תלונה נגד רזיאל ז'קונט: "מכשירה אלימות מינית נגד נשים"

הפסיכולוגית הוותיקה הגיבה למכתב שנשלח אליה מצעירה שטוענת כי הותקפה מינית. "המכתב שלך אגוצנטרי והיסטרי. עליך להשתחרר מבחינה מינית"

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית הגיש היום (שלישי) תלונה לנציב פניות הציבור ברשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, דוד רגב, בעקבות דברים שאמרה הפסיכולוגית ורדה רזיאל ז'קונט בתוכניתה ברדיו 103FM. רזיאל ז'קונט התייחסה בתוכנית לסיפורה של צעירה בשם ליטל, שסיפרה על בחור שעמו יצאה במשך כחודש שכפה את עצמו עליה, על אף שסירבה לדבריה באופן מפורש. ליטל כתבה במכתבה כי היא סובלת מסיוטים ועל כך הגיבה רזיאל ז'קונט: "את לא קצת מגזימה", "המכתב שלך אגוצנטרי והיסטרי" וקראה לה "להשתחרר קצת מבחינה מינית".

בתוכנית ששודרה שלשום, רזיאל ז'קונט הקריאה את מכתבה של ליטל: "אני בת 23 סטודנטית. לפני כחודש יצאתי עם מישהו. הייתי איתו רק חודש, אולי אפילו קצת פחות, אבל לפני שיצאנו היינו ידידים במשך שלוש שנים. זה נגמר כשהוא לחץ עליי לשכב איתו. סירבתי, עד שפעם אחת, בלי לשאול אותי, הוא פשוט עשה את זה. למרות שאמרתי לו לא באופן מפורש, והפסיק רק כשהתחלתי לצעוק. מאז די קשה לי. אני לא מבינה איך הוא עשה את זה... יש לי סיוטים לפעמים ואני נזכרת בזה. אני אפילו לא יודעת אם אני בתולה עכשיו או לא. המחשבה למצוא זוגיות עם מישהו נראית לי מופרכת לחלוטין. איך שוברים את המעגל הנורא הזה? איך מפסיקים להיזכר בזה? איך מפסיקים לבכות מזה? איך יוצאים מהריקנות הזאת (כי זה הותיר בי תחושה של המון ריקנות כלפי החיים)", כתבה הצעירה.

האזינו לקטע המדובר מתוכניתה של רזיאל ז'קונט

בתגובה למכתב, ענתה רזיאל ז'קונט: "תראי ליטל, בתור בת 23 אני חייבת להגיד לך דבר כזה. קודם כל, את מכירה בחור שהוא ידיד שלך שלוש שנים ואז חודש את איתו, ואתם כנראה בסיטואציה די אינטימית כי אחרת הוא לא יכול סתם לשכב איתך פתאום. נניח שהבחור כבר לא היה יכול לעמוד בפני יצרו. הוא חשב שאת אומרת לו לא, אתם יודעים, סליחה, יש עדיין גברים כאלה מטומטמים, 'כשאת אומרת לא למה את מתכוונת'... נניח שהוא אידיוט, מה שאני לא מבינה, מה הסיפור שלך? אוקיי, יש לך סיוטים, את לא יודעת אם את בתולה, המחשבה למצוא זוגיות נראית לך מופרכת לחלוטין... סליחה, תראי, יש כאן בכל זאת, בכל זאת, סליחה, משהו אצלך גם יצא מפרופורציות. זה לא שמישהו התנפל עלייך. אוקיי, הבחור כבר לא יכול היה לעמוד... שלוש שנים ידידים, חודש יוצאים, אמרת לו לא, הוא ניסה, את צעקת עליו והוא הפסיק... נו טוב. אז זרקת אותו, די".

"אני חייבת להגיד לך שהמכתב שלך הוא קצת אגוצנטרי וקצת היסטרי", המשיכה ז'קונט. "הוא רוצה איתך משהו יותר וברגע שאת לא רוצה, הוא מבין שכבר לא יהיה כאן כלום. תרשי לי להגיד לך, כשאת אומרת "יש לי סיוטים", את לא מגזימה קצת? המחשבה למצוא זוגיות נראית לי מופרכת לחלוטין? הלו, סליחה, אני אומרת להיפך. את צריכה לצאת עם הרבה גברים, את צריכה להשתחרר קצת מבחינה מינית. תאמיני לי, כמה שאת תצאי יותר ויהיו לך יותר חוויות מיניות, הסיטואציה ההיא תימחק.

"היא קוראת למכתב שלה טראומה. אני רוצה לטעון שהרבה פעמים "טראומות" נופלות על אישיות בעייתית ואז אותה אישיות בעייתית הופכת את הטראומה לסיפור חייה וכאילו כלום לא קורה לה עכשיו. היא תישאר רווקה זקנה, הכל בגלל הטראומה... מישהו כותב לי "היא עברה תקיפה מינית" עם שלושה סימני קריאה. סליחה? אנחנו לא חיים בעולם סטרילי. זה לא הבוס שלך שהתנפל עלייך ואנס אותך על השולחן. אז יקירתי, אני חושבת שאת תמימונת. אני חושבת שאת צריכה הרבה ניסיון. מה זאת אומרת אני לא יודעת אם אני בתולה עכשיו או לא? לכי לשכב עם שישה גברים ותדעי שאת לא בתולה. זה מה שאת צריכה. מישהו כתב לי שתבקש כסף. אהבתי. אני מקווה שאתם קצת מתייחסים בהומור לדברים שאני אומרת. אל תהיו יותר מדי דדלי סירייס. מישהו כתב משהו יפה: "עוד כמה זמן תעשה קריירה על הטראומה?". המשפט הזה נראה לי משפט כזה מדהים".

באיגוד מרכזי הסיוע סיפרו כי מאז השידור התקבלו תלונות רבות. נשים שחוו בעבר תקיפה מינית טענו כי השידור גרם להן לטראומה בעקבות תקיפות מיניות שחוו בעבר. באיגוד מרכזי הסיוע אומרים כי המכתב מגולל למעשה תיאור מפורש של אונס, ולמצער, תקיפה מינית חמורה. "הפונה מתארת כיצד סירבה לקיים יחסי מין עם התוקף, באופן שאינו משתמע לשתי פנים, וכיצד, למרות סירובה, הוא כפה עצמו עליה באמצעים פיזיים, תוך התעלמות מוחלטת מן הרצונות שלה ומן האוטונומיה שלה על גופה", נכתב במכתב.

"יתר על כן, קשה להתייחס בהומור לדבריה של רזיאל ז'קונט. קושי זה התעצם, כאשר הגיעו למרכזי הסיוע שיחות רבות ואחת מהן של שיחה של אב מודאג, שסיפר כיצד נער ניסה לכפות עצמו על ביתו בת ה-15, בטענה ש''ורדה הכוהנת', אמרה שזה בסדר', והמשיך לתאר כיצד בתו הנערה, כמו גם חברותיה לספסל הלימודים, חוששות ללכת לבית הספר נוכח ה'היתר הגורף' לתקיפה מינית שהעניקה ורדה בתכניתה לגברים ש"כבר לא יכלו לעמוד בפני יצרם'".

עוד נמסר כי "עצוב לראות כיצד, כאשר מישהי המתהדרת בתואר 'אשת מקצוע', כד"ר רזיאל ז'קונט, נתקלת בקריאה נואשת לעזרה של נפגעת תקיפה מינית, במקום לסייע לה ולתמוך בה, היא מאשימה אותה, את הנפגעת, ואף יוצרת תקדים מסוכן שבמסגרתו היא מכשירה אלימות מינית חמורה כלפי נשים בשם 'היצר הגברי שאי אפשר לעמוד בו'. אמירה כזו הייתה אולי לגיטימית בשנות החמישים של המאה שעברה, אך נדמה שמאז עברנו כברת דרך. חבל שד"ר רזיאל ז'קונט לא היתה שותפה לכברת דרך זו".

מהרשות השנייה נמסר בתגובה כי "הרשות קיבלה את התלונה והנושא נמצא בבירור מול התחנה. יצוין כי הרשות השנייה הבהירה בעבר מספר פעמים שהיא רואה בחומרה שידור תכנים פוגעניים בנושאים כה רגישים. במיוחד בסוגיה כה רגישה, היה על השדרנית ועל התחנה לנהוג ביתר זהירות ורגישות".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ורדה צודקת.הבחורה אומרת לא אבל מתכוונת כן.לגמרי.  (לת) טליה
  • 23:11
  • 04.12.12

02 תשובה מנומקת ומקצועית לעילא ולעילא.  (לת) שפויה אחת
  • 23:14
  • 04.12.12

03 אתם בטוחים שוורדה *תזרקי אותו* ז'קונט,היא פסיכולוגית ? מישהו בדק אם יש לה תעודה או שמא היא"מרפאת" או משהו בדומה לכך ?! סמי מפ"ת
  • 23:14
  • 04.12.12

רק בגלל שהיתה לה תכנית רדיו קולנית ומעצבנת-לא אומר שהיא פסיכולוגית.

04 ורדה פועלת בצורה תמוהה. היא מבקשת מהמאזינים להגיב לה באסמסים ומיעצת מאזין
  • 23:16
  • 04.12.12

למתקשרים לפי דעת המאזינים. מה זה פה סימפוזיון?משפט הרוב? היא כלל לא פועלת כבעלת מקצוע וסתם מחרטטת. הגיע הזמן שהנהלת התחנה תחליף אותה או שישדרו תכנים אחרים בשעה היומית הזו

05 מזעזע! אישה מסוכנת!  (לת) סטודנטית
  • 23:16
  • 04.12.12

06 ורדה כל הכבוד לך. העם איתך. אל תקשיבי על לכל הפמיניסטיות המזויפות והמגדריסטיות שונאות הגברים. מדובר בפולניות שרוטות מתוסכלות.  (לת) כולנו עם ורדה רזיאל
  • 23:21
  • 04.12.12

07 מה צריך לומר פסיכולוג כדי שהקולגות שלו יתנערו ממנו? דוקטור
  • 23:22
  • 04.12.12

כשפיזיקאי טוען משהו מגוכך מהר מאוד הוא הופך מוקצה מבחינה מקצועית. כשפסיכולוג טוען משהו מזעזע והזוי הקולגות שלו משמיעים קולות של שטיח.
אז שלא יספרו לנו שזו דיסציפלינה מדעית. זה בסה"כ ועד עובדים.

08 בתו חוששת ללכת לבית-ספר, היתר גורף לתקיפה ...., נראה לי שהן לא ישיגו הרבה בדרך הזו גיל ג
  • 23:23
  • 04.12.12

לא שאני מקל ראש כמו "הכוהנת" במקרה הזה. נשמע כאילו היא לא הבינה את גודל האיוולת באותו רגע של שידור. יש לה הרבה אגרסיות כאלה כלפי למאזינים, אי אפשר לדעת מתי זה יגיע.
אבל נראה שההתלהמות האמיתית דווקא מגיעה מהאיגוד הזה, כי אף אחד לא מאמין שבאמת נערות מפחדות ללכת לבי"ס בגלל 5 דקות בערוץ רדיו 103. אז מה הם משיגים בהתלהמות הזו: לא יותר מאנטגוניזם.

09 ככה זה בעידן הריאליטי, טוקשאוז, יעוצי פלא בשידור.... אחת עם ראש
  • 23:25
  • 04.12.12

מי שחושבת שהמקום הנכון לברר את הטראומה שלה זה ברדיו לאוזני אלפי אנשים, שלא תתפלא שמקבלת תשובות שמטרתן רייטינג, ליטוף אגו, יחצנות, פירסום, נרציזם וכד', שבינן לבין חמלה ואמפטיה מרחק כמו לירח...

10 דוחה, חסר רגישות, טיפשי, מעיד על בורות בנושאים בהם מדובר. נו, לפטר אותה. אני מבינה שהיא מנסה לטפח את המוניטין שלה בתור שדרנית שאומרת את הדברים בפנים, אבל יש גבול, והפעם היא חצתה אותה. בקיצור, הביתה, ויפה שעה אחת קודם.  (לת) קרן
  • 23:30
  • 04.12.12

11 ורדה צודקת והגיונית. מספיק עם ההיסטריה המוגזמת  (לת) אבי
  • 23:32
  • 04.12.12

12 ממתי דברים של דודה זקנה מכשירים דבר שהוא לא חוקי? אלי
  • 23:32
  • 04.12.12

עד מתי תמליכו "כוהנים"? ומה זה משנה אם זה עובדיה יוסף או ורדה? תודה לאל יש חוק בישראל ותודה לאל אונס זה לא חוקי והבחור מסתכן בכתב אישום באונס.

13 צריך לשלול לה את הרשיון תמר
  • 23:32
  • 04.12.12

איך בנאדם כל כך בהמי וחסר רגישות יכול להתהדר בתואר "מטפל"? יש משהו ממש סדיסטי בהתנסחויות שלה. פונה אליך בחורה במצוקה ומשתפת אותך ופונה לעזרה, ומה שיש לך להגיד לה זה דברים פוגעים ומעליבים, בלי שמץ של אמפטיה. לא את השופטת אם מישהו זכאי להרגיש שחווה טראומה או לא. את נזק של ממש לאנשים שנמצאים במצב פגוע.

14 רזיאל ז'קונט צודקת אך אסור היה לה לומר את האמת בעידן בו שולט טרור התקינות הפוליטית דרך גבר בעלמה
  • 23:35
  • 04.12.12

בימי קופרניקוס אסור היה לומר שהארץ סובבת סביב השמש. בימינו אסור לומר שגבר שמקיים קשר אינטימי עם אשה שהוא מכיר כבר שנים רשאי לצפות ממנה שתסכים לקיים אתו מגע מיני ולא תשחק אתו משחקים של פיתוי ודחייה. נכון שהגבר היום כבר אינו נזר הבריאה, רחוק מכך, האשה היא המחליטה אם ומתי תאות לשכב אתו ועבור מה, אך האם זהו מודל היחסים האידיאלי בין המינים? למה ציפתה בת ה 23 מהמחזר שלה? ואגב, על השאלה אם נותרה בתולה יענה לה הגינקולוג.

15 מדובר באקט מיני שהתבצע בין בני זוג שמכירים במשך שנים ויוצאים יחד. כמו שאומרת ורדה, הם נכנסו יחד למיטה עושה רושם שארגוני הנשים הגזימו במקרה זה
  • 23:38
  • 04.12.12

הוא לא גרר אותה מהמטבח, וכחום הלילה התפתח מה שקורה באופן נורמאלי בין בני זוג. היא החליטה לעצור בשלב מסוים והוא לא עצר. מה גברים הם מכונות? מה ההמשך שהיא תסכיפ לחדירה אבל רק שליש בפנים, ואח"כ רק 10 תנועות וסטופ? ואם היא תחליט אזי הבחור בהכרח יצליח לשלוט?
אתם חושבים שבחור בשנות ה 20 הוא מכונה שניתן לתכנת אותה למספר צעדים מוגבל מראש?
מבחינתי שיחתכו לאנס את הקטן, אבל קצת שיקול דעת ופרופורציות. דחילקום.

16 היא לא ד"ר אחד
  • 23:39
  • 04.12.12

סתם פסיכולוגית ואפילו לא ברור באיזו התמחות אם בכלל יש לה

17 תזרקו אותה!!!!!!!!!!!  (לת) מהרדיו
  • 23:40
  • 04.12.12

18 נו, אז עכשיו בנוסף לבחורה אחת בת 23 שעושה קריירה מטרואמה יש ארגון שלם שממשיך לבנות את הקריירה שלו על טראומות מעין אלה ומעצים אותן. ו כשארגון עושה את מה שהיה אמור לעשות היחיד, הוא בהכרח מחליש את האינדיבידואל ווגורם לכך שאירועים רבים נוספים יתפסו כטראומה וכך מוסיף לעצמו פרנסה. הנה לכם סיפורה של איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית--נוכלות עם מצפון נקי...  (לת) דני, ת"א
  • 23:43
  • 04.12.12

19 זה לא רק זה חקלאי
  • 23:45
  • 04.12.12

המדור של הגב' ז'קונט הוא חסר אחריות, בלתי מקצועי ואפילו מסוכן. הפסיכולוגית מקבלת פניות, ומבלי להתעמק ומבלי להכיר באמת את האדם ואת הבעיה, היא חורצת גורלות ועלולה לגרום לפונים נזק בלתי הפיך. שאיפתה לרייטינג ולפופולאריות באה על חשבון נפשם של הפונים אליה. אולי הגיע הזמן שהגב' ז'קונט תשלם על שטחיותה ועל הסיכונים שהיא לוקחת, בטרם ייגרם נזק כבד למישהו.

20 באמת ההיסטריה מוגזמת בעיני .  (לת) מרים
  • 23:49
  • 04.12.12

21 ורדה צודקת א
  • 23:50
  • 04.12.12

במבחן התוצאה-הבחורה צעקה,הבחור הפסיק.
כל אחד חווה אינסוף חוויות,השאלה היא איך הוא תופס אותן.לכנות את המכתב "אגוצנטרי והיסטרי" זה חלק מהחן של ורדה,יש לה אבחנות מדוייקות וצבעוניות לצד קומון סנס בריא וזו הסיבה שיש לתכנית שלה כזה רייטינג גבוה. היא לא מחוייבת להיות פוליטיקלי קורקט והיא נאמנה להיגיון שלה,וזו חוות דעתה המקצועית.

22 הבחורה מתלוננת על אונס וההיא אומרת לה לכי לשכב עם שישה גברים ותדעי שאת לא בתולה המום
  • 23:54
  • 04.12.12

לכי לשכב עם שישה גברים ותדעי שאת לא בתולה!! בחורה פונה לעזרה מקצועית מיועצת ברדיו והיא אומרת לה משפט כזה.. זה הזוי!

23 הכל נכון. אבל ביננו, ילד בן 15 שאומר ורדה הכהנת? באיז סרט?  (לת) ב
  • 23:57
  • 04.12.12

24 שמעתי בשידור חי שמוליק
  • 23:57
  • 04.12.12

אם זה לא רדיו ומאזינים שיכולים לא להבין ניואנסים דקים והתבטאויות של ורדה, ורדה ניתחה נכון וצודקת. אם היה מדובר באונס באמת הבחורה לא הייתה בספק בתולה.

25 ורדה, הפעם פספסת בגדול רחל
  • 00:01
  • 05.12.12

מיחזרת שוב את דעותיך השמרניות, המקילות ראש בגבר שלא יכול להתאפק, ובכך שאת מזלזלת בדבריה של בחורה שמעידה על עצמה שהיתה לה טראומה. זאת תגובה לחלוטין לא מקצועית. נדמה לי שפסיכולוגית אמורה להקשיב למה שאומרים לה ולא לפטור בזלזול ומתוך הרגשה מתנשאת.
טעית בגדול. כדאי שתתנצלי. ואולי בכלל תפסיקי לייעץ, אם אין לך סבלנות וחמלה כדי להקשיב לאנשים.

26 באמת פסיכית של פסיכולוגית  (לת) משה
  • 00:04
  • 05.12.12

27 יצורה פסיכוטית עם בעיות קנאה ורוע כנגד נשים צעירות  (לת) תתביישי לך
  • 00:07
  • 05.12.12

28 ורדה שלום Dan
  • 00:07
  • 05.12.12

הפעם קצת הגזמת

29 ורדה כמה שאת צודקת.. אפי
  • 00:08
  • 05.12.12

וארגוני הנשים תפסיקו לקשקש לנו.. אתן עושות לעצמכן עוולה. והבנות הישראליות ברובן קטנוניות.בעיקר כשמדובר בחילונית בת 23. חח

30 הורדה הזאת מ ב ח י ל ה !  (לת) לא להקשיב לה!
  • 00:11
  • 05.12.12

31 תשובה מצויינת של ורדה. יש נשים שעושות "הון פוליטי" מאירוע גם אם הוא מעט טראומטי - כדי להצדיק את כשלונן בחיים בכלל ובחיי הזוגיות שלהן בפרט..!!  (לת) אורי
  • 00:11
  • 05.12.12

32 וורדה פגעה בול! צודקת לגמרי באיבחון האישיות הבעייתית. אבל טעתה בחשיבה שמתן הדיאגנוזה כסטירה תועיל אני שונא אנסים
  • 00:12
  • 05.12.12

הבחורה תפיק תועלת מטיפול פסיכולוגי קודם כל ובנפרד המחוויה. אבל לפני הכל היא צריכה להבין את עצמה טוב יותר ולשם מה היא צריכה טיפול. יש להבחין בין אונס ותקיפה מינית לבין סיטואציות שמפורשות לא כהלכה. במקרים של הפרעות אישות הגישה צריכה להיות קוגניטיבית ולא גישה מזרח תיכונית של כאפות.
לגבי המתלוננים, ״קריאה נואשת לעזרה?״ אל תקשקשו ! מי שמחפש עזרה ועוד עזרה שכל כך זמינה בכל מקום לא יעשה את זה בפומבי ברדיו.

קצת פרספקטיבה בבקשה.

33 גברים בסכנת הכחדה סעשו
  • 00:12
  • 05.12.12

שלוש שנים ידיד וחודש חבר, לא יום לא שבוע , חודש וחסר בכל זאת הפירוט האם היו נשיקות, נגעו זה בזו וכולי,, אני לא מקנה בבחור הזה לא הייתי רוצה להיות במקומו. האם היא שומרת מצוות? ומה איתו? אחרי חודש איך אפשר להתייחס אליו כאנס? אני נוטה לא להאמין לסיפור הזה. כואב לי שאפשר בקלות כזאת לתת לו להרגיש אנס. לדעתי ורדה הריחה את העניין ורמזה לה לצאת מזה. לא לבחור בטראומה ולהמשיך הלאה. אבל הבחורה רוצה דרמה
מי אני שאשפוט

34 מסכימה עם ורדה..היום הכל פתוח חבי
  • 00:14
  • 05.12.12

מספיק עם הצביעות ...והביקורת הלא מוצדקת.היתה צריכה לקחת בחשבון שהקשר שנמשך זמן רב והמפגש המיני מתבקש.היתה צריכה להבין שעולם הנוכחי חופשי וזורם ומושג יזיזה די נפוץ.

35 להעיף אותה מהרדיו. יש לה רמה של ביוב. היא מדברת כמו אחרונת העלובות.  (לת) מזועזעת
  • 00:15
  • 05.12.12

36 להקיא מדברי ורדה רזיאל ז'קונט י.
  • 00:16
  • 05.12.12

האם יש משהו אולי בדבריה - אולי, אי אפשר לדעת. בטח לא בעקבות התיאור במכתב.
מה שהיא אומרת בכזו נחרצות והאופן בו היא מדברת על הבחורה - בא להקיא מזה.
נראה שורדה רזיאל ז'קונט הולכת מסוחררת אחרי הפוזה שלה - "האנטי טראומה" .

37 עוד כמה זמן היא תעשה קריירה על הטראומה?????????????? - משפט גדול  (לת) Zברה
  • 00:17
  • 05.12.12

38 תגובת הרשות השניה לא ממש ברורה נ
  • 00:17
  • 05.12.12

מצד אחד - "הנושא נמצא בבירור"
מצד שני - "היה על השדרנית ועל התחנה לנהוג ביתר זהירות ורגישות"
אם כבר ידוע לכם בדיוק מה היה על השדרנית ועל התחנה לעשות, ושהן פעלו שלא כשורה, בשביל מה הבירור? פשוט תעשו להן משפט שדה וזהו
כנראה שרוצים שם לרקוד על כל החתונות - גם לעשות בירור, כפי שמתחייב ושהגיוני לעשות, וגם לעשות משפט שדה לא רשמי ומזורז בתקשורת, כדי להוריד את עצמם מהכוונת...

39 לתפוס טרמפ עדינה
  • 00:18
  • 05.12.12

הבחורה פשוט תפסה טרמפ על העיניין כי אכן יש לה בעיה עם המיניות שלה. אולם דווקא אחת כמוה-היסטרית ובעייתית לא יכולה להבין ולהכיל תגובה שכזו, ומניסיוני היה צפוי שתתלונן ותרגיש קורבן. היגיון לא יעזור כאן, היא זקוקה לטיפול ולעזרה והיא אכן מרגישה שעברה טראומה נוראית. הייתי מצפה שתקבל יותר אמפטיה.

40 מה רבותא? ורדה ז'קונט היא האחרונה שיכולה לשמש כפסיכולוגית. יש בה רגישות של ניר זכוכית מס' 5. גסה מתלהמת כוחנית חסרת סבלנות. מספרת לבחורה שהיא לא חוותה טראומה כי טראומה זה צאלים ב' . ממתי טראומה הוא דבר מדיד פסיכולוגית נאורה? הבחורה חוותה כנראה אונס ועוד מידיד מספרת על אובדן אמון וטראומה. היא סובלת אבל הדוקטורית הנכבדה אחרי שהיא מטיפה לה מוסר כאילו היתה אחרונת המתפנקות היא מייעצת לה לשכב עם ששה גברים עכשיו.  (לת) עובדת סוציאלית
  • 00:20
  • 05.12.12

41 היא אולי פסיכולוגית מאזינה
  • 00:23
  • 05.12.12

אבל רמת הרגישות שלה למי שפונה אליה לעזרה שואפת לאפס. במיוחד זכורה לי פניה של מישהי שסובלת מעודף משקל שטילפנה לקבל עצה כיצד להתמודד עם הקושי הנפשי שמשקלה העודף גובה ממנה. רזיאל ז׳קונט נפנפה אותה מהשידור בגסות באומרה - ״לכי לרופא שייתן לך כדורי הרזיה. גמרנו״. חוסר רגישות, חוסר אמפתיה וחוסר מקצועיות. צפייה בפרק אחד של ד״ר פיל או ד״ר דרו בארה״ב מספקת לשם השוואה כדי להיווכח שאפשר גם אחרת. אני תמיד מתפלאת כיצד אנשים בכלל חושבים לפנות לגברת הזו כאילו עצה ממנה שווה את ההשפלה שהיא מנחיתה.

42 משעשע לראות פמיניסטית אמיתית כמו רזיאל ז'קונט נתקלת בבקלאש שהפך את המילה "פמיניסטית" לעלבון - המגדריזם הפונדמנטליסטי (: הלוואי שיהיה שכל למתקשרת לנהוג כעצתה. מודרניסט .
  • 00:27
  • 05.12.12

משעשע לראות פמיניסטית אמיתית כמו רזיאל ז'קונט נתקלת בבקלאש שהפך את המילה "פמיניסטית" לעלבון - המגדריזם הפונדמנטליסטי (: הלוואי שיהיה שכל למתקשרת לנהוג כעצתה.

  •   כן, לא תיארתי לעצמי שתהיה לך בעיה רונית
    • 09:09
    • 05.12.12

    עם לכפות עצמך על ידידות או נשים שאתה יוצא איתן,
    גם אם הן מבהירות לך במפורש שהן לא מעוניינות. הרצון שלהן הוא משני כאן. זה היצר שלך, אין מה לעשות.

  •   מודרניסט, הפעם אתה פשוט מדבר שטויות! eli, דתי לאומי
    • 10:06
    • 05.12.12

    אונס זה כל כפייה של מין. יש כאן כפייה.
    לא מתאים לבחור - שיילך לחפש לו חיים. היא לא חייבת לו כלום אף פעם.
    אגב, האם חשבת על העובדה שיכול להיות שהבחורה לא חיה בתרבות שלך שבה יחסי מין ללא מחוייבות הם דבר מקובל? זה דווקא מסתבר, אחרי הכל היא בתולה בת 23...
    או אולי אתה חי בבועה שלך ורק מה שאתה מכיר זה מקובל מבחינתך כנורמלי???

  •   מכיוון שהיא פמיניסטית אמיתית- היא תתגבר.
    • 10:13
    • 05.12.12

    סה"כ נתנה עצה טובה של אשה מנוסה עם שכל ישר לבחורה מבולבלת וניירוטית שהשיח הג'נדריאלי העביר אותה על דעתה. כל המלעיזים חוששים למשלח ידם ומעצימים טראומות כמוצאי שלל רב, על מנת שתיכנס המשכורת. בלי טראומות - אנא הם הולכים..

43 בוקר טוב לכל הפמיניסטיות והמזועזעות, מגינות זכויות האישה ולכל המצטרפים למקהלה... איציק אדום הזנב
  • 00:33
  • 05.12.12

כאילו, היא לא צדקה, הפסיכולוגית?!
כאילו, טראומה מבחור שהיא יוצאת איתו כבר חודש? טראומה?
הזכויות האוטונומיות נפרצו באמצעים פיזיים... נשמע כמו סעיף 18 (רבה א.(16)ג) לחוק העתק הדבק (להגנת האישה), תרפ"ח.
חברים, בסיטואציות האלה, לא יעזור לצטט הגדרות משפטיות.
בסיטואציה כזאת, צריך באמת להבין אם הבחורה חטפה טראומה מסיבות הגיוניות או שהיא פירשה את הסיטואציה בצורה מעוותת.
אין ספק, שגם לו נניח שהפרשנות שלה לסיטואציה לא היתה מסונכרנת עם ההגיון הסביר, גם אם היא לקחה את זה קשה מדי, עדיין הטיפול בה צריך להיות אוהד, מכיל ומחזק.
אבל צריך להגיד לכל המתלוננות ש'חזרו אחורה' בעקבות הסיפור, צריך להבין את הסיטואציה. אם מדובר בזוג שהתמזמזו, התפשטו, ועשו הכל חוץ מ...
אמנם, טכנית, גם שם ייתכן אונס, אבל מעשית, התקשורת בסיטואציה כזאת מבוססת על מחוות, והכרות עם הסגנון והסטייל. קשה לטעון נגד בחורצ'יק שהתעלם מבקשה מפורשת וכפה מגע מיני, שהיה צריך להבין את הסירוב המפורש, בה בשעה שכל הדרך עד החדירה כבר מאחוריו...
בקיצור, בקשתי לכל יפי הנפש שלא הספיקו להפעיל גם את השכל: הפעילו שיקול דעת. אנא, אל תרימו את קול צעקתכם בכל הזדמנות, רק מפני שזו הזדמנות...
תודה רבה.

44 ממתי היא ד"ר?  (לת) סליחה
  • 00:34
  • 05.12.12

45 וואו. ליאור
  • 00:45
  • 05.12.12

מרתיח לשמוע אותה,מה עובר על ורדה רזיאל?

46 נו... למה מצפים? סטפאני
  • 00:49
  • 05.12.12

אני מחפשת מילים כדי לתת תגובה אינטיליגנטית לנושא, אבל התיאור היחיד שיש לי לגברת ז'קונט, הוא "מטומטמת". ותאמינו לי, אני באמת מנסה... אבל לא הולך לי.
כמה מצער לשמוע ולקרוא שאישה הנמצאת בעמדה בו היא מצוייה, משתמשת בקליפות ריקות מתוכן נוסח "אל תהיו כל כך רציניים" אחרי שהיא מציפה את המאזינים בגיבובים ושטויות המעידים על דבר אחד בלבד- הבורות והטמטום שלה.
אני מאחלת לגברת, ללכת לאחד ממרכזי הסיוע ולהאזין לשיחות המתקבלות, כשבצד השני גבר/אישה מגוללים אירוע/ים קשים שחוו. ומי יודע, אולי גם שם היא תצקצק בלשונה איזו אימרה מטופשת, בדבר "אישיות בעייתית ועשיית קריירה מטראומה"
אם לאותה הגברת הייתה ולו טיפת היושרה המקצועית הנדרשת בתחום הטיפול, וטיפה מהידע של מהו טיפול, אזי שהיא לא הייתה מעיזה לזלזל בחוויה של האחר. קל וחומר, עת מדובר בנושא שכזה.
מאחלת לך ז'קונט, ובעיקר לנו, שתחזירי את המפתחות ותלכי הביתה. או לפחות לאוניברסיטה.
יש לך עוד הרבה מה ללמוד...

47 תכנית מטומטת למטומטמים עטר
  • 00:50
  • 05.12.12

מה יש להגיד.ירדה מהפסים הכוהנת אעלק...

48 כל הכבוד וורדה!  (לת) ירין לוי
  • 00:51
  • 05.12.12

49 ספק גדול אם מדובר כאן באונס. שלוש שנים של ידידות ועוד חודש שהיא "יוצאת" איתו. מה זה לצאת? היכן עובר הגבול? מהמכתב עולה שהיו פה מסרים סותרים ושהיא היתה איתו בסיטואציה אינטימית. אני באמת לא מקנאה בגברים צעירים היום. הזילות הזאת במילה אונס, עוד מעט גברים יצטרכו לבקש מנשים הסכמה בכתב בשלושה העתקים לפני כל נשיקה על הלחי.  (לת) אשה
  • 00:52
  • 05.12.12

50 וגם: אני מקשיבה לעיתים לורדה רזיאל. היא לא אשה של פוליטיקלי קורקט. נכון שהיא בוטה אך מצד שני יש לה את האומץ לנקוט עמדה. לדעתי יש יותר מקורטוב של אמת באבחנה שלה את הצעירה.  (לת) אשה
  • 00:55
  • 05.12.12

51 בתור נפגעת תקיפה מינית אורית
  • 00:56
  • 05.12.12

אני הייתי מאוד שמחה אם ייפטרו אותה וכמה שיותר מהר!
אין לי מושג על מה היא מדברת. אם היא הייתה עוברת הכשרה פסיכולוגית בסיסית היא הייתה מדברת אחרת לגמרי

52 רזיאל ז'קונט = 10 אירגוני החרטא = 0  (לת) מניאק
  • 01:01
  • 05.12.12

53 לורדה החכמולוגית: נניח שאני לא יכולה לעמוד בפני יצרי ואני רק קצת אידיוטית אבל לא היסטרית ואני עובדת כמנהלת ויש לי סכין ביד ובגלל שהיצר חזק ממני אני תוקעת דקירה בין הרגלים של הבחור למרות שהוא אמר לי במפורש שהוא לא אוהב שדוקרים לו במקום הרגיש הזה....אז מה ורדה, נכון שהוא אשם כי הוא מגזים בטירוף כשהוא צועק שזה כואב לו? אז עשיתי לו שיפוץ של הברית מילה, זה כלום וזה יעבור לו  (לת) גם לי יש תואר בשובניזים
  • 01:01
  • 05.12.12

  •   מגע מיני בין זוג אוהבים אינו בדיוק סירוס באמצעות סכין מטבח מי יתנני הומו
    • 09:52
    • 05.12.12

    ואשה שהפכה נסיון חדירה של גבר שהיא מכירה ואולי גם השתוקקה לשכב אתו לאונס וטוענת שהיא שרויה בפוסט טראומה קשה, עדיין אינה קורבן קלאסי לאונס ובכלל אינה קורבן משום סוג. הפמיניזם המשתולל וטרור התקינות הפוליטית שחדרו גם למקום האינטימי ביותר, למפגש בין הפין לפות של זוג אוהבים, הפכו את הסקס בין גבר לאשה לתופעה ראויה לגינוי (של הגבר) וגורמים לגברים צעירים רבים חוסר בטחון וחיפוש מענה לתשוקתם לסקס במקומות אחרים ולנשים להרגיש כקורבן. אני בטוחה שגברים רבים שנמשכים לאשה מקנאים היום בהומואים.

54 יש לי טראומה מלקרוא על הטראומה של הבחורות ששמעו ברדיו על הטראומה של ההיא23  (לת) ג'יזס, הנשים האלה הן ספחת
  • 01:07
  • 05.12.12

55 רזיאל זיקונט bkb
  • 01:12
  • 05.12.12

לאור מה שנאמר ,זמן ארוך אני מקשיבה לדבריה ולא מבינה כיצד אישה משתלחת , מגלומנית וחסרת רגישות זו מקבלת משבצת שידור .היא עושה הון תקשורתי על חשבון אנשים פגועים שמחפשים מישהו שיגיד להם מה לעשות בזמן הכי קשה שלהם .גם שולחיה אינם נקיים.היא כת של אישה אחת שחסידיה קוראים לה כוהנת.יש להדיחה מייד משידור ולשפוט אותה לפי היחס המוקנה לפעילות של כתות בארץ.

56 החבר שלה ניסה... - הפמיניסטיות חוגגות, תפסנו אנס יש הצדקה לקיומנו... ז'קונט דבריך לעניין
  • 01:22
  • 05.12.12

וכל הכבוד לז'קונט שיודעת להגיד לטראומטית שהיא טראומטית...

57 Ze Radio...!? RP
  • 01:24
  • 05.12.12

There is a radio therapist like that also in the US...

58 התחלת שיחה התחלת שיחה
  • 01:33
  • 05.12.12

אומנם קשה להאמין שבחורה לא יודעת אם היא בתולה או לא...נכנס או לא נכנס.

חייבים להודות שיש משהו בדבריה של רזיאל...

59 ואם בא לי לסרס גבר כדי להשתחרר מינית, ורדה תייעץ לי לסרס שישה גברים כדי להיות לוהטת? מה רע?  (לת) סקס ואלימות בהומור קורץ ומשעשע
  • 01:35
  • 05.12.12

60 היא צריכה להיות מפוטרת, ורשיונה לעסוק בפסיכולוגיה להשלל על המקום. בלי שום הסתייגויות או תנאים. היא חייבת לעוף ועכשיו.  (לת) אסף
  • 01:35
  • 05.12.12

61 מפלצת. תגישו תלונות נגדה גם במשטרה!  (לת) אזרח
  • 01:45
  • 05.12.12

62 נו, ורדל'ה, אולי די? יריב
  • 01:58
  • 05.12.12

זאת שיחה ותשובה פופוליסטית שממנה נובע רק דבר אחד - את לא פסיכולוגית קלינית, מעניין איפה פגש אותך הסיפור הזה....צריך להוריד את האישה האיומה והלא מקצועית הזאת מהשידור ויתרה מזאת הייתי מציע לבחור לתבוע אותה.

63 ורדה צודקת  (לת) אמיר
  • 01:59
  • 05.12.12

64 יותר מדי נשים מנסות להפיל את הכשלון בחיים שלהם בכלל ובחיי הזוגיות שלהן בפרט - על איזו מטראומה מינית שחוו בחייהן. גם אני עברתי טראומה מינית על ידי אשה, אבל במאמץ קטן ובמקום לשחק את הקורבן - השארתי אותה מאחור והמשכתי הלאה...!!!  (לת) אורי
  • 02:04
  • 05.12.12

65 לא מת על הז׳קונט הזאת אבל יש משהו בדבריה אדם ק.
  • 02:15
  • 05.12.12

קורבנות הוא המצב הטבעי של אנשים במאה העשרים ואחת ובמסגרת התאוריות הפסיכולוגיות אנחנו מעודדים תחושה של קורבנות במקום חיות ורצון למימוש. האינטואיציה של ז׳קונט

66 מטריד ביותר. גברים לא יכולים לעצור את עצמם מלקים יחסי מין בכח? זה נורא לומר כזה דבר  (לת) כבר לא נערה תמימה
  • 02:16
  • 05.12.12

67 זאקונט בחרה לתמוך באנס ולהאשים את הנאנסת. יש לתבוע ממנה פיצויים  (לת) על עוגמת נפש
  • 02:17
  • 05.12.12

68 אני סולד מז'קונט ומהאקסהביציוניזם שהיא מטפחת אבל במקרה זה היא איבחנה נכון עלמה נאורוטית שזקוקה לטיפול פסיכואנליטי עמוק. זכי חלטורה
  • 02:24
  • 05.12.12

אני סולד מז'קונט ומהאקסהביציוניזם שהיא מטפחת אבל במקרה זה היא איבחנה נכון עלמה נאורוטית שזקוקה לטיפול פסיכואנליטי עמוק. החוצפה של ז'קונט היא שהיא מנסה לפתור דרך הרדיו מקרה שגם פרויד היה מתקשה לפתור, גם אילו חי היום והיה חווה את כל ההתפתחויות של אחרי פרויד.

אחרי כל הדברים האלה -כי עומד לי על קצה הלשון - גם אני אנסה ברוב חוצפה לפסוק כדלקמן; העלמה הזו זקוקה לביתוק בתולין מיידי או לחילופין, אם יש בה שמץ הגינות, ואם היא חסה על הידיד שלה, לא לחזור ולהתקשר איתו לעולמים, ובכלל להתרחק מחברת גברים, לא ידידים ולא דייטים ולא זוגיות ולא שום כלום. שתתנצר ותתנזר (או שתחזור בתשובה ותחווה אחרי השידוך והנישואין בעילת אינוס כהלכה).

יותר מזה, במצבה הנוכחי, כל התקשרות שלה עם גבר היא בגדר הונאה וכל הצהרת כוונות בדבר זוגיות היא הצהרה שרק היא יודעת שאינה ברת מימוש ולכן היא מצג שווא. אם היא תתקל בי ותגרור אותי 3 שנים של "ידידות" ועוד חודש של מה בדיוק? אני אתבע אותה באבו אבוה אתבע אותה.

69 gross, arrogant, immoral thejungirl
  • 02:34
  • 05.12.12

Eh.. I stopped my occasional listening to this lady's program because quite often her advise seemed.. so surprisingly and completely void of moral consideration! If she does not have any morals, that perhaps works just fine for her herself. But if she attempts to advise people who decidedly voice moral concerns and she brushes it off as irrelevant or stupid, that's totally another matter. I am surprised the program is still on, in fact. She has been doing great disservice for way too long...

70 דת הטראומות של האגוד לנפגעות תקיפה מינית הפכה את השירות הסוציאלי החשוב לסוג של משטרת מחשבות שמפעילה טרור על כל מי שלא מסכים עם התאוריות שלהם, ועם כל הכבוד - הטרמינולוגיה של לימודי מגדר: "הבנייה", "רצח הנשמה", ו"הסגברה" היא לגיטימית, אבל לא אמת מדעית. גם לו היתה תקפה לחלוטין ובלתי ניתנת לערעור עדיין זכותה של הגב' רזיאל לומר דעתה בנדון כאוות נפשה.  (לת) ורדה צודקת, ולא יעזור כלום.
  • 02:35
  • 05.12.12

  •   הטרמינולוגיה של לימודי מגדר לא רק שאיננה מדעית, היא שואבת את הלגיטימיות שלה מעקרונות של פמיניזם פונדמנטליסטי קנאי. שירה (פסיכולגית קלינית)
    • 15:05
    • 08.12.12

    הטרמינולוגיה של לימודי מגדר לא רק שאיננה מדעית, היא שואבת את הלגיטימיות שלה מעקרונות של פמיניזם פונדמנטליסטי קנאי.

    פמיניזם פונדמנטליסטי לא מבקש שיוויון זכויות אלא שלטון ודיכוי המין השני. מובילות אותו נשים מתוסכלות שפוגעות בעניין שלשמו קמה התנועה הפמיניסטית, והעניין הוא שיוויון זכויות. בדיוק כמו שיש יהדות של מאמינים ויהדות של קנאים כך גם במקרה זה, וההבדלים גדולים מאוד.

    אנו מעוניינות בתחומים כמו השוואת תנאי שכר, אי אפלייה בקבלה לעבודה, יחס הוגן לאמהות עובדות בחקיקה (כמו חקיקה האוסרת פיטורי גברים שמשרתים במילואים) ובתחומים אלה התנועות הפמיניסטיות שנשלטות היום בידי קנאיות אין הצלחה ואין התקדמות כי הן לא עוסקות בזה אלא ממוקדות ביחסים שבינו לבינה, מבלי שהן מבינות דבר וחצי דבר בפסיכולוגיה של היחסים בין המינים.

71 טוב שאיגוד הנפגעות לא האשים את ורדה רזיאל גם בשליחת הנער לאנוס את הילדה בת ה-15... איפה הן מתכוונות לעצור ?  (לת) תוהה
  • 02:36
  • 05.12.12

72 רזיאל. אני מאחל לך שתתקעי במעלית עם גבר שלא יכול ל  (לת) איאד
  • 02:51
  • 05.12.12

73 הטרור הפמיניסטי נמשך. לאישה בוגרת ובעלת נסיון בחיים בשידור רדיו אסור להגיד מה שהיא (ועוד הרבה הרבה אנשים, כולל נשים) חושבת לבחורה צעירה שנשמעת קצת מבולבלת. כל אמירה שלא מתיישרת עם הקו הפמיניסטי התובע מכל בחורה להצהיר על עצמה כנאנסת בגלל כל פיפס קטן - נחשבת בעצמה לאונס.  (לת) אלי
  • 02:54
  • 05.12.12

74 רזיאל ז'קונט בדיוק משקפת את הלך הרוח בחברה הישראלית הפונדמטליסיטית והאגרסיבית: רק טראומה שנסובה על צבא והרג חיילים היא לגיטימית. כל השאר, אונס ושאר עניינים שאינם נוגעים למציאות המיליטריסטית - הן זוטות, צרות של עשירים.  (לת) לא להאמין שהאשה הזו היא פסיכולוגית מוסמכת ושעוד נותנים לה במה ציבורית - שערוריה!!!
  • 02:57
  • 05.12.12

75 רזיאל ז'קונט מעולה!!! משקיפה מהצד
  • 03:02
  • 05.12.12

החברה הישראלית ברובה מורכבת מחבר'ה מאד פרימיטיבים... ומאחר שהמטומטם הוא השולט (קרי שלטון הרוב הירוד) אין מנוס מלשאת את ענישת הרוב או להתאים עצמה לרמה (הנמוכה משהו) של הרוב.

76 אולי לגבי המקרה הספציפי הזה ורדה הגזימה, אבל בדבריה אלה היא צודקת לגבי מקרים רבים אחרים.  (לת) מיקי
  • 03:02
  • 05.12.12

77 ורדה ז. זיגמונד
  • 03:33
  • 05.12.12

מי שממליך פסיכולוגית בגרוש שלא יתפלא אח"כ שהנזק נעשה.

78 מה מצפים דרור
  • 04:23
  • 05.12.12

ורדה ג׳קונט היא הכלאה בין מוכרת פלאפל קצרת רוח לנהג אוטובוס זועם , מי שמאזין לגברת השרלטנית הזו שיבושם לו. כאיש מקצוע מתחום הפסיכותרפיה אני יכול להעיד שהיא מזנה את התחום

79 ידועה לשמצה ד"ר, אבל לא ז'קונט
  • 04:35
  • 05.12.12

פניניה של דר' ז'קונט ידועים לשמצה בקהילה המדעית -- היא לא מצאה לה מוצא לפניניה חוץ מתכניות זולות שמחפשות סנסציות.

ד"ר

80 ורדה צודקת ב100%!!! הבחורה ילדותית והיסטרית שתלך לטיפול ולא ברדיו!!  (לת) יאללה יאללה
  • 04:36
  • 05.12.12

81 היא פסיכולוגית חו״ל
  • 04:49
  • 05.12.12

כמו שאני אסטרונאוטית. איזה מזל יש לאישה הקטנה הזו- מרוויחה מה שנשים עם תארים וכישרון לא ירוויחו לעולם. רק בישראל!

82 ציד מכשפות. רזיאל ז'קונט אמרה דברים מנומקים וסבירים.  (לת) אילנטש
  • 05:10
  • 05.12.12

83 טוב, אתם אלה שרק לפני שבוע-שבועיים הכתרתם אותה כ"אחת מחמש המובילות בארץ", באיזו מין כתבת יח"צ מטומטמת. קיבלתם תשובה  (לת) סתם אחד
  • 05:13
  • 05.12.12

84 ורדה הגזימה - על זה חייבים לפטר אותה!!!  (לת) אמא לבת
  • 05:21
  • 05.12.12

85 אני כבר מיואש לא מאמין באהבה או זוגיות אני נושק לגיל שאני כבר לא ילד ואין לי כוח כבר לחפש אהבה ,חייב להשיג בובה בגודל טבעי שיודעת להגיד בוקר טוב ולילה טוב וגם נשבר לי כבר מהחיים ואני לא מאושרת .  (לת) הפעם בעילום שם.
  • 05:39
  • 05.12.12

86 ורדה רזיאל אחת הנשים האגרסיביות והמכוערות שכל סגנונה וולגארי צעקני. פסיכולוגית עאלק!  (לת) רונן שץ
  • 05:52
  • 05.12.12

87 ההתנפלות על ורדה מיותרת. נכון, הגבר באמת כפה עצמו וזה רע, אבל ורדה לא דיברה על המקרה הזה ספציפית אלא על אותה נערה שיש לה בברור יותר מידי מחסומים רגשים ומינים. איתי
  • 05:53
  • 05.12.12

באופן אישי אני חושב שורדה מאוד וולגרית, אבל הוציאו כאן דברים מהקשרם.
ורדה לא דיברה על המקרה הזה אלא דיברה על הנערה באופן כללי, ובזה היא צודקת.

88 הבחורה אכן צריכה טיפול ... דוקטור אייזן
  • 06:18
  • 05.12.12

קראתי שמעתי ודי ברור שהמתקשרת שביקשה ייעוץ מנותקת הזקוקה להדרכה והיא קיבלה אותה ללא דופי, שתגיד תודה ,
נראה שהמתקשרת "הטראומטית" כנראה לא ידעה שדרכו של עולם זה שבאיזשהו שלב אחד נוגע בשני... לא ידעה ? אז ידעו אותה,
מה כאן הסיפור ?

89 נראה שהגב' ז'קונט לא עברה תקיפה מינית מעולם. לפי הכתוב האישה שברירית ופגועה לנצח נורא
  • 06:31
  • 05.12.12

הרי כל טיפול נבחן לפי איך שחווה אותו הנתקף. מי האישה, מה ההיסטוריה שלה, הפסיכולוגית לא מיקצועית. היא בורה

90 רזיאל ז'קונט צודקת...!! שנה היא הייתה אתו ועוד חודש היא הייתה בת זוגו. כנראה שהיה מאוהב בה, סבל מהקשר ומהצפייה לאהבתה והיא כל כך אינלגנטית שלא הבינה וחשבה שהוא הבייביסיטר שלה שנועד לספק את צרכיה האנוכיים. אבל כרגיל בסוף היא זו עברה שנמצאת במצב של פוסט טראומה ואינה יודעת אפילו אם היא בתולה. שתלך לרופא לבדוק אולי "הטראומה" תעבור. לפי המכתב שלה - דווקא נראה שהיא די אומללה בלעדיו והוא כבר הבין שהיא סתם מנצלת אותו ואינו מעוניין בקשר אתה...!!  (לת) תם
  • 06:33
  • 05.12.12

91 ורדה לא כוהנת ולא נעליים ישראל ישראלי
  • 06:33
  • 05.12.12

כל גבר יודע מתי אומרים לא ולכבוש את יצרו. אם הוא היה יודע שאחיה הביריון של האישה עימה היה יחתוך לו איזה איבר קטן או גדול הוא היה חודל ממעשהו הנלוז עם ציוץ הלא הראשון מפיה. בושה. ורדה מייצרת פרובוקציות ואויר חם.

92 לעצור את הצביעות הפמיניסטית! שלו
  • 06:35
  • 05.12.12

זה לא שמעודדים נשים להאנס ולשתוק... חלילה
אבל בהחלט צריך לעצור את את הסחף ,ואת הרס היחסים בין נשים לגברים.
בנושא השויון בעול הפרנסה נהנות עשרה אחוז מהנשים וכל היתר סובלות
הסחף הפמיניסטי הוא גול עצמי
את תוצאות הלובי הפמיניסטי צריך לראות בצורה ברורה בהפליית הגברים בעיקר בבתיי משפט לענייני משפחה
אנחנו קרובים לנקודת הרתיחה ולנקודה שלא יהיה ניתן להשלים עם אפליית הגברים!

93 עצוב. פשוט עצוב ש"נציגת הפסיכולוגיות" הותיקה ביותר ברשת מסוגלת לעשות דהלגימציה כל כך חמורה לנפגעות תקיפה מינית ולנשים המנסות להתמודד עם מה שעבר עליהן. חבל. צ
  • 06:41
  • 05.12.12

הרסה לי כל טיפת הערכה כלפיה.

94 שתיהן מטומטמות  (לת) קובי
  • 06:43
  • 05.12.12

95 מה הקשר לעשות קריירה?!?! ענת
  • 06:45
  • 05.12.12

היא לא ביקשה לתבוע את הבחור, לקבל כסף ממנו או להתפרסם מהעניין, סה"כ ביקשה תמיכה ועיצה מגורם "מקצועי" שהחליטה שהטיפול הנכון הוא שתי כפות לפרצוף, טיפול במקל בלי שום גזר. כמה "מתחשב" מצידה של רזיאל-ז'קונט.

96 אחרי הכותרת התחלתי לקרוא בתחושת זעם על ז'קונט אבל מהר מאוד הזדהיתי אתה לחלוטין ! דבריה לא רק צודקים אלא גם יכלו לתת סיוע רב לפונה אילו היתה מפנימה אותם במקום לצאת למלחמה נגד כל העולם ואישתו.  (לת) ד"ר מורית נבות
  • 06:52
  • 05.12.12

97 הגברת "תזרקי אותו" ירון
  • 06:53
  • 05.12.12

לפני שנים, כשהיית עוד שדרנית מתחילנית בתכניתך, נהגתי להאזין לך מדי כמה ימים. מתוך כלל התשובות שלך לשואלייך הצלחת להפתיע אותי יותר מפעם אחת בזכות השתלחויות שלך בלא מעט שואלים שואלות. הברוטליות שהפגנת הפתיעה אותי . תמיד ייחסתי זאת לאבדן הסבלנות הבא עם עומס העבודה ותהיתי מתי זה יחזור אלייך כבומרנג. אני כשלעצמי הפסקתי להאזין אחרי שהתברר לי כי את גם מפסיקה להיות סימפטית. אולי כדאי שתעברי לגידול אורכידיאות ? ותני לאמנון לפנקך קצת יותר ממה שהוא בטוח כבר עושה?
וכן- אל תזרקי אותו!

98 מגיע לה, שרלטנות.  (לת) וואצ'ר
  • 06:55
  • 05.12.12

99 ורדה ענתה בדיוק מה שאני הייתי עונה, יותר לא אתמוך בארגון שהתלונן. איזה שטויות  (לת) אישה
  • 06:58
  • 05.12.12

100 הכתבה יצרה אצלי טראומה פחחחחח  (לת) שפיפול
  • 06:58
  • 05.12.12

101 די! מספיק!!!! אשה
  • 07:00
  • 05.12.12

מספיק עם הצדקנות והעצמת הטראומות. נראה לי שעוברים פה את הגבול. ארגוני הנשים מפספסות מקרים רציניים בהם נשים נפגעו ומרגילים נשים להפוך צל הרים להרים. אם התגובה של ורדה לא נראית למאזינה למה פנתה אליה? גם אם השפה של ורדה לעתים בוטה אין רע בעצתה. חזרה לשפיות

102 נתנה עצה הגיונית וסבירה, עכשיו הפמיניסטיות יהרגו אותה הלוחש לסוסות
  • 07:00
  • 05.12.12

ולא, לאף אחד אסור לכפות את עצמו על מישהו אחר. תקיפה מינית היא פשע. אבל יש לזכור שדבריה של הגברת המייעצת לא היו ביחס למה היא חושבת על הבחור, אלא עצה לגבי מה הבחורה צריכה לעשות עכשיו. והיא ענתה לה דוגרי לאור המכתב. מעולם לא אהבתי את ורדה ״תזרקי אותו״ ז׳קונט. בעיני, הז׳אנר של אקצהיביזיוניזם פסיכולוגי ברדיו הוא מגעיל, מציצני ונחות, יחד עם זה, העצה שניתנה היא כשלעצמה סבירה.

103 ורדה, בדרכה המתוחכמת, בסך הכול ניסתה לעזור לבחורה לעזור לעצמה  (לת) אישה
  • 07:01
  • 05.12.12

104 זאת קצת קיצונית לצד הזה וארגוני הנשים קיצוניים לצד השני  (לת) יואב
  • 07:03
  • 05.12.12

105 ורדה רזיאל חכמה וישירה ושמה את הדברים במקום.  (לת) נויה
  • 07:04
  • 05.12.12

106 זילות מקצועי וטיפולי ריאליטי ד"ר אסף רולף בן-שחר
  • 07:07
  • 05.12.12

כל הכבוד למתלוננות. תגובה שכזו מאשת מקצוע לגבי תקיפה מינית היא מסוכנת ומזיקה. יחד עם זאת, כל תרבות טיפולי-הריאליטי, של תיקון מיידי ופתרונות קסם, שמזינים וממלאים את הרדיו והטלוויזיה שותפים ליצירה של "מטפלים-קוסמים" - וכאן אולי האחריות שלנו כחברה לא לטפח פלטפורמות שכאלו שמאפשרות בלבולי ביצים ופסיכולוגיה בגרוש (אפילו אם יש שם אחלה רייטינג)

107 פסיכולוגית בגרש אלף
  • 07:11
  • 05.12.12

הציבור מקבל ממנה בטעות את הרושם שהיא דוגמא לפסיכולוגית.לדעתי ארגון הפסיכולוגים צריך לתבוע אותה על זילות המקצוע.

108 חרף פירסומה,רצוי היה שהעיתון יבדוק קודם אם ורדה רזיאל היא באמת פסיכולוגית (יעאנו מדופלמת) או רק בסטטוס של מטפל.היו דברים מעולם במדיה של הפרובינציה.  (לת) ABCD
  • 07:13
  • 05.12.12

109 "בתו הנערה, כמו גם חברותיה לספסל הלימודים, חוששות ללכת לבית הספר נוכח ה'היתר הגורף' לתקיפה מינית שהעניקה ורדה בתכניתה" - ואני אומר - נו באמת...  (לת) בחייאת ראבאק
  • 07:14
  • 05.12.12

110 הפסיכולוגית צריכה לתת את הדין בבית משפט ולפצות את ליטל על עוגמת נפש בשל העמקת הפגיעה המינית שחוותה  (לת) טל
  • 07:22
  • 05.12.12

111 מחריד.  (לת) יעל
  • 07:30
  • 05.12.12

112 חח אמרה את כה
  • 07:30
  • 05.12.12

האמת גדולה זאת

113 ורדה אישה חכמה. אכן יש טראומות בחיים שלא ניתנות לריפוי. הסיפור של המאזינה אינו טראומתי בכלל: זה סוג של התנסות כפי שי הרבה כאלה בחיים.  (לת) ורד
  • 07:32
  • 05.12.12

114 אישה הזויה לחלוטין! אילן
  • 07:36
  • 05.12.12

חוש הומור? להוריד אותה מהרדיו לאלתר ביחד עם התנצלות והבהרה חד משמעית שהיא טעתה בגדול.

115 הארץ - לתקן. היא לא פסיכולוגית. דוד
  • 07:36
  • 05.12.12

יש לה בסך הכל תואר ראשון במדעי ההתנהגות. אף אחד לא היה נותן לה להיות פסיכולוגית.

116 גועל נפש גילה מרקוביץ'
  • 07:42
  • 05.12.12

שילדה בת 22 תשכב עם שישה גברים וזה יעזור לה? זה הפיתרון. ממש לא מסכימה עם הזלזול של ורדה כלפי הבחורה הצעירה, שבטחה בידידה הנחמד שהפך מפלצת וכפה עצמו עליה. כשהיא אומרת לא , לזה היא מתכוונת.. ממש שאננות והתנשאות יש בעצות אלה.

117 "פתאום גנראל שרמוטייה נפל עלי, נו, וככה נולד אברשה"  (לת) עודד
  • 07:43
  • 05.12.12

118 ב-2012 אנחנו עדיין בעידן "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת"?!?!?  (לת) נעה
  • 07:47
  • 05.12.12

119 עבריינית אולג
  • 07:52
  • 05.12.12

ורדה היא עבריינית שמתחזה לפסיכולוגית קלינית למרות שלא הוסמכה מעולם. לפני שנים נחקרה בנושא ומאז היא קוראת למטופלים שלה ״נועצים״ ולעצמה ״ יועצת״ וכך ממשיכה להוליך שולל את אלה שלא יודעים

120 רזיאל גסת רוח, אבל משקפת מסורות פסיכולוגיות ותיקות. פרוייד היה האיש ששחרר את המיניות הנשית. מאז ועד היום חלה שוב רגרסיה, והמיניות הנשית ששיתקה נשים היסטריות (ההיסטריה היא שיתוק גפיים בנשים. נפתרה על-ידי פרוייד, וכך זכה לתהילה) במאה ה-19, משתקת היום חברה שלמה.  (לת) אלי
  • 07:53
  • 05.12.12

121 ורדה. שיטחית, אימפולסיבית,ארוגנטית  (לת) לא הייתי משלם אגורה לטיפול
  • 07:54
  • 05.12.12

122 כמה מהתגובות כאן הן של נשואת הכתבה? משפחה? חברים?  (לת) אוי כמה שקוף
  • 07:55
  • 05.12.12

123 אי של שפיות בים של צדקנות מתחסדת. הגברת בוטה, אך צודקת.  (לת) יואב
  • 08:00
  • 05.12.12

124 יש צדיקה בסדום הפמיניסטית ושמה ז'קונט אדר
  • 08:02
  • 05.12.12

אפשר להיות פמיניסטית וגם אישה חזקה ולא להיות אהבלה שמוציאה כל סיטואציה מהקשרה.

125 טראומה ששמה ורדה רזיאל וי...ז'קו...  (לת) גילי
  • 08:04
  • 05.12.12

126 פסיכולוגית מוכשרת שהפכה לאייקון תרבותי ואיבדה את הפרופורציות. חסרת רגישות ואמפתיה .היגיע זמנה לפנות את מקומה.  (לת) גיורא איתמר
  • 08:04
  • 05.12.12

127 אם כבר, מי שצריך לתבוע כאן את ז'קונט הוא איגוד הפסיכולוגים.  (לת) פנינה
  • 08:09
  • 05.12.12

128 "מדע" הפסיכולוגיה מעולם לא נראה גרוע יותר.  (לת) עליבות
  • 08:13
  • 05.12.12

129 בשבת כשאשכב עם אשתי אבקש ממנה קודם אישור הסכמה מעורך-דין. פניני
  • 08:14
  • 05.12.12

הצדקניות האלה יהרסו את האנושות!

130 שמעתי את השידור , ורדה צודקת נילי באר שבע
  • 08:17
  • 05.12.12

ורדה הייתה עניינית וניסתה לעזור לה בדרכה, שהפמיניסטיות יקשיבו לשידור ויפסיקו להתלהם.

131 שמעתי את השידור , ורדה צודקת נילי באר שבע
  • 08:18
  • 05.12.12

ורדה הייתה עניינית וניסתה לעזור לה בדרכה, שהפמיניסטיות יקשיבו לשידור ויפסיקו להתלהם.

132 היא לא פסיכולוגית אחת שיודעת
  • 08:19
  • 05.12.12

היא יועצת. לא הסמיכו את רזיאל ז׳יטון להיות פסיכולוגית

133 יש לתבוע אותה בבית הדין הבינלאומי בהאג..... אחד שיודע :)
  • 08:25
  • 05.12.12

נו... בחיאת, תרגיעו

134 הלוואי שוורדה היתה צודקת מיכל
  • 08:25
  • 05.12.12

הכל היה יכול להיות הרבה יותר נחמד ופשוט אם ורדה רזיאל ז'קונט היתה צודקת, אבל מה לעשות ונשים שעברו פגיעה מינית לא מצליחות לשים את הפגיעה בצד, לא מצליחות להתיחס אליה בקלילות, ולא מצליחות לשכוח אותה. זאת טראומה אמיתית שמשבשת את החיים, למי פחות ולמי יותר, אבל לכל מי שנפגעת. והרבה פעמים גם לאנשים שחיים איתה, בני משפחה, בני זוג ילדים וחברים. יכול להיות שכדאי לורדה לשמוע קצת יותר על הנושא, לפגוש באמת ולהקשיב באמת ולא באופן שיטחי שכזה לנשים ולשמוע את סיפוריהן, זה יכול לפקוח את עיניה. זה מה שעושים מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית ולכן הן כל כך מאוכזבות מהיחס המקטין של ורדה לנפגעת ולתגובותיה לפגיעה.

135 זה מה שנקרא אונס על ידי מי שקרוב לך - הכי נפוץ ! ! !  (לת) זקונט יקרה
  • 08:28
  • 05.12.12

136 ורדה צודקת הפרחח מהצפון
  • 08:29
  • 05.12.12

לא חסר נשים עם אישיוז. גבר היה צריך לקלוט אחרי 3 שנים שזאת בחורה עם בעיות נפשיות ושלא יצא לו כלום איתה וצריך להתקדם למטרה הבאה. כמו שכל גבר נורמלי

137 אישה אלימה ופוגענית - היא בטח לא מבינה כמה נזק היא עשתה לכותבת המכתב  (לת) עדינא
  • 08:31
  • 05.12.12

138 הבעיה עם הדיבור מעל ראש השואלת שפויה
  • 08:33
  • 05.12.12

הכי מקומם ולא ראוי אצל רזיאל ז'קונט הוא הדיבור מעל ראש השואלת לקהל, ובעצם "היועצת" היא רק בשיח עם עצמה ועם קהל המאזינים (מעודדת בדיחות עם החבר'ה על חשבון השואלת). בנקודה זו נראה לי שהתוכנית יורדת הכי נמוך שאפשר. אני כבר מזמן הפסקתי להקשיב לתשובות הרדודות וגם התוקפניות שלה. מקווה שתרד משידור.

139 לתקן שלמה נקדימון
  • 08:39
  • 05.12.12

ורדה הואשמה 3 פעמים בהתחזות לפסיכולוגית. פעם אחת כמעט נכנסה לכלא כל זה. אחרי כן החלה לקרוא לעצמה יועצת ולא פסיכולוגית

140 א. היא לא פסיכולוגית קלינית ב. האינטיליגנציה הרגשית שלה זהה לזו של נמלה  (לת) 2 אבחנות
  • 08:47
  • 05.12.12

141 כמה נזק עושות פמיניסטיות מקצועיות לנשים שבאמת מוטרדות ונפגעות? רמי
  • 08:49
  • 05.12.12

ברגע שהופכים כל גבר שמבקש לשככב עם החברה שלו לאנס מקרבים בין האנסים והמטרידים האמיתיים לגברים שאינם מטרידים וזה עושה נזק גדול לנשים שבאמת מוטרדות !!

142 מזעזע שקט
  • 09:01
  • 05.12.12

קשה לי להשאר אדישה מול המילים המזעזעות שורדה השמיעה. כמי שמתמודדת עם טראומה (לאו דוקא מינית) הקושי העיקרי הוא להאמין לעצמך שעברת משהו נורא. ורדה בברוטאליות גימדה והקטינה את אותה אישה ונתנה לגיטמציה רק לטראומה צבאית. ממתי יש היררכיה בכאב ובפגיעה? פשוט מזעזע.

143 לדעתי יש אמת בדבריה ניר
  • 09:02
  • 05.12.12

ורדה בעלת נסיון טיפולי וחשבה על הטובה הכללית של הבחורה. נכון שאופן הצגת הסיטואציה לוקה בחסר. אך מצד שני הבחורה גם קצת מוזרה ובעלת ראיית עולם מעוותת. ברור שבתוכנית רדיו יתמצתו הכל לידי קלישאות. לסיכום אני חש שיש כאן התיפיפות מוגזמת שלא במקומה ויאה למצוא מטרות ראויות יותר הפוכעות בנשים

144 ורדה את מופרעת טל
  • 09:09
  • 05.12.12

הבחור יכול היה לדבר,לא לעשות.ומי את שתשפטי,את הסיוטים,הטראומה,כן זאת טראומה...ואישיות בעייתית זאת את.ואת גם נהיית מגדת עתידות,היא תישאר רווקה זקנה...חי...לא רק בוסים מתנפלים גם ידידים מתנפלים.איזה הומור?את ממש לא משעשעת...את גסת רוח וגסת נפש

145 כל כך הרבה שנים היא שדרנית ולא הבנתם מי היא? SPiRIT
  • 09:21
  • 05.12.12

הרי כל הרעיון ב"ורדה רזיאל זקונט" זה שהדעות שלה הן הכי לא מקובלות והכי לא סטנדרטיות... ממתי ורדה נתנה עיצה שנשמעת הגיונית?
מי שרוצה להביע דיעה ולקבל יחס נעים, ראוי שלא יתקשר לזהבי העצבני.
ומי שרוצה לקבל דיעה פסיכולוגית "סטנדרטית" - שלא יתקשר לורדה רזיאל!

ואני לא מצדיק את ורדה. התשובה שלה מטופשת לחלוטין. אבל זאת האישה וזה מה שהיא מביאה לרדיו -- גישה שונה מהמקובל!!

תארתי לעצמי שיגיע היום שהיא תאכל אותה על כל ההתבטאויות האלה...

146 שמעתי אני נדהמת מהבורות של זקונט  (לת) פסיכולוגית
  • 09:56
  • 05.12.12

147 הבעייתיות כאן זה השיפוט של ורדה את הכמקרה מתוך התרבות שלה בלבד ולא של הפונה. אלי
  • 10:02
  • 05.12.12

אולי הפונה היא דתייה או אחת שבתרבות שלה יחסי מין מתקיימים בתוך נישואין בלבד? זה הגיוני, היא הרי בתולה בגיל 23...
אז אם זה כך, מה לא מובן בזה שהיא מתנגדת למין? מה משונה בזה? זה הגיוני לגמרי בעולם שלה!!
התחושות שהיא מתארת אם היא באמת דתיה הן של אונס. לגמרי.
השיפוט של ורדה כאילו כל העולם חי כמוה, והקריאה שלה לצאת ולהשתחרר מבחינה מינית רק מראה איזה יוהרה וחוסר התבוננות והכלה של עולמות שונים יש כאן.
ממליץ לכל מי שקרא את תגובתי להרהר האם הוא עצמו העלה את האפשרות שהפונה היא דתיה, ואם לא - שישים לב כמה הוא תקוע בעולם ובתרבות שלו בלבד ואינו מסוגל לפתוח עיניים מעבר לכך.

148 בגיל 23 חוששת לבתוליה? אם היא לא מהמגזר החרדי אאא
  • 10:06
  • 05.12.12

כנראה שיש פה באמת בעיה.

149 אכן הגזמה נמרוד
  • 10:08
  • 05.12.12

היא מכירה את הבחור כבר 3 שנים והם יצאו ביחד חודש. כמו שורדה אמרה - הם כנראה היו בסיטואציה אינטימית. בנוסף - לדברי הבחורה היא אומרת שהוא עצר כשהיא צעקה, הוא לא המשיך.

נראה לי שהבחורה הזאת קצת מגזימה, וכמו שורדה אמרה - טראומות לפעמים מגיעות לאישיות בעייתית.
אני לא אומר שהבחורה לגמרי תלושה מהמציאות, היא כנראה ללא ניסיון מיני ולכן אולי היא לוקחת את זה טיפה בהגזמה. הבחורה הזאת צריכה לראות פסיכולוג, ולא בזמן שידור, כדי שיוכל לעזור לה להתמודד עם מה שהיא מרגישה.

150 יותר מבחורה אחת שיצאתי איתן הבינו שאני בן אנוש עם יצרים וצרכים גבר גבר
  • 10:10
  • 05.12.12

וערב הסתיים בכך שהיא אומרת במפורש ממש משהו בסגנון "אני עדיין לא מרגישה שהגיע הזמן לשכב אבל איני חשה בנוח להשאיר אותך לא מסופק" וגו'.

הן לא ראו בזה משהו חריג, כפיה וכיוצ"ב ויש לי יותר משמץ אישור לכך שהן די נהנו בעצמן, הן מעצם המעשה (גם לנשים יש הנאות ממין) והן מחיוך השמחה על פני. עם האחרונה התחתנתי וזה היה לפני הרבה שנים...

  •   אם אישה לא מרגיש מוכנה והיא שוכבת עם מישהו בשבילו י.
    • 12:12
    • 05.12.12

    זה מעשה אנושי נורא.
    ובכלל מי רוצה לקיים יחסי מין כשהצד השני לא רוצה בזה?
    יחסי מין זה מפגש אינטמי ושילוב ושיתוף של שניים, אחרת זה ניצול.

  •   לא ייאמן! מיכל
    • 12:44
    • 05.12.12

    אני קוראת את דבריך ומתקשה להאמין! נשים אמרו לך שהן לא רוצות לשכב איתך, אבל בכל זאת עשו זאת מאי-נעימות כלפיך, ואתה לא רואה בסיטואציה הזו שום פסול? שום ביזוי? שום אי-הסכמה?
    מבטיחה לך שאם מישהי היתה אומרת לך כזה דבר, והיית מרגיע אותה במילים טובות שמותר לה לשמור על עמדתה ו*לא* לשכב איתך, שום אי-נעימות לא היתה משחק תפקיד, והן לא היו עושות משהו שהן לא רוצות.
    פשוט מזועזעת מהתגובה שלך.

  •   הוא לא מדבר על יחסי מין של ממש, אלא הרבה פחות מכך תגובה למגיבות מאחת שדווקא מבינה אותו
    • 14:53
    • 05.12.12

    וברור שלא מדובר על כפיה או באי-נעימות כלשהיא אלא דווקא מתוך אמפטיה וחיבה רבה לבן הזוג. איך זה נשמע כעת? ואיפה הוא נזכיר כפיה או איום כלשהוא? זה כאילו אתן מנסות להוכיח משהו וכל תיאור מתפרש לבית שמאי.

    ולי קרה משהו קיצוני יותר - יצאתי עם מישהו כמה חודשים שלא עשה דבר מעבר להחזקת ידיים ונשיקות... רק כאשר תמהתי הלכנו עד הסוף וזה היה נפלא.

  •   זה עדיין נשמע נורא! מיכל
    • 15:29
    • 05.12.12

    את כרגע עיוותת את התגובה המקורית, וכתבת ש"לא מדובר על כפיה או באי-נעימות כלשהיא.."
    אז שימי לב, זה הציטוט מהתגובה המקורית: "וערב הסתיים בכך שהיא אומרת במפורש ממש משהו בסגנון "אני עדיין לא מרגישה שהגיע הזמן לשכב אבל *איני חשה בנוח* להשאיר אותך לא מסופק" וגו'."

    תקראי שוב: "איני חשה בנוח". לא חיבה ולא אמפתיה - אי נוחות. הוא אפילו לא מנסה להציג זאת אחרת. אני לא כתבתי כפיה או אלימות, אמרת שמדובר בניצול וביזוי ומעשה שנעשה מתוך אי-רצון. וזה המון. וזה מזעזע.

  •   אופס... פיספסתי את הפואנטה כי רציתי להימנע מתיאור פלסטי מדי :( גבר גבר
    • 16:20
    • 05.12.12

    הכוונה הייתה שהתגוללנו כבר אחוזים זה בזו (בהסכמה ובהנאה כמובן) אבל בת הזוג עדיין לא הרגישה שהגיע הזמן לחדירה של ממש ולכן הסתפקנו במשהו פחות מכך, למשל אורגזמה של שנינו.

    נראה שלשיטתן של המגיבות יחסי מין חלקיים כאלה הם מעשה פסול, לא רחוק מגישה דתית פטרנליסטית של זרע לבטלה וכו'.

  •   גבר גבר, שוב אתה מעוות מיכל
    • 17:06
    • 05.12.12

    כתבת בתגובתך הראשונה על אי נעימות שהן דיברו עליו, ובכל זאת עשו משהו *כדי לספק אותך*. על זה הביקורת ואני עומדת מאחוריה לגמרי - זה מזעזע.

    אין לי שומדבר נגד הנאה הדדית, אורגזמה וכו'. אל תכניס לי מילים לפה. יחסי מין מכל מיני סוגים אינם דבר פסול ויכולים להיות דבר מדהים ומהנה עד מאוד. אבל לא כמו שאתה תיארת. פשוט לא.

151 האמת, אם זה כך, הפעם ורדה צודקת. לא חשוב
  • 10:21
  • 05.12.12

בסופו של דבר צעקה עליו והוא הפסיק, אז מה הבעיה עכשיו ?

152 תבואו בטענות לערוץ שמעסיק את ורדה ,אם איני טועה זה 103 fm  (לת) נילי
  • 10:33
  • 05.12.12

153 רזיאל צודקת, הגיבה כראוי, והטעונות נגדה קנטרניות ופופליסטיות. יועץ אובייקיטבי
  • 10:37
  • 05.12.12

... חוץ מזה יש פה התעלמות מקוממת מכאבי הביצים של הגבר שחיכה שלוש שנים וחודש... מסכן!

154 לא זה לא זה לא, ושלא יספרו לכם אחרת קרנית
  • 10:44
  • 05.12.12

וכן, גם אחרי ידידות של שנתיים או שלוש, גם אחרי חודש של תחילת קשר, אנחנו יודעות מה אנחנו רוצות, מתי אנחנו רוצות את זה, ואין שום סיבה להתעלם ממה שאנחנו אומרות. ורדה מקטינה את המאורע בחוסר מקצועיות מוחלט.

155 מעניין איך כל הבחורים כאן היו מגיבים אם מישהו היה מתנהג ככה אל הבת שלהם או אל אחותם.  (לת) אני
  • 10:49
  • 05.12.12

156 האזנתי בקשב רב. וורדה, את הולכת ומסתבכת. חבל שלא עצרת והתנצלת על כל השטויות האיומות שפלטת. רק הלכת והסתבכת. כדאי מאוד שתתנצלי לפני האשה הזאת שכמעט ונאנסה. אוי ורדה ורדה  (לת) היא חייבת לצאת לחופשה, ממש מסוכנת בגלל החשיבות שנוטים לייחס לדבריה שיצאה מכל פרופורציות
  • 10:53
  • 05.12.12

157 כמו שזה נראה, הבחורה תמימה לחלוטין והיא היתה בתולה. המפגש המיני המשמעותי הראשון שלה היה עם בחור שקיים איתה יחסי מין בניגוד לרצונה. ברור שהיא בטראומה! מינסי
  • 10:58
  • 05.12.12

כל בר דעת היה רואה זאת. ואילו רזיאל-ז'קונט שולחת אותה למסע מיני. מזעזע!

158 ורדה צודקת - לא מדובר באונס!!! אליהו
  • 11:00
  • 05.12.12

עובדה שהוא הפסיק כאשר היא התחילה לצעוק . ד"א לא ניתן לחדור כאשר בחורה לא רוצה כי היא מכווצת , אלא אם כן אתה משתמש באלימות קשה ובאונס ברוטאלי ( אז היא לא יכולה להתנגד ). ברור שזה לא מה שקרה . המכתב הזה נראה לי מפוברק או שחסרים בו הרבה אמיתות .

159 מי שמתייחס ברצינות לכוהנת TRASH שיעשה חשבון נפש Trash Collector
  • 11:18
  • 05.12.12

התגובה הבהמית, זכרית וחודרנית של וורדה אופיינית וליבי על ליטל. אנו העלינו אותה לדרגת כוהנת ...

160 ורדה צודקת אור
  • 11:42
  • 05.12.12

הבחורה מגזימה

161 ורדה ניסתה לעזור לה. אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור  (לת) לדעתי
  • 11:45
  • 05.12.12

162 הגברת רזיאל אלי
  • 11:46
  • 05.12.12

ראשית ולשם הדיוק היא אינה פסיכולוגית היא רק למדה פסיכולוגיה.
פרט לכך מדובר באשה היסטרית נרקסיסטית שפגיעתה רעה ושאין לה שום גבול או הגיון.
חבל שנותנים לאדם מסוכן כזה במה כלשהיא.

163 ורדה - את גדולה!! בחורה, ת"א
  • 11:47
  • 05.12.12

מילים כדורבנות. כל הכבוד לך! זה לא טראומה, זה שטויות ואי הבנה של הבחורה את עצמה ואת היחסים בין גברים לנשים. וזה נכון - אנחנו לא חיים בעולם סטרילי, צריך להתמודד עם הכל, כמיטב יכולתנו. מה שבטוח - זה לא טראומה. אולי אי הבנה. לכל היותר.
חבל שכל דבר הפך לטראומה בימינו. את זה יש לשנות.

164 מי שבאמת זקוק לטיפול ועזרה... דליתה
  • 12:09
  • 05.12.12

לא מקבל אותה ברדיו- אפשר להקשיב אבל לקחת ברצינות כזאת?וחוץ מזה- ורדה רזיאל- זקונט לא הייתה מגיעה לרדיו לו הייתה עדינה ואמפטית. כוחה בבוטותה...
וכל "המומחיות"- אולי תציעו מה אפשר היה לאמר לבחורה מסכנה זאת?

165 ז'קונט עושה עבודה טובה. אנליטיקאיות צרפתיות מעמיקות גם נתנו יעוץ טלפוני ברדיו. לז'קונט חושים טובים ואומץ והמון אמפאטיה אמיתית . פסיכיאטר
  • 12:25
  • 05.12.12

ההתנפלות על גבר שמפותה ואולי טועה ועוצר טיפה מאוחר מדי לדעת האישה המסובכת, מפקירה את הנשים הנאנסות באמת. גישה פסוידופמיניסטית רודפת גברים מזיקה מאד לנשים .

166 כמו במקרה קפטן מכבי ת"א - היא חייבת לשאת בתוצאות  (לת) מעוררת בחילה כבר שנים
  • 12:43
  • 05.12.12

167 אני מת על התאורים השקריים של בחורות טיפשות-"עשה בלי לשאול"-לא חסר כמה שלבים? רר
  • 12:50
  • 05.12.12

איפה החלק שהבגדים שלה נעלמו? או שהוא ניסה לחדור אליה דרך הגינס.
תמיד שימו לב-שבסיפור כל ההזויות לא אומרות שום דבר על הבגדים זה ברור שהיא התפשטה. הוא ניסה-היא אמרה לא-הוא הפסיק.
נשמע גם בחורה מאוד טיפשה.

168 ורדה מיצית את העניין, עשית נזקים - תתפטרי ותשחררי את כולנו מעצות אחיטופל שלך  (לת) מזועזעת
  • 12:56
  • 05.12.12

169 רזיאל ז'קונט היא דוגמא לשטחיות ורדידות שמסבה נזק לאנשים שמחפשים עצה בגרוש  (לת) א
  • 13:06
  • 05.12.12

170 להשתיק את ורדה ומהר - היא לא מבינה את הכלל הבסיסי בטיפול: לראות את האחר דרך נקודת המבט שלו טל
  • 13:13
  • 05.12.12

לא כולם נולדו במשפחות ליברליות וגדלו בסביבה שמאפשרת להם לראות את הדברים נכוחה. בכלל, כל הייעוץ ברדיו הוא חסר טעם ואף עלול להיות הרה אסון.

171 ורדה די. מיצית. די תלכי כבר  (לת) עייף מהמריחות והמעידות שלך
  • 13:37
  • 05.12.12

172 תגובה מזעזעת, קשה להאמין לטמטום של ורדה נעמה הדר
  • 13:37
  • 05.12.12

שנשארה תקועה בשנות השבעים וכולה הזדהות עם הבחור המסכן שעומד לו. גועל נפש

173 ל-103. תזרקו אותה  (לת) ורדה הפסיכי-לוגית
  • 13:41
  • 05.12.12

174 טהרנות מינית מימי הביניים ענת
  • 13:51
  • 05.12.12

נמאס כבר מהבנות העדינות שכל מקרה קצת כוחני גורם להן לטראומה - יש דברים באמת קשים בחיים.

175 פסיכולוגית בגרוש, בוטה, גסת רוח, וולגרית מיכל
  • 14:00
  • 05.12.12

חבל לשלם לה אפילו שקל אחד!!!!!!!
איך לוקחים "פסיכולוגית" מגעילה ומופרעת כל כך לתוכנית רדיו??!!!!!

176 מספיק להיות צבועים ויפה נפש, ורדה צודקת ! אלון
  • 14:07
  • 05.12.12

נמאס מהבנות הישראליות המתחסדות, מצד אחת מסתובבות כמו חשפניות ברחוב, בכל מקום. משתכרות בברים ומועדונים
ומתנהגות כמו בימבו, ולפתע נזכרות שהן ילדות טובות חסודות.
תתנהגו כמו ליידי ותקבלו יחס בהתאם.

177 מי רוצה לקנות מפסיכולוגית בגגרוש ספינים בשקל? טל טואשי
  • 14:17
  • 05.12.12

ורדה מנסה להישמע קיצונית מאוד כדי שכמה מבולבלים למיניהם יחשבו שאולי באמת יש משהו בקישקושים התת רמה שהיא מוציאה מהפה?
ממה כל כך מפחדת ורדה שהיא שולחת את המאזינה ליטל לקיים יחסי מין עם כמה שיותר אנשים?
באמת מסוכן מאוד מה שליטל עשתה, היא העזה לחשוב אם בא לה להזדיין עם מישהו או לא. מסוכן מאוד שהיא תפעיל את המוח שלה מול "ידיד" שכנראה לא היה נחמד אליה גם לפני שתקף אותה ממש.
כל כך מסוכן עד שהיא צריכה עכשיו ללכת להזדיין כמה שיותר כדי שהיא תתרגל לפעול כמו רובוט בעולם הלא סטרילי שאנחנו חיים בו ולקבל בהבנה את כל החארות שרוצים ונוח להם לחשוב שבנות זה בובות ושהזין שלהם הוא יישות בפני עצמה שאי אפשר לשלוט בה,
כי לחשוב ולבחור מה את באמת רוצה לעשות, ועם מי את רוצה להיות ועם מי את רוצה להזדיין ועם מי לא, זה משהו שמשום מה מאוד מפחיד את ורדה ואת מי שאיפשר לה ומאפשר לה להמשיך לדבר ברדיו באיצטלה של פסיכולוגית עם סמכות שצריך לקחת ברצינות.
מי רוצה לקנות מפסיכולוגית בגגרוש ספינים בשקל?

178 נורא ואיום , צריך להפסיק להאזין לה, איליי
  • 15:31
  • 05.12.12

אני לא מקשיבה לתוכנית שלה, מתמליל השיחה כאן בכתבה ניכר שהאישה הזו איננה ראויה לטפל או לתת עזרה נפשית, היא נשמעת מאוד לא מקצועית ונלעגת, יש כאן התקפה מילולית נגד אישה צעירה , במקום להפנות אותה להמשך יעוץ וטיפול מעמיק וארוך, זו רשלנות גדולה וסכנת נפשות, לא היה כאן מקום להומור או ניעור אסור להאזין לה

179 מי ששואל שאלות דביליות .... גידי
  • 16:08
  • 05.12.12

מעת לעת אני מאזין לורדה או אלון או למיכל ודבר אחד לא מפסיק להפליא אותי "עד כמה יכול אדם להיות טיפש שיהיה מוכן לפרוש את בעיותיו האישיות והאינטימיות ביותר קבל עם, עדה ורדיו"
ועל זה נאמר "מי ששואל שאלות מטומטמות מקבל תשובות דביליות" ואל תהפכו את זה לדיון לזכותה המוחלטת והבלתי ניתנת לערעור של כול אישה על גופה

180 הדיון עלהתואר האקדמי שיש או אין לה לא רלוונטי א
  • 16:41
  • 05.12.12

גם אם אין לה תעודת בגרות,מבחינתי מדובר באישה עם הגיון בריא,עם סגנון מיוחד, צבעוני ומלא בטחון שבזכותו יש לה כל כך הרבה מאזינים.

181 הגיע הזמן - לא רוצים עו"ד צמוד גבר ממוצע
  • 18:08
  • 05.12.12

די עם הבכינות הנשית. יש גבול. נמאס להסתובב עם עורך דין צמוד

182 קצת פרופוציות תמר
  • 18:49
  • 05.12.12

הבחורה שפנתה לורדה כנראה מאד מבולבלת עם עצמה והתשובה שקיבלה היתה תומכת ובונה. חבל שמרכזי הסיוע מתנהלים בהיסטריה גמורה ובחד מיימדיות ולא יודעים להבחין בין תקיפה מינית למיניות. כדאי שגם הם ישמעו שוב ושוב את התשובה של ורדה ואולי יבינו שהחיים קצת יותר מורכבים .

183 חתיכת מטומטמת וחסרת רגישות! אפרת
  • 19:02
  • 05.12.12

איך את בתור "אשת מקצוע כביכול" יכולה להתייחס בכזאת חוסר רגישות וזילזול כלפי הרגשות של אותה בחורה שאפשר להגיד שעברה אונס.
הרי כל מי שקצת מבין עניין בזה יודע שהדבר הראשון שצריך להגיד לבחורה בסיטואציה כזאת הוא שהיא לא אשמה! כי יש הרבה פעמים נטייה להאשים את עצמך ולהגיד אולי אני הייתי לא בסדר.
סלחי לי אבל התואר שלך או מה שזה לא יהיה שווה לתחת!! להגיד לבחורה שעברה אונס שהיא היסטרית ואגוצנטרית ולהמליץ לה עוד לשכב עם עוד גברים כדי להעשיר את הידע המיני זה באמת אחד הדברים המטומטמים ששמעתי (אם היא בכלל תיתן לגבר אחר לגעת בה בזמן הקרוב זה יהיה טוב).
קחי אחריות על המילים שלך כי לצערנו יש עוד נשים שחוו כאלה דברים וצריכות לשמוע את השטויות שלך. ומה את בכלל משווה לי את הטראומה של צאלים לטראומה הזאת, מי משווה בין טראומה לטראומה. כל מיקרה לגופו וכל בן אדם מתמודד בצורה שונה.

184 וראדה רזיאל נעמי חגג
  • 19:54
  • 05.12.12

מקווה שתפרסמו את התגובה שלי לנושא בתודה נעמי

185 בשוק מגיבה
  • 20:05
  • 05.12.12

גם אם הכותבת ''הגזימה'' לגבי תיאור המיקרה כהגדרה כטראומה הייתי מצפה ממישהי שיש לה תכנית יעוץ להיות לפחות מעט יותר עדינה ולא לעודד את הזנותיות המתפרצת היום ולייעץ לה לשכב עם עוד 6 גברים !!! מה שגם בתור יועצת ומטפלת ההבנה שלה ואמפתיה לאחר מצופה להיות ברמה גבוהה יותר , גם אם היא באופן אישי לא מתייחס למיקרה כמאורע טראומתי יש להניח שהבחורה שכתבה את המכתב מנסיבות שלה כן רואה בזה כמשהו שמשפיע ולהעביר עליה ביקורת כשהיא פונה לעזרא זה דבר הכי גרוע שיש

186 תאורטית יכול להיות שהבחורה מבולבלת ולא באמת נאנסה - אבל ז'קונט נפלה כאן א
  • 00:41
  • 06.12.12

ז'קונט רגילה כניראה לקבל מכתבים על ענינים קלילים יחסית ולסגנונה ההחלטי והאסרטיבי יש במקרים מסוימים חן. אבל כאן הייתה צריכה להבין שהיא מתעסקת עם מקרה לא ברור ורגיש. כשהטוקבקים מתחילים להעיר לה ולהסב תשומת לבה לכך שעליה להזהר בדבריה, במקום להעצר ולהבין שהתחלקה (והרי היא מהירת תפיסה ודעה...) - היא מתדרדרת לאופן ביטוי ששם ללעג את המקצוע היוקרתי שבו היא מחזיקה. אם לאמץ מז'קונט את סגנונה החד משמעי - הרי שמייד צריך לאסור עליה לעסוק בתחום הטיפולי. בוודאי ברדיו, וכניראה בכלל. זאת אולי עוד דוגמה לכך שמי שבונה עצמו דרך התקשורת הוא רדוד, שטחי ולא רציני.

187 ד"ר? מיה
  • 00:43
  • 06.12.12

ממתי ורדה רזיאל ז'קונט היא ד"ר?

188 סתם זקנה פרובוקטיבית  (לת) שדי
  • 01:24
  • 06.12.12

189 רוב התגובות הראשוניות הן בעד ורדה ונגד הבחורה הטראומטית וארגוני הנשים, אבל יש נגד התגובות האלה המון דיסלייקים ותגובות נגד תוקפניות, מה שמוכיח לנו שהפמיניסטיות תפסו בטחון ורוצות לנהל לכולם את המוח.  (לת) המאבחן
  • 03:48
  • 06.12.12

190 לא לא די זה לא אמיתי. ליאורה
  • 11:00
  • 06.12.12

איזו אישה הזוייה. אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.

191 לרדיו 103 טלי
  • 12:46
  • 06.12.12

אולי תורידו את ורדה הגסה והבהמית, חסרת ההתחשבות ותשימו במקומה מישהי/מישהו אחר? אפשר לתת עצות טלפוניות גם במדיום שטחי לכאורה ושיהיו עמוקות ורגישות. האמריקאים עושים את זה לא רע.

192 אונס או לא - זה לא העניין!!! שמחה וששון
  • 13:28
  • 06.12.12

זה לא משנה אם מה שהבחורה חוותה הינו אונס בהגדרה המשפטית שלו אלא מה שמשנה פה ומה שהיא שאלה עליו זה הרגשות שלה בעקבות האירוע. ולדעתי, הרגשות שלה לגיטימיים לגמרי והיא צריכה לפנות לייעוץ מקצועי ולא לשרלטנית רדיו בכדי לקבל עזרה מקצועית ולהמשיך את חייה. מספיק עם המיליטניות והאגרסיביות הזאת - לבן אדם יש זכות להרגיש פגוע ומפוחד. ומי שלא מכבד את זה הוא אדם חסר רגישות מינימלית וכבוד לזולת.

193 לכול מי שמגיב בעד ורדה, תתארו לכם שהבחורה הזו היתה אחותכם, והיא יכולה להיות.  (לת) ...
  • 15:57
  • 06.12.12

194 ורדה הביתה דנית
  • 22:45
  • 06.12.12

לשלול לה עת הרישיון לעסוק בטיפול או לעבוד ברדיו. נקודה

195 ורדה - מילותיך נבונות.אבל גם בין הבחורות יש רכות ויש מעיזות. הילה
  • 22:56
  • 06.12.12

לרדיו התשובה בסדר ונכונה. כלפי הבחורה הגישה צריכה להיות עם הרבה יותר רוך ורכות. היא כנראה נבהלה , ולכן יש להבהיר ולהסביר לה את עולמה ביתר נינוחות.

196 לתגובה של קרן- אם היא לא פסיכולוגית, זה אומר שהיא לא צריכה להיות בן אדם? עדי
  • 09:30
  • 07.12.12

זו תגובה פשוט מזעזעת לדברים. היא כבר מעבר לחוסר רגישות, פשוט טמטום. לא צריך לתת לאישה עם אינטיליגנציה רגשית כל כך נמוכה להתקרב לבעיות של אנשים ולנושאים רגישים כל כך.

197 את קוראת לעצמך פסיכולוגית? עדן
  • 13:12
  • 07.12.12

ראשית כל בתור מישהי שחייה בחברה של בנות שקרו להן דברים מסוג זה ואפילו יותר חמורות,זה היה פשוט נוראי לשמוע את מה שאמרת.
את מפרשת טראומה כאילו המצאת הרגע את המילה! טראומה זה יכול להיות כל דבר ! לא בהכרח שהבוס שלה אנס אותה על השולחן
דווקא את,בתור פסיכולוגית אמורה להבין את זה..
ולגבי עוד משהו,מה זה צריך להיות שתשכב עם כמה שיותר גברים כדי שתבין עם היא בתולה או לא,ושתשכח ממה שהיה לה עם ידיד שלה ?
זה הדבר הכי לא מקצועי ששמעתי בחיים שלי.
את לא חושבת שאת מגזימה קצת ? היא נערה\אישה לכל דבר !
את מעודדת את הגברים להבין שאם הם יהיו מה שידיד שלה עשה,זה לא נורא !
וכשזה יקרה לך או למישהו שקרוב אלייך..מה תגידי? שזה לא נורא ?!
אני שואלת בשיא הכנות!!
ואני מדברת בתור נערה בת 15 .
כנראה שאת לא באמת פסיכולוגית

198 גברים עושים עצמם שאינם מבינים.  (לת) גברים=מין נחות
  • 01:59
  • 08.12.12

199 21, אבל למה צריך לצרוח בטירוף לכל השכנים כדי שהם יפסיקו? ל21 ולגברים
  • 02:27
  • 08.12.12

למה צריך לצרוח לכל השכנים כדי שתפסיקו? (הבחור נבהל ומתחיל ליילל "למה את צורחת" ולכן מפסיק). נשים וגברים יכולים להיות אחלה ידידים וגם אחלה יזיזים והכל לפי הסכמה ורצון. כפיית יחסי מין היא אשמת הכופה בלבד.
ומה אם לא היו שכנים? מה בעידן שבו היו מעט מאוד אנשים על כדור הארץ? מה בעידן שבו היו רוצחים את האישה/ילדה על כך שנאנסה? גם אז היו לגברים תירוצים.


מנסיוני - לרוב אלו הגברים הדפוקים והטיפשים שמנסים לכפות מין. למרות שיש גם כאלה שלמרות שהינם אינטיליגנטים וכו', עדיין מתנהגים כך. אבל גבר איכותי באמת, לעולם לא ינהג כך. וחבל שכדי לא לאנוס או לא להתנהג באגרסיביות מינית, גבר צריך להיות ממש איכותי. תעודת עניות למין הגברי.


אגב, אני ורוב הנשים לא התלוננו על שום תקיפה מינית, למרות שעברנו תקיפות מיניות. אז אל תספרו לנו על שום היסטריה

ואגב, מה זה קשור להיותה דתיה? אם היא דתיה יש לה זכויות יתר? דתיות נאנסות באותה מידה ואף הרבה יותר, כי לא לכל אונס הן קוראות אונס. הן בהכחשה..ובמדינות הדתיות, נשים נאנסות הרבה יותר וגם נרצחות יותר.

200 ואם לא היתה יכולה לצעוק? עובדה שגברים אונסים גם אילמות, עיוורות, מפגרות ....ובעלות מומים
  • 02:57
  • 08.12.12

הבעיה היא שאותם טמבלים, עוצרים רק כשאנחנו ממש צורחות חזק שכל השכנים ישמעו..ואז לא נעים להם. כלומר, הם לא עוצרים דווקא בגלל חוסר הרצון שלנו.

ועובדה שצצים המון מקרים בהם גברים אונסים מפגרות, אוטיסטיות, עיוורות, אילמות..ומה איתן? הרבה יותר קל כי הן לא יכולות להתלונן ברוב המקרים..ואז העניין מתגלה ממש במקרה.


תהיו אחלה גברים. תהיו איכותיים. תפסיקו לחיות עם ערכים של גברים מימיי הביניים, אוקיי?

201 זה מזכיר את המאה ה19, בה במקום לעזור לנשים, חשבו שהן צריכות טיפול מיני נורא
  • 03:04
  • 08.12.12

במאה ה19, נשים עדיין היו סופר-סופר מסכנות, חרדתיות, כמעט נטולות רכוש ותמיכה, נשואות לגברים מכים מגיל צעיר וכן הלאה.

ברגע שהתחיל הטיפול הפסיכולוגי, היו מאשפזים אותן על חוסר התאמה ל"תפקידי" המגדר. ואז בעצם החזירו אותן לתוך סחרור של מה שמלכתחילה גרם לכל הבעיה - דיכוי והצרת צעדיהן. כן, זה מבאס ומשעמם לדבר על זה, אבל זאת המציאות.

מה עוד עשו? טיפולי מין מפגרים, כאילו אורגזמה תשחרר אותן מהחרדה הקיומית. משליכים את החרמנות הגברית בעת מצוקה, על נשים שכלל לא חושבות על מין בעת מצוקה. הרבה מהמטפלים היו אונסים אותן, עד שנות ה70 של המאה ה20.

אבל הפסיכולוגיה השתפרה מאז והיום מטרתה הפוכה - להבין את המטופל/ת.
ורדה לא מייצגת, למרות שלפעמים היא אומרת דברים נחמדים ומצחיק לשמוע אותה.

202 ליטל לא עברה אונס, היא צעקה והוא הפסיק כולכם משוגעים
  • 12:52
  • 08.12.12

תפסיקו עם העליהום על ורדה! ארגוני נשים חולות נפש שמוצאות לעצמן פעם בזמן מה שעיר לעזעזל. מה לעשות?!?! לא כל דבר הוא אונס. תפנימו את זה!!! לא כל חוויה אדג'ית היא טראומה. אתם דופקים לנערות את המוח כבר !!!


בחורה שנאנסה פעם

203 ורדה רזיאל-ז'קונט רותי
  • 09:50
  • 09.12.12

אין דבר כזה "לא יכול לעמוד ביצרו" יש רק לא רוצה

204 varda is right tzipi
  • 11:55
  • 09.12.12

this girl is a sick person

205 הומור בטיפול? מיטל
  • 20:17
  • 10.12.12

הומור בטיפול לא מזיק. אבל לא במקום זיהוי של פוסט טראומה.
הסיפור של הבחורה חף מהומור. טראומה על רקע של נסיון אונס. ו"אי ההבנה האיומה הזאת " היא של ורדה. ניראה שלקראת סוף השיחה היא הבינה את טעותה והתחילה להיבהל...והיא יודעת למה.

פעילות
המלצות
פרסומת