבורים.  (לת) לחמם את המחאה
  • 18:11
  • 22.06.12

153 השכיבו את ליף ברוטשילד באמצע היום ,אתם תשלמו על זה.  (לת) מלח בעיניים
  • 18:12
  • 22.06.12

154 המשטרה כל פעם מוכיחה מחדש שהיא ארגון פרימיטיבי עם רשאים מטומטמים ואכזריים .. וכמובן מצב המגב הוא הרבה יותר גרוע מודאג
  • 18:13
  • 22.06.12

מדינה מתדרדרת לשפל מוסרי שאין כמותו

155 לא ברור למה לא יכלה לשרת כפקידה בקריה? מענין לפגוש את הרופא ששיחרר אותה מהשירות.יש הרבה בחורות שישמחו לקבל את שירותיו ולחסוך 20 חודש מהחיים.  (לת) דפני לייף בחורה חזקה
  • 18:13
  • 22.06.12

  •   אני חושב שהיא תרמה במעשיה הרבה יותר מפקידה בקריה, ובטח יותר ממה שאפס כמוך יתרום בכל חייו  (לת) בעזרת השמה, עוד תשלמו
    • 11:35
    • 23.06.12

156 שתעשה משהו בשביל מדינה מעבר לפרובוקציות  (לת) לןגייס העסקנית הזו
  • 18:13
  • 22.06.12

157 שיתביישו להם במשטרה !  (לת) דמוקרטיה בגרוש
  • 18:15
  • 22.06.12

158 קדימה, לחזור לאוהלי המחאה! אל תתנו לממשלה המושחתת הזו לעצור אתכם! היא חלשה ואתם תחליפו אותה!  (לת) הגיע הזמן לחזור לאוהל
  • 18:22
  • 22.06.12

159 דפני ליף ו-11 השודדים.בתאכלס יצא המרצע מהשק.חבורה אלימה וברוטאלית שחושבת שמותר לה הכל. גם בכוח.  (לת) ממש פתטיים. יאללה לכלאבוש
  • 18:22
  • 22.06.12

160 משטרת ישראל- ביתנו ממשיכה להשתולל ברחובות. טוב הבוס של אהרונוביץ רוצה  (לת) כמו אצל אבא פוטין.
  • 18:24
  • 22.06.12

161 חבל שאת המתנחלים לא מפנים ככה !  (לת) בן גביר
  • 18:25
  • 22.06.12

162 אותו חבר שבשר לליף שהוא עוזב את הארץ מה טוב פחות אנשים פחות צפיפות ומחירים יותר נמוכים בדיור  (לת) גישתה
  • 18:25
  • 22.06.12

  •   נגמר לנו מהמאיימים מי שלא מוצא חן בעיניו שיעזוב,אלה הטיפוסים שחיים בארץ על תנאי תופעה שלא תמצאו במדינות אחרות עדיין יש ישראלים שלא הסתגלו לרעיון שמדינה היא מולדת ולא מלון.  (לת) שיעזוב ומהר
    • 22:05
    • 22.06.12

163 נראה שהפעילו כוח לא פרופורציונלי אוהד
  • 18:25
  • 22.06.12

לא באמת צריך 10 בריונים לעצור אישה אחת

164 אנרכיסטים במסווה של לוחמי צדק נוסח צ'ה גווארה ראובן
  • 18:26
  • 22.06.12

פשוט עלובי נפש.צדק חברתי אמיתי בא ממקום של עוני וקיפוח אמיתיים ולא צפונבונים שהקושי שלהם בתל אביב זה יוקר הדיור.
הם לא מייצגים כלום,לא השיגו כלום ולא ישיגו.

165 כל כך טפשי ולא לענין. הפסקתי לתמוך.  (לת) האם זו המחאה?
  • 18:27
  • 22.06.12

166 חייבים לאחד את השורות -- נגד הכיבוש ובעד הצדק החברתי -- זו הדרך לניצחון על מפריטי המדינה להון  (לת) משה מזרחי קורא לאחדות בדרך לניצחון
  • 18:31
  • 22.06.12

167 עוד סיבה לצאת ולהביע סולידריות  (לת) זהו מאבק על הדמוקרטיה! לעצור קשרי ההון-שלטון-עיתון
  • 18:31
  • 22.06.12

168 אדוני שר המשטרה , טעיתם טעות חמורה !!!!!!!!!!! רותי
  • 18:32
  • 22.06.12

אם חשבת, אדוני השר לבטחון פנים כי הואלת לראש הממשלה, נראה לי כי אתה ואנשיך טעו טעות גדולה ומאוד חבל על כך.
המחאה העדינה והתרבותית של הקיץ שעבר עלולה להפוך, הפעם את עורה.
האנשים האינטלגנטים, התרבותיים, אלה שנשארו עדיין בארץ למרות שיש להם השכלה מתאימה ומקצועות מתאימים לארצות שונות שיקלטו אותם בשמחה, האנשים האלה , ששרתו את המדינה בשמחה ומשלמים מיסים כראוי, אך מתקשים "לגמור את החודש", יורידו הפעם את הכפפות. הפעם זו עלולה להיות מחאה פוליטית ולא "נחמדה".

169 המשטרה דיכאה אף את אלו שצילמו ותיעדו- אחד מהם עצור עכשו קוראת מודאגת
  • 18:34
  • 22.06.12

עם זאת ביקשה המשטרה להדגיש כי יאפשרו את זכות המחאה, "וזאת כפי שנעשה בקיץ האחרון על פי החוק".

170 המשטרה משקרת כרגיל. נראה לכם שהיושבים ברוטשילד תקפו קודם?  (לת) אחד שהיה שם
  • 18:34
  • 22.06.12

171 דפני ליף, את לא מספיק חכמה ולכן את משרתת את המטרה ההפוכה.  (לת) חבל מאוד
  • 18:39
  • 22.06.12

172 הלוואי וככה גם הייתם כותבים על הימין: ברוך מרזל ו-11 מתנחלים נעצרו באלימות בקרית ארבע כשניסו להקים מאחז  (לת) אובייקטיביות היא לא מילה גסה
  • 18:43
  • 22.06.12

  •   יש הבדל בין הזכות להפגין לבין להקים ישוב לא חוקי. מה שכן - אלימות משטרית זה לא בסדר בשני המקרים.  (לת) אלונה
    • 18:55
    • 22.06.12

  •   יחי ההבדל שכל היא לא מילה גסה
    • 18:55
    • 22.06.12

    יש הבדל בין חבורה של בריונים, פורעי חוק שאינם מקבלים את הדמוקרטיה לבין מחאה לגיטימית של אזרחים

  •   יו"ש לא חלק ממדינת ישראל ,לפני שאתה מבקש סימפטיה תדרוש מהמנהגים שלכם לספח את השטחים,כבר 30 שנים אתם בשילטון ,והגיע הזמן שהמנהגים שלכם יקחו אחריות על הפה שלהם, ביום שיו"ש תסופח אתה לא תתצתרך לא סימפטיה ולא טובות ,וזו תהייה זכות,לדרוש מהמדינה!ועד משהו מאחז זה דבר קבוע ,ואוהלים הם דבר זמני,ולפחות הם לא דורשים ,שמירה כבשים,חשמל ומיים,למקום שלא נמצא בכלל בישראל,ועוד פעם לפני הכל תדרוש שיספחו,!  (לת) רוכב הגמלים
    • 19:38
    • 22.06.12

  •   עכשיו רואים מי המתנגדים - מתנחבלים הזויים  (לת) יובל
    • 19:46
    • 22.06.12

  •   פרט שולי: מאחז אינו חוקי איתי
    • 20:01
    • 22.06.12

    ועולה למשלם המיסים המון כסף.

    מנגד, המחאה החברתית, היא למען האזרחים, ולא למען קבוצה קטנה.

  •   מצא את ההבדלים נועם
    • 20:12
    • 22.06.12

    דפני ליף רוצה לקיים הפגנה וחודש אחרי ללכת הביתה, ברוך מרזל רוצה לכבוש את יו"ש, להקים עוד ישוב שצה"ל יצטרך לשמור עליו, להעמיק עוד קצת את הבור התדמיתי שישראל שרויה בו, ובנוסף לכך גם לעבור על חוקי המדינה ועל החוק הבינלאומי.

    ברור שיש מקום להשוואה.

  •   כי אולי זה לא קרה?  (לת) אה...
    • 20:41
    • 22.06.12

  •   ברוך מרזל נעצר באלימות?! איל
    • 21:13
    • 22.06.12

    מה עם- "ברוך מרזל הסית לרצח"?
    או- "ברוך מרזל קיים מפגש סגור בשכונת התקווה בו הסית לאלימות נגד המסתננים" ?

    השוואה מבזה ולא ראויה.

  •   אתה רציני? איל
    • 21:13
    • 22.06.12

    מה עם- "ברוך מרזל הסית לרצח"?
    או- "ברוך מרזל קיים מפגש סגור בשכונת התקווה בו הסית לאלימות נגד המסתננים" ?

    השוואה מבזה ולא ראויה.

  •   מה עם המתנחלים שפרצו לבסיס צה"ל? עצורים?  (לת) fud
    • 02:28
    • 23.06.12

173 מחאה חברתית להעיף את הרשעים שיושבים ואחראים על התקציבים  (לת) משה
  • 18:44
  • 22.06.12

174 ערסים במדים בשליחותו של הברון ביביהו מחסלים סופית את הדמוקרטיה...  (לת) כיף
  • 18:44
  • 22.06.12

  •   כאן בדיוק הבעיה ,המזרחים הם הבשר התותחים של הציונות האשכנזית  (לת) יהודי אותנטי
    • 19:02
    • 22.06.12

  •   דמוקרטיה אין משמעותה התאבדות לאומית ודרך אגב המשטרה מטפלת במתנחלים בהרבה יותר קשיחות ואת זה יגיד לך כל מתנחל!  (לת) נראה אותך מתגייס למשטרה פוץ!
    • 19:30
    • 22.06.12

175 מעניין מה יש לאנסטסיה להגיד על זה..  (לת) אוי ואבוי לנו
  • 18:45
  • 22.06.12

176 כל הכבוד למפגינים, חבל שרוב האזרחים לא ברחובות - ההון ניצח זמנית בחו"ל
  • 18:45
  • 22.06.12

השינוי יקח זמן רב, ויצליח רק אם המחאה מהרחוב תתמיד לאורך זמן. חבל שרוב העם וגם רוב חברי לא מבין עד כמה חשוב להגיע להפגנות. כולם דיברו על ההפגנה הגדולה של חידוש המחאה ורק 4000 איש באו.

  •   רוב האזרחים לא תומכים ואפילו מתעבים את השמאל הרדיקלי ולכן הם לא שם!  (לת) בבון ימני
    • 19:10
    • 22.06.12

  •   כי "המחאה" היא פוליטית כנגד נתניהו ולא "חברתית"  (לת) קסנדרה
    • 19:21
    • 22.06.12

  •   דפני ליף, כולנו איתך. מי יתן וירבו כמותך בישראל!!!!  (לת) דפני ליף לפרס ישראל!!!
    • 19:22
    • 22.06.12

  •   הממשלה פוחדת מהמחאה, כולנו לרחובות. נראה אותם  (לת) ביבי מוביל אותנו לדיקטטורה.
    • 19:23
    • 22.06.12

  •   הצעת הגשה נוספת: ביבי הוא לא חברתי ולכן ההפגנה היא נגדו, ובצדק.  (לת) אין לי שום בעיה עם זה
    • 19:41
    • 22.06.12

  •   איך זה יכול להיות "חברתי" ושזה לא יהיה "פוליטי"? מה אנחנו בצופים? נתניהו, לידיעתך - לא חברתי, לכן אנחנו לא רוצים אותו ואין דרך לנתק את זה  (לת) גדעון
    • 19:52
    • 22.06.12

  •   ביבי לא מוביל לכלום. מים עומדים. זהו. אולי אם תגיד לו: "הפרטה!"- אז כן, הוא יזוז. אולי אם תגיד לו: "עזוב'תך מהחלשים העניים הנודניקים האלה", אז כן, זה ידבר. אבל חוץ מזה? שום-כלום  (לת) שמולה
    • 08:35
    • 23.06.12

  •   כל עוד הכסף שלנו נשפך בהתנחלויות, המחאה החברתית שלובה ללא הפרדה במחאה פוליטית. אין טעם לטייח את זה. לקסנדרה
    • 09:57
    • 23.06.12

    וגם, כל עוד מפגינים כמו ליף ייעצרו באלימות, בעוד שהמתנחבלים שהציתו מסגד בשבוע שעבר יסתובבו חופשי, המחאה תהיה פוליטית. לגמרי פוליטית.

  •   צודק - אבל באשר התקשורת תדווח גם על ההצתות של בתי כנסת ע"י המחבלים הפלסטינאים, יהיה לך טיעון טוב יותר. ובקשר למחאה הפוליטית - קרא את תוצאות המשאל ב"הארץ" (תצטרך להתאמץ, כי הם מצניעים את התוצאות) תלמד שרוב העם אינו תומך ב"מחאה" הפוליטית  (לת) קסנדרה
    • 11:09
    • 23.06.12

177 איפה הסימפתיה שלכם כשמפנים מתנחלים מבתיהם?  (לת) אבי
  • 18:46
  • 22.06.12

  •   איפה הסימפתיה שלך שמפנים משפחות קשות יום מדיור ציבורי בשכונות מצוקה  (לת) שם השולח
    • 18:53
    • 22.06.12

  •   הבדלים יבגני
    • 19:01
    • 22.06.12

    המתנחלים גונבים אדמות מפליסטינאים כדי לממש את השאיפות המשיחיות של המגזר שלהם.

    אנשי המחאה פועלים כדי לשפר את המצב הכלכלי של כלל אזרחי ישראל.

    אז למה שעיתון שתופס את עצמו כרציונלי יתמוך למתנחלים ?

  •   יש סימפטיה. אין הזדהות. האם אין לכם סימפטיה למאבק מעמד הביניים?  (לת) ענת
    • 19:18
    • 22.06.12

  •   התבלבלת בין סימפטיה לאמפתיה.  (לת) טוב, אתה ימני... מה אפשר כבר לדרוש?
    • 19:20
    • 22.06.12

  •   המתנחלים בהנהגת משיחי השקר השבתאיים שלהם מביאים חורבן על מדינת ישראל הגוססת, חינוך בריאות ורווחה חשובים יותר מקרוואנים המקרבים את ה"גאולה"  (לת) יהודה
    • 19:24
    • 22.06.12

  •   אין לנו סימפתיה למסתננים (גם כשזה בחסות הממשלה ובמימון מיסינו) המפיצים אידיאולוגיה ימנית ממאירה(ובזים לצדק ולזכויות אדם). נקוה שבקרוב יוחזרו כל המסתננים מהשטחים הכבושים הביתה  (לת) ירושלמי
    • 19:30
    • 22.06.12

  •   לא התבלבלתי. התכוונתי לסימפתיה. אבי
    • 19:41
    • 22.06.12

    אמפטיה וסימפתיה זה לא אותו הדבר. להיות סימפתי זה אומר להיות אוהד, נחמד ומסכים עם נקודת ראותו של הזולת. אמפתיה היא לא בהכרח נחמדות והסכמה! אדם ידידותי חביב, המגלה אהדה והסכמה לדברי הזולת, מבטא סימפתיה ולא אמפתיה.

  •   זה עדיף מאשר להיות ילד כאפות עם עיגולדים כמוך!  (לת) בבון ימני
    • 19:45
    • 22.06.12

178 יש לה יותר ביצים מכל השמולים למיניהם  (לת) כן :-)
  • 18:46
  • 22.06.12

179 חייבים לאחד את השורות -- נגד הכיבוש ובעד הצדק החברתי -- זו הדרך לניצחון על מפריטי המדינה להון  (לת) משה מזרחי קורא לאחדות בדרך לניצחון
  • 18:47
  • 22.06.12

180 המשטרה "באלימות"? והפעילים. אין לכם שום סיכוי השנה. הציבור תפס במי מדובר מהפך 77
  • 18:47
  • 22.06.12

אתם קצת . אתם לא תקבלו השנה את גיבוי הציבור. ושלמה ארצי ואייל גולן שדרשו ביום הסטודנט השנה 250.000 ש"ח ללא גרוש הנחה. והחברה הבזוים "מהקמרית" שמיצגים את תנובה וחברות כרטיסי אשראי. כל החבורה הזו לא תחזור השנה. וכמו השטויות שאתם עושים בענין הפוליטי [אתם שמאל הקצה ואנרכיסטים]שהציבור לא יכול לקבל. גם כאן אין לכם קרדיט יותר מהציבור.

181 נבלות  (לת) מזה חשוב
  • 18:52
  • 22.06.12

182 יחימוביץ' תתביישי לך זה ראש העיר שאת תומכת בו  (לת) חן
  • 18:53
  • 22.06.12

183 המדינה התחרפנה - זה נוגע לכל העם - ממתנחלים ועד השמאל ! הזכות להפגין חשובה ! אחרת אפשר להגיד שלום למדינה. ונהפוך להיות עבדים של בעלי ההון והשלטון.  (לת) דיקלה
  • 18:53
  • 22.06.12

184 בנימין פוטין נתניהו תתבייש ועדיף שתתפטר! זו דיקטטורה ממש.  (לת) אלכס
  • 18:54
  • 22.06.12

185 כבר אין הפגנות חוקיות התנועה חשובה יותר  (לת) מותה של הדמוקרטיה
  • 18:55
  • 22.06.12

186 גב' יחמימוביץ רוצה להפגין? מצוין אבל ליד הבית שלך . רוצה להתנחל ? ליד הבית שלך. פישלזון
  • 18:56
  • 22.06.12

מחזק את ידי ראש העיר תל אביב.
לכל המפגינים - רוצים להרעיש/ להתנחל ? עלו לירושלים ליד הבית של ביבי או ליד הכנסת.

  •   אז אתה טוען שזה בסדר שיפגינו, אבל בזמן שהמדינה תיהפך לדיקטטורה אתה תמשיך לצפות בה"אח הגדול" כמה עוד?
    • 22:27
    • 22.06.12

    גם כשהרחוב שלך הפך לסמל מסיבות לגיטימיות, העיקר לשמור על החיים השלווים שלך

187 מסוכן להיות צודק כשהממשלה טועה. - וולטיר  (לת) מותה של הדמוקרטיה
  • 18:56
  • 22.06.12

188 בשנה שעברה היא לא ישנה כלל באוהל שהקימה...אז בשביל מה היא צריכה שוב אוהל ברוטשילד?  (לת) לא ברור
  • 18:56
  • 22.06.12

189 אינני מסכים למלה אחת שאתה אומר, אך אגן עד-מוות על זכותך להביע את דעתך. - וולטיר  (לת) מותה של הדמוקרטיה
  • 18:57
  • 22.06.12

190 כל הכבוד להם.. nardi
  • 18:57
  • 22.06.12

כשאני ישבתי במזגן, הם הפגינו ושילמו מחיר..

191 זה מותר מותה של הדמוקרטיה
  • 18:58
  • 22.06.12

המאחז הוקם על כביש 60 בשנת 2001, לזכר אסף הרשקוביץ שנורה למוות. המאחז נמצא על קרקעות פרטיות הרשומות בטאבו, מחוץ לשטח שיפוט כלשהו, וכמובן ללא היתרי בנייה.

192 מריח כמו מדינת משטרה ממוצעת בשליחות הימין. כמו דרום אמריקה של שנות ה-60-70  (לת) יונה קורח
  • 18:58
  • 22.06.12

193 אם המוחים רוצים שלא יפנו אותם - שיקימו מאהלים על שטחים פרטיים של םלסטינים ואז 94 חברי הקואליציה יבואו להגן עליהם בגופם מפני משטרת ישראל ביתנו האלימה.  (לת) החסיד
  • 18:58
  • 22.06.12

194 המתנחלים מקימים ישוב לא חוקי ולא מפנים אותם בצורה אלימה שכזאת. שמוליק
  • 18:58
  • 22.06.12

מדחנת הרודן ביבי מכה בכל מי שאינו ליכודניק חרדי דתי או מתנחל. מקימים ישוב עם בתי אבן על קומות ורק לאחר עשר שנים מתעוררים לשאול על חוקיות הישוב.
חילונים לפלפים שומרי חוק מקימים אהל הקלגסים של ביב מתנפלים מכים ושולחים לכלא . מזכיר לי את הסיפורים של הורי על פינוי יהודי פולין ע"י הנאצים.
ביבי מתקדם יפה לקבל תואר דומה. שרה תאכיל אותנו עוגות במקום לחם .
והמבין יבין

195 השביחה של ביבי/שטייניץ/ישי/ליברמן מתחילה להכנס לאטרף אבי
  • 19:03
  • 22.06.12

המפגינים "סיכנו את בטחון הציבור"?
השביחה ממציאים את השטויות האלה רק בשביל להכנס במובילי המחאה, לעצור אותם מעצרי שוא ולאיים עליהם ועל בני משפחתם.
דמוקרטיה בתחת, זו הדיקטטורה של ביבי/שטייניץ/ישי/ליברמן - אלה שמבטיחים לבוחרים חיים טובים יותר, רומסים אותנו ברגל גסה.

196 BBקינג כנראה הנחה שר החוץ ליברמן שהנחה את השר לבטחון פנים אברמוביץ' שהנחה את המפכ"ל דנינו - לדכא את המחאה. אבל זה רק יחזק אותה. כל הכבוד לדפני ליף. השוטרים לא מבינים שהאוליגרכים משתמשים בהם.  (לת) שומר חוק
  • 19:08
  • 22.06.12

197 למספר 2 ו7 הכובען
  • 19:12
  • 22.06.12

קשה להשוות בין מפגינים לא אלימים בשטח ציבורי לבין אנשים שחיים בשטח כבוש. שטח שלא שייך לישראל וגרוע מכך שייך לעם אחר

198 הפשיזם כאן, חי, בועט וספוג בכל ישראלי שותק. וכובש. ועושק.  (לת) הפשיזם כן עובר
  • 19:12
  • 22.06.12

199 כל הכבוד למשטרה.אנשים האלה הם מפרי החוק וקיבלו טיפול של מפרי חוק.נקודה  (לת) פטריסיה
  • 19:12
  • 22.06.12

200 הפגנה לא חוקית. מפגינים שמסרבים להתפנות, מפזרים אשפה וזבל על הכביש וחוסמים ניידות משטרה. והכותרת היא:  (לת) "הפעילים נעצרו באלימות"
  • 19:13
  • 22.06.12

201 כל עוד נציגים של השמאל הרדיקלי בעידוד הקרן יובילו את המחאה,לא תהיה הצטרפות המונית של העם.  (לת) המציאות
  • 19:16
  • 22.06.12

202 ממשלת הקלגסים של מופז-נתניהו כבר לא לגיטימית שיש להפיל אותה באמצעות מליציות חמושות ComunistaSimpatico
  • 19:16
  • 22.06.12

רק מהפכה אלימה בה אזרחים יעלו בהמוניהם על תחנות משטרה וישרפו אותן , לרסק ניידות ולעצור שוטרים. זה השלב בו הממשלה תאלץ לערב גם את הצבא ע"מ להלשליט את דיקטטורת הליכוד. זו מלחמה על חופש הדיבור, חופש המחאה, חופש השביתה ויש להתארגן בקבוצות פרטיזניות נגד ממשלת נתניהו כאילו נלחמנו נגד פלוגות ה- אס.אס על מנת להשיב את הדמוקרטיה לישראל. זו שנרצחה ב-4 לנובמבר 1995

203 מה קרה למדינה דמוקרטית?  (לת) חי
  • 19:17
  • 22.06.12

204 רוסיה,סוריה...רוטשילד  (לת) נימר
  • 19:17
  • 22.06.12

205 המדינה לא רוצה לאפשר מחאה אזרח מודאג
  • 19:17
  • 22.06.12

צריך לעבור למתקפה רק כך יזוז משהו
מישהו כאן צריך לשלם מחיר
המדינה סותמת פיות

206 דפני ליף לכי לעשות רעש ולהפריע בשכונה אחרת. כבר אברנו את זה בשנה שעברה. קצאת היתחשבות בתושבי השכונה. אנא  (לת) אזרח שכונתי
  • 19:17
  • 22.06.12

  •   עברנו...אומרים, לא אברנו. ניר
    • 20:00
    • 22.06.12

    וגם קצת, במקום קצאת, התחשבות במקום היתחשבות...
    טעויות דומות נמצאות אצל מגיבים בתשלום שזו פרנסתם, כמו כמה וכמה "תושבים" כאן. במקום שלא ניתן לתקן טעויות אלה, לא ניתן לתקן כלום.

207 דפני ליף+סתיו שפיר+איציק שמולי מחפשים מנוף לקריירה פוליטית!!  (לת) אלי לוי
  • 19:18
  • 22.06.12

208 מיניקשינגאפ! ולדימיר
  • 19:19
  • 22.06.12

עשיתם כבר?

209 חשבתם שביבי-ברק מדכאים רק פלסטינים? עכשיו זה אצלנו.  (לת) הממשלה נגד העם העם נגד הממשלה.
  • 19:20
  • 22.06.12

210 דפני ליף,כולי תקוה שתקבלי עוד הרבה טלפונים מחברים שיודיעו לך שהם עוזבים לחו"ל. את יכולה גם להצטרף אליהם ותאמיני לי אף אחד לא יזיל דמעה בגללך.  (לת) אורן אנטי הזויים
  • 19:22
  • 22.06.12

211 חחחח איזו נחת - מילא אם זה המטרה באמת הייתה כשרה ולא שמאל...  (לת) ימני גאה!
  • 19:22
  • 22.06.12

  •   חחחחח אין גבול לטמטום מנשה
    • 21:24
    • 22.06.12

    תראה גם עושקים אותך וגם אתה מאמין שלעשוק אותך זה טוב וכל מי שחושב כמוך צריך לקבל מכות.
    עכשיו יש שתי אפשרויות או שאתה ממש אבל ממש טמבל, או שאתה ניאו נאצי שזו גם אפשרות.

212 אדוני ראש הממשלה רותי
  • 19:27
  • 22.06.12

אדוני ראש הממשלה, תתעורר !!!!!! אתה חייב לעשות סוף להתפרעות של כוחות המשטרה (מי נתן להם את ההוראה ?????) לפני שארץ ישראל תהפוך לסוריה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

213 שמאלנים, אפשר לחשוב שבתקופת אולמרט המצב הכלכלי היה יותר טוב....  (לת) דניאל
  • 19:28
  • 22.06.12

214 שלי יחימוביץ במקום להוציא הודעות לעיתונות צאי לרחוב להגן על הדמוקרטיה  (לת) יעלה
  • 19:34
  • 22.06.12

215 תומך בדפנה ליף  (לת) אלמשיח
  • 19:39
  • 22.06.12

216 10 המשפחות השולטות העבירו מסר ברור לממשל שאין מקום להפגנות השנה  (לת) סוף הדמוקרטיה
  • 19:40
  • 22.06.12

  •   המשפחות השולטות תרמו כסף למוחים בשנה שעברה הם עם המוחים, כי מה שהממשלה הזו עושה להם אף אחד לא העז לעשות, אל תדאגו ,דפני שייכת להם, לכן המחאה צדיכה להיו ליד בית הוריה וחבריהם בכפר שמריהו, שיעשו חורבן מחלקותיהם יחרבנו להם בחצרות לא יתנו להם לחיות כמו שעשו לאוכלוסיה בתל-אביב.  (לת) המשפחות השולטות אתכם המוחים
    • 08:08
    • 23.06.12

217 לכי הביתה. רוב מהומה על לא מאומה ב'
  • 19:42
  • 22.06.12

עוד אנרכיסטית חברתית שמאלנית

218 הקומוניסטית-אנרכיסטית-חובבת המסתננים שוכבת על הרצפה כמו מסכנה! הלב נקרע!!!!!
  • 19:43
  • 22.06.12

מה קרה דפנוש? העם עלה על כוונותיך הזדוניות? הבינו שאת פועלת לחיסול הציונות? למען המסתננים? מדינת כל אזרחיה? העם הבין ש"צדק חברתי" פירושו מדינת כל אזרחיה עם רוב מוסלמי ומשטר קומוניסטי טוטליטרי?

219 מדינה פשיסטית בהנהגתו של שקרן מסוכן - להפיל את הממשלה הזאת מייד  (לת) אבי
  • 19:44
  • 22.06.12

220 רק הגירה חצי מאורגנת של חצי מליון צעירים משכילים תעשה את העבודה על הממשלה ואם לו אז בין כה זה הפתרון הנכון, דם יזע ודמעות תשאירו למי שמבחינה אמונית מעוניין למות עבור הארץ  (לת) אריק
  • 19:45
  • 22.06.12

  •   הצעירים המשכילים בעבודה: הייטק, משפטים, פירסום, הוראה, עבודה סוציאלית ועוד. ה"קולנוענים" שרוצים דיור זול במרכז ת"א הם אלה שמפגינים. רק נרוויח אם הם יהגרו (אבל מי צריך אותם?)  (לת) על מי הם עובדים?
    • 21:47
    • 22.06.12

221 החברה הנפלאים האלה הם הילדים של כולנו. אני איתכם. אגיע גם פיזית.  (לת) מיכל
  • 19:46
  • 22.06.12

222 שאלה לדפני: כמה שנים מחייך עבדת ופרנסת את עצמך והאם אי פעם טרחת לחסוך?  (לת) ראובן גרפיט
  • 19:46
  • 22.06.12

223 הכתומים לא מבינים את ההבדל בינם לבין החברה הנפלאים האלה. הורסי החברה מול בוני החברה.  (לת) מיכל
  • 19:47
  • 22.06.12

224 עצרו את ליף פשוט כדי לפנות מקום למופז שאמור הרי לעמוד בראש המחאה...  (לת) אלמנטרי
  • 19:55
  • 22.06.12

225 שלי יחימוביץ' ודפני ליף יחזירו את האנושיות היהודית לארץ הקודש. כל השאר זונות  (לת) אוהד ברדה
  • 19:57
  • 22.06.12

  •   ורק שלא נתבדה: כפנסיונרית אני ממש מקווה ששלי תצליח להעלות את קצבות הזיקנה, כמובן, יחד עם עוד הרבה שינויים חשובים אחרים, כמו מצב עובדי הקבלן, שכר המינימום, זכויות הנכים, הדיור הציבורי, ההשקעה בחינוך, בבריאות, בתעשייה המקומית, ועוד הרבה: העיקר שמישהו כבר יתחיל להחיות את המערכת העומדת כביצת-קדחת איומה  (לת) שלא נתבדה, ולא ניכלם וכו'...
    • 22:53
    • 22.06.12

226 למה עדיין קיים המושג "הפגנה בלתי חוקית" רונן
  • 20:10
  • 22.06.12

האם זו מוסקבה שכל הפגנה דורשת אישור השלטונות?

227 אם מישהו חושב שלא בסדר להפגין בלי רשיון, לתקוף שוטרים, לפזר זבל, שלא יתבטא בענין בעתון הזה. הוא יצונזר  (לת) קולנוען (שם זמני מלצר)
  • 20:13
  • 22.06.12

228 מכיוון שאין הענות של הציבור הרחב דרורה צחור-סמואל
  • 20:14
  • 22.06.12

לאחר שבשנה שעברה הצליחה הליפא להוליך שולל ציבורים רחבים על מצוקותיהם היא רחבה, היא מנסה ליצור באזזז באמצעות פרובוקציות אלימות.
אין ספק, ששלי יחימוביץ' מנצלת באופן ציני את הפרובוקציה האלימה של ליף לצרכים הפוליטיים שלה, בין אם בתוך מפלגתה ובין אם לצורכי הבחירות בשנת 2013.

229 אפשר היה לזמן את ליף למילואים בקיץ...לו רק שרתה בצבא...  (לת) א.
  • 20:23
  • 22.06.12

  •   הבנתי האזרח דרור
    • 00:35
    • 23.06.12

    ואם היא היתה עושה צבא, ביבי ו-7 הטייקונים היו מפסיקים לקחת כסף מהציבור? היו מחזירים את החוב של המפלגות לבנקים?

230 מסתנני רוטשילד גורשו - יש!!!!  (לת) ב'
  • 20:25
  • 22.06.12

231 שקרנים- אף אחד לא תקף שוטרים אחד שהיה שם
  • 20:27
  • 22.06.12

מדי פעם השוטרים בחרו מפגין ועטו עליו מבלי שום התגרות. לפחות שלושה כאלה עמדו לצידי כשנעצרו. תראו הוכחה אחת שמישהו תקף שוטרים ואני מוריד את הכובע. שקרנים ומושחתים- מי שלח אתכם?

  •   צריך לקרוא היטב את המפה עירית ב
    • 07:16
    • 23.06.12

    השלטון מתייחס לתנועת המחאה כאל אויב המפעיל את כל כוחו וערמומיותו כדי שהמחאה לא תתרומם.
    מנהיגי המחאה חייבים לקרוא היטב את המפה ולחפש נשק לגיטימי ורציני כדי להחזיר מלחמה שערה-בצער רב בדומה למחאת הפלסטינאים.הפלסטינאים יהמצוידים במצלמות- בהתקלויותיהם איתנו.
    אין כח ככוחה של תמונה!אם התקשורת הישראלית הנשלטת על ידי הטייקונים לא תשתף פעולה אז יש לפנות תלקשורת בחו"ל.
    נכון, זה לא טוב עבור הציונות ועבור תדמיתה של ישראל בעולם,אבל זה המחיר הכבד שיש לשלם כדי להציל פה את הדמוקראטיה.

232 תמיכה וסולידריות אחד העם
  • 20:51
  • 22.06.12

תומך וסולידרי עם הפעילות של ליף.אלפי אזרחים ממתינים לשעת כושר לאקטיביזם מחאתי.גורו לכם מנהיגים חלולים ומנוכרים.

233 שלי יחימוביץ' במקום להתיצב בראש המחאה נהייתה פרשנית  (לת) הנביא
  • 20:55
  • 22.06.12

234 חייבים לאחד את השורות -- נגד הכיבוש ובעד הצדק החברתי -- זו הדרך לניצחון על מפריטי המדינה להון  (לת) משה מזרחי קורא לאחדות בדרך לניצחון
  • 20:57
  • 22.06.12

235 ביבי הוא ריצ'רד ניקסון הישראלי גופי
  • 21:06
  • 22.06.12

לא פוחד לכופף ולבזות את הדמוקרטיה בשם הנאמנות שלו לבעלי ההון. ההבדל הזעיר: בארה"ב יש חוקה שהגבילה את המטורף ההוא והביאה בסוף לסילוקו מהשלטון.

236 גיע הקיץ. לאנשים נהיה שוב משעמם. אז במקום לשלם לילדים על קייטנות וטיסות לחו"ל למה לא לעשות קייטנה מתחת לחלון!!! אני מבינה את דפני ליף, היא מאותם האנשים שרוצים לעשות משהו מעניין בקיץ בלי לבזבז כסף. זה שזה סתם מטומטם ולא מועיל לאפאחד זו כבר בעיה אחרת. רק כך ישראל תהיה של יהודים!
  • 21:11
  • 22.06.12

ולכל השמאלנים פה. לכו תתגייסו ותעשו משהו מועיל במקום לכתוב פה שטויות. למען השם!!

237 מחרימים את לילה לבן של עיריית תל אביב במחאה על אלימות הקלגסים של חולדאי  (לת) יואב
  • 21:17
  • 22.06.12

238 גב' ליף,פה זה לא כיכר תחריר ואת לא מייצגת את המסכנים,,יאללה הביתה.. אא
  • 21:19
  • 22.06.12

מעניין ממה את מתפרנסת כבר שנה ??? את עוסקת בטיפוח האישיות בזמן שהמסכנים באמת עובדים קשה..אז יאללה הבנו אותך תלכי ודי..

239 יובל . שמור לי על הכסף . ששלי יחימו . לא תפזר לי אותו ולא תזרים אותו לפרזיטים .  (לת) אבי
  • 21:23
  • 22.06.12

240 עכשיו ברור למה לתגובות מהשמאל יש כאו רוב,אתם צינזרתם את כל התגובות (המתונות)שלי,תמשיכו לאשלות את הציבור שלכם  (לת) נדב
  • 21:40
  • 22.06.12

241 הכותרת הנכונה 11 פעילים אלימים נעצרו ע״י המשטרה  (לת) רוני
  • 21:41
  • 22.06.12

242 משטרת ביבי נחושה להשתיק את העם כדי שהוא לא יפוטר אביבה
  • 21:46
  • 22.06.12

לשרים לא אכפת מכלום - רק מדבר אחד והוא כספי הציבור

243 תפונה ליף  (לת) אזרח שנמאס לו
  • 21:47
  • 22.06.12

244 israel police=political police  (לת) avi
  • 21:55
  • 22.06.12

245 לכסח להם את הצורה, פרזיטים  (לת) יוסי
  • 21:55
  • 22.06.12

246 אני עדיין לא הצלחתי להזכר ברשי התיבות של המושג הגרמני: "המשטרה החשאית של המדינה"אני מניח שחבורת השוטרים שהתנפלה בבריונות כזאת על הגב' ליף תוזמן בקרוב לשר המשטרה ע"מ לקבל צל"ש. השר יטען שהם הצילו את המדינה מנזק ממשי או משהו דומה. אכן הצלחה מקצועית למשטרה: ארבעה שוטרים הצליחו להתגבר על הגב' ליף מי היה מאמין. ממש שוטרים מוכשרים ואגב לכל שוטר יש שם. כנסו בנימין
  • 22:03
  • 22.06.12

אני מציע להכריז פרס למי שיגלה את שמותיהם של אותם קלגסים!!! מעניין לדעת אם הם נשואים ומה חושבות נשיהם על יחסם לנשים!!!
עוד שאלה:
אזו סיבה הייתה לעצור את הגב' ליף? האם היה צורך דחוף לקבוע את זהותה? כל מי שצפה באינטרנת במבצע המשטרתי המהולל ההוא יודע שהדבר רק הלהים את הרוחות.
*****************************************************
אני עדיין זוכר את ההתקפה רבתי על מר אייזנר שתקף מפגינים ביריחו. מר אייזנר אינו שוטר מקצועי והכשרתו בפיזור הפגנות מועטה. האם בת"א הדבר מותר?
******************************************************

247 אנחנו בדרך להיות מדינת ערב מאי
  • 22:05
  • 22.06.12

עם שלטון אכזר שמכלה והורס דעות וחופש. דפני ליף היא אישה אדירה והמצב במדינה הולך ונעשה חמור יותר ולצערנו זה נוגע רק לאזרחים, אך ורק האזרח הפשוט נפגע.

248 בטוקבקים ובראיונות הכריזו רבים ממנהיגי המוחים, שהפעם לא יהיו "ילדים טובים" והכריזו שתהיה אלימות, ולכן יש משטרה.  (לת) האלימות של המפגינים מתוכננת
  • 22:09
  • 22.06.12

249 העם לא מצטרף? סימן שהוא עדיין לא נגמל. עדיין עולל. לא מבין מי נגד מי. ברור שמי שאחראי למכבי-האש הוא גם אחראי לעוני, לאין-דיור, לאין-חינוך, לכבישים מבישים- ברור. אבל העם סגור. לא קולט. טוב לו עם האטימות הזאת. עם החוב בבנק, עם האין סיכוי לדיור נורמלי לצעירים, ככה בלום-מחשבתית, הוא מניח או מאמין או מתאר לעצמו שככה צריך להיות. אין איכות חיים אחרת טובה יותר, בדנמרק, נניח, או בצרפת, גרמניה, קנדה, עולם ראשון יענו.. אין. מה שביבי נותן לו, זה טוב. העיקר לא שמאל של המשכילים האלה, המתנשאים, הסנובים האלה...  (לת) הצעירים עם דפני המדהימה!
  • 22:09
  • 22.06.12

  •   אתם אכן סנובים, אך ממש ממש לא משכילים. אנו בימין מסיימים תארים בטכניון ובמקצועות טכנולוגיים מובילים. כסטודנט בטכניון - לא קשה לזהות את הדעה הפוליטית של חברי לכיתה. אתן לך רמז: הם לא כאלו שיקימו אוהל בקיץ.. עכשיו כשכל המקצועות המדעיים והמובילים אצלנו - ואתם נשארתם עם "מדעי הרוח" תוכלו להמשיך לעשות עוד הרבה רוח. הרי לומר לנו שאנו "בורים חסרי השכלה\ האנשים מהשכבות החלשות שממשיכים להצביע לימין בלה בלה" כבר לא קרוב למציאות הרי אנו משכילים - לומדים כלכלה ויודעים על הרפורמות החשובות של שטייניץ. לומדים הנדסה - ורואים לאן הולך ההייטק הישראלי. לומדים כימיה - ויודעים מה יהיה יחס חוב/תל"ג לאחר ייצוא המצבור הענקי של הגז שמצאנו. אז שיהיה לכם בכיף שם באוהלים ברוטשליד זו שנה השנייה - פריצת מסגרת התקציב כדי לייצר חוב שנצטרך להחזיר בעוד 20 שנה - עם סיכון תמידי של חדלות פראון - לא בשבילנו, אז שיהיה לכם בכיף..  (לת) DP
    • 19:21
    • 23.06.12

250 חבל שבמקום צדק חברתי אנחנו מקבלים דפני ליף.  (לת) אין לי ארץ אחרת
  • 22:33
  • 22.06.12

251 דפני ליף העם לא איתך. היינו בסרט הזה בשנה שעברה וביזבזת את האשראי שנתנו לך  (לת) אין לי ארץ אחרת
  • 22:34
  • 22.06.12

252 דפני ליף על מה בדיוק את מפגינה עכשיו? למה זה לא בער בך שנה שלמה?  (לת) אין לי ארץ אחרת
  • 22:36
  • 22.06.12

253 נמאס ממנה. אני בעד מחאה אבל דפני ליף היא הזויה וחס  (לת) ערן
  • 22:40
  • 22.06.12

  •   האזרח דרור האזרח דרור
    • 00:30
    • 23.06.12

    אתה בעד מחאה? ומה אתה עושה בעניין? מי יגיד משהו כששוטר יס"מ שמרוויח משכורת מינימום ירביץ לך ויעצור אותך בעוון התנגדות למעצר?

254 בא לי להקיא על חולדאי, ביבי ושטייניץ  (לת) דפני כל הכבוד
  • 22:43
  • 22.06.12

255 אלימות המשטרה. יוסי
  • 22:43
  • 22.06.12

כנראה שקבלו הוראה למנוע את המחאה החברתית ויהי מה.
יש לביבי מעט אפשרויות, לשפר את המצב, להניח לאנשים להפגין, או לפתוח במלחמה או התקפה נגד איראן, בסופו של דבר המחאה תתפרץ ולדעתי תסתיים רע.

256 עכשיו צריך להיות ברור: הסטודנטים צריכים לשאת בעול המחאה; הם משכילים, הם לא יניחו לליצנים שבשלטון לבלבל את דעתם! רק לצעירים יש הסיכוי להשיג את השינוי המיוחל. זה השינוי המפורש מימין אל ההומניזם, מימין אל ההשכלה, מימין אל ההזדהות והדאגה לחלשים, מימין אל קידום המדע, מימין לעבר חשיבה רעננה ואמיצה, מימין אל כל מה שאדם באשר הוא אדם שואף אליו! כי ימין הוא ההפך מחופש, דואג לחופשות לעסקנים. חופש חופש תרדוף, וימין ימין תרחיק משדרותיך  (לת) כי לחופש נולדו
  • 22:44
  • 22.06.12

257 יקרים: זו חייבת להיות מחאה נגד הימין. זה לא שמאל במתכונת הידועה, זה הצדק מול הימין, ההשכלה מול הימין, זה החינוך מול הימין. אין פה עניין של שמאל מול ימין, זה האנשים מול הימין, תבינו על מה אתם מדברים ואל תתחנחנו אל מול ציבור אדיש שהימין מטפח כבר עשרות שנים כדי שלא יבין מי לא סופר אותו ממילימטר  (לת) מרסיילזה עכשיו
  • 22:49
  • 22.06.12

  •   אתה חי באשליות,רוב הציבור תומך במחאה אבל לא תומך יותר בשמאלנים האנרכיסטים. בטיפשותכם גרמתם לנפילת המחאה!  (לת) בבון ימני
    • 01:30
    • 23.06.12

258 זה לא "משטרת ישראל" - זה "אפריקה ישראל". עכשיו נא לתקן את הכתוב על התגים!  (לת) עובדים בשביל ההון
  • 22:49
  • 22.06.12

259 מעניין - אני גרה בי-ם קרוב לרח' הנביאים, וכל שבת ללא יוצא מן הכלל, החרדים לי
  • 22:57
  • 22.06.12

יוצאים לרחובות, צורחים, מקללים, יורקים, מתקיפים מכוניות (ולפעמים גם אנשים), משליכים חפצים. למה המשטרה לא עוצרת אותם? אני רואה שוב ושוב במו עיני איך כל שבת השוטרים נאלצים "לבלות" שם כמה שעות ולספוג את כל האלימות הפיזית והמילולית הזאת - אז אני לא מבינה - למה לעשות איפה ואיפה? למה להם מותר לנהוג כפי שהם רוצים בשם הקיצונות הדתית שלהם וקבוצות אזרחים שפועלות למען ערכי דמוקרטיה וצדק חברתי זוכות ליחס כזה?

260 בושה למדינת ישראל יוסף
  • 23:11
  • 22.06.12

ראשי המדינה הורסים את מדינת ישראל. לא יאה להתנהגות ברוטלית ועלובה כאשר דפנה ליף גיבורת ישראל מובילה את המאבק האמיתי של החלשים במדינה הזו. ראשי המדינה בם עלובי נפש שיושבים מלמעלה ודואגים רק לעצמם בואו כולנו נאחד את השורות ונצטף למאבק באמיתי של דפנה ליף אני מאחל לה שתצא מהר מהמעצר ותמשיך להוביל את המאבק של כולנו. אל תשכחו עם ישראל שראשי המדינה ימשיכו להכות בנו במיסים ולא מעניין אותם שאתם גובעים ברעב. הם כבר מסודרים. גם לנו מגיע לחיות בכבוד

261 הדמוקרטיה מאפשרת להפגין כחוק. לפי החוק. העיתון הזה מקשקש כבר שנים על "שלטון החוק". לפי החוק, המפגינים לא אמורים להשתלט על שטחים ציבוריים ולהפוך חיי שכונות שלמות לגיהנום. לפי החוק, אסור לחסום כבישים. אלימות אינה חוקית. על עבריינות לא מקבלים פרס - בטח שלא תמיכה ציבורית. אין הבדל בין השתוללות ברוטשילד והשתוללות במיגרון. עבריינים הם עבריינים. תפסיקו לקשקש כבר. מודרניסט .
  • 23:11
  • 22.06.12

הדמוקרטיה מאפשרת להפגין כחוק. לפי החוק. העיתון הזה מקשקש כבר שנים על "שלטון החוק". לפי החוק, המפגינים לא אמורים להשתלט על שטחים ציבוריים ולהפוך חיי שכונות שלמות לגיהנום. לפי החוק, אסור לחסום כבישים. אלימות אינה חוקית. על עבריינות לא מקבלים פרס - בטח שלא תמיכה ציבורית. אין הבדל בין השתוללות ברוטשילד והשתוללות במיגרון. עבריינים הם עבריינים. תפסיקו לקשקש כבר.

262 וצריך נורא להיזהר שלא להרגיז את המרוגזים האלה..., אלה שנעלבו מגולדה לפני 40 שנה... אלה המרוגזים שנעלבו פעם, ושהימין בונה עליהם כבר 40 שנה בערך, אלה, האזרחים שעכשיו לא אכפת להם שהמדינה נמכרה על ידי נבחריהם לטייקונים שגוזרים קופון על חשבון הפנסייה של כולנו, אלה שלא אכפת להם שמישהו מגבוה כבר 10 שנים בערך מספסר במחירי הדירות, לא משקיע בדיור להשכרה, לא טורח להפשיר אדמות ולהילחם ביוקר הדיור,לא!--- מה שאכפת לאנשים שלא שוכחים להיות נעלבים, זה שגולדה....  (לת) לא חשוב מה יגידו המבולבלים, חשוב מה יעשו הנבונים
  • 23:11
  • 22.06.12

263 מחאה גמורה מראש משום שהתחברה לשמאל ולאנרכיסטים-דפני מייצגת בקושי 30 פורעים אזרח
  • 23:16
  • 22.06.12

לא עדיף שתלך לעבוד או שתלך לד"ר רבינוביץ אילן ??

  •   שמאל? דיור במחיר שפוי זה שמאל??? שכר מינימום הוגן זה שמאל??? השקעה מאסיבית בחינוך ולא ב"אולפנא" זה שמאל???- אז שמאל זאת הדרך!!!  (לת) יאללה, לשמאל!!!
    • 11:20
    • 23.06.12

264 סימן שאתה צעיר: אם אתה מאמין שיכול להיות אחרת, ויש לך זהב בלב, ולא על השיניים...  (לת) רון
  • 23:17
  • 22.06.12

265 אנחנו הופכים להיות סוריה נמאס מהאלימות של השלטון וקלגסיו  (לת) ah
  • 23:22
  • 22.06.12

266 איפה כל האינטלקטואלים??? ככה לשבת על התחת כשהאמיצים האלה מוסרים נפשם???  (לת) הילה
  • 23:28
  • 22.06.12

267 הימין נשאר אלים מרצח רבין ועד הטוקבקים העם עם המחאה
  • 23:39
  • 22.06.12

הדיקטטור ביבי ישלם את מחיר האלימות שלו, מהרס הדמוקרטיה והרג הערבים ועד החבירה לטייקונים. ביבי הוא הסכנה הגדולה ביותר של ישראל. מפחד ממנו יותר מאיראן.

  •   מה שאתה לא מבין שאין קשר בין המחאה לימין. היא לא יכולה לייצג את המצוקות של העם כי אין לה מצוקות.  (לת) אין לי ארץ אחרת
    • 13:51
    • 23.06.12

268 לא מן הנמנע שהממשלה השטנית הזאת תעשה הכל כדי לדכא מחאות כולל שימוש בצבא  (לת) דני
  • 23:41
  • 22.06.12

269 ביבי מבין רק אלימות וזה מה שיקבל העם ינצח
  • 23:43
  • 22.06.12

חולדאי שלא תעז להראות את הפרצוף המכוער שלך בעיר. אתה האזרח הכי שנוא בתל אביב. ראש העיר הכי עלוב ולקקן לעשירים שיש. לך תעדכן את הטוויטר שלך. אתה היצור הכי זקן ושנוא על הצעירים. אתה הפכת את תל אביב לגוויה חסרת חיים עם זקנים כמוך. אתה נגד הצעירים והצעירים נגדך איש דוחה. אפילו לנקות את העיר אתה לא מצליח יא מגעיל שחי בתל ברוך. לך תלקק לחברים העשירים שמנצלים אותך אפס

  •   מיטב הרודנים דברו בשם העם, וגם כיום, צ'וואס, אסד פוטין קאדפי והרשימה ארוכה... ה"עם" לא רוצה מחאה אלימה, תוצאות מחאות כאלה רואים ביוון וספרד. מי ששולח אתכם ושמשלם לכם רוצה תפיסת השלטון בניגוד לנהלים הדמוקרטיים, נקווה שהציבור מספיק חכם כדי להבין למה אתם מובילים- לאנרכיה.  (לת) אתה לא העם
    • 07:59
    • 23.06.12

270 מה זה צריך להיות?  (לת) עמדו חיוורי פנים ולא מצאו תשובה
  • 23:45
  • 22.06.12

271 איפה יניב ויצמן וזמיר האפסים השמנים מדושנים ונצלנים
  • 23:46
  • 22.06.12

אתם יותר גרועים מהמפקד שלכם חולדה

272 בלבד תגובה אחת שהצלחתי לשחרר לכאן, כל שאר נסיונותי נחסמים- האח הגדול?!! סותמים לנו את הפה
  • 23:50
  • 22.06.12

זה יותר מתמוה..

273 משטרת ישראל בשירות מדינה שמאמצת מאפיינים של משטרים אפלים!!!! אנשים שאכפת להם
  • 23:50
  • 22.06.12

התגובה של משטרת ישראל היום בצהרים מזכירה תגובה של מדינות שבהם השילטון רחוק מלהיות דמוקרטי. ממה בדיוק ממשלת ישראל מפחדת שהיא מנחה את המשטרה להשתמש באלימות כזו נגד אזרחים שרצו למחות?
למה היא לא מפחדת כמדובר באוכלוסיות אחרות שמוחות?
ממה את מפחדת ממשלת ישראל? אולי שהסדר ישתנה? שהעדיפויות ישתנו?

274 זו מחאה של השמאל? לשאוף לדיור בר-השגה זה שמאל? טוב אז אני בשמאל. לשאוף לקיום בכבוד בלי משיכת יתר זה שמאל? טוב אני בשמאל. לרצות לקבל פנסיה הוגנת כשנפרוש זה שמאל? טוב אז אנחנו בשמאל. מה הטמטום הזה לומר שהמחאה עברה לשמאל, הרי כל מה שהימין עושה פה בעיקר ב-15 השנים האחרונות רק משקיע את השכירים והגימלאים בבוץ, ורק מדרדר את רמת החינוך מטה. בושה. ועכשיו אנשים מתפלאים שהמחאה דומה לשמאל? באמת מעניין, למה. חוץ מזה הכול בסדר, מרקיז? או טייקון? הכסף זורם יפה לחשבונך מחשבוני הדל?  (לת) שמאל זה העם, גברים נשים וטף שרוצים ליהנות כמו ביבי וחבריו בסוויטות ובמחלקה הראשונה. אפילו רק פעם אחת. לא כל חודש...
  • 00:03
  • 23.06.12

275 המוחים צריכים לומר בריש גלי את כל הדברים שהם רוצים לתקן. מי שיצטרף- טוב, מי שלא, שיילך לשתות את המים של הליכוד/קדימה. מים כה טהורים וזכים...  (לת) סער
  • 00:05
  • 23.06.12

276 קצת שכל אנשים רעיון
  • 00:07
  • 23.06.12

באים בשתיים בלילה ובשקט מקימים מאות אוהלים

277 תמיד ידעתי שהארץ עיתון שמאלני, אבל בר
  • 00:32
  • 23.06.12

חשבתי שהוא עיתון איכותי שלא מגזים בכותרות...

278 ביזיון  (לת) גיל
  • 00:54
  • 23.06.12

279 עכשיו לשדירה!!!! לבית של חולדאי!!!! לשדרה!!!
  • 01:09
  • 23.06.12

ביביזיון לדמוקרטיה!!!

280 המחאה נזק גדול מאוד לעומת תועלת קטנה מאוד נורית
  • 01:11
  • 23.06.12

המחאה בשנה שעברה היתה כשל אחד גדול. לא היתה שם שום משאלה/דרישה/בקשה קונקרטית. כן היו יריות לכל עבר, ודרישה לצדק חברתי = סיסמא שלא הכניסו בה כאמור שום תוכן.
לצד "הירידה" במחירי הקוטג' ועוד מספר צעדים קטנים . נוצרה האטה גדולה מאוד , והמעמד הבינוני נחלש עוד יותר . וכל זאת ללא סיבה אמיתית, רק הפחדים והאיום שכל כך רע כאן. הייתי ב הפגה אחת מני רבות שנה שעברה ונטשתי כי לא היתה שום מטרה אמיתית. אני לא גרה בתל אביב , א' כי יקר שם מאוד ב' גיליתי שאיכות החיים מחוץ לה הרבה יותר גבוה ומידתי. . אי אפשר לחזור על עצמך יותר מדי ולכן אין סיכוי לשחזר מחאה שהפכה מטרידה , לעוסה, וחסרת כיוון ברור.
השינוי מתחיל בנו. לכן לכו צאו מתל אביב ותהוו דוגמא לאיך אפשר אחרת.

281 אוהבים אותך דפני , אם הם חושבים שיעצרו אותנו במכות .... בובי
  • 01:30
  • 23.06.12

אז מחכות להם כמה הפתעות.

282 לדפני ליף היקרה והגיבורה-ליבי לא רק נשבר הוא מתרסק עירית ב
  • 01:52
  • 23.06.12

בראש וראשונה אני כועסת מרה על מערכת עתון הארץ שמפרסמת כאן כל כך הרבה תגובות "מטעם"-הרי כל בער ונבער יכול לזהות את התגובות הנבזיות הללו שהן אחד הכלים הבוגדניים של השליט העושה שימוש בכספי הציבור כדי להחניק כל ניסיון לשמור על הדמוקראטיה פה.
ולדפני ליף היקרה מכל-שימי לב,השלטון מפחד ממך ומחברייך ,הוא כבר רכש כלים וניסיון איך להלחם בתנועת המחאה-ראי את התגובות לכתבה הנוכחית ותביני מייד שמשרדי יחסי הציבור כבר עובדים כמו שעון שוויצרי כדי לחסל את המחאה שלא ל