המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

שנאת ערבים ושנאת נשים: ארגון להב"ה עושה סיבוב ברשת

ברשת מגיבים לכרוז של "הארגון למניעת התבוללות" שהאשים את הנערים הפלסטינים בלינץ' בי-ם. יו"ר הארגון: "הכבוד היהודי הורם מהרצפה"

יש אנשים שמאשימים קורבנות אונס בתקיפתן (תתלבשי בצניעות!), ויש אנשים שמאשימים קורבנות לינץ' בתקיפתם. יש אפילו סיכוי שאותם אנשים ממש שמאשימים קורבנות אונס, מאשימים גם קורבנות לינץ'. הרי בשני המקרים, שנאת נשים בפרט ואדם בכלל פורחת כמו אבעבועות שחורות בימי הביניים.

ארגון להב"ה - "למניעת התבוללות בארץ הקודש", מציג עצמו בדף הפייסבוק שלו כארגון ש"שם לו למטרה להציל בנות מעם ישראל שהתפתו לקשור קשר עם גוי". ביום שישי, עשרות נערים יהודיים עשו לינץ' בשלושה צעירים פלסטינים שהלכו לתומם בכיכר ציון בירושלים. אתמול (שלישי) יו"ר הארגון, בנצי גופשטיין, אמר בראיון לערוץ 7: "המשטרה והתקשורת עושים לינץ' לאותם נערים. יום יום נערות יהודיות מותקפות על ידי ערבים והמשטרה לא מתייחסת לתלונותיהן. הנערים הרימו את הכבוד היהודי מהרצפה ועשו מה שהמשטרה היתה צריכה לעשות".

באופן אירוני, ארגון להב"ה קשור בעמותה ללא מטרות רווח שמכל המלים בעברית נקרא "חמלה", כפי שכותב כתב "הארץ" אורי בלאו בכתבת תחקיר על אודותיו.

הכרוז של ארגון להב"ה - לחצו להגדלה

המסר של גופשטיין בערוץ 7 ברור דיו, וגופשטיין אף חזר עליו הבוקר בתוכנית הרדיו של גבי גזית ברדיו 103, שם התעמת עם עיתונאית "הארץ" נרי ליבנה, ואמר לה שזו סטייה לאהוב ערבים. אבל עם כל הכבוד לרדיו,  אנחנו חיים בעידן הרשתות החברתיות ולהב"ה הקפידה לא להסתפק בתקשורת המסורתית ולהפיץ אותו גם בפייסבוק. היא פרסמה בעמוד שלה כרוז שנמענו הוא "בחור ערבי יקר".

"בחור ערבי יקר: אנחנו לא רוצים שתיפגע! הבנות שלנו יקרות לנו, כשם שאתה לא רוצה שיהודי יצא עם אחותך כך אנחנו לא מוכנים שערבי יצא עם בת מהעם שלנו. כשם שאתה היית עושה הכול למנוע שהיהודי יצא עם אחותך, כך גם אנחנו! אם אתה חושב להגיע למדרחוב או לקניון בירושלים כדי לצאת עם בנות יהודיות זה לא המקום".

תחת זאת, ללהב"ה יש הצעה פסטורלית: "תוכל לטייל בכפר שלך ולמצוא שם חברות, לא אצלנו!". ומעבר לאקטואליה ואיומים: "בשבוע שעבר ערבי שחשב למצוא בנות יהודיות נפצע. אנחנו לא רוצים שתיפגע, שמור על הכבוד של הבנות שלנו כי בנפשנו הדבר!". בהבלחה של רב-תרבותיות, להב"ה הקפידו לפרסם גם גרסה בערבית.

בעמוד הפייסבוק שלהם הם גם שיתפו סטטוס שפרסם ברשת החברתית "מי לה' אלי", עמוד פייסבוק עם כחצי מיליון חברים, שמטרתו המוצהרת "לקרב יהודים לאביהם שבשמיים". בין אמרות שפר כ"עדיף לאבד רגע בחיים ולא את החיים ברגע" (2,875 לייקים) ו"גם שלא טוב וכלום לא הולך, צריך לדעת לחייך (3,096 לייקים, שגיאה במקור)". ביום ראשון התפרסמו בעמוד הדברים הבאים בתגובה ללינץ': "התקשורת... השמלנים... הם אויב אמיתי... הם משתפי פעולה עם אויב הערבי... למה הנער קבל מכות מנערים יהודים? כי הוא נסה להטריד מינית בחורה יהודיה את זה? לא יגידו.... אם אני הייתי שמה גם אני הייתי משתתף ״בלינץ״ שיבינו ערבים לא להתעסק עם בנות יהודיות!!!!". (1,420 לייקים, שגיאות במקור).

בנצי גופשטין
בנצי גופשטין. צילום: תומר אפלבאום

307 אנשים עשו לייק לכרוז של להב"ה, אבל גולשים אחרים בפייסבוק החזירו לארגון באותו מטבע, עם כרוזי מחאה בסגנון של הארגון, שמוחים על הגזענות ושנאת הנשים שבמסריו.

"בחור יהודי יקר!", ענתה זויה צ'רקסקי בשם "בנות ישראל", "אנחנו ממש לא שואלות אותך עם מי אנחנו צריכות לצאת ואם מתחשק לנו לצאת עם ערבי - זה ממש לא עניינך! אם בחורות לא נותנות לך, אז כנראה שגורלך לעשות ביד, אבל בזהירות, כי אנחנו לא רוצות שתיפגע!".

מחבר הממים הבלתי נלאה עמיר שיבי פרסם כמה כרוזים סאטיריים בסגנון הגרפי של להב"ה, לכאורה בשם הארגון, שמבטאים בפה מלא את המסרים הגזעניים בכרוז המקורי. באחד מהם מופיע "תיקון" לכרוז של להב"ה - "דבריהם הוצאו מהקשרם. להלן הנוסח המקובל והנכון". הנוסח של שיבי מתחיל במלים "בחור ערבי מסריח: הגרדום הזה הוא בשבילך. אנחנו אמנם לא שמים קצוץ על הבנות שלנו ומבחינתנו הן בסה"כ משמשות כרחם אבל יותר משאנו מתעבים אותן, אנחנו מתעבים אותך".

בפסאודו-כרוז אחר שלו מופיעות המלים ל"שיר כאב" מאיר אריאל, על בחור שבור לב שחברתו עזבה אותו לטובת "צעיר ערבי משכיל" (הרעיון של עידו קינן). ובעוד אחד, גרסה של הטקסט בגרמנית נאצית.

גרשום שוקן, במאמרו "קללתו של עזרא" - שקרא לנישואי תערובת ואשר פורסם לראשונה החודש לפני 27 שנים, הסתכל על זה כך: "עיתוי פרסומם של הגיגים אלה עשוי לעורר תמיהה. הפילוגים בקרב אזרחי ישראל עמוקים - הן בנושאים פוליטיים והן בעניינים של השקפת עולם. המתח הביטחוני בשטחים המוחזקים רב מאוד. החברה הישראלית נמצאת בעיצומה של מערכה כלכלית וחברתית גורלית. למי יש שהות לתת את הדעת על הנושא "המוזר" שהועלה כאן? אולם הנושא מוזר רק מפני שאנו לכודים בדעות קדומות השולטות בנו מקדמת דנה. למעשה, נושא זה אינו פחות חשוב משאר העניינים המעסיקים אותנו. אם נוסיף להדחיקו, הוא רק ייעשה יותר בוער". (29.8.1985)




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מזלי ששנאת גברים זה בון טון  (לת) שופטת משפחה
  • 20:13
  • 23.08.12

02 כש- להב״ה ולהט״בחם ייעלמו מחיינו דמיצ
  • 20:30
  • 23.08.12

נהיה הרבה יותר רגועים

03 דו קיום זה חד צדדי ,לערבי מותר לצאת עם יהודייה ולהתחתן איתה ,ליהודי אסור לצאת עם ערבייה ולהתחתן איתה .מתי תכתבו על הגזענות הערבית שהם נגד ערביות שהולכות עם בחורים יהודים .מה האובססיה שלכם ..  (לת) יהודי אותנטי
  • 20:43
  • 23.08.12

04 "כבוד יהודי" למשל זה להשתלט על רכוש של דרום סודניים מגורשים כי 'זה יקר להטיס אותו', כי העוז-עוז והלהב"ה ושאר אספסוף הערב-רב הימנוני, כך הם קוראים את התורה: לא. תגנוב (מהגוי)  (לת) ח-ר-א ח-ר-א ח-ר-א על הכבוד היהודי
  • 20:44
  • 23.08.12

05 שונאי הנשים הגדולים בעולם הם ערבים.  (לת) הקשר האמיתי בין ערבים נשים ושנאה
  • 20:46
  • 23.08.12

06 חבל שלערבים אין ארגון כזה והן נרצחות על חילול כבוד המשפחה  (לת) אמאל
  • 20:51
  • 23.08.12

07 אדון גופשטיין,הסטייה היא של ה',שאנשים כמוך נוצרים.צריך להשמיד עוד בלידה.  (לת) מביש שאתה חלק מהעם היהודי.
  • 21:05
  • 23.08.12

08 מה הבעיה? מרק
  • 21:11
  • 23.08.12

לדבר , לדבר ולקשקש זה בסדר. לצאת יפה נפש זה גם בסדר. הכל ממגדל השן. במציאות ועם יד על הלב , שמונים אחוז ואני מאוד צנוע של השמאלנים לעולם לא יסכימו שערבי ישים יד או משהו אחר על הבת שלהם. כמה צבועים אתם יכולים להיות? ויש גם הסבר למה שנאת ערבים הולכת עם שנאת נשים. כי שנאת גברים של הפמניסטיות הולכת עם אהבת ערבים. וכאן יש סך הכל ריאקציה על מה שחוללו הפמניסטיות. השאלה מי התחיל כן חשובה במקרה הזה.

09 אם כך מנבלת פיה ה"גברת" זויה צ'רקסקי,תארו לכם מה היא אומרת בשיחות פרטיות.אולי באמת עדיף לה ולנו שתלך לשם אליהם.  (לת) סמי מפ"ת
  • 21:17
  • 23.08.12

10 שנאת ערבים ממש לא לחינם ככה הם ילמדו לא להתעסק עם יהודיות דניאל
  • 21:23
  • 23.08.12

עיתון הארץ אתם פשוט נבלות ובוגדים ואם בא לכם להתבולל שלחו את הנשים האחיות והבנות שלכם להזדין עם ערבים או עם סדונים ואריתראים שיעבירו להם מחלות אתם השמאלנים מחלת העולם אתם יותר גרועים מערבים אויבי העם גיס חמישי בגללכם המצב בארץ על הפנים

11 ב ה ירבוכמוך בני
  • 21:24
  • 23.08.12

זקוקים לעזרה הבנות ב-ה שיש אותו ירבו כמוך.

12 אפשר לחשוב שמה שמפריע להם זה באמת שמטרידים בחורות עלובים
  • 21:47
  • 23.08.12

אני רוצה לראות כמה מהם יגיבו באותה תקיפות כשאחד מהם מואשם בהטרדה. כמו תמיד, גזענות, שוביניזם ופטרונות הולכים יחדיו.

13 למה לעזאזל צריך "להגן על הבנות שלנו"? הן כל כך רפות שכל שאינן מסוגלות להגיד לא?  (לת) דג קר
  • 22:18
  • 23.08.12

14 פאגנים חשוכים חילוני
  • 22:22
  • 23.08.12

לא יהודים בעיני

15 עמיר שיבי הזה שאתם כ"כ אוהבים עשה "מם" של ביבי (או ישי) כנאצי.. ..
  • 22:54
  • 23.08.12

רק שתדעו מי השרץ..

16 מזכיר משהו שקרה באירופה לפני 70 ומשהו שנה מסוכן
  • 00:30
  • 24.08.12

מסכימה עם המאמר ובמיוחד מהקטע מלפני 20 שנה, הגיע הזמן שניקח את העיניין ברצינות, אם העם והממשלה לא תגנה את שנאת החינם הזו- אנשים עוד עלולים להאמין לה.

17 אני שונא שובניסטים! לפיהם כשבחור יהודי יוצא עם ערביה אז זה בסדר למה? כי הוא מז**ן אותה
  • 00:43
  • 24.08.12

וכשמדובר בפורקן של הגבר, לעזאזל עם התבוללות.
בקיצור, יודו-נאצים קטנים, אתם דו-פרצופיים מגעילים. איחס

18 אני בעד שכמה שיותר ערבים "יתערבבו" (כמו שאומרים בשפת הקהילה הדתית-חרמנית בירושלים) עם כמה שיותר יהודיות רצוי מבתים של חרדים. זכי חלטורה
  • 00:51
  • 24.08.12

אני בעד שכמה שיותר ערבים "יתערבבו" (כמו שאומרים בשפת הקהילה הדתית-חרמנית בירושלים) עם כמה שיותר יהודיות רצוי מבתים של חרדים.


לבנות ישראל בעיקר המזרחיות יש משיכה חזקה ואוטנטית לערבים. ארכיטיפ מושא משיכתן הוא משהו שנראה דומה יותר לזוהר ארגוב מאשר לגופשטיין (ותודה למערכת שצירפה תמונה). אם לומר דברים יותר מפורשים, גופשטיין הוא האנטיתיזה של גבר החלומות שלהן ויש לו נטייה טיפוסית להזיע בשעת התרגשות. אין ספק שגופשטיין (שהוא אינטיליגנטי) מודע לכל העניין, כלומר יודע מה אוהבות בנות ישראל ומה יש לו להציע. וזה מביא לגופשטיין את הסעיף. על זה - אם יורשה לי לנחש - הוא שפך לבטלה ליטרים. טוב נו זה מתסכל.

למה אני בעד? לא יודע. אני בעד מיזוגים ומשוכנע שהם משביחים וגם כמובן ואולי זה העיקר, אם זה מביא לגופשטיין את הסעיף אז למה לא?

19 למה להמציא שיטות חדשות כשיש אפשרות להעתיק שיטות ישנות שהוכחו כמוצלחות ? Reuven Holzer
  • 01:08
  • 24.08.12

ב 15 בספטמבר , 1935 בישיבת הרייכסטאג שכונסה ב ' יום המפלגה ' בנירנברג , הוכרזו שלושה חוקים חדשים הנוגעים ליהודים . 'החוק להגנת הדם והכבוד הגרמני ' אסר על נישואים ועל כל מגע מיני בין יהודים ל'ארים' ואסר על נשים 'אריות ' בנות פחות מ 45 שנים לעבוד במשקי בית יהודיים .
גם הם לא רצו שיהודים יפגעו חו"ח.
כמו שאומרים בדרך כלל : למה להמציא דברים חדשים כשיש דברים ישנים כל כך מוצלחים. תמיד כדאי ללמוד מנסיונם של אחרים.

20 אומר דברים בשם אומרם... אהוד
  • 01:57
  • 24.08.12

נראה שנטיות ליבה של הכותבת פגעו ביכולת הקריאה שלה.
אם היתה קוראת בעיון את המאמר של גרשום שוקן היתה מגלה שכתוב שם - "..מאמר זה אינו בא להטיף לנישואים מעורבים...". איך ממשפט זה היא הגיעה למסקנה ש - "..גרשום שוקן, במאמרו "קללתו של עזרא" - שקרא לנישואי תערובת.." - לא ברור.

מה שברור הוא שדבריה מתאימים לרוח המפקד הנוכחית בהארץ של בנו של שוקן שאכן קרא מפורשות לנישואי תערובת.

ועוד שאלה לחובבי נישואי התערובת - איך זה שכל הנישואים הללו הם - כפי שכבר גרשום שוקן שם לב - "..בנישואים בין גברים ערבים ונשים יהודיות.." ולא להפך? האם זה מכיוון שתוחלת החיים של נשים ערביות היוצאות עם לא-ערבים היא קצרה להפליא? אולי כדאי שמר שוקן הנוכחי יכתוב מאמר בעד נושא זה.

21 'סתכלו על גופשטיין- מישהיא מוכנה 'לצאת' עם השעיר הזה? שלא לדבר על היתר?  (לת) דנה הופמן -בינת אל ארד
  • 02:47
  • 24.08.12

  •   הוא לא סתם שעיר הוא שעיר לעזאזל של בנות ישראל. הן מעדיפות ישמעלים חתיכים על פני הדרדוס הזה.  (לת) רועי
    • 15:51
    • 24.08.12

22 מצמרר. אזוב שבקיר
  • 04:10
  • 24.08.12

וזה לא רק ביטוי, צמרמורות עזות לכל אורך המאמר, והשיא - בסוף. ייאוש.

23 הארגון הזה, שאם היה פועל באירופה היה זוכה בכינוי ניאו נאצי, הוא אורח רצוי בכנסת ישראל. עוד לא הגענו למטה, אנחנו ממשיכים להדרדר  (לת) חגי
  • 05:05
  • 24.08.12

24 צאן קדשות  (לת) אדרון
  • 08:23
  • 24.08.12

25 יהודים יצאו עם ערביות, מי יעשה לינץ'' במי, ומי יצדיק את מי?  (לת) בוא ננסה הפוך
  • 11:06
  • 24.08.12

26 יהודים מרשים לעצמם להתאהב בסיניות, מונגוליות, צרפתיות, אוקריניות, ולא בערביות. הם חפשוט וששים לעורם תרתי משמע. אריק
  • 11:14
  • 24.08.12

לכן מי שרוצה שוויון צריך להלחם עליו. לערבים מגיעות זכויות אדם, אבל לא זכויות שהם לא מאפשרים לאחרים.

27 הכתבה אני
  • 18:24
  • 24.08.12

אשרינו שיש אירגון כמו להבה הלוואי ירבו כמותו. אני בטוחה שערבים רבים מבינם ומקבלים שכן ,הם בעצמם חושבים אותו דבר. מי שגזען אמיתי זה דווקא השמאל המתוסבך שמיסתכל בהיתנשאות על הערבים. רואה אותם כפרמיטיבים שצריך לקרב , לקידמה המערבית היהירה ומיתנשאת. האם הכותבת ראתה מימיה סרט ערבי או צפתה בערוצים בערבית. בחוקי הטבע של המיזרח התיכון אין מקום לתסביכים ,השמאלנים החילונים, אתאיסטים. זהו אזור אמוני ,מיזרחי מיסטי.סוד העולם, זה , פה .פה, זה הנצח .פה , ההוווה הניצחי זורם, כנהר אל ,עבר ,העתיד המיסטי ,הניסתר.המערב הולך וקורס. אז, מה, האובססיה, החולנית בלחקות אותו בכל דבר. גם הערבים רואים את קריסת המערב.החילוניות הישראלית ניראת להם כזיוף אחד גדול. הם לא טיפשים כל עוד נציב בפניהם מראה מזויפת זו, הם יבוזו לנו, ויחפשו, את הפרובוקציות. רק החזרה לזהות האמיתית התנכית מיזרחית שלנו תוציא מהם , את מפרשי העוינות, כלפינו.

28 גם טרור מיני !! הוא טרור !!!!!!!!!!! "אל דאווה" מלחמה שבטית באסלאם !! רועי
  • 18:41
  • 01.10.12


גם טרור מיני !! הוא טרור !!!!!!!!!!! "אל דאווה" מלחמה שבטית באסלאם !!

29 כאצמעי כיבוש לכל דבר. רועי
  • 18:42
  • 01.10.12

כאצמעי כיבוש לכל דבר.ע"פ "ההלכה" המוסלמית,
גם היום אנשים רבים ממשיכים להכחיש את העובדה כיצד ערבים ממשיכים בהפצת האסלאם בכוח. זה מוזר שהערבים עצמם לא מכחישים את זה והם קוראים למסעות הפרסום בפורומים אסלאמים לGHAZWA כלומר לפלוש.