המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

דונם פה, כבש שם: המפה המלאה || 40 התנכלויות לפלסטינים בחודש אחד

מדי יום ישראלים תוקפים פלסטינים בגדה, הורגים חיות משק ומשחיתים רכוש; רק בחודש שעבר אירעו עשרות תקריות כאלה. מעקב "הארץ"

מתחת לעינו השמאלית של איבראהים בני ג'אבר עוד מתנוססת חבורה. המכות על אוזנו הימנית של אחיו ג'אודת, שעדיין גורמות לו תחושה של כבדות בראשו, לא השאירו סימנים. בפגישה בביתם בכפר עקרבא באמצע השבוע, הם קימצו במלים שמתארות את הפחד והכאב שחשו כשהוכו. הם דיברו יותר על הכבשים של המשפחה, שאותן חשו להציל באותו יום שבת, ה-7 ביולי, כששמעו שמתנחלים תוקפים אותן.

העימות האלים בין מתנחלים מאזור איתמר ומאחז 777 לבין תושבי עקרבא היה החמור ביותר בחודש זה, אבל עדיין חלק משגרה

יום-יומית של התנכלויות, התקפות ופגיעות. רק לעתים רחוקות מקרים אלו הופכים לחדשות. בדרך כלל, אם יש חקירה, אין כתב אישום.

התנכלויות לפלסטינים בגדה - לחצו להגדלה

 

 

 

 

 

 

המפה המוצגת כאן מציגה רשימה (לא מלאה שאינה כוללת את ירושלים) של התנכלויות שקרו רק בחודש שעבר. היא מבוססת על דיווחים מוצלבים ועדויות ראייה של תעאיוש, אוצ'ה (משרד האו"ם לתיאום עניינים הומניטריים) ו"בצלם". "הארץ" ימשיך לעקוב בקביעות אחר אירועים דומים ואחר טיפולן של הרשויות בהתנכלויות אלו.

בשבת ה-7 ביולי, כשהאחים בני ג'אבר עבדו בשדה החיטה, האח ג'יהאד, שהיה עם הצאן, התקשר אליהם מבוהל. "מתנחלים ירדו למעיין והם טובחים בכבשים", הוא צעק. שני האחים היו במרחק של כשלושה ק"מ מהמעיין ומהבוסתן שצומח בוואדי שממזרח לכפר יאנון. ג'אודת, בן 44, הלך לדבר עם החיילים שליוו את החקלאים הפלסטינים לשדה.

לפני כחצי שנה החל צה"ל לרענן את פקודת שטח אש, באזור שבו נמצאים שדות ומטעי המשפחה ומבני מגורים של כמה ממשפחות עקרבא. עם החייאתו של שטח האש, החל צה"ל לאסור על הפלסטינים להגיע לאדמותיהם. המאחז 777 (צאצא להתנחלות איתמר) נמצא באותו שטח אש (904א). דרור אטקס, חוקר ההשתלטות הישראלית על אדמות הגדה המערבית, קובע שרוב השטחים המעובדים של 777 מצויים באדמות פרטיות פלסטיניות ובשטח האש.

בחודשים האחרונים החלו ראש מועצת יאנון ראשד פהמי, הקבוצה הישראלית-פלסטינית "לוחמים לשלום" ו"רבנים למען זכויות האדם" במסע מפרך וממושך של פניות לרשויות, בדרישה שתכובד זכותם של הפלסטינים לעבד את אדמתם. המאמצים הניבו פרי מריר: הותר לחקלאים לגשת לשדות בתיאום ובליווי צבאי לשבוע אחד, בין ה-3 ל-10 ביולי. החיטה כבר יבשה ברובה.

שני ג'יפים צבאיים הצטרפו לכארבעים חקלאים שבאו לשדותיהם בשבת בבוקר. אחרי שג'יהאד התקשר, בסביבות שתיים בצהרים, אמר ג'אודת לחייל דובר ערבית שמשהו רע קורה במעיין. הוא התרשם שהחייל פוטר אותו בזלזול. בינתיים איבראהים, בן 42, מיהר לרדת בהר, לכיוון המעיין. הוא החזיק בידו מקל הליכה שמשמש אותו בזמן הרעייה. ג'יהאד כבר ברח מהמקום. הכבשים - חלקן נפוצו. בין אלו שנותרו היו מתנחלים, שלדברי איבראהים, חבטו בהן. היו אולי עשרה מתנחלים, אולי עשרים. "מה עשו לכם הכבשים", הוא צעק בערבית.

בשלב זה, עוד כמה בני משפחה הצטרפו אליו. בינתיים באו שלושה או ארבעה חיילים, שמנעו מהם להתקרב לכבשים. מספר המתנחלים גדל. רובם לבשו חולצות לבנות. שניים, כנראה, היו חמושים. איבראהים אומר שהוא נופף במקל שלו כדי להרחיק מתנחל מכבשה. חייל תפס אותו, הוא סיפר, והכה אותו בקת הרובה מתחת לעינו. הוא נפל וקם שותת דם. הוא ראה שהחייל מוציא אזיקי פלסטיק כדי לעוצרו והחל לברוח "מפחד שישאירו אותי למתנחלים, שירביצו לי" (כפי שקרה בעוריף ביוני, ע"ה). היו יריות, הוא אומר. הוא החל ללכת דרומה, שותת דם.

החיילים, שמנעו מג'אודת לגשת לאחיו, כבלו אותו והושיבו בכוח על הקרקע. חייל הכה אותו באלה על אוזנו, הוא סיפר. חייל גם בעט בו באותו מקום. כשהוא כפות, ידיים מאחורי הגב, הוא ראה מתנחלים מתקרבים לעברו, והתרשם שאחד מהם החזיק בגרזן. כאן, הוא סיפר ל"הארץ", הוא עצם את עיניו ונפרד מהחיים. הוא מסיק שהוכה בצד הקהה, ואיבד את הכרתו. לדבר עדי ראייה, במשך כשעתיים החיילים לא אפשרו לתושבים לחלצו. הוא זוכר שהתעורר כשהועבר מאמבולנס ישראלי לאמבולנס פלסטיני, בדרך לבית חולים בשכם.

העימות התרחש בכמה זירות. אף אחד לא ראה את כל תמונת המצב. לתושבי עקרבא המותקפים נראה שמספר המתנחלים הלך וגדל, והגיע לעשרות רבות. היו חילופי אבנים בין הצדדים. חיילים ירו באוויר ורימוני הלם וגז מדמיע הושלכו לעבר התושבים שרצו לעזרת אחיהם. אש פרצה בשדות - אם בשל הצתה מכוונת או בשל רימוני הגז וההלם. אחד מתושבי הכפר נפצע ממטול גז מדמיע, אחר נפצע בזרועו מכדור מתכת מצופה גומי - פצע עמוק שחייב אשפוז בבית חולים.

בן משפחה אחר, עדוואן בני ג'אבר, בן 58, שהיה אף הוא בשדה סיפר כי "במרחק של כ-800 מטר מהבוסתן נתקלתי בחיילים ובמתנחל. החיילים החלו לירות. שאלתי ‘למה אתה יורה, אני בביתי'. הוא צעק עלי ‘תחזור'. ‘לאן אחזור' אמרתי, ‘זה הבית שלי'. החייל אמר לי שאין שום בעיה ואין פצועים". הוא הרגיש חבטה בראשו - מאבן. לדבריו מתנחל יידה אותה - בנוכחות החיילים.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "מבדיקה שנערכה עולה כי המקרים המדוברים (פציעתם של ג'אודת, אבראהים ועדוואן בני ג'אבר, ע"ה) לא מוכרים. בתאריך ה-7.7.12 התפתח עימות בין כמה מתיישבים לכמה פלסטינים. לאזור העימות המשיכו להגיע פלסטינים רבים, והחל יידוי אבנים הדדי והצתת דלקות על ידי הפלסטינים. כוחות הביטחון פעלו במקום על מנת לפזר את העימות, תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. במהלך העימות נפצעו מתיישב ושני פלסטינים באורח קל. הפצועים טופלו על ידי כוחות רפואה צבאיים, אשר גם פינו את הפלסטינים לקבלת המשך טיפול רפואי בבית חולים. האירוע תוחקר על ידי המפקדים הבכירים והופקו הלקחים הנדרשים". 

ג'יהאד דיווח על 14 כבשים שנהרגו: ארבע נהרגו באותו יום ועשר אחרות בימים שלאחר מכן. את הצאן הוא כבר לא משקה במעיין. השטח החקלאי כולו שב ונסגר לתושבי עקרבא ויאנון. מרחוק הם רואים את המתנחלים שגרים בשטח האש 904א ומעבדים את אדמותיהם.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 סילוף האמת וחיים בתוך בועה Sנש
  • 12:06
  • 03.08.12

כתבה כל כך חד צדדית שבראש בראשונה פוגעת באמינות המערכת שמפרסמת את זה. אולי זה מסביר מדוע קהל הקוראים של עיתון "הארץ"מנותק מהמציאות וחי בתוך הבועה של עמירה הס. כמו שבגבולות הקו הירוק ישנן התנכלויות בלתי פוסקות ברכוש ובנפש של ישובים יהודים וחוות יהודיות/ אפשר ללמוד על זה מתנועת השומר החדש ולראות את ההצתות ביערות חדשות לבקרים. אותו דבר קורא מעבר לגבולות הקו הירוק. בקיצור החד צדדיות היא חוסר אמת בעובדות.

  •   מה חד צדדי? הכתבה עוסקת בפשיעת מתנחלים. גם בכתבה על פשיעת מהגרים לא עוסקים בפשיעת ישראלים.  (לת) אלה
    • 13:10
    • 03.08.12

  •   הסיפור מצוץ מהאצבע. שום כבש לא הותקף וההמון הפלשתינאי הוא שהתחיל את המריבה. זכותם של היהודים להתגונן מהתקופה המוכרת באבנים.  (לת) יוסי
    • 14:29
    • 03.08.12

  •   אלה לכי לישון! את פתטית!  (לת) לא ימני בכלל
    • 15:15
    • 03.08.12

  •   רק תזכיר לי מתי בפעם האחרונה ראית פה כתבה על פשיעה של פלשתינאים?  (לת) רמז - מעולם לא
    • 16:18
    • 03.08.12

  •   האמת קוראת קבועה
    • 16:31
    • 03.08.12

    האמת היא, שלנו יש מדינה ולה חייבים להיות חוקים אותם יש לכבד. אולם הפוליטיקה מסרבת לכפות אותם על אזרחים מסוימים.
    אין צורך להגן על מתנחלים שאפילו ב"שבת הקדושה" יוצאים נגד הפלסטינאים.
    אני בהחלט מסכימה שלמטבע שני צדדים.

  •   ראיתי מי כתב ידעתי מה כתב.אמינות הכתבה והכותבת נוגעת לרצפה.סמול הזוי ופתטי שמנפיק שקרים ורמייה  (לת) אליקו
    • 20:06
    • 03.08.12

  •   זה בדיוק מה זאני אומר ביום השואה.  (לת) ויוי900
    • 22:39
    • 03.08.12

  •   ממשלה אחראית היתה שולחת שופלים לחשף את כל המאחזים ומוסרת את כל ההתנחלויות לפלסטינים בפיצוי על עלות הכיבוש  (לת) צבי
    • 06:58
    • 04.08.12

  •   צודק, צריך לאזן בין הנאצים לבין קורבונותיהם.  (לת) האיזון הקדוש
    • 12:14
    • 04.08.12

02 מדוע שלא תכתבו על ההיתנכלויות של הפלסטינים כנגד המתנחלים ישראלי
  • 12:33
  • 03.08.12

זה שבעיתון הארץ שונאים יהודים זה לא חדש אבל למראית עין בלבד בכדי לא לשרוף את עצמכם לגמרי נסו לדווח אמת ולא לשקר לנו כול הזמן

03 יש עדיין מי שעושה עבודה עיתונאית בארץ  (לת) דניאל
  • 12:41
  • 03.08.12

04 חד צדדיות בולטת א
  • 13:21
  • 03.08.12

א. מדוע עדות הערבים מתוארת בתור עובדה והצד הישראלי בתור תגובה בסוף הכתבה?
ב. בכתבה מסופר מספר פעמים על כמות היהודים שהגיעו למקום ורק בתגובת צה"ל מסופר על כמות הערבים שהגיעו למקום.
ג. בכתבה עצמה לא מסופר מי הצית את השדות ונשמע מהדברים שאלו היו היהודים ואילו בתגובת צה"ל מחדשים לנו על הצתות של ערבים.
ולזה קוראים עיתונות

  •   תגובה למלומד אזולאי
    • 14:24
    • 03.08.12

    1- העדות של מתנחלים או ממשלת ישראל/צה"ל/משטרה ידועה כשיקרית.
    2- כי צה"ל מעדיף לא להרגיז את המתנחלים הרי הם מאגר לבשר התותחים שלו.
    3- ראיתי חקלאי אוהב אדמתו שבמו ידיו יצית את עמלו?

  •   למה להיות חד צדדי, כשאפשר לפגוע גם במתנחלים?  (לת) ברור ש
    • 16:00
    • 03.08.12

  •   ואתה מאמין לצה"ל, השפוט שלכם?  (לת) אנחנו כבר לא מאמינים לצה"ל
    • 19:25
    • 03.08.12

05 כל האחים שלי מתנחלים, והם חיות אדם מתבייש להיות ישראלי
  • 13:32
  • 03.08.12

אני חזרתי בשאלה, אני ממשפחה דתית, האחים שלי גרים באיתמר ובהר ברכה, ושירתו שם בהסדר. השינאה שלהם לערבים, וגזענות כלפי ערבים, בשבילהם ערבים הם לא בני אדם אלא עמלק שצריך למחות את זכרו הם יביאו לחורבננו, ביחד עם ביבי שתומך בהם. הם ממש חולים בראש, כולם שם תומכים במחתרת היהודית ובברוך גולדשטיין. המדינה הזאת הולכת לעזאזל, ואין מה לעשות, מי שיכול שיברח מפה, להיות שותף למדינה ולצבא שמגן עליהם זה כמו להיות בגרמניה בשנות ה30 והלהסחף עם ההמון

  •   המתנחלים שומרים על תל אביב.  (לת) ron
    • 14:10
    • 03.08.12

  •   התגובה שלך מריחה אי אמת אבל קרא על המצב ההפוך
    • 14:19
    • 03.08.12

    תאר לעצמך שהערבים היו כובשים אותנו. אז אתה, אני ויתר היהודים לא היו נשארים חיים.
    יש מקרי התעללות מצד יהודים וצריך לטפל בהם. אלה לא הרוב, בניגוד לצד השני.
    אתה הבנת את זה, ברוך?

  •   תגובה ראויה להיקרא במלואה-מתבייש להיות ישראלי  (לת) שומר חוק
    • 14:31
    • 03.08.12

  •   אז למה אתה עדיין פה? עוף לאחת ממדינות ערב הנאורות שמסביבנו! אלי הרחובותי
    • 14:35
    • 03.08.12

    אני מקווה שהמיעוט ההזוי היהודוני שאתה שייך לו, ישמע לעצתך "הנבונה" ויעוף מפה! מבטיח לך, לא נבקש מכם לחזור!

  •   ועל זה הימנים שטופי המוח שמגיעים לאתר שמאל יגידו 007
    • 14:59
    • 03.08.12

    שהכל מומצא, אתה פרובוקטור שקרן והמתנחלים אוהבים את הערבים מאוד.

  •   סוף סוף תגובה לעניין, אחת מתוך יותר מדי תגובות מטעות ותקרנפות כולנו נושאים באחריות, כולנו נשלם את המחיר
    • 15:02
    • 03.08.12

    אני עזבתי את הארץ כשבת זוג שלי לשעבר הודיעה לי שהיא עוברת לגור בקריית ארבע - "בגלל שזה קרוב למערת המכפלה והאנשים שם אחלה".

  •   יאללה יאללה סיפורים תספר לחברים שלך ברוטשילד!  (לת) גאה להיות ישראלי
    • 15:11
    • 03.08.12

  •   גם אני עם סיפור דומה. מכיר אותם.  (לת) אמת בדברייך
    • 15:42
    • 03.08.12

  •   נסיון נחמד, פעם הבאה תיהיה יותר מקורי ישראלי
    • 15:42
    • 03.08.12

    לא רק שאתה שקרן אתה מנסה באמצעות השקר שלך לזכות בתמיכה ואתה גורם להסתה, תלך לסייר פעם באיתמר ותפגוש אנשים נפלאים!!! אין לך מושג על מה אתה מדבר, מרוב שעברת שטיפת מוח ע"י שמאלנים גזענים רדיקלים פיתחת שנאה למתיישבי השומרון! גרמניה של שנות ה30? השווה עלובה, על זילות השואה למדת פעם?

  •   עשית לי צמרמורת ממש בן אדם
    • 16:25
    • 03.08.12

    כל הכבוד איש יקר. זה בטח לא היה קל לעשות מה שעשית. מעטים האנשים שמודעים באמת למה שהולך פה

  •   מומלץ לך להחליף אחים לך לסוריה הנאורה  (לת) מתושלח
    • 16:34
    • 03.08.12

  •   אתה צריך להוציא את זה בצורה מלאה, לעיתונות, לא בטוקבק  (לת) אם זה אמת
    • 17:05
    • 03.08.12

  •   אתה מגזים!  (לת) יוצא בשאלה
    • 18:16
    • 03.08.12

  •   פחדן ניבזה  (לת) עלום שם ?
    • 21:21
    • 03.08.12

  •   אתה עושה אינדוקציות רק לצד אחד... זרובבל
    • 01:43
    • 04.08.12

    יודע מה כולם שם שונאים ערבים
    עכשיו תכפיל את הכמות פי אלף ואפילו יותר ותקבל את מי ששונא יהודים ולא כי אתה כובש כי אם לא תכבוש וישתנו מאזני הכוחות אז קיומך פה מוטל בספק וזה אבו איאד אמר לא אני.

  •   יאללה יאללה סיפורים תספר לחברים שלך ברוטשילד!  (לת) ישראלי גאה
    • 05:57
    • 04.08.12

06 הפצת שנאת חינם Maor
  • 14:04
  • 03.08.12

אין ספק שהארץ שוב מוכיח כמה הוא עוסק בפילוג העם. שמאל רדיקלי והעדפת שלטון פלסטינאי בישראל עיתון ואתר הארץ אין להם זכות קיום בישראל אלא בסוריה או אירן לשם הם שייכים

  •   אתה מפיץ השנאה אורן
    • 14:19
    • 03.08.12

    אתה מפיץ את השנאה במילותך. אתה מחליט מי רדיקלי ולמי יש זכות קיום בישראל. מי אתה?

  •   שלטון פלסטיני בישראל? התחלקת על השכל מאור. השטחים הכבושים לא היו של ישראל ולא יהיו של ישראל. כשמם כן הם. זכותם של הפלסטינים לאדמה שלהם. כל גזל וכל שחיתות שלנו עולים ויעלו לנו בחיינו. אתה דוגמא בדיוק לטירור היהודי בשטחים. בשבת. עם חולצות לבנות. בדיוק כמו הנוער הגרמני שחיפש לעצמו "חיים". לא הכיפות הסרוחות, ולא הדגלים שמתנופפים ככל שהשלטון מושחת יותר, יכסו על עוולות הימין, בחסות הביבי. ביבי, שלא גדל כאן, כי מי שבנו את הארץ, לא רצו את האבא שלו, ובצדק, נוקם את נקמתו, בדיוק כמו ששומר ברים מולדבי שלא גדל כאן, מקפח אחרים, כי קופח כילד. שניהם כאפות. שעושים הצגות של מצ'יסטה. מושחתים הביתה.  (לת) שומר חוק
    • 14:36
    • 03.08.12

  •   אין ספק שיכולתו וגדולתו של הארץ לגרום לך ולכמותך להראות עקיבא מ.
    • 14:37
    • 03.08.12

    מי אתם באמת. אתה למשל חסר בינה ומלא שנאה. ובלשון עדינה, חסר לך בורג.

  •   להגיב לביקורת בתווית של שמאל רדיקלי ולהגיד שאין לזה קיום זה לא פילוג איזה מאור זה? זה חושך....
    • 15:11
    • 03.08.12

    זאת פשוט הסתה....

  •   אתה זה שמפיץ שנאת חינם... אור
    • 15:50
    • 03.08.12

    בלי קשר לעמדה הפוליטית שלך, בתור בנ אדם, למה אתה לא מסוגל להודות שנעשה כאן עוול? שהמתנחלים שמבצעים דברים כאלה פועלים אך ורק מתוך שנאה עיוורת ואכזריות, ולא מתוך שום אמונה או אידיאולוגיה.. אנשים ובע"ח שרק רוצים לחיות את החיים שלהם נפגעים רק בגלל שהם תחת שלטון אחר..

  •   נכון מאורי. במדינת היהודים הטהורים יש מקום רק לעיתון אחד , עיתונו של אדלסון, ה"שוגר דאדי"  (לת) של ביבי, המפקד העליון של צבא הכיבוש
    • 16:33
    • 03.08.12

  •   השאלה היא לא אם זה מפלג אלא אם זה נכון גם אני חלק מהעם
    • 16:38
    • 03.08.12

    אח שלי, תאמין לי שאני לא רוצה להתפלג ממך, אבל אני כן רוצה לדעת מה קורה בשטחים, ואם קורים שם דברים לא בסדר - אני רוצה את המידע הזה ולהחליט אם אני מתנגדת לזה או לא. גם אם אני מתנגדת, אני עדיין רואה במתנחלים אחים, אפילו אם האחים הבעייתים של המשפחה. השאלה לא אם זה מפלג או לא אלא אם זה נכון או לא, וזה מטריד הרבה יותר

  •   צודק. מליציות המתנחלים הפושעות שתוקפות פלסטינים ורכושם אינן מפיצות שנאה. מי שמדווח על כך כן.  (לת) אחד בלי זכות קיום
    • 17:11
    • 03.08.12

  •   בלה בלה בלה אתה צריך טיפול דחוף...  (לת) ארווין ד יהלום
    • 18:05
    • 03.08.12

  •   אתה מפיץ שנאת חינם. מתעלם מתוכן הכתבה ושולל זכות קיום של עתון !!!  (לת) קמצא ובר-קמצא
    • 18:08
    • 03.08.12

  •   תגובות פייסבוק אור
    • 18:35
    • 03.08.12

    אנשי מערכת הארץ - מתי בבקשה תנקטו בצעד ותוסיפו תגובות פייסבוק מעל התגובות הרגילות כמו באתרים אחרים, ותפטרו אותנו מהרעה החולה של הטוקבקים הממומנים של מועצת יש"ע?

  •   מה "חינם"? זה אתם המתנחלים שקובעים שמעשיכם נגד שכיניכם הם "תג מחיר" - אז בכלל לא חינם! ההגדרה שלך שכל מי שאיכפת לו מסבל הפלסטינאים הוא "שמאל רדיקלי" מראה העדר כל תחושה מוסרית בקרבכם. האמת היא שאין מישהו בעולם, חוץ מהימין הישראלי ושותפיו בקרב יהודים ימניים בחו"ל, שמסתכל על הגדה ולא רואה את פשעי הכיבוש. זה רק בישראל שהתחושה הזאת מוגדרת כ"שמאל רדיקלי". ביתר העולם זה מוגדר כאיפתיות לזכויות מינימליות. יום אחד תתעוררו ותמצאו שאתם, הימין המתנחלי, מבודדים בעולם - בלי המיליארדים האמריקאים, בלי סיוע צבאי ומדיני - ואז אולי תכירו את החרבן שאתם הכנתם לעם היהודי. על אלה אני בוכיה.....  (לת) יהודי אמריקאי
    • 20:17
    • 03.08.12

  •   פשיסט! אדם ק.
    • 20:48
    • 03.08.12

    הסיבה היחידה שישראל עוד יכולה להיקרא דמוקרטיה היא בזכות פרסומים שכאלה. פילוג עלק, אנחנו ממזמן לא עם אחד!

  •   I agree with you, but Gilead
    • 21:01
    • 03.08.12

    any kind of violance against the palestinians farmers (or any profession) is intolerable. I myself am very rightist, but please do not heart anyone, unless self defence.

  •   תודה לך יהודי אמריקאי על הקול השפוי שלך. הקאות הימין כאן, הן ראי לאותה אלימות שמתרחשת בשטח כלפי פלסטינים. הכיבוש אוכל את המוח של האנשים . איבדו כל צלם אנוש, וכמו שיכור הם אפילו לא קולטים שהם שיכורים.  (לת) שומר חוק
    • 21:25
    • 03.08.12

  •   כדאי היה אדם ק. שתכתוב, שאתה מתכוון בפשיסט למגיב מאור. חוץ מזה, כל מילה שלך בסלע  (לת) שומר חוק
    • 21:26
    • 03.08.12

  •   לגילעד, תמשיך להיות ימני ולגלגל עיניים. המתנחלים יודעים יפה מאד בלעדיך, לתאר את כל הפוגרומים שהם עושים בפלסטינים, בין כמתנחלים, או כצבא/משטרה, שהכול הגנה עצמית. באותם סרטים מתעודים רואים לרוב שהם שיקרו. די לצביעות הימנית של אלימות רק אם זה הגנה עצמית. יורים ובוכים. פתטי אתה.  (לת) שומר חוק
    • 21:29
    • 03.08.12

  •   הגנה עצמית? של ישראלים? אנחנו התוקפן - ת מ י ד  (לת) הם לוחמים לחרותם מהכיבוש.
    • 22:01
    • 03.08.12

  •   בגלל חטא הכיבוש, אנחנו תמיד התוקפן והפלסטי לוחם לחרותו.  (לת) בלי יוצא מהכלל.
    • 22:04
    • 03.08.12

07 הייתי מאד רוצה להאמין שזה באמת קורה. אבל אם "הארץ" מפרסם, אני נזהר  (לת) יוסף דיין
  • 14:09
  • 03.08.12

08 כמעט כל הגניבות בארץ זה פלסטינים. לא יהיה מקום על המפה.  (לת) רונן
  • 14:09
  • 03.08.12

09 אלפי ערבים נהרגים בידי ערבים ואנחנו מתעסקים בערבי שהתעקב במחסום. ש
  • 14:09
  • 03.08.12

הצרה של הערבים זה הערבים עצמם שהורגים בהם בעוד אצלינו הערבים מקבלים יחס הומאני חסר פרופורציה.

10 מעזה יורים על ישראל כל יום,למרות שיצאנו משם.מסקנה-החזרת שטחים לא מקרבת את השלום,להיפך.  (לת) שחר
  • 14:11
  • 03.08.12

11 מדינת המתנחלים - מדינת עולם שלישי בחסות מלאה של מדינה שמתיימרת להיות מדינת חוק דמוקרטית.  (לת) אלמוני משכיל
  • 14:13
  • 03.08.12

12 מדי יום מבוצעות עבירות ופשעים של זרים ומסתננים, והתקשורת לא מדווחת: גניבות מכל סוג, אלימות, הטרדות מיניות. לפני שבועיים הפגינו תושבי שכונות שפירא וקרית שלום מול משטרת יפתח ברחוב סלמה, ואף מילה בתקשורת. וזאת, בכוונה, בזדון, העלמות טוטלית, ולא פעם ראשונה. רוב ההפגנות והמחאות ההמוניות של תושבי הערים שנכבשו ע"י הזרים מוחרמות ע"י התקשורת הסמולנית. אבל לכל חוג לציור של "ילדי הזרים" שלחו ניידת שידור.  (לת) יואל, דרום ת"א
  • 14:17
  • 03.08.12

13 עיתון אל ארד בעברית יוסי
  • 14:18
  • 03.08.12

ספרתם כמה אנשים נפצעים מידויי אבנים ובקבוקי תבערה כל יום!!!
יש לך יושר אינטלקטואלי של עכבר ביבים.

14 אצלי בישוב כמעט כל יום נגנב רכב, למה זה לא במפה ? תושב השרון
  • 14:18
  • 03.08.12

כל כמה ימים יש פריצה ולעתים כשתופסים את הגנבים מסתבר שהם תושבי השטחים.

15 עמירה הס - מתי תצמדי לעובדות ? רודף צדק
  • 14:21
  • 03.08.12

זו לא הפעם הראשונה שעמירה הס רואה בחיילי צה"ל שטן ובפלסטינאים כבשים תמימות... כמו בסיפור שהיא פרסמה על חיילי צה"ל שמנעו קבורה של גופות ילדים בעזה בזמן עופרת יצוקה במשך שבועיים, אך אופס... המרחק בין המציאות לכתבה הוא כמו המרחק בין תל אביב לאנטרקטיקה...
מצ"ב קישור לכתבה באתר פרספקטיבה בנושא הזה http://www.presspectiva.org.il/cgi-webaxy/item?202

16 הכי מגניב שלא צריך הרשעה ולא כלום (ועד עכשיו, רוב המקרים נסתיימו באופס סליחה בקטן מאוד בעמ' 14) "תג מחיר"
  • 14:22
  • 03.08.12

זוכרים את המחבל היהודי הרוצח הסדרתי של פלסטינים? זה *ששוחרר* לפני כחודש בלי התנצלות ובלי ידיעות בתקשורת אחרי שנאסר בקול תרועה רמה? יודעים שאף פעם לא הורשע אפילו אדם אחד בכריתת עצי זית?

17 רק השבוע היה פיגוע ירי בשומרון אטליד
  • 14:23
  • 03.08.12

למה שעמירה לא תחרוג ממנהגה פעם ותכתוב גם על הרצחנות הפלסטינית?

18 הארץ, עמירה הס, מחזק את ידיכם, אל תרפו וכואב את המציאות העגומה  (לת) ישראלי חדש
  • 14:24
  • 03.08.12

19 המתנחלים הקיצונים שעושים את המעשים האלו הם הנאצים של שנות האלפיים. עידו
  • 14:24
  • 03.08.12

פשוט גועל נפש שבא לבכות. זה כל כך לא נכון ולא ושייך למסורת היהודית הדברים האלו..
וכמעט כל האנשים האלו הם חובשי כיפה.. זה פשוט עצוב !
פשוט להתבייש שאני אזרח במדינה הזו שאנשים מתנהגים ככה.. וכמובן שלא עושים דבר להם..
אחר כך יתפלאו שאחד מהם יתחרפן...

20 אנחנו במלחמה. כל אחד חייב לבחור צד.  (לת) מיכאל בוטביניק
  • 14:24
  • 03.08.12

21 צריך להתחיל לקרוא הארץ באנגלית, ששמה המתנחלים לא יוכלו להגיב  (לת) אור
  • 14:25
  • 03.08.12

22 הגדה? זה יהודה ושומרון!! י-ה-ו-ד-ה ו ש-ו-מ-ר-ו-ן!!! DP
  • 14:27
  • 03.08.12

או יהודה ובנימין - כך אנו מכנים את האיזור הזה כבר אלפי שנים!

23 שימו לב, יש גוף של המתנחלים שאוסף ומתעד את ההתנכלויות של הפלסטינאים למתנחלים [גניבות, הצתות, אבנים ועוד] מדובר במאות מקרים בכל חודש. והנה מסתבר שאחד מאנשי הגוף טען, שחלק מהמקרים שהם מציגים כהתנכלות של פלסטינאים, הפלסטינאים מציגים כהתנכלות להם. למען האמת אף אחד לא יודע. במקום כל שהוא הוצתה אש, לא יודעים מי התחיל ומי גרם. זה המקום שכולם שונאים את כולם ואין צדק לא לפלסטינאים ולא למתנחלים  (לת) א. מארם נהריים
  • 14:28
  • 03.08.12

24 ערבים מהרשות ועזה ובתוך ישראל פוגעים ביהודים וישראל על בסיס יומי !  (לת) אריק
  • 14:30
  • 03.08.12

25 נבואת זעם של אחה"צ עמוס
  • 14:33
  • 03.08.12

עובדי האלילים האלה יביאו עלינו את קצנו. אנחנו חיים בדמדומי התנועה הציונית ונדמה כי חורבן שלישי ליישוב היהודי בא"י קרב ובא. פלג קיצוני-משיחי השתלט על השלטון דרך מרכזי המפלגות והצבא וקובע את סדר היום. כנופיית המתנחלים פועלת בדרכים אלימות ומסוכנות ומפיצה שנאה והרס לכל עבר. משבר האמונה שלהם מביא אותם ללכת על פי התהום ולקחת את אזרחי המדינה כולם איתם לעזאזל. אם הציבור המתון - רוב העם - לא יעשה דבר וישאיר את המתנחלים ועושי דבריהם (נתניהו וממשלתו) בשלטון, בוא יבוא החורבן, והוא יהיה כואב ואכזרי מקודמיו.

26 תחליפו תמונה דחוף היא הורסת לכם את התיאוריה חיים
  • 14:34
  • 03.08.12

בתמונה נראה מתנחל מכווין תמ"ק אל פלסטני. לכאורה התנכלות.
אהה אבל מה מחזיק הפלסטיני בידו? זה לא במקרה אבן?

אז מה הסיפור כאן? פלסטיני מיידה אבנים על מתנחל, המתנחל מגיב.
לכאורה זה הורזס את כל הנרטיב שלכם

27 אם היו 40 מקרים של יהודים שהגיעו לכפרים ערביים... nestol
  • 14:35
  • 03.08.12

היו לנו 40 הרוגים בלינץ'.

28 כל הכבוד לעיתן הארץ. אנטון
  • 14:36
  • 03.08.12

הטפשות, השנאה, והגזענות יביאו חורבן על כולנו.
רוב המתנחלים בגדה מתהגים כמו בהמות.

29 מתי תלמדו לכתוב עברית בלי שגיאות?התנחלויות ב-ח' ולא התנכלויות.אז נכון שהמובן אחד אבל צריך להקפיד על כתיב נכון.  (לת) תלתן
  • 14:37
  • 03.08.12

30 חבל שאין גם אהבת יהודים מדי פעם...  (לת) איזון זה נחמד
  • 14:40
  • 03.08.12

31 קשה לקרוא - חשוב לקרוא. שלא נגיד שלא ידענו.... המתנחלים יביאו לכיליוננו  (לת) דור שני
  • 14:40
  • 03.08.12

32 אף ערבי לא נרצח בחווארה בתגובה לרצח משפחת פוגל באיתמר...מה שמוכיח שלמרות הטרור הפלסטיני הרצחני, גם פורעי תג מחיר הם רחמנים בני רחמנים לעומת הערבים.  (לת) מרגיש כל כך נפלא, אנחנו עם סגולה
  • 14:42
  • 03.08.12

33 מדי יום פלסטינים מנסים לפגוע ולגנוב מישראלים.  (לת) אבי
  • 14:46
  • 03.08.12

34 מדינה מופקרת ומטורפת. אחרי 60 שנה זה ברור לרוב בני האדם.  (לת) ק.א.
  • 14:47
  • 03.08.12

35 וגניבות רכב? פריצות? מרקו פולו
  • 14:47
  • 03.08.12

כמה פלסטינים גנבו רכב ופרצו לבתים בחודשים האחרונים? מאות? אלפים? האם יש מתנחלים שוהים בלתי חוקיים בכפרים פלסטינים? כל אלה נחשבים להתנכלות כלפי היהודים...

36 yeibowitz was right. there are yudo-nazis. but it is too late now  (לת) ronen
  • 14:49
  • 03.08.12

37 אז אני מבין מהכותרת שאין התנכלויות מהצד הפלסטיני? הנגעל הראשי
  • 14:51
  • 03.08.12

כמה לא מפתיע שעיתון אל-ארד בחר להציג את התמונה דווקא מהצד הפלסטיני. שלא תבינו לא נכון, אני שונא את ההתנחלויות והן מכשול עיקרי להתקדמות מדינית של ישראל, אבל לפחות אני לא משלה את עצמי שהפלסטינים הם הקורבן בכל תגרה שהיתה כאן בחודש האחרון.

38 מסקנה פשוטה - בשני הצדדים של הקו הירוק המערכת המשטרתית והשיפוטית פושטות את הרגל. אין דין ואין דיין.  (לת) גד
  • 14:53
  • 03.08.12

39 מעניין שהארץ לא עוקב גם אחרי התנכלויות ערבים ליהודים- פי מאה ויותר.  (לת) ציוני
  • 14:56
  • 03.08.12

40 40?! ועוד בשבוע אחד?! שערו בנפשכם לאלו הישגים הם היו מגיעים אילו ממשלת ישראל היתה מאפשרת להם לעשות את מה שמנהיגי הערבים לדורותיהם מעודדים את נתינהם לעשות ליהודים כבר מאות בשנים.  (לת) דני, ת"א
  • 14:59
  • 03.08.12

41 הערבים כלל וכלל לא טיפשים כמו ששמאלנים רבים חושבים! אם ראוי, אז הם בהחלט יכולים לפעול במישורים החוקיים והמשפטיים על פגיעה לכאורה בהם. סלחו לי, הערבים לא צריכים יהודים או\ו ישראלים לגונן עליהם. הם כאמור לא פחות חכמים מהם...  (לת) הכותרת אינה עיתונאות הוגנת, אלא כמו תעמולת שמאל פוליטית
  • 15:03
  • 03.08.12

42 מי שרע לו ומתבייש שילך לסוריה שם המצב הרבה יותר טוב  (לת) יעל
  • 15:05
  • 03.08.12

43 קיצוניות קוצו של קודקוד
  • 15:10
  • 03.08.12

מעניין תמיד איך התגובות (בכל העיתונים) תמיד רדיקליות לא משנה לאיזה צד שמאל או ימין זה לא יאומן איך האמצע פה נעלם. אין שחור לבן בחיים יש הרבה אפור. כל אדם בגיל מסויים מגיע למסקנה הזו, אז למה בעיניינים פוליטים לא מיישמים את החוק הזה? בכתבה הזו מספרים לכם סיפור: יש משפחה (שבט,כפר,קהילה) שרועה כבשים ומגדלת חיטה למחייתה יום אחד קורא האח הצעיר לאחיו משפחה אחרת פוגעת בפרנסתם!!! האחים רצים לעזרת האח הקטן שכבר ברח משם אחד האחים שואל את הפוגעים מה עשו לך הכבשים ובתגובה מותקף ומושפל שאר המשפחה מנסה לבוא לעזרתו ונעצרת ומותקפת תגידו לא קצת ימי ביניים (שכל קבוצה חמושה יכולה לעשות ככל העולה על רוחה) אה...נכון... אנחנו במדינת חוק אפשר להתקשר למשטרה הם יעזרו להם! בעצם לא הם מרסנים אותם אם לא יורים עליהם... אם זה היה משפחה יהודית במקום אחר זה היה מקומם אותנו. אנשים שימו עצמכם בנעליו של האחר תנסו לחשוב איך מרגיש אדם שעובר כזה סרט. זה לא משנה מאיזה מוצא הוא לא כל הערבים יושבים וחושבים איך להוציא פיגועים! יש כאלה שמנסים לחיות ולהתפרנס כמו כולנו. כשאני עומד מול אדם כל שהוא אני מכבד אותו קודם כל. אז זהו בעצם הבסיס תנסו להיות קצת פחות רדיקליים וקצת יותר אמפתיים.
איך אפשר לשנוא בנאדם שאתה לא מכיר?

44 כשתחפשו את הסיבה לאסוננו - תמצאו אותה במפה הזו. הכיבוש מביא עלינו את כל האסונות, כולל האטום האירני.  (לת) אבל לדבר אל נתניהו זה כמו לדבר אלך הקיר
  • 15:10
  • 03.08.12

45 לוציפר אזרחית תומהת
  • 15:12
  • 03.08.12

שם המקום ודאי אומר משהו על יושביו

46 יופי, עכשיו תתרגמו לאנגלית ותפיצו לתקשורת העולמית כמו שאתם אוהבים!!!  (לת) GPDP
  • 15:15
  • 03.08.12

47 הארץ, כמו העקרב העוקץ, פשוט חייב לתקוע כותרת על פלסטינים פעמיים בשבוע. ספינת ישראל שוקעת בגלל שחיתות, התעלקות החרדים, טייקונים אבל הארץ מעדיף לשקוע גם כן -- העיקר לעקוץ... הגלשנית
  • 15:16
  • 03.08.12

בסופו של דבר הארץ ושמאלנינו עוקצים את עצמם

48 עם השולל חירותו של האחר- לעולם לא יהיה חופשי .  (לת) נביא הזעם..........
  • 15:17
  • 03.08.12

49 זו שנאת חינם! Adi
  • 15:21
  • 03.08.12

ההתנהגות הנפשעת והפוגענית כנגד חיי אדם, בלי סיבה מוצדקת, כי אין סיבה מוצדקת! התעללות בבע״ח תמימים בשביל נקמה זדונית! פגיעה בפרנסתם של משפחות עם ילדים תמימים! מה זה אם לא שנאת חינם!! תחזרו אחורה למקורות היהודיים, המקורות ולא פרשנויות של פרשנים גזעניים ופחדנים, לא תמצאו למעשים אלו שום הצדקה, שום בסיס, שום סיבה!!!

50 כרגיל לא מאכזבת בשקריה!  (לת) עיתונאית מטעם
  • 15:22
  • 03.08.12

51 ל 6, לא נעים לשמוע את זה , אהה אחד שהיה שם שתור חייל
  • 15:24
  • 03.08.12

שמאל רדיקאלי? בסך הכל מביאים עדויות של הצד השני, כמה אפשר לשמוע את הטיוח של דובר צהל בשאר העיתונים, יש עיתון אחד שקרוב קצת למציאות בשטח , אז ישר לקפוץ נגדו. זאת המציאות , תתמודד

52 מספיק המתנחלים הגזימו בדרך להרוס לנו את המדינה יוסי
  • 15:26
  • 03.08.12

תחת עינו של הצבא מתנכלים למסכנים שעובדים באדמותיהם ועוזר למתנחלים בפשע ושותקים ומדלגים עד מתי זה יביא בסוף אסון עלינו

53 גם בית המשפט פסל עדויות של בצלם, בטענה שערכו את הסרטים, שהם מציגים בעיקר בעולם, לעתים ניתן לראות באג'זירה את הסרט לא ערך. לאן הגענו, חוסר ההזדהות של בצלם עם המדינה עברה כבר מזמן את כל הקווים הדומים, בעיקר עם לוקחים בחשבון כמה משלמים להם יש להם מאות עובדים בשכר,ומשכורות עתק של הבכירים שם.  (לת) מומחי העריכה בצלם
  • 15:29
  • 03.08.12

54 יישר כוח להס ולעיתון הארץ שמפרסם אמת שעיתונים אחרים והתקשורת בכלל לא רוצים לעסוק בה. האם גם בסוף השבוע הזה עובדת החפרפרת שרק קיא ימני מפרסמת?  (לת) שומר חוק
  • 15:31
  • 03.08.12

55 כרגיל רוב התגובות כאן יהיו "מה עם ההתנכלויות של הצד השני?" dk
  • 15:40
  • 03.08.12

במקום להביע זעזוע מהשתלטות הצבא על שטחי חקלאות פלסטינאים (שהצבא הועיל בטובו לתת לחקלאים לגשת אליהם לשבוע אחד...) ומעשי בריונות של מתנחלים בחסות הצבא (שמשום מה עוצר תמיד רק פלסטינאים ואף פעם לא מתנחלים - למרות ששני הצדדים זורקים אבנים ועוסקים באלימות), רוב התגובות כאן יגידו: "אבל גם בצד השני עושים את זה".
אלה בדיוק אותם אנשים שכאשר מונעים זכויות מפלסטינאים אומרים "אבל מה אתם מתלוננים? בארצות ערב לא הייתם מקבלים כלום."
תשאלו את עצמכם אם החוסר אמפתיה המוחלט הזה שאתם מפגינים כלפי הפלסטינאים באמת מגיע להם...

56 מגיע להם הכול נקמה אפי שינה הזועם 3/8/12:15:37
  • 15:42
  • 03.08.12

שכשר הם פוגעים בנו ברכוש אנחנו חייבים להתנקם בהם משטרה זה אפס אפסים שאין תועלת מימנה כך צריך ליות נזק נגד נזק רצח נגד רצח טרור נגד טרור

57 הכל התחיל כשהיהודים הגיבו... משה נניח (השני)
  • 16:00
  • 03.08.12

תודה.

58 ערבי  (לת) אור לגויים עלק
  • 16:02
  • 03.08.12

59 די לפלגנות ולחד צדדיות  (לת) חיים
  • 16:02
  • 03.08.12

60 יבוא יום והוא לא רחוק ונשלם יקר מאוד...על שידענו ושתקנו! כולנו!  (לת) שכיהודי לא בגלות
  • 16:04
  • 03.08.12

61 ככה זה שממשלה שלמה מעלימה עין מהם , בושה למדינת ישראל אלון
  • 16:10
  • 03.08.12

הזענות במדינת ישראל חוגגת , צריך שינוי דרסטי ומידי , המתנחלים לא מעל החוק צריך לפרק אותם

62 בכל יישוב בנגב שלידו בדואים, יש יותר התנכלויות ליהודים ביום אחד, מאשר התנכלויות לערבים בגדה בשנה. זה טוב? לא. זה ראוי לגינוי? כן. המשטרה צריכה לטפל? כן. המשטרה מטפלת? לא. אבל חוסר הפרופורציה והשנאה העצמית של "הארץ" מעבירים אתכם על דעתכם. אתם ממש שנאתון ולא עיתון, ובודאי שלא לאנשים חושבים.  (לת) ג'ימי ברגר
  • 16:11
  • 03.08.12

63 עד מתי? אליפז התימני
  • 16:14
  • 03.08.12

לא שאני מסכים עם התנכלויות במידה שישנם ,צריך לטפל בהם במישור המשפטי . אבל גם לעיתון "הארץ" לא יזיק להיות הוגן ולדווח גם על מעשיהם של הערבים . כגון ירי זריקת אבנים . גניבות רכוש וצאן . וכן גם פגיעות גופניות . וכל מגיבים חשבו על כך

64 הגיע הזמן לגרש תערבים ולהכניס לכלא את המטורפים  (לת) אהוד 27
  • 16:16
  • 03.08.12

65 תודה עמירה את מופת עבורי רותם
  • 16:20
  • 03.08.12

דוגמא לעיתונאות סוף סוף, לקול המצפון שאם לא את ובודדים ספורים לא היה נשמע פה כלל.

66 הם גונבים כבשים שממילא נגנבו  (לת) תמיר
  • 16:21
  • 03.08.12

67 ערבים וחילונים אינם בני אדם  (לת) הזונה מבני עקיבא
  • 16:23
  • 03.08.12

68 כמות ההתנכלויות כלפי יהודי בגבעה הצרפתית ד'
  • 16:32
  • 03.08.12

....ערבים מתנכלים לפחות 40 פעם ביום כלפי בנות הלומדות באונ'...תעשו על זה פעם כתבה.

69 אלו שיקרי עמירה הס ובצלם  (לת) מתושלח
  • 16:32
  • 03.08.12

70 ארבעים מבצעי חבלה. אלה לא מתנכלים, אלא מחבלים בבני אדם ורכוש. צריך סמטריה סמנטית, עוד לא מפנימים.  (לת) אברהים
  • 16:40
  • 03.08.12

71 לא אירן ולא החמאס יחסלו אותנו. רק מדינת המתנחלים, היא שתחסל את מדינת ישראל!  (לת) והתודה לנתניהו/ברק/ליברמן.
  • 16:44
  • 03.08.12

72 מזלנו שקיים עיתון הארץ כדי שלא יאמרו מאוחר יותר ״לא ראינו, לא ידענו״. כמה קשה להסתכל במראה ולראות את המציאות כפי שהיא.  (לת) גדעון
  • 16:53
  • 03.08.12

73 אני רק מקווה שעם ישראל מודע ומבין שאתם עיתון של ערבים לא של יהודים ואני אשמח מנובלים מהארץ שלא תשרדו ת התגובה - מס 10  (לת) שחור המושך בחוטים
  • 16:54
  • 03.08.12

74 רק חרם על ישראל שי
  • 16:56
  • 03.08.12

הבאנו את זה על עצמנו.
כל מי שקורא את זה, מתנגד למעשי המתנחלים והצבא הפושע ולא עושה כלום, אחראי.

75 הכתם הוא אך ורק על מערכת המשפט, היא קיימת כדי להציל אותנו מדברים כאלה והיא לא מצילה.  (לת) Yigal Cohen
  • 16:56
  • 03.08.12

76 התנכלות אליבא דאמירה הס= הגנה על המולדת לדידי. מעבר לכך כל המוסיף גורע.  (לת) Eddie Shor
  • 17:02
  • 03.08.12

77 כל הדונמים אחים מי שקורא טוב את המפה
  • 17:03
  • 03.08.12

לפי תורת אדמונד לוי אנחנו לא כובשים, הפלסטינים כנראה פלשו אלנו ב1967, המתנחלים רק מגינים עלינו. המורמונים, האוונגליסטים בעדינו, אפילו אבנים שגילינו לא מזמן בעדנו. האם זה לא תירוץ מספק?

78 הם יורים גם בכבשים  (לת) אין לי אח מתנחל
  • 17:08
  • 03.08.12

79 אם הייתם מפרסמים ידויי אבנים בקבוקי תבערה הצתות רכבים ובתים של יהודים הייתי קורא את הכתבה הזאת  (לת) מוטי
  • 17:09
  • 03.08.12

80 המתנחלים אנשים מיותרים צחי
  • 17:10
  • 03.08.12

חייבים להשתחרר מהם אחת ולתמיד

81 המתנחלים והשטחים הכבושים יאיר
  • 17:15
  • 03.08.12

עוד בשנת 67 ידעתי שהשטחים הכבושים אם ישארו בידינו
זהו חבית חומר נפץ

82 רק 40 זה לא בסדר. חייבים להשתפר זיקו
  • 17:16
  • 03.08.12

לפחות 150 ביום. לפחות. מה אתם חושבים שהיו עושים לכם הבני דודים שלנו אם היה הפוך? היו עושים אותנו ׳על האש׳ ...

83 שכונות התפר בירושלים עוזב את העיר
  • 17:16
  • 03.08.12

סובלים כבר עשרות שנים מקולות המואזין,קולות נפץ וירי בכל האירועים של הבני דודים שלנו,הצקות ועבירות רכוש זה כבר בשגרה, ומשטרת ירושלים מחרישה

84 רק 77? באסה, צריך להכפיל זאת ב-10  (לת) עמירה, הס!
  • 17:21
  • 03.08.12

85 ןאחרי זה עוד יספרו לנו המתנחבלים ש"בכל אשם אוסלו"... הבשורות הטובות הן שזמנם קצוב. בדיוק כמו שחסידי א"י השלמה (בגין ושרון) היו אלה שנסוגו מסיני ומרצועת עזה - כך יהיה זה עוד לאומן מאותה אסכולה (ביביהו) שישלים את הנסיגה הכוללת מן הגדה המערבית השאלה היא רק כמה קורבנות עוד יגבה הכיבוש הארור לפני שיסתיים - והוא , מורותי ורבותי אכן יסתיים.  (לת) ערן ארגוב
  • 17:22
  • 03.08.12

86 עמירה היא גם החוקרת,גם התובעת וגם השופטת=צדק בהתגלמותו הטהורה דני
  • 17:39
  • 03.08.12

שאלות לעמירה:
האין זו עובדה שמרבית גניבות הרכב בתוך הקו הירוק מבוצעות על ידי פלשתינאים ?
האם מרבית גניבות הרכב מאת פלשתינאים נעשות על ידי מתנחלים ? או אולי אין כאלו בכלל ?
מה אנו למדים מההשוואה ?

87 כל יום הערבים שודדים מכוניות באלימות ,זורקים בלטות על מכוניות ואנשים ושורפים שדות יהודיים,אבל על זה לא תכתבו נכון?  (לת) ש
  • 17:39
  • 03.08.12

88 הפתרון הוא לנעול את השערים עכשיו ולתת להם עצמאות על עריהם ל
  • 17:40
  • 03.08.12


הערבים לעולם לא יסכימו לשלום ללא השיבה של 5 מיליון ערבים לתוך ישראל,ואז יהי בעצם 3 פלסטין,ירדן,הרשות,וישראל. היהודים יגורשו מהר או לאט,אבל זה יקרה.
הפתרון הוא לנעול את השערים עכשיו לתת להם עצמאות על עריהם בלבד,ולנתק כל קשר כלכלי ומדיני. ושיעשו מה שבא להם.
אין פיתרון אחר וכולם יודעים את זה, ולא יעזור עוד מטר אדמה לפה או לשם תהיו הגיוניים. גם מצרים הולכת ומתנערת מהשלום למרות שקיבלה את הגרגיר האחרון. זה או נעילת הגבולות ותגובות חריפות לכל טרור ורקטה או גלות 3 ליהודים עם כל הפרעות והגזירות עליהם מחדש.

89 אצלי בשכונה ברמלה יש 40 ביום, כן של ערבים ליהודים  (לת) הגזענות הערבית יוקדת
  • 17:45
  • 03.08.12

90 ממשלת ביבי מזיקה לישראל  (לת) חשוב לזכור
  • 17:46
  • 03.08.12

91 חד צדדיות מובהקת, ביזיון למערכת  (לת) מאוכזב
  • 17:47
  • 03.08.12

92 אוי כמה קשה לכם.. חולם שלום
  • 17:48
  • 03.08.12

אוי כמה קשה לרב המגיבים פה לשמוע את האמת... תמיד אתם צודקים ותמיד הערבים והארץ לא צודקים... מעניין. תנסו להיות אמיתיים עם עצמכם פעם אחת לפחות. באמת המדינה הולכת להיות כמו גרמניה של השלושים... בושה

93 כל הטוקבקיסטים הימנים החוצפנים. פשוט גועל נפש. זה לא שמאל זה פשוט אלימות. אתם הורסים את המעט שנשאר. הזיות  (לת) דוד
  • 18:02
  • 03.08.12

94 אני בטוח שאתם מתכוונים שקרנים
  • 18:03
  • 03.08.12

"רק" 40 פעם שהמתיישבים העיזו להגן על עצמם

95 הטרדות על רקע מיני מידי שבוע,למה אתם לא מפרסמים ? סטודנטית ירושלים-כפר הסטודנטים
  • 18:08
  • 03.08.12

הבנות בכפר הסטודנטים הסמוך לכפר עיסאוויה סובלות מהטרדות על רקע מיני כבר שנים מבני הכפר הסמוך ,למה עיתון הארץ לא מפרסם את זה בכותרת הראשית ???

96 תגידו לביבי, במקום לחפש אוייבים רחוקים באירן שיראה מה קורה מתחת לאף שלו. אופירה
  • 18:09
  • 03.08.12

זה אסון, והוא מוביל אותנו לאסונות כבדים במקום שיפתור פה בעיות חריפות. ולא ישתוק. כמו כבשה, שהוא באמת.

97 רק היום ערבים גנבו משה
  • 18:11
  • 03.08.12

רק היום גנבו לי אופניים וזה רק ערבים

98 העיקר אמרתם שרק גרמנים דרור
  • 18:13
  • 03.08.12

אמרתם שרק הגרמנים או האוקראינים יודעים להיות חיות אדם כלפי אחרים מהם , יהודים. הנה הוכחה שאנחנו אותם חיות אדם ועוד יותר נורא שאיש לא יוצא לרחוב לצעוק , כולנו מ פ ח ד י ם ! ביבי צדק כשאמר הם מפחדים. אנשיו הם לובשי החולצות החומות ואנחנו פשוט נמושות

99 ביבי צדק דרור
  • 18:15
  • 03.08.12

אנחנו מ פ ח ד י ם ! אז מה נלין על אלו שלא אמרו כלום כשראו וידעו מה קורה באירופה בסוף שנות השלושים. מחנות ריכוז אנחנו כבר מקימים כעת . אני מ ת ב י י ש!!!!

100 והם‏?‏ תמימים שלא עושים כלום‏?‏‏?‏ ערן
  • 18:18
  • 03.08.12

זה לא שהם מציתים יערות כל שבוע, זה לא שהם פורצים לישובים ורוצחים משפחות, זה לא שהם מיידים אבנים‏!‏ הארץ, כמה שאני אוהב לקרוא אותכם, לפעמים אתם פשוט מסיתים ומנסים ליצור מציאות מעוותת

101 את הפשעים האלו ישעיהו לייבוביץ חזה לפני עשרות שנים רודף צדק
  • 18:18
  • 03.08.12

בכל אוכלוסייה יש סדיסטיים, נאו נאצים חשוכים. רק שכאן במקום לפחד להביע את דעותיהם המדינה דאגה לתת להם קרקע פורייה אפילו לבצע את זממם. בושה לנו שמתעלמים מהפשעים הללו יום יום עשרות שנים. זה חוזר לחברה הישראלית כבומראנג.

102 הייתי שמח לקבל מהארץ גם כתבה שתסכם את כל אירועי זריקות האבנים ובקבוקי התבערה בכבישי יהודה ושמרון. תודה.  (לת) ביקורתי
  • 18:25
  • 03.08.12

103 מי במפלגים? miri chorv
  • 18:34
  • 03.08.12

מאורת אתה מבייש את עמך. פטריוט אמיתי יודע לקבל בקורת ןיןדע להוקיע את אלן המתמנהגים רע. תמיכה, כשלך, בתפוחים הרקובים גורמת לרקבון בכל.

ממש מבייש לקרוא את אשר עשו חבריך ולא פחות לקרוא את תגובתך.

104 כל תגובת שאט נפש סמולנית תתקל במבול של תגובות נגד בנוסח: "הטבח בחברון" - "מש' פוגל" - "רק כך". בדייוק כשם שכל תגובת תודה למספנה בקיל תתקל בזעקה "ומה היה בשנות השלושים והארבעים המוקדמות??". אני אישית הייתי "מתנחל" בהאחזות נח"ל (לא חרדי) במשולש הקטן בשנות החמישים המוקדמות ומייד נקשרו יחסי ידידות עם הפלחים והרועים הפלסטניים באזור כולל עזרה הדדית. לשחוט כבשים, סתם ככה?? היה אז חלום בלהות.  (לת) משכוכית
  • 18:37
  • 03.08.12

105 מסכנים הפלשתינאים...אני עוד מעט קורס מרוב רחמים.  (לת) אילן
  • 18:38
  • 03.08.12

106 איזה שם יפה זה ג'יהאד! זה מראה על כוונות טובות של ההורים לגבי הילדים שלהם.  (לת) יואב
  • 18:38
  • 03.08.12

107 מי הולך להתייצב למלחמה הבאה? כולם כבר ברחו מהצבא, לא רוצים לשמור על מתנחלים  (לת) ערן
  • 18:39
  • 03.08.12

108 סוף הציונות !המיעוט הזה של בריונים אוחז בגרונה של המדינה . הם כבר ניצחו את השפויים= בואו ונברח לכל ארץ שתסכים לקבל אותנו  (לת) בנימין
  • 18:39
  • 03.08.12

109 40 התנכלויות ליהודים ע"י עיתון הארץ בחודש אחד פולרד
  • 18:40
  • 03.08.12

שלום
נניח שכך הוא אז להעמידם לדין, הכתבה לא התייחסה להתנכלויות של הפלסטינאים למשקים ביהודה ושומרון ובתוך שטחי ישראל, מעניין מדוע. נקודה למחשבה (רעיון לכתבת המשך שלר תבוא).

110 זה מה שקרה במאה ה7 ליהודים בארץ ישראל או להתאסלם או מוות .החיים אכזריים לכולם .  (לת) יהודי אותנטי
  • 18:51
  • 03.08.12

111 אכן, תמונות קשות  (לת) שב"ח לאל
  • 18:51
  • 03.08.12

112 השמאל בארץ לא ירגע עד לחיסול הציונות בארץ  (לת) אלי
  • 18:54
  • 03.08.12

113 לא מאמינים לך לאף מילה מחורבנת אחת, פראו הס. "הארץ" - רוצים לדווח מהשטחים? אולי תפטרו את הגברת, ותביאו מישהי שלא נתפס כתועמלן נלהב בשירות הפשיזם הערבי (כן, כן. החזית העממית נורא שמאלנים. בטח. בכלל לא פשיסטים. מה פתאום. גם סטלין לא היה פשיסט)... מודרניסט .
  • 18:55
  • 03.08.12

לא מאמינים לך לאף מילה מחורבנת אחת, פראו הס. "הארץ" - רוצים לדווח מהשטחים? אולי תפטרו את הגברת, ותביאו מישהי שלא נתפס כתועמלן נלהב בשירות הפשיזם הערבי (כן, כן. החזית העממית נורא שמאלנים. בטח. בכלל לא פשיסטים. מה פתאום. גם סטלין לא היה פשיסט)...

114 ליבוביץ' כינה אותם "יודונאצים" והוא צדק. ראיתם איך הם נכנסים לבריכת שחיה בכפר ליד רמאללה ומסרבים לשלם (אמש בטיוי)? ישראל הראל, מה תאמר על זה? ובתוך כל האפלה הנוראה הזו, קרן אור בודדת: עתון "הארץ" וקומץ עיתונאים ועיתונאיות אמיצים. איכה היתה לזונה קריה נאמנה, כספך היה לסיגים סבאך מהול במים שריך גנבים וחובבי שוחד ושלמונים (ציטוט מהזכרון, ישעיהו).  (לת) פורנוגרפיה בחסות ספר הספרים
  • 18:56
  • 03.08.12

115 מזל גדול יוסי
  • 19:01
  • 03.08.12

הפלסטינים בני המזל שזכו לגור פה איתנו ושהרגו להם כבשה ועקרו להם שניים וחצי עצים וגם ה׳ ישמור אפילו קיללו אותם צריכים להודות לה׳ כל בוקר מיד שהם קמים על זה שאנחנו קיימים ונתנו להם את הזכות להיות לידינו. אחים שלהם חסרי המזל בכל מקום אחר חוץ מאשר אצלנו חיים בתנאי חרפה, במחנות, תחת עריצים ורודנים שטובחים בהם בלי להסס בזמן שלאף ארגון או רשות בעולם לא אכפת מזה גם אם ישחטו אותם בקצב של מאה ליום. דם ערבי נשפך בעולם כמים באכזריות אין סופית, אבל העיקר שזה לא נעשה ע״י יהודים אז אין עילה אנטישמית להתערב בזה, אבל אם חלילה יהודים יקללו ערבי או יהרגו את כבשתו אנחנו נרים את כל הארגונים העולמיים והרשויות על הרגליים ונחשוף את שינינו האנטישמיות לרווחה בפני כל העולם. לפחות משיחותי עם הרבה מערביי ישראל והשטחים אני שומע שהם מודעים למזלם הגדול להיות לידינו ומברכים ומהללים את ה׳ הטוב על גורלם היפה בפינה השפויה הזו בעולם שלנו.

116 המתנחלים הורגים כבשים הפלשתינים  (לת) רוצחים אנשים
  • 19:11
  • 03.08.12

117 אז מה "הארץ " כמה אירופה משלמת לך ? הערבים הם הבעיה הכי גדולה בוזגלו-מהנדס-ימני-אתיאיסט
  • 19:22
  • 03.08.12

עד לא מזמן השמאל היה אומר כיבוש כיבוש

היום בית המשפט קבע שהדבר היחיד שכבוש זה המוח שלכם ראש י מלפפון כבוש

  •   עוד פעם מיתוס הסכין בגב? מוטי
    • 20:33
    • 04.08.12

    בכל פעם שאני שומע את הרמיזה האידיוטית הזו, אני נזכר במה שלמדתי על הפיכתה של רפובליקת ויימאר לגרמניה הנאצית.

118 מעקבצד אחד הארץ יקי
  • 19:29
  • 03.08.12

וואלה מעקב הארץ באמת מעניין כאילו שופר הארץ. ורק בקטנה מדוע הארץ מתעלם ולא עושה מעקב אפילו במילה אחרי ההתבטאויות של חנין זועבי הפנינה הלפני האחרונה הכיבוש אשם ברצח בבולגריה והארץ יוק אפילו לא ציוץ אבל סינונים בשפע זה מה שנקרא מעקב צד אחד

  •   כי זועבי צודקת - הכיבוש יצר את הטרור בבורגוס.  (לת) במילואים האחרון שלך,,, בכמה פלסטינים התעללת, הכית, השפלת,,,
    • 22:09
    • 03.08.12

  •   לפי ההיגיון שלך ,למה לא כותבת נגד אסד או נגד נסראללה , נגד הנייה ,אתה מבין שזה שטויות  (לת) יצחק המודאג
    • 11:46
    • 04.08.12

119 האלימות היחידה היא הכיבוש הפלסטיני של אדמת ישראל !  (לת) יש לעצור את ההתנחלות הפלסטינית בישראל .
  • 19:37
  • 03.08.12

120 וכמה רקטות נורו על אזרחים ישראלים חפים מפשע בזמן זה? (ירי רקטות = פשע מלחמה על פי אמנת ג'נבה) אד
  • 19:43
  • 03.08.12

נמאס כבר מהתמיכה הבלתי מסוייגת של הארץ באויבי ישראל תוך השמצת העם היהודי

121 I hate Israel!!!! Hate Hate Haye  (לת) Tzachi
  • 19:43
  • 03.08.12

122 לא מעניין אותי מה קורה מעבר לקו הירוק, מבחינתי זה כמו סוריה.  (לת) מיקי
  • 19:45
  • 03.08.12

123 אבל יחימוביץ אומרת שסה לא פשע  (לת) סאם
  • 19:54
  • 03.08.12

  •   כתבה כל כך חד צדדית שבראש בראשונה פוגעת באמינות המערכת שמפרסמת את זה. אולי זה מסביר מדוע קהל הקוראים של עיתון "הארץ"מנותק מהמציאות וחי בתוך הבועה של עמירה הס. כמו שבגבולות הקו הירוק ישנן התנכלויות בלתי פוסקות ברכוש ובנפש של ישובים יהודים וחוות יהודיות/ אפשר ללמוד על זה מתנועת השומר החדש ולראות את ההצתות ביערות חדשות לבקרים. אותו דבר קורא מעבר לגבולות הקו הירוק. בקיצור החד צדדיות היא חוסר אמת בעובדות.  (לת) בן משפחה
    • 21:51
    • 03.08.12

124 ״הורגים חיות״ וואו !! משפטן בכיר
  • 20:12
  • 03.08.12

כלומר להבדיל מהערבים שהורגים ילדים. עמירה את ברמה של הערבים פאדיחה למין האנושי!!

  •   עם משפטנים מהתחת כמוך, ישראל מוצאת את דרכה לאבדון. הבכירות שלך מראה כמה אינפנטילי אתה, כמו ליברמן וביבי הדוגמאות לראשי מאפיה. ואתה, כנראה אחד הסנגורים שלהם. אתה משפטן בכיר שייך לקהילת חיות אדם. יש לנו הרבה פשיסטים דוגמתך בשלטון. מהרסי ארץ אתם.  (לת) מסעודה מעפולה
    • 21:31
    • 03.08.12

  •   כבשים - זה העיסוק הצדדי שלכם בזמן הכיבוש הרצחני.  (לת) וואו תגיד בהאג.
    • 22:12
    • 03.08.12

125 שקר וכזב,  (לת) גבי
  • 20:41
  • 03.08.12

126 קול כלב ביג׳י יומו  (לת) אדם ק. מתבייש
  • 20:41
  • 03.08.12

127 אליה אליה
  • 20:51
  • 03.08.12

כל הכבוד להארץ ולעמירה הס שמדווחים מהשטח באופן רציף ומדויק.

128 התממות פושעת אינה פוטרת מאחריות!  (לת) אחד שעבר את השואה
  • 20:52
  • 03.08.12

129 אני מבין את הפלסטינים. אני מבין את אירן. אני מבין את שונאי ישראל.  (לת) ישראלי
  • 21:09
  • 03.08.12

130 נדמה לי שהיתה גם התנכלות פלסטינית אחת השנה, אבל אני בטח טועה. הפלסטינים צדיקים!  (לת) לילו
  • 21:10
  • 03.08.12

131 חד צדדיות? גופי
  • 21:37
  • 03.08.12

קשה לכם אולי לקבל את זה שלפחות במישור הזה (ובהרבה מישורים אחרים) דווקא יש אמת אחת פשוטה- המתנחלים, ממש כמו אבותיהם הרוחניים, הבריונים ברוסיה הצארית, נהנים להשתלח בפלסטינים חסרי ישע בשם איזשהי אמונה דתית או לאומנית.

132 כתבה כל כך חד צדדית שבראש בראשונה פוגעת באמינות המערכת שמפרסמת את זה. אולי זה מסביר מדוע קהל הקוראים של עיתון "הארץ"מנותק מהמציאות וחי בתוך הבועה של עמירה הס. כמו שבגבולות הקו הירוק ישנן התנכלויות בלתי פוסקות ברכוש ובנפש של ישובים יהודים וחוות יהודיות/ אפשר ללמוד על זה מתנועת השומר החדש ולראות את ההצתות ביערות חדשות לבקרים. אותו דבר קורא מעבר לגבולות הקו הירוק. בקיצור החד צדדיות היא חוסר אמת בעובדות.  (לת) בן משפחה
  • 21:46
  • 03.08.12

133 " לו אני פלסטיני, הייתי נוהג בדיוק כמותם "  (לת) אמר,,, והמשיך להיות שבוי במעגל ההרג שהוא עצמו יצר.
  • 21:50
  • 03.08.12

134 מה הסיבה שאת נשארת לחיות כאן? למה שלא תתאסלמי,תתנצרי,מה שבא לך ופשוט תלכי מכאן אם אנו כל כך לא לטעמך?  (לת) שקרנית
  • 21:53
  • 03.08.12

135 "לו אני פלסטיני,הייתי נוהג בדיוק כמותם" . לוחמי חרות פלסטין.
  • 21:55
  • 03.08.12

אמר השבוי במעגל הדמים הזה.

136 כך צריך לנהוג עם הערבים בכל שטחי מדינת ישראל יובל
  • 22:00
  • 03.08.12

לצערי, כיום הערבים ממרים את חיי החקלאים היהודים בכל תחום= פרוטקשין,
גניבות, חבלות לרכוש ולנפש.

אוי לנו אם לא נידע להגן על עצמנו.

137 אוקיי. עשיתם כתבה על אלימות של מתנחלים כלפי פלשתינים. אפשר לקבל מה שכתבתם, אפשר גם להתווכח על כך. אבל מתי נראה כתבה דומה על אלימות הפלשתינאים? על עשרות מקרים של זריקות אבנים (ואבן יכולה להרוג)? על הצתת שדות, נסיונות לחטיפת אזרחים, בקבוקי תבערה - מעשים של יום יום שאתם לא טורחים לדווח עליהם? מאחר ואתם לא מפרסמים את כל האמת, ההתייחסות אליכם היא כמו ההתייחסות ל"פראבדה" בברית המועצות - ואת זה הרווחתם ביושר.  (לת) האם תפרסמו? מסופקני, אתם לא אוהבים ביקורת
  • 22:03
  • 03.08.12

138 הפכנו לנאצים לא שמאלנית-אנושית.
  • 22:23
  • 03.08.12

מדינת אפרטהיד. תזכרו מה נעשה בנו בשואה! עכשיו אנחנו נאצים.

139 אז מה ? הם רק פלשתינאים.  (לת) עדד
  • 22:39
  • 03.08.12

140 כל כך שקופה החד-צדדיות של עמירה הט ו"הארץ" שולי
  • 22:47
  • 03.08.12

אתם לא מראים ולא מזכירים במילה שאלו תגובות למה שעושים הפלסטינים למתנחלים ולהתנחלויות.
החד צדדיות הזו משקפת את השיתוף להלך הרוח של אוייבנו .
ומה הפלא שבעיתוני העולם מצטטים את עיתון "הארץ".

141 god forbid anyone should say the jews are treating the arabs like the germans treated the jews  (לת) e
  • 22:50
  • 03.08.12

142 כתבה כל כך חד צדדית שבראש בראשונה פוגעת באמינות המערכת שמפרסמת את זה. אולי זה מסביר מדוע קהל הקוראים של עיתון "הארץ"מנותק מהמציאות וחי בתוך הבועה של עמירה הס. כמו שבגבולות הקו הירוק ישנן התנכלויות בלתי פוסקות ברכוש ובנפש של ישובים יהודים וחוות יהודיות/ אפשר ללמוד על זה מתנועת השומר החדש ולראות את ההצתות ביערות חדשות לבקרים. אותו דבר קורא מעבר לגבולות הקו הירוק. בקיצור החד צדדיות היא חוסר אמת בעובדות.  (לת) בן משפחה
  • 22:59
  • 03.08.12

143 בכתבה עצמה לא מסופר מי הצית את השדות ונשמע מהדברים שאלו היו היהודים ואילו בתגובת צה"ל מחדשים לנו על הצתות של ערבים. ולזה קוראים עיתונות????????????????????????????????????????????????????????????  (לת) בן משפחה
  • 23:02
  • 03.08.12

144 מדוע עדות הערבים מתוארת בתור עובדה והצד הישראלי בתור תגובה בסוף הכתבה?  (לת) בן משפחה
  • 23:03
  • 03.08.12

145 למה לא מפרסמים איך כל ערב יש נסיונות של פלסטינים מתנחל לתמיד בכל מקום
  • 23:07
  • 03.08.12

של שוד רכבים מנהגות יהודיות בכבישי השומרון, זריקות אבנים שבשגרת הכבישים!?? גניבות רכוש וכד׳ אה שכחתי זה על רקע פלילי ואין שום כותרת מפוצצת (בסגנון תג מחיר) אז זה לא מעניין את עיתון הארץ שמנסה בכח להיות עיתון חד צדדי ומוטה פוליטית בצורה שכבר עברה מזמן את גבול הטעם הטוב , שלא לדבר על עבודה עיתונאית חסרת אוביקטביות ומסולפת!!

146 סבלם הנורא של הפלסטינים הצדיקים הציוני
  • 23:10
  • 03.08.12

מאחל לכל דואגי הישמעאלים למיניהם-שיחיו בביתם שפע של שהידים חמוצי זיעה וידאגו לבנותיכם על פי תרבותם ה...סורית-תהנו!

147 החוצפה והבהמתיות מתגלות לפעמים בפרטים ה"קטנים". צפו בקטע הבא לכל המכחישים: צפו והפנימו
  • 23:12
  • 03.08.12

http://www.mako.co.il/news-military/security/Article-bcd4f21e078e831017.htm&Partner=flash_embedplayer

148 לא תמצאו בשום הלכה או ספר שנכון להרוג צאן ומקנה יריב
  • 23:16
  • 03.08.12

לא נכון להרוג צאן ומקנה, תבואה או כל פרי השדה. כל אדם שמוציא זעמו על בעל חיים או מצח הוא פשוט אידיוט ! כן מתנחל יקר אני גם מדבר עליך! אלוקים לא ציווה אותך להרוג את כבש רעך. שבת שלום

149 התורה או הלכה אינן מצוות אותנו להרוג את הצאן, המקנ יריב אך לא אויב
  • 23:24
  • 03.08.12

הצאן, המקנה והתבואה. מתנחל יקר אם אתה חושב שזו דרך למלא את מצוות אלוקים אז את/ה אידיוט!

150 יש לי אח מתנחל  (לת) מוסוליני
  • 23:30
  • 03.08.12

151 יש"ע זה כאן  (לת) דרום אפריקה
  • 23:31
  • 03.08.12

152 הכתבה כל כך זיעזעה אותי שהחלטתי להגיב איה
  • 23:37
  • 03.08.12

מה שקורה בשטחים זה נורא ואיום. המתנחלים חיים במערב הפרוע ועושים כשלהם בשטח. מי שחושב ש-40 מקרים בחודש יכולים להיות מומצאים חי בסרט. המתנחלים פורעים והורסים מכל הבא ליד ומצד שני מקבלים לגיטימציה בחברה הישראלית (צבא, אוניברסיטה באריאל). במקום שהצבא והמשטרה יעשו משהו, רק מגינים עליהם ולא חוקרים. אין שיוויון בפני החוק וכידוע הרעים יכולים להיות רק הזרים והערבים. גורם לי להתבייש במדינה ואף להתייאש ממנה.

153 במפת האלימות הערבית יהיה צורך ב30 עותקים מפאת מקום  (לת) תומר
  • 00:35
  • 04.08.12

154 95% ממקרי הפשע בארץ נעשים ע"י ערבים  (לת) אסון הטבע שלנו
  • 01:49
  • 04.08.12

155 אין שלטון ההאחזות של השמאל האלטיסטי בבגצ מתערערת וגם בתקשורת עוד מעט רק הארץ ישאר לכם יהושוע הפרוע
  • 01:51
  • 04.08.12

אשכרה תאלצו לחיות בדמוקרטיה גם אם אתם מיעוט או שתכריחו את דפני להיות צה גווארה.
א

156 והפלסטינים לא תוקפים?  (לת) 1234
  • 06:54
  • 04.08.12

157 מעשי האיבה בין מתנחלים למקומיים נובעים מכך שישראל בטיפשותה ערבבה בין שתי האוכלוסיות ע"י הקמת ההתנחלויות. כשהיה בין שתי האוכלוסיות האלו גבול, עד 1967, היו הרבה פחות מעשי איבה הדדיים.  (לת) ארנון
  • 08:38
  • 04.08.12

158 למרות רצחנות הטרור הפלסטיני ממאורעות תרפ"ט ועד רצח משפחת פוגל באיתמר-אפילו הקיצונים, פורעי תג מחיר שומרים על צלם אנוש ולא רוצחים אזרחים פלסטינים.  (לת) מרגיש כל כך נפלא, אנחנו עם סגולה
  • 11:55
  • 04.08.12

159 מדינה דו-לאומית עכשיו! לספח את השטחים ולהכניס משטרה ! קיצונית שמאלימנית
  • 12:08
  • 04.08.12

די מספיק עם הברדק הלאומני, המערב הפרוע הגזעני
לספח את השטחים לאזרח את הפלסטינים ולהכניס משטרה !

160 יש מלחמה על אדמה, ומלחמה זה לא כיף טליה
  • 13:49
  • 04.08.12

על ממשלת ישראל לספח סוף סוף את השטחים המשוחררים, ולהביא את המלחמה ושפיכות הדמים אל סיומן. אינאף-איז-אינאף.

161 כך נראים השותפים הטבעיים של נתניהו! שמאלני "קיצוני"
  • 00:08
  • 05.08.12

תוכן המאמר מדבר בעד עצמו, מתנחלים דתיים לאומנים אקטיביים והרוב הדומם אדיש וישלם על כך ביוקר. כך נראה אסון!!!

162 על מה אתם מתווכחים בכלל?! שחר
  • 00:30
  • 05.08.12

הכל פה שקר אחד גדול מבית מדרשה של עמירה הס. במקרה הטוב, אולי, מדובר בטענות של הפלסטינים שלא אומתו. העיתון ל"אנשים שחושבים" ....

163 אין אמת באנשיא
  • 08:26
  • 05.08.12

חד צדדית מתבססת על סיפורים בלבד. לכו לשדות צלמו מתנחלים שהוגרים את הכבשים, אז נדבר.

164 ואיך זה שאין צילומים? אלי
  • 09:23
  • 05.08.12

תמיד אתם מגיעים עם מצלמות לכל ארוע מבויים כזה-איך זה שאין צילומים הפעם?
נראה לא אמין.

165 גנבו לי את האופניים, קיללו אותי ביפו, ירקו עליי פעם מאוטובוס, מאיימים עליי כל יום בטילים ועל זה לא כותבים, ואני בכלל גר בתל אביב אסף
  • 12:45
  • 05.08.12

בערים מעורבות, בדרום ובצפון היהודים מסתובבים כבני חסות במדינה מוסלמית מפחדים לדבר, נועלים כל מה שאפשר בבית, מפחדים ומתחרדים רק כדי לא להיתקל בשנאה והאלימות הערבית שמקבלת הכשר מלא מנבחרי הציבור, המנהיגים השבטיים וגם הדתיים.

ואתם מתעסיקים במספר עשרות בשנה מתוך אוכלוסיה של כמעט 2 מליון?

166 עמירה,את צדיקה. תודה לך על רון
  • 01:00
  • 06.08.12

מלאכת הקודש החשובה שאת עושה. תודה

167 לא ידעתי ורק נתנו לי פקודות  (לת) עופר
  • 07:20
  • 03.09.12

168 Hello! Nualejetleaxy
  • 21:34
  • 30.10.12

Sorry but buy viagra st maarten , get generic cialis overnight

פרוייקטים מיוחדים