מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

יו"ר אם תרצו: שלחנו חוקרים פרטיים לאסוף מידע על ארגוני זכויות אדם

רונן שובל אמר את הדברים בחקירה בביהמ"ש המחוזי; החומרים שנאספו הועברו לעיתונים "מקור ראשון" ו"ישראל היום"

 

רונן שובל, יו"ר תנועת "אם תרצו", הודה אתמול בחקירה בבית המשפט המחוזי בירושלים כי התנועה שלחה חוקרים פרטיים לאסוף מידע על ארגוני זכויות אדם ועל משרד עורכי דין שייצג ארגוני זכויות אדם. החומרים שנאספו על ידי החוקרים הועברו לעיתונים "ישראל היום" ו"מקור ראשון". לפחות במקרה אחד נמנע "ישראל היום" מפרסום החומרים בשל חשש להפרת פרטיות ולהפרת חיסיון עו"ד-לקוח.

שובל נחקר אתמול במסגרת תביעת דיבה שהגישה אם תרצו נגד שמונה פעילי שמאל שהקימו קבוצת פייסבוק בשם "אם תרצו תנועה פשיסטית - אז יש" (אחת הנתבעות היא כותבת ועורכת בעיתון "הארץ"). אם תרצו תבעה סכום של 2.6 מיליון שקלים. רוב החקירה עסקה במשנתו הפוליטית של שובל, ממייסדי ומראשי התנועה. שובל נחקר על ידי עו"ד מיכאל ספרד, שמייצג את ארגון זכויות האדם "יש דין", ולפני כשנתיים הגיש תלונה למשטרה לאחר שחשד כי מסמכים שקשורים ל"יש דין" שהיו במשרדו נגנבו והועברו לעיתונות הימין.

פעילי אם תרצו בהפגנה בתל אביב נגד הקרן החדשה לישראל
פעילי אם תרצו בהפגנה בתל אביב נגד הקרן החדשה לישראל . צילום: אלון רון

בחקירה דיבר שובל על הצורך בחשיפת אנטי-ציונות סמויה בקרב ארגונים ופעילים פוליטיים. "מה השיטות שאתם נוקטים על מנת לחשוף את אותה אנטי ציונות סמויה?", שאל ספרד. "אנו קוראים את הפרסומים ומסתכלים על המניעים עליהם אנשים מדברים ומסיקים מסקנות", השיב שובל. "האם אם תרצו עשתה או עושה שימוש בחומרים שהושגו באמצעו חוקר פרטי?", שאל ספרד. "ודאי", השיב שובל. "האם אתם עשיתם שימוש בחומרים מחוקר פרטי שהושגו ממשרדי?", שאל ספרד. "כן", השיב שובל, "אנו רואים בך אדם המתעסק באופן שיטתי בפגיעה בחוסנה של ישראל. הסרבנות האידיאולוגית שלך מהצבא נמשכת עד היום בהעמדת שירותך לארגונים שרודפים שיטתית את חיילי צה"ל ומזהים את הציונות כגזענות". "נראה לך לגיטימי לשלוח חוקר פרטי למשרד עורכי דין?", שאל ספרד. "אם זה חוקי, כן. יש חוק בישראל", ענה שובל.

לאחר מכן נחקר שובל גם על ידי עו"ד ישי שנידור, ששאל לגבי שימוש בחוקרים פרטיים נגד ארגונים נוספים. "אני לא זוכר בדיוק", ענה שובל, "נדמה לי שהיו שלושה או ארבעה מקרים". שובל סירב למנות את שמות הארגונים, אך ציין שעיקר עניינה של התנועה הוא בארגונים הקשורים לקרן החדשה לישראל. "האם יכול להיות שהחוקרים הפרטיים נשלחו על ידיכם למשרדי הקרן החדשה?", שאל שנידור, "לא אבל זה רעיון טוב. הכל במסגרת החוק", השיב שובל. 

בהמשך הדיון האשים שובל את ספרד בבוגדנות ואמר שעל הפרקליטות לפעול נגדו. "לצערי עד שבית המשפט לא יקבע בדין שאתה בוגד אז אינך כזה. למרות שמסכת הפעילות שלך מעלה תמיהה מדוע הפרקליטות לא פועלת בעניין". 

יו"ר תנועת אם תרצו, רונן שובל
יו"ר תנועת אם תרצו, רונן שובל. צילום: אמיל סלמן

בחלק אחר בחקירה נשאל שובל לגבי פעילות התנועה, בין היתר נגד השחקן מוחמד בכרי. "מוחמד בכרי ומשפחתו טובעים בעיסוק שלהם נגד מדינת ישראל ומשפחתו גם הורשעה ברצח תשעה ישראלים", "מי ממשפחתו, אחותו, אימו?", הקשה ספרד, "לא משפחה גרעינית, בני דודים, או אחיינים, בכרי עושה פיגועים אחרים, פיגועי תודעה".

ספרד אמר אתמול ל"הארץ" כי הוא עוד "מעכל את הדברים" וכי "ישקול את המשך צעדיו". "זו דרגת חומרה אחת לשלוח חוקר פרטי לארגוני זכויות אדם וזו דרגה אחרת לגמרי לשלוח חוקרים למשרד עורכי דין. זו שבירה של כללי המשחק הפוליטיים", הוסיף ספרד.

"היה שווה לעבור את כל הקשיים שעברנו סביב התביעה הזו, רק כדי לחשוף את שיטות העבודה הנפסדות של אם תרצו", אמר רועי ילין, אחד הנתבעים.

מארגון "יש דין" נמסר: "מעקב סמוי אחר ארגוני זכויות אדם הוא מעשה שפל של אלימות פוליטית. המעשה שבו הודה שובל ראוי לגינוי והוקעה מצד כל מי שחרד לדמוקרטיה בישראל".

עו"ד נדב העצני, המייצג את "אם תרצו", אמר בתגובה: "זה מתמיה שעיתון 'הארץ' משרת באופן שיטתי את הניסיון של חבורה של אנשים שמואשמים בפעולה בלתי חוקית ושהוגשה נגדם תביעת לשון הרע חמורה. העיתון מנסה לספק להם הגנה ארטילרית עיתונאית כדי לשרת את מטרותיהם. העובדה שיש זהות בין עמדות עיתון 'הארץ' לבין הנתבעים לא מצדיקה את ההתנהגות הבלתי מקצועית של העיתון". לגופם של דברים אמר העצני כי כל הפעולות שבוצעו היו "חוקיות למהדרין".

בזמן פרסום התלונה על גניבת החומרים נמסר מ"ישראל היום" כי העיתון פעל על פי הכללים במסגרת החוק". אורי אליצור, עורך "מקור ראשון", אמר אז: "אין בידינו מסמכים גנובים. לא שלחנו כתבים או שרברבים כמו בפרשת ווטרגייט, וכמובן שלא גנבנו מסמכים. המסמכים הגיעו לידינו ולא נוכל למסור את מקורותיהם, כמקובל במקומותינו".

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות ישירות לפייסבוק שלכם



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אני חייב לציין שרונן שובל היה מאוד עדין ומתון בתשובותיו לבוגד-בתשלום מיכאל ספרד. "אם תרצו" היא תנועה מתונה מאוד; למעשה - הרבה יותר מדי מתונה. בוגדים בתשלום צריכים להישפט ולהיענש, ולא להופיע בבתי המשפט ולטרטר אלפי בג"צים ו"עתירות מינהליות" בשם הממשלות הזרות המממנות אותם ומפעילות אותם
  • 06:07
  • 18.01.13


המצב הנוכחי הוא בלתי נסבל ולא יימשך לנצח. כדאי שכל מי שעוסק בבגידה-בתשלום יקח זאת בחשבון, ולא יאמר בעתיד "לא ידענו, לא ראינו, לא שמענו".

הכל על השולחן.

  •   מה רע בפאשיזם? טובי חברי הם כאלו, אדולף, מוסוליני,פרנקו. אם הם לא היו רודפים יהודים, הייתי מצטרף אליהם בשימחה  (לת) guss
    • 07:24
    • 18.01.13

  •   בוגד? מה זה פה חסמ"בה? יא מטומטם השנאה והפחד העבירו אותך על דעתך. נולדו פה וחיים פה מי שדיעותיהם מנוגדות לשלך ואתה יא פאשיסט לא תאמר מי אשם ומי לא. לדעצי אתה קורבן של תעמולה.. בדיוק כמו שאר המתלהים שהחריבו את המדינה ואת פליטיה.  (לת) דמגוג בגרוש
    • 07:37
    • 18.01.13

  •   הארגונים הפלסטינים הם אכן פשיסטים. והם אפילו חברו לנאצים. וחבריהם - ארגוני "זכויות האדם"
    • 07:49
    • 18.01.13

    בישראל. וכמו שציינת יפה, מה זה אומר עליהם?

  •   לקרוא פשיזם זה לא פחות דמגוגיה ...  (לת) ד
    • 08:48
    • 18.01.13

  •   הסמול הישראלי כבר מזמן הצטרף אל הפאשיזם הבולשביקי  (לת) אוריהו
    • 08:48
    • 18.01.13

  •   לדעתי דרושה חקירה מאד מאד יסודית ומעמיקה מי מממנים את ארגוני הסיוע למסתננים מאפריקה והאם לא מעורבים במימון גם גורמים עוינים  (לת) רונן
    • 08:56
    • 18.01.13

  •   'דמגוג' - אז זהו, תקפץ מזעם ככל שתרצה אך להשתיק אותנו לא תוכל. נגמרו הימים בהם זבלים בוגדניים מסוגו של ספרד יכלו לחתור תחת קיומה של מדינת היהודים מבלי לשאת בתוצאות אמיר, י-ם
    • 09:01
    • 18.01.13

    המגיב הראשון צודק. רונן שובל מתון ותנועתו מתונה מדי. זמנם של בתי המשפט העממיים עוד יגיע וכאשר יבוא אולי יהיה זה מאוחר מדי עבורך ושכמותך להתחמק מלשאת את מלוא נטל הדין באשמת בגידה. למה לך לקחת את הסיכון? עבורכם, אבירי הלאומיות הערבית בישראל המדינה, הציונות והלאום היהודי גם כך אינם שווים את סיכונו של עורכם היקר. הקשב לאלפי שמאלנים כמוך העוזבים מדי יום לארצות אחרות, עשה כמותם, ברח עכשיו כל עוד אתה יכול...

  •   אם תרצו מציפים את הכתבה בתגובות אוהדות. זה לא גורם להם להיות פחות פאשיסטים. מישו
    • 09:02
    • 18.01.13

    סתימת פיות גם בטוקבקים. הכי כיף.

  •   למה זה לא מפתיע שהפאשיסט המצוי אפילו לא מזדהה בשמו? רביב
    • 09:17
    • 18.01.13

    אתם הרי מגדלים ביצים רק אחרי שיש לכם מספיק כוח פוליטי. עד אז אתם עובדים כמו חולדות - מהביבים. בלי שם, בלי תיאור ועם הרבה השמצות, הדלפות וחוקרים פרטיים. אה וכמובן כנופיות של "חולצות חומות" - סליחה טעיתי, התכוונתי ל"תג מחיר".

  •   ראוי לציין שאם תרצו זיהתה עצמה כתנועה א-פוליטית - ויש להזכיר לכל הישראלים האמיתיים אפי
    • 09:32
    • 18.01.13

    שהתנועה הזו מנעה מנזקקים עזרה כספית של בנק לאומי בזמנו.
    האם הנזקקים גם פועלים נגד מדינת ישראל לפי אם תרצו?
    מי בכלל מממן את אם תרצו - מהצד נראה כי התנועה הזו פוגעת בחוסן הדמוקרטי של ישראל ובחופש הביטוי.
    מדוע לא ראיתי שום פרסום של אם תרצו נכגד מתנחלים שפרצו בכוח לחטמר שומרון - או נגד ההשתמטות החרדית הכוללת? על פי זה נראה כי התנועה היא לא באמת פרו-ישראלית - והיא דואגת לאינטרס ימני-קיצוני ומאוד פוליטי - ושום אינטרס קיצוני כזה לא טוב למדינת ישראל.

  •   נמאסתם אתה ושכמותך ציוני גאה
    • 09:39
    • 18.01.13

    החסידים השוטים של של ׳האוניברסליות הנאורה׳ ההולכים עיוורים כצאן לטבח. פיקחו עינכם והתעוררו - כולנו איננו רצויים באזור הזה של העולם. מי שבוחר לחיות כאן כדאי שיהיה מודע לתנאיו של האיזור.

  •   מרצ - קול בטוח נגד הקיצוניות והשנאה בישראל ! הציונות האמיתית
    • 09:40
    • 18.01.13

    מרצ המפלגה שמגשימה את הערכים עליהם כולנו גדלנו:
    ציונות
    שלום לחיזוק בטחון ישראל
    עזרה לזולת
    שמירה על הטבע והסביבה
    אחריות חברתית
    חינוך ברוח ערכי היהדות הציונית

    צדק חברתי

  •   השינאה - היא מצידם - פוגעים בצה"ל ובמדינה - מה לא ברור כאן?  (לת) Rona Apel
    • 09:44
    • 18.01.13

  •   איזו שנאה בדיוק? כי חוץ מהתגובה שלך לא ראיתי שום שנאה  (לת) מיצישפיצי
    • 10:38
    • 18.01.13

  •   שכחת להכניס לרשימה את סטלין ומאו יוסלה
    • 11:23
    • 18.01.13

    אלו שאתה ודומיך סגדתם להם בשמחה רבה.

  •   גם אני כמו guss. אם הם רק היו רודפים רק מוסלמים, קומוניסטים, חולי נפש, הומואים וצוענים, הייתי בשמחה מצטרף לפלוגות הסער.  (לת) גדעון
    • 11:29
    • 18.01.13

  •   טפילים חולירות, שצמחו על כסף שבא מעיסקות נשק עם איראן מטיפים מיהו בוגד???? מי שבנה את הארץ ומתנגד לראות אותה הופכת למדינה פאשיסטית ומצורעת = הוא הציוני האמיתי. לא החלאות יחליטו מיהו בוגד.  (לת) מחריבי ביתנו
    • 11:34
    • 18.01.13

  •   ראוי לזכור שהגברת גליה מאור תרמה לחלאות הללו כסף מכספנו. ראוי לזכור שהם ממומנים על ידי עסקאות נשק עם איראן. ראוי לזכור שהם ממומנים על ידי בעלי בתי קזינו ובתי בושת. ראוי לזכור שהם ממומנים על ידי הקרן המרכזית לישראל, בראשות המיליארדר מוסקוביץ שנאשם בהונאת אינדיאנים עניים כדי לגנוב כסף ממשלם האמריקאי ולהעביר את הכסף הזה לימין הרקוב, עוכרי מדינת ישראל.  (לת) שתי מדינות לשני עמים = לימין מתנחבליסטאן, לשמאל מדינת ישראל שאותה הוא הקים
    • 11:44
    • 18.01.13

  •   הסמול הישראלי האובססיבי עם טירוף בעיניים. מקווה שבית המשפט יכניס להם עד הסוף אף שחלקים בו מזדהים עם החלאות המזוהמות מהסמול הקיצוני והפתטי. לא פלא שגייסו את כל מלחכי הפנכה של הקרן להשמדת ישראל להגיב.  (לת) אליקו
    • 12:27
    • 18.01.13

  •   גלאון היתה מנכ"ל "בצלם""בשקר ארגון שמעליל ומוציא דיבה על חיילי צה"ל והכול בשביל חופן יורו ממדינות אירופה .  (לת) מר"ץ זה מפלגה הכי מושחתת
    • 13:57
    • 18.01.13

  •   מי בדיוק פוגע בצה"ל ובמדינה - האם לא אלה שפורצים לבסיסי צבא, פוגעים בכלי רכב צבאיים ומשמידים ציוד צבאי?  (לת) יהודי גרמני
    • 14:09
    • 18.01.13

  •   האם מר"צ מוכנה להתחייב שהיא לא תפעל למען המסתננים הבלתי חוקיים מאפריקה ???  (לת) אלעד
    • 15:27
    • 18.01.13

  •   חחחחחחחח אם תרצו היו צריכים להיות חומר סאטירי שיצא מנפתלין למרבה הצער זה לא בדיוק מצחיק
    • 16:12
    • 18.01.13

    לא יאומן שהמלל הפאשיסטי דגנרטי שהם ושות' מספקים נאמר מבחינתם ברצינות

  •   מה $ שבגרביים של הביבי - דרך ידיו של הפשיסט ואיד שובל -ולמשרד של יש דין באישון הליל !  (לת) ביביגייט
    • 19:06
    • 18.01.13

  •   אלא שתפעל כמו ששוויץ פעלה נגד המסתתנים היהודים הבלתי חוקים בשנות השלושים וארבעים??? מיכאל ספרד - אחד מהל"ו  (לת) כמה מהר שכחנו...
    • 22:08
    • 18.01.13

  •   מדים חומים כבר תפרו?  (לת) זיגי
    • 01:02
    • 19.01.13

  •   אין לך מושג - לך תקרא קצת לפני שאתה מקיא את השטויות שלך: בולשביזם ופאשיזם זה הפכים. אין דבר כזה "פאשיזם בולשביקי"  (לת) חיים
    • 02:46
    • 19.01.13

02 "שיש זהות בין עמדות עיתון 'הארץ' לבין הנתבעים"..."הארץ" עוד ארגון "זכויות אדם" בעיקר אם הוא פלסיטיני....  (לת) א
  • 06:16
  • 18.01.13

  •   נראה שרון שובל@״ מאם תרצו גל רודף גל ונשבר״ אינו שונה מכל כתב בהארץ. מה לכם כי תלינו.  (לת) עמוס- ימני פאשיסט
    • 08:27
    • 18.01.13

03 כל עוד מדובר בפעולות חוקיות, מה הבעיה? לכל מקום מותר לשלוח חוקרים פרטיים, מלבד לארגונים ולעורכי דין המייצגים את השמאל הקיצוני?  (לת) "הארץ" מנסה לעשות דמוניזציה של הימין
  • 06:17
  • 18.01.13

  •   הכל חוקי? לגנוב מסמכים ולפגוע בחסיון עו"ד לקוח - לא ממש.  (לת) יעל
    • 06:50
    • 18.01.13

  •   אם לבלאו מותר לגנוב אלפי מסמכים גם "אם תרצו" יכולים.  (לת) חופש העיתונות פועל לשני הכיוונים.
    • 07:29
    • 18.01.13

  •   בלאו עיתונאי שקיבל לידיו מסמכים שלא ידע את תוכנם.  (לת) העברין הוא אלוף פיקוד מרכז שהוציא להורג בניגוד להוראות בגצ
    • 07:49
    • 18.01.13

  •   מסתבר שהם לא השתמשו במסמכים שמוגנים בחיסיון. אם החוקר מורשה  (לת) כנראה שאין בכך בעיה.
    • 07:49
    • 18.01.13

  •   במקרה של בלאו יש עונש מאסר גילה
    • 08:49
    • 18.01.13

    בלאו קיבל מסמכים גנובים ומי שגנבה אותם הוקעה קשות ונשלחה למאסר..
    כך צריך לנהוג גם כלפי אם תרצו

  •   כאשר גורם פנימי מרגיש שהוא שותף לעוול ("גרון עמוק" של ווטרגייט), פרסום החומרים הפנימיים הוא מעשה צודק. כאשר גורם חיצוני מחליט שמדובר בעוול (בין אם אכן כך ובין אם לא) ופורץ על מנת להשיג הוכחה - שאולי קיימת ואולי לא, אך בכל מקרה יש עליה חסיון - לתוך משרד, מדובר בפשע  (לת) שים לב להבדל
    • 09:16
    • 18.01.13

  •   אז אתה מציע מאסר לרונן שובל כמו לענת קם? סבבה.  (לת) אלי
    • 09:34
    • 18.01.13

  •   בלאו לא גנב, קם גנבה והיא בכלא. לפי ההיגיון שלך צריך לכלוא את רונן שובל. לוג
    • 10:01
    • 18.01.13

    לא שיש לי התנגדות לזה.

  •   בלאו לא גנב, קם גנבה והיא בכלא. לפי ההיגיון שלך צריך לכלוא את רונן שובל. לוג
    • 10:01
    • 18.01.13

    לא שיש לי התנגדות לזה.

  •   ראשית, יעלי, כנסי חזרה ללול כי את באמת אווילה ולא מבינה כלום... (חסיון עו"ד-לקוח - ואללה, את מצחיקולה)  (לת) ולגבי גניבת מסמכים: תספרי את זה לענת קם, אורי בלאו , לשוקן ול"הארץ"
    • 10:15
    • 18.01.13

  •   הנאמנות של 'אם תרצו' לחוק ולחוקי מעוררת הערצה, עוד מימי שירותו של ארז תדמור בצה"ל  (לת) אם תרצחו
    • 11:05
    • 18.01.13

  •   מרוב 'נאמנות' הוא גנב נשק מצה"ל, אולי כדי להעביר אותו לשותפיהם באיראן? הם רגילים לזה, הם חיים מעסקאות נשק עם איראן.  (לת) מתאים למשת"פים של אחמדינג'אד לצווח על אחרים 'בוגדים', כדי לחפות על מי הם ומה הם
    • 11:49
    • 18.01.13

  •   אי אפשר לעשות דמוניזציה למי שמסמל את הדמון בצורה כל כך מוצלחת.  (לת) עובדי השטן חובשי כיפות
    • 13:19
    • 18.01.13

  •   ואם בלאו עמד למשפט ומי שגנבה יושבת בכלא כך צריכים "אם תרצו" - מה, ההגיון שלך עצר פתאום? "אויי הטיפשות"!!!  (לת) גם העונש עובד לשני הצדדים
    • 13:34
    • 18.01.13

  •   השמאל לא צריך לעשות שום דמוניזציה לימין, הימין עצמו עשה עבודה נפלאה בעניין זה  (לת) ר
    • 17:06
    • 18.01.13

04 אם תרצו. תנועה חשובה לשמירת מדינת ישראל ניסים
  • 06:42
  • 18.01.13

עוד ספרד.
הבכיינות שלך נשמעת כמו אוי אוי אוי

  •   זו תנועה פטשיסטית, שנוקטת באמצעים אלימים להמשך שילטונם של עריצי האדמה בארץ הזו! לא יילך לכם! תנועות זכויות אדם ימשיכו להתקיים ולהתחזק ונביא את הצדק למדינה הזו!!  (לת) ניסים - אתה הזוי
    • 08:17
    • 18.01.13

  •   בלאו לא גנב כלום. ענת קם יושבת בכלא. רונן שובל צריך להצטרף אליה.  (לת) גד
    • 08:27
    • 18.01.13

  •   גם האס.אה. היה ארגון חשוב לבטחונה של גרמניה. חשוב וגדול.  (לת) פסימיסט.
    • 08:42
    • 18.01.13

  •   אם תרצו פגעה בישראלים, במדינה ובציונות ! ציוני חרד
    • 09:38
    • 18.01.13

    אם תרצו פגעה בפעילותיה באנשים הטובים שהקימו את ישראל וקידמו את הציונות בכל העולם.

    לצאת באופן קיצוני ומתלהם נגד חברים במדינה שלך שדעותיהם שונות משלך זה מעשה שמפורר את החברה.

    הם מגעילים אותי!

  •   'אם תרצו' מתנהגים כמו מי שמוכן מחר גם לחסל גם את בית המשפט העליון. האם הם לא מתחבאים מאחורי מפלגת בן ערי וכנופייתו? הם מתאימים כמו מכחול לשפופרת....  (לת) ציוני אמיתי
    • 11:56
    • 18.01.13

  •   חתול, חיה חשובה לשמירת השמנת  (לת) חתול מסית
    • 12:09
    • 18.01.13

  •   גם החולצות החומות היתה תנועה חשובה לשמירת גרמניה  (לת) ציניקן
    • 13:38
    • 18.01.13

  •   מי זה תנועות לזכיות אדם"מה שבטוח עו"ד ספרד הוא נוכל שפוגע בזכויות אדם.  (לת) עוד ספרד רע לזכויות האדם.
    • 15:24
    • 18.01.13

05 כלומר, הפעילות חוקית? אז מה בדיוק הבעיה? במה זה שונה מעיתונים שאוספים מידע?  (לת) ד
  • 06:42
  • 18.01.13

  •   הפעילות לא חוקית, ולכן ענת קם יושבת בכלא, וגם פעילי אם תרצו צריכים ללכת לשם. קפיש??  (לת) ארגון חלאות
    • 12:19
    • 18.01.13

  •   ענת קם בכלא כי פרסמה חומר סודי שהגיע אליה במסגרת תפקידה כחיילת מציאות
    • 16:38
    • 18.01.13

    מותר לשכור חוקרים פרטיים, זאת לא עבירה.

06 בתור עיתון שהשיג אלפי מסמכים סודיים בגניבה ותוך הפרת חוק, נראה לי שאתם האחרונים שיכולים להתלונן על הפעלת חוקרים פרטיים במסגרת החוק
  • 06:44
  • 18.01.13

כדי לאסוף מידע. מה לעשות, חופש המידע ועיתונאות עובדים בשני הכיוונים.

  •   מי מתלונן קורא
    • 10:20
    • 18.01.13

    זה מעניין - אז מפרסמים. אנחנו כקוראים יודעים להסיק את המסקנות לבד.

  •   שוב אתה? - העניין שלגנוב מסמכים ממשרד עורכי דין זה לא "במסגרת החוק" טיפש!  (לת) גם העונש עובד לשני הצדדים
    • 13:35
    • 18.01.13

  •   בעיה קשה של הבנת הנקרא. "הארץ" לא התלונן. בס"ה דיווח מה קרה בביהמ"ש אתה יורה לעצמך ברגל
    • 14:06
    • 18.01.13

    אתה יורה לעצמך ברגל כי אתה מחזק את הרושם, השגוי בעליל כמובן, שכל ימני הוא טמבל.

  •   גם לא לגנוב מסמכים מסווגים מצה"ל ... אבל נתנו לזה לעבור במסגרת "חופש המידע"  (לת) ד
    • 15:33
    • 18.01.13

07 אני בטוח שהכותרת היא לא ציטוט מדוייק. הוא בטח אמר ״ארגוני חלאות אדם״...  (לת) י
  • 06:47
  • 18.01.13

08 למה הם מכחישים את הפשיזם שלהם? ר.
  • 06:49
  • 18.01.13

כל הכבוד לנתבעים. http://www.facebook.com/groups/281202052260/

  •   אומנם יש די תומכת ללא כל שפסייג בארגונים פלסטים שההגדרה פשיסטים מתאימה להם אך עדיין לא הייתי קורא לארגון יש דין פשיסטי  (לת) א ב
    • 07:23
    • 18.01.13

  •   בוא נלמד קצת כתיב עברי לפני שנגיב, טוב חמוד?  (לת) יואב
    • 09:57
    • 18.01.13

  •   למה הם מכחישים? כי כנראה התכונה היחידה שנותרה להם = להתבייש במה שהם עושים.  (לת) חלאות פאשיסטיות = סכנה קיומית למדינת ישראל
    • 12:00
    • 18.01.13

09 שמאל קיצוני = סוכנים זרים אוהבי דולרים של הפריץ האירופאי המלך הוא עירום
  • 06:55
  • 18.01.13

ההיסטוריה תשפוט אותכם

  •   דווקא ביבי, ליברמן והימין אוהבים מאוד דולרים מוזר מאוד
    • 07:51
    • 18.01.13

    וימכרו את אמא שלהם (והמדינה) בשביל כסף

  •   ומי מממן את "אם תרצו"? אגממנון
    • 11:31
    • 18.01.13

    האם מדובר באבנגליסטים מארה"ב או בממשלת נתניהו עצמה שחשקה לה בגסטאפו מופרט?

  •   לאגממון, אנסה לענות לך על פי המקורות שמצאתי: עמותת אוהדי אדולפו ובנו
    • 12:42
    • 18.01.13

    בדו"ח שהם פרסמו, אפשר למצוא תורמים חביבים כמו הכומר הייגי, המעריץ את היטלר, אדון עזריאלי [לידיעת הקונים במרכז עזריאלי], "ידידי הציונות הדתית" עמותה תחת שמו של צבי צויבל, לשעבר מנכ"ל ישיבת בני עקיבא, הקרן המרכזית לישראל, בראשות מוסקוביץ, שתומכים ומסייעים לפעילי טירור יהודי, ועוד תרומות של – 1,293,926 ₪ – המגיעים ממקורות שאינם ידועים לציבור [עסקאות נשק עם איראן...?!]....

  •   ימין קיצוני = נאצים יהודיים - אלק גזע עליון, וכל השאר חיות. אכן ביבי ה"מלך" ערום :)
    • 13:41
    • 18.01.13

    עצוב, אבל אני מבין שיש גם טפשים בעם שלנו, שחושבים שרק הם העם ומיצגי העם, ההסטוריה שפטה אותנו בגלל אנשים כמוך לא מעט פעמיים - גלינו מארצנו בגלל טיפשים כמוך לאלפיים שנים!!!
    עוכר ישראל בשם אהבת ישראל, טפו....

10 מה הבעיה עם גניבת מסמכים? לבלאו מותר לגנוב מסמכים מצה"ל אבל גניבת מסמכים מעורך דין זה פסול?  (לת) דן
  • 07:02
  • 18.01.13

  •   כן. ראובן
    • 12:49
    • 18.01.13

    עיתונאי זה התפקיד שלו, מה גם שהוא לא גנב את המסמכים אלא הם הגיעו אליו במסגרת עבודתו והוא אפילו הורשע בדין על החזקת המסמכים (תקדים!)... אז ככה שאני לא יודע מה אתה מלין חוץ מהראייה המעוותת שלך של המציאות. למה אני לא מתפלא

  •   העובדה שמישהו אחר עבר על החוק אינה נותנת לך זכות לעבור על החוק בלאו הורשע ונענש!
    • 14:08
    • 18.01.13

    נכון שאתה חובש כיפה? שיטת הטיעון השגויה הזו נפוץ מאוד במגזר שלך.

  •   אז אם עיתונאי היה גונב אותם זה בסדר? מה מגדיר עיתונאי ד
    • 15:34
    • 18.01.13

    אם אתה עובד בבלוג רשת אתה עיתונאי? כמו אישיתון?

11 לא רק חוקרים פרטיים יובל
  • 07:07
  • 18.01.13

גם טוקבקיסטים פאשיסטים בשש בבוקר. אלה והמתקפה על הארץ מלמדים: אם תרצו בלחץ. יישר כוח לספרד ולנתבעים!

  •   ממה יש להם להיות בלחץ? הרי זאת שיא הצביעות חופש העיתונות
    • 07:30
    • 18.01.13

    שעיתון שכתב שלו גנב אלפי מסמכים וטען שזה במסגרת "חופש העיתונות" להתלונן על שכירת חוקרים פרטיים.

  •   ההבדל הוא, שכוונת 'אם תרצחו' להחריב את החברה בישראל, בהתיחסותם למחצית מהחברה בישראל כבוגדים, כי כל חטאם הוא שאינם מסכימים לדרך הפעולה ולדרך המחשבה של כנופיית 'אם תרצו'.  (לת) חלאות פאשיסטיות = סכנה קיומית למדינת ישראל
    • 12:05
    • 18.01.13

12 ולמה לא? מישהו הרי צריך להשגיח על שומרי זכויות האדם.... כי גם על השומרים צריך לשמור  (לת) אלי
  • 07:08
  • 18.01.13

13 כדאי להבהיר , מי שעומד למט הן פעילי השמאל הקיצוני ,צודק עורך הדין אל לעיתון הארץ לנקוט עמדה חד צדדית ולנסות לפחות לשמור על יושר עיתונאי  (לת) אורן
  • 07:19
  • 18.01.13

14 רק לשמאל מותר? ולשמאל מותר לעקוב אחרי בניה בשטחים, ולדווח על כך לגורמים מחוץ לישראל?  (לת) צבועים נמאסתם!
  • 07:30
  • 18.01.13

  •   צריך לבדוק הכל, את כולם! במיוחד את מי שגוזל אדמות לערבים, טייקונים שגונבים לאזרחים, חברת חשמל שגוזלת מהעניים - צדק חברתי כאן ועכשיו!!!  (לת) תגובה משונה - הכל בר חשיפה!!
    • 08:15
    • 18.01.13

  •   לעקוב אחרי בנייה בלתי חוקית רצית בוודאי לומר  (לת) בוב הבנאי
    • 08:36
    • 18.01.13

  •   האמת: מותר דניאל
    • 09:05
    • 18.01.13

    אתה בעצם שונא חוק ועורכי דין. הם באמת צבועים אין מה לומר.

  •   דין אחד לגבעה בשטח פתוח ולמגירה במשרד עו"ד!  (לת) טפשים, נמאסתם לגמרי!
    • 09:10
    • 18.01.13

  •   יש דברים שאי אפשר להסתירם. בניינים, יישובים וכבישים הם דברים גדולים הנראים לעין כול. כל הממשלות שבנו בשטחים האמינו שהן עושות מעשים חוקיים והתפארו בהם. אם כך מדוע צריך להסתיר את הבנייה?  (לת) אור
    • 11:33
    • 18.01.13

  •   הם לא טפשים. הם ימניים. לו היו מבינים את ההבדל לא היו כותבים שטויות כאלה  (לת) דין אחד
    • 14:11
    • 18.01.13

  •   You are funny, guys...there are satellites in the sky, so EVERYBODY knows exactly what is built and where.  (לת) Ron
    • 15:25
    • 18.01.13

15 התקשרת לא חשפה מי מימן את מחאת רוטשילד: אוהלים,במות,הגברה,מטבח,כרזות,דגלים,חולצות  (לת) האם טייקונים מימנו כדמי פרוטקשן נגד חרם נגדם? האם הקרן לישראל חדשה מימנה? האם ארה"ב /אירופה מימנו המחאה להפלת נתניהו? האם כספי פטרו-דולרים מארצות ערב?
  • 07:30
  • 18.01.13

  •   לדעתי את המחאה מימנה היהדות הבינלאומית הידועה בשם זיקני ציון raz
    • 08:32
    • 18.01.13

    כדאי לבדוק מה קורה בבית הקברות בפראג

  •   ומי מימן את "אם תרצו"? אגממנון
    • 11:32
    • 18.01.13

    הרי חוקר פרטי עולה הרבה כסף וכך גם מסע-תעמולה משוכלל.

    אז האם מדובר באבנגליסטים מארה"ב או בממשלת נתניהו עצמה שחשקה לה בגסטאפו מופרט?

  •   לאגממון, אנסה לענות לך על פי המקורות שמצאתי: בדו"ח שהם פרסמו, אפשר למצוא תורמים חביבים כמו הכומר הייגי, המעריץ את היטלר, אדון עזריאלי [לידיעת הקונים במרכז עזריאלי], "ידידי הציונות הדתית" עמותה תחת שמו של צבי צויבל, לשעבר מנכ"ל ישיבת בני עקיבא, הקרן המרכזית לישראל, בראשות מוסקוביץ, שתומכים ומסייעים לפעילי טירור יהודי, ועוד תרומות של – 1,293,926 ₪ – המגיעים ממקורות שאינם ידועים לציבור [עסקאות נשק עם איראן...?!]....  (לת) יו"ר עמותת אוהדי אדולפו ובנו רונן
    • 06:55
    • 19.01.13

16 ארגוני זכויות אדם מביאים כבוד לחברה הישראלית. מיכאל ספרד לפרס נובל!!!!!  (לת) הם מפחדים
  • 07:31
  • 18.01.13

  •   אין ממה לפחד. השאלה למה ארגוני "זכויות האדם" מפחדים מעיתונות חופשית ושקיפות. ד
    • 07:51
    • 18.01.13

    וצוהלים כשבאירופה מוטל איפול על מקורות המימון שלהם מסיבות של "ביטחון לאומי"...

  •   אם תרצו - אלימים. מרוויחים משלטונם של כוחנים כמו הטייקונים, המתנחלים והוועדים הגדולים.  (לת) ארגוני זכויות האדם - המורשת האמיתית והיחידה
    • 08:14
    • 18.01.13

17 ארגוני זכויות אדם הם היהודים האמיתיים.  (לת) שתיקת הרבנים
  • 07:31
  • 18.01.13

  •   אדרבה. שיעמדו בסטנדטים של עצמם. שקיפות, הגינות חשיפת מקורות מימון ד
    • 07:51
    • 18.01.13

    מצחיק שהם צוהלים כשבאירופה מוטל איפול על מקורות המימון שלהם מסיבות של "ביטחון לאומי"...

18 מה ארגוני הזכויות לא רוצים שתדעו: דברים כמו האפליה השיטתית לרעת ישראל http://www.ngo-monitor.org.il/article/_319  (לת) אורי בלאו
  • 07:31
  • 18.01.13

19 מי שמקבל כספים ממדינות זרות כדי להלשין על חיילי צה"ל- יש להעמידו לדין ולהקיאו מקרבנו.  (לת) רעמסס
  • 07:32
  • 18.01.13

  •   מי שעובר על החוק, חייל או אזרח, מתעמר ומפלה אחרים - יש להעמידו לדין ולה(ו)קיאו מקרבנו.  (לת) בוב הבנאי
    • 08:38
    • 18.01.13

  •   רעמסס, יא סמולן נקניק, איזה מין יהודי אתה שמכיר במדינות אחרות?!?!?!  (לת) עוד יפה נפש בוגד...
    • 08:56
    • 18.01.13

  •   רעמסס נקניק אמא של הנקניק וסמולן בוגד משטמת, אחרת היה יודע שיהודי לא מעמיד לדין, יהודי יורה!  (לת) מירי רגב היא שכונה
    • 12:40
    • 18.01.13

  •   ואני שאלה, רעמססי: למה שום מפלגה לא מעיזה לציין ש'אם תרצחו' שייכת אליה? אפילו ח"קקים כמו בן ערי ואלדד מתביישים להזדהות עימה?? ואפרופו, מה לדעתך אמור להיות גורלם של מי שמקבלים כספים ממדינות עויינות כמו איראן??? או, כמו שאנחנו כבר יודעים, כל כסף למימון הימין הוא כשר....  (לת) הטובלים ושרץ בידיהם
    • 13:10
    • 18.01.13

20 הגילוי הנאות על כך שעובדת מהארץ צד בתביעה, היה צריך להופיע עוד בכותרת אבי
  • 07:33
  • 18.01.13

חוץ מזה, מה קרה לעיקרון הסוב יודיצה?, רפי גינת משדר תחקיר על עד המדינה במשפט אולמרט ועכשיו הארץ עם הפרסום הזה במהלך משפט. תקשורת שמנסה להשפיע על משפט מהווה פגיעה בדמוקרטיה.

21 הגילוי הנאות על כך שעובדת מהארץ צד בתביעה, היה צריך להופיע עוד בכותרת אבי
  • 07:34
  • 18.01.13

חוץ מזה, מה קרה לעיקרון הסוב יודיצה?, רפי גינת משדר תחקיר על עד המדינה במשפט אולמרט ועכשיו הארץ עם הפרסום הזה במהלך משפט. תקשורת שמנסה להשפיע על משפט מהווה פגיעה בדמוקרטיה.

22 נו ? בימים שהנאצים היו בשלטון, גם מה שהם עשו היה חוקי. ולא- היהודים לא היו העיקר.. אלא חלק מהקורבנות. אנחנו פשוט שטופי מוח ומוסתים לגמרי. ציונאצים שכאלה. נמאס מהגזענות ומהציונות - הרס החברה והיהדות ושקרים וגזל - זו המורשת.
  • 07:34
  • 18.01.13

תתביישו לכם פאשיסטים ! אתם כל כך שטופי תעמולה - אתם פשוט עוורים משנאה ומפחד. מלחמות הימין בשמאל הן פשוט מאוד דרך לשמור על כולנו מפולגים , בחושך , ללא ישע. כל שונאי החינם ומנציחי השנאה הם פשוט דלק למשרפות התרבותיות. נהינו צל קלוש של חברה אנושית. . תאגיד מרושע ומוטרף על שליטה כלכלית בכל מחיר - גם במחיר חיי ילדינו.

  •   מה כל כך רע בדרישת שקיפות? ארגוני "זכויות האדם" אמורים להיות הראשונים לתמוך ד
    • 07:52
    • 18.01.13

    אנחנו רוצים לדעת מי מממן אותם, זה הכול. ולמה הם מדברים בשלוש שפות : הטקסטים באנגלית,עברית וערבית שונים לגמרי ...

  •   אכן, אתה משווה את "אם תרצו" לנאצים ופשיסטים אבל הם שטופי תעמולה ד
    • 08:49
    • 18.01.13

    ועיוורים משנאה ופחד. מושלם.

  •   תגובה ראויה להיקרא במלואה מגיב 0734. הלשנה, תעמולה זה הדבק של אם תרצו. קח את זה מהם, ותקבל אפסים. וביבי יעמוד על המרפסת. וליברמן יחד איתו, כאילו אין שום תיק נגדו. אז שנתפלא מיבלית אם תרצו? אכן, הגיע הזמן לכתבת תחקיר על פעולת כל עמותות הימין, החל באם תרצו וכלה באלע"ד  (לת) שומר חוק
    • 08:57
    • 18.01.13

  •   כל מילה בסלע מגיב 0734. ביבי על המרפסת, ליברמן איתו, אף שיש נגדו תיק והבחירות בשבוע הבא. אין פלא שיבלית אם תרצו יכולה להשתולל כאוות נפשה. זה משרת את האדונים. כך לא יוכלו לעסוק בנוכלותם ובהרס שלהם את המדינה. הגיע הזמן לעשות תחקיר על דרכי עבודתם של ארגוני הימין, החל באם תרצו וכלה באלע"ד. זה סרטן הכיבוש וגרורותיו  (לת) שומר חוק
    • 09:00
    • 18.01.13

  •   נמאסתם אתה ושכמותך ציוני גאה
    • 09:18
    • 18.01.13

    המוזיליםושכמותך מוזילים את השואה והמקדמים שואה נוספת. ׳עניי עירך קודמים׳. כל חסידי ההומניות האוניברסלית - אתן הראשונים שתשחטו

  •   נמאסתם אתה ושכמותך ציוני גאה
    • 09:34
    • 18.01.13

    החסידים השוטים של של ׳האוניברסליות הנאורה׳ ההולכים עיוורים כצאן לטבח. פיקחו עינכם והתעוררו - כולנו איננו רצויים באזור הזה של העולם. מי שבוחר לחיות כאן כדאי שיהיה מודע לתנאיו של האיזור

  •   נמאסתם אתה ושכמותך ציוני גאה
    • 09:36
    • 18.01.13

    החסידים השוטים של של ׳האוניברסליות הנאורה׳ ההולכים עיוורים כצאן לטבח. פיקחו עינכם והתעוררו - כולנו איננו רצויים באזור הזה של העולם. מי שבוחר לחיות כאן כדאי שיהיה מודע לתנאיו של האיזור.

  •   והיכן השמאל הציוני? האם הוא מסכים לדברים אלה? שתיקה הרי היא כהסכמה... השאלה היא האם עדיין בכלל יש שמאל ציוני...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 09:48
    • 18.01.13

  •   מי שנמאס זה אתה "ציוני גאה". אם הרצל היה חי, הוא היה תובע אותך ושכמותך על הוצאת שם רע  (לת) פוסט ציוני גאה
    • 11:16
    • 18.01.13

  •   ההשוואה לנאצים ופאשיסטים היא בהחלט מתאימה לעניין.  (לת) שובל ארוך
    • 12:12
    • 18.01.13

  •   להדיוט המתכנה ד': כל המימון של ארגוני זכויות אדם גלוי ומפורסם באינטרנט. אך מה בדבר המימון של כנופיות הימין כמו 'אם תרצו', 'עטרת כוהנים', 'נוער הגבעות', 'תג מחיר'. ספר לנו מי הם המממנים, מלבד מה שאנחנו יודעים [הקשר האיראני].....  (לת) עמותת אדולפו ובנו
    • 14:09
    • 18.01.13

  •   אינני אוהב את "אם תרצו". אבל ברגע שהתחלת עם השוואות לנאצים כל טיעוניך הם הבל הבלים  (לת) חוק גודווין
    • 14:12
    • 18.01.13

  •   גודווין, גם הנאצים והפאשיסטים התחילו בקטן, כדי להטעות אזרחים תמימים. כשהם חשים בטוח לחשוף את כל מאוויהם, זה כבר מאוחר מדי. ד"א, בנט לא רחוק מהם בהשקפותיו, ובן ערי ובני עדתו הם דזלבע דרעק.  (לת) עיניים פקוחות לרווחה
    • 07:02
    • 19.01.13

23 מפחיד אני
  • 07:50
  • 18.01.13

הפשיסטים פה ובארץ, מפחיד מאוד. לאן הגענו ולאן אנחנו הולכים מכאן. לא יאמן שהעם הזה עם כל מה שהוא עבר מגדל בתוכו, מחנך בנמרצות, ומעודד לשנאת האחר, לרדיפה, לאפליה. מזכיר תקופות אפלות של משטרים דיקטטורים. 1984 זה כאן. אההה, ודרך אגב, מי שחתום על גידולי הפרא האלה, החינוך שלהם, העידוד שלהם זה כמובן הליכוד ביתינו

24 אכן מראות קשים  (לת) בניטו
  • 07:51
  • 18.01.13

25 כתבה מזהירה. אפילו חאלד משעל וחנין זועבי לא היו מדווחים על זה ביותר אובייקטיביות. עתונות במיטבה. מחר: כתבה של אורי בלאו על האיסור החמור לגנוב מסמכים. מחרתים: מדוע ארגוני ה"זכויות" כל כך מפחדים שיגלו את מקורות המימון שלהם.  (לת) לאן עוד תגיעו, "הארץ"?
  • 07:53
  • 18.01.13

26 כל זמן שיהיה טרור יהודי ,יהיה עימות פנימי, המשפט הזה הוא חלק מעימות זה. רונן
  • 07:57
  • 18.01.13

מדינת ישראל חייבת לעצור את הטרור היהודי על שלוחותיו. כל זמן שטרור זה מתקיים אנו כאזרחים במדינה נצא נפגעים.
הפאשיסטים המקבלים מימון מכל מני מיליונרים הזויים היו אלו שהיו צריכים לשבת בכלא. הנזק למדינת ישראל מאותם פאשיסטים המעודדים את הטרור הוא גדול ביותר.( בבחירות הקרובות יש לפחות 3 מפלגות שבהן יושבים פאשיסטים אלו)

27 ומאיפה הכסף לחוקרים פרטיים? יואב
  • 08:01
  • 18.01.13

אם-תרצו יונקת מאותו עטין נוצרי-אוונגליסטי שמזין את מועצת יש"ע וגרורותיה, במה זה יותר טוב מהכסף האירופאי של הארגונים לזכויות האדם?

28 עו"ד ספרד מעל החוק!! אסור לשלוח אליו חוקרים! רק לעו"ד ספרד מותר לשלוח חוקרים!  (לת) עו"ד ועוד
  • 08:02
  • 18.01.13

29 אם תרצו - אתם הורסים פה את הכל למען המשך שלטונו של ביביהו + טייקונים + מתנחלים  (לת) אם תרצו - מעוז הפאשיזם!!
  • 08:12
  • 18.01.13

30 אם תרצו - חבורה של ביריונים!!! הביאו את החוק חזרה למדינה שלי!!!  (לת) ביבי מממן את 'אם תרצו'
  • 08:13
  • 18.01.13

  •   לא רק ביבי והסוכנות בראשות הגמד, עם מלביני הכספים מהקרן המרכזית לישראל , אלא גם המעריץ הגדול של היטלר, הכומר הייגי, וגם עזריאלי וגליה מאור.  (לת) נרדפי הקרן המרכזית לישראל
    • 12:57
    • 18.01.13

31 שישלמו מליון ש״ח פיצויים יוסי
  • 08:29
  • 18.01.13

הם ארגון מזעזע בתכניו וחמור בהתנהגותו המזכירה משטרים אפלים. המטרה - לזרוק אותם מביצת המשפט שישלמו מליון ש״ח לפחות כפיצוי. להכות אותם בכיסם ולהביס אותם בציבור האזרחי כגוף פשיסטי במובהק

32 חוצפה. רק 'לשלום עכשיו' ול'בצלם' מותר לעשות יליד הארץ
  • 08:31
  • 18.01.13

דברים כאלה...

33 אולי עדיף לבטל את כל אירגוני זכויות האדם מהשמאל,ולתת לכל הפאשיסטים דוגמת "אם תירצו" להתמודד מול הלחץ הבנ"ל שהולך ומתקרב אלינו.  (לת) איתי
  • 08:37
  • 18.01.13

34 גיבורנו שובל ומלחמתו ב"אויבי הרייך הציוני של אלף השנים" כמה יפים לנו הפאשיסטים היהודים.  (לת) גולה בארצו.
  • 08:39
  • 18.01.13

35 הם מ-פ-ח-ד-י-ם ! ! ! !  (לת) אם תרצו עושים במכנסיים מרוב פחד ולכן משחקים משחק כשר (אולי), אבל מאד מסריח
  • 08:44
  • 18.01.13

36 כאשר שלום עכשיו ואחרים שולחים חוקרים פרטיים ופרובוקטורים בתשלום להתנחלויות להארץ אין שום בעיה עם זה, גם אם אלה משתמשים בקטינים (שזה נגד החוק).  (לת) אזרח
  • 08:45
  • 18.01.13

37 לגנוב מסמכים מהצבא באמצעות חיילות בוגדות ולפרשן אותן כפשעי מלחמה זה בסדר בעיני "הארץ" אבל לעקוב אחרי אירגוני סמול בולשביקי בוגדניים זה פשע בעיניו  (לת) אוריהו
  • 08:47
  • 18.01.13

38 כמו בסרט קברט, הביביוגנד פצחו בשיר : " טומורו בילונג טו אס " ואם לא נעמוד מולם כתף אל כתף, אתם יודעים מה יקרה, זה קורה מול עיניכם.  (לת) Yigal Cohen
  • 08:49
  • 18.01.13

39 מרצ הקול שלך בטוח! הציונות האמיתית
  • 08:57
  • 18.01.13

הימין הקיצוני עסוק בשקרים ובמרמה ופוגע בישראל!

40 הבובות-על-חוט של הפשיסטים קמו מוקדם היום!  (לת) יוד
  • 09:05
  • 18.01.13

41 לצלם את חיילי צה"ל בכל מצב, לספור מרפסות בשטחים כל זה לגיטימי אבל חוקר פרטי לא לגיטימי ???  (לת) שאני אבין
  • 09:07
  • 18.01.13

42 לחסל, לחסל את הטינופת הפשיסטית, עכשיו, כשעוד אפשר. 10 שנים מהיום, חלאה עמו רונן שובל יהיה פה השר הממונה על המשטרה החשאית.  (לת) לחסל אותם כשהם קטנים
  • 09:15
  • 18.01.13

43 נשמע מוכר. כל כך מוכר... dudile
  • 09:21
  • 18.01.13

עיתונאי הארץ, נחקר בקשר לגניבת מסמכים...צבאיים ומסווגים

44 אולי אפשר להפסיק לקרוא להם ארגוני זכויות אדם? הם עוסקים בזכויות אדם כמו שהנאצים היו סוציאליסטים.  (לת) בר קוד
  • 09:33
  • 18.01.13

45 אם תרצו עדי
  • 09:37
  • 18.01.13

בהחלט מזכיר את שנות ה-30 קשר מדינות וחולצות חומות פירשו את החוק לטעמם כדי לנקות ולהגן את אומה מפני גורמים שהם החליטו שהם עוינים ב- 16 בינואר נמצאה גופתה של רוזה לוקסמבורג בטירגארטן בברלין - נסיון השתקה של אקטיביסטים משמאל - ההאם

46 רק חזית עממית של חד"ש מרץ והעבודה תעצור את הפאשיזם  (לת) אלכס מסיס
  • 09:38
  • 18.01.13

47 נו טוף, ומה בדיוק הבעיה? האם לא ראוי שהעם היושב בציון יכיר אתכם באמת? זה לא אירופה כאן, שם הרי המממנים שלכם מסתירים את המידע עליכם ועל הדרישות שלהם מכם, במסגרת האתנן... שנית, הרי ארגוני מלשני השמאל הפו"צ במימון מדינות זרות עויינות אוספים מידע בתשלום כל העת, מה פתאום התעצבנתם? אה, זה לכיוון השני... לא ברור לי מה אתה "שוקל את צעדיך", האם משרד עו"ד הוא מעל לחוק? השמאל מעל לחוק? ואדון ספרד, אמר עליך שובל בחקירה הנגדית מה שאמר, כמדומה כמדומה שכמעט כל העם היהודי היהושב בציון סבור כך, בעניין זה אתה דווקא צריך לשקול את צעדיך... לשקול, כוונתי לחשבון נפש... איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 09:40
  • 18.01.13

נו טוף, ומה בדיוק הבעיה?

האם לא ראוי שהעם היושב בציון יכיר אתכם באמת?

זה לא אירופה כאן, שם הרי המממנים שלכם מסתירים את המידע עליכם ועל הדרישות שלהם מכם, במסגרת האתנן...

שנית, הרי ארגוני מלשני השמאל הפו"צ במימון מדינות זרות עויינות אוספים מידע בתשלום כל העת, מה פתאום התעצבנתם?

אה, זה לכיוון השני...

לא ברור לי מה אתה "שוקל את צעדיך", האם משרד עו"ד הוא מעל לחוק?

השמאל מעל לחוק?
ואדון ספרד, אמר עליך שובל בחקירה הנגדית מה שאמר, כמדומה כמדומה שכמעט כל העם היהודי היהושב בציון סבור כך, בעניין זה אתה דווקא צריך לשקול את צעדיך...

לשקול, כוונתי לחשבון נפש...

48 כל הכבוד!!!! ויישר כוח!!! הגיע הזמן רונה אפל
  • 09:42
  • 18.01.13

כשהתיקשורת לא עושה עבודתה נאנה - מישהו אחר צריך לעשות אותה

49 ואדון ילין, התבלבלת מעט, מדובר בחשיפת השיטות הנפסדות של השמאל, אתם הנתבעים...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 09:46
  • 18.01.13

50 למערכת- יש לסננן ,בעיקר בתקופה זו של בחירות והתלהמות,את הבלוגרים הממומנים.  (לת) שלמה
  • 09:55
  • 18.01.13

51 אני רואה שהמגיבים בתשלום של "אם תרצו" עובדים גם בסופי שבוע - נחמד. אדם
  • 09:56
  • 18.01.13

אולי זה חוקי לשלוח חוקר פרטי לארגונים ללא מטרות רווח אבל זה ממש לא מוסרי.
במקרה של אורי בלאו המסמכים הגיעו לידיו ולא שלח שום חוקר פרטי, אבל אם תרצו שכרה במיוחד שירותים של חוקרים פרטיים למשילמה.
אז יש הבדל!!

  •   אז אם בטעות המסמכים הגיעו עליו זה בסדר לפרסם? הרי זאת הנאה ד
    • 15:37
    • 18.01.13

    מתוצאות של פשע! ואם המסמכים ב"טעות" היו מגיעים ל"אם תרצו" זה היה סבבה? מה ההבדל הלא ברור הזה?

52 אם תרצו תנועה פאשיסטית  (לת) ללא צל של ספק
  • 10:04
  • 18.01.13

53 אם תירצו- הוא ארגון ציוני. הארץ- לא רואה את זה בעין יפה.. תומר
  • 10:20
  • 18.01.13



למה כל כך מציק לעיתון בישראל שישנו אירגון שבא למנוע הכפשות של חיילי צה"ל?
****
מדוע הוא כל כך טורח להגן על איגוני שמאל קיצון שכל מטרתם היא פגיעה בחיילים שמגנים על המדינה(בה הם גם נכללים. לפחות אמורים להיות..)?!
****
מה כל כך חורה לעיתון "הארץ" שישנו אירגון שנלחם למען המדינה?!
אתם תחליטו-_-!

  •   היגמל מהחיתולים לתומר
    • 12:24
    • 18.01.13

    אתה כבר ילד גדול. ברר קודם בויקיפדיה מהי הגדרת הציונות. לא די בציטוט חצי מימרה של הרצל כדי להיות ציוני. האמת היא שגם שנואי נפשם של חברי "אם תרצו" הם ציונים. הציונות שלהם היא חתירה למדינת מופת, דמוקרטית, רגישה לזכויות כל אדם ללא אפלייה אתנית, מדינת רווחה ואור לגויים. הציונות של שובל היא לאומנית פשיסטית, קסנופובית, מיליטריסטית, קלריקלית. אוי למי שיגן על זכות הערבים ל"כבשת הרש" שלהם, ולכן הם נלחמים ומכפישים לא רק את ארגוני זכויות האדם אלא גם פועלים לסרס את בית המשפט העליון, משענתם האחרונה של קורבנות שרירות לב השלטון.

  •   'אם תרצו' הוא ארגון ציוני  (לת) וציונות היא גזענות
    • 18:03
    • 18.01.13

54 אם תרצו, מאיפה הגיע הכסף לשלם לחוקר פרטי ולתבוע את כל העולם?  (לת) פנינה
  • 10:37
  • 18.01.13

55 ההיסטוריה חוזרת על עצמה סכין בגב
  • 10:51
  • 18.01.13

אין עוד ספק בעובדה ש"אם תרצו" היא תנועה פשיסטית המחקה בהתנהלותה תנועות שקדמו לה והביאו שואה לעולם. דה לגיטימציה של אזרחים שדעותיהם שונות היא תופעה פשיסטית. שימוש באמצעים לא חוקיים, או על גבול החוק, כדי לפגוע ביריבים פוליטיים, זהו פשיזם. היום כבר לא ניתן לסלק יריב פוליטי על ידי הפללתו כהומוסקסואל כפי שנעשה לקצין האמיץ והפטריוט שהתנגד לנאצים, הרמטכ"ל ורנר פון פריטש, אז מחטטים במסמכים במשרד עורכי הדין שלהם בתקווה למצוא תחתונים צואים.

56 מתי יהיה מותר לומר שיש יודו-אוונגליים, מתי יהיה מותר לבחון הדתיים הלאומיים בראי הכנסיות מארה"ב, מתי נישיר מבט ונודה (ללא כל קשר לענייני חוץ, רק מבית) שישראל מרסקת 3500 שנות תרבות יהודית?  (לת) קובי
  • 10:53
  • 18.01.13

  •   זוהי הודאה שעם יהודי קיים כבר לפחות 3500 שנה. גם זו לטובה. פנחס
    • 11:24
    • 18.01.13

    אלו שאתה ודומיך סגדתם להם בשמחה רבה.

57 להגיש תלונה על גניבה נגד שובל במשטרה. אם הוא העביר חומרים גנובים, זה פלילי  (לת) גג
  • 11:11
  • 18.01.13

58 אני מתבוננת בפנים התמות והתרבותיות של רונן שובל, בעל שם עברי שמצלצל יפה - ונבהלת למקרא מה שהוא מייצג. מזכיר לי איך אנשים תרבותיים היו מסוגלים לעשות זוועות. הארץ הזאת הולכת ונעשית מפחידה יותר ויותר. עצוב לי.  (לת) שרה
  • 11:12
  • 18.01.13

  •   רונן שובל שם יפה כמו מירי רגב, כמו גדעון סער,אכן, אנה באה העברית  (לת) מירי רגב היא שכונה
    • 12:28
    • 18.01.13

  •   בוקר טוב אליהו דרור
    • 13:44
    • 18.01.13

    מזה 19 שנים מתרחש תהליך התקרנפות של הציבור ושינוי ערכים עצום. הרגע שביבי ליני ושרונלר עמדו מעל ארון שבו שכוב בובה של רבין מחופש מדי ss היה צומת מרשים שידעתי שיביא עלינו את מה שמתחולל כעת . אם תרצו פשיזם כבר יש עמוק בפנים

  •   באמת חנין זועבי וג'מאל זחאלקה שמות הרבה יותר יפים. הצביעו בל"ד  (לת) ועדת השמות
    • 15:10
    • 18.01.13

59 פשיזם אולי לא אבל מקארתיזם בודאי והתשובות של שובל בהחלט מציגות אותו כפשיסט סתםאחד
  • 11:15
  • 18.01.13

שליחת חוקרים למשרדי יריבים פוליטיים זה אולי לא פשיזם אבל זה בהחלט מקארתיזם. לעומת זאת התשובות של שובל בפירוש מצדיקות את הכינוי פשיסט.
מי שלא חושב כמוהו הוא בוגד והוא "לא מבין" למה לא מעמידים אותו לדין. רמז לפרקליטות שאם הם יודעים "מה טוב להם" הם יעמידו אנשי שמאל וזכויות אדם לדין. בגין וז'בוטינסקי בודאי מתהפכים בקברם, וכהנא מוחא כפיים בהערכה.

60 מי שם את "אם תרצו" להיות שוטרים וחוקרים המרגלים אחרי האזרח? אגממנון
  • 11:30
  • 18.01.13

הנה השלב הבא בתוכנית ההפרטה של ביבי - הפרטת המשטרה, השב"כ ובתי המשפט. מי צריך את כל אלו כשיש ויג'ילנטים מטעם-עצמם במימון אבנגליסטים מארה"ב שירדפו אחרי "אוייבי העם"?

61 ביזיון אלון
  • 11:52
  • 18.01.13

בושה איך שאתם מסקרים בצורה כזו מגמתית אנטי יהודית את הפרשה נגד צדיק כמו רונן שובל שרק נלחם למען ארץ ישראל ועם ישראל! לא כמוכם - למען פלשתין ואויבי ישראל!

62 גועל נפש האם תרצו האלה יריב
  • 12:11
  • 18.01.13

כמו ארגון פשע.

63 השמאל הוא מחלה, הפשיזם הוא התרופה  (לת) י
  • 12:31
  • 18.01.13

64 עכשיו נגלה שנתניהו שלח אותם וזה ווטרגייט  (לת) ראובן
  • 12:45
  • 18.01.13

65 הדברים חמורים ביותר א
  • 12:59
  • 18.01.13

קודם כל לתגובת "אם תרצו": מי בדיוק מואשם בפעולה בלתי חוקית, לדבריכם? אתם משקרים. ונכון, "הוגשה" נגדם תביעת לשון הרע - אתם הגשתם אותה. גם אני יכול להגיש נגדכם בזה הרגע תביעה על כל סעיף שלא ארצה. זה לא אומר כלום עליכם. רק קביעת בית המשפט תקפה, ובמקרה של תביעה פלילית - החלטת היועץ המשפטי לממשלה אומרת משהו ברמה הלכאורית. אך תביעה אזרחית כשלעצמה אינה אומרת דבר וחצי דבר.

כדי לבדוק האם בוצעה עבירה פלילית או עוולה אזרחית על ידי "אם תרצו" בפרשת החוקרים הפרטיים, יש לבדוק מה בדיוק בוצע על ידי חוקרים אלה, האם נגנבו מסמכים, האם נפגע חיסיון, ומה הנפקות המשפטית של כל זה. אין ספק שעו"ד מיכאל ספרד יוכל לשקול את צעדיו בהתאם, ואם יגיש תביעה אזרחית או תלונה למשטרה - היא חייבת להיבדק כדין.

אך במישור הציבורי, פעילות באמצעות חוקרים פרטיים נגד ארגוני המגזר האזרחי (לרבות עמותת "אם תרצו" עצמה, אילו היה קורה דבר כזה) - היא פעילות חמורה ביותר שנועדה להשתיק אותם. וכל טענותיה וצעקותיה של "אם תרצו" לא יועילו לחפות על כך. יש פעולות בלתי חוקיות, ויש פעולות חוקיות שאינן לגיטימיות בחברה דמוקרטית - והפעילות של "אם תרצו" בהקשר זה נופלת בכל מקרה לאחת משתי הקטגוריות. ברמה הציבורית, יש לגנות את הפעילות מכל וכל - על אחת כמה וכמה כש"אם תרצו" משמשת במידה רבה "זרועו הארוכה של השלטון" הימני-קיצוני שמשתף איתה פעולה.

בנושאים אלה יש עניין ציבורי חשוב וחיוני מאין כמוהו, וטוב מאוד עושה "הארץ" כשהוא מביא את הדברים לידיעת הציבור.

66 גוז'ף רונן שובל מקארתי השני - אותה התחלה ואותו סוף  (לת) Mיניקן
  • 13:31
  • 18.01.13

67 מי ממן את "אם תרצו" ? שלדון ? מרטין שלאף ? הסינטולוגיה ? הכנסיה המורמונית ?  (לת) Mיניקן
  • 13:37
  • 18.01.13

68 כל הכבוד לאם תרצו ורונן שובל!  (לת) אלי
  • 13:46
  • 18.01.13

69 רונן שובל לראשות הממשלה! אלעזר
  • 13:57
  • 18.01.13

צריך להכניס את כל השמלאנים האלו לכלא. בעזרת השם בעוד כמה שנים רק להגיד א מה שהם אומרים כבר יחשב בגידה

70 ההבדל בין בלאו לרונן שובל.בלאו הוא עיתונאי שפועל לפי עיקרון "העיתונות היא כלב השמירה של הדמוקרטיה" מכאן בלאו ועמיתוי ,חובתם לגלות אי סדרים שעושה השלטון.כאשר לרונן שובל הו א לקח על עצמו תפקיד של משטרה חשאית ,כנהוג במשטר דיקטטורי דוגמת שלטון סטאלין והיטלר,כדי לרדוף ולחסל יריבים פוליטים.מקומו של רונן שובל ושל כל חברי "זה ארצנו " בכלא להרבה שנים.גם סטאלין וגם היטלר כינו את עצמם "פטריוטים"  (לת) שאשא
  • 14:36
  • 18.01.13

  •   אם רונן שובל הפעיל חוקרים פרטיים כחוק ואת המידע שקיבל העביר לכל הצבור דרך ה- "עיתונת שהיא כלב השמירה של הדמוקרטיה", ולא השתמש בו לסחיטה ואיומים, אז איפה פה הבעיה? איפה פה האקט של הרדיפה והחיסול? בחשיפת המידע לציבור?  (לת) שלאה לשאשא
    • 11:55
    • 19.01.13

71 ימין קיצוני ושמאל קיצוני הם בוגדים בדיוק באותו אופן... עפר
  • 14:57
  • 18.01.13

גם תנועת "אם תרצו" שחרטה על דגלה ציונות, רודפת אנשים ומכניסה אותם לרשימת בוגדים.
היום זה ספרד, מחר אתה, מחרתיים אני...
גם הם בוגדים, להיותה של המדינה דמוקרטיה. מדינה שהיא רק יהודית לדעתי לא מעניינת ולא שווה כלום, זה איראן רק עם תורה במקום קוראן, ואין לזה תקומה.
רק אם נדע לשמור על דמוקרטיה יש מה לקיים פה מדינה. ובדמוקרטיה אי אפשר להכריז על מישהו בוגד סתם כך כי בא לאיזה עמותה הזויה.

72 אם תרצו - פועלת תמיד לצד המדינה תום
  • 15:10
  • 18.01.13

וכל השאר - שיקפצו !!!

  •   כל אזרח הוא חלק מהמדינה,ויש זכות לחופש הדעה.רון שובל,חושב שהוא עצמו בלבד מייצג את המדינה.זוהי התנהגות של דיקטטור.מי שלא חושב כמו רונן שובל, נחשב ל"בוגד".  (לת) עופרה
    • 22:35
    • 19.01.13

73 שובל לא עבד בעבר עם האיראנים?  (לת) בטח לא שם לב
  • 15:45
  • 18.01.13

74 אם תרצו חולצות חומות  (לת) ישראל הופכת לבדיחה פאשיסטית בניצוחו של ביבי
  • 16:05
  • 18.01.13

75 אם תרצו רוצים וחושבים שישראל תהיה מדינת אפרטהייד אם תרצו פשיזם יהודי
  • 16:21
  • 18.01.13

אם תרצו חבורה של אנשים חסרי ערכים זולת כוח ההפחדה , רודפים כמשינים אחרי אנשים תמימים , מעניין מי התומך האמיתית של התנועה הפשיסטית אם תרצו
אגב ברור שאין לאם תרצו שום סיכוי בתביעת דיבה, אז שלא ישקרו לכם שוב אם תרצו לפח הזבל

76 אבל שובל הוא הוכחה ניצחת למשוואה ציונות-גזענות! מה אתה מתבכיין! נגה
  • 16:23
  • 18.01.13

בז'קט מעונב ובמבט נוגה, הוא יוצא להשתלח ושוב מנגב דמעה, ואז הוא צורח ומאיים מפני שהוא הותקף ומאויים ומבוהל - אדם עם סכיזופרניה חמורה. יותר טוב לאשפז עם טיפול תרופתי להתקף פסיכוטי, מאשר להקשיב לקשקושים שלו

77 מה,ארז תדמור הוא לא מילואימניק א פוליטי תמים?  (לת) ברצינות??הוא כתום פאשיסט? לא ייתכן! חחח
  • 16:24
  • 18.01.13

78 מצדיע לרונן שובל. משתמש בכל הכלים החוקיים לחשוף את פרצופם האמיתי של הצבועים והרמאים.  (לת) נילס
  • 16:29
  • 18.01.13

79 מי שלא שונא את המדינה הוא פאשיסט. מי שלא תומך בטרור הערבי הוא פאשיסט.  (לת) דני סמולני
  • 16:31
  • 18.01.13

80 מי שלא שונא את המדינה הוא פאשיסט. מי שלא תומך בטרור הערבי הוא פאשיסט.  (לת) דני סמולני
  • 16:31
  • 18.01.13

81 "אם תרצו" זה השביחה של ביבי  (לת) שלדון
  • 17:12
  • 18.01.13

82 המגמתיות של עיתון הארץ ציוני
  • 17:21
  • 18.01.13

עיתון הארץ ממשיך במגמת רדיפה של כל אותם ארגונים שנמצאים בצד הימני של המפה, ארגונים אשר מזוהים עם ערכים של ציונות, אהבת המדינה ואהבת צה"ל.
קצת תמוהה בעיניי המגמתיות הזאת.
הניסיון להוציא את רונן שובל ואת תנועת אם תרצו כעבריינים זהו ניסיון בזוי, הרי בפועל הכל נעשה על פי החוק, אך עיתון הארץ יציג את הדברים בצורה הכי שלילית, האם זהו ניסיון להשפיע על החלטת בית המשפט? עיתון הארץ עושה ניצול ציני בכוחו.

83 חבל שאירגון ציוני קטן כזה,עושה מה שממשלות הימין הסמרטוטיות מפחדות לעשות  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 17:49
  • 18.01.13

84 רק פגם גנטי יכול לייצר יהודים מעוותים בעלי מטען שנאה חולנית כמו זה המושפרץ כאן  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 17:55
  • 18.01.13

85 יאללה רונן, הפעל הטוקבקיסטים :)
  • 18:06
  • 18.01.13

דיברתי כבר עם תדמןר במעריב הוא ידאג לכתבה מפרגנת. אל תדאגו, מתישהו מישהו עוד יאמין לזה שאתם תנועה "לא ימנית"

86 אם תרצו אכן תנועה פאשיסטית...  (לת) יוסי
  • 18:15
  • 18.01.13

87 חשיפת אירגונים שהם בעד השמדת המדינה כיהודית מוטי
  • 18:31
  • 18.01.13

היא חובה של המשטרה.

האם במקום אחר היו מאפשרים לאירגונים הממומנים על ידי מדינות זרות לפעול בצרה כל כך "חופשית" ?

האם דמוקרטיה היא הזכות למדינות, חלקן אוייב, לפעול באופן חופשי ?

88 מפחיד לחשוב ש"ארגוני זכויות אדם" זה ארגוני שמאל קיצוני.. ירון
  • 19:00
  • 18.01.13

קצת שקיפות לא תזיק

89 הטפילות הדתית ממציאה לנו פטנטים. פגניני
  • 19:23
  • 18.01.13

הדת היהודית מצמיחה כבר כמה עשורים כל מיני עשבים שוטים דוגמת אם תרצו וכיוב'. ככה זה שנותנים לדת להרים ראש. ראו את האיסלאם, הפשיזם האמריקאי ועוד...

90 הארץ הוא כלי ובמה לגדולי עוכרי ישראל אהוד המכבי
  • 19:45
  • 18.01.13

שגרועים יותר מהערבים

91 אם תרצו ציונים אמיתיים. כל הכבוד . העם מצדיע לכם.  (לת) רועי
  • 23:19
  • 18.01.13

92 אכן יש לעשות כל מה שמותר על פי חוק לחשוף את פרצופם האמיתי של ארגוני השמאל הקיצוני.  (לת) גדעון ב.
  • 23:22
  • 18.01.13

93 אכן יש לעשות כל מה שמותר על פי חוק לחשוף את פרצופם האמיתי של ארגוני השמאל הקיצוני.  (לת) גדעון ב.
  • 23:23
  • 18.01.13

94 the problem is ,we live in the world of criminals rights,not humen rights  (לת) thinker
  • 23:43
  • 18.01.13

95 כל הכבוד לאם תרצו. לא רק לארגוני השמאל מותר להשתמש בכאלה טקטיקות.  (לת) הגלשנית
  • 01:31
  • 19.01.13

96 הרצל מתהפך בקברו- m
  • 08:22
  • 19.01.13

על אלה שטוענים שהם עושים את המהפכה הציונית השניה.

97 עצה לנתבעים. אנא בדקו אם התובעים שילמו את יתרת האגרה (1.25% מסכום התביעה - 32,500 ש"ח) עוד לפני שלב ההוכחות.  (לת) עו"ד המתמחה בלשון הרע
  • 08:54
  • 19.01.13

98 שיהיה ברור לכל הטיפשים והבורים: גנבת מסמכים (בין אם ממשרד עורך דין, בין אם של אדם פרטי)-מעשה לא חוקי. להבדיל: פרסום אותם מסמכים-חוקי לחלוטין! אין קשר בין פרסום מסמכים ממלכתיים סודיים שהינו מעשה לא חוקי ע"י אורי בלאו, לפרסום מסמכים בעניין עמותה פרטית, כזאת או אחרת. ועוד משהו: פרסום מסמכים ע"י צד שלישי, שחל עליהם חסיון עורך דין-לקוח-חוקי לחלוטין. ודבר אחרון אך חשוב, שאולי נשתכח מרוב רמזים מפלילים של הכתב: מדובר בתביעת נזיקין של עמותת "אם תרצו"-תביעה אזרחית. חקירת נגד של סנגור תמיד הופכת את הסיפור לנורא ואיום מבחינת תדמית התובעים ולא היא. מכל מקום, חקירת הנגד אינה אמורה לתפוס כותרת בעתון ובכלל מה קשורה שאלת גנבת מסמכים לפני שנתיים ע"י אלמוני שבגינה לא הוגשה תלונה לעניין תביעת הנזיקין?  (לת) כבשה פועה
  • 12:04
  • 19.01.13

99 "אם תרצו" מקבלים תמיכה גבית מראש הממשלה, שר החוץ, שר החינוך אני מת מפחד
  • 11:05
  • 20.01.13

לפטר כל מי שמעז לדבר כנגד הריבון.
לפטר כל מי שבכלל מעז לנסות לחשוב באופן עצמאי.
מפטרים מי ששולח מכתב לעיתון, מי שהעז לחתום על עצומה לפני 3 שנים. הבוגדים מסריחים העזו לחתום נגד המלך ביבי הראשון? עירפו אות ראשם!

100 ..בסדר, נהייתם צדקניים פתאום?כי בניגוד לכך אורי בלאו היה ונשאר לגיטימי בעיני התקשורת פישמן
  • 14:01
  • 20.01.13

חופש הביטוי קיים כל עוד אתה בצד הנכון, אז איפה הדמוקרטיה אני שואל??

פרוייקטים מיוחדים