המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

סקר "הארץ" ודיאלוג || פחות משליש מהציבור בעד מתקפה קרקעית; זינוק בתמיכה בנתניהו וברק

המסקנה העולה מן הסקר, היא שכדאי מאוד למקבלי ההחלטות להתחיל לחתור לסיום המבצע. ניסיון העבר מלמד שמכאן ואילך זה רק ילך ויסתבך

במלאות ששה ימים למתקפה האווירית בעזה, הציבור עודנו תומך, תמיכה גורפת וחד משמעית, במבצע "עמוד ענן" ובדרג המדיני שהורה על המבצע ומוביל אותו, דהיינו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אהוד ברק. נתניהו וברק זוכים לאחוזי שביעות רצון גבוהים בהרבה מאשר בסקרים האחרונים - זינוק חד של כ-20 אחוזים בממוצע - אולם הם עדיין מפגרים בהרבה אחר הרייטינג לו זכו קודמיהם אהוד אולמרט ועמיר פרץ בתחילת מלחמת לבנון השנייה. אולמרט ופרץ זכו לכ-85 אחוזי שביעות רצון בשבוע-שבועיים הראשונים למלחמת לבנון השנייה. נתניהו וברק מסתפקים כרגע ב-55% וב-52%, בהתאמה.

אנו נמצאים במערכת בחירות והציבור המקוטב, ערב לכתו לקלפיות, אינו ממהר כל כך לפרגן להנהגה. מבחינה פוליטית בלבד - לא צבאית ולא אסטרטגית - המסקנה העולה מן הסקר, היא שזה הזמן לאקזיט. שכדאי מאוד למקבלי ההחלטות להתחיל לחתור לסיום המבצע. ניסיון העבר מלמד אותנו שמכאן ואילך זה רק ילך ויסתבך, ידשדש, יקרטע וידמם. ההתלהבות העממית המלווה כרגע את המכות שחוטף חמאס בעזה, תלך ותרד ככל שהתסריט הפסימי הנ"ל יקרום עור וגידים.

נתון בולט אחר בסקר, זו התמיכה הלא גבוהה של הציבור במתקפה קרקעית. רק 30 אחוז מהנשאלים מעוניינים בכך. בהתחשב בכך שעל ישובי הדרום נוחתים מדי יום מאות טילים, ושאפילו תל אביב חוטפת מדי יום את המנה המצומצמת שלה, הישראלי הממוצע שכבודו נרמס היה צריך לזעוק חמס ולקרוא קריאות קרב עם דם בעיניים, לפחות כמו רוני דניאל. שיעור התמיכה הלא גבוה באופציה הקרקעית מלמד כי הישראלי הממוצע מבין היטב את המחיר הכבד בהרוגים ובפצועים מקרב חיילינו, ואת חוסר התוחלת בפעולה קרקעית.

נתונים טובים מאלה כנראה לא יהיו לצמד נתניהו וברק. נתניהו ידע שיעור תמיכה שכזה רק לאחר שקיבל את ההחלטה על שחרורו של גלעד שליט משבי חמאס בעזה, לפני יותר משנה. איזו אירוניה: דווקא עזה היא שגורמת לנתניהו להגיע פעמיים לשיא של פופולאריות בקדנציה שלו בת 4 השנים.

הציבור ברוב עצום, תומך בהחלטה לצאת למבצע וברוב קטן יותר אינו חושד כי החלטתם של נתניהו וברק לפתוח במערכה נגד חמאס בעזה, כחודשיים לפני הבחירות, היתה מונעת מאינטרסים פוליטיים מפלגתיים.

הסקר שנערך אתמול עבור "הארץ" על ידי חברת "דיאלוג", בפיקוחו של הפרופ' קמיל פוקס מהחוג לסטטיסטיקה באוניברסיטת תל אביב, מלמד עוד כי ברק הוא הנהנה המרכזי, לפי שעה, מהמבצע הצבאי בעזה. עד לפני שבוע הוא נחשב לבר מינן פוליטי. מפלגתו, עצמאות, פרפרה חליפות מתחת ומעל אחוז החסימה, בסקר זה היא עוברת אותו בבטחה. בנקודת זמן זו סביר להניח שברק יזכה להצהיר אמונים גם כחבר הכנסת ה-19, וייתכן מאוד שגם כשר הביטחון בממשלת נתניהו השלישית. 42% מכלל הנשאלים רוצים לראות אותו בתפקיד זה, גם בממשלה הבאה. זהו אחוז גבוה ביותר, שחוצה מחנות. ברק, כמנהיג מפלגה שולית ולא חשובה, שנולדה בחטא הפילוג הלילי ממפלגת העבודה, כמעט ואינו קיים, ציבורית. אולם כשר ביטחון, הוא זוכה לעדנה.

תמונת המנדטים אף היא מחמיאה לנתניהו ולבני בריתו הטבעיים. גוש הליכוד-ביתנו, הימין, והחרדים, יחד עם מפלגתו של הרב חיים אמסלם, המסתמן כטרנד של בחירות 2013, זוכה ל-69 מנדטים. גוש המרכז שמאל סופג מכה אנושה, ומצטמק, לראשונה זה זמן רב, ל-51 מנדטים, כולל 2 המושבים של מפלגת עצמאות.

קדימה או-טו-טו נופלת אל מתחת לאחוז החסימה. רק אהוד אולמרט יוכל להצילה. יש עתיד של יאיר לפיד מתקשה להמריא, אפילו כשאולמרט את לבני אינם בתמונה. אם השניים האלה, או אחד מהם, יסיימו סוף סוף את מסכת לבטיהם האין סופית וייכנסו לזירה, לפיד צפוי להיות הנפגע המרכזי, בעוד יריבתו העיקרית בגוש, מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ', מצליחה לשמור על קידומת 2 וגורפת, גם כשהתותחים רועמים, 21 מנדטים.

שיחת טלפון מפתיעה

ביום השלישי למבצע עופרת יצוקה, צלצל הטלפון הנייד של חברת הכנסת זהבה גלאון ממרצ. באותם ימים, מרצ בראשות חיים אורון, תמכה במבצע. על הקו היה שר הביטחון בממשלת אולמרט, אהוד ברק. זו גרסתה של גלאון לשיחה שהתקיימה ב-29 בדצמבר 2008: ברק סיפר לה כי הוא מתנגד למבצע קרקעי, אולם הוא מוצא עצמו מבודד בשלישייה, מול ראש הממשלה אולמרט ושרת החוץ לבני. "הגעתי למסקנה", סיפר ברק לגלאון, "שכניסה קרקעית לא תשיג את מטרותיה. זה רק עלול להסתבך".

"אבל אולמרט אמר שמתקפה קרקעית תמוטט את שלטון חמאס", אמרה גלאון המופתעת לברק.ברק שלל זאת על הסף. אי אפשר למוטט את חמאס, הוא אמר, כי זו תנועה פוליטית מושרשת היטב בעזה. הוא סיפר לגלאון כי שוחח בעניין עם שר החוץ הצרפתי ברנאר קושנר ויחד עימו נרקמה תוכנית להפסת אש על בסיס הומינטארי, אולם אולמרט ולבני מתנגדים.

"אני זקוק לתמיכה פוליטית" אמר ברק לגלאון, "מה קורה לכם? אתם משאירים אותי לבד עם דב חנין (מחד"ש, שהתנגדה למבצע)".

גלאון לא ידעה מה לומר. היא חשבה, כמו ברק, שמבצע קרקעי יהיה אסון ולא ישיג דבר. בסוף, מבצע קרקעי היה, והנה אנחנו כאן. בשבת האחרונה גלאון התקשרה לברק. היא הזכירה לו את השיחה ההיא, והפצירה בו שלא לתת יד לכניסה קרקעית. ברק הקשיב לה, ולא אמר דבר.

סיקור נרחב: מבצע "עמוד ענן": כל העדכונים || רכבת אווירית דיפלומטית להשגת רגיעה בדרום || נתניהו דחה יוזמה "חובבנית" לרגיעה || רהט: 4 מיגוניות לרבבות תושבים || הסברה והסברה - אבל לשם מה? || חמאס רושם בעיקר הישגים מדיניים || השיחה המפתיעה בין אהוד יערי לעמיתו בחמאס || תמונות מלחמה: היונה שמתה מהלם קרב || אלי ישי: השר לענייני הסתה || ארי שביט: לרדת מעמוד הענן




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 תרגיעו, ביבי מעולם לא הפר את דעת האספסוף ומעולם לא פעל נגד סקר ביד. Yigal Cohen
  • 05:21
  • 19.11.12

ביבי הכניס את עיתון הארץ לפאניקה והם מפחדים שהוא נכנס לעזה, הצליח לשטות בהם שוב, אז כתבתי להם:

תרגיעו, ביבי מעולם לא עשה מעשה נגד הסקר של אותו בוקר והבוקר הסקר אומר שהאספסוף לא נחוש בדעתו להסתבך, תרגיעו ביבי הוא המשרת של האספסוף לא המנהיג, הוא ככלב הרץ לפני אדונו, אז תרגיעו, החיילים הם רק סטטיסטים בקליפ של סוכן המכירות.

  •   אתם לא מעודכנים מאז שנהייתם מיעוט, אתם האספסוף, עם דיפלומות. אנשים חשוכים שמברכים אידיאולוגיות מדכאות מן העבר רק בשביל שהחברים שלכם ימשיכו להחזיק בעבודות שלהם בשם "העם".  (לת) אבי
    • 12:33
    • 19.11.12

  •   לא מצליח להיפטר מהשטויות שלך גרררררררררר
    • 12:36
    • 19.11.12

    העפתי אותך ואת החבר שלך (הקרוב של אולמרט) מעמוד הפייסבוק שלי והנה אני רואה אותך שוב כטוקבקיסט. אי אפשר להיפטר ממך ומהשטויות שאתה מפ(ל)יץ!!!!!!!!!
    לך כבר

  •   למה בכל פעם כשאני קורה תגובה הזוייה שלך אני חש עילבון ובושה שגם אני תימני?הרי אין שום קשר ביננו מלבד הקשר שהורינו נולדו בתימן.  (לת) יעל
    • 13:28
    • 19.11.12

  •   אם יגאל כהן קיים או לא קיים זאת שאלה ? כי אם לא ,הרי בכירי הארץ המציאו אותו. תות אוהב המון
    • 15:10
    • 19.11.12

    ואם בכל זאת קיים יצור בשם יגאל כהן. ואף מתברר שהותא תימני(יוצא חבר דרום מערב אסיה ) ממוצא רחובותי
    כהן נכבדי ,עתון מכובד לא נכנס לפניקה.הם לא מפחדים שביבי יכנס לעזה {מה אכפת להם מה עושה ביבי באופן איש ?}טוב שאתה יודע לכתוב לעתון. \ זו מעלה בפני עצמה.
    היום סגנונך קפץ מדרגה.
    מחיאות כפיים

  •   יעל מאמי אני מבינה שאת השוטר הקורא כי לכתוב לא למדת עדיין.  (לת) בן-יהודה.
    • 16:53
    • 19.11.12

  •   עוד מגיב בתשלום של ביבי הנוכל איתי
    • 12:28
    • 21.11.12

    איזה משפיל לעבוד בעבודה כזו, ועוד עבור ביבי חח איכס

02 "רק אהוד אולמרט יוכל להציל את קדימה"??? אולמרט העבריין המושחת העומד בפני משפטי שחיתות נוספים?...  (לת) לכתב ההזוי
  • 05:28
  • 19.11.12

03 סקר מוזר ומפוקפק  (לת) שי
  • 05:36
  • 19.11.12

04 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!According to Yosi Verter Arthur Finkelstein was right in predicting 40-42 Knesset members to Halikud Beiteinu  (לת) American
  • 05:48
  • 19.11.12

05 זהו שקר הרוב בעד פעולה קרקעית כי אין ברירה לדרום  (לת) רפאל
  • 05:50
  • 19.11.12

06 איך הוא מסיק מזה שהרוב חותרים להפסקת אש? מיאמי היט
  • 05:57
  • 19.11.12

19 אחוז בעד הפסקת אש,39 בעד המשך תקיפות אוויריות ו-30 בעד פעולה קרקעית. זאת אומרת ש-69 אחוז תומכים במתכונת כזאת או אחרת של תקיפות. להיות שמאלן קיצוני זה בסדר,אבל לעוות נתונים זה לא בסדר.

07 You are a snake no one
  • 05:58
  • 19.11.12

shame on you. This is not journalism, this is political campgaining. You just whored this newspaper.

08 ניתוח מופרך של הסקר מרקו
  • 06:13
  • 19.11.12

חלק ניכר מהציבור חושש מפגיעות בנפש חיילים בפעולה קרקעית, זה נתון ברור, אבל מכאן ועד מסקנה לעצירת המבצע כולו, זו קפיצת דרך מניפולטיבית מפני שעדיין רוב הציבור תומך בהמשך ההתקפה האוירית, יתרה מזו יתכן וההסתייגות מפעולה קרקעית נובעת מהמחשבה שניתן להשיג הישגים מספיקים באמצעות התקפה אוירית נחושה יותר ללא צורך בסיכון חיי חילים, זאת ועוד, נסיון העבר לימד שהתקפה קרקעית אינה מוכנה ללכת עד סוף השגת המטרה, אלא מדובר בהתכתשות המחפשת נסיגה ברגע הראשון עוד לפני שהושגה המטרה

09 דמגוגיה זולה הארץ פחדנים
  • 06:31
  • 19.11.12

ילד בכיתה א' יכול לראות את המניפולציה הסטטיסטית הזולה שלכם. מדועע לא נשאלו ישירות "האם אתה בעד תקיפה קרקעית בעזה?"
גם כך, 40% מהעונים על השאלה האמורפית שלכם הצהירו שהם מעוניינים בתקיפה קרקעית כבר עכשיו.... (10% לא השתתפו כלל בסקר- לא ענו תשובה...)

10 והרי נתוני אמת ש]פורסמו בסקר בכלי תקשורת אחר: בעד המשך המבצע: 76%, בעד כניסה קרקעית : 46% וכל היתר : עתונות" בסגנון הארץ..  (לת) כבשה פועה
  • 06:38
  • 19.11.12

11 מהסקר עולה כי רוב מוחלט בעד המשך הפעולה, אך הכתב ה"מבין" מסיק מהסקר שכדאי לסיים הארץ מסלפים
  • 07:03
  • 19.11.12

הכתב לא מצליח להתמודד עם העולה מתוצאות הסקר, ולכן מתעלם מהן!
העולה מהסקר הוא כי למעלה משני שליש מהאזרחים (69 אחוז) בעד המשך הפעולה הצבאית (30% קרקעית ו-39% מהאויר), אך הכתב מסיק מהסקר כי מומלץ לחתור לסיום המבצע.

לכתבי הארץ (אל מנאר התל אביבי) יש מטרה אחת: להחליש את עוז רוחם של אזרחי ישראל ולהגיש את מדינת ישראל (כולה) על מגש לשונאיה, מטרה זו מקדשת את כל האמצעים, הם מוכנים לשקר, לסלף ולהסית כדי להשלים מטרה זו.

נתון חשוב העולה מהסקר, אך לא נזכר בכתבה: רוב מוחלט של אזרחי ישראל שומר על שפיות ואיננו קונה את הדעות הכוזבות שכתבי "הארץ" (או אל מנאר, אם תרצו) מנסים להלעיט אותו בהן.

12 השמאל ההזוי מתנגד רק להגנה עצמית של יהודים אך מקדם אלברט
  • 07:18
  • 19.11.12

תוקפנות איסלאמית. חידה גדולה

  •   חיי אדם חשובים בעיני בתאל
    • 14:34
    • 19.11.12

    אין כל אפשרות לחסל את החמאס, החיזבאללה, גדודי האסלאם וכד' ב"זבנג וגמרנו". הם מתחמשים ונתמכים על ידי סוריה ואיראן וכדומה. חיי אדם חשובים בעיני לכן אני נ ג ד כ נ י ס ה ק ר ק ע י ת. הקם להורגך - השכם להרגו אך לא על חשבון חיי אנשים בריאים וצעירים. מדינות העולם הנאורות מבינות ומסכימות כי לישראל הזכות להגן על עצמה. ברגע שתהיה כניסה קרקעית לא נדע לאן זה יוביל. גם א

13 אהוד ברק - הכי מתאים להיות ראש ממשלה! אלון רוזן
  • 07:25
  • 19.11.12

יש לו את כל מה שנדרש...
רזומה ונסיון עצום, בטחוני-מדיני-אקדמי(שאין לשלי, ליאיר וכדומה).
מצד שני, הוא לא פנאט, לא משיחיסט וממוקם במרכז הזירה הפוליטית.

מאד מזכיר מבחינת ההסטוריה שלו, את רבין ושרון...
הוא פשוט לא טרנדי כרגע(כמו ששרון לא היה בחלק מהזמן), אך הכי מתאים.

מקווה מאד, שהתמיכה הגורפת בו כשר בטחון, תתועל גם למנדטים בבחירות, לאהוד ברק ועצמאות... כך שימשיך להיות בצמרת ההנהגה של ישראל.
אם תהיה ממשלה ימנית - יאזן אותה(ויציל אותנו מהליברמניזם).
אם תהיה ממשלה שמאלית - יהווה עבורה סמן בטחוני-מדיני.

אהוד ברק ועצמאות - ללא ספק.

alonrose@hotmail.com

  •   אין לו יושרה! מוריה
    • 10:46
    • 19.11.12

    הוא עושה לשמו בלבד. JAMAISֱ
    מההיסטוריה האחרונה הפדיחה שהוא עשה לביבי עם אובמה, כדי לזכות בליטוף, עד למיטוט מפלגת העבודה ונטישתה, אסון צאלים ועוד...

  •   להזכיר לך: הוא כבר היה ראש ממשלה ונכשל קשות: הוא טוב רק בתור מצביא במלחמה, וגם אז מתעלם מהאמת: המשך פעולה קרקעית לא יעזור לישובי הדרום - רק הסכם שלום  (לת) רק הסכם שלום והיפרדות אמיתית, שיסתדרו ביניהם שם הפלסטינים, לא על חשבוננו
    • 10:58
    • 19.11.12

  •   אתה מתכוון לאהוד "קמפ דיוויד אין פרטנר" ברק?  (לת) יכולנו להיות במקום אחר היום
    • 11:08
    • 19.11.12

  •   אכן אהוד ברק האדם המתאים ביותר - רציני ושקול - ובינתיים כל הטיעונים נגדו אינם מבוססים עובדות או על חשיבה רציונאלית  (לת) מחפשים אנשים שקולים
    • 11:46
    • 19.11.12

  •   למגיב 0:58 - האם אתה חי בעולם שלנו או בעולם דמיוני ? חתמנו הסכם וקיבלנו טרור מתאבדים, יצאנו מעזה וקיבלנו עשרות אלפי טילים, די עם משיחיות השקר של השמאל ההזוי !!!  (לת) אזרח
    • 12:31
    • 19.11.12

  •   אתה מסתכן בהוצאה אל עמוד הקלון השמאלני....... צבי
    • 13:53
    • 19.11.12

    הרי לפי השמאל אין ולא יכול להיות היפרדות רק אנחנו צריכים לתת למסכנים שבעזה אוכל, חשמל, מים, נפט, ואולי גם קצת נשק להשמדה כי בשם השיווין והדמוקרטיה צריך לתת להם כלים להתמודד עם צה"ל הכובש הקלג....ס. כפי מאמרו של איש חולה הרוח של המשאל הסופר עמוס עוז... לפי מיטב זכרוני אמר על חיילי צהל "יודונאצ...ים."

  •   אבל כל הצרמוניה פרצה כדי להציל את רב אלוף אהוד. אז הוא ניצל. אפשר להפסיק  (לת) את הרג הילדים.
    • 16:55
    • 19.11.12

14 הסקר היה מוטה קוקו בן 19
  • 07:27
  • 19.11.12

עניתי אתמול לסקר ובקשר לכניסה קרקעית שאלו האם יש להפסיק את המבצע, להמשיך בתקיפות אוויריות או האם אתה תומך במבצע קרקעי למוטט את החמאס שזה דבר לא ראלי. אם הם היו שואלים האם אתה תומך בכניסה קרקעית כדי לגבות מחיר גבוה יותר מהחמאס היו הרבה יותר אנשים שתומכים במהלך

15 מערכת "הארץ" מנסה להפוך הכניסה לתוכנית ריאלטי (כניסה לפי כמות מסרוני תמיכה)  (לת) אסי
  • 07:41
  • 19.11.12

16 Pathetic Clowns
  • 07:42
  • 19.11.12

If the option was aerial attack and ground invasion, 90% would support it

17 ילד פלסטנאי פחות חשוב מהילד שלך או שלי!! להפציץ מהאוויר גם במחיר פגיעה באזרחים......  (לת) חיי חיילנו יותר חשוב, מילד פלסטנאי...
  • 07:43
  • 19.11.12

  •   חיי ילדינו וחיילינו יותר חשובים מהמנדטים של נתניהו! למצוא פיתרון ארוך-טווח ולא רק לחודשיים הקרובים!  (לת) שישבו ויגיעו לפתרון מוסכם על 2 הצדדים, עד שייצא עשן לבן מאזניהם!
    • 11:02
    • 19.11.12

  •   פגיעה בפלסטינים, אזרחים או לא, לא תקרב את השקט - רק תגביר את השנאה והנקמה: תראו מה קורה כאן אצלנו, כשנהרגו שלושה!  (לת) כל ילד חשוב, לא רק מסיבות אנושיות: גם מסיבות מעשיות: האחים והבני דודים של הילד הפלסטיני ההרוג יצביעו לא לחמאס, אלא יתגייסו ליותר קיצוניים מהם
    • 11:04
    • 19.11.12

  •   ומה עם החיים של חתולי הרחוב בעזה? מיקי
    • 12:57
    • 19.11.12

    אתה מקשיב למה אתה אומר? אתה מאמין למה שאתה אומר?
    חיי אדם בעזה פחות חשובים מחיי אדם בישראל? ומה עם הילדים באפריקה? פחות חשובים הרי מהחיים של הילדים בישראל.
    אבל החיים של הילדים בישראל לא שווים כלום ביחס לחיים של ילד בגרמניה.

    תחזור 60 שנה אחורה ותגיד את זה בברלין, נראה אותך- חוצפן!!!
    תפסיק לדבר שטויות כבר! תפסיק!
    בן אדם זה בן אדם- לא משנה אם הוא לא ממש מחבב אותך. אגב- גם אתה לא מחבב אותו- מה זה אומר עליך? מי חינך אותך?!

  •   hold up! yoav eliyas
    • 13:43
    • 19.11.12

    חברים יקרים. בואו לא נתבלבל מהניסוחים המרגשים והדיאגרמות ה"אמינות" של האדון רכטר. לא צריך להיות גאון גדול בשביל להבין שעיתוי מבצע "עמוד ענן" קשור ואף משפיע על מהלכים לפני בחירות,
    ברם, אל לנו לשכוח כי המצב הביטחוני בדרום אינו חדש (הפצצות בלתי פוסקות וחיים בצל הפחד מעל 10 שנים!) ופעילות ההגנה של צה"ל ברצועה מתרחש בכול עת, חיילים אשר מבצעים את המותל עליהם במשימה אשר הופכת קשה וקשה יותר מידי יום בהגנתם על מדינתינו ש-ל-נ-ו!
    כך שבין אם מבצע "עמוד ענן" הוא כסת"ח ואולי "סיפור כיסוי" לתעמולת בחירות הוא לא פחות מחיוני.
    בתור תושב האיזור שחיי את שיגרת היומיום הכמעט בלתי נתפסת של פחד מתמיד בעשור האחרון אני מעודד המשך הפעילות בשיטחי הרצועה לשם הקניית ביטחון שקט ומימוש זכות טיבעים של אזרחים במדינה אשר כותרתה היא "מדינה דמוקרטית". אין בי יותר מהערכה רבה לחיילים והמפקדים אשר מבצעים את משימה זו.
    אחידות זו לא מילה גסה חברים, ולהגן על אזרחים זה לא פשע.
    כך שבין אם הפעילות הצבאים המתקיימת בשיטחי הרצועה היא תעמולת בחירות במסווה ובין אם לא, תעשו טובה, בואו לא נוריד את המוראל.
    תודה על הזמן שהקדשתם לקריאה

  •   הלקאה עצמית.....  (לת) צבי
    • 13:55
    • 19.11.12

  •   פתגם ערבי ידוע אומר "ש 100 (בנוסח אחר 1000) אמהות יבכו, רקלא אמא שלי. אתה היית אומר "שאמא שלי תבכה ולא שתי אמהות בעזה"  (לת) אהרן
    • 14:42
    • 19.11.12

  •   אם הייתה משרת בעזה הייתה יודע שאין חתולים בעזה  (לת) משה
    • 17:17
    • 19.11.12

18 שטויות!!! גבב שטויית שמאלני מצביע מרץ
  • 07:44
  • 19.11.12

אני מצביע מרץ ולא סובל את ביבי אסל כניסה לרצועה גם אם תג מחיר היא נדרשת... אם לא נמוטט את החמאס... נגיע לסבב נוסף בדיוק עוד חצי שנה... והערבים יראו כי אנחנו מפחדים להתעמת... הסיכון לעימות לבנוני סורי וטהארני עולה... להפיל את החמאס ואחרי הבחירות גם את ביבי

  •   כל ילד חשוב, לא רק מסיבות אנושיות: גם מסיבות מעשיות: האחים והבני דודים של הילד הפלסטיני ההרוג יצביעו לא לחמאס, אלא יתגייסו ליותר קיצוניים מהם אי אפשר להפיל את החמאס וגם לא את ביבי, אז תרגיע את יצר הנקמנות הפרימיטיבי שלך באזרחי עזה
    • 11:09
    • 19.11.12

    שקרן ומתחזה! על מי אתה חושב שאתה עובד? אף איש שמאל לא היה משתמש בביטוי תג מחיר כשמתכוון לנקמנות, ואף אדם שפוי לא היה מאמין שאפשר להוריד את ביבי אחרי, שוב: אחרי הבחירות.

    אנחנו מיעוט אבל לא מטומטמים. תשתדל יותר

  •   צריך להצביע מרץ. אין סיכוי לחסל החמאס לגמרי בתאל
    • 14:35
    • 19.11.12

    אין כל אפשרות לחסל את החמאס, החיזבאללה, גדודי האסלאם וכד' ב"זבנג וגמרנו". הם מתחמשים ונתמכים על ידי סוריה ואיראן וכדומה. חיי אדם חשובים בעיני לכן אני נ ג ד כ נ י ס ה ק ר ק ע י ת. הקם להורגך - השכם להרגו אך לא על חשבון חיי אנשים בריאים וצעירים. מדינות העולם הנאורות מבינות ומסכימות כי לישראל הזכות להגן על עצמה. ברגע שתהיה כניסה קרקעית לא נדע לאן זה יוביל. גם א

19 בסקר של ערוץ 2 ו10 , הראו ש70% בעד כניסה לעזה ישראלי גאה
  • 07:48
  • 19.11.12


מעניין מתי המצאתם את הסקר שלכם ואיפה הוא נערך.

20 לפי הסקר 70 אחוז מהציבור בעד המשך המבצע; אבל הארץ בשלו - "המסקנה העולה מן הסקר, היא שכדאי מאוד למקבלי ההחלטות להתחיל לחתור לסיום המבצע" - מתי כבר הארץ יתחיל להתאים בין מה שהסקרים אומרים לבין המסקנות מהם?  (לת) עמית
  • 07:48
  • 19.11.12

21 "בסקר זה היא עוברת אותו בבטחה" - 9 אנשים מ-520 אמרו שיצביעו עצמאות, פלוס-מינוס אדם אחד (טעות הדגימה). איך זה "בבטחה" בדיוק?  (לת) דג קר
  • 08:03
  • 19.11.12

22 כמה אנשים מתוך האלה שנשאלו - מבינים משהו שקשור לשאלה? אורי
  • 08:14
  • 19.11.12

מי המטומטם שעושה את הסקרים האלה?
זה בטח משרת מישהו ומטרה מסויימת - אולי יוסי וורטר ישתף אותנו באג'נדה שלו או אולי זה באמת סתם טמטום

  •   צודק - לא עושים משאל עם באמצע לחימה ובתוך זרם האדרנלין והטסטוסטרון ששוטף אותנו ואם כבר סקר, תשאלו את השאלות הנכונות: (כנסו)
    • 11:26
    • 19.11.12

    מבין התומכים בכניסה קרקעית, כמה אמהות לחיילים, כמה תושבי הדרום, וכמה עסקני הימין וצעירים חסרי-דעת שבמקרה ענו לטלפון כי הבריזו מבי'ס?
    אי אפשר לעשות סקר שווה בלי לציין את מספר המשיבים, ולעשות פילוח.
    והשאלה הנכונה: במבצע עופרת יצוקה נהרגו 13 ישראלים, 10חיילי צהל ו3 אזרחים ונפצעו יותר מ-500 איש אשה וילד ישראלים. בעזה נהרגו כפי הנראה בין 1200-1450 איש, ונפצעו כמה אלפים., ו מאז המבצע כ380 פצמ"רים ורקטות עפו לכיוון דרום המדינה בשנה הראשונה. חפצים מעופפים הושלכו לכיווננו חודשיים לאחר תום המבצע הקרקעי. לאור זאת, להכנס או לא???

23 כשהפער בין כניסה קרקעית ותקיפה מהאוויר הוא 9%, וטעות הדגימה היא 4.4%, על מי אתה מנסה לעבוד? רון
  • 08:16
  • 19.11.12

הארץ מסיקים מסקנות פוליטיות אישיות ומלבישים אותם על תוצאות סקרים ומתפלאים שאף אחד כבר לא קורא אותם.

24 אני בטוח שעשו סקר בקרב שמאלנים לא בעם אבי
  • 08:24
  • 19.11.12

ב

  •   העם, אבי חמוד, כולל שמאלנים וימנים, הורים לחיילי חיר, נערים צעירים שטופי הורמונים  (לת) וגם אמהות ואבות לילדים קטנים - שאם לא נשים לעניין סוף מדיני, יהיו החיילים שייכנסו לעזה בסבב השלישי הבא מהיום.
    • 11:29
    • 19.11.12

  •   ולכן התמיכה הגורפת במבצע, ובגדול גם בביבי? רק התוצאות שמתאימות לך נכונות?  (לת) דג קר
    • 11:34
    • 19.11.12

  •   הדת היהודית מקדשת את החיים ולא את המתים בתאל
    • 14:39
    • 19.11.12

    אני אצביע מרץ כי צריך למצוא גורמים עקיפים כדי להרגיע את החמאס. אין סיכוי שיהפכו לאוהבי ישראל. צריך להגביר את ההסברה בחו"ל. למי שיש חברים בחו"ל צריך לכתוב ולדבר כדי להגביר האהדה כלפינו. מדינת ישראל העבירה 80 משאיות עם ציוד רפואי. מדינת ישראל מקדשת את החיים ולא את המתים. כניסה קרקעית תסכן את חיילינו. צריך לערב את האו"מ, להזמין נציגים לעוטף עזה, לארח בבתים פרטיים עתונאים מחו"ל שיכירו את שגרת חיינו.

  •   יש לארח גורמים מחו"ל בבתי אזרחים. שירוצו איתנו לממ"ד בתאל
    • 14:40
    • 19.11.12

    אני אצביע מרץ כי צריך למצוא גורמים עקיפים כדי להרגיע את החמאס. אין סיכוי שיהפכו לאוהבי ישראל. צריך להגביר את ההסברה בחו"ל. למי שיש חברים בחו"ל צריך לכתוב ולדבר כדי להגביר האהדה כלפינו. מדינת ישראל העבירה 80 משאיות עם ציוד רפואי. מדינת ישראל מקדשת את החיים ולא את המתים. כניסה קרקעית תסכן את חיילינו. צריך לערב את האו"מ, להזמין נציגים לעוטף עזה, לארח בבתים פרטיים עתונאים מחו"ל שיכירו את שגרת חיינו.

25 שלשום היה התזמון האידאלי להפסיק  (לת) סטטיסטיקאי
  • 08:30
  • 19.11.12

  •   ועדיין, אולמרט נתפס כ"ראש ממשלה מצוין". לא להאמין לטיפשות של "השבט הלבן" - לבני ואולמרט היו הגרועים שבמנהיגים שלנו  (לת) לא לאולמרט ולא ולא ללבני!
    • 09:08
    • 19.11.12

26 לזה קוראים צריבת תודעה. העזתיים צרבו את תודעת היישראלים, יש מחיר לטרור.  (לת) מעולה
  • 08:34
  • 19.11.12

27 האם ורטר מסוגל להתייחס לעצמאות בלי להצמיד שמות תואר ופשוט להיות ענייני? אולי די עם ההטיות האישיות?
  • 08:34
  • 19.11.12

הוא הרי יכול לכתוב גם "מפלגת קדימה מלאת הפושעים שנולדה בחטא ההתנתקות" או "מפלגת יש עתיד הריקנית שלא ברור למה ולשם מה היא קיימת" - בקיצור - לא היה מזיק פשוט לתאר מבלי להסחף למחוזות אישיים. יש היום קוראי עיתונים קצת יותר מתוחכמים המסוגלים לשים לב לשימוש לא ראוי בהטיות אישיות במסווה של כתבה פרשנית עניינית.

28 אתה מרמה את הציבור בכך שאתה אומר שעצמאות היא מפלגה שולית כשאתה מסתיר מהציבור שעצמאות היא הבשורה של הכנסת היוצאת ותרמה בכל התחומים המרכזיים בחיינו: בבטחון, בעורף, במלחמה בריכוזיות, בחינוך, בהסברה, במעמדנו בעולם, בהתיישבות העובדת ובחברי כנסת איכותיים . הם הצליחו להוכיח שמפלגה קטנה ואיכותית מסוגלת לעשות מהפיכות.  (לת) תומך במפלגת עצמאות
  • 08:39
  • 19.11.12

29 מישהו יכול להסביר איך עצמאות עוברת את אחוז החסימה בבטחה ומקבלת רק שני מנדטים וקדימה שבקושי עוברת את אחוז החסימה מקבלת שלושה?  (לת) מי עושה לכם את החישובים?
  • 08:44
  • 19.11.12

30 גילוי נאות: הסקר נערך בגוש דן, ולא כלל את התחום שבתוך 40 ק"מ מעזה.  (לת) מ.
  • 08:51
  • 19.11.12

31 בולשיט ז'אקי
  • 08:52
  • 19.11.12

אופן ניסוח השאלה מטעה, אין פה שאלה האם לצאת למבצע קרקעי כן או לא, אלא האופציה של מבצע קרקעי הוא אופציה אחת מני כמה

אופן ניסוח השאלה משפיע על התשובה בהתאם לאגנדה של עיתון הארץ שמתנגד למתקפה קרקעית.
עוד שקר מבית מדרשו של הארץ- תבוסתנות בע"מ...

32 אוי ואבוי "הארץ" - פחות מ- 30% בעד תקיפה קרקעית? בושה וחרפה! חובה עליכם לציין בכותרת שמדובר בשאלה מרובת תשובות ולא שאלת כן/לא, אחרת יחשוד הקורא התמים שמישהו השחיל את האג'נדה...  (לת) שמיצ
  • 08:56
  • 19.11.12

  •   אכן יש בעיה עם השאלה. מי שבעד המשך התקיפה האווירית, לא בהכרח מתנגד לפעולה קרקעית. תמוה זכי חלטורה
    • 10:30
    • 19.11.12

    אכן יש בעיה עם השאלה. מי שבעד המשך התקיפה האווירית, לא בהכרח מתנגד לפעולה קרקעית. תמוה.

    יש כאן כשל במבחן סטטיסטי וקמיל פוקס הוא מקצוען. איך קרה שהוא כשל בפיקוח? לא ברור לי מה הארץ מנסה לעשות. הרי הרכב אוכלוסיית המדינה והשיעור העצום של הבבונים בקרבה ידוע, גם לעיתונאים וגם למקבלי ההחלטות שהם עצמם עוסקים כבר שנים בפיתוח של ההומו-בבונגי, מכירים את שלבי הפיתוח ויודעים את התוצאות בלי סקרים. השאלה הנכונה צריכה להתפלג כדלקמן:

    האם להמשיך בתקיפה אווירית בלבד ולזנוח את הפעולה הקרקעית?

    האם להמשיך לכסח אותם מהאוויר ולהכנס קרקעית באימאמא שלהם עד שיודו שהם שכחו מה זה להיות יהודים ויעשו תשובה?

    האם לחתור להפסקת אש מהירה?

    באופן הזה האפשרות האמצעית הייתה מקבלת 70% (ולא צריך סקר בשביל זה).

33 מצטער אבל לא שאלנו אתכם מילואימניק בצו 8
  • 08:56
  • 19.11.12

כלו כל הקיצים ואתם ישנים. אילת, תל אביב וירושלים מופגזות. מספר קווים אדומים נחצו יום אחר יום ומסוכן להתרגל לזה. יש לנו צבא ויש לו בעיות לפתור בשכונה, תנו לו את הכח.

  •   יש לך את הכוח והחובה כחייל ממלא פקודות והמנדט מהעם - אבל תן לנו את הזכות לערער על שיקול הדעת והמוטיבציה של מנהיגינו היקרים  (לת) שמור על עצמך בשבילנו ואל תקרא עיתונים - בשבילך
    • 12:37
    • 19.11.12

  •   חבל לי על חיי חיילינו בתאל
    • 14:42
    • 19.11.12

    אני אצביע מרץ כי צריך למצוא גורמים עקיפים כדי להרגיע את החמאס. אין סיכוי שיהפכו לאוהבי ישראל. צריך להגביר את ההסברה בחו"ל. למי שיש חברים בחו"ל צריך לכתוב ולדבר כדי להגביר האהדה כלפינו. מדינת ישראל העבירה 80 משאיות עם ציוד רפואי. מדינת ישראל מקדשת את החיים ולא את המתים. כניסה קרקעית תסכן את חיילינו. צריך לערב את האו"מ, להזמין נציגים לעוטף עזה, לארח בבתים פרטיים עתונאים מחו"ל שיכירו את שגרת חיינו.

34 הציבור לא תומך בשמאל כי השמאל לא התנתק רק מעזה, אלא גם מהמציאות, באמצע מלחמת אזרחים אכזרית בסוריה, כשאוטוטו אל-קעיאדה משתלטת על סוריה, מציע בר-לב איש מפלגת העבודה לסגת מרמת הגולן. די מדהים ! אזרח
  • 09:09
  • 19.11.12

אם היו ליכודניקים ששקלו בחירה ביחימוביץ, עכשיו כבר לא....

35 בתקשורת עדיין בהכחשה,הרוב המכריע בציבור תומך בנתניהו גם אם תמשיכו לתרץ,פעם ביבי זוכה לתמיכת הציבור בגלל ״אפקט שליט״ פעם בגלל ״ אפקט הנאום בקונגרס״ ועכשיו בגלל ״אפקט ג׳עברי״, אין אפקטים אלא תמיכה קבועה ורצופה למרות המאמצים לשטוף את מוחו של הציבור...  (לת) דקל
  • 09:09
  • 19.11.12

36 כן תושב הדרום
  • 09:10
  • 19.11.12

אנחנו סופגים טילים 5 שנים, שדרות יותר.. ולכן אנחנו צריכים להיכנס לעזה!ולהשמידה!!"

  •   טעות: לא 5 שנים, כי לפני 4 שנים כבר היינו בסרט הזה, לא? נכנסנו בעזה, הרגנו להם לפחות 700 חמסניקים ועוד כמב מאות אזרחים (בטעות, בטעות) הכל בשביל שיהיה שקט לאורך שנים אז מה המסקנה? שוב פעם אותו הדבר? הרי מהר מאד המבצע הזה יישכח וישובו הטילים  (לת) אז ככה: או שסוף סוף נשב ונחליט יחד איתם על הסכם חופש להם לעבוד להתפרנס להביא סחורות ושקט לנו - או גם זאת אופציה: לתקוף ולהרוג מיליון וחצי עזתים
    • 12:42
    • 19.11.12

37 הכבשים הישראליות מגיבות כמצופה. ביבי צודק; מלחמה זה טוב לבחירות.  (לת) שי
  • 09:14
  • 19.11.12

38 אלי ישי שליט"א ש"ס קונטרול
  • 09:22
  • 19.11.12

למה אף אחד לא מזכיר את אלי ישי התומך חד משמעית בכניסה קרקעית? גיבור ישראל: מוכן לשלוח אלף משגיחי כשרות לטובת כיבוש הרצועה!

39 העדר ימשיך להשתעבד לאדונים. הם יכולים להמשיך להתעלל גם בנו הישראלים וכמובן בעזתים (הם בכלל בני אדם?...)והנתינים הנרצעים ימחאו כפיים לשליטים היושבים בבטחה על כסאותיהם.  (לת) היידה ביבי! אהבתי את אדוני...
  • 09:31
  • 19.11.12

40 רק תארו לכם ממשלה בלי עצמאות. חמישה ח״כ שיכולים לבד לנהל את המדינה בכבוד  (לת) שרון
  • 09:36
  • 19.11.12

41 זה סקר של הארץ/מר"ץ (כלומר 30% ממקסימום 3 מנדטים), ביתר המדינה הציונית 70% בעד כניסה אגרסיבית.  (לת) הראל מקיבוץ השמו"צ
  • 09:39
  • 19.11.12

  •   קיבוץ? כלומר 3% מהאוכלוסיה? השמוצ - כלומר 12 אחוז מאלה? יוצא קיבוץ או מופרט? שאדע - אם אתה מתיימר לייצג 0.0001 או 0.002 אחוזים  (לת) שקרן! אתה קיבוצניק כמו שאני הבת של ליברמן
    • 12:48
    • 19.11.12

42 הסקר הוא ישן נעשה לאחר עופרת יצוקה סקר הזוי בסקר האמיתי אין קדימה לפיד עם 5 מנדטים ש״ס עם 6 המנדטים הערבים עולים ל15 מנדטים כשבלד כפול מחדש ונתניהו וליברמן 48 מנדטים תרשמו ליפניכם  (לת) גאלופ גרינברג
  • 09:39
  • 19.11.12

43 ביבי באמת יצא גדול. השמאל לא מודה בזה, אבל הבחירות כבר הוכרעו אילי
  • 09:44
  • 19.11.12

והסיוט הגדול של האנשים החושבים, מתגשם...

44 תמיכה מרשימה לכניסה נרשמה בעזה ומאה שערים. תנו להם בראש!! אמרו האברכים  (לת) תוך שהם ממהרים לרכוש קוגעל לשבת
  • 09:46
  • 19.11.12

45 צריך להוסיף לסקר המוטה הזה עוד % 15 לימין וזה ישקף את המציאות . אגב כל מה שנעשה בארץ הוא פוליטי המחאה החברתית היא פוליטית שהיטיבה עם שלי יחימוביץ כנ״ל עמוד ענן הוסיפה לביבי והיות ושלי יחימוביץ תומכת במבצע זה לא גורע מנדטים ממפלגתה לפיד וש״ס הם המפסידים העיקריים בנתיים כמובן מרץ וקדימה נעלמות  (לת) אם זה תוצאת הסקר שנעשה ושופץ ע״י יוסי ורטר נותן לליכוד ביתנו רק 41 מנדטים זה אומר שבמציאות זה ברבה יותר
  • 09:47
  • 19.11.12

46 נקרא למלחמה הזו, מלחמת נפתלי בנט ואחוז החסימה הסורר של העצמאות.  (לת) Yigal Cohen
  • 09:52
  • 19.11.12

47 נקרא למלחמה הזו, מלחמת נפתלי בנט ואחוז החסימה הסורר של העצמאות.  (לת) Yigal Cohen
  • 09:52
  • 19.11.12

48 נקרא למלחמה הזו, מלחמת נפתלי בנט ואחוז החסימה הסורר של העצמאות.  (לת) Yigal Cohen
  • 09:52
  • 19.11.12

49 אם ברק יכנס לעזה אבין שאין ברירה. עצמאות אחלה מפלגה.  (לת) חיליק
  • 09:53
  • 19.11.12

50 למי אכפת מה הציבור חושב? טל
  • 09:55
  • 19.11.12

תנו למקבלי ההחלטות לעשות את שלהם. הם נבחרי הציבור! ותפסיקו להתעסק בסקרים ובחירות בזמן לחימה! אתם מחלישים אותנו !

51 למי אכפת מה הציבור חושב? טל
  • 09:55
  • 19.11.12

תנו למקבלי ההחלטות לעשות את שלהם. הם נבחרי הציבור! ותפסיקו להתעסק בסקרים ובחירות בזמן לחימה! אתם מחלישים אותנו !

52 כל הכבוד לצה״ל !!!!  (לת) טל
  • 10:01
  • 19.11.12

53 פשוט לא יאומן טל
  • 10:08
  • 19.11.12

איך מישהו מרשה לעצמו להגיד שהמלחמה הזו היא בשביל בחירות?? זה פשוט חוצפה ! אתם חושבים שביבי אירגון את הירי על תושבי הדרום?? ואת הטיל שפגע בג׳יפ סיור של צה״ל . ביזיון ! שונאי ישראל אתם. בזמנים קשים צריך להיות חזקים !!!!

54 זאת החלטה צבאית ודעת הציבור לא רלוונטית  (לת) ראול
  • 10:12
  • 19.11.12

55 עצמאות היא סיירת מטכ"ל של הכנסת  (לת) חוקר במדע המדינה
  • 10:14
  • 19.11.12

56 ואיפה אחוזי ההצבעה של התנועה הירוקה? אני מבינה שלא כללתם את התנועה הירוקה בשאלת ההצבעה, וזה גורם לי לפקפק בסקר כולו, וחבל.  (לת) בת-שבע
  • 10:36
  • 19.11.12

57 אז מה, ביבי נתניהו..... רותי
  • 10:39
  • 19.11.12

אתה כבר קיבלת את מה שרצית: "...זינוק בתמיכה בנתניהו ובברק ..." ????
ככל שעוברים הימים ויש לנו זמן למחשבה, עולות שאלות קשות: מדוע לא יצאת למבצע, רגע אחרי שחרור גלעד שליט מהשבי??? מדוע חיכית והפקרת את יישובי עוטף עזה לטילים יומיומיים???? מדוע יצאת למבצע הזה, שאין ספק שהיה הכרחי, דווקא עכשיו קרוב לבחירות????
זה מזכיר את ההפקרות של שרותי מכבי האש , במשך תקופה ארוכה וכאשר ארע אסון הכרמל הופעת כמושיע עם המטוס הענק. טובת מי עומדת לנגד עיניך לפני שאתה עושה משהו?? אתה בלבד, או שמא גם אנו, האזרחים??????

  •   השנאה שלך לנתניהו מעבירה אותך על דעתך משה
    • 17:40
    • 19.11.12

    חשבת על זה שהצבא הכין את עצמו למשל שיהיו מספר גדול יותר של כיפות ברזל לעומת מה שהיה מלפני 4 שנים. ובגלל זה ניצלו חייהם של רבים מתושבי הדרום.

58 עצמאות מקדמת את עצמאותן של הנשים וכמובן יש לה את ח״כ האיכותית ביותר מאז הכנסת הראשונה  (לת) חברה בכח לנשים
  • 10:42
  • 19.11.12

59 ביבי וחמאס הם לא יותר מאשר עסקנים פוליטיים עם הרבה דם על הידיים. ארז
  • 10:53
  • 19.11.12

הרבה מאוד זמן ללא פיתרון מדיני שאפילו לא ניראה באופק אומר שזה משרת טוב את שני הצדדים מבחינה פוליטית ובמצב של שלום אזורי גם לחמאס וגם לביבי אין מקום בפוליטיקה.

60 כמו שאמר ברק, אי אפשר למוטט את החמאס: כמו שאצלנו אי אפשר למוטט את הליכוד על ידי מלחמה:ככל שיענוהו כך יפרוץ או משהו כזה והגברים האלה, 30%, שאין להם ילדים חיילים ורק טסטוסטרון זורם בדמם, רוצים רק אקשן ודם!
  • 10:54
  • 19.11.12

זו האמת בעניין המבצע הזה: כמו עופרת יצוקה, אם יתמשך יביא לקטסטרופה הומניטרית ולאבדות מחיילינו. אבל בעיקר - הכי חשוב - להמשך התקפות על ישובי הדרום תוך חודשיים שלושה
כלומר אחרי שהממשלה הימנית תשב לבטח במקומה .....
עד למועד הבחירות הבא, בעוד 4 שנים: מלחמה קטנה תסדר את המצביעים ימינה וחוזר חלילה

61 יוסי ורטר. האם אתה פונה לציבור שיחליט אם אתה צודק שמדובר במלחמת נתנייהו????תביא עובדות!!!!!מה הציבור "חושב" זו לא עובדה  (לת) מהדרום החם
  • 11:01
  • 19.11.12

62 מעניין איך תמיד הסקרים של הארץ הפוכים מאלה של כלי תקשורת אחרים תמי
  • 11:14
  • 19.11.12

אתמול פורסם סקר המראה תמיכה ברורה של הציבור הישראלי לכניסה קרקעית. אין זה אומר שזה רצוי, אך הסקר של הארץ מציג עמדות שונות וזה מצביע על אי אמינות של הסקרים של הארץ

63 הימין והצבעה לביבי ליברמן הן מחלות חשוכות מרפא  (לת) אופיר
  • 11:27
  • 19.11.12

64 צריך להודות: מדינת ישראל נכבשה כבר מזמן ע"י הכהניסטים למיניהם.  (לת) נזכור
  • 11:58
  • 19.11.12

65 תזכירו לי מדוע השמאל המשרת רצה את לבני בבחירות הקודמות?  (לת) ישראלי אמיתי
  • 12:08
  • 19.11.12

66 אני אצביע רק למי שיכריז במצע ובקול גדול שכוונתו ליצור מצב של הפרדה מדינית ולא ינוח ולא ישקוט עד שזה יקרה, וישקיע את כל התקציב בשיקום כלכלי חברתי חינוכי  (לת) למה שאלה כזאת לא הופיעה בסקר? לא יודעים להדפיסאת המילה שלום?
  • 12:54
  • 19.11.12

67 נתניהו אכל אותה אלי
  • 13:06
  • 19.11.12

הציב לעצמו קוים אדומים .תהיה הפסקת אש יהיו שאלות מה השיג נתניהו יהיה ירי לפני הבחירות .מי שמפיל את נתניהו ביודעין הוא ברק אשף התככים והמזימות .נתניהו קח אחריות אחרת יהיה גורלך כאולמרט שגם הוא הופל על ידי ברק

68 להגיע להסכם בחסות ארה"ב ובתיווך מצרי. רעות
  • 13:18
  • 19.11.12

הזדמנות פז שמצרים זקוקה לכסף אמריקני .

69 אני חושב (ושומע מאנשים) שעצמאות תהיה הפתעה הבחירות 7 מנדטים לפחות.  (לת) רועי
  • 13:32
  • 19.11.12

70 Netanyahu does not act alone, and as far as there are no major errors, the operation should go on, including on the ground. The fact that a Hamas leader claims that Israel's existence depends on that movement proves they understood nothing as yet  (לת) Kirtchuk
  • 13:39
  • 19.11.12

71 העיקר שהילדים שלנו על גבול עזה והילדים של נתניהו מתפננים  (לת) ר
  • 13:40
  • 19.11.12

72 hold up yoav eliyas
  • 13:44
  • 19.11.12

חברים יקרים. בואו לא נתבלבל מהניסוחים המרגשים והדיאגרמות ה"אמינות" של האדון רכטר. לא צריך להיות גאון גדול בשביל להבין שעיתוי מבצע "עמוד ענן" קשור ואף משפיע על מהלכים לפני בחירות,
ברם, אל לנו לשכוח כי המצב הביטחוני בדרום אינו חדש (הפצצות בלתי פוסקות וחיים בצל הפחד מעל 10 שנים!) ופעילות ההגנה של צה"ל ברצועה מתרחש בכול עת, חיילים אשר מבצעים את המותל עליהם במשימה אשר הופכת קשה וקשה יותר מידי יום בהגנתם על מדינתינו ש-ל-נ-ו!
כך שבין אם מבצע "עמוד ענן" הוא כסת"ח ואולי "סיפור כיסוי" לתעמולת בחירות הוא לא פחות מחיוני.
בתור תושב האיזור שחיי את שיגרת היומיום הכמעט בלתי נתפסת של פחד מתמיד בעשור האחרון אני מעודד המשך הפעילות בשיטחי הרצועה לשם הקניית ביטחון שקט ומימוש זכות טיבעים של אזרחים במדינה אשר כותרתה היא "מדינה דמוקרטית". אין בי יותר מהערכה רבה לחיילים והמפקדים אשר מבצעים את משימה זו.
אחידות זו לא מילה גסה חברים, ולהגן על אזרחים זה לא פשע.
כך שבין אם הפעילות הצבאים המתקיימת בשיטחי הרצועה היא תעמולת בחירות במסווה ובין אם לא, תעשו טובה, בואו לא נוריד את המוראל.
תודה על הזמן שהקדשתם לקריאה

73 סקרים אחרים, פחות מגמתיים, מדברים על שני שליש תומכים בכניסה לעזה.  (לת) דן
  • 14:17
  • 19.11.12

74 אסור להכנס קרקעית לעזה!!!!! בתאל
  • 14:29
  • 19.11.12

70% נגד כניסה קרקעית! אז אין להכנס. אין לדעת כמה חללים יהיו לנו ואני מכירהא אישית יותר מדי אנשים צעירים שנקראו למילואים. די!
צריך להפציץ את מחסני התחמושת, נקודות השיגור, המנהרות. צריך לנתק להם חשמל ומים. זה ילחץ על החמאס.
אין להיכנס קרקעית. יש לנו הרבה מה להפסיד.
וצריך להצביע מרץ כדי שהעולם יראה שאזרחי ישראל שוחרי שלום ולא מחרחרי מלחמה!!!!!

75 בעיני ובעיני חברי מפלגת עצמאות היא סיירת מטכ"ל של הכנסת.  (לת) חייל סיירת מטכ"ל לשעבר
  • 14:37
  • 19.11.12

76 זהירות שטיפת מוח תעמולתית! מיכאל
  • 14:37
  • 19.11.12

הצמדת התמונות של טנקים של צה"ל לתוצאות ה"סקר" במונטאז' שלמעלה נועדה להעביר מסר סמוי כאילו "ברור ש" מבצע עמוד ענן מנוצל על ידי הממשלה לצורך הבחירות.
אל תתנו להם לשטוף לכם את המוח, זה עניין של פיקוח נפש!
(התגובה מתועדת)

77 הקוריוז של השיחה בין ברק לגלאון, רק מוכיח שמר"צ אינה כלל שמאל, אלא מיפלגת נישה אקולוגית וזה צריך להיות הדגל שלה.  (לת) לת
  • 15:22
  • 19.11.12

78 שימו לב בסקר למעלה לגבי המשך המבצע שרק 3% לא יודעים מה צריך לעשות בהמשך המבצע. כלומר 97% מהישראלים הם מומחים לפעולות צבאיות שנחשפו לכל המידע המודיעיני ויודעים בדיוק מה צריך לעשות :-)  (לת) נקודה למחשבה
  • 15:25
  • 19.11.12

79 ביבי "המנהיג" מאיר
  • 15:41
  • 19.11.12

ביבי = כלום אחד גדול , הוא לחיץ - כך אמר שרון שידע תמיד איך להלחיץ אותו ,. גם אביו ז"ל אמר שאינו מתאים להיות ראש ממשלה,.אבוי לנו עם מנהיגים שכאלה, האויבים יאכלו אותנו בלי מלח

80 זו היתה מערכת בחירות היקרה ביותר שידענו ועוד היד נטויה. ברק רוצה גם את נוקד בפנים.  (לת) פסימיסט.
  • 16:57
  • 19.11.12

81 הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם  (לת) שירלי
  • 17:11
  • 19.11.12

82 אני בעד שאותם 30% שבעד הכניסה לעזה יכנסו, וישארו שם!  (לת) סקר חדש
  • 17:13
  • 19.11.12

83 האמת פשוטה 30% בעד מבצע קרקעי ו39% בעד המשך כתישה מהאויר שמסבר יותר שמתכוונין לכתוש את הטרור מהאויר כדי למנוע אבידות חיילנו. אם היו נשאלים או קרקעי או כלום היו בוחרים בקרקעי. מסקנה 69% בעד המשך פעולה בעזה!!! אפי
  • 17:25
  • 19.11.12

מי שלא הבין אנסה שוב לפשט את העניין...

84 סקר חלקי וחסר משמעות אמנון
  • 19:36
  • 19.11.12

הסקר השמיט למשל את התנועה הירוקה שלפי סקרים אחרים עוברת את אחוז החסימה ונמצאת במגמת עלייה מרשימה (אלפי מתפקדים חדשים).
לא ניתן להתייחס ברצינות לסקר שמשמיט מהאפשרויות מפלגה שעומדת להיות גורם משמעותי בבחירות הקרובות.

85 מדוע לא כללו את מפלגת התנועה הירוקה בסקר? Vered Forbes
  • 19:58
  • 19.11.12

התנועה רשומה ברשם המפלגות. אי כלילת המפלגה בסקר גורמת להטיית דעות פוליטית ע"י הוצאת המפלגה מתודעת הציבור ועושה לנו חוסר שירות לדמוקרטיה.

  •   מישהו מפחד מהתנועה הירוקה קלעתי פוקס
    • 12:45
    • 20.11.12

    התנועה הירוקקה הולכת כנראה לזכות בכמה מנדטים. צריך לחשוב ממי היא לוקחת אותם ונדע מי אחראי להעלמתה.
    האם זו מרצ שרבים מאלה שהתייאשו ממנה עברו לתנועה הירוקה?אולי אלו המפלגות הגדולות שחוששות ממפלגה ששמה את היושר הציבורי מעל לכל?
    אולי אלו הבנקים ובעלי ההון שלא אוהבים שיש מפלגה אחת שאינה ממומנת על ידם ומייצגת אותם במקום את הציבור?

86 תשאלו את תושבי הדרום בשבילם המבצע הזה  (לת) מישהו
  • 21:03
  • 19.11.12

87 לפי הסקר, כדאי אפילו להקדים את הבחירות..  (לת) לת
  • 12:18
  • 20.11.12

88 יגאל לא נמאס לך לשקר  (לת) הגואל
  • 17:21
  • 20.11.12

89 בטח השאלה בסקר היתה מטעה והפוכה 39 בעד 30 נמנעים לעט  (לת) אזרח
  • 09:30
  • 21.11.12

90 ורטר משקר במודע או שלא למד חשבון. בעד המשך התקיפות: 69%  (לת) ד"ר א"י כהן
  • 14:06
  • 21.11.12

91 איזה זינוק ... ממש של חרגול ללא רגליים.... ליכוד אל תשמחו זה שקר עלוב... סופר סתם
  • 22:03
  • 21.11.12

עמוד הענן ....הינו עמוד קלון ...ביברמן יצאו בהצהרות ילדותיות של 15 שנה שקט .. ויש שוקת שבורה שאינה מחזיקה מים .. שקט על תנאי ...ומי הכתיב החמאס ... וחייבים להודות הם הצליחו ... הצבא היכה שבר הרס ...הם ממשיכים להעיף רקטות ולא הרתיעו אף אחד רק ברבורים .. לא עשיתם כלום ..
הפחד שיתק את ביברמן ממהלך קרקעי לכן הפסדנו ... הנזק בנפש וברכוש לא מזיז להם ... אז על מה ההצגה ... שוב פטפטת עלובה ללא כיסוי ... אולמארט היה טוב ואמיץ מכל הליכוד הברברן הזה ... ביביהו פחדן אנשי הסיירות עלק !!!
הליכוד ביתנו פשט את הרגל סופית ...כל מפלגה אחרת טובה יותר בכל מובן ..
חברתית הליכוד נחשל !!!! בטחונית הליכוד נחשל !!!! הבחירות האלה ביביהו תשלם וכבד ....וכל הליכוד אשם משום שראה את הנפילה ולא החליף סוס !!!

92 אצל פוקס קמיל הסמול תמיד יוצא ב 20 % יותר טוב. מעניין למה ?  (לת) מענית
  • 18:26
  • 22.11.12