המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

הרב עוזי משולם, שנאבק לחשיפת פרשת ילדי תימן, מת בגיל 60

האיש שהתבצר לפני 19 שנה עם חסידיו בבית ביהוד וריצה חמש שנות מאסר הצליח לגרום להקמת ועדת חקירה, שקבעה כי רוב הילדים מתו

עוזי משולם, הרב שנאבק לחשיפת פרשת "חטיפת ילדי תימן", מת היום (שישי) בגיל 60.
משולם עלה לכותרות ב-1994, כשהתבצר עם חסידיו בביתו ביהוד, ובאמתחתם מלאי כלי נשק, תוך שהוא מאיים בשפיכות דמים. במאי 1994 פרצו שוטרים לביתו, בעת שהותיר את חסידיו לבד ויצא לשוחח עם המפכ"ל, והשתלטו על המתבצרים. בהמשך ריצה עונש מאסר של שש שנים. ועדת החקירה שקמה בעקבות מאבקו לא מצאה עדויות לחטיפת תינוקות על ידי הממסד.

משולם נולד ב-1953 והיה מורה בבית ספר דתי. בפסח 1994 החל להפיץ עלונים בנושא חטיפת ילדי תימן, בהם הקביל בין חטיפתם ובין מעשי הנאצים בשואה. לטענתו, אלפי ילדים של עולים מתימן נמכרו לארצות הברית לצורך ניסויים כמו אלה שביצע ד"ר מנגלה. משולם דרש מהממשלה להקים ועדת חקירה ממלכתית לנושא.

בסוף מארס 1994 היה משולם מעורב בוויכוח עם נהג מערבל, שדרכו נחסמה על ידי מיכלית שניצבה ליד ביתו של משולם ביהוד. משולם דחה את דרישת הנהג להזיז את המיכלית והנהג הזמין משטרה. בתגובה, משולם הזעיק כמה מחסידיו, והם חסמו את הרחוב במכוניותיהם. למחרת התקבצו ליד ביתו עשרות מחסידיו, אשר התעמתו עם המשטרה.

בהתערבות כמה חברי כנסת נחתם עם משולם הסכם, בו קיבל על עצמו לדאוג שאנשיו לא ינהגו באלימות. בתמורה הובטח לו כי המשטרה תשחרר את חסידיו העצורים ותעכב את חקירת הפרשה עד לאחר חג הפסח, וכן כי בכנסת תיעשה פעילות שמטרתה להביא להקמתה של ועדת חקירה ממלכתית בנושא היעלמם של הילדים יוצאי תימן.

הפגנה למען עוזי משולם ב-2008
הפגנה למען עוזי משולם ב-2008. צילום: מוטי קמחי

המשטרה אכן שחררה את העצורים ועיכבה את פתיחת החקירה, אך משנדרש משולם לאחר הפסח להתייצב במשטרה לחקירה, דחה את הדרישה. ההתבצרות בביתו נמשכה וכוחות המשטרה, שניצבו ליד הבית, נותרו במקומם. ניסיונות נוספים שעשו גורמים שונים, להשפיע על משולם לפזר את אנשיו ולסיים את הפרשה, העלו חרס.

דברי משולם, בשיחות טלפון שניהל מהבית, העלו חששות שבכוונתו להחריף את העימות עם השוטרים. המשטרה, שחששה מפני שפיכות דמים, נהגה באיפוק. בסוף אפריל, כשיצאו המתבצרים מן הבית למצעד התרסה ברחוב חמוש בראשות משולם, היא נמנעה מלהתערב.

ב-10 במאי 1994, מקץ שבעה שבועות של התבצרות אנשיו בביתו, שוכנע משולם להיפגש עם מפכ"ל המשטרה דאז אסף חפץ. משולם הגיע לפגישה כשהוא מחופש וחגור שני אקדחים. המפכ"ל דרש ממשולם להורות לחסידיו להתפרק מנשקם ולהסגיר את עצמם למשטרה. משולם דחה דרישה זו ואף איים בשפיכות דמים. השוטרים עצרו אותו.

כשעה לאחר מעצרו נורו יריות מגג ביתו של משולם, לעבר מסוק משטרתי ולעבר כוחות המשטרה שבסביבת הבית. השוטרים, שהשיבו אש, פגעו באחד המתבצרים, שלמה אסולין, והרגו אותו. בהמשך, המשטרה פרצה לבית בו התבצרו חסידיו, ועצרו אותם.

משולם נידון לשמונה שנות מאסר, אך עונשו הופחת ובסוף ריצה חמש שנות מאסר בלבד, לאחר שהנשיא עזר ויצמן ניכה מעונשו כמה חודשים. חסידיו של משולם עלו לכותרות גם בהמשך, כשירו באיש שירות בתי הסוהר. מטרתו של משולם הושגה לבסוף, כשב-1995 הוקמה ועדה בראשות שופט בית המשפט העליון בדימוס, יהודה כהן, אשר הוחלף בהמשך בידי עמיתו יעקב קדמי, כדי לבדוק את פרשת היעלמם של ילדי תימן, שעלו לישראל בין 1948 ל-1954. היתה זו הוועדה השלישית שחקרה את הנושא.

בדו"ח שלה, שהוגש ב-2001, נקבע כי אין בסיס לטענה שנחטפו תינוקות על ידי הממסד וכי רוב הילדים שנעלמו מתו. הוועדה בחנה מקרים של למעלה מ-800 תינוקות. לגבי 733 מהם נמצאו עדויות מהימנות בדבר מותם. לפיכך דחתה הוועדה את התזה שהיא מכנה "החטיפה הממסדית", ולפיה נחטפו כביכול תינוקות של עולים מתימן על ידי הממסד האשכנזי לצורך מסירה למשפחות אשכנזיות. עם זאת, הוועדה קבעה כי דבר מותם של הילדים לא דווח להורים בזמן אמת והבאתם לקבורה נעשתה שלא בהשתתפות ההורים.

לגבי 56 תינוקות כתבה הוועדה, כי גורלם "עלום". כלומר, הוועדה לא מצאה קצה חוט לגבי גורלם ולא יכלה להתחקות אחריו. הוועדה כתבה כי קיימת אפשרות שתינוקות אלה נמסרו לאימוץ על-ידי עובדות סוציאליות מקומיות. הוועדה מותחת ביקורת על מחדלי הסוכנות היהודית במניעת חרושת השמועות על חטיפות ילדים, וקובעת כי הסוכנות יכלה למנוע זאת באמצעות פעולה יזומה.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 לא נשכח לעולם את החרפה של הציונים האדומים לעולם תל אביבי
  • 20:24
  • 21.06.13

איך גזזו הפאות ליהודי תימן בהגיעם לקולחוזים שלהם.

  •   לא נשכח את הטעות האיומה של הציונים האדומים שנתנו לעדרי קופים תימנים להגיע לארץ  (לת) פתח תקואי
    • 19:47
    • 22.06.13

  •   תודה רבה לך אתה בטח קוף שלג שלא עבר אולפן השתלטתם על כול העיר  (לת) ולא משנה מאיזה רכס שלג אתם, אטלס סיביר או מה שלא יהיה
    • 18:23
    • 29.07.13

  •   אנטישמי דוד
    • 21:18
    • 04.01.14

    מזה צריך להיות יגועל נפש עירוניסט מסריח אנטישמי כמו כולם!!!

  •   תגובה לשונא ישראל מפתח תיקוה יניב לא תימני
    • 21:39
    • 23.08.14

    בינתיים מי שטוען שהאדם בא מן הקוף נגד מה שמגלה התורה
    הם הכופרים מהמחנה שלך מחנה עוכרי ישראל
    החברים שלך הביאו את יהודי תימן לארץ למטרה אחת
    בשביל שיהיו כוח עבודה זול ומזולזל במקום הערבים
    שהתחילו להשתולל
    המושחטים לא עשו טובה לאף אחד
    הם השתלטו על ארץ ישראל בכוח
    והרסו כל חלקה טובה ביהדות
    הביאו את הילדים בלי הורים כדי שלא יהיה מי שישגיח עליהם
    ויהיה אפשר להעביר אותם שמד רוחני
    להאכיל אותם חזיר בחדרי האוכל של השומר הצעיר
    רצו עם חפשי - חפשי מתורה ומצוות
    למרות שלא שאלו אותנו בכלל
    כי אין חפשי יותר ממי שעוסק בתורה
    אבל חפשי זה עוד משהו - חפשי זה על שם "הבונים החפשיים"
    שהם ארגון עולמי ששם לו למטרה להשריש כפירה מוחלטת
    בלב האנשים לא רק יהודים.
    ולכן לפני שהביאו את המושג "חילוני" השתמשו במושג "חפשי"
    הארץ היא של הקדוש ברוך הוא
    והיא נתנה לעם ישראל בתנאי שישמרו מצוות ויעסקו בתורה
    ומי שלא שומר מצוות אין לו זכות להיות כאן
    יהודי שלא שומר מצוות אין לו מה לחפש כאן בכלל

  •   תגובה לעוכר ישראל מפתח תיקוה יניב
    • 21:50
    • 23.08.14

    בינתיים מי שטוען שהאדם בא מן הקוף נגד מה שמגלה התורה
    הם הכופרים מהמחנה שלך מחנה עוכרי ישראל
    החברים שלך הביאו את יהודי תימן לארץ למטרה אחת
    בשביל שיהיו כוח עבודה זול ומזולזל במקום הערבים
    שהתחילו להשתולל
    המושחטים לא עשו טובה לאף אחד
    הם השתלטו על ארץ ישראל בכוח
    והרסו כל חלקה טובה ביהדות
    הביאו את הילדים בלי הורים כדי שלא יהיה מי שישגיח עליהם
    ויהיה אפשר להעביר אותם שמד רוחני
    להאכיל אותם חזיר בחדרי האוכל של השומר הצעיר
    רצו עם חפשי - חפשי מתורה ומצוות
    למרות שלא שאלו אותנו בכלל
    כי אין חפשי יותר ממי שעוסק בתורה
    אבל חפשי זה עוד משהו - חפשי זה על שם "הבונים החפשיים"
    שהם ארגון עולמי ששם לו למטרה להשריש כפירה מוחלטת
    בלב האנשים לא רק יהודים.
    ולכן לפני שהביאו את המושג "חילוני" השתמשו במושג "חפשי"

02 למה הארץ לא כותבים את האמת על פרשת הילדים החטופים ומסתתרים מאחורי ועדות ממשלתיות? כן, הוועדות הממשלתיות פחדו להודות באמת המזעזעת. זה לא אומר שזה לא קרה. מאמרים וסיפורים של ילדים חטופים אפשר למצוא לדוגמא בערך "פרשת ילדי תימן" בוויקיפדיה עיראקית
  • 20:49
  • 21.06.13

לפעמים ויקיפדיה פשוט עדיף

  •   יש גם הרבה מאוד מאמרים ועדויות של אנשים שטוענים שנחטפו בידי חייזרים. אין לי ספק שיש גפ ערך על כך בויקיפדיה...  (לת) מיצ
    • 13:27
    • 22.06.13

  •   אומרים שגם נרצחו 6 מיליון אשכנזים בידי הנאצים אני אישית חושב שמצוץ מהאצבע ובשביל תעשיות הכסף בעמ של השואה .  (לת) אולי חייזרים חטפו 6 מיליון אשכנזים גזענים .
    • 14:51
    • 22.06.13

  •   אין לנו ספק שאת ח--ט--ו--פ--ה !!! ולפעמים להתעלם מטימטום עדיף!  (לת) כורדים
    • 19:49
    • 22.06.13

  •   מבחינה לוגית הועדה לא קבילה, היא הסתמכה על מקרה אחד! של ילד כביכול שנמצאה התאמה גנטית לשרידי עצם שמצאו בעפר שבו הילד המנוח היה קבור  (לת) ומשם הסיקה לכול מקרי החטיפה, מבלי לעשות בדיקת רקמות לכול הקברים בשביל לסגור את הגולל סופית, לכן מדובר בטיוח משפטי ולא בוועדה חוקרת, השלב הבא הוא לעשות בדיקות גנטיות או לפנות להאג, שחוקרים חיצוניים יבדקו את הפרשה
    • 22:27
    • 22.06.13

  •   גם אני חושב ש- 6 מליון אשכנזים זה סיפור מהתחת.  (לת) ישראל מירושלים
    • 00:08
    • 23.06.13

03 Good Riddance  (לת) בועז
  • 21:01
  • 21.06.13

  •   למעשה עוזי משולם מת כבר מזמן, מהזמן שבו נכלא בכלא, ובריאותו התדרדרה באופן פתאומי וקטלני. אבל העובדה שהוא המשיך והטריד טיפוסים כמוך, וכנראה הפך לסמל ומושג, מעידה שלא ימות לעולם, לפחות בתודעת אשכנזיפתים גזענים וקטניםכמוך, ואנחנו נדאג להזכיר לכם ולילדיכם ולנכדכם מדי פעם.  (לת) אבי צנעני
    • 11:56
    • 22.06.13

  •   אם אני הייתי קוף שחור וטיפש גם אני הייתי יוצא מתוסבך מתוסכל כמו צנעני  (לת) צ'יפופו סחוג
    • 19:22
    • 22.06.13

  •   על זה אין חילוקי דעות!---כולם מסכימים-אפילו התימנים מראש העין!  (לת) ילדי תימן ויפית והשכנים
    • 20:06
    • 22.06.13

  •   תודה רבה למגיב הגזעני שמוכיח שמאז המפגש הראשוני של היהודים שעלו מתימן (לא תימנים) לאירופאים הקולוניאליסטים, שום כלום לא השתנה  (לת) אנחנו "חמורים" "כבשים" "קופים" בקיצור תתי אדם "פועל טבעי" מול החלוץ (הפולש הקולוניאליסט) האירופאי
    • 22:30
    • 22.06.13

04 למה "מת"? כואב לכם לכתוב "נפטר"? או "הלך לעולמו"? - מוות וחיים ביד הלשון.  (לת) אסתר
  • 21:05
  • 21.06.13

05 תימני שחום לא נהפך לאשכנזי גם אם הוא גדל בבית חרדי יליד הארץ
  • 21:18
  • 21.06.13

משולם חיפש כותרות ומצא.

06 בין אם נחטפו אלפים,מאות או אפילו רק עשרות - נשאלת השאלה היכן הם ? היכן אותם גברים ונשים שאמורים להיות עמוק בתוך שנות השישים שלהם ? מדוע הם לא נחשפים ומספרים את סיפורם היום,כאשר הוריהם המאמצים לבטח כבר אינם בין החיים וכאשר הם יכולים בקלות יחסית לגלות את בני משפחותיהם ? העובדה שלא נחשפים סיפורים של גברים ונשים מבוגרים שגדלו בארץ וברחבי העולם אצל הורים מאמצים בעלי צבע עור בהיר יותר מעידה כנראה שמעולם לא התרחשו חטיפות בחסות הממסד של ילדי תימן ושמשהו חמור השתבש אצל עוזי משולם.  (לת) הדס
  • 21:29
  • 21.06.13

  •   להדס האשכנזייה והגזענית הרבה ילדים נמכרו לניסויים רפואיים לארצות הברית תמורת נשק וכספים לציונות האשכנזית הגזענית .  (לת) להדס האשכנזייה ורעת הלב תחשבי שהם היו ערבים .
    • 11:26
    • 22.06.13

  •   ראיתי בסי.אן. אן כתבה על הנושא. ראיינו כמה אמריקאים, שחומי עור במשפחות לבנות, לצד ישראליות מבוגרות מאוד, כנראה האמהות שלהם, הם יודעים שהם "נחטפו" - נמסרו לאימוץ לא חוקי ולא רשמי - אבל אין להם עניין ויכולת להתעסק בזה. מבחינתם הם אמריקאים ולא מכירים הורים אחרים.  (לת) אבי צנעני
    • 11:38
    • 22.06.13

  •   מזל שלא חטפו את רחמים אהרוני, טוביה אושרי, שלום דומרני ויגאל עמיר, אם למנות כמה. וככה כולם יכולים להתרשם היום מהתרבות התימנית המופלאה, ולשמוח על שהם הגיעו לארץ  (לת) צנעניזם
    • 15:12
    • 22.06.13

  •   דבר ראשון לא מדובר בתרבות "תימנית" אלא בתרבות יהודית עתיקה, שנפגעה קשות ובעצם כמעט הוכחדה, מה שנשאר זה רק החיצוניות של הבגדים, מוזיקה, פולקלור וקצת קולינריה, עם הרבה מסורות דתיות  (לת) אבל המטען התרבותי הוא בעל חלל קשה מנשוא, יהודי מתימן לעולם לא יוכל לחזור לבקר בתימן בטח לא בח'ייבר, מדובר בכאב של השמדה תרבותית, שאת סתימת הגולל נתנו הציונים וכמובן האחראים להשמדה הם המוסלמים
    • 22:34
    • 22.06.13

  •   אני מבין שהביטחון העצמי שאת מפגינה בא ממקום של ידע, אבל דבריך הם קשקוש. לאימי נחטפו בתחילת שנות החמישים שלושת בנותיה הבכורות כתינוקות. הורי שעלו מתימן כזוג צעיר היו תמימים ואובדי עצות מול הנבזות האשכנזית שהם נתקלו בה במחנה העולים שער העליה. לא הסתפקו בתינוקת אחת, אלא את כל שלושת בנותיה חטפו באיומים. ניקו אותה מילדים. לכי תספרי לאימי שתחייה שבנותיה הראשונות הן רק פרי דמיונה. אי לא מאחל לך לגדול בבית בו האם בוכה לאורך השנים בשקט על בנותיה שאבדו. אני לא מאחל לך לגדול במשפחה שבה האב אינו יודע את נפשו מצער, ואינו משלים עם העובדה שלא היה חזק מספיק לעורר מהומות כדי שתוחזרנה אליו. כפי שאכן שקרה במשפחות אחרות מהקרובים של משפחתי שלאחר מהומה גדולה הוחזר התינוק ה"מת" להוריו. הורי איבדו אמון בממסד ולכן גם לא נמנים עם אותם אלפי משפחות שהתלוננו. עם השנים. מוסדות המדינה עשו טעות קשה בכך שלא חשפו את האמת. כך הפצעים אינם מגלידים והכעס לעולם ישאר. הבורות המתנשאת שלך עלולה לגרום למי מאיתנו שבוער בו הכעס, לפנות למוסדות בינלאומיים לפתיחת חקירה אמיתית ולא חקירת מריחה. בינתיים אנו שותקים, ויפה השתיקה גם לשכמותך ש.ע.  (לת) תימוני
    • 23:59
    • 22.06.13

  •   לא רק תימנים נחטפו שרה
    • 09:32
    • 23.06.13

    גם אני במקרה שייכת לעניין זוג הורים פרסים קיבלו צו גיוס בגיל 18 לילד שנלקח ואמרו להורים שלי שהוא מת אבא ביקש גופה לקבור ולא נתנו לו

07 היתכן שילד תימני החי במשפחה אשכנזית לא יחקור את שורשיו הילדים כיום בני 60
  • 22:17
  • 21.06.13

אם יש ילדים חטופים שאומצו ודאי הם מודעים לכך ויחפשו את משפחתם ולא רק המשפחה מחפשת אותם

  •   חקרו ומצאו כמה ילדים כאלה, ראיינו אותם בסי.אן.אן בזמנו, והם אמרו שאין להם עניין לחפש את המשפחה המקורית שלהם. אפשר להבין אותם. והממסד עושה ועשה מאמצים אדירים לטייח כדי להמנע מתביעות ותשלומי פיצויים.  (לת) אבי צנעני
    • 10:42
    • 22.06.13

  •   אם היית אבא שלי, צנעני, והיו מראיינים אותי בסי אן אן גם אני הייתי אומר שאין לי שום ענין לחזור למשפחה תימנית פרימיטיבית  (לת) לידור החמור
    • 12:13
    • 22.06.13

  •   הם לא מוכנים להיחשף או להתראיין, הם מרגישים קשה וחצויים שיבגדו בהוריהם  (לת) יש רק בארץ את אורי וכטל ועוד ארבעה בארה"ב, אורי אבנרי חשף 10 מתוכם ונמצאו עוד מאות, כולם מסרבים להיחשף, מבושה, אשמה ואי רצון לפתוח את הפצע ולגרום לבעיה לציונות ולישראל
    • 22:35
    • 22.06.13

08 עוזי משולם הקריב את חייו למען הילדים שנעלמו. צדק, אבל לא שכנע. לא היו לו את הכוחות והתחכום להתמודד עם השחיתות הממסדית. התסכול והכאב הביאו להתדרדרות וההתבצרות. ובסופו של דבר הוקמה ועדת החקירה - זו בעצם היתה דרישתו היחידה - שקבעה ש...מה בעצם? שאכן "נעלמו" מאות תינוקות? ושנקברו בלי קבר, בלי נוכחות ההורים? זה רציני? זה אמיתי? ואם אמיתי, זה בסדר? האם יש תינוקות אשכנזים שנקברו באותה צורה? בא לי להקיא...  (לת) אבי צנעני
  • 22:20
  • 21.06.13

  •   בא לנו להקיא מתגובתך המטופשת!!!  (לת) ילדי תימן
    • 10:54
    • 22.06.13

  •   צנעני, רק בבון שחור ונבער יכול לתמוך באחד כמו עוזי משולם. אה, בעצם...  (לת) יפית הג'חנונית
    • 11:12
    • 22.06.13

  •   לכול מכחישי הג'נוסייד הזה, מאות ילדים נעלמו, הוועדה לא ערערה על כך, הבעיה היא אחרת  (לת) היא הסתמכה על גופת ילד אחד, שמתוכה הקישה שכול הילדים נקברו, זה לא רציני, למה לא בוצעו בדיקות גנטיות? גם לג'ויינט יש יד במעל, האמריקאים מסתירים זאת והציונות שהוקמה עקום, מפחדת מקריסה פנימית, למרות שבקשת סליחה רק תסיים את הסגה הנוראית הזו, תגובות גזעניות לא יפתרו את הבעיה, הם רק יחמירו אותה, בני אדם הם בני אדם ומה לעשות צריך להגיע לפיתרון
    • 22:39
    • 22.06.13

  •   אתה בת יענה עם צורת התייחסות שכזו  (לת) אלי
    • 08:23
    • 23.06.13

09 עוזי משולם הקריב את חייו למען הילדים שנעלמו. צדק, אבל לא שכנע. לא היו לו את הכוחות והתחכום להתמודד עם השחיתות הממסדית. התסכול והכאב הביאו להתדרדרות וההתבצרות. ובסופו של דבר הוקמה ועדת החקירה - זו בעצם היתה דרישתו היחידה - שקבעה ש...מה בעצם? שאכן "נעלמו" מאות תינוקות? ושנקברו בלי קבר, בלי נוכחות ההורים? זה רציני? זה אמיתי? ואם אמיתי, זה בסדר? האם יש תינוקות אשכנזים שנקברו באותה צורה? בא לי להקיא...  (לת) אבי צנעני
  • 22:22
  • 21.06.13

10 עוזי משולם הקריב את חייו למען הילדים שנעלמו. צדק, אבל לא שכנע. לא היו לו את הכוחות והתחכום להתמודד עם השחיתות הממסדית. התסכול והכאב הביאו להתדרדרות וההתבצרות. ובסופו של דבר הוקמה ועדת החקירה - זו בעצם היתה דרישתו היחידה - שקבעה ש...מה בעצם? שאכן "נעלמו" מאות תינוקות? ושנקברו בלי קבר, בלי נוכחות ההורים? זה רציני? זה אמיתי? ואם אמיתי, זה בסדר? האם יש תינוקות אשכנזים שנקברו באותה צורה? בא לי להקיא...  (לת) אבי צנעני
  • 22:28
  • 21.06.13

11 עוזי היה לוחם ביחידה קרבית מובחרת ובה נפצע בפעולה סודית מחומר כימי שגרם לנשירת על השיער בגופו, כולל הגבות והריסים (בגלל זה הוא נראה קצת מוזר וחובש פאה תמיד, מה שגרם למשטרה להעליל שהגיע מחופש לפגישה עם אסף חפץ, בעוד שתמונות מוכיחות שזו הפאה הרגילה). בנוסף היה קרטיסט מצטיין דאן 4, כלומר בעל כושר גופני מעולה, אבל מהכלא הישראלי הוא יצא שבר כלי מבחינה גופנית...אומרים שהזריקו לו חומרים...  (לת) אבי צנעני
  • 22:32
  • 21.06.13

  •   תמיד נשארים טפשים שמאמינים לסיפורים של מניפולטורים. איזה יחידה קרבית ואיזה יתר הבולשיט ? ועוד סיפורי הזרקות בכלא.....  (לת) צנעני אחר
    • 10:48
    • 22.06.13

  •   טוב שקראת לרברבן הזה עוזי ולא רב! היב צריך לפוצץ בזמנו את הבית ביהוד על יושביו יחד איתו!!!  (לת) ילדי יהוד
    • 10:59
    • 22.06.13

  •   צנעני, אם היו מזריקים לך חומרים אולי לא היית מעביר את הגנים הפגומים שלך לדור הבא  (לת) נדב החגב
    • 11:15
    • 22.06.13

  •   "לוחם ביחידה קרבית מובחרת"???? אולי שקמיסט שנפל עליו מיכל של עמבה  (לת) אהווה אהווה
    • 11:47
    • 22.06.13

  •   אני לא יודע בקשר להזרקות בכלא, אבל השירות ביחידה מובחרת והפציעה מחומר כימי שגרמה לנשירת השיער מתועדים בצה"ל. אפשר לבדוק ולמצוא.  (לת) אבי צנעני
    • 11:48
    • 22.06.13

  •   אוי באמת שמעון
    • 20:59
    • 22.06.13

    "לוחם ביחידה מובחרת"... "חומר כימי"...
    איזה שטויות. מה אתה מנסה
    להשיג בשקרים אינפנטיליים כאילו?
    .

  •   שמעון, אתה צריך להבין: אצל תימנים "יחידה מובחרת" זו חבורה של שימפנזות לועסי גת  (לת) מומחה לפרימאטים
    • 21:49
    • 22.06.13

  •   איזו גזענות ובורות מגוכחת, אם זה לא היה עצוב...מוקיונים וליצנים, האמת שהרב עוזי משולם עצמו היה בש.ב.  (לת) חלק מהחומרים שלקח כנראה, נלקחו מהם ללא רשות והממסד זעם על כך ופחד שיפרסם את הכול, מאז המקרה עם החומרים הכימיים לא צמחה שערה אחת בגופו, האיש לבש פאה והיה קירח
    • 22:41
    • 22.06.13

  •   לא יודע אם היה לוחם, הוא היה איש ש.ב.- החומרים שהשיג היו מהם..  (לת) פקידים לא נפגעים מחומרים כימיים מסוכנים, שגורמים לכך שאפילו שערה אחת לא תצמח בגופם, מהראש ועד הרגליים, האמת באמצע, לא של צה"ל ולא של אלה שטוענים שהיה לוחם כי אין הוכחה לכך, אבל הוא לא היה פקידת שלישות או מש"קית ת"ש, תהיו בטוחים
    • 22:43
    • 22.06.13

  •   עדכון אחד שיודע
    • 16:07
    • 12.07.13

    עוזי משולם שירת בחיל התותחנים ולא ביחידה סודית ומובחרת.
    הוא נפגע מרעל עכברים בתקופת קורס הקצינים בבה"ד 1.

  •   הרב עוזי משולם ז"ל נטל מסמכים מהשב"כ זה ידוע לכול, סגרו איתו חשבון  (לת) אנשי שב"כ הם בד"כ מצויים ביחידות סודיות, אבל ממש לא מובחרות, אלא קרביות רגילות, הבעיה שלכם היא ההתעלמות שלכם מכול העניין, רעל עכברים? מי שמאמין לזה הוא אידיוט ברמות
    • 18:27
    • 29.07.13

12 ילדי תימן החטופים, ודוק! עוזי משולם
  • 22:35
  • 21.06.13

לילד הפרא אדם חוגגים 90 ברוב הדר ופאר, ועדין יש הורים שלעולם לא יחגגו לילדיהם אף לא יום הולדת אחד! ***************************************************** עדויות אחדים מאנשי הממסד באותן שנים לא סותרות את עדויות משפחות העולים בדבר קיומו של הדפוס החוזר - הורים המגיעים לבקר את ילדיהם, שחלקם לא היו חולים, ונאמר להם כי הילדים נפטרו ונקברו. בשנת 1985 העיד בוועדת הפנים של הכנסת אביגדור פאר, שהיה בתקופת ההעלמות סגן מנהל המחלקה לטיפול בעולה, ותפקידו היה לנהל את רישומי הילדים במחנות:[1] היה ידוע כי במגדיאל היה מוסד של נשי אגודת ישראל ושל ארגון אמהות עובדות, ולשם שלחו את הילדים. רוב הילדים הגיעו למוסד של ארגון אמהות עובדות, ולשם לקחו את הילדים. רוב הילדים הגיעו למוסד של ארגון אמהות עובדות, כי היה להם אז רוב בין חברי הכנסת[...] וכאן קרה משהו. היו בעיות משפחתיות אצל חלק מהמשפחות כאשר נשים צעירות מאוד, ממש ילדות, היו נשואות לגברים מבוגרים מאוד והעובדת הסוציאלית לא ראתה זאת בעין יפה[...] גם העובדה שהעולים גרו באוהלים ובתנאים קשים כל כך הוסיפה לעובדה [...] אנשים באו לחפש ילדים לאימוץ אבל לא באו באופן רשמי[...] אני זוכר שהיו אורחים רבים שבאו לבקר את משרד הסעד[...] דיברו רבות אז על אורחים מחו"ל, מאמריקה בעיקר, שבאו ואימצו את הילדים האלה. חוק אימוץ לא היה קיים אז, כי הוא נחקק מאוחר יותר, אז הם לא אימצו לפי החוק, אבל לקחו אותם. כך סיפרו אז. דב שילנסקי, שהשתתף בישיבה, אמר שאביגדור פאר סיפר לו לפני הישיבה כי העובדות הסוציאליות עמדו נבוכות בפני העולים שביקשו לראות את ילדיהן, ושנאמר להם שהילדים נפטרו. שילנסקי אף סיפר בישיבה שהסתובב במחנות העולים באותה תקופה וכי במו עיניו ראה את הדברים עליהם מדברים בישיבה. אחיות ופקידות סעד העידו בוועדת החקירה הממלכתית שהעבירו ילדים בריאים באמבולנסים מבתי הילדים שבמחנות העולים לבתי החולים. למשל, אחות שעבדה במחנה העולים "עין שמר" העידה שראתה שלוקחים ילדים בריאים לבתי החולים, ושאף היא לקחה בזה חלק. היא אף העידה שמעולם לא החזירה ילדים מבתי החולים למחנה.[2] אחיות העידו על ביקורים של אנשים מחו"ל במחנות, ובעקבות כך היעלמותם של ילדים. לדוגמה, הנה קטע מעדות לגבי בית ילדים בעין שמר:[3] קבוצה זרה, דוברת אנגלית או צרפתית, שהתה בעין שמר במשך כשבועיים ובמהלכם נעלמו ילדים רבים. כמעט מדי יום נעלם ילד או שניים. הילדים היו בדרך כלל בריאים ולא סבלו ממחלות או ממגפות[...] כשסיימתי את המשמרת הם היו בריאים, כשחזרתי למחרת, היו ילדים חסרים במיטות. נמסר לי כי חלו והועבדו לבית חולים ברמב"ם[...] הייתה שם אישה אמריקאית שבדקה את הילדים, לא חשדתי אז בכלום[...] שאלתי למחרת למה הילדים לא במיטות, אמרו שהילדים קיבלו חום והועבדו לבית החולים רמב"ם בחיפה. ומה שהלך לחיפה לא חזר. לקחו ילדים בלילה. כל יום נעלם ילד או שניים. גם נהגי אמבולנסים העידו שלקחו ילדים בריאים ממחנות העולים לבתי החולים ולא החזירו אותם, ועשו זאת בעיקר בלילה.[4] בוועדת החקירה הממלכתית העידה חנה גיבורי, פקידת סעד ראשית בשנים 1954-1948, וממונה על אימוץ ילדים במחוז הצפון: "רופאים בבתי חולים העבירו ילדים לאימוץ ישירות מבית חולים בדרך שלא מקובלת ומבלי שגורמי האימוץ החוקיים יהיו מעורבים."[5] בוועדת החקירה הממלכתית נשמעו גם עדויות של נשים מאמצות. מציאות זו של אימוצים באופן בלתי רשמי ולמעשה בלתי חוקי הייתה ידועה באותה תקופה גם לשופט בית המשפט העליון שניאור זלמן חשין, שכתב: "אולם בהיעדר חוק מיוחד אשר יסדיר את ענייני האימוץ, יכוון אותם באפיקים רצויים ויקבע עונשים לעבריינים, הפכו עניינים אלה להיות שדה הפקר, וכל הרוצה לעסוק בהם בא ועוסק, בלי שייתבע למשפט ובלי שתהא עליו אימת דין ודיין."[6] בספר "בהיקלט עם" כותב ד"ר שטרנברג, שהיה אחראי על השירות הרפואי לעולה, כי לא היה מנוס מלהעביר "עשרות ומאות" מילדי עולי תימן מבתי החולים לבתי התינוקות של ויצו בירושלים, תל אביב וצפת. קיימות עדויות נוספות של רופאים המעידים כי נשלחו ילדי עולים לויצו לצורך אימוץ.[7] אהובה גולדפרב, המפקחת הארצית על השירותים הסוציאליים של הסוכנות היהודית, העידה בוועדת החקירה הממלכתית על הצורה השיטתית בה הילדים נשלחו לאימוץ, ועל כך ש"לא אלפים נעלמו, אבל על מאות לא אתווכח". [8] מקור: http://he.wikipedia.org/wiki/פרשת_ילדי_תימן Reply · Like · Follow Post · 41 minutes ago

  •   זה כנראה מה שקרה. רק בתיקון קל : "אימוץ" ואפילו "אימוץ לא חוקי" נשמע לא נורא כל כך, אבל מי יודע מי באמת לקח את הילדים ? אולי פדופילים? באותה תקופה היו תמימים, היום אנחנו יודעים יותר. מחריד.  (לת) אבי צנעני
    • 11:20
    • 22.06.13

  •   הרבה מיהודי תימן לא היו תמימים, אלה אנשים בעלי תרבות היסטורית ומנטליות עמוקה ומדהימה, הם השורדים של כול הרדיפות בחצי האי  (לת) לכן האופי שלהם היה ספגני, אבל הם לא האמינו שיהודים אחרים יפגעו בהם ככה ויתייחסו אליהם כמו חיות וישכנו אותם עם חיות משק, כמו פרות או עיזים, התייחסו אליהם בצורה מזלזלת ונוראית, השתיקה שלהם נובעת מבושה וזעם כבוש על הפגיעה, בנוסף לאי הכוח לתבוע מכיוון ההרס התרבותי והחלל הריק שנשאר להם בלב, יהודי פולני או מרוקאי יכול לבקר בתימן, התרבות שלנו הוכחדה כמעט טוטאלית, מה נשאר? ג'חנון ותימנה?
    • 22:48
    • 22.06.13

13 שנהרג מאש "כוחותנו" במסגרת הפריצה לבית בו התבצרו תומכיו של משולם בשם שלומי אסולין ז"ל
  • 22:41
  • 21.06.13

בעת שנפגש עם מפכ"ל המשטרע, אסף חפץ (עוד חפץ אחד/ת ואבדנו..) בדיוק כמו שעושים במדינה הזאת בכל פעם שרוצים להוכיח כמה הם חכמים על חלשים - בא לדבר ובינתיים אנחנו נפעלץ טקטיקה ישנה ועלובה. נראה אתכם בהארץ לא מפרסמים את התגובה הזו.

  •   כל הכבוד לאסף חפץ ,שהראה לרברבן הזה מאיפוא משתין הדג!!!!  (לת) תושבי יהוד
    • 11:07
    • 22.06.13

  •   "רברבן" יש לך קו מחשבה של איש חולה נפש ואכזרי בלי קשר לתימנים אשכנזים, כללית כבן אדם  (לת) אם במקרה תראה איש נכה איטר באחת מידיו תכנה אותו רברבן בגלל שיש לו יד חזקה ממתכת? אנחנו גידמים תרבותית, התרבות שלנו הושמדה כמעט לגמרי, התוצאה היא אנשים כמו עוזי משולם שהיה צריך להתנהג איתם בעדינות
    • 22:51
    • 22.06.13

14 תינוקות נחטפו בוודאות מוחלטת! לא ידוע כמה.  (לת) אילן
  • 22:51
  • 21.06.13

  •   ....... וכמו אצלנו (עם האבוריג'ינס) גם לא ממש ברור למה.  (לת) שגרירות אוסטרליה (באמת בלי שום קשר לבן זיגייר).
    • 11:55
    • 22.06.13

  •   זה לא כמו "האבוריג'ינס" ולא כמו עם "הערבים" ולא כמו עם "הילידים" האלה או האחרים, צריך להבין שילדי תימן ועדות אחרות שנעלמו היו - יהודים ! אם ילדי תימן אינם יהודים, אז מי עוד יהודי? ולהתעסק עם יהודים, כפי שעוזי משולם הוכיח, זה קצת יותר מסובך מאשר עם האבוריג'נים.  (לת) אבי צנעני
    • 14:18
    • 22.06.13

  •   בגלל הג'חנון שעלה למוח של צנעני הוא לא מצליח לראות שתימנים הם ערבים בני דת משה, דהיינו ערבים לכל דבר  (לת) גדליה רבע איש, ערבי שלם
    • 15:52
    • 22.06.13

15 סחר בילדים ממשפחות מצוקה אכפת לי
  • 22:54
  • 21.06.13

אם היו הילדים מוצא אירופי. לא היו מעיזים לחטוף ולמכור!

16 השב"כ האשכנזי השתיק אותו באמצעים כימיים וביולוגים אחרי שתפרו לו תיק, חטפו אותו מביתו איציק
  • 22:56
  • 21.06.13

ואישפזו בכפיה. אף אחד לא תובע את העמדת המושחתים הבזויים לדין והם ממשיכים להשתולל מאחורי הקלעים.

זאת ה"דמוקרטיה" האמיתית שמתחת לפני השטח שמנוהלת ע"י מזרח אירופים ורוסים שהגיעו מחוץ למזה"ת "עבור" מזרחים וערבים.

אם זה לא אפרטהייד אז מה כן..?!

  •   חבל שלא חוסל מיידית! מטייל ברחובות עם שני אקדחים על חזהו?  (לת) תושבי יהוד
    • 11:09
    • 22.06.13

  •   שקרן (שב"כ) טיפוסי. הוא מעולם לא טייל ברחובות עם שני אקדחים על חזהו. אבל אני שמח שהוא מטריד ומפחיד אותך גם אחרי מותו. מקווה שיבוא אליך בחלום עם גוויות של ילדים תימנים חוורים וצועקים.  (לת) אבי צנעני
    • 12:36
    • 22.06.13

  •   לי באו בחלום המוני תימנים פרימיטיבים כמו צנעני שהפכו את מדינת ישראל לארץ ערבית. כל כך נבהלתי עד שהתעוררתי וגיליתי שזה באמת קרה  (לת) נבהל
    • 15:19
    • 22.06.13

  •   מאחל לך להמשיך להבהל להתפלץ ולהתפחלץ. זה נשמע די מגעיל להיות עצמך, וזה באמת העונש הכי גרוע שמגיע לך - שתמשיך להיות מי שאתה.  (לת) אבי צנעני
    • 15:53
    • 22.06.13

  •   אם הייתי נולד תימני הייתי באמת מתפחלץ  (לת) פוחלץ
    • 19:52
    • 22.06.13

  •   יש תמונות ! ועדויות של שכניו, ואתה מעיז להכחיש!- לא מטריד ולא מפחיד =פשוט אפס!  (לת) ילדי תימן ויפית והשכנים
    • 20:00
    • 22.06.13

17 וברוך שפטרנו...  (לת) ברוך דיין
  • 23:03
  • 21.06.13

18 גם היום ילדים נחטפים בידי אימהות מאבות בעיקר אך גם להיפך פה ושם. החטיפות בגיבוי שופטות מקולקלות ולעיתים בדחיפתו. ילדת הסיוע עוזרת לפשע ופקידי סעד עלובים גם כן. השימוש בדתיות רווח. רבנים מגבים חטיפות ילדים.  (לת) הרשקוביץ ליברמן וקדשת הרב
  • 23:09
  • 21.06.13

19 ראוי לומר "הילדים הנעלמים" ולא "הילדים החטופים" הרצל
  • 23:24
  • 21.06.13

הכרתי אדם שהיה ילד מאומץ עם חזות מתאימה למוצא תימני, הוא עשה השוואת דנ"א עם כל המשפחות שילדיהם נעלמו ולא מצא התאמה.

  •   ראוי לקרוא להם הילדים שנחטפו על ידי אשכנזים כשיש פשע יש גם פושע
    • 12:41
    • 22.06.13

    כאילו זה חיזרים באו והם נעלמו, הם נחטפו ויש מי שחאף וכל אלה שחטפו היו אשכנזים, ולא סתם אשכנזים אלא מלב הממסד

20 לא רב!!!!! אולי רברבן!  (לת) שכנים מיהוד
  • 23:25
  • 21.06.13

21 אני הכרתי לפני כמה שנים אנשים למשפחות אשכנזיות שלא היה שום ספק שהם נראים אכן היו חטיפות
  • 23:25
  • 21.06.13

ממוצא תימני ,

22 תיקון קל דני
  • 23:25
  • 21.06.13

לדעתי ההתבצרות היתה ביהוד ולא בלוד.
כך אני זוכר.

23 חבל לקח איתו את האמת  (לת) יוסי
  • 23:38
  • 21.06.13

24 מחכה לגדודי האדיוטים שיצעקו שהוא נפטר ולא מת. יבגני בוסקילה
  • 00:13
  • 22.06.13

כנראה שנצטרך לחכות לתגובות ההיסטריות שלהם עד מוצ"ש.

25 הוועדה משקרת ילדי תימן נחטפו ללא ספק ( אחיות העידו !!) ילדי תימן נחטפו !!!!
  • 00:26
  • 22.06.13

ככה זה בישראל כל מערכת המשפט רקובה
המקורבים לשלטון יוצאים נקיים ממעשי השחיתות שלהם
האזרח הקטן נשפט לחומרה ע"י שופטים שאינם ראויים לשבת על כס השיפוט בהיותם מוהלי צדק ורודפי שלמונים !!!
ילדי תימן ( וילדים נוספים בני עדות המזרח !!! ) נחטפו כדי להעניק להורים אשכנזים ילדים לאימוץ - זאת האמת !!! - כמובן ספק אם תפרסמו כי התקשורת הישראלית חוברת למישפט הישראלי הרופס שמונע גילוי האמת !!!

26 כמה עוזי צודק אחמד
  • 01:10
  • 22.06.13

היה שחקן בהפועל חיפה תמני שחור עים שם ליפשיץ תסבירו לי איך

27 חטופי תימן חרתה ברתה
  • 02:39
  • 22.06.13

עיינו בגוגל ערך חטופי תימן היה ועוד איך היה

28 תודעת הבונקרים האמריקאית  (לת) דוויד קורש
  • 03:29
  • 22.06.13

29 תמיד הרגשתי שאני ילד תימני חטוף תימני לבקן
  • 04:21
  • 22.06.13

לו הייתי תימני, הו! לו הייתי תימני
לו הועליתי מתימן ולא נולדתי רק אני

אולי נחטפתי בתש"ח? אולי הייתי צבעוני
ואז הושתלתי בשיבוט תינוק לבן ופולני?

אולי הוטסתי לדימונה והוטבלתי באורניום,
או נשזרתי בגפילטע והוצמחתי באקווריום?

לו הייתי תימני, הו! לו הייתי תימני
לו הועליתי מתימן ולא נולדתי רק אני

30 מערכת הארץ ממשיכה ביחס המזלזל לפרשה. אסון ילדי תימן ראוי להכרה. על כן נזכור לטובה את רבי עוזי מקוצר רוח מיהוד. השם ירחמו.  (לת) חבשוש החתול
  • 04:30
  • 22.06.13

31 מי הרג את שלומי אסולין? מתומכי הר' עוזי משולם..  (לת) בשם שלומי אסולין ז"ל
  • 04:56
  • 22.06.13

32 איפה עוזי? ועידת חקירה
  • 05:07
  • 22.06.13

מת? או נחטף על ידי הממסד ונמסר למשפחה אשכנזית?!

33 מנוחתו עדן.לא רמז שיקראו לו רב,גם הכורך כדורי לא היה רב,כנ"ל פורוש האב.  (לת) Balkani
  • 05:53
  • 22.06.13

34 לאחד אלי בר שבכותרת דף פייבוקו מציין שאני בחופשה קצרה מהמחלקה הסגורה- אמהות הילדים אושפזו בשלוותה, חורף 74 וסוממו ברעליים נגד הפאנויה.פני נחושת קלל, מטפחות ראש, תנצב"א יוסי פרלשטיין
  • 06:12
  • 22.06.13

המשטרה הציבה בשכונתי העניה בצפון מערב בת ים בסייען במסווה גנן בן מעוטים שעזרתיו עאל בסיס עקת הסטיגמה ולבל יבולע לארבעת פעוטיו. אמנם תרמתי למאק ציבורי באיישפוז כפוי בצורתו דאז והקמתי מפעל חיים שנגדע באיומים, רדיפת תרבות ופוגרום ואוייימתי שאם לא אפסיק לדבר נגד המדינה, משמע מול רשעת בעלי השררע וניצול הגלמודים ליישם את הסכם השילומים עם גרמניה שמעולם ישראל לא קראה למה התחייבה תמורת מליארדי המארקים בהיותה היא האמורה לעשות טוב מחדש-ופעלה היפך הגמור. מאז שנות הטיוח המשטרתי, רמיה וניגוח בידעת לינדנשטראוס אישית. שנים של טרטור האגף לסיוע משפטיי עד שבאמתלות בזויות אשר נשלחו לתת ועדת האו"ם בנושא אחריות השלטון הישראלי לאזרחיו מבית אחרי קיץ שרופי המלכות- יש מי שיסתערו כענן הברחש מטעם- התיקים ננעלו ולא הוברו לבית משפט. כמאה אלף דולר נעשקו כולל מפעל חיים תרבותי לצנינים בעיני השלטון אבל זהו מבחן הדמוקרטיה והוא עק3פה בביעוא סכנת הדבר הקמיזיאני והמגיפה שסירת גומא אחת של תור היירדאל מוכיחה מה שלא רצו והשמידו גם ניירת בהוצאת 19 שקים אריזת גופות מלאי ספרען ומסמכים לאחר גרושי ממחסן שכור כמי שמגדל כשפים ומגדל שדים, ארבע תערוכות, שירה ותרגומי שירה וסיפורים קצרים ומאה אלף דולר כולל הודעות על כסף שהגיעני כיורשו של אבי שגם בדקדתי סרטי מכונת חישוב בעבודות פרטיות שעשה בבית.בנק שם בכיליו והסייען גורש מן האיסלם אבל שרת המשפטים ממלאת פיה פיפי.ומול בריונים שלהם שיטלו את הפיצויים שלא ישובו לי בהגנת משרד המשפטים את עמיתו , משרד משטרת הסייענים העבריינית, ומי שלפני עשור נהג ברכב כעת מוסע בעגלות גלגלים.הוסטל ניצולי שואה יטול ממילא את כספיי שהרי מבטאי ושמי ינציחו זרימת הכסף הגרמני לכיסים פרטיים. אני פונה לגדורמיים בי"ל לחלצני מישראל לדיור מוגן כמוכר כניצול עינויי פסיכיאטריית מדינה. אמהות ילדי תימן לא העיו פרנואידייות.קרה משהו והוא התררחש גם מול ממוספרי הזרועות שקרסו כאשר היידיחש נשמעה במשפט אייכמן והם לא יכלו לשאת בנטל עבודה בבתי מלאכה קטנים של בעלי העליה הרביעית , מאותהפולין אבל שונאת ה"קאליקעס" והם פטרו וקרסו ומתו ברעב ברחובות שפירא.עיני ראו גם את דשולי הפנטוטאל וכעת איזה בריון אליי בר ,פניו בפייסבוק בעברית מעידות על רצחנוטתו קובע שאני בחופשה קצרה מהמחלקה הסגורה. כאבו של עוזי משולם הוא גם שלי וגם אני אמות בקיצור ימים ארם אשאר לחסדי הבריונות וההפקרות, משרד משפטים, לשכת היועץ המשפטי, משפטניות ומייצגיים-פרצופי חיות אשה ובר-ברים שגרמו לקריסתי ולידעת מר בר- אינני בניו יורק- אני מסתגר בדירת הורי בירושתי כחוק על קו התפר בדרום יפו.ספרי קוד ואינקבולות של העולים למרבד המקסמים הושמו בשק והבאים לא ראו אותם יותר- הם נמכערו לבודיליאנה, אנקבולות של משנה תורה והוצאות ויניצאה ואמסטרדם שהגיעו לדאהר ולצנעא ולעדן. גם כך הפריחו השממה. גם בריסוס מוחי התפרנסה שבועת הרופא בהזניית כל מה שהיה לננייר טואלט בפי פסייכיאטרי ישראל- וכעת לשוב למחנה ההשמדה מחופשתי הקצרצרה.מר חג'ג' הגדול, ג'ון לילברן ישראלי- נכש עשבים רעילים מן הערוגה.

  •   תגובה מזויפת עם שגיאות כתיב ותחביר מכוונות שמטרתה לשים ללעג את המגיבים בעניין עוזי משולם.  (לת) אבי צנעני
    • 10:27
    • 22.06.13

  •   יוסי פרלשטיין (מירושלים) חזור מיד---דחוף! לאישפוז! זרובבל
    • 11:27
    • 22.06.13

    יוסי פרלשטיין (מירושלים) חזור מיד---דחוף! לאישפוז!

  •   מאור עיני נחלש,כוחותי לא כשהיו אבל אינני לועג ואייני מירושלים יוסי פרלשטיין
    • 14:09
    • 25.06.13

    עברתי פרשת חיים שאנשים אחרים שהיו אתי וזכו ליחס שונה, לשפה אחרת, למסירות גדולה בשיקום מכובד ובאוזן קשובה להשכלתם לא משונעים בפי כל סס ורקב למה שעיני נותרו עששות ממנו-כי הרבה גלמודים, נטולי קרבה,נטולי מי שאכפת לו הסתיימו שם. לאחרונה, בימים האחונים של מערכת הבחירות נבעתה צעירה מאומצת מינקותה שישבה בבית הוריה ולא נשאה ולא שרתה, ורבות הנשמות הללו. הם נפטרו בזה אחר זה ומרב אימה על החלל בעולמה העגום קרסה והובאה לאחד ממצודות ההטרוטופיה- מונח של פוקו- החרצובות הידועות קבעו את גורלה להשלח לבית חולים לחולות כרוניות במקום לחזקה באמצעות חברותיה ולהשיבה הביתה. היא יצאה לחצר גהה ובגלון דלק וגפרור שחררה את עצמה- ובושה לחברה ולרפואה שהיו לצעירה נפשות מסורות בדמותה ובצלמה והיתה אלטרנטיבה של טוב לב במקום ההסתערות.- ומי שהיתה לו משפחה חזקה בעיקר בקיבוצים והורים, או לפחות הורה תומך ומשפחה גם אישפוז היה אינצידנט ומערכת שרוצה להיטיב מוצאת את הדרכים, כמעט הכל הוא שיפוט ערכי ולא שיקול דעת מדעי. עיני עששות, ומי שמיייחס לי כוונות זדון הוא פוסל במומו כי שמי מוכר ברחבי תבל בקדקודים של אישים וארגונים בי"ל הפועלים בנושאים אלה וגם משקפי המוטחות בעצבוןני מול משרד המשפטים ומול מה שאם מחריאים עלי כי אז אולי מדובר בלוביסטים מתושלמים מטעם מי שדברי לא ערבים למראה עיניהם. אבל אני הוכיתי עד חורמה ולא נשאר בי מתום וכלכל אלא שאינני מירושלים- וידע כל המטפטף לעברי ביצירת דעת קהל, גם בשל אירועים טראומטיים מול תופעות תמ"א ,פראות והעדר כבוד לבטחון הקניין ובפירוש רדייפת תרבות עד למעשה מחריד שהחליש אותי- מי שמתיז כמו ממטרת שפכים אתההחזרה בדחיפות כנראה לא יודע שיש חוק, ובחוק כתוב מי ועל מה ולאחר הליך שימוע ובידייעה שרק אדם מסוכן בעליל לעצמו או לסביבתו- אלטרואיסט שהקים קול תרבותי, גלותי בשל מבטאי היידשאי, קשיש עייף ומולקה בן ששים שמסתגר בדירתו לא מאשפזים- בוודאי שלא על ביקורת. ואם חוסר שינה הוא בעוכרי - זכרוני צלול, מראות עיני אמינות , גם לאחר טריבונל ראסל אשר ישראל לא מכירה בו ולא שמעה אודותיו- מספיק השם ג'וזף פרלסטיין להעיד שמה שאני אומרהוא בבחינת הייתי, ראיתי ושמעתי. כולל האמהות ההן. אמת היא שכפועל יוצא מצרחות" בברוטאליות , בלי סנטימנטים" בביתי ורופא שומע את הקולות, מול רעמי צחוק בבית משפט , משהו לא טהור בחקירת יכולת על חוב שלא היה בסך שלושת אלפים דולרים, משהו לא טהור בכל שש שנות התעללות אגף סיוע משפטי ובצורה בה ננעלו התיקים בתואנות התיישנות ומכתב רופאה נשלח לתובע הכללי בדואר רשום , לא הגיע אבל חקירת הדואר הוכיחה שנמשך בסניף הגבעה הצרפתית. הכוחות שוב אינם כשהיו והאותיות קטנות והאצבעות רועדות ואם זאת עילה לאישפוז דחוף- כי אז ראק גג על המדינה כולה יעיד שהבאים אליה נכנסם לסנטוריום מסוג ברנאול הסובייטיי שהאו"ם נעל.

    למר צנעני- אם לא הבנת לבי בוכה על אותן אמהות שנקבצו בתחנת האוטובוסים ברחוב אורלוב בפתח תקווה.רק השבת ואלוקקים שבשמים נותרו לנשמות הכבויות ומי שהאיסן סמים ממשלתיים ידוע בעדותיי מול גורם ביילאומי באישרור האומות המאוחדות על מה שעוללו לי "אשכנזים" אבל אחרים. כנראה אינך מבין שלא כל נושאי השמות הללו ממין אחד המה. אני בא ממגזר של סחופים ביציאת אירופה, הורי נשאו על בסיס אינסטנט ברעש הגדול. אני לא שייך לאשכנזים שטפלו בי כ"קצף מחנות" ואני גם נולדתי לדיכאון אשר הצהראכת אריך פרום- יאן בסטיאנס 1946 מצויה ברקע הסכמי השילומים ,כנראה שבקריאת שמי זיהת אותי עם ההיפך ממני שמחץ גם את חיי. כרעתי שדוד תרתי משמע.


    לפני שאתם מאשפזים כהבעת פשע שנאה נסו לחשוב מה עוללוף, מה אמרו וכיצד התנהגו רופאי קופת חולים בשנים האחרונות ממש, לפעמים הטירוף והסדייזם והבריונות ומי שמסכן חיי אדם , והחייים והמוות ביד הלשון-הוא ראןוי לאישפוז אבל הוא דוקטור זחוח, לפעמים גם עם לא ידעתיי שנחתו באסיה ומהלכים כטווסיים בין הפרימיטיבים המקומיים בהיותם בעלי תרבות הנורמלנו מטעם הגוסודאסטבו. רוסים כני אדם הם לרב חביבים ואנושיים. ברגע שהם נקלטים כפקידי שלטון רוח שטות הטיירור הטוטאליטרי הופכם לכוחות על שתלטנייםם, אימתניים ומזלזלים ולא חסרים גם נרקיססיטיים מקומיים . כל מעמד פרוויליגיאלי שאין אחרין ערעור ואין ניטור התנהלות בצמידות למגילת זכויות האדם המתוקנת של האו"ם מיום 1.1.09 עלול להחליק להחליק !

    מי שמבצע רצח אופי ומייחס לאדם שלא פגשו התנהלויות זדון הוא עץ באובב ב"הנסייך הקטן" של אנטואן דה סנט אזופרי.

35 עכשיו יגיעו תגובות של יללנותם-אומנותם:  (לת) מרדכי בלייוייס
  • 06:41
  • 22.06.13

  •   מי יהיה האשכנזי המטומטם שיזכיר כמה סבלו בשואה והלואי והיו חוטפים ילדים ומוסרים אותם למשפחות תימניות נו יאלה אני נותן רעיון למתבכיינים האשכנזים
    • 12:43
    • 22.06.13

    לכו על זה

36 מה האידיוט ההזוי הזה רוצה. אפשר לחשוב שמישהו באמת רצה כל כך לחטוף את התינוקות האלה. למה לא חטפו את הרבי יפה התואר הזה? להסתכל עליו ולהבין מיהו ומהו.  (לת) זכריה
  • 06:54
  • 22.06.13

  •   עוזי משולם שירת ביחידה קרבית מובחרת ונפגע בפעולה סודית מחומר כימי שגרם לנשירת על השיער בגופו, כולל הריסים והגבות. בגלל זה, במחילה מכבודך, הוא לא נראה כל כך אטרקטיבי.  (לת) אבי צנעני
    • 10:50
    • 22.06.13

37 תודה על הבאת הגירסה החשודה הממלכתית החד צדדית לסיפור. רונה. אנא פרסמו. תודה.
  • 07:02
  • 22.06.13

תיאור השתלשלות האירועים כל כך מופרך, כל כך לא הגיוני, כל כך חד צדדי, שלא נותר אלא לתמוה כיצד ייתכן שעיתון מכובד כמו הארץ, יאמץ את הגירסה הממשלתית בלבד ולא יתן אף במה או הסבר חלופי להשתלשלות האירועים.

לפי הסיקור כאן, המשטרה היא טלית שכולה תכלת ועוזי משולם "וחסידיו" עשו הכל כדי להיפגע ע"י המשטרה וכדי להוכיח שהם משוגעים לגמרי.

הכי מצחיקה זו מסקנת הועדה , שרוב ככל התינוקות פשוט מתו ( כנראה באחוזים גבוהים ביותר משום מה ) , אך באופן פלאי, אף הורה לא נכח ב"קבורתם". לגבי כמאה תינוקות הועדה מוצאת שהם.."נעלמו" חחח

צריך להיות דפוק לחלוטין כדי לא להבין שהתינוקות אכן נמסרו לאימוץ עבור משפחות בארץ ובחו"ל. על חשבון יהודי תימן התמימים והנאיביים שעלו לארץ ולא יכלו להאמין שככה יעוללו להם אחיהם שאליהם הם ציפו במשך אלפיים שנות גלות.

  •   "התינוקות אכן נמסרו לאימוץ" אחדות העבודה
    • 13:02
    • 22.06.13

    כידוע התימנים שחורים, ולכן צריך למצוא כיום אנשים שחיו בבתים של אשכנזים, בארץ או בחו"ל, ונראו כתימנים. התימנים האלה לא נמצאו. בשום מקום. המסקנה היא שכל פרשת ילדי תימנים לא היתה ולא נבראה.

  •   התימנים האלה נמצאו גם נמצאו, גם הילדים - כבוגרים אמריקאים, וגם האמהות - ישראליות מבוגרות - ועשו על זה כמה כתבות בארה"ב ( הם רוצים להשאר בארה"ב), וגם בישראל מצאו כמה מקרים, ראיתי בטלוויזיה.  (לת) אבי צנעני
    • 14:48
    • 22.06.13

  •   תימנים אינם "שחורים" רובם בעלי צבע זית, יש כהים יותר ופחות, רוב הנחטפים היו יחסית בהירים אבל תווי הפנים השמיות שלהן ניכרות בהם  (לת) נמצאו מאות של בעלי צבע זית ולא "צהובי עור" בארה"ב יש כתובות ועדויות, אורי אבנרי בעצמו מצא עשרה משפחות ומשם הוא לא המשיך, הוא כבר טען לא פעם שפרשה זו היא נוראית ביותר
    • 23:00
    • 22.06.13

38 תמונה , לא הצלחתם להשיג ? די לאפליה ולזלזול ! גיא רודף צדק
  • 08:36
  • 22.06.13

די לאפליה !

39 אם הארץ היה באמת עיתון כמו שהוא חושב שהוא חוקר ורוצה להגיע להאמת אז הוא היה חוקר מה עשו לעוזי הממסד הבולשיביקי ולמה הממסד משתיק ולא נותן לחקור לשאול מי חטף ילדים לאימוץ וניסויים רפואיים .  (לת) הארץ תתפסו ביצים ותחקרו איך הוא מת ומי נתן ילדים לאימוץ וניסויים רפואיים .
  • 08:39
  • 22.06.13

  •   או שאתה טיפש! או שאתה דביל!...תבחר!  (לת) מרגלית
    • 11:40
    • 22.06.13

  •   הרי בני החוטפים ונכדיהם הם אלה שעובדים עלינו בהארץ יחקרו ויטיחו
    • 12:44
    • 22.06.13

    כל המדינה הזו זה ארכיונים חסויים וצנזורה של כל דבר.

  •   למרגלית בדיוק כמו שנאצי בן 90 יגיד לאשכנזי ניצול שואה או שאתה טיפש או שאתה דביל .  (לת) ממה האשכנזים מפחדים שנדע שהם רעים לא פחות ואולי יותר מהגזע הארי .
    • 13:29
    • 22.06.13

  •   אבל האשכנזים האנטישימים מהארץ יודעים לחפור לנו על פרשת 300 וכל מיני פרשות שעשו האשכנזים הרעים לפלסטינים ב48 .אז לערבים מגיע צדק וליהודים המקוריים לא .  (לת) היתכן שהם בכלל לא אשכנזים והם גרמנים
    • 14:09
    • 22.06.13

40 חבל שעדיין יש מאמינים לחטיפת הילדים די לסיפורי חטיפות המוניות
  • 08:58
  • 22.06.13

עבדתי במחלקת ילדים ראיתי הרבה ילדים תימנים חולים סובלים משילשולים
אז עוד לא עשו אינפוזיות כמו היום ראיתי ילדים הרבה ילדים שנפטרו
וגם ילדים שהבריאו ששכבו הרבה זמן במחלקה עשו מאמצים לחפש את ההורים במחנות של העולים לקחו את הילדים באמבולנסים ונסעו לחפש את ההורים ולא מצאו, היו הרבה ילדים עם שמות מאד , כאשר לא מצאו את ההורים העבירו את הילדים לויצו,
ברצוני להזכיר כי אז היה נוהג שלא הרשו להורים לבקר ילדים במחלקות לא רק לתימנים אלא לאף הורה כמו כן להרבה ילדים היו ממש שמות דומים ושם פרטי היה כמו שם המשפחה לא זכור לי אם השתמשו אז במספרי תעודה זהות

  •   תגובתך עלובה ורדודה כמו מסקנות ועדת החקירה, שהוקמה לבסוף לאחר האלימות ההכרחית במדינת האשכנזים. אבי צנעני
    • 10:38
    • 22.06.13

    בוא ננסה לחשוב ביחד על מה שאמרת : הרבה ילדים נפטרו - אבל לא מצאו את ההורים שלהם? לא היו להם שמות? קברו אותם בלי שם? זה נשמע לך הגיוני? זה תקין? זה כשלעצמו הוא פשע נגד האנושות. אפילו בהודו אין דברים כאלה. אפילו חיות מוכנות להקריב את חייהן למען הילדים.
    ואם לא הרשו "לאף הורה, לא רק לתימנים" (ולא רק תימנים התלוננו על העלמות הילדים, גם עדות מזרח אחרות) לבקר במחלקות, איך זה שהורים אשכנזים לא התלוננו על העלמות ילדיהם? תקרא עוד פעם מה שכתבת ותראה שזה נשמע מנגלה.

  •   אימי היתה בשנות העלי אחות במעברות יענקל'ה
    • 19:46
    • 22.06.13

    ושנים שמעתי ממנה סיפורים על אירועים שהיום נראים לא מתקבלים על הדעת, אבל אז היו המציאות בהתגלמותה. אלף עולים ליום, כמעט כולם חיים באווירה של לפני הספירה, חולים, לא מבינים דבר בסביבתם, עם שמות שכולם נשמעו אותו הדבר לאוזן אשכנזית כשהשירותים מבחינתם היו המקום המיועד לכיבוש זיתים ועוד ועוד. כמובן שאין אפשרות לשכנע אף תימני שלא היו דברים מעולם, אז תמשיכו להאמין במופרך כן אתם יכולים להתחיל לקלל.

  •   למגיבה מספר 40 סולדת
    • 17:35
    • 23.06.13

    אל תבלבלי את השכל בטח את עוד אשכנזייה גיזענית, לחמותי היקרה חטפו אח. אמא של חמותי עד יום מותה בכתה על הבן שנעלם ביום בהיר אחד ושהיה בריא ושלם ,אחרי שהיא הניקה אותו אחות אמרה לה ללכת הביתה ולחזור בבוקר. היא לא רצתה ובכתה שהיא רוצה להישאר איתו עוד אבל האחות בתוקף אמרה לה לעזוב, והיא הלכה. למחרת היא חזרה להניק את בנה ואמרו לה שהחום עלה לו בלילה והוא ניפטר(מעניין שזה היה הטירוץ היחיד שלהם לכל ההורים שהילדים שלהם "ניפטרו") היא החלה לבכות ולהגיד להם שיראו לה את הגופה, והם סירבו, הם אמרו כבר קברנו אותו.... תחשבי רק על זה כמה רוע ליקבור ילד מבלי ליידע את ההורים על כך. היא החלה להקים צעקות שהיא רוצה את בנה והם גירשו אותה בבוז.... כמה רוע וגועל,,הרופא שטיפל בתינוק היה אשכנזי קר לפחות כמוך... ואבא של חמותי הגיע לבית חולים ודרש הסברים, משלא קיבל הוא קילל את הרופא(תושב צפת) ואמר לו- אני יודע שהבן שלי לא מת ואם זה נכון, אז כמו שלקחתה ממני את בני כך אלוהים ייקח ממך את הבן שלך, והלך משם בכאב גדול. שנה אח"כ בול הבן של אותו רופא שהיה בנו היחיד, מת מהיתרסקות מסוק. והאבא (הרופא) שלא ידע את נפשו מצער מת תוך שנה. עין תחת עין שן תחת שן. את מבינה גברת מהוללת שכמותך??? אולי גם את היית עדה או שותפה למעשים אילו . וכדי להרגיע את מצפונך(אם ביכלל יש לך מצפון) את אומרת שהם היו ללא שמות או חארטות אחרות. בושה וחרפה לעם ישראל שיש להם אנשים שנקראים יהודים שהם יותר גרועים מצוררי היהודים. כמו שכבר כתוב בתורה"מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו" אה ואני חצי אשכנזייה,,, סבתא שלי מפולין שעברה את השואה. ואני עדיין ניגעלת מתת אדם שכמוך וכמו שאר הראשי מדינה של אז המשוקצים....

  •   צודקת מאה אחוז נחמה
    • 09:25
    • 11.06.14

    המון משפחות תימניות ממציאות??? כולם הוזים???
    ולגבי וועדת החקירה ברור שמתוך 800 תינוקות היו הוכחות על 733 שנפטרו כי הרופאים הוציאו תעודות פטירה למה מה חשבתם שהם סתומים לבצע מזימות ושאחר כך זה יתגלה???

41 להקים מיד ועדת חקירה - האם המדינה גרמה למותו (לגבי הרעלת ערפאת כבר הוחלט ?)  (לת) ינקל ינקלביץ'
  • 09:22
  • 22.06.13

42 השב"כ האשכנזי מחסל יהודים מאחורי הקלעים ללא משפט!  (לת) איציק
  • 09:47
  • 22.06.13

43 משולם צדק, אין הבדל בין מה שעשו אשכנזים למה שעשו הנאצים  (לת) איציק
  • 09:48
  • 22.06.13

  •   אשכנז היה אכן שמה של מדינה בגרמניה, ההבדל בין הגרמנים לאשכנזיפתים שלנו הוא שהגרמנים לקחו אחריות על עברם ופשעיהם, בעוד שאצלנו הם ממשיכים להתחמק וללכלך כדי לא לפגוע בדבר היחיד שבאמת חשוב להם -כסף. תשלום פיצויים. זה בסופו של דבר מה שהפחיד אותם בעוזי משולם - שלא יצטרכו לשלם פיצויים...  (לת) אבי צנעני
    • 10:48
    • 22.06.13

44 מדינת שב"כ של מזרח אירופים ורוסים שלא שייכים למזה"ת  (לת) איציק
  • 09:48
  • 22.06.13

45 התימנים שמתגייסים לצבא זה כמו כלב שבועטים בו וחוזר להתרפס  (לת) איציק
  • 09:49
  • 22.06.13

46 אין טעם בעקשנות המשפטית הקולקטיבית לא להכיר באסון ילדי תימן. זה לא המקרה היחיד מאותה תקופה שבעלי אינטרסים קמאיים מנסים להשכיח.  (לת) endocarditis non facta
  • 09:55
  • 22.06.13

  •   זאת רק הוכחה שמערכת המשפט האשכנזית ושלטון החוק שלה הוא קישקוש איציק
    • 12:00
    • 22.06.13

    אפילו בעיני עצמה..

  •   מערכת המשפט האשכנזית היא לא קשקוש וגם לא ממש "אשכנזית". אל תתן לשד העדתי להשתלט עליך כמו שהשתלט על מעלימי הילדים הגזענים. כל מערכת משפט מושתת על המעמד השולט וכולם עושים טעויות. הדבר הנכון לעשות עם טעויות זה לתקן אותן. מאחר שבמקרה הזה מדובר בפשע רציני ולא סתם טעות, התיקון חייב להיות תשלום פיצויים לקורבנות - הורי הילדים.  (לת) אבי צנעני
    • 14:35
    • 22.06.13

47 לא נסלח לכל ממשלות ישראל - דם תימני אינו הפקר. לו לפחות הכירו בצער של המשפחות. רחל
  • 11:48
  • 22.06.13

כן, היה טבח בכפר קסים, היה גירוש מ"אשקלון" וגם זה היה. אחים אשכנזים תתמודדו עם האמת, הסבים שלכם לא היו תמיד צדיקים.

  •   לא אכפת לי מהערבים, אכפת לי רק מהיהודים. אל תספור תימנים יהודים יחד עם הערבים שלך.  (לת) אבי צנעני
    • 14:09
    • 22.06.13

  •   יש הבדל בין ערבים לתימנים יהודים? מוזר, הם נראים אותו הדבר ומתנהגים אותו הדבר  (לת) זואולוג
    • 15:08
    • 22.06.13

  •   להזכירכם! גם ערבים הם בני אדם! אנשים רעים! איכס  (לת) ערבייה
    • 19:54
    • 22.06.13

  •   ברור שאתם בני אדם באופן פרטי חלקכם עולה במידותיו על יהודים מסוימים אבל  (לת) יש לנו חשבון לא סגור איתכם, השמדתם את התרבות היהודית בחצי ערב, הרסתם לנו את חייבר ותימא, שדדתם מאיתנו את האדמות, חלקכם בכלל פולשים מהצפון הטורקי והבלקני והגשתם אותנו מוכנים לארוחה של האדם הלבן מאירופה, לא להזכיר את האיסלמופשיסטים, אתם פושעים בשבילנו יותר מכול אדם לבן,
    • 22:44
    • 29.06.13

  •   תוסיף שנלחמנו לקדם את האזור עם הפילוסופים הנאורים שלהם במשך 800 שנה והם רצחו את המשוררים שלנו ושלהם בתימן וסעודיה  (לת) ועידן חושך הגיע לאזור, לא להוסיף שגללכם עוצרים אותנו בכול נמל תעופה, כי המערביים לא מבדילים בנינו, למרות הכול בגלל שאתם בני דודים יש רגשות סימפתיה והבנה, אבל תמיד היה ביננו הבדלים פילוסופיים הכלים שלכם הם הדרך שלנו ולהפך
    • 18:37
    • 29.07.13

48 רק אידיוט לא יבין שהשב"כ האשכנזי שותל כאן תגובות של ליגלוג והכחשה איציק
  • 11:58
  • 22.06.13

כמובן על חשבון משלם המיסים (לאחרונה תקציב השב"כ זינק..)

49 טרוריסט שאיים על שכונת מגורים שלווה עם תחמושת בכמויות מסחריות אסתר
  • 12:11
  • 22.06.13

עוזי משולם היה טרוריסט. מאמיניו התבצרו עם נשק בשכונת מגורים. הסכסוך החל מאדמה שעוזי השתלט עליה ושהייתה מיועדת לזוגות צעירים ולא מילדי תימן. אחד מחסידיו עלה עם נשק על גג של גן ילדים ואיים על כל השכונה. שכונה שלמה הייתה תחת מצור.

  •   עוזי משולם לא היה חכם ולא היה מתוחכם. לא ידע איך לשלוט על עצמו ועל הכאב והתסכול. אבל בדיעבד, דווקא הצעד הקיצוני והשתלשלות האירועים בעקבותיו חרטו את זכרו ואת זכר הילדים החטופים בתודעת הציבור, והביאו לבסוף למה שדרש - הקמת ועדת חקירה ממלכתית, שהגיעה , כצפוי, למסקנה מעורפלת שעדיין נחשבת להודאה באשמה.  (לת) אבי צנעני
    • 13:53
    • 22.06.13

50 א) חובה לא לתת להשכיח כי יחד עם ילדים תימנים גם תינוקות וילדים רכים של עולים מאירופה נעלמו (ביניהם שנפטרו והובאו לקבורה ללא רישום נכון) ועד היום יש מי שמחפשים אחים/אחיות דרך אירגונים אמריקאים והפייסבוק וכד'. ב)הגיעה העת שמגיבים כאן בסיטונאות (בטלה?) וכלל הציבור יידעו כי גם משפחות ספרדיות (ספניולים ולא מתרבות ערבית) אימצו פה ושם ילדה או ילד תימנים שנותרו לבדם ימים רבים במרפאות.מי שרוצה לדעת על כך שיחפש ויחדל להצביע על ה"אשכנזים",היה בלגן כמו במחנה פליטים שרק הוקם ולא היתה "תכנית חטיפות" מלמעלה. ג) שיהיה ברור שאינני פולני.  (לת) NISSIMIKO
  • 12:30
  • 22.06.13

51 כמו כל רודף צדק מזרחי משולם הפך להיות לאויב מדינת ישראל המתנהלת על ידי גזענים אשכנזים צדק צדק תרדוף
  • 12:38
  • 22.06.13

הרב עוזי משולם זכרון צדיק לברכה, עכשיו תשב באותו שולחן שבו יושבים נביאים ישראל

52 אף אחד לא מתייחס לעיתויה של "הצעקה"- השמאל חזר לשלטון, שיחות שלום..  (לת) תהיית תם
  • 12:38
  • 22.06.13

53 ילדי תימן מוקי
  • 13:01
  • 22.06.13

לא רק תימנים הם הרוב אבל גם טורקים ופרסים נחטפו אני זוכר וגם הורי אמרו שהיתה לי אחות קטנה שאושפזה למחרת נעלמה אמרו שמתה אבל גם אחרי בלגן לא הסכימו להראות גופה או קבר

54 העבר הוא ארץ רחוקה אורכידאה
  • 13:03
  • 22.06.13

כן, ילדים עולים מתימן נמסרו לאימוץ ללא רשות הוריהם, שהאמינו שהם נלקחו לטיפול בבית החולים. מספרם של ילדי תימן המאומצים הוא בין עשרות למאות, ולמעט שנים שלושה מתוכם רובם העדיף לא לצאת מהארון בעת שהארץ סערה בנושא. הרי כל ילד תימני שאומץ הבין, לפחות בהגיעו לגיל 50, שהוא אחד מאותם ילדים.
לקיחת ילדים מהוריהם, גם אם ההורה היחיד הוא ילדה בת 14, עולה חדשה אנאלפביתית ובלתי כשירה לאמהות, הוא מעשה אסור. העבר הוא ארץ רחוקה וזרה. בזמן שבישראל הצעירה, בבלאגן ששרר אז במחנות העולים, בתנאים שכיום קשה לנו להאמין ששררו אז, נלקחו פעוטות שסבלו משלשולים או מתת משקל מאוהל המשפחה לבתי ילדים ומשם לפעמים לאשפוז בבית החולים, נלקחו כ-40000 ילדים אוסטרלים, אבוריג'ינים, מהוריהם לאימוץ אצל משפחות אירופיות או לבתי יתומים, וחטיפת הילידים נמשכה עד 1972. בשווייץ נלקחו ילדים ממשפחות עניות או מהורים גרושים ונמסרו כידים עובדות למשפחות איכרים עד 1960 (Verdingkinder). במדינות נאורות רבות, באירופה (שוודיה כדוגמה בולטת) ובארה"ב התבצע עיקור כפוי של "אלמנטים שליליים", חולי נפש, מפגרים, עבריינים או צעירות שילדו מחוץ לנישואים או שנחשדו ב"הפקרות מינית", עד שנות השבעים. על הזוועות שהתרחשו בפנימיות קתוליות או במוסדות החינוך המיוחד בעולם המערבי, שם נענשו החוסים בעונשים גופניים או עברו התעללות מינית בידי מחנכיהם, אנו מתבשרים חדשות לבקרים. ובישראל נמסרו לפני 60 שנה עשרות ילדי עולים למשפחות מאמצות, שהעניקו להם סיכוי טוב יותר לעתיד מאשר הוריהם הביולוגים. פרקטיקה מכוערת, פגומה מוסרית והיום גם בלתי חוקית, אך חייבים להתייחס לזאת בפרופורציות ולקוות שהיום מעשים כאלה לא יעשו. אופס, הזריקו לנשים במחנה העליה באתיופיה פרוורה, תחליף לגלולות מניעת הריון שהשפעתו לשלושה חודשים. לתלות את הפושעים.

  •   ושב נשאלת השאלה היכן הם ? מדוע הם לא חושפים את סיפורם ? מדוע ילדיהם ונכדיהם לא מספרים את הסיפור ? אני אפקפק בסיפור הזה כל זמן שעשרות רבות של אנשים שגדלו אצל הורים מאמצים שאינם תימנים לא ייחשפו ויספרו את קורותיהם.  (לת) הדס
    • 18:52
    • 22.06.13

  •   יש בהחלט גרעין של אמת בפרשת הילדים החטופים להדס
    • 21:35
    • 22.06.13

    בעלי הבית בו התגוררו הורי בכפר אונו כשנולדתי היה זוג עולים מגרמניה חשוכי ילדים. זמן קצר אחרי לידתי הופיעה בעלת הבית עם תינוק שחום שאימצה. התינוק גדל בע"ה ויצר קשר עם ועדת שלגי, ועדת החקירה האחרונה בפרשת ילדי תימן. שמו אורי וכטל. יש גם אחרים.

55 מכיר כמה כאלה אשכנזי ,ולא שזה משנה
  • 13:44
  • 22.06.13

הסיפורים ידועים מאוד ,ואין בכלל שאלה שנגנבו ילדים.
סיפור אחד שנגע ללבי דיבר על אמא שבאה לאסןף את בנה ואמרו לה שהבן חלה ומת.הגיע הביתה לספר לאבא שהיה איש גדול וחזק,ואמרה את הסיפור שסיפרו לה ,ושלא האמינה בו.
הגיע האבא לבית חולים עם סכין גדולה מאוד ,הלך לרופא שם ,ואמר לו שאם הילד לא מגיע מהר מאוד הוא שוחט אותו.
הילד חזר מהר מאוד להוריו.
אני גר בסביבה של תימנים ויש המון על גניבות ילדים

56 מי שבאמת רוצה להלחם בשחיתות שיתחיל כאן!  (לת) איציק
  • 16:02
  • 22.06.13

57 מעניין שנתנו דווקא לעופר אדרת המזרחופוב לדווח על הפרשה הנוראית הזו  (לת) נועה
  • 16:02
  • 22.06.13

58 עוזי משולם אז סרן איתמר אלון היום. באמצע סילמן. אתמול ירו באיש מחאה בכותל.  (לת) ביבי בזכות יגאל ובנט הצטרף לסרוגים עם היריות ברבין
  • 16:11
  • 22.06.13

59 נמאסתם דינו קראתי
  • 17:16
  • 22.06.13

ורק לחשוב דבר אחד חשוב.אלה היו ניצולי שואה אז,והיום צאציאהם חלקים עי הלובי מילארדי שקלים רק להם לכולם,כשישנם רעבים זקנים אחרים לא צריך לדעת רק לראות מסביב .הגרמנים משלמים להם פיציים,אלא מתחמקים.מה הם לא

60 תמונה ? צלם חובב
  • 17:32
  • 22.06.13

כתבה שלמה על האיש - ואף לא תמונה שלו ?
יופי הארץ !

61 גם אלף ועדות חקירה לא יכולות לרפא רגשי נחיתןת מוישל'ה
  • 18:54
  • 22.06.13

מי זה הטיפש (חוץ מתימנים) שחושב שהם היו כאלה מציאה עם האף הנזלתי קבוע ומגוון המחלות ויחשוב שמישהו ירצה לאמץ אותם? מה הם חתיכים שוודים עם עיניים כחולות או מכוערים (ראה דודו אהרון) וחרומי אף, אף אחד לא יגע בכם גם עם מקל.

  •   אתה בור ומכליל, רק 70% היו יהודים מתימן (לא תימנים), השאר היו בלקנים ורומנים, עכשיו תשאל מה זה? אלה קהילות ספרדיות ומזרחיות שחיו באירופה מאות שנים, כן כן, שמעת על הרב שלמה בן ערבי, ראש קהילת יאשי אז ברומניה, לקיצור הדברים  (לת) רוב הקהילות האלה של היהודים האלה הושמדו, הם ברובם היו יחסית כהים לאשכנזים, או אפילו בעלי גוון זית כמו יהודי תימן, ההשמדה הכמעט טוטאלית שלהם בשואה, גרמה להם לעלות חלשים, חוץ מהמחנה שלהם בקפריסין , משם חטפו להם ילדים, אצל יהודי תימן הייתה החרבה תרבותית מוסלמית, שהשמידה במשך זמן בשיטתיות את התרבות שלהם, נשאר חלל ריק וחולשה נפשית שאותה ניצל הממסד בדומה לספרדים אבל פחות, יהודי תימן לא תמימים כמו שמציגים אותם, פשוט אחרי שיש בך חלל ריק אתה נהיה אפאתטי לכאב זה מנגנון הגנה, עד היום יש חלל ריק בעדה הזו, יהודי ממרוקו או פולין יכול לבקר בארצו, יהודי תימני לא
    • 23:22
    • 22.06.13

  •   לתימנים דוקא יש רגשי עליונות! הם רואים באשכנזים כמוך "גויים מאירופה". תימני גאה
    • 01:28
    • 23.06.13

    התימנים בכלל לא סופרים גוי כמוך
    חחחחחחחה

    יש להם גאוות יחידה חבל על הזמן. אתה בשבילם כמו עוד נוד שננפח.

  •   עכשיו אני מבין איך הגרמנים הסתכלו על שכמותך כפסולת..  (לת) למוישל'ה
    • 01:36
    • 23.06.13

  •   תגובה למוישל'ה ,אתה גזען ,שפל,זבל אמיתי,אין כמו החן התימני !! רמי אבוקסיס
    • 22:30
    • 28.06.13

    מוישלה,הגזען תבין איש נאלח ,ככה דיברו על היהודים באירופה ,כדי לעשות להם רצח אופי, כדי שהקרקע תהיה כשרה לעשות בהם "פוגרום" קודם עשו להם "פרופוגנדה" תעמולה זה מה שאתה עושה !! איש נאלח,עלוב,חסר מוסריות,ומצפון !!

  •   אתה לא מסוגל להבין נשים שאינן יכולות ללדת, הם יאמצו גם בובות מפרווה  (לת) קל וחומר ילדים חיים ועוד יהודים אותנטיים ולא קופי שלג
    • 08:33
    • 06.07.13

62 ברוך דיין האמת איש אמת !! אופיר
  • 21:16
  • 22.06.13

שה' ישלם לכל הצבועים שמעלימים עין מהאמת...

63 תריבו לבד אתם החילונים ש.ירושלמי
  • 23:25
  • 22.06.13

עד היום חשבתי שיש חרדים\דתיים שמגיבים הרבה ואי אפשר לדעת מה היא באמת דעת החילונים אך עכשיו אני פותח את הכתבה שפורסמה בשבת וכל התגובות אליה היו בשבת כך שלדעתי הסברה הופרחה

64 להחרים את יום השואה עד שיתברר מה קרה למאות הילדים החטופים תימני
  • 23:28
  • 22.06.13

להתעלם מכל ״ועדת חקירה״ מכובסת שלא מוצאת אשמים, עורפת ראשים ומוצאת את הילדים או מה גרם למותם

65 תנחשו למה אני אוהב את היטלר זצ"ל ?  (לת) היסטוריון
  • 00:21
  • 23.06.13

  •   אין צורך בניחושים כי הדברים ברורים מסתמך על האוניברסיטה המשודרת של גלצ
    • 10:38
    • 23.06.13

    קודם כל ראוי להדגיש את העובדה שלמעשה היטלר לא התכוון להשמיד את יהודי אירופה אלא לסלק אותם מאירופה , לא רק זה , אלא בשנים 1933 עד 1938 היה שיתוף פעולה בין התנועה הציונית לבין המשטר הנאצי כיוון שפשוט היה אינטרס משותף של שני הגורמים הללו והוא להוציא את יהודי אירופה מאירופה. עובדה מענינת בהקשר זה בשנים הנ"ל נחתם הסכם העברה בין המשטר הנאצי לבין הסוכנות היהודית שבו הוסכם על העברת יהודי גרמניה לארץ אחרת בצורה מסודרת עם כל הרכוש שלהם. חומר למחשבה

  •   אתה ניזון מפמפלטים ארסיים של מתנגדי הציונות לאין צורך
    • 13:44
    • 23.06.13

    למה התכוון היטלר? לסלק את העם היהודי מעל האדמה, באירופה ובכל מקום אליו הגיעו צבאות הרייך השלישי וכוונתו היתה ברורה למי שקרא את "מיין קמפף" כהצהרת כוונות, לא כספר בדיוני. "שיתוף פעולה בין התנועה הציונית לבין המשטר הנאצי"? "אינטרס משותף"? ואתה עוד מאשים את האוניברסיטה המשודרת בקשיי ההבנה שלך? הסכם ההעברה נועד לאפשר ליהודים הנואשים בגרמניה לצאת מהמדינה עם מעט רכוש שהצליחו לחלץ מידי הנאצים, וזה היה התנאי לקבלת סרטיפיקט משלטונות המנדט, שלא ששו להגדיל את מכסת הפליטים היהודים שהגיעו מאירופה. אנשים שדעתם כדעתך הסיתו נגד חיים ארלוזורוב שעמד בראש התוכנית הזאת וגרמו לרציחתו.

66 אבי שיבדל לחיים ארוכים וטובים נחטף... בן של חטוף
  • 06:20
  • 23.06.13

אבי הוא יליד 49 והוא סיפר לי שאמו ואחיו הגדולים סיפרו לו שיום אחד באו אנשי רפואה לאוהל(אז לא היה בתים) המשפחה ובקשו לראות את הילד(אבי)שנולד זה עתה אחרי הסתכלות ממושכת על אבי התינוק אמרו אנשי הצוות הרפואי שאת הילד צריך לקחת לבדיקה בבית חולים כי כניראה שהוא עלול להיקלע לסיכון בריאותי, סבתי עליה השלום מרוב תמימותה ודאגה לילדיה ודאי שלא סירבה וכך התינוק נעלם מעיניה, אחרי כמה ימים וללא הצלחה ליצור קשר עם הצוות הרפואי מודיעים לסבתי שבנה נפטר חלה במחלה ובלה בלה בלה... אף על פי תמימותה סירבה להאמין שאכן הרע מכל קרה קראה לבנה הגדול(אבי כמעט הכי קטן מאחים שלו) ובקשה ממנו שילך לבית חולים עם חברים שלו ושימצאו את בנה... מגיעים לבית חולים אחרי חיפוש ממושך הבן נמצא, דודי לקח את אחיו הקטן והעביר אותו מחבר לחבר עד שהגיע לידיה של סבתי... למחרת באה האחות מהצוות הרפואי ושאלה את סבתי "היכן הילד?" סבתי שהבינה מה היא מחפשת אמרה במבטא תמני "אין אין" הייתכן שדבר נפשע כזה קרה במדינתנו? אבי כיום שאני שואל אותו על מקרים דומים הוא עובר משפחה משפחה שמתגוררות בשכונה שלנו ואומר כמה יילדים נלקחו לכל אחד יש כאלה שנלקחו להם 2 ילדים!!! איך קרה דבר כזה?

  •   ל66 היו עוד מקרים דומים ששמעתי מאנשים שהצליחו לקחת את התינוק בחזרה כמו דודה שלי אז זה שקר לא רק מתשטשים וצוחקים עלינו שזה סתם ולא היה ומדברים על זה במשפחה כל הזמן גם על אנשים אחרים ואת האמת הם יודעים רק מוציאים את השקר ומתעלמים  (לת) אלי
    • 09:13
    • 23.06.13

67 כל מי שנגע בפרשה הזאת נעלם ?? מעניין ?? דודו
  • 07:50
  • 23.06.13

כל עוד וכמה אנשים בכירים במערכת הפוליטית בישראל וחוצה לה , חיים כך זה יהיה ,,,

68 האם בגרמניה הייתם גם קופים כמו שאתם מכנים את התימנים  (לת) אלי
  • 08:15
  • 23.06.13

69 לא אתפלא אם חברים בשב"כ כותבים את התגובות הבוטות "בעד" משולם כדי להשתיק דיון ענייני בנוגע לנושא זה.  (לת) טקטיקה ידועה
  • 09:00
  • 23.06.13

70 סוף טוב הכל טוב! לחיאני
  • 10:39
  • 23.06.13

הלך הכלב ועכשיו אולי יפסיקו הנביחות

  •   סוף טוב הכל טוב. אלמונית
    • 09:59
    • 24.06.13

    אז למה אתה ממשיך לנבוח, תפסיק לנבוח כבר.
    או אולי אתה אוהב לנבוח כי עם כן אז תלך לנבוח במקום אחר במקום להשמיץ צדיק כמו הרב עוזי. חבל שאתה לא מתת במקומו.

71 בקשר לרב עוזי ולחטיפת הילדים. רונית א.
  • 11:04
  • 23.06.13

כל החכמים למיניהם כדאי להם לסתום את הפה ולא להשמיץ צדיק כמו הרב עוזי
לי יש דודה חטופה שעד היום אני לא יודעת היכן היא, ואת זה אמרה לי סבתא שלי
ז"ל, והיא גם הוסיפה ואמרה לי שהיא יודעת שהיא חיה וכששאלתי אותה למה סבא
לא עשה כלום היא ענתה לי שאמרו לו צורה מאיימת שישתוק וילך הביתה סבא שלי
דרש לראות את הקבר של הבת שלו ולא נתנו לו איימו עליו, אז כל יפי הנפש כדאי לכם לסתום את הפה לגבי הרב עוזי, ועוד דבר אני גם מכירה מישהי שגילתה מי אח שלה החטוף ומאז היא התחילה לסבול לקחו לה את כל הזכויות בתור חד הורית ואיימו על אח שלה שהיה בעמדה בכירה והוא נאלץ בכאילו להתפטר מעבודתו.
אז עכשיו מה יש לכם לומר להגנתכם, ואת זה לא אמר לי הרב עוזי אלא המקור בעצמו סיפר לי את זה אז יש השתקה בנושא ילדי תימן או לא וכן רצחו את הרב עוזי.

  •   אחות של אבי נחטפה ידידיה מהצרי
    • 12:19
    • 23.06.13

    זה היה בפרדס חנה 1950, אחותו שיחקה בחצר,בת 2.5 ,שמעו רעש של רכב שהיה נדיר באותה תקופה,יצאו החוצה,סבא שלי(שלום מהצרי) ראה איך אשה מחזיקה בילדה ועולים לרכב,התחיל לצעוק,הרכב נסע.

72 מדינה שמכרה את בניה,סופה שתמכר לאוייבה.  (לת) ידידיה מהצרי
  • 11:46
  • 23.06.13

  •   הלואי והמדינה הייתה מצליחה למכור את כל התימנים לסודן, או מדינה דומה. אבל אפילו חינם אף אחד לא ירצה לקחת אתכם  (לת) זכריה חילבה
    • 17:06
    • 23.06.13

73 בזמן שלפרס חוגגים 90, משולם נפטר בן 60. כל מי שדיבר עם זקני תימן יודע האמת. כלכלן
  • 12:15
  • 23.06.13

לקחו ילדים, העלימו אותם, שיקרו, וזה היה מגובה ממסדית. עם הטכנולוגיה החברתית של היום אפשר לאסוף תיעוד של אנשים שיספרו את סיפורם האישי. מסמכים אנושיים כאלה לא ניתן יהיה להכחיש.

74 סיפור אמיתי : לאחר הלידה אמרו לסבי כי התינוק מת, מזל שסבי התימני התחיל לצעוק ולהשתולל עד שהחזירו לו את ה"גופה" שבתחילה סירבו להראות. אבל סבי היה מאוד שונה מתימנים אחרים ששתקו.  (לת) שער אפרים
  • 12:49
  • 23.06.13

75 ל המשמיצים בדבר פרשת חטיפת יהודי תימן ויינכר
  • 13:25
  • 23.06.13

http://lory-shemtov.com/

76 חטיפת ילדי תימן אבי רום - חסיד חב"ד אשכנזי
  • 14:21
  • 23.06.13

אמת ויציב - היתה משך תקופה ארוכה חטיפת ילדים מהוריהם כדי למוסרם לזוגות לאימוץ בלתי חוקי. הדבר בוצע בצורה מאורגנת בידיעתו או בניהולו של בכיר בממשלה! חט היו העובדות יפת ילד יהודי ע"י יהודי אחר היא מהדברים החמורים ביותר הכתובים בתורה אם לא החמורה שבהן. הייתי שמח מאד לו לא כך היו העובדות אך לצערי אין הדבר כן. יש להקים וועדת חקירה חיצונית בלתי תלויה כדי לחשוף הדברים לאמיתתם. תודה.

77 את אבא שלי חטפו מישו
  • 20:56
  • 23.06.13

אבא שלי היה בן שנה שעלה לארץ, סבתא שלי הייתה צעירה ( 15-16 בערך) וראתה במו עיניה איך חוטפים ילדים, באותו הזמן לא היו נותנים להם לקחת את הילדים מבית התינוקות בטענה שהם "חולים", ולכן היא הייתה איתו כל היום בבית התינוקות; באחד הימים הייתה צריכה ללכת להביא אוכל לסבא שלי ז"ל וכשחזרה אמרו לה שאבי נפטר; איך שהיא שמעה את זה, היא תפסה את האחות והכתה אותה, עד שהוציאו לה את אבא שלי ; הסיפור הזה לא מומצא, הוא לא הזיה, הוא ההיסטוריה האמיתית של העם היהודי ; השואה היא דבר נורא- שואת יהודי אירופה, שואת יהודי המזרח, ואף שואת יהודי תימן !!!
את ההיסטוריה הזאת (של יהודי תימן) לא תמצאו בספרי היסטוריה "משוכתבים" ,לא הספיקו לקום היסטוריונים מהתרבות הזאת, נוח לצאת ולהתלאם כאילו לא היו הדברים, אך פחות נוח לראות את האמת.
רוצים לדעת מי היה הרב משולם? תבדקו!!! אל תתלהמו, אל תדברו, הוא עזר להרבה משפחות למצוא את קרוביהם, לא היה אחד שביקש עזרה ממנו ולא קיבל. אם תסתכלו בתמונות של מבצע אנטבה תגלו שהוא היה חלק מהצוות, הוא שירת ביחידה עם אהוד ברק ובנימין נתניהו, הוא לחם למען מדינת ישראל וארץ ישראל ועם ישראל, אלו עובדות שמאוד פשוט להוכיח אותם !!! פשוט תבדקו! מספרים לכם בתקשורת שהוא התקהל, ועשה וירה והיה ממש מחבל יהודי (חס ושלום), אין לאף טענה הוכחה ולא הכי קלה, אלא להפך... אני בטוח שאולי יהיו מגיבים שיגידו שאני הזוי או טועה או כל דבר, אך אני מזמין את כל הציבור לחפש טוב טוב מי היה הרב משולם, ומהר מאוד תיווכחו לדעת שזה נכון. המדינה השתיקה אותו אך ורק כי יש דברים בגו.
הארץ- תהיו אמיצים ותפרסמו את התגובה (אני כבר פרסמתי)

78 חטופי ילדי תימן טליה
  • 19:17
  • 24.06.13

אנחנו חיים במדינה מושחת מהראש ,רק שהשם יעזור לכולנו
הרב משולם נפטר מכל מה שעשו לו בכלא ,אבל יש מי שמנהל את העולם
והעולם הוא עגול הכל יתפוצץ להם בפנים וכל מי שקשור לחטיפת הילדים או להתעללות ברב ישלם בבוא היום......

  •   חטופי ילדי תימן אלמונית
    • 07:19
    • 26.06.13

    יישר כוח טליה הכדור הוא באמת עגול והשם יבוא בדין אם כל אחד ואחת שפגעו ברב וגרמו למותו.

79 מי שמכחיש את חטיפת ילדי תימן ומכירתם כאילו והכחיש את השואה . אבי
  • 23:41
  • 24.06.13

ילדי תימן וילדי עדות אחרות ,נימכרו בהתחלה על ידי המימסד.ואחר כך ניצלו זאת ,אנשיחם מושחתים,חסרי מצפון .וחסרח מוסריות. הם ניצלו את "הבלגן" שהיה בשנות המדינה הראשונות.,וסחרו בתינוקות בעיקר של ילדי תימן! זאת אות קין על המדינה ! והיא עושה חטא על פשע,כאשר מכחישה את האסון !עוזי מת אבל ממשיך.

80 המדינה,שבאה בטענות קשות לגרמנים עקב השואה,ובצדק. מתביישת שהעולם ירון
  • 00:13
  • 25.06.13

יידע שגם היהודים ביצעו,מעשים קשים ונוראים,נגד עמם . לא עד כדי שואה חס וחלילה אבל דברים קשים ונוראים. הרי ישנם האשמות קשות נגד הממסד בזמנו בשנות הקמת המדינה הראשונות שסחרו בילדים תימנים,ואחרים,גם לניסויים רפואיים בחו"ל. כשאני קורא את התגובות אני מבין ,שאין מנוס מלהקים ,וועדה

81 עוזי משולם ומשפחתו שילמו על העוול שנעשה וכולם שותקים. רננה
  • 15:24
  • 25.06.13

לא נשכח ולא נסלח והצער הוא צורב בלב איך הרישעות ממשיכה גם היום ואיך מבחינה מוסרית המדינה מתדרדרת

82 התימנים זאת העדה היחידה שעלו ארצה וכמעט שלא היו צריכים ,ללמוד עברית אבירם
  • 00:15
  • 26.06.13

באולפן,כמו יתר העדות זאת משום,שהם למדו בתימן,וקראו בספרי קודש בעברית תנכית !! ממש לא יאומן ! הם עלו ארצה ודיברו עברית בשפה תנכית קרי ויאמר ויילך ותבוא וכדומה.. מדהים ! דרך אגב בארץ יש קרוב למיליון תימנים זה כוח חזק ביותר יחד עם עדות אחרות,שניפגעו מחטיפות התינוקות,יש להקים וועדת חקירה!

83 יש כאן מתחזה בשם אבי צנעני ,כאילו שהוא תימני ומשמיץ את התימנים ! אבירם
  • 00:22
  • 26.06.13

ויש עוד כל מיני טיפוסים ,חסרי מוסר,חסרי מצפון,אנשים עלובים,ללא כבוד ודרך ארץ שמשמיצים ללא סיבה נראת לעין,ולא מובנת תתימנים ! כאילו שנישלחו על ידי מי שהוא ,ביד מכוונת לפגוע בתדמית התימנים ולהוציא דיבתם רעה, בארץ יש הרבה שחייבים את חייהם לאביגדור קהלני,ולאלוף, דוד מיימון.






1


84 יש להנציח את הרב עוזי משולם,יש דרוש וועדת חקירה ממלכתית,יש אבי
  • 16:37
  • 27.06.13

לדרוש פיצויים ,מהמושחתים שחטפו תינוקות מכרו אותם למשפחות חשוכות
ילדים וגם לניסויים רפואיים ! אלה הם עובדות ! מי שמכחיש את זה כאילו שהכחיש תשואה !
בזמן הקמת המדינה היו אנשים מושחתים ללא מוסר,ללא מצפון,וחמדנים !!

85 המדינה זורה לנו חול בעיניים . יש בעיה חמורה בנושא חטיפת ילדי תימן ומכירתם אלי
  • 22:19
  • 28.06.13

לזוגות חשוכי ילדים ,וגם לניסויים,בגופם .צריך לפתור את הבעיה ,הלא פתורה הזאת !!שמביישת את המדינה !ומטילה בה האשמות חמורות ! בסדר אפילו אם נקבל את החרטות של המדינה כאילו שעוזי משולם זצ"ל ,התבצר בביתו ..והיה טוראי בצבא..והיה ראש כת{הוא קצין בצבא}..בעית חטיפת התינוקות לא ניפתרה.

86 ילדי תימן ארז
  • 12:17
  • 18.07.13

מאז ומעולם אנחנו היהודים גנבים הממסד וגם עובדי בית החולים גנבו ילדים ומכרו אותם תמורת כסף איזה עם אנחנו

87 שקר וכזב כגדג
  • 13:05
  • 27.06.14

השוטרים פתחו באש חיה עול ליפני שהיה איום בכלל הם רוצחים שמקומם בגיהינום לא בכלא ה' יקום דמם ממש גבורה להעלות צלף במסוק ולהוריד ילד בן 18 ככה זה עובד שהעבריינים האמיתיים מנהלים את המדינה ממש מדינת עולם שלישי במסווה של מדינה הומאנית

88 שקר דיברתם בשם השלטון המושחט יניב
  • 21:27
  • 23.08.14

אני דווקא שמעתי אמת שונה ממה שאתם טוענים
הרב עוזי משולם למרות שלא היה לו קשר ישיר לפשעי השלטון
מאוד התרגש והחליט לחקור בעצמו ואף חשף פרטים בעיתון פרטי
היות והעיתונות לא היתה מוכנה לחשוף את זה
אז הוא החל לטפטף מידע שהוא גילה בחקירות שלו דרך עדויות
של הקורבנות.
השלטון המרושע שלא האמין שמישהו יעיז לפרוץ את הצנזורה
ולגלות את פשעיהם לציבור הרחב החל להלחם בו בכל אמצעי שרק היה בידם
החלו להשמיץ אותו בכל דבר שקרי שרק עלה במוחם המרושע
אמרת "התבצרות בבית ביהוד" זה שקר גמור
אמרתם "כלי נשק" שקר - מעולם לא נמצא נשק בביתו
בסך הכל לימד ילדים תורה ומוסר והשיעורים נמצאים באינטרנט למי שרוצה לראות מי הוא האיש
אבל אם קצת שטיפת מוח דרך התשקורת אפשר להפוך כל צדיק גמור לרשע גמור
כל איש משפחה למופת לאב לא אחראי כל מורה ותיק לפדופיל
כל בעל מסור לאנס סדרתי ודווקא הילדים חסינים מפני החוק
כל נהג שהותקף בידי שוטרים לעבריין שתקף שוטרים בגלל שניסה להתגונן
לפי החוק המושחט אסור לאזרח שהותקף בידי שוטר
להתגונן ולהחזיר למרות שעל פי התורה הקם להורגך השקם להורגו
וזה מה שעושים היום ערוצי התשקורת
בין היתר ניתן לראות איך "רומן זדורוב" עובד בריצוף בבית ספר הופך בין לילה
לרוצח מטורף וסדיסט כי מישהו החליט שבמקום להתעסק בחקירת ילדות בבית ספר הרבה יותר קל לקחת אדם שאין לו כאן משפחה שתלחם עליו
ויש את הסטיגמא שהדביקו לרוסים שהם רוצחים ומה צריך יותר והרי לכם
פרשה סגורה ומצאנו את הרוצח בעוד שלושת הבנות ממשיכות ללמוד בבית הספר באין מפריעה והם יגדלו להיות רוצחות כי הם ראו שהפשע משתלם
ומישהו פרייר ישב בכלא במקומם.
אבל יש בשמים דיין והוא ישפוט בצדק את מי שצריך
ואיש לא ימלט מן הדין.

פרוייקטים מיוחדים