המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

מאות מורים ומרצים נגד פיטורי הממונה על לימודי האזרחות במשרד החינוך

מרצים ומורים דרשו משר החינוך גדעון סער להתערב בעניינו של אדר כהן שהושמעו נגדו טענות על "בורות ופוסט ציונות"

מאות אקדמאים דורשים משר החינוך, גדעון סער, וממנכ"לית משרדו, דלית שטאובר, להתערב להגנתו של מפקח-מרכז מקצוע האזרחות במשרד החינוך, אדר כהן ולא להיכנע ל"לחץ פוליטי של קומץ השואף להשתלט על סדר היום בלימודי האזרחות ולהביא לפיטוריו". היום צפויה להתקבל החלטה בעניינו של כהן, שזומן בצהריים לפגישה עם שטאובר.

במשרד ומחוצה לו מעידים על מסע לחצים שיטתי, המנוהל בחלקו הגדול על ידי אנשי ימין בניסיון להביא לפיטוריו של כהן. "מתרבים הסימנים שמסע הרדיפה צלח", אמר מקור המעורה בפרטים. היום תכנס שטאובר את חברי ועדת המקצוע באזרחות, כשאישים בוועדה הביעו חשש כי מדובר במפגש שנערך "בשביל הפרוטוקול". חלקם ביקשו לפני זמן מה להיפגש עמה בעקבות ההכפשות נגד כהן, בניסיון להשפיע על ההחלטה בעניינו, ואילו רק היום, רגע לפני ההכרעה, אכן ייערך מפגש. שתי דמויות מובילות במאבק נגד כהן הן יו"ר המזכירות הפדגוגית לשעבר, צבי צמרת, והפרופ' אברהם דיסקין, לשעבר חבר בוועדת המקצוע ומחברו של ספר אזרחות שאושר לשימוש השנה.  

אדר כהן
אדר כהן. צילום: ניר כפרי

באחרונה חתמו כ-500 מורים לאזרחות על עצומה לסער: "אנו, מכל גווני הקשת הפוליטית, מכירים את עבודתו של כהן מקרוב...הטענה ...שהוא מקדם הוראה המובילה לבורות ומתאפיינת בסיסמאות פוסט-ציוניות מעידה על אי הכרה מוחלטת של העשייה החינוכית שלו".

פרופסורים למדעי המדינה אף יצאו בצעד פומבי וחריג נגד דיסקין, שטען כי "זה (מתן קביעות לכהן - ט"נ) יהיה אסון חינוכי בסדר גודל של שלושה מיליון תלמידים שילמדו בורות וסיסמאות פוסט ציוניות".

"מאחר והדובר מתיימר לומר את דבריו הבוטים באצטלא של מומחה למדע המדינה, אנו החתומים מטה, מרצים למדע המדינה, לא יכולים לעבור לסדר היום על דבריו אלה", כתבו, בין היתר, פרופ' ירון אזרחי,  פרופ' יצחק גל-נור, ופרופ' זאב שטרנהל, "הרוב הגדול של אנשי מדע המדינה...ללא קשר לעמדותיהם הפוליטיות,  דוחים את האמירה שכהן הוא "אסון חינוכי"...העמדות שמשמיע  דיסקין אינן דעות מקצועיות".  

לדברי הפרופ' דן אבנון, מהמחלקה למדעי המדינה באוניברסיטה העברית, "מאפריל ועד היום, קרוב ל-100 חברי הסגל מכל המכללות והאוניברסיטאות שעוסקים בהוראת האזרחות כתבו לבכירי המשרד והביעו את חוות דעתם המקצועית על כישוריו המעולים של אדר כהן. כנגדם קומץ חברי סגל אקדמי, חלקם מינויים של השר סער בוועדת מקצוע האזרחות, עסקו באופן מתוחכם ואף אובססיבי בהכפשת שמו של כהן. המניעים ברורים: רצון לשנות את סדר היום הפוליטי של מקצוע האזרחות הממלכתי".  

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי כהן "מצוי בהליך לקבלת החלטה בעניין קביעות בתפקידו. בשנה הקודמת הוחלט על ידי גורמי המקצוע שלא להעניק לו קביעות, אלא שנת ניסיון רביעית. את ההחלטה בעניינו תקבל מנכ"לית המשרד".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 במידה והיה בעל דעות ימניות,לא הייתה ידיעה ,אני לא הייתי מגיב והוא היה מפוטר  (לת) שקד,ירושלים
  • 05:54
  • 22.07.12

  •   לא טמבל אור
    • 10:05
    • 22.07.12

    לא קראת את המאמר? כל המהלך מובל ע"י ממונים של סער - אם כבר המהלך נועד להחליף אותו באיש ימין.

  •   האמת, אם כהן כל כך מתעקש ללמד את הנראטיב הפלסטיני, למה שלא ילך ללמד אותו באוניברסיטת רמאללה?  (לת) ישראלי אמיתי
    • 11:07
    • 22.07.12

  •   הימין הבולשביקי חושף את טלפיו ומתחיל במסע טיהורים להחליף את האנשים שבנו את המדינה בטרמפיסטים פסאודו-פטריוטים  (לת) יוסי
    • 12:14
    • 22.07.12

02 פרופ' זאב שטרנהל-זה שהסית לאלימות נגד יהודים בשטחים, ציטוט: "אין ספק בדבר א
  • 05:59
  • 22.07.12

הלגיטימיות של ההתנגדות המזוינת בשטחים עצמם"....

  •   האיש קידם במרצ ספר שנפסל ללימוד בשל הטיות סטריאוטיפיות חמורות, אי התאמה לתוכנית הלימוד וסילופים היסטוריים. למשל, תקיפת מדינת ישראל ב-48 ע"י מדינות ערב כלל לא מוזכרת  (לת) מזל שיש אתרים שמביאים את העובדות האלה
    • 10:25
    • 22.07.12

  •   די למולך ההתנחלויות והבטחון.  (לת) פרופסור שטרנהל - למדווניק נסתר
    • 16:53
    • 22.07.12

03 באמת נראה טמבל...  (לת) רונן
  • 06:21
  • 22.07.12

  •   כדאי לחקור את פיטוריה של המפמ"רית הקודמת, המאד מקצועית, שלא צעקו נגד הדחתה שעה שפוטרה על רקע פוליטי גרידא.  (לת) איפה ואיפה
    • 09:48
    • 22.07.12

04 משרד החינוך נשלט מזה שני עשורים ויותר בידיי "מרכז הליכוד והמפד"ל"!! האמת העובדתית
  • 06:40
  • 22.07.12


כולל הפקידות הזוטרית.

המפקחים הם "בני ערובה/בובות על חבל" המוציאים לפועל את פקודת אדוניהם.

  •   נשלט סוף סוף וטוב שכך אחרי הדיקטטורה של השמאל  (לת) א.א
    • 10:12
    • 22.07.12

  •   יולי תמיר שרת החינוך2006-2009, שרה שהנהיגה משרד חינוך תוך רמיסה פוליטית, יותר מאלוני / שריד  (לת) 04 אמת עובדתית???
    • 10:41
    • 22.07.12

  •   לא השמאל ולא המרכז( "שינוי" בדמותו של א. רובינשטיין) גם יחד יכולים היו להטות את הכף / לייצב אותה ל"רוח המרכז" כשכנגד כוחות השטח במערכת החינוך ,הבירוקרטיה המקומית במועצות העירוניות והתחרדות הרחוב.  (לת) אמת לאמיתה
    • 14:44
    • 22.07.12

05 הממליצים המכשילים מורה לאזרחות
  • 06:52
  • 22.07.12

מספיק לראות את רשימת הפרופסורים שמתנגדים לפיטוריו של אדר כהן, כדי להבין שלאיש הזה יש אגנדה ברוררה של פוסט ציונות ושל השקפה אישית חד צדדית. לא אחת נאלצתי להתווכח עם תלמידי על אמירות בלתי אוביקטיביות בספרי הלימוד באזרחות ומי שאחראי לכך, אינו אלא מי שמקבל המלצות לאוביקטיביות מזאב שטרנהל. טוב יהיה אם ירעננו מעט את נותני הטון בלימודי האזרחות.

  •   נכון מאוד אור מורה לאזרחות
    • 09:49
    • 25.07.12

    וכמעט כל קטעי העיתון שהופיעו בבגרויות לקוחים מהארץ.
    וזה היה גם לפני אדר

  •   מה זה "נאלצתי"? אם משהו כתוב בספר, הוא קדוש? סתם אחד
    • 23:29
    • 25.07.12

    ממש בלי קשר ל"דיון" בעניינו של אדר כהן, מפחיד לקרוא הבלים כאלה ממורים...

06 איזה מותק של מן אדם  (לת) הכרתי אותו
  • 06:54
  • 22.07.12

07 אדר כהן, קרן נויבך - השתקה, הפחדה - סממניה של ממשלת נתניהו - ליברמן - חרדים דן
  • 06:56
  • 22.07.12

ימנים ליבראליים ודמוקרטים כמו בגין ומרידור צריכים להתרחק מהקואליציה הזאת.

08 האם הכוחרת בספרו של כהן שהימין מצדד במלחמה והשמאל בהומניות אינה אסון חינוכי? הרי אין שקר גדול מזה. הרי בגין איש הימין כרת שלום עם מצרים גדולת אויביה של ישראל!  (לת) משה בודק
  • 06:56
  • 22.07.12

09 ועשרות אלפים בעד הפיטורים.  (לת) מענית
  • 06:56
  • 22.07.12

10 ואף מילה בכתבה על זיוף פרוטוקולים וחוסר מקצועיות מורה לאזרחות
  • 07:00
  • 22.07.12

הרי בכך הוא הואשם ולכן גם נאסר עליו לכתוב פרוטוקולים. עד כדי כך. איך אפשר להשאיר אותו בתפקידו?

  •   טענות שהופרכו!  (לת) מורה
    • 09:53
    • 22.07.12

  •   ממש לא הופרכו. מבקר המדינה עוד חוקר. מנכ"לית המשרד התנערה מהספר שאישר בוועדת החינוך של הכנסת, הוא קידם מדיניות פו"צ בלימודי האזרחות, וניסה לשכתב את ההיסטוריה הציונית. על פחות מזה צריך לפטר מפמ"ר, ואני אומרת את זה כמורה לאזרחית למעלה מ-10 שנים! ליאת
    • 10:03
    • 22.07.12

    ממש לא הופרכו. מבקר המדינה עוד חוקר. מנכ"לית המשרד התנערה מהספר שאישר בוועדת החינוך של הכנסת, הוא קידם מדיניות פו"צ בלימודי האזרחות, וניסה לשכתב את ההיסטוריה הציונית. על פחות מזה צריך לפטר מפמ"ר, ואני אומרת את זה כמורה לאזרחית למעלה מ-10 שנים!

11 השמאל הקיצוני מתגייס להצילו מה זה אומר?  (לת) מורה לאזרחות
  • 07:01
  • 22.07.12

  •   אדר כהן לפרס ישראל. מגן בגופו על הדמוקרטיה. ישראל כבר אינה דמוקרטיה.  (לת) אדר כהן להדלקת המשואה ביום העצמאות
    • 09:35
    • 22.07.12

12 תתחילו להתעורר שר החינוך כובש לאט לאט את המשרד עם אנשים לא מקצועיים על בסיס דעותם הימניות ראה המינוי האחרון של ראש מינהל חברה ונוער ואת ראש אגף שח"ר בושה למערכת!  (לת) איש חינוך
  • 07:08
  • 22.07.12

13 אין בלבי ספק שג'ורג' אורוול רווה נחת מכתבה זו והמבין יבין  (לת) משה בודק
  • 07:09
  • 22.07.12

14 שר החינ וך הזה הוא עצמו קיצוני ביותר ו"מתק" לשונו לא תעזור להסתיר את העובדה שמשרד החינוך הפך למשרד התעמולה נוסח טוטאליטריזם חנה חורש
  • 07:09
  • 22.07.12

כל התנהלותו של סער, כל שתיקתו מול הגזענות והפשיזם, כל התערבותו למען הפצת הפשיזם בין תלמידי ישראל - כל אלו מובילים כמובן להדחתו של מי שאמון על חינוך לאזרחות במדינה דמוקרטית ליברלית. זה לא מתאים לגדעון סער

  •   תגידי, חנה'לה, לא התבלבלת? עוד לא נמאס לך מהקלישאות והסיסמאות  (לת) ההזויות שאת מטקבקת שנים?.....
    • 09:53
    • 22.07.12

  •   אם היה לי ספק אם החלטת משרד החינוך ראויה או לא שכנעת אותי שכן א.א
    • 10:20
    • 22.07.12

    התלהמות מביכה שמזכירה את פראבדה וקול העם

15 אין תקוה. האחראי החדש על לימודי האזרחות ימונה על ידי אם תרצו ויעבור השבעה לערכים במערת המכפלה  (לת) רית
  • 07:12
  • 22.07.12

16 לא מודע לנושא, אחרי שקראתי את הכתבה ש״מורים ומרצים נגד״, לפטר אותו ומהד  (לת) סתם נגר
  • 07:15
  • 22.07.12

17 פעם רציתם להיות המדינה ה51 של ארה"ב. בינתיים התפכחתם ואימצתם את עקרונות הבולשביזם. אוהב אתכם ומקבל בברכה את חזרתכם לזרועותיה המחבקות של אמא רוסיה.  (לת) פוטין
  • 07:25
  • 22.07.12

  •   אין לך מוסג מה זה באמת בולשביסם...  (לת) אחד שהיה שם
    • 09:30
    • 22.07.12

  •   מתי היית שם? בתקופת לנין? אתה בן 105? לא צריך להיות שם כדי לדעת שאחד מסממני הבולשביזם הוא שליטה של הממשלה בכלכלה בתרבות ובחינוך, ושכתוב ההיסטוריה בהתאם לתפיסה הפוליטית של המשטר  (לת) פוטין
    • 15:53
    • 22.07.12

18 הרצון לזרוק את כהן הוא דוגמה שצריך ללמד בישעורי האזרחות מורה לאזרחות
  • 07:32
  • 22.07.12

האשמה בפוסט ציונות היא נשק שמזכיר משטרים אפלים כל מי שלא מסכים עם סיפוח השטחים מואשם בפוסט ציונות ואזי דמו הציבורי כשר.

  •   מורה לאזרחות - תגובתך ראויה להיקרא במלואה. אבן ראשונה נזרקה ע"י סער, כשבחר לקצץ שעות אזרחות לטובת שקר שנקרא ערכים יהודים  (לת) שומר חוק
    • 07:51
    • 22.07.12

  •   מורה לאזרחות - תגובתך ראויה להיקרא במלואה. אבן ראשונה נזרקה ע"י סער, כשבחר לקצץ שעות אזרחות לטובת שקר שנקרא ערכים יהודים  (לת) שומר חוק
    • 07:51
    • 22.07.12

  •   מורה לאזרחות - תגובתך ראויה להיקרא במלואה. אבן ראשונה נזרקה ע"י סער, כשבחר לקצץ שעות אזרחות לטובת שקר שנקרא ערכים יהודים  (לת) שומר חוק
    • 07:51
    • 22.07.12

  •   מה קרה? לא מסוגלים לקבל את העובדה שמידי פעם מחליפים בעלי תפקידים ובמיוחד אם הם בינוניים או לחילופין מטיפים לשנאה עצמית פתלוגית  (לת) אדר
    • 09:16
    • 22.07.12

  •   למה זה מזכיר לך משטרים אפלים, וההתנהגות של אדר לא מזכירה לך משטרים אפלים? ליאת
    • 10:07
    • 22.07.12

    אדר כהן הוא בולשביק שמנסה לשנות את ההיסטוריה. הוא זייף פרוטוקולים ופעל בניגוד עניינים. כל הפרטים מופיעים בכתבה של גיל ברינגר, בעיתון "מקור ראשון", הנה הלינק: http://www.blacklabor.org/wp-content/uploads/2011/12/adar-makorishon.pdf

  •   עוד חומר לשיעורי ההיסטוריה שלך... ליאת
    • 10:07
    • 22.07.12

    אדר כהן הוא בולשביק שמנסה לשנות את ההיסטוריה. הוא זייף פרוטוקולים ופעל בניגוד עניינים. כל הפרטים מופיעים בכתבה של גיל ברינגר, בעיתון "מקור ראשון", הנה הלינק: http://www.blacklabor.org/wp-content/uploads/2011/12/adar-makorishon.pdf

  •   אדר כהן נגד סיפוח השטחים?  (לת) משה
    • 10:22
    • 22.07.12

  •   למה שתקת שיולי תמיר זרקה את המפקחת מהיום למחר, ללא שימוע זו הדמוקרטית שלך???  (לת) המורה אולי תסביר לנו?
    • 20:54
    • 22.07.12

19 אם הוא כל כך צדיק אז מה הוא עושה שם - שכן מוסדות החינוך בארץ מזמן כבר אינם מלמדים את נושא התרבות החברתית  (לת) פלץ
  • 07:32
  • 22.07.12

  •   ואת זה אתה אומר בתור??? אני מורה לאזרחות שנים רבות וחינוך ארנונה
    • 08:52
    • 22.07.12

    הוא בראש מעייני וכך גם עמיתי. הרוב המכריע של מורי האזרחות שאני מכירה הם אנשים רציניים ביותר, אנשים ערכיים, נכון רובם נוטה לשמאל הפוליטי אבל הצגת הדברים בשיעורים מאוזנת. אל תכפיש מבלי שאתה יודע מה קורה באמת בכיתות. אנחנו עובדים קשה מאד ועם תחושת שליחות אמיתית! אני אוהבת מאד את המקצוע שלי וחושבת שאדר הוא מפמ"ר מאתגר ונהדר. בדיוק מה שנחוץ למקצוע הזה.

  •   הצגת הדברים בשיעורים מאוזנת?? גם מורה לאזרחות
    • 09:53
    • 22.07.12

    לא זכיתי ללמד בשיעוריך אבל, היכולת להציג להציג דברים באופן מאוזן בעיקר כשאתה אידיאולוג צרוף (רוב מורי האזרחות...) הינה תכונה שניחנו בה מלאכים. כך שבא נהיה רלבנטיים
    ומכיוון שלא ניתן שהמורים באמת יהיו מאוזנים, לכל הפחות כדאי שהספר יהיה מאוזן. הוא יכול להיות כזה והוא לא!!! די להיתממות.
    הדברים ידועים וברורים.
    מי שלא מסוגל גם עם דעותיו, שאיתם אין לי שום בעיה, להוציא תחת ידיו ספר שמעלה סוגיות ולא נוקט בעמדה - לא ראוי לעמוד בנקודה רגישה זו!!

  •   ארנונה (שלמת מס שפתיים או שזו סתם ארנונה?): "מורי האזרחות....אנשים רציניים ביותר, אנשים ערכיים, נכון רובם נוטה לשמאל הפוליטי..." יופי, מתוקה, הבנת עכשיו?
    • 10:04
    • 22.07.12

    לא אכנס לשאלה מניין את יודעת שרובכם אנשי שמאל, אך סביר להניח כי את יודעת זאת טוב ממני. (אינטליגנטית גדולה את לא, ולכן עשית שרות טוב) ומה שהיה צריך להוכיח - הוכחת..... מורי האזרחות דהיום הם תוצר של מורים, מרצים ופרופסורים שוטפי מוח, ואתם (או רובכם) עושים אותו הדבר לדור הצעיר, שלדאבוננו נשמע היום כמו אלה מהפרומואים של ה"יפה והחנון".... מספיק רק להביט ברשימת הפרופסורים הלא-מכובדת לעיל.... הצד השמאלי של המפה מנותק לגמרי כיום מהמציאות. אלה עובדות.

  •   קשה מאוד להיות אובייקטיבי למרות הניסיונות וזה לא משנה מאיזה צד. עוד מורה לאזרחות
    • 11:12
    • 22.07.12

    אנחנו בני אדם וגם אם משתדלים, העמדות האמיתיות יוצאות ובהחלט משפיעות על התלמידים. לעתים בכוונה, ולעתים בלי כוונה.
    מפמ'ר שיש לגביו חילוקי דעות כל כך גדולים לא צריך להיות מפמ"ר מקצועי ככל שיהיה. זה הכל. שיתרום במקום אחר בצורה אחרת.

  •   רוצה להגיד כי החינוך בישראל הביא אוחתנו לחיות על החרב ולשרת את הציונות המשיחית אבל את זה הרי לא יפרסמו  (לת) פלץ
    • 12:23
    • 22.07.12

  •   גם שמאל וגם ימין משרתים את המודל של הכיבוש הנאור זה בלי הערבים וזה עם הערבים  (לת) פלץ
    • 12:24
    • 22.07.12

  •   הימין והשמאל הם אותה גברת בשינוי אדרת והם בעד ציונות משיחית וכך גם בוחרים בקלפי בוגרי החינוך בישראל  (לת) פלץ
    • 12:26
    • 22.07.12

20 רק ,טענות"? ומסע לחצים? מה אתם עושים עתה? ומה עשו שריד ואלוני?  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:38
  • 22.07.12

21 אולי נחלק את המדינה לפי רצון אזרחיה? 2 אחוז למרץ ,אתם תקבעו את תוכנית הלימודם מדינת כל תושביה,פירוק צה"ל ואגפי הבטחון,חיסול הכור בדימונה,מכירת כל ארסנל הנשק למדינות ערב,וכך הלאה.98 אחוזים הנותרים יקבעו את גורלם בעצמם ויותרו על החינוך שלכם.8  (לת) לפרופסורים הנאורים הצעה
  • 07:41
  • 22.07.12

  •   אדר כהן הוא ציוני גדול ואיש מקסים וחכם, מכיר אותו שנים רבות אופיר
    • 09:15
    • 22.07.12

    כמי שמכיר אותו אישית, הוא ציוני גדול, אדם מקסים ואינטליגנטי ביותר. בעוד שחבריו הלכו לעשות כסף בהי טק הוא התנדב לחינוך ועוד למקצוע אזרחות שהוזנח שנים רבות.

  •   חבריו עושים כסף בהיי טק... קראתי על הבחור, הוא למד מדעי המדינה. איזו חברת הייטק מחפשת בוגרי מדעי המדינה בדיוק? יריב
    • 10:10
    • 22.07.12

    הוא עושה את הדבר היחיד שהוא יכול לעשות בשוק העבודה, ומקריאת הכתבה וכתבות אחרות על הבחור, מדובר בשמאלני שמעוניין להנחיל את ערכיו, בכח, לתלמידים, ע"י קידום ספרים לא ראויים (שבוטלו ע"י המנכלית!) ומניעת פרסום של ספרים ראויים (פרופסור דיסקין, שספרו אושר ברגע האחרון, חרף מאמציו של אדר כהן).

  •   כנראה לא היה מוכשר מספיק להייטק ולשוק הפרטי חיים
    • 10:37
    • 22.07.12

    ולכן "התנדב" (האם מתנדב מרוויח משכורת?) לקריירה במגזר הציבורי.
    ועוד למקצוע "אזרחות", שהוא לא מקצוע אמיתי וכל מורה יכול לשטוף לתלמידיו את המוח, על פי משנתו הפוליטית.

22 מי צריך לימודי אזרחות? יש תלמודי תורה וישיבות. עמליה
  • 07:42
  • 22.07.12

שם לומדים את האזרחות הכי טובה שהיא תן מינימום קח מקסימום.

23 שוב סער והמהפכה הימנית שלו. נמאס!  (לת) חינוך לפני שטיפת מוח
  • 07:47
  • 22.07.12

24 השיטה הידועה של הימין להתמודדות = אלימות+השתקה. זה מה שמלמדים באריאל?
  • 07:48
  • 22.07.12

30 שנה של שלטון ימין (+ -) = הרסו כל דבר שהיה פה טוב ואימצו כל דבר רע שהיה לפניהם.

25 ״וילה בג׳ונגל״ ? רמרם65
  • 07:49
  • 22.07.12

אולי, אבל בבוני הימין השתלטו על המטבח ומבעירים אש גדולה...

26 המפמ"ר הוא איש מקצוע מהדרגה הראשונה -גדעון סער הוא פאשיסט ד
  • 07:50
  • 22.07.12

הכתובת הייתה על הקיר כבר כמה חודשים,הדוצ'ה סער רוצה לפטר את המפמ"ר כבר זמן רב בשל דעותיו השמאלניות

27 מאות מורים חתמו על העצומה פיני
  • 07:50
  • 22.07.12

מדובר בקומץ מורים הזויים שאין להם שום קשר לעם היהודי וכל עניינם זה ,מדינת כל אזרחיה.
שוב השמאל בסהרורי שמחפש לפגוע בארץ היהודים.

28 כנראה שדיסקין צודק, אם חבורת האידיאולוגים הפןסט ציונית של אזרחי ושות כל כך מתנגדת "מטעמים מקצועיים". אןתה חבורנ שהתבצרה באקדמיה ומשם תוקפת כל דבר בעל ניחוח ציוני או יהודי  (לת) אלברט
  • 07:52
  • 22.07.12

  •   אתה בכלל יודע מי זה פרופסור יצחק גל נור ? בור שכמותך אופיר
    • 09:35
    • 22.07.12

    נציב המדינה אצל יצחק רבין. עובד מדינה מסור שנים רבות.
    פרופסור מבריק שדעותיו הם כמו של רוב אזרחי מדינת ישראל.
    לא כמו משמתטים ירדים כמוך שבאו מארה"ב בשביל להחריב פה את המדינה והציונות.

  •   אופיר המבולבל, שנפל בקלות מגוחכת לאשליות ולסטריאוטיפים שנובעים מיכולתינו להמציא לעצמינו שמות ברשת. אתה כמובן רק מראה איזה אפס אתה  (לת) אלברט
    • 11:29
    • 22.07.12

29 'קומץ השואף להשתלט על סדר היום בלימודי האזרחות...' - לקרוא ולא להאמין , ניו-ספיק בולשביקי צרוף לעילא ! מי כאן המיעוט ? מי כאן השתלט על פוזיציה חינוכית להפצת רעיונות פוסט-ציוניים ? גם לשקר צריך מצח נחושה , אבל עד כדי כך ? רק לסבר את האוזן, אותם 'מאות מורים' שייכים כרגיל ללהקה הנודדת של הסמאל ההזוי שאינו מקבל הכרעה דמוקרטית וסרב לפנות את הבמה לנבחרים חדשים ע"י רוב מוחלט של הציבור הציוני ! לכתבת בשרות 'הקרן-לישראל-חדשה' נלמד קצת סטטיסטיקה אלמנטרית, שה-'מאות מורים' שלה בטלים לעומת עשרות אלפי מורים ציוניים במערכת החינוך...להבא, לפני שאת מכתיבה דף מסרים שקיבתל תקראי אותו פעמיים שמא תצאי נלעגת מפרטים הזויים...  (לת) אבי.ש
  • 07:54
  • 22.07.12

30 אחרי שהוציא דיבה רעה על העליה מבריה"מ / חבר העמים- חד דינו: החוצה ויפה שעה אחת קודם.  (לת) Eddie Shor
  • 08:04
  • 22.07.12

  •   ההגירה של שנות ה-90 הגיעה אחרי התפרקות בריה"מ. הגיעו כי לא מרים- העולה מבריה"מ
    • 10:25
    • 22.07.12

    יכלו להגר לקנדה וארה"ב ואירופה.
    היהודים הציוניים מבריה"מ , עלו בשנות ה-70. ורובם נשאו שמות עבריים....דיברו אידיש.
    ונראו גם יהודים...
    הגיעו מסות של מהגרים, כדי לשפר את תנאי חייהם...

  •   מרים, את טועה ומטעה Eddie Shor
    • 10:43
    • 22.07.12

    יהודי בריה"מ / חבר העמים יכלו גם יכלו להגר לארה"ב, קנדה, אירופה כי ע"פ החוק של המדינות הללו הם נחשבו ליוצאי מדינות מצוקה. חלקם עשו זאת בפועל וללא קשיים מיוחדים.
    בנוגע למסות של "משפרי תנאים": צאי ולמדי כמה "משפרי תנאים" קבורים בבתי עלמין צבאיים, חלקם כלל ועיקר לא יהודים, עם צלבים החקוקים על מצבותיהם, אך מוסרי נפשם למען המולדת החדשה שלהם.
    על כל אלו התגולל אדר כהן.
    האם את, גברתי, ממשיכה להגן בחירוף נפש על עוכר ישראל?

31 חבל ששוב נפלת טלילה בספין: לא מדובר על פיטורין אלא על אי מתן קביעות (את יודעת, לא חייבים לתת קביעות לכל עובד), ולא מדובר רק על אי דיוקים אלא גם על תלונות והוכחות לשיבוש הטיפול בתיקונים, לרבות שינוי פרוטוקולים. מדוע מובאת פה רק עמדתם של המוחים ולא נשמעות בצורה מפורטת התלונות כנגד המרטיר?  (לת) אורן
  • 08:06
  • 22.07.12

  •   סוף סוף תגובה משכנעת ולעניין! לא חייבים לתת קביעות ולבזבז תקן מבוקש ונחשק על סתם עובד שמתאים לתפקיד.. אז מכון ששלוש שנות "ניסיון" נשמע קצת מוגזם אבל למה לא להתפשר על מעמד של ממונה-קבלן?  (לת) מגיב-קבלן.
    • 09:36
    • 22.07.12

32 באותה מידה שלא הינו רוצים אחד מאנשי ליברמן כמפקח על האזרחות, בדיוק מאותן סיבות אסור שהמפקח יהיה מאנשי טרנהל או ירון האזרחי שמאל קיצוני אנטי ציוני, שנזקם החמור למדינה ניכר , בחרמות באירופה, על כל גוף כלכלי, תרבותי ,ואקדמי שמוצאו בישראל,חרם שיוזמתו מובלת ע"י התומכים באשר כהן.  (לת) ראה מי חבריו של כהן
  • 08:08
  • 22.07.12

33 טעות ביד המוחים- הקומץ הוא השמאל שהשתלט על לימודי האזרחות ומנסה לשטוף את מוחות ילדינו, וכיוון שבדמוקרטיה הרוב קובע, והרוב בעד מדינה יהודית- ציונית- זה מה שיהיה.  (לת) ציוני
  • 08:11
  • 22.07.12

34 לא נאמר לנו בכתבה מה הוא אמר / אומר  (לת) אריאל
  • 08:11
  • 22.07.12

35 לא ברור לכם ,עוד לא הבנתם שהעם בישראל ציוני,יהודי,ואוהב את ארצו השלמה  (לת) אזרחיקו שמאס בשמאל חסר השורשים
  • 08:12
  • 22.07.12

36 לפי הטסקטים שהטמיע בספר ברור שהאיש נגד הציונות ובעד פלשתין. אז מה, זו זכותו וזכותינו!! תרדו ממנו!! חצי מאזרחי המדינה אינם ציונים תפנימו!  (לת) שחר
  • 08:16
  • 22.07.12

37 גם אני לא מעונין שילדי ילמדו את התוכן השיקרי שכהן מנסה להחדיר לתוכן הלימודי.  (לת) מספיק להפצת השקרים
  • 08:17
  • 22.07.12

38 יהודים נרדפים בארצם.. אפי
  • 08:26
  • 22.07.12

לכל הגדעון סערים אנשי הגולה ושונאי ישראל הדמוקרטית שעושים יומם וליל בביזוי הציונות וזריקת בוץ על החלוצים שהקימו את המדינה - בהצלחה עם הסתרת האמת, הגרמנים לא הצליחו - אבל אולי אתם כן.

39 אסור בשיעורי אזרחות להזכיר את המילים 'ערבים' או 'דמוקרטיה'! זו פוסט ציונות! שי
  • 08:26
  • 22.07.12

וחשוב ללמד אותם שבמדינה מתוקנת יש כמה סוגי אזרחים שעל כל אחד מהם חל חוק אחר: יש את המתנחלים הנפלאים, החרדים המהממים, החילונים - נו, מה כבר אפשר להגיד על אלה, וה- ##### שאנחנו בכלל עושים להם טובה כשאנחנו מרשים להם לנשום אויר יהודי טהור. רק כך צריך ללמד אזרחות! ותקשיבו טוב למה שההורים שלכם לוחשים בלילה במיטה - אין בהתלחשויות האלו סממנים של בגידה? אם אין להם מה להסתיר למה הם לוחשים?

40 כל התומכים בכהן הם שמאל קיצוני-לא להתבלבל  (לת) רונן הגדול
  • 08:27
  • 22.07.12

41 מפמ"ר אזרחות | אדר כהן מיכאל
  • 08:31
  • 22.07.12

מלכתחילה מינויו של אדר למפמ"ר היה מנוגד לתפיסה שהתגבשה בשנים האחרונות, כמי שסער, שר החינוך מוביל.
אדר כמפמ"ר הוא איש מקצוע במקצוע החשוב ביותר בישראל. חלק ממטרות המקצוע הוא "ליצור" בוגרים היודעים לשאול שאלות, יודעים להטיל ספק, יודעים לבחון ולשקול הצעות שונות ומנוגדות, לגבש דיעה וחשוב יותר לקחת אחריות על גורלם.
אדר חיזק את המגמה המעניקה לתלמידים הכרה, הבנה וחשוב מאוד אחריות אישית על תהליכי קבלת ההחלטות.
בדיוק את הגישה הזו מנסים לקעקע אינטרסנטים שונים. האינטרסנטים האלו לא התחילו בניסיון לסלק את אדר כהן, הם ניסו לשנות את ספרי הלימוד לפסול ולהאשים האשמות מוזרות וזרות לאופי המקצוע.
אדר כהן הוא מפמ"ר ראוי ומקצועי ואסור לסלק אותו בטיעונים לא רלבנטיים.

מיכאל | מורה לאזרחות

42 מפמ"ר אזרחות מורה ומנחה לאזרחות
  • 08:33
  • 22.07.12

סתימת הפיות מקוממת, אני אמשיך ללמד אמת.

43 לימודי אזרחות סטרילי
  • 08:34
  • 22.07.12

נא להדק חגורות ,הדיקטטורה בדרך. צלילה נעימה.

44 מספר 01 אין מדובר כאן על סיפוח שטחים אלא על העלילה שמעלילים נגד מחנה הימין שמצדד משה בודק
  • 08:51
  • 22.07.12

כביכול במלחמה ועל מחנה השמאל שמצדד בשלום. מי כרת שלום עם מצרים? מנחם בגין היקר איש 'הימין אין ספק שג'ורג' אורוול חוגג.

45 מפליא שטרם הודבקה לו תווית ה "מטורף"/ "נגוע בתסמונת הרדיפה" או/ו "שונה על גבול חריג"!!  (לת) לא ירחק היום
  • 08:51
  • 22.07.12

46 תיקון: "הקומץ השואף להשתלט על סדר היום בלימודי האזרחות" הוא השמאל הקיצוני שחתום על העצומה.  (לת) ד"ר טוקבק
  • 08:56
  • 22.07.12

47 ואני רוצה לחגוג שוב ושוב את יום הנאכבה המופלא .אני כל כך אוהב אותו . מדוע לא יחול פעמיים בשבוע ?  (לת) ציוני - דתי , וגם קצין במיל.
  • 08:56
  • 22.07.12

48 כנראה שהוא עושה משהו נכון! העלובים האמיתיים מחלקים תקנים. פוחדים שילמד סובלנות?  (לת) ג'ק
  • 08:58
  • 22.07.12

49 משקלם הסגולי של פרופסורים החותמים על עצומות שקול
  • 09:00
  • 22.07.12

שאף אחד לא יבוא בטענות על כך שלא מקשיבים לדעתם של "אנשי רוח" ופרופסורים.הם קנו לעצמם את המעמד הזה בצדק ,כשנכנסו בלהט לתחומים פוליטיים באופן חד צדדי.היום הם יכולים לצעוק "חי וקיים" ואין שומע.

50 אין מקום לשמאלנים בהוראת האזרחות ובהוראה בכלל. השמאלנות הפכה לאוייב בנפש של הציונות  (לת) והשמאלנים מהווים סוכני תעמולה של האוייב
  • 09:12
  • 22.07.12

51 תגיד לי, גדעון סער.... רותי
  • 09:15
  • 22.07.12

תגיד לי גדעון סער, מה עשית למען מערכת החינוך, למען ילדי ישראל, במשך השנים האחרונות, בהן אתה יושב על כסא שר החינוך??????
כן, אנחנו יודעים שאתה עובד קשה למען הבוחרים הפוטנציאלים שלך (אנשי הימין והימין הקיצוני) אבל.... ילדי ישראל שייכים לכל המגזרים ולכל הקשת הפוליטית ואתה שר שממונה על כולם - אל תשכח !!!!!!

52 מלח הארץ פליקס
  • 09:21
  • 22.07.12

אדר כהן הוא ציוני אמיתי, דמוקרט, איש חינוך למופת- ניסיונות להכפישו פוגעים באופיה הדמוקרטי של המדינה.על מנכ״לית משרד החינוך להתעשת ולא להיכנע לאויבי הדמוקרטיה. 

53 בוגר הקרן לישראל חד"שה לא ראוי למלא תפקיד במערכת החינוך. לא חינוכי ולא ערכי.  (לת) מורה ציוני
  • 09:22
  • 22.07.12

54 שלחו במייל לכל המורים עם מסר ברור - תחתמו. בושה וחרפה. כבוד מדהים שרק כמה מאות חתמו מתוך אלפים.  (לת) מורה לאזרחות
  • 09:23
  • 22.07.12

55 אמור לי מיהם חבריך ואומר לך מי אתה.  (לת) יונתן
  • 09:24
  • 22.07.12

56 סער אינו ראוי לשמש בתפקיד ציבורי.  (לת) סער - שר החינוך של ספרטה
  • 09:29
  • 22.07.12

57 לא הבאתם את הטענות נגדו  (לת) כתבה חד צדדית
  • 09:29
  • 22.07.12

58 עובד בשרות המדינה צריך לשרת אותה שלמה
  • 09:29
  • 22.07.12

אין מקום לאדם הרוצה לגדוע את הענף עליו הוא יושב.פוסטציונים לא על חשבון תקציב המדינה.

59 דיסקין וצמרת מחדירים חינוך לדה-הומניזציה, ליודוצנטריזם, אינם ראויים לעסוק בחינוך הילדים שלנו.  (לת) לפטר את דיסקין וצמרת. בושה למשרד החינוך
  • 09:32
  • 22.07.12

60 לימודי האזרחות במשרד החינוך מנוהלים ע"י הפשיסטים הימניים של הליכוד בחסות שר החינוך.  (לת) לא עוד
  • 09:35
  • 22.07.12

61 הפשיסטים השתלטו על משרד החינוך  (לת) מורה לאזרחות
  • 09:37
  • 22.07.12

62 הנושא לא פוליטי- ולראייה, אנשי שמאל קיצוני בולטים מתגייסים למערכה. עכשיו אני מבין.  (לת) אליעזר
  • 09:41
  • 22.07.12

63 נראה שהיו שיבושים חמורים ועיוותים בספרים שפרסם ואשר הנחת היסוד שלהם הוא שדמוקרטיה מנוגדת ליהדות, וכי חוק השבות (ולא כיבוש השטחים ביו"ש) הוא אינו מוסרי ולכן צריך להתבטל משום שה"רוב" מגדיל את עצמו. שום התייחסות לכך שבמזרח התיכון היהודים הם דווקא מיעוט ושהם עזבו את ארצות האיסלאם משום שנרדפו שם קשות לאחר הקמת מדינות הלאום הערביות, שום אזכור לכל מיני עובדות שהממסד האקדמי הנכנע לממסד האקדמי הבינלאומי שהוא אכן פוסט ציוני רוצה לשכוח ולהשכיח: כגון, העובדה שיהודי ארצות האיסלאם מעולם לא פוצו על נכסיהם שאבדו בארצות ערב ולכן מדינת ישראל לא צריכה לחוש אשמה על אבדן הנכסים של הפליטים הפלסטינים, על כך שבלבנון הפליטים הפלסטינים לא אוזרחו ובמדינת ישראל הפליטים היהודים ניקלטו והפכו לאזרחים מן השורה (למרות טעויות בקליטה שנעשו), אין התייחסות לכך שאם החורן ,כפי שמסתבר היום הוא שטח קנוי על ידי יהודים, ייתכן והגולן יכול להשאר בתחומי מדינת ישראל, אין התייחסות לכך שרבים מן הפלסטינים לא גרו כאן מאות שנים אלא הובאו לכאן על ידי משטרים קולוניאלים אחרים, שהעם היהודי תמיד כמה לשוב לארצו ועוד עובדות שמבלבלות את המתבטלים בפני האינטלקטואלים המערביים וממשליהם (קלינטון אובמה וכו')  (לת) אין הקשר רחב ללמודי אזרחות
  • 09:59
  • 22.07.12

64 העסק מאד נראה כמו מחול שדים להצלתו של המפקח יעקב
  • 10:02
  • 22.07.12

העובדה שעיתון ואישים פוליטיים יוצאים להגנתו של מר אדר כהן מוכיחה בצורה ברורה במה העניין.
האמירות הבלתי ברורות כמו מאות .......לאחר מכן כ מאה אנשי סגל מוכיחה כי מנסים להטיל מסך עשן ......
מבלי להתיחס לנאמר עד כה יש כמובן לברר בצורה מעמיקה ויסודית מדוע המפקח מועמד לפיטורין ולקבל החלטה מבוססת.

באם מדובר באג'נדה פוליטית של המפקח יש כמובן לפטרו כי אין מקום לאג'נדה פוליטית בתכני ההוראה.

65 באוניברסיטה העברית אמר לנו הדיקאן שבסגל אין ימנים כשלמדתי מדע המדינה
  • 10:09
  • 22.07.12

כולם אנשי שמאל. הוא הוסיף שהוא לא מתגאה בזה וגם לא מתנצל, פשוט מציין עובדה. תחום לימודי האזרחות הופקע מזמן מן הציבור והפך נחלתו הפרטית של סמאל

66 לא להכנע ללחצי קומץ שמאלנים,ולשקול להעיף גם אותם ממערכת החינוך. ישראל זקוקה לחינוך ציוני ולא לאנטי ציוני. "פוסט ציונות" זהו כינוי מכוסב לאנטי ציונות.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 10:14
  • 22.07.12

67 מה אתם רוצים שילדכם ילמד בשיעור אזרחות? מה היא דמוקרטיה, או כמה חשוב להרוג כמה שיותר ערבים  (לת) אני
  • 10:15
  • 22.07.12

68 הפשיזם דורס את כולם - והדיסקין נביאו  (לת) שמיל
  • 10:17
  • 22.07.12

69 אני מכיר את מר כהן אישית. הוא אכן פוסט ציוני ואיש שמאל קיצוני. והשאלה היא, האם רוב הישראלים מוכנים לתת לאיש כזה לנהל את לימודי האזרחות.  (לת) אזרח
  • 10:23
  • 22.07.12

70 מכונת הטיהורים של ביבי ושות'. פוטין אנא, שלח מאנשיך שישתלמו בישראל.......  (לת) גד
  • 10:23
  • 22.07.12

71 צריך הגיד את האמת...מאת אמנון רבינוביץ תקראו
  • 10:29
  • 22.07.12

לא דמוקרטי ולא חינוכי
צריך להגיד את האמת: הניסיון לפטר את המפמ"ר לאזרחות הוא לא ויכוח בין שמאל לימין. זהו ניסיון בוטה לכפות פוליטיקה על חינוך
תקראו:
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/386/910.html
כל מילה בסלע

72 מיהו "פוסט ציוני"? סיזיפוס
  • 10:30
  • 22.07.12

האם אני "פוסט ציוני"? דעותי הן :מדינה יהודית ודמוקרטית עם זכויות שוות למיעוטים (כפי שכתוב ב"מגילת העצמאות"). פתרון הסכסוך עם הפלשתינאים-שתי מדינות לשני העמים (כלומר פשרה כואבת -דברי שרון), ללמוד את הנרטיב הלאומי של כל עם-לימוד השואה והגורל היהודי וכן לימוד הנכבה והגורל הפלשתינאי. ובכן, האם אני "פוסט ציוני"? אלה הדעות (באופן כללי) של אדר כהן ועוד רבים וטובים כמותו. אם אני ,הוא וחבריו "פוסט ציונים" אני חרד לגורלה וציביונה של המדינה הזאת!

  •   כן, אתה פו"צ דן
    • 11:54
    • 22.07.12

    הנכבה של הפלסטינים מציינת את האסון שלהם, שבעקבותיו לא הצליחו להשמיד (ואני מודע למילה שבחרתי בה) את הקולקטיב היהודי בארץ ישראל. אם הנכבה לא הייתה מתרחשת, מה שהיה קורה היה המשכה של השואה.
    מדוע שלא תשאל את עצמך אם היית מוכן ללמוד את הנראטיב הנאצי למלחמת העולם השנייה, בשם אותו פלורליזם בשנקל שלך?

  •   כן את פוסט ציונית יוספיוס פלביוס
    • 16:56
    • 06.08.12

    הנכבה עוד מושג שהשמאל הקיצוני מכתיב אגנדה שישראל אשמה בו לא מלמדים את האמת שהנכבה היא תוצאה של נסיון להשמיד את מדינת ישראל לא מלמדים שהאחריות על הנכבה כולה נופלת על הערבים את הנרטיב השקרי הפלסטיני מטפח השמאל בישראל לכן את פוסט ציונית

73 אין בהחלטה לפטר את אדר כהן שום צד מקצועי! החלטה פוליטית!
  • 10:31
  • 22.07.12

ארבו לא בפינה, לא הצליחו. ובכל זאת מצאו "תרוץ" - פוסט ציוני.
נו באמת...
האם זו החלטה מקצועית?
הזמנת ועדת המקצוע נטו לפרוטוקול!

74 השמאל מנסה "לעצב תודעה" של תלמידים רכים באמצעות בחישה במערכת החינוך  (לת) מגמה שקופה
  • 10:47
  • 22.07.12

75 ומאות גננות? לא מתנגדות? ioio
  • 10:58
  • 22.07.12

וראוי לציין שפרופ' שטרנהל זה כבר לא שם שמוסיף אמינות לטענות.

76 "ללא קשר לעמדותיהם הפוליטיות" ? רובם אנשי שמאל במקרה הטוב, ושמאל קיצוני במקרה הרע. ל.
  • 11:17
  • 22.07.12

פרופ' שטרנהל, פרופ' ירון אזרחי, פרופ' יצחק גל-נור? אפשר להתווכח על אם כן או לא צריך לפטר את כהן, אבל אל תעשו מאיתנו צחוק. לד"ר צבי צמרת ולפרופ' אברהם דיסקין יש גם כן מקום את דברם, ומספיק זכויות בכדי לעשות כן, וקצת מגוחך לשמוע מפי אנשים מזוהים פוליטית ש"העמדות שמשמיע דיסקין אינן דעות מקצועיות". אגב, כתבתם שמסע הלחצים מנוהל "בחלקו הגדול על ידי אנשי ימין". משמע, לא כולו. אז ע"י מי מנוהל החלק האחר?

77 תגובה ל- 68 פנינת
  • 11:18
  • 22.07.12

או שאתה שקרן או ממש מטומטם.

78 בשביל מה ללמוד אזרחות בכלל? די בלימודי התנחבלות וגזענות, שנאה וצייתנות לשלטון.  (לת) סר החינוך
  • 11:22
  • 22.07.12

79 מאות טלילה? את בטוחה? מה עם אתיקה?  (לת) מאות
  • 11:22
  • 22.07.12

80 פוליטיזציה של האקדמיה חרד לדמוקרטיה
  • 11:38
  • 22.07.12

פיטורים של מרצה בכיר כי הוא שמאלני זו התפוררות של האקדמיה והפיכתה לזרוע של מרכז הליכוד.
כל מי שהאקדמיה חשובה לו צריך למחות על כך. חופש אקדמי אינו שמאל או ימין.

81 הליכוד ממשיך בהשתלטות הפאשיסטית שלו על חשבון החילונים
  • 11:38
  • 22.07.12

וכל הפיגוריים בסוף יתעוררו לדיקטטורה

82 פיטורים מסוג זה מתאפשר בידיעה מראש של המערכת שניתן לזייף עובדות/ לשתול מידע מסייה או/ ו להעלים מידי מזיק לפיטורין בעזרת " סייעני חוץ " בדמות "הגוף היציג" שופטים מטעם , עורכי דין שחוששים מקידום. בעלי ניסיון
  • 11:44
  • 22.07.12


83 להעיף את סער ואת עושי דברו ממשרד החינוך  (לת) סער הפך את ערכי הדמוקרטיה לפארסה
  • 12:11
  • 22.07.12

84 סר החינוך להומניות עם סר החינוך הנוכחי הפוליטי.נמאס  (לת) מורה
  • 12:13
  • 22.07.12

85 המפמרית הקודמת לאזרחות פוטרה ע"י יולי תמיר. דיצה
  • 12:50
  • 22.07.12

המפמרית הקודמת היתה דתיה ומתנחלת והיא פוטרה ע"י שרת החינוך דאז יולי תמיר.הפיטורין לא זכו להד תקשורתי כמו היום כי התקשורת לא ראתה בזה אישו שיש לעסוק בו.היום התקשורת מתגייסת לטובת אדר כהן .ההטיה של התקשורת בולטת ביותר בהשוואת שני המקרים.

86 פוליטיזציה של מערכת החינוך. סתימת פיות. רוצים ללמוד בגישה רב- תרבותית י.ב.
  • 13:34
  • 22.07.12

ופלוררליסטית. כנראה שאדר כהן חושב אחרת מההגמוניה המכתיבה את התכנים מלמעלה, ועכשיו רוצים לסלק אותו.

87 פושעי השמאל "שכחו" לספר שהשרה יולי תמיר הדיחה את המפמ"רית הקודמת, אישה דתיה מקצועית, ושמה במקומה את פעיל השמאל הקיצוני העאלק "מקצועי" אדר כהן. וכל ה"מומחים" ל"מדע המדינה" (עאלק!) עומדים על הרגליים האחוריות כי הם רוצים ששטיפת המוח האנטיציונית תימשך.  (לת) ובכן, ממשלת הימין לא הוקמה כדי לממש את מדיניות השמאל הרדיקלי. תתרגלו.
  • 14:52
  • 22.07.12

88 "רצון לשנות את סדר היום הפוליטי של מקצוע האזרחות" דוד
  • 14:52
  • 22.07.12

כלומר הם מודים שגם כיום יש סדר יום פוליטי למקצוע האזרחות, רק שהם כמובן רוצים שזה יישאר סדר היום הפוליטי שלהם ולא חלילה של השלטון הנבחר דמוקרטית..

89 אני לא מכיר את האיש אבל מנסיון עם השמאל הקיצוני אורי
  • 15:26
  • 22.07.12

אני מאמין שהאיש פוסט ציוני ולא ראוי לחנך !!!!!

90 ושוב, הכלבים נובחים והשיירה החומה דוהרת אור לנו
  • 15:41
  • 22.07.12

מורי אזרחות, פרופסורים למדע המדינה ומומחים מובהקים במקצוע האזרחות מוחים נגד סילוקו הצפוי של מרכז מקצוע האזרחות במשרד החינוך, שהסיבה לו היא שאינו ציוני לעילא בסגנונו הבוטה של השר או בסגנונם העממי של חברי "אם תרצו" (ראו ביוטיוב את סרטם על ציונות וירושלים). הפוליטיזציה של תוכנית הלימודים שוברת שיאים חדשים תחת פיקודו של השר סער. מערכת החינוך הישראלית במשבר עמוק. הישגי ילדי ישראל במבחני משוב מעוררי פלצות, הן בבורות הכללית והן בקיטוב העצום בין השכבות הסוציואקונומיות השונות. תעודת הבגרות הישראלית ערכה כקליפת השום בעיני האוניברסיטאות, בוגרי מערכת החינוך הישראלית אינם מסוגלים להשמיע משפט שלם ובוודאי שאינם מסוגלים להשתתף בויכוח, אפילו לא על זכות קיומה של מדינת ישראל. סילוק מרכז מקצוע האזרחות בוודאי לא ייטיב עם התלמידים.

91 לזאב שטרנהל הטנקים מחכים לפקודתך לעלות על עפרה.- לא שכחנו!  (לת) משה בודק
  • 16:38
  • 22.07.12

92 לפטר את סער ולקדם את אדר כהן.  (לת) אדר כהן לפרס ישראל!!!
  • 16:51
  • 22.07.12

93 ממצרית קודמת סערה
  • 18:32
  • 22.07.12

המפמרית הקודמת בהחלט אשה ראויה אולם לא פוטרה מצניעים פוליטיים אלא לא מספיק מקצועית להטמעה של מטלת הביצוע. אדר כהן הוא עילוי מבחינה מקצועית. המלעיזים על אדר יקבלוהו בתוך מספר שנים בתפקיד משמעותי יותר ההולם את כישוריו הנעלים. פיטוריו. הם הפסד כמערכת החינוך בישראל. 

94 דיסקין אזרח נאיבי
  • 19:34
  • 22.07.12

מעבר לכל הפוליטיזציה הכעורה של גדעון צער, מפליא אותי שלא עוסקים בעניין מעניין אחר.
כיום ספר הלימוד באזרחות לבגרות המוכן היחיד, והמאושר ע"י משרד החינוך לשנה"ל הבאה הוא ספרו של אברהם דיסקין עצמו. כבעל עניין כלכלי/אגואיסטי (הספר שלו כספר הממלכתי היחיד), הוא היה צריך לפסול עצמו מלדון בעניינים שיכולים להשפיע על ספרי הלימוד המאושרים בשוק.

  •   התייחסות ל 93 פרופ' דיסקין כבעל עניין וכותב ספר לימוד במקצוע איילה
    • 15:21
    • 24.07.12

    כמורה לאזרחות, עלי להוסיף שהספר של פרופ' דיסקין , לא נבחר כספר לימוד בבית הספר שלנו לאחר בדיקה של המורים בצוות ההוראה. לכן, לא ברורה לי טענותיו כלפי המפמ"ר בנושא המלצותיו על ספרי הלימוד בתחום ידע זה.
    וזה בנוסף למה שציינת כבעל עניין בנושא, היה עליו למשוך את ידו ולא להיות מעורב בפסילת איש זה או אחר לתפקיד.

95 שוב צעד ששם ללעג את הקלישאה "אנחנו הדמוקרטיה היחידה...." יובל מפציר
  • 19:34
  • 22.07.12

אדר כהן הוא איש משכיל, ציוני, ייצג בתבונה ורגישות את כל הגוונים של המחלוקת הפוליטית ולא קידם סדר יום שמאלני.
למה שר החינוך ועושי דברו נפלו בפח של קיצונים? זה כל כך מזכיר את הועדה של מקארתי...כולנו נצטער על צעד כזה

96 מורה שיודעת את האמת מורה שיודעת את האמת
  • 23:31
  • 22.07.12

אין פה שום עניין של ימין ושמאל, אחד המשמיצים כתב ספר שקיבל הרבה ביקורת ממשרד החינוך משום שהוא לא מתאים להוראה בכתה (מסיבות פדגוגיות). המשמיץ נעלב והתחיל לפעול להדחת אדר כהן. מסתבר שיש לו כח רב... התעוררו!!

97 צבי צמרת לא מעורב ידיד
  • 07:41
  • 23.07.12

עיתון הארץ קבע לו כיעד אסטרטגי את צבי צמרת. צמרת כבר 9 חושים מחוץ למשרד, בגלל חילוקי דעות עם השר סער. אין לו שום מעורבות בתהליכים המתרחשים.

98 מפמ"ר מקצוע האזרחות , מר אדר כהן סאלח זיאד
  • 23:36
  • 23.07.12

כמי שמלד את מקצוע האזרחות וכמי שחווה יום יום את עבודתו מקרוב של מר אדר כהן הריני להעלות על נס את כישוריו האדירים הן מבחינת ידע מקצועי והן מבחינת ניהול .
ברצוני לציין שדיסקין וכמותו מהווים סכנה לדמוקרטיה הישראלית שמנסים להשריש את סם הגזענות בקרב תלמידינו . אנו חייבים להילחם למען הדמוקרטיה שמייצג מר אדר כהן ,מבמה זו אני קורא לכולם הן למורי מקצוע האזרחות והן לאנשי האקדמיה למנוע את פיטוריו של מר אדר בכל הדרכים שעומדים לרשותינו אפילו אם יהיה צורך בפניה לערכאות .

99 לפחות תכירו את האדם לפני שאתם מגיבים תגובה מחנאית רפלקסיבית שי פוקס
  • 09:30
  • 25.07.12

ואהבתי מאוד גם את המגיבים שמניחים אוטומטית שמדובר באדם לא מוכשר כי הוא הרי ׳רק׳ מורה. http://www.shaifi.com/?p=11

100 אם אתה לא ימני ולא דתי, לא תשיג כלום בארץ הזאת.  (לת) נגה
  • 21:45
  • 25.07.12

101 מה שלי מכאיב זה... קרוסלה
  • 14:11
  • 30.07.12

ובאמת בלי קשר לשמאל וימין:
אומרים עליו שהוא עילוי, נותנים לו תפקיד בכיר...ומה עם כל המורות? למה מקדמים רק גברים במערכת החינוך, והפועלות השחורות תמיד נשארות למטה?

102 האמת היא שישנם אלפי מורים ומנהלים שמתנגדים בתוקף לשירותים של כהן.. סמוראי הרוח
  • 20:25
  • 05.08.12

ואותם אתם לא מייצגים.. לדעתו של כהן, הנרטיב הפלסטיני חשוב יותר לדמוקרטיה
ממש נמאס לנו מכל משרתי השמאל למיניהם.. מדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית ומה שאנו נותנים לפלסטינים שום מדינה מוסלמית לא הייתה נותנת, אז תפסיקו לבלבל לנו את המוח שמלאנים הזויים.

103 אזרחות - אחד המקצועות היחידים שמחנכים לחשיבה עצמאית. למה להרוס?!?  (לת) מורה לספרות
  • 20:33
  • 05.08.12

104 האיש לא מתאים לתפקיד מוטי
  • 13:54
  • 14.08.12

סוג של מינוי פוליטי של השמאל הסהרורי.

כמובן שזה מינוי פוליטי שמאלני זה מוסבר בכישורים - כל כך הרבה כישורים עד שלא היה צורך כלל בעמידה בכללי מינוי.

פשוט בושה, האיש חייב ללכת.

פרוייקטים מיוחדים