בנחישות ובנחישות || התמונות שאסור לשכוח: כך תעשה המשטרה למובילי המחאה החברתית

הניצוץ שמחאת הקיץ היתה זקוקה לו הגיע. צעדת המחאה המתוכננת להערב היא תגובה לברוטליות השלטונית שהפגינו השוטרים אתמול ברוטשילד

את התמונות האלה אסור לאפשר לשר יצחק אהרונוביץ, למפכ"ל יוחנן דנינו וגם לתא"ל (במיל.) רון חולדאי לשכוח: חמישה שוטרי יס"מ - אולי שישה, קשה לספור במדויק - גוררים את דפני ליף מתוך קבוצת מפגינים בשדרות רוטשילד בתל אביב אל המדרכה שממול. ליף, בחולצה כחולה, נזרקת אל הרצפה, מתחת לרגלי השוטרים שעומדים סביבה. כמה מטרים משם, אנשי הפיקוח העירוני והסיירת הירוקה של חולדאי מסייעים לשוטרים להדוף את המפגינים. מפעם לפעם ליף מנסה להרים את ידיה כדי להתגונן מהדחיפות והבעיטות, ללא הצלחה. ברקע צועקים המפגינים מילה אחת בלבד - דמוקרטיה. מחזה האימה הזה נמשך דקות ארוכות, עד שליף מובלת בכוח אל ניידת משטרה קרובה. את התמונות האלה אסור לאף אחד להדחיק.

אם מחאת הקיץ המתחדשת היתה זקוקה לניצוץ קטן, אשר יחזיר את האנשים לרחובות, כועסים וזועמים, באו היס"מניקים והפקחים העירוניים של חולדאי וסיפקו אותו בזרוע נטויה ובנפש חפצה. חוסר הפרופורציה שבהפעלת הכוח - מול ליף, אישה אחת מול חמישה-שישה שוטרים, וגם לאחר מכן, מול מפגינים אחרים - זעק אתמול (שישי) מהאירועים בשדרות רוטשילד. הברוטאליות השלטונית היתה לא רק ישירה, אלא בעיקר גלויה, כזו שאינה מתביישת. ככה ייעשה למובילי המחאה החברתית, המשך ישיר מ"הבירור" המשטרתי של תוכניות הפעילים לקיץ הקרוב. מהקלישאה של "ברגישות ובנחישות" נשאר רק החלק השני: נחישות שלא לאפשר את המחאה, כמעט כל מחאה (ההנחה שמורה בעיקר לצד פוליטי מסוים). לא מדובר ב"אפס סובלנות", אלא במינוס מקפיא ומפחיד.

לאחר המעצרים אתמול, טענה המשטרה כי 11 המפגינים שנעצרו "קיללו, ירקו וזרקו חפצים לעבר השוטרים". האם צעקות כמו "שוטר - על מי אתה מגן?" ו"הון, שלטון ומשטרה" הן בבחינת קללות שאסורות עתה? ולמה בדיוק הכוונה ב"זריקת חפצים"? אולי למקרה אחד או שניים, בשיא החום והתלהטות הרוחות, שבו מפגין התיז בקבוק מים אל עבר פקעת שוטרים ומפגינים. והיו גם מראות אחרים, מוכרים מאירועי הקיץ שעבר, בהם הגישו המפגינים פרחים לשוטרים. לא בטוח שדברים כאלה הצליחו לתעד מצלמות המשטרה, כמו גם אירועים אחרים, כמו תרועת הניצחון של פקח עירוני לאחר שהצליח לחדור לקבוצת מפגינים ולמשוך אוהל קטן שהחזיקו באוויר, או שני שוטרים שפירקו אוהל שהונח על גג מכונית.

כ-300 הפעילים שנשארו ברוטשילד לאחר המעצר של ליף ועשרת המפגינים האחרים, החליטו על תגובה מהירה להשתקת הפיות: תהלוכת מחאה כבר הערב, שאחד מיעדיה העיקריים הוא ראש העיר חולדאי. בזמן הקרוב מתוכננות הפגנות נוספות, אבל גם מובילי המחאה יודעים שאירועי השנה שעברה לא יכולים לחזור על עצמם. הם גם לא צריכים. הם כבר יקבלו ביטוי עדכני. המחאה עדיין כאן, כי מעט מאוד, אם בכלל, השתנה מאז הקיץ שעבר.

מפקד תחנת לב תל אביב סנ"צ דני לוי מאיים על מפגין שישבור את ידו

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מי שמפגין שיתחיל לקנות בוקסרים בשוק בצלאל.  (לת) Castro man
  • 15:19
  • 23.06.12

02 די עם השטות הזו כבר - מחפשי תשומת הלב למיניהם.  (לת) מוחה
  • 15:20
  • 23.06.12

03 מי שחשב שהאלימות תהיה רק בצד השני של הגדר ורק אצל הפלסתינים ושתק קיבל את הדוגמא . דני ב
  • 15:23
  • 23.06.12

אסור לשתוק על עוולות שלטוניות , אסור לשתוק על אלימות המופגנת נגד עם אחר, נגד פליטים, נגד עובדים זרים וכרגע גם נגד אזרחים.
זוהי הדמוקרטיה שעליו השלטון מבסס את מנהיגותו.
מה הפלא שנשרפים למוות עשרות בני אדם בכרמל ואין פוצה פה ומצפצף.

04 אין לי ספק שהתקשורת המגוייסת לשמאל תעשה כמיטב יכולתה להבעיר את הניצוץ- ציוני
  • 15:24
  • 23.06.12

לרוע מזלכם רוב העם לא רוצה אנרכיה והשתוללות ברחובות....

05 ביבי פחדן...לא יכול על הטרור מעזה , גם על הדור הצעיר והנחוש לא תוכל.  (לת) נבי הזעם.............
  • 15:25
  • 23.06.12

06 האם כאשר מפגינים יכנסו למערכת הארץ בהפגמה שקטה נגד המדיניות האנטי ישראלית של העתון עדין תתמכו בקו שלמשטרה אסור להתערב בהפגנה שקטה ולא תזמינו אותה? שאלה למערכת הארץ
  • 15:26
  • 23.06.12

נכון שכעתון דמוקרטי מאד, לא תדפיסו את תגובתי מאחר ואינה "מלקקת" לקו של העתון?
האם שמתם לב כמה קוראים מתלוננים שאינכם מדפיסים תגובות לא אוהדות לעתון?
האם אתם באמת מתפלאים למה כל כך הרבה מינויים מבטלים?
האם הכתבים באמת מאמינים לעצמם כאשר הם כותבים או הם מחוייבים לקו של המערכת?

07 ניצוץ בעכוזי הרופא התורן
  • 15:27
  • 23.06.12

אמנם אמרה שחוקה אבל, איפה הייתם כשעשו את זה לחברינו המתנחלים?
אלה כמו אלה עברו על החוק וקיבלו פיצוצים.
אולי הכי עדיף זה לשמור על החוק?

08 זה לא קשור לסתימת פיות. JJ
  • 15:27
  • 23.06.12

אי אפשר ואף אחד לא מחפש לסתום את הפה של אף אחד. ובמיוחד לא ניתן להשתיק את הדור שיודע לדבר ולשתף וכו' וכו'.
לעומת זאת יש מי שמעוניין למנוע שוב את הקמת עיר האוהלים בשדרות רוטשילד. מה לא הגיוני כאן?

09 המדינה לא שווה את זה. מפגינים, ברחו מישראל כל עוד אתם יכולים!  (לת) הון-שלטון-ביטחון
  • 15:27
  • 23.06.12

10 פרובוקציות כאלו תמכרו לחברים שלכם במרמרה בילעין ונעלין, לא לנו. המשתומם
  • 15:27
  • 23.06.12

ברור שהמפגינים הפעלו כח נגד המשטרה כדי לאלץ אותם להפעיל כח וכדי לנסות לתפוס איזה תמונה של שוטר מפליק. זאת אסטרטגיה מתוכננת מראש שנלמדה מ Occupy Wall Street ומ"מטס המחאה"

11 האהאהאה ועוד אומרים לי מדינה דימוקרטית עעעלק רוסתום
  • 15:27
  • 23.06.12

ממש הצחקתם אותי

12 ביבי ,אתה לא חביבי ,עוד מעט תשוב לארמון לשרה ולממון..והדור הזה יהיה בשילטון.!!  (לת) נבי הזעם.............
  • 15:28
  • 23.06.12

13 ביבי אתה לא חביבי.עוד מעט תשוב לארמון לשרה ולממון .והדור הזה יהיה בשילטון !  (לת) נבי הזעם.............
  • 15:28
  • 23.06.12

14 אני בא היום להפגנה !! זה נורא למרות שלא תכננתי!
  • 15:28
  • 23.06.12

ממשלה אלימה

15 יאללה יאללה ממש דיכוי הפגנות בסוריה.  (לת) שושו
  • 15:29
  • 23.06.12

16 אני חילוני ימני ואני מזועזע מהבריונים של ביבי. לשם אתה מכוון מר. נתניהו?  (לת) אבי
  • 15:30
  • 23.06.12

17 "שלטון החוק" הוא מעל הכל עד שזה מגיע ל"פעילים" של חד"ש! אלי הרחובותי
  • 15:31
  • 23.06.12

לו היה מדובר במתיישבים יהודים היינו קוראים על "נחישות" משטרתית נגד "המתפרעים היהודים" ש"זורקים פחי צבע" ו"שקיות צרכים" על השוטרים המסכנים ֿֿֿֿֿ שצריכים לעשות את המוטל עליהם וכאשר מדובר בפעילי שמאל קיצונים כמו ליף ושפיר ממפלגת "חד"ש "פתאום" שלטון החוק הוא כבר לא מעל הכל!

18 הטיקונים נתנו הוראה לביבי שהשנה לא תהיה מחאה חברתית והמשטרה שוברת ידיים  (לת) ביבי משרתם של 10 המשפחות השולטות
  • 15:31
  • 23.06.12

19 את הברוטליות של המשטרה למדנו כבר לפני כמה שנים בשייח ג'ראח. יש לקוות שהפעם רבים יותר יבינו את המשמעות ולא ישתקו.  (לת) נועה
  • 15:32
  • 23.06.12

20 הגיע הזמן לטפל באנרכיסטים  (לת) ברכות למשטרה
  • 15:32
  • 23.06.12

21 סליחה מישהו נפצע ? נהרג חלילה ? עצמות מרוסקות ? דם ברחובות ? שלום
  • 15:33
  • 23.06.12

טוב שלא נסחפת.

22 איפה עיתון הארץ היה שהפתנרים צעקו לחם עבודה והם באמת היו רעבים .ירו בוואדי סליב ביהודי .  (לת) יהודי אותנטי
  • 15:34
  • 23.06.12

23 להזכירך כי ראשי המחאה הכריזו מראש שהפעם לא "יהיו ילדים טובים" ותהיה אלימות לא שכחנו, רצו אלימות כי זה מצטלם יפה לחו"ל משם מקבלים את התשלום, רצו קבלו. ממש לא מזיז לנו.  (לת) אור קשתי המסית הראשי
  • 15:34
  • 23.06.12

24 עכשיו הבנתי, דפני יכולה לגור באוהל כלומר יכולה וחייבת לעשות טירונות צה"לית  (לת) אליעזר
  • 15:36
  • 23.06.12

25 מדוע אינכם כותבים כתבות מאשימות את המשטרה כאשר מפנים ילדים קטנים מבתיהם והורסים אותם?כי הם ימניים?כי הם לא בני אדם? למערכת הארץ
  • 15:37
  • 23.06.12

מצפה לתגובה מעתון לאנשים חושבים שמדבר על דמוקרטיה.

26 השוטרים הם הדוגמא הקלאסית לניצול של השלטון את האזרח הקטן - עובדים תמורת 24 ש"ח לשעה, מי כמותם היה אמור לתמוך ברעיון של המחאה... מפגין
  • 15:38
  • 23.06.12

שוטרים יקרים, אנחנו מוחים גם בשבילכם. הצטרפו אלינו!
אל תסכימו למנוע מאיתנו לשנות גם את תנאיי ההעסקה שלכם. אנחנו באותו הצד של המתרס, הצטרפו אלינו אחיי!

  •   שוטרים, אתם צריכים לסרב פקודה פקודה לא חוקית
    • 18:00
    • 23.06.12

    הכסף של המסים שלנו משלם לכם, לא ביבי מכיסו הפרטי.
    לכם ממילא אסור למחות. לפחות תעשו שביתה איטלקית.
    תפספסו את המפגינים "בטעות". אף אחד לא יכעס עליכם, אולי יאשימו אתכם באוזלת יד - אבל זה המצב הרגיל אצלכם.

  •   הם בחיים לא יעשו את זה אחד שמרחם
    • 18:48
    • 23.06.12

    חלק מהם באמת מנוצלים עבור שכר עבדים, עוד חלק כל כך שטוף אידאולוגיה,שהוא בטוח שהוא קונה את חלקו בגן עדן ומממש את הפטריוטיות הלכה למעשה. בקצה הפרמידה, כמו בכל פרמידה ישנה אליטה המשפיעה ומושפעת מהשילוש הקדוש של ההון-שלטון-עיתון

27 אהבתי את תומר שרון בתחתוני קסטרו מן  (לת) ולדיסלב גורשקוב
  • 15:38
  • 23.06.12

28 המשטרה עשתה מה שביבי אמר לה לעשות - השר לביטחון פנים דואג יותר לפליטים מאשר לדור הצעיר של המדינה . אין מה לעשות , המחאה ככל שהמשטרה תהיה יותר אלימה גם הציבור יהיה יותר אלים - זה יגיע לדם , אין לי ספק . ועדת טרכטנברג המליצה את המלצותיה אך רובן לא יושמו - עדיין הממשלה עובדת בשביל הטייקונים כמו ההפרדה בין ריאלי לפיננסי הממשלה מעניקה לטייקונים להפרדה בין ריאלי ופיננסי , לא 4 שנים אלא 6 שנים וזה נצח כלומר עוד 6 שנים יש להם רשיון מהמדינה לעשוק את הציבור - דוגמא נוספת זה שמי שיש לו חברה בעלת מבנה פירמידלי של 3 קומות או יותר ירד רק ל 3 קומות ומי שבונה פירמידה חדשה יוכל רק 2 קומות וזה הבדל עצום פיננסית - כלומר המדינה מאשרת שיהיו 2 סוגי עסקים במדינה 3 קומות ו 2 קומות ואז ממש לא תהיה תחרות כי 3 קומות יותר קל להם להניע כסף במערכת . ( כלומר אלא שעשוקו את הציבור במשך שנים מקבלים פרס ואלא שלא מקשים אליהם להיות תחרותיים ) עכשיו הם היחצנים שהטייקונים רוצים שלכולם יהיה 3 קומות - חברים עורכי הדין שלהם יחד עם היחצנים שלהם עושים מכם שקשוקה - יותר מ 2 קומות ויותר משנתיים להפרדה בין ריאלי לפיננסי ויורת משנתיים לירדה כללית של כולם ל עד 2 קומות זה עושק של הציבור - למעשה הממשלה מיסמסה את ועדת טרכטנברג יואב
  • 15:40
  • 23.06.12

המשטרה עשתה מה שביבי אמר לה לעשות - השר לביטחון פנים דואג יותר לפליטים מאשר לדור הצעיר של המדינה . אין מה לעשות , המחאה ככל שהמשטרה תהיה יותר אלימה גם הציבור יהיה יותר אלים - זה יגיע לדם , אין לי ספק . ועדת טרכטנברג המליצה את המלצותיה אך רובן לא יושמו - עדיין הממשלה עובדת בשביל הטייקונים כמו ההפרדה בין ריאלי לפיננסי הממשלה מעניקה לטייקונים להפרדה בין ריאלי ופיננסי , לא 4 שנים אלא 6 שנים וזה נצח כלומר עוד 6 שנים יש להם רשיון מהמדינה לעשוק את הציבור - דוגמא נוספת זה שמי שיש לו חברה בעלת מבנה פירמידלי של 3 קומות או יותר ירד רק ל 3 קומות ומי שבונה פירמידה חדשה יוכל רק 2 קומות וזה הבדל עצום פיננסית - כלומר המדינה מאשרת שיהיו 2 סוגי עסקים במדינה 3 קומות ו 2 קומות ואז ממש לא תהיה תחרות כי 3 קומות יותר קל להם להניע כסף במערכת . ( כלומר אלא שעשוקו את הציבור במשך שנים מקבלים פרס ואלא שלא מקשים אליהם להיות תחרותיים ) עכשיו הם היחצנים שהטייקונים רוצים שלכולם יהיה 3 קומות - חברים עורכי הדין שלהם יחד עם היחצנים שלהם עושים מכם שקשוקה - יותר מ 2 קומות ויותר משנתיים להפרדה בין ריאלי לפיננסי ויורת משנתיים לירדה כללית של כולם ל עד 2 קומות זה עושק של הציבור - למעשה הממשלה מיסמסה את ועדת טרכטנברג

29 כל הכבוד למשטרה. לילי בלום
  • 15:40
  • 23.06.12

נמאס מעדת החוליגנים. אכן יש לטפל ביד קשה באנרכיסטים שמרשים לעצמם לעשות ככל העולה על רוחם.

30 השוטרים האלה לא מעזים לגעת במתנחלות. כיצד הם מרשים לעצמם להתנפל כך על אשה חילונית?  (לת) רחובותי
  • 15:41
  • 23.06.12

31 אם מחאה רוצה להצליח מישהו
  • 15:41
  • 23.06.12

היא צריכה לפחות אחד מהשניים: 1. להיות אלימה. 2. להיות לאורך-זמן.
כל עוד 'המחאה החברתית' לא תענה ללפחות אחד משני התנאים הללו, היא תישאר מלאת פוטנציאל אך חסרת מימוש. אי אפשר לצפות לשינוי/מהפכה כאשר נשארים נחמדים ו/או באים בעיקר בחודשי הקיץ.

32 המשטרה עשתה מה שביבי אמר לה לעשות - השר לביטחון פנים דואג יותר לפליטים מאשר לדור הצעיר של המדינה . אין מה לעשות , המחאה ככל שהמשטרה תהיה יותר אלימה גם הציבור יהיה יותר אלים - זה יגיע לדם , אין לי ספק . ועדת טרכטנברג המליצה את המלצותיה אך רובן לא יושמו - עדיין הממשלה עובדת בשביל הטייקונים כמו ההפרדה בין ריאלי לפיננסי הממשלה מעניקה לטייקונים להפרדה בין ריאלי ופיננסי , לא 4 שנים אלא 6 שנים וזה נצח כלומר עוד 6 שנים יש להם רשיון מהמדינה לעשוק את הציבור - דוגמא נוספת זה שמי שיש לו חברה בעלת מבנה פירמידלי של 3 קומות או יותר ירד רק ל 3 קומות ומי שבונה פירמידה חדשה יוכל רק 2 קומות וזה הבדל עצום פיננסית - כלומר המדינה מאשרת שיהיו 2 סוגי עסקים במדינה 3 קומות ו 2 קומות ואז ממש לא תהיה תחרות כי 3 קומות יותר קל להם להניע כסף במערכת . ( כלומר אלא שעשוקו את הציבור במשך שנים מקבלים פרס ואלא שלא מקשים אליהם להיות תחרותיים ) עכשיו הם היחצנים שהטייקונים רוצים שלכולם יהיה 3 קומות - חברים עורכי הדין שלהם יחד עם היחצנים שלהם עושים מכם שקשוקה - יותר מ 2 קומות ויותר משנתיים להפרדה בין ריאלי לפיננסי ויורת משנתיים לירדה כללית של כולם ל עד 2 קומות זה עושק של הציבור - למעשה הממשלה מיסמסה את ועדת טרכטנברג יואב
  • 15:42
  • 23.06.12

המשטרה עשתה מה שביבי אמר לה לעשות - השר לביטחון פנים דואג יותר לפליטים מאשר לדור הצעיר של המדינה . אין מה לעשות , המחאה ככל שהמשטרה תהיה יותר אלימה גם הציבור יהיה יותר אלים - זה יגיע לדם , אין לי ספק . ועדת טרכטנברג המליצה את המלצותיה אך רובן לא יושמו - עדיין הממשלה עובדת בשביל הטייקונים כמו ההפרדה בין ריאלי לפיננסי הממשלה מעניקה לטייקונים להפרדה בין ריאלי ופיננסי , לא 4 שנים אלא 6 שנים וזה נצח כלומר עוד 6 שנים יש להם רשיון מהמדינה לעשוק את הציבור - דוגמא נוספת זה שמי שיש לו חברה בעלת מבנה פירמידלי של 3 קומות או יותר ירד רק ל 3 קומות ומי שבונה פירמידה חדשה יוכל רק 2 קומות וזה הבדל עצום פיננסית - כלומר המדינה מאשרת שיהיו 2 סוגי עסקים במדינה 3 קומות ו 2 קומות ואז ממש לא תהיה תחרות כי 3 קומות יותר קל להם להניע כסף במערכת . ( כלומר אלא שעשוקו את הציבור במשך שנים מקבלים פרס ואלא שלא מקשים אליהם להיות תחרותיים ) עכשיו הם היחצנים שהטייקונים רוצים שלכולם יהיה 3 קומות - חברים עורכי הדין שלהם יחד עם היחצנים שלהם עושים מכם שקשוקה - יותר מ 2 קומות ויותר משנתיים להפרדה בין ריאלי לפיננסי ויורת משנתיים לירדה כללית של כולם ל עד 2 קומות זה עושק של הציבור - למעשה הממשלה מיסמסה את ועדת טרכטנברג

33 עכשיו, לא רק בגלל תוכנה של המחאה, אלא גם בגלל תגובת הממשלה והמשטרה - כולנו נגיע !  (לת) רוצים את המדינה שלנו בחזרה !
  • 15:42
  • 23.06.12

34 ביביפוטיניהו  (לת) מארקס
  • 15:42
  • 23.06.12

35 לחקור את פעילות הסיירת הירוקה של חולדאי - זה צבא פרטי של גנסטרים במימון הציבור  (לת) איתי
  • 15:43
  • 23.06.12

36 איזה כותרת שמאלנית, 'הארץ' נחנקוווווווווו ממכם חלאס  (לת) דימה
  • 15:44
  • 23.06.12

37 המלך ביבי מתקנא בפוטין ואכן פוטין זה כאן אורי
  • 15:44
  • 23.06.12

ביבי המלך מנסה להשמיד כל מה שזז כאן רק שישאר בשילטון לעד
המחאה מפריעה למלך ביבי אחרי שבמשך החורך מסמס אותה והעביר את כל הישגיה לחרדים אז המטרה פועלת
כמו בבית אל החוק מפריע לביבי אז בונים גורדי שחקים וזאת רק כדי להנציח מדינה דו לאומית ולשתף פעולה עם החמס להבטחת שילטונו בעתיד במקום ביבי רק שהמתנחלים יהיו בשקט
אכן ביב המלך אבל המלך הוא ערום והוא מוביל אותנו לאבדון

38 פחדנים צבי פ
  • 15:45
  • 23.06.12

והדוגמעות מנשיא סוריה על חבורת הבריונים היגיע לדנינו ורון חולדעי כל הכבוד

39 מדינת משטרה דפני
  • 15:46
  • 23.06.12

הם מפחדים !הם יודעים שהשילטון מתנדנד .

40 אפשר גם לארגן מחאות אלימות אם זה מה שהממשלה מבקשת.  (לת) ובעצם למה לא
  • 15:47
  • 23.06.12

41 לכו לעבוד, לכו לעיירות פיתוח, התגייסו לצבא. אוסף של אפסים  (לת) אוסף של בטלנים משועממים
  • 15:47
  • 23.06.12

42 המעצר של דפני נראה כמו הטרדה מינית גסה מאוד!  (לת) עודד
  • 15:49
  • 23.06.12

43 עניין של זמן עד שיתחילו לירות במפגנים  (לת) יאצק
  • 15:49
  • 23.06.12

44 דפני רוצה מדינה קומוניסטית עם רוב אריתראי. חייבים לקבל את רצונה!!!  (לת) דפני דורשת - העם מקיים!
  • 15:50
  • 23.06.12

45 הם מנוולים , ידברו בשם "שמירת הסדר הציבורי" אבל בעצם רוצים לדרוס אותנו רמי
  • 15:50
  • 23.06.12

חבל.

רק שיהיה מתועד מי התחיל עם הברוטאליות.

46 A social protest is not allowed only where there is no democracy--the evil regime shows its real face  (לת) Benny
  • 15:51
  • 23.06.12

47 מגיע לדפני ליף כל הכבוד שהיא ממשיכה כך על אף הדמוניזציה שעושים לה  (לת) ב
  • 15:51
  • 23.06.12

48 בושה לישראל ולמשטרה. אני חושב שביב ראש הממשלה הגרוע ביותר שהיה כאן  (לת) אזרח מיואש
  • 15:51
  • 23.06.12

49 תמונות די מחרמנות.  (לת) מצטרף מחר להפגנות
  • 15:51
  • 23.06.12

50 צעירים ! אמר הוראס גרילי באמצע המאה ה-19 באמריקה go west young man יוסי פרלשטיין
  • 15:52
  • 23.06.12

אתם צעירים, חזקים בגוף וחסונים בנפש. רובכם הוכחתם כישורים ויכולת סיבולת בשרות צבאי. אתם לא מרותקים לקיום הורי עגמומי, רצוץ ונפתל, אתם לא מועדים לדיכונות קיץ ולחרבונות חורף,אתם גם לא מרגישים תלות בהתחשבות הומניטרית כמוני ורבים מבני גילי אשר בהיותנו בני גילכם היום כבר רוססו מוחותינו החלשים בסמים ממשלתיים, מה שכמובן הצריך אורך רוח של סובבים וכל מיני סידורי משרות בעלמא..או יותר נכון שלא מעלמא הדין- קומו צאו ! קיימו מצוות לך לך ! קנדה, אוסטרליה, ברזיל, והארץ הדולה שכל הסינים הנואשים, חבולי פוגרומים יהודים, האירים הרעבים,הסקנדינבים שנמקו בקור, ההודים שהתעלפו בחום - מי שיכול, מי שכוחותיו עמדו לו, מי ששיניו חזקות ושריריו ניתנים למישוש כמסוגל לספק עבודה לשלושים שנים הבאות-בנו חיים חדשים, את המשטרה הזאת אני כבר מכיר. במדים קודמים היא פולחת את לילותי הלבנים ואני הייתי טרגדיה שהיא נקמה בהרמת קול יבחוש חלוש מול ההרבצה האחרת, בחלוקים בפרוזדורים מדיקאליים, בהלעגה מרושתת של בנקים מפלחים, מועצות עירוניות בריוניות ומועצות פדגוגיות שוטמות עוד לפני כן. אל תביטו לאחור. אל תנציחו עצמכם כנציבי מלח, אל תארו על הדרך עץ עומד, למי שזמר העם באידיש ביכה את גורל הצעיר הזקוק לאמו והולך והולך ומתכווץ- עופו גוזלים- אין נשרים בשמיים, זולת האמריקאי !

51 המחאה החברתית פואז חוסין
  • 15:53
  • 23.06.12

בושה וחרפה
המחאה החברתית צודקת

52 מריח כבר את הטוקבקיסטים בתשלום... בעל חוש ריח מינימאלי
  • 15:53
  • 23.06.12

קדימה תוכיחו שהציבור טיפש

53 ועד ביבי ושלי יחימובית שונא הפגנות. המימסד מבן גוריון
  • 15:53
  • 23.06.12

למה שלי יחימוביץ היא חלק מחבילת המימסד?

היא תומכת נלהבת של חולדאי, היא יכולה לומר מה שבא לה, אבל היא גם משלהם, לא ממנה יבוא השינוי.

54 האם לצעוק "יהודי לא מגרש יהודי" זה גם פרובוקציה???? הדר
  • 15:53
  • 23.06.12

בעיתון הזה זאת נחשבת לפרובוקציה, והוא לא הגיב כשעצרו מפגינים בהתנתקות.
חוץ מזה, מה זה "מחאת הקיץ" , האם ציבור המפגינים מפגין רק כשיש זמן, ואין מה לעשות בבית?

ראינו את כל המאהלים שהקימו בקיץ שעבר, היה קריקטורה מושלמת.
מישהו וארגונים עם תקציבים מנופחים מארגנים זאת, ולא אתפלא אם בתשלום.

55 זו אינה ,מהפכה חברתית'–זו מהדורה שניה של ה–Occupy Thugs האמריקאית אבי גיל
  • 15:54
  • 23.06.12

האנשים האלה הם ערב–רב.לו היה להם משהו קונקרטי מעשי,היה להם כח פוליטי.מפגינים שכאלה חירבנו לחוסין באראק אובמה,משיח–השקר,את אהדת הבוחר...המהדורה הישראלית תצליח כמו בארה'ב,יון,ספרד,איטליה..'האביב הישראלי' הוא חיזיון–שוא.
לכו לעבוד,עצלנים!

56 דרוש תחקיר של עיתונאי אמיץ וחרוץ סוני
  • 15:54
  • 23.06.12

1. מה פשר ההדחקה של ארועי המחאה בתקשורת, דבר הבולט לעומת שנה שעברה. כיצד נלקחו ההחלטות האלה והאם יש לחץ על כלי התקשורת להצניע את הארועים?
מוזר מאוד שב-ynet למשל מוצנעת האגרסיביות המשטרתית ולעומת זאת מובעת תגובה של המשטרה שטוענת ל"הפרות סדר חמורות" שאינן מגובות ע"י איזושהי תמונה. לעומת זאת חסרות שם עשרות העדיות רצות בפייסבוק על הפעלת כח לא פרופוציונלי מצד המשטרה (כך שהחומרים קיימים, צריך רק להחליט להשתמש בהם).
2) השר לביטחון פנים טוען שאין בשום אופן הוראה לשוטרים להיות הרבה יותר נוקשים משנה שעברה. במשטרה טוענים שהמפגינים הם שהקינו מאז שנה שעברה. כל מי שהיה בשטח אז והיום יודע שהטענות האלה מגוכחות. דרוש תחקיר לבדוק איפוא המקור של המדיניות הזאת.

כנראה ש"הארץ" זה המקום היחיד שיכול לבצע כאלו תחקירים.

57 מחאה מנחם
  • 15:55
  • 23.06.12

המחאה חייבת להמשך שום דבר לא השתנה .הממשלה חייבת להבין שיש פה אי שויון ואי צדק שהיא מחוייבת להרחיק מחיינו .

58 מה שקרה אתמול זה תחילת סופה של ישראל כדמוקרטיה. זה הדבר הכי חמור שקרה פה בשנים האחרונות דניק
  • 15:56
  • 23.06.12

אם אתם חושבים שזה יעבור בשתיקה אתם טועים. אתם הורסים ומפלגים את המדינה.
חולדאי צריך להתבייש במה שהוא עשה לתל אביב הפך אותה מעיר פלורליסטית ישראלית למעוז הפאשיזם ואצולת העשירים.

59 ההפגנה היא לא חוקית  (לת) יועץ משפטי
  • 15:57
  • 23.06.12

60 תמונות יפות דפני  (לת) יסמניק
  • 15:58
  • 23.06.12

61 יחסי ציבור ללא ציבור שמיל
  • 15:59
  • 23.06.12

מספיק -נמאסתם

62 הצחקתם אותי  (לת) אלק דמוקרטיה
  • 16:00
  • 23.06.12

63 רוצים שינוי? תתפקדו למפלגה דמוקרטית ותשפיעו לירון
  • 16:02
  • 23.06.12

על בחירת הנציגים בפריימריז. ככה תבחרו נציגים ראויים שיובילו את המדינה ויקדמו את הערכים שאתם מאמינים בהם.

  •   איזו מפלגה בדיוק ? רון
    • 21:06
    • 23.06.12

    העבודה ? קדימה ? מרצ?

    אף אחת מהמפלגות האלה לא שווה את הקול שלך.
    הדבר היחיד שאפשר לעשות זה להקים מפלגה דמוקרטיית חדשה.
    אבל מפלגות לא צומחות מריק, אלה מתוך פעילות פוליטית ממשית. וזה מה שדפני ליף עושה עכשיו - היא בונה את הרזומה שלה לפניי שהיא וחבריה ייכנסו לפוליטיקה ויקימו מפלגה עצמאית משלהם. אם היא תקים מפלגה עכשיו, אף אחד לא יתייחס אליה.

64 דפני ליף ירוחם
  • 16:03
  • 23.06.12

לפטר את דנינו. רק שוטרים שידעו שיפגעו אישית מפעילות ברוטלית יתנהגו כמו בני אדם.

65 תלוי מי מפגין, נכון אורי פ
  • 16:04
  • 23.06.12

לא זכור לי שמי מפגיני המתנחלים שהמשטרה פירקה אותם (כך הוכח בבית משפט) קיבלו מאמר אוהד כזה ממך. אם דמוקראטיה אז לכולם לאלה שאתה אוהד וגם לאלה שאינך אוהד.

66 לכל בעלי תגובות הנגד דודי
  • 16:05
  • 23.06.12

כל הנסיון של הכללת המפגינים כשמאלנים שקוף ביותר כנסיון להפרד ומשל. מחקרי דעת קהל מציבים את הצדק החברתי בראש סולם העדיפויות של הישראלים כאשר המצב עם איראן והפלסטינאים הרחק מאחור. אי לכך, כמות התגובות השליליות המסתכמו לשמאלנים , אנרכיסטים עצלנים ומשתמטים מהצבא רק מבהיר את המסע שמתנהל פה ע״י זרועות האוליגרכיה הקיימת. לא תצלח דרכם כי כל מה שהציבור רוצה זה את האמת !!! לא ימין ולא שמאל !!! הולכים בדרך הישר !!

67 דפני ליף ירוחם
  • 16:06
  • 23.06.12

לפטר את דנינו. רק כששוטרים ידעו שהם יפגעו אישית מהרווחיות מוגזמת הם יתחילו להתנהג כמו בני אדם.

68 אסד מדכא עם טנקים ותותחים כאן רק קלגסים (בינתיים,,,)  (לת) בערלה דרבנן
  • 16:07
  • 23.06.12

69 זה גרוע יותר מההתנתקות.אסור לשכוח את זה. חץ מפצי רפש
  • 16:09
  • 23.06.12

זה כמו השואה

70 Mufaz promised to conduct the social protest this summer. now myself Hatiar almost 60 years old, rembemer, sow, heared joseph perlstein
  • 16:09
  • 23.06.12

but instead the young lady was removed as only obstacle to avoid him take second fiddle in gov orchestra. soon he will thank both B&B for their devotion to history, state and obeying relocation-PM Mufaz will navigate as Ben-Gurion- no ideology, no intelectual spinozist pretending- he need no more the Busifalus, or Rosinante and as such Tuntun- Makut israeli style imported from papa and baby Doc in Haiti to deal with protest otoman "ezrachim pitzchu na be-shir" after all this decisiveness is keeping lachiani from duty to answer some questions about me- no body to ask-tell police justice ministry files 4871-09, 6776-10-

71 אלימות המשטרה הוא הניצוץ שהדליק את המחאה הגדולה שתתחיל מהיום !! מיקי
  • 16:10
  • 23.06.12

אני מגיע להפגנה ברוטשילד היום בערב בשעה 2100
בואו בהמוניכם

72 לדפני אסור לשכוח את התמונות. ירון
  • 16:12
  • 23.06.12

שתשב בבית במזגן ולא תתזז את כל המדינה. לא יכולה להשכיר בת"א ממש רחמים עלייך לכי תגורי בחולון בת ים או שלא נאה לך...

73 המשטרה שוכחת שהיא מייצגת גם את העם?  (לת) dav
  • 16:13
  • 23.06.12

74 דמטיזציה מיותרת של ארוע די שולי, וזריעת פאניקה מיותרת על ידי עיתון שמתיימר להיות שקול ורציונאלי. בדיחה. לא עובר יום בלי שהעיתון הזה מנסה לשנכע אותנו שאנחנו חיים במדינת אפרטהייד טוטאליטרית, וכל זה בגלל שדפני וחבריה לא קיבלו אישור להחריב את שדרות רוטשילד בכפעם השניה. את התרומות שגייסה דפני ליף במסעותיה המתוקשרים בחו"ל שתתרום קודם לכיסוי התוצאות השיקום של שדרות תל-אביב מהקיץ האחרון.  (לת) אורן
  • 16:13
  • 23.06.12

75 יוצאים להפגנה היום כולנו
  • 16:14
  • 23.06.12

http://www.facebook.com/events/479078135452051/

76 הפגנה ראובן
  • 16:15
  • 23.06.12

שיקימו האהלים מול עזה

77 But Dafni suffers from Epilepsy it is very sad  (לת) esther
  • 16:17
  • 23.06.12

78 מזל שיש עיתון אחד בישראל שלא מפחד להגיד שהמשטרה משקרת  (לת) גם אני במוחים
  • 16:18
  • 23.06.12

79 מחאה של מי? ערן
  • 16:18
  • 23.06.12

הציבור שבשמו ראשי המחאה מתיימרים לדבר - זאת לא אדישות או הרמת ידיים. הרוב לא מסכים עם המחאה, היא לא מעניינת אותו ולא תשרת אותו. צאו מהסרט שלכם. אם הרוב היה עומד מאחורי המחאה דברים היו קורים, ולא נשארים בשלב הפקה-פקה

80 הכתבה מגמתית ומתעלמת לחלוטין מעוד כמה ערכים בחברה דמוקרטית גדעון א.
  • 16:19
  • 23.06.12

כמו שהסקירה בהארץ של פרשת בלאו (העמדתו לדין בשל אחזקת חומר סודי) מציבה רק את ערך חופש העיתונות מעל לכל, ומתעלמת מכך שבדמוקרטיה יש ערכים סותרים (כמו בטחון המדינה ושמירת חיי אזרחיה) אשר יש לאזן ביניהם, והאיזון הנכון אין פירושו להפקיד סודות כמוסים בידי כל גרעפסר (אפילו הועלה לדרגת עיתונאי קבוע בהארץ), כך גם בעניין זה;

זכותה של גב' ליף להפגין כמה שתרצה (בתנאי שתצטייד מראש באישור משטרה ולא תפריע את הסדר), אולם את הזכות הזו אין לפרש כך, שתוכל להציב אוהלים בכל מקום ותפריע לנוחותם ואיכות חייהם של התושבים המסכנים של שד' רוטשילד. גם כאן, יש לאזן בין הזכות להפגין ובין הזכות להתנהג כוונדל ברשות הרבים, תוך הפרת הסדר הציבורי ושלוותם של דיירי שד' רוטשילד. אין לאפשר לה להפגין ולהתגורר ברחוב באוהל על חשבון איכות חייהם של התושבים.

81 דפני מוחה רק בקיץ בני
  • 16:20
  • 23.06.12

בחורף היא לא מוחה - כנראה שבסך הכל היא רוצה לבלות את הקיץ ברוטשילד

82 מחאת שמאל מטורפת שלומי
  • 16:20
  • 23.06.12

נמאס ממכם

83 כולנו - לכיכרות! דפני - תופיעי על הבמה עם הזרוע השבורה! אפרת
  • 16:23
  • 23.06.12

האם יש עדיין איחוד כוחות בין דפני ליף לסתיו שפיר? צריך להיות, וביתר שאת.
להתמיד במחאות כל הקיץ.ואנשי השלטון צריכים לתת את הדין.
חולדאי מזמן חבר לאנשי ההון. הגיע זמנו ללכת.

84 למה שוטרים ולא שוטרות ?! בן
  • 16:24
  • 23.06.12

מדוע התנפלו על דפני שוטרים גברים ולא שוטרות?! מי האחראי לכך?! מי נתן את ההוראה? האם שוטרות נועדו רק לפינוי מתנחלות?... לחקור מיד את השוטרים שבתמונה ולהגיש דחוף גם שאילתה בכנסת! לבדוק גם אפשרות להגשת תביעות אישיות נגד השוטרים שבתמונות.

85 לרשות האכיפה בישראל אין דין ואין דיין דמוקרטיה
  • 16:25
  • 23.06.12

זה לא סוד שמשטרת ישראל עושה מה שבא לה... מתי שבא לה.... ב"השראת החוק". ייאמר לזכותה שהיא מתנהגת איך שבא לה באופן שוויוני כלפי כולם....
בין אם הם ימנים ובין אם הם שמאלנים, בין אם אחד האדם ובין אם פוליטיקאי, מאזינה בסתר בין אם החוק מתיר לה ובין אם לאו ועוד ועוד ... ובכך ומתרחקת כמה שיותר מחוק יסוד הדורש ממנה לנהוג בדמוקרטיה.
לרשות האכיפה בישראל היה יותר מדי כוח, יש יותר מדי כוח ואם זה לא יפסק - יהיה לה יותר מדי כוח.... והנה עוד מעט יהיה לה כל כך הרבה כוח... שלא נראה לי שמישהו - גם לא בג"ץ - יוכל לעצור בעדה. אבל ככה רצה בית המשפט העליון בחוק "האח הגדול", לזה מסכימים שופטי מעצרים מרוב פחד..... הם ממשיכים לערוך חיפושים בלי צו שופט, בלי הסכמה של האדם היחיד לחיפוש
כבוד נשיאת בית המשפט העליון לשעבר צודקת : נעשה מפחיד יותר ויותר לחיות כאן.

86 ביבי מנסה לחנוק את מחאת הצדק החברתי בכח ובאלימות !! דינה
  • 16:25
  • 23.06.12

המחאה תחזור אליו בבומרנג גדול
האלימות המשטרתית מצליחה להחזיר את הרוח והזעם למחאה !!

87 אחרי מחאת הקיץ הזה תקום ועדת אגרנט חדשה ולא ועדת קישוט נוסח טרכטנברג  (לת) המוהיקני האחרון
  • 16:26
  • 23.06.12

88 אין פה דמוקרטיה. איש
  • 16:31
  • 23.06.12

לא בתקשורת. לא במשטרה. לא בממשלה. לא במשפט. הכל מוכתב מלמעלה.. מהטייקונים ומבעלי ההון וכולם מיישרים איתם קו. בגלל זה נשנה את המשטר. בגלל זה נשנה את השיטה. ככה אסור שזה יימשך.

89 myself Hatiar today, almost 60 years, one zero less.. i remember, i sow, i heared joseph perlstein, 4871-09, 6776-10
  • 16:35
  • 23.06.12

Mufaz promised to lead social protest. it was to embody his Bucifaluis or Rosinante- but tres heuressement the younjg lady was removed by fair election, evidement, then last obstacle avoiding him sharing the gov orchestra - no need to sweat in street siting in airconditoned room soon wish all best praise B&B for good service and soon to be Ben-Gurion turbo, no spinozist titles, noBuber to argue with..the HAMORIM already abandoned,no needed tool for he did it his wayembarassing echo to break his teeth,we are a district in capitalist communist China ask plice about sue files stuck in justice ministry they blacked out erased any docu from lacmus paper 4871-09- ,

90 חמור מאד.  (לת) oren
  • 16:39
  • 23.06.12

91 דין רוטשילד כדין מאה שערים שומר חוק
  • 16:39
  • 23.06.12

שנים שהמשטרה נוהגת כך במתפרעי מאה שערים ואין פוצה פה ומצפצף... חשבתם שלשמאל הכל מותר?

92 שוטרים ופקחים, מנצלים אתכם. הרי כולנו רוצים צדק חברתי. אסור לפלג את האזרחים במדינה. הכי קל להתנגד ל"פוזה" של דפני. המהות איננה במחלוקת. חייבים לשנות סדרי עדיפויות חברתיים במדינה האהובה שלנו. בקיצור: נצא למחות, תנהגו ברגישות, אנחנו משפחה.  (לת) משטרת ישראל עם הפנים לקהילה
  • 16:44
  • 23.06.12

93 ביבי אתה תאכל אותה בגדול בקלפי  (לת) דני
  • 16:44
  • 23.06.12

94 סוף הדמוקרטיה .ותחילת מדינת משטרה. אבנר
  • 16:50
  • 23.06.12

לשלטון אין תשובות למצב הכלכלי וגם לא תשובות לתושבי המדינה בכול תחומי
החיים במדינת ישראל .תקיפה של יראן ירדה מהפרק .וביבי בלחץ מה היה האג'נדה
בבחירות הבאות .ולכן הוא פועל בשיטת כסח .המשטרה היא התשובה לכול בעיה שהיא במדינה .הקצור חזרנו אחורה 70 שנה משטר הסיקירוטה או השטזי או משטר פרנקו בספרד וכול משטרי מזרח אירופה לכשהאבר.

95 שראלה נתנה פקודה למשטרה, לא רוצה כל הקיץ הפגנות והתנחלויות בהת"א, רק ביהודה ושומרון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) בוזגלו
  • 16:50
  • 23.06.12

96 מדינת משטרה! John Doe
  • 16:50
  • 23.06.12

מדינת משטרה!

97 איזו חזירות... והשוטרים לא מבינים שהם הראשונים שיהנו מפירות המחאה...  (לת) ניסים
  • 16:50
  • 23.06.12

98 הארץ - זו צריכה להיות הכותרת שלכם שלושה ימים לפחות - שאף אחד לא יפספס  (לת) מגינים על הבית היהודי
  • 16:51
  • 23.06.12

99 מי שחושב שהמעצר הזה נועד לסתימת פיות - הוא כנראה אידיוט גמור. ???
  • 16:51
  • 23.06.12

הרי כל בר דעת מבין שהבחורה תהפוך לקדושה מעונה ו"היד המכוונת" מאחורי המעצר (וכמובן שאין כזאת) השיגה בדיוק את התוצאה ההפוכה. דפני וחבריה התפרעו והתנגדו לפינוי הפגנה לא חוקית ולכן נעצרו - זה החוק במדינה. ניתן לראות שהשימוש בכוח נעשה במידה סבירה למדי, בטח יותר מהשימוש בכוח שנעשה נגד מתנחלים. אז די כבר . (ואפילו לא התחלתי לדבר על לגיטימיות המחאה כשלעצמה...)

100 יס"מ = יס מן אנשים ללא חוט שדרה  (לת) יוסי גלברט
  • 16:54
  • 23.06.12

101 ללשכת גיוס, לפגוש את החברה המוסרים נפשם למען האומה  (לת) באו לקחת את זפני ליף
  • 16:54
  • 23.06.12

102 ראינו כולנו את הפרובוקציה הזולה של הקרייריסטית דפני  (לת) קריירה על חשבוננו
  • 16:56
  • 23.06.12

103 מדינת משטרה!!!! מיכאל הכהן
  • 17:00
  • 23.06.12

http://hacohen.goop.co.il

104 המדינה מאבדת מהתוכן שלה- נהינו דומים למשטרים השכנים לנו  (לת) ערן
  • 17:02
  • 23.06.12

105 אם זה מה שעושים ברוטשילד לאור היום - מה עושים בשכונות, מה עושים בשטחים הכבושים נעם
  • 17:05
  • 23.06.12

אם זה מה שהשלטנות מרשים לעצמם לעשות לאור היום ברוטשילד תארו לעצמכם מה הם מוכנים לעשות הרחק מהמצלמות, בשכונות העוני, ובשטחים הכבושים.

106 חבל שרק עיתון הארץ עדיין באמת כלי תקשורת, שאר התקשורת שבויה ביידי ההון שלטון... יהודה
  • 17:07
  • 23.06.12

הייתי אמש בהפגנה, לא היתה שום אלימות של אזרחים, היתה אלימות של משטרה ושל הפיקוח העירוני....התמונות מדברות בעד עצמן. זהו רגע חשוב ומסוכן למדינה שמתיימרת עדיין להיות דמוקרטיה.

107 אלימות קלגסית גיל
  • 17:09
  • 23.06.12

כמו בחרב מתהפכת, תופעת האלימות המשטרתית שפותחה לדיכוי פלשתינים מתפרצת כלפי פנים ומופעלת נגד יהודים.
האם נתניהו הפך לפוטיניהו ?

108 פרובוקציה מוטי
  • 17:09
  • 23.06.12

הסיכוי של המחאה השנה הוא רק בהחלפת הצוות המוביל.

לתחושתי היא ממש הזמינה את זה - וחבל - אבל שאין תוכן, ואין מסר, גם טמטום הוא רעיון.

109 מחשבות על המחאה נדב
  • 17:11
  • 23.06.12

בקיץ שעבר כותרת המחאה הייתה ״מחאת הדיור״. פה ושם נצעקה הזעקה ״צדק חברתי״, ואם היית מטייל ברוטשילד ומדבר עם אנשים, היית מבין שכל אחד בכלל מוחה על משהו אחר. הפרצוף של המחאה לא תאם לגופה, היא לא בדיוק הייתה אחידה, ויתכן שמהסיבה הזו האימפקט שלה היה חלש. השנה, במיוחד אחרי אירועי אתמול, אני מקווה שלכולם יהיה ברור - המחאה הזו היא לא רק מחאה כלכלית. היא מחאה על אובדן הדמוקרטיה, על החינוך הרעוע, על הגזענות והניצול וחוסר הסבלנות והסובלנות שמאפיינים את המדינה ואת השלטון. אנחנו אולי מפחדים לקרוא לה מחאה פוליטית, אבל זה ברור שהיא פוליטית. זו מחאה של אנשים ליברלים שמרגישים שהם הולכים ונחנקים בישראל 2012. אם פרצופה של המחאה יתגלה ללא בושה, היא תקבל גיבוי ואחידות מכל אדם שחש חנוק. אני אהיה הקיץ ברוטשילד. ואתם?

110 "ברוטליות"? איך צריך לפנות ? עם פרח ושוקולד ביד ? איך פינו מעמונה ? דן
  • 17:12
  • 23.06.12

את המתנחלים פינו בעדינות ?
שציבור מתנגד לפעולה שלטונית אין ברירה אלא לפעול בכוח, וזה בדיוק אותו הכוח ואותה ה"ברוטליות", אם אלו מפגיני המחאה החברתית, או מתנחלים ביש"ע.

111 3 הערות: 1. הדרום במלחמה והעיתונות עוסקת בהבל 2. להחליף את ברק 3.שדפני תוכיח ראובן גרפיט
  • 17:14
  • 23.06.12

שהיא למדה מקצוע,שעבדה קשה, שהיא חסכה וכן אין לה זכות לסתום את כביש הגישה, למרר חיי תושבי ת"א ששילמו ממיטב כספם לגור היכן שבא לה להפגין.

112 הם לא מובילי מאבק חברתי כי אם שמאלני, אחרת הייתי ברחוב אתם הולך מכות עם שוטרים. אל תרמו את הציבור  (לת) תיקון
  • 17:15
  • 23.06.12

113 כל הכבוד לעיתון הארץ שמקיץ משנת החורף... אזרחית
  • 17:18
  • 23.06.12

אמן וייתן השראה גם ליתר העיתונים ואמצעי התקשורת ללכת בדרכו.
בסוף האמת תצא לאור, עם כל הנסיונות של ההון-שלטון-תשקורת להחביא אותה!

114 כיכר תחריר מתחילה לחלחל סוף סוף גם לכאן.הגיע הזמן כולנו איתם באש ובמים .מחאה צודקת הכי בעולם  (לת) שוטרים טיפשים והרי המחאה גם בשבילם!!!!
  • 17:27
  • 23.06.12

115 תודה רבה למשטרה ולמג"ב על האלימות כולנו בדרך לתל אביב להפגין!!
  • 17:28
  • 23.06.12

כשיחקרו אחרי הקיץ את האירועים האלימים שיקחו חלק במחאה הקרובה יהיה ברור מאד מי התחיל את הכל.
נתתם לנו סיבה לצאת מהמזגן אנחנו בדרך לרוטשילד...
מקווים שגם היום תגיבו באלימות... יהיה כיף!!

116 מדינת חוק בוריס חנוכייב
  • 17:29
  • 23.06.12

שוטר אמר לך לזוז? זוז. ככה צריך להיות בעמונה, בבילעין, בגוש קטיף, ובשדרות רוטשילד.

לא זזת? קח סיכון שיפנו אותך בכח.

כל השאר - פוליטיקה.

117 מי שלא טוב לו, שילך לקלפי, זו דרך האפקטיבית היחידה להביע אי שביעות רצון מהשלטון במדינה דמוקרטית, מותר להפגין ואפילו רצוי, אבל איומים חלולים על הפגנה אלימה? על מה? נגד מי? תשרפו מכוניות, תנתצו חלונות ראווה, תבזזו? העם בישראל לא יקבל את האלימות שלכם, אנרכיה זה שם לא כאן, אתם ורק אתם גורמים לכך שהאלימות תופנה בסופו של דבר נגדכם, תפסיקו כבר, היוהרה שלכם מבזה אתכם, ומניעיכם ידועים קבל עם ועולם. הקריאות העלובות שלכם דמוקרטיה דמוקרטיה דמוקרטיה, רק חושפות את תביעותיכם הדיקטטוריות, צר לי לבשר לכם, אבל כשלונכם מובטח ובטוח.  (לת) ג'יבוטרו
  • 17:32
  • 23.06.12

118 אסור לשכוח שיש חוק וסדר משה
  • 17:32
  • 23.06.12

לכל מפירי החוק אסור לשכוח תמונות אלו של השמאל ההזוי. שחושב שהוא מעל החוק

119 להמשיך להפגין יוסי
  • 17:33
  • 23.06.12

משטרת ישראל תתבישו הפכתם לבריונים של חולדאי וכמובן של ביבי המלך שלא יכול לסבול ביקורת אל תשכחו שיש מצלמות גם לציבור וזה יגיע למח״ש

120 רוצים כמו יוון! רוצים כמו יוון!  (לת) מפגין
  • 17:35
  • 23.06.12

121 בעוצמה אביב
  • 17:36
  • 23.06.12

הקיץ הזה חייב להיות חם ולוהט עים מה שנשתמע מכך,לא להפסיק,לא להרפות,.כי בשנה הבאה עים התקציב הקרוב אנחנו האזרחים ניקרוס,נמשיך להיות בלחץ אדיר,לדפנה ליף והחברים חיזקו ואימצו,העם תומך בכם בעוצמה...

122 כדאי שהמשטרה תפנים ומ הר שכללי המשחק השתנו יובל
  • 17:38
  • 23.06.12

לא עוד מעצרים והפעלת אלימות ללא עדים..
היום הכל מצולם ומוקלט...
צצחילו להבין את זה שהימים שבהם יכולתם להשתמש בכח בלתי מוגלב עברו מן העולם.
אני מקווה שיקומו כמה עורכי דין ויתחילו כגצים כנגד המחלקה לחקירות שווטרים שכמובן תתעלם מההתנהגות האלימה של השוטרים.
ככה זה...
כל השנים ישבנו בשקט על אלימות כלפי אחרים, עכשיו היא מכה בנו.!!!

123 ותודה לאורלי אינס....אצל אורי ברלב זה לא היה קורה. הוא ידע להבחין בין פושעים למפגינים.  (לת) Moises
  • 17:39
  • 23.06.12

124 טוב שהמשטרה מתחילה לאכוף כאן את החוק, לא כל אנרכיסט יחליט איפה ומה משנים במדינה  (לת) ע.ו
  • 17:40
  • 23.06.12

125 מחאות? הפגנות? שקטות או אלימות? לא משנה. כבר עבר זמנם. האביב הערבי, המודל, כבר הוליד פירות בוסר.  (לת) פול
  • 17:42
  • 23.06.12

126 אני ימני ואני מזועזע מהאלימות כלפי דפני ליף שלומי
  • 17:46
  • 23.06.12

אותה אלימות של היסמניקים היא גם כלפי מפגיני ימין כמו איתמר בן גביר ניראה שהיסמניקים קיבלו רישיון להרביץ בכל מצב ,ולא משנה להם בכלל שליף כמו גם בן גביר מתחננים אליהם להפסיק ומבטיחים לבוא לניידת. הם חייבים לגרור אנשים כמו תרנגולות בכל מצב ולהרביץ בכל מצב

127 קיץ 2012 - ניסיון לשים קץ למחאות בקיץ רענן פרומן
  • 17:48
  • 23.06.12

הקיץ בא וניצני המחאה שבים לפרוח. יש הבדל מהותי השנה מקיץ 2011 - הרשויות קבעו עמדה - הקיץ לא יהיו אוהלים, ולא תהיה "התנחלות" ברחובותיהן של ערי ישראל. המחאה לא תשוב להרים ראש. מול הרשויות המחאות מחפשות בית, או כל דבר דומה שיאפשר את המשך ביטויה.
לצורך מניעת המחאה מצאו לנכון רשויות השלטון לגייס ולארגן מערכים שלמים של שוטרים, שוטרי תנועה, יס"מ , מג"ב בשילוב עם פקחי תנועה עירוניים וסיירות עירוניות – בתדרוך ברור - בקיץ הזה המחאה לא תרים ראש. הדבר כלל מעצרים מקדימים, הזמנה לחקירות וחיפושים ללא צווים בבתים של פעילי מחאה מהקיץ שעבר. חקירות ישירות ועקיפות בניסיונות לברר מה תוכניות המחאה להקיץ ולהגביל את מרחבי הפעילות ולאסור התכנסויות.
מעצר ושימוש בכוח, תוך ניסיונות תקשורתיים להציג את המחאה כקומץ אנרכיסטים, מהווה עלבון לאינטליגנציה, (אולי לא של כולם - העובדה שיש מי שיזם זאת כרעיון ??), הטרדה ומעצרים של מי שנראה כ"ראשי המחאה", כל אלו ושכמותם, מפספס בגדול – למחאה הזאת אין ראש – יש ראשים רבים, אין מוקד ואין תוכניות מוגדרות, היוזמה היא של קבוצות רבות שמחפשות דרכי ביטוי למצוקות ולאובדן תקווה וניכור חברתי.
השימוש המופרז בכל רמה פיקודית, להפגין נחישות וכוח נגד המחאה ופעיליה, מגביר ומעודד את התומכים בה, גם כאלו שישבו עד כה על הגדר מרחוק – כמוני למשל – ומזמין אותם לצאת נחרצות נגד שימוש בכוחות האמורים לתת ביטחון אישי לציבור, ולהופכם לכוחות דיכוי חופש הביטוי והמחאה.
אלו לא כוחות האויב, אלו אינם פושעים, אלו אינם עבריינים, אלו מיטב בנינו ובנותינו.
בנינו ובנותינו המוצאים עצמם עומדים מול חלום שהולך ונגוז - לחיות במקום שמקנה להם הבטחה, להבדיל מאבטחה, חברה תומכת ומרוממת כמשפחה, להבדיל ממשפח, כדברי הנביא ישעיהו פרק ה' - משל הכרם – המתאר את חלומו של מי שנטע כרם, לראות את יבולו ואת הטרחה הרבה בטיפוחו וגידולו – במשל, הכורם – אלוהים, וישראל - הכרם, ובאכזבתו הוא זועק – "כי כרם יהוה צבאות, בית ישראל, ואיש יהודה, נטע שעשועיו; וייקוו למשפט והנה משפח, לצדקה והנה צעקה". ומוסיף ואומר - " הוי, מגיעי בית בבית--שדה בשדה, יקריבו: עד אפס מקום, והושבתם לבדכם בקרב הארץ" . היכן נמוגה התקווה? להיכן פרשו כנף אושיות המוסר ואהבת האנשים? כל אלו המופלאים שמציבם ומעצבים את עצם קיומה של החברה?
כוח של ישראל נשען על החוקים, אך עוצמתו היא הרוח – הנביאים הוכיחו את המנהיגים באובדן הדרך והרוח. הנביאים נושאים את מסר המוסר החברתי, לישראל ולעולם כולו. מאז חורבן הבית הלכה הנבואה מישראל – באין נביא בעירו העתיד נתון בצעירים, הם שיחיו פה בעתיד – הם נושאי דגל החזון, הם עתידנו. למי אנו עמלים אם אין להם מקום להכות בו שורש בכבוד, באהבה, בתקווה ובטחון – בית, לא רק לבנים ובטון, אלא מקום לתת לאותן איכויות לגור, לא נכס נדל"ן.
האם פנייה של המדיניות המופגנת על ידי השלטונות, היא להפוך הבית לבית אסורים? אנשים כלואים באין מוצא, באין מוצא פה? איסורים משום חששם של בעלי הון ושליטה, שנוחותם ומעמדם דורשים שנוי?
בננה הוא פרי שיובא כגידול לישראל ממדינות טרופיות וחקלאינו עושים חייל בגידולו – אין הדבר מחייב שנייבא גם את רעיון רפובליקת הבננות.
משטרי משטרה, אלו משטרים בהם המשטרה הופכת לכוח שיטור פרטי של בעלי הכוח. אל יעשו שליטינו חייל בגידול משטר בננות, ואל יהפכו בני חייל המשרתים את הציבור, למשרתיהם הפרטיים וכחייל מצב אישי.
יש תמונת מצב - חלק לא מבוטל מהתקשורת אינו מהווה עוד כלב השמירה של הדמוקרטיה אותו הוא בחר לייצג. לא אחת, הפכו לכלב המצטנף במלונתו, מלקק שפתיו בהנאה על העצם שנתן לו בעליו.
הליווי של המחאה, תוך מתן שיקוף לצורת ההתנהגות האלימה והפוגענית של כלל הרשויות השלטוניות, היא מלחמת קיום - מלחמה על קיומנו החברתי והמוסרי, עתיד קיומנו וצדקת קיומנו. כל אלו עומדים כעת למבחן. אולי היא מלחמה שלא הורגלנו אליה - מלחמה מבית על הבית – התמודדות של אלו שבחרו לחיות כאן ורוצים להבטיח שמקבלי ההחלטות לא מוכרים את עתידם. מוכרים אותו בנזיד עדשים, זאת כדי לבסס את הכיסא עליו הם יושבים. נושאי דגלי המחאות רואים בדרכי מחאה את יכולתם להשפיע, לא מתוך המנגנון השלטוני או חלק ממנו, אלא באמצעותו – יחד איתו לשנות.

אוי לו לדמוקרט שהופך את המוחים לאויבי העם ומנסה להדיר את המחאה מהרחובות בכוח שלא ניתן לו ולצורך לא ראוי – השתמש בו לביטחונם כן, השתמש בו לשמור על החוק כן, אבל יש גבול, שכבר נחצה ועל כולנו להיעמד על רגלינו האחוריות ולאמור לא עוד.
רענן פרומן
23 ביוני 2012

128 לאן התקשורת נעלמה?????? שוטרים אלימים !!!!!!!!!!  (לת) מיכל
  • 17:48
  • 23.06.12

129 דפני ,את התקווה שלנו.מעריץ.  (לת) אלברט
  • 17:49
  • 23.06.12

130 תפגינו לפני שהטילים מאיראן והחיזבאללה יפלו עלינו!  (לת) חנוך
  • 17:51
  • 23.06.12

131 The Israeli Police have done a GREAT JOB Daisey
  • 17:52
  • 23.06.12

Anarchy not in Israel, The Israeli publc have had enough from Dafni Leaf and her anarchists friend. If Mrs Leaf have put the same effort to serve the State of Israel she would have served in the ARMY, her place is in Jail for illeagal demonstration and disturbing the peace

132 כל הכבוד למשטרה!!! השמאל לא מעל החוק!!!!  (לת) שגיא
  • 17:52
  • 23.06.12

133 גם אני ליכודיק אהבל שמקבל טילים בראש כבר שנים  (לת) יעקוב משדרות
  • 17:54
  • 23.06.12

134 היקיצה המכאיבה של הדור החדש ברפובליקה הישראלית יובל
  • 17:54
  • 23.06.12

ההייפ של הקמת המדינה נגמר מזמן , וגם הערבות ההדדית , ובכלל השפה שבה דיברנו לפני שנות דור וטעינו לחשוב שהיא עוד רלוונטית , אז זהו שכבר מזמן לא .
היום הכל זה אני והכסף שלי ואני ואני ואני, והאינטרסים שלי . והשאר ? כבר מזמן לא קיים , אזתתרגלו חברה' כי ארועי אתמול הם פתיחה למבוא של עתיד חברתי כלכלי חשוך וקודר

  •   לצערי אתה צודק דוביק
    • 21:29
    • 23.06.12

    המדינה הפסיקה לדאוג לעתיד הדור הצעיר. זה מתבטא היטב במחירי הדירות, אבל גם בכל שאר הדברים.
    אני אם הייתי צעיר משכיל לא הייתי חושב בכלל פעמיים על העתיד שלי (לא פה). המדינה מעכשיו רק תדרדר. רק מי שיושב על השיבר ישרוד ויתחזק יותר ויותר. מי שאין לו יעלם. מה שקרה לישראל שהיא הפכה למדינה דארויניסטית. החזק שורד ורק הוא.

135 טוכסברג אולי תצטרף להפגנות? כל המלצותיך ירדובאסלה  (לת) עדן
  • 17:55
  • 23.06.12

136 להפגין זה לא אומר לתקוף שוטרים ולהשתולל יש חוק במדינה יעקב
  • 17:56
  • 23.06.12

נראה שהמפגינים שבאמת רוצים להפגין מחאה , קצת יצאו מפרופורציה ומשתוללים יורקים וחוסמים כבישים , אז הכי קל להאשים את המשטרה ,אל תתפרעו ולא תעצרו

137 דפני יוצאת לקייטנה זהבה חנין
  • 17:57
  • 23.06.12

אוי אוי אוי

138 ישר כח לשוטרים השומרים על הסדר ושלום הציבור  (לת) קטי
  • 18:00
  • 23.06.12

139 שלא יהיו שום הבנות, במצרים הייתה הפיכה לקראת דמוקרטייה (בנוסח שלהם) ,מדינת ישראל עוברת תהליך הדרגתי נגדי " שקט" לעבר משטר אפל!!!  (לת) "הדמוקרטייה " היחידה במזרח התיכון מתערערת!!!!
  • 18:03
  • 23.06.12

140 מי שלא מתנגד למעצר לא נגרר אתגר
  • 18:04
  • 23.06.12

באים לעצור אותך, אל תתנגד, ציית לחוק!
במידה ואין סיבה למעצרך תשוחרר בהקדם ותפוצה אם תתעקש ותתבע את המשטרה על מעצר שווא, אבל אם באים לעצור אותך אל תתנגד.

141 יש לי תלמיד טוב....  (לת) פוטין
  • 18:09
  • 23.06.12

142 זאת לא מחאה אותנטית. איפה היית בחורף? מה התעוררת משנת יופי? מחאה של ילדי שוקולד  (לת) אין לי ארץ אחרת
  • 18:10
  • 23.06.12

143 בתמונות בעיתון הארץ - אשר קשה לחשוד באהדתו למשטרה - מה שאני רואה זה בעיקר מפגינים היסטריים ומוכי אמוק (בראשות הגברת ליף שנראית מטורפת עם קבלות), ומולם שוטרים תקיפים ומאופקים באופן יוצא דופן שמנסים לעשות את עבודתם. אני לא יודע מה הלך שם, אבל התמונות מציגות את המשטרה באור חיובי יחסית, ואת הגברת ליף כמעוררת פרובוקציות היסטרית.  (לת) המסביר לצרחן
  • 18:11
  • 23.06.12

144 דפני ליף מצייצת והעם צריך לעבור לדום! מה היה כל החורף כשאנשים ישנו באוהלים  (לת) אין לי ארץ אחרת
  • 18:11
  • 23.06.12

145 הפגנת שוכרי הדירות השמאלניים תעברו לאירופה
  • 18:12
  • 23.06.12

נמאסתם

146 דפני ליף את לא מייצגת את העם. מצטערת. לא נבחרת. נתנו לך הזדמנות בשנה שעברה ומיסמסת אותה!  (לת) אין לי ארץ אחרת
  • 18:14
  • 23.06.12

147 הפגנת שוכרי דירות שלהשמאל לכו לאירופה
  • 18:14
  • 23.06.12

תעוררו , כח העולם פושט רגל. מטומטמים

148 מצטער, לא רואה שום ברוטליות, הסתכלו היטב. אחד שמאס
  • 18:14
  • 23.06.12

דפני שוב מעוררת פרובוקציה, השליכה את עצמה על הריצפה, מצד השוטרים, לא נראית שפת גוף אלימה. אם היתה אלימות, השוטר שאוחז בזרועה היה מפעיל כוח גם מצד האגודל כדי ללפות בזרועה בחוזקה.
סתם פרובוקציה זולה.
המחאה בשנה שעברה יצרה הרבה מאד בעיות שכוחות המשטרה מנסים למנוע.
אין בעיה עם המסר רק שיש בעיה עם הדרך. להקים שוב מחנה נוער לחופש הגדול שיגררו בעיות תברואה קשות זה לא מקובל.

149 מוכן לשים כסף שהתומכים היחידים במשטרה הם מגיבים בשכר ומתנחלים - שיודעים שעם הצדק החברתי מגיע סופם!  (לת) גם דרום אפריקה נפלה בסוף
  • 18:18
  • 23.06.12

150 תלונות למח"ש עכשיו ומיד  (לת) דוד
  • 18:22
  • 23.06.12

151 דפני - את ענקית!! טוקבקיסטים מהימין - אתם גמדים, כפי שרואים ממה שכתבתם.  (לת) שי
  • 18:24
  • 23.06.12

152 דפנה, את חצופה. דוד
  • 18:34
  • 23.06.12

אסרו עליך להפגין באותו יום ובטח שלא להקים מחדש את האוהלים. תכבדי את החוק אז יכבדו גם אותך

153 היכן הניצוץ ? הסרטים דוקא מעידים כי המשטרה נהגה באיפוק. חושב אחרת
  • 18:35
  • 23.06.12

הפגנה לא חוקית פוזרה ברכות יתר. אולי זאת הבעיה.

154 אגב, אם מסתכלים טוב בתמונה שבה המפגינים מרימים ידיים כאיש אחד, במבט ראשון זה נראה מרשים, אבל במבט שני סופרים עשרים ידיים בקושי - כלומר, עשרה מפגינים... אכן מחאה חברתית סוחפת. ולכל אלו שצורחים על "טוקבקים בשכר" - על ראש הגנב בוער הכובע... כי אני בטח לא מקבל שכר, אלא פשוט אזרח שנמאס לו מהצביעות הבלתי נתפסת של השמאל ההזוי  (לת) המסביר לצרחן
  • 18:37
  • 23.06.12

155 המחאה, כמו שאמר הרצל, קום תקום, טוב הוא דיבר על מדינה, אבל ברגע קריטי זה בהסטוריה של המדינה, זה די דומה, המחאה דומה ללידתה מחדש של המדינה; יילוד מתוקן. אם לא עכשיו אז בעוד 5 שנים, ובוודאי בעוד 15. טוב, נראה שגם הציבור הכי מטומטם לא יחכה באמת 15 שנה כדי להבין מי כבר 30 שנה גוזר עליו קופון ועושה על גבו המך את הקופה! הימין- לא עוד זמן רב יצליח בתעתועיו; כמה עשרות שנים אפשר לרכב על גבם של הנעלבים משנות ה-50...  (לת) מך 1
  • 18:39
  • 23.06.12

156 שמאל זה נכון. שמאל זה נבון. והעיקר: שמאל זה צודק. ולא, לא מדובר בסטאלין ולנין, דמגוגיסטים שכמותכם, מדובר בדירה במחיר שפוי, בחינוך ראוי, בשכר של עובדים ולא של עבדים. מדובר בכל מה שביבי לא מתכוון לראות ממטר. והצעירים ינצחו.  (לת) V
  • 18:43
  • 23.06.12

157 כשכלב משתין בבית, מה עושים? ריאליסטי
  • 18:44
  • 23.06.12

מדינת ישראל סיפקה במה עצומה בקיץ שעבר, כשהפכו את שדרות רוטשילד לקרקס סטטי. הבעיות היו קיימות, אך לא זו הדרך.
אם אין אישור להפגין, אל תפגינו. אין אישור להקים אוהלים, אז אל תתפלאו כשיקפלו לכם אותם. גם המפגינים אינם מעל לחוק, ולנסות לצייר את המצב כ"אלימות" זה פשוט ניצול לרעה של הטכנולוגיה, ולא שונה בהרבה מאירועי המשט, שחיילים תועדו כ"אלימים ורוצחים". דפני ליף וחבריה, הפכתם להיות הכלב שעושה את צרכיו בתוך הבית. המחאה מבורכת, אבל החוקים קיימים, ויש הבדל עצום בין למחות עליהם לבין להפר אותם.

158 המשטרה בגדה בעמ. התנהגות של משטר פשיסטי.  (לת) נדב
  • 18:44
  • 23.06.12

159 היום הקמנו על שממת מדינת ישראל את מדינת מ-ש-ט-ר-ע הפורחת בכל שטחי החיים וגם בנגב בשרון ביהודה ובגליל  (לת) פלץ
  • 18:45
  • 23.06.12

160 מלמדים את האורח פוטין איך לנהל הפגנות  (לת) פלץ
  • 18:46
  • 23.06.12

161 מאמר מתסיס - ראיתם פעם איך המשטרה מפנה מתנחלים ? ופועלים שובתים ? Nu
  • 18:47
  • 23.06.12

ראיתם ? מישהו כתב על זה משהו ? אז דחפו קצת את דפני ליף ... ילדה מפונקת שקצת נדחפה וכבר זו כותרת ראשית באתר הארץ . קצת פרופורציות.מנסים להחיות את המחאה באמצעות תעמולה.

  •   למגיבים המעייפים של אם תרצו אם תרצו ישראל שלי. אם לא אז לא.
    • 19:00
    • 23.06.12

    בחיאת, אחרי כמה תגובות הכל מתחיל להראות דומה ולחזור על עצמו. מה שגם, תקיפה אישית של ליף היא..איך להגיד..לא אפקטיבית כדי להעביר את המסר שארגון הGONGO שלכם ורוה"מ רוצה. לא משיג את המטרה. אם אתם רוצים אני יכול לספק לכם כמה מסרים טובים, אבל אני משלם פחות טוב מביבי. קחו את זה בחשבון. אה כן, קחו גם בחשבון שאת שקופים כמו חלון ראווה לערוות השלטון

162 כבר לא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון.... ערסטוקרטיה, כמקובל באזור.  (לת) ותודה ליורם אוחיון שהדגים.
  • 18:51
  • 23.06.12

163 השמאל הפשסטי מנוייס להפיל את נתניהו רפאל
  • 18:51
  • 23.06.12

ההפגנות הינן מומחיותו הבלעדית של השמאל לאחר ריכוך דעת הקהל בהסתות. ביבי נתניהו זה לא הכוס של השמאל.לא מפני שהוא לא מוצלח או לא מוכשר אלא מפני שהוא קודם כל איש ימין ושנאת השמאל לימין היא גרסא דינקותה. לא חשוב מה הימין יעשה.טוב או לא טוב. הימין נשאר תמיד מטרה לגידופים להשמצות ולהפגנות נגדו. אפילו השלום שהביא הימין שזה היה האידיאל המוצהר והנשגב של השמאל. לא הפיג את שנאת השמאל לימין ולא למנחם בגין שהביא את השלום הראשון עם הגדולות והחזקות ממדינות ערב. הימין נשאר עדיין אויב. השנאה לביבי נובעת גם כנראה מהקנאה. ביבי הצליח בשתי שנותיו בשלטון להביא לכלכלה בריאה שכל העולם מעריץ את ישראל בהצלחתה הכלכלית. השנאה לביבי נובעת מזה שביבי אינו מוכן להתפשר עם הערבים ולתת להם את ירושלים כבירת מדינתם. בניגוד לחלומם של השמאל "לפרק את כל ההתנחלויות ולגרש 400000 יהודים מבתיהם. אך השמאל מצליח בהסתותיו ורבבות יוצאים למחות על כל מה שיש או על כל מה שאין והעיקר את ראשו של ביבי . להתיז לצהלת ההמונים. אבל השמאל אינו אחראי לתוצאות מעשיו, מעולם . כפי שלא לקח אחריות על אסון אוסלו ועל אסון הגירוש של יהודים מעזה כך השמאל לא ייקח אחריות לתוצאות מחאת המפגינים שהפגינו נגד מדיניותו הכלכלית של נתניהו .כי השמאל יודע לארגן הפגנות אבל לא אחראי לתוצאות. את המחיר העם ישלם כולל המפגינים עצמם.

164 קלגסים ירון
  • 18:53
  • 23.06.12

מדינת קלגסים יישראל מפעילה שוטרים אלימים נגד אזרחים. אין מנדט מוסרי למשטרה. בושה, צריך לצאת לרחובות ולא להיות צימחונים.

165 בהצלחה למחאה ולדפני יוסף
  • 18:58
  • 23.06.12

גם אני מצטרף הערב למחאה.לא יסתמו לנו את הפה!

166 כולם מגיעים הערב במוצ"ש בשעה 2100 לרוטשילד לא ניתן לחנוק בכח את המחאה רינה
  • 18:58
  • 23.06.12

כולם באים !!

167 מעניין, הטוקבקיסטים הממומנים התחילו לפעול עם צאת השבת.....מה זה אומר?  (לת) מיכל
  • 18:59
  • 23.06.12

168 תמונת מצב ברגמן
  • 19:00
  • 23.06.12


עד מתי בני הצעיר יסתובב בארצות נכר
על מנת לעבוד כמו חמור ולקבל שכר?
שכר לימודים לארץ הקודש
ושכר דירה לעושקים בקודש?

שיטת שלטון של הפרד ומשול
לזה תתן. ולהוא תיקח הכל.
כמה נוח כמה קל
הנה השבע חומס את זה שלא אכל

169 דמוקרטיה!!!  (לת) ט
  • 19:01
  • 23.06.12

170 למה לא שוטרות מטפלות במפגינה? סליחה אבל
  • 19:05
  • 23.06.12

מה זה צריך להיות ששוטרים "מטפלים" במפגינה?

171 לפנות שמלאנית זה לא בסדר אהוד 27
  • 19:09
  • 23.06.12

אבל לשבור שכונה שלמה זה כשר

172 איך זה תמיד כשמתחילה המחאה מתחיל ירי בדרום ? לי זה נראה תמוה במיוחד כדי להשתיק את אלה שמשרתים במקום לשלוח את אלה שלא משרתים להלחם ולעבוד פרזיטים  (לת) שומרי החוק
  • 19:16
  • 23.06.12

173 שדרות ושדרות רוטשילד חיים קדמן
  • 19:17
  • 23.06.12

צנח לו זלזל? לא...רק עלה

בשדרות נפל טיל
ובשדרות רוטשילד
עלה צנח
ועל המדרכה הוא נח
וכל כתב
ואיש תקשורת
נאנח וגנח
לעלה בשיר תהילה
הוא פצח
ורעו חש לצלם
את העלה שצנח
בטרם העניין
ידעך
למען ידעו
כולם
כי לא עלה
זניח צנח
אלא עלה
דפנה
ומעל המדרכה
הוא טואטא
לא בידי
מהגר עבודה
אלא בידי זדים
עטויי מדים
חסרי לב
ורחמים.

© חיים קדמן ערב שבת 22 ליוני 2012 – כל הזכויות שמורות.

174 אנחנו לפני מהפכה חברתית אמיתית מור ויין
  • 19:20
  • 23.06.12

המצב החברתי אינו יכול להימשך ככה.
הרבה דם ישפך ברחובות הערים שלנו...
במידה ונשרוד,תקום כאן חברה יותר שוויונית,חזקה,נאורה,שתמשיך לשאת את לפיד הציונות.

175 ל167 אהוד 27
  • 19:27
  • 23.06.12

יש אנשים שנהנים לשמור על השבת

176 שבת המלכה היי מיכל aka תגובה 167
  • 19:28
  • 23.06.12

עוד לא יצאה, כנראה שאת טועה..

177 רגעים גדולים של דמוקרטיה, חופש ביטוי וצדק לכל!!  (לת) אבי
  • 19:30
  • 23.06.12

178 זו המשימה החשובה ביותר של המשטרה אלון
  • 19:31
  • 23.06.12

כי יש לנו כבר ביטחון אישי. אין רציחות, אין גנבות, אין אונס, אין משפחותפשע... אז אפשר להפנות את גיבורי היסמ לטיפול בדפני. בחורה עצומה, מנהיגה אמיתית.

179 ראש הממשלה בטח תכף יגנה את אלימות השוטרים ,כפי שהוא מגנה אמירות אלימות נגד ישראל  (לת) בטוח בטוח
  • 19:32
  • 23.06.12

180 עשיתם טעות, טעות חמורה והכל מתוך פחד רותי
  • 19:33
  • 23.06.12

ראש הממשלה, השר לביטחון פנים ומפכ"ל המשטרה : עשיתם טעות חמורה וזה מראה בברור כי אתם מפחדים !!!!!!!החבורה שהביעה אתמול את המחאה אינה הקהל של כיכר תחריר. אסור לכם לשכוח !!!!! ההתנהגות של האנשים ששלחתם אתמול לעצור את אנשי המחאה עברה כל קו אדום אפשרי וחבל....
המחאה הקרובה רבותי, כבר לא תהייה, כנראה , עדינה כל כך, תרבותית כל כך ו... ללא הקשר פוליטי. כי בדמוקרטיה לא יכולה להיות לא התנהגות פרועה של אנשי ביטחון שכוללת חקירות לפני המחאה ופגיעה גופנית במוחים.
תקשיבו לכסאות עליהם אתם יושבים, הם מתחילים "לרעוד " !!!!!!1

181 נמאס מדפני ליף ודומים לה  (לת) רמי
  • 19:35
  • 23.06.12

182 דפני,תמונתך זו תיכנס להיסטוריה. יהיה מה להראות בגאווה לנכדים.  (לת) מזדהה
  • 19:36
  • 23.06.12

183 הפגנה לא חוקית, חסימת כביש.. מה הבעיה?  (לת) אחד
  • 19:45
  • 23.06.12

184 לא, אלו התמונות שאסור לנו לשכוח רוני
  • 19:48
  • 23.06.12

https://www.facebook.com/?ref=logo#!/media/set/?set=a.10150957036153954.434587.567058953&type=1

185 תגובת המשטרה מזכירה לי את המשטרה של פוטין  (לת) רוגל
  • 19:56
  • 23.06.12

186 המדינה הזאת לא טובה צרלי
  • 19:58
  • 23.06.12

מה נהיה אם המדינה הזאת. חוץ מביטחון הכל פה שכונה, עליית מחירי הנדל"ן לדוגמה, פשוט נתנו להם לעלות ולא שחררו קרקעות עד שהמצב הפך לבלתי נסבל וכעת אי אפשר פשוט לשחרר קרקעות כי זה ייצור משבר כלכלי די רציני. גם בביטחון לא חסרים מחדלים, איו לי את הכוח הזמן והרצון לפרט אבל תנברו קצת בראש נקי תגלו מחדלים על גבי מחדלים החל מקום המדינה ועד היום.. ולהגיד שהתחלנו מכלום והתפתחנו זו שטות כי התחלנו עם הון אנושי מטורף ומוטיבציה גבוהה כשבתכלס אנחנו רק הולכים אחורה כי אי רווח פוטנציאלי הוא הפסד. אני אישית כבר התייאשתי ומודה שאחרי הלימודים אני חותך ואני לא בטוח שיהיה יותר טוב במקום אחר אבל פה אני יודע שהמצב לא ישתפר, עם הספר ואור לגויים.. מצטער אבל ממש לא. שכל אחד ידאג לעצמו.

187 מדהים שכל אתרי החדשות האחרים מתעלמים או מצניעים את כל הסיפור  (לת) בני
  • 19:58
  • 23.06.12

188 את האנרגיה שמשקיע המשטרה צריך לכון ל"נערי הגבעות" למתנחבלים ,נראה שהחוק ובסדר תקפים רק לשד. רוטשילד ולא לשטחים הפרועים  (לת) רוגל
  • 19:59
  • 23.06.12

189 אל תתנו לקאסמים לעוור אתכם  (לת) מוחה
  • 20:01
  • 23.06.12

190 ב י ב י מ פ ח ד. ! ! !  (לת) חיים
  • 20:05
  • 23.06.12

191 ברוטליות מצד המשטרה מנחם שמחה
  • 20:07
  • 23.06.12

לימין מותר להפגין בכל מקום ובכל זמן , רשיון להפגנה ....
הפגנות הימין הן בשטחים או בתוך מדינת ישראל ותמיד ישנה התקפלות הממשלמה וראה גבעת האולפנה .מי משלם את התקפלות הממשלה ?
האם הממשלה אומרת כמה יעלה הפנוי ? מה דרשו המתנחלים - עבור פנוי שקט וזאת לאחר ההפגנות הלא חוקיות . בית משפט קבע והימין סירב - והממשלה משלמת את הפנוי בכדי למנוע הפגנות לא חוקיות.
המחאה החברתית היא לא נגד אף אחד אלא מבקשת חלוקת תקציב המדינה בצורה מאוזנת וחלוקה שויונית , היא נגד הימין !
אבל האמת ידועה לממשלה .התקציבים זורמים לימין , התנחלויות בשטחים נהנות מתקציבים אשר באים מכל מיני משרדי ממשלה וזאת בכדי למנוע מהציבור את המידע כמה עולים למשלם המיסים באמת .
ההגדרה " מדינת רווחה " היא בשטחים ולא בחלוקה צודקת.
בהחלטת הממשלה למנוע את מפגיני צדק חברתי מלהפגין מראה ממשלת הימין את חששה שלא ידעו כמה עולות ההתנחלויות למשלם המיסים .

192 מדינת החלמאים שרעבי יאיר
  • 20:09
  • 23.06.12

מליכודניק לשעבר אני מנסה להבין יצאנו להפגין שמאל וימין על מצב בלתי אפשרי ,הממשלה לא מושלת,מפריטה את מדינתנו לטייקונים, אותנו הפכו לעבדים שלא רואים את ילדנו, מגדלים אותם עם שלט לא פלא שגדל דור בלי ערכים ,ושלא מוכן ללכת לבחירות היות וכולם גנבים,הנוער הופך לשתיין ואלים,בגלל שהוא לא מצליח לקבל דוגמא לא מראש ממשלתו , ולא ממהממשלות השונות,חובה להקים מפלגת ערכים וצדק חברתי לא ימין ולא שמאל,,ולשוטרים והפקחים אנו עם אחד,ההפגנות לא אלימות אנא המנעו מאלימות.

193 השלטון מעוניין אחרת מאיר
  • 20:16
  • 23.06.12

עזבו אתכם ימין שמאל - השילטון רוצה להביא להתפרעויות ויכלא את כולם ואז ולא צריך טרכטנברג ב' .

194 יאללה נשבר מדפני ליף !!!! תל אביבי
  • 20:18
  • 23.06.12

לגברת ליף ישראל היא לא ת"א, אין לך אמצעים לגור בת"א אז תעברי 40 דקות עד שעה צפונה או דרומה ואני מבטיח לך שתמצאי דירה.
לפי דעתי גם הסדרת לא רע ולראייה לאן נעלמת כל החורף?
האם נמאס לך מלהופיע מתוכניות בידור ובגיא פינס?
ואם כבר להפגין אז למה בשדרות רוטשילד? אפשר מול הכנסת או בשכונות המצוקה. בקיצור הרושם המתקבל הוא של בחורה משועממת אשר מסרבת לקחת אחריות על חייה ומחפשת תמיד אשמים, בקיצור תתבגרי!!

195 אני רואה את התמונות ומתרתח ליכודניק
  • 20:23
  • 23.06.12

אותו משטר מנוול כופה עלינו את שחורי המדים ומפנה אנשים מביתם , עכשיו מכה ומתעמר באנשים שאפילו בית הם לא מצליחים להשיג בגלל המדיניות הכלכלית.

מגיע להפגנה , זהו.

196 בידיעות אפילו לא מילה על המחאה.. הטייקונים מפחדים  (לת) סטודנט
  • 20:26
  • 23.06.12

197 "הכל כבר נאמר -- אבל היות ואף אחד לא מקשיב -- אנו צריכים לחזור על הכל מההתחלה" אנדרה ז'יד
  • 20:27
  • 23.06.12


“Everything has been said before, but since nobody listens we have to keep going back and beginning all over again.”

198 החוק חכם רק על משלמי המיסים והעובדים ערבים חרדים ק  (לת) בועז
  • 20:31
  • 23.06.12

199 משטרת ישראל משה רון
  • 20:37
  • 23.06.12

אם המשטרה לא תעצור את ההשתוללות הפראית שלה העניין הזה יהפך למשהו לא טוב,,על פניו המשטרה והשלטון צריכים לדעת שלא יצליחו לדכא את המחאה,, עדיין אפשר לעצור,,

200 אני מאד בעד מחאה חברתית,אבל אם לא קיבלתם אישור להפגנה תפסיקו להציק לשוטרים שהם בתחתית שבתחתית סולם המשכורות רק להם אסור להפגין.  (לת) להבין ולהפנים!
  • 20:41
  • 23.06.12

201 דפני, יישר כוחך יוסף חיים
  • 20:49
  • 23.06.12

דפני ליף את אישה אמיצה, תודה גדולה לך על מה שהתחלת בשנה הקודמת.
את התוצאות שנקווה שתהיינה טובות מהפעולות שאת התחלת, יקטפו, אינשאללה, ילדינו, גם חומרית וגם רוחנית.
תודה שנתת תקוה למי שלא הרים ידיים ממה שקורה כאן.

202 משטרעע!!!  (לת) איציק
  • 21:02
  • 23.06.12

203 משטרה בריונית!! איפה אתם כשקוראים לכם נגד פושעים? שרה
  • 21:03
  • 23.06.12

איפה אתם כשמאיים בעל על אשתו, איפה הייתם בבאר שבע שצלצלו לכם עשרות פעמים ובגלל שלא תפקדתם אנשים נרצחים? לפזר את ליף בכוח זה הייעוד שלכם?

204 צביעותמירה בעיות מירה
  • 21:03
  • 23.06.12

אם זה היה מתנחלים כולם היו צוהלים ... זאת עבריינות לעשות מחאה בלי אישור.

205 אני לא שמאלנית ולא ימנית ודיי כבר לתגובות העלובות שלכם שזה הפגנה של שמאלנים!! פראיירים זה מה שאתם, המדינה דופקת אותכם ואתם רוצים עוד, עלובים!!!!  (לת) דור
  • 21:12
  • 23.06.12

206 התקף היסטריה ותשומת לב ברחוב רוטשילד של חבורת דורשי תשומי  (לת) די לחרא הזה
  • 21:15
  • 23.06.12

207 בושה וחרפה יוחאי
  • 21:22
  • 23.06.12

המחאה החברתית עומדת להתקיים במשנה כוח, בושה לכל אזרח שמגן בכסילותו על הרשויות חסרות הערכים שמפעילות אלימות במקום לדאוג שלכולם תהיה זכות הפגנה בטוחה והוגנת!!!

208 איפה מופז .הבטיח שיוביל את המחאה.גם פה הוא זגזג.על אחד כזה אומרים....  (לת) בערבית ".הבטחתו כמו השתנתו"
  • 21:26
  • 23.06.12

209 לא נשכח את המראות והמכות --- וגם לא את תמונות הכיבוש ואת רס"ן (עכשיו סא"ל) עמרי בורברג ושותפיו לכיבוש המצחין  (לת) משה מזרחי צופה בצילומי המראות שהביא לנו הפשיזם הציוני
  • 21:34
  • 23.06.12

210 ביבי תוריד את המע"מ על קפה לטה ותגמור עניין.  (לת) שושנה
  • 21:35
  • 23.06.12

211 בעמונה חטפו מכות רצח מהיסמיניקים ושתקתם  (לת) משה
  • 21:36
  • 23.06.12

212 משטרה זבל!  (לת) טל וולף
  • 21:41
  • 23.06.12

213 עיתון המסיתים והמפגינים רפאל
  • 21:46
  • 23.06.12

ההפגנות הינן מומחיותו הבלעדית של השמאל לאחר ריכוך דעת הקהל בהסתות. ביבי נתניהו זה לא הכוס של השמאל.לא מפני שהוא לא מוצלח או לא מוכשר אלא מפני שהוא קודם כל איש ימין ושנאת השמאל לימין היא גרסא דינקותה. לא חשוב מה הימין יעשה.טוב או לא טוב. הימין נשאר תמיד מטרה לגידופים להשמצות ולהפגנות נגדו. אפילו השלום שהביא הימין שזה היה האידיאל המוצהר והנשגב של השמאל. לא הפיג את שנאת השמאל לימין ולא למנחם בגין שהביא את השלום הראשון עם הגדולות והחזקות ממדינות ערב. הימין נשאר עדיין אויב. השנאה לביבי נובעת גם כנראה מהקנאה. ביבי הצליח בשתי שנותיו בשלטון להביא לכלכלה בריאה שכל העולם מעריץ את ישראל בהצלחתה הכלכלית. השנאה לביבי נובעת מזה שביבי אינו מוכן להתפשר עם הערבים ולתת להם את ירושלים כבירת מדינתם. בניגוד לחלומם של השמאל "לפרק את כל ההתנחלויות ולגרש 400000 יהודים מבתיהם. אך השמאל מצליח בהסתותיו ורבבות יוצאים למחות על כל מה שיש או על כל מה שאין והעיקר את ראשו של ביבי . להתיז לצהלת ההמונים. אבל השמאל אינו אחראי לתוצאות מעשיו, מעולם . כפי שלא לקח אחריות על אסון אוסלו ועל אסון הגירוש של יהודים מעזה כך השמאל לא ייקח אחריות לתוצאות מחאת המפגינים שהפגינו נגד מדיניותו הכלכלית של נתניהו .כי השמאל יודע לארגן הפגנות אבל לא אחראי לתוצאות. את המחיר העם ישלם כולל המפגינים עצמם.

214 הכל נכון, אך הלי אלימות.  (לת) דוד
  • 21:53
  • 23.06.12

215 נמאס!מצער על כל יום שעשיתי בצבא ועל כל שקל של מס ששילמתי, איכס  (לת) א
  • 21:56
  • 23.06.12

216 הדימוקרטיה תנצח את הפשיזם השמאלני  (לת) רפאל
  • 21:59
  • 23.06.12

217 לרגע חשבתי שאלה משמרות המהפכה באיראן.  (לת) מאיים ומפחיד!
  • 22:00
  • 23.06.12

218 אלפי 'דפני ליף' נגררו בהתנתקות, התקשורת התייחסה לתמונות בבוז ובשאט נפש  (לת) בועז שמאלני הגון
  • 22:17
  • 23.06.12

219 מה יהיה?  (לת) יעל
  • 22:54
  • 23.06.12

220 מתוך הכתבה "ברקע צועקים המפגינים מילה אחת בלבד - דמוקרטיה", אני האזנתי לפסקול של הסרט ושמעתי בבירור פעם אחר פעם 'נאצים'  (לת) אנרכיסטים שמכנים שוטרים 'נאצים'
  • 23:04
  • 23.06.12

221 גועל נפש של משטרה בושה למדינה אבל זה לא חדש בלי צלמים גם היו שוברים יידיים  (לת) xxx
  • 23:40
  • 23.06.12

222 הקואליציה שלך חזקה העם שבור לרסיסים  (לת) לנתניהו
  • 23:47
  • 23.06.12

223 די כבר - בואו לשטחים, פה הכל זול - בעיקר האדמה!  (לת) נחצ'ה
  • 00:31
  • 24.06.12

224 למען האיזון, לא רק מפגינים ערבים המשטרה מכה  (לת) מייק
  • 00:35
  • 24.06.12

225 האמת, אני די מרחם על השוטרים האלה, שמבלי דעת משרתים כמו רובוטים חסרי דעה את אלה שימשיכו לשלם להם שכר רעב ולמנוע מהם עצמם ומילדיהם דיור, חינוך ורווחה.  (לת) מ.
  • 00:37
  • 24.06.12

226 פשוט מפחיד. כל ציוני צריך לצאת לרחוב למען צדק חברתי! השוטרים השתגעו
  • 01:08
  • 24.06.12

מי נתן פקודה לעצור אזרחים לא אלימים שרוצים למחות???

227 מפחיד, פשוט מפחיד דרור
  • 01:12
  • 24.06.12

סתם ככה לעצור אזרח שמצלם את ההפגה. על מה ולמה?

228 אדון אור קשתי: האם כתבת לא לשכוח את התמונה ששוטר דוחף שתי אצבעות לאף של מפגין נגד ההתנתקות או של שוטרים הזורקים מפגין על הראש מעבר לגדר בהפגנה דומה? אם התשובה היא לא, תשאל את עצמך בכנות למה.  (לת) צבי
  • 01:16
  • 24.06.12

229 המלך ביבי מתכונן לגלות בניו יורק  (לת) בוקי
  • 01:20
  • 24.06.12

230 היה עדיף שממשלת ישראל היתה מצליחה להתמודד בכבוד עם האלימות על המרמרה ולשמור על חייליה, במקום להגיב באלימות לא סבירה ומיותרת על הפגנה בשדרות רוטשילד מכאן
  • 01:21
  • 24.06.12

יכבד נתניהו את תפקידו !

231 ההפגנות חרדי
  • 01:29
  • 24.06.12

השליפה של דפני ליף זה נראה הדרת נשים מהמרחב הציבורי

232 אהרונוביץ. אני הייתי מדיח את יורם אוחיון אתמול  (לת) יורם
  • 01:35
  • 24.06.12

233 אדישות לא תופסת נואש
  • 01:35
  • 24.06.12

הגיעה זמן לעשות מחאה אלימה!!!

234 בדם ואש את אנטואנט נגרש  (לת) דמוקרטוס
  • 02:04
  • 24.06.12

235 לשלוח הביתה את מפקד תחנת לב תל אביב סנ"צ דני לוי לא לוותר
  • 02:08
  • 24.06.12

מי הוא שיאים על אזרח. היה ניתן לראות בסרט שלא היתה שום פרובוקציה.

236 בנחישות ובנחישות חרדי
  • 02:15
  • 24.06.12

מה זה? זה נראה הטרדה מינית או אונס קבוצתי? או סתם הדרת נשים מהמרחב הציבורי? או שבכלל השוטרים הקדימו תרופה לאפילפסיה?

237 מדינת משטרה, באיזה זכות מונעים הפגנה כל עוד לא אלימה ולא מפריעים לתנועה.... שלומי-כלכלן
  • 02:17
  • 24.06.12

ממשלה שמבזבזת מילארדים ברשלנות אין שום זכות למנוע הפגנה ממי שנפגע מאותם החלטות. לא על מה אתם מתלוננים... כאשר הממשלה מבזבזת מליארדים ברשלנות.. למה שישאר כסף להוספת רופאים !!!!! הרי הממשלה רק לאחרונה אישרה סכום עתר 3.5 מילארד ש"ח עבור הפרשי הצמדה חלקי לפורשי צה"ל עבור השנים 2008-2011 .
זה לא השכר או הפנסיה החודשית זה הפרשי מדד.... כל כמובן ניתן לאנשים שיוצאים לפנסיה 20 שנה לפני כל עובד אחר. בזבוז נוסף גם הוא במליארדי ש"ח בשנה - זה המורים: קבלו תוספת עתק לשכר .... ותראו את השלומאיות של שר החינות והאוצר... מי נותן כזו תוספת לחלק זה הכפלת שכר בלי לדרוש שמי שמקבל יתחיל לעבוד 40 שעות בשבוע במקום 20-22 שעות בשבוע וכן לבטל חודש מהחופשה השנתית .. חודש זה יוקדש רק לתמידים החלשים.... אני יכול להביא אין סוף דוגמאות .... של בזבוז ... לאור *אסור לקבל מהממשלה טיעון שאין תקציב שילכו ויאספו איפה שפיזרו ברשלנות. כל זה כמובן לפני סכומי העתק שהולכים להתנחלויות. !!!!!!!!

238 תודה דפני! כולנו מאחורייך. שמך יינצר לעולמים ולא שמו של הביב והחולד.  (לת) שחר
  • 04:09
  • 24.06.12

239 קול שתיקת השמאל והשמחה לאיד מעמונה והאולפנא,אני שומע. מבעד להפגנות של אמש.  (לת) אלי בובליל ר"ג
  • 05:34
  • 24.06.12

240 הגיע הזמן. חופש דיבור אינו שווה לאנרכיה ערן
  • 07:19
  • 24.06.12

ממש לא חשוב אם המפגינים מהימין או מהשמאל או מכל גוש אחר, הזכות לביטוי אינה זכות להשתולל או לפלוש לשטחים ציבוריים. בחו"ל למדו את התקדים הישראלי ובעטו את האנרכיסטים החוצה וטוב שאימצו יד חזקה נגד האנרכיסטים גם בארץ.

241 כשעשו את זה למתנחלים בגוש קטיף, בעמונה - אף אחד לא פצה פה... חיים
  • 07:39
  • 24.06.12

עכשיו - רעידת אדמה. כנראה שיש דם שהוא יותר אדום מדמים אחרים...

242 Bibi go home  (לת) A Zionist
  • 07:42
  • 24.06.12

243 סוף סוף עושה המשטרה את תפקידה כראוי  (לת) רונן
  • 07:52
  • 24.06.12

244 השתנה- לרעה!  (לת) אזרחית שהמקום מגעיל אותה
  • 08:24
  • 24.06.12

245 ממשלה חשוכה בתקופה חשוכה. ככה זה עם ממשלות ימין !!!  (לת) הארי
  • 08:43
  • 24.06.12

246 את הסטז' עשתה המשטרה אזרח
  • 08:53
  • 24.06.12

על החרדים והימנים, בהפגנות שלהם היא סופר אלימה ואף פעם לא שמענו את דפני וחביריה מתלוננים על כך.
אז יופי, עכשיו גם הם מבינים.
אגב, פריצה לבנקים, נזקים ושבירת זכוכיות זאת באמת ברבריות לשמה וזה ממש לא מואיל למאבק!

247 מחאה פיני
  • 09:09
  • 24.06.12

בימקום מחאה תוכלו חמאה והכל יהיה בסדר מה אתם רוצים בית חינם כבר קיבלתם גניי ילדים חינם חינוך חינם נכון צריך עוד כמה דברים אבל בשכל בלי אלימות תראו מה קורה אצל השכנים שלנו אחד הורג את השני אז קודם תרגעו שאר הדברים הטובים עוד יגיעו והכל יהיה בסדר

248 לא ראיתם? המפגין בחולצה הכחולה השתולל ונשך שוטרים  (לת) אוטובוס הסוהרים - נקמה משמיים
  • 09:12
  • 24.06.12

249 למה לא פועלים באותה נחישות בהפגנות של האנטי ציונים?  (לת) מדינת הלכה
  • 09:22
  • 24.06.12

250 מי ראש הממשלה שלנו??????????????????.. רותי
  • 09:29
  • 24.06.12

בכל מדינה מתוקנת היה ראש הממשלה יוצא ומדבר לאחר דו"ח מבקר המדינה, לאחר ההפגזות הקשות על דרום הארץ, לאחר השתוללות כוחות המשטרה כנגד מפגינים בתל-אביב.
בישראל אין תגובה כבר שלושה ימים, לפחות, מאף אחד מאנשי הקואליציה .
האם זה אומר כי הם, בעצם , חיממו את הגיזרה הדרומית ושלחו שוטרים לפגוע באנשי המחאה כדי שהכותרות העוסקות באחריות למחדל השריפה בכרמל יוחלפו??????

251 שלי יחימוביץ ועפר עייני הם הם מנהיגי המהפכה האמיתיים !!  (לת) נוער " העבודה "
  • 09:31
  • 24.06.12

252 דפניליף נראית טוב!  (לת) דודי
  • 10:12
  • 24.06.12

253 כשהיכו ילדים עם אלות בעמונה ישבתם בבתי הקפה וציקצקתם בלשון אסף
  • 11:53
  • 24.06.12

נגד "פורעי החוק". היום אין לי שום אמפטיה אליכם.

254 בכירי מודיעין במזרח טוענים כי תקיפה איראנית בישראל עלולה דווקא לחזק את תמיכת הישראלים בשלטון האייטולות!  (לת) אורי כדורי
  • 11:53
  • 24.06.12

255 ונחמיה שטרסלר בטח מבסוט שיש מי שעושה את העבודה השחורה לעשירים  (לת) מרקס
  • 12:00
  • 24.06.12

256 כמה דמגוגיה יכולה להיות בכתבה אחת קובי
  • 12:13
  • 24.06.12

5-6 שוטרים ...בתמונה נראים רק 3 כאשר הרביעי מוריד ממנה מפגין אחר... הגב. ליף טענה שהיו 10 שוטרים.... נכון שהיא לא רזה ...אבל 10 שוטרים ???
אתם לא מתייחסים שההפגנה לא חוקית והגב. הזו שלא תרמה שום דבר למדינה הזאת..ושלא עבדה יום בחייה...מחפשת תשומת לב ותו לא... קצת הגינות או שקשה לבקש זאת מכתבכם

257 KOL HAKAVOD LA MISHTARA BRAVO  (לת) reb
  • 13:19
  • 24.06.12

258 האלימות האמיתית נעשית בשטחים גדעון
  • 13:27
  • 24.06.12

אבל שם המשטרה והצבא מפחדים להתערב שם.
קל לכסח אנשים צעירים עירוניים שרוצים במדינה טובה יותר.

259 ירי אש חיה על המפגינים הוא רק ענין של זמן. היום זה נראה מופרך, אבל תהליך הדה לגיטימציה של המאבק הוא שלב בדרך לאסדיזציה של תגובת המשטרה. מה שצריך הוא רק לשטוף את מוחותיהם של היס"מניקים הדי ימניים שמדובר בחבורת אנרכיסטים אנטי ציוניים ומכאן הדרך תהיה קצרה לשליפת נשק וירי חי. אל תשלו א תעצמכם. זה עוד יגיע.  (לת) י.
  • 13:28
  • 24.06.12

  •   הלוואי! עומר
    • 11:59
    • 11.08.12

    הצעד החיוני למעבר מדמוקריטטורה אנטי-פרלמנטרית של השמאל למשטר רפובליקני, כמו המהפכה של אוגוסטוס אוקטביאנוס ברומא בסיום מלחמת האזרחים שפרצה עם רציחתו של יוליוס קיסר.

260 שמאלנים וימניים מפילים את הטייקונים!!! יואב ר
  • 16:23
  • 24.06.12

די לשלטון ההון
די לשחיתות
לרדיפת בצע
ואלימות שוטרים

261 כשמגב הכו זוכרים?
  • 17:53
  • 24.06.12

כשמגב הכו ערבים, לא הייתי ערבי, שתקתי. (אינטיפדות)
כשמגב הכו את הפנתרים, לא הייתי פנתר, שתקתי.
כמשגב הכו חרדים, לא הייתי חרדי, שתקתי.
כשמגב הכו ימנים לא הייתי ימני, שתקתי.(הפגנות שנות ה90)
כשמגב הכו מתנחלים, לא הייתי מתנחל, שתקתי. (פינוי בכוח)
כשמגב הכו אוהדי כדורגל, לא הייתי אוהד כדורגל, שתקתי.(חסר?)
כשמגב הכו שמאלנים, לא הייתי שמאלני, שתקתי (ירו במנעי גדר)
כשמגב הכו מפגינים בתל אביב, שאלתי למה לא התגייסתי למגב? אולי לא הייתי מכה אף אחד.

262 תסבירו לי, איך לנפץ חלונות של בנקים ולהרוס כספומטים זו דמוקרטיה, איך להשתלט על שטח ציבורי בניגוד לחוק ולהפוך אותו למפגע סביבתי מחריד זו דמוקרטיה (ציבורי לא אומר שאני יכול לעשות שם כל שעולה על דעתי), איך לקרוא "נאצי" לשוטר זו דמוקרטיה? ג
  • 18:09
  • 24.06.12

הדמוקרטיה מקנה לכם את הזכות לחסום כביש מהיר? להפוך פחי אשפה ברחובות? לחרבן בחצרות של בתים?
לא מדבר איתכם על המחאה עצמה.
רק מחפש את האמיץ האחד שיסביר לי איך כל הדברים שפירטתי בדיוק עונים על ההגדרה של דמוקרטיה, ולמה המניעה שלהם מתוייגת כ-"דיכוי ברוטלי".

להקיא ממכם.

263 אכן תמונות שאסור לשכוח - כל מי שהשתתף, כמוני, במחאה בשנה שעברה נא לשים לב ולא לשכוח: אלו מובילי המחאה, אלו - עם העיניים המטורפות והקצף על השפתיים שמתפרעים כמו מוכי כלבת.  (לת) אני מרגיש שנוצלתי בשנה שעברה
  • 08:50
  • 25.06.12

264 בכיינים, שהכניסו מכות רצח לנערות בעמונה ושברו ראשים לזקנים , אתם צחקתם יקירמרכז
  • 09:22
  • 25.06.12

עכשיו אני צוחק.

265 מאוד אובייקטיבית הכתבה, גם הכותרת  (לת) איל
  • 21:37
  • 26.06.12

266 התמונות שאסור לשכוח? טוב שלא הגזמתם. מעניין היכן הייתם בהתנתקות.  (לת) צפור דרור
  • 11:58
  • 27.06.12

267 למען האמת, אילו ניתן היה הייתי מוציא את כל המפגינים להורג. יחי טיינ-נאנמן!  (לת) עומר
  • 17:48
  • 09.08.12

פעילות
המלצות
פרסומת