מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

עימותים בתל אביב || 85 עצורים בתום הפגנות אלימות של פעילים חברתיים

השוטרים התעמתו עם המפגינים שחסמו רחובות, הסבו נזק לרכוש ופרצו לבנקים באזור גן העיר. יונתן לוי, ממובילי המחאה: "יש תחושה חזקה שהמשטרה קיבלה הוראה מהדרגים הכי גבוהים שהמחאה לא תתקיים"

בעקבות מעצר דפני ליף ו-11 פעילי המחאה החברתית שלשום, התחדשו אמש (שבת) הפגנות המחאה החברתית בשדרות רוטשילד בתל אביב, תחת הכותרת "הפגנת חירום! מחזירים את השלטון לעם". במהלך הערב התפתחה המחאה למהומות שכללו חסימות כבישים, הסתערות על בנקים ועימותים עם שוטרים.

בתחילה צעדו יותר מ-6,000 מפגינים מכיכר הבימה לרחוב אבן גבירול ומשם צפונה, וקראו "העם דורש צדק חברתי" ו"דמוקרטיה". לטענת המשטרה, המפגינים לא קיבלו אישורים מתאימים. כוחות גדולים של משטרה ויס"מ הגיעו למקום, התעמתו עם מפגינים ועצרו 85 מהם. העצורים הובאו לתחנת גלילות בלילה, ועל פי המסתמן העשרות שיוחלט להגיש נגדם כתב אישום יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

יונתן לוי, ממובילי המחאה החברתית, אמר הבוקר לגלי צה"ל כי בקרב הפעילים "יש איזו תחושה חזקה מאוד שהמשטרה קיבלה הוראה מהדרגים הכי גבוהים במערכת הפוליטית בישראל שהמחאה לא תתקיים בקיץ הזה". לדבריו, "אנשים הגיעו אמש להפגנה שלווים, רגועים ושמחים - בדיוק כמו בכל אחת ההפגנות שהיו כבר, ונתקלו באלימות חסרת תקדים מצד השוטרים".

במהלך ההפגנה התקהלו מאות בני אדם מול עיריית תל אביב וקראו "מדינת משטרה". המשטרה גידרה את המקום וחסמה את כל רחוב אבן גבירול בניסיון לפזר את ההפגנה. מוקדם יותר ועוד לפני תחילת ההפגנה, טענו הפעילים כי משה מנקין, פעיל חברתי, נעצר לאחר שנכנס לבניין נטוש באזור השדרה, בו נערך הכוח המשטרתי.

מפקד ימ"ר ירקון הודיע לכ-500 מפגינים שהגיעו לגן העיר כי ההפגנה היא בלתי חוקית ומי שישאר במקום ייעצר. עשרות בני אדם נעצרו לאחר שהמשטרה ריכזה מפגינים בתוך סניף בנק לאומי במקום. מוקדם יותר המפגינים הלמו על חלונות של סניפי בנק דיסקונט, הפועלים ולאומי, וניפצו שמשות של שלושתם. המוחים פרצו למבנים אך פונו מהם בידי המשטרה לאחר עימותים ממושכים.

מאות מפגינים שחסמו את נתיבי איילון, התקדמו לעבר כיכר רבין וחסמו את צומת הרחובות אבן גבירול ופרישמן. מספר מפגינים שפכו פחי זבל באבן גבירול.

במהלך העימותים נפצע ברק כהן, אחד מהמפגינים במקום. הוא תיאר כיצד אחד השוטרים הכה אותו באמצעות ברכו. "ירדנו לכביש, באנו כדי לייצר את העימות, לא כדי לעמוד מולם" אמר כהן. "בנאדם נלחם על החיים שלו וצריך להילחם בהם בלי פחד. הם יכולים לעשות מעצר, לסגור רחובות, אבל בחירות שלנו, בנפש, הם לא יכולים לפגוע".

סאני ארזי, אחד המפגינים, אמר כי "המשטרה עשתה הכל כדי להפסיק את המחאה, וזה הצליח. הדרום בוער, ואם ההפגנה הזו מצליחה, ימשיכו לירות בדרום. יעשו הכל כדי להפריע למחאה".

שי פליישון, מפגין אחר, אמר כי "אמרו לנו להיות בשקט, שתהיה ועדה ונדבר איתה, אבל הבהירו לנו שאם לא ניקח את המחאה הזו בצורה יותר אגרסיבית, לא נקבל כלום. מניסיון של 15 שנים בהפגנות, מה שקורה כאן זה שינוי כללי המשחק. אני היום מפחד לרדת לכביש. לא ראינו אף פעם אלימות שכזו (מצד המשטרה, ג"כ)".

אורן פסטרנק, ממארגני ההפגנה, אמר ל"הארץ" לפני ההפגנה, "אנחנו קוראים לכולם לבוא לרוטשילד ולמחות על הדמוקרטיה במדינת ישראל. ביום שישי היתה הרגשה שעצרו לנו את הזכות להיאבק. אנחנו נאבקים על הזכות לחינוך, על הזכות לבריאות, ולא רק שהעם לא מקבל את הזכויות האלו – אנחנו עומדם לפני איומים על קיצוצים בתקציב ואמירות של ביבי ושל שטייניץ ש'הקופה ריקה'. ההרגשה היא שהמצב לא רק שלא השתנה מכיוון הממשלה, אלא הורע. אנחנו באים לדרוש את הזכויות הבסיסיות, לאור זה שעוצרים בחורה כמו דפני, שלא יכולה לפגוע בזבוב ואומרים שהיא תוקפת שוטרים. אנחנו לא באים באלימות, אלא באים לזעוק ולהיאבק".

ביום שישי נעצרו 12 פעילים, לאחר שניסו לחדש את המחאה החברתית ולהקים אוהלים בשדרה. המחאה החלה בסביבות 12:00. כעבור שעתיים החלה המשטרה לעצור פעילים, ובהם ליף, תוך שימוש באלימות רבה. ליף נשכבה על המדרכה, והשוטרים גררו אותה לניידת בכוח. במשך כמעט שעתיים הפעילים התעמתו עם השוטרים, חסמו את הכביש תוך פיזור אשפה וזבל, ומנעו את מעבר הניידת בה היא הוחזקה. רק כעבור שעה ארוכה הצליחה הניידת לעבור.

יוזמת מחאת האוהלים, דפני ליף, אמרה בראיונות לתקשורת כי היא נותרה עם חבלות בכל גופה, וכי "מישהו במשטרת ישראל חייב לתת את הדין" על ההתייחסות למפגינים "כאילו הם אויבי העם". לדברי ליף, היא הסכימה להתפנות ולא היה צורך להפעיל עליה ועל חבריה כוח רב כל כך.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 הפגנה לא חוקית צריך לפזר הנחישות  (לת) שלמה
  • 20:33
  • 23.06.12

  •   מה זה בדיוק הפגנה "לא חוקית"? אחד
    • 20:42
    • 23.06.12

    בדמוקרטיה תפקיד המשטרה לאבטח ולאפשר בכל מחיר את ההפגנות של האזרח ולא להחליט למי מותר מה ומתי.

    אגב, אפילו בישראל הלא דמוקרטית, אין צורך באישור משטרה לשום אירוע אזרחי שלא כולל נאומים או חסימת כבישים, כך שלמעשה אין ליס"מ או למג"ב שום סמכות חוקית להופיע כבריונים של חולדאי במרכז תל אביב כמו אתמול.

  •   בוא נסביר לך מה זו "הפגנה לא חוקית". נניח, להשתלט על רחובות שלמים בתל אביב ולהקים בהם מאהלים מטונפים, שיושביהם עושים את צרכיהם בחצרות הבתים - זו הפגנה לא חוקית. לא מבין? ניתן לך דימוי: ממש כפי שאסור להשתלט על אדמות פרטיות ביהודה ושומרון, כך אסור לשלול מאיתנו, תושבי תל אביב, את המרחב הציבורי בלי אישור ובלי רשות ובלי כלום. עוד דוגמא? בבקשה. לחסום כביש, זו הפגנה לא חוקית. מפגיני "זו ארצנו" חסמו כבישים בתקופת אוסלו, פונו באלימות והואשמו בהמרדה (ובצדק). אז מה זו הפגנה חוקית? נניח, אם תתאספו ברחבת המוזיאון או הבימה עם שלטים, זו הפגנה חוקית. במקרה הרחוק מן הדעת שתוכלו למלא את כיכר רבין, גם זה יהיה חוקי. אם תתאמו עם המשטרה תהלוכה, אין שום בעיה. אם תנסו להשתולל באלימות, להתנגד לפינוי, לעשות בעיות - המשטרה תטפל בכם. יותר בעדינות מכפי שהממשלה הנורווגית מטפלת בשכמותכם (חפש ביוטיוב, לא תאמין). בטח הרבה יותר בעדינות ממה שראינו במיגרון, למשל. ועדיין - שלטון החוק הוא לא מונח ריק. אתם אזרחי ישראל. יש לכם זכויות רבות, כמו בכל מדינה דמוקרטית, לרבות חופש הביטוי - אבל אתם חייבים לציית לחוק. אם לא, יבוא שוטר וייקח אתכם לקלבוש. הבנת? יופי. עכשיו, לקפל את הדגל האדום, להפסיק להעמיד פנים שאתה מייצג את "העם" בעודך מצביע חד"ש, מפלגה לה כולנו בזים ובצדק - אז פיפי (לא בגינה! לא בחדר מדרגות!) - ויאללה, לישון. מודרניסט .
    • 20:56
    • 23.06.12

    בוא נסביר לך מה זו "הפגנה לא חוקית". נניח, להשתלט על רחובות שלמים בתל אביב ולהקים בהם מאהלים מטונפים, שיושביהם עושים את צרכיהם בחצרות הבתים - זו הפגנה לא חוקית. לא מבין? ניתן לך דימוי: ממש כפי שאסור להשתלט על אדמות פרטיות ביהודה ושומרון, כך אסור לשלול מאיתנו, תושבי תל אביב, את המרחב הציבורי בלי אישור ובלי רשות ובלי כלום. עוד דוגמא? בבקשה. לחסום כביש, זו הפגנה לא חוקית. מפגיני "זו ארצנו" חסמו כבישים בתקופת אוסלו, פונו באלימות והואשמו בהמרדה (ובצדק). אז מה זו הפגנה חוקית? נניח, אם תתאספו ברחבת המוזיאון או הבימה עם שלטים, זו הפגנה חוקית. במקרה הרחוק מן הדעת שתוכלו למלא את כיכר רבין, גם זה יהיה חוקי. אם תתאמו עם המשטרה תהלוכה, אין שום בעיה. אם תנסו להשתולל באלימות, להתנגד לפינוי, לעשות בעיות - המשטרה תטפל בכם. יותר בעדינות מכפי שהממשלה הנורווגית מטפלת בשכמותכם (חפש ביוטיוב, לא תאמין). בטח הרבה יותר בעדינות ממה שראינו במיגרון, למשל. ועדיין - שלטון החוק הוא לא מונח ריק. אתם אזרחי ישראל. יש לכם זכויות רבות, כמו בכל מדינה דמוקרטית, לרבות חופש הביטוי - אבל אתם חייבים לציית לחוק. אם לא, יבוא שוטר וייקח אתכם לקלבוש. הבנת? יופי. עכשיו, לקפל את הדגל האדום, להפסיק להעמיד פנים שאתה מייצג את "העם" בעודך מצביע חד"ש, מפלגה לה כולנו בזים ובצדק - אז פיפי (לא בגינה! לא בחדר מדרגות!) - ויאללה, לישון.

  •   הפגנה לא חוקית ,זו הפגנה שלא קבלה אישור,אחרת תהיה אנרכיה  (לת) דודו
    • 20:57
    • 23.06.12

  •   אם אלה "חדש",אני מבין מדבריך שלערבים יש חלק נכבד במהומות בתוך ערי ישראל.. מור ויין
    • 21:24
    • 23.06.12

    אם זה נכון,אז זו לא הפגנה חברתית,אלא חלק מהמאבק של הערבים ביהודים...הבנתי נכון?

  •   דודו, שכחת כבר את שיעורי האזרחות, או שאתה תיכוניסט כרגע? קלייבוביץ'
    • 21:27
    • 23.06.12

    לכולם מותר להפגין. באמריקה, אפילו לניאו נאצים. אבל שם, היהודים באים להפגין מולם, והמשטרה מגינה על כל באי האירוע. כי זה מה שקורה ברפובליקה דמוקרטית. אוליגרכיה נועדה להגן על בעלי ההון. ישראל היא אוליגרכיה. ברח כל עוד אתה יכול. בברכה, אחד שיברח ברגע שיוכל.

  •   רק לא אנרכיה! בוא נישאר באוליגרכיה החמימה והדביקה שאנחנו מכירים.  (לת) יציבות אלא מה. גם אם חיים בעוני תחת שלטון 10המשפחות ועבדיהם הנרצעים
    • 21:38
    • 23.06.12

  •   אין כזה דבר לא צריך אישור להפגנה. זו הטעיה. לידיעתך
    • 21:42
    • 23.06.12


    מתי נדרש רשיון להפגנה?

    רשיון נדרש רק אם מתקיימים כל שלושת התנאים הבאים: משתתפים בהפגנה 50 איש או יותר, היא נערכת תחת כיפת השמיים והיא כוללת תהלוכה ו/או נאומים מדיניים. החוק אינו מגדיר מהם "נאומים מדיניים", אולם בפסיקה נקבע כי הנפת שלטים, קריאת ססמאות ושימוש במגפון אינם מהווים נאום בנושא מדיני (ס' 83 ו-84 לפקודת המשטרה).

    מכאן, שלא נדרש רשיון להפגנה המתקיימת תחת כיפת השמיים אשר אין בה נאומים או צעדה, גם אם משתתפים בה למעלה מ-50 בני אדם.

  •   לא מדויק שין
    • 21:46
    • 23.06.12

    אני הייתי בהפגנה נגד העלת מחירי אוניברסיטה באמריקה - ריססו בגז דמעות והשתמשו באלות

  •   נאה דרשת  (לת) מסכים
    • 21:47
    • 23.06.12

  •   סה"כ פושטקים, דומים לתג-מחיר ולנוער הגבעות.  (לת) ישראלי
    • 21:48
    • 23.06.12

  •   למור ויין, מה פתאום. תופתע אולי לשמוע שלחד"ש כמה מאות פעילים יהודים. הם - ופעילי ארגוני שמאל קיצוני אזוטריים אחרים - רוב אלה שמנסים להצית מחדש את לפיד המחאה. איך יודעים? כי אחרי שכמה חודשים שלמים, לפני שנה, הם עשו את עצמם "לא פוליטיים", ראינו את דרישות ה"ועדה האלטרנטיבית" שלהם - בול מצע חד"ש, פלוס "הרחבת השירות הציבורי", לא פחות (: לכן גוועה המחאה בשנה שעברה, כשכולנו הבנו מי מנסה לרכב על זעם העם כעל נמר, בנסיון להשיג ברחוב מה שלעולם לא ישיגו בקלפי. לכן הם מנסים להשתולל שוב כעת בהפגנות לא חוקיות, בתקווה שיזכו להניף שנית דגלים אדומים מעל קהל עצום של ישראלים הבזים בעצם לדגל המאוס הזה ולמניפיו... מודרניסט .
    • 21:56
    • 23.06.12

    למור ויין, מה פתאום. תופתע אולי לשמוע שלחד"ש כמה מאות פעילים יהודים. הם - ופעילי ארגוני שמאל קיצוני אזוטריים אחרים - רוב אלה שמנסים להצית מחדש את לפיד המחאה. איך יודעים? כי אחרי שכמה חודשים שלמים, לפני שנה, הם עשו את עצמם "לא פוליטיים", ראינו את דרישות ה"ועדה האלטרנטיבית" שלהם - בול מצע חד"ש, פלוס "הרחבת השירות הציבורי", לא פחות (: לכן גוועה המחאה בשנה שעברה, כשכולנו הבנו מי מנסה לרכב על זעם העם כעל נמר, בנסיון להשיג ברחוב מה שלעולם לא ישיגו בקלפי. לכן הם מנסים להשתולל שוב כעת בהפגנות לא חוקיות, בתקווה שיזכו להניף שנית דגלים אדומים מעל קהל עצום של ישראלים הבזים בעצם לדגל המאוס הזה ולמניפיו...

  •   אבל כשיכולת לשלם על קוטג' 2 שקל פחות לפני שנה היית מבסוט, נכון? צבוע  (לת) ג'ורה
    • 22:33
    • 23.06.12

  •   הקמת מאהל רוטשילד ב-14/7/2011 קיבלה אישור ערן
    • 22:51
    • 23.06.12

    ניתן אישור לימים הראשונים.
    ולגבי מה זו הפגנה לא חוקית, יש חוק מאוד מפורט - מה שהיה אתמול בשדרות רוטשילד עמד בתנאי החוק, ולא נזקק לרשיון על פי החוק (לא היתה צעדה, האוהלים לא הוקמו על קרקע, לא היו נאומים וכו').

  •   מעניין מה היה גורל המהפכה הצרפתית לו היו מבקשים את אישור המשטרה אזרח ישראלי
    • 23:02
    • 23.06.12

    כשרוצים להשיג מהפיכה אי אפשר ללכת בדרכים הממוסדות. כל מטרת ההפגנות היא לעורר את השלטון. זאת לא עושים בבקשת רשות מהשלטונות, כפי שמוכיחים גבעת האולפנה, מיגרון ודומיהן.

  •   תגובה טובה ק
    • 23:30
    • 23.06.12

    אני בצד של המוחים, ואני לא מבין מה הקשר של הצבעה לחד"ש ולמה החלטת שהיא בזוייה.

    אבל הניסוח מצויין ומדוייק.

    יישר כוח.

  •   מודרניסט, אתה יכול להמשיך לקרוא לעצמך מודרניסט או איך שאתה רוצה, תהיה מצידי גם היפר-מודרניסט  (לת) אבל זמנך עבר
    • 23:32
    • 23.06.12

  •   הפעילים נפלו למלכודת שהטמינו להם עבריינים במדים עבדיאל
    • 23:34
    • 23.06.12

    על התנהגות המשטרה אין צורך להכביר מילים. מי שאמורים לאכוף את החוק ולציית לו ללא פשרות וחריקות דורסים אותו ברגל גסה. מדינת ישראל מגלה כבר שנים סלחנות כלפי אותם פושעים לבושי מדים ונושאי נשק, שעליהם נמנים גם קצינים בכירים ביותר במשטרה. עד שהפושעים האלימים מביניהם ישבו מאחורי סורג ובריח, ואחרים ישוחררו משורות המשטרה לא יתרחש התיקון המיוחל. אלא שלמישהו (ויותר מאחד) ברשות המבצעת נוח להאכיל את המפלצת שמחובתו להרוג.
    למרות זאת, יש לומר באופן ברור שבמדינת ישראל אין מקום להפרת חוק. חבל שהפעילים החברתיים סטו מדרך המופת שאפיינה אותם וקיימו תהלוכה ללא אישור. אפשר וצריך היה לקיים הפגנה חוקית (ללא תהלוכה) שאינה דורשת את אישור המשטרה כתנאי לחוקיותה. האלימות הקשה שהפעילה אתמול משטרת ישראל בלבלה, כנראה, את הפעילים והסיטה אותם לדרך פסולה.

  •   ומה עם להתיישב במאחז בשטחים ולגנוב מכספי משלם המסים פלוגה שלמה של חיילים לאבטח עז ואברך לוקה בנפשו? חוקי מודרניסט?! מוחה כפיים
    • 23:47
    • 23.06.12

    אתה חתיכת אידיוט. המחאה תנצח.

  •   הבנת טוב מאד, בתקווה שגם המצטרפים לחד"ש מר"צ בל"ד יבינו.  (לת) אלה נציגי טיבי ברכה זחלקה והקרן החדשה
    • 23:50
    • 23.06.12

  •   אני לא מבין את כל אלא שטוענים שההפגנות זה של שמאל קיצוני. אני מרכז ימין מרוויח 7000 שקל ואשתי בחצי משרה כי יש לנו שני ילדים מרוויחה 3000 שקל ואנחנו לא קרובים לסגור את החודש. מה רוצים שנעשה ? להצביע חד"ש? למי אנחנו צריכים לבוא בטענות?  (לת) ריאלי
    • 00:10
    • 24.06.12

  •   טוב, ארה"ב זו דיקטטורה במיטבה. שם מותר להכות, להגז,, לחשמל ואפילו לירות במפגינים.  (לת) אבי
    • 00:11
    • 24.06.12

  •   "מטונף" זה אתה המשרת את ביבי שמשלם לך בעד הטוקבקים הכוזבים שלך. עד שאתה מכנה אותנו מטונפים, תסתכל פעם בראי.  (לת) מפגין
    • 00:12
    • 24.06.12

  •   אם עשו את זה באנריקה אז זה עושה את זה בסדר?באמריקה עדין מוציאים להורג!אז היא לא ממש מאור לגולה  (לת) יעל
    • 00:20
    • 24.06.12

  •   קוטג' בשני שקל פחות, קצת פחות לשכירות ואולי גם רשת בטחון חברתית משופרת, זו המחאה. לא עולם ישן עד היסוד נחריבה. לאף אחד בעם הזה, מלבד כמה קבוצות שוליים לא היה הרצון לפורר את המדינה. אל תגררו אותנו לכל מיני תאוריות קונספירצייה על הדרום המופגז בגלל שלביבי נוחה אש קטנה ממחאה גדולה. זה לא פעל עם האתרוג של שרון ולא עם האמא הערבייה של פרס, אתם בורחים למחוזות הסהרוריות הקומוניסטית הקלאסית. אתם מתעלמים מהעובדה שהמחאה הצליחה למרות דפני ליף ולא בגללה. אז תפסיקו לחדוש ולבלוד ולרעום ותתאמו את ההפגנה מראש, כמו שנדרש. מצד שני - אז לא יהיה עם מי לריב, ומי יסתכל לכיוונכם אז?  (לת) יוני
    • 00:26
    • 24.06.12

  •   שכנעת אותי "מודרניסט" - בבחירות הבאות אני מצביע חד"ש יהודה המכבי
    • 00:37
    • 24.06.12

    אני אומנם מבוגר ועצלן מדי כדי לצאת לרחובות עם המפגינים אבל ליבי אתם ואם המפלגה שמיצגת את הדעות שלהם היא חד"ש - אצביע חד"ש.

  •   מילא מודרניסט - אבל לו היית נאו מודרניסט הייתי מבין. זה יותר גרוע מקנטרנות. זה גובל בעיוורון ואי רלוונטיות כי ההיסטוריה בורחת לך מהאורווה. קצת תום לב ואינטגריטי מצדך היו מועילים לדיון ממשי. לרטוריקה גסה וריקה מהסוג שהכפשת כאן משקע שמזיק לך ולי - אלא אם מראש התכוונת להיות פרובוקטור ואז לכל היותר יתרונה של התגובה בכך שהיא מרגיזה ומגייסת עוד תומכים למחאה. אינך מגן על הימין ואינך מגן על הממסד. אתה מסיייע להרוס את המנגנון שראוי שיעבור רפורמה כנה ועמוקה כדי לשרוד ואחרי כן לפרוח. לבי עליך בשל תגובה זו - פקח עיניך ולמד: ניכור אזרחי כנגד מה שמתיימר להיות דמוקרטיה ליברלית ואינו כזה בלשון המעטה - מסכן את כל החברה ולא רק את האליטה השלטת בה - ימין ושמאל מדיני כאחת. והנה מעט שאלות להבהרה: האם בספרד מחזירים שטחים? האם בלונדון מחזירים שטחים? האם תנועת occupy Wallstreet רוצה להחזיר שטחים? האם חזות הכל היא החוקיות הפורמאלית של הפגנות? האם ההפגנות המנומסות הביאו לשינוי במדד ג'יני במדינת ישראל? כשמדד ג'יני מרקיע שחקים בכל המרחב הנאו ליברלי ומאיים להטביע במהומות את הקפיטליזם החזירי ביותר ממדינה אחת - האם המענה שלך הוא "נהגו כחוק"? באמת. כשקוברים אי צדק חברתי 60 שנים התוצאה היא מהומות. בתל אביב. גם בצרפת כולם היללו את שומר החוק הדגול - סרקוזי כשדיכא את מהומות הפרוורים. הכל היה נפלא. נכון? אז איפה סרקוזי היום? אי החוקיות שאתה מגנה לא מעלה ולא מורידה כשהמצוקה אמיתית ועמוקה. הרוב של הממשל הסוציאליסטי היום בצרפת - רוב גורף גם בפרלמנט - אומר דרשני. לכן חשוב שוב, מודרניסט. התעורר. חשוב פחות בנאלית ויותר עם הרגליים על הקרקע. כי הקרקע בוערת: האם מדינה דמוקרטית באמת היא ישות שבה חזות הכל היא החוקיות והפורמאליזם כמהות ושורש הדמוקרטיה? מדינת ישראל בסכנה - ניכור אזרחי חמור ומהותי יותר מכל ויכוח אווילי על כן שטחים לא שטחים. התעורר למען עצמך!  (לת) סתם עורך דין לא שמאלני בעליל
    • 00:44
    • 24.06.12

  •   איזו יהירות, איזו התנשאות..........! דואגת
    • 01:06
    • 24.06.12

    צורת ההתבטאות שלך מעוררת חלחלה ללא קשר לעמדותיך.

  •   כעיקרון אני מסכים איתך אני
    • 01:21
    • 24.06.12

    מצד שני, מחאת הקיץ שעבר לא עבדה כי עשו אותה בכפפות של משי וניסו להטעים אותה יותר מידי לכלל הציבור. אחרי שראינו שטרכטנברג שווה לתחת והמחירים רק עלו בעשרות אחוזים, הגיע הזמן למשהו אפקטיבי יותר.
    שמישהו נותן לך סטירה אתה מבליג פעם או פעמיים בפעם השלישית אתה כבר מחזיר אגרוף.

  •   חוקית או לא מה זה משנה היורד
    • 01:22
    • 24.06.12

    כאשר מצבך הכלכלי דעוך ואין לך אפשרות לגמור את החודש,ואין לך מה להפסיד , חוקי ולא זה כבר לא רלוונתי,

  •   אתה דווקא טועה דנה
    • 01:45
    • 24.06.12

    לפי החוק אכן מותר להפגין ברוטשילד. מותר להפגין בכל מקום. אסור, ללא היתר של הרשויות - ובמקרה דנן עיריית תל אביב, להקים אוהלים. בשנה שעברה, בתחילת המחאה, אכן ניתנו אישורים להקמת אוהלים. לאחר זמן רב של תלונות מצד תושבי השדרה, שמשלמים ארנונה וחייהם הפכו בלתי אפשריים, החליטו לפנות את האוהלים. העירייה הכריזה הקיץ בקול ברור על כך שהם אינם מוכנים להוציא אישורים להקמת מאהלים בשדרות רוטשילד. אנשים אין ספור הגיעו ביום שישי עם אוהלים, הקימו אותם, וסירבו לפרקם. בעקבות הסירוב, הגיעה ההתכתשות עם השוטרים. העירייה אף הציעה לראשי המאבק להניפק להם אישורים לאוהלים בגן וולווסקי בתל אביב, אך הם סירבו. על כן, הקמת האוהלים כפי שהתרחשה ביום שישי בשדרות רוטשילד, היתה דווקא בהחלט לא חוקית. בתור מי שהיתה שם, הרבה מאוד אוהלים בהחלט הוקמו על הקרקע.

  •   הכי חשוב לציית לחוק - כמו בגרמניה  (לת) האלפיון העליון
    • 01:59
    • 24.06.12

  •   למקרא תגובתתך - השלב הראשון בהקמתה של הדיקטטורה הישראלית הושלם  (לת) גבריאל
    • 02:07
    • 24.06.12

  •   פחדן.  (לת) פוסט מודרניסט.
    • 02:24
    • 24.06.12

  •   כבר לא מלמדים אזרחות בישראל... אור
    • 02:50
    • 24.06.12

    דואגים לייצר כאן דור שלא יודע מה היא דמוקרטיה.
    דור שלא יכבד אותה, ולא ירצה בה.
    את שיעורי האזרחות מחליפים שיעורי לאומנות.

  •   'הפגנה לא חוקית' זה הפגנה של חרדים ומתנחלים  (לת) אבן שושן
    • 02:56
    • 24.06.12

  •   WOW איזו תגובה בוטה ואלימה במיוחד. יעל
    • 02:59
    • 24.06.12

    כמעט חשבתי שאתה בעצמך שוטר, אבל הכתיבה הרהוטה לא מתאימה.
    חבל רק שהמשטרה מטפלת במפגינים בלבד. בשאר הפושעים והמטרידים הם שולחים ניידת שלא מגיעה.
    למה? כי הרבה יותר כף להרביץ לחנונים שעושים פיפי, מאשר לפושעים ערסים מפחידים

  •   הם הפכו את רוטשילד לכפר נופש. לימבו
    • 03:42
    • 24.06.12

    בונגלו - יש קרוב לים - כן
    פינות משחק לילדים - יש.
    מזון - מקיוסקים ועד מסעדות 5*
    בידור - כל מה שניתן לחלום עליו

  •   שרוטשלד לא שייך לשום אדם או אישה פרטית מה עם השלטות על שטח ציבורי?
    • 04:10
    • 24.06.12

    כך שלי ולך אסור לנהוג בו כביתי ולדפני ושות אסור להקים שם מקום לגור בו.
    חוץ מזה, מי נתן לה ולשאר OCCUPY LUNATICS מרחבי העולם לדבר בשמי וליצג אותי?

  •   הרגעת אותי מור ויין
    • 05:01
    • 24.06.12

    אנחנו נהרס מעצמינו ולא מהערבים....

  •   מדינת חוק אלללק! היכן בדיוק אתה רואה אכיפת חוק בישראל? אפילו הממשלה שוקדת על ביזוי פסקי דין של בג"ץ, יש לך טיעון משכנע יותר??? אופניק
    • 05:10
    • 24.06.12

    מדינת חוק אלללק! היכן בדיוק אתה רואה אכיפת חוק בישראל? אפילו הממשלה שוקדת על ביזוי פסקי דין של בג"ץ, יש לך טיעון משכנע יותר???

  •   למודרניסט ימין ימיני
    • 05:21
    • 24.06.12

    לפני שנה היו בהפגנות מאות אלפים. מה שאתה אומר מדאיג מאד. מאות אלפים תומכים בחד"ש. בבחירות הבאות (אם הטייקונים יאפשרו לקיים) נראה אם אתה צודק.
    אתה טוקבקיסט טיפש

  •   אתה כנראה "מומחה" רק בלהסביר מושגים מביתך הממוזג והנעים. קיץ שלם הייתה מה שאתה קורא הפגנה "חוקית" אלפים הפגינו בשקט וב"תרבותיות". נו, זה עזר למשהו ולמישהו? קרה איזה שינוי? אתה כנראה אידיוט מושלם להאמין שבהפגנה כזו משהו מאי הצדק יתוקן. המעמד הבינוני בארץ הזו שנותן הכל למדינה, שמחזיק את המדינה, נרמס ונשחק שנים רבים. למה? כי מיליונים הולכים לחרדים, לש"ס לשטחים ולבזבוזי הצבא. זה למה. כי לפוליטיקאים לא אכפת מהעם אלא רק מתנאי העבודה והנוחיות שלהם, זה למה. אז אתה בא עם ההסברים שלך על איך להפגין? יא תלוש שכמוך.  (לת) אתה בוק
    • 06:42
    • 24.06.12

  •   הנה המגיב הראשון, משמרת הבקר של לשכת ראש הממשלה כדי להרעיל את התקשורת עם קשקושים ימנים. העם לא קונה יותר את הססמאות הנבובות של ביבי מחרחר המלחמה  (לת) צבי
    • 07:31
    • 24.06.12

  •   בארצות הברית המשטרה מגנה על בעלי ההון עוד יותר. קרל מרקס
    • 07:34
    • 24.06.12

    המדינה היא כלי הדיכוי של המעמד השולט (הבורגני)

  •   Modernist we know you -a right wing fascist who get paid for each and every comment you send  (לת) socialist Benny
    • 07:35
    • 24.06.12

  •   אתה גדול. ישר כח! סוף סוף
    • 09:09
    • 24.06.12

    אני איתך ויש עוד הרבה שכמותי שאיתך.
    אמרת את הכל בצורה הטובה ביותר. שמח לדעת שיש אנשים כמוך.
    כל הכבוד!!!

  •   לך עם הכסף שלך ותעוף מהמדינה הזאת, פרזיט קפיטלסטי[בובת שלטון]  (לת) דמוקרט
    • 09:11
    • 24.06.12

  •   אתה אנכרוניסט חשוך ולפי התגובות שלך גם סובל מבעיית גבריות (מצ'ואיזם)  (לת) פוסט מודרניסט
    • 09:12
    • 24.06.12

  •   אבל כשקראדי, כשהיה מפכ"ל המשטרה, עצר אוטובוסים לגוש קטיף באופן לא חוקי ואנטי-דמוקרטי, התקוממת נגד זה?  (לת) דא עקא
    • 09:37
    • 24.06.12

  •   התנועה להגבלת התווים בכותרת מוחה אור
    • 10:04
    • 24.06.12

    וגם התנועה לכתיבת אותה התגובה פעמיים, הן בכותרת ובתוכן הגישה עתירה.

  •   לפי הסגנון המנותק, לא נראה שמחיריהם המופקעים של מוצרי מזון בסיסיים משפיעים יותר מדי על הכיס הנפוח של "מודרניסט", חסידה ומגינה של השיטה האנכרוניסטית.  (לת) עודד
    • 10:14
    • 24.06.12

  •   אין היום דבר כזה הפגנה חוקית יפת
    • 10:34
    • 24.06.12

    תנסה בהזדמנות להתקשר למשטרה ולתאם הפגנת מחאה נגד השלטון. התשובה היא "לא". בהתחלה עוד ניסו למצוא תירוצים- את יום הפליט האחרון, להזכירך, ביטלו בתואנה שמתחם ההפגנה לא עומד בסטנדרטים בטיחותיים שנהוג להחיל על הופעות, חתונות, וכו". מחאה אזרחית ספונטנית לא יכולה ולא צריכה לעמוד בדרישות כאלה, בעיקר מהצד הכספי; פרט לכך, זו לא אחת מדרישות החוק, אלא המצאה של המשטרה. היום, למעשה, כל זה לא רלוונטי- כבר לא טורחים לתת סיבות ותירוצים, התגובה השלילית היא אוטומטית ולא ניתן לערער עליה. בקיצור, ההפגנה החוקית היחידה האפשרית היום בישראל היא לשבת בבית, לסתום את הפה ולראות טלוויזיה- אפילו מחאת פייסבוק תארגן לך חקירה משטרתית.

  •   אבל בכל זאת, אם הם הלכו מכיכר הבימה דרך אבן גבירול לגן העיר זה לא נקרא צעדה?  (לת) אני בעדם
    • 16:39
    • 24.06.12

  •   זו הבעיה ריאלי, הרוב הם פחות או יותר כמוך, אנשים עובדים, ימין מרכז שמתקשים לסיים את החודש, אבל מפסידים את ההזדמנות לשנות, האנשים שלכאורה "מובילים" את "המחאה החברתית" רק רוכבים עלינו בכדי לשנות את סדר היום הפוליטי המדיני והבטחוני של מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, צריך להתנגד לחבורת האויבים הזו בכל דרך, אנשים שמניפים דגלים אדומים הם אנשים מסוכנים מאוד ואין שום דבר חברתי או דמוקרטי באג'נדה שלהם. ג'יבוטרו
    • 19:42
    • 24.06.12

    תפסיקו לצנזר עלובים

  •   אתה סמרטוט רצפה מתנשא שבטוח שהוא הדבר הכי טוב שקרה לאנשות, מתי פעם אחרונה יצרת משהו ?  (לת) צ'ה
    • 14:34
    • 25.06.12

  •   לכולם מותר להפגין אבל באופן שלא יגרום נזק לציבור ולכן צריך תיאום עם המשטרה(ובעיקר לכן צריך לא לחסום כבישים ולא לשבור דברים  (לת) אריק
    • 12:45
    • 26.06.12

  •   חרם עסקי הוא דבר חוקי ולא אלים  (לת) אריק
    • 12:47
    • 26.06.12

02 רק במדינת משטרה לא נותנים להפר חוק ברגל גסה,למען מטרה צודקת בעיניי העבריינים.פשיזם בהתגלמותו  (לת) tar
  • 20:33
  • 23.06.12

03 זו מדינת משטרה. רק המתנחלים והטייקונים נגד המחאה  (לת) קיטו
  • 20:33
  • 23.06.12

  •   אני לא מתנחל ולא טאיקון ואני נגד פורעי החוק הקוראים לעצמם מפגינים למען צדק חברתי.  (לת) רבי
    • 22:23
    • 23.06.12

  •   מי שלא שרת בצהל ולא בשרות לאומי שלא יברבר על צדק חברתי. שתלך לאולפנה.  (לת) רבי
    • 22:26
    • 23.06.12

  •   למה לשרת בצבא הכיבוש להגנת המתנחלים ??????????  (לת) שי
    • 00:48
    • 24.06.12

  •   העם איבד את הפחד מבריוני ההון שלטון יהודי חם
    • 01:53
    • 24.06.12

    וטוב שכך...

  •   אתה משקר. את ההפגנות בקייץ שעבר הציתו ערוצי הטלביזיה שבבעלות הטייקונים. המסביר לצרכן
    • 08:25
    • 24.06.12

    הכל בתגובה לסרובו של נתניהו לכסות מהקופה הציבורית את חובותיהם של תשובה, בן-דב, לבייב וכל היתר מתקופת המשבר הפיננסי. גם מהחלטתו להקים את הועדה נגד הריכוזיות 9 חודשים לפני תחילת המחאה ביולי אשתקד.

  •   גר בקיסריה? חבר של הטייקונים?  (לת) אזרח
    • 09:32
    • 24.06.12

  •   מהאולפנה הולכות הבנות לשירות לאומי  (לת) דא עקא
    • 09:38
    • 24.06.12

  •   המשטרה משקרת בגסות - העם לא נרתע מספינים של ההון שלטון יוסי
    • 09:50
    • 24.06.12

    העם דורש צדק חברתי!

    דיור
    חינוך והשכלה
    בריאות ציבורית
    קיום בכבוד לקשישים ולמוגבלים
    פירוק ריכוזיות לשם תחרות אמיתית
    מיסים על בעלי הון
    הורדת מיסים עקיפים שפוגעים באוכלוסיות חלשות
    קידום זכויות עובדים, כולל הפסקת העסקה באמצעות חברות קבלן
    חיזוק עסקים קטנים ובינוניים
    הורדת יוקר המחיה הלא שפוי, כולל פיקוח על מחירי מוצרים בסיסיים

    העם דורש צדק חברתי!

  •   והשנה ערוצי הטלווזיה קיבלו הוראה "לא לסקר את מחאה באופן אוהד" אורן
    • 11:51
    • 24.06.12

    למשל ערוץ 10, תבדוק.

04 פוטין כבר כאן... מונעים הפגנות כמו במישטרים חשוכים  (לת) ריינבאו
  • 20:39
  • 23.06.12

  •   אנרכיסטים נוסח בידרמיינהוף בתל אביב. לכסח ולשבור להם את כל העצמות כמו שאמר רבין השיכור  (לת) צימר
    • 10:00
    • 24.06.12

05 חולדאי הוא האשם הישיר להסלמה - הבנאדם חייב ללכת הביתה  (לת) שמוליק
  • 20:46
  • 23.06.12

  •   אל תפילו על חולדאי את כל עוולות הממשלה. זו טעות קלאסית של "הפרד ומשול". מדובר על אינטרסים מורכבים בהרבה של הון-שלטון ועכשיו גם חלק רחב מכלי התקשורת - שמפחדים.  (לת) ט.ל.ח
    • 21:43
    • 23.06.12

  •   חולדאי הוא הראש עיר הכי טוב בארץ , אתה יודע כמה ארנונה משלמים בפ"ת ?? רון
    • 23:38
    • 23.06.12

    על 132 משלמים 1600 ש"ח

  •   חולדאי הוא האבא וגם האמא של הון=שלטון=עולם תחתון  (לת) רמי
    • 00:59
    • 24.06.12

  •   חולדאי על דוח השריפה בכרמל: "לא להטיל אחריות על שטייניץ".. איכס א.ד.
    • 03:18
    • 24.06.12

    שטייניץ מנע תקציבים ביודעין והוטלה עליו אחריות, חולדאי בונה מגדלי יוקרה, מזניח את שכונת התקווה, תוקף מהגרי עבודה ומגן על חברו שטייניץ. אם לא היה אוסר על הפגנה (אוהלים וסיירת ירוקה) מג"ב לא היו נכנסים לתמונה. הייתה לו אחריות מוניציפלית מלאה.

  •   הוא לא דורש ארנונה גבוה כי הוא מסתפק במיליארדים מקנסות חנייה  (לת) גל
    • 09:27
    • 24.06.12

06 "הארץ" מנפח קומץ אנרכיסטים שלא מייצג כלום מלבד את מרצ והחמאס  (לת) ב
  • 20:47
  • 23.06.12

07 שוב אתם לא מדייקים: יש 3 הפגנות שיתאחדו ב-22:00, אישרו כ-2600  (לת) אבישי מתיה
  • 20:47
  • 23.06.12

  •   כל הכבוד למוחים. הגיע הזמן לאחד את השורות. ולצאת נגד מי שגנבו לנו את המדינה והורסים אותה=ביבי והימין. סיום כיבוש ולא למלחמה באיראן + חיזוק דמוקרטיה והפרדת דת ממדינה+ מדינת רווחה= עתיד ראוי למדינה  (לת) שומר חוק
    • 21:54
    • 23.06.12

  •   המדינה של אמא שלך? דביל  (לת) דרור
    • 23:59
    • 23.06.12

  •   כמה דברים מעורבבים בדבר אחד, לא אסכים עם חלק ממה שאמרת מוקדון
    • 00:42
    • 24.06.12

    שטויות הכיבוש והימין זה בולשיט
    כן למדינת רווחה ודמוקרטיה והפרדת דת ומדינה
    כאן אתם מוציאים את הרוב מתוך ההפגנה

  •   "שומר החוק" הוא המסית הראשי נגד מדינת ישראל.  (לת) גילוי נאות
    • 07:32
    • 24.06.12

08 בנחישות ובנחישות תושב
  • 20:50
  • 23.06.12

זוהי מדינת חוק , וכל מי שמטיל ספק שיעזוב..

  •   אם זו מדינת חוק לא יתכן שיוע"מ ימסמס המלצת משטרה להעמיד את ליברמן לדין ויתעסק בזוטות כמו בלאו. מדינת חוק? שביבי ישי ושטייניץ ילכו הביתה אחרי מסקנות השריפה בכרמל, יחד עם ברק לגבי המשט. אין יותר ארוחות חינם. בנחישות הימין המושחת ילך הביתה  (לת) שומר חוק
    • 21:56
    • 23.06.12

  •   בוז למוחים  (לת) יוסי
    • 23:44
    • 23.06.12

  •   המשט והשרפה הם זוטים של זוטות לעומת הפשלות והאסונות של לבנון 2. איפה היו אז הפגנות השמאל נגד אולמרט? דווקא ברק הוא שהביא להפלתו של מחולל האסונות הסדרתי הזה.  (לת) מונימייקר
    • 08:36
    • 24.06.12

  •   גם פוטין הדיקטטור טוען שרוסיה מדינת חוק. מדינת משטרה יש לנו כאן לא מדינת חוק. עוזבים את המדינה רבים אל דאגה. אני ממליץ: להשאר כאן ולהלחם על החרות ונגד הדיכוי הברוטלי.  (לת) צביקי
    • 09:05
    • 24.06.12

  •   בוז לטוקביסטים של האוליגרכים!  (לת) אזרח
    • 09:34
    • 24.06.12

09 להדיח בבחירות את הפוליטיקאים  (לת) נפגשים ביום הבוחר
  • 20:52
  • 23.06.12

  •   מה לגבי מאות אלפי מצביעי קדימה שקיבלו ליכוד? כ
    • 23:49
    • 23.06.12

    איזה יצוג פרלמנטרי הם מקבלים?

  •   כמעט כמו מצביעי הליכוד שקיבלו את קדימה, או מצביעי העבודה שקיבלו את רבין  (לת) דברים שרואים מכאן לא רואים משם!
    • 01:48
    • 24.06.12

  •   הלוואי וזה היה ליכוד! מרחמים על מחבלים ובונים מעט מאוד ביהודה ושומרון. בתקופת אולמרט בנו יותר !!!!  (לת) כרמי
    • 02:23
    • 24.06.12

  •   ומה לגבי מאות אלפי מצביעי ליכוד, שקיבלו קדימה? זו הדמוקרטיה הישראלית, וכולם יודעים איך היא פועלת. אין הפתעות.  (לת) ל.
    • 09:06
    • 24.06.12

  •   עוד לא הבנתם שכל העם נגד השמאל האנטי ציוני ? למיטב זכרוני מעולם לא היה מצב כה ברור שבו 106 ח"כ (אולי פחות 6 ח"כים של העבודה) נגד השמאל הקיצוני ותומך בממשלה.מה צריך לקראת כדי שהשמאל יבין זאת?  (לת) ח.ב.
    • 10:10
    • 24.06.12

10 חבל שהפגנות של חרדים המשטרה לא מפזרת בכזו נחישות  (לת) ממשלה צבועה
  • 20:54
  • 23.06.12

11 יו, דפני נחבלה בקייטנה. צריך לתבוע מישהו! וגם השוקו היה חמוץ והלחמניה יבשה!!!  (לת) רררררר
  • 20:58
  • 23.06.12

12 מדינת חוק.... בועז
  • 20:58
  • 23.06.12

איפה המשטרה והממשלה נמצאת אצל הבדואים -לא מתנחלים -לא ערבים -לא חרדים -לא חכמים רק עלינו ציבור משלמי המיסים שמשרת ונושא על גבו את כולם בסוף זה יתפוצץ לכולם בפרצוף ואז נראה את הממשל......

13 יאללה כולם לצאת לא יכופפו אותנו  (לת) רועי
  • 21:01
  • 23.06.12

14 הכסף האסטרונומי בהתנחלויות ובשמירה והתפשטות הכיבוש במקום שלום שיביא שגשוג שוש
  • 21:02
  • 23.06.12

אם לא תבינו זאת,הוריכם שחסכו פרוטה לפרוטה לעזור לכם או לפחות להשאיר לכם את דירתם הצנועה אחרי לכתם, ישלמו עכשו מסים נוספים ל"עצם" שביבי יזרוק לכם כדי שתשתקו

  •   את רק מוכיחה שהכל כאן פוליטי. שוב הפגנה למען שיויון. רק לעזור לפלסטינים.  (לת) ליכוד
    • 21:26
    • 23.06.12

  •   מה שהליכוד ובוחריו לא מבינים- ששום שויון לא יכול להתקיים כשישראל כובשת. איפה השכל שלכם?הכיבוש אכל לכם אותו? סיפורי עליבאבא של שביבי? יאללה תתעוררו.  (לת) שומר חוק
    • 21:58
    • 23.06.12

  •   נמשיך להשקיע בהתנחלויות והשמאל ימשיך לנבוח.  (לת) אבי
    • 00:07
    • 24.06.12

  •   צודקת. אבל זאת הבחירה הדמוקרטית, למרות שאני נגדה!  (לת) מיקיג
    • 01:02
    • 24.06.12

  •   בבקשה ללמוד שוב היסטוריה ישראל אינה כובשת ! רונן
    • 06:44
    • 24.06.12


    לכן גם לא נתבעה מעולם על ידי שום בית דין בין לאומי ולא תתבע
    מפני שבכל בית דין נוכיח בנקל שאיינו כובשים .
    את זה יודעים טוב מאד גם ברשות הפלשתינית ולכן אין ציוץ בנושא מהכיוון שלהם .
    יש לי חדשות עבורך תתעורר תבדוק עובדות ותופתע .

  •   אז לפני ששת הימים היה שיוויון? ואדי סאליב היה, מה, קייטנה? ובין ששת הימים למהפך (עדיין שלטון השמאל), הכל היה פה דבש?  (לת) ל.
    • 09:08
    • 24.06.12

  •   ה"כיבוש" הוא יחסי. תלוי את מי שואלים. רוב הערבים מסכימים שהכיבוש התחיל לפני 48' ומייד אחרי המלחמה ההיא הוקם הארגון לשחרור פלסטין. לכן, אם אתה רוצה לסיים את הכיבוש לשביעות רצונם של אלה שבצד ה"כבוש" אנא קח את מטלטליך וחזור לאירופה (כי גם אם הורי הוריך ממדינות ערב, כנראה שלא תתקבל שם בברכה). אם אתה לא מעוניין, או שתכיר בזה שהסכסוך לא עומד להסתיים בזמן הקרוב, כל עוד אתה כאן, או שתסכים לחיות כנתין סוג ג' במדינת דת מוסלמית, בהנחה שיתנו לך לחיות.  (לת) ערן
    • 10:45
    • 24.06.12

15 רק הפגנות סטייל נוער הגבעות יזיזו דברים במדינה - לשרוף כל דבר שאפשר.  (לת) מחאה חברתית חיה
  • 21:02
  • 23.06.12

16 כשיתחילו לפעול כמו העבריינים בשטחים - אז המחאה תצליח  (לת) אריה
  • 21:10
  • 23.06.12

17 לעיתון הארץ ולשמאלנים  (לת) ימח שם עיתון הארץ וכל השמאלנים מהריסיך ומחריביך ממ
  • 21:12
  • 23.06.12

18 די לאנרכיה משטרה אנחנו איתכם  (לת) חומוס
  • 21:14
  • 23.06.12

19 מציע לכולם - כולל לשוטרים שנראה שחצו רף חדש של אלימות - להירגע עם גלידה טובה שרון
  • 21:15
  • 23.06.12

יש שמה באזור אייסברג, ונילה, ד"ר לק, תלקקו ותירגעו...נורא חם

20 מקווה שלכולם זה ברור, זה לא יסתיים ללא מהפכה אלימה ונחרצת  (לת) לי זה ברור
  • 21:24
  • 23.06.12

21 איך עושים צילומים מוצלחים: מבקשים אישור להפגנה, אם מקבלים אישור אז משנים את התאריך ומבקשים שוב. עד שיוצא מזל והמשטרה לא מאשרת. חסר חשיבות
  • 21:25
  • 23.06.12

אז סוף סוף יש "אין אישור", ואפשר לעשות הפגנה לא חוקית. מנסים לעצבן את השוטרים, לקלל, לדחוף, לירוק. אם יש מזל ושוטר מאבד קצת את העשתונות, ואם - וזה ממש, אבל ממש, צריך להיות מתואם היטב - מצליחים לעשות פרצוף של לוחם ובדיוק מגיע הצלם שהזמנו, אז קליק קליק קליק ניצחון!!! יש צילום של משטרה רודה במפגינים תמימים. אלה אותם אנשים שמצטלמים במחסומי צה"ל בשטחים, ומצליחים להוציא צילומים נגד צה"ל, אותם שיטות בדיוק. דווקא חבל, כי אני בעד שעשירים ישלמו חובות, ושמחירי דירות יירדו. אבל זה קירקס של שמאל קיצוני, שמשחק אותה "לוחמי חירות כמו צ'ה-גוארה בדרום אמריקה", רק עם כל הלוקסוס של צפון תל-אביב. אם השמאל ירים דגל של כלכלת שוק צודקת, יצירת תחרותיות, החזרת חובות אג"חים, יש סיכוי - למרות שהליכוד דווקא שיחק אותה עם התקשורת. אבל המשחקים האלה לא יובילו לכלום.

  •   הכל כדי לתפוס כותרת צילום מופץ בחו"ל, של ה"גיבורה" השרלטנית ליף. לפני שנה הודתה ברדיו לא ישנה לילה אחד באוהל, אלא בוילה הממוזגת של משפחתה. שתעביר את ההפגנה לכפר שמריהו ליד בית הוריה ה"סוציאליטים" על חשבון תושבי השכונות בדרום שיושב במקלטים  (לת) אלה נציגי טיבי ברכה זחלקה והקרן החדשה
    • 23:59
    • 23.06.12

  •   הזוי YTYRTY
    • 02:58
    • 24.06.12

    לא הבנתי.אתה ימין שמאל,או חד"ש????

22 איך זה שאין שום אזכור לארועים באתרי החדשות של הטיקונים????  (לת) תוהה
  • 21:25
  • 23.06.12

23 ליף מעוניינת בכאוס כאן  (לת) ליף היא אנארכיסטית
  • 21:35
  • 23.06.12

  •   אני מסכימה איתך מאה אחוז, אבל למה לקלל? שאתה מקלל אותה אז אתה רק משחק לידיים של שונאי ישראל  (לת) בת חן לוי
    • 22:14
    • 23.06.12

  •   ליף היא אידאליסטית-כמה חבל שאתה לא יודע להבדיל בין השניים עירית ב
    • 00:28
    • 24.06.12

    היא נלחמת בנפשה ובגופה כדי שלך ולי יהיה יותר טוב במדינה הזו.
    כדי שהדמוקראטיה לא תחמס פה על ידי ההון שלטון שחברו יחד כדי למצוץ את לשד המדינה ולא להשאיר לאזרחיה דבר.

  •   בת חן לוי, לכי לישון. יש מחר שעת אפס באולפנא. המורה בתיה.  (לת) אחת
    • 00:47
    • 24.06.12

  •   ליף=אנרכיסטית מבית מדרש של חדש ליף תנוחי
    • 00:51
    • 24.06.12

    עם עיניים נוגות של ילדה שברירה

  •   ליף היא צירוף של דבורה הנביאה ויעל אשת חבר הקיני! היא באה להציל את עם ישראל מנוגשיו!  (לת) יוסי
    • 04:03
    • 24.06.12

  •   יש לך טעות רותי
    • 07:38
    • 24.06.12

    מי שמעוניין בכאוס כאן זה ראש הממשלה וחבורת אוכלי החינם הסובבים אותו. ככל שיגבר הבלגאן, הציבור יעזוב את שר הפנים ושר האוצר, החייבים ללכת הביתה. ככל שיגבר הבלגאן ציבור הבוחרים יהיה ממוקד בהכל חוץ מאשר בראש הממשלה שמטייל בימים אלה בעולם ולא עושה מאומה למען אזרחי ישראל, קחו למשל מיגון כל הדרום. הוא לא דואג כי עבורו יש מקלט אטומי שנבנה (על פי העיתונים) באזור ירושלים כדי להגן על ה"נבחרים" ובני משפחתם. ככל שיגבר הבלגאן יהיה ציבור הבוחרים ממוקד בטפל ולא בעיקר: על ראש הממשלה והקואליציה שלו להיתפטר ולאלתר, כדי להציל את אזרחי המדינה.

  •   זה מתוך דף התגובות שנתנו לך בבוקר? איך זה לעבוד אצל הטייקונים?  (לת) אזרח
    • 09:38
    • 24.06.12

24 לא יעזור לחולדאי בשיט בקיץ הזה תל אביב תבער דניק
  • 21:36
  • 23.06.12

הוא עשה טעות חייו בהתנגדות למאהל גם בקיץ כזה. כי המאהל זה משהו שדווקא ממתן את המחאה.
חולדאי כבר לא יבחר לראשות העיר. זה ברור לו וזה ברור לתושבים שקצה נפשם בראש העיר הפאשיסטי משרתם של העשירים.

25 דיור דלק מזון יקר ביותר ביחס לשכר הממוצע לא מאפשרים חיים תקינים חיים
  • 21:39
  • 23.06.12

דפני עושה מלאכת קודש למעננו .
הטייקונים והפוליטיקאים מתנהגים כמו מאפיה לשמה.
לא נכנע עד שיפסיקו לעשוק אותנו.
לא לקנות לא לתדלק ולא לצרוך מוצרים ישירות מטייקונים ומעסקים שלהם.

  •   צריך לממן ממשלה של 30 שרים, 200 אלף חרדים, אלפי מתנחלים ו - 120 חכ'ים. אז מניין יבוא הכסף???  (לת) גד
    • 07:46
    • 24.06.12

  •   הדלק לג'יפים של התל אביבים אכן יקר מאד והדיור שם גם כן אני בעדם
    • 16:46
    • 24.06.12

    אבל יש אפשרויות אחרות לפתור את הבעיות האלה. לא מוכרחים לשבור חלונות ולחסום את הכביש בפני אנשים שחוזרים מהעבודה. אגב, למה אתם לא בעבודה?

26 השוטרים עם משקפיים כדי לא להזדהות. האם זה חוקי? פושעים בשכר
  • 21:39
  • 23.06.12

זה מבייש אותם. ובעתיד יתביישו אף יותר כאשר ממשלת הזדון תכלה מן הארץ

27 מחאה "לא פוליטית" - אין המצאה כזאת בשום מקום בעולם החופשי. מחאה חייבת להיות פוליטית ולעשות את הדבר האחד שנידרש: להעמיד במקום את מקבלי ההחלטות והאחראים למצב. נתניהו אחראי כאחראי למצב איננו נותן את הדין על כלום ולעולם שום אצבע מאשימה איננה מופנית אליו. עד שהמחאה לא תפנה ישירות אל האחראים, הכל ימשיך ולא ישתנה. גם טרכטנברג היה רק כיסוי תחת לנתניהו ואיפשר לו להמשיך להיות המגלומן המנותק שיושב למעלה לא מחובר לשטח ואחראי על כלום  (לת) למנהיגות המחאה כל זמן שתאפשרו להמנהיגות הפוליטית להתחמק ולא לתת את הדין על מחדליה - לא יהיה כאן שום שינוי
  • 21:40
  • 23.06.12

28 להגיש את חשבון ההוצאות לקרן לישראל חדשה ורישום פלילי לאחראים אחד
  • 21:43
  • 23.06.12

מנסים להחיות מחאה שדעכה-חבורה פתטית

29 ןאלימות רינה
  • 21:53
  • 23.06.12

קל להרביץ לבחורה אך את מציתי המסגדים אין אפשרות לאתר.

30 אוהל הדוד סם  (לת) יהודי
  • 21:54
  • 23.06.12

31 שוטרים תהיו חזקים. העם הזה ברובו תומך בכם. זה אותם אנשים שרודפים אותכם מהפך 77
  • 21:59
  • 23.06.12

גם בבילעין. ותזהרו כי התקשורת ברובו נגדכם [כמו שאתם רואים בכותרות]ותחפש אותכם בכל צעד ותמונה. תעשה כל מה שצריך .

  •   שוטרים, תהיו חזקים. אל תאפשרו לשלטון, להון ולאוחיון לנצל אתכם. לכולנו מטרה אחת: צדק לאזרחים. לכן, העם תומך בכם ויודע שאתם שותפים מלאים במאבק, שבזכותו בקיץ שעבר העלו לכם מיד את השכר. ברגישות ובחכמה נעלה ונצליח.  (לת) עם הפנים לקהילה
    • 01:12
    • 24.06.12

  •   נכון כי בקרית ארבע מחלקים לשוטרים סוכריות. צבוע  (לת) צי
    • 07:17
    • 24.06.12

  •   שוטרים- אתם משרתים את המדינה ואזרחיה ולא את הפולטיקאים! כנגד כל שוטר שירביץ תוגש תלונה!  (לת) אזרח
    • 09:41
    • 24.06.12

  •   הכותב גם לא חכם וגם טיפש - מתאים לפרופיל של פאשיסט קטן  (לת) יובל
    • 09:58
    • 24.06.12

32 אני קורא לכל המתנגדים לחבורת הפרובוקטורים האלו לבוא להפגין נגדם  (לת) ניאו הליברל
  • 22:01
  • 23.06.12

33 גם השמאל יודע להריח דם  (לת) רואה הכל
  • 22:02
  • 23.06.12

34 ביבי מ פ ח ד. !!!!  (לת) חיים
  • 22:07
  • 23.06.12

35 האמת: ה"מפגינים" האלה מייצגים בני אליטה מתוסכלת שירדה ממעמדה. במקום להפגין ולהיאבק למשל נגד הזרים והמסתננים ההופכים שכונות יהודיות ותיקות לסלאמס אפריקני-פיליפיני, התופסים רבבות דירות וגורמים להאמרת שכר הדירה, ששיעור הפשיעה שלהם הולך ועולה בטור הנדסי עד שמשטרת מחוז ת"א חדלה לפרסם את פשעיהם באתר האינטרנט של המחוז, שמשנים את פני הרחוב היהודי הישראלי וברור מראש שנוכחותם תביא רק צרות למדינת ישראל ולעם ישראל, כל זה לא מעניין את הצפונבונים האלה. אין למאבכם סיכוי, כי הוא שקרי. וראינו את דפני ליף בגן לוינסקי "מלטפת" מסתננים וילדיהם. אכפת לה מהשכונות הנחרבות?  (לת) יואל, דרום ת"א
  • 22:11
  • 23.06.12

  •   טור חשבוני עולה יותר מהר מתור הנדסי  (לת) מישהו
    • 23:21
    • 23.06.12

  •   צא ולמד ערן
    • 23:24
    • 23.06.12

    נתוני הפשיעה של המסתננים נמוכים ביחס לאחוז הארצי.
    אבל במשמרת של מי אתה חושב הם נכנסו לארץ? של נתניהו! ומי מביא אותם דווקא לדרום תל אביב? חולדאי והשלטונות שאתה הצבעת להם. ומי מזניח את דרום תל אביב כבר שנים?

  •   יא חמאר, הליכוד בשלטון כבר 20 שנה, את מי אתה מאשים בדיוק? ג
    • 23:55
    • 23.06.12

    תפסיק להצביע לביבי, ותתחיל לקחת אחריות על החיים שלך

  •   יואל היקר, מי שולח את האוטובוסים ישר לדרום תל אביב? למה הוא לא שולח אותם למשל לקייסריה? אולי תפגין נגד האשם האמיתי להתדרדרות המצב בדרום העיר.  (לת) רמי משכונת התקוה
    • 00:24
    • 24.06.12

  •   כנראה הברזת מהשיעור במתמטיקה בנושא זה...  (לת) קסנדרה
    • 00:40
    • 24.06.12

  •   זה בדיוק העניין פרנקי
    • 01:13
    • 24.06.12

    זה בדיוק העניין. זאת אותה משטרה שאינה יודעת לשים קץ לסחר בנשים ולהברחת בני אדם בגבול עם מצרים.

  •   הפעילים החברתיים הזניחו את דרום ת"א ? ייבשו את הדיור הציבורי ? א.ד.
    • 03:21
    • 24.06.12

    זה חולדאי והממשלה הזניחו, ולא רק את דרום תל אביב גם הפריפריה והשכונות... 4,000 מסתננים מגרשים כאילו שזה מה שיעזור לנו.. שמעת על ייבוש הדיור הציבורי ?

  •   האליטה לא הלכה לשום מקום. שינתה פרצוף. ניפחה את הכיס בכסף  (לת) והשיארה אותך בדר' העיר
    • 09:06
    • 24.06.12

  •   המסתננים לא מפוזרים בריכוזים דומים בכל הארץ, ולכן נתוני הפשיעה שלהם ביחס לממוצע הארצי אינם רלוונטים. מה שכן רלוונטי זה הנתונים ביחס לממוצע באזורים בהם הם נמצאים, ובת"א זה עומד על 40%. בוא גם לא נשכח שמדובר במבקשי מקלט-לכאורה, ככה שהפשיעה אצל צריכה להיות אפס. לא קרובה לאפס, אפס. ככה לא מתנהגים אורחים. והם התחילו להיכנס במשמרת של אולמרט, וזכו לחיבוקים חמים של עליזה אולמרט, חיבוקים שכנראה רק הגדילו את הזרם.  (לת) ל.
    • 09:12
    • 24.06.12

36 אוי אוי אוי........חחחחח  (לת) איציק
  • 22:22
  • 23.06.12

37 לא חוקי להתנגד לשוטרים !!!! איציק כהן
  • 22:22
  • 23.06.12

דפני וחבריה יאינם מכבדים את החוק. להשתלט על רחוב - זה לא חוקי.
להתנגד לשוטר - זה לא חוקי. בדמוקרטיה מפרי חוק משלמים את המחיר.

38 הטייקונים שיחררו לרחוב את הרטווילרים  (לת) והטוקבקיסטים המסכנים של הימין עוזרים לטייקונים
  • 22:22
  • 23.06.12

39 נשאלת השאלה מתי ההפגנה הבאה  (לת) אסף שוב
  • 22:30
  • 23.06.12

40 מגיב 35, הטייקונים מתים על אנשים כמוך  (לת) כנועים, עניים ועיוורים. תתעורר אחי, תתעורר
  • 22:30
  • 23.06.12

41 השלטון מפחד, הטייקונים מפחדים, העיתונות מפחדת...  (לת) בני
  • 22:30
  • 23.06.12

42 תשובה פוליטת של השילטון למחאה הלא פוליטת  (לת) מחאה נגד אף אחד, תתעוררו
  • 22:32
  • 23.06.12

43 למה השוטרים לא מבינים שהם משרתים את השלטון הפאשיסטי והעשירים ג'קי
  • 22:32
  • 23.06.12

המצב החמור של יוקר המחיה בארץ יתנקם גם בכם אחיי השוטרים. המדינה החליטה שאין זכות קיום לדור הצעיר פה.

  •   אילו היו מבינים...  (לת) לא היו שוטרים!
    • 01:13
    • 24.06.12

  •   השוטרים לא אמורים לשרת את מפגיני השמאל ההזויים, אלא לשמור על החוק והסדר.  (לת) רוני
    • 02:04
    • 24.06.12

  •   במדינה מתוקנת תפקידם של השוטרים הוא לשמור על החוק והסדר בועז
    • 03:04
    • 24.06.12

    .. ולא לקחת צד בהתאם לאינטרסים פוליטיים כאלה או אחרים. לא רלוונטי לציין בהקשר זה שהשוטרים הם גם אזרחים כמו שלא רלוונטי לציין שהמפגינים הם הולכים על שתיים.

44 פשוט מדהים! בדרום חוטפים גראדים , ו"הארץ" בוחר לעסוק במה שקורה במדינת תל אביב.  (לת) פוסטר
  • 22:34
  • 23.06.12

  •   אני תל אביב במקור שבוחר לנסוע לשדרות ולעבוד שם בשביל לפרנס את משפחתי  (לת) אני בדרך להפגנה. צדק חברתי!!!
    • 22:47
    • 23.06.12

  •   ביברק יבעירו את דרום הארץ כדי לסמם אנשים כמוך . סם הגראדים מסוכן לכולנו.  (לת) אל-סם
    • 08:48
    • 24.06.12

  •   תמשיכו ככה! תמיד יהיה בעיות ביטחון. זה לא מה שמור למנוע יצירת מדינה טובה יותר וסוף לאלו שהורסים והופכים את ישראל למדינת עבדים!  (לת) אני מהדרום
    • 09:44
    • 24.06.12

  •   בשנות ה-50 היו בעיות ביטחון יותר מהיום פועלי ציון
    • 13:38
    • 24.06.12

    מה שלא הפריע למפא"י לבנות פה מדינה סוציאליסטית לתפארת שדאגה לאזרח ושמנהיגיה חיו בצניעות (בן-גוריון יצא לפנסיה בקיבוץ; בן-צבי גר בצריף גם כשהיה נשיא). הניצחון הכי גדול של עם ישראל לדורותיו - מלחמת ששת הימים - בא תחת שלטון מפא"י. מאז שהליכוד בשלטון, לא היה לנו ולו ניצחון אחד. אבל כסף לביטחון? יש גם ישץ.

45 בקרוב..סוריה זה כאן  (לת) מנטה
  • 22:36
  • 23.06.12

46 דיקטטורה במסווה דמוקרטיה מודאגת
  • 22:38
  • 23.06.12

ההנהגה עשוקה אך ורק ביחצנות עצמית, ובה בעת מחרבים את המדינה ואזרחיה. הכל מכור חברים. הפחד מהמחאה שתחשוף אותם במערומיהם מביאה אותם לתקוף מפגינים בברוטליות. התקשורת מיישרת עם ההנהגה קו, ובמקום לספק תמוהות מההפגנה ממשיכים לערפל את הציבור עם פרסומות, שורדים vip ועוד כל מיני שטויות.

47 המדינה לא שווה את זה. מפגינים, ברחו מישראל כל עוד אתם יכולים!  (לת) הון-שלטון-ביטחון
  • 22:39
  • 23.06.12

48 הרבה יותר מ-2000!  (לת) נמצאת
  • 22:39
  • 23.06.12

49 שילטון דמוקרטי אמיתי לא מונע מחאה  (לת) נתניהו מגלומן ומנהיג כושל
  • 22:48
  • 23.06.12

50 "דמוקרטיה" ו"חופש". עמוס
  • 22:51
  • 23.06.12

http://dorhaemet.co.il/%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%93%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%90%D7%9E%D7%AA/%D7%91%D7%9E%D7%A8%D7%AA%D7%A4%D7%99-%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%98/

  •   עישון קנאביס הוא לא מחאה חברתית, אלא עבודה בשירות הטייקונים שרוצים שנהיה כל היום עסוקים בכלום במקום שנחשוב ונתנגד רקאני
    • 06:25
    • 24.06.12

    ועוד הצליחו לשכנע אותך שעישון הוא ה"זכות" שלך.

51 זו בדיוק החבורה שזורקת אבנים על צהל בבילעין. האלימות היא שלהם: חוסמים כבישים, משתלטים על שדרה, ומסרבים להוראות המשטרה להתפזר. השימוש החוזר והסתמי במלים צדק, דמוקרטיה, הוא סימן היכר מובהק של הקומוניסטים בכל מקום ("הדמוקרטיות העממיות" במזרח אירופה, הרפובליקה הדמוקרטית הגרמנית - שמה הרישמי של מזרח גרמניה, וכו).,  (לת) עכבר מבין
  • 22:56
  • 23.06.12

52 המשטר נגד המחאה, המשטרה רק מבצעת  (לת) דרורי בועז
  • 23:06
  • 23.06.12

53 ל-51: אולי עכבר אבל לא ממש מבין את מהות הדמוקרטיה  (לת) זהו מאבק על הדמוקרטיה ומשמעותה
  • 23:08
  • 23.06.12

  •   להיות נגד הרוב (המוחלט !!!) זה לא דמוקרטיה, זה נסיון לכפות על הרוב רצון של מיעוט ששונא את המדינה שלנו וישמח לראות בנפילתה  (לת) ח.ב.
    • 10:19
    • 24.06.12

54 איזה כיף לעיתונאים שיש את פייסבוק, כל הזמן רק סופרים לייקים במקום לעשות עבודה עיתונאית נו אולי די
  • 23:11
  • 23.06.12

המציאות היא לא בפייסבוק, ומספר לייקים לדף לא מעיד על רמת העניין שרעיון מסויים מייצר.. רוצים לדעת כמה אנשים בעד או נגד המחאה, צאו לרחובות ותספרו אנשים!

55 את האנרגיה הזו יש להעביר לגדה המערבית ולערך את ההפגנות בהתנחלויות שגוזלות את כל התקציב מיהו יודע עבור איזה מפלגה מצביעים המפגינים? בערך...
  • 23:14
  • 23.06.12

אין הפגנה א-פוליטית, אם לא מעיפים את ממשלת הרשע הזו לא יהיה סדר יום חדש

56 "ירדנו לכביש, באנו כדי לייצר את העימות, לא כדי לעמוד מולם" = כשל לוגי  (לת) אייל
  • 23:16
  • 23.06.12

57 איפה השידורים?? הארץ לא יכול להתארגן על שידורים ישירים מההפגנות? להיות הצדיק האחד בסדום??  (לת) איפה אתם אחים????????
  • 23:17
  • 23.06.12

  •   הזדמנות להוכיח נאמנות לערכים דמוקרטיים ולקוראים: בדחיפות שידורים ישירים  (לת) ניאו מרכסיזם אורגינל
    • 01:21
    • 24.06.12

58 יש הפגנות לא חוקיות שזוכות לתמיכת התקשורת?  (לת) הכל תלוי בהשקפת העולם של השופט
  • 23:17
  • 23.06.12

59 החונטה הסמולנית לא מצליחה להיבחר באופן דמוקרטי אז  (לת) ערן
  • 23:18
  • 23.06.12

60 הזכות לחיים נוחים אינה רק של בעלי השליטה יוסי
  • 23:23
  • 23.06.12

על החברות הגדולות במשק שחלבו אותנו במשך שנים. מי שמונע בכוח מחאה עממית ספונטנית סופו שיחסם בקלפי

61 לדעתי: מדובר בפשיסטים המשליטים את רצונם בכוח. מבט לאמת.
  • 23:24
  • 23.06.12

לי ברור שלא מדובר בהפגנה אלא ברצון להתעמת באופן אלים עם המשטרה.

62 כל הכבוד למפגינים , ככה צריך !!  (לת) ניר
  • 23:26
  • 23.06.12

63 לפרוץ לבנק זו הפגנה לגיטמית ? מאידך מתנגדי פינוי ביש"ע הם פורעי חוק  (לת) צביעות במיטבה
  • 23:29
  • 23.06.12

64 סוף סוף חוזרים לרחובות בן
  • 23:30
  • 23.06.12

אני עדיין לא מבין למה זה נגמר בשנה שעברה

65 יש לי הרגשה שמישהו נתן הוראה להרוג את המחאה ומשלם לטוקבקיסטים כדי ללכלך על המפגינים ולצבוע אותם בצבע פוליטי.  (לת) מרדכי היהודי
  • 23:30
  • 23.06.12

  •   למה ההפגנות תמיד מזוהות בתקשורת עם הומואים? ההומואים נדחפים לכל מקום בכל מה שקשור בהפגנה הזאת. זה גם כדי ליצור דה-לגיטימציה(יחד עם הסטלנים והגועל נפש הנוסף שהם מצלמים)  (לת) ריאלי
    • 00:16
    • 24.06.12

  •   אתה משלה את עצמך לא לאנרכיה
    • 01:41
    • 24.06.12

    התגובות הן של אנשים שפויים שמבינים מדוע ההפגנה הטיפשית הזו מתקיימת. חבל שאינך מבין זאת. אולי זה היה מאפשר לך לשנות את דעתך ולהבין שהרס אינו בונה שום דבר, ורק מהווה כלי עזר לכל מיני כאלו המשתמשים בסוג זה של מחאה כדי להגיע להשגים כמו אנרכיה.

  •   אין ספק שיש התגייסות לא רגילה של טוקבקיסטי הימין האולטרה קיצוני. ההסבר היחיד שלי שהם עוזרים לביבי תמורת עצימת עין ממעלליהם ביהודה ושומרון  (לת) יוסי
    • 04:14
    • 24.06.12

  •   יש לי הרגשה שמישהו משלם לקיצוניים אנטי ציוניים כדי שיהרסו את המדינה  (לת) ח.ב. - יהודי וציוני
    • 10:37
    • 24.06.12

66 הגיע הזמן למהפכה.במהפכות נשפך דם.  (לת) שלומי בראון
  • 23:31
  • 23.06.12

67 מודרניסט, למראה הגיגיך אחת
  • 23:35
  • 23.06.12

שנכתבים תמיד במגילות ארוכות היכן שצריכה להיות כותרת-נושא קצרה, הרצון לקרוא אותם פוחת ממינימום למינוס.

  •   תודה על ההתייחסות (: אבל אם תתאמצי לקרוא בכל זאת, למרות שקצת ארוך, אולי בסיוע מילון למילים הקשות, אני בטוח שתצליחי! ובפעם הבאה נסי "למקרא הגיגיך", במקום ל"למראה". כל יום לומדים משהו חדש, אה? מודרניסט .
    • 00:10
    • 24.06.12

    תודה על ההתייחסות (: אבל אם תתאמצי לקרוא בכל זאת, למרות שקצת ארוך, אולי בסיוע מילון למילים הקשות, אני בטוח שתצליחי! ובפעם הבאה נסי "למקרא הגיגיך", במקום ל"למראה". כל יום לומדים משהו חדש, אה?

  •   ישודרג מודרניסט!  (לת) לפחות לסגנון של המאה ה-20
    • 01:15
    • 24.06.12

68 הארנונה בנווה גן בפתח תקוה לא נורמלית  (לת) חיים
  • 23:36
  • 23.06.12

69 מצא את ההבדלים - "המהלך המרכזי השני היה חסימת צמתים. הניסיון היה לזכות באותה תהודה תקשורתית ואהדה ציבורית דרך מהלך רחב היקף בתוך גבולות הקו הירוק. אנשי "זו ארצנו" ותומכיהם הונחו לחסום צמתים מרכזיים ברחבי הארץ במקביל ובכך ליצור פקקים ארוכים וממושכים שישתקו את התחבורה. מהלך זה הוכתר כהצלחה. בחודש אוגוסט 1995 נחסמו 78 צמתים מרכזיים ברחבי הארץ והתחבורה שותקה, אלפים נאלצו להמתין בפקקים וכוחות גדולים של המשטרה ושל מג"ב נשלחו לפזר את ההפגנות. בד בבד, נוצלה ההמולה להקמת 15 מאחזים נוספים ביהודה ושומרון‏‏[ יום זה סימן את התמורה בהתייחסות ל"זו ארצנו". מקבוצה קיקיונית שנדחקה לשוליים הפכה "זו ארצנו" לקבוצה שזוכה לסיקור מקיף בכלי התקשורת, לטיפול מסיבי מצד גורמי הביטחון...." אה, אבל זו ארצנו היו מהימין. להם אסור. נאצים! פשיסטים! פחחחחחח. חסימת כבישים אינה לגיטימית, שלא לדבר על ניפוץ שמשות בנקים. עוברים על החוק? תטופלו כעבריינים. זה הכל. מודרניסט .
  • 23:36
  • 23.06.12

מצא את ההבדלים - "המהלך המרכזי השני היה חסימת צמתים. הניסיון היה לזכות באותה תהודה תקשורתית ואהדה ציבורית דרך מהלך רחב היקף בתוך גבולות הקו הירוק. אנשי "זו ארצנו" ותומכיהם הונחו לחסום צמתים מרכזיים ברחבי הארץ במקביל ובכך ליצור פקקים ארוכים וממושכים שישתקו את התחבורה. מהלך זה הוכתר כהצלחה. בחודש אוגוסט 1995 נחסמו 78 צמתים מרכזיים ברחבי הארץ והתחבורה שותקה, אלפים נאלצו להמתין בפקקים וכוחות גדולים של המשטרה ושל מג"ב נשלחו לפזר את ההפגנות. בד בבד, נוצלה ההמולה להקמת 15 מאחזים נוספים ביהודה ושומרון‏‏[ יום זה סימן את התמורה בהתייחסות ל"זו ארצנו". מקבוצה קיקיונית שנדחקה לשוליים הפכה "זו ארצנו" לקבוצה שזוכה לסיקור מקיף בכלי התקשורת, לטיפול מסיבי מצד גורמי הביטחון...." אה, אבל זו ארצנו היו מהימין. להם אסור. נאצים! פשיסטים! פחחחחחח. חסימת כבישים אינה לגיטימית, שלא לדבר על ניפוץ שמשות בנקים. עוברים על החוק? תטופלו כעבריינים. זה הכל.

  •   מודרניסט אל תכתוב כ"כ הרבה בשורת הנושא ביקורת בונה
    • 00:41
    • 24.06.12

    למה לכפות את עצמך עלינו?

  •   בואנה, אתה מייגע. אין לך חיים? יגע
    • 08:36
    • 24.06.12

    תגובות באורך הגלות, שתמיד אומרות אותו דבר.
    תנוח, ידידי. תנוח.

  •   "מודרניסט" מיושן, אתה כזה טרחן!  (לת) ענתיקה
    • 08:53
    • 24.06.12

  •   מודרניסט, לצרברוס היו כמה ראשים באחד הוא ליקק לטייקונים, בשנח הוא ליקק לממשלה ובשלישי הוא נשך את העם הנאנק תחת עול הפאודלים  (לת) יוסי
    • 09:32
    • 24.06.12

  •   מודרניסט, אני מבין שאתה נהנה לשלם מיסים גבוהים יוצא בחוץ
    • 12:47
    • 24.06.12

    ולחיות במדינה שבה הרוב בחר ליבני בבחירות וקיבל ביבי בממשלה - עם 30 שרים, עודף אדיר בפקידים ובמנכ"לים, אי-גביית מיסים במלואם מהטייקונים וצורך ברשיון מהפריץ לכל פעולה כלכלית או פוליטית קטנה.

    אחרת, למה שתתנגד למחאה?

70 על מה הם מפגינים???  (לת) מה רע להם כ"כ??
  • 23:38
  • 23.06.12

71 תגובת המשטרה האלימה מתחילה להזכיר את כוחות הבטחון של מדינות שכנות שלא היינו רוצים להיות כמותן  (לת) יוסי
  • 23:38
  • 23.06.12

72 משפט שלמה. רועי ב
  • 23:39
  • 23.06.12

הימנים אומרים זה שלי! מנגד השמאל אומר : לא זה שלי! כשמגיע האיום האמא האמיתית מוכנה לוותר על התינוק העיקר שיחייה ולמתחזה לא אכפת. מי האמא האמיתית בסיפור הימין או השמאל? תלוי באיום אם הוא חברתי כלכלי אז האמא האמיתית זה הימין שמוותר ולא מקים צעקה. אם האיום הוא ביטחוני אז האמא האמיתי זה השמאל שלא מקים צעקה. כלומר הימין מפגין כנגד עצמו בכדי להחשב האמא האמיתית וכל ההפגנה הזאת רק מעצימה את הממשלה. היה אפשר אולי להמשיל גם על הסכסוך עם הפלסטינים אבל שם לא הולכים לקלפי. מלאני קליין מתהפכת בקברה.

73 61, אתה על כדורים?  (לת) יוסי
  • 23:42
  • 23.06.12

74 "הפגנה לא-חוקית" זו פעולה אחרת, לא הפגנתית מעיקרה, אלא פעולה אלימה כמו ידוי אבנים, חסימת צירי תנועה וכדומה, שרק קוראת לעצמה "הפגנה". אם מדברים על הפגנה לשמה, ללא פגיעה בציבור, אז נכון שבעצם אין הפגנה שאינה חוקית.  (לת) אחד העמך
  • 23:45
  • 23.06.12

75 יצא המרצע מהשק מה ששמולי עצר בשנה שעברה, יצאו השנה לאור מטרה לא שיפור, אלא הפלת הממשלה להביא אותנו למצב של יוון, כדי שיוכלו להשיג באמצעות השלטת טרור רחוב מה שלא יכולים בבחירות הדמוקרטיות. הם רוצים בהרס הכלכלה והמדינה. כל המצטרף לחבורה הזאת צריך להבין שהם מונחים וממונים ע"י מדינות וארגונים שטובת החברה בישראל לא עומדת לנגד עניהם.  (לת) הביריונים מחד"ש מר"צ והכסף מאירופה
  • 23:47
  • 23.06.12

  •   אתה צודק עדיף כסף מנוצרים אוונגליסטים.  (לת) ריאלי
    • 00:18
    • 24.06.12

  •   חבל שאתה לא ממש יודע על מה אתה מדבר... קושקוש
    • 00:45
    • 24.06.12

    המשבר שקרה ליוון נוצר באותם תנאים בדיוק שקורים בישראל - טייקונים שלוקחים הלוואות מיליארדים ולא מחזירים את הכסף...כל השאר זה שטויות - לך תבדוק בעצמך...
    שטייניץ עכשיו עשה לטייקונים הנחה במס שאפשרה לסגור את ה"בור התקציבי" ולהוסיף עוד קרטב ל 20 מילארד לתקציב המדינה - סכומי עתק!!! והוא בכל זאת נתן להם מתנות ומעלה לנו מיסים!
    חבל שאתה כל כך טיפש...בגלל אנשים כמוך המדינה נראית ככה.

  •   כלכלה ומדינה הם לא מושגים קדושים. שניהן כלים שאמורים לשרת אנשים ולאנשים שהכלכלה והמדינה כבר לא משרתים אותם יש זכות מלא להיכנס בהם ולנסות לשנותם ולצורך זה כסף מכל גוף בעולם שמתנגד לפאשיזם, לגזענות ומיליטריזם כשר לחלוטין.  (לת) דמוקריטוס
    • 01:07
    • 24.06.12

  •   שמולי הוא פוליטיקאי בראשית דרכו שעלה על עגלת המחאה הנאיבית של הקיץ שעבר. שליטינו "הנאורים" קראו נכון את המחאה  (לת) והשתינו על האנשים(כולל על שמולי)
    • 08:58
    • 24.06.12

  •   לפחות תגוונו קצת. חוץ מזה תבינו - אלה אנשים שאוהבים את המדינה. אוהבים אותה מאוד אפילו. מגיב בתשלום זה איכסה
    • 09:12
    • 24.06.12

    פתטי. הכסף מאירופה. חד"ש. הקרן החדשה. מה הקשר? מה זה אומר בדיוק? זה לא אומר כלום. מקווה שלפחות משלמים טוב אצלכם.

76 אני תמיד תומך בעמדת מערכת הביטחון. טוב ביי. יאיר לפיד
  • 23:49
  • 23.06.12

אני תמיד תומך בעמדת מערכת הביטחון. טוב ביי.

  •   ואני תמיד תומך... במה אני תומך, אולמרט? נכון...אני תמיד תומך ב...אוף...איך אומרים את זה...חופשדתמדינהסעדביטחוןשלוםעכשיואחרכךבריאות והעיקר פרנסה.  (לת) כסיף
    • 07:15
    • 24.06.12

77 צריך להוריד את מחירי הנדל"ן זוג צעיר
  • 23:51
  • 23.06.12

חייבים לאפשר גם למי שאין לו עזרה מההורים לקנות בית בארץ הזאת. אפילו בפריפריה הרחוקה המחירים של דירות סבירות מגרדים את המיליון (לא בשכונות עוני ממש קשות - ובפריפריה יש כמה שכונות שבאמת אי אפשר לגדל בהן ילדים).
צריך להבין שלא כולנו מיליונרים.

  •   ירידת מחירי נדל"ן היא מתכון לשואה כלכלית שתפגע בכולם, בכולם דני
    • 10:12
    • 24.06.12

    מערכת כלכלית היא כמו גוף האדם - שינוי חד בפרמטר אחד עלול להשפיע על מערכות רבות.

78 עתון הארץ חושףף את פרצופו הצבוע מרדכי קירשנבאום
  • 23:54
  • 23.06.12

כאשר תושבים שגורשו מביתם והמשטרה הפעילה אלימות נוראית אתם הצדקתם זאת . תמכתם במשטרה . התעלמת צהאלימות של היס"ם. היום אתם מקבלים זאת בפרצוף. מי שזורע רוח קוצר סופה

79 שום דבר לא מצדיק אלימות משטרתית  (לת) xxx
  • 23:55
  • 23.06.12

80 לא אתפלא אם שוטרים סמויים הם האחראיים על ניפוץ החלונות.  (לת) לא אתפלא
  • 23:57
  • 23.06.12

81 מבלעין לאבן גבירול. העם לא רוצה פה סמול  (לת) יאללה הביתה
  • 23:58
  • 23.06.12

82 חוליגנים יעקב
  • 00:04
  • 24.06.12

סוף כל סוף היתגלה פרצופם האמיתי של יעני"צדק חברתי" חבורה של פורקי עול שרוצים להישתלת על המדינה ולכפות עליה אידאולוגיה קומוניסטית מרקסיסטית הזויה בעליל.

83 האם הזכוכיות של הבנקים היכו את המפגינים? ספינולוגיה
  • 00:05
  • 24.06.12

כשמדובר במשטרה אז אפשר לירוק על השוטרים לדחוף אותם ולהאשים שהם אלימים. אבל איך החוליגנים יסבירו את שבירת הזגוגיות???? יותר גרועים מהכהניסטים של קרית ארבע.

84 לכל העם ,הגיע הזמן, לפקוח את העיניים, לא לתמוך, לבחור, בביבי, "המלך", "הקוסם" "משיח השקר"!!!  (לת) אם החופש והדמוקרטייה חשובה לכם?!!
  • 00:06
  • 24.06.12

85 כל הכבוד למפגינים אשר שמים את חירותם וביטחונם האישי לטובת כלל הציבור ובעיקר העניים ומעמד הבניים אבי
  • 00:08
  • 24.06.12

יש לכם אומץ רב לעמוד מול גורמי שלטון שמעוניינים בדיכוי חופש המחשבה, חופש הביטוי והחופש לדרוש שינוי לטובת העניים ומעמד הביניים.

86 מהלך מחושב להרחבת המחאה. הם הבינו שכל מה שהם צריכים כדי לקבל את אהדת הציבור זה לחטוף מכות משוטרים ומה טוב יותר מהפגנה לא חוקית ואלימה לאירוע שכזה?  (לת) באליי
  • 00:08
  • 24.06.12

87 מה נותנים להם פרחים? הערסים צריכים לקבל בקבוק תבערה לניידת אולי ככה הם ירגעו
  • 00:15
  • 24.06.12

כל שנה מעלים להם משכורות לחבורת ערסים האלה
במקום לעצור עבריינים הם חכמים על חלשים
הפשע משתולל ברחובות, מלחמות כנופיות, ילדים דוקרים, אונסים מה לא
כנגד הדברים האלו המשטרה שווה 0
אז הם חכמים על האנשים הנורטיבים שמשלמים מיסים ומייצרים פה משהו.
מסקנה: לרדת מהמדינה. שיישארו פה רק שוטרים ומנופאים זה מה ביבי אוהב.
3rd world democracy

88 לכל הימנים הקיצוניים שמנסים להשתלט על עיתון הארץ: 1. יש לכם כל במה אפשרית ללהג בה החל ממקור ראשון, הצופה, ג'רוזלם פוסט, ישראל היום, שלא לדבר על הצהובונים הרגילים ועל תחנות רדיו ימניות אינספור. 2. המחאה נועדה להיטיב עם כל העם בנושאי בריאות, רווחה ועוד. ולשבור את שלטון המונופולים הדורסים ברגל גסה את זכויות העם. כל העם!  (לת) א.
  • 00:17
  • 24.06.12

89 לנוער הגבעות יש מה ללמוד מפעילי השמאל הקיצוני  (לת) לילו
  • 00:19
  • 24.06.12

90 כל הכבוד לצעירים שמפגינים ברוטשילד חבל שמצביא הבריאותי לא מאפשר לי להצטרף אלכם ממשלת הליכוד עברה באכזריותה את כל המשטרים הערבים את מובארק קדאפי ואסד אומנם לא מוצאים בני אדם להורג אבל משאירים אותם למות בייסורים המנהיגים לא מבינים מה מתרחש בבתים ובמשפחות השלטונות רודפים אזרחים רדיפת חינם אני מאמין שנתניהו יגמור כמו מובארק לפחות אם לא יותר גרוע כל הכבוד לצעירים שמפגינים ברוטשילד חבל שמצביא הבריאותי לא מאפשר לי להצטרף אלכם ממשלת הליכוד עברה באכזריותה את כל המשטרים הערבים את מובארק קדאפי ואסד אומנם לא מוצאים בני אדם להורג אבל משאירים אותם למות בייסורים המנהיגים לא מבינים מה מתרחש בבתים ובמשפחות השלטונות רודפים אזרחים רדיפת חינם אני מאמין שנתניהו יגמור כמו מובארק לפחות אם לא יותר גרוע
  • 00:20
  • 24.06.12

כל הכבוד לצעירים שמפגינים ברוטשילד חבל שמצביא הבריאותי לא מאפשר לי להצטרף אלכם ממשלת הליכוד עברה באכזריותה את כל המשטרים הערבים את מובארק קדאפי ואסד אומנם לא מוצאים בני אדם להורג אבל משאירים אותם למות בייסורים המנהיגים לא מבינים מה מתרחש בבתים ובמשפחות השלטונות רודפים אזרחים רדיפת חינם אני מאמין שנתניהו יגמור כמו מובארק לפחות אם לא יותר גרוע

91 מפונקים תרדו מהעץ! p
  • 00:24
  • 24.06.12

ילדים טפשים שאינם מבינים מה קורה סביבם בעולם. ילדים טפשים, תגידו תודה על היציבות בארץ וברכו אותה , ראו מה מתרחש בעולם סביבנו.ראו מה קורה בדרום. ילדים טיפשים אתם ממש useful idiots , לא חבל עליכם? לכו ללמוד, לכו להשכיל, לכו לעבוד, לכו ובנו את חייכם והפסיקו להתנהג כאילו מגיע לכם . לא מגיע! תעבדו, תרוויחו ובנו את חייכם בעמל שלכם ולא של זולתכם.

92 מי שלא הקשיב בקיץ שעבר ל400000 איש שמשוועים לשינוי ברחובות הערים יעלה
  • 00:24
  • 24.06.12

מקשיב עכשיו לפצפוץ עצמות וזכורכית.אין לא חוקי המדינה הזו לא חוקית אם היא פועלת בהתעלמות ובדיכוי כלפי האזרחים שלה...יש כאן אנומליה . רוב מוחץ בכנסת ועם מעוך

93 טוב מאוד, וזה טוב גם לאלה שלא תומכים במפגינים (כן, כן...) איש הישר
  • 00:30
  • 24.06.12

לא משנה אם אתם בעד או נגד ההפגנות, בארץ הזו קורה משהו רק כשהופכים שולחנות.
עכשיו, אחרי 60 שנה שהעם מתנהג כמו כיבשה והפוליטרוקים המושחתים עושים כאוות נפשם סוף סוף יש רעש אמיתי ולחץ על השלטון לשנות משהו.
האירועים הללו משדרים מסר חד מאוד כלפי מי שמנהל את המדינה ושכח שהתפקיד שלו כולל לדאוג גם ובעיקר לאזרחים ולא לתחת של עצמו.

94 הפגנה צודקת אך ביריונית ומבישה. בושה
  • 00:30
  • 24.06.12

כתושב תל אביב, תומך המאבק, התביישתי להתבונן בהתנהלות של המפגינים. רבים מהם מקניטים את השוטרים, עומדים באמצע הכביש ועוצרים את התנועה, ומתנהגים כמו חבורה של ביריונים. לא מקובל, לא תרבותי, לא משתתף.

95 לשבור את האספסוף השמאלני אני
  • 00:31
  • 24.06.12

פרזיטים

96 לכו לישון משועממים ! יוסי
  • 00:32
  • 24.06.12

לילה טוב .

97 מפגינים=נמאסתם !!!! מושה
  • 00:33
  • 24.06.12

די עם אנרכיזם !
אתם גרועים יותר ממשטרה

98 כמו את המתנחלים  (לת) יוסי ארביב
  • 00:34
  • 24.06.12

99 מוזר שרוב התגובות הן נגד המחאה ... דנה
  • 00:36
  • 24.06.12

מוזר מאוד, ביבי

100 אני אבוא להפגנות אם אלו יהיו הפגנות שמטרתן שיפור המצב החברתי ותיקון הכלכלה סטודנט שישן שנה שעברה באוהלים שבועות שלמים
  • 00:40
  • 24.06.12

לעומת זאת, אם ההפגנות הן מהומות אנרכיסטיות מסוכנות של אנשי חד"ש שמטרתן הדחה לא דמוקרטית של הממשלה הנבחרת, אני לא אבוא ואלחם בכל דרך אפשרית. זאת מכיוון שאני לא תומך במפלגת חד"ש האנטישמית שמעוניינת במדינת כל אזרחיה, שזה כינוי מכובס למדינת כל מוסלמיה.
תעיפו את האנטישמים האלה מההפגנה, ואני וחברי הרבים נבוא באלפים.

ואני אגב בעד שתי מדינות לשני עמים.

101 כל הכבוד להארץ על הדיווח! היחידים שלא עומד מאחוריהם טייקון מבוהל!  (לת) קושקוש
  • 00:40
  • 24.06.12

102 יש לי דמעות בגרון..סוף סוף התעוררנו!  (לת) ויציוסון
  • 00:41
  • 24.06.12

103 הייתי שם...היה מזעזע. 10 שוטרים לבנאדם אחד כאילו היינו חמושים  (לת) ארז
  • 00:42
  • 24.06.12

104 בתור אחד שהצבעתי ימין עד עכשיו אני תומך 100% במחאה על יוקר מחייה אריק - מילואימניק גאה
  • 00:43
  • 24.06.12

מי שקורא למפגינים "שמאלנים, אנרכיסטים או אשכנזים מפונקים" הוא או אינטרסנט שיש לו ג'וב טוב שסידרו לו אוליגרכים כמו תשובה או דנקנר ואריסון או שהוא חי בלה-לה-לנד. אני רואה צעירים כמוני ששירתו כלוחמים ולמדו תואר ועכשיו עובדים כמו חמורים במשכורות נמוכות (לא כולם בהיי טק), שכר דירה מטורפת, מחירים מוגזמים בסופרמרקטים (פי שניים מאירופה או אמריקה - בדוק) ודלק אוכלים את השאר מהמשכורות העלובות. אין סיכוי לקנות דירה אלא אם כן למשכן את עצמך ל-30 שנה ולהפוך לעבד רשמי של הבנקים. מה עושים? הדור שלם זרוק לכלבים. מי שאין לו קומבינות או הורים עשירים - הפך לאפס במדינה היקרה שלנו. כואב הלב לראות את הצעירים - מיטב החבר'ה שהיינו ביחד מתחת לאלונקה בצבא מהגרים לאוסטרליה, קנדה וכו'. עד שממשלה האימפוטנטית תתחיל לעשות משהו יהי מאוחר!

105 אם היו מאפשרים להקים מאהל כמו בשנה שעברה היתה נמנעת כל האלימות  (לת) עמי מרדכי
  • 00:43
  • 24.06.12

106 המשטרה המטומטמת באלימות שלה הציתה מחדש את המחאה והפעם מחאה אלימה נדב
  • 00:44
  • 24.06.12

אין גבול לטמטום של צמרת המשטרה ועיריית ת״א. מה חשבתם? חבורה של מפגרים. הצטתם מחדש את המחאה החברתית והפעם היא הרבה יותר אלימה. אני מצדיע למפגינים הגיבורים.

107 הרגע חזרתי מההפגנה עירית ב
  • 00:44
  • 24.06.12

רוח המפגינים היתה מלאת התלהבות וכוונות טובות אבל השנה הורגש שהשליט החליט להחניק את המחאה ולחסלה-וכל האמצעים כשרים.
אותי זעזע שגייסו את משמר הגבול כלומר את צבא הגנה לישראל כדי להלחם ב"אויב"-אזרחי ישראל המפגינים עבור צדק חברתי ועבור שמירה על הדמוראטיה.
על גג בנין העיריה עמד שוטר ובמפגין צילם את המפגינים -שיבינו ש"האח הגדול"רואה הכל,היו שם צלמי עתונות שביקשתי מהם לצלם אותו אבל הם סרבו כי הם פ ח דו.
כן הפעם ההפגנה היתה תחת תחושת פחד-עד לשם דרדר אותנו השליט!

108 אנארכיסטים עם חולצות אדומות תופסים טרמפ על "מחאה" חד"ש = אנרכיה
  • 00:48
  • 24.06.12

ועוד באים בטענות שמנסים לפנות אותם בכח. אולי נתן להם שיהרסו לנו את כל המדינה?

109 Like Rabir Said: To brake their Bones  (לת) Chacer
  • 00:48
  • 24.06.12

110 המשטרה נהגה בכם בעדינות כתום
  • 00:49
  • 24.06.12

מנסיון.

111 אלימות מתוכננת נגד מפגינים- זוהי השיטת השלטון ע"מ להשכיח את הדרישה לפיטורי השרים האחראיים לשריפה בכרמל שלטון מסיט ומדיח
  • 00:52
  • 24.06.12

להסיט את הציבור מלתבוע את התפטרות ישי ושטייניץ בעקבות אחריותם המיוחדת לשריפה בכרמל. ההפגנה הזאת נפלה כפרי בשל ליידי השלטון ,לשיטתם :"נרביץ קצת מכות ידברו רק על זה ישכחו משטייניץ וישי וביבי ואהרונוביץ'"
- וכעת מי זוכר את השרים האחראים למחדל השריפה בכרמל ?

112 ההפגנה אשקלוני
  • 00:53
  • 24.06.12

בתל אביב חיים בבועה לא סתם תושבי הדרום מאחלים שיפול טילים בתל אביב אתם פשוט מדינה אחרת

113 שימו לב ספרדי
  • 00:54
  • 24.06.12

שימו לב כל שמות המארגנים של המחאה אשכנזים משועממים אנרכיסטים ניתמכים על ידי אויבי המדינה שהמצוקה רחוקה מהם

114 מה שלא ילך בהפגנה קטנה ילך בהפגנה יותר גדולה ואם לא אז ילך עם "שריפת המועדון"- יש מספיק מרירות בציבור להכל. חבל שהשלטון לא מבין זאת.  (לת) חיים מבין
  • 00:55
  • 24.06.12

115 כשיש שר משטרה של מפלגה סובייטית אין פלא שכך נוהגים במפגינים במדינת עולם שלישי שהם הביאו לפה  (לת) זהבה.הגיע הזמן לסלק אותם מהשלטון
  • 00:56
  • 24.06.12

116 למה שהדרום ימשיך לבעור אם המחאה תצליח? איפה אתם חיים?
  • 00:56
  • 24.06.12

כמו שצוטט אחד המפגינים. זה רק אני או שהכוונה היא שוב אותה קונספירציה שרק מוחות חולניים יכולים להמציא, שכל תחלואי שכנינו הפנטיים הם למעשה מסיכה של ביבי, למנוע מהמחאה להתקיים? תגידו, אתם דפקטים?

117 מקווה לא לשמוע יותר על האנרכיסטים המשועממים הללו יורי
  • 00:59
  • 24.06.12

חבורה של בטלנים גרים בתל אביב ועסוקים בלפרסם ממים בפייסבוק ,חושבים שהם חיים באוסלו או במנהטן,אתם חיים בישראל 2012 מוקפים מוסלמים ומתנחלים פאנטים.תתעוררו באמת כדאי שתעוררו.

118 כל ציוני חייב להתגייס למחאה על צדק חברתי! עם ישראל חי
  • 01:00
  • 24.06.12

מפגינים גיבורים

119 ברגע שהם יאבקו קודם כל למען השכבה העניה ביותר של מקבלי קצבאות הזקנה והנכות הם יזכו לתמיכה רחבה בציבור הישראלי.כל הציבור יעמוד לצידם וימחה איתם.מתחילים בשינוי מהמעמד המושפל ביותר  (לת) מחאת ההמונים לשינוי השלטון המושחת
  • 01:01
  • 24.06.12

120 מי שלא ראה קצין-משטרה (כחול) מנסה לחסום את אבן-גבירול... איזה ביזיון, יורם אוחיון!
  • 01:04
  • 24.06.12

לא ראה פיקוד משטרתי מימיו. לרשותו עמדו עשרות צוערים של מג"ב... הם דוקא הראו אינטיליגנציה ומשמעת, אבל הקצין חילק הוראות סותרות, שהולידו פאדיחה היסטרית.

בעיה בהבנת השטח? לאו דוקא: יותר דומה לבעיה בגאומטריה של כיתה ה'.

121 פוגרום מבית היוצר של השמאל המסוכן וההזוי, לנהוג בהם ביד קשה! לשבור אותם  (לת) אלירן
  • 01:06
  • 24.06.12

122 כל הכבוד למפגינים! אלי
  • 01:12
  • 24.06.12

החזירון העליון חגג בשנות הצמיחה, אבל כשהגיע המיתון מי הראשון לשלם? העם אותם אנשים שחגגו? לא, המעמד הבינני והשכבות החלשות ישלמו. ולמעלה? החגיגה תימשך! לא חייבים לעבוד כל החיים בשביל פאקינג 4 קירות ולא חייבים לשלם ביוקר על הכל. אפשר לשנות את המציאות!

123 להכות בהם כמו בעמונה מכוח השוויון. בחוק משפטן
  • 01:12
  • 24.06.12

ואני באמת חושב כך

124 וגם לא שוכחים ולא -וותרים על פיטורי-התפטרות -ביש (ב יבי י שי ש טייניץ) בעקבות מחדלי השריפה בכרמל! עמי כל-הארץ
  • 01:13
  • 24.06.12

אנחנו עם טוב שמשלם מיסים, משרת בצכב ובמילואים ומקריב את דמו עבור המדינה הזאת, ומגיע לנו שלטון ראוי ולא חבורה של שרלטנים שמוכרים אותנו במורד הנהר לחרדים, מתנחלים וטייקונים למיניהם.

125 היעד הבא - כנסת ישראל אני
  • 01:18
  • 24.06.12

במקום להסתובב בתל אביב צריך להגיע לכנסת לפני שהח"כים יוצאים לנפוש ביעדים אקזוטיים בפגרת הקיץ שלהם.

126 ברור שיש והיתה החלטה לעצור את המאבק החברתי. הרי התחילו להציק להפעילים בבתיהם כבר לפני מספר שבועות. זימנו אותם לחקירות במשטרה. באיזו רשות? על איזה רקע? באיזו סמכות? מגבוה זה הגיע. למישהו יש ספק?  (לת) מדינת משטרה. כסוריה היינו. לא יאומן.
  • 01:20
  • 24.06.12

127 בשביל מה חסמו את אבן גבירול? אפשר לחשוב כמה עשירים האנשים שגרים בבתים הישנים האלה. אם רצו לחסום משהו אז את הפרויקטים של אקירוב או וילות בצהלה,רמת אביב.  (לת) מישהו
  • 01:24
  • 24.06.12

128 עלק פעילים חברתיים . בטלנים בני בטלנים . עסקנים קטנים קטנים ועלובים . אבי
  • 01:27
  • 24.06.12

מחאה. בדיחה . סופם . אני אומר להכות את הפורעים. לשבור . מים מעופשים ולחם יבש מנתם .

129 להעיף את ביבי - אויב הדמוקרטיה  (לת) רועי
  • 01:33
  • 24.06.12

130 אה... לשמאלנים מותר הכל. אם זו היתה הפגנת ימין אז היתה כותרת: "תג מחיר".  (לת) פחחח
  • 01:36
  • 24.06.12

131 מה בעצם רואים כאן: רואים אנרכיסטים חסרי בושה, שקמים להרוס בנקים שבהם נמצאים כל חסכונותיהם של אנשים שעובדים בזיעת אפם ומרוויחים את לחמם ביושר בניגוד לכל האנרכיסיטים שלא צריכים לקום לעבודה מחר בבוקר .הם לא שונים מכל פושע וגנב אחר שחומס וגוזל את רכושם של אנשים ישירים.  (לת) בושה וחרפה!
  • 01:37
  • 24.06.12

132 סוף סוף דמוקרטיה אמיתית! הון-שלטון מפחדים
  • 01:57
  • 24.06.12

האלימות הקשה של המשטרה ודיכוי ההפגנות בכל מחיר הם ביטוי של הפחד שאוחז בהון-שלטון ועושי דברם המשטרע

133 כל הכבוד למשטרה! כנסו חזק בכל האספסוף האנרכיסטי,אין להם מקום ברחובותינו.  (לת) אורן--ת"א
  • 01:59
  • 24.06.12

134 Get Up, Stand Up  (לת) Bob Marley
  • 02:01
  • 24.06.12

135 משטרה יקרה, משטרה חביבה, תחשבי שאלה חרדים ומיד תתייחסי את המפגינים האלה בכפפות של משי. אירית
  • 02:01
  • 24.06.12

הרי החרדים יכולים לירוק על שוטר, לקלל שוטר, לכנות אותו נאצי, ולבסוף מה? כלום.

136 חייבים לעצור ביריונות זאת מידית אלכס לוין
  • 02:01
  • 24.06.12

ביריונים מפירי סדר הללו שלוקחים את החוק לידים מסכנים את שלום הציבור, על כן חייבים להעמידם לדין פלילי ולהושיבם אחרי סורג ובריח.

137 כל הכבוד !!!! בשעה טובה המחאה הזאת מתחילה להראות כמו שהיא צריכה !!! יוני
  • 02:05
  • 24.06.12

בארה"ב אם היית כזאת של עליית מחירים כמו שיש בישראל בעשור האחרון היה לא רק הפגנות ברחובות אלא הפרדת סדר כוללת !!!! ככשאלתי אמריקאי לגבי שלו היית כך "people would RIOT the streets !!"
RIOT !!!

138 75 אפילו בשביל טוקבק בתשלום צריך מנה של הגיון  (לת) יונתן
  • 02:11
  • 24.06.12

139 לצערי, ממשלת ישראל בשנים האחרונות מאמינה שכל בעיה נתן לפתור בכוח. הפלסטינים, הטורקים/מרמרה , איראן ועכשיו גם בעיות חברתיות. הקונספציה הזאת תתנפץ יום אחד בפנינו בצורה דומה לקונספציה שהתנפצה במלחמת יום כיפור.  (לת) רון
  • 02:14
  • 24.06.12

140 לכל המתלהמים בנושא חוקיות ההפגנה נדב
  • 02:15
  • 24.06.12

מחאה היא זכות בסיסית של אדם, שמגיעה מצורך עמוק וטבעי ונואש. היא יכולה גם לקרות בן לילה, כמו שקרה הלילה - אף אחד לא תיכנן לנפץ את חלונות הבנקים. הייאוש הוביל לכך.
לא על כל מחאה אפשר לבקש רשות, אבל כל מחאה היא לגיטימית - וזה מתוקף הדמוקרטיה.

חוץ מזה, המשטרה והממשל עושים הכל כדי להכשיל את המחאה הזו וסביר להניח שהיא לא הייתה מקבלת שום היתר מאף אחד. אז מה? אז לא מוחים?
זה משנה אם הם קיבלו היתר או לא?
המחאה הזו הרבה יותר גדולה מהחוק. החוק קיים בשביל העם, ולא העם בשביל החוק. המדינה עובדת בשבילי, ולא רק אני בשבילה. תפנימו את זה.

141 מדובר בקומוניסטים שצריך לטפל בהם כמו שהם טיפלו במתנגדיהם במדינות האומללות שעליהן הם השתלטו בעבר  (לת) אלה פאשיסטים בצבע אדום
  • 02:15
  • 24.06.12

142 תאכל'ס אם זה היה מישהו אחר ולא דפני סרג'
  • 02:24
  • 24.06.12

הרחובות לא היו בוערים ככה בחיים. כל הזמן יש הפגנות וכל הזמן עוצרים פעילים ולאף אחד לא אכפת. ברגע שיש סלב כמו דפני ישר כולם משתגעים.
עצוב לי שהשמאל התדרדר לרמה של הימין המתלהם

143 מה עם שלמה ארצי?????  (לת) צדק חברתי!!
  • 02:27
  • 24.06.12

144 לא נוותר! עודד
  • 02:29
  • 24.06.12

לא עוד עם פאסיבי ומולך שולל. עם ישראל דורש את זכויותיו הבסיסיות ביותר- שיוויון, חירות וחיים בכבוד ובשלום. די לדיקטטורת הכסף.

145 לא מקרי שהעצורים הוחזקו בתוך בנק עודד
  • 02:31
  • 24.06.12

הצדדים במלחמה הזו ברורים- מצד אחד הבנקים ושלטון השחיתות והניצול, מצד שני העם.

146 מי ששובר חלונות חייב להעצר! יעקב
  • 02:36
  • 24.06.12

הפגנה שמשתתפיה שוברים חלונות, שופכים זבל וחוסמים כבישים היא באמת לא אלימה... מעניין מה היו עושים בהפגנה אלימה.
המשטרה פעלה כשורה - יש למנוע את האלימות של המתפרעים.

147 ישר כוח למפגינים, כוח לאזרחים  (לת) המודיע
  • 02:37
  • 24.06.12

148 מה כולם מתפלאים??? במדינת משטרה וצבא שרוב האוכלוסיה שירתה במוסדות אלה אין מה להתפלא שמשתמשים באלמיות כלפי מי שמפגין נגד השלטון! תראו מה קורה באירופה ובארה"ב כבר יותר מעשרים שנה...מי שרוצה לדעת יותר על העתיד של המחאה החברתית שיראה את המקרה של GENOA בשנת 2001. הייתה ועידת G8 והמשטרה שברה ידיים ורגלים וצלעות ושינתה לאנשים את החיים. הם לקחו אנשים ועינו אותם רק בגלל שהם הפגינו והראו נוכחות כנגד מנהיגים. ראו הוזהרתם...לאט לאט ישנו את דעת הקהל כנגד המחאה והקבוצה שמנהיגה אותה. בסוף עוד יקראו להם טרוריסטים  (לת) רגיל מאירופה
  • 02:38
  • 24.06.12

149 ישר כוח למפגינים כוח לאזרחים  (לת) המודיע
  • 02:46
  • 24.06.12

150 ליל הבדולח בתל אביב ברק
  • 02:55
  • 24.06.12

ככה קראו לזה אצל תושבי השכונות, ומה הפעם?

151 נחמד לקרוא למפגינים בשמות ולהצמיד אותם לחמאס- מעניין אם כל הטוקבקיסטים שיושבים בבית ומצקצקים בלשון יסתפקו בצקצוק כשיגיעו התוצאות. מעניין אם גם אז יכנו את המפגינים תומכי חמאס ואלימים. כמות היסמניקים שנשלחה לאבן גבירול היום נראתה כמו גדוד שהגיע לכבוש את סוריה. אלימות משטרתית חסרת גבולות וצידוק. הגיוני לעצור מפגינים בהפגנה לא חוקית- בואו נודה על האמת ביקשנו חיכוך. רצינו פרובוקציה. לא התייחסו אלינו כשהיינו ילדים טובים. אבל האלימות היתה מיותרת ומוגזמת ברמות שלא היו בעבר. מישהו צריך להציב גם למשטרה גבולות. שרון
  • 03:05
  • 24.06.12

נחמד לקרוא למפגינים בשמות ולהצמיד אותם לחמאס- מעניין אם כל הטוקבקיסטים שיושבים בבית ומצקצקים בלשון יסתפקו בצקצוק כשיגיעו התוצאות. מעניין אם גם אז יכנו את המפגינים תומכי חמאס ואלימים. כמות היסמניקים שנשלחה לאבן גבירול היום נראתה כמו גדוד שהגיע לכבוש את סוריה. אלימות משטרתית חסרת גבולות וצידוק. הגיוני לעצור מפגינים בהפגנה לא חוקית- בואו נודה על האמת ביקשנו חיכוך. רצינו פרובוקציה. לא התייחסו אלינו כשהיינו ילדים טובים. אבל האלימות היתה מיותרת ומוגזמת ברמות שלא היו בעבר. מישהו צריך להציב גם למשטרה גבולות.

152 יאללה! אביב ישראלי!!!!  (לת) שרון
  • 03:15
  • 24.06.12

153 האדיוט שהביא את יס"מ לפיזור הפגנות אזרחיות בתל אביב חייב לתת את הדין נימרוד
  • 03:23
  • 24.06.12

מבקר המדינה - לטיפולך.

154 מספר ארגוני פשע ושונאי ישראל חברו להרס החיים התקינים בישראל, הלאה הפשע והאלימות!!!  (לת) מהנדס שחןר
  • 03:26
  • 24.06.12

  •   אכן כן. יוצא בחוץ
    • 12:49
    • 24.06.12

    19 משפחות פשע (בעלי ההון) ושונאי ישראל (המשטרה) חברו להרס החיים התקינים בישראל על ידי מיסים (לעם בלבד ולא לטייקונים) וגזירות. הלאה הפשע הקפיטליסטי והאלימות המשטרתית!

155 איפה שלי יחימוביץ?  (לת) זאב
  • 03:33
  • 24.06.12

156 כל הכבוד למפגינים חופש המחאה
  • 03:35
  • 24.06.12

המשטרה כבר מזמן איבדה את הצפון ביחס שלה להפגנות,

157 המקפצה של הדיקטאטור לשלטון הם המתוסכלים, חסרי כישורי חיים וחלשי האופי, ופתאום, משום מקום מגיע מישהו/י שנותן משמעות לחיים שלהם, ומפיח בהם תקווה שהאושר והעושר הוא במרחק נגיעה, אם רק יצטרפו. המנהיג מבטיח שהם ה 99% אז ממש גם לא "משתלם" לשחות נגד הזרם. הולה הופ
  • 03:39
  • 24.06.12

המקפצה של הדיקטאטור לשלטון הם המתוסכלים, חסרי כישורי חיים וחלשי האופי, ופתאום, משום מקום מגיע מישהו/י שנותן משמעות לחיים שלהם, ומפיח בהם תקווה שהאושר והעושר הוא במרחק נגיעה, אם רק יצטרפו.

158 אני מצדיע למשטרה , ולשוטרים האמיצים, רבותי, אחרת האנרכיסטים המקצוענים יפרצו לא רק בנקים, אלה את שלטון החוק של כולנו, נכון שישראל לא מדינה סקנדינבית שלוה, יש בעיות , אבל המשפגינם בתשלום שמחפשים אנרכיה כי הם אישית לא מסוגלים לעזור לעצמם, אז הם פושטי יד לממשלה ב: תנו לנו,,תנו לנו,,מגיע לנו,,מגיע לכם זובור בצורת אגרוף לפניכם מכל השפויים בארת, ולא יזיק לכם "זאפטה" מהשוטרים האמיצים שלנו, ואח"כ אתם בוכים כתינוקות,אוי,,תראו מה המשטרה עושה לנו,,עד היום חשבתי שטוב לסלק את הסודאנים מהארץ, אבל היום, אני מעדיף לזרוק אותכם, האנרכיסטים הבטלנים פושטי יד לכמה שקלים שתוכלו לקנות עוד "וודקא", אילו ורק הימין היה עושה כאלו הפדנות אלימות,,היו כבר השמאל רצים לבג"ץ ומבקשים עבורם תליה ב"ככר רבין", בושו והכלמו מלךכלכי ארצנו היפה, בושי והכלמי דפני, את הפעם "אכלת אותה" כי השפויים שבעם לא יפלו שוב ברשתך הבולשביקית,  (לת) אליפז התימני
  • 03:48
  • 24.06.12

159 מודרניסט אתה באמת חושב שהקוראים לא יודעים שאתה עובד בשרות משרד ראש הממשלה? בשם הקוראים
  • 03:51
  • 24.06.12

זו התשובה של ביבי למחאה. ועדות, יועצים, חזאים פוליטיים ושכירי עט בביביתון וברשת. אתה גנב (או לפחות מנסה לגנוב דעת). אתה מאוס.

160 השמאל במיטבו ועוד יש להם טענות על אלימות  (לת) ראובן
  • 03:54
  • 24.06.12

161 רוה"מ שבר את רגלו למען העם, הקוזק הנגזל מקבל פיצוי, אין אחראים למחדלים, משטרת מחשבות מה היה לנו השבוע
  • 04:14
  • 24.06.12

האבסורד הגדול היא גבעת האולפנה. אדמה שנגזלה מבעליה במרמה,בפלילים, הופכת להיות נכס לרוכשי הרמיה, שמקבלים עליה פיצוי. תעתיקו את הסיטואציה הזו לתוכי הקו הירוק. הייתכן אבסורד כזה?
ד"ח מרמרה , כישלון מוחלט של ממשלת ישראל, חוסר תיאום, מלחמות יהודים, אגו הביאו לכשל, אך אין אחראי מבוגר.
דו"ח השרפה מייצג קריסת מערכות. רוה"מ , שהיה הראשון להבין את גודל האסון היה האחרון לפעול למניעתה. החכמה בשרפות היא לכבודן אלא למנען.
אבל מעולם מצבו הזמני לא היה שקט כל כל, תגובת רוה""מ. התוספת "זמני", היא שלי. סוריה, חיזבאללה, מצרים, ירדן,. היורה סביבנו רותחת והיא עד תתפרץ

162 המשטר הישראלי מושפע מהטיפול ההסורי במפגיני האופוזיציה  (לת) בשאר
  • 04:27
  • 24.06.12

163 נראה כאילו דפני חושבת שתל אביב זה מגרש המשחקים הפרטים שלה...  (לת) רונה
  • 04:41
  • 24.06.12

164 המלחמה כבר פרצה ארי
  • 04:54
  • 24.06.12

הדיכוי האלים של ההפגנות נובע מכך שהממשלה פוחדת מאי שקט ברחובות בעת המלחמה שבשער. למעשה המלחמה כבר פרצה. הירי מעזה הוא המערכה הראשונה. ריסון התגובה שם (בניגוד לתגובה הפרועה כלפי דפני ליף וחבריה) הוא משום שהממשלה אינה רוצה חזית נוספת לפני תחילת הלחימה בחזית העיקרית. אגב פוטין מגיע ביום שני וכדאי לקחת אותו אל הרחובות. ודאי ישמח עד מאד להיווכח ששיטותיו אומצו ביעילות כה רבה על ידי חבריו החדשים.

165 הגיע הזמן להעלות את האינטנסיביות של המחאה אלון
  • 05:26
  • 24.06.12

פחות הרס של רכוש, (אלא אם זה חנויות בכיכר המדינה :)
יותר פעולות בפריפריה

שנצליח!

166 הרוב השפוי ימגר את הפורעים המגובים בידי חלק מהתקשורת.  (לת) ציוני
  • 05:50
  • 24.06.12

167 בדמוקרטיה עושים את השינויים בקפלי כגד
  • 05:54
  • 24.06.12

אתם נתתם את האור הירוק להתפרעות הזו בכתבה המגוכחת על המעצר של ליפ

  •   בקלפי העם בחר ציפי ליבני יוצא בחוץ
    • 12:50
    • 24.06.12

    אבל קיבל נתניהו. גם מי שבחר ברק או מופז - קיבל אותם יחד עם ביבי בממשלה. ממש דמוקרטיה למופת...

168 הכותרת צריכה להיות - כנופיית מחבלים התפרעה ברחובות תל אביב והשמטרה ריחמה עליהם  (לת) "הארץ" מזייף
  • 06:04
  • 24.06.12

169 חולדאי עוד יתגעגע לאוהלים ואוחיון יכול כבר לרפרף במדור "דרושים"... דקה 90
  • 06:06
  • 24.06.12

אולי עדיין לא מאוחר וששני האדונים הללו ימחלו על כבודם ופשוט יתנצלו

170 למה המשטרה לא פוטרת כך את בעיית בתי האולפנה  (לת) חילוני חמוד
  • 06:20
  • 24.06.12

171 אלי ישי וביבי תראו אם אפשר לקנות דירה ?  (לת) יוסי
  • 06:27
  • 24.06.12

172 לא יכול אפילו לדמיין איך הייתה נראית הכותרת שלכם, אילו מי שחסמו את איילון היו מתנחלים!  (לת) אובייקטיביות היא לא מילה גסה
  • 06:38
  • 24.06.12

173 כלפי מפגינים ימניים, המשטרה מפעילה הרבה יותר כוח !!!  (לת) אובייקטיביות היא לא מילה גסה
  • 06:40
  • 24.06.12

174 Bb דיקטטור ותתחילו להפנים את זה  (לת) דיקטטורה
  • 06:41
  • 24.06.12

175 תודה, אוחיון!  (לת) על כל עציר יבוא עוד 1,000
  • 06:45
  • 24.06.12

176 המשטרה מתגלה כמה שהיא - מנגנון אלימות מאורגנת, בשירות שלטון ההון וממשלה לא לגטימית. המגמה ברורה: הצבא הישראלי מפעיל דיכוי "בחוץ" (שכבר כארבעה עשורים הוא חלק אינטגרלי מה"בפנים", רק משולל זכויות וסגור מאחרי גדרות) והמשטרה מפעילה דיכוי בפנים. חרם עולמי על ישראל עכשיו!  (לת) אחד
  • 06:58
  • 24.06.12

177 להחרים את אירועי לילה לבן בסוף השבוע הקרוב, וכל אירוע ציבורי אחר שייערך בתא בזמן הקרוב. או לחילופין, להכריז על לילה שחור כאות אבל על מות הדמוקרטיה הישראלית.  (לת) אחד2
  • 07:03
  • 24.06.12

178 THE LEFT WITH THE ARABS,ARE ENDING ISRAEL  (לת) nili
  • 07:05
  • 24.06.12

  •   The Right is ending Israel Poalei Zion
    • 13:26
    • 24.06.12

    The revisionists ("Right") believe in the false god of the "market" and in its name they destroy the Zionist miracle created by Ben Gurion. They sell off the property of the Jewish nation to various crooks and give back land to our enemies (Begin was first - he gave back Sinai to the Egyptian enemy).

    Begin, Shamir, Peres, Rabin, Barak, Olmert, Netanyahu - all of them sold away parts of our land to enemies and sold away the assets of our nation to tycoons.

179 אנרכיזם דורש התייחסות אחרת רונן
  • 07:05
  • 24.06.12

זה התחיל לפני שנה כגימיק ,מחאה על יוקר המחייה.
אך מה שהתרחש אמש הוא אנרכיזם.
ואנרכיזם דורש יחס שונה לחלוטין.
יש לעצור את המנהיגים של ההשתוללות שהתרחשה אמש. ובמידה ותימשך פעילות זו יש לעזור להם להבין שהם רק יביאו סבל רב על עצמם.( לא רק להם מותר להרביץ לשבור ולשרוף)

180 כל הכבוד לפעילים האמיצים .. אתם גיבורים  (לת) אנטי
  • 07:10
  • 24.06.12

181 יישר כח ענק. להלאים את הבנקים ולקצץ בשכר המופרע של הבכירים החלאות. ממילא הם לא משחקים בחוקי השוק ארי
  • 07:12
  • 24.06.12

הבנקיםזה כמו הפיודאליזם. הם תמיד יוצלו ע"י כספינו בזמן שמנהיליהם גורפים מיליונים

182 וולאק איזה כותרות ... אבי גנח
  • 07:13
  • 24.06.12

רק בשביל למכור ....אלפים פרצו לעשרות בנקים ....

קצת פרופרציה לא תזיק לעורכים ...וחץ מזה אתם עם העם או עם השלטון ...הכותרת אומרת הכל שמהות תפקידכם פג והתמוסס.

183 מי צריך את מסקנות מבקר המדינה. מסתובבים ברחובות ורואים שהשוטרים הם רק "עבדים". שלמה.
  • 07:21
  • 24.06.12

ככל שהמשכורת קטנה . ככל שסף הקבלה לתפקיד נמוך יותר. כך גוברת הנאמנות לשלטונות. הבעיה של כולנו היא שמתוך החומר האנושי הזה. נבחרים לבסוף מפקדי-המשטרה. וכולם, כוולם מתפלאים בסוף, על כושר המחשבה ויכולת ההחלטה שלהם.

184 גאה בכם, צריך להיאבק!!!!  (לת) נירה
  • 07:27
  • 24.06.12

185 החל באחמדינג'אד ובחמאס, דרך נערי הגבעות ומטורפי נטורי קרתא, וכלה בערביי חד"ש ופעילי האנרכיזם החברתי - כולם חותרים בגלוי להחרבת מדינת היהודים. הצילו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 07:28
  • 24.06.12

בדרום - גשם של טילי גראד וקסאמים. במרכז - השתוללות של וונדאלים.
מה יהיה?

186 סוף סוף מדברים... אם ככה גם אני מצטרף !  (לת) נפגש ברחוב נתניהו !
  • 07:28
  • 24.06.12

187 המסזכה של הימין בשלטון נופלת: משטר מחרחר מלחמה כדי למנוע מאבק על צדק חברתי. לא עוד!!! הימין משרת רק את הטייקונים ואת הצבא כארגון שממנו צומחים הפוליטיקאים.  (לת) צבי
  • 07:29
  • 24.06.12

188 אין לנו זכות קיום! שלום
  • 07:29
  • 24.06.12

אם משטרת ישראל מצליחה לפזר הפגנות באלימות !
אם ממשלת ישראל שותה את דמנו !
ממשלת ישראל נותנת גב לאשמים בשרפות בכרמל!
מציגה לעם מצג שיקרי, של אין ברירה!.
הסימפטום הוא תגובת ה"מודרניסט"
אז שלא יעבדו עליכם! ראו הוזהרתם!

189 אל: מנהיגי המחאה רותי
  • 07:31
  • 24.06.12

אתם מטומטמים. אני חוזרת - מטומטמים וזה לא התחיל אתמול, אלא במחאה בקיץ שעבר. ובראש המטומטמים עומד אדון שמולי שהצהיר חזור והצהר: זה לא פוליטי.
אז, הנה התגובה לדבריך, אדון שמולי. שולחים את השוטרים המסכנים לפגוע קשה בראשי המחאה, לאחר שמבצעים חקירות אחד לאחד.
ההתנהלות העדינה שלך ושל חבריך הביאה את הרחוב להשתוללות של אמש לאחר שהמשטרה נכנסה בכוח ובברוטליות בדפני ליף וחבריה הרחוקים מרחק שנות אור ממתפרעי ההתנחלויות ש- להם אין עושים דבר, בעצם לא מוצאים אותם. חה, הצחיקו אותי.
כל ההתנהגות של המשטרה מראה על פחד עמוק של ראש הממשלה והחבורה הסובבת אותו, שמבינים כי לאט לאט נחשפת דרכם בהנהגה - כלום לציבור הכל למנהיגות.
עכשיו הזמן להקים רשימה פ ו ל י ט י ת. אופוזיציה אמיתית, לא רופסת כמו זו הקיימת היום. יש להקים מפלגה שרואה את טובת הציבור הנושא בעול בראש מעייניה. מפלגה כזו שהציבור כולו יילך אחריה, כאשר היא תציג את משנתה:
טובת הציבור לנגד עיניה.

190 תחילתה של מלחמת אזרחים ערן
  • 07:32
  • 24.06.12

הצד השמאלי של המפה לא יכול יותר, שהמקום בו הוא מנסה לחיות לא מדבר בשפה שלו, לא מבטא את הרצונות שלו. תסכול עמוק משנים של שקרים וממלכתיות שאיננה מייצגת אף אחד. שנים של כיבוש ולא רק מעבר לקו הירוק עשו את שלהם, הלאה הציונות, הלאה. מדינה עברית ושיוויונית, אחרת לא שווה לחיות כאן.

191 אין לי בעיה עם שוטרים אלימים ערן
  • 07:39
  • 24.06.12

שוטרים מתוקף תפקידם צריכים להיות אלימים ולהפעיל כוח, זו המהות שלהם. אלא שהכוח שהם מפעילים מופנה כלפי ילדים ולא כלפי פושעים, כאן הבעיה. החוקים הם אלו שהופכים את המשטרה לכוח קטלני כלפי אלו שאמורים להיות מוגנים, אזרחים שומרי חוק. שנים של חוקים מעוותים והפללה של כל מה ש"לא נוח לראות" הפכו את המשטרה (כמו הצבא בעצם) לכלי בידיו של שלטון מבולבל שאיננו יודע כיצד להתמודד אחרת. אז בסופו של יום גם הילדים הטובים נהיים אלימים, כי כמה אפשר עוד לחטוף?

192 דמוקרטיה דקטטורית - שיטת ממשל חדשה בישראל. אזרח מודאג
  • 07:40
  • 24.06.12

שימו לב שיטת ממשל חדשה בישראל, אין ביטחון, אין כיבוי אין משטרה , ואין למחות .
האזרח משרת השלטון .

193 כל הכבוד! סופסוף יש פה מישהו שמוכן להלחם באמת על הדברים החשובים באמת. לא ירושלים, לא שטחים, פשוט על איך מחזיקים אותנו פה בבית החרושת לכסף של האוליגרכים. אנחנו רוצים לפחות את התנאים של הרפת של מעגן מיכאל. אחרת לא ניתן שיחלבו אותנו!  (לת) יואבחלב
  • 07:40
  • 24.06.12

194 אולי מספיק עם צמד המילים השקרי "מחאה חברתית"? אובייקטיביסט
  • 07:43
  • 24.06.12

הרי בסה"כ מדובר בכמה עשרות אנרכיסטים מחפשי צומי, שגוררים אחריהם כמה מאות גרופים משועממים וחסרי תעסוקה ועוד כמה אלפי לוזרים ומתבכיינים מקצועיים (עשרות אלפי צופי מופעי החינם מהקיץ האחרון כנראה נמוגו יחד עם האמנים).

הייתי הראשון שמצטרף ל"מחאה" אם הייתה ממוקדת בבעיות אמיתיות, שלמרבה הפלא גם קלות לפתרון (אם באמת רוצים): הפרדת דת ממדינה, ביטול תקצוב לדת, פירוק התנחלויות ועשיית שלום אמת. אם כל הנ"ל היו מטופלים, היו מתפנים כל כך כספים, שאפשר היה לממש עשר "מחאות חברתיות" ולרצות את כל ה"חלשים".

195 הבהרה יששכר
  • 07:45
  • 24.06.12

לקשור בין מי שחיים מעבר לקו הירוק במצב מתמיד של הסגת גבול לבין מי שנהפכו - על אף עבודתם הקשה והיום שומרי חוק - לאזרחים קשי, זו טעות וטעות מרה. זכותם של אנשים להפגין, למרוד ולהיאבק במערכת שמזניחה אותם ושוללת מהם ביטחון סוציאלי בסיסי ובנוסף לכל זאת, שוללת מהם אישורים להפגנות. ואם כל אדם שלא מרוויח מעל 83,000 דקל בחודש לא רואה את האינטרסים שלו מיוצגים במחאה הזו, אז סימן שהמערכת עשתה עבודה מהימנה וגרמה לכם לצאת כנגד האינטרסים של עצמכם.

196 זהו "תג מחיר" חברתי. ובנוגע למשטרה, היא היתה עדינה יחסית ליכולות שהיא הפגינה מול המתנחלים  (לת) יוחנן המלמד
  • 07:46
  • 24.06.12

197 מדוע המשטרה לא ירתה כדורי גומי במתפרעים ובכך אפשרה חסימת כבישים ופריצת בנקים איתן
  • 07:53
  • 24.06.12

ההמון המתפרע והמשתולל בראשות דפני ליף הוכיח כבר אמש את מסוכנותו לציבור! מה המשטרה מצפה מאנרכיסטים, שיפעילו כמו בבלעין!
על המשטרה לחסל ומיד את המתפרעים שהפכו כל סדר במדינה!

198 נילחם להיות עם חופשי בארצינו- לא ניכנע להון-שלטון מבפנים ולא לאויבים מבחוץ נפש יהודית
  • 07:57
  • 24.06.12

עוד לא אבדה תקוותינו- התקווה בת שנות אלפיים!
הלאה הון שלטון!

199 איני תומך בממשלה הזו, אבל תמיכה עיוורת של "הארץ" במפגינים פורעי חוק פועלת נגד האמינות של העיתון הזה!  (לת) אחד העם
  • 08:01
  • 24.06.12

200 דפני תחליף אזרח
  • 08:05
  • 24.06.12

דפני לא תחליף ואינה מייצגת דבר במדינתינו, מהרגע שההפגנות יוצאות משליטה והופכות לאלימות וברבריות אין עוד מקום למפגינים מסוג ה אנחנו לא סוריה ולא כל משטר טוטליטרי אחר, וברבריות כזו אינה מייצגת את הציבור הרחב ובטח שלא נתפסת בתקשורת העולמיתוממש לא מייצגת את מחאתי שגם אני בתקופה קשה אבל יש דרך ארץ, המשטרה עושה את תפקידה נאמנה לדעתי וההתגרות התמידית בשוטרים היא דבר בזוי.

201 לא חושש? שושנה
  • 08:06
  • 24.06.12

נתניהו אמר שהוא אינו חושש מן המחאה, אבל גם לא מזלזל בה. טוב, רק חציו השני של המשפט נכון. הוא בהחלט לא מזלזל במחאה - הוא מאד מאד חושש ממנה.

202 מחאה שקטה היא לא מחאה חובה להסלים  (לת) מיכה
  • 08:07
  • 24.06.12

203 בבקשה להפסיק המחאה אחרת חמשיכו לירות בדרום???????????  (לת) עירן
  • 08:07
  • 24.06.12

204 פינושה כבר אמרנו?!!!  (לת) יובל
  • 08:08
  • 24.06.12

205 ישראל נראת כל הזמן יותר רע!!!  (לת) אסתי
  • 08:09
  • 24.06.12

206 האימות עם חרדים ונערי הגבעות נראה תמיד שונה...  (לת) אפרת
  • 08:09
  • 24.06.12

207 שלטון מושחת הביתה דניאל ברבי
  • 08:11
  • 24.06.12

כול הכבוד לצעירים סוף סוף התעוררתם !! אם לא ישנו את המערכת אין סיכוי לצעירים לקנות בית בישראל - תמשיכו כול העם איתכם [ראו את שכננו ]

208 להכות באספסוף הפשיסטי השבע שבז לדמוקרטיה ומנסה להפיל שלטון לגיטימי בכח ובאלימות.  (לת) דמוקריטוס
  • 08:13
  • 24.06.12

  •   העם לא בחר ביבי. יוצא בחוץ
    • 13:28
    • 24.06.12

    בבחירות הדמוקרטיות העם בחר ליבני וקיבל ביבי. אז איפה הדמוקרטיה שאתה מדבר עליה?