מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

עימותים בכניסה לפארק לתושבים בלבד במודיעין

עובדי עירייה בודקים תעודות בפארק, שהכניסה אליו מותרת בחגים רק לתושבים. אבל לא כל מסורבי הכניסה מקבלים את הדין בשקט

האיסור שהטילה עיריית מודיעין על כניסת אנשים שאינם תושבי העיר לשטחי פארק ענבה, שהוא מוקד משיכה פופולרי באזור, מחולל עימותים בין העירייה לאזרחים שבאים מחוץ לעיר. מתחילת חול המועד סוכות יש עמדת שמירה פרטית בכביש הראשי בעיר שבודקת את הנכנסים לחניה הסמוכה לפארק. שלטים שהוצבו שם בימים האחרונים מודיעים שהחניה היא "לתושבי מודיעין מכבים רעות בימי חול המועד ובחופשת הקיץ". כלומר, בזמן שתושבים חרדים נמצאים בהמוניהם בפארק ולא בשבתות או חגים.

החלטת העירייה ניכרת עוד לפני ההגעה לפארק ענבה: פקק מכוניות משתרך בכניסה לחניה. עובדים צעירים, תושבי העיר, בודקים את תעודות הזהות של הנכנסים ומסבירים כי המקום צר מלהכיל את כל הבאים, אף שמגרש החניה שומם. גם בכניסה לפארק ניצבים שומרים ומאבטחים בחולצות לבנות תואמות של "פארק ענבה".

מי שאינו תושב העיר מתבשר שאינו יכול להיכנס לשטח הציבורי הזה ולרוב נסוג וממשיך בדרכו. אבל אלימלך טירנואר, שבא מירושלים עם שלושת נכדיו, בתו ואשתו, לא האמין שלא ייתנו לו להיכנס. "זו אנטישמיות, זה נגד החוק, אני רוצה להיכנס", הוא מנסה לשכנע את השומר, שממלמל "אלה ההוראות". צוות פיקוח עירוני מוזעק, מצלם את לוחית הרישוי של המכונית של משפחת טירנואר, ומאיים לרשום לו דו"ח על הפרעה לתנועה.

אחרי דין ודברים ממושך בא לשם תושב מודיעין אלי פישר, לבחון את מדיניות העירייה: האם היא בודקת את כל הבאים או רק את אלו שלבושם חסידי. "הוא אורח שלי, תכניסו אותו", מנסה פישר לעזור לטירנואר, ללא הצלחה. השומרים בוחנים את תעודת הזהות של התושב פישר ומפנים שאלות לטירנואר ומשפחתו. עובדת קוראת לאיש ביטחון מעיריית מודיעין מכבים רעות. "הוא לא אורח שלך מלכתחילה. הוא עושה פה פרובוקציה", אומר איש העירייה לפישר.

עימות בכניסה לפארק ענבה במודיעין, אתמול
עימות בכניסה לפארק ענבה במודיעין, אתמול . צילום: גיל כהן מגן

אבל לבסוף הוא מתרצה, לאחר שקיבל אישור "מגבוה", ומכניס את פישר ואת אורחיו-מכריו החדשים. "הפארק ריק ורציתי לראות מה קורה. לפי ההוראות שפרסמו – זה מיועד לתושבי מודיעין ולאורחיהם. אני לא יודע למה הם בוחנים אותי", מסביר פישר בשיחה במכוניתו ומנמק את הסיבה למהלך העירוני: "זו פשוט תחרות בין חיים ביבס ליעקב גוטרמן" – ראשי הערים של מודיעין ומודיעין-עילית.

בעירייה טענו שהתקרית עם טירנואר ופישר היא המתיחות הראשונה שהיתה מאז ניתנה ההוראה החדשה והוסיפו שזו רק פרובוקציה מתוכננת של כלי תקשורת. צוות הפקחים העירוני, לעומת זאת, אמר שזו הפעם השנייה שהוא נקרא בגלל ויכוח בעניין כניסה לפארק. זמן קצר לאחר מכן פרץ עוד עימות, שהתפתח כמעט לתגרה. שוטרים נקראו לפארק ושוחחו עם האזרחים שהתרעמו.

בינתיים נכנסו טירנואר ונכדיו לפארק ושיחקו במדשאות ובמתקנים הרבים לילדים. "אין במדינת ישראל מקום שלא ניתן להיכנס אליו", אומר טירנואר. "בכוונה עמדתי בכניסה, כדי שנעשה מזה סיפור ונפרוץ דרך לעתיד. אני לא אלך לבג"ץ על זה. אין לקבל הפרדה כזו במדינת ישראל. אנחנו כולנו אחים למרות חילוקי הדעות. בסוף מה יקרה – התל אביבים לא ייכנסו לרמת גן? כל עיר תסגור את עצמה? זה לא נורמלי". אחר כך הסביר פישר לטירנואר שבמסכת סוכות נאמר שאין דבר כזה "סוכה גדולה מדי" וכי "כל ישראל ראויים לשבת בסוכה אחת".

מעיריית מודיעין מכבים רעות נמסר בתגובה כי "בכל ימי הגבלת הכניסה לפארק לא נרשמה אפילו תקרית אחת, מלבד המקרה שבא מבקר שאינו תושב העיר עם כתבת העיתון כדי ליצור פרובוקציה לשם כותרת תקשורתית. החלטת העירייה הוכיחה את עצמה. בימי החג יכלו תושבי מודיעין מכבים רעות ואורחיהם ליהנות מהפארק שהוקם בשבילם".

לדברי עו"ד אשרף אליאס מהאגודה לזכויות האזרח, "הפארק אינו רכושם הפרטי של תושבי מודיעין אלא שטח פתוח והוא צריך להישאר כזה. גם המחוקק התייחס לנושא הזה כשאסר לגבות תשלום בכניסה לפארקים ציבוריים כדי למנוע תופעות כאלה בדיוק. לכל אזרח, כולל תושבי מודיעין, צריכה להיות זכות להיכנס לכל פארק ציבורי, בלי אפליה".
 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 במקום שבודקים דוקומנטים לפלסטינים ופליטים יבדקו גם דוקומנטים של יהודים. וזו רק ההתחלה.  (לת) יא פאשיסטים
  • 10:50
  • 04.10.12

  •   אולי תבדקו מה קורה גם ברעננה ובכפר סבא? גם שם יש חובת תשלום רק על מי שאינם תושבי העיר ואיסורי כניסה?  (לת) n
    • 11:52
    • 04.10.12

  •   ברעננה אין כל הגבלה על כניסה לפארק, מדוע אתה משקר ?  (לת) איש חופשי
    • 12:47
    • 04.10.12

  •   בפארק רעננה הכניסה בחינם רק החנייה בתשלום. וזה לגיטימי: היות ומיסי הארנונה משמשים לתחזוקת הפארק יש לתושבים זכות לקבל הטבה בצורת חנייה בחינם. בתל אביב החנייה בפארק הירקון מוזלת לתושבי העיר... אבל בשום מקום (לא הרצלייה, לא רעננה, לא כפר סבא, לא תל אביב, לא רמת גן, וכו'...) אין "משטרה" שמונעת מאנשים מלהיכנס לפארק!  (לת) יאיא
    • 14:11
    • 04.10.12

  •   כשהייתי בכפר סבא לא היתה שום בדיקה בכניסה וגם לא חובת תשלום.  (לת) ערן
    • 14:39
    • 04.10.12

  •   העיריה צודקת לגמרי. אי אפשר לבלות במקום שמוצף בחרדים או בערבים.  (לת) ישראלי אמיתי
    • 14:45
    • 04.10.12

  •   גם בפארק כפר סבא חניה חינם לתושבי העיר ובתשלום למבקרים  (לת) יובל
    • 15:10
    • 04.10.12

  •   אז בירושלים אפשר לגבות כסף בכניסה לעיר העתיקה?  (לת) ירושלמית
    • 16:01
    • 04.10.12

  •   בוא ונדייק, בפארק רעננה באמת ניסו לגבות כסף מאורחים שאינם תושבי רעננה אלי
    • 16:15
    • 04.10.12

    אבל היתה עתירה לבג"ץ ובג".ץ אסר על כך מכל וכל ולכן עירית רעננה נאלצה לחזור בה.

    זאת בדיוק הסבה שגם במודיעין אסור לנהוג כך.

  •   איש חופשי וגס - אני לא תושב רעננה אבל בפעם האחרונה שהייתי בפארק שם (לפני כמה שנים, לא כ"כ הרבה) היו דמי כניסה למי שאינם תושבים ולא נמוכים במיוחד ונמנענו להיכנס בגלל זה. בכפר סבא (לפני שנה-שנתיים) החנייה עלתה כסף רק למי שאינם תושבים. ברמת גן, איפה שאני גר, הכניסה לפארק הלאומי לא עולה כסף לאף אחד ובשבתות יש פקקים מטורפים בכל האזור בגלל זה. אני אישית לא מאמין בשכונות סגורות ופארקים סגורים לתושבים בשום מקום וגם גביית תשלום מיוחד על כניסה או חנייה פסולה בעיניי. העירייה צריכה להיות גאה שהיא מחזיקה נכס שמושך אנשים לעיר ומעלה את איכות החיים ואת ההשקעה בכך אפשר להחזיר גם בדרכים אחרות.  (לת) מ
    • 16:36
    • 04.10.12

  •   באגם רעננה נחסם לעיתים חלק מהשטח בגלל אירועים פרטיים גם אתה לא מדייק
    • 19:32
    • 04.10.12

    נחסם גם לתושבי רעננה

  •   כיום פארק רעננה פתוח לכל הציבור ללא תשלום א
    • 12:32
    • 05.10.12

    המידע מצוי בוויקיפדיה:
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7_%D7%A8%D7%A2%D7%A0%D7%A0%D7%94

    להלן ההסבר: עיריית רעננה החליטה לגבות תשלום מתושבי חוץ. עמותת אדם, טבע ודין עתרה לבג"ץ נגד החלטה זו, אך העתירה נדחתה ונקבע שמותר לגבות תשלום מתושבי חוץ בכניסה לפארק, על פי נוהל שהגיש היועץ המשפטי לממשלה. במטרה לשנות את המצב המשפטי שקבעה פסיקה זו, החליטה הכנסת להעביר חוק האוסר גביית תשלום בכניסה לפארקים. החוק פורסם ברשומות ב-15 בפברואר 2007. פארקים קיימים, שגבו דמי כניסה לפני תחילת החוק, הורשו לגבות כסף עד 15 באוגוסט 2007 (שישה חודשים מיום פרסום החוק). כפי שכתוב בוויקיפדיה, הכניסה לפארק היא ללא תשלום.

    מ - כנראה שהיית שם לפני 15 באוגוסט 2007, או שהחוק לא מומש במועד ההוא (בניגוד לחוק). כיום הכניסה חופשית על פי חוק.

  •   ברעננה זה חופשי אלי
    • 08:37
    • 06.10.12

    לכולם אבל תחזוקת הפארק היא רק עלינו רננים

02 להם מותר הכל, אבל שמישהו ינסה להיכנס אצלם בשכונות "כי כולנו אחים" יהודי חרד
  • 11:07
  • 04.10.12

הכל תקין כל עוד אתה יושב בסוכה שלהם, אבל הם לא יבואו אליך, ואם יבואו יעליבו אותך ויזלזלו בך.
מי שהולך אצלם ואינו משלהם יחטוף יריקות וקללות וצעקות והדרה. עם "אחים" כאלה יותר טוב להיות ילד מאומץ

  •   גבר בוא לתל אביב. לא תאמין מה רואים על החוף. בליסימו
    • 14:42
    • 04.10.12

    יש מישהו שיכול להתחרות בתל אביב עם בגדי הים הצנועים. שלא לדבר על הבנים עם הקוביות ומשקפי השמש השחורים. אלוהים תעזור לי ותן לנו עוד קת שמש אני לא שבעה מהם.

03 שלום לך מודעין(גרמניה)1939חג נאצים שמח  (לת) מאיר
  • 11:07
  • 04.10.12

04 בסוף העמוד כתוב לכל המעוניין לאזרחות גרמנית מודעין תיתכבדו  (לת) מאיר
  • 11:13
  • 04.10.12

05 בתגובה יש למנוע מתושבי מודיעין, כניסה לאתרי בילוי בכל ערי ישראל.  (לת) בר- פיליה.
  • 11:23
  • 04.10.12

06 אם כל ישוב יתנהג כמו מודיעין ,יהיה גם אסור על אנשי מודיעין להסתובב בשאר חלקי הארץ.  (לת) גדעון
  • 11:23
  • 04.10.12

07 למה תושבי מודיעין צריכים לממן את הפרק לאחרים? אין כאן שום הדדיות רות
  • 11:28
  • 04.10.12

החרדים חושבים שהכל שייך לכם הם לא צריכים לשלם כלום ולהינות ועוד לבוא למקומות ציבורים ולדרוש שם הדרה ובפגיעה בנשים. שישלמו ארנונה ויהיה להם פרק משלהם נמאס לנו לממן את מי שמנסים לפגוע בזכויות שלנו

  •   למה תושבי עפולה צריכים לממן את הפרק לאחרים? אין כאן שום הדדיות beetle
    • 11:43
    • 04.10.12

    הערבים מהכפרים בסביבה חושבים שהכל שייך לכם הם לא צריכים לשלם כלום ולהנות ועוד לבוא למקומות ציבורים ולדרוש שם הדרה ובפגיעה בנשים. שישלמו ארנונה ויהיה להם פרק משלהם נמאס לנו לממן את מי שמנסים לפגוע בזכויות שלנו בפרק בעפולה.

  •   וזה שכמעט כל תושבי מודיעין עובדים בגוש דן וירושלים, תוך שהם תופסים מקו ות חניה ולא תורמים לנו מאומה? אולי נסגור את באב אל וואד לתושבי ירושלים בלבד? דני, ירושלים
    • 12:05
    • 04.10.12

    מודיעין שכונה מגודלת ללא תכלית קיום עצמאית. מקום שבו משמינים וקונים כי אין מה לעשות בו. לכל משפחה שם שלוש מכוניות כי כל בני הבית עסוקים בלברוח משם כשהם לא ישנים או קונים בקניון או במרכז ישפרו (זה יותר מגעיל ממה שזה אפילו נשמע). עייר פיתוח במקום מרכזי במדינה והגיע הזמן לומר את האמת

  •   אתה צודק. אבל תזכור את זה כשתנסה להכנס לים של מודיעין ולא אלון ש
    • 12:10
    • 04.10.12

    יתנו לך. כי למה שתושבי ת"א/ראשון.... יממנו את תושבי מודיעין?

  •   פרק דני
    • 12:28
    • 04.10.12

    צודק בהחלט. את הפארק הקימה עריית מודיעין מכספי המיסים ששלמו תושביה שלה. גם התחזוקה והנקיון השוטפים ממומנים בכספים הללו.

  •   למה תושבי ירושלים צריכים לממן את הפארקים לאחרים? אין כאן שום הדדיות ירושלמי
    • 13:05
    • 04.10.12

    הישראלים שאינם גרים בירושלים חושבים שהכל שייך להם ושהם לא צריכים לשלם כלום ולהינות. שישלמו ארנונה בירושלים ואז יוכלו לבקר בעיר העתיקה ובכותל, בעין כרם, במושבה הגרמנית, בנחלאות ובשוק מחנה יהודה, ברחוב יפו, במדרחוב בן יהודה, וכו'. נמאס לנו לממן את מי שמנסים לפגוע בזכויות שלנו.

  •   רוב המגיבים כאן לא מבינים את הבעיה מודיעין
    • 14:18
    • 04.10.12

    ולכן, נסביר להם: הפארק שנמצא בשטח מודיעין, ומטופח ומנוקה על חשבון מיסי תושבי מודיעין - נכבש על ידי תושבי קריית ספר. הם מביאים לכאן הסעות מאורגנות - מאות אנשים ביום. תושבי מודיעין הם בטלים בשישים, כאשר כל קריית ספר מתנחלת לנו בפארק.
    היו מקרים שאנשים חרדים תקפו (במילים) תושבים מקומיים.

  •   היום גן סאקר מלא מכל בית ישראל - בירושלים מותר ואצלכם, גזעונייים אסור  (לת) ירושלמי אסלי
    • 15:15
    • 04.10.12

  •   או לממן את גרעיני עפולה? יעקב יעקב
    • 15:16
    • 04.10.12

    איפה רמי לוי בכל הסיפור?

  •   אז יש פתרונות אחרים ב
    • 16:13
    • 04.10.12

    גם לתושבי ת"א, הרצליה ורעננה צריך להיות מותר להכנס לפארק ענבה. אני מבין את הבעיה שלכם עם תושבי קרית ספר ומזדהה איתה אבל צריך להיות יותר יצירתיים. אפשר למשל לארגן מופע של רקדניות בביקיני מינימלי, אפשר לדאוג שבקיוסק יהיה גם שרימפס ובייקון, אפשר לדאוג שתהיה שירת נשים, ועוד אופציות כאלו ואחרות שיגרמו להם לא לרצות לבוא.

  •   דוקא מבינים יופי, זה אתה הגזען אלי
    • 16:19
    • 04.10.12

    גם לפארק רעננה מגיעים אוטובוסים מכל הישובים הערבים בסביבה.
    עדיין בג"ץ אסר לגבות כסף ממי שאינו תושב רעננה.

    גם בפארק רעננה היו מקרים בהם ערבים תקפו (לא במילים) תושבים מקומיים אבל צריך להיות מנוול אמיתי כדי להשתמש בכך כתירוץ לא להכניס ערבים לפארק.

    אם יש אדם שאינו מתנהג כראוי בפארק מטפלים בו אישית בכלים המקובלים, לא משתמשים בהתנהגות שלו כדי לאסור על מגזר שלם מלהכנס לפארק.

  •   למה שתושבי תל אביב יממנו את נקיון חוף הים עבור אנשי מודיעין?  (לת) תנקו לבד.
    • 16:41
    • 04.10.12

  •   הפתרונות נחמדים אבל... רחלי
    • 17:08
    • 04.10.12

    הזעם הגדול התחיל כאשר הופיע קוסם וביקש מתנדב שיעלה לבמה. אישה אחת מקרית סר לא הסכימה שתעלה ילדה לבמה אלא רק בן. אם את זה הם לא מאפשרים... אז מופע בביקיני מינימלי הוא בהחלט לא ישים... וחבל... אני הייתי הולכת על זה... ראש העיר לתשומת ליבך...

  •   תגידי את זה מול הראי כשאת באה לים בתל אביב או עמק המצלבה בירושלים.  (לת) תושבת
    • 20:22
    • 04.10.12

  •   אני גרה בירושלים ובכל קיץ וכל חופש הגנים מלאים באנשים שאינם תושבי העיר - גן סאקר, גן העצמאות, גן הפעמון. מ-פו-צ-צים. מעולם לא העליתי בדעתי לדרוש שיאסרו את כניסתם. אני גאה בזה שהעיר שלנו מושכת אנשים - מכל קצוות הקשת. בגן סאקר תראו חילונים ביחד עם חרדים, יהודים וערבים. אף אחד לא חושב להגביל. לאיש ממודיעין - אני משלמת כאן ארנונה, והארנונה בירושלים היא הגבוהה בארץ - ואני מממנת כל אחד שבא לכאן -כן, גם אם הוא תושב מודיעין. אין שום סיבה לאיסור הזה. ואגב, יש לי בני דודים במודיעין שגרים על הפארק ממש ובקיץ ביקרנו אצלם - בכלל לא מוצף חרדים כמו שמתארים. הבנתי מבת-הדודה שבשנים קודמות היה גרוע יותר, אבל זה כבר לא כך.  (לת) צפור דרור
    • 00:05
    • 05.10.12

  •   לכל המשווים לערבים: כשהעברים יקבלו מימון כמו החרדים, או ייצוג ממשלתי כמותם - תוכלו לדרוש השוואת היחס. אזוב שבקיר
    • 11:11
    • 05.10.12

    כל עוד החרדים מקבלים מהמדינה את הכל ולא נותנים כלום בחזרה - אפשר וצריך להפלות אותם.

08 זה סובסד בכספי משלם המיסים ולכן אסור למנוע כניסה. יריב
  • 11:29
  • 04.10.12

גם אם החרדים לא משלמים מיסים...

09 הכל נגד החוק=להגיש תביעה יצוגית+תמונות+הצהרות נגד ראש העיר החצוף.  (לת) חג שמח
  • 11:33
  • 04.10.12

10 זה דווקא כן רכושם של תושבי מודיעין, כי העירייה שלהם מתחזקת אותו והם משלמים לה מיסים קיטו
  • 11:36
  • 04.10.12

נמאס מהחרדים והערבים שלא משלמים ארנונה ואז באים לערים חילוניות כדי להנות מהשירותים העירוניים שלהן.

11 במודיעין יש סלקטורים כמו בכניסה לפאבים."הכניסה מותרת רק לחברי מועדון".  (לת) אין חוק נגד אפליה ????
  • 11:39
  • 04.10.12

12 אבל לבוא לעשות על האש בפארק הירקון זה בסדר. עמי
  • 11:40
  • 04.10.12

שיהיה לכל תושבי מודיעין לבריאות בפארק הפרטי, אותי תמצאו בסנטרל פארק

13 כל הכבוד לעיריה שקול
  • 11:42
  • 04.10.12

הגיע הזמן שבמודיעין עילית יתחילו להשקיע בפיתוח סביבתי לרווחת התושבים שלהם ולא יסמכו על הפארקים במודיעין.
"הארץ"ממשיך לדוג במים עכורים.זה מתכון ודאי לסגירת העיתון בקרוב.

14 כל אלה פרובוקטורים פרובוקטור
  • 11:43
  • 04.10.12

יעני אורח ומארח אבל מדובר בגורם אופוזיציה בכסות ,ל ליברל

15 עם אחד עם שיר אחד, המנגינה לעולם תישאר, עם אחד עם שיר אחד, נשיר לכם כי אתם לא לבד, כולנו ביחד למען כולם וכל הבולשיט הזה....  (לת) אורן
  • 11:44
  • 04.10.12

16 אין בעיה שכולם יכנסו איתן
  • 11:44
  • 04.10.12

אפשר לגבות דמי חניה מכלל המבקרים למעט תושבי העיר שמשלמים מיסים לתחזוקת הפארק. זה חוקי ושיוויוני.

17 יש לא מעט ישובים בארץ שהכניסה אליהם סלקטיבית:100 שערים, התנחלויות, ארסוף, ישובים ערביים ועוד.  (לת) אביב
  • 11:45
  • 04.10.12

  •   לבדוק לפני שמקשקשים ליאורה
    • 12:18
    • 04.10.12

    איתן- ניסית פעם להכנס למאה שערים או להתנחלות ומישהו מנע ממך?! מה זה השטויות האלה?! אני לא גרה במקומות אלו אבל מטיילת בשניהם באין מפריע.

  •   ליאורה, שמעת שתושבי העיר החרדית הסמוכה סגרו אתר ארכיאולוגי כך שמותרת בו הכניסה לחרדים בלבד, או שיש לך שמיעה סלקטיבית? הפעולה במודיעין היא תגובת נגד להתנהגות האנטישמית החרדית  (לת) שומע היטב
    • 14:25
    • 04.10.12

  •   יש רחמים על הדתיים ירחמיאל שלוף
    • 15:31
    • 04.10.12

    ליאורה יקרה האם ניסית פעם לבוא עם ביקיני למאה שערים? ,מיד תקבלי אבן בראש ,גם כאן עם באים עם פאות ושטריימל מקבלים אבן בראש אולם בגלל שחסים עליהם מונעים את כניסתם.

  •   לבדוק לפני שמקשקשים ליאור
    • 15:50
    • 04.10.12

    מישהו מנע ממך אי פעם להכנס לעיר ערבית?

  •   במקרה עברתי דרך מאה שערים אלי
    • 16:20
    • 04.10.12

    לא ראיתי סלקטורים בסביבה.

  •   לגבי ארסוף וההתנחלויות -- יש שמץ של אמת. לגבי השאר -- שטויות.  (לת) ירושלמי
    • 16:45
    • 04.10.12

  •   מעולם לא מנעו כניסתו של אדם תמים למאה שערים. כל יום יש שם סיורים של תיירים, כולל תיירים גויים - ולא, לא תמיד בלבוש צנוע. סתם מקשקש  (לת) ירושלמית, לא תושבת מאה שערים
    • 00:07
    • 05.10.12

  •   ארסוף סטודנטית
    • 00:27
    • 05.10.12

    ניסיתי לפני כשנתיים להכנס לארסוף, לצורך תעוד לעבודה אקדמית. אחרי 100 מטר נצמד אלי רכב ביטחון ובצורה מאוד לא נעימה הכריחו אותי לצאת מהמקום...הייתי חמושה בלוח לכתיבה

  •   תשובה לירושלמית נחום
    • 19:11
    • 06.10.12

    את טוענת שאפשר להיכנס לשכונת מאה שערים. טעות. לפני זמן לא רב קבוצה של אנשי צוות מראש העין, שניסתה לבקר בשכונה גורשה במטח של אבנים, סלעים וצבעים מהשכונה. בושה.

  •   השמיעה שלך כנראה סלקטיבית רחלי
    • 04:10
    • 07.10.12

    זה בדיוק הפוך.
    אחרי שראש עירית מודיעין בגר את פארק ענבה, ראש העיר של מודיעין עילית סגר את הפארק שלו.
    כמו ילדים בגן.
    אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק.

18 עושים לנו סלקצייה . עכשיו יראו שהלכלוך והזוהמה לא נובע מהחרדים וכי גם תושבים לא חרדים יודעים ללכלך פארק ולהנות ולא לחשוב בזמן כיף שאתה בבית מרקחת  (לת) מיקם
  • 11:47
  • 04.10.12

19 מה ההבדל מהגבלת חניה בערים לתושבים בלבד, או אפליה במחירי החניה בכרטיסים?  (לת) וייצאו ויחנו...
  • 11:53
  • 04.10.12

20 החרדי אמר "אין לקבל הפרדה כזו"??? מירי
  • 11:58
  • 04.10.12

טול קורה מבין עיניך מותק

21 לכל הצדיקים ויפי הנפש אחד 1
  • 12:02
  • 04.10.12

אם יש לכם בית עם חצר ובימי חג ואפילו חול יבואו זרים לנפוש שם ולעשות מנגל. האם תסכימו לכך ? ברור שלו כי זה שלכם ובעיניכם רכושכם קדוש.
אבל יש אנשים רבים שגרים במקום אחד ודורשים ממנהלי המקום הנבחרים שיצור להם איכות חיים וגם גנים ציבוריים. אבל בימי חג וחופש באים אנשים מכל מיני מקומות ותופסים להם את המקום שהם שילמו מכיסם על ידי ארנונה שיהיה עבורם וכעת אינם יכולים להשתמש בו.
מה ההבדל בין בית ליחיד וקבוצת בתים לרבים המאוגדת תחת קורת גג אחד ?
נו, צדיקים שלי. מה דעתכם. האם יש לאדם זכות על רכושו או לא.

  •   לכל הרשעים ומכוערי הנפש גיל ג
    • 14:06
    • 04.10.12

    אין דינו של שטח ציבורי כשטח פרטי.
    החוק אינו מאפשר לראש עיר לעשות סלקציה כזו.

  •   חבוב, זה מה שאנשים עושים בעיר שלי מאז ומעולם. ואני משלמת ארנונה גבוהה בעיר הזו - שבה הארנונה הגבוהה בארץ. מעולם לא חשבתי שצריך להגביל את כל האנשים שפוקקים אותה כל קיץ ועוד יותר כל חג - ומטבע הדברים, מכיוון שהחילוניים רוב בארץ הזו, רובם חילוניים. כספי מיסים הינם ציבוריים ולכולם מגיע להנות מהם - ואני שמחה שהכסף שלי הולך למקומות שמושכים אנשים מחוץ לעיר.  (לת) ירושלמית,
    • 00:09
    • 05.10.12

22 לדעתי פתרון טוב יותר הוא לגבות תשלום עבור כניסה לפארק, ולאפשר כניסה חינם עם הצגת תעודת תושב. בדומה לערים כמו תל אביב והרצליה אשר גובות תשלום עבור כניסה לחופיהן המתחוזקים.  (לת) אורי
  • 12:08
  • 04.10.12

23 עימותים בישראל? בין יהודים? לא יכול להיות. הכותב וודאי טועה.  (לת) ארבם
  • 12:11
  • 04.10.12

24 במקום לאסור לקיים פעילויות נורמאליות שהחרדים נמנעים מהם, כמו ריקודי עם, שירת נשים וכול'. זה יבריח אותם מספיק רחוק.  (לת) תושה מודיעין
  • 12:15
  • 04.10.12

25 הם רוצים להתנתק, ששר הפנים ידאג לנתקם גם מתקציבים  (לת) רוני
  • 12:24
  • 04.10.12

26 מה יעזור לקחת תשלום עבור חנייה? הדוסים באים בעשרות אוטובוסים שנחכרו לצורך העניין  (לת) תושב מודיעין
  • 12:28
  • 04.10.12

27 כמה פוסטרים של נשים מעט חשופות יעשו את הסינון טוב יותר  (לת) איתן
  • 12:29
  • 04.10.12

28 גילי כהן, לבוא עם פרובוקטור בכדי לייצר חדשות... איך את ישנה בלילה איתונאית קטנה שלי? איך את ישנה?  (לת) מנסה לשמור על גופי תקשורת הוגנים
  • 12:29
  • 04.10.12

29 הסטוריה דני
  • 12:32
  • 04.10.12

אם זכרוני אינו מטעה אותי מי שהתחיל בכך זו דווקא עיריית מודיעין עילית שאסרה על חילונים את הכניסה לפארק שבתחומה... זו כמובן לגיטימי....

30 כל הכבוד ללאלימלך טירנואר !!! אדם מיוחד משכמו ומעלה.  (לת) אזרח זר
  • 12:44
  • 04.10.12

31 אין כאן צדק הכול אגו מטופש שלא יחזיק מעמד רוי
  • 12:46
  • 04.10.12

כול אלו שביניכם שרק מביעים דעה על דרך לסגור את הפארק מציבורי לסלקטיבי ,או מוסיפים לזכות החלטת העירייה.חבל מאוד שראות עיניכם כה צרה דלה ומיוצרת מחוסר חברתי וסביבתי בעולם.מאוד עצוב לשמוע שהמצפון והיושר אינם נשמעים בטבע שלכם הבדל קטן בין אנושי לחיה.

32 במקום בו מופרט הביטחון במרחב העירוני לפרנסת קבלני שמירה מקורבים, סביר שהעסק יגדל, יתרחב וישגשג, ככל שיאפשרו זאת קופת (ואדישות) הציבור המאובטח  (לת) מורה-קבלן (גם זה בקרוב אצלכם).
  • 12:47
  • 04.10.12

33 מודיעין גם ככה לא בישראל, אז גם הם מרגישים "זכות אדונים" כשכניהם המתנחלים. מה חדש בדמוקטרטורה הישראלית?  (לת) האיחוד האירופי סימן אותם כבר כהתנחלות
  • 12:59
  • 04.10.12

34 אני דווקא בעד הסגירה. מי שמממן - הוא שישלם. אם הפארק הזה מומן מכספי הארנונה בלבד - אז למה שלא יהיה סגור למי ששילם? אזרח הגון
  • 13:00
  • 04.10.12

אבל אם הוא מומן בחלקו ע"י מסים של כלל תושבי המדינה - זה כבר סיפור אחר

  •   התקציב של כל עיריה מורכב בחלקו מתקציב משרד הפנים = שלי ושלך, בהנחה שגם אתה לא גר במודיעין. לכן, הפארק הזה הוא של כולנו, בדיוק כמו פארק רעננה, פארק בגין ופארק הירקון, טיילת לואי בחיפה, גן סאקר, גן הפעמון וגן העצמאות וטיילת שרובר בירושלים, וכן על זה הדרך. אי אפשר לסגור רק כי לא מוצא חן בעיני שמישהו משתמש בזה.  (לת) קצת עובדות
    • 00:11
    • 05.10.12

  •   " מסים של כלל תושבי המדינה" - נכון, אבל החרדים לא משלמים מיסים, חיים על קיצבאות דני
    • 16:29
    • 08.10.12

    שוב, דגש על משלמי מיסים.

35 גם זה מסימניה של הטפילות החרדית. שישלמו מיסים ויבנו לעצמם פארק בישוביהם, אבל מאחר ואינם רוצים לעבוד, הם כופים עצמם על משלמי המיסים.  (לת) לרי
  • 13:26
  • 04.10.12

36 אין בעיה שיגיעו לפארקים (גם בלי לשאת בנטל הארנונה) - אבל מה שנהיה שם בחגים זה כבר ניצול שמואל
  • 13:27
  • 04.10.12

לא הגיוני שהפארק כל-כך צפוף בחגים עד שהאנשים שממנים את הפעלת הפארק , ואת התחזוקה השוטפת היקרה שלו, נמנעים מלהגיע אליו. איסור כניסה בחגים למי שאינו תושב (או אורח של תושב) זה פיתרון מאוזן והגיוני.

כל שאר הדיבורים על אפליה וכו' לא קשורים למציאות.

37 יש פתרונות יצירתיים יותר לבעיה תהיו יצירתיים
  • 13:50
  • 04.10.12

במקום מאבטחים, על העירייה לשכור דוגמניות בלבוש לא צנוע בעליל, שיישחקו ויטיילו ברחבי הפארק להנאת התושבים.
כמו כן, כדאי לתלות שלטים מאירי עיניים עם תמונות של מיטב הדוגמניות בכל רחבי הפארק עם ציטוטי מפתח כמו: "ומה אם ביום שלישי לא בא לי...?"
נראה את החרדים מגיעים בהמוניהם אז.

38 לא הבנתם את הסיפור. כל החרדים מהערים השכנות נוהרים יחד עם נשיהם וטפם לפארק הזה. מידד
  • 13:54
  • 04.10.12

מסים הם לא משלמים אפילו בערים מהם באו. אני מתאר לי שתושבים חילוניים נבדקים בפחות קפדנות, חוץ מזה אין להם מה לחפש בפארק הזה במודיעין.

39 יכלו להשמיע מוסיקה ישראלית ולהציב שלטים של בחורות בביקיני רואני
  • 14:00
  • 04.10.12

והחרדים אולי היו בורחים. ואם לא בורחים, זה סימן שהם דורשים להוריד את השלטים עם נשים, כמו שעון החורף, זה רק להראות שליטה וכוח נגד החילוניים

40 ביבס תותח ושכולם יחפשו את החברים שלהם אבנר
  • 14:01
  • 04.10.12

כן כן תעשו עניין מכל דבר. תכלס הוא שומר על תושבי העיר גם הדתיים כמוני. יש בעיר הרמוניה של תושבי העיר וראש עיר שפועל לטובתינו. מותר לקחת תשלום על חניה למי שלא תושב עיר.

41 ומה יגידו בעיריית ר"ג על כמויות הערבים שמגיעים באוטובוסים לפארק הלאומי? ענת מלמד
  • 14:02
  • 04.10.12

לא יגידו. יבכו.

42 מי בכלל רוצה לגור במודיעין?  (לת) המקום הכי בינוני בעולם
  • 14:05
  • 04.10.12

43 כל הכבוד א
  • 14:06
  • 04.10.12

לעירית מודיעין ששומרת על האינטרסים של התושבים שלה. הדוסים ממודיעין עילית רוצים- יתכבדו ויקימו להם פארק משלהם בכספי המיסים ששילמו. אה. הם לא משלמים. שכחתי. אותו כנ״ל לגבי הבני דודים בפארקים בכפר סבא ורעננה. ראשי הערים- לתשומת ליבכם.

44 וואו, האדון בלבוש החסידי אמר את המילים "אין לקבל הפרדה במדינת ישראל..."?! כמובן שאני נגד מה שקורה בפארק (אפילו שאין בכוונתי לנסוע למודיעין רק כדי לבקר בפארק), אבל כמה צביעות צריך בכדי למחות על מה שקורה במודיעין אבל לא למחות על הפרדה בין נשים לגברים ב... כל מקום הנוגע לעולם החרדי?! אני בטוחה שיש איזו הלכה נגד צביעות, רק צריך לחפש  (לת) יאיא
  • 14:09
  • 04.10.12

45 החרדים לא מאפשרים לנשים להיות במרחב הציבורי, עדיף שלא יבואו לפארק לגרש משם את הנשים ה"חשופות". סטודנטית
  • 14:11
  • 04.10.12

זה נשמע אכזרי אבל כרגע אנחנו כולם כמו שני עמים שונים-
החרדים כופים עלינו הדרת נשים, חוסר תחבורה ציבורית ורבנות ראשית, לנו נותר רק לבקש קצת שקט מהם.

  •   "החילונים דוקרים במועדונים" ככה בדיוק את נשמעת חנה
    • 16:24
    • 04.10.12

    מכלילה בלי לשים לב שמדובר באנשים שונים עם דעות שונות וגישות שונות.


46 נמאס מהחרדים אלון
  • 14:14
  • 04.10.12

באים לפארק מלכלכים אותו ומתנהגים כמו קופים .

שילכו לערים שלהם !!!!

47 כשקריית ספר הכריזה על אתר עתיקות לחרדים בלבד לא היה כזה רעש אוף
  • 14:16
  • 04.10.12

גם כשתושבי קריית ספר פוגעים באנשים בפארק בטענה שהאנשים האלה לא לבושים צנוע - זה בסדר. אבל כשאני רוצה לבלות בלי שאנשים זרים יקראו לי ,פרוצה" - זה לא בסדר. תושבי קריית ספר מוזמנים להתחיל לשלם מיסים, ולבנות לעצמם פארק

  •   אז זהו, שראש העיריה האידיוט צייץ משהו אבל בפועל אין הגבלה חנה
    • 16:23
    • 04.10.12

    ברגע שהוא ינסה לאסור את הכניסה לחילונים זה יהיה בכותרות.

48 לא הבחנתי בטירנאור מוחה במאה שערים אברהם לייזרזון
  • 14:22
  • 04.10.12

כשמפרידים בין המינים או רוגמים חיילים ותיירים באבנים

49 תן להם באתרוגים והלולבים לולולולולו  (לת) מוטי
  • 14:30
  • 04.10.12

50 בבקשה לא להגיע לתל אביב החילונית. תודה.  (לת) יוסי מתל אביב היפה
  • 14:39
  • 04.10.12

51 חבל שלא הוזכר בכתבה שזה נעשה לאחר שבמודיעין עילית מסרבים להכניס חילוניים לאתר ארכיאולוגי, הממומן מכספי המסים של כולנו  (לת) ערן
  • 14:40
  • 04.10.12

52 פארק עם גדר הפרדה לא יכול להקרא פארק ירוק  (לת) אילן
  • 14:41
  • 04.10.12

53 גדר ההפרדה הצליחה ברמה הארצית אין סיבה שלא תעבוד ברמה המוניציפלית  (לת) אילן
  • 14:41
  • 04.10.12

54 אולי עפ"י חוק צריך לדרוש שכל עיר תקים פארקים מתקציבה ופחות בפחות שחייה מקורות  (לת) ישכר
  • 14:41
  • 04.10.12

55 שהחרדים יקימו לעצמם פארק בקרית ספר. כרגיל הם מתעלקים על חשבונינו. לדעתי החרדים מהווים סכנה קיומית למדינת ישראל -- יותר מהערבים!  (לת) הגלשנית
  • 14:48
  • 04.10.12

56 שישאירו את הטינופת שלהם במיכלאות שלהם - אוסף של חזירים  (לת) לא רוצים ליכלוך
  • 14:50
  • 04.10.12

57 כמו שיש בניה לחרדים יש בניה לחופשיים שישאירו במיכלאות שבנה להם אטיאס  (לת) בניה לאנשים טובים בלבד
  • 14:52
  • 04.10.12

58 אני לא אבוא למודיעין אלא אם יכריחו אותי, אז תהנו לכם תושבי החור אייל
  • 14:53
  • 04.10.12

תקשיבו לשיר של ברסנס על המאושרים הטיפשים...

59 פארק לתושבים בלבד שושנה
  • 14:56
  • 04.10.12

בערים רבות הופקו ארועים חינמיים לתושבים ובכל זאת לא נאסרת הכניסה לכל החפץ להגיע...הרעיון של בדיקת זהות המבקרים (ולא מסיבה בטחונית) ושלילת
זכותו להשתתף בארוע ציבורי, הינה לא חוקית. הלואי וימצא אדם שיגיש תביעה פלילית מייצגת נגד מי שהוציא את ההוראה ודאג לישמה בשטח.

60 הפארק במודיעין שייך למדינה שמאלן מרכז
  • 15:02
  • 04.10.12

הפארק במודיעין שייך למדינה כולם רשאים להכנס . אפשר שתושבי מודיעין לא ישלמו כניסה כי במיסהם הם מתחזקים את המקום וכל האחרים ישלמו כניסה ( זה עובד בקרית אתא) התשלום יווסת את הגמטת של האורחים בפארק

61 החרדי מתרעם על הפרדה?! לא משנה
  • 15:09
  • 04.10.12

קיבינימט!!! שהחרדים יואילו לבנות לעצמם פארקים בעריהם מכספי המיסים שהם אינם משלמים ויותירו לנו את הפארקים שממומנים מכספי המיסים שלנו ככה שנשותינו יוכלו להסתובב בפארקים בלי לחטוף מילות גנאי ויריקות. החרדים מסמלים בעניי את שיא הצביעות והטפילות! הזמנים בהם התכופפנו ונתנו להם ל#$&*#@%$ אותנו בתחת נגמרו!!!!!!!!!!!

62 וואללל... "הארץ" עושה פרובוקציות למען החרדים?! האם הגיעו ימות המשיח?  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 15:11
  • 04.10.12

63 חבורה של תושבי ירושלים מתארגנת להגשת בג"ץ - שהרי אנחנו בירושלים מארחים כל הזמן אנשים ממודיעין וערי אפרטהייד אחרות.אנא הצטרפו - הפרטים בפנים מתארגנים
  • 15:13
  • 04.10.12

אנא חפשו - לא לאפרטהייד מודיעין בפייסבוק
תודה

64 אני יודע שזה לא בסדר אבל כפ"סאי
  • 15:54
  • 04.10.12

מה לגבי תושבי המשולש בפארק כפ"ס למשל? לא שיש לי בעייה איתם (לצורך הדיון), ולא שיש לי בעייה שיבואו להתארח ולהנות, אבל הבעיה היא שאין סיכוי למצא משהו ציבורי במשולש שאני למשל אוכל להנות ממנו (חומוס הוא לא ציבורי). יתכבדו שכני, ישלמו ארנונה, ויבנו גם אצלם פארק ירוק ויפה, ואז נוכל אנחנו להתארח גם שם, ובא לציון/פלסטין גואל!
אממה - אין שום סיכוי שהם יצליחו להרים פרוייקט כמו מגרש משחקים בתנאים הנוכחיים. אין שם גביית מיסים. יש שם ועדה קרואה. אין שום הדדיות ביחסים האלה! חד וחלק: אנחנו משלמים והם נהנים!

  •   כניסה לפארק והתניגות קוראת
    • 17:10
    • 04.10.12

    בימי חופשה וחג נמהעת מלהכנס לפאקר הירקון. מלא חרדים אשר אוכלים ומלכלכים, מה יש זהחלוניים ילכלכו.
    טיילתי עם הכלבה שלי, והלכה לרחרח על יד ספסל של הדתיים, מלא זבל, הם נבהלו והחלו לצעוק שאקח אותה, תשובתי היתה, :אל תזרקו זבל ואז הכלבה לא תתקרב" .

65 תושבי מודיעין ממנים את העלויות. הירושלמים מנצלים את זה ועושים בלגאן  (לת) גיא
  • 16:06
  • 04.10.12

66 סגירת הפארק מודיעינית
  • 16:21
  • 04.10.12

הוגבלה הכניסה לפארק בלבד. לשלל הפעילויות בכל הפארקים הנוספים, ובכלל זה הקרקס המדהים הכניסה חופשית.

67 תגידו השתגעתם? מי נוסע מרצונו החופשי למודיעין? זה לא מקום שמטיילים בו. בבוקר כולם בורחים משם לעבודה ובערב שולחים את הנוער  (לת) לצוד בני אדם.
  • 16:38
  • 04.10.12

68 משעשע עד זרא לקרוא כאן את רוממות ערכי ההכלה, השוויון, ואי-ההפליה שבגרונו של האיש הדתי - כשבאותה שעה נשים (=מין עם כזה, כמו הגויים אבל טיפה פחות נחות) מודר באלימות עקבית מהמרחב הציבורי בכל מקום שיש בו דומיננטיות דתית  (לת) אורלינג
  • 17:37
  • 04.10.12

  •   אולי אותך מדירים, מסכנה שלי. אותי ואת אחיותי וחברותי ומכרותי - ממש לא. אז דברי בשם עצמך בלבד, בבקשה.  (לת) חרדית
    • 00:15
    • 05.10.12

69 אני מצפה מביבי נתניהו שיחוקק חוק לאסור על הסמולנים לצאת מבתם בחג אוהד בית"ר עצבני
  • 18:16
  • 04.10.12

אנחנו המזרחיים בחרנו כולנו עבור הליכוד בראשותו של ביבי נתניהו ירום הודו. ואנו מצפים ממנו שיטפל בכול הסמולנים אוכלי הגפילטעפיש עוכרי ישראל הבוגדים במולדת ולעשות עליהם סגר מדי פעם ובעיקר בחגים.

70 ביבס תותח תושבת מודיעין
  • 18:57
  • 04.10.12

חבל ששכחו לציין את כל ההיסטוריה של השנים האחרונות בנוגע להכנסת האורחים בפארק ( לכלוך, שירת נשים וכו)

71 מהיום אין כניסה לתושבי מודיעין לתל אביב  (לת) תל אביבי
  • 20:19
  • 04.10.12

72 שהעלוקות יעבדו, ישלמו מיסים ויבנו לעצמם פארק אזרח
  • 20:57
  • 04.10.12

עוד סוג של פרזיטיות - לא עובדים, לא משרתים, לא משלמים מיסים

73 "אין לקבל הפרדה כזו במדינת ישראל." תגיד את זה לנשים שאתם מושיבים באוטובוס מאחור או במדרכה השניה.  (לת) א
  • 22:26
  • 04.10.12

74 למי שלא מבין. לפני חודש ראש עיריית מודיעין עלית סגר אתר מערות ארכיאולוגי ולוולה
  • 23:01
  • 04.10.12

לכניסת חילונים. את החפירות באתר ביצעה המדינה. עכשיו עירית מודיעין משיבה להם רעה תחת רעה. אם היו גובים 10 שקל החרדים ממודיעין עלית היו נוסעים לפארק אחר. אבל העיריה קבלה יעוץ משפטי שאסור לגבות כסף בכניסה לפארק ענתה. אבל מותר לה להכניס את תושבי מודיעין ואורחיהם כי האתר הוקם ומתוחזק מכספי המיסים העירונים.

75 החרדים מולידים יותר מדיי ילדים לעוני ואנחנו משלמים די להפקרות לסגור בצדק!
  • 23:20
  • 04.10.12

לא יתכן שקבוצה בדלנית תתלונן על מרחב מוניציפלי שסגור

76 כל הכבוד שאתם עוסקים בזה!!! ישראלי
  • 00:57
  • 05.10.12

עד שהעוול הזה ייגמר

77 כנראה שלא הבנתם את ההסטוריה, תושבים שלא מהאיזור!!! האתאיסט
  • 09:59
  • 05.10.12

תנסו להכנס בקרית ספר ל"פרק ארכיאולוגי" ותגלו שראש המועצה
חסם כניסה לחרדים בלבד!
זו הייתה התגובה לחרדים שלא בדיוק משלמים מספיק מיסים,
לא מאפשרים גישה לאתר ארכיאולוגי בתחומי שיפוטם,
אבל כן דורשים להנות מפרי עמלם של משלמי ארנונה במקומות אחרים.

78 יש לעתור לבית המשפט לעניינים מנהליים, אי אפשר להשלים עם התנהלות כזו א
  • 12:26
  • 05.10.12

המחוקק קבע מפורשות שאסור לגבות תשלום בכניסה לפארק, בעקבות פרשות דומות שבהן נגבה תשלום ממי שאינו תושב העיר. טוב, אומרת לעצמה עיריית מודיעין, אם אי אפשר לגבות תשלום, פשוט נאסור כניסה של מי שאינם תושבי מודיעין. אך זו אפליה בוטה ובלתי סבירה של רשות מינהלית, והיא אסורה. זהו שטח ציבורי פתוח, ואם נקבל גישה זו, סופנו שנקבל גישה שלפיה כל עיר תסגור שטחים רבים בתוך עצמה לתושבים בלבד.

79 שאני אבין, אותו הטירנואר הגיע מירושלים? טיראנוזארוס רגינה
  • 17:49
  • 05.10.12

גן סאקר היה רחוק לו? יער ירושלים היה רחוק לו? פארק קנדה לא היה בדרך שלו? מה האינטרס להידחף דווקא למודיעין?

80 עליבות שתואמת עיר שרבים מתושביה משרתים בצבא גזעני יוסי
  • 20:50
  • 05.10.12

מה שהם לומדים בגוף הקלוקל ההוא הם מיישמים אצלם בבית. יחי ההבדל הקטן אך גדול בין יהודי לישראלי!!!

בברכת "סורו נא מעַל אהלי האנשים הרשעים האֵלה ואל תגעו בכָּל אשר להם"

81 אלה פעמיה של מלחמת האחים המתקרבת. ניר
  • 02:11
  • 06.10.12

החרדים באמת חשבו שהציבור החילוני יאכל מהם חרא לנצח?

הקולות האלה יתגברו, המאבקים האלה יתחממו. אי אפשר לקיים באותה מדינה ציבורים שאחד טפיל על השני, מצפה ממנו לפרנס אותו, להגן עליו, לקבל את תפיסותיו הפרימיטיביות ולהגביל את עצמו במה שהוא אוכל, במועדים שהוא יכול לנסוע בתחבורה ציבורית, בפרסומות על האוטובוסים ועוד ועוד.

אנחנו לא פרייארים. אם החרדים חושבים שמה שהיה הוא שיהיה ולא ישנו מהתנהגותם, אז תהיה פה מלחמה, עם האויב האמיתי. ואלה החרדים, לא הפלסטינים, לא סוריה ולא הברווזים הגרעיניים של נתניהו.

  •   בצער רב אני כותב שללא החרדים המדינה הייתה הופכת למקום רספוטין
    • 05:54
    • 09.10.12

    שמקימיה מתביישים בה.
    ערכים שטחים,כסף סקס ואלכוהול. חשוב שיהיה צביון יהודי למדינה.

82 המדינה הזו הפכה לשמורות טריטוריאליות לכל לובי בנפרד.זה החל בקיבוצים ונגמר בפארקים ובחופים ובכל פינה.אפשר לפרק את המדינה ולחזור להיות שבטים .  (לת) אידיוטיזם מוחלט.
  • 08:44
  • 06.10.12

83 הכל בגלל כמה חרדים חצופים.  (לת) א
  • 08:46
  • 06.10.12

84 סביר בהחלט From California
  • 06:10
  • 07.10.12

גם בקליפורניה באזור עמק הסיליקון יש פארקים לרווחת תושבי ערים מסויימות
סביר בהחלט לסגור לטובת משלמי מיסים מקומיים
אף אחד לא חושב שזה גזעני או לא בסדר

85 מניעת כניסה לכל אזרח אינה חוקית ומטופשת נקודה !!!! ע . מיכאלי
  • 10:18
  • 09.10.12

אפשר לשמור על איכות הבילוי בשיטות אחרות - למשל גביית מחיר סמלי או לחילופין לאכוף באגרסיביות את חוקי הניקיון - אי השלכת פסולת או פגיעה במתקני הפארק וכן שמירה על השקט . ככה ממילא אנשים לא רצויים לא יגיעו למקום .

פרוייקטים מיוחדים